Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Latvija sāk ar "sausu" zaudējumu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Latvija sāk ar "sausu" zaudējumu
Amerikāņi uzbrūk Edgara Masaļska
sargātajiem vārtiem. Foto: AP

Naktī no piektienas uz sestdienu Latvijas hokeja izlase aizvadīja savu pirmo spēli pasaules čempionātā, kas norisinās Kanādā. Mūsu hokejisti bija spiesti atzīt ASV komandas pārākumu ar rezultātu 0:4.

Pirmā trešdaļa: pabāli, taču tikai 0:1.
Tribīnes šajā mačā nebija pārpildītas, taču vairākumā bija tieši Latvijas izlases fani, neskatoties uz to, ka turnīrs notiek Ziemeļamerikā. Spēles sākums latviešiem mūsējiem padevās nervozs, tomēr labi, ka otrās minūtes beigās Miķelis Rēdlihs nopelnīja vairākumu. Tas mūsējo izpildījumā bija ļoti bīstams – vispirms Aleksandrs Ņiživijs gandrīz izkārtoja teicamu iespēju Kasparu Daugaviņam, bet mirkli vēlāk Georgs Pujacs trāpīja pa amerikāņu vārtu stabu. Bijām ļoti tuvu vārtu gūšanai, taču jāatzīst, ka tiklīdz atjaunojās spēle vienādos sastāvos, tā uzreiz amerikāņi uzņēma apgriezienus un pāris reizes ļoti nepatīkami apdraudēja Edgara Masaļska vārtus.

Septītajā minūtē noraidījumu nopelnīja Jēkabs Rēdlihs, un amerikāņi vairākumu ļoti ātri realizēja. Pēc tāla metiena Masaļskis atvairīja ripu savā priekšā, un Dastins Brauns nekavējoties raidīja to pustukšos vārtos – 1:0 ASV labā. Drīz vien pēc ielaistajiem vārtiem noraidījumu nopelnīja arī Agris Saviels un vēlreiz nācās spēlēt mazākumā. Šoreiz latvieši to darīja veiksmīgi un otro reizi iekarot savus vārtus neļāva. Līdzīgos sastāvos atkal spēle nevedās, amerikāņi daudz uzbruka un drīz vien tiesnesis signalizēja par trešo noraidījumu mūsējo sastāvā – šoreiz nogrēkojās Miķelis Rēdlihs. Mazākumā veiksmīgi nospēlēja Arvīds Reķis, kurš, pieturot ripu, lika amerikānim pārkāpt noteikumus un līdzsvarot spēlētāju skaitu laukumā. 50 sekundes varējām spēlēt vairākumā, taču tas tika darīts nesekmīgi – amerikāņi pretuzbrukumā varēja dubultot rezultāta starpību, taču glāba Masaļskis.

Juris Štāls 16.minūtē tika pie metiena no vārtu priekšas, taču ASV vārstsargs ar to tika galā. Vēl pēc brīža Kaspars Daugaviņš nopelnīja vairākumu. Viena vīra pārsvara izmantošanā neveicās,un ASV diezgan viegli nosargāja savus vārtus neskartus. Pēc pirmās trešdaļas – 1:0 ASV labā.

Otrā trešdaļa: labāk, bet jau 0:2.
Otro trešdaļu ASV sāka ļoti agresīvi, jau pirmajās sekundēs liekot pasvīst Masaļskim. Šādā brīdī svētīgi bija tas, ka Miķelis Rēdlihs otro reizi šājā spēlē lika amerikāņiem pret sevi pārkāpt noteikumus. Šo vairākumu droši var saukt par sliktāko šajā mačā – ne reizi nespējām pat normāli ieiet ASV aizsardzības zonā. Toties uzreiz pēc tam līdzīgos sastāvos Ņiživijs ļoti bīstami piespēlēja Daugaviņam, kurš nespēja pielabot ripu vārtu virzienā. Pēc tam arī Juris Štāls divatā ar Raiti Ivanānu izrāvās pret vienu amerikāņu aizsargu, un Štāls pats izdarīja metienu, ar kuru vārtsargs Tomass tika galā. Mūsējie turpināja uzbrukt – lieliska kombinācija Alekseja Širokova un Jāņa Sprukta izpildījumā, kuru ar bīstamu metienu noslēdza Mārtiņš Cipulis, taču ASV atkal glāba Tomass. Ļoti labs spēles nogrieznis latviešu izpildījumā.

Tas nebija viss Latvijas izlases izpildījumā. Miķelis Rēdlihs ātrā uzbrukumā ASV vārtsargam izdarīja nepatīkamu metienu, taču atkal tieši Tomass izrādījās pārāks. Mūsu ofensīva beidzās līdz ar Aleksandra Jerofejeva izdarīto pārkāpumu. Diemžēl aizturētā soda laikā varenu šķīlienu uz savas ādas nācās izjust pašaizliedzīgi spēlējošajam Daugaviņam, kurš pameta laukumu vien ar komandas biedru palīdzību. Vairākumu ASV izmantoja – Patriks Keins trāpīja ļoti precīzi vārtu "devītniekā". 2:0 ASV labā. Vēl pēc brīža Saviels netika līdzi amerikāņu uzbrucējam Lī Stempņiakam, kurš pēc izskrējiena viens pret vienu ar Masaļski tika pie "bullīša" izpildīšanas – uzbrucēja un vārtsarga duelī labāks izrādījās Masaļskis. Turpinājumā laukumā bij vērojama tipiska aina – amerikāņi vairāk kontrolēja ripu, lielu daļu laika pavadot Latvijas izlases aizsardzības zonā, savukārt latvieši atbildēja ar pretuzbrukumiem. Pēdējās divas perioda minūtes ASV varēja aizvadīt vairākumā, jo noteikumus pārkāpa Reķis, taču mums par laimi varējāmspēlēt četri pret četri, jo amerikānis šajā epizodē atbildēja ar nevajadzīgu rupjību. Pusminūti pirms trešdaļas beigām lieliskā pozīcijā nokļuva Herberts Vasiļjevs un tikai nedaudz pietrūka līdz vārtu guvumam. Pozitīvu skatu uz trešo trešdaļu viesa amerikāņu noraidījums perioda izskaņā. Pirms trešā perioda – 2:0 ASV labā.

Trešā trešdaļa: vēl divi ielaisti vārti mazākumā.
Perioda sākums mūsejiem bija pagalam neveiksmīgs – vairākumā ilgi nespējām ieiet ASV zonā, un tas viss beidzās ar Jerofejeva noraidījumu. Un uzreiz pēc tam tiesnesis noraidīja arī Miķeli Rēdlihu, uz ilgu laiku atstājot mūsējos trijatā pret pieciem amerikāņiem. ASV lielo vairākumu latvieši varonīgi izturēja un atkal varēja sākt domāt par rezultāta starpības samazināšanu. Dzīvē gan viss bija citādāk – tieši amerikāņi uzbruka un kādā epizodē no droša vārtu zaudējuma glāba Guntis Galviņš, bet vēl pēc brīža uz sodīto soliņa devās Krišjānis Rēdlihs, un Latvijas izlase atkal bija spiesta spēlēt mazākumā. Atkārtojās pirmo divu periodu scenārijs – ASV arī trešo reizi realizēja vairākumu (Zahs Periss), panākot 3:0.

Drīz sākās asumi – divās epizodēs pēc kārtas amerikāņi agresīvi uzbruka Masaļskim un otrajā gadījumā mūsu vārtsargu sāka aizstāvēt Ivanāns. Noraidījumu nopelnīja abi, bet Raitis, sēžot uz sodīto soliņa, turpināja "pārmācīt" amerikāni arī mutiski. Pēc Laura Dārziņa noraidīšanas nācās ielaist ceturtos vārtus (Patriks O'Salivans), vēlreiz mazākumā... Skaidrs, ka spēles liktenis bija jau izšķirts. Iespējams tas mūsējiem palīdzēja atraisīties un radīt vairākas labas iespējas. Vistuvāk vārtu guvumam bija Daugaviņš, kuram tukšajos vārtos liedza trāpīt pretinieku aizsarga kāja. Lai kā latvieši centās, goda vārtus gūt neizdevās, un ASV izlase svinēja uzvaru ar 4:0.

Ātrums...
Kopumā jāsaka, ka mūsējie, spēlējot pašaizliedzīgi un centīgi, izdarīja visu, ko varēja. Jā, uzbrukumā dažbrīd neveicās un vismaz pāris vārtus varējām gūt, taču tai pat laikā nevar noliegt, ka arī amerikāņi varēja samest vairāk - atliek kaut vai paskatīties uz metienu atiecību. Paldies Masaļskim... Šķiet, lielākā meistarības atšķirība ir divos aspektos - ātrumā (ne tikai slidošanas, bet arī domāšanas) un virzībā uz vārtiem (amerikāņi nedomājot met pa vārtiem un tāpat nedomājot pēc šiem metieniem dodas meklēt laimi uz atsisto ripu rēķina). Pret Kanādu klāsies vēl grūtāk, tāpēc atliek vien cerēt, ka izdosies uzveikt Slovēniju, lai nebūtu jāuztraucas par vietas nosargāšanu augstākajā divīzijā.

Pasaules čempionāts hokejā.
B apakšgrupa.
ASV – Latvija 4:0 (1:0, 1:0, 2:0)

Vārti: 7:21 1:0 Brown (Kane, Martin, vair.), 28:44 2:0 Kane (Martin, vair.), 47:09 3:0 Parise (Brown, Kane, vair.), 51:05 4:0 O’Sullivan (Mueller, Martin, vair.).
Vārtsargi: Tomass – Masaļskis
Metieni: 49:24 (14:5, 13:8, 22:11)
Soda minūtes: 18:26
Latvijas izlases virknējumi: Masaļskis - Pujacs, Reķis, Širokovs, Sprukts, Cipulis - K.Rēdihs, Jerofejevs, Daugaviņš, Vasiļjevs, Ņiživijs – Laviņš, Galviņš, M.Rēdlihs, Bērziņš, Dārziņš – J.Rēdlihs, Saviels, Štāls, Bļinovs, Ivanāns.

Saistītie raksti:
Pēc 1. perioda: Latvija - ASV 0:1
Pēc 2. perioda: Latvija - ASV 0:2

Piedalies spēlē „Labākā Latvijas hokeja izlase”

Prognozē sekmīgākos Latvijas izlases spēlētājus ikvienā mūsējo spēlē un laimē vērtīgas balvas. Lai piedalītos spēlē „Labākā Latvijas hokeja izlase”, spied šeit.

+104 [+] [-]

, 2008-05-03 04:39, pirms 17 gadiem
Ivanāns tāpat bija saimnieks laukumā!!!

 +49 [+] [-]

, 2008-05-03 04:39, pirms 17 gadiem
Spēles laikā aizsāktā AKCIJA - Dauzam tiesnešus turpinās!!

Paldies visiem par sastādīto kompāniju spēles laikā!

Mēs esam un būsim labākie,ļaunākais ir 4 vārti mazākumā, nepatika [cenzēts] asv rupjā spēle

Raitis vnk malacis, māk pretiniekā iedauzīt respektu!

 +34 [+] [-]

, 2008-05-03 04:40, pirms 17 gadiem
Latvija būtu uzvarējusi, ja spēle būtu 5 pret 5.
Tiesnesis ir lašara pa dzīvi.
cūkas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-05-03 04:40, pirms 17 gadiem
esporta aatrums kaarteejo reizi apliecina savu lielisko aatrumu!!!!
mazliet pietruuka liidz vaartiem, nekas sloveenji jaanjem!!!!

 +28 [+] [-]

, 2008-05-03 04:41, pirms 17 gadiem
Kas par čortu tos vārtus bija nobūris es vēl tagad nevaru saprast!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:41, pirms 17 gadiem
1. Amiishi bija paaraaki... BET... reti kad novelju vainu par pashu nevareeshanu uz tiesneshiem, bet shoreiz ir jaaizsaka "paldies" arbitriem par sava darba "godpraatiigu" veikshanu. Shiem purniem pashiem nav kauns uz sevi skatiities spogulii? Lai kaadas mees petiicijas peec shaadaam speeleem parakstiitu, tomeer kaa redzams nekas jau nemainaas! Varbuut Lipmanam vajadzeetu skaljaak runaat!

2. Komenteeja Janshevics? Psc, man vieniigajam vinja komenteeshanas stils un balss shkjiet pretiiga? Tv3 laikam ir finansiaalas probleemas, ja jaapienjem shis klauns! Nekaa personiiga!

3. Raitis peec epizodes 3. perdiodaa labi uzcepaas un pareizi ir- jo tiesneshi vairaak saak pietiesaast, jo arii pashi speeleetaaji kljuust bezkauniigaaki un tur jau nekas cits neatliek kaa sniegt liidz shim izpalikusho maaciibu kaartiiga shkjiiliena vai vismaz bargaaka vaarda formaa!

4. Pozitiivais: epizodes jau ir un pat ljoti labas! Vaartu stabinjsh pirmajaa periodaa, vismaz 3 lieliski metieni no vaartu priekshas veelaak... Bet jaarealizee!!!

5. Kaarteejo reizi jaasmiin par tiem, kas pirms tam pilnu esportu bija piespamojushi ar vaardiem, ka muuseejie noteikti uzvarees! Esiet tachu objektiivi un nepadariet sevi par mulkjiem! Vajag cereet, nevis pirms speeles jau veelamo pienjemt par esamo!

Nenokaram degunus- mees veel savu vaardu pateiksim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:41, pirms 17 gadiem
Skumji, ka neiemetaa nevienus,kaut gan zideviibas, un tieshaam ljoti labas izdeviibas guut vaartus mums bija....

  -4 [+] [-]

, 2008-05-03 04:41, pirms 17 gadiem
Ja Raiča varētu kauties...

Ivanāns jāliek citā maiņā, izskatās ka viņam īsti nepatīk ar saviem maiņas biedriem spēlēt.

Jākopj spēle aizsardzībā un mazākumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-05-03 04:41, pirms 17 gadiem
NEGODIIGS ZAUDĒJUMS :/
BET NU BŪS LABI

 +64 [+] [-]

, 2008-05-03 04:41, pirms 17 gadiem
Bakej rakstīja: Pie visa vainiigs ir Masaljskis


Pas šito tev banu vajadzetu!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:41, pirms 17 gadiem
Reāls rezultāts!

  +7 [+] [-]

, 2008-05-03 04:41, pirms 17 gadiem
Pelnīta uzvara ASV. LV nav ko pārmest džeki cīnījās kā varēja, mazliet pietrūka veiksmes noslēgu`mā, bet nu uzvarēt noteikti bija pelnījuši ASV, kas vienkārši bija krietni labāki slidojumā, kustīgumā un virzībā uz vārtiem. Līdz uzvarā nāksies gaidīt līdz SLO spēlei, kas arī bija gaidāms, zinot šī gada ASV sastāvu.

 +29 [+] [-]

, 2008-05-03 04:41, pirms 17 gadiem
Ivanaans knapi cietaas! jau peec sejas izteixmes vareeja redzeet ka prasaas sadot kaadam! vot tagad es vai vaaros no dusmaam... amiishiem nepietkiek ka vinnee sausajaa, shiem veel vajag pagruustiities!!! s*kas ble

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:41, pirms 17 gadiem
spele skaista tikai tiesnesi tadi sudiigi tiesaaja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:42, pirms 17 gadiem
turējās jau mūsējie labi,nebij tik slikti, kautgan biju gaidījusi ko nedaudz labāk! bet pie mazākuma noteikti jāpiestrādā!

taču kopumā-man nekad nav patikušas spēles pret ASV, jo nu nepatīk tas amerikāņu spēles stils. un uz beigām ASV sāka atļauties par daudz, ipaši pret Masaļski.

bet mūsējiem- galvenais pret Kanādu nospēlēt godam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:42, pirms 17 gadiem
Bij ok, Masalskis un Cipulis labakie...... Bet tiesasana zem katras kritikas.......

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:42, pirms 17 gadiem
manuprat spele bija laba, vienigi amisi izmantoja savas iespejas tacu lv ne

  -3 [+] [-]

, 2008-05-03 04:42, pirms 17 gadiem
Kaut kā mazliet liek raizēties momentu realizācija. Kanādas laukumos jau otro spēli pēc kārtas negūstam vārtus... sākumā pret baltkrieviem, tagad pet ASV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-05-03 04:42, pirms 17 gadiem
respect ASV vartsargam

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:42, pirms 17 gadiem
Tie, kas kko gaužās par tiesnešiem... nu neskatieties hokeju, nu ne bija te ko tiesnešiem pārmest, līdzīgās epizodēs pilnīgi visās spēlēs tiek svilpts. Normāla tiesāšana.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:43, pirms 17 gadiem
Znaroks buutu labaak iemaacijis nostaaveet vairaakumu ne vaartus iemest :/

Nevienu no speleetaajiem vainot 4ista nevar

 +32 [+] [-]

, 2008-05-03 04:43, pirms 17 gadiem
Raitim pāris upuri nākamajai sezonai jau sameklēti

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:43, pirms 17 gadiem
Nu ko, nedomāju, ka ASV ir tā izlase, kurai vajedzētu ļaut pārņemt spēles iniciatīvu, cerot tikai uz veiksmīgiem pretuzbrukumiem un viņu kļūdām. Diemžēl skatoties spēli, likās, ka Latvijas hokeja izlase nedomā tā pat kā es. jau sākot no pašas pirmās spēles minūtes bija jūtams nospiedošs ASV pārsvars. Lai kā arī negribētos to atzīt, viņi šonakt bija labāki, gad fiziskā, gan tehniskā ziņā. Nevar uzvarēr hokeja spēli, necīnoties pie pretinieku vartiem. Likās, ka dažos brīžos mūsējiem ir nopietnas problēmas izkļūt no savas zonas, par saspēles veidošanu pretinieku aizsardzības zonā nemaz nerunājot. Latvieši šovakar centās spēlēt izteiktu aizsardzības hokeju, lai gan tas nepavisam nenāca par labu. Nebija jūtams ne mazakais presings no mūsu puses. Nevajadzīgās situācijās tika pārkāpti noteikumi, un bija problēmas ar vairākuma izspēli. Tas viss arī noveda mūs pie nelabvēlīga spēles iznākuma. Lai nu kā, bet es ar nepacietību gaidu nākošo spēli pret Kanādu. Ticu, ka mums paveiksies.

Sarauj Latvija!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:43, pirms 17 gadiem
nu jaa, asv izskataas ljoti labi, neaizmirsiisim, ka vinji sagraava arii Zviedrus... nav ko skumt, jaagatavojas speelei ar Sloveenjiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-05-03 04:44, pirms 17 gadiem
Nu neko darīt! Amīši bija ātrāki, stipraki un arī veiksmīgāki! Žēl, ka mūsejiem neizdevas kaut vienu ripu iemest!
Bet jāpadomā par skaitlisko vairākumu un mazākumu! 4 ripas ielaida mazākumā! Tā jau spēle ok!
Būs labi, sarauj!
Par Lielu Latviju!!!!

     [+] [-]

, 2008-05-03 04:44, pirms 17 gadiem
Manuprat dvi minusi mums bija shaja spele 1. vajag gut vartus jo bija izdevibas un iespejas. droshak jaspele. 2. parak daudz nooraidijumu lai izdodas turpmak labak.
P.s LV pagaidam vieniga komanda kas shodien nav guvusi nevienus vartus, bet tas taa uzpesim galvenais samest pret sloveniem un nakamaja karta viss var notikt!!! SARAUJ LATVIJA

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 04:44, pirms 17 gadiem
protams ,ak zheel, bet te paraadaas NHL speele un muuseejo speele..buutu muuseejie speeleejushi visu speeli taa ,akaa peedeejaas minuutes , buutu vnk super! bet nu vng malchi Masalskis arii malacis, labi staaveeja..!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:44, pirms 17 gadiem
k.u.c.e.s tiesneši... spēles sākumā, kas mēs vnk. parādījām amīšiem īsto vietu - arbitri padarīja darbiņu "lieliski"

īstenībā lieliski mūsējie kapājās, prieks skatīties!!!
Ivanāns labākais !!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:44, pirms 17 gadiem
Daft_Monkey rakstīja: Zaudeejaam visos parametros!
Jaacer pret Sloveniem!
Kauns un tikai!

Cik viņiem NHL spēlētāju un cik mums? Daļa mūsu spēlētāju spēlē hokeja līgās, kuras pat nevar nosaukt par normāla līmeņa līgām.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:44, pirms 17 gadiem
Ivanaans gan labs!!!
bet nu pietruukst mums taadu tehnisku speeleetaaju kaa piemeeram Sasha Belavskis....

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:45, pirms 17 gadiem
aa jaa peec otraa uzbrauciena masaljskim gaidiju no vinja kaadu reslinga panjeemienu

  +4 [+] [-]

, 2008-05-03 04:45, pirms 17 gadiem
Viss ir ok!

 +12 [+] [-]

, 2008-05-03 04:45, pirms 17 gadiem
Nu speele mazaakuma ir jaapielabo .... -- UN VEL KAS ---


MAN IR LIELS GODS KA IVANANS IR NO LATVIJAS!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2008-05-03 04:45, pirms 17 gadiem
NAH - kas par kurioziem??? kur experti????

     [+] [-]

, 2008-05-03 04:45, pirms 17 gadiem
Nu būtībā visai pieklājīgi
Tas mazais laukums IR krietni lielāks plus ASV komandai!!!!!
Eiropā mēs varētu šo komandu uzvarēt, bet šeit var redzēt, ka viņi laukumu pārzin krietni labāk par mūsējiem.
tas, ko komentētāji atzīmēja, ka lielākā daļa spēlētāju ir spēlējuši uz mazajiem laukumiem nav nekas tāds arens, jo regulāri uz tāda laukuma spēlē tikai Daugaviņš un Ivanāns.
Būtībā var teikt, ka veiksme ir spēcīgāko pusē un tā neveikties ar ripas nelidošanu vārtos ir neiespējami.
Vispār tie jeņķi ir nenormāli nekaunīgi, protams sportā tā ir laba īpašība, bet šitā mierīgi uzsēžās Masaļskim...
Masaļskis baigais malacis, tiešām ideāla spēle, bullītis arī atvairīts
vispār patīkami mūsējie spēlē, eiropā amīši būtu dabujši ribās

Ar labunakti
Par lielu Latviju

 +12 [+] [-]

, 2008-05-03 04:45, pirms 17 gadiem
Ivanans kaa lielais bralis!
dirsās ar āmišiem gan uz ledus gan uz noraidito solinja
Slēpts komentārs: Deimon90

  +8 [+] [-]

, 2008-05-03 04:45, pirms 17 gadiem
Ivanāns komandā taka lielā mamma

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:45, pirms 17 gadiem
opšen dirsaa kaa vienmeer spēli noraka tiesnesi. besii iedomaajas ka ASV tik speeciiga un visvarena ja tiesaatu godiigi un liidziigi latvija uzvareetu ja vieniigi ietu powerplay kas kaa vienmeer negaaja un arii metieni kaa jau LATVIJAI nebija katru gadu uzsvaru nevar treninjos likt metienus man jau apniik cik var mugiities ieliek vinu geveni un visi buus laimiigi... GK kaa vienmeer pa pirmo latvijai... super......

un galvenais visa spele no latvijas puses bija taada vienmulaina iznemot pedeejaas 3 min kuras bija lieliskas varbuut var taadas aizvadiit vusu speeli buutu patiikami un aizsardziibaa arii nelaut mest un nemest savos vaartos bet nekas cilveeciigi ir kluudiities bet nelaut tik viegli arii powerplayaa pretiniekiem izriikoties tik viegli/......

ja arii izmantotu izdeviibas arii 4:0 nebuutu buutu siiva ciinja un nelaut tik viegli gruustiities

patika ivanaans.... respeckt

manas domas

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:46, pirms 17 gadiem
vajadzēja Znarokam bez šlipses.

  +8 [+] [-]

, 2008-05-03 04:46, pirms 17 gadiem
Labi ka ir Raitis,vismaz kāds prieciņš!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:46, pirms 17 gadiem
...un Masaļskiks pelniti bija labakais, jo pareje vipsar... trukst vardu.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:46, pirms 17 gadiem
Zaudejuma iemesli



1.Znaroks nav sagatavojis komandu spelei mazakuma un ari vairakuma. Ari eksperti uz to noradija
2. Daudzi jau aizstaves, bet mana parlieciba ir tada, ka visi varti ir uz Reka sirdsapzinas - neaktivitate vartu prieksa un kludas...
Slēpts komentārs: Wolfman

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:47, pirms 17 gadiem
paarnowerteeja..

buus labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-03 04:47, pirms 17 gadiem
ai vajadzēja iedot kādam pa purnu tad zinātu kā ir kasīties pie latviešiem

     [+] [-]

, 2008-05-03 04:47, pirms 17 gadiem
nez kaa buus ar Kanaadu -- bet nu to ko paraadija sloveenji pret Kanaadu (neko iipashu) -- tad nu muusu Sloveenju draugus ir jaaizbaaazh!! :p

SARAUJ LATVIJA!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:47, pirms 17 gadiem
bij, kaa bij, bet paldies speeleetaajiem par speeli, malači cīnijās līdz galam!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:47, pirms 17 gadiem
Lai nu ko, bet neizskatījās, ka mums būtu iespēja šodien uzvarēt. Pret Kanādu spēlēt vieglāk nebūs noteikti. Galvenais ir jāuzvar Slovēnija un čempionāta minimālais uzdevums jau būs izpildīts. Otrajā posmā spēlēs vācieši, slovāki... tur, domāju, varētu aizķert.

  +9 [+] [-]

, 2008-05-03 04:47, pirms 17 gadiem
Ta vien liekas, ka Ivanans teica: tagad es jus neaiztiksu, bet, kad tiksimies NHL laukumos...

 +12 [+] [-]

, 2008-05-03 04:47, pirms 17 gadiem
Bakej rakstīja: Pie visa vainiigs ir Masaljskis

bakej tew ar ivanaanu vajadzetu parunaat...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:47, pirms 17 gadiem
Nu ko,jaapaliek pozitiiviem,tagad latvieshu speeleetaajiem jaapierada,ka tas bija paarpraatums!

Riit no Riita jaaskatas Quebec zinas,kur Ivanans mekleeja amerikaanu uzbruceejus,panemot liidzim Kambalu!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:48, pirms 17 gadiem
Masala malacis 49/53 ko var teikt vartusargs līmeni, uzbrucējiem vēl jāpiestrādā pie realizācijas, bet tā malači un ceru, ka viss, kas neiekrita, iekritīs pret Canada!


P.S. apsveicu visus ar čempionāta sākumu! žel ka ar zaudējumu, bet tā ir pirmā spēle, viss vēl ir priekšā!

Latvija, Latvija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:48, pirms 17 gadiem
apsveicu amīšus ar uzvaru... muļķi būs tie kuri bļaus, ka viņi uzvaru nebija pelnījuši (droši vien tie paši ozo bļāvēji)... tomass nospēlēja godam, nozogot mums goda vārtus.... kopumā spēle bija skatāma un ar šādu spēli slovēņus ir jāņem... kopvērtējums pozitīvs (kaut rezultāts varēja būt patīkamāks)... p.s. iedzeru par raičas debiju (manuprāt, gana veiksmīgo)

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:49, pirms 17 gadiem
Visumaa jaasaka ka nospeleja normaali, savaa liimeniii.. tikai momentu realizacija kaa vienmer!!!.. ASV no saviem 7 sabuuja 4 .... musu puikas no 4 nekaa..... bet visumaa machs normals.... lai gan bik pietiesaja gan ....
Bet Raicha ir ieguvums... labs ieguvums!!!!

  -3 [+] [-]

, 2008-05-03 04:49, pirms 17 gadiem
GoldenEye rakstīja: zaje.bal vienkārši.
Nu 4:0. Kā var būt tāds rezultāts, vienkārši ZAJE.BAL.
Mūsējie būtu pelnījuši maksimums 1:0 vai 2:0 pakāst, bet ne 4:0.

VISI TIE JOB.ANO AMERIKĀŅU GOLI BIJA ŠARAS. TOTĀLAS ŠARAS, nu nekas cits, kautkādi rebound goli kautkāds metiens ko Masaļskis neredz utt.


Turklāt tiesnesis - nu kro.plis vnk.
Kā var iedot 2minūtes par to ka sūda amerikānis, ar nūju iesit pa seju Spruktam, kas sāpēs guļ uz ledus un tādu pašu sodu iedot Laviņam par to, ka tizlais amerikānis aizķeras aiz viņa kājas????
NU vienkārši PSC.

man tikai liekas, vai te kautkas nav kārtībā?
5min vismaz bija jādod.
kāds tur kritērijs par asinīm, tas ir smieklīgi.


zaudeejums... taa ir jau pagaatne, samierinies... ar to ka tu te lamaasies nekas nemainiiesies!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:49, pirms 17 gadiem
necepieties viss ir OK

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:49, pirms 17 gadiem
Bet nu par momentu realizāciju tagad ir jādomā visvairāk.... lai nu kas, bet, ja nav golu, nevar būt uzvaras.

 +13 [+] [-]

, 2008-05-03 04:50, pirms 17 gadiem
windguru rakstīja: Vēmiens nāk skatoties uz Latvijas izlases spēli nu tik nevarīgu izlasi es sen nebiju rdzējis,kārtējo reizi pateicoties Latvijai šai sudainai nopļurzātajai valstij es Toto esmu zaudējis 1000 lvl,Esmu par visiem 100% pārlicināts mēs šogad izlidosim no A grupam jo esam to pelnijuši,

tu vispirms kaut ko ieguldi Latvijas hokejaa un tad spljaudies...

     [+] [-]

, 2008-05-03 04:50, pirms 17 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ja Raiča varētu kauties...

Ivanāns jāliek citā maiņā, izskatās ka viņam īsti nepatīk ar saviem maiņas biedriem spēlēt.

Jākopj spēle aizsardzībā un mazākumā



Pēc kā ta tu spried, ka nepatīk??

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:50, pirms 17 gadiem
Visbeediigaakais ir tas, ka galiigi neveicaas savaas izdeviibaas... pat 99% vaartu guushanas momentos, atrodas tas viens procents, kas neljauj guut vaartus...

Bet prieks bija skatiities un Daugavinju, Jaunaako reedlihu un Njizhiviju...

Vasiljevam... nu neveicas izlasee, un viss

Paldies puishiem par speeli!!! Emocijas virmoja... Pat shaadaa zaudeejumaa ir savs mierinaajums... Visi vaarti guuti mazaakumaa!

P.S. Ivanaanu jau nu par daudz komenteetaaji slaveeja... Cilveeks tikai godam dariija savu darbu... Bet tika lieliits no liidz, pat situaacijaas, kad pret vinju tiek izdariits speeka panjeemiens... komentaars: "Raitis noteikti to taa neatstaas un sados pretii".

P.P.S. Veelreiz paldies par interesanto speeli!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-03 04:50, pirms 17 gadiem
aaa un man liekas ka Ivanans --tam amerikaanim pateica -- tip : "Nu s##a es tevi atcereshos un jaunaja sezona tev buus piz##ts!!



Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:50, pirms 17 gadiem
Ivars37 rakstīja: Visiem ar labu nakti!
Guliet mierīgi t.i. miegā neraustieties un skaļi nerunājiet!Saprotu,ka nervu spriedze pamatīga,bet tā taču tikai spēle!
P.S. Tie ,kas sadzērušies aliņu ,noteikti aizejiet uz tualeti,jo var iznākt pamosties ,un tad soļot uz WC!

  +9 [+] [-]

, 2008-05-03 04:50, pirms 17 gadiem
GoldenEye rakstīja: UN VISPĀR, BĻ.EĢ, KAS PAR SŪDU BIJA TĀ VAIRĀKUMA IZSPĒLĒŠANA, BĻ.ĒĢ?????????

Kas tie treneri ir DAU.ŅI?
Vienmēr mums klibo vairākums, jau 1000000 gadus, vienmēr tie treneri stāsta, ka ļoti daudz uzmanība tiek pievērsta vairākumam utt, BET KUR IR JOBANS REZULTĀTS?????

es ceru ka tuvāko 50gadu laikā, kamēr būšu aktīvs hokeja fans, vismaz KĀDS IEMĀCĪS MŪSĒJIEM KOMBINĒT VAIRĀKUMUS, BĻ.ĒĢ.


amerikāņi labāki bija tikai vairākumā.

Ej gulēt!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:51, pirms 17 gadiem
nu tad tiekamies ar spele ar kanadu,ka kopitars teica 5 varti un viss kartiibaa..
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-05-03 04:51, pirms 17 gadiem
nu ko lai pasaka, esam pārāk lēni un neaktīvi, un kā parasti cīņas gars mūsējiem parādās pēdējās minūtēs. respekts masaļskim. godam nostāvēja.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:51, pirms 17 gadiem
Andzzeys rakstīja: 1. Amiishi bija paaraaki... BET... reti kad novelju vainu par pashu nevareeshanu uz tiesneshiem, bet shoreiz ir jaaizsaka "paldies" arbitriem par sava darba "godpraatiigu" veikshanu. Shiem purniem pashiem nav kauns uz sevi skatiities spogulii? Lai kaadas mees petiicijas peec shaadaam speeleem parakstiitu, tomeer kaa redzams nekas jau nemainaas! Varbuut Lipmanam vajadzeetu skaljaak runaat!

2. Komenteeja Janshevics? Psc, man vieniigajam vinja komenteeshanas stils un balss shkjiet pretiiga? Tv3 laikam ir finansiaalas probleemas, ja jaapienjem shis klauns! Nekaa personiiga!

3. Raitis peec epizodes 3. perdiodaa labi uzcepaas un pareizi ir- jo tiesneshi vairaak saak pietiesaast, jo arii pashi speeleetaaji kljuust bezkauniigaaki un tur jau nekas cits neatliek kaa sniegt liidz shim izpalikusho maaciibu kaartiiga shkjiiliena vai vismaz bargaaka vaarda formaa!

4. Pozitiivais: epizodes jau ir un pat ljoti labas! Vaartu stabinjsh pirmajaa periodaa, vismaz 3 lieliski metieni no vaartu priekshas veelaak... Bet jaarealizee!!!

5. Kaarteejo reizi jaasmiin par tiem, kas pirms tam pilnu esportu bija piespamojushi ar vaardiem, ka muuseejie noteikti uzvarees! Esiet tachu objektiivi un nepadariet sevi par mulkjiem! Vajag cereet, nevis pirms speeles jau veelamo pienjemt par esamo!

Nenokaram degunus- mees veel savu vaardu pateiksim!

ja nemaldos, tad tas bija A.Simson nevis Jan'sevskis ( un es nemaldos )

     [+] [-]

, 2008-05-03 04:52, pirms 17 gadiem
Latvija ir TIKAI Latvija... diemžēl...
Latvijā ie TIKAI 2.3 miljoni cilvēki...
Latvija nezaudēja TĀPĒC ka bija vājāka bet tāpēc ka MēS esam mazi. un ne tikai mazi pēc cilvēku skaitu un teritorijas izmēra (64 kv.km) bet arī pēc iemaksām IIHF!!!!!
nepatīk šī situācija.

bet arī mēs nespējām izmanot savas izdevības... bet tā jav cita runa

  +6 [+] [-]

, 2008-05-03 04:52, pirms 17 gadiem
ASV sagraava zviedriju 5:1
ko juus gribat, mums tikai Raitis no NHL, bet USA visi...

nesaprotu juus dzheki... Dzheki uz ledus centaas... varbuut pat paraak daudz un taapeec nevareeja traapiit....

  +6 [+] [-]

, 2008-05-03 04:52, pirms 17 gadiem
windguru rakstīja: Vēmiens nāk skatoties uz Latvijas izlases spēli nu tik nevarīgu izlasi es sen nebiju rdzējis,kārtējo reizi pateicoties Latvijai šai sudainai nopļurzātajai valstij es Toto esmu zaudējis 1000 lvl,Esmu par visiem 100% pārlicināts mēs šogad izlidosim no A grupam jo esam to pelnijuši,

Un Tu vēl meklē vainīgos?

 +11 [+] [-]

, 2008-05-03 04:52, pirms 17 gadiem
Bakej rakstīja: Pie visa vainiigs ir Masaljskis

pie visa vainīga ir tava nākšana šajā pasaulē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:53, pirms 17 gadiem
floo rakstīja: Pēc kā ta tu spried, ka nepatīk??

Nu nevis nepatīk, bet izskatās ka nav labi saspēlējušies. Ivans ar štālu ir okei, bet manuprāt Bļinova vietā varēja arī Macijevski. Nav ''ķīmijas'' šai maiņai. Viņam vajag spēcīgākus džekus blakus!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:53, pirms 17 gadiem
nu man shkjiet k atieshaam shai speelei komanda vnk nebij gatrava.... znaroka vaina!!! nemaakam realizeet momentus, pasiiivi speeleejam mazaakumaa pie saviem vaartiem, paaraak daudz airaujamies ar apvadiiishanu bet nu prieceeja ivanaaans... un 4taa mainja kopumaaa jo tieshaam pat neesot ekspertam vareeja just ka dzeki irfiziski ljoti speeciiigi un var ciiniities ar jebkuru un galvenai sarii aktiiivi kas pietruuka varbuut vadoshajaaam mainjaaam!!!!! un LV izlase nekad nedriiikst speeleet aizsardziibas hokji kaa tas bij shod, tas rezultaatus nenes!! un viodeejaa sonaaa ar speeleejam vnk nozheelojami... vispaar shii speele bij totaals pretstats visaam poaarbaudes speeleem.... un daugava cipulis-taaadus vaartus ir jaaliek 100%

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 04:53, pirms 17 gadiem
oo studija saakas pa tv6

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:54, pirms 17 gadiem
mja baigas ugunskristibas uz mazaa laukuma. pret kanadu buus kas lidzigs- nu teiksim 2:5, bet ar sloveenjiem ljoti daudz izshkjirs tieshi tas, kursh bus labaak apguvis speeli uz shaada izmeera laukuma.

     [+] [-]

, 2008-05-03 04:54, pirms 17 gadiem
Takš būs viss ok! Vēl zāģis pret Kanādu un tad jau skatāmāka spēle naktī uz trešdienu. Daugaviņš gan baigais - netrāpija 2 vārtus no perfektas pozīcijas.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 04:55, pirms 17 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ivanānu par kapteini!
Protams es šeit nenolieku Laviņu, bet manuprāt viņš nevar aizsargāt komadu ka Raitis.

es pat saravos, kad tuvumaa paraadiija dusmiigi murminoshu Raiču ir ok

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:55, pirms 17 gadiem
tiesnesis piedeva spēlei asumu! amplis ibim!

     [+] [-]

, 2008-05-03 04:56, pirms 17 gadiem
ja mūsējie spēlēs tā pat kā šodien, tad pret knādu būs ļoti liels drāziens.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:56, pirms 17 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: mja baigas ugunskristibas uz mazaa laukuma. pret kanadu buus kas lidzigs- nu teiksim 2:5, bet ar sloveenjiem ljoti daudz izshkjirs tieshi tas, kursh bus labaak apguvis speeli uz shaada izmeera laukuma.


nu nezinu nezinu, man jau liekas ja neitralizees Anzhi Kopitaru tad nevajadzeetu buut probleemaam....
bet probleema ir vinju neitralizeet...

  +7 [+] [-]

, 2008-05-03 04:56, pirms 17 gadiem
Kas no Masaļska būtu pāri palicis ja nebūtu Ivanāna.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 04:57, pirms 17 gadiem
man tikai viens jautajums Znarokam..
ko tu dari??kadel Ivananu neredzeju nevienu reizi vairakuma izspele...
bija jabud mulkim vai ar galvu siena ieskrejusam lai neredzetu cik daudz pozitiva vins deva....

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:57, pirms 17 gadiem
zel ka PC nevar kauties, tur dazs labs butu bez zobiem palicis. Un par tiesnesiem es ari neko neteiksu, tam vienam kraanam ar vajadzeja iestepselet pa zobiem, lai saprot vienreiz. Blad, tocna nervi beigti, kaut Ivanans kadu salauztu, vismaz kads mierinajums butu...:/

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:57, pirms 17 gadiem
teiksim tā ja asv nenāks pretī krievi tad viņi būas 4niekā!!!
mans 4nieks : can rus asv un zviedrija! izvietojumu nemāku teikt bet vainu can ar rus vai can ar swe finālā!!
apsveicu puikas godam nospēlēja, bij brāķi bet tā spēle skatāma un cīnījās respekt!!! LATVIJA LATVIJA LATVIJA

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 04:58, pirms 17 gadiem
iirulatvis rakstīja: nu man shkjiet k atieshaam shai speelei komanda vnk nebij gatrava.... znaroka vaina!!! nemaakam realizeet momentus, pasiiivi speeleejam mazaakumaa pie saviem vaartiem, paaraak daudz airaujamies ar apvadiiishanu bet nu prieceeja ivanaaans... un 4taa mainja kopumaaa jo tieshaam pat neesot ekspertam vareeja just ka dzeki irfiziski ljoti speeciiigi un var ciiniities ar jebkuru un galvenai sarii aktiiivi kas pietruuka varbuut vadoshajaaam mainjaaam!!!!! un LV izlase nekad nedriiikst speeleet aizsardziibas hokji kaa tas bij shod, tas rezultaatus nenes!! un viodeejaa sonaaa ar speeleejam vnk nozheelojami... vispaar shii speele bij totaals pretstats visaam poaarbaudes speeleem.... un daugava cipulis-taaadus vaartus ir jaaliek 100%

Reāli skatoties, nu bija amerikāņi 2-3 galvas pārāki. Ar šādiem resursiem mums apspēlēt ŠĀDU ASV izlasi ir no sērijas "superveiksme". ASV izlasi, kurā sabrauc visādi tūristi atpūsties, paskatīties Eiropas pilsētas, mēs varētu uzvarēt ar esošiem resursiem. Bet motivētu ASV izlasi, kurā spēlē LABI NHL spēlētāji, nevis kkādi soliņa deldētāji, nu ļoti grūti apspēlēt.

Vienīgā komanda mūsu grupā, kuru mēs varam uzvarēt un kura mums jāuzvari ir Slovēnija.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:58, pirms 17 gadiem
Mūsējie ir tur kur viņiem jābūt. pret Asv uz mazajiem laukumiem nav variantu. Mest vajag uzreiz, nav jākaunas iet pie vārtiem un galvenais ir ātrums... spēka spēle mums nekad nav bijis trumpis bet mazajos laukumos bez tās neiztikt. Tas vairāk jau uz nākamiem čempjiem, jo šogad vairs to neuzlabot. Nu ko? Jācer ka vinnēsim slovēņus, vāciešus un varbūt pēc bullīšiem vinnēsim slovākus. Ja tā tad būsim dabūjuši maksimumu - 4.v. un ceturtaļfinālu. Tomēr galvenais ir kārtīgi trenēties visu sezonu (Rīgas Dinamo varētu nākt tieši laikā) un uzlabot fizisko kondīciju. Tad moška būs arī izredzes pret topkomandām.

  +7 [+] [-]

, 2008-05-03 04:58, pirms 17 gadiem
es vienkaarshi miiilu IVANAAANU !!!!! Vienk laaaaabs !!!!! cerams ka buus biezhaaaak laukumaa !

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:59, pirms 17 gadiem
Žēl protams, bet cerēsim uz labāu turpinājumu

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 04:59, pirms 17 gadiem
Bakej rakstīja: Pie visa vainiigs ir Masaljskis

Nu tu seene!
Edgars bij labs, bet muusu Pujacs nolazhojaas riktiigi!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 04:59, pirms 17 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: mja baigas ugunskristibas uz mazaa laukuma. pret kanadu buus kas lidzigs- nu teiksim 2:5, bet ar sloveenjiem ljoti daudz izshkjirs tieshi tas, kursh bus labaak apguvis speeli uz shaada izmeera laukuma.

Zviedrijā mazos laukumus itkā apguvām... bet Kanādā jau otri spēli pēc kārtas nevaram gūt vārtus.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 05:00, pirms 17 gadiem
Spēle bij laba,man patika!Jāuzteic Masaļskis visu cieņu Edža,bullīts atvairīts,nekas ka zaudējums,bet turējās godam!
Likās ka kā vienmēr veiksme čempī pamet mūs,jo bija tik labas iespējas iemest,bet... protams ne tikai uz veiksmi var paļauties,vajag arī meistarību...
Par vairākumiem,teica ka trennēja tos baigi,jo varēs izmantot,bet lūk kas sanāca neviens vairākums netika izmantots...
Tiesneši nu nezinu dažbrīd nelikās objektīvi,jo man jau likās ka pārsvarā mēs tik pa noraidīto soliņu ņēmāmies,kā arī vislaik svilpa,nu comon vai var normāli spēlēt,ja vislaik gar iemetieniem jāņemās?Nē!
Asv rupekļi ko lai vēl saka,patīkami būtu ja Edža ar štangā iedotu,nekauņas..
Ivanāns mūsu policists,prieks ka aizstāv savējos,domāju ka uz noraidītā soliņa teksts varētu būt tāds: b*e,suka tu vēl rausies![atvainojos]!
Bet nu visu cieņu mūsējiem!

  +6 [+] [-]

, 2008-05-03 05:01, pirms 17 gadiem
Martinez rakstīja: Ta vien liekas, ka Ivanans teica: tagad es jus neaiztiksu, bet, kad tiksimies NHL laukumos...

Piekrītu! Grib čalis uzspēlēt izlasē, tāpēc arī nekaujas!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 05:02, pirms 17 gadiem
Par Ivananu prieks, bet nu vajadzeeja vairaak laut tai mainjai speeleet!
Un pie vairaakuma riktiigi daudz jaastraadaa!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 05:02, pirms 17 gadiem
Lai nu kā,bet prieks par Ivanānu!Bija atrajtīvs gan uzbrukumā gan aizsardzībā,un kad viņš bija laukumā tad neviens nemēģināja mūsējiem kaut ko darīt pāri

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 05:03, pirms 17 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Piekrītu! Grib čalis uzspēlēt izlasē, tāpēc arī nekaujas!

Kautiņi NHL ir kā šovs. PČ par to ir automātiski diskvalifikācija... un tas jau nav šovs

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 05:03, pirms 17 gadiem
p.s. ak jā tiesneši - cuukas, tam piekrītu. Un vēl patika vārtsarga spēle. Raitis bija savā līmenī. Miķelim vajadzētu biežāk mest pa vārtiem. Kopumā visiem ir kur pielikt un galvenais sakaut slovēņus.

  +7 [+] [-]

, 2008-05-03 05:04, pirms 17 gadiem
windguru rakstīja: Vēmiens nāk skatoties uz Latvijas izlases spēli nu tik nevarīgu izlasi es sen nebiju rdzējis,kārtējo reizi pateicoties Latvijai šai sudainai nopļurzātajai valstij es Toto esmu zaudējis 1000 lvl,Esmu par visiem 100% pārlicināts mēs šogad izlidosim no A grupam jo esam to pelnijuši,

Lupata! Es tev to naudu atdošu- tikai tev būs uz visiem laikiem jāpazūd no šejienes!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 05:04, pirms 17 gadiem
eske rakstīja: Kautiņi NHL ir kā šovs. PČ par to ir automātiski diskvalifikācija... un tas jau nav šovs

Tieši tāpēc arī saku, ka Raiča grib paspēlēt izlasē, jo ja kausies diskvalifikācija... Var redzēt, čalim riktīgi gribējās kādam sadot pa zobiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2008-05-03 05:08, pirms 17 gadiem
EW KAS PA STUBENI TIKO NJEEMA INTERVIJU IVANANAM PA TV6!?! .... KAS PA JAUTAAJUMIEM -- "liidzuuteeji iipashi gavileeja peec taviem speeka panemieniem,tu biji savaa stilaa- naakamajaa speelee tu paradiisi vairaak hokkeja -nevis to ar ko tu nodarbojies NHL? " !!!!!!! -- atlaist vinju no darba --- Raiti pataisa par kkaadu bokseri nevis hokejistu !! -- lai tie idioti kuri to dara iziet NHL laukumaa un videeji speelee kkur pavadot 11 min -- sezonaa iesit 6 golus!!

     [+] [-]

, 2008-05-03 05:08, pirms 17 gadiem
ā un visu laiku aizmirstu pateikt, Znarok, atvadies no komandas pēc šī čempja. Pat tad ja gala rezultāts būs labs.

ā piedo, man tak jārunā tev saprotamā valodā!

Znarok, pazhalusta, skaži dasvidaņije zbornaji!

Izlabojiet lūdzu kļūdas, es pa krieviski ne īpaši labi rakstu!

  +6 [+] [-]

, 2008-05-03 05:09, pirms 17 gadiem
sepa1 rakstīja: EW KAS PA STUBENI TIKO NJEEMA INTERVIJU IVANANAM PA TV6!?! .... KAS PA JAUTAAJUMIEM -- "liidzuuteeji iipashi gavileeja peec taviem speeka panemieniem,tu biji savaa stilaa- naakamajaa speelee tu paradiisi vairaak hokkeja -nevis to ar ko tu nodarbojies NHL? " !!!!!!! -- atlaist vinju no darba --- Raiti pataisa par kkaadu bokseri nevis hokejistu !! -- lai tie idioti kuri to dara iziet NHL laukumaa un videeji speelee kkur pavadot 11 min -- sezonaa iesit 6 golus!!

4 golus, un četras piespēles. Bet tā tev taisnība!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:10, pirms 17 gadiem
Mēs nekad nesavāksim 20 dzhekus kas ar tādu pašatdevi kapās kā amerikāņi, mums vienkārši ir cita mentalitāte, piedevām amerikāņi pie tiem ātrumiem nespēlēja beisbolu, bet ļoti tehnisku hokeju. Tas nozīmē mums ir jāsavāc pietiekami tehniska komanda, kas savus momentus māk izmantot..
Tiesnešus vainot nav kur, elementārās situācijās kļūdāmies..
Vairākumā nostāties pretinieku zonā joprojām praktiski nevaram..
Znaroks nav stratēģis..
Ivanāns kārtībnieks, Ņiživijs labākais..

Tas džeks kas totalizatorā štuku uz Latviju uzlika vai nu nesaprot no sporta vai nu ar galvu kas nav kārtībā, lielāka iespēja kazincikaa ruletē uz sarkaniem..

  -2 [+] [-]

, 2008-05-03 05:11, pirms 17 gadiem
eu, a cik ilgi ir diskaabelis par rubaku? uz 1 speeli? ja tikai uz vienu speli, tad suds ar vinju, vajag metinaat pa zobiem kaadam, tas vairs nav izturams. Es tocna brinos kaa Raicha notureejas, tur jau kulaks pats lauzhaas aaraa un velk pa to pretiigo amiisha kjeceri, ka tadi sukas var but!!!

Bisk jau parmizushi ari bijam, iznemot Raichu, Daugavu un Stalu, tie vismaz gatavi mest jebkuraa mirklii. Parejie ta ka memmes delinji, lai gan cinijas labi, bet ja nevar savu vartsargu aizstavet. Rekim, Savielam - nu bija jadod ieksaa, Masalski tur gandriz apeeda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:13, pirms 17 gadiem
aa atvainojos --es iisti nezinaju --vnk Sorokins to ieminejas .... a par Raiti -- Taa tas ar ir -- es peec shaa sizheta sapisu Muz.Centru netiishaam

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:14, pirms 17 gadiem
Godīgi sakot šādam rezultātam bez pašas spēles ir savas likumsakarības...'
1. Čempionātus parasti sākam ar zaudējumu.
2. Spēlējot 2.maijā, parasti zaudējam. Skatos, šajā dienā pērn esam zaudējuši Itālijai, 2001.gadā Ukrainai, 1998.gadā Somijai 0:6 - Vai šoreiz uzvarēsim pirmajā spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-03 05:16, pirms 17 gadiem
un vel man izbesija Kira ar savu cuukas giimi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:18, pirms 17 gadiem
bet nu skatoties speeli bij dusmas!
ok., pirmaa speele, saprotams,nervi, satraukums, bet dzeki ir jaasanemaas un jaataisa speele, taa saciit, "jaakapaa"!!!
Tik patieshaam, Raichas mainja ir jaalaizh vairaak laukumaa! Dzeki riktiigi neemaas!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:19, pirms 17 gadiem
windguru rakstīja: Es nevainoju ne masaļski tikai izsaku savu viedokli.

Tev vajadzēja sarunāt ar Masaļski, ka pusi laimesta atdosi viņam, ja Latvija uzvarēs. Nezinu kā mums futbolā dara... ja liek likmi, tad doļu iedod tam, no kura darbībām ir atkarīgs rezultāts

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:21, pirms 17 gadiem
aicito rakstīja: bet nu skatoties speeli bij dusmas!
ok., pirmaa speele, saprotams,nervi, satraukums, bet dzeki ir jaasanemaas un jaataisa speele, taa saciit, "jaakapaa"!!!
Tik patieshaam, Raichas mainja ir jaalaizh vairaak laukumaa! Dzeki riktiigi neemaas!!!

dusmas bija tad, kad amerikāņi kontrolēja spēli, mēs nevarējām iemest UN PLUS VĒL PERIODISKI PAZUDA ATTĒLA SIGNĀLS !!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:22, pirms 17 gadiem
eske rakstīja: dusmas bija tad, kad amerikāņi kontrolēja spēli, mēs nevarējām iemest UN PLUS VĒL PERIODISKI PAZUDA ATTĒLA SIGNĀLS !!!

man personioiigi visvairaak iztracinaaja speele nevienaados sastaavos!!! taa tachu nevar speeleet!!! vienaados veel bij daudz maz ok...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:24, pirms 17 gadiem
eske rakstīja: dusmas bija tad, kad amerikāņi kontrolēja spēli, mēs nevarējām iemest UN PLUS VĒL PERIODISKI PAZUDA ATTĒLA SIGNĀLS !!!

Blin!
Kad pazuda signaals, bij divkaarshas dusmas!
Bet lai nu kaa ,bij par ko dusmoties!

  +5 [+] [-]

, 2008-05-03 05:25, pirms 17 gadiem
Teikšu tā.
Malacis Daugaviņš, ka tik pašaizliedzīgi spēlē, bet tukšos vārtos ir jātrāpa!
Arī Vasiļjevs, uz vietas stāvēdams, tieši pretī vārtsargam varēja iesist vārtus.
Bet kopumā, ir diezgan labi. Ja mēs spēlētu uz NORMĀLA (Eiropas) laukuma, tad vismaz 2 vārtus neielaistu un kādu noteikti iesistu!
Es nezinu, kas amerikāņus ir audzinājis, bet viņi ir visrupjākā un agresīvākā komanda! Es nebrīnītos, ja viņi pēc spēles teiktu:"Žēl ka kādu neizdevās nosist"!
Es ceru, ka Ivanāns atcerēsies nākamajā NHL sezonā, kā amerikāņi izrikojās pret Masaļski un tiem vaininiekiem kārtīgi sados! (ja neļauj noteikumi PČ, tad tie atļaus NHL).
Un par Raiti tiešām tās labākās domas! Piespēli viņš māk iedot un ripu pie bortiem noturēt arī!

Cerams, ka Daugaviņam viss kārtībā...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:25, pirms 17 gadiem
a peec beigu svilpes tas bij raicha vai jaunaakais reedlihs kas osalivanam pa naasi uzsita???

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:26, pirms 17 gadiem
Labi, nav ko te spriedelēt, kāpēc tā un ne citādi...
Nav mums vēl tāda izlase, lai uzvarētu motivētu, labi nokomplektētu TOP7 izlasi.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 05:27, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Teikšu tā.
Malacis Daugaviņš, ka tik pašaizliedzīgi spēlē, bet tukšos vārtos ir jātrāpa!
Arī Vasiļjevs, uz vietas stāvēdams, tieši pretī vārtsargam varēja iesist vārtus.
Bet kopumā, ir diezgan labi. Ja mēs spēlētu uz NORMĀLA (Eiropas) laukuma, tad vismaz 2 vārtus neielaistu un kādu noteikti iesistu!
Es nezinu, kas amerikāņus ir audzinājis, bet viņi ir visrupjākā un agresīvākā komanda! Es nebrīnītos, ja viņi pēc spēles teiktu:"Žēl ka kādu neizdevās nosist"!
Es ceru, ka Ivanāns atcerēsies nākamajā NHL sezonā, kā amerikāņi izrikojās pret Masaļski un tiem vaininiekiem kārtīgi sados! (ja neļauj noteikumi PČ, tad tie atļaus NHL).
Un par Raiti tiešām tās labākās domas! Piespēli viņš māk iedot un ripu pie bortiem noturēt arī!

Cerams, ka Daugaviņam viss kārtībā...

Liiidziigi kaa tas zviedrs atcereejaas skrastinju... tik jebkuram amiitim no shiis izlases pret raichu enhaaaelaa variantu nav...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 05:30, pirms 17 gadiem
iirulatvis rakstīja: Liiidziigi kaa tas zviedrs atcereejaas skrastinju... tik jebkuram amiitim no shiis izlases pret raichu enhaaaelaa variantu nav...

Jā, bez Ivanāna izlase vairs nekur

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:32, pirms 17 gadiem
Galvenais, lai izlases puiši tiek pāri šai neveiksmei un uz katru nākamo spēli nāk ar nemainīgu vēlmi uzvarēt, kaujiniecisku attieksmi un atstāj pagātnē šīs sāpīgās spēles. Znarokam īss laiks kardināli kaut ko mainīt, jo nedrīkst pusi spēles spēlēt mazākumā un spēlēt vairākumu atsitoties savā zonā.
Edža malacis.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 05:33, pirms 17 gadiem
Ļoti patika Ņiživija spēle! Varēja redzēt arī Blļinova, Dārziņa maiņu. Bet tik pat kā neredzēja tos, kuri kaut ko demonsrtēja pārbaudes spēlēs. Patika arī Laviņa spēle!
Pavisam nevietā noraidījās Jerofejevs!
Spēle būtu savādāka, ja 1. vai 2. periodā būtu guvuši vārus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 06:08, pirms 17 gadiem
Uz šiem cīsiņ-tipa laukumiem, hokejs zaudē savu skaistumu, viena klope un spēka cīņa, uzvar ne jau tehniska-gudra komanda, bet brutāla un agresīva.

Spēle: principiāli savādāk jāspēlē gan uzbrukumā, gan aizsardzībā!!! Uzbrukumā, ciešāk, ar īsām piespēlēm uz priekšu, pie mazākās iespējas mest pa vārtiem, pārējiem uzbrucējiem aktīvāk cīnīties vārtu priekšā, aizsardzībā - totālu destrukciju. Nekādu piespēļu šķērsām laukumam, tikai gar bortu, fiziski blietēt pretspēlētāju bortā, pielipt tam klāt, nedot iespēju izspēlēt ripu partneriem, būt agresīviem. Totāls trulums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 07:08, pirms 17 gadiem
Nav iemesla krenķēties,viss ir OK un Latvija vēl sevi parādīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-03 07:14, pirms 17 gadiem
beidziet kreņķēties un atzīstat, ka mēs esam savā vietā 13-16 vieta elitē vai 1-3 vietā B grupā.

šitā izlase Rīgas Dinamo 88. gada sastāvam pad$@$ vismaz ar 1:9.

Lielākā daļa čaļu LV izlasē ir pilnīgi nekādu un tiek tur tāpēc, ka vnk citu nav un tā jau ir LV hokeja globālā problēma.
Slēpts komentārs: PēterisP

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 07:25, pirms 17 gadiem
besiii aaraa...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-03 07:26, pirms 17 gadiem
tiesneši pideri samaitaa spēli

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 07:31, pirms 17 gadiem
Nākamajā spēlē pret Kanādu Latviai ir izredzes nospēlēt cienīgi, ar pēc iespējas mazāku vārtu starpību tikai tad, ja nebūs pavisam vai ļoti maz noraidījumu un, ja spēsim gūt vārtus spēles sākumā vai vidusdaļā!
Pretējā gadījumā mūs sagaida smagāka sgrāve, nekā ar ASV!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 07:36, pirms 17 gadiem
Drošas situācijas gūt vārtus bija 2 reizes Vasiļjevam, pa vienai Pujacam, Daugaviņam, Štālam, Cipulim un Galviņam, tas priecē...
Mazākumā par daudz raujamies pie vārtiem, uzbrucējiem jātraucē metiens, visu vārtsargs paņemt nevar!
Slovēņi pret Kanādu noteikti izskatījās sliktāk, vienīgi Kanāda atstāja vēl stiprākas komandas iespaidu...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 07:46, pirms 17 gadiem
ziniet, objektīvi skatoties... cipariņš 4 mani nepārsteidz.. bet ļoti žēl ka pretī ir 0. Man kaut kā likās, ka mūsējie bija nedaudz stresaini... Nekas.. priekšā vēl ir spēles.. iejutīsies un aizies!!!
Raitis vienmēr bija savā vietā savā laikā.. tas priecē bez gala!!!
arī masaļskim visu cieņu!!!
Turam īkšķus!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 07:48, pirms 17 gadiem
žēl ka neiemeta, bet tā pat paldies par spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-05-03 08:17, pirms 17 gadiem
Pats pozitīvākais šajā gadījumā ir tas, ka necēlos tais 02:15, lai noskatītos bezspēcīgu zaudējumu. Reiz A.Kreipāns teica - 1,2,3 un mājās!!! (tas gan bija par basi, bet domāju, ka hoķī būs tas pats). Sarauj Kanāda!!!
P.S. Un lasot komentus ir atkal skaidrs - pie visa vainīgi tiesneši! Letiņi, jūs ko? USA ir stiprāka un tādēļ uzvar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 08:28, pirms 17 gadiem
Tie Amerikani jau apnika kad Masalskim visu laiku virsu skreja vajadzeja tur kadam pa galvu sadot

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 08:39, pirms 17 gadiem
neredzeju vienkarshu speli latvieshu izpildijumaa, lai gan par to znaroks runaja. musejie veinemer gribeja kaut ka smuki iziet nevis mest pa vartiem.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 08:42, pirms 17 gadiem
Ivanāns parādīja kas laukumā ir saimnieks

     [+] [-]

, 2008-05-03 08:51, pirms 17 gadiem
kur tev windguru tada nauda mulkim tu siekala beidz murgot vispar

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 08:58, pirms 17 gadiem
Aksioma:augstāk par pautiem neuzlekt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-05-03 09:27, pirms 17 gadiem
Nenožēloju, ka piecēlos 2 naktī lai skatītos spēli! Kaut arī zaudēja, taču brīžiem spēle bija tiešām interesanta un bija vairākas 100% iespējas gūt vārtus,bet nu vārtsargs USA tiešāmbija labs. Vairākuma izspēle ļoti slikta, tāpat ka mazākumi- tiesnesis dažās reizēs varēja arī nenosvilpt.
Raitis ar ļoti labs - par savējiem pastāvēja, kā teica komentētājs - kad ir Raitis mājās miers.
Un vēl kas interesants - tv3 pat USA himnu neparādīja - tiko sāka to atspēlēt tā tv3 beidza tiešraidi un sāka rādīt AFV. Man jau arī nav interesanti dzirdēt to himnu, bet nu tas tā...
Un tie kas saka, ka velti celušies 2 naktī un apdirš komandu- Jūs neesat īstie fani!!!
Go Latvia, Es ticu Jums un vienmēr būšu ar Jums, gan zaudējumos, gan uzvarās!!!
Slēpts komentārs: gangreena666
Slēpts komentārs: Bic
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gordons brauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-03 10:13, pirms 17 gadiem
ko var raudāt par tiesnešiem- tiesneši bija ļoti korekti un nevienu noraidījumu no pirksta neizzīda, mūsējie paši notizlojās, jo nevarēj nevienu vairākumu realizēt, no malas izskatījās vienkārši pretīgi. Beigās pakāsīs arī slovēņiem un izlidos uz 2 divīziju, kur vismaz dažas komandas varēs uzvarēt

  +5 [+] [-]

, 2008-05-03 10:17, pirms 17 gadiem
Rezultāts ir tāds kāds tas ir! Neceļas man roka tagad kaut ko pārmest Latvijas izlasei - ne viņa man ir solījusi uzvaru un neesmu muļķis, lai to pieprasītu. Kādi ir spēku samēri starp šīm izlasēm, domāju nav jātakārto, tomēr vēljoprojām lasu, ka dažiem mūsu izlase ir pāri nodarījusi. Kaunieties!
Dažas atziņas par spēli:
1. Izskatās, ka būs pagrūti ar to vārtu gūšanas momentu realizāciju, neiet tā ripa vārtos. Cerams pret Slovēņiem ies!
2. Uz mazajiem laukumiem baigi dinamiskais hokejs sanāk, tādējādi grūstīšanās un spēka spēle ir viena no noteicošajām lietām. Šajā momentā, kad tiek spēlētas uz šāda tipa laukumiem, tā vien gribējās, lai tad arī tiktu ieviesti visi NHL noteikumi, respektīvi punkts par kautiņiem. Šobrīd sanāk, ka spēlētāji viens otru uzkacina, līdzjutēji arī paliek nervozi, bet emocijas nevar likt lietā, jo tad dabū lielo diskvalifikāciju. Domāju daudziem gribējās, lai Ivanāns sadod pa muti dažiem amīšiem, jo tik bezkaunīgi uzbrukt mūsu vārtsargam nevar.
3. Vairākums diemžēl jau kuro gadu nav....

  -2 [+] [-]

, 2008-05-03 10:19, pirms 17 gadiem
tikai un vienigi aizsargu vaina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-05-03 10:25, pirms 17 gadiem
dazas atzinas par speeli
1 celties 2 naktii ir gruutaak nekaa skatiities vnk vakaraa
2 vakaraa alus aatraak iet lejaa un leenaak tek aaraa
3 neveicas ar izspeeli
4 mazaakums no comment
5 patiik izlases modelis jauna aatra perspektiiiva
6 respect znarokam bet izskatiijaas nesakopts ok saprotu ka vecis bet ja paarstaavi valsti aizvelcies liidz stilistam lai pasaka kaa lai izkataas normaali savaadaak vakar taa kaa centraaltirgus kodeejs uzvalkaa ielikts
7 studijaa taada normaala
8 TV3 jaasaprot ka nav vini sportam radiiiti liidz LTV7 shiem veel augt gadus 30
9 taa reklaama ar LG mobiilajiem reaali su#kaa
10 ja chali shitaa turpina+ veiksmes faktors olimpiskajaas tiksim 9 vietuu reaali dabuut

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 10:27, pirms 17 gadiem
kāda jēga kaut ko vainot, puiši centās, sitās, pretojās amerikāņiem, nu ko padarīsi ka zaudēja, tāda nu ir spēle...
tie kuri šeit nopeļ mūsējos, interesanti būtu pavērot, kā šie cilvēki paši ietu un spēlētu pret amerikāņiem, ja ir tādi gudri, eksperti atradušies, pilnīgi jāsmejas!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 10:30, pirms 17 gadiem
Njaa speele mazaakumaa pamatiigi iegaaza! zheel.... pasiem arii bija saadas taadas lieliskas iespeejas! patika, kaa Ivanaans saimniekoja laukumaa... Masalski buutu tizli kkur vainot tagad..
kautkaa jaanokarpaas pret Kanaadu un tad jau jaasaak domaat par sloveenju uzvilksanu!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 10:30, pirms 17 gadiem
nu dzeki nociniejas cik vien bija vina spekos
bet vienmer var labak!!

  +9 [+] [-]

, 2008-05-03 10:30, pirms 17 gadiem
Ivanāns: Žēl, ka nedrīkstēju nomest cimdus

Izpildīts spēka paņēmiens pie pirmās izdevības, aktīva spēle vārtu priekšā un skarbāks vārds pretiniekam – šādā manierē Raitis Ivanāns spēlē NHL. Tā viņš centās sevi apliecināt laukumā arī debijas spēlē pasaules čempionātā Latvijas izlases sastāvā pret ASV (0:4). “Ja man jāsalīdzina ar pārbaudes spēli pret Baltkrieviju, tad šis jau bija pietuvinātāks hokejs NHL. Jāatzīst gan, ka NHL tik aktīvi neļautu uzbrukt vārtsargam. Par tādiem gājieniem spēlētājus ātri vien izbuļļotu tālu prom no vārtu priekšas. To redzot, man bija žēl, ka, spēlējot izlasē, es nedrīkstu nomest cimdus,” pēc spēles Raitis izteica nožēlu, ka pasaules čempionātā viņš nevar pilnībā apliecināt NHL iegūto spēka stila uzbrucēja reputāciju.
Spēles 15.minūtē laba ripas izspēle vārtu priekšā Jurim Štālam, jau pirmajā periodā asāka vārdu apmaiņa ar Marku Barišu un Deividu Beksu, un vairāki efektīvi spēka paņēmieni – Ivanāns sava talanta cienītājiem, šķiet, nelika vilties. Viņš spēlēja tā, kā to ikdienā dara NHL un necentās izdomāt neko jaunu. Jā, protams, nebija dūru cīņas, bet jāsaprot, ka par kaušanos ar cimdu nomešanu starptautiskajos mačos paredzēta diskvalifikācija uz vairākām spēlēm. “Principā ASV izlasē nebija neviena smagsvara, ar kuru NHL laukumos es saķertos. Nedaudz uz to pusi velk Bekss, bet viņš nav no smagsvaru kategorijas.” Neskatoties uz Ivanāna klātbūtni laukumā, amerikāņi diezgan nekaunīgā veidā spiedās virsū vārtsargam Masaļskim. “Es jau tiesnesim teicu, ka tā nedrīkst darīt. NHL par tādiem gājieniem spēlētājs gulētu uz ledus.” Uz jautājumu, ko Raitis īsti teica amerikāņiem, atbilde bija īsa. “Pateikšu tikai tad, kad būs izslēgti mikrofoni.” Skarbo tekstu varēja nojaust. Pēc Ivanāna vārdiem savu iespaidu uz pretspēlētājiem tas atstājot.

     [+] [-]

, 2008-05-03 10:30, pirms 17 gadiem
ko lai saka...atkal jau kuro gadu jacinas bus pedeja grupas spele par tiksanu talak.
spele ar belariem paradija ka nemakam realizet momentus un te tas izpaudas.

     [+] [-]

, 2008-05-03 10:31, pirms 17 gadiem
Cerams,ka tagad pēc pirmā mača Znaroks sāks likt punktiņus uz I,kurš kurā maiņā labāk iederās.Veiksme būs mūsu sabiedrotā,kanādiešim punkts ir jāatņem,nevar pa sauso vien.

  +4 [+] [-]

, 2008-05-03 10:32, pirms 17 gadiem
ferma22 rakstīja: dazas atzinas par speeli
1 celties 2 naktii ir gruutaak nekaa skatiities vnk vakaraa
2 vakaraa alus aatraak iet lejaa un leenaak tek aaraa
3 neveicas ar izspeeli
4 mazaakums no comment
5 patiik izlases modelis jauna aatra perspektiiiva
6 respect znarokam bet izskatiijaas nesakopts ok saprotu ka vecis bet ja paarstaavi valsti aizvelcies liidz stilistam lai pasaka kaa lai izkataas normaali savaadaak vakar taa kaa centraaltirgus kodeejs uzvalkaa ielikts
7 studijaa taada normaala
8 TV3 jaasaprot ka nav vini sportam radiiiti liidz LTV7 shiem veel augt gadus 30
9 taa reklaama ar LG mobiilajiem reaali su#kaa
10 ja chali shitaa turpina+ veiksmes faktors olimpiskajaas tiksim 9 vietuu reaali dabuut

2 atziņa

bet nu piekrītu pilnībā!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 10:41, pirms 17 gadiem
Makao rakstīja: Jā, šitā vēl nebija zaudēts ASV! Amerikāņiem tāda viduvēja komanda,bet zaudējums smags.Ļoti slikti nospēlēja tā sauktās specbrigādes, vairākumā un mazākumā!Znaroks slikti ir trennējis vairākumus, pat zonā nevar ieiet. Kauns. Ar tādu spēli pazaudēs ne tikai Kanādai, bet arī Slovēnijai!

tu doma ko runa viduveeja komanda!!tas pats 18 gadigais chalis keins,mums tada limenja speletajus neredzet dzimstam zem latvijas saules nekad,bet tadu kas spele danija un italija gan mums ir dafiga...
TIESNESHI BEIDZOT TIESA OBJEKTIIVI UN LIDZIIGI,prieks par ivananu,izskatas ka buriš dabus pajebal

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 10:44, pirms 17 gadiem
tagad var ierekt par to ka tiem kas pareizi mineja rezultatu minusi vien Pirmais pārbaudījums - ASV
...si nakts tik paradija latvijas vietu hokeja lai ari cik skarbi tas nebutu.
visi mazie te vakar tik drukaja - uzvaesim,uzvaresim...3:0, 4:2, to laikam darot tikai tapec ka par tadam frazem "+'' liks citi,nesaprotot kas un ka....man tie "-" un ''+'' pie kajas tapec varu drosi teikt ka ari kanadai ar sadu speli,kad nav realizacijas mes zaudesim,ja kads te grib varu saderet uz alu,jo tas bus viegls laimests.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 10:45, pirms 17 gadiem
Masaļskis malacis vnk kaut ka negāja iekšā un Znarokam vairāk jālaiž 4 maiņa!

  +8 [+] [-]

, 2008-05-03 10:49, pirms 17 gadiem
Nastradamus rakstīja: tagad var ierekt par to ka tiem kas pareizi mineja rezultatu minusi vien Pirmais pārbaudījums - ASV
...si nakts tik paradija latvijas vietu hokeja lai ari cik skarbi tas nebutu.
visi mazie te vakar tik drukaja - uzvaesim,uzvaresim...3:0, 4:2, to laikam darot tikai tapec ka par tadam frazem "+'' liks citi,nesaprotot kas un ka....man tie "-" un ''+'' pie kajas tapec varu drosi teikt ka ari kanadai ar sadu speli,kad nav realizacijasmes zaudesim,ja kads te grib varu saderet uz alu,jo tas bus viegls laimests.



Bet saveejiem ir jaatic un saveejie jaatbalsta (pat saadaas speelees!)! To taa kaa arii dereetu atcereeties tev un paareejiem, kuri "pareizi prognozeeja" un nosliicinaaja muuseejo izredzes savos komentaaros, pirms laika!

     [+] [-]

, 2008-05-03 10:49, pirms 17 gadiem
ar taadu speeli, laiks kravaat koferus- vechi vairakumaa jatiek araa vispirms no savas zonas- tas jau nekam neder....nav lideru,kas uznemtos speeli- un jatrapa arii vartos

  -3 [+] [-]

, 2008-05-03 10:51, pirms 17 gadiem
es rekshu ja kads te saks vavuljot ka vinnesim CAN nekas reali nav mainijies ,ta pati izlase kas peern pagruda italjiem vien ir ;(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 10:56, pirms 17 gadiem
Nu spēlējām LABI, taču veiksme nu točna nebija mūsu pusē, lai vismaz to, ko neiemetām šodien kompensē nākamajos mačos !!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 10:58, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: Bet saveejiem ir jaatic un saveejie jaatbalsta (pat saadaas speelees!)! To taa kaa arii dereetu atcereeties tev un paareejiem, kuri "pareizi prognozeeja" un nosliicinaaja muuseejo izredzes savos komentaaros, pirms laika!

jap tur tev taisniba,vnk man vakar tiesam piebesija tas ka visi tur rakstija- grausim,uzvaresim bez problemam utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-03 11:03, pirms 17 gadiem
Manaā skatijumā izlase tiiri ceriiga! PAKAASA PROTAMS JENJKIEM BEZ VARIANTIEM , BET MOMENTI BIJA , UN LABI , REALIZAACIJA PROTAMS NEKAADA, BET TAS NAAKS AR PIEREDZI! ES CERU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-03 11:08, pirms 17 gadiem
Nu amerikāņi labi izskatījās-nebrīnītos,ja viņi arī cīnīsies par medaļām!Nu mums -atkal nevajadzīgi noraidījumi,bet vairākums-katastrofāls-pāris reizes pat zonā nenostājāmies-nu,ja trenētās vairākuma brigādes nevelk-varbūt ceturtajai maiņai dot iespēju uzspēlēt vairākumā?Jo citādi trešajā trešdalā Štāls- Bļinovs-Ivanāns tikai dažas reizes tika uz laukuma,jo Znaroks nelaiž viņus ne vairākumā,ne mazākumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-03 11:19, pirms 17 gadiem
ko juus visi par to neobjektiivo tiesaasashnu. es teiktu ka tiesaaja sameeraa labi un pashi vien esam vainiigi ka nenoturmaies briizhos kad tas nav vajadzziigs

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 11:21, pirms 17 gadiem
Rasheeq rakstīja: vnk besii.
katru gadu skatos uz shiem lv luzeriem pa TV. tagad spele bija dzilja naktii.vismaz butu spelejushi to skatitaju deelj,kas ir negulejushi utt. es neesmu vispar gulejis,bet zinu to,ka LAT-CAN nau jega skatities,lai atkal redzetu zaudejumu 0-10.lieciet man 100minusus. No slovenjiem ari dabus ierit.UN NEVAINOJAT TE TIESNESHUS. PILNIBA VAREJA REDZET,KA PASHI VAINIGI,KA RUPJI SPELE.REEDLIHI VISI UN VEL DAZHI VISPAR NAU VARDU...
sudus saitaisija vairak neko ko citu.izdevibas bija ,bet parak slikti uzbruceji.zheel ,ka Ozo jau aizgaja no izlases,bet pareizi darija.Ivanans ari aizies.nevienam neintereses zaudetaju komanda.esmu ljoti neizgulejies un dusmigs,bet ceru,ka kko tomer SPEES!

nu tad vari mainiit pilsoniibu un par kanaadieshiem just

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 11:30, pirms 17 gadiem
man nepatika ka miķeli slānija, čista gribējās iedot tiem jeņķiem bārdā! galvenais vēl pēc spēles jāpagrūstās!
taču es neuzskatu ka tiesneši bij pie kaut kā vainīgi, vienkārši nemācējām iemest ideālās situācijās!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-03 11:30, pirms 17 gadiem
masaļskis speleja neparliecinoši,jo no talas distances vinjs visus metienus atsita,un ari reķis ir vainigs,savam vartsargam trauceja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 11:32, pirms 17 gadiem
IIHF maina viasdus izspeles noteikumus, vajadzetu viniem pienemt noteikumu kad tiesnesiem pec sples jaatradas katras komandas fanu prieksa, moz tad saks tiesat normali un nevilks tadas izlases ka Cehiju, ASV un citas aiz ausim uz prieksu..

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 11:39, pirms 17 gadiem
Zheel ka nulliite bet tomeer laba speele!!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 11:39, pirms 17 gadiem
Bakej rakstīja: Pie visa vainiigs ir Masaljskis

labāk nākamo LV spēli paguli un lūri atkārtojumu, citādi bezmiegs, skatos, pa galvu dod
Slēpts komentārs: pony
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 11:54, pirms 17 gadiem
andzej tu esi lohs, tas bija nevis jansevics , bet gan simsons kas komenteeja!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 11:58, pirms 17 gadiem
tripalka rakstīja: Ivanaans knapi cietaas! jau peec sejas izteixmes vareeja redzeet ka prasaas sadot kaadam! vot tagad es vai vaaros no dusmaam... amiishiem nepietkiek ka vinnee sausajaa, shiem veel vajag pagruustiities!!! s*kas ble

prasijas vnk samaseet, Raucham vnk rokas niezeeja, nekas peedeejaa speelee, kad ekas neko neizshkirs, protams ceru ka muuseejie taalu aizkljuus, bet , ja tomeer, vnk ceru , ka Raicha kadam iemasees !!! zeel par zaagji, gan jau viss veel buus labi !

     [+] [-]

, 2008-05-03 11:58, pirms 17 gadiem
Ivanans labs, bet tagad nav ko tēlot mums krutos, tjipa : a manam brackam boksā "dans" .., dzeks nākamgad iekļus pleiofos un mēs būsim vieglajā svarā, tā ka par tiem noteikumiem, labi vien ir, ka nevar kauties..

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 12:06, pirms 17 gadiem
mūsējie nospēlēja labi VNK nedaudz nepaveivās jo amerikāņi bija atri un agresīvi un nospēlēja labāk (pozicionāli)!!
taču gan jau!!
ir ar vēl citas spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 12:11, pirms 17 gadiem
neskatoties uz nelabvēlīgo mums rezultātu, man patika saliedētā Latvijas aizsardzība.. Kas attiecās uz uzbrukuma līniju, tad novēlu vārtiem bagātas spēles viņiem.. Lai veicās gaidam pirmos vārtus un arī turpinājumu

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 12:13, pirms 17 gadiem
jaatziist diezgan nožēlojams hokejs lv izpildijumaa nekaadas momentu realizaacijas diemzheel vaij nu asv tiesham tik stipri vai nu museejie ir ljoti knapi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-03 12:34, pirms 17 gadiem
Nu žēl tāds rezūltāts nepelnīts, mūsējie rādija skaistu spēli tikai tas noslēdzošais moments... , nekas cerība ir un jācer ka dinamo strādās pie tā ar mūsu puišiem un tur būs progress!
lieliski spēlē Raitis visos elementos un varēja just ka pret vņu tur visiem bija respects!!! viņš varētu uzņemties arī līdera lomu uzbrukumā, gan aju būtu arī rezūltāts!
pret kanādu būs grūtāk , bet arī pašiem ir āspēlē labāk, uzbrukuma noslēdzošā fāze un nekam nederīgs mazākms, tas ir jāmaina

     [+] [-]

, 2008-05-03 12:36, pirms 17 gadiem
un nafig mums vajadziigi uzbruceeji? buutu labaak maukushi ar 5iem defiem un miers, metienu buutu ne mazaak a jeegas vairaak..

a ja nopietni, nah pa vaartiem netiek mests? parbaudes speelees tik jauki jau tika valjaa no shoios slimiibas, bet kaa chempis klaat taa censhamies apvest DAUDZ krutaakus speeleetaajus nekaa parbaudes speelees bija, kaut kaads sviests.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 12:36, pirms 17 gadiem
Eh, nevaru sagaidīt to brīdi, kad Begemots izsprāgs no sava krēsla!!! Tiešām sava mūža laikā gribētos sagaidīt skaistas spēles pret stiprām pasaules komandām. Un jāsāk jau no bērnības hokejistus trenēt mūsdienu pasaules hokejam nevis potēt tagadējo LV izlases rokrakstu. Te nav runa par rezervēm, jo kvalitatīvi strādājot ar to kas ir var uzaudzināt krietni labākus spēlētājus par esošajiem! Un es ticu, ka tā notiks!

     [+] [-]

, 2008-05-03 12:39, pirms 17 gadiem
Njaa izdeviibas bija lieliski izspeeleetas bet ripa nekaadi neliida vaartos zheel ka taa Nekas sanjemaas letinji,veel ir jaasasit sloveenji Sarauj!!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-03 12:40, pirms 17 gadiem
patricjohanson rakstīja: ko jus raudat ejat pashi uzspeljat es nesaprotu ko jus darat lv? lielie gudrishi

lai buutu Latvijas patriots nav jaabuut pastulbaakam hokeja fanam

     [+] [-]

, 2008-05-03 12:49, pirms 17 gadiem
Par Dinamo, nu varbūt 5-8 spēlētāji atbildīs KHL līmenim..,it sevišķi ja citiem būs Jāgrs un co..
Bet cits jautājums vai uz šādu spēles stilu gribētu iet skatīties sezonas garumā..
Znaroks bija labs spēlētājs, bet viņš nesaprot vienu pamatlietu, mēs nekad nebūsim spēka komanda.., mūsu domāšana ir citāda un tas arī pievilka attiecīgos spēlētājus uz Dinamo, laikam jau par to jāsaka paldies Tihonovam un Jurzinovam, kas ielika skaista hokeja pamatus..

     [+] [-]

, 2008-05-03 12:50, pirms 17 gadiem
masalskis123 rakstīja: Kad tu beigsi mest tik tizlus komentus esportaaa izaudz puis un tad runaa!! LOLL

Masalska kurss tur nummurs.pirmkaart esmu izaudzis.otrkaart piesavinoties kaada paziistama cilveeka uzvaardu tu par vinnu veel neesi klluvis.man esportaa ir 3 komentaari un visi ir pamatoti,savukaart tu savus ikdienissskkos iztirzaajumus vari patureet pie seviim

  -1 [+] [-]

, 2008-05-03 12:52, pirms 17 gadiem
UN diemžēl mēs esam tur, kur mēs esam.

     [+] [-]

, 2008-05-03 12:53, pirms 17 gadiem
>>heh
Starp hokeju un beisbolu ir atšķirība..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-03 13:15, pirms 17 gadiem
Spēle bija normāla!
protams tiesneši epizodēs bija nevietā!
bet jābūt reālistiem tie bija ASV,kaut gan pietrūa veiksmes, jo metieni bija bet ripa negāja vārtos!žēl..
varēja jau manīt arī aizsargu kļūdas!
Beigās jau likās ka Ivanāns kādam sados tiešām!
Bet bija arī pelnījuši par tādu rupju spēli pret Masaļski un ne tikai ...
tur arī tiesneši nebija vietā..

     [+] [-]

, 2008-05-03 13:17, pirms 17 gadiem
da nu es saku ar shaadu realizaaciju LATVIJA nekur tālu netiks!

  +6 [+] [-]

, 2008-05-03 13:18, pirms 17 gadiem
domaju ivanans dažus purnus nhl sezona atceresies

     [+] [-]

, 2008-05-03 13:22, pirms 17 gadiem
Baronsfans rakstīja: Atļaušos nepiekrist par CAN spēku, man viņi likās tāda pati līmeņa komanda kā ASV, jo ASV darbojās kā komanda, bet CAN vairāk kā individuālās zvaigznes, un spēle LV- ASV noteikti bija daudz ātrāka kā CAN-SLO!!!

Tādu spēlēta'ju uzbrukumā kā Hītlijs, Nešs, Specca, Stāls amerikāņiem nav. Kanādieši kā komanda varēja vēl pielikt, tas bija ju'tams visu spēli. Domāju, ka pret Kanādu mums ies vēl grūtāk, bet tā nav liela nelaime. Pēc tam mēs varam sasist gan Slovēniju, gan Vāciju, gan arī Slovākiju, vienīgi tādai viduvēja līmeņa komandai kā Latvija parasti uz 3 uzvarām pēc kārtas pulvera nepietiek... Ceru tomēr uz patīkamu pārsteigumu!

     [+] [-]

, 2008-05-03 13:22, pirms 17 gadiem
Bija ok, varāja redzet, ka musējiem bija grūtibas ar mazo laukumu un veiksme bija mūs galigi atstajusi. Pa tiesnešiem protms, kā vienmēr.....

     [+] [-]

, 2008-05-03 13:29, pirms 17 gadiem
Spēli iespējams būtu uzvarējuši, ja būtu bijuši mazāk noraidījumi. Pēc manām domām vajadzētu vairāk mest pa vārtiem, kaut gan 24 metieni it kā ir sakarīgs rādītājs, bet tomār ASV 49 metieni pierāda, ka, jo vairāk met, jo lielāka iespēja uzvarēt un arī jāpeidomā par metienu realizāciju, ko Znaroks jau uzsvēra pēc spēles ar Baltkrieviju.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 13:36, pirms 17 gadiem
Visi,kas te noliek LV-juus esat SLIMNIEKI!Juus vispaar saprotat,ko gvelzhat?Jautaajums neziniishiem:kura ir pasaules speeciigaakaa hokeja liiga?Atbilde(neziniishiem):NHL.LV-Raitis.ASV-visi(saakot ar slidu asinaataaju un beidzot ar coach).RESPECT-Izlasei!Godam.

  +5 [+] [-]

, 2008-05-03 13:50, pirms 17 gadiem
slikti, vairākumā gandrīz ne reizi nenostājāmies zonā, protams, tizlo znaroku jau vainot nevar, viņš ir tikai galvenais treneris kurš neko nerubī, bet kuru visiem jāaizstāv!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 14:02, pirms 17 gadiem
Amīši bija labāki...... vajadzēja kā Zenit-četras izdevības,četri vārti.....

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 14:06, pirms 17 gadiem
"The Halifax herald":
""I’m not really surprised by the way they played," said the 23-year-old Brown, who was with the U.S.A. world championship team in 2004 when it won bronze in Latvia.

"The only other time we played them it was a 4-2 game. They have a lot of skill and it could have easily been two or three goals for them tonight."

Despite being outshot, Latvia had its scoring chances. The Latvians came out buzzing in the second period and swarmed goalie Tim Thomas.

Their best chance came early in the middle frame, when Martins Cipulis, left unchecked in the high slot, one-timed a shot which Thomas dove across to snag with his glove. Later, Thomas made two spectacular saves in succession in the third period to preserve the shutout. The Boston Bruins netminder needed his ‘A’ game against the pesky Latvians.

"It’s great for the confidence of the team to see Tim play so well," Brown said. "He made some big saves for us which I think demoralized their team.

"But we need to clean up our play in the defensive zone. We can’t be giving up those Grade A scoring chances against a team like Canada."

At the other end, Edgars Maskalskis was solid if not spectacular. The Latvian goaltender’s biggest stop came on a Lee Stempniak penalty shot 11:34 into the second. With a chorus of whistles showering down as the St. Louis Blues forward skated in, Stempniak tried to sneak a backhand between the pads but Maskalskis closed the gate.

"There was good goaltending on both sides tonight," said Brown, who knocked in a rebound during a first-period power play. "We could have had seven or eight goals."

The Latvians were buoyed by about 1,000 boisterous nationals proudly wearing their country’s colours while keeping the beat of a half-dozen pounding bass drums. Latvia may not get many victories at this tournament but their fans, who occupied at least three whole sections at each end of the rink, win points for their enthusiasm.

"When we played them in Latvia, it was absolutely loud," Brown recalled. "You couldn’t hear anything on the bench. The coach would touch you if it was your turn. Imagine that barn with all Latvians. For them, this is like the Stanley Cup."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 14:16, pirms 17 gadiem
cesars rakstīja: "ja nevar iemest laukumaa,tad lai iet un podaa iemet"

"Ja viņš nevar vārtos iemest, tad lai iet uz poda un tur kaut ko iemet..."
Tā ir precīzāk...

     [+] [-]

, 2008-05-03 14:21, pirms 17 gadiem
Žel ka šogad Dzelzs vīrs Kārlis Skrastiņš netika jūtami pietrukt viņš un viņa pieredze bet nu jaturpina spēlēt!
Slēpts komentārs: toms11313

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 14:48, pirms 17 gadiem
max rezultāts ko var nospēlēt spēlējot tā kā pret ASV ir 0:0

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 14:53, pirms 17 gadiem
Komentaaru daudz, viedoklji visaadi, slinkums te visu lasiit, laikam arii nav vajadziibas, tikai jaasaka paldies Latvijai par ciinju, zheel, ka neizdevaas realizeet kaut vienu momentu, bet tuvu jau bija, patika vairaki speeleetaaji, manupraat, arii Ivanaans labi iekjlaavaas, lielisks moments bija, kur peec vinja piespeeles Shtaals pa shtangu traapiija, Barishs laikam grib norauties, nepietiek, ka vinjsh jau NHL no Ivanaana dabuuja aizlaisties... Izskataas, ka pie mazaakuma gan jaapiestraadaa, skatiijos pirms tam Kanaadas - Sloveenijas speeli, kaut vai kaa tie pashi sloveenji aktiivi mazaakumaa (vismaz paaris reizes taa likaas), taapat jau pret Kanaadu vinji padaudz vaartus ielaida, vienkaarshi jaapiekriit, ka izskatiijaas, ka muuseejie mazaakumaa diezgan daudz briivu vietu atstaaja, peec tam arii labi tika paraadiits, vienaa vaartu zaudeejumaa atljaava mest (peec tam jau vaartu priekshaa viss notika), otraa reizee pilniigi briivs palika Keins, kursh sanjeema piespeeli, bet tas viss ir labojams, paldies par ciinju, veiksmi!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-03 15:01, pirms 17 gadiem
vAjadzeeja sadot tiem asv pa purnu vismaz, jo vini pret museejiem speleeja loti rupji(protams iznemot IVANĀNU) UN VISPAR MUUms pat elementaaru ciennu neziraadija kaut vai pret masalski ,masalskis pats jaw gribeeja kauties vajadzeeja palidzeet un izraisiit kartiigu kautinnu lai tie lohi nedomaa kad mees esam kaut kaadi idoti!!!LATVIJAI IR JAAUZVAR!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 15:03, pirms 17 gadiem
Shoreiz tieshaam neveicaaas. 4 vai 5 epizodees neiemeta no tik labaam poziicijaam zheel jaacer ka panjems slovenjus.. Ivanaans monsts..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 15:15, pirms 17 gadiem
Buus ok muuseejie turas puikam jasanjemas iistie fani ar turamies buus ok galvu nenokaramSarauj LAtvijaSpeli gaidiiju skatiijos un ne mirkli nenozheelojuA tie kas skaita ka ir fani un kko murmina tie ir tikai skata fani(Nevienam luugums neapvainoties)Un ta uz priekshu LAtvija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-03 15:41, pirms 17 gadiem
Kaa, vispaar, Ivanaans nospeeleeja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-03 17:16, pirms 17 gadiem
Andzzeys rakstīja: 1. Amiishi bija paaraaki... BET... reti kad novelju vainu par pashu nevareeshanu uz tiesneshiem, bet shoreiz ir jaaizsaka "paldies" arbitriem par sava darba "godpraatiigu" veikshanu. Shiem purniem pashiem nav kauns uz sevi skatiities spogulii? Lai kaadas mees petiicijas peec shaadaam speeleem parakstiitu, tomeer kaa redzams nekas jau nemainaas! Varbuut Lipmanam vajadzeetu skaljaak runaat!

2. Komenteeja Janshevics? Psc, man vieniigajam vinja komenteeshanas stils un balss shkjiet pretiiga? Tv3 laikam ir finansiaalas probleemas, ja jaapienjem shis klauns! Nekaa personiiga!

3. Raitis peec epizodes 3. perdiodaa labi uzcepaas un pareizi ir- jo tiesneshi vairaak saak pietiesaast, jo arii pashi speeleetaaji kljuust bezkauniigaaki un tur jau nekas cits neatliek kaa sniegt liidz shim izpalikusho maaciibu kaartiiga shkjiiliena vai vismaz bargaaka vaarda formaa!

4. Pozitiivais: epizodes jau ir un pat ljoti labas! Vaartu stabinjsh pirmajaa periodaa, vismaz 3 lieliski metieni no vaartu priekshas veelaak... Bet jaarealizee!!!

5. Kaarteejo reizi jaasmiin par tiem, kas pirms tam pilnu esportu bija piespamojushi ar vaardiem, ka muuseejie noteikti uzvarees! Esiet tachu objektiivi un nepadariet sevi par mulkjiem! Vajag cereet, nevis pirms speeles jau veelamo pienjemt par esamo!

Nenokaram degunus- mees veel savu vaardu pateiksim!


Tie daudzie mīnusi par tavu komentu tikai liecina, cik daudz te esportā tomēr ir "pavasara fanu" un citi tirliņi, jo tiešām ļoti objektīvi visu pateici.

Īpaši viņi satraucās droši vien par tavu 5. punktu

Piekrītu arī par to komentētāju, visu laiku nevis komentē spēli, bet domā ko teikt, Labrīt vai Labvakar nu pilnīgs diletantisms. un tad vēl visu laiku komentāros izmanto visādus senlatviešu izteicienus un ticējumus.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 17:26, pirms 17 gadiem
Packa rakstīja: Tie, kas kko gaužās par tiesnešiem... nu neskatieties hokeju, nu ne bija te ko tiesnešiem pārmest, līdzīgās epizodēs pilnīgi visās spēlēs tiek svilpts. Normāla tiesāšana.


Nu dieko normāli nebija, kad bija aizturētais sods un LV spēlētāji jau divas reizes pieskārās ripai, bet svilpe neatskanēja un tad arī bija tas moments, kad traumu guva Daugaviņš. un labi ka beigās tomēr bija ok viņam, bet tā visa epizode bija tīra tiesnešu kļūda. Pie tam tad jāprasa kāda jēga no 4 tiesnešiem uz laukuma, ja tik un tā neredz tādas epizodes.

     [+] [-]

, 2008-05-03 18:07, pirms 17 gadiem
Bakej rakstīja: Man nav atkaartojuma!

easy man!!!viss ir vienkārši - piesēdies pie tv kastes īstajā laikā, kad rāda atkārtojumu

  +2 [+] [-]

, 2008-05-03 18:27, pirms 17 gadiem
Nu pilnīgi bez variantiem. Un pie vainas nav tiesneši vai negūtie vārti. Hokejā nevar uzvarēt slidojot 2x lēnāk un tad, ja pretinieka nūjas un ripas kontrole ir 2x meistarīgāka. Svarīgi ir tas, ka amerikāņi spēja mūsējos apspēlēt uz vietas, nemaz neslidojot. Viņi kontrolēja ripu pārliecinoši visu spēli, ja salīdzina analoģijās ar futbolu. Pirms gadiem 2-iem jau Beresņevs šo aspektu minēja, ka latviešu jaunatnei trūkst tehniskās meistarības. Nav vairs Dinamo skolas - Beļavskis, Kerčs, Vītoliņš, Sējējs & Co ir prom. To arī Artis Ābols vakar minēja, ka vienīgais tehniskais spēlētājs komandā ir Ņiživijs, kurš plucināja amīšu aizsardzību. Hokeja zelta mirkļos lieliski var redzēt, kā Beļavskis ieliek golus amerikāņiem, krieviem, kanādiešiem. Tā ir klase, līdz kurai mūsu pašreizējiem jaunajiem vēl augt, augt, un dod Dievs, ja izaugs. Visu cieņu Latvijai, treneriem, līdzjutējiem, bet šajā ziņā esmu reālists. Pret kanādu - manuprāt, bez jelkādiem variantiem, ja nenotiek debesu brīnumi. Slovēņus paņemsim, nākamajā kārtā pret eiropas komandām arī cīnīties varam, jo vismaz somiem un slovākiem nhl-iešu pulks ir pablāvs.

Protams, mans subjektīvais viedoklis. Var tam arī nepiekrist, bet vismaz vizuāli skatoties spēli tā liekas.

     [+] [-]

, 2008-05-03 18:32, pirms 17 gadiem
Ļoti žēl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-03 21:30, pirms 17 gadiem
ASV vārtsargs bija līmenī! Neko darīt, jācīnās tālāk...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-03 21:43, pirms 17 gadiem
Nesaprotu,kur bija tā mūsu labā spēle,kā tā izpaudās?Varbūt rezultātā,labi ka nebija 10:0,tad jā,tad 4:0 ir labs rezultāts.Izņemot dažas epizodes,kurās nepaveicās,pārējais spēles laiks bija viena vienīga mīcīšanās.Amerikāņi bija ātrāki un mūsējie netika līdzi,pirmkārt jau domāšanā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-03 22:00, pirms 17 gadiem
Es neko nenolieku,bet skatos reāli uz lietām,nevis tukši vāvuļoju.Arī es esmu par Latviju,bet rezultāts runā pats par sevi.

     [+] [-]

, 2008-05-03 23:52, pirms 17 gadiem
Skumigs sakums jau ir, bet shodiena nebija ta veiksmigakaa spele! Patika musu cinjas spars un neatlaidiba!

Noraidijumi mus iegaza, amerikanieshi burtiski 3 vartus iebakstija un retro terpos spelejushie amerikanji chempi mums par nelaimi sak ar 4:0 uzvaru!

Pret Kanadu nebus ne par matu vieglak, bet cinisimies un paradisim savu raksturu!

Par sho dienu piedodam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-04 02:30, pirms 17 gadiem
Raiča malacis. Tiesnešiem un amīšiem ar zābaku pa pauri!! -šitā izturēties pret vārtsargu... grrrrr!