Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Uz Šveici brauks 25 hokejisti

Jānis Pārums

Uz Šveici brauks 25 hokejisti
Harijs Vītoliņš, Oļegs Znaroks un Kirovs Lipmans.
Foto: Romualds Vambuts

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks šodien paziņoja sastāvu pasaules čempionātam, kas pēc četrām dienām sāksies Šveicē. Uz čempionātu dosies 25 spēlētāji.

Pēdējā sastāva atskaitīšana notika pēc mača ar Slovākiju, kad "paldies" par līdzšinējo sadarbību tika pateikts vārtsargam Ervīnam Muštukovam, aizsargiem Jānim Andersonam un Oskaram Cibuļskim, kā arī uzbrucējiem Edijam Brahmanim, Viktoram Bļinovam, Gintam Meijam un Andrim Džeriņam.

Šodien atskaitīts tika Agris Saviels. Oļegs Znaroks paziņoja, ka uz Šveici dosies 25 spēlētāji, bet sacensību otrajā posmā, iespējams, pievienosies aizsargs Oskars Bārtulis. Tas notiks gadījumā, ja viņa Amerikas Hokeja līgas klubs Filadelfijas "Phantoms" izstāsies Kaldera kausa izcīņas pirmajā kārtā. Pagaidām "Phantoms" sērijā līdz četrām uzvarām zaudē ar 0:2.

Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans preses konferencē paziņoja, ka uzdevums ir izcīnīt vietu, kas ne zemāka par desmito, taču piebilda, ka ir tīri formāls. Lipmans ticot, ka izlase atdos visus spēkus, lai tiktu augstāk.

Viens no izlases potenciālajiem līderiem Jānis Sprukts atzina, ka vienīgajā redzētajā spēlē viņam izlases sniegums ir paticis. Herberts Vasiļjevs uzsvēra, ka viņa personiskais mērķis ir tikšana ceturtdaļfinālā: "Protams, LHF uzdevums ir jāizpilda, bet mērķus var uzstādīt arī augstākus."

Jautāts, kādā sastāvā izlase spēlēs čempionāta pirmajā spēlē pret ASV (25.04.), Oļegs Znaroks atbildēja, ka, iespējams, ar astoņiem aizsargiem un 12 uzbrucējiem, taču tas vēl neesot izlemts. Jāatgādina, ka Latvijas izlases pretinieki apakšgrupā būs arī zviedri (27.04.) un austrieši (29.04.).

Latvijas hokeja izlases sastāvs 2009

Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Sergejs Naumovs, Dmitrijs Žabotinskis.
Aizsargi: Rodrigo Laviņš, Oļegs Sorokins, Guntis Galviņš, Aleksandrs Jerofejevs, Krišjānis Rēdlihs, Georgijs Pujacs, Kārlis Skrastiņš, Jēkabs Rēdlihs, Kristaps Sotnieks, (Oskars Bārtulis).
Uzbrucēji: Ģirts Ankipāns, Armands Bērziņš, Aigars Cipruss, Guntis Džeriņš, Mārtiņš Cipulis, Lauris Dārziņš, Mārtiņš Karsums, Miķelis Rēdlihs, Aleksandrs Ņiživijs, Roberts Jekimovs, Jānis Sprukts, Herbets Vasiļjevs, Aleksejs Širokovs.

 +64 [+] [-]

, 2009-04-20 16:12, pirms 16 gadiem
Es teicu ka būs labs sastāvs!

 +50 [+] [-]

, 2009-04-20 16:12, pirms 16 gadiem
Tādam sastāvam arī vajadzēja būt
Slēpts komentārs: ask-bebrs
Slēpts komentārs: Ritvars Liepiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+183 [+] [-]

, 2009-04-20 16:13, pirms 16 gadiem
Prieks par Jekimovu

 +29 [+] [-]

, 2009-04-20 16:13, pirms 16 gadiem
Veiksmi Šveicē! Jānospēlē savu spēju robežās!
Slēpts komentārs: Ritvars Liepiņš
Slēpts komentārs: sensitive

 +35 [+] [-]

, 2009-04-20 16:14, pirms 16 gadiem
"Šodien neviens spēlētājs no sastāva netika atskaitīts"

Bet Savielu takš atskaitīja?! Vismaz Diena ta rakstits...

 +50 [+] [-]

, 2009-04-20 16:14, pirms 16 gadiem
Jekimovs malacis
Slēpts komentārs: ze_driver

 +13 [+] [-]

, 2009-04-20 16:14, pirms 16 gadiem
Nu principa Delfos raksta, ka šodien atskaitija Savielu.

  +6 [+] [-]

, 2009-04-20 16:14, pirms 16 gadiem
jaizmanto visi labakie kas ir pieejami,bet nu kaa ir taa ir!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-04-20 16:15, pirms 16 gadiem
kur tad Jēkabs Rēdlihs?

 +12 [+] [-]

, 2009-04-20 16:15, pirms 16 gadiem
LIELS PRIEKS, KA JEKIMOVS SASTAAAVAA!!!!

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:15, pirms 16 gadiem
Nu ja nav Ivanāns un Kulda, tad Bārtulim jābūt!!! Ceram izstāsies

 +22 [+] [-]

, 2009-04-20 16:15, pirms 16 gadiem
Un visi trīs Redlihi brauc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Gnom01

  +6 [+] [-]

, 2009-04-20 16:16, pirms 16 gadiem
Steidzas ar rakstu un kludijas

 +15 [+] [-]

, 2009-04-20 16:16, pirms 16 gadiem
Kulda un Ivanāns trūkst! Nevaru nomierināties, ka viņus uz izlasi nesauca! Jūtu, ka Jekimovs PČ mūs pozitīvi pārsteigs. Veiksmi!

  +8 [+] [-]

, 2009-04-20 16:16, pirms 16 gadiem
a vispaar Skrastins, Karsums un Sprukts jau Riigaa?

 +16 [+] [-]

, 2009-04-20 16:16, pirms 16 gadiem
Jātiek astoņniekā. Šogad sastāvs ir tik labs ka neatceros kad tik labs ir bijis. lai veicas

 +11 [+] [-]

, 2009-04-20 16:16, pirms 16 gadiem
Pietrūkst tikai Raitis un Kulda,un maybe Daugaviņš!!

  -4 [+] [-]

, 2009-04-20 16:17, pirms 16 gadiem
Labi nokomliktets sastavs, kas var cinities par ceturtdalfinalu, ja vien viss bus kartiba galvas un nebus pielautas kludas darba pie fiziskas kondicijas! Galvenais trukums varetu but nestabilitate aizsadziba un vartu momentu nereliazacija...nu respektivi ka vienmer, tik ceresim, ka neparvertisies, ka vienmer: labi nospeles pirmo speli bet zaudes, otraja bez variantiem un treso knapi izmulas...

 +26 [+] [-]

, 2009-04-20 16:17, pirms 16 gadiem
man liekas, ka Širokova vietā Ivanānu derētu - lai izsit amerikāņus no biksēm ārā!!!

 +11 [+] [-]

, 2009-04-20 16:17, pirms 16 gadiem
Ritvars Liepiņš rakstīja: a vispaar Skrastins, Karsums un Sprukts jau Riigaa?
Sprukts ar Karsumu jau ir, par Skrastiņu īsti nezinu

 +17 [+] [-]

, 2009-04-20 16:17, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: a, E-D-I-J-S NAV ??!
ko tad vins tadu paraadija parbaudes spelees???

 +38 [+] [-]

, 2009-04-20 16:18, pirms 16 gadiem
Ceru, ka lielais Jānis ieliks Jenkijiem kādu šaibu

 +15 [+] [-]

, 2009-04-20 16:18, pirms 16 gadiem
Sastavs uz papira nu pavisam normāls!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-04-20 16:18, pirms 16 gadiem
Savichevs rakstīja: kur tad Jēkabs Rēdlihs?
mikrotrauma vismaz tā dienā bija rakstīts

  +7 [+] [-]

, 2009-04-20 16:19, pirms 16 gadiem
Žēl ka Jēkabu nepaņēma ....pēdējā spēlē ļoti labi sevi parādija.

  +9 [+] [-]

, 2009-04-20 16:19, pirms 16 gadiem
Lauku Aviize rakstīja: Pietrūkst tikai Raitis un Kulda,un maybe Daugaviņš!!
Tieši manas domas, bet ir labais, nevaru sagaidīt 6dienu Es jau nosvinēju iekļūšanu astotniekā un uz tā rēķina nopirku teļuku lai labāka skatīšanās

  +7 [+] [-]

, 2009-04-20 16:19, pirms 16 gadiem
Pievienojos pie Jekimova sveicējiem.Patiešām liels prieks,ka viņs tiek uz čempi!

 +16 [+] [-]

, 2009-04-20 16:20, pirms 16 gadiem
Lauku Aviize rakstīja: Pietrūkst tikai Raitis un Kulda,un maybe Daugaviņš!!
Raitim pagājušā čempī lietderības koificents -5, par Kuldu treneru kolektīvam nav pietiekami daudz info un ar izlasi nekad nav spēlējis (vai paspēšot iespēlēties).
Par sastāvu un ar to sasniegtiem rezultātiem atbild treneris.
Veiksmi treneri(e)m un izlasei!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 16:20, pirms 16 gadiem
Tam Širokovam arī tak teica ka mikrotrauma (laikam zilas acis), bet tāpat sastāvā.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-20 16:20, pirms 16 gadiem
God man is rakstīja: Žēl ka Jēkabu nepaņēma ....pēdējā spēlē ļoti labi sevi parādija.
Isteniba zel ir tikai par Ivananu, bet ta sastava ir tie, kam jabut!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 16:21, pirms 16 gadiem
Tvnet raksta:
Pēdējais no sastāva pagaidām ir izslēgts aizsargs Agris Saviels.

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:21, pirms 16 gadiem
Vai delegācijas sastāvā par veciem nopelniem nav ielikts sporta pils tagad jau Daugavas ledus arēnas slidu asinātājs Grigorijs Drozds aka Djeda, vecais stagnāts ar savu zilo Jofa keponu

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:22, pirms 16 gadiem
Euu, super, ka Robis arī būs! Jau domāju, ka viņš to nopelnīja. Malacis!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-20 16:22, pirms 16 gadiem
kegums rakstīja: Raitim pagājušā čempī lietderības koificents -5, par Kuldu treneru kolektīvam nav pietiekami daudz info un ar izlasi nekad nav spēlējis (vai paspēšot iespēlēties).
Par sastāvu un ar to sasniegtiem rezultātiem atbild treneris.
Veiksmi treneri(e)m un izlasei!
Kas ir -5 saskaitot ielaistos un iesitos vārtus pagājušā gada PČ

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:23, pirms 16 gadiem
Stratēģis rakstīja: Kas ir -5 saskaitot ielaistos un iesitos vārtus pagājušā gada PČ
Tas gan tiesa

  +4 [+] [-]

, 2009-04-20 16:23, pirms 16 gadiem
Krisy Almighty rakstīja: Isteniba zel ir tikai par Ivananu, bet ta sastava ir tie, kam jabut!
Pa lielām šaibām žēl ir tikai par Reķi.. bet nu tur ģimenes apstākļi. Kopumā sastāvs optimāls. Dažu vietā varētu būt arī viens otrs cits, bet būtiski (spēles kvalitātes ziņā) tas neko nemainītu.
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv
Slēpts komentārs: Krisy Almighty

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:24, pirms 16 gadiem
Hockey Guru rakstīja: Sprukts ar Karsumu jau ir, par Skrastiņu īsti nezinu
Skrastiņš pievienojoties izlasei otrdien.
Fakts, ka pēc aklimatizācijas fiziskās formas bedre parastī nākot trešajā -ceturtajā dienā, tas ir stulbi...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:24, pirms 16 gadiem
diena.lv atkal savādāks sastāvs:
Vārtsargi – Edgars Masaļskis, Sergejs Naumovs, Dmitrijs Žabotinskis

Aizsargi – Guntis Galviņš, Aleksandrs Jerofejevs, Rodrigo Laviņš, Georgijs Pujacs, Jēkabs Rēdlihs , Krišjānis Rēdlihs, Kārlis Skrastiņš, Oļegs Sorokins, Kristaps Sotnieks

Uzbrucēji – Ģirts Ankipāns, Armands Bērziņš, Mārtiņš Cipulis, Aigars Cipruss, Lauris Dārziņš, Guntis Džeriņš, Roberts Jekimovs, Mārtiņš Karsums, Aleksandrs Ņiživijs, Miķelis Rēdlihs, Jānis Sprukts, Aleksejs Širokovs, Herberts Vasiļjevs

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:24, pirms 16 gadiem
Nu vairs neko nevar saprast, vienā vietā ir infa ka Saviels atstāts mājās te atkal ir sastāvā!

  +8 [+] [-]

, 2009-04-20 16:26, pirms 16 gadiem
citi portāli raksta, ka mājās atstāts Saviels un Jēkabs Rēdlihs ir listē, kurš tad ir īstais sastāvs?

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 16:26, pirms 16 gadiem
Interesanti kura maina speles Jekimovs?
Vai Znacoks vinu panema ka rezervistu vai ieliks blakus Ciprusam Shirokova vai G.Dzerina vieta?

  -4 [+] [-]

, 2009-04-20 16:26, pirms 16 gadiem
Oj, cik patīkams latvisks sastāvs. Šķiet, ka reiz pat esmu Ņiživiju dzirdējis runājam latviski.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 16:26, pirms 16 gadiem
Redz kaa, jaunias Jekimos, kas bija panjemts apostiit izlases gaisotni, palika ostiit to uz ilgakau laiku kaa citi vienaudzi

  +4 [+] [-]

, 2009-04-20 16:27, pirms 16 gadiem
Saviela vietā Ješku Rēdlihu un Sotnieka vietā Kuldu. Uzbrukumā širokova vietā Ivanānu. Tad būtu labākais sastāvs. vēl jau Reķi varēja Sorokina vietā, bet nu ģimenes pieaugums ir ģimenes pieaugums

LAI VEICAS čEMPī!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-20 16:27, pirms 16 gadiem
hmm, Leta arī raksta ka Saviels atskaitīts, bet Ješka sastāvā. Kā tad īsti ir?

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:28, pirms 16 gadiem
Patīk sastāvs. Domāju būs intresantas spēles!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:28, pirms 16 gadiem
Brahmani jau nu vajadzēja paturēt vismaz uz otro kārtu. Širokovs jau pat mazliet nebija labāks.

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:29, pirms 16 gadiem
Ta skiet esports atkal nolaidis pa kreisi, kaut kur pazobele sadabujot info Jo kur lasu tur tocna Jekabs un Krisjanis ir sastava un Saviela nav!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:29, pirms 16 gadiem
zapte.lv rakstīja: Kulda un Ivanāns trūkst! Nevaru nomierināties, ka viņus uz izlasi nesauca! Jūtu, ka Jekimovs PČ mūs pozitīvi pārsteigs. Veiksmi!
nu cik var njemties par kuldu un ivanaanu jaasaprot tas ka znarokam shis ir izshkiroshais chempis un vins njem sev labi zinamus kadrus kam vins uzticas par kuldu vinjam ir par maz info un ta nav vinja vaina bet gan federaacijas jo visu info gandriz visu Z-amerikas ligu speles var redzet netaa! bet ivanaanu skaidrs ka tiesham vins vinju neprot izmantot to ar redzejam pag chempii!

kopumaa man shkiet ka sastaavs labs! jaacer ar uz labu rezultaatu!

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:30, pirms 16 gadiem
bembists rakstīja: Redz kaa, jaunias Jekimos, kas bija panjemts apostiit izlases gaisotni, palika ostiit to uz ilgakau laiku kaa citi vienaudzi
ja kas tad vinsh ne tikai ostiija gaisu bet arii visu laiku liida uz pretinieku vaartiem un tas vainagojaas ar golu pret Slovakiem taa kaa es esmu tikai par to lai Robis kapaatu PČ jo pilniigi visaas speelees vinsh bija ljoti aktiivs un pelniija pret sevi sodus

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:30, pirms 16 gadiem
evertonian rakstīja: diena.lv atkal savādāks sastāvs:
Vārtsargi – Edgars Masaļskis, Sergejs Naumovs, Dmitrijs Žabotinskis

Aizsargi – Guntis Galviņš, Aleksandrs Jerofejevs, Rodrigo Laviņš, Georgijs Pujacs, Jēkabs Rēdlihs , Krišjānis Rēdlihs, Kārlis Skrastiņš, Oļegs Sorokins, Kristaps Sotnieks

Uzbrucēji – Ģirts Ankipāns, Armands Bērziņš, Mārtiņš Cipulis, Aigars Cipruss, Lauris Dārziņš, Guntis Džeriņš, Roberts Jekimovs, Mārtiņš Karsums, Aleksandrs Ņiživijs, Miķelis Rēdlihs, Jānis Sprukts, Aleksejs Širokovs, Herberts Vasiļjevs
Skatos esportā nav tikai pieminēts Jēkabs Rēdlihs pārējos - delfi.lv, apollo.lv u.c ir minēts
Slēpts komentārs: Buhanka

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:30, pirms 16 gadiem
KASPARST rakstīja: Brahmani jau nu vajadzēja paturēt vismaz uz otro kārtu. Širokovs jau pat mazliet nebija labāks.
ja tu kaut mazliet saprastu no pozīcijām hokeja laukumā, tad zinātu, ka Brahmanis nekonkurēja ar Širokovu un nerakstītu muļķības. Širokovs nav nekāds monstrs, bet treneri uzskata, ka centra pozīcijā labāku mums nav.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:30, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: manas domas
vai ta raikonenu negribeeji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:31, pirms 16 gadiem
Lai nu kā cik labs sastāvs šobrīd neizskatītos-neizprotu taktiku nepaņemt Kuldu un Ivanānu.. nav jau tik daudz spēlētāju Latvijā, kuri spēlētu NHL vai kuri būtu ieguvuši vismaz Kaldera Kausu.. :-/

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:31, pirms 16 gadiem
Tieshi taa kaa bija jaabuut. Shis sastavs talu tiks. Jekimovs guus golu pret Zviedriju un/vai Krieviju

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:31, pirms 16 gadiem
Ko tur dara Saviels un Širokovs???? Varēja labāk tad rezervē pāris jaunos paņemt lai tie sēž rezervē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:32, pirms 16 gadiem
Labs viss ir kārtībā !

p.s. jautājums, vai kāds nezin , kad ir bbl cīņa par trešo vietu? jo es ļoti ceru, ka spēle nebūs tieši tad kad Latvijai pirmā spēle čempī! nu tad tas būtu ļoti stulbi !! nevarētu , neīsti vienu ne īsti otru skatīties !! pasakiet lūdzu ja kāds zin

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:33, pirms 16 gadiem
Nafig tādu Savielu? ta jau labāk Jēkabu ! tas vismaz tāds kurš var ierād`t saimnieku citiem !!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:34, pirms 16 gadiem
Supervaronis rakstīja: Oj, cik patīkams latvisks sastāvs. Šķiet, ka reiz pat esmu Ņiživiju dzirdējis runājam latviski.
Laikam sapni.Atkal vel viens nacionalists.Nizivjs var but ari neruna latviski vai neruna tik labi ka daziem seit gribetos bet ripas pec vina metienem ielido vartos biezak neka daziem "istiem" letiniem.
Slēpts komentārs: stapo

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:34, pirms 16 gadiem
Viks_31 rakstīja: Un visi trīs Redlihi brauc
nu Jēkabu starp minētajiem gan es neredzu..

  +5 [+] [-]

, 2009-04-20 16:35, pirms 16 gadiem
Kļūda, domājams, steigā.
Jēkabs Rēdlihs aizmirsts. ceru, ka sajaukts ar Savielu ! Sorokins, Saviels varēja mierīgi palikt mājās.
Esmu no tiem, kas uzskata, ka bez policista Ivanāna var iztikt, tikai piezvanīt vajadzēja ( savā laikā Haralds Vasiļjevs nepazvanīja Znarokam... )

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:36, pirms 16 gadiem
jaa,vareja tomer vel Kulda but sastava,jo neticu,ka kkadi Saviels,vai tas pats Bartulis ir labaks par aizsargu,kurs ka pedejais aizsargs tiek atskaitits no Trashers sastava

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:36, pirms 16 gadiem
Ideāls sastāvs vienīgi Ivenānu vareja paņemt!
Domāju ar šādu sastāvu tālu tiks!!!
Lai veicās

 +12 [+] [-]

, 2009-04-20 16:37, pirms 16 gadiem
Manis pēc, lai ŅIŽIVIJS RUNĀ KAUT IDIŠĀ UN ZNAROKS VĀCISKI, LAI TIK HIMNAS LAIKĀ STĀV MIERĀ !

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:37, pirms 16 gadiem
Hockey Guru rakstīja: Tādam sastāvam arī vajadzēja būt
Nea... Ivanāns?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:39, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka būs 8 + 12. Man loģiskāk likto 7 + 13, jo:
spēlētāji tā pieraduši klubos spēlēt;
būs Skrastiņš, kurš droši vien spēlēs lielu spēles laiku;
ja Znaroks darīs kā OS kvalifikācijā, kad spēlē 12 uzbrucēji + 6 aizsargi, bet 2 aizsargi skameiku silda, tad labāk, lai skameiku silda 1 aizsargs un 1 uzbrucējs. būtu mazāks risks, ka traumu gadījumā maiņas laukā jājauc...

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:39, pirms 16 gadiem
scorpio rakstīja: nu Jēkabu starp minētajiem gan es neredzu..
http://www.diena.lv/lat/sports/hokejs2009/jaunumusleja/znaroks-nosaucis-latvijas-valstsvienibas-sastavu
leta.lv: LETA
tvnet.lv: TVNET Sports : Hokejs : Šveice 2009
sports.delfi.lv: Delfi Hokeja čempionāts 2009

Ir ari visi tris Redlihi!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:40, pirms 16 gadiem
Nu re! Arī te jau Savielu Ješinātors ir nomainijis!!! Patiesībā labs sastāvs! Znarokam cepums no manis par tālredzību un drosmi paņemt līdzi 9 aizsargus, jo aizsargi traumas var ļoti viegli dabūt.... un man Ješkas "spēka spēle" patika bišķi labāk nekā Agra parbaudes spēlēs iespētais....

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:40, pirms 16 gadiem
zapte.lv rakstīja: Kulda un Ivanāns trūkst! Nevaru nomierināties, ka viņus uz izlasi nesauca! Jūtu, ka Jekimovs PČ mūs pozitīvi pārsteigs. Veiksmi!
nu varbut trenerim labak redzet ko nemt un ko nenemt? Un pie tam kur vinsh vinus noliktu?

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:40, pirms 16 gadiem
zel ka Brahmanis netika,man patika ka calis kapa,bet nekas gan jau calis tiks uz dinamo un tad jau bus ok.....

  -4 [+] [-]

, 2009-04-20 16:40, pirms 16 gadiem
Galvenais,ka Robis ir Tik žēl,ka trūkst Raitis un Daugavpuika

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 16:40, pirms 16 gadiem
ir ok, cerēju gan, ka "smiltis" paliks mājās - es par Ciprusu, protams, vecīt, sorry, bet tak pašam jau sen vajadzēja prasties!
Super - Miķelis, Galviņš un jaunais superpuika Roberts, par Ņiživiju pat nerunāju - labākais!

Veiksmi!

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:41, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu re! Arī te jau Savielu Ješinātors ir nomainijis!!! Patiesībā labs sastāvs! Znarokam cepums no manis par tālredzību un drosmi paņemt līdzi 9 aizsargus, jo aizsargi traumas var ļoti viegli dabūt.... un man Ješkas "spēka spēle" patika bišķi labāk nekā Agra parbaudes spēlēs iespētais....
Nez ka vispar Saviels tika sastava, to jau laikam tik esports zinaja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:41, pirms 16 gadiem
Par Jekimovu liels prieks, tikai smagi šaubos, vai maz viņam 4 maiņā būs vieta. Bet neko, augstvērtīgi treniņi ar labiem pretspēlētājiem arī ir svarīgi!!
Slēpts komentārs: ask-bebrs

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:42, pirms 16 gadiem
Edgarl rakstīja: nu varbut trenerim labak redzet ko nemt un ko nenemt? Un pie tam kur vinsh vinus noliktu?
Tā vietā varēja atstāt Laviņu un Ciprusu,dodot iespēju Raitim un Kuldam!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:42, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: J. Redlihs nav pieminēts ne pie atskaitītajiem, ne palicējiem...
J redlihs guvis savainojumu, tapec paliek vien majas!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 16:42, pirms 16 gadiem
Ko jus ar to Ivananu? Ok, nhl vins ir vajadzigs. Bet no pagajusa pc es par vinu atceros 2 momentus - kaa aizsvieda somu aizsarga nuju un kaa uz noraidito solinja amerikanim kko vel blava. Viss. Taa vietaa rek labak Robi,kursh uz vartiem lien un pret kuru pelna noraidijumus un kursh pats nepelna. Bez tam loti daudz padara aizsardziba.

  +7 [+] [-]

, 2009-04-20 16:42, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: buutu Edijs buutu goli!
jaa paarbaudes speles vins ar meta vienu pec otra

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:43, pirms 16 gadiem
Savichevs rakstīja: kur tad Jēkabs Rēdlihs?
kaa tev ar lasiisanu?

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 16:43, pirms 16 gadiem
JAA nesaprotu koRaiti nenjeema! chalim kaut 7 minuutes speeles laix tomeer pasaules stipraakajaa liigaa!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs: hamuts

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 16:44, pirms 16 gadiem
hamuts rakstīja: Manas domas par maiņu komplektāciju!

1.maiņa: Aleksandrs Ņiživijs - Herbets Vasiļjevs - Mārtiņš Cipulis . aizsardzība: Georgijs Pujacs,Guntis Galviņš.
2.maiņa: Ģirts Ankipāns - Jānis Sprukts - Mārtiņš Karsums
aizsardzībā: Kārlis Skrastiņš, Rodrigo Laviņš.
3.maiņa Lauris Dārziņš - Aigars Cipruss - Miķelis Rēdlihs
aizsargi: Krišjānis Rēdlihs, Aleksandrs Jerofejevs
4.maiņa: Guntis Džeriņš - Armands Bērziņš - Roberts Jekimovs
aizsardzība: Oļegs Sorokins, Jēkabs Rēdlihs.
Bērziņa maiņa netiks jaukta,tā kā...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:45, pirms 16 gadiem
kulda ari nebutu sliktakais gadijums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:46, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Tikkai ivanaans ar daugaviņu shajaa sarakstaa pietruuka! BEt normaals sastavas latvijai moshk uzrauj amiishus!
Tieši manas domas

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:46, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Bērziņa maiņa netiks jaukta,tā kā...
Iespējams! Ko liecināja pēdējā spēle pret Slovākiem!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 16:48, pirms 16 gadiem
hamuts rakstīja: Iespējams! Ko liecināja pēdējā spēle pret Slovākiem!
Nevis iespējams,bet tā arī būs Bērziņa maiņa turās kopā jau labu laiku,tā kā ļoti šaubos,vai Značoks tur kko jauks kopā.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 16:48, pirms 16 gadiem
Es tagat labāk neizteikšos, pagaidīšu pirmās 3 spēles... Bet ja mūsējie netiks otrajā kārtā, tad Znarokam vilka pasi... Jo sastāvs tiešām labs...

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:49, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Tā vietā varēja atstāt Laviņu un Ciprusu,dodot iespēju Raitim un Kuldam!
Nākošgad!!!

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:50, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Nākošgad!!!
Tavi vārdi Dieva ausīs

  -4 [+] [-]

, 2009-04-20 16:50, pirms 16 gadiem
Viss labi, bet Armanda Bērziņa vai Aigara Ciprus vietā bija jābūt Raitim Ivanānam!!
Lai veicas!!!
PROZĪT!!!!
PAR LIELU LATVIJU!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:51, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Viss labi, bet Armanda Bērziņa vietā bija jābūt Raitim Ivanānam!!
Lai veicas!!!
PROZĪT!!!!
PAR LIELU LATVIJU!!!!!!!!!!!
Ko tu tur muldi? Bērziņš ir savā vietā un viņš tur arī paliks!

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:51, pirms 16 gadiem
Daukis rakstīja: Izskatās, ka būs 8 + 12. Man loģiskāk likto 7 + 13, jo:
spēlētāji tā pieraduši klubos spēlēt;
būs Skrastiņš, kurš droši vien spēlēs lielu spēles laiku;
ja Znaroks darīs kā OS kvalifikācijā, kad spēlē 12 uzbrucēji + 6 aizsargi, bet 2 aizsargi skameiku silda, tad labāk, lai skameiku silda 1 aizsargs un 1 uzbrucējs. būtu mazāks risks, ka traumu gadījumā maiņas laukā jājauc...
piekrītu tev , bet nez kāpec znaroks izvēlas prasti 8+12

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:51, pirms 16 gadiem
Zeel ,ka Kulda nav ,tas ar vareetu iedot kaadam bietee

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:52, pirms 16 gadiem
un tas jau skaidrs , ka 8 , jo vēl 9 ir sastāvā...

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:52, pirms 16 gadiem
Klasmann rakstīja: -------------------------
Klau !
Cik tad drīkst pieteikt, ja tev 4 piecinieki un 3 vārtsargi ?
Bērziņa maiņa, domāju, paliks klasiskā sastāvā. Pamēģināja un pietiek.
jā 4.maiņai aizsardzību var neņemt vērā! Īpši neesmu pēdējā laikā par Sorokina izpildījumu!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:53, pirms 16 gadiem
vispār jau vajadzētu , lai ņem 24 , jo taču Bārtulis vēl būs!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:53, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu re! Arī te jau Savielu Ješinātors ir nomainijis!!! Patiesībā labs sastāvs! Znarokam cepums no manis par tālredzību un drosmi paņemt līdzi 9 aizsargus, jo aizsargi traumas var ļoti viegli dabūt.... un man Ješkas "spēka spēle" patika bišķi labāk nekā Agra parbaudes spēlēs iespētais....
manupraat Ješka pret Skovakiem izskatiijaas ljoti labi var teikt ka bija viens no labaakajiem aizsargiem , es ar esmu prieciigs par to ka shis tika panjemts
un iespeejams ka Savielam ar bija jaabrauc un buutu labaak vinju njeemis Znars nekaa abus vechukus (Lavinu un sorokinu) kas vairs ne kaartiigus speeka panjeemienus nevar uztaisiit ne arii aatrums shiem ir

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 16:53, pirms 16 gadiem
sandris68 rakstīja: Man liekas, ka ar ASV var noteikti cīnīties ,tas 4:0 bija pagāšgad atceramies bija tādi spēlētāji ,kā zaks pariss,fils kesels,adams burish,jeff halpern,patriks keins,brendons dubinskis tom gilbert,tim glisons no šī sastāva jau zvaignes var dahujel savākt un šogad ne tuvu tik labs nebūs viņiem ,ko jūs cepaties spēle būs ļoti sīva ,vai Latvija vai ASV vinēs ,jo sastāvs Latvija šogad ir ļoti labs!!!
ļoti "saprotams" teksts, bet secinājums ir izcils - "vai Latvija vai ASV vinēs".. pastāsti, kādi vēl ir iespējamie varianti?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:54, pirms 16 gadiem
Nu tā! Sastāvs ir, tagad vajag tikai uzvaras! Lai veicas! LATVIJA!!!!!

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:54, pirms 16 gadiem
Ješku vajadzēja... ka jums saku... Ješka vismaz var vārtu sargu aizstāvēt kad vajag...

     [+] [-]

, 2009-04-20 16:55, pirms 16 gadiem
hamuts rakstīja: Manas domas par maiņu komplektāciju!

1.maiņa: Aleksandrs Ņiživijs - Herbets Vasiļjevs - Mārtiņš Cipulis . aizsardzība: Georgijs Pujacs,Guntis Galviņš.
2.maiņa: Ģirts Ankipāns - Jānis Sprukts - Mārtiņš Karsums
aizsardzībā: Kārlis Skrastiņš, Rodrigo Laviņš.
3.maiņa Lauris Dārziņš - Aigars Cipruss - Miķelis Rēdlihs
aizsargi: Krišjānis Rēdlihs, Aleksandrs Jerofejevs
4.maiņa: Guntis Džeriņš - Armands Bērziņš - Roberts Jekimovs
aizsardzība: Oļegs Sorokins, Jēkabs Rēdlihs.
Nav slikts variants, tikai es savā variantā būtu Bērziņu uz 3. maiņu, bet Ciprusu uz 4. maiņu licis!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 16:55, pirms 16 gadiem
nu liels prieks par jekimovu!!!!!!!

shis ir noteikti vien sno peedeejo gadu labaakajiem sastaaviem, +- maximaals uz doto briidi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:58, pirms 16 gadiem
mtx03 rakstīja: manupraat Ješka pret Skovakiem izskatiijaas ljoti labi var teikt ka bija viens no labaakajiem aizsargiem , es ar esmu prieciigs par to ka shis tika panjemts
un iespeejams ka Savielam ar bija jaabrauc un buutu labaak vinju njeemis Znars nekaa abus vechukus (Lavinu un sorokinu) kas vairs ne kaartiigus speeka panjeemienus nevar uztaisiit ne arii aatrums shiem ir
Laviņa un Sorokina vietā varēja būt kāds no jaunajiem puišiem Lai dod iespēju tādam kā Meijam vai Cibuļskim paspēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:58, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Nav slikts variants, tikai es savā variantā būtu Bērziņu uz 3. maiņu, bet Ciprusu uz 4. maiņu licis!
Pilnīgi piekrītu! Bērziņa maiņu jau nejauks ārā, pārāk ilgu laiku kopā spēlējuši ,un spēlē viņi labi!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:58, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Nav slikts variants, tikai es savā variantā būtu Bērziņu uz 3. maiņu, bet Ciprusu uz 4. maiņu licis!
Tas gan, tā ir labāk, ātrāks satāvs un iespēlēts!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 16:59, pirms 16 gadiem
Latvijai labs sastāvs. Iespējams viens no labākajiem, kāds šobrīd varētu būt. Šoreiz cbūs ceturdaļfināli

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:00, pirms 16 gadiem
kaut jau bartulis zaudeetu un pievienotos izlasei....

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:00, pirms 16 gadiem
Lieciet mīnusus, bet ASV ziņā es neesmu optimistisks-būs sagrāve viņiem ir jauna un talantīga komanda

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:01, pirms 16 gadiem
geerra rakstīja: kaut jau bartulis zaudeetu un pievienotos izlasei....
Tu gan esi ļauns!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:01, pirms 16 gadiem
hamuts rakstīja: Tā pat ir labāk, ātrāks satāvs un iespēlēts!
Nu nez vai 4. maiņa daudz tiks laukuma! Man domāt tāds bērzinš ir labāks par Ciprusu!

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:02, pirms 16 gadiem
hamuts rakstīja: Tu gan esi ļauns!
izrāvi vārdus no mutes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:02, pirms 16 gadiem
Lieliski Lielisks sastaavs, taads kaa domaaju ES Taksh teicu, ka jekimovs tiks sastaavaa

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:03, pirms 16 gadiem
micik rakstīja: Lieciet mīnusus, bet ASV ziņā es neesmu optimistisks-būs sagrāve viņiem ir jauna un talantīga komanda
Es domāju,ka spēlēs kā līdzīgs pret līdzīgu!Nebūs sagrāves,nevajag domāt tik negatīvas domas.Lai arī ir jauna komanda,tas nenozīmē,ka tā spēs sagraut kko.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:03, pirms 16 gadiem
Gandrīz sakrita ar manām domām, tikai Širokova vietā Raiti, Ciprusa Daugaviņu, Sorokina Kuldu un tad būtu DreamTeam!

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:04, pirms 16 gadiem
Un vēlreiz visiem kas n eredzka Jēkabs ir sastāvā:

Aizsargi: Rodrigo Laviņš, Oļegs Sorokins, Guntis Galviņš, Aleksandrs Jerofejevs, Krišjānis Rēdlihs, Georgijs Pujacs, Kārlis Skrastiņš, Jēkabs Rēdlihs, Kristaps Sotnieks, (Oskars Bārtulis).

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:04, pirms 16 gadiem
Tomēr bez Ivanāna. Nu nebūs tik interesanti skatīties. Žēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:05, pirms 16 gadiem
micik rakstīja: Lieciet mīnusus, bet ASV ziņā es neesmu optimistisks-būs sagrāve viņiem ir jauna un talantīga komanda
Kā teica RD Kanādieši "ilgāks laiks paiet kamēr pierod pie eiropas laukumie, gaidu bortu kā nav tā nav"!
Ko var zināt, kā jau pirmā spēle!

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:06, pirms 16 gadiem
Ar šitādu sastāvu var tik augstāk nekā LHF mērķis!
Mūsējie turās ! Pret ASV būs spraiga cīņa !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: hokejfane17

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:07, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: a, E-D-I-J-S NAV ??!
E-D-I-J-U mīl tikai bebru fani

  +4 [+] [-]

, 2009-04-20 17:07, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Tā kā...būsim favorītkomanda visā PČ
Viennozīmīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:08, pirms 16 gadiem
Ja būtu vēl Ivanāns un Kulda, tad būtu vēl labāks sastāvs, bet gan jau 1/4 finālu sasniegs arī ar šadu sastāvu.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:09, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Finaals Krievija-LAtvija zhabotiskis sargaas kaa IRbe!
Nē,finālā Slovākija-Latvija ar visu Hossu priekšgalā

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:10, pirms 16 gadiem
hamuts rakstīja: Kā teica RD Kanādieši "ilgāks laiks paiet kamēr pierod pie eiropas laukumie, gaidu bortu kā nav tā nav"!
Ko var zināt, kā jau pirmā spēle!
Amīšiem tā ir tiešām liela problēma! Jāpierod pie lielākiem laukumiem, iespējams arī atklimatizācija, varētu vēl nebūt saspēlētības tik labas, jo katru gadu amīšiem ir arī citi spēlētāji, tas atkarīgs no NHL klubiem kuri iekļūst play-off! Vēl kas, vienīgais turnīrs pēdējo gadu laikā, kur ASV tiešām centās cīnīties par zeltu biju pērnā gada PČ Kanādā!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:10, pirms 16 gadiem
Man liekas, ka pietrūkst Jura Opuļska!!

Sastāvs tiešām ir labs! Veiksmi!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:11, pirms 16 gadiem
Vot šitādam sastāvam ir arī jābrauc!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:12, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Es tikkai nesaprotu vienu kapeec viens brachka hossa ir čehs, bet otrs slovaaks!
Māte ir čehiete

  +8 [+] [-]

, 2009-04-20 17:13, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: E-D-I-J-U mīl tikai bebru fani
buus jau labi ar bez E-D-I-J-A...

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:13, pirms 16 gadiem
ir labs, tikai gribeetos raiti redzēt izlasee.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:14, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: TAs vareetu buut saistiits ar chehslovaakiju!
Doooh,loģiski

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:14, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Es tikkai nesaprotu vienu kapeec viens brachka hossa ir čehs, bet otrs slovaaks!
Āpsi, abi ir slovāki!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-20 17:15, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Āpsi, abi ir slovāki!
Nav,nav.Marianam ir čehu pilsonība,Marselam-slovāku

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:16, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Amīšiem tā ir tiešām liela problēma! Jāpierod pie lielākiem laukumiem, iespējams arī atklimatizācija, varētu vēl nebūt saspēlētības tik labas, jo katru gadu amīšiem ir arī citi spēlētāji, tas atkarīgs no NHL klubiem kuri iekļūst play-off! Vēl kas, vienīgais turnīrs pēdējo gadu laikā, kur ASV tiešām centās cīnīties par zeltu biju pērnā gada PČ Kanādā!
arii 2004.g. PCh Praaga, kad ASV tika pie bronzas, vinji bija reali kandidaati uz zeltu, ne velti 1/4 finaalaa izsita taa gada galveno favoriitu - Chehiju.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:16, pirms 16 gadiem
Kaut Kur Var Apskatities Detalizetu Latvijas Sastavu. Tas Ir Kada Kluba Spele utt. Bet Ta Sastavs Simpatisks. Protams LAbak Butu Ja Butu Kulda Un Raitis!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:17, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Tā vietā varēja atstāt Laviņu un Ciprusu,dodot iespēju Raitim un Kuldam!
Jā, var redzēt, ka no hokeja tu neko daudz nesajēdz.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:20, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Nav,nav.Marianam ir čehu pilsonība,Marselam-slovāku
Nu tad pastāsti man, kā Marians ar čehu pilsonību varēja spēlēt Slovākijas izlasē kopā ar Marselu iepriekšējās Olimpiskajās spēlēs?

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:20, pirms 16 gadiem
encephalon rakstīja: Jā, var redzēt, ka no hokeja tu neko daudz nesajēdz.
Paskaties no reālās puses,ir kas vismaz aizstāv mūsējos,Laviņš pieļauj daudz kļūdas,pat spēj iesist golu savos vārtos,ļaujot komandai zaudēt.Kam vajadzīgs tas?Laviņš jau vairs nav nekāds cīnītājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:22, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu tad pastāsti man, kā Marians ar čehu pilsonību varēja spēlēt Slovākijas izlasē kopā ar Marselu iepriekšējās Olimpiskajās spēlēs?
Kā ir tgd,es nezinu,bet pirms tam,slovāku [hokeja] mājaslapā varēja palasīt Hossu [brāļu] aprakstus.Un tur tika minēts,ka tieši Marians esot pārņēmis čehu pilsonību,bet Marsels palika slovāku pilsonībā.

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:24, pirms 16 gadiem
Par tām pasēm točno nezinu, bet arī man liekas, ka abi ir ar vienādām, taču eksistē jau ari tā saucamā hokeja pilsonība, kas pieļauj arī hokejfanes17 variantu!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:24, pirms 16 gadiem
Nu ja musejie sogadizgasisies, ticu ka Znaroks vares trenet tikai Mvd Krievija, jo Latvija nelaus... Es tiesam nesapratisu ja izgazisies ar tadu sastavu!!! Musjie ar so var pat cienigi ar ASV nospelet...- ceru-pat vinet!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:25, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Par tām pasēm točno nezinu, bet arī man liekas, ka abi ir ar vienādām, taču eksistē jau ari tā saucamā hokeja pilsonība, kas pieļauj arī hokejfanes17 variantu!
Nu vot,par šito bija kkas minēts.

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:25, pirms 16 gadiem
Vispār toč Raitis pietrūks, jo lai arī ir amerikāņu hokeja tipa spēlētāji, spēka uzbrucējs nenāktu par sliktu, it īpaši zinot, kā viņš mētā pretiniekus viņu vārtu priekšā...

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:26, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Kā ir tgd,es nezinu,bet pirms tam,slovāku [hokeja] mājaslapā varēja palasīt Hossu [brāļu] aprakstus.Un tur tika minēts,ka tieši Marians esot pārņēmis čehu pilsonību,bet Marsels palika slovāku pilsonībā.
Slikti lasi! Ja tā tiešām ir kā tu saki, tad viņš vairs hokeju nacionālā līmenī nekur vairs nevarētu spēlēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:26, pirms 16 gadiem
Un vispār-starp vārtsargiem varēja būt Dzelzs

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:27, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Slikti lasi! Ja tā tiešām ir kā tu saki, tad viņš vairs hokeju nacionālā līmenī nekur vairs nevarētu spēlēt!
Tieši tā!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:27, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Slikti lasi! Ja tā tiešām ir kā tu saki, tad viņš vairs hokeju nacionālā līmenī nekur vairs nevarētu spēlēt!
Nē zini,es tgd ņēmu un izgudroju šito Atradīšu to visu,tad arī varēsi pats pārliecināties.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:28, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Un vispār-starp vārtsargiem varēja būt Dzelzs
Čuguna miets?

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:29, pirms 16 gadiem
Manuprāt labs sastāvs

Protams visiem nekad nebūs pa prātam

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:29, pirms 16 gadiem
borson rakstīja: Čuguna miets?
no U-20 Artūrs.Robīša komandas biedrs.

  +8 [+] [-]

, 2009-04-20 17:31, pirms 16 gadiem
Par tiem Hosām jūs galīgi garām šaujat.

Abi ir slovāki. Marians ir spēlējis 4 PČ un 2 OS spēlēs, Marcels - 3 PČ un 1 OS. Tāpat abi ir spēlējuši junioru izlasēs.

Un arī pilsonības šamiem abiem ir Slovākijas.

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:31, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Nē zini,es tgd ņēmu un izgudroju šito Atradīšu to visu,tad arī varēsi pats pārliecināties.
Lieta tāda ka ja spēlētājs maina pilsonību un ir spēlējis savas valsts izlasē, tad jaunajā nevar spēlēt krietnu laiku(negribās sameloties cik bet diezgan)

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:32, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: no U-20 Artūrs.Robīša komandas biedrs.
Viņš jau nopietnā līmenī nemaz nespēlē. ASV vairāk pievērsies studijām (un pareizi dara).

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:32, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Lieta tāda ka ja spēlētājs maina pilsonību un ir spēlējis savas valsts izlasē, tad jaunajā nevar spēlēt krietnu laiku(negribās sameloties cik bet diezgan)
Ak jezus,nu ok,tad tas nozīmē,ka paši slovāki nomelno savus hokejistus,nevajag jau uzreiz klupt man virsū par to,ko es izlasu.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:33, pirms 16 gadiem
Nu sastāvs labs, cerams arī labi spēlēs.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:33, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viņš jau nopietnā līmenī nemaz nespēlē. ASV vairāk pievērsies studijām (un pareizi dara).
Nu tas gan,bet patika viņa sniegums U-20 Izcili labs Bet nu,kā ir tā ir jādzīvo tālāk..

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:34, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Ak jezus,nu ok,tad tas nozīmē,ka paši slovāki nomelno savus hokejistus,nevajag jau uzreiz klupt man virsū par to,ko es izlasu.
Es jau tev nemaz neklūpu virsū!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:35, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Es jau tev nemaz neklūpu virsū!
Sī,sī

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:37, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Nu tas gan,bet patika viņa sniegums U-20 Izcili labs Bet nu,kā ir tā ir jādzīvo tālāk..
Pirmkārt, tas ko Tu domā, visdrīzāk, ir U-18 čempionāts.

Otrkārt, spēlēja viņš tajā turnīrā stipri viduvēji. Protams, ja šams tiktu labu speciālistu rokās, tad gan jau ka arī moš kkas arī sanāktu, bet pašlaik tas vairs anv aktuāli.

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:38, pirms 16 gadiem
yēēē!! būs labs!!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:38, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, tas ko Tu domā, visdrīzāk, ir U-18 čempionāts.

Otrkārt, spēlēja viņš tajā turnīrā stipri viduvēji. Protams, ja šams tiktu labu speciālistu rokās, tad gan jau ka arī moš kkas arī sanāktu, bet pašlaik tas vairs anv aktuāli.
Ak,atvainojos,U-18.
Nu,neteikšu gan,ka viduvēji.Priekš viņa,tas bija ļoti labi.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:42, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Ak,atvainojos,U-18.
Nu,neteikšu gan,ka viduvēji.Priekš viņa,tas bija ļoti labi.
Protams, ka neteiksi, jo izlase tak tajā gadā izcīnīja tiesības spēlēt Elitē.
Taču kā vārtsargs viņš bija visai viduvējs (parasts vārtsargs, kuram vēl DAUDZ jātrenējas) - laida iekšā vieglus metienus, atsita ripas sev priekšā, stipri nervozs izskatījās (Abragam, laikam, ir vairāk ko teikt šajā sakarā).
Cita lieta, ka pretinieki to ne vienmēr prata izmantot un tās izlases uzbrukums uz tā fona bija ļoti labs, kas arī kompensēja visu.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:42, pirms 16 gadiem
Ivanāns pietrūks vārtu priekšā ar visiem saviem 120 kg, lai izgrūstītu tirliņus. Tad, kad Latvija būs papisusi čempī, par to klaigās daudzi. Lai jau izdodas...

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:43, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Nav,nav.Marianam ir čehu pilsonība,Marselam-slovāku
Marián Hossa (born January 12, 1979) is a Slovakian professional ice hockey player currently playing for the Detroit Red Wings of the National Hockey League (NHL).

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:43, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Paskaties no reālās puses,ir kas vismaz aizstāv mūsējos,Laviņš pieļauj daudz kļūdas,pat spēj iesist golu savos vārtos,ļaujot komandai zaudēt.Kam vajadzīgs tas?Laviņš jau vairs nav nekāds cīnītājs.
Tu vispār zini kādā pozīcijā spēlē Cipruss un kādā Ivanāns?

  +9 [+] [-]

, 2009-04-20 17:47, pirms 16 gadiem
uzvarēsim ASV 3:2

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:49, pirms 16 gadiem
super sastāvs!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-20 17:50, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Kā ir tgd,es nezinu,bet pirms tam,slovāku [hokeja] mājaslapā varēja palasīt Hossu [brāļu] aprakstus.Un tur tika minēts,ka tieši Marians esot pārņēmis čehu pilsonību,bet Marsels palika slovāku pilsonībā.
kkadu dezinformaaciju tu te tgd laid! slovaku laba strada?

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 17:50, pirms 16 gadiem
encephalon rakstīja: Tu vispār zini kādā pozīcijā spēlē Cipruss un kādā Ivanāns?
Labak vinai jautaat kautko par skropstu tushaam un matu lakaam. Ir aizdomas, ka vismaz tur orienteejas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:51, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Ak,atvainojos,U-18.
Nu,neteikšu gan,ka viduvēji.Priekš viņa,tas bija ļoti labi.
bija gan viduveeji - buutu togad bijusi Latvijai smagaaka grupa (kaut vai kaa shogad) un nebuutu tik speeciigs sastaavs (Daugavinsh, Kulda, Dzherinsh, Jekimovs, Cibuljskis u.t.t.), tad vaartsargu liinija buutu iegaazusi... Veel tagad atceros, kaadas haljavas Dzelzs ielaida gan pret Japaanu, gan pret Koreju...

  +4 [+] [-]

, 2009-04-20 17:52, pirms 16 gadiem
laikam jau Bērziņš hokejfani17 ir normāli izdarbinājis, ka šamējā tā cepās
piedod saulīt, bet recīgi izklausās tava neargumentētā čiepstēšana

  -4 [+] [-]

, 2009-04-20 17:52, pirms 16 gadiem
boards-11 rakstīja: Prieks par Jekimovu
Tici man pe diviem gadiem Jekimovs bus jau ļoti stabila vertiba Latvijas izlasei un pat varbut tiks ari uz Nhl .To var redzet ,vins nebaidas smuku apspelet ,pa laukumu saudas ka bulta vienigais vinus ka nav masa

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:53, pirms 16 gadiem
boards-11 rakstīja: Prieks par Jekimovu
veel jau nav iekljauts oficiaalajaa pieteikumaa - no shiem 25 ir divi liekie...

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:54, pirms 16 gadiem
a Ivanāns tak visu tik nočakarētu ja mūsejais ar kadu sakasitos ivanans uzreiz ietu viņam virsū un divas minūtes ivanānam un zaudejums mazākumā
takš nevaig tādus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 17:54, pirms 16 gadiem
SlicK rakstīja: laikam jau Bērziņš hokejfani17 ir normāli izdarbinājis, ka šamējā tā cepās
piedod saulīt, bet recīgi izklausās tava neargumentētā čiepstēšana
Nu tu dod!!!
Slēpts komentārs: Kaņepe

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:56, pirms 16 gadiem
jurchiks1995 rakstīja: Tici man pe diviem gadiem Jekimovs bus jau ļoti stabila vertiba Latvijas izlasei un pat varbut tiks ari uz Nhl .To var redzet ,vins nebaidas smuku apspelet ,pa laukumu saudas ka bulta vienigais vinus ka nav masa
Jekimovs diezvai tiks uz NHL - lai arii vinsh speeleeja Zviedrijas U20 chempionvieniibaa, diemzheel pat uz Zviedrijas U20 chempja liimenja vinsh ir labi, ja kaads 20tais, 30tais (ja ne veel taalak)... daudzi citi vinji vecumaa jau sekmiigi speelee pieaugusho vieniibaas... vinsh nav pat NHL drafteets...

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:56, pirms 16 gadiem
Kaņepe rakstīja: Nevajag Jekimovam NHL, lai brauc uz Krieviju un spēlē krievu hokeju. Amerikas hokejs lēnām mirst.
pats neapsmeejies, ko pateici?

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:57, pirms 16 gadiem
[quote elvijs112]
a Ivanāns tak visu tik nočakarētu ja mūsejais ar kadu sakasitos ivanans uzreiz ietu viņam virsū un divas minūtes ivanānam un zaudejums mazākumā
takš nevaig tādus
Tu laikam nesaproti, ka visi Ivanāna un citu policistu kautiņi ir trenneru norādījums.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:58, pirms 16 gadiem
Žabotinska vietaa vareeja panjemt Enkuzeenu

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:58, pirms 16 gadiem
Kaņepe rakstīja: Nevajag Jekimovam NHL, lai brauc uz Krieviju un spēlē krievu hokeju. Amerikas hokejs lēnām mirst.
Kaut kā noargumentēsi arī vai tikai tas ir tavs ģeniālas domas lidojums!

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:58, pirms 16 gadiem
w950i rakstīja: kaa tev ar lasiisanu?
Kā tev ar lika izjūtu?

     [+] [-]

, 2009-04-20 17:59, pirms 16 gadiem
abrags
pats neapsmeejies, ko pateici?

Apsmējos gan. Tas tā - antiamerikāniskā noskaņojumā

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 17:59, pirms 16 gadiem
uzbrukums - ok, aizsardzība biedē,
100 % LAVIŅŠ in SOROKINS kādā no spēlēm sūdus sataisīs.

     [+] [-]

, 2009-04-20 18:00, pirms 16 gadiem
spaceman
Kaut kā noargumentēsi arī vai tikai tas ir tavs ģeniālas domas lidojums!

Neuzbrūc - pajokoju. Bet kopumā Amerika cilvēkus padara trulus.

  +9 [+] [-]

, 2009-04-20 18:01, pirms 16 gadiem
Nu, parēķinām, kas mums te sanāk pret ASV.

Vārtsargi: Masaļskis (1.), Naumovs (2.)

Aizsargu pāri:
1. K. Skrastiņš - K. Sotnieks
2. G. Galviņš - R. Laviņš
3. K. Rēdlihs - G. Pujacs
4. A. Jerofejevs - O. Sorokins

Uzbrucēju trijnieki:
1. Ģ. Ankipāns - J. Sprukts - M. Karsums
2. A. Ņiživijs - H. Vasiļjevs - M. Cipulis
3. M. Rēdlihs - A. Bērziņš - L. Dārziņš
4. G. Džeriņš (vai R. Jekimovs, bet šaubos(zinot Znaroku...)) - A. Cipruss - A. Širokovs

Nu, šogad ir divas izteikti spēcīgākas maiņas, agrāk tā nebija. Paskatīsimies, kādi būs rezultāti ar šādu sistēmu. Manuprāt, vajadzētu būt labāk nekā tad, kad visas maiņas bija +/- līdzīgas un nezināji, no kuras maiņas kurā dienā var gaidīt rezultāta taisīšanu. Nedaudz mani neapmierina pēdējā maiņa. Individuāli viss ir kārtībā, bet neredzu MAIŅU, neredzu loģisku spēlētāju izvēli: vienkārši savāca individuāli labākos no līdzīgiem hokejistiem, bet... Maiņai, kuru vajadzētu taisīt par "checking line", reāli pietrūkst gan ātruma, gan fiziskā spēka pie apmalēm. Lai Dievs dod, ka mani spriedumi ir kļūdaini, un čempī šī maiņa parāda sevi no vislabākās puses!

     [+] [-]

, 2009-04-20 18:03, pirms 16 gadiem
Kaņepe rakstīja: spaceman
Kaut kā noargumentēsi arī vai tikai tas ir tavs ģeniālas domas lidojums!

Neuzbrūc - pajokoju. Bet kopumā Amerika cilvēkus padara trulus.
Labi, labi!!! Joks izdevies, par trulumu peikrītu, bet tas ka amīši spēj saražot un tirgot labu produktu(NHL ieskaitot) tur gan jāpiekrīt!

  -4 [+] [-]

, 2009-04-20 18:05, pirms 16 gadiem
Par Laviņu tiešām taisnība... labāk tok būtu atstājuši mājās... Pnsjonars, ne viņš paskriet, ne aizsardzībā nespēlēt normāli var. Tikpat labi Kerču izlasē varēja paķert. Dinamo arī viņš neko nerāda... tik atsevišķās spēlēs, pie tam nebūtu lieki izdevumi Duļevskai izmaksāt biļeti uz čempi Un vēl es nerubīju LHF stulbumu... 60% izlases ir bāzēta Dinamo, Šuplers vairs nav Slovāku treneris, kāpēc neparakstīja ar viņu līgumu, lai trenē arī izlasi? Žnaroks ar Hari savu MVD nespeja pat lidz play-off aizvilkt, Šuplers varēja...

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 18:06, pirms 16 gadiem
spaceman
Labi, labi!!! Joks izdevies, par trulumu peikrītu, bet tas ka amīši spēj saražot un tirgot labu produktu(NHL ieskaitot) tur gan jāpiekrīt!

Amerikas žīdi var velnam elli ar nodokļiem aplikt.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 18:08, pirms 16 gadiem
Žēl par Kuldu un Ivanānu ...
Tas ka pat nepainteresējās par viņiem...

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 18:09, pirms 16 gadiem
kalcium rakstīja: Par Laviņu tiešām taisnība... labāk tok būtu atstājuši mājās... Pnsjonars, ne viņš paskriet, ne aizsardzībā nespēlēt normāli var. Tikpat labi Kerču izlasē varēja paķert. Dinamo arī viņš neko nerāda... tik atsevišķās spēlēs, pie tam nebūtu lieki izdevumi Duļevskai izmaksāt biļeti uz čempi Un vēl es nerubīju LHF stulbumu... 60% izlases ir bāzēta Dinamo, Šuplers vairs nav Slovāku treneris, kāpēc neparakstīja ar viņu līgumu, lai trenē arī izlasi? Žnaroks ar Hari savu MVD nespeja pat lidz play-off aizvilkt, Šuplers varēja...
Toties Šuplers nepazīst Latvijas hokeja aizkulises!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 18:11, pirms 16 gadiem
nu tas ir piz,ets!!!
Veco Ciprusu panjem... Ivanaans neder izlasee !!!???
Shaubos vai Cipruss labaaks par Ivanaanu...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 18:12, pirms 16 gadiem
Karsums jau Latvija?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 18:12, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Toties Šuplers nepazīst Latvijas hokeja aizkulises!
Labi vien ir ka napezīst, Lindstrēms jav a nepazina un tad Izlase spēlēja vairāk vai mazāk. Šuplers nepazīst un ieliks komandā tos kas reāli spēlē, nevis pensjonārus kuri ir "pieredzējuši un panākumiem bagāti" un domājams, ka pa šo laiku ko Rīgā pavadījis šuplers apmēram stādās priekšā kas mums pa bardaku darās

     [+] [-]

, 2009-04-20 18:12, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Toties Šuplers nepazīst Latvijas hokeja aizkulises!
Domāju, ka pazīst gan!

     [+] [-]

, 2009-04-20 18:16, pirms 16 gadiem
aceros kadreis ciprus kopa ar ozolinu teica ka izlase cauri!!sorokinu ciprusu tur nevajdzeja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 18:17, pirms 16 gadiem
kaads nezin kad un cikos LV izlase izldo gribeetos pavadiit!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 18:18, pirms 16 gadiem
kalcium rakstīja: Labi vien ir ka napezīst, Lindstrēms jav a nepazina un tad Izlase spēlēja vairāk vai mazāk. Šuplers nepazīst un ieliks komandā tos kas reāli spēlē, nevis pensjonārus kuri ir "pieredzējuši un panākumiem bagāti" un domājams, ka pa šo laiku ko Rīgā pavadījis šuplers apmēram stādās priekšā kas mums pa bardaku darās
Es ar to domāju ka tieši tāpēc jau viņš nav trenera amatā!

  -4 [+] [-]

, 2009-04-20 18:19, pirms 16 gadiem
nesaprotu ko sie tur dara - Armands Bērziņš, Aigars Cipruss, Guntis Džeriņš.Kka mani vinju sniegums nepārliecina.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-20 18:22, pirms 16 gadiem
man rekords minusos!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 18:23, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: man rekords minusos!
Par ko?

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 18:24, pirms 16 gadiem
ja jau Ciprusu panjeema, kamdeelj tad Kercu nepanjem? Kerchs tach ar veel speelee... johaidii! nedomaaju ka Ciprusam buus izturiiba tik laba, labi varbuut pirmajaam 3 speeleem buus varbuut, bet peec tam...?? attaisnosies Znaroks ka vechi nogurushi, hmmm... un cer veel 8niekaa tikt, nu nu vai nav par augstu meerkjis?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 18:26, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: ja jau Ciprusu panjeema, kamdeelj tad Kercu nepanjem? Kerchs tach ar veel speelee... johaidii! nedomaaju ka Ciprusam buus izturiiba tik laba, labi varbuut pirmajaam 3 speeleem buus varbuut, bet peec tam...?? attaisnosies Znaroks ka vechi nogurushi, hmmm... un cer veel 8niekaa tikt, nu nu vai nav par augstu meerkjis?
piekrītu

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 18:26, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: man rekords minusos!
Ā nu skaidrs tiko apskatījos

     [+] [-]

, 2009-04-20 18:28, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: ja jau Ciprusu panjeema, kamdeelj tad Kercu nepanjem? Kerchs tach ar veel speelee... johaidii! nedomaaju ka Ciprusam buus izturiiba tik laba, labi varbuut pirmajaam 3 speeleem buus varbuut, bet peec tam...?? attaisnosies Znaroks ka vechi nogurushi, hmmm... un cer veel 8niekaa tikt, nu nu vai nav par augstu meerkjis?
merkjis ir 10ta vieta ta vismaz LHF teikusi

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 18:30, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: ja jau Ciprusu panjeema, kamdeelj tad Kercu nepanjem? Kerchs tach ar veel speelee... johaidii! nedomaaju ka Ciprusam buus izturiiba tik laba, labi varbuut pirmajaam 3 speeleem buus varbuut, bet peec tam...?? attaisnosies Znaroks ka vechi nogurushi, hmmm... un cer veel 8niekaa tikt, nu nu vai nav par augstu meerkjis?
Cik zināms, tad Znaroks Ciprusu esot pat pierunājis atgriezties izlasē, kāpēc, tas arī priekš manis ir neatbildēts jautājums!

  +4 [+] [-]

, 2009-04-20 18:31, pirms 16 gadiem
lipmanis izkatas ka galvu butu iebazis bishu stropa ko sieva domaja ka precejas ar vinju..fuuuuu

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 18:32, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Cik zināms, tad Znaroks Ciprusu esot pat pierunājis atgriezties izlasē, kāpēc, tas arī priekš manis ir neatbildēts jautājums!
Znaroks laikam grib uztaisit vecako izlasi, ka agrak videji 34g

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 18:33, pirms 16 gadiem
ko jūs uzbrūkat sorokinam? par Lavinju,Galvinju,sotnieku vinsh jau tochna ir labāks...

  -4 [+] [-]

, 2009-04-20 18:33, pirms 16 gadiem
Ak jezus,palasot daža laba komentārus,vnk gribās smieties līdz ar asarām.

Priekš kam tad jāņem kkādi Rēdlihi,Bērziņi vai Jekimovi,ja var spēlēt Laviņš,Cipruss...?Varbūt vēl Kerču,Tambijevu un Balderi izlasē paņemt? Tad atkal nebūs labi,atkal kāds čīkstēs.Padomājat reāli,ka ne Laviņš,ne Cipruss,ne Sorokins vais nav tie jaunie puiši,kas skrēja un cīnījās kā agrāk,nav viņi vairs tik fiziski spēcīgi.Bet nu protams,kā šeit kko par Laviņu pasaka,tā var palasīt visas rupjības,kas tiek gāztas pār tiem Laviņa nelabvēļiem hāhā,smiekli nāk.

Kad kāds no viņiem pieļaus kādu kļūdu,tad tikai nesakat,ka viņš tā un tā nospēlēja,galīgi slikti or smth like that.Labāk sēžat un klusējat.

Un jā,protams,tgd sēžu un spēlējos ar tušu un visādām pomādēm Muļķu bars

     [+] [-]

, 2009-04-20 18:34, pirms 16 gadiem
Tonis rakstīja: lipmanis izkatas ka galvu butu iebazis bishu stropa ko sieva domaja ka precejas ar vinju..fuuuuu
neglītu cilvēku nav, ir tikai pa maz grādīgā

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 18:35, pirms 16 gadiem
kalcium rakstīja: Znaroks laikam grib uztaisit vecako izlasi, ka agrak videji 34g
Tad jau varēja piezvanīt Tambijevam, Semjonovam, Čudinovam...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 18:36, pirms 16 gadiem
Tonis rakstīja: lipmanis izkatas ka galvu butu iebazis bishu stropa ko sieva domaja ka precejas ar vinju..fuuuuu
par gaumi jau nestriidaas!
un Lipmans tomeer, lai kaa vinju norietu, daudz devis Latvijas hokejam... tas kaa vinjsh izskataas nevienam neinteresee, galvenais ir darbi!
tu varbuut izskaties kaa princis , bet ko esi Latvijas labaa izdariijis? hmmm, neatceros un diez vai kkur kaadaa preses paznjojumaa par tevi var izlasiit.

     [+] [-]

, 2009-04-20 18:40, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Tad jau varēja piezvanīt Tambijevam, Semjonovam, Čudinovam...
ne tikai, Irbe gal gala, pats Žnaroks ar varētu uzspēlēt

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 18:40, pirms 16 gadiem
Nee nu mums ir NHL tik daudzi speletaaji, ka mums ir liela izveele un ivananaanu nemaz nevajag..
sviests kkads.

     [+] [-]

, 2009-04-20 18:42, pirms 16 gadiem
3SOLIS rakstīja: Kapeec - (Oskars Bārtulis) - ir iekavaas???
Tāpēc, ka nav zināms cik ilgi vēl šamais pa ASV ņemsies!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 18:42, pirms 16 gadiem
3SOLIS rakstīja: Kapeec - (Oskars Bārtulis) - ir iekavaas???
kaa rezerves aizsargs droshvien...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 18:45, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Un vispār-starp vārtsargiem varēja būt Dzelzs
Ko nu tik švaki! Ta jau uzreiz Klodānu ņemam! Viņš vismaz savā laikā ar Kanādu niču izvilka! Bet ja nopietni, tad cik zinu Dzels Štatos izglītību iegūst.... vai maz vairs nopietni hokeju spēlē nezinu....

     [+] [-]

, 2009-04-20 18:46, pirms 16 gadiem
ryder rakstīja: Nu cik var ņaukšķēt par šito tēmu???
cik var naukskeet???
ok, 100% ka speelju laikaa domaasim, oi kaa Ivanaans bija vajadziigs, jo Cipruss vairs paskriet nevar... un tad pats vareesi neraudaat un nelikt komentaarus taadus
Slēpts komentārs: gatis37
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: *fisher*

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 18:50, pirms 16 gadiem
ir Treneris kurs atbild par rezultatu un neba vins te mus klausis.Ari citas komandas daudz brivu NHL spel. -bet visus neaicina.Un tiek spelet tas , kas uz to bridi vislabak atbilst trenera redzejumam -neskatoties uz speletaja vecumu.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 18:51, pirms 16 gadiem
cipruss ir centrs, kurš pārbaudes spēlēs gandrīz visur nokavēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 18:59, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Finaals Krievija-LAtvija zhabotiskis sargaas kaa IRbe!
Pareizi !!! Nav ko te ar 10. vietu !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 19:03, pirms 16 gadiem
ryder rakstīja: Daugaviņam ir pleca savainojums!
viens no tiem spēlētājiem, kura komandā trūks...

  +5 [+] [-]

, 2009-04-20 19:04, pirms 16 gadiem
Un atkal brāļi Rēdlihi būs kopā!
Veiksmi viņiem un visai komandai...

Sekmes Šveicē BŪS!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 19:04, pirms 16 gadiem
Par Ivanānu.... no vienas puses labi ka nepaņēma, jo kā atceramies pagājušo čempi tad viņa sodi bija nelabvēlīgi mūsu izlasei. :S

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 19:09, pirms 16 gadiem
Laba izvele!!
kaur gan domaju ka Brahmanis un Dzerins ari varetu so to paradit!!bet visi jau nevar tikt!!

     [+] [-]

, 2009-04-20 19:09, pirms 16 gadiem
cropp rakstīja: Par Ivanānu.... no vienas puses labi ka nepaņēma, jo kā atceramies pagājušo čempi tad viņa sodi bija nelabvēlīgi mūsu izlasei. :S
bet no otras puses, vinjsh tomeer speelee NHL un NHL speelee labaakie speeleetaaji... takaa kas bijis pagaajusho gad, tad jau visus speeleetaajus nevajadzeetu njemt, jo pagaajusho gad vinji slikti speeleeja... domaa tach vienreiz ko domaa

  -3 [+] [-]

, 2009-04-20 19:09, pirms 16 gadiem
gatis37 rakstīja: cipruss ir centrs, kurš pārbaudes spēlēs gandrīz visur nokavēja!
Ko var muldēt,varbūt Ciprusam nav vairs tie ātrumi,bet pieredzes un prāta ziņā viņš daudziem ieliek!!! Viņš ir pelnījis vēl uzspēlēt izlasē,iespējams,ka tā ir pēdējā izlases sezona!!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 19:12, pirms 16 gadiem
Sastāvs nav slikts,bet mani kaut kā nepārliecināja Galviņš un Cipruss.Ivanānu nepaņēma tāpēc ka viņš šajā komandas modelī neiederās.Brahmanis labi nospēlēja BAČ,bet izlasēj pagaidam vel par jēlu.Vārtsargu izvēle man liekās parēiza,jo Muštukovs ir nestabils,un viņa spēlēšanas maniere pasaules čemp. neder.Novēlu puišiem veiksmi un tikt pēc iespējas tālāk. ';

  +7 [+] [-]

, 2009-04-20 19:13, pirms 16 gadiem
Nu Jekimovam ir lielā iespēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 19:16, pirms 16 gadiem
prieks par Jekimovu,Vecais lai tev izdodas,iemet Zvviedriem un mes buusim 8stotniekaa.urrraaaaaa

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 19:16, pirms 16 gadiem
latviacankickya*** rakstīja: nu mums jau liekas baigi labi. BET paskatamies kas stājas mums pretī.
Tā jau ir katru gadu - ir jācīnās gan ar augstas klases komandām, gan ar pastarīšiem!
Tāda ir dzīve un tāds ir sports! Mūsu komanda ir MŪSU komanda, tāpēc mēs visi par viņeim!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 19:19, pirms 16 gadiem
muuseejie labaakie ticiet vinniem,ssogad vinni izdariis daudz vairaak nekaa citus gadus.......

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 19:20, pirms 16 gadiem
Edison rakstīja: Ko var muldēt,varbūt Ciprusam nav vairs tie ātrumi,bet pieredzes un prāta ziņā viņš daudziem ieliek!!! Viņš ir pelnījis vēl uzspēlēt izlasē,iespējams,ka tā ir pēdējā izlases sezona!!!!
pats raksti ka nav vinjam vairs aatruma... interesanti zinat ko peec tavaam domaam vinjsh dariis pret Zviedriju, ASV un Austriju, ja vinjsh nespeej tikt liidzi speeleetaajiem. Ar pliku pieredzi vieniigi var buut trenneris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 19:26, pirms 16 gadiem
latviacankickya*** rakstīja: nevienu gadu nēsmu bijis tik nepacietīgs pirms pč . laigan mācos 12 klasē nāk eksāmeni utt. bet sobrīd 1. vietā man ir hokejs.......
gandrīz kā pašreklāma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 19:36, pirms 16 gadiem
Ticiet vai ne,bet man atnaca vizija latvija papildlaika ar 3:2 uzveic asv. Pirmie varti karsums,(skrastins,nizivijs), otrie izlidzina rezultatu pujacs(galvins,sprukts), uzvaras varti vasiljevs(cipuli). Ta tam bus buut!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 19:36, pirms 16 gadiem
Itkā normāls sastāvs, ko jūs par to daugaviņu Rīgā, viņš tagad nebūs viņam jāveic pleca operācija Kanādā, takā huivz kad būs.!
Slēpts komentārs: andzs90

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 19:42, pirms 16 gadiem
Jekimovs malacis

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 19:48, pirms 16 gadiem
Žēl, ka paņēma Bērziņu, jo viņš augstākā amatā kā par bortu slaucītāju nav ieceļams!

p.s. Tas, ka vinš tur kaut ko piekāva neko nenozīmē! Bija jāņem Ivanāns un viss, nav divu domu! (Vins vismaz turās uz kājām!!!)

     [+] [-]

, 2009-04-20 19:50, pirms 16 gadiem
Nu par Ivanānu pagājušogad izskatījās,ka viņš īsti tik īsā laikā kopā ar izlasi neiespēlējās(nu nevar nepieminēt arī galīgi muļķīgo vārtsarga nūjas aizgrūšanu,kā rezultātā vairākums 5:3 kļuva par 5:4-domāju,ka par to treneri bija pamatīgi noskaitušies),bet šogad varēja uzaicināt uz pārbaudes spēlēm-un tad mēs varētu novērtēt-iederas viņš šajā modelī,vai nē!
Man nepatīkamas atmiņas atsauc arī Laviņa darbība pret Vāciju pagājušogad-un pret masīvajiem amerikāņiem abiem ar Sorokinu ies grūti.
Noteikti nevajag sisties uz visu jaudu ar zviedriem-ja jūt,ka no sākuma var aizķerties,tad jā,bet labāk pietaupīt spēkus ar austriešiem-tā ir tipiska mūsu komandas kļūda daudzos čemPjos-kad it kā nocīnāmies līdzīgi ar stiprajiem(ar tiem pašiem čehiem un ASV Rīgā 2006.g.),bet tad mokāmies ar līdzīgiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 19:58, pirms 16 gadiem
Man patika un aizskustināja Znaroka apskāviesn Jekimovam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 20:13, pirms 16 gadiem
lieku lielas cerības uz NHL/AHL džekiem.. pārbaudes spēlēs pašķidra tā mūsu komanda izskatījās.

     [+] [-]

, 2009-04-20 20:14, pirms 16 gadiem
Harington rakstīja: Karsums jau Latvija?
šodien treniņā viņu neredzēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 20:25, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Vai tad var aiziet apskatīties kā hokejisti trenājas??!!!
kāpēc gan ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 20:27, pirms 16 gadiem
kaads zin kad un cikos LV izlase izlido uz sveici?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 20:35, pirms 16 gadiem
Nezinu, ko tur dara Laviņš, kurš šajās pārbaudes spēlēs pārādijis- neko, lai viņš būtu izpelnījies braucienu uz Šveici. Runājot par Savielu, viņš ir pierādījis vairāk nekā Laviņš, a nu ja Laviņš ir labs draugs Znarokam, tā vismaz liekas. Bet, kas attiecas uz Muštukovu, tad man sanāca palasīt kādas rindiņas un man patika Znaroka izteiciens- Muštukovam nav izlases spēļu prakses. Gribētos Znarokam uzdot jautājumu. Kā viņam iegūt to praksi?
Laikam Znaroks vērtē spēlētājus pēc citiem kritērijiem.

Uz priekšu Latvija!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 20:48, pirms 16 gadiem
vivaldi23 rakstīja: Nezinu, ko tur dara Laviņš, kurš šajās pārbaudes spēlēs pārādijis- neko, lai viņš būtu izpelnījies braucienu uz Šveici. Runājot par Savielu, viņš ir pierādījis vairāk nekā Laviņš, a nu ja Laviņš ir labs draugs Znarokam, tā vismaz liekas. Bet, kas attiecas uz Muštukovu, tad man sanāca palasīt kādas rindiņas un man patika Znaroka izteiciens- Muštukovam nav izlases spēļu prakses. Gribētos Znarokam uzdot jautājumu. Kā viņam iegūt to praksi?
Laikam Znaroks vērtē spēlētājus pēc citiem kritērijiem.

Uz priekšu Latvija!
Laviņš guļ uz vecajiem lauriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 20:55, pirms 16 gadiem
zolīds mums tas sastāvs... ir daži izņemumi ko gribetos pamainīt, bet ir ka ir un ir labi...
P.S no kura laika Muštukovs labs vartsargs? nu katra gadijuma ne labaks pa Žabotinski..
Jaiepērk beer uz sestdien lai vieglāk saktas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 21:08, pirms 16 gadiem
vss jav itkaa labi bet... tomeer kur Ivanaans un Kulda?? tas manuprat nav pareizi ka vinji nav..

     [+] [-]

, 2009-04-20 21:09, pirms 16 gadiem
Arii Kuldu vaig!!!

     [+] [-]

, 2009-04-20 21:11, pirms 16 gadiem
Pret zviedriem man liekas taapat būs jau tradicionāla sagrāve... Auguma mūsējiem nav, lai ar Zviedriju vai Kanādu spēlētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 21:24, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: kaads zin kad un cikos LV izlase izlido uz sveici?
zinu ka 23,apriili izbrauc..!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 21:41, pirms 16 gadiem
Mums ir labs sastāvs, mums bus laba vieta. Ceru ka bus 4 vieta.
Lai veicas puiši.
LATVIJA SARAUJ.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 21:42, pirms 16 gadiem
KULDA???
nafig janem 10aizsargi? Lavins -Sorokins.... pensijaa, nevajadziigi!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 21:47, pirms 16 gadiem
KALPAKS rakstīja: nafig janem 10aizsargi? Lavins -Sorokins.... pensijaa, nevajadziigi!
Manupraat shiem diviem shis vareetu buut peedeejais vai viens no tiem PČ... taakaa domaaju lai veel izbauda to atmosfeeru un emocijas....
Redzes, ka peec tam shie visi diiceeji un Lavinja un Sorokina niideeji atkal pukstees, ka pietruuks Sorokina piruetes un Lavinja skaistaisais speeka panjeemiens, ko gan vairs vinsh nepielieto, bet taapat..... taa kaa lai jau vechi atdod peedeejo un iet normaali atpuutaa

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 21:57, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Kulda ir 1988 gadā dzimis hokejists, viņš savā dzīvē ne reizi nav spēlējis ar tāda līmeņa hokejistiem, varbūt viņš ir labs savā līgā bet PČ noteikti neder un tagad experimentēt nav īstais laiks.
Ja Latvijas izlase sastāvētu no tāda līmeņa hokejistiem ar kādiem un pret kādiem spēlē Kulda,tad mēs varētu būt mierīgi par izlases startu Šveicē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 22:08, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ko jūs varat visu laiku ņemties ar to Ivanānu un Kuldu, skaidri un gaiši ir pateikts – VIŅI NEBŪS!!!! Un nevajag tagad zīlēt tipa – Ja tantei būtu "vafele" viņa būtu onkulis... Sastāvs ir tāds kāds ir un ir diezgan labs, Ivanāns tāpat nebūtu augstāk par 4. maiņu un citur nav arī viņam vieta. Tad jau varbūt labāk Jekimovs, lai uz viņa taisa noraidījumus, nekā Ivanāns pats taisa, nu nav viņš nekāda punktu mašīna...Kulda varēja pamēģināt, bet ne jau viņa būšana vai nebūšana būs noteicošais PČ, galvenais kā nospēlēs 1. un 2. maiņa vai varēs samest golus un vairākuma izspēle+Masala....
Širokovs un Jekimovs ir punktu mašīna????
Ok, Ivanānam var patiekt "vecīt uzmanies, ir munūtes uz soda beņķa anv minūtes laukuma", bet kur nu uz parbaudes spelem nevr uzaicināt!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-20 22:14, pirms 16 gadiem
Garpeters rakstīja: Ja Latvijas izlase sastāvētu no tāda līmeņa hokejistiem ar kādiem un pret kādiem spēlē Kulda,tad mēs varētu būt mierīgi par izlases startu Šveicē
...tad par Latvijas izredzes vareetu veerteet tieshi tikpat bezeceriigi kaa visi sheit shobriid veertee ASV (izredzes attieciibaa uz medaljaam)...

neesi aizdomaajies, kaapeec Zviedrijas izlasee vienmeer ir tik maz no NHL, tachu zviedri parasti panjem medaljas un nekad nav zemaak par 4. vietu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 22:16, pirms 16 gadiem
varēja jau Brahmani arī paķert, par veco Ciprusu jau būtu labāks!

     [+] [-]

, 2009-04-20 22:16, pirms 16 gadiem
es uzskatu ,ka uz doto briidi tas ir optimalais sastavs.
Lai veicas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-04-20 22:20, pirms 16 gadiem
nesaprotu ka vareja Brahmani nepanemt!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 22:23, pirms 16 gadiem
Nu forši, tad jau redzēsim kā ies. Vismaz šogad komanda nepārdega jau pārbaudes spēlēs. Ticu, ka lielsikā (no fana viedokļa) uzvara pār slovākiem būs gana labs emocionālais uzrāviens un vēl aizokeāna papildinājums, kas ir būtībā izlases vilcējspēks. Šķiet šveicē būs redzama vēl savādāka izlase. Njā, šogad tiešām ur izlase, nevis "ņemam tos, kas ir un var", kas ir lieliski, jo mūsu acu priekšā aug kupls skaits spējīgu spēlētju.

Veiksmi!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 22:26, pirms 16 gadiem
Nu cik var tos vecākos hokejistus aiztik.... neteikšu ka jaunie diži labāki cik nav glābūši vartus, nu protams visu laiku jau nespēlēs vienādi ir kritumi un augumi..... Kādi ir izlasē tadi ir mēs neko nevaram mainīt samierināties...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 22:31, pirms 16 gadiem
saab1234 rakstīja: Mums ir labs sastāvs, mums bus laba vieta. Ceru ka bus 4 vieta.
Lai veicas puiši.
LATVIJA SARAUJ.
Ja īslaicīgi aizņemamies vēl kādus 7-8 NHL večus,tad tā lieta iet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 22:47, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: J. Redlihs nav pieminēts ne pie atskaitītajiem, ne palicējiem...
Ieskaties rigtigak pie aizsargiem, tad ieraudzisi!

     [+] [-]

, 2009-04-20 22:49, pirms 16 gadiem
Gin4a rakstīja: Ja īslaicīgi aizņemamies vēl kādus 7-8 NHL večus,tad tā lieta iet!
bet vai mums to vajag? kas sanaca RUS kad bija vienigi zvaigznes, us vien sanaca... Vaja labus un meistargus spēletajus un labi saspēlējušos komandu un tad būsim virsotnē..

     [+] [-]

, 2009-04-20 22:52, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Piekrītu, sastāvam nav ne vainas, tikai vārtusargs mums varētu būt srtabilāks.
man izskatas ja Masaļskis atguvies tad viņš ar ir stabilākais.. Bet nesalidzini Muštukovu ar Žabi... jo sezona labāka bija tieši viņs tas mans viedoklis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 23:14, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Protams no tim komandā paņemtajiem Edgars ir vislabākais, atzīmēšu ka pēdējā pārbaudes spelē mūs divreiz glāba vārtu stabs ...
un mēs pa vārtu stabu un pārlikni! Tāka 2:2

     [+] [-]

, 2009-04-20 23:14, pirms 16 gadiem
mairisimo24 rakstīja: bet vai mums to vajag? kas sanaca RUS kad bija vienigi zvaigznes, us vien sanaca... Vaja labus un meistargus spēletajus un labi saspēlējušos komandu un tad būsim virsotnē..
Jau sen zinu teicienu,ka "labākie spēlētāji vienmēr tribīnēs". Moderno tehnoloģiju laikmetā arī pie datora. Ja savāktu apvienoto izlasi,tad aizjūru blices lūztu kā skali. Bet ja nopietni,tad jābūt piesardzīgam optimistam. Galvenais,lai visa izlase nospēlē kā viens vesels mehānisms. Negribētos lai viena daļa,kas prasa augstas vietas,pēc tam šeit tā nod...... spēlētājus. Būsim reāli un cerēsim uz veiksmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 23:28, pirms 16 gadiem
Ņiživij - SARAUJ !

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 23:31, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: J. Redlihs nav pieminēts ne pie atskaitītajiem, ne palicējiem...
acis neraada?????????

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 23:36, pirms 16 gadiem
kalcium rakstīja: Labi vien ir ka napezīst, Lindstrēms jav a nepazina un tad Izlase spēlēja vairāk vai mazāk. Šuplers nepazīst un ieliks komandā tos kas reāli spēlē, nevis pensjonārus kuri ir "pieredzējuši un panākumiem bagāti" un domājams, ka pa šo laiku ko Rīgā pavadījis šuplers apmēram stādās priekšā kas mums pa bardaku darās
Nu manu praat Lindstreem bija stipri sliktaaks par znaroku

     [+] [-]

, 2009-04-20 23:38, pirms 16 gadiem
ČunčarsČačs rakstīja: Domāju, ka šogad kā pēdējos gados Latvijas izlasei ir maigi izsakototies pretīgs sastāvs. Mums nav tādi aizsargi kā trīsdesmitajos, kad mēs bijām tiešām viena no labākajām aizsardzības komandām visā pasaulē. Un tādi vārtu sargi kā Latvijas hokeja "zelta gadā" 1925. gadā. Uzbrucēji mums vienmēr bijuši vājā vieta, bet šoreiz...
Pārsimts veči, kas nezina kā izskatās ripa, turklāt visu traucē NHL viduvējais vājuma ķedes mehānisms Mārtiņš Karsums, kas vispār nemāk spēlēt un nepārzina elementārākos ripojumus. Piemēram, kāds mans draugs, kas rūpīgi seko hokejam (es to daru tikai virspusīgi) apgalvoja, ka ļaunais Karsums ģērbtuvēs pirms spēlēm klausās Muse. Vēlu veiksmi zēniem tomēr, priecāšos par katru izdarīto sitienu uz pretinieku vārtiem.
Man arī šķiet, ka Karsums ir krietni pārvērtēts. Atvainojiet, viņš klausās Muse, viņam nevar būt nekādas nākotnes NHL, kur nu vēl mūsu izlasē. Pilnīgi pretīgi iedomāties, kā Karsums pirms spēles dungo "Knights of Cydonia", fuj..

  -1 [+] [-]

, 2009-04-20 23:40, pirms 16 gadiem
Spaceman rakstīja: Cik zināms, tad Znaroks Ciprusu esot pat pierunājis atgriezties izlasē, kāpēc, tas arī priekš manis ir neatbildēts jautājums!
TRaadeelj, ka cipruss, ir centrs, Un izlasee, ir centru truukums Un uz doto briidi, cipruss, ir labaa formaa, un ir labaakais variants, ko diemzheel, uz doto briidi, ar centriem mums ir pashvaki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-20 23:42, pirms 16 gadiem
ČunčarsČačs rakstīja: Domāju, ka šogad kā pēdējos gados Latvijas izlasei ir maigi izsakototies pretīgs sastāvs. Mums nav tādi aizsargi kā trīsdesmitajos, kad mēs bijām tiešām viena no labākajām aizsardzības komandām visā pasaulē. Un tādi vārtu sargi kā Latvijas hokeja "zelta gadā" 1925. gadā. Uzbrucēji mums vienmēr bijuši vājā vieta, bet šoreiz...
Pārsimts veči, kas nezina kā izskatās ripa, turklāt visu traucē NHL viduvējais vājuma ķedes mehānisms Mārtiņš Karsums, kas vispār nemāk spēlēt un nepārzina elementārākos ripojumus. Piemēram, kāds mans draugs, kas rūpīgi seko hokejam (es to daru tikai virspusīgi) apgalvoja, ka ļaunais Karsums ģērbtuvēs pirms spēlēm klausās Muse. Vēlu veiksmi zēniem tomēr, priecāšos par katru izdarīto sitienu uz pretinieku vārtiem.
Veco zēn! Tavs draugs ar visu komiķu (cirka)trupu jau Grenctālē! Tu esi atpalicis! Ja sanāk viesizrādes Šveicē(Bernē),tad nenoslinkojiet un 25,27,29 aprīlī aizejiet atbalstīt hokejistus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-20 23:45, pirms 16 gadiem
Nu šķiet, ka sastāvs tuvu optimālajam, kāds uz šo brīdi vispār pieejams (ja neskaita variantus ar Kuldu un Ivanānu). Galvenais - tagad no šiem zobratiņiem uztaisīt makten spēcīgu mehāmismu, kas varētu noguldīt pretiniekus! Iesākts ir, cerības ir - pēdējā spēle pret SVK to pierādīja, un tagad tikai sabalansēt azartu un funktieri! Lai veicas!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-20 23:53, pirms 16 gadiem
ČunčarsČačs rakstīja: Domāju, ka šogad kā pēdējos gados Latvijas izlasei ir maigi izsakototies pretīgs sastāvs. Mums nav tādi aizsargi kā trīsdesmitajos, kad mēs bijām tiešām viena no labākajām aizsardzības komandām visā pasaulē. Un tādi vārtu sargi kā Latvijas hokeja "zelta gadā" 1925. gadā. Uzbrucēji mums vienmēr bijuši vājā vieta, bet šoreiz...
Pārsimts veči, kas nezina kā izskatās ripa, turklāt visu traucē NHL viduvējais vājuma ķedes mehānisms Mārtiņš Karsums, kas vispār nemāk spēlēt un nepārzina elementārākos ripojumus. Piemēram, kāds mans draugs, kas rūpīgi seko hokejam (es to daru tikai virspusīgi) apgalvoja, ka ļaunais Karsums ģērbtuvēs pirms spēlēm klausās Muse. Vēlu veiksmi zēniem tomēr, priecāšos par katru izdarīto sitienu uz pretinieku vārtiem.
Nu pļurkavniek, ko tu te di*s citiem uz galvas? Pats vai nu neesi izaudzis daudz augstāk par galda malu, vai arī iekritis vecuma marasmā.(tas gan maz ticams) Kāda tev starpība, ko Karsums klausās, pretīgs ir nevis Latvijas izlases sastāvs, bet esi tu pats ar savām domām, ko te kā žulti lej. Un ja pats atzīsti, ka hokejam īpaši neseko, ("virspusīgi") tad aizveries un pazūdi, pirms kaut ko iemācīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 00:43, pirms 16 gadiem
Nav Ivanāna, Kuldas un vēl viena otra, bet ir Laviņš, Sorokins, Cipruss, Ankipāns! Bļin komiķi.. Tā var notikt tikai šajā cirkā ar nosaukumu LATVIJA! Bet nu tāpat jācer, ka labi ies, lai gan izredzes mazākas nekā varēja būt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 01:44, pirms 16 gadiem
JiSkx rakstīja: Nav Ivanāna, Kuldas un vēl viena otra, bet ir Laviņš, Sorokins, Cipruss, Ankipāns! Bļin komiķi.. Tā var notikt tikai šajā cirkā ar nosaukumu LATVIJA! Bet nu tāpat jācer, ka labi ies, lai gan izredzes mazākas nekā varēja būt...
TAk beidz vienreiz te muuldeet, jau apnicis No taviem ivanaans, pat nau uz pusi tik labs, kaa ankipaans, un arii par ciprusu vinjs nav labaaks Varbuut vieniigi paareaaks speeka speelee, un tass ir arii viss Un kaa tu vari buut tik paarliecinaats ka kuulda buutu tik ljoti labaaks par sorokonu, vao laavinju, ja, varu sadereet, ka neesi nevienu vinja speeli shosezon redzeeji

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 07:58, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: TAk beidz vienreiz te muuldeet, jau apnicis No taviem ivanaans, pat nau uz pusi tik labs, kaa ankipaans, un arii par ciprusu vinjs nav labaaks Varbuut vieniigi paareaaks speeka speelee, un tass ir arii viss Un kaa tu vari buut tik paarliecinaats ka kuulda buutu tik ljoti labaaks par sorokonu, vao laavinju, ja, varu sadereet, ka neesi nevienu vinja speeli shosezon redzeeji
Haha, labs joks, pļūtāzi!

     [+] [-]

, 2009-04-21 08:38, pirms 16 gadiem
Svītroti no izlases:
Vārtsargi: Muštukovs
Aizsargi: Saviels, Tribuncovs, Cibuļskis, Kulda
Uzbrucēji: Saulietis, Ivanāns, Meija, Pečura, Brahmanis,

     [+] [-]

, 2009-04-21 09:41, pirms 16 gadiem
Ritvars Liepiņš rakstīja: Zabotinska vieta gribeju labaak Mushtukovu...
Bet ir jau labi! VAresim paciniities ar Amerikaanjiem
a varbūt labāk Stiģi vai Raitumu?

     [+] [-]

, 2009-04-21 09:41, pirms 16 gadiem
NU KAPĒC EDIJU NĒ.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 11:02, pirms 16 gadiem
hokejfane17 rakstīja: Ko tu tur muldi? Bērziņš ir savā vietā un viņš tur arī paliks!
Tev droši ka desmit orgasmi pēc kārtas atnāk Bērziņu redzot laukumā. Vienā var piekrist. Armandiņš pēc sejas ir smukāks par Raiti, tikai apaļš nulle laukumā.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 12:05, pirms 16 gadiem
kāpēc Raiti nepaņēma,tas nozīmē kā kautiņu nebūs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-21 23:13, pirms 16 gadiem
Es gribetu uzprasit kapec Daugavinsh nav..?
vinam slikta sezona..? neko nav paraadijis..?

     [+] [-]

, 2009-04-22 00:08, pirms 16 gadiem
Tā jau tīri labs sastāvs!

==========
lvhokejs.lv - Tavs hokeja portāls!

     [+] [-]

, 2009-04-22 00:13, pirms 16 gadiem
Vājprāts! Tas invalīds Jēkabs Rēdlihs izlasē! Tāpat jau nespēlēs ! Tikai izvizināsies! Liekas, ka Latvijas komandās, kas spēlēja BAČ'ā bija kādi pieci seši labāki aizsargi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-22 10:33, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: a, E-D-I-J-S NAV ??!
njaa, baigi zheel ka Edijs nav..

p.s.
chav vispaar;D

     [+] [-]

, 2009-04-22 10:34, pirms 16 gadiem
Jakimcovs7 rakstīja: Es gribetu uzprasit kapec Daugavinsh nav..?
vinam slikta sezona..? neko nav paraadijis..?
Daugavinsh aarstee pleca traumu, ja nemaldos bija vai veel tikai buus arii operaacija.. Pirms raksti komentus noskaidro faktus ;]

     [+] [-]

, 2009-05-01 17:17, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: a, E-D-I-J-S NAV ??!
comi treneris labak zin ko nemt un ko nenemt....rezultats ir uz sejas