Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Uz Vāciju nebrauks Bukarts un A. Širokovs

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Uz Vāciju nebrauks Bukarts un A. Širokovs
Roberts Bukarts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc šodien notikušās Latvijas izlases pārbaudes spēles pret Baltkrieviju (2:1) mūsu komandas galvenais treneris Oļegs Znaroks pavēstīja, ka no izlases atskaitīti uzbrucēji Roberts Bukarts un Aleksejs Širokovs.

Latvijas izlase šovakar ''Arēnā Rīga'' ar 2:1 pieveica Baltkrieviju, izcīnot ceturto uzvaru četrās pārbaudes spēlēs. Nākamais sagatavošanās posms pasaules čempionātam, kas pēc nedēļas sāksies Vācijā, būs 2. un 3. maijā divas pārbaudes spēles Slovākijā.

Pēc šodienas mača ar baltkrieviem izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks atklāja, ka no izlases atskaitīti uzbrucēji Roberts Bukarts un Aleksejs Širokovs. Bukartu tāds pats liktenis piemeklēja februārī pirms Vankūveras olimpiādes, kad Rīgas ''Dinamo'' uzbrucējs no izlases tika atskaitīts pēc pēdējās pārbaudes spēles.

Minētās pārbaudes spēles pret Slovākiju 2. un 3. maijā plkst. 17:55 varēs redzēt LTV7 piedāvātajās translācijās. Pasaules čempionātā Latvija spēlēs B apakšgrupā ar Kanādu, Itāliju un Šveici. Pirmais mačs mūsējiem 8. maijā pret Šveices izlasi.

Latvijas izlases sastāvs spēlēm pret Slovākiju

Vārtsargi: Masaļskis, Raitums, Lūsiņš
Aizsargi: Pujacs, Jass, Cibuļskis, Sotnieks, Galviņš, Jerofejevs, Andersons, Širokovs, Reķis
Uzbrucēji: Bērziņš, Cipulis, Dārziņš, Meija, Ņiživijs, Karsums, Džeriņš, Kr. Rēdlihs, Jekimovs, Sprukts, Pečura, Saulietis, Vasiļjevs, Štāls, Daugaviņš

+106 [+] [-]

, 2010-04-30 22:29, pirms 14 gadiem
Par Širokovu varētu piekrist.. bet kas par nejēdzīgu iemeslu neņemt Bukartu? Lieliski spēlē čalis!!

 +79 [+] [-]

, 2010-04-30 22:29, pirms 14 gadiem
Nebrauks Bukarts?! Negaidīti

 +42 [+] [-]

, 2010-04-30 22:30, pirms 14 gadiem
Širokovs par lēnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +49 [+] [-]

, 2010-04-30 22:31, pirms 14 gadiem
Bukartam būs vel laiks spēlet izlasē,šogad acimredzot vel nav pienakusi viņa kārta,bet mums ir talantigs uzbrucejs ar ko reķinaties.

 +22 [+] [-]

, 2010-04-30 22:33, pirms 14 gadiem
kā jau Vītoliņš teica - nebūs tā, ka iemet golu un tad tagad uzreiz sastāvā. acīmredzot, kaut kas viņiem nepatika. jā, Robim laiks vēl ir ar galiem un galu galā, treneri zin ko dara! par Širokovu gan var piekrist

 +17 [+] [-]

, 2010-04-30 22:33, pirms 14 gadiem
es atskaitītu ko citu.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-30 22:35, pirms 14 gadiem
DanY rakstīja: es atskaitītu ko citu.
kuru?

 +68 [+] [-]

, 2010-04-30 22:35, pirms 14 gadiem
DanY rakstīja: es atskaitītu ko citu.
Bērziņu?

 +34 [+] [-]

, 2010-04-30 22:35, pirms 14 gadiem
Es saprotu ka Širokovs nerādija tādu spēli, kādu jārāda KHL 2-3 maiņas uzbrucējam, bet Bukarts 2 golus iemeta. Vienīgais izskaidrojums, ka Značiks laikam domā ka 4. maiņai jātup tikai aizsardzībā.
Žēl, jo Bukartam tākā esot šances un NHL draftu un PČ būtu varējis iekrist skautiem acīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-04-30 22:38, pirms 14 gadiem
Žēl, ka Širokovu tomēr kaut vienā spēlē neizmēģināja centrā starp Lauri un Miķeli, varbūt kaut kas būtu sanācis. Par Bukartu - lai puisis vēl paaugas un nobriest emocionāli. Pagaidām viņš vēl ir pižons, un domāju, ka tieši šī iemesla dēl arī atskaitīts. Ceturtajā maiņā PČ nav vajadzīgs jauns uzbrucējs, kurš izteikti spēlē uz sevi. Ir vajadzīgs kapātājs, kurš dzelžaini pilda trenera uzdevumu - un Štāls, Saulietis, Meija noteikti šajā aspektā ir labāki par Bukartu.

 +31 [+] [-]

, 2010-04-30 22:38, pirms 14 gadiem
Znaroks uz ledus redz kautko tādu, ko mēs neviens neredzam

 +21 [+] [-]

, 2010-04-30 22:41, pirms 14 gadiem
Āmurs rakstīja: Žēl, ka Širokovu tomēr kaut vienā spēlē neizmēģināja centrā starp Lauri un Miķeli, varbūt kaut kas būtu sanācis.
Širokovs tur spēlēja Olimpiādē un nekas labs tur nesanāca. Beigu beigās tur atkal spēlēja Bērziņš.

  +8 [+] [-]

, 2010-04-30 22:41, pirms 14 gadiem
Nu beidzat dir*ties Znaroks zina ko dara!!!!!!!!!!!!!!!!

 +11 [+] [-]

, 2010-04-30 22:41, pirms 14 gadiem
DADZIS rakstīja: Znaroks uz ledus redz kautko tādu, ko mēs neviens neredzam
tieši tā, jo viņš ir treneris un viņa acs, būsim godīgi, ir vērīgāka par mūsējo. un mēs nemaz nezinam, kādu uzdevumu katram Znaroks deva un kā katrs to izpildīja.

 +27 [+] [-]

, 2010-04-30 22:41, pirms 14 gadiem
Bukarts laikam krieviski nerunaa

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 22:44, pirms 14 gadiem
Āmurs rakstīja: Žēl, ka Širokovu tomēr kaut vienā spēlē neizmēģināja centrā starp Lauri un Miķeli, varbūt kaut kas būtu sanācis. Par Bukartu - lai puisis vēl paaugas un nobriest emocionāli. Pagaidām viņš vēl ir pižons, un domāju, ka tieši šī iemesla dēl arī atskaitīts. Ceturtajā maiņā PČ nav vajadzīgs jauns uzbrucējs, kurš izteikti spēlē uz sevi. Ir vajadzīgs kapātājs, kurš dzelžaini pilda trenera uzdevumu - un Štāls, Saulietis, Meija noteikti šajā aspektā ir labāki par Bukartu.
Piekrītu. Ceturtajā maiņā Bukarts neiederas.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 22:44, pirms 14 gadiem
Vietas izlasē cik ir tik ir, un ņemot vērā cik daudz ir tīri normālu jauniešu kandidātu šogad - loģiski, ka nāksies arī labos atstāt mājās. Nav ko pārmest Znarokam. Ja kāds grib pārmest ka nepaņem vieno vai otru, tad uzreiz sakiet kura vietā liktu, savādāk paklusējiet.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 22:44, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Širokovs tur spēlēja Olimpiādē un nekas labs tur nesanāca. Beigu beigās tur atkal spēlēja Bērziņš.
Širokovam bija slikts sezonas sākums, tai skaitā Olimpiāde. Pēc Olimpiādes spēle aizgāja labāk, arī spēles laiks Habarovskā uzlabojās. Sit kaut nost, bet nu nav ne Džeriņš, ne Bērziņš, ne Pečura labāki centrā par Širokovu. Varbūt Ļisam kaut kas ar attieksmi...

  +6 [+] [-]

, 2010-04-30 22:47, pirms 14 gadiem
pirmajā maiņā gan ir vajadzīgs vaģila Ņiževijs.Vienīgais ko var apvest ir vārtusargs spēlē viens pret vienu.Ar šo gribu teikt ne jau mums saprast kas tur iekšā notiek un kurš ko lems.

     [+] [-]

, 2010-04-30 22:47, pirms 14 gadiem
Mazliet negaidīti, bet nu laikam Znarokam labāk redzams, kas pa kam.

  +9 [+] [-]

, 2010-04-30 22:49, pirms 14 gadiem
Bukartu vajadzēja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 22:50, pirms 14 gadiem
noteikti ,ka taa arii bija ,ka znarokam nepatika ,ka Bukarts nepilda vinja doto speeles uzdevumu un vairaak dodas uzbrukumaa. Zheel dzheka ,bet gan jau veel tiks uz chempi citu gadu un uzspeelees ,kaadaa 2 vai 3 mainjaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-30 22:53, pirms 14 gadiem
kapec shirokovs nebrauks ??????

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 22:55, pirms 14 gadiem
ansis15 rakstīja: Bukartu vajadzēja
un kura vietā? Štāla vai Jekimova/Meijas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2010-04-30 22:57, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā, ja Bukarts būtu paņemts izlasē uz PČ, viņam pieaugtu cerības uz NHL draftu (lai arī tās nav lielas, taču čempja laikā būtu iespējas savas izredzes uzlabot).

 +12 [+] [-]

, 2010-04-30 22:58, pirms 14 gadiem
KO? Man likās, ka Pečura+Bukarts ārdiisies Vācijā, bet žēl..

 +40 [+] [-]

, 2010-04-30 22:59, pirms 14 gadiem
Berzinsh=0
Jekimovam jaeed spekjis un galja

 +14 [+] [-]

, 2010-04-30 22:59, pirms 14 gadiem
prikols ir tāds, ka Bērziņš vēl turās, vai tiešām atkal brauks uz čempi?

 +22 [+] [-]

, 2010-04-30 22:59, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: un kura vietā? Štāla vai Jekimova/Meijas?
A jēga no Jekimova? Lido kā pelavu maiss kad pret viņu izdara spēka paņēmienu.

 +17 [+] [-]

, 2010-04-30 23:00, pirms 14 gadiem
Bukartu atskaitīja!!!?? Wtf!!?? Šito jau nu es galīgi nesaprotu

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:01, pirms 14 gadiem
edijs023 rakstīja: Par Širokovu varētu piekrist.. bet kas par nejēdzīgu iemeslu neņemt Bukartu? Lieliski spēlē čalis!!
Domāju, ka tā kļūda otrā perioda beigās iezīmējās.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:01, pirms 14 gadiem
Pēc šīm divām spēlēm par Širokovu jau bija skaidrs, bet Bukarts... Dzīvosim - redzēsim.

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:02, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: A jēga no Jekimova? Lido kā pelavu maiss kad pret viņu izdara spēka paņēmienu.
nu, labi - ir jau vēl Meija, Saulietis (kaut gan domāju, šamais ir nākamais rindā uz atskaitīšanu)

  +6 [+] [-]

, 2010-04-30 23:02, pirms 14 gadiem
enndijzz rakstīja: prikols ir tāds, ka Bērziņš vēl turās, vai tiešām atkal brauks uz čempi?
Mikelis ar Darzinju pateica ,ka bez Berzinja nebrauks ,taapeez znaroks baidaas sho atlaist

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:03, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nu, labi - ir jau vēl Meija, Saulietis (kaut gan domāju, šamais ir nākamais rindā uz atskaitīšanu)
Saulietis iederētos Znaroka modelī, garš, fiziski spēcīgs, spēlē gudru hokeju, tāpēc jau kādu laiciņu Minskā uzspēlēja, tiesa nevajadzīgi noraidījumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-04-30 23:05, pirms 14 gadiem
pain rakstīja: Mikelis ar Darzinju pateica ,ka bez Berzinja nebrauks ,taapeez znaroks baidaas sho atlaist
diezvai. šitie jau nav tik cimperlīgi, kā mūsējie basketbolisti

  +5 [+] [-]

, 2010-04-30 23:05, pirms 14 gadiem
enndijzz rakstīja: prikols ir tāds, ka Bērziņš vēl turās, vai tiešām atkal brauks uz čempi?
tiks. Tur jau tā lieta, ka mums ir 2 normāli centri: starp pārējiem un šiem ir milzīga atšķirība.
Kā pierādīja šodiena, Bērziņš ir vajadzīgs starp Lauri un Miķeli (jo tāda kā Karijas mums vienkārši nav). Miķelis ar Lauri Džeriņu vienkārši šodien ignorēja. Tipisks skats šai maiņā esot laukumā: trjinieks dodas uzbrukumā - pa vidu Lauris ar ripu, labajā malā Miķelis, kurš cīnās ar aizsargu, kreisajā - pilnīgi brīvs Džeriņš. Piespēle, protams, tiek atdota Miķelim.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-30 23:05, pirms 14 gadiem
Šis pavērsiens Bukartam pašam varbūt pat nāks par labu, atvēsinās čali nedaudz, jo nu nedaudz ir tie pižoniskie gājieni, ka nesanāk kā Daugavai pāris gadus atpakaļ.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:06, pirms 14 gadiem
Āmurs rakstīja: Širokovam bija slikts sezonas sākums, tai skaitā Olimpiāde. Pēc Olimpiādes spēle aizgāja labāk, arī spēles laiks Habarovskā uzlabojās. Sit kaut nost, bet nu nav ne Džeriņš, ne Bērziņš, ne Pečura labāki centrā par Širokovu. Varbūt Ļisam kaut kas ar attieksmi...
Kāds kuram varu 100 % piekrist , fantastiksi parsteidzosh leemums no znaroka! kaa berzinh,pechura,dzerinsh var buut prieksha aljikam , kuram ir pieklajiga statistika khl un chalis ari speka speli var uzspeleet pisec!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:06, pirms 14 gadiem
Nu te buus Oljegam pa dirsu! Neredzu divreiz speeciigaakus speleetaajus par tiem, ko izmeta!

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:06, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Saulietis iederētos Znaroka modelī, garš, fiziski spēcīgs, spēlē gudru hokeju, tāpēc jau kādu laiciņu Minskā uzspēlēja, tiesa nevajadzīgi noraidījumi.
nezinu - šodien Saulietis tajā visā kaut kā pazuda...

  +9 [+] [-]

, 2010-04-30 23:06, pirms 14 gadiem
Āmurs rakstīja: Širokovam bija slikts sezonas sākums, tai skaitā Olimpiāde. Pēc Olimpiādes spēle aizgāja labāk, arī spēles laiks Habarovskā uzlabojās.


šitais labs

sezonas sākums līdz Olimpiādei

vispār jau pēc Olimpiādes bija tikai trīs spēles palikušas regulārajā sezonā

  +6 [+] [-]

, 2010-04-30 23:08, pirms 14 gadiem
jekimovu kurš visu laiku vārtās pa ledu ņems, un bukartu kurš met golus neņems, tas ir vienkārši smieklīgi! Bukartam būtu iespēja sevi parādīt pasaules čempī pirms gaidāmā nhl drafta, znaroks jau kuro reizi velk izlasē iekšā sev simpatizjošo jekimovu...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:09, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tiks. Tur jau tā lieta, ka mums ir 2 normāli centri: starp pārējiem un šiem ir milzīga atšķirība.
Kā pierādīja šodiena, Bērziņš ir vajadzīgs starp Lauri un Miķeli (jo tāda kā Karijas mums vienkārši nav). Miķelis ar Lauri Džeriņu vienkārši šodien ignorēja. Tipisks skats šai maiņā esot laukumā: trjinieks dodas uzbrukumā - pa vidu Lauris ar ripu, labajā malā Miķelis, kurš cīnās ar aizsargu, kreisajā - pilnīgi brīvs Džeriņš. Piespēle, protams, tiek atdota Miķelim.
bet tas tachu nav normaali , tam redzu tik vienu iemeslu ,grib lai Berzinju njem uz chempi

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:09, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Nu te buus Oljegam pa dirsu! Neredzu divreiz speeciigaakus speleetaajus par tiem, ko izmeta!
hokejs ir komandas spēle - nav svarīgi, cik katrs ir individuāli spēcīgs, taču svarīgi ir kā katra maiņa kopumā strādā.
Slēpts komentārs: reikons

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:10, pirms 14 gadiem
Bērzs jau kā lai saka stabila vērtība, Znaroks zin ko no viņa sagaidīt tāpēc tā ir, parasti jau PČ Bērzs nedaudz labāk spēlē kā parasti.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:10, pirms 14 gadiem
reikons rakstīja: Bukartu Bērziņa vietā vajadzēja... Širokovs? Jau saprotamāk...
Kopš kura laika Bukarts ir centrs?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:11, pirms 14 gadiem
nez...

Man personīgi šķiet, ka trešajā maiņā būs atpakaļ Bērziņš, bet ceturtajā būs Štāls, Pečura un Jekimovs/Meija. Tas, kurš paliks liekais, brauks līdzi kā rezervists.

  +8 [+] [-]

, 2010-04-30 23:12, pirms 14 gadiem
Nezinu, ko znaroks funktierē, varbūt jūtas kā mazais Napoleons pēc tikšanas finālā, varbūt patiešām sasmēlies pieredzi un atvedīs medaļas...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:13, pirms 14 gadiem
Jekimovam ir kapātāja raksturs un tādai komandai, kā Latvija tas ir svarīgi, ari Znaroks to droši vien augsti vērtē, bet nav jau teikts, ka viņš brauks.

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:16, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: nez...

Man personīgi šķiet, ka trešajā maiņā būs atpakaļ Bērziņš, bet ceturtajā būs Štāls, Pečura un Jekimovs/Meija. Tas, kurš paliks liekais, brauks līdzi kā rezervists.
tā arī izskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-04-30 23:16, pirms 14 gadiem
enndijzz rakstīja: Šis pavērsiens Bukartam pašam varbūt pat nāks par labu, atvēsinās čali nedaudz, jo nu nedaudz ir tie pižoniskie gājieni, ka nesanāk kā Daugavai pāris gadus atpakaļ.
kadi pizoniskie gajieni ? pastasti ludzu.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-30 23:17, pirms 14 gadiem
Un Bērziņu ņem!?
woow...
Slēpts komentārs: Ontario

  +7 [+] [-]

, 2010-04-30 23:18, pirms 14 gadiem
jekimovu nenemtu Bukarta vieta,Kanadiesi vinu izlimes ta ka vins pectam jaliek bus kopa

  +4 [+] [-]

, 2010-04-30 23:20, pirms 14 gadiem
Rino rakstīja: jekimovu kurš visu laiku vārtās pa ledu ņems, un bukartu kurš met golus neņems, tas ir vienkārši smieklīgi! Bukartam būtu iespēja sevi parādīt pasaules čempī pirms gaidāmā nhl drafta, znaroks jau kuro reizi velk izlasē iekšā sev simpatizjošo jekimovu...
jaa baby face laikam atkal pa blatu tiks izlasee

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:20, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: nu tas ir pisģets, protasm kaut kads jekimovs palike, lai gan ne vins uzbrukuma ir tik labs, ne speka spele, aizlido ka korikis nopudels, tas ir pisgets, un tad jau labak sirokovs neka berzins, nu man trukst vardu, tiesam besi ara znaroka izvele, ai ka gribas lai vinu nomete no izlases trenera vietas. jo vins nav cilveks vins ir ar lielo P....
diemžēl, bet pagaidām neviens labāks par Bērziņu starp Lauri un Miķeli nav redzēts. Ne Širokovs, ne Džeriņš tādi nav. Arī Pečura pēc tāda neizskatās.

  +8 [+] [-]

, 2010-04-30 23:21, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Bērzs jau kā lai saka stabila vērtība, Znaroks zin ko no viņa sagaidīt tāpēc tā ir, parasti jau PČ Bērzs nedaudz labāk spēlē kā parasti.
Spelētajs jau varbūt nav slikts, bet tā nolemtības sajūta viņa sejā vienkārši kretinē, turklāt spēlētājs ar normālu būdu, bet ne spēka spēles, ne cīņas, nekā, jau cik gadus, man sav saprotams, viņš nevar vai negrib, vai kas ar viņu ir.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:21, pirms 14 gadiem
Āmurs rakstīja: Žēl, ka Širokovu tomēr kaut vienā spēlē neizmēģināja centrā starp Lauri un Miķeli, varbūt kaut kas būtu sanācis. Par Bukartu - lai puisis vēl paaugas un nobriest emocionāli. Pagaidām viņš vēl ir pižons, un domāju, ka tieši šī iemesla dēl arī atskaitīts. Ceturtajā maiņā PČ nav vajadzīgs jauns uzbrucējs, kurš izteikti spēlē uz sevi. Ir vajadzīgs kapātājs, kurš dzelžaini pilda trenera uzdevumu - un Štāls, Saulietis, Meija noteikti šajā aspektā ir labāki par Bukartu.
Olimpiādē jau pamēģināja .

  +4 [+] [-]

, 2010-04-30 23:22, pirms 14 gadiem
Būtu normāli izgulējušies, rīt aizgājuši Znaroks un Vītoliņš kopīgās pusdienās un ar vēsu prātu pieņēmuši lēmumu. To ka viens būs Bukarts, Meija, vai Jekimovs tā pat bija skaidrs. Tikai baigi jau ar to lēmumu saforsēja. No šī trijnieku atskaitīt trenerim arī psiholoģiski vieglāk nekā to pašu Širokovu. Galu galā viņi vēl ir zaļi gurķi un ja nekas radīkāls nenotiks viņi vienalga vienu dienu spēlēs tur kur šobrīd Vasiljevs, Niživijs un Cipulis.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:23, pirms 14 gadiem
skaidrs ir tas , ka Dzerinsh bus izlasee , jo tagad tika pat iemegjinaats 3 mainjaa ! Visticamaak , ka :
3 berzs-lauris-mikjelis
4 dzerinsh-staals-meija
pechura,jekimovs un saulietis tiks atskaitiiti ka pedejie diemzheel !

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:25, pirms 14 gadiem
Bukartu atskaitiija ,jo suudiigi speele aizsardziibaa,kas ir pats svariigaakais 4.mainjas speeleetaajam,un shiisdienas speelee izdariija divas ljoti lielas pavirshiibas,kad pie saviem vaartiem meeginot apvadiit zaudeeja ripu,taadas kljuudas nav piedodamas!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-30 23:26, pirms 14 gadiem
Rino rakstīja: jekimovu kurš visu laiku vārtās pa ledu ņems, un bukartu kurš met golus neņems, tas ir vienkārši smieklīgi! Bukartam būtu iespēja sevi parādīt pasaules čempī pirms gaidāmā nhl drafta, znaroks jau kuro reizi velk izlasē iekšā sev simpatizjošo jekimovu...
Znaroks velk ,Znaroks arī atbildēs ,jo no trennera jau prasīs gadījumā ja kas ne tāds atgadās.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:29, pirms 14 gadiem
kā varēja Bukartu atskaitīt? Es esmu šokā, čalim tieši tagad vajadzēja izlases gaisu ostīt.

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:29, pirms 14 gadiem
krahs rakstīja: kadi pizoniskie gajieni ? pastasti ludzu.
To grūti tā izstāstīt, tas jājūt. Viņš ir spēlētajs, kurš VARBŪT tikai tiks NHL draftā un ar to viss ir pateikts.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:31, pirms 14 gadiem
Nu nez par Širokovu, bet Bukartam ir vieta LV izlasē 100%
Bērziņa vietā droši varēja Bukartu ņemt, kaut kā netīk kā Bērziņs spēlē, ja pirms diviem gadiem patika, tad tagad nevisai!

  +8 [+] [-]

, 2010-04-30 23:31, pirms 14 gadiem
Nu bļāviens ko jūs visi varat kaukt. Ir skaidrs ka 4. maiņa vairākumā nespēlēs, un lielākoties tās uzdevums tiešām būs veiksmīgi aizsargāties.

Visticamāk ka tur būs Pečura un Štāls savukārt par trešo fig viņ zin. Man tādas aizdomas ka Slovākiju aizlidos vēl vismaz 1-2 lieki uzbrucēji. Pēc šodienas grūti kaut ko vairāk pateikt no Saulieša šodien uzbrukumā nulle, taču mums šobrīd ir grūti pateikt, ko Znarokam vajag priekš 4. maiņās.

Drusku labāks kā pret frančiem bija Džeriņš, taču iespējams tas dēļ partneriem, īsti gan negribētu piekrist ka viņš izskatījās sliktāk par Bērzu... pāris piespēles viņš Laurim un Miķelim smuki iedeva.

Bukartu pieļauju, ka atskaitīja jo aizsardzība čalis 2-3 epizodēs tomēr nolažoja konkrēti, tapēc arī šāds lēmums.

4. Maiņa visticamāk Štāls -Pečura - Meija pēc šodienas vismaz palika tāds iespaids.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:32, pirms 14 gadiem
enndijzz rakstīja: To grūti tā izstāstīt, tas jājūt. Viņš ir spēlētajs, kurš VARBŪT tikai tiks NHL draftā un ar to viss ir pateikts.
nu pastasti ka tu juti tos pizoniskos gajienus ??? man liekas tu murgo, vai ka ???

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:32, pirms 14 gadiem
krahs rakstīja: nu pastasti ka tu juti tos pizoniskos gajienus ??? man liekas tu murgo, vai ka ???
vai kā

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:33, pirms 14 gadiem
Par nepareiziem vai pareiziem lēmumiem no Značoka puses varēsim spriest tad, kad čempis būs noslēdzies

  -3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:33, pirms 14 gadiem
bļin, nu kāpēc Bukarts nē ( bija viens no labakajiem), bet Bērziņš ( 0 punkti, bet sodu min ka biezs, kā vienmēr) paliek izlasē ...........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:34, pirms 14 gadiem
enndijzz rakstīja: vai kā
nu tad ko murgi turpinas, mute ciet ? nemurgo te vairak...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:35, pirms 14 gadiem
Nu jā ir izbrīns !
Bet sekas redzesim pēc PČ !

  +4 [+] [-]

, 2010-04-30 23:35, pirms 14 gadiem
Dark_Side rakstīja: lai nu kuru bet Bukartu!!! Tas čalis ēda ledu!!! Znarok! visu cieņu, bet šim čalim bija jābūt izlasē!!!!!!! Tavs Bērziņš ir 4x sūdīgāks!!!!
Labi tad Bukartu liekam Bērziņa vietā, lai miķelis ar lauri paši saspēlējas un bukarts paslido apkārt (Liederība nekāda). Znaroks vāc maiņas nevis spēlētājus vnk par Bukartu ir labāki, kas iederas viņa taktikā. NEsaku, ka viņš ar savu sniegumu nav pelnījis būt izlasē bet, Znaroks zina, ko dara.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-30 23:35, pirms 14 gadiem
jopcik..Oljeg...Bukarts vienkaarshi spiideeja saliidzinoshi ar Jekimovu, meiju..utt... prieks tik ka Pechura tika...bet nu Oljeg-Bukarts????????

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:35, pirms 14 gadiem
krahs rakstīja: nu pastasti ka tu juti tos pizoniskos gajienus ??? man liekas tu murgo, vai ka ???
Labi, sauksim labāk to par sliktu spēli aizsardzībā, ja tev tā labāk saprotams.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:35, pirms 14 gadiem
un vēl- ko izlasē dara Saulietis? arī ( kā Bērziņš) soda minušu pelnitajs, bet bez punktiem...................................

  -3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:36, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: znaroks vnk morāls(vrb arī fizisks) krop.lis, nez ko tad nems, bērzinu bezdeli?jerofejevu, andersonu, znaroks tu kā treneris esi sūds
Ja viņš ir sūds, tad pasaki kā ''sūds'' var ar MVD tikt KHL finālā un gandrīz uzvarēt tajā + ja ņem vērā faktu, ka pagājušajā sezonā tāds MVD nemaz plejofā netika..

  -1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:38, pirms 14 gadiem
enndijzz rakstīja: Labi, sauksim labāk to par sliktu spēli aizsardzībā, ja tev tā labāk saprotams.
tev vajadzetu vardiem nozimi iemacities un tikai tad kerties pie rakstisanas, bet tu raksti un pats nesaproti ko...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:38, pirms 14 gadiem
uz olimpiādi nepāņēma, tagad uz PČ, Znarok kas notiek

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:38, pirms 14 gadiem
sakars ka bukarts nebrauc!?

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:39, pirms 14 gadiem
Sirokovu berzinja vieta... Pec ideejas jaliido ara vel vienam!

  -3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:39, pirms 14 gadiem
rotinnss rakstīja: sakars ka bukarts nebrauc!?
nulle aizsardzībā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:40, pirms 14 gadiem
jurchiks1995 rakstīja: Nu jā ir izbrīns !
Bet sekas redzesim pēc PČ !
Iespējams ar tiem spēlētāju resursiem, domāju aizsardzības līniju, būs labi, ja neielaidīsim 3 ripas spēlē, jo PČ viss būs ātrāks un vismaz viens aizsargu pāris kritīs uz ātrumu

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:40, pirms 14 gadiem
Ja neatskaitīs Berziņu, domāšu ka šim blats pie znaroka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:41, pirms 14 gadiem
vajag darīt tā, kad atskaita tad ar publisku pamatojumu

  -1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:41, pirms 14 gadiem
Ko Jūs peraties, ne jau Jums jāatskaitās par rezuktātu! Pluss tāpat vēl lieki ir 2 aizsargi un 2 uzbrucēji, ni kuriem mam domāt viens būs Jekimovs otrs laikam jau Saulietis

  +7 [+] [-]

, 2010-04-30 23:42, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: nevajag salidzinat 2 dazhadas lietas, dēļ šī lemuma es znaroku uzskatu par nekam nederīgu, man dzili pie vienas vietas ko vins izdarija ar kkadu mvd, nepanjemt chali kas met golus, junioru, latvijas nākotnes uzbrucēju, sorry znaroks ir cenzēts
Ja paņemtu Bukartu, tad augstāk kā 4. maiņā viņš nespēlētu.. Bukarts ir skoreris, kurš ir uz 90% tendēts uzbrukumā..
4. maiņa ir domāta, lai noturētu rezultātu un spēlētu no aizsardzības.
Pienāks viņa laiks, 19 gadi, perspektīvs.. Nav nekas pret viņu, taču 4. maiņā ir vajadzīgi aizsardzības spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:43, pirms 14 gadiem
kas veel Bukartam buutu jaaizdar lai tiktu izlasee??? .....uz vienas slidas jaaapspeelee visi pretinieki un kritienaa caur sevi jaaguust vaarti.....atvainojiet, bet nesaprotu...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:43, pirms 14 gadiem
Āmur! Tu esi cirvis!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:43, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: bērziņš dušā znarokam sūkā vnk, luk iemesls
tu laikam esi atpalicis

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:44, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: nevajag salidzinat 2 dazhadas lietas, dēļ šī lemuma es znaroku uzskatu par nekam nederīgu, man dzili pie vienas vietas ko vins izdarija ar kkadu mvd, nepanjemt chali kas met golus, junioru, latvijas nākotnes uzbrucēju, sorry znaroks ir cenzēts
piekritu, kā varnedot iespeju jaunajam spēlēt PČ, ja viņš pat golus met. Idiotisms.

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:44, pirms 14 gadiem
Aigaro rakstīja: kā varēja Bukartu atskaitīt? Es esmu šokā, čalim tieši tagad vajadzēja izlases gaisu ostīt.
ostit tu vari tualete!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:47, pirms 14 gadiem
Number 0 rakstīja: nulle aizsardzībā..
pasaki kas tad veel ir 0 aizsardziibaa??? diez ko neizskataas ka Bukarts kko buutu tur savaariijis....aa nu jaa taa viena epizode shodien, bet taa vairaak bija nesaprashanaas nekaa kljuuda un....neviens jau no taa necieta...vai ne???

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:47, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Es biju domajis ka 4aa mainja mums buus Štāls-Pečura-Bukarts..


ps: bet ne briid neshaubos ka Oļegs ar Hari zina ko dara..
nu nezinu šoreiz liekas ka nezin, jo bukarts ir krietni labāks par dažu labu malējo uzbruceju

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:48, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Es biju domajis ka 4aa mainja mums buus Štāls-Pečura-Bukarts..


ps: bet ne briid neshaubos ka Oļegs ar Hari zina ko dara..
Buutu Pecuras vietaa Dzerins!Bet Dzerins izskatiijaas shvaks.

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:49, pirms 14 gadiem
Kāds saskaitīja metienus otrā perioda vairākumos?
Cik pirkstus vajag?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:49, pirms 14 gadiem
Bukarts ir vismaz 3šās maiņa uzbrucējs!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:50, pirms 14 gadiem
Bukarts šoreiz tika vairāk vērtēts savu vārtu priekšā, tāpēc laikam viņa spējai gūt vismaz kādus vārtus kad pirmās divas maiņas vairāk par skaistu pretinieku apvešanu neko nespēja parādīt tika uzskatīts par mazākas nozīmes faktoru. Vītoliņš jau arī skaidri pateica ka 4 maiņas spēlētājam gūti vārti vēl negarantē vietu sastāvā, jo viņiem ir cits bet ne mazāk svarīgs uzdevums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:52, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: cipuli vareja atskaitit, vot tas ir 0 visās jomās, uz laukuma njihuja nevar izdarīt, chalis bez emocijām, kas ir liels mīnuss, man vinja žēl, tiešām
Jaa Cipulja vietaa Bukarts un aidaa!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:52, pirms 14 gadiem
un veel ko gribu teikt...nekad nav gribeejies kaadu iipashi aizstaaveet un taa..., bet ko gan lai dara jaunie speeleetaaji, ja Tu tieshaam PASPIIDI izlasee,un ne vienu reizi vien (arii uz paarejo fona), bet tajaa tik un taa netiec...tad kaada jeega censties... Ceru ka kljuudos, bet tie vai tas, kas brauks taa pasha Bukarta vietaa Chempii buus nulles veertiibaa...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:52, pirms 14 gadiem
Nu nu.. Bet es Znarokam uzticos. UZ TI COS! Bukarta zheel, bet ko padarisi?

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:53, pirms 14 gadiem
Hitlers kādu ir izlaidis no saraksta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:54, pirms 14 gadiem
Tevi paņems.

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:55, pirms 14 gadiem
Un ne tikai Kerčš ar Tambijevu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:56, pirms 14 gadiem
es mestu araa Jasu un M.Shirokovu un no uzbruceejiem Saulieti un Meiju

  +1 [+] [-]

, 2010-04-30 23:57, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: butu sliktāk?, man liekas ka butu labak, vinereiz tak ir izlase jabuvē no jauna, brinums vel ka tambijevu, semjonovu, kercu neviens nav panemis
durik mums samēra jauna izlase

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:58, pirms 14 gadiem
slimi esat cipuļa vieta bukarts redzesiet ko cipulis sastradas čempi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-30 23:58, pirms 14 gadiem
nav jau neka no ta bukarta jaaug vel džekam

  +3 [+] [-]

, 2010-04-30 23:59, pirms 14 gadiem
Nu laikam jau ir kaut kāds funktieris treneriem,bet ja Širokova atstāšana malā neizraisa izbrīnu-tad Bukarts-nu ir nedaudz negaidīti.Katrā ziņā Jekimova darbībās neredzēju vairāk lietderības -tikai jonošanu pa laukumu.Diemžēl arī Dzeriņš starp Dārziņu un Rēdlihu nebija pārliecinošs,tad jau Pečura kā centrs labāks.

     [+] [-]

, 2010-04-30 23:59, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: cerams pagrudīs itāļiem, lai to znaroku ar sūdainu mietu no izlases padzen
kas tev pāri nodarijis, ka tevi tads negatīvisms

  +3 [+] [-]

, 2010-05-01 00:00, pirms 14 gadiem
Ai ja godiigi,apnika jau shitais viss!Ko znaroks panjems,tas arii buus un ir nopelniijis!Lai veicaas Berzinjam shogad pasaules chempii,varbuut naakoshgad atradiis labu klubu,un ieteiktu visiem atbalstiit beerzinju,varbuut vins sajuutis liidzjuteeju atbalstu un sitiisies uz visiem 100%,un beidzot taa speele aizies.Atbalstam Berzinju!Nopietni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-01 00:02, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: znaroks nodarija pāri bukartam kurs bija pelnijis vietu izlasē vismaz bērza bezdes vietā
Berziņš ir centrs, Bukarts malējais

  +1 [+] [-]

, 2010-05-01 00:02, pirms 14 gadiem
Tas ie kā sitiens zem jostas vietas, nopietni, es uzskatīju, ka šie spēlētāji ir tie par kuriem nevajadzētu būt nekādām šaubām, nu bet tas treneru lēmums, gan jau viņiem ir kāds iemesls, kāpēc atstāt abus čaļus mājās, bet žēl gan ka Vācijā viņus neredzēsim

  +4 [+] [-]

, 2010-05-01 00:02, pirms 14 gadiem
Kāpēc Bukartu? Saprastu Jekimovu vai vēl kādu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-01 00:04, pirms 14 gadiem
Nebūs rezultātu ne Cipam ne Herbim ,tas bij redzams pēc šodienas un pēdējām Dinamo{par Cipuli}spēlēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-01 00:06, pirms 14 gadiem
Cien. eksperts Abrags(un vēl daži parastie mirstīgie) vakar gan rakstīja, ka Širokovs ir ūber labs, bet Pečura jau var kravāt koferus uz mājām. Kas tad nu? Viens jau ir atskaitīts, bet otrs jau sāk kravāt koferus uz Manheimu!?

     [+] [-]

, 2010-05-01 00:06, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: ļoti smieklīgi
Tur nekaa smiekliiga nav!Ja godiigi Beerzins ir vispieredzeejushaakais no centriem,kas vareetu naakotnee paarstaaveet izlasi,nu labi ir veel Sprukts,bet Vasiiljevs iespeejams aizvada savas peedeejaaas sezonas un kaut kad vinjam vajadzeetu saakt taa pa nopietnam speeleet,es domaaju,ka tas laiks kaut kad pienaaks,un potenciaals vinjam ir.Shitajam chemim vajadzeetu buut saakumam!Nopietni atbalstam vinju!Gan jau izdosies!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-01 00:08, pirms 14 gadiem
Dark_Side rakstīja: lai nu kuru bet Bukartu!!! Tas čalis ēda ledu!!! Znarok! visu cieņu, bet šim čalim bija jābūt izlasē!!!!!!! Tavs Bērziņš ir 4x sūdīgāks!!!!
A pričom tur Bērziņš, Armands ir centrs, Bukarts mala! Jā, Bukarts ir labs, bet Znarokam ir radušās kkādas antipātijas jau kopš OS un ja treneris viņu neredz kā savu spēlētāju, tad viņam nebūs būt izlasē. Tā nu tas ir!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-01 00:08, pirms 14 gadiem
Bukiju zheel , bet tas ir muusu naakotnes spiideklis
Un cienijamie komenteetaaji beidziet d,rst par Jekimovu un svaru, juus nesaprotat ka rokat dzeku nost????

  -1 [+] [-]

, 2010-05-01 00:09, pirms 14 gadiem
Te visi runā par ceturto maiņu, kurai būtu jākapājas aizsardzībā - bāc, kāpēc neviens nepadomā, ka kā ceturto maiņu varētu likt spruktu/karsumu/daugavu. No viņiem tikai Daugava ir reāls metējs. Pārējie cīnītāji/ledus grauzēji. Jā, ok, zin, NHL spēlējušais Karsums 4. maiņā... Nu bet kamon. Nevar tādu špīleru kā Bukartu atstāt mājās, jo lūk neatradās vieta.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-01 00:10, pirms 14 gadiem
Bukarts ir tads speletajs kas nav vajadzigs 4 maiņā, takā viss loģiski. Viņam butu jaspēle 1 vai 2 maiņa, bet vēl ne šogad.
4 maiņa - centra Pečura, pa malam Saulietis ar Štālu, Bērziņa vietā Džeriņu un go go go Latvia.

     [+] [-]

, 2010-05-01 00:10, pirms 14 gadiem
kas tad nu, ,,,ko tad tikai viens rēdlihs??!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-01 00:15, pirms 14 gadiem
Jekimovam priekšā visa vasara svara uzdzīšanai un viss būs labi, un Bukartam - visa vasara pārdomām, KĀPĒC atkal nav izlasē...

     [+] [-]

, 2010-05-01 00:16, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: labāk ej sūkāt apmīztu ledu
puisīt, cietuma izvirtuli, es tūlīt rakstu e-pastu lai tev iedod banu, bet šoreiz uz tavu IP.
P.S. ZB jau vienreiz, urla.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-01 00:17, pirms 14 gadiem
gan vēl Bukartu uz otro kārtu izsauks

     [+] [-]

, 2010-05-01 00:17, pirms 14 gadiem
Itkā labu sniegumu Bukarts rādija. Noteikti Znarokam ar Vītoliņu ir ir igangsti to darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-01 00:25, pirms 14 gadiem
cik vel jaatskaita :/

     [+] [-]

, 2010-05-01 00:40, pirms 14 gadiem
Nu godīgi sakot, no Znaroka to negaidīju Bet no viņa neko nevar sagaidīt. ūsiņš paliek ūsiņš

     [+] [-]

, 2010-05-01 00:41, pirms 14 gadiem
Bukarts sadomajies tapec nepanjeema speleja jau labi

  +1 [+] [-]

, 2010-05-01 00:47, pirms 14 gadiem
sāku mazliet saprast znaroku!

Širokova nebraukšanu treneris pamatoja ar to, ka hokejistam ir nelieli ceļgala un cirkšņa savainojumi. Viņš arī minēja to, ka vēl divus spēlētājus vajadzēs atskaitīt no sastāva. Uz jautājumu, vai uz pasaules čempionātu izlase dosies ar septiņiem aizsargiem un 13 uzbrucējiem, Znaroks atbildēja: "Mums jau nemaz vairāk par septiņiem aizsargiem nav."
Avots: Diena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-01 00:57, pirms 14 gadiem
guncha24 rakstīja: sen jau bija skaidrs, ka znachoks nav treneris kursh atbalsta jaunieshus, lai tie sasniegtu kaut ko dziivee.
Diez vai izlases uzdevums ir kādu virzīt dzīvē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-01 01:05, pirms 14 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: urla esi tu
Ko soliju, to arī izdariju.
Salīdzini savus komentārus ar šeit atrodamajiem urlas.ru es tiešām nekādu atšķirību neredzu.

     [+] [-]

, 2010-05-01 01:13, pirms 14 gadiem
es cienu Znaroku un to kaa vins straadaa, bet kapeec Bukartu es toc nesaprotu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-01 01:22, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: un kura vietā? Štāla vai Jekimova/Meijas?
Viennozīmīgi Jekimova vietā, blāvs Jekimovs, un spēlēja ļoti vāji.

     [+] [-]

, 2010-05-01 01:30, pirms 14 gadiem
Rādās, ka Znarokam Bukarta "autoritāte" 100 gadus nav vajadzīga

  +2 [+] [-]

, 2010-05-01 02:43, pirms 14 gadiem
DADZIS rakstīja: Znaroks uz ledus redz kautko tādu, ko mēs neviens neredzam
tu uzbrucēju redzi tikai uzbrukumā!!
tipisks hokeja vērotājs!!

     [+] [-]

, 2010-05-01 03:36, pirms 14 gadiem
nxsons rakstīja: tu uzbrucēju redzi tikai uzbrukumā!!
tipisks hokeja vērotājs!!
tipisks gudrelis

  +2 [+] [-]

, 2010-05-01 08:25, pirms 14 gadiem
Par Bukartu viss skaidrs.Džekam ir jāstrādā pie aizsardzības,Znaroka komandā,tā ir lieta numur 1.Robis nav 4.maiņas spēlētājs,ja ņem vērā,ka 4.maiņa vairāk aizstāvas,viņam jāspēlē 2-3,bet tur jau viss skaidrs.Tas tikai dos stimulu censties nākotnē novērst tos trūkumus kurus treneri ir saskatījuši.

     [+] [-]

, 2010-05-01 08:35, pirms 14 gadiem
Ko te spriedelet stulbi.Izlases treners nosaka kuru nems un kuru ne.Un ne jau fani bus tie kuri noteiks kam ir jabrauc un kam ne.Cempis visu paradis uz ko ir spejiga musu izlase.Lai veicas Vacijā.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-01 08:41, pirms 14 gadiem
par Širokovu - labs spēlētājs, bet izlasē un arī pērn Dinamo kaut kas traucē to parādīt. vienīgais labais PČ bija pirms pāris gadiem, kad ar Cipuli pirmajā maiņā spēlēja.

par Bukartu - golus viņš sameta, bet palikušie konkurenti uz vietu 4 maiņā bija labāki vai vismaz fiziski stiprāki. Bez tam - džekam viss vēl priekšā!

     [+] [-]

, 2010-05-01 08:47, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: hokejs ir komandas spēle - nav svarīgi, cik katrs ir individuāli spēcīgs, taču svarīgi ir kā katra maiņa kopumā strādā.
Es kaut kur mineeju, ka hokejs nav komandas speele??? Latvijas izlases speeks ir tikai un vieniigi vienotiibaa! Bet Bukarts vienalga bija un ir labaaks par Jekimovu! Ko izdariija Jekijs shajaas speelees lai vinju patureetu??? Ok, Mikjelis II, taa vareetu nosaukt, var nopelniit uz sevi noraidiijumus, bet shii elementa nebija, vaarti nebija...ko veel uzskaitiit??? Nu nebuus mums jaaspeelee uzbrukuma hokejs....

     [+] [-]

, 2010-05-01 09:08, pirms 14 gadiem
Āmurs rakstīja: Žēl, ka Širokovu tomēr kaut vienā spēlē neizmēģināja centrā starp Lauri un Miķeli, varbūt kaut kas būtu sanācis. Par Bukartu - lai puisis vēl paaugas un nobriest emocionāli. Pagaidām viņš vēl ir pižons, un domāju, ka tieši šī iemesla dēl arī atskaitīts. Ceturtajā maiņā PČ nav vajadzīgs jauns uzbrucējs, kurš izteikti spēlē uz sevi. Ir vajadzīgs kapātājs, kurš dzelžaini pilda trenera uzdevumu - un Štāls, Saulietis, Meija noteikti šajā aspektā ir labāki par Bukartu.
kam tur sanākt? Pirmo reizi jāsaka slikti vārdi par tiem 2 pimpjiem! ignorē un ignorēs visus maiņas partnerus, kamēr viņiem neiebāzīs vienu labu draugu starpā, jūs jau saprotat kuru... bļ*! ka spēlē ta spēlē, bet viņi savas personiskās intereses liek augstāk nekā komandas startu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-01 09:24, pirms 14 gadiem
Nebūšu oriģināls, bet Džeriņš starp Miķeli un Lauri izstās pārliecinošāk. Kas skar Bukartu, tad viņš bija pēdējais, ko būtu bijis nepieciešams atskaitīt. Čalis vienkārši bija pelnījis spēlēt šogad čempī(būtu bijis pelnījis, ņemot vērā Dinamo un pēdējo pārbaudes spēļu sniegumu). Lai jel mums izdodas! Vismaz Štāls laikam būs nosargāts. Par vārtsargiem lai Oļegam pašam niere trīc. Ne Lūsiņš, ne arī Raitums, ja godīgi, tā arī pa īstam nepārliecināja uz viesiem 100...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-01 09:44, pirms 14 gadiem
Kāpēc liela daļa šeit domā, ka Jekimovs tiks ņemts Bukarta vietā?

     [+] [-]

, 2010-05-01 09:56, pirms 14 gadiem
Nee nu ja tiesham taa njem un salidizna tad Bukarts butu labaks neka Berzinsh. Tas butu 1. kartam, vinsh kapatu azartiskak par Berzinju jo iespejas ir tikt uz NHL, 2. kartam vinjsh kapatu, lai sevi pieraditu ka stabilu vertibu. Taa kaa soreiz es arii dizenajam Zanrokam negribetu piekrist. Bet nu gan jau vinsh zina ko dara.

     [+] [-]

, 2010-05-01 09:57, pirms 14 gadiem
patīk, ka jekimovs viena intervijā teica ka viņam ir 82 kg nu nez nez spriežot pēc tās video intervijas, kas te nesen ielikta izkatās, ka 82 kg viņam ir tad, kad šis pusbačoku ''vendena'' stundas laikā ir izdzēris un 10 kg hanteli rokās tur, tad moška viņam ir 82kg.

uzbrukumā viņa vērtība tuvu nullei, jo nekur netiek, uzmet no distances, ja vartasgs no.iršas tad ir gols. aisardzībā tas pats- nu nevienu viņš nevar noturēt.

     [+] [-]

, 2010-05-01 09:57, pirms 14 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Nebūšu oriģināls, bet Džeriņš starp Miķeli un Lauri izstās pārliecinošāk. Kas skar Bukartu, tad viņš bija pēdējais, ko būtu bijis nepieciešams atskaitīt. Čalis vienkārši bija pelnījis spēlēt šogad čempī(būtu bijis pelnījis, ņemot vērā Dinamo un pēdējo pārbaudes spēļu sniegumu). Lai jel mums izdodas! Vismaz Štāls laikam būs nosargāts. Par vārtsargiem lai Oļegam pašam niere trīc. Ne Lūsiņš, ne arī Raitums, ja godīgi, tā arī pa īstam nepārliecināja uz viesiem 100...
tad kada veida viniem vajadzeja parliecinat, ja viens ielaida vienu golu, bet otrs vispar nostaveja sausa ??? nu skaidro umka...

     [+] [-]

, 2010-05-01 09:57, pirms 14 gadiem
c'moon Bukartam jau nu vajadzēja braukt - Bērziņu, Jekimovu vai Saulieti varēja atstāt mājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-01 10:16, pirms 14 gadiem
Labsrīts jūsmājās !

     [+] [-]

, 2010-05-01 10:26, pirms 14 gadiem
Bukarts izlasei tiks pievienots pēc izlases spēlēm Slovākijā.
Atliek tik trenēties un viss notiks tā kā tam ir jābūt....!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-01 10:28, pirms 14 gadiem
Es būtu atstājis Bērziņu un Saulieti, bet Ivanānu gan būtu paņēmis...

  -1 [+] [-]

, 2010-05-01 10:35, pirms 14 gadiem
Nu par Širokovu visi ir vienisprātis - šogad galīgi garām, bet Bukarts!? Te vienkārši bija jāizvēlas viņš vai Jekijs, un es arī ņemtu Jekiju!

     [+] [-]

, 2010-05-01 10:42, pirms 14 gadiem
Betnessy rakstīja: Bukarts izlasei tiks pievienots pēc izlases spēlēm Slovākijā.
Atliek tik trenēties un viss notiks tā kā tam ir jābūt....!
Tevis teiktais ka Masala spēlēs abas spēles pret slovakiem vēl ir aktuāls, vai iespējamas izmaiņas?

     [+] [-]

, 2010-05-01 10:52, pirms 14 gadiem
Надо было Берзыньша убирать

     [+] [-]

, 2010-05-01 11:08, pirms 14 gadiem
Nu bl... kā šitā var izdarīt! Neizskatās, ka Bukarts atskaitīts dēļ sliktas spēlēšanas! Jekimovs tik prot kā lidot, pat precīzu piespēli nevar iedot! Značokam ar Jekimovu laikam ir kādas tuvākas attiecības!? Niživijs ir jau niživoijs kopš KHL regulārā čempja beigām, vakar arī nekāds, vadās un pazaudē ripu ...
Nu ko treneris lemj, treneris arī atbildēs!!!
Cerams ka galarezultāts būs labs, un Značoks nebūs mums faniem sačakarējis kārtējo čempi!!!

     [+] [-]

, 2010-05-01 11:15, pirms 14 gadiem
Bukartam vēl viss priekšā, gan jau fāteris kaut ko izdomās.
Kaut gan KHL šogad 1991 gada džeki būs jaunie, kuru atļauts papildus pieteikt, bet Bukarts ja nemaldos ir 1990 gads?

     [+] [-]

, 2010-05-01 11:17, pirms 14 gadiem
Lūsiņš vakar nospēlējot labi liek mainīt plānus un tiek meklēta iespēja , lai Edgaram arī rezervētu biļeti uz šodienas lidmašīnu !

     [+] [-]

, 2010-05-01 11:34, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Kas būs vārtos pret slovakiem? Edgars abās spēlēs?
Galvenais ir noskaidrot kādā īsti kondīcijā ir Masaļskis ,jo divi viegli ielaistie vārti pret baltkrieviem , vēl tikai vairāk padziļināja neziņu, bet arī tuvākais aizstājējs vēl nav noskaidrots......!

     [+] [-]

, 2010-05-01 11:40, pirms 14 gadiem
Fiskars rakstīja: Bukartam vēl viss priekšā, gan jau fāteris kaut ko izdomās.
Kaut gan KHL šogad 1991 gada džeki būs jaunie, kuru atļauts papildus pieteikt, bet Bukarts ja nemaldos ir 1990 gads?
Ja pat neizdodas tikt izlasē un RD ,tad ir jāmeklē darbs Šviecē ,jo tad pēc gada viņš pat būs soli priekšā tiem kuri mēģinās laizīt rokas Sējējam!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-01 11:42, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tiks. Tur jau tā lieta, ka mums ir 2 normāli centri: starp pārējiem un šiem ir milzīga atšķirība.
Kā pierādīja šodiena, Bērziņš ir vajadzīgs starp Lauri un Miķeli (jo tāda kā Karijas mums vienkārši nav). Miķelis ar Lauri Džeriņu vienkārši šodien ignorēja. Tipisks skats šai maiņā esot laukumā: trjinieks dodas uzbrukumā - pa vidu Lauris ar ripu, labajā malā Miķelis, kurš cīnās ar aizsargu, kreisajā - pilnīgi brīvs Džeriņš. Piespēle, protams, tiek atdota Miķelim.
Neesmu tik acīgs hokeja vērotājs kā tu, bet ja tā tiešām bija, tad tas ir vienkārši nožēlojami..Bērziņa tizlumu pat es varu pamanīt, vienkārši jau ir apriebies!!!

     [+] [-]

, 2010-05-01 11:46, pirms 14 gadiem
Почему Букартс отчислен????

     [+] [-]

, 2010-05-01 11:47, pirms 14 gadiem
Znaroks vienkārši atkārto Vankūveras kļūdas, tad ar raudāja, ka nevarēja tak paredzēt ka tie divi būs tik tizli, lai gan jau cik iepriekš bija līdzjutēju vidū runa, ka vajag ņemt Kuldu ar Sorokinu!!! Liekas ka te vienkārši valda čomisms, ja otrs nebūs par galvas tiesu pārāks, bet tikai par pusi, tad noteikti paņems čomaku!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-01 11:49, pirms 14 gadiem
Manuprāt, Znaroks samērā lielu kļūdu izdarījis šitā darot ! Žēl + pārsteigums,ka tā 2n1 !

     [+] [-]

, 2010-05-01 11:49, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Neesmu tik acīgs hokeja vērotājs kā tu, bet ja tā tiešām bija, tad tas ir vienkārši nožēlojami..Bērziņa tizlumu pat es varu pamanīt, vienkārši jau ir apriebies!!!
Tā ir vec,vecā problēma ,ka tie kuri ir sezonu nospēlējuši vienā maiņā klāt pielikto vienmēr apdalīs...vai pareizāk sakot ignorēs.Klāt pieliktajam ir jābūt vismaz viņu līmenī ,vai pat labākam ,bet tāda patreiz nav.Ar Bērziņa paņemšanu šī problēma nav atrisināta ,bet gan pasliktināta!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-01 11:54, pirms 14 gadiem
Es uzskatu, ka tieši A. Džeriņš un G. Meija nav gatavi PČ, jo tas tak acīm redzams, ka viņi šajās parbaudes spēlēs neko tik tiešām neparadija, tikai paslidinājās pa laukumu.
Džeriņš it īpaši, izskatās nepēc hokejista, bet gan pēc vijolnieka, Meija kaut ko cenšas paradīt, bet nekas seviški uzkrītoš nesanāk.

     [+] [-]

, 2010-05-01 11:54, pirms 14 gadiem
Un ko te visi runā par Jekimova svaru?!!???? Lielajam meistaram Ņiživijam ir 77 kg (ja var ticēt Dinamo mājas lapai)..liekas ka vienā intervijā sportacentram Jekimovs teica ka viņam ir, šķiet, ap 80, viņš gan laikam bija mazliet garāks nekā ņiživijs, bet svara un augumu attiecība varētu būt līdzīga!

     [+] [-]

, 2010-05-01 11:56, pirms 14 gadiem
Sers E rakstīja: kas veel Bukartam buutu jaaizdar lai tiktu izlasee??? .....uz vienas slidas jaaapspeelee visi pretinieki un kritienaa caur sevi jaaguust vaarti.....atvainojiet, bet nesaprotu...
Tas nav jaadara, it sevishkji 4. mainjas uzbruceejam. Bet jaaizpilda trenera dotais uzstaadiijums pirms speeles un dzelzhaini jaaspeelee aizsardziibaa... Treneri neveertee tikai kas un cik golus met. Tad jau peec shiim paarbaudes speeleem mums sastaava vispaar nebuutu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-01 12:07, pirms 14 gadiem
Betnessy rakstīja: Galvenais ir noskaidrot kādā īsti kondīcijā ir Masaļskis ,jo divi viegli ielaistie vārti pret baltkrieviem , vēl tikai vairāk padziļināja neziņu, bet arī tuvākais aizstājējs vēl nav noskaidrots......!
Nu pa lielam jau Masaļskis PČ sāks ka piemais neatkarīgi no kondīcijas, šaubos vai kāds eksperimentēs un riskēs ar debitantiem. (Zinu ka Raitums PČ jau ir uzspēlējis)

     [+] [-]

, 2010-05-01 12:16, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Un ko te visi runā par Jekimova svaru?!!???? Lielajam meistaram Ņiživijam ir 77 kg (ja var ticēt Dinamo mājas lapai)..liekas ka vienā intervijā sportacentram Jekimovs teica ka viņam ir, šķiet, ap 80, viņš gan laikam bija mazliet garāks nekā ņiživijs, bet svara un augumu attiecība varētu būt līdzīga!
Vinam ne tuvu nav 80kg, Vasiljevam ari 80kg un gribi teikt, ka Vasiljevu brizhiem atgruzh kaa mazo, kaa tas notiek ar Jekimovu?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-01 12:25, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Agri,Tev nav po ko te katrs raksta vai domā?
Lai taču cilvēki ņemās un izkrata savas negatīvās emocijas virtuālā vidē. Varbūt mazāk iznesīs tās reālā dzīvē uz ielām.
Man ir po ja tāds āksts aizskar mani vai Tevi, mēs viņu neņemam par pilnu, bet ja viņš regulāri aizskar citas tautības cilvēkus tas man ļoti nepatīk. Pats esmu nacionalists un saprotu ko tas vārds nozīmē, bet nekad neaizskaru kādu citu cilvēku tikai dēļ viņa etniskās piederības.

     [+] [-]

, 2010-05-01 12:35, pirms 14 gadiem
Nesaprotu kapēc Bērziņš netiek atskaitīts, tik daudz iespējas viņam jau ir dotas iepriekš, bet rezultāta tā īsti nav. ';

     [+] [-]

, 2010-05-01 13:15, pirms 14 gadiem
verty rakstīja: Berzinsh=0
Jekimovam jaeed spekjis un galja
moska jekimovs rezervee seedes

     [+] [-]

, 2010-05-01 13:52, pirms 14 gadiem
ЛЕХАНЕБЕРЕСНЕВ. Нулевого Берзиньша везут, который даже в Динамо не попадает в состав. Не будет Знарку прухи в Германии...

     [+] [-]

, 2010-05-01 15:14, pirms 14 gadiem
я в шоке. на фига Берзиньш то нужен?? ни играть, ни подраться..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-01 16:20, pirms 14 gadiem
Da ne teica tacu Harijs, ka 4 un 3 mainja nav tas kas skries un golus sitis vajag disciplinetus tadus, kas labi notur speli un spele aizsardziba. Bet pa Pukartu ari parsteigts esmu, bet nu redzes ka cempi ies!

     [+] [-]

, 2010-05-01 16:47, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Un runajot par Berzinu un A Dzerinu.. lielu atskjiriibu es neredzu.. katraa zinja Berzins ar Mikeli un Lauri izskataas daaudz labak nekaa Dzerins ar Mikeli un Lauri..


ps: vakar izskatijas taa it kaa Mikelis ar Lauri dariju vissu lai tikai Dzerins kristu ara no vinju mainjas un lai Oļegs liek tur atpakal Berzinu..
Rēdliha un Dārziņa izdarības ļoti atgādināja olimpiādē redzēto attieksmi pret Hossu jaunāko. Tieši tas pats, Džeriņš smuki sameklē brīvu ledu, iet uz vārtiem, bet abi KHL stāri ''neredz'' neko, izņemot sevi. Nevarētu teikt, ka profesionāla attieksme...

     [+] [-]

, 2010-05-01 16:50, pirms 14 gadiem
Patriots727 rakstīja: Nu bl... kā šitā var izdarīt! Neizskatās, ka Bukarts atskaitīts dēļ sliktas spēlēšanas! Jekimovs tik prot kā lidot, pat precīzu piespēli nevar iedot! Značokam ar Jekimovu laikam ir kādas tuvākas attiecības!? Niživijs ir jau niživoijs kopš KHL regulārā čempja beigām, vakar arī nekāds, vadās un pazaudē ripu ...
Nu ko treneris lemj, treneris arī atbildēs!!!
Cerams ka galarezultāts būs labs, un Značoks nebūs mums faniem sačakarējis kārtējo čempi!!!
Kaadu kartejo chempi,ko tu vispar muldi!!
Ko Znaroks paveica pagajusho chempi bija vnk cepuri nost!

     [+] [-]

, 2010-05-01 16:52, pirms 14 gadiem
+ jus vinus redzas,tik biezi ka Znaroks treninjos utt?! tak piedomajat ko runajat, treneri redz,ko kas maak!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-01 18:06, pirms 14 gadiem
Reyz rakstīja: + jus vinus redzas,tik biezi ka Znaroks treninjos utt?! tak piedomajat ko runajat, treneri redz,ko kas maak!!
Visi treneri visu vienmēr redz, tikai nez kāpēc vairums neiegūst medaļas.

     [+] [-]

, 2010-05-01 19:49, pirms 14 gadiem
Nu blji Bukartu tach vajadzeeja atstaat un Berzinnju vajadzeeja suutiit atvaljinaajumaa..

  +2 [+] [-]

, 2010-05-01 19:53, pirms 14 gadiem
Znarok, gribi teikt, ka Saulietis,Pečura,Jekimovs,Štāls, Andersons ir gatavāki par Bukartu???
Labi,nepaņēma uz Olimpiādi, tur ir daudz augstāks līmenis, bet nepaņemt arī uz čempionātu.... Mazliet šoks.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-01 20:48, pirms 14 gadiem
Znaroks kārtējo reizi parādīja, ka ņem tos ar ko ir labākas savstarpējās attiecības - tā teikt par blatu! Neņemt Bukartu tas ir vairāk kā nejēdzīgi. Tad man jautājums ar ko kaut vai tas pats Meija izcēlās un ar ko ir labāks par Bukartu? Meiju vispār nevarēja redzēt, savukārt Bukarts guva vairākus vārtus un cīnījās netaupot ne sevi ne pretinieku!

     [+] [-]

, 2010-05-01 21:05, pirms 14 gadiem
Es piekrītu, ka kāds jāatstāj mājās un iespējams ka tas arī varētu būt Bukarts, tomēr citi ir ātrāki par viņu, bet vienīgais šim čalim ir ņuhs ieņemt īsto vietu , lai ieliktu banku. Bet kāpēc neņem nost Bērziņu, nesaprotu!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-01 21:06, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: Znarok, gribi teikt, ka Saulietis,Pečura,Jekimovs,Štāls, Andersons ir gatavāki par Bukartu???
Labi,nepaņēma uz Olimpiādi, tur ir daudz augstāks līmenis, bet nepaņemt arī uz čempionātu.... Mazliet šoks.
Andersons nē, bet pārējie tiešam bija redzamāki nekā Bukarts!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 00:18, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: Znarok, gribi teikt, ka Saulietis,Pečura,Jekimovs,Štāls, Andersons ir gatavāki par Bukartu???
Labi,nepaņēma uz Olimpiādi, tur ir daudz augstāks līmenis, bet nepaņemt arī uz čempionātu.... Mazliet šoks.
Tu laikam no hokeja neko nejeedz, ja uzbruceejus un aizsargus liec vienaa maisaa... Un starp uzbruceejiem centrus ar maleejiem kopaa liec!

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:07, pirms 14 gadiem
Jauns ta jauns Bukarts. Bet vismaz kā cīnās un spēlē. Un arī ir rezultāts.
Bērziņam sen bija jāsēž pie tv ekrāna hokeja spēles laikā.

     [+] [-]

, 2010-05-04 14:45, pirms 14 gadiem
Ar kuru galu domā tas Znaroks kādā sakarā nebrauks Bukarts!