Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Girgensons gūst vārtus, var doties palīgā izlasei

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Girgensons gūst vārtus, var doties palīgā izlasei
Zemgus Girgensons
Foto: Rochester Americans

Aizvadītajā naktī trešo Kaldera kausa izcīņas pirmās kārtas spēli aizvadīja latviešu uzbrucēja Zemgus Girgensona pārstāvētā Ročesteras „Americans”, kas, ar 2:3 pagarinājumā piekāpjoties Toronto „Marlies” vienībai, atzina tās pārākumu ar 0-3 arī visā sērijā.

Kamēr mača pirmais periods noslēdzās bez vārtu guvumiem, otrajā trešdaļā Gregs Skots skaitliskajā mazākumā panāca 1:0 "Marlies" labā. Trešdaļas turpinājumā Girgensons rezultātu izlīdzināja, taču 42 sekundes pirms perioda izskaņas Toronto hokejistus vadībā atgrieza Gregs Makkegs.

Trešajā periodā "Americans" hokejistiem piederēja nospiedošs pārsvars. Visbeidzot, nepilnas četras minūtes pirms pamatlaika beigām 2:2 izdevās panākt Nikam Tarnaskim. Mača pagarinājumā veiksmīgāki gan bija "Marlies" hokejisti, tā sestajā minūtē sērijas uzvaras vārtus gūstot Vilam Ektonam.

Zemgus Girgensons maču noslēdza ar vārtu guvumu, pozitīvu lietderības koeficientu "+1", kā arī trim metieniem pa Drū Makintaira sargātajiem vārtiem. Atgādināsim, ka trīs aizvadītajās Kaldera kausa izcīņas spēlēs latviešu uzbrucējs atzīmējās ar trim vārtu guvumiem.

Citā Kaldera kausa izcīņas spēlē Oklahomsitijas "Barons" bez Kristiāna Pelša sastāvā šonakt ar 1:6 atzina Čarlotes "Checkers" vienības pārākumu. Līdz ar šo uzvaru "Checkers" hokejisti ar 2-1 izvirzījušies vadībā arī visā sērijā.

Izmantotie resursi:
TheAHL.com | The American Hockey League | Home...

 +57 [+] [-]

, 2013-05-02 05:06, pirms 12 gadiem
Veiksmi Latvijas izlases debijā Zemgus. Ļoti labi sevi esi apliecinājis AHL, 3 spēles playoff un 3 vārti. Par uzvarām PČ!

 +16 [+] [-]

, 2013-05-02 05:07, pirms 12 gadiem
Zemgusu gaidam Latvijas izlasē

 +41 [+] [-]

, 2013-05-02 05:12, pirms 12 gadiem
Šajās trijās spēlēs, noteikti savas komandas labākais uzbrucējs! Gaidām palīgos, viņā enerģija lieti noderēs!

 +14 [+] [-]

, 2013-05-02 05:20, pirms 12 gadiem
Lai kā negribētos teikt-Super

 +27 [+] [-]

, 2013-05-02 05:58, pirms 12 gadiem
nākamā sezona izskatās daudzsološa. Nokapā tāpat izlasē kā pēdējās 3 spēlēs.

 +13 [+] [-]

, 2013-05-02 06:00, pirms 12 gadiem
Sevi parādīja tieši play off ,tas ZA un arī citur augsti vērtējās,noteikti ,ka arī PČ pulvera pietiks.

 +21 [+] [-]

, 2013-05-02 06:10, pirms 12 gadiem
Cody McCormick on Zemgus Girgensons: "Best player on the team. Best player on the ice."

 +10 [+] [-]

, 2013-05-02 06:17, pirms 12 gadiem
Gaidam izlasē, un veiksmi nokapāt kārtīgi !
Sarauj LATVIJA !!!!!!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: sveiks

 +12 [+] [-]

, 2013-05-02 07:45, pirms 12 gadiem
Namej,pirmās divas spēles ar krieviem un jeņķiem būs sagatavošanās galvenajam mačam pret austriešiem.Tad lūk, šajās divās spēlēs treneris varēs dot Zemgusam iespēju iespēlēties komandā.Vienīgais nopietnais traucēklis -aklimatizācija. Lai te ko nefantāzētu par ceturdaļfināliem,galvenais iesākumā uzvarēt Austriju.Lai veicās.

 +10 [+] [-]

, 2013-05-02 07:48, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, itkā labi, bet..............
Pārāk daudz nezināmā, lai tagad steigtu saukt-hop.
Pie Nolana nav spēlējis,, un pirms PČ sagatavošanas posmu izlaidis. Maiņas partneri arī sveši u.t.t.
Es nezinu, ko tagad visi tie, kas bagi gavilē cer, ka Girgensons izvilks vai izcīnīs, bet jebkurā gadījumā, viņš varētu būt viens no lietderīgākajiem spēlētājiem. Aktivitātē un cīņassparā viņam reti kurš varētu būt konkurents, manuprāt.
par to nezināmo- Drīzāk būtu jāuztraucas, kurš no izlases spēs vairākumu ralizēt, nevis mest garām pustukšiem vai tukšiem vārtiem....

 +23 [+] [-]

, 2013-05-02 07:56, pirms 12 gadiem
Būs interesanti skatīt Latvijas hokeja nākotni darbībā.

  +5 [+] [-]

, 2013-05-02 07:56, pirms 12 gadiem
Niks Tarnaskis izlīdzina rezultātu 2:2! Tas pats?

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 08:00, pirms 12 gadiem
ficuks rakstīja: Niks Tarnaskis izlīdzina rezultātu 2:2! Tas pats?
Tieši tā. Vitjaz varētu paņemt atpkaļ kā "uzbrucēju" .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2013-05-02 08:03, pirms 12 gadiem
Ļoti labi tas, ka ir rezultatīvs tieši tad, kad patiešām vajag, tas norāda uz ļoti labu potenciālu, manuprāt. Žēl ka komandas biedri nepalīdzēja tikt tālāk.

Nākamgad jau vajadzētu kādu spēli arī lielajā līgā uzspēlēt

 +25 [+] [-]

, 2013-05-02 08:06, pirms 12 gadiem
Sen vēlējos redzēt Zemgu darbībā lielajā izlasē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 08:18, pirms 12 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Es nezinu, ko tagad visi tie, kas bagi gavilē cer, ka Girgensons izvilks vai izcīnīs, bet jebkurā gadījumā, viņš varētu būt viens no lietderīgākajiem spēlētājiem.
saja izlases modeli ir tikai 4 uzbruceji, kas sobrid varetu but labaki par Zemgu- Darzins, Sprukts, Indrasis un Jekimovs... tad pa ko ir runa??

  +6 [+] [-]

, 2013-05-02 08:19, pirms 12 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Sen vēlējos redzēt Zemgu darbībā lielajā izlasē
nevajag aizmirst, ka dzekam ir 19 un nakamgad vel U20 izlase vares spelet ... sen...

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 08:19, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, itkā labi, bet..............
Pārāk daudz nezināmā, lai tagad steigtu saukt-hop.
Pie Nolana nav spēlējis,, un pirms PČ sagatavošanas posmu izlaidis. Maiņas partneri arī sveši u.t.t.
Ko tur filozofēt, kā minimums viņam vajadzētu būt labākam par pusi izlases uzbrucēju, protams tas ir labs pastiprinājums.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 08:25, pirms 12 gadiem
Cerams, ka debija izlasē izdosies! Ja viņš tiks laukumā kādā no pirmajām divām spēlēm, tad redzēšu, kā viņš kapā dzīvajā!

  +6 [+] [-]

, 2013-05-02 08:29, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: saja izlases modeli ir tikai 4 uzbruceji, kas sobrid varetu but labaki par Zemgu- Darzins, Sprukts, Indrasis un Jekimovs... tad pa ko ir runa??
To prasi Ivaram.
bet, kopējais komandas meistarības līmenis jau baigi necelsies.
būtu nevietā tagad cerēt, k a Girgensons nu mūs vedīs pretī uzvarām, ka nesanāk kā pagājušo gadu ar Daugaviņu... Gribēšana bija, līdzjutēji pirms pč uzbūra vells zin kādas ainas par nu tik būs, bet rezultāts zināms- Indrašis PČ zvaigzne .
Tas, ka komandu pastiprinās- šaubu nav, ka būs pamanāms un ar pievienoto vērtību- arī tas pats...

  +5 [+] [-]

, 2013-05-02 08:44, pirms 12 gadiem
Zemgus izskatās labs.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 08:56, pirms 12 gadiem
Laba ziņa. Tagad mūsu izlase vismaz uz papīra sāk izskatīties solīdāk. Redzēsim, kā tas rezultēsies darbībā. Par Girgensona spējām šaubu nav ne mirkli, bet tā sadarbība, saspēlēšanās...

 +11 [+] [-]

, 2013-05-02 08:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, itkā labi, bet..............
Pārāk daudz nezināmā, lai tagad steigtu saukt-hop.
Pie Nolana nav spēlējis,, un pirms PČ sagatavošanas posmu izlaidis. Maiņas partneri arī sveši u.t.t.
Atkal tu ar savu čīkstēšanu. Pie Nolana viņš ir spēlējis u20 izlasē, kur Teds bija konsultants. Zemgu viņš ļoti labi zin un viņš pret Zemgu savas simpātijas nekad nav slēpis. Tas, ka viņš viņu tik ļoti gaida nozīmē, ka viņš zin, ko ar viņu iesākt.
Maiņas partneri ir sveši jebkuram hokejistam kurš debitē izlasē. Neviens nepiedzimst jau saspēlējies ar Indraši vai Jekimovu.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 09:01, pirms 12 gadiem
Zemgus uz Olimpiādi kopā ar Ozoliņu izšaus Tagad atbrauks uz izlasi gaisu apostīt,un līdzjutejiem,treneriem atrādīties

     [+] [-]

, 2013-05-02 09:02, pirms 12 gadiem
Nedaudz ne pa tēmu. IIHF ziņo, ka visas PČ spēles varēs redzēt Youtube, kāds nezin, varēs redzēt arī tajās valstīs, kur VIASASTs ir ieguvis tiesības uz pārraidēm?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 09:06, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: Gižešons to daris pirmo reizi
Un vai, tad es saku ka viņš to nedarīs pirmo reizi? es uzsveru, ka man jau sen ir vēlme redzēt kā viņš kapāsies ar lielajiem. Nesapratu tavu komentāra jēgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 09:08, pirms 12 gadiem
Uz kuru laiku viņam aklimatizācijas bedre sanāks?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 09:14, pirms 12 gadiem
maize rakstīja: Nedaudz ne pa tēmu. IIHF ziņo, ka visas PČ spēles varēs redzēt Youtube, kāds nezin, varēs redzēt arī tajās valstīs, kur VIASASTs ir ieguvis tiesības uz pārraidēm?
Ja izlasītu līdz galam ko IIHF ziņo tad saprastu, ka spēles jūtūbā varēs redzēt tikai tajās valstīs, kuras nav nopirkušas raidtiesības.
TV/VIDEOS

     [+] [-]

, 2013-05-02 09:16, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Uz kuru laiku viņam aklimatizācijas bedre sanāks?
droši vien, uz spēli pret Austriju...

 +11 [+] [-]

, 2013-05-02 09:18, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, itkā labi, bet..............
Pārāk daudz nezināmā, lai tagad steigtu saukt-hop.
Pie Nolana nav spēlējis,, un pirms PČ sagatavošanas posmu izlaidis. Maiņas partneri arī sveši u.t.t.
nu tad nesaki to hop. un vispār- labāk nesaki neko!
kas ir ar tiem troļļiem pēdējā laikā? ja kāds Latvijas klubs vai izlase zaudē, tad sit plaukstiņas, piesauc izkrišanu no elites utt. Ja vinnē, tad pretinieki neizlika stiprāko sastāvu, mūsējiem haļava...
Namej, tev sieva nedod? cik tu vari čīkstēt? it kā pieaudzis vīrietis, bet, tā vien izskatās, ka internetā vari atraisīties, un uzvesties kā pusaudzis, kam gribās, bet nevar...
kaitinot citus, tu jūties labāk, pareizi? uzmanības deficīts?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 09:22, pirms 12 gadiem
Nākotnes kapteinis !

  +8 [+] [-]

, 2013-05-02 09:22, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, varētu jau daudz ko atbildēt, bet lai paliek.
Ko tu vari atbildēt? Cik ir novērots tik vienvirziena demagoģiju dzīt proti!

  +5 [+] [-]

, 2013-05-02 09:26, pirms 12 gadiem
Negaidu no Girgensona nekādus brīnumus, ka viņš nu tik viens pats spēles vilks ārā.
Tomēr tāda terminatora ierašanās ir milzīgs bonuss izlasei.

Par uzvaru!

     [+] [-]

, 2013-05-02 09:28, pirms 12 gadiem
cerams, ka viņš vispār atbrauks... oficiāla informācija, ka viņš būs taču nav.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 09:31, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: droši vien, uz spēli pret Austriju...
mēs to bedri nepamanīsim. Galvenais lai visai komandai nav bedre kāda bija pāgājušogad pēdējās trijās spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 09:37, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Nav ko tur gatavoties,jeņķi ņemami,arī ar Rus var cīnīties. Jāspēlē uzreiz,nevis jākoncentrējas vienai spēlei. Cik ilgi tas atkārtosies ? Kā var braukt uz PČ ar tādu domu ?
Gribas jau ticēt,ka šajā PČ beidzot izlase kaut cik pārsteigs pozitīvi.
Šis PČ parādīs,kas ir Nolans.
off topic.
Vai Jums bija brīvdiena par godu jaunajam karalim?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 09:37, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: mēs to bedri nepamanīsim. Galvenais lai visai komandai nav bedre kāda bija pāgājušogad pēdējās trijās spēlēs.
es ceru

  -3 [+] [-]

, 2013-05-02 09:37, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Gribas jau ticēt,ka šajā PČ beidzot izlase kaut cik pārsteigs pozitīvi.
Šis PČ parādīs,kas ir Nolans.
Nolans neko jaunu neparādīs.
Vājākais Latvijas izlases treneris pasaules čempionātos, ja neskaita Vorobjeva pilnīgo izgāšanos 2006.gada čempī Rīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 09:40, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Nolans neko jaunu neparādīs.
Vājākais Latvijas izlases treneris pasaules čempionātos, ja neskaita Vorobjeva pilnīgo izgāšanos 2006.gada čempī Rīgā.
es gan neteiktu, ka Vorobjovs izgāzās. Cienījams rezultāts, ņemot vērā tā brīža izlases komplektācijas problēmas...

     [+] [-]

, 2013-05-02 09:40, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es ceru
mani nepārliecina treneru korpuss izlasē, un Dārziņa iecelšana par kapteini.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 09:40, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Ja izlasītu līdz galam ko IIHF ziņo tad saprastu, ka spēles jūtūbā varēs redzēt tikai tajās valstīs, kuras nav nopirkušas raidtiesības.
http://www.iihf.com/competition/352/tvvideos.html
THNX, izlasīju tikai virsraxtu, slinkums bija lasit visu, labi, ka ir labi cilvēki, kas padalās ar info!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 09:44, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es gan neteiktu, ka Vorobjovs izgāzās. Cienījams rezultāts, ņemot vērā tā brīža izlases komplektācijas problēmas...
Viņa lielākā problēma, ka daži izlases tā brīža vadošie spēlētāji (ar Ozo priekšgalā) viņu vienkārši uzmeta. Plus īsais operiods, kas viņam tika dots, lai tiktu skaidrībā, kas tajā laikā LV hokejā bija kas.

     [+] [-]

, 2013-05-02 09:46, pirms 12 gadiem
Starp citu, Girgensons ir viens no labaakajiem speeleetaajiem shii gada izlases sastaavaa!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 09:47, pirms 12 gadiem
lkjhg rakstīja: interesanti ka pirms si cempja vairs nav neviena komenta par ivananu. kad speleja pari dikim visiem bija nebeidzamais jautajums kapec izlase nav ivanana? ivanans parvacas uz rd un mits sagruva. tagad ir girgensons kurs spele pari dikim. faksts ir ka girga ir 5 reiz sakarigaks speletajs par ivananu, bet calim ir tikai 19 g. mazliet nomierinieties ar savam ceribam ka glabejs ir ieradies
Ivanāna vērtība izlases sakarā zuda jau viņa karjeras sākumā, jo IIHF maksimāli ierobežoja traumatismu - t.sk. lielos sodus uztaisīja ļoti lielus.

Agrāk, 90os, 2000 gadā Ivanāns noderētu, jo izvicošanās izlašu starpā bija normāla lieta.

Turklāt arī šajā izlasē es labāk redzētu Ivanānu, nekā Bērziņu vai tml. Bet nu Ivanāns nav pareizā posteņa spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 09:49, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Namej,pirmās divas spēles ar krieviem un jeņķiem būs sagatavošanās galvenajam mačam pret austriešiem.Tad lūk, šajās divās spēlēs treneris varēs dot Zemgusam iespēju iespēlēties komandā.Vienīgais nopietnais traucēklis -aklimatizācija. Lai te ko nefantāzētu par ceturdaļfināliem,galvenais iesākumā uzvarēt Austriju.Lai veicās.
Principā visam ko uzrakstiji piekrītu.
Tomēr kā pierāda pēdējie pasaules čempionāti, tad LV izlasei ļoti smagi iet tieši pret tām komandām ar kurām mums ir izšķirošas spēles.
Par Girgensonu jau rakstīju, ka nav pilnīgi nekāda pamata uzskatīt viņu par baigo glabēju. Var vienīgi cerēt,ka viņš nekritīs ārā no komandas kopējās ainas.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 09:51, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es gan neteiktu, ka Vorobjovs izgāzās. Cienījams rezultāts, ņemot vērā tā brīža izlases komplektācijas problēmas...
Rezultāts jā +/-, bet dažās spēlēs uz soliņa bija haoss. Nespēja savākt komandu atbildīgos brīžos.

     [+] [-]

, 2013-05-02 09:53, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Nu man arī ir aizdomas,bet tomēr hokejs nav raķešu zinātne. Kas zina,moš izlase pārsteigs beidzot.
Nolanam divi varianti vai nu dāmās,vai nu ārā no amata.
Viņam jau ir dāma, kvalifikācija uz OS. Nedomāju, ka izkritīs izlase, lai būtu pamats atlaist viņu. Vienīgi varbūt, ka Lipmans ir neprognozējams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 09:55, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Namej,pirmās divas spēles ar krieviem un jeņķiem būs sagatavošanās galvenajam mačam pret austriešiem.Tad lūk, šajās divās spēlēs treneris varēs dot Zemgusam iespēju iespēlēties komandā.Vienīgais nopietnais traucēklis -aklimatizācija. Lai te ko nefantāzētu par ceturdaļfināliem,galvenais iesākumā uzvarēt Austriju.Lai veicās.
pirmkārt, ņemot vērā, ka jeņķiem tieši uz spēli pret Latviju būs vislielākā aklimatizācijas bedre, nevajadzētu to uztvert kā "sagatavošanās spēli".

otrkārt, kāpēc Tu tieši austriešus uzskati par potenciāli vājākajiem? Tik pat labi viņi pie šāda grupas sastāva var pacīnīties pat par 1/4 finālu (vismaz par sensāciju es to neuzskatīšu).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 09:59, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: Nolans nav gan vakjakais,bet gan spitigakais LV izlases treneris vins reti kad maina savas simpatijas,bet antipatijas nemaina NEKAD! dodu 100 %, ka, piemeram, Bukartu vins neliktu sastava NE PIE KADIEM APSTAKLIEM pat ja vins butu top 10 KHL rezultativakais spileris Tedis butu ideals treneris tadam neskatamam mazrezultativam "kapataju" izlasem,ka Sveice,Danija,Austrija,daleji Vacija,ta4u ne Latvijai,kur no paaudzes paaudze tiek kultivets vel veca Rigas Dinamo hokejs,kura pamata ir nevis tupais SKRIEN UN MET,bet gan vairak karuseliu griesana pretinieku zona,piespeles no aizvartes,brivas pozicijas meklesana,nevis bakstisanas pie pretinieku vartiem ar ceribu uz veiksmigu rikosetu
Tu tak esi aptracis ar to Bukartu...
otrkārt, tāda sajūta, ka Tu kā 90-jos esi aizbraucis no Latvijas tā Tev visa izpratne par hokeju tā arī ir palikusi 90-to gadu līmenī... Draugs, hokejs Pasaulē un Eiropā ir mainījies!

 +11 [+] [-]

, 2013-05-02 09:59, pirms 12 gadiem
LAI GIRGENSONS PALIEK MĀJĀS, BET SLIDAS IEDALĪSIM NAMEJAM-TAS IZGLĀBS NE TIKAI IZLASI, BET ARĪ SC AUDITORIJU, KURAI JAU AKNĀS SĒŽ NAMEJA UZMANĪBAS DEFICĪTA SINDROMS...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 10:03, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: kas tev liek domat,ka USA lielaka "aklimatizacijas bedre" bus tiesi pret Latviju? viniem taks pirm spele bus pret Austriju kapec tas "bedres" nav uzreiz, bt gan mazliet velak? kaut ka nelogiski es ari kad lidoju pari dikim un atpakalj "aklimatizejos" tikai pirmaja diena,bet ne otraja vai tresaja
Nu ir atšķirība vai tu "atklimatizējies" priekš dīvāna deldēšanas vai priekš 100% fiziskas slodzes ķermenim.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 10:05, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: kas tev liek domat,ka USA lielaka "aklimatizacijas bedre" bus tiesi pret Latviju? viniem taks pirm spele bus pret Austriju kapec tas "bedres" nav uzreiz, bt gan mazliet velak? kaut ka nelogiski es ari kad lidoju pari dikim un atpakalj "aklimatizejos" tikai pirmaja diena,bet ne otraja vai tresaja
PROFESIONĀLU sportistu viedoklis par šo tēmu. Visi viņi kā viens apgalvo, ka vislielākā aklimatizācijas bedre ir tieši 4-5 dienā pēc ierašanās.

Bet jā, Austrijai pluss pret ASV būs, ka ASV tā vispār 1. spēle šādā sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 10:11, pirms 12 gadiem
Cerams, ka Girgensons tiks 1. maina, vins to ir pelnijis, jo ierodas no AHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 10:16, pirms 12 gadiem
Psihoterapeits3 rakstīja: Cerams, ka Girgensons tiks 1. maina, vins to ir pelnijis, jo ierodas no AHL.
Manas prognozes ir tādas, ka Z spēlēs 2. maiņā, kopā ar Meiju un Ķēnīņu.
Ronalds Ķēniņš - Zemgus Girgensosns - Gints Meija

     [+] [-]

, 2013-05-02 10:17, pirms 12 gadiem
Indianim ir sava amerikas logika, vislabak butu Girgensonu redzet kopa ar Jasu un Keninu. Tas ir joks protams.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 10:19, pirms 12 gadiem
Problema ta, ka bars speletaju var spelet tikai 1. maina, citur vini ir nelietderigi.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 10:19, pirms 12 gadiem
Psihoterapeits3 rakstīja: Cerams, ka Girgensons tiks 1. maina, vins to ir pelnijis, jo ierodas no AHL.
Nezinu Nolana nodomus kur liks Girgensonu pa malu vai centrā. Priekš pirmās maiņas centrs ir Sprukts, otrā maiņa būtu Girgensona. Ja malā bāzīs tad nebrīnīšos, ka būs pirmajā.
Ja Girgensonu Nolans turēs 3-4 maiņā, tad man nebūs skaidrs kāpēc viņš vispār sauca Girgensonu. Jo 3-4 maiņu spēlētāji mums ir pietiekoši.

     [+] [-]

, 2013-05-02 10:19, pirms 12 gadiem
100500 rakstīja: Manas prognozes ir tādas, ka Z spēlēs 2. maiņā, kopā ar Meiju un Ķēnīņu.
Ronalds Ķēniņš - Zemgus Girgensosns - Gints Meija
pāragri ko prognozēt. Bez tam, kurš ir teicis, ka Zemgus būs tieši centrā?

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 10:19, pirms 12 gadiem
Tas ir tikai normāli, ka treneris grib 100% atdevi visas spēles laikā, tajā skaitā arī divcīnās. Viņš nav tāds stārs, kā savulaik Hossa, kurš varēja ielikt vārtos gandrīz jebko, ja iedeva ērtu, normālu piespēli. Bukartam līdz tādam līmenim, kā līdz Ķīnai rāpus...
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: par Bukartu runajot,uzskatu ka vins ir NEPELNITI ignorets,tapec ari biezi viniu pieminu butu tas pats bijis ar kadu citu,tad pieminetu ari to piemeram,kad paris gadus atpakalj visi kam nebija slinkums knabaja Cipu par vinia"rokam,kas aug no pecpuses", es nemos cik vien vareju so aizstavet no malas verojot es apbrinoju Nolanu sava spitiba,PRINCIPIALI ignoret 4ali,kurs PROT GUT VARTUS! tas ir tas,kas visvairak saja izlase ir vajadzigs,ta4u ne,tai vieta lai uzlabotu rezultativitati,vins vel vairak liek akcentu uz "kapasanu" un vac vel vairak ieksa astava "kaplius" ar ko Koba Jass ir labaks par atskaitito Bi4evski? ja runa par "vartu garsu",tad Marim ta ir lielaka,neka Kobem,ta4u Indianim skiet,ka tas nav tas svarigakais faktors uzbruceju vertesana

     [+] [-]

, 2013-05-02 10:20, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pāragri ko prognozēt. Bez tam, kurš ir teicis, ka Zemgus būs tieši centrā?
tā ir tikai prognoze, relax

     [+] [-]

, 2013-05-02 10:20, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Nezinu Nolana nodomus kur liks Girgensonu pa malu vai centrā. Priekš pirmās maiņas centrs ir Sprukts, otrā maiņa būtu Girgensona. Ja malā bāzīs tad nebrīnīšos, ka būs pirmajā.
Ja Girgensonu Nolans turēs 3-4 maiņā, tad man nebūs skaidrs kāpēc viņš vispār sauca Girgensonu. Jo 3-4 maiņu spēlētāji mums ir pietiekoši.
Un kāpēc ne, piemēram, 3.? Nekā nosodāma tur neredzu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 10:23, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņa lielākā problēma, ka daži izlases tā brīža vadošie spēlētāji (ar Ozo priekšgalā) viņu vienkārši uzmeta. Plus īsais operiods, kas viņam tika dots, lai tiktu skaidrībā, kas tajā laikā LV hokejā bija kas.
Varbūt nevajag kārtējo reizi muldēt muļķības?
Ozoliņš pateica, ka aiziet no izlases jau Turīnā - publiski, žurnālistiem, pēc spēles ar Kazahstānu. Tobrīd izlases treneris bija Beresņevs un nekāda Vorobjova tur pat tuvumā nebija. Attiecīgi teksts par to, ka Ozo būtu kaut kā uzmetis Vorobjovu, ir absolūti meli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 10:26, pirms 12 gadiem
1. maina taisa rezultatu, parejie vienkarsi censas netraucet ar noraidijumiem, kuru Latvijai bus milzu skaita, jo jaspele agresivi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 10:28, pirms 12 gadiem
Starpcitu Bukarts un Hosa labi saderetu kopa, jo Bukartam nav zel piespeles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 10:37, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Un kāpēc ne, piemēram, 3.? Nekā nosodāma tur neredzu...
Es gan redzu, ja 3-4 maiņas spēlētāju man vajadzētu tad sauktu Pelšu no ZA nevis Girgensonu.
ZA treneri 3-4 nedod spēlēt, bet jaukt. Būtu cits treneris neredzētu problēmas ja iespēlētu 3 maiņā.
Būs kārtējā Girgensona noriešana, ja neļaus spēlēt 1-2 maiņā.
Pat Jāgrs šodien spēlējot 3.maiņā bija nekāds

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 10:38, pirms 12 gadiem
Es nekādus brīnumus negaidu no viņa, bet gribas redzēt kā viņs izskatīsies jau savos 19 uz starptautiskā ledus.

     [+] [-]

, 2013-05-02 10:56, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Ivanāna vērtība izlases sakarā zuda,jo viņš ir bokseris uz slidām,nevis hokejists.
itkā hokeju veido tikai stūraini 100%hokejisti.

     [+] [-]

, 2013-05-02 10:56, pirms 12 gadiem
No vienas puses žēl, ka Girgensonam beidzās cīņas Kaldera kausa izcīņā, bet no otras puses - prieks, ka tāds liels talants nāk palīgā izlasei.

Sen nav bijis gadījums, ka izlasē vienlaicīgi ir 5 debitanti!! Tik daudz vēl nav bijis. Redzēsim, kas no tā visa sanāks.

  -4 [+] [-]

, 2013-05-02 10:56, pirms 12 gadiem
Dārziņš-Sprukts-Indrašis
Jekimovs-Girgensons-Ķēniņš
Meija-Džeriņš-Cipulis
Štāls-Bērziņš-Širokovs/Jass

Jābrauc ar šito loķeni New York City Airports

     [+] [-]

, 2013-05-02 10:57, pirms 12 gadiem
tigereens rakstīja: No vienas puses žēl, ka Girgensonam beidzās cīņas Kaldera kausa izcīņā, bet no otras puses - prieks, ka tāds liels talants nāk palīgā izlasei.

Sen nav bijis gadījums, ka izlasē vienlaicīgi ir 5 debitanti!! Tik daudz vēl nav bijis. Redzēsim, kas no tā visa sanāks.
Es atceros kad tā bija- 2007.gadā Maskavā

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 10:58, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: nevar Bukartu pielidzinat Hosam Hosa uz sava punkta tik gaida piespeli Bukarts biezi momentus izkarto sev pats,met ari no neertam un negaiditam pozicijam,biezi parsteidzot vartsargus
Un tieši tāpēc Bukarts toreiz ieguva balvu kā labākais KHL snaiperis

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 11:07, pirms 12 gadiem
bembists rakstīja: Es nekādus brīnumus negaidu no viņa, bet gribas redzēt kā viņs izskatīsies jau savos 19 uz starptautiskā ledus.
Nu ka jau parasti. Slidās, ķivere uz galvas, bruņās un nūja rokās.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 11:12, pirms 12 gadiem
Jāaaaa,tas ir piepildījies,zemgus brauc uz izlasi ...!!!!!!

Sarauj Latvija ..!!!!!!!!

Un lielākais trollis un liepājas ,var iet spilvēnā paraudāt ...

  +9 [+] [-]

, 2013-05-02 11:15, pirms 12 gadiem
Praha rakstīja: UZ PČ vajadzētu uztaisīt kaut kādu ierobežojumu, ka var komentēt tikai komentārus 18+ , savādāk te tik daudz tie mazie gaisa pūdētāji būs, ka nezin, kur likties, gaisu tik maisa.
Tapat ir daudzi pilngadīgie troļļi, piemērs Namejs, it ka pieaudzis vecis, bet tādas muļķības raksta

  +8 [+] [-]

, 2013-05-02 11:19, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Varbūt nevajag kārtējo reizi muldēt muļķības?
Ozoliņš pateica, ka aiziet no izlases jau Turīnā - publiski, žurnālistiem, pēc spēles ar Kazahstānu. Tobrīd izlases treneris bija Beresņevs un nekāda Vorobjova tur pat tuvumā nebija. Attiecīgi teksts par to, ka Ozo būtu kaut kā uzmetis Vorobjovu, ir absolūti meli.
Piedosim Ivaram, RD vēl nebija un hokeju viņš neskatījās

     [+] [-]

, 2013-05-02 11:21, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Es neesmu Nolans (un arī Tu laikam-nē), tāpēc neteikšu, kādām maiņām vajadzētu būt, taču atļaušos prognozēt, kādas varētu būt pirmajā spēlē pret Krieviju:

Dārziņš-Sprukts-Cipulis;
Jekimovs-Girgensons-Indrašis;
Meija-Džeriņš-Ķēniņš;
Šāls-Širokovs-Pavlovs;
Rezervists- K.Jass.

Kulda-Sotnieks;
Pujacs- Kr.Rēdlihs (ja Krišs varēs spēlēt veselības dēļ)
Saviels-Freibergs;
Andersons.
esi pārliecināts, ka Girgensons laukumā jau būs 1. spēlē?

     [+] [-]

, 2013-05-02 11:22, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Es atceros kad tā bija- 2007.gadā Maskavā
Maskavā 5 debitanti?
Tu gadījumā nejauc ar 2006. gadu un Rīgu?
Maskavā debitēja tikai viens pats Guntis Džeriņš.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 11:23, pirms 12 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Dārziņš-Sprukts-Indrašis
Jekimovs-Girgensons-Ķēniņš
Meija-Džeriņš-Cipulis
Štāls-Bērziņš-Širokovs/Jass

Jābrauc ar šito loķeni http://timetables.oag.com/fe_tt//nyc/flights.asp
Es neesmu Nolans (un arī Tu laikam-nē), tāpēc neteikšu, kādām maiņām vajadzētu būt, taču atļaušos prognozēt, kādas varētu būt pirmajā spēlē pret Krieviju:

Dārziņš-Sprukts-Cipulis;
Jekimovs-Girgensons-Indrašis;
Ķēniņš- Džeriņš-Meija;
Pavlovs-Širokovs-Štāls
Rezervists- K.Jass.

Kulda-Sotnieks;
Pujacs- Kr.Rēdlihs (ja Krišs varēs spēlēt veselības dēļ)
Saviels-Freibergs;
Andersons.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 11:23, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Nolans neko jaunu neparādīs.
Vājākais Latvijas izlases treneris pasaules čempionātos, ja neskaita Vorobjeva pilnīgo izgāšanos 2006.gada čempī Rīgā.
Pēc kā tad var secināt,ka Nolans ir vājākais treneris?10.vieta pasaules čempī pagājušogad un tikšana uz olimpiādi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 11:25, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Es neesmu Nolans (un arī Tu laikam-nē), tāpēc neteikšu, kādām maiņām vajadzētu būt, taču atļaušos prognozēt, kādas varētu būt pirmajā spēlē pret Krieviju:

Dārziņš-Sprukts-Cipulis;
Jekimovs-Girgensons-Indrašis;
Meija-Džeriņš-Ķēniņš;
Šāls-Širokovs-Pavlovs;
Rezervists- K.Jass.

Kulda-Sotnieks;
Pujacs- Kr.Rēdlihs (ja Krišs varēs spēlēt veselības dēļ)
Saviels-Freibergs;
Andersons.
Kuš kuš, visiem jau nav jazina :p

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 11:26, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Es neesmu Nolans (un arī Tu laikam-nē), tāpēc neteikšu, kādām maiņām vajadzētu būt, taču atļaušos prognozēt, kādas varētu būt pirmajā spēlē pret Krieviju:

Dārziņš-Sprukts-Cipulis;
Jekimovs-Girgensons-Indrašis;
Ķēniņš- Džeriņš-Meija;
Pavlovs-Širokovs-Štāls
Rezervists- K.Jass.

Kulda-Sotnieks;
Pujacs- Kr.Rēdlihs (ja Krišs varēs spēlēt veselības dēļ)
Saviels-Freibergs;
Andersons.
Zemgum pa malām jādod Jekimovs un Ķēniņš, visi trīs spēlē Z-Amerikāņu hokeju. Robim Somijas skola, Ķēniņam Šveices, abas ir līdzīgas Z-Amerikas stilam.

Aizsargus liktu šādi:
Pujacs-Krišs
Kulda-Freibergs
Jass-Sotnieks
Andersons-Saviels

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 11:29, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Principā visam ko uzrakstiji piekrītu.
Tomēr kā pierāda pēdējie pasaules čempionāti, tad LV izlasei ļoti smagi iet tieši pret tām komandām ar kurām mums ir izšķirošas spēles.
Par Girgensonu jau rakstīju, ka nav pilnīgi nekāda pamata uzskatīt viņu par baigo glabēju. Var vienīgi cerēt,ka viņš nekritīs ārā no komandas kopējās ainas.
Namej, tev pasham neriebjas lasiit, to ko tu esi uzrakstiijis ? Tavi, caalja smadzenes, komentaari izklausaaas, kaa slima sunja murgiem. Tu savaa nozeelojamaa dziiviitee, talaak par sportcentra komentaaru lapu nesi ticis, bet tagad tu apgalvo, kad Girgensons, nebuus speleetaajs? Ozo savaa pirmaja sezonaa IHL, bija pietiekoshi labs, lai iekljuutu NVA izlases u-20 sastaava, bet tev pamuljkjim skjiet, kad Girgensons uz kopeejaa izlases fonaa kritiis aaraa ?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 11:29, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: esi pārliecināts, ka Girgensons laukumā jau būs 1. spēlē?
Ne par ko, atskaitot pirmo maiņu, neesmu pārliecināts, attiecībā uz izlases maiņām. Arī Girgensons var nebūt sastāvā pirmajā spēlē.
Taču tieši spēle ar Krieviju ir vienīgā, kur var atļauties eksperimentēt ar sastāvu (jo, reāli spriežot, LV izlasei pret Krieviju nav variantu), un arī iespēlēt Girgensonu, ja vien 4. maijā viņam nebūs 'aklimatizācijas bedre" (tas atkarīgs no dienas, kurā viņš ieradīsies Helsinkos).

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 11:31, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Es neesmu Nolans (un arī Tu laikam-nē), tāpēc neteikšu, kādām maiņām vajadzētu būt, taču atļaušos prognozēt, kādas varētu būt pirmajā spēlē pret Krieviju:

Dārziņš-Sprukts-Cipulis;
Jekimovs-Girgensons-Indrašis;
Ķēniņš- Džeriņš-Meija;
Pavlovs-Širokovs-Štāls
Rezervists- K.Jass.

Kulda-Sotnieks;
Pujacs- Kr.Rēdlihs (ja Krišs varēs spēlēt veselības dēļ)
Saviels-Freibergs;
Andersons.
Pat ļoti ticami ,ka tā arī būs ,jo vienā mazā intervijā Nolans izteicās ,ka viņš ar Girgensonu rēķinās kā otrās maiņas centru,un kopā ar Indraši un Jekimovu tā varētu būt ļoti ātra un azrtiska maiņa,tikai jautājums kā viņi tiks galā ar spēli aizsardzībā.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 11:31, pirms 12 gadiem
Visi sastāvu sastādītāji aizmirst, ka Bērziņš noteikti spēlēs jau pret Krieviju. Viņš tak ir viens no Nolana mīļuļiem.

     [+] [-]

, 2013-05-02 11:32, pirms 12 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Zemgum pa malām jādod Jekimovs un Ķēniņš, visi trīs spēlē Z-Amerikāņu hokeju. Robim Somijas skola, Ķēniņam Šveices, abas ir līdzīgas Z-Amerikas stilam.

Aizsargus liktu šādi:
Pujacs-Krišs
Kulda-Freibergs
Jass-Sotnieks
Andersons-Saviels
Nolans ir izteicies, ka grib likt Girgensonu tieši centrā (kaut arī šosezon Ročestrā viņš tika iespēlēts par LW, līdz tam USHL un LV U-izlasē spēlēja kā centrs);
Uz spēli var pieteikt 20 laukuma spēlētājus (cik var spriest, būs 13 uzbr+7 aizs).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 11:32, pirms 12 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Ozo savaa pirmaja sezonaa IHL, bija pietiekoshi labs, lai iekljuutu NVA izlases u-20 sastaava
Nu vispār jau tā secība bija otrāda - viņš aizbrauca uz Ameriku un spēlēja IHL pēc U20 PČ.
U20 PČ notiek decembra beigās - janvāra sākumā, rudenī viņš vēl spēlēja Rīga-Stars (ex-Dinamo).

     [+] [-]

, 2013-05-02 11:34, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Maskavā 5 debitanti?
Tu gadījumā nejauc ar 2006. gadu un Rīgu?
Maskavā debitēja tikai viens pats Guntis Džeriņš.
Varbūt, bet tas nemaina lietas būtību, katru gadu spēlē vieni un tie paši, pārsvarā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 11:34, pirms 12 gadiem
Andromeeds rakstīja: Visi sastāvu sastādītāji aizmirst, ka Bērziņš noteikti spēlēs jau pret Krieviju. Viņš tak ir viens no Nolana mīļuļiem.
Tas gan un nekur nav teikts ,ka Širokovs ,vai Džeriņš nespēlēs par malējiem ,un ka centrs tāpat kā OS kvalifikācija bez Bērza vēl būs Štāls.

     [+] [-]

, 2013-05-02 11:37, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Nu vispār jau tā secība bija otrāda - viņš aizbrauca uz Ameriku un spēlēja IHL pēc U20 PČ.
U20 PČ notiek decembra beigās - janvāra sākumā, rudenī viņš vēl spēlēja Rīga-Stars (ex-Dinamo).
Un vēl varētu pieminēt ,ka tā bija NVS nevis NVA izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 11:49, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Varbūt, bet tas nemaina lietas būtību, katru gadu spēlē vieni un tie paši, pārsvarā.
Znarokam uz Vāciju bija 6 debitanti un liekas arī Kurrem reiz bija 6 vai 7 gb

     [+] [-]

, 2013-05-02 11:50, pirms 12 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Pēc kā tad var secināt,ka Nolans ir vājākais treneris?10.vieta pasaules čempī pagājušogad un tikšana uz olimpiādi?
Kāds bija noslēgums PČ trīs bezzobaini sausiem zaudējumi. Atbildību uzgāza uz Dinamo un Ābolu. Galvenais treneris tā nedara. Tāpat savu palīgu izvēle galīgi nesaprotama un vienmēr tiek meklēti vainīgi citur nevis sevī. Improvizācijas galīgi nekādas, mūsu spēles stils paliek vienveidīgs, kā neiet grūti lauzt spēles gaitu.
Prasts un vienveidīgs treneris, kurš spēlē 80-90 gadu ZA hokeju.
Peka pie Dinamo bija tāds pats enkurs.
Tikšana uz OS nav nekāds mega sasniegums, ar tādu sastāvu pret tādām izlasēm vajadzēja pat vieglāk tikt, nevis mocīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 11:53, pirms 12 gadiem
Ļoti laba ziņa,būs vel viens čalis,kurš kapā no sirds un spēlē fiziski

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 11:54, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: labaka aizsardziba,ka zinams ir uzbrukums ja speles atri,sakarigi,saspeleti viens ar otru,tad lielako speles daliu pavadis pretinieku zona! TADAM LUK JABUT TRENERA UZDEVUMAM! es nesaprotu Nolanu,kadel vins UZBRUCEJIEM ipasi akcente darbibu aiszardziba? tas nav viniu PRIMARAIS uzdevums! es neapgalvoju,ka vispar nevejag macet aizsargaties,ta4u uzbruceja galvenais amplua ir UZBRUKT un GUT VARTUS! pec sadiem te kriteriejiem pirmam kartam jaatlasa speletaji un jakomplekte mainias! ja vecais DR speletu pec Nolana principiem, hokejs nekad nekliutu Latvija par sportu numu viens!
Veiksmīgākais PČ Kūrei pie Latvijas stūres bija beidzamais ,kad viņš beidzot saprata Latvijas hokeju un ,kad pats izvēlējās spēlētājus un kad komandai uzspieda stingru spēles plānu ,spēllēt disciplinēti no aizsardzības.Pēc Kūres nesaskaņām ar Kiru izlasē atgriezās Beresņevs un teica aizsardzība laba ,bet vairāk arī par uzbrukumu jādomā ,beigās sanāca ,ne šis ,ne tas,kamēr paši spēlētāji viņu sāka boikotēt.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 11:55, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Varbūt nevajag kārtējo reizi muldēt muļķības?
Ozoliņš pateica, ka aiziet no izlases jau Turīnā - publiski, žurnālistiem, pēc spēles ar Kazahstānu. Tobrīd izlases treneris bija Beresņevs un nekāda Vorobjova tur pat tuvumā nebija. Attiecīgi teksts par to, ka Ozo būtu kaut kā uzmetis Vorobjovu, ir absolūti meli.
Paldies internetam, kas ļoti labi ļauj ielūkoties tā laika notikumos.
Šeit liecība tam,ka Ozo diez gan normāli uzmet Vorobjovu, jo nekādu hokejista karjēru viņš nebeidza, un spēle vel šo baltu dieniņu.:
Sandis Ozoliņš izlēmis beigt sportista karjeru...

     [+] [-]

, 2013-05-02 11:56, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Znarokam uz Vāciju bija 6 debitanti un liekas arī Kurrem reiz bija 6 vai 7 gb
Tolaik Latvijas izlase bija ja ne vecāka ,tad viena no vecākajām PČ un treneri bija spiesti uzsākt iekavēto paaudžu maiņu.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 11:57, pirms 12 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Zemgum pa malām jādod Jekimovs un Ķēniņš, visi trīs spēlē Z-Amerikāņu hokeju. Robim Somijas skola, Ķēniņam Šveices, abas ir līdzīgas Z-Amerikas stilam.

Aizsargus liktu šādi:
Pujacs-Krišs
Kulda-Freibergs
Jass-Sotnieks
Andersons-Saviels
Jekimovs gan nespēlē ZA hokeju.. Viņam nav nekādu cerību spēka cīņās. Ātrums un izveicība ir laba, kas kompensē mazo augumu un svaru

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 11:58, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: bet nevar aizmirst arī teicienu , ka no mēsliem konfekti nevar uztaisīt
Namejs var ar tevi lepoties

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 11:58, pirms 12 gadiem
Diezgan smiekligi lasit tos komentaarus, ka Zemgu, jau sen gaidijushi uz izlasi, ka tulit visus graus..

Es biju viens no retajiem, kursh pirms paris gadiem teica, ka Zemgu draftees pirmajaa kartaa. Parejie teica, ka labi, ka draftees- turpat kur Karsumu vai vispar nedraftees.

Ja par PČ, tad viss atkarigs kaa pret sho jauno hokejistu- attieksies pretnieku komandas hokejisti, ja nenovertes, tad hot streak turpinasies, ja novertes, tad bus gruti ko saakumaa izdarit.

  -4 [+] [-]

, 2013-05-02 11:58, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Piedosim Ivaram, RD vēl nebija un hokeju viņš neskatījās
Ja es aktīvi nesekoju,tad tas nenozīmē-ka es vispār nesekoju.

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:01, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: Nolans nav gan vakjakais,bet gan spitigakais LV izlases treneris vins reti kad maina savas simpatijas,bet antipatijas nemaina NEKAD! dodu 100 %, ka, piemeram, Bukartu vins neliktu sastava NE PIE KADIEM APSTAKLIEM pat ja vins butu top 10 KHL rezultativakais spileris Tedis butu ideals treneris tadam neskatamam mazrezultativam "kapataju" izlasem,ka Sveice,Danija,Austrija,daleji Vacija,ta4u ne Latvijai,kur no paaudzes paaudze tiek kultivets vel veca Rigas Dinamo hokejs,kura pamata ir nevis tupais SKRIEN UN MET,bet gan vairak karuseliu griesana pretinieku zona,piespeles no aizvartes,brivas pozicijas meklesana,nevis bakstisanas pie pretinieku vartiem ar ceribu uz veiksmigu rikosetu
Piekritu par 100%. Un mainu Bukarts-Dzherinsh-Meija vinsh nekad dzive nesaliktu kopa.

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:01, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Kāds bija noslēgums PČ trīs bezzobaini sausiem zaudējumi. Atbildību uzgāza uz Dinamo un Ābolu. Galvenais treneris tā nedara. Tāpat savu palīgu izvēle galīgi nesaprotama un vienmēr tiek meklēti vainīgi citur nevis sevī. Improvizācijas galīgi nekādas, mūsu spēles stils paliek vienveidīgs, kā neiet grūti lauzt spēles gaitu.
Prasts un vienveidīgs treneris, kurš spēlē 80-90 gadu ZA hokeju.
Peka pie Dinamo bija tāds pats enkurs.
Tikšana uz OS nav nekāds mega sasniegums, ar tādu sastāvu pret tādām izlasēm vajadzēja pat vieglāk tikt, nevis mocīties.
Beresņeva vadībā tikt uz Turīnu vispār paveicās,jo tā spēle pret belariem jau bija zaudēta ,bet daži brīnumi mūs paglāba.Tiesnesis ,kurš neieskaitīja belaru vārtu ,izdomājot mistisku noraidījumu par nūjas nostumsanu malā,un belaru vārtsarga morālais sabrukums.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 12:01, pirms 12 gadiem
Mīļā, tauta varbut necepsimies par biedra Nameja izteikumiem, un vienkārši uzliksim ignore, juus pietaupiisiet nervus sev, un diena buus izdevusies.

  +6 [+] [-]

, 2013-05-02 12:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja es aktīvi nesekoju,tad tas nenozīmē-ka es vispār nesekoju.
Ja sekotu tad nerunātu stulbības.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 12:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paldies internetam, kas ļoti labi ļauj ielūkoties tā laika notikumos.
Šeit liecība tam,ka Ozo diez gan normāli uzmet Vorobjovu, jo nekādu hokejista karjēru viņš nebeidza, un spēle vel šo baltu dieniņu.:
http://www.apollo.lv/zinas/sandis-ozolins-izlemis-beigt-sportista-karjeru/331311
Stāsts ir par spēlēšanu izlasē un notikumu hronoloģija ir tāda, kāda tā ir, un nevajag muļķības runāt. Sandis skaidri un nepārprotami paziņoja par aiziešanu no izlases jau februārī, bet Vorobjovs sāka strādāt izlasē tikai martā.

Ozoliņš un Cipruss aiziet no izlases | Apollo

LHF valde par Latvijas izlases galveno treneri...

Ozoliņš sacīja, ka ir pateicīgs izlases galvenajam trenerim Leonīdam Beresņevam par doto iespēju spēlēt Turīnā. «Es varu pateikt paldies trenerim, ka ticēja man, taču katram pienāk laiks. Šoreiz tas ir pienācis man,» sacīja hokejists. Viņš arī apliecināja, ka nepalīdzēs komandai pasaules hokeja čempionātā, kurš šogad notiks Rīgā.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 12:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paldies internetam, kas ļoti labi ļauj ielūkoties tā laika notikumos.
Šeit liecība tam,ka Ozo diez gan normāli uzmet Vorobjovu, jo nekādu hokejista karjēru viņš nebeidza, un spēle vel šo baltu dieniņu.:
http://www.apollo.lv/zinas/sandis-ozolins-izlemis-beigt-sportista-karjeru/331311
Cik var malt vienu un to pašu? Kāds Ozo bija 2006.gadā? Nodzēries, izsvilpts un nesaprasts Ņujorkā.
Šeit februāra citāti par Ozo un Ciprusa ardievām
sportacentrs.com
To, ka pie mums katrs jauns treneris grib redzēt izlasē labākos ir norma un dažreiz viņi atgriežas.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 12:05, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paldies internetam, kas ļoti labi ļauj ielūkoties tā laika notikumos.
Šeit liecība tam,ka Ozo diez gan normāli uzmet Vorobjovu, jo nekādu hokejista karjēru viņš nebeidza, un spēle vel šo baltu dieniņu.:
http://www.apollo.lv/zinas/sandis-ozolins-izlemis-beigt-sportista-karjeru/331311
Pēc OS gan Cpruss ,gan Ozo pateica ,ka beidz savu karjēru izlasē,bet Beresņevs laikam tam nenoticēja.Un vēl bija tādi kuri pateica ,ka konkrēti Beresņeva vadībā nespēlēs izlasē.

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:06, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Beresņeva vadībā tikt uz Turīnu vispār paveicās,jo tā spēle pret belariem jau bija zaudēta ,bet daži brīnumi mūs paglāba.Tiesnesis ,kurš neieskaitīja belaru vārtu ,izdomājot mistisku noraidījumu par nūjas nostumsanu malā,un belaru vārtsarga morālais sabrukums.
Baltkrievijas izlase vienmēr ir bijusi potenciāli spēcīgāka par Franciju un Kazahstānu. Tāpat kā Latvijas izlase.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 12:07, pirms 12 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Mīļā, tauta varbut necepsimies par biedra Nameja izteikumiem, un vienkārši uzliksim ignore, juus pietaupiisiet nervus sev, un diena buus izdevusies.
Piedosim Ivaram. Viņam nabadziņam visi nervi čupā. LM hokeja komandas nav, darba cehā nav, sieva nedod, sievasmāte sit...

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 12:08, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Stāsts ir par spēlēšanu izlasē un notikumu hronoloģija ir tāda, kāda tā ir, un nevajag muļķības runāt. Sandis skaidri un nepārprotami paziņoja par aiziešanu no izlases jau februārī, bet Vorobjovs sāka strādāt izlasē tikai martā.

Ozoliņš un Cipruss aiziet no izlases | Apollo

LHF valde par Latvijas izlases galveno treneri...

Ozoliņš sacīja, ka ir pateicīgs izlases galvenajam trenerim Leonīdam Beresņevam par doto iespēju spēlēt Turīnā. «Es varu pateikt paldies trenerim, ka ticēja man, taču katram pienāk laiks. Šoreiz tas ir pienācis man,» sacīja hokejists. Viņš arī apliecināja, ka nepalīdzēs komandai pasaules hokeja čempionātā, kurš šogad notiks Rīgā.
Netaisos te baigi diskutēt,kas ko un kad paziņoja, bet ļoti labi atceros,ka Vorobjovs vienā no intervijām (kas ir izlasāms arī manis norādītā linkā) paziņoja-Par profesionālā sportista gaitu beigšanu izlēmis viens no visu laiku izcilākajiem latviešu hokejistiem Sandis Ozoliņš. Par savu lēmumu Ozoliņš telefonsarunā esot paziņojis Latvijas hokeja valstsvienības galvenajam trenerim Pjotram Vorobjovam. .
Un par spēlēšanu vai nespēlēšanu izlasē šai sakarā negāja nekāda runa.
Vairāk man nav ko piebilst.

  +7 [+] [-]

, 2013-05-02 12:09, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Netaisos te baigi diskutēt,kas ko un kad paziņoja, bet ļoti labi atceros,ka Vorobjovs vienā no intervijām (kas ir izlasāms arī manis norādītā linkā) paziņoja-Par profesionālā sportista gaitu beigšanu izlēmis viens no visu laiku izcilākajiem latviešu hokejistiem Sandis Ozoliņš. Par savu lēmumu Ozoliņš telefonsarunā esot paziņojis Latvijas hokeja valstsvienības galvenajam trenerim Pjotram Vorobjovam. .
Un par spēlēšanu vai nespēlēšanu izlasē šai sakarā negāja nekāda runa.
Vairāk man nav ko piebilst.
Ivars aptaisijās!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 12:09, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Baltkrievijas izlase vienmēr ir bijusi potenciāli spēcīgāka par Franciju un Kazahstānu. Tāpat kā Latvijas izlase.
Tolaik noteikti ,bet pašlaik tik pārliecinoši to nevar apgalvot.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:10, pirms 12 gadiem
Par spēlēšanu izlasē viņš paziņoja jau agrāk - kas tur nav skaidrs?

Kāds tam sakars ar karjeras beigšanu vai nebeigšanu - ja izlasē NESPĒLĒS un tas jau ir paziņots? Kurā brīdī tur kāds ir uzmests izlases sakarā (kā tika te muldēts)?

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 12:10, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Ja sekotu tad nerunātu stulbības.

Ielieku arī speciāli priekš Tevis:
Sandis Ozoliņš izlēmis beigt sportista karjeru...

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 12:12, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Ivars aptaisijās!
Nu te vēl tā, vēl labāk bija Matuļa jautājumu sadaļā par Banadu - lielais "eksperts", izrādās, tādu uzvārdu nemaz nebija dzirdējis Tas gan neizbrīna, viņš arī "Vilku" sastāvā lielu daļu vispār neatpazina savās tiešraidēs, lai gan tur bija pat agrākie izlases spēlētāji.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 12:12, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Ielieku arī speciāli priekš Tevis:
http://www.apollo.lv/zinas/sandis-ozolins-izlemis-beigt-sportista-karjeru/331311
Šī viena linka postošana ir Tava argumentācīja apgalvojumam par uzmešanu? Tu esi bāba nevis vīrietis.

  +6 [+] [-]

, 2013-05-02 12:14, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Ielieku arī speciāli priekš Tevis:
http://www.apollo.lv/zinas/sandis-ozolins-izlemis-beigt-sportista-karjeru/331311
Es nesaprotu, ko Tu tagad centies pierādīt ? Ko vispār uzēdies Sandim virsū ?

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:15, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Tolaik noteikti ,bet pašlaik tik pārliecinoši to nevar apgalvot.
Vienalga Francija un Kazahstāna, pēc manām domām arī pašlaik ir zemākā plauktā nekā Baltkrievija un Latvija. Ko nevar vairs teikt par Dāniju un Norvēģiju kas panākušas un sāk apdzīt mūs.

  +6 [+] [-]

, 2013-05-02 12:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Ielieku arī speciāli priekš Tevis:
http://www.apollo.lv/zinas/sandis-ozolins-izlemis-beigt-sportista-karjeru/331311
Beidz šoreiz tev nav taisnība ,jo tāds Vorobjovs ierodoties Latvijā pat varbūt informēts nebija par to ,ka Cipruss un Ozo ir pateikuši ardievas izlasei un ,ka daļa spēlētāju boikotēs izlasi ,ja kaut kādā amatā izlasē paliks Beresņevs.

  +5 [+] [-]

, 2013-05-02 12:19, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Šī viena linka postošana ir Tava argumentācīja apgalvojumam par uzmešanu? Tu esi bāba nevis vīrietis.
Tak viņš ko ieņēmis galvā to arī mals visu laiku. Vēl lai izvelk Znaroka citātus kā gribēja pierunāt atgriezties izlasē.
Tad jau sanāk Znaroku ar uzmeta.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:21, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Vienalga Francija un Kazahstāna, pēc manām domām arī pašlaik ir zemākā plauktā nekā Baltkrievija un Latvija. Ko nevar vairs teikt par Dāniju un Norvēģiju kas panākušas un sāk apdzīt mūs.
Es arī viņas vienmēr zemāk vērtēju ,bet iepriekšējā PČ Francija mani pārsteidz visvairāk un man patika viņu spēle,tieši viņi jau pirms play off varēja aizsūtīt mājās slovākus.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 12:21, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Šī viena linka postošana ir Tava argumentācīja apgalvojumam par uzmešanu? Tu esi bāba nevis vīrietis.
Jā, es atceros,ka pēc Turīnas vairāki spēlētāji uz emociju viļņa paziņoja par karjēras beigšanu izlasē.Galvenokārt Beresņeva dēļ.
Tomēr tieši Vorobjova sakarā gāja runa tieši par to, ka Ozo beidz spēlētāja karjēru, un nevis karjēru izlasē. Tā vismaz to pateica pats Vorobjovs.

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:25, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Es arī viņas vienmēr zemāk vērtēju ,bet iepriekšējā PČ Francija mani pārsteidz visvairāk un man patika viņu spēle,tieši viņi jau pirms play off varēja aizsūtīt mājās slovākus.
Atbildi sniegs šis čempis. Francija ir mans favorīts uz izlidošanu no Elites.
Pēc zoles nāk krišana. Ja nospēlēs vismaz tādā pašā līmenī atkal, tad visu cieņu frančiem.

  +5 [+] [-]

, 2013-05-02 12:25, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, es atceros,ka pēc Turīnas vairāki spēlētāji uz emociju viļņa paziņoja par karjēras beigšanu izlasē.Galvenokārt Beresņeva dēļ.
Tomēr tieši Vorobjova sakarā gāja runa tieši par to, ka Ozo beidz spēlētāja karjēru, un nevis karjēru izlasē. Tā vismaz to pateica pats Vorobjovs.
Da kāda starpība? Baidza karjeru, atsāka karjeru. Un? Uzmeta? Apsolīja ka spēlēs un nespēlēja?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:26, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Vienalga Francija un Kazahstāna, pēc manām domām arī pašlaik ir zemākā plauktā nekā Baltkrievija un Latvija. Ko nevar vairs teikt par Dāniju un Norvēģiju kas panākušas un sāk apdzīt mūs.
Vispār jau Norvēģija un Dānija kadu laiku priekšā Latvijai

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 12:26, pirms 12 gadiem
Pie raksta par Girgensonu puse komentu ar Ivara domu graudiem par uzmešanu

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 12:28, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Es nesaprotu, ko Tu tagad centies pierādīt ? Ko vispār uzēdies Sandim virsū ?
Nu viņam nepatīk kad kāds hokejists aizēno viņa zvaigzni.
Vispirms Sandis, tagad Girgensons parādījies.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 12:31, pirms 12 gadiem
Žēl gan puika tikko bija uzkāpis uz viļņa , tagad brauks uz izlasi degradēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:34, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Es neesmu Nolans (un arī Tu laikam-nē), tāpēc neteikšu, kādām maiņām vajadzētu būt, taču atļaušos prognozēt, kādas varētu būt pirmajā spēlē pret Krieviju:

Dārziņš-Sprukts-Cipulis;
Jekimovs-Girgensons-Indrašis;
Ķēniņš- Džeriņš-Meija;
Pavlovs-Širokovs-Štāls
Rezervists- K.Jass.

Kulda-Sotnieks;
Pujacs- Kr.Rēdlihs (ja Krišs varēs spēlēt veselības dēļ)
Saviels-Freibergs;
Andersons.
Par aizsargiem nezinu, bet uzbrucejus apmeram ta ari butu jaliek. Vienigais Jekijs jaapmaina vietam ar Keninu. Jekijs butu speletajs kas lieliski shaja maina varet aizvietot Bukartu. Ari Keninsh ar Girgensonu- butu intresanti paskatities.Plus vel Indrashis kas var pabeigt partneru pulinus.
Isteniba protams mainas nekad dzive pie Nolana shadi neizskatisies, jo Dzhera un Meija nekad netiks salikti kopa un Jassnetiks atstats rezerve.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:42, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: degradacija drizak ir spelesana AHL ja nespid tiksana pamatsastava sava NHL kluba,tad pari dikim nav ko meklet! tas attiecas ari uz visiem parejiem musu baleliniem!
Zini pa to, ka viņš tiks NHL un spēlēs pamatsastāvā es vispār nešaubos, un uzskatu, ka AHL p-off pieredze viņam patreiz būtu vairāk noderīga, nekā izlase.

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:43, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Šī viena linka postošana ir Tava argumentācīja apgalvojumam par uzmešanu? Tu esi bāba nevis vīrietis.
Sevišķi daudz prāta jau nevajag,lai apsaukatu cilvēku par to ka viņš noliek reālu materiālu,kas apstiprina tā laika notikumus.
Par cik mani šeit maz kas var pārsteigt, tad arī par šādiem izgājieniem nejūtos pārsteigts.

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:46, pirms 12 gadiem
Kaut kā piesardzīgi vērtēju Girgensona noderību izlasei. Spēlēs ar sirdi - par to jau šaubu nav, bet ka tikai nesanāk pārcensties. Ies uz spēka paņēmieniem katru brīvi brīdi, un zinot PČ tiesāšanu, var sanākt baigi bēdīgi - pelnīs noraidījumus, pats nesapratīs par ko, sāks spēlēt piesardzīgi, zaudēs pretspēlētājus (būs citi ātrumi nekā AHL) un sāksies bardaks. Pieredze Eiropas pieaugušo hokejā ir... nekāda. Tāds Skvorcovs, Bičevskis vai Saulietis, iespējams, būtu noderīgāki (pieredzējušāki) šādā hokejā.

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sevišķi daudz prāta jau nevajag,lai apsaukatu cilvēku par to ka viņš noliek reālu materiālu,kas apstiprina tā laika notikumus.
Par cik mani šeit maz kas var pārsteigt, tad arī par šādiem izgājieniem nejūtos pārsteigts.
Toties lai atzītu savu kļudu vajag vnk būt vecim, kas Tu neesi, arī par to nejūtos pārsteigts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 12:56, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Toties lai atzītu savu kļudu vajag vnk būt vecim, kas Tu neesi, arī par to nejūtos pārsteigts.
Un kura būtu tā kļūda?
Vai tiešām ir tik grūti saprast,ka Vorobjovs runāja tajā laikā par spēlētāja karjēras beigšanu, un nevis karjēras beigšanu izlasē (kas arī izrādijās plika muldēšana, jo izlasē viņš atgriezās).

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:58, pirms 12 gadiem
huy tāds kašķīgs pēdējā laikā palicis

Gan jau Zemgus spēlēs kādā no pirmajām divām maiņām, ja jau viņu tik ļoti gaida, tad cer uz ko vairāk kā čekeri.

     [+] [-]

, 2013-05-02 12:59, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: toties kadu "supermainiu" vins samudrija OS kvalifikacija, del kuras gandriz vai nepakasam Kazahstanai Nizivijs-Berzins-Indrasis visi tris pilnigi dazada tipa speletaji,kaut gan katrs no viniem individuali var but lioti noderigs,tikai ne sada te kopsalikuma
Tas jau vis vairak satrauc, shis divainais mainu salikums. Vel shi nesaprotama Jasu vilkshana un Berzina atstashana sastava (kaut gan koks rizi demit gados it ka varot izshaut). Un varu saderet ka Bukarts ta pat pie vina nespeletu. Mana skatijuma Bukarts ir loti nenovertets speletjs, sakiet ko gribiet, bet no vina butudaudz vairak labuma neka no daudziem citiem shaja izlase.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 13:00, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kura būtu tā kļūda?
Vai tiešām ir tik grūti saprast,ka Vorobjovs runāja tajā laikā par spēlētāja karjēras beigšanu, un nevis karjēras beigšanu izlasē (kas arī izrādijās plika muldēšana, jo izlasē viņš atgriezās).
Tev grūti saprast ka viņš nebija solījis Vorobjovam ka spēlēs pie viņa izlasē, tapēc nav runas par kaut kādu uzmešanu? Ko var izdomāt kaut kādus sūdus un sludināt kā baigo patiesību?

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:00, pirms 12 gadiem
tr00 rakstīja: Kaut kā piesardzīgi vērtēju Girgensona noderību izlasei. Spēlēs ar sirdi - par to jau šaubu nav, bet ka tikai nesanāk pārcensties. Ies uz spēka paņēmieniem katru brīvi brīdi, un zinot PČ tiesāšanu, var sanākt baigi bēdīgi - pelnīs noraidījumus, pats nesapratīs par ko, sāks spēlēt piesardzīgi, zaudēs pretspēlētājus (būs citi ātrumi nekā AHL) un sāksies bardaks. Pieredze Eiropas pieaugušo hokejā ir... nekāda. Tāds Skvorcovs, Bičevskis vai Saulietis, iespējams, būtu noderīgāki (pieredzējušāki) šādā hokejā.
Zemgus ir spēlējis 1 U18 un 2 U20 PČ - tā ka tā PČ tiesāšana gluži sveša viņam nebūs...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 13:05, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Tas jau vis vairak satrauc, shis divainais mainu salikums. Vel shi nesaprotama Jasu vilkshana un Berzina atstashana sastava (kaut gan koks rizi demit gados it ka varot izshaut). Un varu saderet ka Bukarts ta pat pie vina nespeletu. Mana skatijuma Bukarts ir loti nenovertets speletjs, sakiet ko gribiet, bet no vina butudaudz vairak labuma neka no daudziem citiem shaja izlase.
lieka spriedelēšana par Bukartu šobrīd... arī Karsums un Miķelis, visticamāk, dotu lielāku labumu kā daži citi.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 13:05, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tev grūti saprast ka viņš nebija solījis Vorobjovam ka spēlēs pie viņa izlasē, tapēc nav runas par kaut kādu uzmešanu? Ko var izdomāt kaut kādus sūdus un sludināt kā baigo patiesību?
Vari nosaukt to kā vien vēlies, bet ja spēlētājs trenerim paziņo,ka beidz profesionālo karjēru, bet pēc tam vel n-tos gadus turpina spēlet profesionālā līmenī, tad par godīgu attieksmi šeit runa diez vai var būt.
Pieļauju,ka mums ir atšķirīga attieksme un uzskati par dažām lietām, un tāpēc turpmāko diskusiju uzskatu par bezjēdzīgu.

  +6 [+] [-]

, 2013-05-02 13:05, pirms 12 gadiem
Andromeeds rakstīja: huy tāds kašķīgs pēdējā laikā palicis
Kapēc kašķīgs? Ivars cilvēkus ar sūdiem aplies, lai tik ar savēm neesošajām zināšanām paplātītos.

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:05, pirms 12 gadiem
tr00 rakstīja: Nūū, pieļauju pieaugušo hokejs tomēr atšķirās.
hokejs, jā. Tiesāšana tomēr ir pēc tiem pašiem noteikumiem...

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:05, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kapēc kašķīgs? Ivars cilvēkus ar sūdiem aplies, lai tik ar savēm neesošajām zināšanām paplātītos.
Agrāk iecietīgāks biji Tā jau ir, visam ir savs mērs.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 13:06, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Zemgus ir spēlējis 1 U18 un 2 U20 PČ - tā ka tā PČ tiesāšana gluži sveša viņam nebūs...
Klau, uz kādiem laukumiem mūsējie Somijā spēlēs? Somu standarta?

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:07, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vari nosaukt to kā vien vēlies, bet ja spēlētājs trenerim paziņo,ka beidz profesionālo karjēru, bet pēc tam vel n-tos gadus turpina spēlet profesionālā līmenī, tad par godīgu attieksmi šeit runa diez vai var būt.
Pieļauju,ka mums ir atšķirīga attieksme un uzskati par dažām lietām, un tāpēc turpmāko diskusiju uzskatu par bezjēdzīgu.
Tu visu uzskati par bezjēdžigu kad aptaisies. Viņš pateica ka nespēlēs un nespēlēja, pārējais ir Tava žagošanās.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 13:09, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tu visu uzskati par bezjēdžigu kad aptaisies. Viņš pateica ka nespēlēs un nespēlēja, pārējais ir Tava žagošanās.

Iesaku aiziet uzlāpīties.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 13:10, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: lieka spriedelēšana par Bukartu šobrīd... arī Karsums un Miķelis, visticamāk, dotu lielāku labumu kā daži citi.
Es ar nesaprotu to Bukarta piesaukšanu, ja traumas dēļ nespēlēs jau sen pateikts.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 13:12, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Iesaku aiziet uzlāpīties.
Īsti vīri nelāpās

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 13:13, pirms 12 gadiem
Andromeeds rakstīja: Īsti vīri nelāpās
Taisnība, jo viņi dzer līdz atkārtotam lūzienam.

  +5 [+] [-]

, 2013-05-02 13:14, pirms 12 gadiem
Andromeeds rakstīja: Īsti vīri nelāpās
īsti vīri nenolaižas līdz tādam stāvoklim

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 13:14, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība, jo viņi dzer līdz atkārtotam lūzienam.
Šis labs

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:14, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau, uz kādiem laukumiem mūsējie Somijā spēlēs? Somu standarta?
vienīgais, ko atradu par laukuma izmēru ir: Hartwall Areena Helsinki details - Eurohockey.com .

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Iesaku aiziet uzlāpīties.
Ej ja tev vajag. Laikam faktu aptrūkās.

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:15, pirms 12 gadiem
Andromeeds rakstīja: Īsti vīri nelāpās
Te nu gan es pastridetos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 13:26, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: tu tiesam tici, ka viniam ir tik nopietna trauma,ka nevar spelet? vel pirms sagatavosanas posma, Matuliu Janis rakstija,ka VISTICAMAK BUS IERINDA ! tikai ta busana "ierinda" nekadi nesapas kopa ar Indiania "kapliu" modeli
kopš kura laika Matulis ir dakteris?

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 13:26, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: tu tiesam tici, ka viniam ir tik nopietna trauma,ka nevar spelet? vel pirms sagatavosanas posma, Matuliu Janis rakstija,ka VISTICAMAK BUS IERINDA ! tikai ta busana "ierinda" nekadi nesapas kopa ar Indiania "kapliu" modeli
Ja viņam nav trauma, tad viņš ir vnk simulants

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:28, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Te nu gan es pastridetos.
sorry, bet lāpīšanos neuzskatu par vīrišķības pazīmi...

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:28, pirms 12 gadiem
Abrags, uzmauc tam Ivaram maisu galvā, Tev tas labi sanāca pie rakstu pēc U-18 PČ.

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:28, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: tu tiesam tici, ka viniam ir tik nopietna trauma,ka nevar spelet? vel pirms sagatavosanas posma, Matuliu Janis rakstija,ka VISTICAMAK BUS IERINDA ! tikai ta busana "ierinda" nekadi nesapas kopa ar Indiania "kapliu" modeli
Man ari liekas ka vis tas tikai del Nolana.

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:29, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Abrags, uzmauc tam Ivaram maisu galvā, Tev tas labi sanāca pie rakstu pēc U-18 PČ.
ja godīgi, vairs neatceros, kas tieši tur bija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:29, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: sorry, bet lāpīšanos neuzskatu par vīrišķības pazīmi...
Jap, lāpīšanās = nespēja turēt grādīgos.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 13:30, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Man ari liekas ka vis tas tikai del Nolana.
ja tā - tad simulants bez rakstura

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:31, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Tak viņš ko ieņēmis galvā to arī mals visu laiku. Vēl lai izvelk Znaroka citātus kā gribēja pierunāt atgriezties izlasē.
Tad jau sanāk Znaroku ar uzmeta.
Agrāk domāju kā Tu un citi varat neatbildēt uz to Ivara demagoģiju, tagad sēžu un pats ņirdzu kā viņš te perās.

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:32, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: tak vins jau no seniem laikiem ir IPASI PIETUVINATS pie hokeja aizkulisem nebrinitos,ja ar Doku Jani Kvepu kadreiz pa alus kausam kopigi nobauda nekas slikts jau tur nav
jā, jā - ar plašām zināšanām gan tradicionālajā, gan austrumu medicīnā

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 13:32, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: sorry, bet lāpīšanos neuzskatu par vīrišķības pazīmi...
Virshkibas pazime ta nav , bet vai tapec isti viri nelapas. Jeb Tu esi svets un nezini kas tas ir kad ir slikti.

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:33, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ja godīgi, vairs neatceros, kas tieši tur bija...
Ir vai nav Latvijas izlasei desmitā vieta, jeb tomēr var pafilozofēt.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 13:34, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Virshkibas pazime ta nav , bet vai tapec isti viri nelapas. Jeb Tu esi svets un nezini kas tas ir kad ir slikti.
tie nav īsti vīri, kas lāpās, bet gan pļēguri.

par svētu es sevi neuzskatu, bet lāpīties man nenākas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:36, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ja tā - tad simulants bez rakstura
Kapec simulant? Kada jega dzekam sisties ar nelielu savainojumu , ja dzeks saprot ka pat pilnigi vesalu tapat izlase nepanems.

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:37, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: Bukarta gadijuma ta nevajadzetu teikt! Indianis tapat so sastava nepanemtu,tapec tiri no paslepnuma viedoklia izdevigak ir but "satraumetam" bet ta neatceros gadijumu,kad Roberts no piedalisanas zlase sa4kotu,pie pirma sauciena vienmer bija klat
šajos 3 teikumos Tu nonāc baigās pretrunās ar pats sevi...
1. teikumā - "nē!"; 2. teikumā jau "jā", 3. teikumā atkal "nē" Tev problēmas ar konsekvenci.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 13:38, pirms 12 gadiem
Laikam tēma par lāpīšanos ir publikai izteikti aktīva pēc svētkiem tūlīt būs vēl trīs brīvas dienas, varēs aprobēt praksē dažas tēzes.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 13:39, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: Bukarta gadijuma ta nevajadzetu teikt! Indianis tapat so sastava nepanemtu,tapec tiri no paslepnuma viedoklia izdevigak ir but "satraumetam" bet ta neatceros gadijumu,kad Roberts no piedalisanas zlase sa4kotu,pie pirma sauciena vienmer bija klat
Nu ja viņam tā ir izdevīgāk, tad izlasei tādu mīksto šāviena attālumā nevar laist.

  +5 [+] [-]

, 2013-05-02 13:41, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: sorry, bet lāpīšanos neuzskatu par vīrišķības pazīmi...
Tā ir alkoholisma pazīme.

Starp citu, viena otra uzēšanās Sandim (ne tikai šajos komentāros) arī par šo to liecina.
Alkoholiķi necieš, ka kāds viņiem līdzīgais tiek slavēts un šis netikums kādam piedots, vienalga, uz ko tas attiektos. To neizdomāju es, tas ir daudz kur aprakstīts. Secinājumus katrs var izdarīt pats.

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:41, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: tie nav īsti vīri, kas lāpās, bet gan pļēguri.

par svētu es sevi neuzskatu, bet lāpīties man nenākas.
Nu nu , gribetu redzet ka Tu to pateiktu mana klatbutne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 13:42, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: nav jau obligati jabut "slikti" nekas svetlaimigaks un romantiskaks no ritiem nevar but,ka vess alus kausins! daudz kaifigaks,neka nolaisana jaukas butnes miesa!
Šāda veida aktivitātes uz paģirām vispār nedrīkst piekopt, motoriņš jāsaudzē.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 13:43, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Nu nu , gribetu redzet ka Tu to pateiktu mana klatbutne.
pateiktu. Un? Ko Tu darītu? blieztu sejā? Tad Tu parādītu, ka esi vēl stulbs arī.

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:43, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Laikam tēma par lāpīšanos ir publikai izteikti aktīva pēc svētkiem tūlīt būs vēl trīs brīvas dienas, varēs aprobēt praksē dažas tēzes.
Super!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 13:47, pirms 12 gadiem
Šī diskusija arvien tālāk sāk atgādināt TVnet komentāru sadaļu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 13:48, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pateiktu. Un? Ko Tu darītu? blieztu sejā? Tad Tu parādītu, ka esi vēl stulbs arī.
Kapec blieztu , vienkarshi gribetu redzet vai Tu butu tikdrosmigs pateikt. Plegurs ir tas kas lapas sistematiski, bet Tu tagad par tadiem nosauci lielako dalu Latvijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 13:51, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: bliaviens,ne tu,ne Abrags pilniba neizprotat manu domu gajienu! es censos uzsvert to,ka pie JEBKURA veselibas stavoklia un noskaniojuma Nolans Bukartu sastava NENEMTU! tatad,izejot no ta,prieks vinia pasa izdevigak ir but "savainotam",lai neizskatitos pec vienkarsi atsuta nebutu Nolana aizspriedumainas un spitigas attieksmes Bukarta sakara,Robis butu klat ari ar visu saposo plecu! ja tas patiesiba sap
Es labi saprotu Tavu domu. Tu saki ka cilvēks simulē, lai labāk izskatītos. Es saku ka tādiem izlasē nav jaspēlē, tad šis izdomās necīnīties, lai baigi nesasvīstu un labi izskatītos u.t.t. Hokejs ir veču spēle.

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:52, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Kapec blieztu , vienkarshi gribetu redzet vai Tu butu tikdrosmigs pateikt. Plegurs ir tas kas lapas sistematiski, bet Tu tagad par tadiem nosauci lielako dalu Latvijas.
sliktās domās esi par "lielāko daļu Latvijas"... bet alkoholisms ir liela problēma - to jau var redzēt jebkurā pārtikas veikalā, kad 2litrīgās torpēdas kāliem tiek pirktas jau rīta agrumā...

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 13:53, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: bliaviens,ne tu,ne Abrags pilniba neizprotat manu domu gajienu! es censos uzsvert to,ka pie JEBKURA veselibas stavoklia un noskaniojuma Nolans Bukartu sastava NENEMTU! tatad,izejot no ta,prieks vinia pasa izdevigak ir but "savainotam",lai neizskatitos pec vienkarsi atsuta nebutu Nolana aizspriedumainas un spitigas attieksmes Bukarta sakara,Robis butu klat ari ar visu saposo plecu! ja tas patiesiba sap
tikai nafig izlasē vajadzīgs nevesals spēlētājs ar sāpošu plecu??

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:53, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: bliaviens,ne tu,ne Abrags pilniba neizprotat manu domu gajienu! es censos uzsvert to,ka pie JEBKURA veselibas stavoklia un noskaniojuma Nolans Bukartu sastava NENEMTU! tatad,izejot no ta,prieks vinia pasa izdevigak ir but "savainotam",lai neizskatitos pec vienkarsi atsuta nebutu Nolana aizspriedumainas un spitigas attieksmes Bukarta sakara,Robis butu klat ari ar visu saposo plecu! ja tas patiesiba sap
Nepanemtu 100%. Kur tad liktu talantigos "bei , begi ( pie tam bei tira sha varda nozime , nevis mest.".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 13:59, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: sliktās domās esi par "lielāko daļu Latvijas"... bet alkoholisms ir liela problēma - to jau var redzēt jebkurā pārtikas veikalā, kad 2litrīgās torpēdas kāliem tiek pirktas jau rīta agrumā...
Ta tiesham ir liela problema, un tie kas no rita nem 2 litrigas torpedas tiesham varetu but pleguri, bet tapec ja cilveks kadreiz salapas vinsh nav jasauc par pleguru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-02 14:22, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pateiktu. Un? Ko Tu darītu? blieztu sejā? Tad Tu parādītu, ka esi vēl stulbs arī.
šis man šajā rakstā liekas visjautrākais komentārs

     [+] [-]

, 2013-05-02 14:47, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: tomer lidz galam nesaprati! varbut nemaz nav nekadas simulacijas,Nolans lieliski zin,ka Bukarts ir spejigs spelet,vienkarsi to publiski neviens nepasniedz,ne pats Bukarts,ne Tedis,ne Kira vienkarsi savstarpeji nolemusi so faktu necelt gaisma,jo jebkura gadijuma visi apzinas,ka zem Nolana vadibas Bukarts pie spelesanas izlase NETIKS!
Es teiktu ka viņam ir trauma, bet tas ka viņš simulē ir Tava fantāzija.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:06, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Tā ir alkoholisma pazīme.

Starp citu, viena otra uzēšanās Sandim (ne tikai šajos komentāros) arī par šo to liecina.
Alkoholiķi necieš, ka kāds viņiem līdzīgais tiek slavēts un šis netikums kādam piedots, vienalga, uz ko tas attiektos. To neizdomāju es, tas ir daudz kur aprakstīts. Secinājumus katrs var izdarīt pats.

Ja pareizi saprotu,tad runa iet par mani?
Nekad īpaši neesmu aizrāvies ar alko, un gadus četrus pat tik daudz vairāk nelietoju.
Takā šis komentārs pilnīgi nestrādā.

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:07, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Es teiktu ka viņam ir trauma, bet tas ka viņš simulē ir Tava fantāzija.
Nākošo upuri atradi?

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:09, pirms 12 gadiem
Nevaru tik vien sagaidīt Zemgusu izlasē .

     [+] [-]

, 2013-05-02 15:10, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Šāda veida aktivitātes uz paģirām vispār nedrīkst piekopt, motoriņš jāsaudzē.
No tālās jaunības atceros,ka vissliktāk ar veselību bija pēc alus pārmērīgas lietošanas. Plus, ja pārmērīgi pie alus kausa uzpīpē,tad vispār otrā dienā bija jāmirst nost.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-02 15:13, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ir vai nav Latvijas izlasei desmitā vieta, jeb tomēr var pafilozofēt.
Atceros par ko ir runa.
Jā,jā Abrags mani tiešām pārliecināja, ka formāli mēs esam 10, jo zemāk nokrist vienkārši nebija iespējams.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-02 15:25, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nākošo upuri atradi?
Tev kas par daļu? Sēdi un turpini notirst hokejistus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 16:29, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tev kas par daļu? Sēdi un turpini notirst hokejistus.
Es saprotu, ka Tev ir savi Dievi, bet man hokejisti ir vienkārši LV ierindas pilsoņi, kas ir izvēlējušies būt publiskas personas, ar visām no tā izrietošām sekām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-02 16:40, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka Tev ir savi Dievi, bet man hokejisti ir vienkārši LV ierindas pilsoņi, kas ir izvēlējušies būt publiskas personas, ar visām no tā izrietošām sekām.
Kādi dievi? Ir normāli pamatoti viedokļi un ir tirgusbābu klačas. Tu šobrīd nodarbojies ar otro.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-02 16:41, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: es skatos ka hokejistus notirst ir mode,nezin kapec( un ne jau Ivars ar to visvairak aizraujas ),bet trenerus gan ne, pedeja laika tu,vecit,izskatas,ka busi viens no tiem,ja musejie izkritis no Elites(tfu,tfu,tfu,nedod Hokejdievs! ) saksi postulatus rakstit,ka NOLANS VISU VEIDOJA PAREIZI,TIKAI MUSU TUPEKLI NESPEJ PIELAGOTIES "PROGRESIVA" HOKEJA SPELES SHEMAM,NAV SPEJIGI PILDIT TRENERA UZSTADIJUMUS,PAR MAZ "KAPA" un bla bla bla tada gara... iedomaties to,ka pasas shemas var but nepareizas,uzstadijumi greizi,mainiu kimija tizla,tev drosi vien nepietiks saprata un erudicijas vel Kroksis tev piebalsos,klat pieliekot reptilijas domu,ka visa vaina ir ta,ka mums par maz speletaju ir NHL ja jau pec sadiem te "kriterijiem" verte izlasu sniegumu,tad varbut vispar pasaules 4empionatus nerikot? paskaitit,cik katrai valstij ir NHLeri,un "godigi" sadalit vietas
man prieks ka tu tai savā galā zini visu par Bukarta veselības stāvokli un par to ko es rakstīšu par Nolanu. Gadījumā neesi biržā apkopējs?

     [+] [-]

, 2013-05-02 17:19, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kādi dievi? Ir normāli pamatoti viedokļi un ir tirgusbābu klačas. Tu šobrīd nodarbojies ar otro.
Nē, vienkārši, runājot par konkrēto tēmu par Vorobjovu et Ozo, es runāju par māti, bet Tu par meitu, un gala rezultātā mēs viens otru nesapratām.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 17:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, itkā labi, bet..............
Pārāk daudz nezināmā, lai tagad steigtu saukt-hop.
Pie Nolana nav spēlējis,, un pirms PČ sagatavošanas posmu izlaidis. Maiņas partneri arī sveši u.t.t.
Ivar,Man gan liekas,ka esi pilnīgi slims! Viss Tev nav labi,izņemot sevi! Es ceru,ka Tev viss kādreiz būs labi,bet tava suņa Zaharjina nozagto naudu ES netaisos maksāt!

     [+] [-]

, 2013-05-02 18:40, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pāragri ko prognozēt. Bez tam, kurš ir teicis, ka Zemgus būs tieši centrā?
Girgensons būs centrā, tas Nolanam jau labu laiku bija plāniņā, vēl pat pirms sērijas beigām

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:04, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, vienkārši, runājot par konkrēto tēmu par Vorobjovu et Ozo, es runāju par māti, bet Tu par meitu, un gala rezultātā mēs viens otru nesapratām.
Es sapratu. Vienu situāciju sagrozīji, lai varētu uzkakāt cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:13, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Es sapratu. Vienu situāciju sagrozīji, lai varētu uzkakāt cilvēkiem.
Jā,saprati kā gribēji saprast, un nevis tā kā biju domājis es.
Bet pa lielam man po Tavas raizes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 19:21, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,saprati kā gribēji saprast, un nevis tā kā biju domājis es.
Bet pa lielam man po Tavas raizes.
Tu vari uz WC aiziet ja vajag "pa lielam".

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 19:22, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: es apkopejs un vel pie tam birza? sie tris vardi (ES,APKOPEJS un BIRZA) stimme kopa tikpat labi,ka Nolana salipinatas"kapliu" mainias jus,visi tie Nolana un Pekas cildinataji,nesaprotat elementaru lietu kad dieneju armija,mums bija tads virsserzants Babisko(varbut kads zin,viltigs usains tarakans Lilastes macibu centra,ists Krievu zakalkas prapors,bet dzili dvesele tomer labs cilveks ) kad man iedeva norikojumu pie vinia noliktava,vins man centas iemacit armijas gudribas no savas pieredzes atceries,smurguli,sis te benzins nav zagts,sis te benzins ir IEEKONOMETS! atkarto,IEEKONOMETS! tada pasa veida tiek "ieekonometa" ari energija uz laukuma,it ka "lazojot aizsardziba vai 4ekingosana no savas pieredzes zinu,ja tu rikotos ka liek Peka vai Tedis,faktiski lieki izskidit dyhalku,tev nepietiks tas pasas dyhalkas veiksmigai uzbrukuma nosleguma fazei vai ari negaiditai bet efektigai pretuzbrukuma iespejai tadel Bukarta slidinasanas gar zilo liniju,kad "visa pareja mainia kapaja", spele pret Vaciju,kad viniu nosedinaja mala, bija PRATIGA RICIBA,nevis lazosana jeb slinkosana,ka to uztvera Nolans un vinia "progresiva" hokeja piekriteji !
Es neatceros kad būtu vispār izteicies par Nolana hokeju - labu vai sliktu. Bet ar tavu bukartmāniju es neslimoju.

     [+] [-]

, 2013-05-02 19:29, pirms 12 gadiem
Uz spēli pret Krieviju viņš diez jau spēlēs?

     [+] [-]

, 2013-05-02 20:17, pirms 12 gadiem
smiley1234 rakstīja: Uz spēli pret Krieviju viņš diez jau spēlēs?
droši vien, ka ne...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-02 21:29, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Es neatceros kad būtu vispār izteicies par Nolana hokeju - labu vai sliktu. Bet ar tavu bukartmāniju es neslimoju.
Ko Tu ņem galvā to ARAGONU-A-BURTU-droši vien kāds Bukarta radinieks,kurš katrā trešajā diskusijā piemin slikto Nolanu,kas nepaņēma izcilo Bukartu izlasē...Un līdz ar to visu laiku noliek Nolanu-redz ne tāds stils un vispār treneris nekāds!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 21:55, pirms 12 gadiem
ar lielāko prieku pavērošu viņa spēli LV kreklā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja