Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Profilaksei - zaudējums Slovākijā

Kristaps Zālītis

Profilaksei - zaudējums Slovākijā
Latvijas izlase zaudē otros vārtus. Foto: SITA

Latvijas hokeja izlase aizvadīja divas pieklājīgas trešdaļas pārbaudes mačā Slovākijā, tomēr neveiksmīgā izskaņā ar rezultātu 3:4 (1:0, 2:1, 0:3) piekāpās mājniekiem.

Pirmajā mačā Slovākijā vārtos stājās Edgars Masaļskis, bet no laukuma spēlētājiem malā palika aizsargs Aleksandrs Jerofejevs un uzbrucēju maiņa Ņiživijs – Vasiļjevs – Cipulis.

Karsuma stiķi un Saulieša niķi

Rezultāts Skalicā tika atklāts jau ceturtās minūtes ievadā, kad Karsums apsildoja Staņas cietoksni un no aizvārtes ieķesēja ripu tīklā. Ar rezultātu 0:1 līdzvērtīgā cīņā aizvadītā pirmā trešdaļa arī noslēdzās – abām komandām radās vairākas pusiespējas, tomēr vārtu vīri strādāja pārliecinoši.

Daudz par sevi jau pirmajās desmit minūtēs lika runāt Kaspars Saulietis. Vispirms viņš mazākumā piespieda noteikumus pārkāpt pretiniekiem, tad 5.minūtē negaidīti nokļuva aci pret aci ar sāncenšu vārtsargu, tomēr situācija prasīja metienu no neērtās puses un kāroto rezultātu tas nenesa, visbeidzot devītajā minūtē savu kārtējo noraidījumu nopelnīja pats Saulietis. Kā visas šīs aktivitātes vērtēs Oļegs Znaroks, kurš no ceturtās maiņas uzbrucēja vispirms sagaida spēles disciplīnas ievērošanu, uzzināsim jau pēc dažām dienām.

Džeriņš un Pečura tuvāk, Bērziņš – tālāk

Otro trešdaļu pret mūsu divām labākajām maiņām aktīvāk iesāka slovāki un likumsakarīgi izprovocēja Galviņa noteikumu pārkāpumu. Divas minūtes izturējām un... uzreiz guvām divus vārtus. Pirmajā epizodē Miķelis Rēdlihs viduszonā atdeva labu piespēli Andrim Džeriņam, kurš līdz ar Lauri Dārziņu nokļuva pret vienu aizsargu. Andris visu izdarīja godam un ar tuvu šāvienu panāca 0:2. Nākamajā maiņā pie savas zilās līnijas pretiniekiem ripu atņēma Sergejs Pečura, izskrēja uz dueli pret Staņu, skaisti nomānīja ar augumu un jau 0:3!

Ja Džeriņš un Pečura cīņā par divām brīvajām centru pozīcijām izlasē šajās epizodēs nopelnīja plusiņus, tad mirkli vēlāk Armands Bērziņš, dodoties uz sodīto beņķīša, pretī savam uzvārdam treneru prātos ieguva tikai vienu svītriņu.

Slovāki šajā vairākumā arī likumsakarīgi guva vārtus, jo rezultāts uz tablo tomēr bija pārlieku glaimojošs Znaroka komandai. Labi nosegtais Masaļskis tika pārspēts ar precīzu pieredzējušā Lintnera metienu no zonas vidusdaļas un 27.minūtē 1:3.

Trešdaļas izskaņā bīstamāk uzbruka slovāki un reiz arī norībināja mūsu vārtu rāmi, taču ar troksni vien nepietiek, lai izkustinātu ciparus uz tablo.

Vārtu priekšā izlaista uzvara

Trešajā periodā saļodzījās Sergeja Pečuras stāvs. Gan tiešā nozīmē, kad centra uzbrucējs vārtu priekšā zaudēja divcīņās un ļāva gūt divus vārtus, gan pārnestā jau minētajā konkurencē par vietu ceturtās maiņas centrā. Ne no tās labākās puses sevi šajās epizodēs parādīja arī Kristaps Sotnieks.

Oļegs Znaroks ir mītiska personība un šodien pārliecinājāmies par vēlvienu viņa superīpašību – Znaroks nesarkst. Jo tieši tā klājās visiem parastajiem Latvijas cilvēkiem, kuri četras minūtes trešajā trešdaļā vēroja pagalam bezzobainos mūsējo mēģinājumus nostāties pretinieku zonā skaitliskā vairākuma laikā.

Spēles beigu rezultāts tika uzstādīts 58.minūtē, kad bēdīgi iekrita aizsargu pāris Širokovs – Cibuļskis un Ivans Majeskis atkārtoja Džeriņa gājienu, izcīnot slovākiem uzvaru 4:3.

Slovākija – Latvija 4:3 (0:1, 1:2, 3:0)

3:13 Karsums 0:1, 24:27 Džeriņš (Rēdlihs, Galviņš) 0:2, 24:58 Pečura 0:3, 26:36 Lintner (Granak, Panik, vair.) 1:3, 41:48 Podkonicky (Bartovic, Slovak) 2:3, 54:00 Zagrapan (Panik, Granak) 3:3, 57:33 Majesky (Gron) 4:3

Latvija: Pujacs – Reķis, Galviņš – Jass, Andersons – Sotnieks, Cibuļskis – Širokovs; Daugaviņš – Sprukts – Karsums, Dārziņš – Džeriņš – Rēdlihs, Meija – Pečura – Štāls, Jekimovs – Bērziņš – Saulietis.

Kuri centra uzbrucēji aizbrauks uz čempionātu?

  • 97

  • 520

  • 44


 +53 [+] [-]

, 2010-05-02 20:13, pirms 14 gadiem
cerams šis zaudējums mūsējiem nāks tikai par labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +39 [+] [-]

, 2010-05-02 20:14, pirms 14 gadiem
Varat likt man mīnusus, bet...
Man prieks, ka mūsējie zaudēja! šis vismaz būs tāds realitātes piesitiens, kas liks mums atskārst to, ka visas komandas ir jānovērtē un jācīnās līdz galam. Citādi mums ir viens scenārijs: uzvaram visās pārbaudes spēlēs, aizbraucam uz čempionātu domājam, ka varēsim uzvarēt pirmos pretiniekus ar pārsteiguma efektu, bet tas neizdodas, tad pretī nāk spēcīgākā grupas komanda ar kuru cīnāmies līdzīgi, bet rezultātā vai nu zaudējam vai nospēlējam neizšķirti un tad nāk relatīvi vājāks pretinieks, mēs sākumā ātri sametam trīs vārtus un tad trešajā trešdaļā tos tikpat ātri zaudējam, beigās knapi izbēgot no zaudējuma!

 +21 [+] [-]

, 2010-05-02 20:14, pirms 14 gadiem
Vairākās epizodēs trešajā trešdaļā spēle aizsardzībā bija vienkārši murgs...

 +37 [+] [-]

, 2010-05-02 20:14, pirms 14 gadiem
Ir par ko padomāt !

 +15 [+] [-]

, 2010-05-02 20:14, pirms 14 gadiem
labi vien ir, velviena uzvara tikai sagrozitu galvas. sitads riebigs zaudejums naks tikai par labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-05-02 20:15, pirms 14 gadiem
Te jau ari apmeram vareja redzet kursh brauks,kursh nebrauks uz Vaciju...

  +5 [+] [-]

, 2010-05-02 20:15, pirms 14 gadiem
Nekas traks, lai ir dažādība... Un rīt paņems un ar pozitīvām emocijām uz čempi.. Vienīgi vairākums gan nepatika..

  +4 [+] [-]

, 2010-05-02 20:15, pirms 14 gadiem
Paldies dievam ka Zaudējām, nebūsim Parbaudes Spēļu čempioni

 +16 [+] [-]

, 2010-05-02 20:15, pirms 14 gadiem
tas lai puikas nolaižas uz zemes!

  +8 [+] [-]

, 2010-05-02 20:15, pirms 14 gadiem
Aizsardzība nekāda, pirmās piespēles 0

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:15, pirms 14 gadiem
Zaudējums der. Parāda vairumu spēlētāju īstajā gaismā. Diemžēl, mani apbēdina fakts, ka Masaļskis, vidēji, ielaiž vairāk, nekā pārējie mūsu vārtu vīri. Redzēsim, kas rīt būs vārtos, taču fakts ir fakts. + Mazākumā ir ļoti daudz jāpieliek. Pret tādu komandu kā Slovākija, nevar atļauties spēlēt atpūtas režīmā, kad liekas, ka ir uzvarēts.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-02 20:15, pirms 14 gadiem
Man tikai prieks. Nebutu uz labu vinnet visas PS.

 +11 [+] [-]

, 2010-05-02 20:16, pirms 14 gadiem
Man jau bail palika pie 0:3 labi ka šāds zāģis, nolaidīsies uz zemes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:16, pirms 14 gadiem
izskatījās, ka ledus riktīgi sūdīgs, protams, priekš abām komadām, bet tik daudz brāķa slidojumā un ripas konrolē

  +6 [+] [-]

, 2010-05-02 20:16, pirms 14 gadiem
Būūūūūūūūūū.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:16, pirms 14 gadiem
C'mon šis nebija smuki.

 +14 [+] [-]

, 2010-05-02 20:17, pirms 14 gadiem
Var redzēt, ka uz mājam brauc Bērziņš, Saulietis, Jekimovs. Un iespējams arī, ka Širokovs.

  -4 [+] [-]

, 2010-05-02 20:17, pirms 14 gadiem
3:4 tāpat ļoti līdzīga spēle, malači

 +17 [+] [-]

, 2010-05-02 20:17, pirms 14 gadiem
Saapiigs zaudeejums, bet shii zaude bija vajadziiga!!! Lai dzekiem galvaa nesakaapj

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:17, pirms 14 gadiem
Nu Džriņš labi ielika

  -3 [+] [-]

, 2010-05-02 20:17, pirms 14 gadiem
Hmmm...zaudeejums pa teemu, lai arii tiesneshi izdariihja visu, lai SVK izglaabtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:18, pirms 14 gadiem
Šis mačš es domāju nāks par labu.Bet šitā nevar spēlēt.Masaļskim nevar neko pārmest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:19, pirms 14 gadiem
Būs vismaz mācība!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:19, pirms 14 gadiem
Air Jordan rakstīja: Godīgi sakot, nekad neesmu tā priecājies par izlases zaudējumu kā tagad... Ļoti labs zaudējums. Nāks tikai par labu
Neesi vieniigais, kas priecaajas

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:19, pirms 14 gadiem
varbut ta ari labak...
dzerins,pecura paradija labu sniegumu,domaju kad berzinu un jekomovu atskaitis.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:19, pirms 14 gadiem
Es domāju tieši šīs divas spēles parādīs mūsu vājās vietas un liks izdarīt attiecīgus secinājumus.
Un ko Jūs te tagad murgojat? Kopš kura laika sportā zaudēt ir LABI?

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:20, pirms 14 gadiem
Nav jau traģēdija, ka zaudēja, bet gan - kā zaudēja!
Un vēl slovāku otrajam sastāvam!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:20, pirms 14 gadiem
Saulietis izbesija !!!
Slēpts komentārs: chau! ataa

  +9 [+] [-]

, 2010-05-02 20:20, pirms 14 gadiem
Znaroks, tapat kaa Caks Noriss, nesarkst

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:21, pirms 14 gadiem
tas labi ka vismaz 1 zaudējums

  +7 [+] [-]

, 2010-05-02 20:21, pirms 14 gadiem
Es gan atļaušos nepiekrist augstāk minētajiem ''pārbaudes spēļu zaudējumu faniem'', jo ZAUDĒT VAR DAŽĀDI!
Vienalga, kurā līgā vai izlasē tu spēlē, bet 3:0 pārsvars hokejā ir jāmāk saglabāt! Aizsargiem šodien 2nieks ar ''-''!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:21, pirms 14 gadiem
burbulīte rakstīja: Var redzēt, ka uz mājam brauc Bērziņš, Saulietis, Jekimovs. Un iespējams arī, ka Širokovs.
Bērziņš - tad, kad pūcei aste ziedēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-05-02 20:21, pirms 14 gadiem
kurš tad ir labāks...Bukarts,kurs cīnās un iemet...
vai Jekimovs,kurš it kā cīnās,bet labuma nav....

  -2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:22, pirms 14 gadiem
Pecura arii nuugis,aizsardziibaa neko nevar izdariit!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:22, pirms 14 gadiem
Jūs šito uztverat ļoti mierīgi, bet ar šitādu spēli mums PČ būs hana. Lai nesakāpj galvā? Vinnējām baltkrievus un tgd varoņi. Es jau viņus nenolieku, tomēr ir jāizvērtē spēle un prioritātes!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-02 20:22, pirms 14 gadiem
Kerchs rakstīja: Es gan atļaušos nepiekrist augstāk minētajiem ''pārbaudes spēļu zaudējumu faniem'', jo ZAUDĒT VAR DAŽĀDI!
Vienalga, kurā līgā vai izlasē tu spēlē, bet 3:0 pārsvars hokejā ir jāmāk saglabāt! Aizsargiem šodien 2nieks ar ''-''!
aizsargiem tiešām kļūdu daudz

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:23, pirms 14 gadiem
Kerchs rakstīja: Es gan atļaušos nepiekrist augstāk minētajiem ''pārbaudes spēļu zaudējumu faniem'', jo ZAUDĒT VAR DAŽĀDI!
Vienalga, kurā līgā vai izlasē tu spēlē, bet 3:0 pārsvars hokejā ir jāmāk saglabāt! Aizsargiem šodien 2nieks ar ''-''!
Pilniigi piekriitu! Aizsardziibai vispaar shodien atziimi nevar ielikt.... Bet, tiem, kam shausmiigi kremt shis zaudeejums- varam sevi mierinaat, Nedziivaa mainja shodien nebija, bet ja buutu...

  +7 [+] [-]

, 2010-05-02 20:23, pirms 14 gadiem
Visi te spriedelē ka labi ka zaudējm, bet kas teica ka viņiem galvā sakāps?
Tikai tāpēc ka ar Dinamo tā bija?
Reāli es labāk gribētu skastu spēli un pofig kas vinnē jo tad vismz spēlē būtu kvalitatīva, bet tagad spēle pati kautkāda nekāda.

PS zb jau tās slovāku reklāmas

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:23, pirms 14 gadiem
komentātors nr. 1 rakstīja: Jūs šito uztverat ļoti mierīgi, bet ar šitādu spēli mums PČ būs hana. Lai nesakāpj galvā? Vinnējām baltkrievus un tgd varoņi. Es jau viņus nenolieku, tomēr ir jāizvērtē spēle un prioritātes!
nav vel optimāls sastāvs

  +6 [+] [-]

, 2010-05-02 20:23, pirms 14 gadiem
Es te iepriekš izteicu nosodījumu par mūsējo vairākuma izspēli , man lika mīnusus . Un tagad es vēlreiz saku vairākuma izspēle briesmīga , nē nevis briesmīga , bet viņas vienkārši nav . Tiem , kas liks atkal mīnusu par manu viedokli jautājums : Vai tas ir normāli ,ka spēlējot 2 min. vairākumā pēc kurām gandrīz uzreiz ir vēl 2 min vairākums metienu attiecība ir 5 : 1 piekam tie pieci bija uz mūsu vārtiem ?
Pārbaudes spēle paliek pārbaudes spēli , bet jāsaka , ka šo spēli beigu beigās mūsu džeki paši vien "izgāza".
Slēpts komentārs: neatkarigais

  +3 [+] [-]

, 2010-05-02 20:24, pirms 14 gadiem
neatkarigais rakstīja: Masaļskis nav NHL līmeņa vārtu vīrs,tāpēc zaudējumi ar viņu sekos viens pēc otra.
Masaļska vaina tur vismazākā

  +6 [+] [-]

, 2010-05-02 20:25, pirms 14 gadiem
nu ta nedrīkst. no 3:0 pajāt 3;4... dabūjām macību, tā spēlēt nevar! čempis kļūdas nepiedos

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:25, pirms 14 gadiem
akmenc rakstīja: Nav jau traģēdija, ka zaudēja, bet gan - kā zaudēja!
Un vēl slovāku otrajam sastāvam!
piekrītu. pēc 3:3 bija pat sajūta, ka mūsējie nevis nevar, bet tā īsti negrib. Labi, zaudēt profilaksei - varbūt, jā, bet KĀ tika zaudēts! no 3:0, kad bijām vadībā. Esmu diezgan sašutusi, jo tie slovāku goli nemaz nebija nekāda ķīniešu ābece.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:25, pirms 14 gadiem
jamacas uz kludam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-02 20:26, pirms 14 gadiem
Mjā, no OS sastāva Slovākijai tikai ēna...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-02 20:26, pirms 14 gadiem
un par 3ā perioda vairākumiem - kas, pie velna, tie bija?!
Slēpts komentārs: rolis19

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:26, pirms 14 gadiem
Nu tagad ir tiešām interesanti, ko tad īsti sūtīs mājās un ko ņems uz Vāciju...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-02 20:27, pirms 14 gadiem
Mums vienkārši ir ļoti slikta vairākuma izspēle-sākot ar ieiešanu zonā.Un aizsardzības līnija izskatās vāja-pat tādi stabili kadri kā Pujacs, Sotnieks un Galviņš ķļūdās vienkāršās situācijās,vajag papilspēkus Kuldas un Bārtuļa personās!

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:27, pirms 14 gadiem
Onslovs rakstīja: Mjā, no OS sastāva Slovākijai tikai ēna...
pat ēnas nav

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:28, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Nu Masalskis diez ko paarliecinosh visaas parbaudes spelees ,kas bija nemaz neizskatiijaas!Varbuut dereetu paardomaat par pirmo numuru vaartos!
u kidding?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:29, pirms 14 gadiem
Vairākums Nekāds
Mazakums OK

  +3 [+] [-]

, 2010-05-02 20:29, pirms 14 gadiem
Tā kā Sotnieks nospēlēja pie ielaistajiem 2 un 3 vārtiem, vienkārši sviets. Tik slinki un pasīvi, ka ūsainajam pēctam viņam kārtīgi pizduļei vajadzētu sadot!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:30, pirms 14 gadiem
Nu es jau mineeju peec 2raa perioda Henlons pienaaca pie Oljega un pateica- Oljeg, wtf....i want my job!
Oljegs gan nesaprata, bet pirms spelees atsaakshanas Haris iechuksteeja, ka konverts esot nolikts Oljega viesniicas nummuraa!
Tas taa humoram

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:30, pirms 14 gadiem
Interesanti, kādus vārdus Znaroks teica otrajā pārtraukumā?.. Ar šitādu spēli KHL mūs masētu visi bez izņēmuma.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:31, pirms 14 gadiem
Jā rīt Slovākijā būs mākoņains laiks , jo pēc šodienas spēles abiem trenneriem domājot par sastāvu ,galvas pamatīgi kūpēs .

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:31, pirms 14 gadiem
Laba auksta duša mūsējiem.
Vairākums galīgi garām īpaši 3.perioda.
Cerēsim ka Znaroks visu noslīpēs ka vajag.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-02 20:31, pirms 14 gadiem
Prieks par rezultātu un Džeriņu

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:32, pirms 14 gadiem
neatkarigais rakstīja: Masaļskis nav NHL līmeņa vārtu vīrs,tāpēc zaudējumi ar viņu sekos viens pēc otra.
Kas tad tev?Salietojies esi kur tiks stūlbu ko var runāt?Slovāku vārtusargs baigais NHL vecis?Tev par prieku Latvija tiks PČ trīniekā UN AR MASAĻSKI priekšgalā.

P.S Nesaprotu šitos cilvēkus uzvaram Jēēē,zaudejam uzreiz jāmeklē vaina vārtusargos,negribu nevienu nolikt,BET Raitums un Lūsiņš ielaistu vairāk vārtus!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:32, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Interesanti, kādus vārdus Znaroks teica otrajā pārtraukumā?.. Ar šitādu spēli KHL mūs masētu visi bez izņēmuma.
Beidz izlasi salīdzināt

  -3 [+] [-]

, 2010-05-02 20:32, pirms 14 gadiem
burbulīte rakstīja: Var redzēt, ka uz mājam brauc Bērziņš, Saulietis, Jekimovs. Un iespējams arī, ka Širokovs.
negribu lai Jekimovs brauc uz mājām tomēr cīnās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:33, pirms 14 gadiem
guncha24 rakstīja: reti debiila speele. itkaa pirmo reizi speeleetu kopaa. Ne uztvert ripas var ne piespeeles atdot
ledus sūdīgs

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:33, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Nu Masalskis diez ko paarliecinosh visaas parbaudes spelees ,kas bija nemaz neizskatiijaas!Varbuut dereetu paardomaat par pirmo numuru vaartos!
Nu labi mans iepriekšējais komentārs neizteica tik lielu sašutumu kā tagat,jo tālāk jo trakāk

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:34, pirms 14 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Kas tad tev?Salietojies esi kur tiks stūlbu ko var runāt?Slovāku vārtusargs baigais NHL vecis?Tev par prieku Latvija tiks PČ trīniekā UN AR MASAĻSKI priekšgalā.

P.S Nesaprotu šitos cilvēkus uzvaram Jēēē,zaudejam uzreiz jāmeklē vaina vārtusargos,negribu nevienu nolikt,BET Raitums un Lūsiņš ielaistu vairāk vārtus!!!!
par pēdējām rindām nepiekrītu. patiesībā, plus//mīnus vārtu zaudējumos vaina ir jāmeklē aizsardzības spēlētāju darbībā. Masaļskis tomēr šajā spēlē tvēra arī netveramas ripas un nospēlēja pārliecinoši, tāpēc tos plānprātiņus, kas viņu vaino, vajadzētu aizsūtīt paārstēties.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:35, pirms 14 gadiem
Vieniigie ,kas shodien prieceeja ir Dzerins,Staals un Sprukts,Karsums,Daugavins!Pareejiem jaastraadaa!

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:35, pirms 14 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Nu labi mans iepriekšējais komentārs neizteica tik lielu sašutumu kā tagat,jo tālāk jo trakāk
tev gramatiska kļūda, vārds tagat nav, ir tagad

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:35, pirms 14 gadiem
Es treneru vietā rītā uz laukuma liktu jau gatavu kaujasspējīgo sastāvu, kas brauks uz Vāciju, jo, liekas, te viss ir skaidrs. Starp centriem izvēle ir Džeriņš un Pečura, bet no malējiem Meija tomēr ir redzamāks pozitīvā ziņā pret tāda līmeņa pretiniekiem nekā Jekimovs. Starp aizsargiem M.Širokovam un Jassam tomēr labāks varētu būt nākošais čempis, ne šis! Nesapratu, ko Jass vēl brīnijās, kad viņu noraidīja par to, ka ietrieca pretinieku ar galvu bortā....Ja jau brīnijās, tad laikam nesaprot, ka tā spēlēt nedrīkst. Pret Šveici vai Kanādu šādi gājieni nesodīti nepaliks! Par Saulieti tāpat viss ir skaidrs - netur viņš šajā līmenī līdzi...

Bet vispār dažbrīd likās, ka spēle notiek kaut kādā kolhoza šķūnī - ne mūzikas, ne jūtama skatītāju atbalsta. Dažbrīd, kad kamera rādīja aiz vārtiem, likās, ka no ledus ceļas migla...Varbūt klimata dēļ čaļiem trešajā periodā širmis arī aizgāja ciet, ka sāka taisīt muļķīgas kļūdas...

  +5 [+] [-]

, 2010-05-02 20:35, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Vieniigie ,kas shodien prieceeja ir Dzerins,Staals un Sprukts,Karsums,Daugavins!Pareejiem jaastraadaa!
man savukārt prieks ir par to, ka Džeriņš šajā spēlē lēca ārā no sava trijnieka. Protams, pozitīvā nozīmē.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:36, pirms 14 gadiem
apshalnieks rakstīja: tev gramatiska kļūda, vārds tagat nav, ir tagad
latviešu valodas gramatikas diskusiju portāls?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:36, pirms 14 gadiem
aizsargi shodien speeleeja vispaar briesmiigi , vai tieshaam ledus tik suudiigs ,ka taadas neiedomaajamas kljuudas

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:37, pirms 14 gadiem
pain rakstīja: aizsargi shodien speeleeja vispaar briesmiigi , vai tieshaam ledus tik suudiigs ,ka taadas neiedomaajamas kljuudas
ja reiz slovāku aizsardzība bija tik blīva un nospiedoša (vismaz trešā perioda otrajā pusē), tad diezin vai vaina meklējama ledū q

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:37, pirms 14 gadiem
Nezinu Laurim un Miķelim, tomer trūkst centrs labs, Lai gan Andris ir labākais variants,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:39, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Es treneru vietā rītā uz laukuma liktu jau gatavu kaujasspējīgo sastāvu, kas brauks uz Vāciju, jo, liekas, te viss ir skaidrs. Starp centriem izvēle ir Džeriņš un Pečura, bet no malējiem Meija tomēr ir redzamāks pozitīvā ziņā pret tāda līmeņa pretiniekiem nekā Jekimovs. Starp aizsargiem M.Širokovam un Jassam tomēr labāks varētu būt nākošais čempis, ne šis! Nesapratu, ko Jass vēl brīnijās, kad viņu noraidīja par to, ka ietrieca pretinieku ar galvu bortā....Ja jau brīnijās, tad laikam nesaprot, ka tā spēlēt nedrīkst. Pret Šveici vai Kanādu šādi gājieni nesodīti nepaliks! Par Saulieti tāpat viss ir skaidrs - netur viņš šajā līmenī līdzi...

Bet vispār dažbrīd likās, ka spēle notiek kaut kādā kolhoza šķūnī - ne mūzikas, ne jūtama skatītāju atbalsta. Dažbrīd, kad kamera rādīja aiz vārtiem, likās, ka no ledus ceļas migla...Varbūt klimata dēļ čaļiem trešajā periodā širmis arī aizgāja ciet, ka sāka taisīt muļķīgas kļūdas...
Par Pecuru radaas shaubas,ka vins savu vaartu priekshaa speeleee tik pasiivi,vinja vainas deelj divi goli!Varbuut berzins buutu noderiigaaks,ir jau kaut kaada pieredze speeleet tik augstaa liimenii,un ja nu dzerinjam neaiziet taa speele,tad vismaz Berzinju vareetu ielikt pie Darzinja un Mikjelja!Jaa viela paardomaam Znarokam!

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:39, pirms 14 gadiem
apshalnieks rakstīja: Beidz izlasi salīdzināt
Salīdzinājumi domāti, lai aptuveni varētu ieraudzīt vietu, kur mēs atrodamies.

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:40, pirms 14 gadiem
elinapaule rakstīja: par pēdējām rindām nepiekrītu. patiesībā, plus//mīnus vārtu zaudējumos vaina ir jāmeklē aizsardzības spēlētāju darbībā. Masaļskis tomēr šajā spēlē tvēra arī netveramas ripas un nospēlēja pārliecinoši, tāpēc tos plānprātiņus, kas viņu vaino, vajadzētu aizsūtīt paārstēties.
Varbūt neuztvēri manu domu,bet es rakstīju ka ar galvu nav kārtībā tiem kas tagad raksta,ka jādomā par pirmā vārtsarga nomaiņu

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:40, pirms 14 gadiem
Zaudejums, kas paradis musu kludas, kuras var izlabot!!!

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:40, pirms 14 gadiem
apshalnieks rakstīja: tev gramatiska kļūda, vārds tagat nav, ir tagad
galvenā bija doma

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:40, pirms 14 gadiem
Njā, aizsardzība mums vājā vieta. Reāli pietrūkst tādas vērtības kā Laviņš, Sorokins un aizokeāna Skrastiņš, Bārtulis un Kulda... Nu jāspēlē ar tiem kas ir!
Masaļskis vārtos nebija glābējs, taču nospēlēja normāli. Ja aizsargi ļauj mest atkārtotus metienus vai no 2-3 metriem, tad neviens vārtsargs nebūs izcils.
Uzbrukums arī īsti nepārliecina. Godīgi sakot, joprojām izbrīna Jekimova atstāšana sastāvā, bet Bukarta atskaitīšana. Vājš arī Širokovs, Saulietis un protams Bērziņš.
Nu rīt redzēs kas paliks.

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:41, pirms 14 gadiem
Ja kaadu tochna nevajag njemt liidzi tad tas ir uusainais inteligjents

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:41, pirms 14 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Varbūt neuztvēri manu domu,bet es rakstīju ka ar galvu nav kārtībā tiem kas tagad raksta,ka jādomā par pirmā vārtsarga nomaiņu
iespējams, bet es vairāk norādīju uz to, ka taisnība nav, ka Lūsiņš nostāvētu sliktāk, jo pie vārtu zaudējumiem jāuzņemas atbildība aizsardzības līnijai. Vārtusargus es īsti nevainotu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:42, pirms 14 gadiem
,Nobuksēja,, Andersons ar Sotnieku .....
Daugaviņš vispār itkā nebija uz laukuma ...bet bija!
Džeriņš spēlējot ar Lauri un Miķeli ir pavikās uz augšu ,bet ja nebūtu iemetis vārtus ( jo spēles situācija tomēr bija jānoslēdz ar piespēli Laurim) ,Znaroks uzsprāgtu....
Masaļska spēle šodien ,kā pa'viļņiem - nav stabilitātes. Maz nofiksētu tvērienu ( Lūsiņa piemēŗs te labi noder) Nespēja izsekot ripai . Šoreiz ,,pēdējais cietokšņa,, aizstāvis pievīla.
Uzbrucēji nepalīdzēja spēlēt aizsardzībā ,jo vidus zona tika zaudēta pilnībā ,kas arī ļāva slovākiem mūsu aizsardzības zonā ieslidot lielā ātrumā un saraustīt mūsu aizsargus.
Rezultāta noturēšanai der fiziskie MVD spēlētāji un disciplīna,bet šodien trenera plāns visticamāk netika izpildīts ,jo Znarokam nav raksturīgs šadas ,,skriešanās sacensības,,

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:42, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Salīdzinājumi domāti, lai aptuveni varētu ieraudzīt vietu, kur mēs atrodamies.
Mēs atrodamies 10 vietā Pasaulē

  +3 [+] [-]

, 2010-05-02 20:42, pirms 14 gadiem
Līdz 3.p. viss bija vairāk vai mazāk labi, bet 3.p. - pilnīga izgāšanās... Kaut ko tādu nedrīkst ļaut atkārtot, ceru, ka tā būs visiem laba mācība!
Džeriņš patika daudz labāk par Bērziņu, Jekimovs parāk nevarīgs spēka divcīņās, Pečuram savi plusi, bet arī savi mīnusi (kas rakstā minēts)... Značokam būs ko padomāt.
Labāk šāds zaudējums tagad, nekā PČ. Starp citu, man pirms spēles bija šādas domas - lai labāk zaudē tagad, nekā PČ!

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:43, pirms 14 gadiem
zajebis

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:43, pirms 14 gadiem
Riit atkal jaaliek vaartos Masalskis.Un jaameegina optimaalais sastaavs!

  -3 [+] [-]

, 2010-05-02 20:44, pirms 14 gadiem
apshalnieks rakstīja: Mēs atrodamies 10 vietā Pasaulē
Drīz Dienvidkoreja būs 11.........

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:45, pirms 14 gadiem
elinapaule rakstīja: iespējams, bet es vairāk norādīju uz to, ka taisnība nav, ka Lūsiņš nostāvētu sliktāk, jo pie vārtu zaudējumiem jāuzņemas atbildība aizsardzības līnijai. Vārtusargus es īsti nevainotu.
Par to neaizdomājos,vnk. biju šokā,ka visi vaino Masaļskis

  -2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:45, pirms 14 gadiem
apshalnieks rakstīja: Jāskatas ko Znaroks atskaitīs šodien
Pecuru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:46, pirms 14 gadiem
apshalnieks rakstīja: Mēs atrodamies 10 vietā Pasaulē
UN tas nemaznemaz nav slikti tādai valstij kā Latvijai, kurai hokejistu resursi ir salīdzinoši mazi

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:47, pirms 14 gadiem
elinapaule rakstīja: UN tas nemaznemaz nav slikti tādai valstij kā Latvijai, kurai hokejistu resursi ir salīdzinoši mazi
tas gan

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:48, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Par Pecuru radaas shaubas,ka vins savu vaartu priekshaa speeleee tik pasiivi,vinja vainas deelj divi goli!Varbuut berzins buutu noderiigaaks,ir jau kaut kaada pieredze speeleet tik augstaa liimenii,un ja nu dzerinjam neaiziet taa speele,tad vismaz Berzinju vareetu ielikt pie Darzinja un Mikjelja!Jaa viela paardomaam Znarokam!
Bet Bērziņu nevarēja redzēt vispār, tā kā nezinu, kāds no viņa varētu būt palīgs. Ja šī būtu tikai viena spēle, bet tādas ir bijušas piecas un gandrīz visās Pečura ir bijis redzamāks. Protams 4.maiņai varētu būt cits spēles uzstādījums nekā pārējām, tomēr Pečura liekas tehniskāks un ātrāks, tātad arī spējīgāks kaut ko izdarīt pret pretspēlētājiem! 3.periods diezgan stipri atšķīrās aizsardzības spēlē, tā kā tur varētu būt arī kādi blakus iemesli un jāskatās viss kopumā.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:50, pirms 14 gadiem
PALDIES LTV7....NAKAMREIZ TAD NELIECIET VISPAR INTERNETA.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:50, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Bet Bērziņu nevarēja redzēt vispār, tā kā nezinu, kāds no viņa varētu būt palīgs. Ja šī būtu tikai viena spēle, bet tādas ir bijušas piecas un gandrīz visās Pečura ir bijis redzamāks. Protams 4.maiņai varētu būt cits spēles uzstādījums nekā pārējām, tomēr Pečura liekas tehniskāks un ātrāks, tātad arī spējīgāks kaut ko izdarīt pret pretspēlētājiem! 3.periods diezgan stipri atšķīrās aizsardzības spēlē, tā kā tur varētu būt arī kādi blakus iemesli un jāskatās viss kopumā.
es nezinu, Bērziņš nemaz tik ļoti slikts šajā spēlē nebija. Laikam jau viņa nopēlšana ir kļuvusi par pēcspēļu komentētāju tradīciju. man patika kā Bērziņš spēlēja aizsardzībā. Arī citās spēlēs to esmu ievērojusi. Tiesa, kā centrs un plejmeikers viņš ir draņķīgs

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:50, pirms 14 gadiem
apshalnieks rakstīja: Mēs atrodamies 10 vietā Pasaulē
Tad jau mēs nedrīkstējām uzvarēt Baltkrieviju, šie tak devītie.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:51, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Nu Masalskis diez ko paarliecinosh visaas parbaudes spelees ,kas bija nemaz neizskatiijaas!Varbuut dereetu paardomaat par pirmo numuru vaartos!
Nu tagad jau Tu baigi gudrais , pec tavam domam tagad Edzam vislaik butu janostav vartos uz nullem vai ka ? Vins tac ari ir tikai cilveks !
Aizsardziba bija slikta , bet cerams , ka Zancokam bus kads skarbaks vards Puikam! PUIsi sanemsies

  -2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:52, pirms 14 gadiem
Manupraat Pecuru ,vai Berzinju panjems zapaskaa!

  -3 [+] [-]

, 2010-05-02 20:53, pirms 14 gadiem
Bērziņš ir tīrs playmakers. Var no nekā uztaisīt spēli. Tā kā gaidam...jau ento gadu, bet gaidam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-02 20:54, pirms 14 gadiem
burbulīte rakstīja: Bērziņš ir tīrs playmakers. Var no nekā uztaisīt spēli. Tā kā gaidam...jau ento gadu, bet gaidam!
sasmējos no plejmeikera tur nav ne smakas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-02 20:55, pirms 14 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:55, pirms 14 gadiem
Nespeeleja jau suudigi - biki veikluma aizsardzzibaa pietruuka tas viss. kaa vienmeer.
Lab lab - ir okey

  -2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:55, pirms 14 gadiem
elinapaule rakstīja: sasmējos no plejmeikera tur nav ne smakas!
nu berzons labaaks iemetienos,un manupraat labaakas piespeeles var iedot.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 20:55, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Lai viņš pārkvalificējas par aizsargu, jo kā uzbrukuma organizētājs (pleimeikers) viņš tiešām ir draņķīgs.
nu patiesībā doma nav peļama

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 20:58, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: nu berzons labaaks iemetienos,un manupraat labaakas piespeeles var iedot.
kaut kā negribas piekrist

 +10 [+] [-]

, 2010-05-02 21:00, pirms 14 gadiem
Starp citu, diezgan stilīgi izskatās tas Sprukta zvēriskais tēls- acis izbolītas, galva biški raustās- pretiniekam acīmredzami paliek neomulīgi, ko var zināt, ka vēl nemauc ar kļušku pa seju..Labs.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-02 21:01, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Starp citu, diezgan stilīgi izskatās tas Sprukta zvēriskais tēls- acis izbolītas, galva biški raustās- pretiniekam acīmredzami paliek neomulīgi, ko var zināt, ka vēl nemauc ar kļušku pa seju..Labs.
sprukts priecee

  +4 [+] [-]

, 2010-05-02 21:02, pirms 14 gadiem
trešais periods bija katastrofa

  -3 [+] [-]

, 2010-05-02 21:02, pirms 14 gadiem
ATVAINOJOS,KA NEVIETĀ.....Bet vai jūs nevarētu paust savu viedokli......"Vai tiesham bukarts ir sliktāks par Bērziņu.?"...manuprāt ir otrādāk,pat dinamo tas bija pamanāms....Ko jūs domājat.?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:03, pirms 14 gadiem
Par koef. esmu mazliet izbrīnīts.

  -4 [+] [-]

, 2010-05-02 21:03, pirms 14 gadiem
elinapaule rakstīja: kaut kā negribas piekrist
Pecuram galiigi nav talanta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-02 21:04, pirms 14 gadiem
riceits rakstīja: ATVAINOJOS,KA NEVIETĀ.....Bet vai jūs nevarētu paust savu viedokli......"Vai tiesham bukarts ir sliktāks par Bērziņu.?"...manuprāt ir otrādāk,pat dinamo tas bija pamanāms....Ko jūs domājat.?
Gan Bukarts, gan Saulietis, gan Pečura, gan Džeriņš ir labāki par Bērziņu, nezinu kāpēc Znaroks Bērziņu nesūta mājās..

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 21:04, pirms 14 gadiem
riceits rakstīja: ATVAINOJOS,KA NEVIETĀ.....Bet vai jūs nevarētu paust savu viedokli......"Vai tiesham bukarts ir sliktāks par Bērziņu.?"...manuprāt ir otrādāk,pat dinamo tas bija pamanāms....Ko jūs domājat.?
viedoklis - nav pamata salīdzinājumam, jo spēlē divās dažādās pozīcijās - Bērzs centrā, bet Bukarts - malā

  -3 [+] [-]

, 2010-05-02 21:06, pirms 14 gadiem
Beerzs shodien bija labs pat ljoti labs!

  +9 [+] [-]

, 2010-05-02 21:07, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Beerzs shodien bija labs pat ljoti labs!
kaa tad vienkaarshi lielisks armand tas tu ?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:08, pirms 14 gadiem
pain rakstīja: kaa tad vienkaarshi lielisks armand tas tu ?????

  +4 [+] [-]

, 2010-05-02 21:10, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Domāju, ka šodien tiks atsijāti liekie un rītdienas mačā LV spēlēs sastāvā, kādā brauks uz PČ.
Ļoti šaubos, ka Bērziņu atskaitīs.. Znaroks nezin kāpēc uzticās Bērziņam..

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:12, pirms 14 gadiem
pain rakstīja: kaa tad vienkaarshi lielisks armand tas tu ?????
jap
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:13, pirms 14 gadiem
Rihards09 rakstīja: Ļoti šaubos, ka Bērziņu atskaitīs.. Znaroks nezin kāpēc uzticās Bērziņam..
Taapeec ,ka es labi speeleeju aizsardziibaa!

     [+] [-]

, 2010-05-02 21:13, pirms 14 gadiem
Banzai rakstīja: nu ta nedrīkst. no 3:0 pajāt 3;4... dabūjām macību, tā spēlēt nevar! čempis kļūdas nepiedos
Paprasi Dinamo vai tiešām nedrīkst!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 21:13, pirms 14 gadiem
Rihards09 rakstīja: Ļoti šaubos, ka Bērziņu atskaitīs.. Znaroks nezin kāpēc uzticās Bērziņam..
Bet Beerzinjsh izlasee ir pavisam cits, lai cik diivaini tas nebuutu!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:14, pirms 14 gadiem
karlitisd rakstīja: PALDIES LTV7....NAKAMREIZ TAD NELIECIET VISPAR INTERNETA.
Pokemon, priecaajies, ka vispaar sho speeli redzeejaam!

     [+] [-]

, 2010-05-02 21:15, pirms 14 gadiem
nezin kaads kur Video var atrast???

  -3 [+] [-]

, 2010-05-02 21:16, pirms 14 gadiem
Pecura ir 100% dumjaaks par Berzinju.Berzinjam jaabuut izlasee!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 21:16, pirms 14 gadiem
Ceru, ka Znaroks tā labi "iepērs" mūsējo izlasi par šādu 3.periodu.
Un tad mūsēji parādīs sevi PČ no labākas puses labākajā iespējamajā sastāvā.

Un Jekimovu galīgi šodien nevarēja pamanīt, ja pret Franciju un Baltkrieviju vēl izcēlās ar ātrumu un veiklību (protams, neskatoties uz to, ka lidoja pa bortiem) , tad šodien vispār kaut kur tikai peldēja.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 21:18, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Pecura ir 100% dumjaaks par Berzinju.Berzinjam jaabuut izlasee!
domā ko runā

  -2 [+] [-]

, 2010-05-02 21:20, pirms 14 gadiem
elinapaule rakstīja: domā ko runā
es arii domaaju!Bet tas lietas buutibu nemainiis!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-02 21:20, pirms 14 gadiem
un vispār, topika virsraksts iespārda - "Profilaksei - zaudējums Slovākijā "

it kā mēs, "ai, lai jau kāda zaudēta spēle ir" stilā spēlētu. zaudējām dēļ nepiedodami dumjām un stulbām kļūdām

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:25, pirms 14 gadiem
Par zaudējumu nekad nav jāpriecājas, bet varbūt tieši šodien arī vajadzēja sajust to zaudējuma garšu - labāk muļķīgi zaudēt tagad, nekā pasaules čempionātā! Runājot par izlases "outsaideriem" - šķiet, ka tie varētu būt Bērziņš - Saulietis - Jekimovs... Kautkā viņu sniegums neapmierina

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:25, pirms 14 gadiem
Jāpaskatās mazliet kvalitatīvāks hokejs- sākās pingavīni pret kanādiešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:27, pirms 14 gadiem
pirmo reizi neesmu beediigs, ka Latvijas viirieshu hokeja izlase zaudee.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:31, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Lielajam lempim Bērziņam, salīdzinājumā ar Pečuru, smadzeņu ir tik daudz kā gorillam salīdzinājumā ar šimpanzi...
Nu baiss saliidzinaajums! Tu prepareejis esi shos dziivniekus????

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:33, pirms 14 gadiem
pag ...pag, WILDE ..KOREKTĀK!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-02 21:36, pirms 14 gadiem
Znaroka,, mīlestība ,, pret Bērziņa atrašanos izlasē var beigties jau rīt!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 21:36, pirms 14 gadiem
Es neiebraucu kāpēc 1. maiņu neliek spēlēt.... kā tad viņi arī vairākuma izspēli uztrenēs? Jeb tie ir tie, kas jau māk?

Būtu labāk jāpriecājas par jebkuru uzvaru, kad nāks Kanāda, tad nekādi prieki ar šādu spēli nebūs...

     [+] [-]

, 2010-05-02 21:38, pirms 14 gadiem
komandai trukst aisardziibas balsta-lidera,kas organizee to.Kaa arii nav kas iesaak uzbrukumus!

     [+] [-]

, 2010-05-02 21:40, pirms 14 gadiem
LEdgars rakstīja: Es neiebraucu kāpēc 1. maiņu neliek spēlēt.... kā tad viņi arī vairākuma izspēli uztrenēs? Jeb tie ir tie, kas jau māk?

Būtu labāk jāpriecājas par jebkuru uzvaru, kad nāks Kanāda, tad nekādi prieki ar šādu spēli nebūs...
laikam esi skatījies tikai divus periodus...

     [+] [-]

, 2010-05-02 21:43, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: komandai trukst aisardziibas balsta-lidera,kas organizee to.Kaa arii nav kas iesaak uzbrukumus!
te nav futbols ...bet par uzbrukuma organizēšanu - taisnība!

     [+] [-]

, 2010-05-02 21:47, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: komandai trukst aisardziibas balsta-lidera,kas organizee to.Kaa arii nav kas iesaak uzbrukumus!
sasaucās ar ozo

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:48, pirms 14 gadiem
Intresanta spele bez saubam sis zaudejums ir loti noderigs jo nevar pielaut to ka speletajiem sakapj galva.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:49, pirms 14 gadiem
Derētu atskatīt pāris fruktus pēc šīs spēles, tā tīri profilaksei

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 21:49, pirms 14 gadiem
Betnessy rakstīja: Džeriņš spēlējot ar Lauri un Miķeli ir pavikās uz augšu ,bet ja nebūtu iemetis vārtus ( jo spēles situācija tomēr bija jānoslēdz ar piespēli Laurim) ,Znaroks uzsprāgtu....
Nesaprotu kapēc tiek kultivēts ka 2 uz 1 obligāti jadod piespele...Mūsdienas šādās situācijās aizsargs bieži spēlē vairāk uz brīvo, vārtsargam atļaujot tikt galā ar spēlētāju kam ripa.
Mums bieži šadas situācijas beidzas bez metiena pa vārtiem, jo ieborēts ka jadod piespēle. Sezonas laika diezgan regulari bija kad 2 uz 1 dod piespēli lai gan pats izdevīgāka pozīcijā

  +4 [+] [-]

, 2010-05-02 21:50, pirms 14 gadiem
Sen neradzeeti komentaari labi ka zaude bet ja nopietni tad piespeeles toch nedodam un mikelis un taa maina ir galiigakie invidualisti.... jasanemas ar taadu speli buus gruuti pasaulescempii..

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 21:52, pirms 14 gadiem
feelbest rakstīja: Par zaudējumu nekad nav jāpriecājas, bet varbūt tieši šodien arī vajadzēja sajust to zaudējuma garšu - labāk muļķīgi zaudēt tagad, nekā pasaules čempionātā! Runājot par izlases "outsaideriem" - šķiet, ka tie varētu būt Bērziņš - Saulietis - Jekimovs... Kautkā viņu sniegums neapmierina
Sis mainas sniegums bija labs pat labaks neka 3 mainas ka Pecura stav pie vartiem un nevar nosegt speletajus treneri jau teica ceturtajai mainai nevajag snaiperus bet gan speletajus kas ir spejigi labi nospelet aizsardziba Jekimovam varbut pie bortiem iet grutak bet nu Berzins aizsardziba nospeleja labi plus tas ka Znaroks Berzu laiz ara mazakuma

     [+] [-]

, 2010-05-02 22:00, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Nesaprotu kapēc tiek kultivēts ka 2 uz 1 obligāti jadod piespele...Mūsdienas šādās situācijās aizsargs bieži spēlē vairāk uz brīvo, vārtsargam atļaujot tikt galā ar spēlētāju kam ripa.
Mums bieži šadas situācijas beidzas bez metiena pa vārtiem, jo ieborēts ka jadod piespēle. Sezonas laika diezgan regulari bija kad 2 uz 1 dod piespēli lai gan pats izdevīgāka pozīcijā
par borēšanu ..piekrītu ,bet tāda nu ir padomju skola!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 22:02, pirms 14 gadiem
Virsraksts diezgan augstprātīgs.

     [+] [-]

, 2010-05-02 22:04, pirms 14 gadiem
enndijzz rakstīja: Virsraksts diezgan augstprātīgs.
Kāpēc gan? Tas pat ir ļoti labi, jo, atceramies, kā pārbaudes spēlēs gāja RD un kāds bija sezonas sākums.
Protams, nevar novelt to uz pārbaudes spēļu uzvarām, tomēr kaut kāds psiholoģiskais motīvs iezīmējās.

     [+] [-]

, 2010-05-02 22:07, pirms 14 gadiem
enndijzz rakstīja: Virsraksts diezgan augstprātīgs.
Piekrītu !
Tā var uzrakstīt cilvēks kam musu hokejs ir darba priekšmets ,bet ne sirdij tuva lieta!

     [+] [-]

, 2010-05-02 22:10, pirms 14 gadiem
enndijzz rakstīja: Virsraksts diezgan augstprātīgs.
to jau atzīmēju pāris komentārus atpakaļ. tiešām piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 22:17, pirms 14 gadiem
itkā jau jā , zaudējums nāktu par labu , bet zaudējums saturīgā hokejā , komandai , kas pretendē uz 8 vietu pasaulē vajadzētu varēt noturēt 3 vārtu pārsvaru pat pret kanādu

     [+] [-]

, 2010-05-02 22:19, pirms 14 gadiem
keeksinspardinamo rakstīja: negribu lai Jekimovs brauc uz mājām tomēr cīnās
nu zini, cīnās jau visi, lai izpatiktu Znarokam, bet sastāvā vietas visiem nav. tikpat labi jau visus varetu atstāt, jāvērtē katrs atsevišķi - objektīvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-02 22:20, pirms 14 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: itkā jau jā , zaudējums nāktu par labu , bet zaudējums saturīgā hokejā , komandai , kas pretendē uz 8 vietu pasaulē vajadzētu varēt noturēt 3 vārtu pārsvaru pat pret kanādu
Tā ir tikai pārbaudes spēle, kurā īpaši lielu lomu nespēlē tas, kuru vietu ieņem rangā.
Spēlē, lai iespēlētos, pārbaudītu jaunos un vispār gatavību.

     [+] [-]

, 2010-05-02 22:20, pirms 14 gadiem
bedwetter rakstīja: idioti
diemzēl ir debīla suga, jā.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 22:33, pirms 14 gadiem
te ir rezultāts tam, ko vairāki hokejisti apgalvo intervijās - ar vairākumu īpaši neņemamies.. skatoties šīs pārbaudes spēles, man liekas, ka tieši vairākums ir vislielākais mīnuss komandā. ja neskaita saspēli. mazākums gan labs.
ļooti priecē fakts, ka Džeriņš labi iejuties, iespēlējies starp Lauri un Miķeli. vispār, Džeriņš ļoti patika. liekas, ka čalis progresē ar katru spēli
vēl kāda lieta, kas izraisīja pamatīgas pārdomas. proti, labāk būtu ņēmuši līdzi Bukartu, bet mājās atstājuši Jekimovu. it kā jau daudz runāts par to viņa masu, bet jā, tas IR ĻOTI liels mīnuss. arī uz veiklību viņš neizbrauc. atliek tikai piedurties nedaudz spēcīgāk un viņš jau lido. ar nūju viņš labi darbojas, bet ar to ir stipri par maz!
par Pečuru arī labs iespaids, vienīgi šodien gan viņš nereti vien svarīgās epizodēs pie saviem vārtiem vienkārši gulēja.
ceru, ka Znaroks piedomās pie vairākumiem un pateiks arī kādu spēcīgāku vārdi, lai čaļiem stimuls! TURĀS!! (:

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 22:38, pirms 14 gadiem
jā, un liekas, ka Bērziņš tiešām dara visu, lai viņu aizsūtītu mājās. nez, kas viņam būtu jāizdara, lai Znarokam beidzot atvērtos acis. sākumā tāds potenciāls čalim bija... žēl, ka nekas tur nav sanācis. nav viņam nūjas tehnikas, toties ir ražens augumā. varētu vismaz pielikt ātrumā un spēlēt uz augumu, bet pat to viņš nedara... ko viņš vispār dara?!?
runājot par aizsargiem, - mums lieti noderētu kāds divmetrīgs grands
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-02 22:41, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Virsraksts un daudzu SC lietotāju viedoklis liecina,ka mūsu vidū ir daudz māņticīgu cilvēku. Gan autors,gan šie lietotāji nepārtraukti atskatās pār plecu uz notikumiem pagātnē,kur Latvijas komandas uzvarēja pārbaudes spēlēs,bet zaudēja pašos turnīros.
Viņi domā,ka šis zaudējums bija kā pote pret turpmākiem zaudējumiem.
Pote – nē, bet padomāt liks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-02 22:47, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tieši par ko liks padomāt???
Domā,ka mūsējie tapat nezin visas tās lietas,kas jadara,lai noturētu rezultātu u.t.t.?
Vairāk pieslīpēs. Ja būtu pieslīpēts līdz galam, tad nekas tāds nenotiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-02 22:54, pirms 14 gadiem
4maiņa ;Štāls, Pečura, Meija (uzbrucēji), būtu laba ārdītājmaiņa...

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:00, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Varbūt,varbūt.
Par cik spēli neredzēju,tad atturēsos ko plašāk apspriest.
Vai Masaļskis bija vainojams ielaistos vārtos??? Kaut kur pa ausu galam esmu dzirdējis,ka viņš esot sliktā sportiskā formā. Vai tā izskatijās??
Ja godīgi, es arī redzēju tikai 2.periodu un 3. perioda beigas, tajā laikā posmā aktīvi ņēmās pa vārtiem, cik produktīvi – nezinu.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 23:01, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Virsraksts un daudzu SC lietotāju viedoklis liecina,ka mūsu vidū ir daudz māņticīgu cilvēku. Gan autors,gan šie lietotāji nepārtraukti atskatās pār plecu uz notikumiem pagātnē,kur Latvijas komandas uzvarēja pārbaudes spēlēs,bet zaudēja pašos turnīros.
Viņi domā,ka šis zaudējums bija kā pote pret turpmākiem zaudējumiem.
galvenās potes šovakar izsniegs dakteris Znaroks

  +4 [+] [-]

, 2010-05-02 23:03, pirms 14 gadiem
Spele bija laba, tikai komentetaji tadi nekadi visu laiku Jekimovu apdi... par to ka maza masa un kas tur vel, vins jums abiem gaileniem tos mikrafonus iebaztu tur kur saule neiespīd, zēnam vairāk drosmes ka labam dažam 2 metrigam slovaku aizsargam. Go go Latvia

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 23:04, pirms 14 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Spele bija laba, tikai komentetaji tadi nekadi visu laiku Jekimovu apdi... par to ka maza masa un kas tur vel, vins jums abiem gaileniem tos mikrafonus iebaztu tur kur saule neiespīd, zēnam vairāk drosmes ka labam dažam 2 metrigam slovaku aizsargam. Go go Latvia
Tas bija smieklīgi, kā šis gribēja kauties ar 2 metrīgo slovāku.

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:05, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Varbūt,varbūt.
Par cik spēli neredzēju,tad atturēsos ko plašāk apspriest.
Vai Masaļskis bija vainojams ielaistos vārtos??? Kaut kur pa ausu galam esmu dzirdējis,ka viņš esot sliktā sportiskā formā. Vai tā izskatijās??
jā..

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 23:06, pirms 14 gadiem
Tik vāju sniegumu sen nebiju redzējis. Galviņš un Sotnieks ar šodien atcerējās bērnību...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 23:09, pirms 14 gadiem
juziks2012 rakstīja: Tik vāju sniegumu sen nebiju redzējis. Galviņš un Sotnieks ar šodien atcerējās bērnību...
pirmajam jau nu droši neglaudīs galviņu, bet Kristapam spēle pārī ar Andesonu nu galīgi nevedās...!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 23:10, pirms 14 gadiem
spēles iesākums bija patiesi daudzsološs, bet ko tur daudz - paši jau radījām sev problēmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:13, pirms 14 gadiem
elinapaule rakstīja: spēles iesākums bija patiesi daudzsološs, bet ko tur daudz - paši jau radījām sev problēmas
vēl jau traucēja sastāva nenoteiktība un nepilnības

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:14, pirms 14 gadiem
muļķīga spēle..

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:18, pirms 14 gadiem
Betnessy rakstīja: vēl jau traucēja sastāva nenoteiktība un nepilnības
runāju lielos vilcienos, vismaz par rezultātu 3:0. tiesa gan, kas pārvērtās par 4:3

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 23:19, pirms 14 gadiem
Ja Masaļskis rīt atkal tik pat ,, labi,, nostāv, ko tad.?
Vairāk pārbaudes spēles nebūs !

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 23:22, pirms 14 gadiem
Betnessy rakstīja: Ja Masaļskis rīt atkal tik pat ,, labi,, nostāv, ko tad.?
Vairāk pārbaudes spēles nebūs !
un pie kuriem vārtiem, gudriniek, tavuprāt, Masalis bija vainīgs? Kā komanda zaudē, nopeļ vārtuvīrus, ja?

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:25, pirms 14 gadiem
juziks2012 rakstīja: Tik vāju sniegumu sen nebiju redzējis. Galviņš un Sotnieks ar šodien atcerējās bērnību...
Parasti zaudeee mainja, kas ir laukumaa, nevis atsevishkji speleetaaji!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-02 23:32, pirms 14 gadiem
elinapaule rakstīja: un pie kuriem vārtiem, gudriniek, tavuprāt, Masalis bija vainīgs? Kā komanda zaudē, nopeļ vārtuvīrus, ja?
Nē, kad komanda zaudē, tad parasti nopēla Laviņu. Tikai tagad jau nav ko nopelt. Un tieši tas arī VAR dārgi maksāt pč.

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:32, pirms 14 gadiem
elinapaule rakstīja: un pie kuriem vārtiem, gudriniek, tavuprāt, Masalis bija vainīgs? Kā komanda zaudē, nopeļ vārtuvīrus, ja?
zaudējumā nevar vainot tikai vārtsargu , bet ja tu esi ievērojis ...............viņš stāv visu spēli un no viņa spēles kvalitātes ir atkarīgs komandas sniegums un visbeidzot- rezultāts!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 23:35, pirms 14 gadiem
Betnessy rakstīja: zaudējumā nevar vainot tikai vārtsargu , bet ja tu esi ievērojis ...............viņš stāv visu spēli un no viņa spēles kvalitātes ir atkarīgs komandas sniegums un visbeidzot- rezultāts!
Edžas sniegums bija kvalitatīvs, ko gan nevarētu apgalvot par aizsargiem.

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
Rit ari vareja dabut ieksa,tiesi ta pat!!! tas vel vairak stiprinas komandas garu.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-02 23:39, pirms 14 gadiem
ja uzbrucējs apslido vārtus un iemet otrajā vārtu stūrī , kurš tad ir vainīgs?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 23:40, pirms 14 gadiem
Rank 1 rakstīja: Rit ari vareja dabut ieksa,tiesi ta pat!!! tas vel vairak stiprinas komandas garu.
tiešām? kopš kura laika zaudējumi stiprina garu? vajag uzvaru, lai ar lieku pašpārliecinātības bagāžu varētu doties pie fričiem!

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
Betnessy rakstīja: ja uzbrucējs apslido vārtus un iemet otrajā vārtu stūrī , kurš tad ir vainīgs?
aizsargs. Edža bija piesedzis tuvāko vārtu malu, bet pie otras, kā vajadzēja, nenostrādāja aizsargs.

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:44, pirms 14 gadiem
EATmyPANTS rakstīja: aizsargs. Edža bija piesedzis tuvāko vārtu malu, bet pie otras, kā vajadzēja, nenostrādāja aizsargs.
vai nezini kapēc vārtsargam ir nūja ?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
Betnessy rakstīja: vai nezini kapēc vārtsargam ir nūja ?
vai par aizsargu f-jām dzirdējis esi? kurš normāls aizsargs (šajā gadījumā 2) ļauj no aizvārtes vārtu priekšā izslidot pretspēlētājam un iemest tajā vārtu daļā, ko nepiesedz vārtusargs, bet gan aizsargi? WAKE UP!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 23:51, pirms 14 gadiem
EATmyPANTS rakstīja: vai par aizsargu f-jām dzirdējis esi? kurš normāls aizsargs (šajā gadījumā 2) ļauj no aizvārtes vārtu priekšā izslidot pretspēlētājam un iemest tajā vārtu daļā, ko nepiesedz vārtusargs, bet gan aizsargi? WAKE UP!!
te jau ir tā situācijas novērtēšana ,kas arī ir vārtsarga pienākums ,ja aizsargi ir ,,nogulējuši ,, viņa uzdevums ir spēlēt maksimāli ar nūju utt

  -1 [+] [-]

, 2010-05-02 23:51, pirms 14 gadiem
beigsim šo nebeidzamo ....

     [+] [-]

, 2010-05-02 23:54, pirms 14 gadiem
jā, bet tad, ja viņš būtu izstiepies uz otru pusi ar kiju rokās kaut kādā akrobātiskā špagatā, slovāks visticamāk pārceltu šaibu Edžam pāri. Tādēļ komandā darbs ir sadalīts visiem.

ok

  +2 [+] [-]

, 2010-05-03 00:03, pirms 14 gadiem
Spēle sagādāja vilšanos:

1. Izskatās, ka treneru korpusam nav īstais skaidrības kā un no kā sastiķēt aizsardzības līniju. Mazliet divaini, ka visu laiku kopa spēlē Pujacs ar Sotnieku, bet tad atbrauc negatavs Reķis un viss tiek sagriezts ar kājām gaisā un eksperiments izgāžas.

2. Joprojām problēmas ar centriem- viens ir labs aizsardzībā, bet pilnīgs lempis uzbrukumā, otrs- var iemest, bet pilnīgs caurums aizsardzībā.

3. Masaļskis nav labākajā formā, bet ceru, ka ir ceļā uz to, jo laika ir maz.

4. Komanda kopā izskatījās kā pirmajā treniņā pēc vasaras brīvdienām. Ceru, ka tas saistīts ar specifisko gaisa mitrumu un ledus kvalitāti hallē.

P.S. Nav īsti saprotama attieksme pret atsevišķiem spēlētājiem, konkrētajā gadījumā- Reķi. Neapšaubāmi labs aizsargs un stabils izlases kandidāts, taču neizprotu kāpēc citi aktīvi gatavojās, bet Arvīda kungs pa to laiku, brīvs būdams, kaut kur sauļojas un ierodas uz pēdējām pārbaudes spēlēm, manuprāt, negatavs. Īpašs statuss? Loģiski būtu, ka tādā gadījumā būtu jācīnas par vietu sastāvā un jāsāk no 4. pāra, taču viņam automātiski pienākas vieta pirmajā pārī un izjaukts tiek Soča/Pujacs, kuri kopā nospēlēja nesliktas 4 spēles. Rezultātā Reķis klumburē un taustās un Sotnieks nekāds, jo redzams, ka nesaprotas ar Andersonu. Pārāk daudz neskaidrību...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-03 00:07, pirms 14 gadiem
nikneims rakstīja: Es domāju tieši šīs divas spēles parādīs mūsu vājās vietas un liks izdarīt attiecīgus secinājumus.
Un ko Jūs te tagad murgojat? Kopš kura laika sportā zaudēt ir LABI?
zaudēt sportā ir labi tad, kad tas kalpo par labu lielākam mērķim: piemēram tagad iespējams bija nepieciešama "auskta duša" lai labāk nospēlētu pasaules čempī

  +1 [+] [-]

, 2010-05-03 00:19, pirms 14 gadiem
Speele laba!!!Bet nepatika dazjas negatiivas ieziimes.
1)aizsardziiba(stabilie sotnieks un galvins taadas kljuudas briizjiem laida ka andersons izskatiijaas pat paarliecinoshaaks,kaut gan shis jau ar naakosho sezonu dinamo kapaas.Rekjim pirmaa speele piedodami.
2)Mikjelis un lauris sadomaajushies ka baigie balderi un veidoja ko neizprotamu nu galiigi nebij tie kas vinji parasti ir,par daudz vadiijaaas un galiigaa caurumaaa bij abi shodien,cerams ka naaks pie praata un nolaidiisies uz zemes
3)daudzie nevajadziigie noraidiijumi
gatavi speeleet manaa skatiijumaa buutu
1)njizvijs-vasiljevs-cipulis
2)sprukts-karsums-daugavinjsh
3)darzins-redlihs-dzjerinjsh
4)shtaaals-pecura-meija
Par aizsargiem gam nenjemos spriest tur ritiigs kjiiselis pagaidaam.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-03 00:40, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Spēle sagādāja vilšanos:

1. Izskatās, ka treneru korpusam nav īstais skaidrības kā un no kā sastiķēt aizsardzības līniju. Mazliet divaini, ka visu laiku kopa spēlē Pujacs ar Sotnieku, bet tad atbrauc negatavs Reķis un viss tiek sagriezts ar kājām gaisā un eksperiments izgāžas.

2. Joprojām problēmas ar centriem- viens ir labs aizsardzībā, bet pilnīgs lempis uzbrukumā, otrs- var iemest, bet pilnīgs caurums aizsardzībā.

3. Masaļskis nav labākajā formā, bet ceru, ka ir ceļā uz to, jo laika ir maz.

4. Komanda kopā izskatījās kā pirmajā treniņā pēc vasaras brīvdienām. Ceru, ka tas saistīts ar specifisko gaisa mitrumu un ledus kvalitāti hallē.

P.S. Nav īsti saprotama attieksme pret atsevišķiem spēlētājiem, konkrētajā gadījumā- Reķi. Neapšaubāmi labs aizsargs un stabils izlases kandidāts, taču neizprotu kāpēc citi aktīvi gatavojās, bet Arvīda kungs pa to laiku, brīvs būdams, kaut kur sauļojas un ierodas uz pēdējām pārbaudes spēlēm, manuprāt, negatavs. Īpašs statuss? Loģiski būtu, ka tādā gadījumā būtu jācīnas par vietu sastāvā un jāsāk no 4. pāra, taču viņam automātiski pienākas vieta pirmajā pārī un izjaukts tiek Soča/Pujacs, kuri kopā nospēlēja nesliktas 4 spēles. Rezultātā Reķis klumburē un taustās un Sotnieks nekāds, jo redzams, ka nesaprotas ar Andersonu. Pārāk daudz neskaidrību...
*****lpiekrītu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-03 00:50, pirms 14 gadiem
Tikai stabilitāte sniegumā ir panākuma pamats ,bezgalīgā sastāva ekspermentēšana ,jau sāk ieilgt un negatīvi ietekmē sagatavošanās procesu un visai potenciālo spēlētāju sastāvu vajadzēja iespēlēt nemainīgu jau sen!

     [+] [-]

, 2010-05-03 02:23, pirms 14 gadiem
Jā īstenībā , var būt tāds sastāva komplektācijas darbs saistīts ar to , ka treneri bija aizņemti ar MVD , bet šodien tā izprātoju : ja ir mums 6 pārbaudes spēles tad pirmajās četrās sijā izlases kandidātus ,pēdējās divās jau mēģina konkrētus uzbrucēju virknējumus un aizsargu pārus . Uz šo brīdi man izskatās , ka ne tikai otrā spēlē pret Slovākiju ,bet arī čempionāta pirmajā spēlē būs neskaidrības ar virknējumiem ,jo it īpaši ar aizsargu pāriem .

  -2 [+] [-]

, 2010-05-03 08:26, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Spēle sagādāja vilšanos:

1. Izskatās, ka treneru korpusam nav īstais skaidrības kā un no kā sastiķēt aizsardzības līniju. Mazliet divaini, ka visu laiku kopa spēlē Pujacs ar Sotnieku, bet tad atbrauc negatavs Reķis un viss tiek sagriezts ar kājām gaisā un eksperiments izgāžas.

2. Joprojām problēmas ar centriem- viens ir labs aizsardzībā, bet pilnīgs lempis uzbrukumā, otrs- var iemest, bet pilnīgs caurums aizsardzībā.

3. Masaļskis nav labākajā formā, bet ceru, ka ir ceļā uz to, jo laika ir maz.

4. Komanda kopā izskatījās kā pirmajā treniņā pēc vasaras brīvdienām. Ceru, ka tas saistīts ar specifisko gaisa mitrumu un ledus kvalitāti hallē.

P.S. Nav īsti saprotama attieksme pret atsevišķiem spēlētājiem, konkrētajā gadījumā- Reķi. Neapšaubāmi labs aizsargs un stabils izlases kandidāts, taču neizprotu kāpēc citi aktīvi gatavojās, bet Arvīda kungs pa to laiku, brīvs būdams, kaut kur sauļojas un ierodas uz pēdējām pārbaudes spēlēm, manuprāt, negatavs. Īpašs statuss? Loģiski būtu, ka tādā gadījumā būtu jācīnas par vietu sastāvā un jāsāk no 4. pāra, taču viņam automātiski pienākas vieta pirmajā pārī un izjaukts tiek Soča/Pujacs, kuri kopā nospēlēja nesliktas 4 spēles. Rezultātā Reķis klumburē un taustās un Sotnieks nekāds, jo redzams, ka nesaprotas ar Andersonu. Pārāk daudz neskaidrību...
Kurā vietā tu pamanīji,ka Masaļskis nav labā formā????

     [+] [-]

, 2010-05-03 08:52, pirms 14 gadiem
Ja sadi spelejot musu izlase doma ko sasniegt,tad diemzel bus smaga vilsanas!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-03 08:53, pirms 14 gadiem
Pēc karstas saunas NODERĪGA auksta duša! Un bērziņš šajā procedūrā ir LIEKS!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-03 09:26, pirms 14 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Kurā vietā tu pamanīji,ka Masaļskis nav labā formā????
taja vieta, kad ielaida golu tuvaja sturi....

  -1 [+] [-]

, 2010-05-03 09:29, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Spēle sagādāja vilšanos:

1. Izskatās, ka treneru korpusam nav īstais skaidrības kā un no kā sastiķēt aizsardzības līniju. Mazliet divaini, ka visu laiku kopa spēlē Pujacs ar Sotnieku, bet tad atbrauc negatavs Reķis un viss tiek sagriezts ar kājām gaisā un eksperiments izgāžas.

2. Joprojām problēmas ar centriem- viens ir labs aizsardzībā, bet pilnīgs lempis uzbrukumā, otrs- var iemest, bet pilnīgs caurums aizsardzībā.

3. Masaļskis nav labākajā formā, bet ceru, ka ir ceļā uz to, jo laika ir maz.

4. Komanda kopā izskatījās kā pirmajā treniņā pēc vasaras brīvdienām. Ceru, ka tas saistīts ar specifisko gaisa mitrumu un ledus kvalitāti hallē.

P.S. Nav īsti saprotama attieksme pret atsevišķiem spēlētājiem, konkrētajā gadījumā- Reķi. Neapšaubāmi labs aizsargs un stabils izlases kandidāts, taču neizprotu kāpēc citi aktīvi gatavojās, bet Arvīda kungs pa to laiku, brīvs būdams, kaut kur sauļojas un ierodas uz pēdējām pārbaudes spēlēm, manuprāt, negatavs. Īpašs statuss? Loģiski būtu, ka tādā gadījumā būtu jācīnas par vietu sastāvā un jāsāk no 4. pāra, taču viņam automātiski pienākas vieta pirmajā pārī un izjaukts tiek Soča/Pujacs, kuri kopā nospēlēja nesliktas 4 spēles. Rezultātā Reķis klumburē un taustās un Sotnieks nekāds, jo redzams, ka nesaprotas ar Andersonu. Pārāk daudz neskaidrību...
saskaitamos mainot vietam, summa nemainas. Sotnieks pie Suplera jau bija nolikts mala, taka liec vinu kur gribi, kads vins , tads vins ir...

     [+] [-]

, 2010-05-03 09:37, pirms 14 gadiem
krahs rakstīja: taja vieta, kad ielaida golu tuvaja sturi....
Nebija jau vinja vaina ka aizsargi nenospēleja līdz galam,Masaļskis izdarīja visu ko būtu darījis jebkurš cits vārtusargs

     [+] [-]

, 2010-05-03 09:55, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Spēle sagādāja vilšanos:

1. Izskatās, ka treneru korpusam nav īstais skaidrības kā un no kā sastiķēt aizsardzības līniju. Mazliet divaini, ka visu laiku kopa spēlē Pujacs ar Sotnieku, bet tad atbrauc negatavs Reķis un viss tiek sagriezts ar kājām gaisā un eksperiments izgāžas.

3. Masaļskis nav labākajā formā, bet ceru, ka ir ceļā uz to, jo laika ir maz.

4. Komanda kopā izskatījās kā pirmajā treniņā pēc vasaras brīvdienām. Ceru, ka tas saistīts ar specifisko gaisa mitrumu un ledus kvalitāti hallē.
Pujacs ar Reķi jau sen spēlē kopā izlasē, ja nemaldos, tad jau 2005. gadā to darīja. Arī olimpiādē spēlēja kopā. Pēc kā tu spried, ka Masaļskis nav labā formā? Man liekas, ka viņš ļoti pārliecinoši spēlē, nebiju redzējis viņu atsitam tik maz ripas priekšā!

     [+] [-]

, 2010-05-03 10:37, pirms 14 gadiem
Tas jau tiešām kļuvis smieklīgi...kā hokeja izlase-tā runas par Bērziņu vislaik.

Tas jau ir kļuvis par Latvijas izsmieklu

Bet ZNAROKS speciāli SPĪTĒ Latvijas hokeja faniem, un turpina būt mūžīgi uzticams Bērzam.. Un turpina ņemt 'Bērziņu līdzi ekskursijā uz hokeja čempionātu

     [+] [-]

, 2010-05-03 11:01, pirms 14 gadiem
Aiigars076

Kaapeec tu domaa ka Rekjis seedeeja malaa un neko nedariija? Neesi bijis laikam informeets ka Rekjis sezonu nosleedza ar traumu, kuru bija nepiecieshams nedaudz savest kaartiibaa. Un kas traks ir noticis? Nekas. Vakardien bija tikai paarbaudes speele. Turklaat lieliski vakardien Slovaaki muuseejiem paraadija, ka speelee esot ar 3:0 vadiibaa, varam arii speeli pakaast. Muuseejie laikam iedomaajaas ka FRA un BLR ir vienaa liimenii ar slovaakiem. Nu i aplauzaas.
Cerams ka Reedlihs un Daarzinsh saaks raadiit to speeli ko raadija visas sezonas laikaa, a to tagad taada blaava gaisma tik no vinjiem. Janka, tas kas sprukts ar kautkaa neraada to labaako. Vakardien ljoti stipri krita aciis kljuudas piespeelees un ripas "driblaa". Bet nu to tieshaam vareetu noraxtiit uz ledus kvalitaati. Slovaaki kaa nekaa speeleeja savaa hallee un pie ledus, gaisa (ljoti mitrs) ir jau pieradushi, bet muuseejiem naacaas apguut jaunas iemanjas

     [+] [-]

, 2010-05-03 11:25, pirms 14 gadiem
Ir labi ņemt jaunus kadrus izlasē, bet Bērziņš un Saulietis parādija, ka ir par švaku labāko sastāvam. Nu, nevar tā pelnīt noraidījumus... Grūti saprast, kāpēc viņi vispār vēl tika aizvesti uz Slovākiju - tepat pie mums jau paspēja "izcelties"