Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Dārziņam trīs vārti, Latvija apspēlē pasaules vicečempioni

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Dārziņam trīs vārti, Latvija apspēlē pasaules vicečempioni
Lauris Dārziņš
Foto: AFP/Scanpix

Pirmo uzvaru 2013. gada pasaules čempionātā hokejā izcīnījusi Latvijas valstsvienība, kas, pateicoties kapteiņa Laura Dārziņa trim vārtiem, ar 5:3 apspēlēja pasaules vicečempioni Slovākiju. Vēl Latvijas rindās izcēlās Mārtiņš Cipulis (jau mača 15. sekundē) un Zemgus Girgensons.

Latvijas izlase labāku sākumu nevarēja vēlēties - jau 15. sekundē 1:0 panāca Mārtiņš Cipulis. Viņa metiens cauršāva slovāku vārtsargu pēc Jāņa Sprukta sāncenšu zonā uzvarētā iemetiena. Taču pēc 68 sekundēm Slovākija rezultātu izlīdzināja - Tomāšs Zāborskis ripu raidīja starp pirmo maču pasaules čempionātā aizvadījušā vārtsarga Kristera Gudļevska kājsargiem.

Tomēr latvieši neapstājās, turpinot aktīvi uzbrukt. Tas 14. minūtē piespieda slovāku aizsargu Branislavu Mezeju vārtsarga laukumā neatļauti piespiest ripu, tādēļ uz pasaules vicečempionu vārtiem tika nozīmēts soda metiens. To izcilā stilā realizēja Latvijas izlases kapteinis Lauris Dārziņš, atjaunojot vadību - 3:1.

Sekoja rupjš pārkāpums pret Zemgu Girgensonu, un tieši viņš slovākus sodīja, vairākumā gūstot skaistus vārtus un dubultojot Latvijas valstsvienības pārsvaru - 3:1. Mūsējiem bija vairākas iespējas palielināt pārsvaru (Robertam Jekimovam iztraucēja metienu tukšos vārtos, nerealizēts palika lielais vairākums), bet momenti tika izšķērdēti.

Par to samaksājām 37. minūtē, kad Tomāšs Surovijs no distances izdarīja metienu aizsarga aizsegā un panāca 2:3. Taču 70 sekundes pirms otrās trešdaļas beigām Dārziņš ar lielu veiksmes palīdzību atjaunoja divu vārtu pārsvaru Latvijai. Viņš neitrālajā zonā atbruņoja slovāku aizsargu, pretuzbrukumā mēģināja piespēlēt Cipulim, bet ripa pēc rikošeta no slovāka nūjas un vārtu stabiņa atrada ceļu Slovākijas cietoksnī - 4:2!

Beidzamās trešdaļas 25. sekundē Dārziņš bija pirmais pie atlēkušās ripas pēc sava metiena, nokārtojot hat-trick - 5:2! 22 sekundes pirms spēles beigām no distances izcēlās slovāks Rene Vidarenijs, bet tas netraucēja Latvijai izcīnīt pirmo uzvaru čempionātā, ar divu vārtu pārsvaru apspēlējot pasaules vicečempioni. Otro maču pēc kārtas par labāko tika atzīts kapteinis Dārziņš.

Nākamo spēli Latvijas valstsvienība aizvadīs sestdienas vakarā, pulksten 20:15 spēlējot pret Vāciju. Lai saglabātu vietu elites divīzijā, mūsējiem atlikušajos mačos ir nepieciešams vismaz viens punkts.

Latvijas izlases sastāvs:

Kristers Gudļevskis (Edgars Masaļskis); Krišjānis Rēdlihs - Kristaps Sotnieks, Lauris Dārziņš - Jānis Sprukts - Mārtiņš Cipulis; Ralfs Freibergs - Artūrs Kulda, Andris Džeriņš - Zemgus Girgensons - Miks Indrašis; Māris Jass - Jānis Andersons, Ronalds Ķēniņš - Armands Bērziņš - Roberts Jekimovs; Aleksejs Širokovs - Juris Štāls - Koba Jass, Vitālijs Pavlovs.

Slovākijas izlases sastāvs:

Rastislavs Staņa (Jaroslavs Januss); Branislavs Mezejs - Andrejs Sekera, Mārio Bližņāks - Tomāšs Kopeckis - Branko Radivojevičs; Mareks Djaloga - Mihals Sersens, Jozefs Štimpels - Miroslavs Šatans - Libors Hudāčeks; Rene Vidarenijs - Milans Jurčina, Romāns Kukumbergs - Mihals Miklīks - Tomāšs Zāborskis; Vladimirs Mihāliks, Marko Daņo - Martins Barteks - Tomāšs Surovijs, Peters Elveckis.

Pasaules čempionāts hokejā, 9. maijs, Helsinki

Slovākija - Latvija 3:5 (1:3, 1:1, 1:1)

Vārti: 0:15 Cipulis (Sprukts) 0:1, 01:23 Zāborskis (Kukumbergs, Miklīks) 1:1, 13:00 Dārziņš (soda metiens) 1:2, 17:24 Girgensons (Kulda, vair.) 1:3, 36:09 Surovijs (Mezejs, Daņo) 2:3, 38:50 Dārziņš 2:4, 40:25 Dārziņš (Sprukts) 2:5, 59:38 Vidarenijs (Jurčina, Surovijs, vair.) 3:5
Soda minūtes: 14:8
Metieni: 27:24
Vārtsargi: Rastislavs Staņa (no 20:00 Jaroslavs Januss) - Kristers Gudļevskis

Latvijas izlases kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultāts
4. maijs16:15Krievija - Latvija6:0
5. maijs20:15Latvija - ASV1:4
7. maijs16:15Austrija - Latvija6:3
9. maijs20:15Slovākija - Latvija3:5
11. maijs20:15Vācija - Latvija
13. maijs16:15Latvija - Francija
14. maijs20:15Latvija - Somija

H apakšgrupas tabula:

VKomandaSUUPZPZVAP
1.Krievija4300116:69
2.ASV4300116:109
3.Somija4210110:88
4.Slovākija4200212:116
5.Francija420028:116
6.Vācija410128:114
7.Austrija4100310:133
8.Latvija410039:193

Izmantotie resursi:
Start

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 23:25, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Man jau arī liktos, ka Masalu jāliek pret gitleriešiem. Čalim būs škrobe un vēlme sevi parādīt...
Gitlerieši? Tu no tiem , kas vizinās ar lupatiņu pie antenas?

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:26, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tad jāprasa vai tU citas komandas arī skaties. Ja gribi es jebkurai komandai jebkurā spēlē atradīšu par ko piekasīties aizsardzībā, tie kas vēro tikai mūsu spēles, tiem šķiet ārprāts, bet hokejs sastāv no kļūdām un aizsardzība kopumā 4 spēlēs(var būt izņemot pirmo) mani patiešām priecā kopumā-tā nav slikta. Pats taču redzi kā pret mums gūst vārtus pamatā ar tāliem un pustāliem metieniem, vairāk par 30 metieniem spēlē uz saviem vārtiem neļaujam izdarīt, daudz bloķējam metienus, labi tīram vārtu priekšu, gribu aizsardzībā labāku pozicionālu spēli.
Iespēju robežās skatos! Velns ar citām izlasēm, lai tur savi līdzjutēji un treneri domā!

Aizsardzība jau nesastāv tikai no 2 aizsargiem, tā ir visa 5nieka un vārtsarga sadarbība! Bieži var redzēt, ka viens nenostrādā līdz galam, cits atkal izvēlas nepareizu pozīciju, tad kāds izdomā mesties palīgos partnerim! Patiesībā kļūdu pietiek!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 23:27, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gan jau Irbe pats saprot,kas šobrīd no LV vārtsargiem ir kas.
Es uz Irbes vietu netēmēju.

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:27, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tad jāprasa vai tU citas komandas arī skaties. Ja gribi es jebkurai komandai jebkurā spēlē atradīšu par ko piekasīties aizsardzībā, tie kas vēro tikai mūsu spēles, tiem šķiet ārprāts, bet hokejs sastāv no kļūdām un aizsardzība kopumā 4 spēlēs(var būt izņemot pirmo) mani patiešām priecā kopumā-tā nav slikta. Pats taču redzi kā pret mums gūst vārtus pamatā ar tāliem un pustāliem metieniem, vairāk par 30 metieniem spēlē uz saviem vārtiem neļaujam izdarīt, daudz bloķējam metienus, labi tīram vārtu priekšu, gribu aizsardzībā labāku pozicionālu spēli.
par to labi tīram vārtu priekšu atļaušos nepiekrist, jo piemeram pret ASV kā tika salaisti vārti... aizsargi līdz galam nenostrādāja, par austrijas spēli nekomentēšu, jo neredzēju, krievi vienkārši ir klasi augstāka komanda, bet šī spēle bija tīri ok, lai gan brīžiem iekrita acīs momenti, ka nedaudz palaidāmies aizsardzībā, tomēr atšķirībā no iepriekšējiem mačiem, šinī tie nebija parāk ilgstoši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 23:27, pirms 11 gadiem
kaamiiii rakstīja: Nē, Cipulis iemeta un bija 1:0, nevis 1:1
Nejaucis sarunā, ja nerubī fišku!

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:28, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Piekrītu, ka tie divi zilie metieni, bija visai briesmīgi priekš vārtsarga, kas spēlē PČ, Gudļevskis vēl ir ļoti tālu līdz stabilam kīperam. Tomēr es droši vien Nolana vieta viņu liktu vārtos arī nākamajā spēlē. Pavisam vienkārša iemesla dēļ, viņš ir vienīgais vārtsargs mūsu izlasē, kas šim čempionātam ir fiziski gatavs. Līdz Edžas līmenim un statusam viņam vēl ļoti tāls ceļš ejams, tomēr viņš uz doto brīdi tīri fiziski ir spējīgāks un gatavāks par Edžu un Jučeru.
Te nevaru nepiekrist formāli Tev ir taisnība - formā Gudļevskis ir vislabākajā no visiem mūsu šābrīzā kīperiem, bet meistarības ziņā gan stripri vēl atpaliek ne tikai no Masalas, bet arī no Jučera! Un tas šobrīd manuprāt arī ir būtiskākais vārtsargu izvēlē! Tāpat arī tiem pajoļiem, kas te tagad Jučeru apliek derētu atcerēties un pateikt "paldies' svētajam juronkulim u.c. RD "gudrajām galvām" par to, ka šie šogad Jučeru kārtīgi "sagatavoja izlasei" nedodot viņam spēļu praksi klubā pat grjobanajā Naģiņkas kausā... par to viņiem "agromnoje pioņerskoje spasibo"!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 23:28, pirms 11 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Nolans ir labākais treneris, kāds bijis Latvijai, ar viņa parādīšanos, esam sākuši spēlēt spēka hokeju un varam uzvarēt nopietnus pretiniekus Slovākiem - vicečempioniem, metam 5 golus. Mūs arī vairs neviens nenomētā. Viss vēl tikai augs un augs, kamēr Nolans pavisam aptvers šos Latvijas izlases resurusus. Kauns tiem, kas palika mājās un nepalīdz izlasei.
Un kā mēs nospēlējām aizvakar? Labi?

Un kāds tipisks ziemeļamerikas hokejs šodien bija? Vairāk spēka spēles? Kadrīz visām izlasēm ir daudz spēka spēles. Un tās nav vairāk nekā Znaroka laikos. Znaroka hokejs arī bija un ir spēka hokejs. Var atcerēties cik daudz mūsu spēlētāji traumēja pretiniekus pie bortiem. Mēs nekombinējām šodien pretinieka zonā? Kombinējām. Mēs gājām pretinieka zonā vispirms iemetot tur ripu? Ļoti bieži. Pašaizliedzīgi spēlējām? Pie Znaroka katru spēli to darījām, netikai kad bijām piespiesti pie sienas.

Tas ka tagad mums ir vairāk spēka spēles ir kaut kāda stereotipiska domāšana. Jo redz Nolans ir no ZA bet Znaroks ir krievs. Ja kāds domā ka Znaroka hokejs ir hokejs ar daudzām kombinācijām un bez fiziskās spēles, viņam ir slikta atmiņa vai viņš neskatījās nevienu Maskavas Dinamo spēli.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 23:28, pirms 11 gadiem
Par spēli!

Jāatzīst arī tas, ka mums viņa ievirzījās tādā labā gultnē! Ātri vārti, pēc tam, gods kam gods, arī Dārziņam roka nenodrebēja! Kas zina kā spēle būtu izvērsusies, ja mums neizdotos ātri izvirzīties vadībā! Protams arī visas komandas nopelns, jo ja neiesi un nemetīsi, tad arī vārtus negūsi! Malači!!!
Gudļevskim, iegūt pārliecību un strādāt, tad jau būs labi! 2 no 3 goliem bija viņējie, taču roka neceļās kaut ko pārmest 20 gadīgam debitantam! Nekas vēl nav beidzies! Jācīnās tālāk!!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:29, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Gitlerieši? Tu no tiem , kas vizinās ar lupatiņu pie antenas?
kapēc? Vienkārši esmu dzirdējis, ka ja rakstaSC "hitlerieši" var dabūt banu...

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:29, pirms 11 gadiem
esposito rakstīja: Lai kā arī nebūtu - B grupa neatbilst Latvijas līmenim. Daudzi "eksperti'' teica, ka mums nav līderu, ka Dārziņš, Sprukts spēj spēlēt tikai 4. - 5. maiņā. Lauris parādīja, kādam jābūt pasaules klases līderim.
Pēc zaudējumiem ekspertu daudz atrodas

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:29, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Kur tu redzi to ZA hokeju ,treneri izlasē mainās ,bet stils diemžēl nē.Šodien tiešām visiem izdevās nospēlēt labi ,bet lai kā liela Gudļevski slavē tomēr jāsaka ,ka vārstsarga jautājums izlasē joprojām aktuāls ,jo visi trīs vārti bija ņemami.
Nu, neteiksim, ka gluži bostona vai ducks, bet slovāki kaut kā netika galā ar presēšanu pa visu laukumu. Arī pozicionāli bija daaudz pragmatiskāka spēle kā iepriekš. Tikai Krišjānis ik pa laikam krita ārā no ansambļa.

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:30, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar šķrobi vien par maz,lai labi nospēlētu.
Bieži vien tā pat traucē.
Tomēr bail par Gūdiju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 23:31, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: kapēc? Vienkārši esmu dzirdējis, ka ja rakstaSC "hitlerieši" var dabūt banu...
Kāds sakars hokejistiem ar Tevis minēto personāžu? Tāds pats, kā dinamiešiem, kad viņus pirmajā spēlē Čeļabinskā lamāja par fašistiem? Domā, ko raksti.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 23:31, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu, neteiksim, ka gluži bostona vai ducks, bet slovāki kaut kā netika galā ar presēšanu pa visu laukumu. Arī pozicionāli bija daaudz pragmatiskāka spēle kā iepriekš. Tikai Krišjānis ik pa laikam krita ārā no ansambļa.
Lielākie iepriekšējo spēļu ''grēkāži'' Kulda un Krišjānis šodien beidzot spēlēja katrs savā maiņā. Tas arī iespējams atnesa savu labumu.

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:32, pirms 11 gadiem
Apsveicu ar uzvaru. Šodien mūsējie nospēlēja kā vienota komanda. Viens par visiem un visi par vienu.
Nu tā jau ir mūsējiem vajag ievārīt mēslus un tad sākam spēlēt.
Nu tagag jau vai nu ejam pēc maksimālā, kur var pietikt pat ar 2 uzvarām 3spēlēs. Vai meklējam punktus, lai paliktu.
Puiši beidzot sajuta, ka var uzvarēt un tam vajadzētu dot spēkus un morālo turpmākajām spēlēm. Maksimāla koncentrācija un varam.
Dārziņš, Gudļevskis, Girgensons un Cipulis malači, taču uzvara nāca kā veselai un vienotai komandai. Malači. Ja saglabāsim šādu spēli, esam spējīgi ne uz to vien.
Uz priekšu mūsu mīļā Latvija!

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:32, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu, neteiksim, ka gluži bostona vai ducks, bet slovāki kaut kā netika galā ar presēšanu pa visu laukumu. Arī pozicionāli bija daaudz pragmatiskāka spēle kā iepriekš. Tikai Krišjānis ik pa laikam krita ārā no ansambļa.
Nekā tur nebija jauna, presings pa visu laukumu, ļoti vienkārša spēle uzbrukumā, vienmēr atrašanās kustībā ir tipisks Znaroka hokejs.

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lielākie iepriekšējo spēļu ''grēkāži'' Kulda un Krišjānis šodien beidzot spēlēja katrs savā maiņā. Tas arī iespējams atnesa savu labumu.
Loģiski. Spilgta epizode bija kad Krišs atveda izgājienu 2 pret 1, bet Sotnieks pažaru nodzēsa.

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:34, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tomēr bail par Gūdiju
Bail, ka nomētās ar sūdiem? Nekas, arī tas jāpiedzīvo, Edža jau pirms lielās karjeras ar bija siets, kad visi bļāva liekam Naumovu. Bet kad tas nevilka, tad nekas cits neatlika kā likt Edžu un pēc laika aizgāja.

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:35, pirms 11 gadiem
Priecē pirmās divas maiņas, Indrašis ar Girgensonu tīri labi iespēlējušies izskatās un nākotnē briest diezgan stipra triecienmaiņa. Arī 4 maiņa savu darbu padarīja OK (ne tik labā līmenī kā pirmās 2, bet ok). 3. galīgi nestrādāja un tur kas jāmain jo gan Ķēniņš, gan Jekimovs tomēr ir ar diezgan lielu potenciālu un jāpiemeklē tik pareizie partneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:38, pirms 11 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Nekā tur nebija jauna, presings pa visu laukumu, ļoti vienkārša spēle uzbrukumā, vienmēr atrašanās kustībā ir tipisks Znaroka hokejs.
Nu tad jau laikam būs tā, ka Znaroks piekopj ZA hokeju. Un kur ir problēma?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 23:39, pirms 11 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Nekā tur nebija jauna, presings pa visu laukumu, ļoti vienkārša spēle uzbrukumā, vienmēr atrašanās kustībā ir tipisks Znaroka hokejs.
Kurā ļoti labi iederētos Girgensons!

Kā viņš iemeta golu vairākumā! Nestāvēja truli uz vietas, bet atradās kustībā, mērķtiecīgi gāja uz vārtiem un ar precīzu, tēmētu metienu ielika ripiņu vārtu augšējā stūrī virs slovaku vārtsarga pleca!

Toties, kā izbesīja Sprukta un Dārziņa saspēle vairākumā 5 uz 3, stāv aiz vārtu līnijas un aizvārtē tik saspēlējas! Tik stulbi un galvenais vienveidīgi nu gan nevajag spēlēt!

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 23:40, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Loģiski. Spilgta epizode bija kad Krišs atveda izgājienu 2 pret 1, bet Sotnieks pažaru nodzēsa.
Bet rekā Soča - pamazām, diezgan klusi un nemanāmi ir izaudzis par vienu no LV stabilākajiem aizsargiem...

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:40, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Man jau arī liktos, ka Masalu jāliek pret gitleriešiem. Čalim būs škrobe un vēlme sevi parādīt...
Tieši tā! Kā reiz labs iemesls, lai liktu atkal Edžu vārtos! + vēl gan jau čalim pēc motivācijas arī nebūs jālien "kabatā" + vēl pēc šodienas "jaunais gurķis" Gudļevskis arī būs devis papildus motivāciju Masalam no sērijas "vai tad es nevaru nostāvēt vēl labāk"!

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,tā bija.
Vakar skatījos kādas šodien spēles, uz ko likt toto, nodomāju "franči tak krievus neuzvarēs", bet uz Latviju gan uzliku, kaut kā bija pārliecība.

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:41, pirms 11 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Nekā tur nebija jauna, presings pa visu laukumu, ļoti vienkārša spēle uzbrukumā, vienmēr atrašanās kustībā ir tipisks Znaroka hokejs.
Tāpēc jau saku ,ka treneri mainās ,bet izlases spēle nemainās.Bet nevajag tev pārlielīt Znaroku arī ,jo viņa laikā izlasē divos PČ spēlēja izdzīvošanās turnīrā.

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:41, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Tieši tā!Kā reiz labs iemesls, lai liktu atkal Edžu vārtos! + vēl gan jau čalim pēc motivācijas arī nebūs jālien "kabatā" + vēl pēc šodienas "jaunais gurķis" Gudļevskis arī būs devis papildus motivāciju Masalam no sērijas "vai tad es nevaru nostāvēt vēl labāk"!
Ja tikai viņš būtu formā...

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:41, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu tad jau laikam būs tā, ka Znaroks piekopj ZA hokeju. Un kur ir problēma?
Hokejs ir attīstījies tik tālu, ka grūti, gandrīz neiespējami ir piedēvēt komandai kādu vienu konkrētu spēles stilu!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 23:42, pirms 11 gadiem
9.maijs "īpašs", kur vēl labāku scenāriju. Krieviem zāģis, bet tieši pretēji Latvija un Fra līksmo. Mūsu valstiņai un latviešiem uzskatu tas ir īpaši patīkami. Latvija, Latvija.
Pēc tādas uzvaras der Prāta vētras dziesma: "Welcome to Latvia". Riktīgi uzdzen mīlestību pret valsti. Un vienmēr esmu kopā ar mūsu hokeju, gan uzvarās, gan zaudējumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:45, pirms 11 gadiem
vanagz rakstīja: 9.maijs "īpašs", kur vēl labāku scenāriju. Krieviem zāģis, bet tieši pretēji Latvija un Fra līksmo. Mūsu valstiņai un latviešiem uzskatu tas ir īpaši patīkami. Latvija, Latvija.
Pēc tādas uzvaras der Prāta vētras dziesma: "Welcome to Latvia". Riktīgi uzdzen mīlestību pret valsti. Un vienmēr esmu kopā ar mūsu hokeju, gan uzvarās, gan zaudējumos.
Ņu ja ņem vērā tos Pārdaugavas svinētājus ,tad labāk derēs Līvu ,Daudz zābaku pa manu zemi staigā.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 23:45, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu tad jau laikam būs tā, ka Znaroks piekopj ZA hokeju. Un kur ir problēma?
Neteiktu, ka tieši ZA hokeju, viņa hokejs ir nedaudz gudrāks, bet jā, ļoti līdzīgu. Problēmas nav Es tikai nesaprotu tos, kuriem šodienas hokejs ir kaut kāds atklājums, ko Nolans 'ieviesa' pēc Znaroka 'krievu hokeja'.

     [+] [-]

, 2013-05-09 23:47, pirms 11 gadiem
... es no laukiem tagad saprotu tā-čempioni apspēlēti (uzvarēti ), vice arī.
Tad sanāk, ka LAT-FRA noskaidros nākamos troņa mantiniekus?
Pagaidam GER-LAT. Tad varēs izteikties pilnu tekstu. AUT arī vēl nevajadzētu norakstīt. Lejas galā aktivizēšanās!