Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Pirmajā spēlē pie punktiem tikt neizdodas

Pirmajā spēlē pie punktiem tikt neizdodas
ASV hokejisti šodien tomēr bija fiziski pārāki
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien ar zaudējumu 2:4 (1:1, 1:2, 0:1) spēlē ar ASV valstsvienību Latvijas hokeja izlase iesāka Pasaules čempionātu Šveicē. Mūsējo labā vārtus guva Herberts Vasiļjevs un Mārtiņš Karsums.

Novērtē hokejistu sniegumu mačā pret ASV!

Sākums cerīgs

Pirmo periodu mūsu valstsvienība (kā jau solīts) iesāka aktīvi, un jau trešajā minūtē Kristaps Sotnieks priecēja līdzjutējus ar efektīgu spēka paņēmienu. Esot laukumā mūsējo ceturtajai maiņai, Edgars Masaļskis glāba mūsējos no zaudējumu, bet jau nākamajā minūtē no vārtu priekšas neprecīzi bija Karsums un Ankipāns. Izcīnīts vairākums tika realizēts pāris sekundēs, kad skaisti vairākumu izspēlēja mūsu otrā maiņa un vārtus, pēc Aleksandra Ņiživija piespēles, guva Herberts Vasiļjevs – 1:0.

Pēc pāris minūtēm latvieši bija spiesti cīnīties mazākumā, kad noraidīts tika Armands Bērziņš. Mazākumā mūsējie turējās veiksmīgi, toties jāatzīmē, ka pa reizei no vārtu zaudējuma latviešus glāba Edgars Masaļskis un Kārlis Skrastiņš.
Perioda vidū ASV hokejisti daudz vairāk uzturējās mūsējo aizsardzības zonā, līdz 11. minūtē Džeks Džonsons (#3) pārspēja Edgaru Masaļski ar patālu metienu. Spēles 14. minūtē no vārtu priekšas Lauris Dārziņš raidīja ripu garām vārtiem, pēc precīzas Roberta Jekimova piespēles.

Periodam tuvojoties izskaņai arvien nospiedošāks bija ASV izlases pārsvars, un mūsējie bieži bija spiesti ripu izmest no savas aizsardzības zonas, lai vienkārši nomainītos. Perioda izskaņā izdevās pāris veiksmīgi uzbrukumi, kā rezultātā Latvijas izlase izcīnīja otro vairākumu šodien. Vairākums atkal tika veiksmīgi izspēlēts līdz labai metiena pozīcijai, bet Krišjānis Rēdlihs raidīja ripu virsū Robertam Ešam.

Nospiedošs ASV izlases pārsvars

Otrā perioda sākumā neizdevās neko sakarīgu izveidot vairākumā. Nepaspējot ilgi uzspēlēt vienādos sastāvos, Latvija nonāca mazākumā, kura laikā praktiski nespēja izraidīt ripu no savas aizsardzības zonas.

Perioda piektajā minūtē latvieši nopelnīja trešo vairākumu šodienas spēlē. Vārtus vairākumā gūt neizdevās, bet, izspēlei turpinoties, Mārtiņš Karsums atkal izvirzīja Latviju vadībā, pēc Sprukta un Ankipāna piespēlēm pārspējot Ešu no vārtu priekšas - 2:1.

Perioda vidū no ļoti asa leņķa savu veiksmi izmēģināja Drū Stefords, kā rezultātā ripa atrada spraugu starp Edgara Masaļska plecu un vārtu augšējo stūri un rezultāts tika izlīdzināts - 2:2.

Periodam tuvojoties izskaņai, ripa itin bieži viltīgi noslīdēja gar Edgara Masaļska sargātajiem vārtiem, bet pārspēt mūsu vārtsargu ASV hokejistiem neizdevās (jāteic, ka Latvijai bieži uzsmaidīja arī veiksme).

Perioda 15. minūtē Obamas padotie diezgan rupji nospēlēja pret Masaļski, bet tiesneši visai veikli prata apslāpēt uzplaukušo asumus. Jau nākamajā uzbrukumā Masaļskis atkal bija centrālā persona, glābjot Latvijas izlasi no vārtu zaudējuma.

Tomēr sešpadsmitajā minūtē ASV hokejisti izvirzījās vadībā, kad teicams solo gājiens izdevās Džekam Džonsonam - 2:3. Arī otrajā periodā nospiedošs pārsvars piederēja ASV hokejistiem, par ko liecina kaut vai metienu attiecība tikai otrajā periodā - 17:3 par labu ASV.

Amerikāņi nenogurst un pie punktiem netiekam

Pēdējā perioda sākumā valdīja tā saucamais atklāts hokejs, Latvijas izlasei vairāk pieturoties pie pretuzbrukumu taktikas. Perioda septītajā minūtē ASV hokejists Patriks O'Salivans bija pirmais, kurš tika pie ripas pēc paša metiena pa Masaļska vārtiem, kā rezultātā mūsu vārtsargs tika pārspēts jau ceturto reizi - 2:4.

Turpinājums izskatījās cerīgs, jo Latvija nonāca vairākumā. Diemžēl nenospēlējot ne minūti, noraidījumu saņēma Herberts Vasiļjevs un ASV hokejistu pārsvars atkal turpināja pieaugt.

Tajos retajos momentos, kad latviešiem bija iespēja gūt vārtus, vienmēr kaut kas nedaudz pietrūka (galvenokārt - veiksmes). Arī esot vienādos sastāvos, latvieši vairāk izskatījās it kā spēlētu mazākumā, kas lika domāt, ka tieši amerikāņi ir tuvāk pārsvara palielināšanai, nevis mūsējie - samazināšanai. Līdzīgs scenārijs turpinājās līdz pat spēles beigām, un Latvijas izlase pirmajā spēlē piedzīvoja zaudējumu ar 2:4.

Novērtē hokejistu sniegumu mačā pret ASV!

Pasaules čempionāts hokejā, C apakšgrupa

Latvija – ASV
2:4 (1:1, 1:2, 0:1)

Vārti - 4:40 Herberts Vasiļjevs (Cipulis, Ņiživijs) vairākumā - 1:0, 11:15 Džeks Džonsons (Lailzs, Okopso) - 1:1, 26:39 Mārtiņš Karsums (Ankipāns, Sprukts) - 2:1, 31:13 Drū Stefors - 2:2, 35:31 Džeks Džonsons - 2:3, 46:03 Patriks O'Salivans - 2:4 (Hainslijs, Brauns) - 2:4.
Metienu skaits 19:41 (7:12, 3:17, 9:12)
Soda minūtes 8:8 (2:4, 4:2, 2:2)

     [+] [-]

, 2009-04-25 23:26, pirms 16 gadiem
Ivaram! Protams,ka nepiekrītu šim infantilismam.Nevajag sevi sadedzināt,jo "jebkurā dzīves situācijā" pie labiem panākumiem reāli nav iespējams tikt,tāpēc šāda iedoma ir jāatmet,bet tur,kur ir iespējams,jāsaņem viss gribasspēks,lai kļūtu par līderi! Lai tev labāk pielektu-neviens treneris netaisīs no mongoļa sprinteri,bet gan cīņas sporta pārstāvi,no kenijieša neradīs hokejistu,bet gan basketbolistu,maratonistu utt.Kāpēc tādas vienkāršas likumsakarības pastāv,izdomā pats.Visu gaišu,ceru,ka savu dzīvi nebeigsi ar tādu kaiti,kā piem. staļins

     [+] [-]

, 2009-04-25 23:29, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Taisnība!
Man patīk kā šobrīd spēlē austrieši! Brīvi,ne sevišķi iespringstot,jo reāli saprot,ka nevar paņemt zviedrus! Viņi labāk pagatavojas spēlei ar LV!
Pilnīgi noteikti austrieši pareizi dara.
Bet man liekas, ka mūsējie paļaujas uz to, ka mēs noteikti paņemsim austriešus un atkal visi būs laimīgi un priecīgi, ka minimālais uzdevums tiek izpildīts, kas godīgi sakot nav nekas īpašs.
Un lai nu kas, bet ar šitādu spēli noteikti nepietiks, lai uzvarētu Austriešus šogad.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-25 23:33, pirms 16 gadiem
Man liekas, ka Ivaram būtu vienalga, kas nāktu pie izlases stūres, viņš vienkārši gūst baudu no tā, ka var nolikt savus tautiešus, laikam tā tik ir iespējams kompensēt savu mazvērtības kompleksu.

     [+] [-]

, 2009-04-25 23:35, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Ne tikai Baldonieks tur viņi visi jadabon no skatuves, jo no malas izskatās, ka tā būtu viena liela ģimene.
Nesaprotu vēl kada jēga tad ir mēnesi gatavoties uz šito čempi un priecāties par 2:4 zaudējumu ASV, kur visi spēlētāji ir nospēlējuši tuvu pie 100 mačiem sezonā un tikai 4 dienas pirms čempja savākušies kopā.
Priecāties jau nav par ko baigi, taču NHL līmenis ir līmenis. Kanādiešiem atšķirībā no ASV vispār nebija pārbaudes spēļu, bet kā viņi vakar novālēja...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-25 23:36, pirms 16 gadiem
slownik rakstīja: Man liekas, ka Ivaram būtu vienalga, kas nāktu pie izlases stūres, viņš vienkārši gūst baudu no tā, ka var nolikt savus tautiešus, laikam tā tik ir iespējams kompensēt savu mazvērtības kompleksu.
Man gan liekas, ka mazvērtības komplekss slēpjas tad kad cilveki priecajas par tāda veida sasniegumiem par kādiem normāli cilvēki nepriecajas.

     [+] [-]

, 2009-04-25 23:39, pirms 16 gadiem
Bet realitātes sajūtu ar zaudēt nevajag ar 2,5 NHL spēlētājiem bez veiksmes ir sarežģīti uzvarēt komandu, kurā neskaitot vārtsargu pārējie spēlē NHL.

     [+] [-]

, 2009-04-25 23:39, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Man gan liekas, ka mazvērtības komplekss slēpjas tad kad cilveki priecajas par tāda veida sasniegumiem par kādiem normāli cilvēki nepriecajas.
Paskaidro vārdu savienojumu "normāli cilvēki"?

  -2 [+] [-]

, 2009-04-25 23:40, pirms 16 gadiem
Deportivo rakstīja: Priecāties jau nav par ko baigi, taču NHL līmenis ir līmenis. Kanādiešiem atšķirībā no ASV vispār nebija pārbaudes spēļu, bet kā viņi vakar novālēja...
Protams NHL ir NHL, nav ko piebilst. Bet USA nav tas pats kas Kanāda. Un noteikti viņi pārāk nopietni neuztver pasaules čempionātu, ņemot vērā, ka viņi visi ir nesen savākušies kopā, bet mēs savukārt jau nopietni mēnesi gatavojamies. Es neko neteiktu, ja viņi zaudētu, bet parādītu spēli, ka viņi var cīnīties, bet šeit tas pilnīgi nebija redzams, rezūltāts 2:4, neparādīja īsto spēles gaitu, mums nebija ne mazāko izredžu kautko izdarīt.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-25 23:43, pirms 16 gadiem
Laviņam,Sotniekam abiem -3.Vasiļjeva maiņa -2.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-25 23:44, pirms 16 gadiem
Runājot par savākšanos un trenēšanos kopā, man jau šķiet, ka Pirmā maiņa Latvijai parādīja labāko sniegumu un viņi jau ar tik pāris dienas trenējas kopā, tur jau ir cita problēma- kvantitāte jau nav mērs, bet gan kvalitāte.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-25 23:44, pirms 16 gadiem
striker rakstīja: Ivaram! Protams,ka nepiekrītu šim infantilismam.Nevajag sevi sadedzināt,jo "jebkurā dzīves situācijā" pie labiem panākumiem reāli nav iespējams tikt,tāpēc šāda iedoma ir jāatmet,bet tur,kur ir iespējams,jāsaņem viss gribasspēks,lai kļūtu par līderi! Lai tev labāk pielektu-neviens treneris netaisīs no mongoļa sprinteri,bet gan cīņas sporta pārstāvi,no kenijieša neradīs hokejistu,bet gan basketbolistu,maratonistu utt.Kāpēc tādas vienkāršas likumsakarības pastāv,izdomā pats.Visu gaišu,ceru,ka savu dzīvi nebeigsi ar tādu kaiti,kā piem. staļins
Ar kādu kaiti dzīvi dabiski vai ar kāda palīdzību pabeidza Staļins par to vel zinātnieki strīdās!
Bet kas attiecās,uz hokeju,tad LV,kas sevi uzskata par hokeja lielvalsti godu nedara mūžīgā autsaidera un laba sparingpartnera loma pirms izšķirošām cīņām hokeja grandiem! Precīzāk sakot kārtējie garantētie punkti lieliem dūžiem nākamā kārtā,jo LV parasti jau izkuļas no apakšgrupas!
Apmēram saprotu Tavu filozofiju,kas ir tāda prasta melnā strādnieka jeb kārtēja pienesuma devēja dzīves kārtības noteicējiem! Kas rēķinās,ka kungi gan jau labas omas gadijumā atmetīs kādu kaulu no treknā dzīru galda!
Bet ja par hokeju turpinām runāt, tad labs piemērs ir Šveices izlase,kas mākoņus no debesīm negrābj,bet ir stabila A grupas komanda,jo tai ir normāli mērķi,un ir kas tos realizē jau daudzu gadu garumā! Domāju,ka LV izlase arī var sasniegt,ja vien spēlētāji tam beidzot paši noticēs,un LHF beigs spēlēt visādas stulbas spēlītes! Izbeidzot iekšējās intrigas,blatu sistēmas un noliekot izlases priekšā tiešām labus hokeja speciālistus! Kamēr tā nebūs tikmēr mēs ar saviem pieticīgiem mērķiem (pat LHF uzdevusmus izlase nespēj realizēt) būsim tur kur esam-treniņplacdarms prieks citām komandām!

     [+] [-]

, 2009-04-25 23:46, pirms 16 gadiem
Bij labi! bet beigas bisk palaidas... bet ta musejie bija pelnijushi vismaz 1 punktu ka minimums... laba speele it sevishkji 1 periodaa..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-25 23:47, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Protams NHL ir NHL, nav ko piebilst. Bet USA nav tas pats kas Kanāda. Un noteikti viņi pārāk nopietni neuztver pasaules čempionātu, ņemot vērā, ka viņi visi ir nesen savākušies kopā, bet mēs savukārt jau nopietni mēnesi gatavojamies. Es neko neteiktu, ja viņi zaudētu, bet parādītu spēli, ka viņi var cīnīties, bet šeit tas pilnīgi nebija redzams, rezūltāts 2:4, neparādīja īsto spēles gaitu, mums nebija ne mazāko izredžu kautko izdarīt.
Pasaules čempionāts vai Adžūnu kausa izcīņa - vienalga, katrs hokejists grib uzvarēt (arī ASV hokejisti) un spēlēšana zem valsts karoga ir goda un cieņas lieta, kura dēļ citas motivācijas būtībā nevajag. Turklāt, ASV hokejisti noteikti grib parādīt sevi no labākās puses, lai tiktu uz Vankūveras olimpiādi.

     [+] [-]

, 2009-04-25 23:48, pirms 16 gadiem
man īstenībā pie vienas vietas ''heiteru'' un ''R'' mīļotāju domas...
šodien bīja laba spēle un ļoti cienījams sniegums,pietrūka veiksmes...
veiksme atradās krīzes izraisītāja valstvienības pusē...
man vairāk interesē,kur var pilnu statistiku aplūkot,galvenais minūšu skaitu,nospēlētās minūtes katrā zonā,ieskaitot vidus zone...???

  -1 [+] [-]

, 2009-04-25 23:50, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Man gan liekas, ka mazvērtības komplekss slēpjas tad kad cilveki priecajas par tāda veida sasniegumiem par kādiem normāli cilvēki nepriecajas.
Tāpēc jau mani beļģi nesaprata,kad es viņiem stāstiju par to ka drīz sāksies PČ hokejā un mums ļoti fano par visu kas saistīts ar LV hokeju,bet kad viņi uzprasija kādi tad mūsu izlasei ir tie panākumi ledus hokejā,un pēc manis sniegtā paskaidrojuma viņi tā dīvaini pasmaidija,bet neko neteica! Tomēr es sapratu,ka viņš nesaprot par ko tur fanot,ja necīnās par medaļām!

     [+] [-]

, 2009-04-25 23:51, pirms 16 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Laviņam,Sotniekam abiem -3.Vasiļjeva maiņa -2.
ei taču grāvjus rakt.... Soča parādīja amīšiem,ka var arī spēka spēli dragāt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-25 23:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tāpēc jau mani beļģi nesaprata,kad es viņiem stāstiju par to ka drīz sāksies PČ hokejā un mums ļoti fano par visu kas saistīts ar LV hokeju,bet kad viņi uzprasija kādi tad mūsu izlasei ir tie panākumi ledus hokejā,un pēc manis sniegtā paskaidrojuma viņi tā dīvaini pasmaidija,bet neko neteica! Tomēr es sapratu,ka viņš nesaprot par ko tur fanot,ja necīnās par medaļām!
beļģiem pat alus švaks,ko tad nabagi vispār var saprast....

  -1 [+] [-]

, 2009-04-25 23:53, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: tu neesi stulbs nemaz.. 2. perioda laikā nezin kādēļ mēs bijām 2:1 vadībā.. un ja nebūtu Masaļska rupjā kļūda un Jekimova OG, tad amīši tik 2 golus spētu iemest..
Kamoon, nav svarīgi, ka mēs pāris minūtes bijām vadībā, beigu rezultāts visu parāda. Vēl varbūt piemini, kad Ņiživijs netrāpija pustukšos vārtos, Miķelis un Bērziņs no metra attāluma aizšāva garām. Tad moška būtu vinnējuši, ne??
Amīšiem bija vismaz desmit tādas iespējas, ja ne laba Skrastiņa un vēl dažu citu aizsargu spēle, rezultāts būtu pavisam cits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-25 23:54, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Kamoon, nav svarīgi, ka mēs pāris minūtes bijām vadībā, beigu rezultāts visu parāda. Vēl varbūt piemini, kad Ņiživijs netrāpija pustukšos vārtos, Miķelis un Bērziņs no metra attāluma aizšāva garām. Tad moška būtu vinnējuši, ne??
Amīšiem bija vismaz desmit tādas iespējas, ja ne laba Skrastiņa un vēl dažu citu aizsargu spēle, rezultāts būtu pavisam cits.
c'mon,Tev nav kauns vispār izteikties???

  -1 [+] [-]

, 2009-04-25 23:56, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: Puče ar Irbi man liekas skaidri un gaiši pateica, ka motivācija viņiem ir vairāk nekā vajag! Un gudrīti, visi spēlētāji nāk no NHL - kā tad ātrāk viņi varēja ''savākties kopā''?
Protams, ka viņi nevarēja ātrāk savākties kopā, tas vēlreiz parada mūsu izlases svakumu( izņemot pirmo un daļēji otro maiņu.) Un tie saucamie speciālisti arī ne vienmēr runā taisnību, ta kā ieteiktu dažreiz skatīties pašam kā un kas reāli notiek.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-25 23:57, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: beļģiem pat alus švaks,ko tad nabagi vispār var saprast....

Beļģiem ir vislabākie un visvairāk ali pasaulē,jokdari!
Un arī visstiprākie! Piemēram,Duval ir 11 grādi,bet Lette ir 9 grādi! Latviešu (zviedru) surogat ali pat blakus nestāv! ja nu vienīgi Tērvetes ražojumi!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-25 23:58, pirms 16 gadiem
[quote ivars77]
Tāpēc jau mani beļģi nesaprata,kad es viņiem stāstiju par to ka drīz sāksies PČ hokejā un mums ļoti fano par visu kas saistīts ar LV hokeju,bet kad viņi uzprasija kādi tad mūsu izlasei ir tie panākumi ledus hokejā,un pēc manis sniegtā paskaidrojuma viņi tā dīvaini pasmaidija,bet neko neteica! Tomēr es sapratu,ka viņš nesaprot par ko tur fanot,ja necīnās par medaļām!

Belgji gan futbolaa par medaljaam ciinaas, un kaa veel... bet tik un taa fano.....stulbus beljgjus esi saticis, ja nesaprot ka katrai valstij ir kas iipash.....
es piemeeram jaunzeelandietim istaastiiju par hokeju, un par ne/iespeejaam to redzeet uk.......tak vinjsh man visas dzeltanaas lapas apzvaniija, lai to nokaartotu (sateliitu).....vinjiem regbijs, man hokejs, skataamies kopaa un baudam......

  -1 [+] [-]

, 2009-04-25 23:58, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: c'mon,Tev nav kauns vispār izteikties???
Kāpēc man būtu jākaunās par savām domām??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-26 00:01, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tāpēc jau mani beļģi nesaprata,kad es viņiem stāstiju par to ka drīz sāksies PČ hokejā un mums ļoti fano par visu kas saistīts ar LV hokeju,bet kad viņi uzprasija kādi tad mūsu izlasei ir tie panākumi ledus hokejā,un pēc manis sniegtā paskaidrojuma viņi tā dīvaini pasmaidija,bet neko neteica! Tomēr es sapratu,ka viņš nesaprot par ko tur fanot,ja necīnās par medaļām!
Tieši tā, es vienmēr esmu uzskatījis, ka Latvijas lielākais saniegums ja skatās pa viesiem sporta veidiem, ir bijis tikšana uz EURO 2004 futbolā, jo tada konkurence ka futbolā nav salīdzināma nevienā cita sporta veida.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-26 00:01, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Kamoon, nav svarīgi, ka mēs pāris minūtes bijām vadībā, beigu rezultāts visu parāda. Vēl varbūt piemini, kad Ņiživijs netrāpija pustukšos vārtos, Miķelis un Bērziņs no metra attāluma aizšāva garām. Tad moška būtu vinnējuši, ne??
Amīšiem bija vismaz desmit tādas iespējas, ja ne laba Skrastiņa un vēl dažu citu aizsargu spēle, rezultāts būtu pavisam cits.
E,nav vērts strīdēties ar tiem jocīgiem,jo pat tautas paruna māca-nekad nestrīdies ar idiotiem,jo viņi Tevi novedīs līdz savam līmenim,un pēc tam pieveiks ar savu pieredzi!
Es pas,jo negribu lai mani noved līdz viņu līmenim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-04-26 00:03, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: švakumu? pasaki mums viņi bija vēl jāuzvar.. paskaties patiesībai acīs! Visi spēlētāji no NHL.. mums visi spēlētāji nāk no KHL, pie tam mākslīgi tur iebīdīti. Uzvarēt mēs varējām, jo kā nekā bijām 2 reiz vadībā UN TAS JAU IR DAUDZ!!!
Es nevienu reizi neteicu, ka mums viņi bija jauzvar, bet gan būtu vismaz jāparāda cienijama spēle, lai būtu redzams, ka esam pelnījuši iegūt kādu punktu. Te tas bija redzams tikai epizodiski, pirmās maiņas izpildījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-26 00:06, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Beļģiem ir vislabākie un visvairāk ali pasaulē,jokdari!
Un arī visstiprākie! Piemēram,Duval ir 11 grādi,bet Lette ir 9 grādi! Latviešu (zviedru) surogat ali pat blakus nestāv! ja nu vienīgi Tērvetes ražojumi!
ej taču ar saviem beļģiem bekas grozīt,LV ir vislabākais alus un pie kājas cik viņiem grādu ja viņu alus nav baudāms... atsūti uz šejieni beļģi,viņš divos mēnešos no nefiltrētā alus sev aknas nosēdinās....