Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2728, Did:0, useCase: 3
Autors: Guntars Paste

Paste: Daudziem vajag padomāt, vai ir vērts turpināt spēlēt

Paste: Daudziem vajag padomāt, vai ir vērts turpināt spēlēt
Edgars Masaļskis, Lauris Dārziņš un Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Neskatoties uz zaudējumu pēcspēles metienos Francijai (2:3), vietu starp pasaules labākajām izlasēm nosargājusi Latvijas valstsvienība, kas apakšgrupā ierindojās septītajā vietā astoņu komandu konkurencē. Ar rezultativitātes punktiem izcēlās tikai septiņi spēlētāji, norāda Olybet eksperts Guntars Paste, pārējos aicinot apdomāt karjeras turpināšanu.

Pasaules čempionāts atstājis divējādas sajūtas, jo abas uzvaras esam izcīnījuši pagarinājumā un septiņās spēlēs savācām tikai piecus punktus. Malači, minimālo uzdevumu - palikšanu elites grupā - esam izpildījuši, bet pret Franciju pēdējā trešdaļā atdevām uzvarētu maču, nomazgājām labo sajūtu, kas bija vismaz pēdējās cīņas sakarā. Kopumā turnīru uz saviem pleciem iznesa trīs hokejisti: Edgars Masaļskis, Kaspars Daugaviņš un Lauris Dārziņš. Saka, ka komanda uzvar un zaudē kopā, bet šeit tā nenotika. Vēl paldies par stabilo turnīru varam pateikt dažiem aizsargiem - Krišjānim Rēdliham, Guntim Galviņam, Aleksandram Jerofejevam.

Taču nezinu, kas desmit sekundes pirms pamatlaika beigām galvā darījās Kristapam Sotniekam. Par ko viņš domāja un ko vēlējās paveikt? Septiņas sezonas nospēlējis augstā līmenī! Viņš labi zina, ka maziem bērniem māca, ka pēdējais aizsargs nedrīkst mest kājās. Liec to ripu vienalga kur - apēd, norij, iemet stūrī, vienalga kur! Ja draud izgājiens viens nullē, pēdējais aizsargs nedrīkst mest. Tagad Sotniekam katru dienu jāliek Edžam alus. Par šādiem gājieniem cērt nost rokas.

Varbūt rakstu emociju iespaidā, bet, ja septiņās spēlēs rezultativitātes punktus gūst septiņi spēlētāji, tad daudziem vajag padomāt, vai ir vērts turpināt spēlēt hokeju. Labi, nemet iekšā pret kanādiešiem, zviedriem un čehiem, bet vismaz paliec atmiņā ar cīņu, degsmi acīs. Bāli, bāli...

Iespējams, problēma slēpjas galvā, iespējams, čaļi sadomājušies, ka ir augstas klases meistari. Ja visa izlase paskatītos spogulī, tad augstas klases meistaru tur ieraudzītu maz. Kādam liksies skarbi, bet tādas ir manas domas.

Ja uzbrucējs atbrauc uz pasaules čempionātu un domā par labu kontraktu labā komandā, tad ir jāmet iekšā. Agrāk nebija Rīgas "Dinamo", bet visi hokejisti bija līderi komandās. Cipruss Raumas "Lukko" Somijā spēlēja ar zelta ķiveri, Znaroks, Pavlovs, Čudinovs, Semjonovs, Tambijevs, Kerčs, Fanduļs, Beļavskis - visi komandās bija līderi. Tāpēc izcīnījām septītās vietas un citi no mums baidījās. Punktus vāca arī ceturtās maiņas uzbrucēji. Kas tas par uzbrucēju, ja nelien uz vārtiem un nevar iemest vienu ripu?

Jānis Sprukts - viņam jābūt pirmās maiņas centram, vilcējam, bet septiņos mačos viņš iemet vienu ripu savos vārtos. Andris Džeriņš, kurš šodien pēc fantastiskas Daugaviņa piespēles neizmantoja izgājienu vienatnē, pirmo reizi sešos turnīros guva vārtus, apsveicam! Ja sezonā nevar iemest vārtus, tad pasaules čempionātā arī neiemetīs.

Mums ir jaunā paaudze, plejāde spēlētāju, kuriem ir 20 gadu. Vajag aizķerties Eiropā, Vācijas otrajā līgā, bet es viņus tur neredzu - priekšā ir kanādieši, čehi. Lai izsistos, vajadzīgs raksturs. Arī Kazahstānā būs piecu leģionāru limits, cerams, ka vismaz tur aizķersies un pierādīs. Ja nemetīs šādos čempionātus, nemetīs arī pasaules čempionātā, tā nenotiek.


, 2015-05-12 21:26, pirms 10 gadiem
100% piekrītu...!
, 2015-05-12 21:26, pirms 10 gadiem
Nevar nepiekrist...
Slēpts komentārs: stardust
, 2015-05-12 21:28, pirms 10 gadiem
izņemot pēdējo rindkopu, kurai piekrītu daļēji, pārējam piekrītu ari es
, 2015-05-12 21:29, pirms 10 gadiem
Lai nu kas, bet pastem pilnīga taisnība.
Ko tas sprukts tai laukuma darīja, man joprojām nebija skaidrs, piespēles nekādas, slidojums vājš, rokas nekādas. Nebrīnīšos, ja šis bija viņa pēdejais pč.
Pilnībā jāmaina izlases modulis, jāņem jaunie vairāk iekšā, kam ir degsme spēlēt, tikpat labi pirmajā maiņā varēja spēlēt lipsbergs-jevpalovs-kulda. Nebrīnītos, ja šī maiņa būtu daudz lietderīgāka nekā sprukta. Labi sprukta maiņai lietderības nebija vispār..
, 2015-05-12 21:30, pirms 10 gadiem
stardust rakstīja: Cik dzirdēju , Sprukts redzēts Prāgā 5 no rīta krietnā pāli.
ta hoķj 6 no rīta, bet uz spēli ir jābūt uz 100% gatavam. Palasiet grāmatu par Ozoliņu.
, 2015-05-12 21:30, pirms 10 gadiem
Man vēl fascinē viedoklis, ka šajā turnīrā spēlēja Latvijas otrā izlase pēc sastāva. Neesmu eksperts šajās lietās, bet tā uz pirkstiem skaitot man sanāk, ka pietrūkst viena maiņa, nevis viena otrs sastāvs.
, 2015-05-12 21:32, pirms 10 gadiem
100 % taisnība Pastem
, 2015-05-12 21:32, pirms 10 gadiem
Taisnība jau ir, bet neveiksmīga turnīra dēļ beigt karjeru?
, 2015-05-12 21:32, pirms 10 gadiem
sinliv rakstīja: Man vēl fascinē viedoklis, ka šajā turnīrā spēlēja Latvijas otrā izlase pēc sastāva. Neesmu eksperts šajās lietās, bet tā uz pirkstiem skaitot man sanāk, ka pietrūkst viena maiņa, nevis viena otrs sastāvs.
pirmais, vai otrais sastāvs ir vienmēr diskutējams jautājums. Tad laikus vajag definīciju kas skaitās kas, citādi pamainot pirmajā sastāvā dažus cilvēkus, izveidojās otrā izlase utt
, 2015-05-12 21:33, pirms 10 gadiem
ErvThePerv rakstīja: Taisnība jau ir, bet neveiksmīga turnīra dēļ beigt karjeru?
te vairāk iet runa par attieksmi
, 2015-05-12 21:34, pirms 10 gadiem
Šķiet, gadus piecus neesmu atstājis nevienu komentāru, bet šī ir reize, kad prasās... Sotnieks ir labs hokejists, bet par ko viņš tajā brīdī domāja??? Iespējams, kaut kādas apstākļu sakritības gadījumā viņš iemestu vārtus, bet izlasei tie faktiski neko nedotu. Tad triec ripu pret apmali vai kaut vai atpakaļ aiz saviem vārtiem - ikviens variants vienlīdz labs. Tikai ne šāds... Paldies Masaļskim un tam, ka hokeja Dievs bija ar Latvijas izlasi!
Slēpts komentārs: cyborg84
, 2015-05-12 21:35, pirms 10 gadiem
Pastem šķiet otrais sakarīgais raksts un tas pirmais arī bija daļa no šī, proti D&D un Masaļskis, tagad varu piekrist
, 2015-05-12 21:36, pirms 10 gadiem
nu ja pret franciem izlase var pa vartiem uzmest tika patsmit reizes... tad nu galvenajam trenerim un dalai speletaju ir japazud no izlases...
, 2015-05-12 21:36, pirms 10 gadiem
Nu pietrūka šai komandai gan Girgensona ,gan Ķēniņa,gan Karsuma
,gan Kuldas ,gan Bārtuļa!
, 2015-05-12 21:36, pirms 10 gadiem
Bet varbūt tas ir Masaļskis, kurš katru dienu uzsauca Sotniekam alu un lūk razultāts.
, 2015-05-12 21:38, pirms 10 gadiem
Nemet pa vārtiem slikti, Sotnieks uzmet atkal slikti.
, 2015-05-12 21:38, pirms 10 gadiem
Viedi vārdi virsrakstā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 21:39, pirms 10 gadiem
Gribētu dzirdēt no Pastes kunga kā viņš redz tālāk mūsu hokeju.. neskatīsimies 10 gadus uz priekšu, ņemam mazāku termiņu - 5 gadi!

Vai Beļavskim jāpaliek, ja nē, tad kuram jāuztic izlase? Vai Kirovam jāpaliek, ja nē, tad kuru viņš redz LHF prezidenta krēslā?

Vai Baldoniekam joprojām ir jābūt izlases GM?
, 2015-05-12 21:39, pirms 10 gadiem
Rolands Norietis rakstīja: Šķiet, gadus piecus neesmu atstājis nevienu komentāru, bet šī ir reize, kad prasās... Sotnieks ir labs hokejists, bet par ko viņš tajā brīdī domāja??? Iespējams, kaut kādas apstākļu sakritības gadījumā viņš iemestu vārtus, bet izlasei tie faktiski neko nedotu. Tad triec ripu pret apmali vai kaut vai atpakaļ aiz saviem vārtiem - ikviens variants vienlīdz labs. Tikai ne šāds... Paldies Masaļskim un tam, ka hokeja Dievs bija ar Latvijas izlasi!
Vienkārša atbilde: Aizsargs ir uzbrukuma zonā, lai mestu pa vārtiem, nevis piespēlētu stūrī...
, 2015-05-12 21:39, pirms 10 gadiem
stardust rakstīja: Cik dzirdēju , Sprukts redzēts Prāgā 5 no rīta krietnā pāli.
Es atkal dzirdēju ka tu rakstot to Tvaika ielas!
, 2015-05-12 21:39, pirms 10 gadiem
Skaidrs, ka runa, galvenokārt, par sprukstiņu. Miķelis ar vienīgi pateicoties savai veiklībai bija kaut cik vērtīgs.
, 2015-05-12 21:40, pirms 10 gadiem
Acīmredzot Sotnieks savā dzīvē ir paveicis arī daudz labas lietas ka tas Augstākais viņam piedeva šo grēka darbu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 21:42, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Spruktam bija ļoti augsts iemetienu %
BRAVO!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 21:43, pirms 10 gadiem
Tāpēc jo interesantāk zināt kur spēlēs liela daļa tagadējie Dinamo hokejisti ja nākamgad Dinamo vairs nebūs?

Kazahstānā? Kur citur?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 21:46, pirms 10 gadiem
Labaak paste pastaasti kaa jaunatnes un junioru liigaas un izlasees vecaaki maksaa naudu treneriem, lai vinju nespeejiigais speeleetaajs tiktu speeleet????
, 2015-05-12 21:46, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ierēķini Meiju, Pujacu utt.
Karsums, Zemgus, Bārtulis, Kulda, Pujacs, Meija, Ķēniņš.. nekas, cerēsim ka nākamgad ierindā būs šie zēni + Pavlovs būs izcietis DSQ!

Domāju ka arī tāds kaplis 4 maiņā kā Bičevskis varēja plaīdzēt, tas pats Juris Štāls.. eh traumas, traumas, traumas!
, 2015-05-12 21:46, pirms 10 gadiem
Nu saprotams, ka pietrūkst veči no NHL. Bet paskataties paši. Diži rezultatīvi viņi pasaules čempjos nav. Par Kuldu, protams, ļoti žēl, labs aizsardzībā, ne sliktāks uzbrukumā, vismaz kaut ko sakarīgu var izvedot. Par Mārču, nu tur jau skaidrs, ka uz PČ viņu negaidām. Meija- nu tur arī nekā diža nebūtu, varbūt kādu punktiņu būtu savācis. Žora- pietrūkst, bet pagāšgad atceros, ka puse(ja ne vairāk) ielaistu vārtu uz viņa sirdsapziņas. Bārtulis jau arī pierasts variants, ka labāk viņs rallijā brauc... Gudis, varbūt nostavētu kādu spēli, bet nedomāju, ka Masala bija sliktāks.
, 2015-05-12 21:46, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Bez RD Latvijas hokejs nosprāgs
slimi murgi....DR neko nedod Latvijas hokejam, tieši otrādi, stagnē spēlētāji un nav attīstības....Tieši bez DR daudziem būtu vairāk jāattīstās un palīdzētu tikai izlasei
, 2015-05-12 21:49, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Bez RD Latvijas hokejs nosprāgs
Kas ir tas labais ko Dinamo ir devis Latvijas hokejam?

Ozoliņu atgrieza hokejā Sējējs, jā tas ir labi.. kas vel?

Mēs katru gadu pēdējos 5 gadus karājamies starp A un B grupu un tas ir Dinamo atjaunotajā ērā!

Nekā pozitīva es neredzu tam ko Dinamo ir devis Latvijas hokejam!
, 2015-05-12 21:52, pirms 10 gadiem
Kāds visus jaunos pirms laika atskaitīja,lai tie vecajeim bukiem nesataisītu kaunu.
, 2015-05-12 21:52, pirms 10 gadiem
Tas, kuram vajag beigt spēlēt, ir Lipmans. Un Beļavski var paķert līdzi. Nu, nav viņš vel sasniedzis izlases līmeni. Lai patrenē nopietnas pieaugušo hokeja komandas dažus gadiņus un tad varēs runāt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 21:55, pirms 10 gadiem
Beidziet nolikt Soču.
Nu gadijas čalim kluda. Ok, nav šis cempis tas labakais viņam, bet nu nav vins ari starp tiem, kas regulari varitu sudus.
Vienkarsi soreiz ta sanaca un labi, ka Masalskis izglaba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 21:55, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: slimi murgi....DR neko nedod Latvijas hokejam, tieši otrādi, stagnē spēlētāji un nav attīstības....Tieši bez DR daudziem būtu vairāk jāattīstās un palīdzētu tikai izlasei
Pilnīgi piekrītu, jo paskatās uz Francijas jauniešu izlašem, tad viņime utr nekas īpašs nav. Bet lielā izlase spēlē godam un pat Minskā iekļuva 1/4. Tagad izlasē ir 2 NHL veči un daudzi spēlē Eiropas top līgās vadošās lomas.
, 2015-05-12 21:56, pirms 10 gadiem
Piemērs kā rīkojas civilizētā pasaulē, kad izgāzts PČ Matjaz Kopitar resigns - 2015 WM -...
, 2015-05-12 21:56, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Bez RD Latvijas hokejisti spēlētu Austrijas un Ungārijas līgās, ar retiem izņēmumiem
Tagad mēs uzvaram vēl uz tā rēķina, ka ir augsta spēļu prakse visu sezonu
Redzot kā Austrija spēlēja, tad viņiem tur tikai tas labāk būtu nekā DR 3/4 maiņa, dažam pat otrā maiņa.....Lai spēlētu kā leģionārs ir vienmēr jāstrādā, kamēr DR viņš spēlē dēļ tā, ka ir latvietis
, 2015-05-12 21:56, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Bez RD Latvijas hokejisti spēlētu Austrijas un Ungārijas līgās, ar retiem izņēmumiem
Tagad mēs uzvaram vēl uz tā rēķina, ka ir augsta spēļu prakse visu sezonu
kā tu izskaidrosi laika periodu pirms Dinamo?
, 2015-05-12 21:56, pirms 10 gadiem
No Jāņa Celmiņa twitter konta:

Izlases hokejisti pēc mača ģērbtuvē Kirovam lūguši Beļavski atstāt galvenā trenera amatā...

Es piekrītu ka jādod trenerim vel viena iespēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 21:57, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Francijai ir savs čempionāts, tāpat kā Austrijai
Latvijai ir tikai Rigas Dinamo
Kā teica Opulskis, bez RD Latvijas hokejam nav nākotnes
Ko citu Opulskim teikt? Viņš strādā tajā sistēmā un loģiski ka viņš to slavē!
, 2015-05-12 21:57, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ja nebūtu KHL, mēs šodien būtu B divīzijā
šodien labi spēlēja 4. maiņa, jo Saulietim, Ābolam ir pieredze KHL
Saulietis tāpat bez KHL spēlē un Ābola vietā mierīgi kāds cits varēja būt + viņš pats labākā klubā un līgā varēja būt
, 2015-05-12 21:58, pirms 10 gadiem
Es domāju, ka RD tieši vajadzētu nosprāgt. RD degradē Latvijas hokeju, nevis attīsta. Visi tiek pie labām naudām un viss. Tieši tad, kad visi bija izsēti pa dažādām līgām, viņiem bija lielāka motivācija pavasarī satikties un parādīt, kas ir kas. Nospēlēt pārbaudes spēles savu skatītāju priekšā kā nākas. Dinamo viņi izlaidušies savu līdzjutēju priekšā slidot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 21:58, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kas ir tas labais ko Dinamo ir devis Latvijas hokejam?

Ozoliņu atgrieza hokejā Sējējs, jā tas ir labi.. kas vel?

Mēs katru gadu pēdējos 5 gadus karājamies starp A un B grupu un tas ir Dinamo atjaunotajā ērā!

Nekā pozitīva es neredzu tam ko Dinamo ir devis Latvijas hokejam!
Vienīgi pirmās sezonas deva kaut ko, jo hokejisti ieguva pārliecību, ka var labi spēlēt ar labākajiem pēc tam sākās... Ok, nav jau viņi vainīgi, ka to naudu maksā, taču kādēļ neviens neraujas uz NHL caur AHL vai nemēģina aizķerties SHL, Liiga, Allsvenskan.
, 2015-05-12 21:59, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Beidziet nolikt Soču.
Nu gadijas čalim kluda. Ok, nav šis cempis tas labakais viņam, bet nu nav vins ari starp tiem, kas regulari varitu sudus.
Vienkarsi soreiz ta sanaca un labi, ka Masalskis izglaba.
Gribētu dzirdēt ko tu teiktu jā šī Sočas kļūda mums maksātu vietu elites grupā!!

Žēl ka nebūs iespēja dzirdēt tavas patiesās domas, žēl ka tagad jāklausās tāda liekulība!
, 2015-05-12 21:59, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ja nebūtu KHL, mēs šodien būtu B divīzijā
šodien labi spēlēja 4. maiņa, jo Saulietim, Ābolam ir pieredze KHL
Pašam nav smieklīgi par to, ko uzrakstīji? Cik tad liela tā Saulieša un Ābola pieredze KHL ir? KHL spēlētājiem, izskatās, galvā čuras ir sakāpušas - iedomājušies, ka ir baigās zvaigznes, lai gan ir viduvējības vai pat vēl zemāk. Latvija kaut ko var sasniegt tikai tad, kad spēlē kā komanda. Un tās šogad nebija!
, 2015-05-12 21:59, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Austrijas čempionāts ir nesalīdzināms ar Latvijas
Tajā spēlē mēs bijām noguruši, bet izvilkām, jo mums pieredze kā cīnīties smagās situācijās KHL
nav gan....lūdzu beidz sapņot....
, 2015-05-12 21:59, pirms 10 gadiem
Viesulis rakstīja: Piemērs kā rīkojas civilizētā pasaulē, kad izgāzts PČ http://www.iihfworlds2015.com/en/news/matjaz-kopitar-resigns/
Laikam trenerim pašam ir jajut vai ir iemesls aiziet.
Acimredzot Beļavskim pašam sis sajutas nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:00, pirms 10 gadiem
Viesulis rakstīja: Pašam nav smieklīgi par to, ko uzrakstīji? Cik tad liela tā Saulieša un Ābola pieredze KHL ir? KHL spēlētājiem, izskatās, galvā čuras ir sakāpušas - iedomājušies, ka ir baigās zvaigznes, lai gan ir viduvējības vai pat vēl zemāk. Latvija kaut ko var sasniegt tikai tad, kad spēlē kā komanda. Un tās šogad nebija!
Saulietim KHL ir diezgan pieredze - 98 spēles!
, 2015-05-12 22:00, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Austrijas čempionāts ir nesalīdzināms ar Latvijas
Tajā spēlē mēs bijām noguruši, bet izvilkām, jo mums pieredze kā cīnīties smagās situācijās KHL
Un Austrijas līgās nav smagas situācijas? Noveicās, ka Daugaviņš nespēlē Rīgā, bet Maskavas Dinamo, kur ir zem milzīga spiediena katru spēli. Tieši tādās situācijās parādās īstās meistarība, nevis kā DR. Netiekam play-off, sorry dzheki nekas traks jūs visi paliekat.
, 2015-05-12 22:01, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: No Jāņa Celmiņa twitter konta:

Izlases hokejisti pēc mača ģērbtuvē Kirovam lūguši Beļavski atstāt galvenā trenera amatā...


Es piekrītu ka jādod trenerim vel viena iespēja!
Domājošs treneris pēdējā iemetienā mūsu zonā pēc Sotnieka kļūdas 8 sekundes pirms spēles beigām sūtītu Spruktu, kurš vinnēja līdz šim praktiski visus iemetienus, nevis Džeriņu. Labi , ka šoreiz ripa palika mums, bet tas daudz liecina par trenera elastību .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:01, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Laikam trenerim pašam ir jajut vai ir iemesls aiziet.
Acimredzot Beļavskim pašam sis sajutas nav.
Spēlētāji pēc spēles esot lūguši Kirovam lai Beļavski atstāj!

Acīmredzot viņi labāk zin par tevi kāpēc Beļavskis jāatstāj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:02, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Gribētu dzirdēt ko tu teiktu jā šī Sočas kļūda mums maksātu vietu elites grupā!!

Žēl ka nebūs iespēja dzirdēt tavas patiesās domas, žēl ka tagad jāklausās tāda liekulība!
Priecigs nebutu.
Wnk padomaju tiri no cilveciga viedokla.
Speciali jau viņs to nedarija.
Bet lab, tads ir sports.
, 2015-05-12 22:02, pirms 10 gadiem
Kurš bez Masaļska bija uz laukuma, kad spēlē pret Vāciju zaudējām vārtus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:03, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Sorokins pateica, ka Latvijas čempionāts ir Itālijas 2 līga
Izdari secinājumus!
Un? DR tāpat neko pa lielam nedod Latviojas hokejam...izlasei labāk būtu, ja viņi sistos pa daudziem klubiem un tur censtos tikt pirmajās maiņās....Garantēties līgumi no DR = stagnācija
, 2015-05-12 22:03, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Domājošs treneris pēdējā iemetienā mūsu zonā pēc Sotnieka kļūdas 8 sekundes pirms spēles beigām sūtītu Spruktu, kurš vinnēja līdz šim praktiski visus iemetienus, nevis Džeriņu. Labi , ka šoreiz ripa palika mums, bet tas daudz liecina par trenera elastību .
Beļavskis mācās kaujas apstākļos, arī Znaroks tā darīja savā laikā!

Tapēc jau teica ka vajag Sašam vairāk palīgu, kapēc nevarēja pieslēgt izlasei Ignatjevu uz čempionāta laiku vai Ankipānu?
, 2015-05-12 22:04, pirms 10 gadiem
Ja Indrašis nebrauks uz ZA šoruden, tad visdrīzāk sapnis par NHL izplienēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:05, pirms 10 gadiem
Nu PASTE, KURS NU BUUTU PAR HOKEJU SPRIEDIS.... Teikas bandiits, tagad par lielo hokeja ekspertu metaas, nebutu OZO tev COMS, ar tevi pat Amatieru Hokeja ligas udens pieneseejs nerunaatu, PATS ESI BIJIS PILNIIGS NULLE KAA hokejists, VEEL LIELAAKS NULLE KA Treneris, TAPEC LABAK PIRMS SAVU BEZJEDZIGO VIEDOKLI PAR PROFESIONALIEM HOKEJISTIEM IZSAKI... PAMEGJINI UZ LEDUS AR SLIDAM UZKAPT TAJAA NEIELUUZTOT UN TAD PAR HOKEJU M UU LDI... PARAZIIT !
, 2015-05-12 22:05, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Tu tiešām gribi vēl vienu gadu skatīties, kā sava līmena komandas vienādos sastāvos pret mums spēlē kā vairākumā? Kādreiz pat TOP komandas to nevarēja tik brīvi darīt kā šodien franči. Es negribu nākošgad redzēt ungārus franču vietā mūs sitam kā amatierus... Paldies, bet nē.
Jā es gribu lai Beļavskis paliek! No sirds to saku! Vienigi varētu pieslēgt vel kādu palīgu! Igantjevu, Ankipānu!

Es gribu lai nomaina Vilni Kluci jo fiziski mūsu komanda izskatījās NOŽĒLOJAMI un tas ir Kluča kunga "nopelns"!

Un no fiziskās nespējas arī izrietēja pārējās nelaimes kas mums bija!
, 2015-05-12 22:05, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Ja Indrašis nebrauks uz ZA šoruden, tad visdrīzāk sapnis par NHL izplienēs.
varbūt uz AHL, bet jautājums, kurš vēl viņu vēlēsies? Jau tā Ķēniņš viņu izkonkurēja
, 2015-05-12 22:05, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Spēlētāji pēc spēles esot lūguši Kirovam lai Beļavski atstāj!

Acīmredzot viņi labāk zin par tevi kāpēc Beļavskis jāatstāj!
Dunduk, vai teicu, ka Beļavskim jaaiziet?
Kur tu manis teiktaja ko tadu izlasiji?

Es saku, ja treneris uzskata, ka viss ir ok, tad ta tas ari ir.
, 2015-05-12 22:06, pirms 10 gadiem
Kauns un negods par tādu spēli. Visa kolhoza varenība un kaitīgums kā uz delnas. Treneris nekāds un viss tikai Kiras skopuma dēļ.
, 2015-05-12 22:06, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Laikam aizmirsi, ka blakām bija Dārziņš, kuru RD izvilka no purva
Bez RD Dārziņš šogad nebūtu tik labs. Un tādējādi arī Daugaviņš
Tu vienkārši murgo....Dārziņš bez RD būtu tas pats Dārziņš, kas zin, varbūt Nešvilā būtu uzspēlējis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:06, pirms 10 gadiem
Tev nav tiesības kaut ko čaļiem pamest kas Tu tāds esi? Dzīvnieks labi vai slikti vismaz vini tur ir un tikai pateicoties viniem ir hokejs mums ko skatīties
, 2015-05-12 22:07, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Dunduk, vai teicu, ka Beļavskim jaaiziet?
Kur tu manis teiktaja ko tadu izlasiji?

Es saku, ja treneris uzskata, ka viss ir ok, tad ta tas ari ir.
šis ir tavs komnetārs:

Laikam trenerim pašam ir jajut vai ir iemesls aiziet.
Acimredzot Beļavskim pašam sis sajutas nav.

Es neesmu stulbs lai nesaprastu ko tu ar to domā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:07, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: RD nevar stagnēt, jo spēlē kopā ar augsta līmeņa spēlētājiem?
Ko dod RD? To, ka mēs joprojām esam A grupā
To nav RD devis gan....vēlreiz saku, beidz murgot....ja viņi spēlētu pa dažādām līgām, tad rezultāts sliktāks nebūtu, drīzāk pat labāks
, 2015-05-12 22:07, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu vienkārši murgo....Dārziņš bez RD būtu tas pats Dārziņš, kas zin, varbūt Nešvilā būtu uzspēlējis
Nu nezinu, pirms Dinamo Lauris spēlja BLR čempī šķiet, šaubos vai NHL būtu tas kur viņš varēja nokļūt!
, 2015-05-12 22:08, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kā redzējām TRTD leģions arī nav izlases līmenis. Ar pāris izņēmumiem. It kā otrās spēcīgākās līgās pārstāvji, bet laukumā pat Francijas, Polijas Austrijas un NLB līgas pārstāvji tos vazāja kā bērneļus...
drīzāk 4 vai piektās pēc spēka līgas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:09, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu nezinu, pirms Dinamo Lauris spēlja BLR čempī šķiet, šaubos vai NHL būtu tas kur viņš varēja nokļūt!
Nu turpinātu strādāt, tad viss varētu notikt, bet tas nemaina to, ka Dārziņš bez DR būtu tas pats Dārziņš
, 2015-05-12 22:09, pirms 10 gadiem
Starp citu, Komarova momentu redzejat?
Tiesašana ir drausmiga.
, 2015-05-12 22:09, pirms 10 gadiem
Ja tomēr atlaiž Beļavski tad lai Kirovs neatdod izlasi ārzemniekam!

Ne Šupleram, ne Nolanam, ne Kūlenam, ne Špagatam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Dārziņš kūlās pa BLR
Pēc tam tika izmests no Bars un atkal RD viņu izglāba
Bez RD Dārziņš spēlētu BLR čempionātā
Un kāpēc domā, ka tas variants būtu sliktāks?
, 2015-05-12 22:10, pirms 10 gadiem
Guntars Paste rakstīja: Cipruss Raumas "Lukko" Somijā spēlēja ar zelta ķiveri, Znaroks, Pavlovs, Čudinovs, Semjonovs, Tambijevs, Kerčs, Fanduļs, Beļavskis - visi komandās bija līderi.
PASTE, COMON... komandas lideri, vai ari kopaa ar tevi "Doljaa" bija.. ?
, 2015-05-12 22:10, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja tomēr atlaiž Beļavski tad lai Kirovs neatdod izlasi ārzemniekam!

Ne Šupleram, ne Nolanam, ne Kūlenam, ne Špagatam!
Tieši vajag no ZA treneri
, 2015-05-12 22:10, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Starp citu, Komarova momentu redzejat?
Tiesašana ir drausmiga.
Piekrītu! Tas bija kkas neredzēts! Tā ir Fāzela komanda - klaunu strīpainos kostīmos IIHF turnīros turpina savas solo izrādes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:11, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: varbūt uz AHL, bet jautājums, kurš vēl viņu vēlēsies? Jau tā Ķēniņš viņu izkonkurēja
Tādu skillāru vēlēsies daudzi, bet atliekot aizbraukšanu ar katru gadu izredzes un iespējas saruks.
, 2015-05-12 22:11, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Pa kādām līgām?
Baltkrivija, Kazahstāna, Itālija, Dānija
Jebkurš sporta darbonis saprot, ka RD dod milzīgu ieguvumu Latvijas hokejam
nu nedod gan....DR dēļ gandrīz izkritām no elites, ja būtu kā pirms DR, tad rezultāts pat labāks varēja būt
, 2015-05-12 22:11, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Visu ir sačakarējis Rīgas Dinamo un KHL. Tādi spēlētāji kā Miķelis un Sprukts dēļ šīs līgas ir pazuduši. Nospēlēja Dinamo, bija zvaigznes, dabūja lielo līgumu kkur lielajā krievijā un tur pazuda, bet pēc tam tā īsti arī nav atkopušies, jo uzlēca augstāk pār savu di.rsu, bet pēc tam atgriezties vecajā līmenī ir grūti. Dārziņam paveicās ar Daugaviņu, salīmējās laba ķīmija, bet arī viņam Dinamo nekas labs nebija pēdējā sezonā. Pārējie ir uzspīdējuši pirmajos gados Dinamo, bet pēc tam ieslīguši dziļā rutīnā un domā, ka viss notiks pats no sevis. Man vienmēr būs pajumte Dinamo, liela nauda, slava. Nav vietas progresam un lūk tas viss arī nāk uz āru. Atceros ar kādu spērienu hoķī ienāca Sotnieks, visi bija sajūsmā, bet 7 gadus dragājot siltumnīcas apstākļos Dinamo, viņš nav progresējis ne grama, tāpat kā pārējie. Baidos, ka ar Ābolu junioru būs līdzīgi, ja dinamo vēl vispār pastāvēs. Iznācis un pieteicis ir skaļi, bet visi tādi bija dinamo sākumā, bet jo ilgāk tur uzturējās, jo vairāk stagnēja. Manuprāt, tas ir visa pamats. Nolans spieda no šīs izlases maksimumu, jo tas bija treneris ar funktieri, bet ko līdz gadās kāds vecās skolas treneris, tā sū.di vien sanāk. Es visu lieku uz dinamo un khl, jo ir zudis tas smeķis pēc visa šitā.
Nepiekrītu! Francijas līgā, Itālijas vai DEL 2 domā būtu labāka meistarība? Noteikti ka nē, naudas krietni mazāk, motivācija spēlēt izlasē jā, nepiekrītu ka spēlēšana augstā līmenī traucē prof. attīstībai.
, 2015-05-12 22:11, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Piekrītu! Tas bija kkas neredzēts! Tā ir Fāzela komanda - klaunu strīpainos kostīmos IIHF turnīros turpina savas solo izrādes!
Somi tulit bus izturejusi 5 min mzakumu.
, 2015-05-12 22:12, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tāpēc, ka spēlētājs attīstās spēlējot augstāka līmeņa čempionātā
Dārziņš jau vairs neattīstās, viņš ir sasniedzis savus griestus....Ja sistos NLA, tad varētu teikt, ka attīstās vēl, bet KHL viņš ir maksimumu sasniedzis, jo KHL vidējais līmenis ir zem NLA un SHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:13, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tieši vajag no ZA treneri
Tieši vajag labu treneri, neatkarīgi no viņa nacionalitātes.
, 2015-05-12 22:13, pirms 10 gadiem
Vitinka rakstīja: Nepiekrītu! Francijas līgā, Itālijas vai DEL 2 domā būtu labāka meistarība? Noteikti ka nē, naudas krietni mazāk, motivācija spēlēt izlasē jā, nepiekrītu ka spēlēšana augstā līmenī traucē prof. attīstībai.
Ir taču NLA, SHL, EBEL utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:14, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Dārziņš jau vairs neattīstās, viņš ir sasniedzis savus griestus....Ja sistos NLA, tad varētu teikt, ka attīstās vēl, bet KHL viņš ir maksimumu sasniedzis, jo KHL vidējais līmenis ir zem NLA un SHL
Beidz murgot, cilvēks beidz attīstītes 25 gados. Dārziņš nekļutu ne meistarīgas, ne fiziski spēcīgāks spēlējot 30 gados pat NHL.
, 2015-05-12 22:14, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kāds labāks???
Latvijai ir vājākais vietējais čempionāts starp visām komandām
kur tu vietējo čempi jauc iekšā? Es tev par to runāju vai?
, 2015-05-12 22:14, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Ja Indrašis nebrauks uz ZA šoruden, tad visdrīzāk sapnis par NHL izplienēs.
ar tādu spēka spēli viņam NHL nav ko meklēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:15, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Beidz murgot, cilvēks beidz attīstītes 25 gados. Dārziņš nekļutu ne meistarīgas, ne fiziski spēcīgāks spēlējot 30 gados pat NHL.
Es vairāk domāju tieši domāšanas un spēles izpratnes ziņā, jo cits stils utt.
, 2015-05-12 22:15, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Visu ir sačakarējis Rīgas Dinamo un KHL. Tādi spēlētāji kā Miķelis un Sprukts dēļ šīs līgas ir pazuduši. Nospēlēja Dinamo, bija zvaigznes, dabūja lielo līgumu kkur lielajā krievijā un tur pazuda, bet pēc tam tā īsti arī nav atkopušies, jo uzlēca augstāk pār savu di.rsu, bet pēc tam atgriezties vecajā līmenī ir grūti. Dārziņam paveicās ar Daugaviņu, salīmējās laba ķīmija, bet arī viņam Dinamo nekas labs nebija pēdējā sezonā. Pārējie ir uzspīdējuši pirmajos gados Dinamo, bet pēc tam ieslīguši dziļā rutīnā un domā, ka viss notiks pats no sevis. Man vienmēr būs pajumte Dinamo, liela nauda, slava. Nav vietas progresam un lūk tas viss arī nāk uz āru. Atceros ar kādu spērienu hoķī ienāca Sotnieks, visi bija sajūsmā, bet 7 gadus dragājot siltumnīcas apstākļos Dinamo, viņš nav progresējis ne grama, tāpat kā pārējie. Baidos, ka ar Ābolu junioru būs līdzīgi, ja dinamo vēl vispār pastāvēs. Iznācis un pieteicis ir skaļi, bet visi tādi bija dinamo sākumā, bet jo ilgāk tur uzturējās, jo vairāk stagnēja. Manuprāt, tas ir visa pamats. Nolans spieda no šīs izlases maksimumu, jo tas bija treneris ar funktieri, bet ko līdz gadās kāds vecās skolas treneris, tā sū.di vien sanāk. Es visu lieku uz dinamo un khl, jo ir zudis tas smeķis pēc visa šitā.
Nekreņķējies, visticamākais RD vairs nebūs.
Cerams izdosies pārdalīt vietējo sponsoru tirgu par labu hokejam un izveidot normālu pašmāju čempionātu.
, 2015-05-12 22:16, pirms 10 gadiem
Ja agrāk bij jāizcīna sava alga,tad tagad ja kaut kur neizturi konkurenci,gan jau DR tevi paņems savā pasparnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:16, pirms 10 gadiem
Autor nu Tu dod... Saprotu, ka emociju uzplūdā gribās tikai un vienīgi visus nolikt un izcelt tikai mūsu patiesos šī gada varoņus/līderus.
Bet Džeriņš? Emmmmm, nemet? labi 8 goli sezonā nav daudz, bet kuram vēl Latvijas centram bez Girgensona (kurš uzspēlēja centra pozīcijā) tik augstā līmenī ir vairāk golu šajā sezonā?
Attopies, mēs tak dzīvojam Latvijā, tie resursi ir tādi kā ir... Nu nav mums tā jau to augstas meistarības centru tik daudz.
Nu neiemeta viņš to izgājienu, bet paskaties cik daudz iemeta visi pārējie bez Daugavas un Laura!

Jā ok, par Sotnieku es piekrītu.. Bet nu pirms liekam šādus rakstus sporta centrā ir nedaudz jānomierinās pēt tādas spēles un jāraksta tad kad dusmas un vilšanās vairs neņem virsroku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:16, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ko tu murgo?
Zviedrijas un Šveices labākās komandas ir RD līmenī
Vājākās - VHL līmenis
Beidz murgot taču, es saprotu esi kolhoza fans, bet tak normāli paskaties, KHL vājākās komandas būtu vājākās arī NLA un SHL....KHL ir pārvērtēts līmenis un kopumā tas ir zems un tādēļ tā nav spēcīgākā eiropas līga
, 2015-05-12 22:17, pirms 10 gadiem
Kā Jūs domājat, kurš nākamajā izlozē trāpīs uz laimīgo kārti semjorka desjatka tuz un dabūs braukt sargāt A grupu

"KHL spīguļi katru Jaungada naktī rīko izlozi, lai izvilktu 3 “laimīgos”, kuriem nākamgad atkal būs liegta aprīļa saule Kanārijās, ceļu tīrīšana u.t.t., lai glābtu Latviju no B grupas."
, 2015-05-12 22:18, pirms 10 gadiem
Somi iemet 1-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:19, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tāpēc, ka vietējais čempionāts ir pirmais noteikums hokeja attīstībai valstī
Tur ir tā DR vaina, pirms DR, bija kaut cik normāls līmenis priekš mūsu valsts
, 2015-05-12 22:19, pirms 10 gadiem
Manuprāt mūsu spēlētāju galvenā problēma ir ātruma trūkums. Ja paskatās kā uz ledus lido pat slovēņi, austrieši un francūži, tad paliek skumji un par mūsu nākotni elitē pat biedējoši, jo lēni spēlējot nav iespējams ar kaut ko pārsteigt un pārspēt pretiniekus un tādējādi arī nav gūto vārtu. Kas mūsdienās ir 1 gūtie vārti 5 spēlēs un 2 gūtie vārti 2 spēlēs pamatlaikā? Tā ir garantēta nervu spriedze un vārtsarga loma jau ir pat 90% no kopējā komandas snieguma.
Ja mēs atskatāmies vēsturē (Latvijas gūtie vārti):
1997.g. = 37 (8 spēlēs)
2015.g. = 11 (7 spēlēs)
turpinājums sekos, jo tagad skatos krievu spēli ar somiem.
Medveģevs jau laukumā, kaut gan 1.periodā nokrita kā beigts lai tikai Komarovs saņemtu 5 +20 min.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:20, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ir runa arī par sava līmeņa saglabāšanu
BLR čempionātā Dārziņš degradētos
Austa līmeņa prakse ikdienā ir noteicoša jebkurā vecumā
KHL ir normāls līmenis un NLA vidēji ir lielāks līmenis....Līdzīgi kā SHL...KHL viņš ir sasniedzis maksimumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:20, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Gandrīz visi labākie Zviedrijas līgas spēlētāji pārceļas uz KHL
Jo krievs vienkārši vairāk maksā, bet tas nenozīmē, ka līmenis ir labāks
, 2015-05-12 22:21, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Beidz murgot taču, es saprotu esi kolhoza fans, bet tak normāli paskaties, KHL vājākās komandas būtu vājākās arī NLA un SHL....KHL ir pārvērtēts līmenis un kopumā tas ir zems un tādēļ tā nav spēcīgākā eiropas līga
Daudz esi redzējis NLA, SHL spēles?
, 2015-05-12 22:21, pirms 10 gadiem
Pastniekam lūpa par smagu un ķerās aiz katras līnija, ko vēl te piebilst. Miķelis - ja nav smadzeņu, tad nav, pilnīga 0. Slido pa visu zonu, 2-3 x aiz vārtiem un atpakaļ un neuzmest pa kasti - kāds Tu naf.g uzbrucējs - max - alus brūža sponsors.
, 2015-05-12 22:21, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kā DR ietekmē LČ?
DR ir krievu nauda, kuru nevar pārnest uz LČ
ALdaris un LDz? Priekš LČ tā būtu liela nauda, nemaz nerunāsim par to, ka ažiotāža ap to pēc DR vairākkārt samazinājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:21, pirms 10 gadiem
KO TU VSP PASTE SAPROT NO HOKEJ
, 2015-05-12 22:22, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Daudz esi redzējis NLA, SHL spēles?
Jā skatos gan, kad ir brīvs brīdis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:23, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ko nozīmē vidējais līmenis?
KHL augšgala komandas ir labākas par Šveici un Zviedriju
Vidējās - kā labākās Šveices un Zviedrijas
Tikai KHL augšdala komandas ir labākās, bet ar katru vietu zemāk tas līmenis drastiski krīt, un beidzamās vietas būtu vājākās arī tur....KHL līmeni uztur tikai un vienīgie tie lielie naudīgie klubi, bet tiem, tas līmenis ir vidējs labākajā gadījumā
, 2015-05-12 22:24, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Krievi maksā un savāc labākos
relatīvi labākos, jo viņus nomaina citi, ne mazāk slikti spēlētāji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:25, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: KHL ir normāls līmenis un NLA vidēji ir lielāks līmenis....Līdzīgi kā SHL...KHL viņš ir sasniedzis maksimumu
Treknajos gados bija sponsori, pēc tam visās līgās iestājās krīzē.
Cerams ka LHF kaut ko darīs un nocels sponsorus bezjēdzīgajam futbolam un skatītājiem nevajadzīgajam basketbolam.
, 2015-05-12 22:25, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Aldaris un LDZ nedotu tik daudz LČ , jo
1. LDZ interesē krievu tirgus
2. Aldarim ir interesanti dot RD, jo uz to nāk 8000
uz LČ vairāk par 2000 nesavāksi
Biznesā visu var sarunāt, arī sponosrēšanu LČ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:26, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Treknajos gados bija sponsori, pēc tam visās līgās iestājās krīzē.
Cerams ka LHF kaut ko darīs un nocels sponsorus bezjēdzīgajam futbolam un skatītājiem nevajadzīgajam basketbolam.
Futbols ir vajadzīgs un skatītājam basketbols ir interesants, tas ir Latvijas sporta veids nr.1, pie tam tur ir lielākā iespēja Latvijai kaut ko sasniegt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:27, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Labi, tā visa ir plika runāšana
Bet fakts ir, ka Šveices un Zviedrijas līgās tiktu ļoti nedaudz Latvijas spēlētāju
Daugaviņš tiktu, bet teiksim par Dārziņu nebūtu pārliecināts
Par pārējiem pat nerunāsim
Nu redzi, bet ar to pašu līmeni viņi saņem lielas algas un neprogresē, tad jēga no tā DR? Pārmaksā spēlētāju un nenodrošina progresu
, 2015-05-12 22:27, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Jā skatos gan, kad ir brīvs brīdis
Tā bija provokācija.
NLA regulārā turnīra spēles, Tu vari redzēt tikai Šveicē, ja gadās kāds strīms, tad tā ir pilnīga pakaļa.

SHL vidējais līmenis varētu būt augstāks, par NLA stipri šaubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:29, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Futbols ir vajadzīgs un skatītājam basketbols ir interesants, tas ir Latvijas sporta veids nr.1, pie tam tur ir lielākā iespēja Latvijai kaut ko sasniegt
Kapec tad uz interesanto basketu neviens neiet?
Tas, vai izlase kko sasniegs, redzesim septembri.
, 2015-05-12 22:29, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tā bija provokācija.
NLA regulārā turnīra spēles, Tu vari redzēt tikai Šveicē, ja gadās kāds strīms, tad tā ir pilnīga pakaļa.

SHL vidējais līmenis varētu būt augstāks, par NLA stipri šaubos.
es jau neteicu, ka skatos labā kvalitātē
, 2015-05-12 22:29, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: No Jāņa Celmiņa twitter konta:

Izlases hokejisti pēc mača ģērbtuvē Kirovam lūguši Beļavski atstāt galvenā trenera amatā...


Es piekrītu ka jādod trenerim vel viena iespēja!
Vai tik taa nebuus Kirova karteeja fantaazija? Meistars manipuleetaajs forever.
, 2015-05-12 22:29, pirms 10 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Lielākā iespēja ir vieglatlētika! Nevajag tautu muļķot.
komandu sporta veidā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:30, pirms 10 gadiem
Beļavskis neizpildīja savu mājas darbu.. darām kā skolā dara ar nesekmīgiem skolniekiem - atstājam viņu uz otru gadu
, 2015-05-12 22:30, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Futbols ir vajadzīgs un skatītājam basketbols ir interesants, tas ir Latvijas sporta veids nr.1, pie tam tur ir lielākā iespēja Latvijai kaut ko sasniegt
Visus jau nenocels, bet cik nu ir tie sponsori, tik ir, ja būs jauns tirgus spēlētājs, nāksies padalīties.
Kiram kaifa laiki beigušies, uz RD vairs neizbrauks.
, 2015-05-12 22:30, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kapec tad uz interesanto basketu neviens neiet?
Tas, vai izlase kko sasniegs, redzesim septembri.
iet, priekš LV apmēriem, tad LBL ir apmeklēts turnīrs, ar stabilu skatītāju plūsmu....
, 2015-05-12 22:30, pirms 10 gadiem
Problēmu Solveris rakstīja: Vai tik taa nebuus Kirova karteeja fantaazija? Meistars manipuleetaajs forever.
Nezinu, domāju ka Celmiņš kko zin sīkāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:31, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Nodrošina progresu, jo nav alternatīvas RD
Ja visiem būtu garantēts līgums Šveicē vai Zviedrijā, RD arī nebūtu tik vitāli svarīgs
spēlētājs stāv uz vietas un pa lieloam neattīstās....Tas nav progress!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:31, pirms 10 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Nav starpības, komandu vai individuālā, pilnīgi nekādas!
ir starpība gan....vieglatlētikā ja neesi tik spēcīga tu nevarēsi cerēt uz augstu vietu, bet ja komandā tāds ir, tad to var nosegt labāki komandas biedri
, 2015-05-12 22:32, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: es jau neteicu, ka skatos labā kvalitātē
labi, nestrīdies.
Redzu gandrīz visas eiropas līgas, izņemot NLA regulāro čempionātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:32, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: iet, priekš LV apmēriem, tad LBL ir apmeklēts turnīrs, ar stabilu skatītāju plūsmu....
Cik tad ir videjais apmeklejums LBL šosezon?
Nekad neesmu petijis status.
, 2015-05-12 22:33, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Spēlētājs regulē spēlē augstā līmenī, kur daži pa lielam notur līmeni, bet citi (Ābols) progresē
kāds šosezon līmenis? Izlasi izgāž, Laba daļa EBEL spēlētāju PČ vienā līmeni ar spēlētājiem no DR, ar pāris izņēmumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:37, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Cik tad ir videjais apmeklejums LBL šosezon?
Nekad neesmu petijis status.
tagad laikam uz kādiem 350 - 400 cilvēkiem varētu būt, bet tas skaits pieaug, jo ja nemaldos, tadp irms diviem gadiem vidējais apmeklējums bija zem 300, kādu 270 laikam.....Tas ir tikai LBL
, 2015-05-12 22:38, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Latvija ir palikusi A grupā, kamēr Austrija izkrita
Rezultāts visu izsaka
Tāpat kā Francija, kur tā pati aina, ka DR spēlētāji nebija labāki par viņiem
, 2015-05-12 22:38, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: kāds šosezon līmenis? Izlasi izgāž, Laba daļa EBEL spēlētāju PČ vienā līmeni ar spēlētājiem no DR, ar pāris izņēmumiem
EBEL ir tīri laba līga, tikai izlasei no tā nekāda labuma, tāpat kā Slovēņi, augšā, lejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:40, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: tagad laikam uz kādiem 350 - 400 cilvēkiem varētu būt, bet tas skaits pieaug, jo ja nemaldos, tadp irms diviem gadiem vidējais apmeklējums bija zem 300, kādu 270 laikam.....Tas ir tikai LBL
Kāds budžets apmēram ir Liepājai, Valmierai?
, 2015-05-12 22:41, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: EBEL ir tīri laba līga, tikai izlasei no tā nekāda labuma, tāpat kā Slovēņi, augšā, lejā.
Slovēņiem problēma ir šaurais spēlētaju loks, EBEL tikai nesen sākuši spēlēt, uzreiz, starp citu, bija progress, bet problēma ir ar jaunatni, kas slovēņiem švaka
, 2015-05-12 22:42, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: kāds šosezon līmenis? Izlasi izgāž, Laba daļa EBEL spēlētāju PČ vienā līmeni ar spēlētājiem no DR, ar pāris izņēmumiem
Un kas EBEL par vainu? Tā vairs nav nekāda bomžu līga, to jau salīdzina ar DEL un Čehijas čempi.
, 2015-05-12 22:43, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Slovēņiem problēma ir šaurais spēlētaju loks, EBEL tikai nesen sākuši spēlēt, uzreiz, starp citu, bija progress, bet problēma ir ar jaunatni, kas slovēņiem švaka
Slovēņi ir fenomens, viņiem vispār neko nevar pārmest.
, 2015-05-12 22:44, pirms 10 gadiem
Katrā gadījumā, Pasaules čempis parāda, ka šobrīd ļoti daudzās zemēs ir labs hokeja līmenis, pretēji kkādu basketa fanu vāvuļošanai, lai gan
pat esmu basketa cienītājs, bet konkurence hokejā ir, un gana nopietna.
, 2015-05-12 22:44, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Un kas EBEL par vainu? Tā vairs nav nekāda bomžu līga, to jau salīdzina ar DEL un Čehijas čempi.
Es tieši saku, ka tādās līgās vairāk mūsu kadru un tā izlase tikai iegūtu
, 2015-05-12 22:45, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Slovēņi ir fenomens, viņiem vispār neko nevar pārmest.
Ļoti sportiska, mērķtiecīga nācija. Tāda spēja kultivēt neskaitāmus sporta veidus labā, un pat augstā līmenī.
, 2015-05-12 22:46, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es tieši saku, ka tādās līgās vairāk mūsu kadru un tā izlase tikai iegūtu
Redzēs, ja RD pajuks, un tas neizbēgami kaut kad notiks, domāju mēs tur redzēsim mūsu kadrus, varbūt vairākus.
, 2015-05-12 22:47, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Visu ir sačakarējis Rīgas Dinamo un KHL. Tādi spēlētāji kā Miķelis un Sprukts dēļ šīs līgas ir pazuduši. Nospēlēja Dinamo, bija zvaigznes, dabūja lielo līgumu kkur lielajā krievijā un tur pazuda, bet pēc tam tā īsti arī nav atkopušies, jo uzlēca augstāk pār savu di.rsu, bet pēc tam atgriezties vecajā līmenī ir grūti. Dārziņam paveicās ar Daugaviņu, salīmējās laba ķīmija, bet arī viņam Dinamo nekas labs nebija pēdējā sezonā. Pārējie ir uzspīdējuši pirmajos gados Dinamo, bet pēc tam ieslīguši dziļā rutīnā un domā, ka viss notiks pats no sevis. Man vienmēr būs pajumte Dinamo, liela nauda, slava. Nav vietas progresam un lūk tas viss arī nāk uz āru. Atceros ar kādu spērienu hoķī ienāca Sotnieks, visi bija sajūsmā, bet 7 gadus dragājot siltumnīcas apstākļos Dinamo, viņš nav progresējis ne grama, tāpat kā pārējie. Baidos, ka ar Ābolu junioru būs līdzīgi, ja dinamo vēl vispār pastāvēs. Iznācis un pieteicis ir skaļi, bet visi tādi bija dinamo sākumā, bet jo ilgāk tur uzturējās, jo vairāk stagnēja. Manuprāt, tas ir visa pamats. Nolans spieda no šīs izlases maksimumu, jo tas bija treneris ar funktieri, bet ko līdz gadās kāds vecās skolas treneris, tā sū.di vien sanāk. Es visu lieku uz dinamo un khl, jo ir zudis tas smeķis pēc visa šitā.
nevis Dinamo vainīgs, bet gan konkurences trūkums klubā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:53, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Ja Indrašis nebrauks uz ZA šoruden, tad visdrīzāk sapnis par NHL izplienēs.
viņam tur nav ko meklēt
, 2015-05-12 22:53, pirms 10 gadiem
Ko bērni ēd mūsdienās
Kā pavada brīvo laiku
Cik vispār bērnu nonāk sportā

Lai cik Jūsu bērns nebūtu labs - viņš būs kā vientuļais vilks. Nav perspektīva iet uz sporta veidiem, kur katrs gads neražo mazu plejādīti

Šogad Latvija bija kā Lietuva ar Daiņu un Darju, tikai leišiem trūka tāds vārtu vīrs kaut vai kā Kalniņš

Vecāki nesūtiet bērnus uz hokeju vairāk, Sūtīt uz vieglatlētiku. Dārziņš būtu izcils augstlecējs. Daugaviņš perfekts 10 ciņņieks
, 2015-05-12 22:54, pirms 10 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Naudu, kuru katru gadu tērē nevajadzīgi basketbolam, hokejam utt, lietderīgāk ir atdot vieglatlētikā savas valsts sportistiem, treneriem utt. Nevis iebraucējiem, leģionāriem!
Ir jāceļ savs, nevis cita labums!
Un tur būs tie lielie rezultāti? Redz, igauņi nesen MILJONUS izgāza slēpošanā, un kur tagad viss ir?
, 2015-05-12 22:57, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es tieši saku, ka tādās līgās vairāk mūsu kadru un tā izlase tikai iegūtu
Mums jau eiropā, Krievijā (ne RD) ir spēlētāji, tikai kurš no viņiem ir progresējis, kaut ko parādijis izlasē? Ķeninš, vairāk nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 22:59, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ko bērni ēd mūsdienās
Kā pavada brīvo laiku
Cik vispār bērnu nonāk sportā

Lai cik Jūsu bērns nebūtu labs - viņš būs kā vientuļais vilks. Nav perspektīva iet uz sporta veidiem, kur katrs gads neražo mazu plejādīti

Šogad Latvija bija kā Lietuva ar Daiņu un Darju, tikai leišiem trūka tāds vārtu vīrs kaut vai kā Kalniņš

Vecāki nesūtiet bērnus uz hokeju vairāk, Sūtīt uz vieglatlētiku. Dārziņš būtu izcils augstlecējs. Daugaviņš perfekts 10 ciņņieks
Ko vieglatlētikā var nopelnīt?
Sports, tas ir darbs, nevis Tevis iepriecināšana.
, 2015-05-12 23:00, pirms 10 gadiem
Pasta varētu pats iziet uz ledus un ko stastiit varonis atradies cepuri nost visiem, kas speeleeja pastam vai pastem pasam vajadzetu apdomat vai vinam vaidzetu rakstiit, jo izklausaas pe de...ka
, 2015-05-12 23:05, pirms 10 gadiem
Tas ir mīts ka visi spēlē RD.
Latvijas hokejistu pārejas ārzemju klubos... un kāds no tā labums?
, 2015-05-12 23:08, pirms 10 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Protams būs!
Vieglatlētika ir visatbilstošākā, kuru jau no agra vecuma var likt skolniekā. Vairāk līdzekļus, sakārtotāku sistēmu un aiziet. Katrai skolai vieglatlētikai ir jābūt prioritātei.
Visdrīzāk - nebūs gan... Mums nav pietiekami cilvēku resursu, lai vieglatlētiku tā paceltu, nav arī tādas naudas, turklāt ierindas cilvēku vairāk interesē hoķis, basis, futene, vieglatletika daudzus vai nu garlaiko, vai vienreiz var sasist plaukstas, kad mūsējies kko izcīna... Lielie komandu sporta veidi - lūk, kas tautu interesē, ko tauta grib.
, 2015-05-12 23:11, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Slovēņi ir fenomens, viņiem vispār neko nevar pārmest.
Nevis fenomens, bet tas ka A grupā ir pilns ar B grupas manšaftēm
, 2015-05-12 23:13, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko vieglatlētikā var nopelnīt?
Sports, tas ir darbs, nevis Tevis iepriecināšana.
Padomā, cik zelta laikos Vasiļausks, Olijāris u.c. saņēma par dalību vien un cik par mačos izcīnīto vieto _ Valsts prēmijas LOV utt
, 2015-05-12 23:17, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nevis fenomens, bet tas ka A grupā ir pilns ar B grupas manšaftēm
Nu, tā nu gan nevar teikt, paskat, kā franči sitās ar zviedriem, austrieši ar kanādiešiem, mēs ar Čehiju... šķiet, ka tikai slovēņi bija drusku lieki.
, 2015-05-12 23:18, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mums jau eiropā, Krievijā (ne RD) ir spēlētāji, tikai kurš no viņiem ir progresējis, kaut ko parādijis izlasē? Ķeninš, vairāk nav.
Herberts neslikti papildināja izlasi. Par kādu laika periodu tu runā?
, 2015-05-12 23:30, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Padomā, cik zelta laikos Vasiļausks, Olijāris u.c. saņēma par dalību vien un cik par mačos izcīnīto vieto _ Valsts prēmijas LOV utt
saņēma pabalstu, hokejisti paši pelna.
, 2015-05-12 23:32, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: saņēma pabalstu, hokejisti paši pelna.
kāda šķirba
abiem pa 15nieku sanāk Ararats un siermaize
, 2015-05-12 23:33, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, tā nu gan nevar teikt, paskat, kā franči sitās ar zviedriem, austrieši ar kanādiešiem, mēs ar Čehiju... šķiet, ka tikai slovēņi bija drusku lieki.
Kad big6 ieslēdz polnij vperjod, tad ir tie 1-8
, 2015-05-12 23:35, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Herberts neslikti papildināja izlasi. Par kādu laika periodu tu runā?
šobrīd.
Kaut kā visi Štāli, Bērziņi, Galviņi, +Kazahstānas un Krievijas līgās spēlējošie, labi ja paliek tajā pašā līmenī, progresa nekāda.
, 2015-05-12 23:37, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: kāda šķirba
abiem pa 15nieku sanāk Ararats un siermaize
Nepatīk hokejs, neskaties.
, 2015-05-12 23:46, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nepatīk hokejs, neskaties.
Va par to te debat
slikt tiltiņš Tev sanāca
, 2015-05-12 23:47, pirms 10 gadiem
Daudziem jāiet pensijā un jāļauj jaunajiem spēlēt izlasē, aptuveni kā ASV, ir varbūt kāds vecāks un pieredzējušāks, taču pārsvarā ir jaunie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-12 23:54, pirms 10 gadiem
nobd rakstīja: Daudziem jāiet pensijā un jāļauj jaunajiem spēlēt izlasē, aptuveni kā ASV, ir varbūt kāds vecāks un pieredzējušāks, taču pārsvarā ir jaunie
Nu salīdzini ASV hokeja talantus ar mūsējiem... Viņiem ir tik duadz viņu, ka pusi komandas var sūtīt studentus.
, 2015-05-12 23:57, pirms 10 gadiem
Piekrītu Pastes viedoklim. Kopumā vājākais pēdējo gadu čempis. Neviena uzvarēta spēle pamatlaikā. Pat Austriju nespējām uzvarēt ar trīs punktiem. Skumji skatīties, ka izlasi izvilka tikai trīs spēlētāji, Daugaviņš, Dārziņš un Masaļskis. Respektīvi no 12.uzbrucējiem spēlēja divi. Vāji.
Arī nevienā spēlē neguvām vairāk par 1-2.vārtiem, tas ir vāji, nesaprotu Beļavska aizsardzības hokeju pie rezultāta 1:0, kurš tādu taktiku atbalsta? To parādīja šodienas spēle, pēc 2:0 iesēsties aizsardzībā un gaidīt, kad francūži mūs nomētā ar sūdiem.
Latvija bija pelnījusi ielaist to golu pret Franciju pēdējās sekundēs, tas varbūt liktu padomāt, par līmeni un attieksmi kādā tiek aizvadītas spēles. Protams, žēl būtu tie, kas cīnijās, bet kopumā Latvijai vajadzēja pamest augstāko eliti.
Izskatās, ka arī Rīgas Dinamo nekādu līmeni neceļ spēlētājos, 7.gadu laikā nav nekādas izaugsmes. Spruktam vispār vajadzētu domāt par karjeras beigšanu, nu nav viņš vairs spējīgs spēlēt, vājas piespēles, centra spēlētājs, vārtus negūst. Arī tas pats Karsums katru gadu operē savus ceļus, saprotu, sports traumatisks, bet tā ir katru gadu, kā čempis, tā atkal ceļus operē, kā Kirovs teica, to var darīt arī pēc čempionāta. Bet, kad jāskrien uz Olimpiskajām spēlēm, tā visi gatavi mesties tur iekšā. Te arī parādās attieksme pret dzimteni, manuprāt, tiem, kas atsaka čempionātam, nevajadzētu būt tiesībām vispār pretendēt uz tādiem sporta notikumiem, kā Olimpiskās spēles.
, 2015-05-13 00:01, pirms 10 gadiem
Paste: Punktus vāca arī ceturtās maiņas uzbrucēji. Kas tas par uzbrucēju, ja nelien uz vārtiem un nevar iemest vienu ripu?
Taadu mums ir leerums, atkalaati sakot taadi kaa Bukarts,Skvorcovs,Barajuns,K.Jass kaa arii aizsargi M.Sirokovs,Andersons ir speeleetaaji ka neatbilst taadiem komandas speeleetaajiem kas speetu(vareetu) ciiniities par ceturdallfinaalu.Shie speeleetaji var ciiniities par palikshanu augstaakajaa sabiedriibaa.Bez "abidas" vinu meistariiba ir paaraak zema lai normaalos apstaakllos buutu valsts izlases speeleetaaji.Atliek vien piebilst ka pa visiem kopaa vini nav guvushi ne vienu punktu!Liimenis...
, 2015-05-13 00:04, pirms 10 gadiem
Muzikants123 rakstīja: Piekrītu Pastes viedoklim. Kopumā vājākais pēdējo gadu čempis. Neviena uzvarēta spēle pamatlaikā. Pat Austriju nespējām uzvarēt ar trīs punktiem. Skumji skatīties, ka izlasi izvilka tikai trīs spēlētāji, Daugaviņš, Dārziņš un Masaļskis. Respektīvi no 12.uzbrucējiem spēlēja divi. Vāji.
Arī nevienā spēlē neguvām vairāk par 1-2.vārtiem, tas ir vāji, nesaprotu Beļavska aizsardzības hokeju pie rezultāta 1:0, kurš tādu taktiku atbalsta? To parādīja šodienas spēle, pēc 2:0 iesēsties aizsardzībā un gaidīt, kad francūži mūs nomētā ar sūdiem.
Latvija bija pelnījusi ielaist to golu pret Franciju pēdējās sekundēs, tas varbūt liktu padomāt, par līmeni un attieksmi kādā tiek aizvadītas spēles. Protams, žēl būtu tie, kas cīnijās, bet kopumā Latvijai vajadzēja pamest augstāko eliti.
Izskatās, ka arī Rīgas Dinamo nekādu līmeni neceļ spēlētājos, 7.gadu laikā nav nekādas izaugsmes. Spruktam vispār vajadzētu domāt par karjeras beigšanu, nu nav viņš vairs spējīgs spēlēt, vājas piespēles, centra spēlētājs, vārtus negūst. Arī tas pats Karsums katru gadu operē savus ceļus, saprotu, sports traumatisks, bet tā ir katru gadu, kā čempis, tā atkal ceļus operē, kā Kirovs teica, to var darīt arī pēc čempionāta. Bet, kad jāskrien uz Olimpiskajām spēlēm, tā visi gatavi mesties tur iekšā. Te arī parādās attieksme pret dzimteni, manuprāt, tiem, kas atsaka čempionātam, nevajadzētu būt tiesībām vispār pretendēt uz tādiem sporta notikumiem, kā Olimpiskās spēles.
Gribeetu pie 3 vilceejiem pievienot Galvinu,Jerofejevu,K.Redlihu.
, 2015-05-13 00:06, pirms 10 gadiem
Iedomaajies Dzerinsh Riigas Dinamo spelee 6 vai 7 gadus... kaads ir vina liimenis realitaatee!?Tik taapeec ka Latvietis... Ja saaktu mest araa no R.Dinamo, tad varbuut kkaut kas mainiitos...
, 2015-05-13 00:08, pirms 10 gadiem
AAA un veel teema-Jevpalovs, taa bija viena no lielaakajaam Belavska kludam samainiit Jevpalovu pret statistu Skvorcovu!
, 2015-05-13 00:50, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Karsums, Zemgus, Bārtulis, Kulda, Pujacs, Meija, Ķēniņš.. nekas, cerēsim ka nākamgad ierindā būs šie zēni + Pavlovs būs izcietis DSQ!

Domāju ka arī tāds kaplis 4 maiņā kā Bičevskis varēja plaīdzēt, tas pats Juris Štāls.. eh traumas, traumas, traumas!
tieši tā,un japiebilst ka vienai otrai komandai ar nebija vesela virkne speletaju
, 2015-05-13 01:04, pirms 10 gadiem
Atradies PASTE hokēja eksperts pats pa amatieru līgām spēlējies un tagad zina teikt kurš ir labs un kurš nav kāpēc neesi pats pieteicies vadīt izlasi, ja esi tāds pro? pa resnu un slinku, lai pakaļu paceltu, tāpēc, sēdi pie datora un troļļo nemitīgi? Redzot tik virsrakstu taviem tekstiem jau nelabi metas, jo to tik māki kā citus nolikt un ar to ceri baigos reitingus noraut.

Visam šim tekstam nav ne pamata, ne attaisnojuma, domāju tev ir pamatīgi jānokaunas un jāatvainojas visai izlasei, jo viņi cīnijās un nepadevās un saglabāja vietu, ja viņi nemākot spēlēt tad ko dara Šveice? vispār nespēlē hokēju ja jau mēs viņus uzvarējām? Kādreiz padomā pirms runā vai publicē publiskus rakstus. Gribi kādu vainot saistībā ar hokēju? ej vaino Lipmanu, ka paņēma tādu treneri, ej vaino LHF, ka Latvijas hokējs tagad ir tur kur ir, nevis to mazo saujiņu spēlētāju, kas mums ir un var sagādāt to baudi skatīties augstākās raudzes izlašu spēles.

Sāk palikt arī kauns pa sportacentru kā tādu, ka ļauj šādiem cilvēkiem publicēt šādus rakstus, cik noprotu tad ši ir mājaslapa par sportu, bet nu izskatās, ka jau sākat apkaunot un nomelnot sportu, lai tik dabūtu apmeklētāju skaitu. Bēdīgi. Neesat ar neko labāku par Ēģiptes hokēju komandu
, 2015-05-13 01:15, pirms 10 gadiem
gaisma2 rakstīja: Labaak paste pastaasti kaa jaunatnes un junioru liigaas un izlasees vecaaki maksaa naudu treneriem, lai vinju nespeejiigais speeleetaajs tiktu speeleet????
Nu gan tu murgo pats vai kāds pazīstamais tev netikai uzaicināts uz jauniešu izlasi vai netiki kādā klubā ka tagad vaino citus, jo šķiet, ka citi ir labāki? kura LV jauniešu izlase nospēlēja slikti? vieni no labākajiem spēlētājiem kādi pēdējā laikā ir bijuši un gribi teikt viņi maksā lai tiktu spēlēt? varbūt domā, ka arī samaksās NHL komandām lai viņus nodraftē?
, 2015-05-13 03:53, pirms 10 gadiem
stardust rakstīja: Cik dzirdēju , Sprukts redzēts Prāgā 5 no rīta krietnā pāli.
Pats to pēc kārtīgas devas nosapņoji?!
, 2015-05-13 04:04, pirms 10 gadiem
Cik daudz skauģu, ja tā palasi! Nelabi metas!
No citiem sporta veidiem, kuru pārstāvjiem arī jūtu līdzi, jo esmu par visiem Latvijas sportistiem... Bet citi, izrādās, tikai par savu mazo lauku kaujas, gatavi citus noēst, grib uz citu (šinī gadījumā - hokeja) rēķina mēģināt iedzīvoties. Vampīri, nav citu vārdu! Tiem arī nākotnes nebūs.
Žēl, ka īpaši izceļas basketbola fani. Laikam nevar piedot, ka hokejs ir un paliks Nr.1 Latvijā! Tajā pašā laikā pats basis ir noslīdējis sen neredzētos dziļumos, ja samērām to ar Eiropas līgām. Labi, ka mums ir augsta līmeņa basketbolisti, kam šādi basketa popularitāti graujošu dauņu teksti ir pie vienas vietas! Jo Latvija jebkurā spēlē var spīdēt nevis ar sētas mačiem, bet ar cīņām par augstām pozīcijām starptautiskajā sportā!!!
, 2015-05-13 04:16, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Futbols ir vajadzīgs un skatītājam basketbols ir interesants, tas ir Latvijas sporta veids nr.1, pie tam tur ir lielākā iespēja Latvijai kaut ko sasniegt
Nr 3, pēc fūža un hoķa.
, 2015-05-13 05:15, pirms 10 gadiem
Lipmana vārdiem runājot, gandrīz sasniedzām ceturdālfinālu!
, 2015-05-13 07:28, pirms 10 gadiem
Šoreiz arī piekrītu Guņam pa 100%! Pirmām kārtām to padomāšanu varu attiecīnāt uz diviem spēlētājiem - Cibuļu un Džeriņu, arī Cipulim un "snaiperim -garāmmetējam" Bukartam ir jāapdomā moš ko citu lietderīgāku var darīt, ja jau vairs labi, ja tik podā kaut ko var iemest (copyright Vasiļjevs vecākais) ....
, 2015-05-13 08:22, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ja nebūtu KHL, mēs šodien būtu B divīzijā
šodien labi spēlēja 4. maiņa, jo Saulietim, Ābolam ir pieredze KHL
Nez tik kāpēc golus ielādām,kad 4.maiņa bija laukumā.
, 2015-05-13 08:42, pirms 10 gadiem
Mees esam kas mees esam! Muusu izlases liimenis ir arii uz izkrishanas robezhas! Ir labi, ka palikaam diviizijaa..Ir stulbi saliidzinaat kaads hokejs bija kaadreiz un kaads tagad. Speele attiistaas it sevishki valstiis ( izlasees ) kaa Daanija, Francija, Vaacija, Norveegja.. Pirms 20 gadiem mees vinjus mazgaajaam ar 8:0 un 5:1 ja nepaveicaas, bet tagad tas liimenis ir stipri liidziigs, ja ne mums vaajaaks! Veelreiz atgaadinu.- Mees esam kas mees esam un nevajag te fantazeet, ka vareejaam jau 4dalj finaalaa prec ASV aizkjerties un tad jau taalaak ar Zviedriju siiva ciinja...Esiet reaali un neprasiet un muusu izlases kosmosu..
, 2015-05-13 08:49, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Gandrīz visi labākie Zviedrijas līgas spēlētāji pārceļas uz KHL
Nauda un liimenis ir dazhaadas lietas
, 2015-05-13 09:03, pirms 10 gadiem
Es gan teiktu, ka Beļavskim ir jāatkāpjas. Treneris var būt kā Znaroks, kurš ja vajadzīgs noteikti arī pateiks raupjāku vārdu, vai kā Nolans, kurš spēs iedvesmot. No Beļavska šķiet nevar sagaidīt ne vienu, ne otru. Ja treneris nespēj noskaņot savu komandu, tad nekā nebūs. Jo viduvēji spēlētāji augstāk par savu "pakaļu" var uzlēkt tikai vienā gadījumā - ja ir emocijas. Ja to nav, tad arī spēles nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-05-13 14:25, pirms 10 gadiem
Vajadzīgs raksturs un gribēšana vārda tiešākajā nozīmē.To muļļāšanos var piedot KHL spēlēs...
, 2015-05-13 15:21, pirms 10 gadiem
angelos33 rakstīja: Mees esam kas mees esam! Muusu izlases liimenis ir arii uz izkrishanas robezhas! Ir labi, ka palikaam diviizijaa..Ir stulbi saliidzinaat kaads hokejs bija kaadreiz un kaads tagad. Speele attiistaas it sevishki valstiis ( izlasees ) kaa Daanija, Francija, Vaacija, Norveegja.. Pirms 20 gadiem mees vinjus mazgaajaam ar 8:0 un 5:1 ja nepaveicaas, bet tagad tas liimenis ir stipri liidziigs, ja ne mums vaajaaks! Veelreiz atgaadinu.- Mees esam kas mees esam un nevajag te fantazeet, ka vareejaam jau 4dalj finaalaa prec ASV aizkjerties un tad jau taalaak ar Zviedriju siiva ciinja...Esiet reaali un neprasiet un muusu izlases kosmosu..
nepārspīlē par to mazgāšanu:

1993.g. PČ (C grupa) Latvija - Ziemeļkoreja 4:0
1994.g. PČ (B grupa) Latvija - Nīderlande 4:2
1996.g. PČ (B grupa) Latvija - Lielbritānija 6:5
1996.g. PČ (B grupa) Latvija - Dānija 5:3
1996.g. PČ (B grupa) Latvija - Polija 4:2
1997.g. PČ Latvija - Itālija 4:5
1997.g. PČ Latvija - Norvēģija 6:3
1998.g. PČ Latvija - Itālija 1:1
1999.g. PČ Latvija - Francija 8:5
1999.g. PČ Latvija - Austrija 2:5
1999.g. (2000.g. PČ kvalifikācija) Latvija - Lielbritānija 0:0
1999.g. (2000.g. PČ kvalifikācija) Latvija - Ukraina 0:0
2001.g. (OS kvalifikācija) Latvija - Dānija 4:2
2001.g. (OS kvalifikācija) Latvija - Francija 1:1
2001.g. (OS kvalifikācija) Latvija - Austrija 4:3
2001.g. Latvija - Ukraina 2:4
2001.g. Latvija - Norvēģija 3:0

jā, bija arī iespaidīgāki rezultāti, bet kopumā Tu pārspīlē Latvijas hokeja izlases statistika .