Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Kovaļčuks: "Interesanti, ko kanādieši tagad teiks?"

Kovaļčuks: "Interesanti, ko kanādieši tagad teiks?"
Iļja Kovaļčuks
Foto: SCANPIX SWEDEN

Viens no Krievijas izlases līderiem Iļja Kovaļčuks pēc zelta medaļu izcīnīšanas atzina, ka uzvaru pār Kanādas izlasi viņi izcīnīja tāpēc, ka to vairāk gribējuši.

"Mēs to gribējām vairāk," iesāk Kovaļčuks. "Jā, jā, tāpēc arī kanādieši ar mums neko nevarēja izdarīt. Pievērsiet uzmanību tam, ka mums visas līnijas spēlēja labi. Tas ir viens. Mēs iesitām par vieniem vārtiem vairāk. Tas ir otrs. Nu un treškārt – mēs atkal viņus uzvarējām. Viss ir ļoti vienkārši."

"Šis bija čempionāts, kurš pagāja zem Krievijas karoga krāsām. Uzskatu, ka jāatjauno tradīcija uzvarēt visos turnīros! Mēs tam pamatus ielikām pagājušajā gadā, bet tagad savas pozīcijas nostiprinājām. Un esmu pārliecināts, ka tālāk nebūs sliktāk. Ziniet, man liekas, ka beigās Kanāda ļoti vīlās. Tā sitās, bet viss pa tukšo. Viņi pat pēc pagājušā gada zaudējuma ilgi nevarēja nomierināties. Visur rakstīja un runāja, ka viņiem galīgi neveicās. Interesanti, ko viņi teiks tagad? Bet vai tas ir svarīgi? Redziet, kur ir zelta medaļa. Lūk, kur ir taisnība un spēks!"

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

     [+] [-]

, 2009-05-12 09:18, pirms 15 gadiem
vilnisvilnis rakstīja: Sogad visās komandās bija viduveji sastavi un ar viduveju sastavu okupanti ir stipraki, bet ja butu visiem labs sastavs tad okupanti zaudetu gan zviedriem gan asv ka tas bija jau vairaksu gadus atpakalj ka nesuda nevareja izdarit !
Jēēēbāāāl,tu to4 neesi Daunis. ?
Jo tava mamma teica,ka Tev esot kkādi galvas traucējumi ,bet no sākuma likās, ka viņa joko.tgd sapratu,ka tie nebija joki

  -1 [+] [-]

, 2009-05-12 09:21, pirms 15 gadiem
D.N. rakstīja:
Kovalčuks:"Kā mums šai čempionātā paveicās. Mēs neesam šo medaļu cienīgi un tas misēklis mums par laimi noticis 2.gadu pēc kārtas. Līdzjūtēji, es Jūs sarūgtināšu, taču Krievijā nav talantīgu spēlētāju un tas, ka esmu MVP-Kremlis samaksāja. Ko darīt nākošgad-varbūt nepiedalīties Olimpiādē, jo var gadīies, ka mēs trešo reizi neuzvarēsim! Vismaz Latvijas "īpaši attapīgā" hokeja "līdzjūtēju" daļa tā saka. Un vēl Jums mediji un visa Krievija- Tretjaks, Fetisovs un Larionovs-pilnīgas nulles bij, hokeju iemācīja mums spēlēt Irbe un Puče. Beidziet sapņot, medaļu vairs nekad nebūs, tā teica piezemētais Hītlijs un liela daļa esports komentētāju", Kovalčuks un komandas biedri nokārtām galvām piegāja pie kanādiešiem, palūdz piedošanu un samainījās ar medaļām.

āmen
oooo, šīs ir labs
tas ir tieši priekš mūsu skaudīgajiem faneļiem,
tas būtu viņu mīļākais scenārijs

     [+] [-]

, 2009-05-12 09:48, pirms 15 gadiem
normaals kriewu gaajiens - galwaa sakaapusi silta chura...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-12 09:58, pirms 15 gadiem
caaliitis rakstīja: oooo, šīs ir labs
tas ir tieši priekš mūsu skaudīgajiem faneļiem,
tas būtu viņu mīļākais scenārijs
Tas, ka man pilnīgi ieriebās tieši šā gada krievu zelts, nu nekādi nenozīmē, ka man skauž viņu panākumi. Uzvaras ir dažādas, čempionāti dažādi, šis čempionāts izcēlās ar RUS diezgan nestabilo spēli, bagātīgi slacītu ar veiksmi. Un te nav nekāda sakara ar LV panākumiem vai sagrāvēm, tās ir dažāda līmeņa komandas, attiecīgi arī mērāmi sasniegumi. Vienmēr cenšos vērtēt objektīvi, un, ja pagājušā gada krievu uzvara bija loģiska un pelnīta, tad šogad viņu cīņas atgādināja tieši to seno "vēsturisko" LAT ķepurošanos ar laimīgām beigām pret Krievijas zvaigžņoto izlasi. Krieviju šogad izvilka pusotrs spēlētājs- Kovaļčuks un Radulovs.
Un jā, neesmu Kanādas fans.

  -3 [+] [-]

, 2009-05-12 10:57, pirms 15 gadiem
Ko jūs jaunieši plosaties? Ir skaidrs, ka krievu hokejs strauji attīstās un ir izaugusi jauna "zelta paaudze", kuriem atšķirībā no iepriekšejās paaudzes(Burē, Mogiļnijs, Fjodorovs, Kovaļovs u.c) ir arī pavisam cits motivācijas līmenis. Tas, ka viņus nākamos gadus apspēlēt paliks arvien grūtāk ir skaidrs, jo viņu līderi ir vēl ļoti jauni. Kovaļčuks 1984, Žerdevs 1984, Sjomins 1984, Ovečkins 1985, Malkins 1986, Radulovs 1986.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-12 10:59, pirms 15 gadiem
varu tikai pateikt vienu, lai arī tas krievs dirsh,ko grib, lai paskatās spēlētāju pasēs un tad redzēs dēļ kā viņi uzvarēja, tikai un vienīgi pieredzes dēļ!
ja nemaldos, tad kanādai vesela maiņa bija 18-20 gadīgi jauni hokejisti, tā ka, te ar gribēšana nav nekāda sakara! pēc pāris gadiem ar redzēs, kurš grib vairāk, kaut gan, jau pēc gada OS.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-12 11:06, pirms 15 gadiem
caaliitis rakstīja: Jēēēbāāāl,tu to4 neesi Daunis. ?
Jo tava mamma teica,ka Tev esot kkādi galvas traucējumi ,bet no sākuma likās, ka viņa joko.tgd sapratu,ka tie nebija joki
Idiot paskaties sastavus kaut vai tai pasai zviedrijai ,slovakijai,cehijai,somijai un salidzini ar citiem gadiem, un pie reizes paskaties krievu zaudejumus entos ,ieprieksejos gadus ! Un musu fani nav skaudigi, vinjiem nepatik tadi krievu izlecieni un tadi ka TU kas to uztver uzreiz par skaudibu !

  -1 [+] [-]

, 2009-05-12 11:08, pirms 15 gadiem
Demar 21 rakstīja: "Šis bija čempions, kurš pagāja zem Krievijas karoga krāsām''

Krievija uzvarēja ok,bet nu nevajag jau pārspīlēt...Vērtējot visu turnīru kopumā Canada spēlēja vispārliecinošāk.
Kanadai ir zāģis čempionātā laikā, Krievijai gan ne.

     [+] [-]

, 2009-05-12 11:08, pirms 15 gadiem
vesela maiņa tomēr nesanāca, bet Steve Stamkos (19 gadi) vien jau daudz ko izsaka.

     [+] [-]

, 2009-05-12 11:27, pirms 15 gadiem
caaliitis rakstīja: Cūcene. ?
kā tad nosaukt Latvijas uzvaras. ?
Ir atšķirība LV izlase netēlo nez kādus pasaules netiras nabas padibenes . Un nestasta ka bijuši absoluti parākie...
Paradi man vienu spēli, kurā mūs aiz ausīm ievilka tālāk tiesneši, vai kvai divus trīs golus kādi bija krieviem pret ameriku? Ja viņi ar baltkrieviem nebūtu izvilkti aiz ēzeļu ausīm, tad tagad te kladzinātu jus citu dziesmu...tas pats pret ameriku, ja viņi būtu pārāki, nebūtu tādi goli bet apspēlētu ameriku kā tādu ungāriju, kur tad ir tas pārākums? Cūcene vai bobene, principā viens un tas pats

     [+] [-]

, 2009-05-12 11:31, pirms 15 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: nabaga Kanādai nesanāca papļāpāt ar soģiem, jo šamiem jau kurais Čempionāts tiek tiesāts par labu, jo atliek tik kanādietim blakus pieslidot, lai šamējā daivs tiktu traktēts kā klupināšana
Nevis nesanāca, bet viņi nav čīkstuļi un bābas, kas pēc ielikšanas bortā lūdzās tiesnešiem, lai tik konkurentu soda . Un kanādai parlabu šajā PČ netiesāja, toties krieviem gan ļoti izpalīdzēja, sevišķi pret baltkrievijas komandu vairākārt un pat pret kanādu viņiem nedeva sodus par ko kanadiešiem gan deva

  -1 [+] [-]

, 2009-05-12 11:42, pirms 15 gadiem
es te tā aiz gara laika aprēķināju komandu vidējo vecumu šajā čempī, gan tikai 4 komandām (LV, SUI, CAN, RUS), bet parcik mēs šeit apspriežam CAN-RUS, tad arī par to.

bez vartsargiem: CAN 26,3 gadi; RUS 28,1 gads;

ar vārtsargiem, parcik vartsargi parasti ir spējīgi novilkt ilgāk, tapēc es izdomāju tā sadalīt :
CAN 27 gadi; RUS 28,2 gadi

man jau liekas, ka tas arī ir pietiekami pārliecinošs pārsvars.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-12 12:31, pirms 15 gadiem
žora rakstīja: es te tā aiz gara laika aprēķināju komandu vidējo vecumu šajā čempī, gan tikai 4 komandām (LV, SUI, CAN, RUS), bet parcik mēs šeit apspriežam CAN-RUS, tad arī par to.

bez vartsargiem: CAN 26,3 gadi; RUS 28,1 gads;

ar vārtsargiem, parcik vartsargi parasti ir spējīgi novilkt ilgāk, tapēc es izdomāju tā sadalīt :
CAN 27 gadi; RUS 28,2 gadi

man jau liekas, ka tas arī ir pietiekami pārliecinošs pārsvars.


Tur jau tā lieta, ka tikai tev tā liekas.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-12 12:38, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tas, ka man pilnīgi ieriebās tieši šā gada krievu zelts, nu nekādi nenozīmē, ka man skauž viņu panākumi. Uzvaras ir dažādas, čempionāti dažādi, šis čempionāts izcēlās ar RUS diezgan nestabilo spēli, bagātīgi slacītu ar veiksmi. Un te nav nekāda sakara ar LV panākumiem vai sagrāvēm, tās ir dažāda līmeņa komandas, attiecīgi arī mērāmi sasniegumi. Vienmēr cenšos vērtēt objektīvi, un, ja pagājušā gada krievu uzvara bija loģiska un pelnīta, tad šogad viņu cīņas atgādināja tieši to seno "vēsturisko" LAT ķepurošanos ar laimīgām beigām pret Krievijas zvaigžņoto izlasi. Krieviju šogad izvilka pusotrs spēlētājs- Kovaļčuks un Radulovs.
Un jā, neesmu Kanādas fans.
Absolūti manas domas.100% parakstos.

     [+] [-]

, 2009-05-12 12:49, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka tikai tev tā liekas.
kas tieši, ka CAN izlase ir gados jaunāka?

     [+] [-]

, 2009-05-12 13:41, pirms 15 gadiem
ja jau ir tāda MILZĪGA atšķirība vecumos(2 gadi) un tas ir mīnuss, kāpēc Kanāda nenovāca pieaugušāku izlasi? kāpēc paņēma vārguli Hītliju un zaļo gurķi Stamkosu? "caurumu" Meisonu? Meisons jau vispār no vārtu sargāšanas neko nesaprot. Ja jau tik vareni, varēja arī izlasi nolasīt- ir tak labi spēlētāji izkrituši no izslēgšanas spēlēm NHL. Kāpēc novāca komandu, kuri nevar uzvarēt vārguļus-krievus? negribēja vai nevarēja? ja vismaz viens no tiem iemesliem, tad nu nav pelnījuši kausu viņi. Varbūt nākošgad, bet ne šogad, šogad krievi labāki

     [+] [-]

, 2009-05-12 14:01, pirms 15 gadiem
D.N. rakstīja: ja jau ir tāda MILZĪGA atšķirība vecumos(2 gadi) un tas ir mīnuss, kāpēc Kanāda nenovāca pieaugušāku izlasi? kāpēc paņēma vārguli Hītliju un zaļo gurķi Stamkosu? "caurumu" Meisonu? Meisons jau vispār no vārtu sargāšanas neko nesaprot. Ja jau tik vareni, varēja arī izlasi nolasīt- ir tak labi spēlētāji izkrituši no izslēgšanas spēlēm NHL. Kāpēc novāca komandu, kuri nevar uzvarēt vārguļus-krievus? negribēja vai nevarēja? ja vismaz viens no tiem iemesliem, tad nu nav pelnījuši kausu viņi. Varbūt nākošgad, bet ne šogad, šogad krievi labāki
pirms PČ visur tika skandināts, ka izlase tiek gatavota OS, tāpēc ar tik jauns sastāvs, protams vēl pieliks klāt Krosbiju brāļus Stālus un vēl dažus, un būs spēks pavisam savādāks

  +1 [+] [-]

, 2009-05-12 14:02, pirms 15 gadiem
cukurs rakstīja: figņa... PČ nekad nav bijusi autoritāte CAN un USA... viņiem ir Stenlija kauss. Uz PČ brauc džeki atpūsties Eiropā. Protams, ka zaudēt negribas, bet viņi sev te kaulus nelauzīs, jo NHL jāatpelna miljoni. Kanādā ziņās to tā starp citu pastāsta, ka PČ viņu izlase iekļuvusi 1/4finālā, pusfinālā vai finālā. Tas, ka spēle ar RUS, to gan saka. Un vēl nevajag aizmirst, ka CAN spēlēja ar ļoti jaunu komandu, pat līderiem - Stamkosam, Vēberam - pa 19 gadiem. + daži pieredzējuši veči, bet pārējie viduvējības. Gribēšu redzēt, kā krievi ar šo komandu Vankūverā pie medaļas tiks.... tur SWE, FIN, SLK, USA, CAN būs ar labākajiem sastāviem....
Te nu gan Tu galīgi aizšāvi garām, ja padomā kāds papildinājums krieviem vēl var nākt no NHL - Malkins, Ovečkins, Dacjuks, Sjomins, Kovaļovs, Markovs....!!!

     [+] [-]

, 2009-05-12 14:29, pirms 15 gadiem
žora rakstīja: pirms PČ visur tika skandināts, ka izlase tiek gatavota OS, tāpēc ar tik jauns sastāvs, protams vēl pieliks klāt Krosbiju brāļus Stālus un vēl dažus, un būs spēks pavisam savādāks
Nav jau svarīgi, kāds tev uzvārds-Staals vai Staals juniors, vai Staals jaunākais vai arī Kovaļovs. Svarīga ir attieksme pret galveno mērķi, komanda, spēja atrast kopīgu valodu. To pašu Krosbiju ieliec neritīgajā maiņā un nekā īpaša no viņa nebūs(šeit gan nav tik viennozīmīgi, jo spēlētājs ir izcils). PČ tev ir 9 spēles, kurās jāparāda labs sniegums katrā spēlē. Izslēgšanas spēles vispār skarbas, iespējas atspēlēties nākošajā mačā nav nekādas, kā tas ir NHL. Uzvar komanda.
OS būs labas, prognozēt grūti. Ceru RUS sevi parādīs no labākās puses

  +1 [+] [-]

, 2009-05-12 14:48, pirms 15 gadiem
piekrītu, bet par to, ka Can negribēja uzvarēt, tas ir galīgi garām tā teikt, tur nu Kovaķčuks pārspīlē un pamatīgi pārspīlē, uzvarēja tas, kam vairāk paveicās.

piekritīsi, ka spēlē LV-SUI, šveiciešim taču nebijā tā ka viņi negribēja uzvarēt, viņiem nepaveicās mums paveicās, tā pat pret ASV, šveiciešiem nepaveicās uzvarēt pamat laikā, bet 17. sekundē papildlaikā uzvarēja, bet ar to nepietika!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-12 15:16, pirms 15 gadiem
žora rakstīja: piekrītu, bet par to, ka Can negribēja uzvarēt, tas ir galīgi garām tā teikt, tur nu Kovaķčuks pārspīlē un pamatīgi pārspīlē, uzvarēja tas, kam vairāk paveicās.

piekritīsi, ka spēlē LV-SUI, šveiciešim taču nebijā tā ka viņi negribēja uzvarēt, viņiem nepaveicās mums paveicās, tā pat pret ASV, šveiciešiem nepaveicās uzvarēt pamat laikā, bet 17. sekundē papildlaikā uzvarēja, bet ar to nepietika!
Nu nez, es skatijos spēli un domāju ka tieši šveiciešiem paveicās - noraidijumi pēdējās minūtēs no pirksta izzīsti un vārti pēc ritīgi zilas(uz dullo) piespēles!

     [+] [-]

, 2009-05-12 15:46, pirms 15 gadiem
žora rakstīja: piekrītu, bet par to, ka Can negribēja uzvarēt, tas ir galīgi garām tā teikt, tur nu Kovaķčuks pārspīlē un pamatīgi pārspīlē, uzvarēja tas, kam vairāk paveicās.

piekritīsi, ka spēlē LV-SUI, šveiciešim taču nebijā tā ka viņi negribēja uzvarēt, viņiem nepaveicās mums paveicās, tā pat pret ASV, šveiciešiem nepaveicās uzvarēt pamat laikā, bet 17. sekundē papildlaikā uzvarēja, bet ar to nepietika!
piekrītu gan Tev. vnk Šausmīgi nepatīk, kad saka, ka krievi nebūtu pelnījuši tikt finālā(šeit arī nevaru nepieminēt Irbi un Puči un viņu izteicienus pirms spēles) un īpaši vēl bieži pieminētais jēdziens- haļava. Es to saucu par sportisko veiksmi bez kuras arī Kanāda līdz finālam netiktu. Domāju arī Krievijas uzvara pret Baltkrieviem ir vairāk likumsakarīga, nekā ja būtu rezultāts savādāks. Finālā krievi nospēlēja ļoti disciplinēti un pareizi, nekur jau viņiem nebija jāskrien. Kāpēc lai būtu? Lai uzrautos uz grābekļa? Ja vajadzētu spēlēt iedzinējos, bilde būtu pretēja un Kanāda sēdētu ap savu kasti, tas ir normāli.
SUI laba izlase, principā būtu pelnījusi 1/4 finālu, bet nu šoreiz mūsējie bij degunu priekšā un uzvarot Zviedrus tas ar būtu kaut kā savādi-netikt. Tā būtu neveiksme- uzvarēt SWE un SUI un netikt, jo SUI uzvar USA. Labi ka tā.
Par Kovalčuku- domāju liela LV auditorija vnk ir antirusi un jebkurš izteiciens no Rus spēlētāju puses tiek uzskatīti par iedomības kalngalu. Sāksim jau ar to, ka liela daļa izlasa tulkoto rakstiņu un iztēlojās to kā tas skan. Redzēju daudzus pēcspēles video un izraisa tikai prieku, nav nekādas iedomības pazīmes no spēlētāju puses. Nu ir viņiem tiesības pacelt galvas un paslavēt savu panākumu. Varbūt kāda frāze paslīd, bet nu tie tak ir cilvēki tikai. Atcerēsimies mazo Jekimovu, kā viņš priecājās par uzvarām un ko viņi saka. Tad gan komentāri tādi savādāki. Nu ir emocijas un tas ir ok.
Kanāda gribēja ĻOTI uzvarēt, tāpat kā to gribēja USA un SWE, uz sejām tak visiem rakstīts bij. Bet tā jau mēdz teikt:"Mēs to gribējām vairāk."

     [+] [-]

, 2009-05-12 16:22, pirms 15 gadiem
Krievi uzvarējuši, tagad var atļauties tā runāt.

     [+] [-]

, 2009-05-12 16:24, pirms 15 gadiem
D.N. rakstīja: piekrītu gan Tev. vnk Šausmīgi nepatīk, kad saka, ka krievi nebūtu pelnījuši tikt finālā(šeit arī nevaru nepieminēt Irbi un Puči un viņu izteicienus pirms spēles) un īpaši vēl bieži pieminētais jēdziens- haļava. Es to saucu par sportisko veiksmi bez kuras arī Kanāda līdz finālam netiktu. Domāju arī Krievijas uzvara pret Baltkrieviem ir vairāk likumsakarīga, nekā ja būtu rezultāts savādāks. Finālā krievi nospēlēja ļoti disciplinēti un pareizi, nekur jau viņiem nebija jāskrien. Kāpēc lai būtu? Lai uzrautos uz grābekļa? Ja vajadzētu spēlēt iedzinējos, bilde būtu pretēja un Kanāda sēdētu ap savu kasti, tas ir normāli.
SUI laba izlase, principā būtu pelnījusi 1/4 finālu, bet nu šoreiz mūsējie bij degunu priekšā un uzvarot Zviedrus tas ar būtu kaut kā savādi-netikt. Tā būtu neveiksme- uzvarēt SWE un SUI un netikt, jo SUI uzvar USA. Labi ka tā.
Par Kovalčuku- domāju liela LV auditorija vnk ir antirusi un jebkurš izteiciens no Rus spēlētāju puses tiek uzskatīti par iedomības kalngalu. Sāksim jau ar to, ka liela daļa izlasa tulkoto rakstiņu un iztēlojās to kā tas skan. Redzēju daudzus pēcspēles video un izraisa tikai prieku, nav nekādas iedomības pazīmes no spēlētāju puses. Nu ir viņiem tiesības pacelt galvas un paslavēt savu panākumu. Varbūt kāda frāze paslīd, bet nu tie tak ir cilvēki tikai. Atcerēsimies mazo Jekimovu, kā viņš priecājās par uzvarām un ko viņi saka. Tad gan komentāri tādi savādāki. Nu ir emocijas un tas ir ok.
Kanāda gribēja ĻOTI uzvarēt, tāpat kā to gribēja USA un SWE, uz sejām tak visiem rakstīts bij. Bet tā jau mēdz teikt:"Mēs to gribējām vairāk."
arī nevaru nepiekrist! lai gan varu pateikt ir starpiba starp krieviem, kas dzīvo šeit vai tiem, kas dzīvo Krievijā. tie, kas dzīvo šeit ir nenormālākie kretīneļi (protams 50:50), it sevišķi tie 9. maija atbalstītāji un 16. marta nolicēji (kaut gan priekš latvieš abi datumi, principā vienādi, vismaz manā uztverē), tāpēc ar ir tāda domāšana par visiem krieviem!

savukārt, tie, kas dzīvo robežas tajā pusē ir tik pat normāli cilvēki, kā "visi" latvieši

man viens krievs, kas bija atbraucis no krievijas, taica, ka nekur nav redzējis tādus krievus, kādi viņi ir šeit!

tāpēc tā ir un ar to ir jāsadzīvo

  -1 [+] [-]

, 2009-05-12 16:53, pirms 15 gadiem
žora rakstīja: arī nevaru nepiekrist! lai gan varu pateikt ir starpiba starp krieviem, kas dzīvo šeit vai tiem, kas dzīvo Krievijā. tie, kas dzīvo šeit ir nenormālākie kretīneļi (protams 50:50), it sevišķi tie 9. maija atbalstītāji un 16. marta nolicēji (kaut gan priekš latvieš abi datumi, principā vienādi, vismaz manā uztverē), tāpēc ar ir tāda domāšana par visiem krieviem!

savukārt, tie, kas dzīvo robežas tajā pusē ir tik pat normāli cilvēki, kā "visi" latvieši

man viens krievs, kas bija atbraucis no krievijas, taica, ka nekur nav redzējis tādus krievus, kādi viņi ir šeit!

tāpēc tā ir un ar to ir jāsadzīvo
par šiem jautājumiem varētu vēl diskutēt, kas ir 16. marts, kas ir 9.maijs, ko drīkst ko nedrīkst. Pret 16. martu attiecos piesardzīgi, tur var vēl rakt un rakt, lai nu kā, bet burtu salikums SS ir zināms daudziem, pavāri diez vai tie bija. 16. marts. kritušo piemiņas diena, 9. maijā atzīmē uzvaru pār fašistiem-dažāda nozīme, arī latviešiem. Pret puķēm man nav iebildumu ne viena ne otrā datumā. Gājieni- lieki. Krievijas karogu vicināšana demonstratīvā- lieka(sports neskaitās). PCTVL un Saskaņas centra kampaņas-liekas.

Un vispār negribu šeit šai portālā dalīt krievus un latviešus- neesmu ne viens ne otrs. Viens ir skaidrs- krievvalodīgie "fano" par latviešu sportistiem ne mazāk un priecājas ne mazāk viņu panākumiem. Tāpēc šis naids krievu virzienā šeit ir lieks

     [+] [-]

, 2009-05-12 17:20, pirms 15 gadiem
Pagajusaja gada - Kovalj4uks, sogad - Radulovs... Mani sak iepriecinat Krievijas izlase vel vairak

     [+] [-]

, 2009-05-12 19:07, pirms 15 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: Ilgi tādi laiki nepienāks, kad medaļas nebūs. Un šaubos arī par to, ka uz lielajiem laukumiem (olimpiāde laikam uz mazajiem būs) kāds vēl gadus 3-4 spēs kaut pietuvoties Krievijas līmenim
17 pedejos gados krievi ir uzvarejusi 2 reizes ..................................

  -2 [+] [-]

, 2009-05-12 19:30, pirms 15 gadiem
Tā pateikt var tikai krievs..

  +1 [+] [-]

, 2009-05-12 19:35, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Nevis nesanāca, bet viņi nav čīkstuļi un bābas, kas pēc ielikšanas bortā lūdzās tiesnešiem, lai tik konkurentu soda . Un kanādai parlabu šajā PČ netiesāja, toties krieviem gan ļoti izpalīdzēja, sevišķi pret baltkrievijas komandu vairākārt un pat pret kanādu viņiem nedeva sodus par ko kanadiešiem gan deva
Saprikina neskaitāmie daivi jau vien bija ko vērts...

     [+] [-]

, 2009-05-12 20:18, pirms 15 gadiem
ilze05 rakstīja: Tā pateikt var tikai krievs..
To tu man gribeeji adreseet?

     [+] [-]

, 2009-05-12 21:09, pirms 15 gadiem
LECĪGS GAN, BET RUNĀ PATIESĪBU. ES BIJU PAR KANĀDU..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-12 22:21, pirms 15 gadiem
Ko teiksi nākamgad kad Krievi zaudēs

Kanādai pietiks davināt prieku viņiem jau apnicis...

     [+] [-]

, 2009-05-13 01:04, pirms 15 gadiem
tāds fināls nam ņinužen