Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Latvija ielaiž 7 vārtus un zaudē ceturto pārbaudi pēc kārtas

Rolands Eliņš

Latvija ielaiž 7 vārtus un zaudē ceturto pārbaudi pēc kārtas
Jānis Sprukts
Foto: Gints Ivuškāns/F64

Latvijas hokeja izlase zaudējusi ceturtajā pārbaudes spēlē pēc kārtas, izbraukuma mačā Norvēģijā kapitulējot ar 3:7. Vārtus Latvijas sastāvā guva Jānis Sprukts un Andris Džeriņš, abi to paveica pēc lieliskām komandas biedru piespēlēm vairākumā, kā arī trešajā periodā ar cīņu un realizētu izgājienu viens pret vienu izcēlās Koba Jass.

Latvijas vārtos šodien stājās Elvis Merzļikins,aizstājot Edgaru Masaļski, savukārt uzbrucēju rindās izmaiņas ieviesa Ginta Meijas savainojums, tāpat arī spēlei nebija pieteikti Rodrigo Ābols un Mārtiņš Cipulis, kuru vietas ieņēma Koba Jass, Gunārs Skvorcovs un Andris Džeriņš.

Spēle gan iesākās līdzīgi kā vakar,proti, ar zaudētiem vārtiem - Elvis Merzļikins izgāja no vārtiem, taču viņa piespēli partneri laicīgi neapstrādāja, ripa tika pārtverta un raidīta vārtos, kuros Merzļikins atgriezties nepaspēja. Tūlīt pēc tam gan Miķeļa Rēdliha lielisks reids vairākumā izkārtoja metienu tukšā vārtu stūrī Jānim Spruktam, tādējādi iepriekšējo spēļu "norma" (vieni vārti) bija sasniegta.

Pirmā perioda labā ziņa bija tā, ka vēlreiz tika lieliski izspēlēts vairākums, kurā Andris Džeriņš izmantoja Kaspara Daugaviņa piespēli vārtu priekšā, taču sliktā ziņa tā, ka aizsardzības paviršību dēļ norvēģi guva divus vārtus un bija vadībā 3:2. Vienreiz tika pieļauts izgājiens divi pret vienu, kurā Merzļikins atvairīja pirmo metienu, taču neviens nepalīdzēja atkārtotajā metienā, bet pēc tam Galviņš vārtu priekšā nepamanīja, ka ripa ir viņam aiz muguras, un pirmais pie tās piesteidzās Anderss Bastiansens.

Otrā perioda ievadā Latvija izskatījās saņēmusies un arī ieguva tiesības spēlēt piecatā pret trim, taču lieliskā iespēja palika neizmantota. Vēl sliktāk, noraidījumu nopelnīja Roberts Lipsbergs, un Kens Andrē Ūlimbs raidīja ceturto ripu Merzļikina vārtos. Spēles ātrums pamazām kritās, jo norvēģi nekautrējās vairāk uzmanības pievērst aizsardzībai, un perioda beigās par sitienu ar nūju noraidījumu līdz spēles beigām saņēma Daugaviņš.

Pēdējā perioda sākumā Beļavskis pamainīja uzbrucēju virknējumus un centās salauzt spēli ar pāreju uz trim maiņām, taču atkal bezzobains vairākums, un Cibuļska un Džeriņa noraidījuma dēļ Latvija palika trijatā. Norvēģiem vajadzēja burtiski pāris sekundes, lai panāktu 5:2. Latvija turklāt palika mazākumā, un spēcīgs metiens no tālas distances sāpīgi trāpīja pa Merzļikina plecu, tiesa, pēc nelielas pauzes Latvijas vārtsargs bija gatavs turpināt cīņu.

Visus atspēlēšanas mēģinājumus iznīcināja vairāki noraidījumi, bet 57. minūtē skatu vēl drūmāku padarīja Stefans Toresens, raidot sesto ripu Merzļikina vārtos. Atlika vairs tikai zaudēt ar cieņu, taču nesanāca arī tas - Cibuļskis rupji "izslēdza" pretinieku uzbrucēju, nopelnot noraidījumu. Koba Jass mazākumā gan spēja pārtvert ripu un realizēt izgājienu viens pret vienu, padarot spēle gala rezultātu nedaudz mazāk pesimistisku, taču arī šis cerību stariņš tika izniekots, jo 30 sekundes pirms pamatlaika beigām kļūdījās Merzļikins, un zaudējums 3:7.

Euro Hockey Challenge, 18. aprīlis, Bergena

Norvēģija - Latvija 7:3 (3:2, 1:1, 3:1)

Vārti: 2:45 Stene (Roests) 1:0, 3:40 Sprukts (M. Rēdlihs) 1:1, 5:19 Roests (Asks) 2:1, 10:47 Bastiansens (Djupviks Lovlī, Sorviks) 3:1, 14:00 Džeriņš (Daugaviņš, Bukarts) 3:2 30:13 K. Ūlimbs (Serviks, Martinsens) 4:2 47:36 Norstebo (K. Ūlimbs, Martinsens) 5:2 56:04 Toresens (Odegārs, Stene) 6:2 57:31 K. Jass 6:3 59:30 Holoss (Bastiansens, Olsens) 7:3
Soda minūtes: 16:44
Metieni: 27:19
Vārtsargi: Larss Haugens - Elvis Merzļikins

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargi: #33 Elvis Merzļikins, #41 Ervīns Muštukovs;
Aizsargi: #11 Kristaps Sotnieks - #9 Krišjānis Rēdlihs, #44 Oskars Cibuļskis - #2 Ēriks Ševčenko, #3 Jānis Andersons - #13 Guntis Galviņš, #22 Māris Jass - #88 Maksims Širokovs;
Uzbrucēji: #10 Lauris Dārziņš - #6 Jānis Sprukts - #24 Miķelis Rēdlihs, #71 Roberts Bukarts - #25 Andris Džeriņš - #16 Kaspars Daugaviņš, #40 Roberts Lipsbergs - #21 Armands Bērziņš - #73 Gunārs Skvorcovs, #51 Koba Jass - #96 Ņikita Jevpalovs - #59 Lauris Bajaruns.

Euro Hockey Challenge

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
02.04.2015.19:00Baltkrievija – LatvijaMolodečno (Baltkrievija)2:1
04.04.2015.17:00Baltkrievija – LatvijaĻida (Baltkrievija)0:1
09.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga1:2
10.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga0:1
17.04.201520:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)2:1
18.04.201517:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)7:3
24.04.2015.19:30Latvija – SlovākijaArēnā Rīga
25.04.2015.17:00Latvija – SlovākijaArēnā Rīga

 +82 [+] [-]

, 2015-04-18 19:33, pirms 10 gadiem
Ko Nolans 3 gadu laikā uzbūvēja to Beļavskis 3 nedēļu laikā nojauca!

 +43 [+] [-]

, 2015-04-18 19:34, pirms 10 gadiem
Nu var sākt zīmēt šausmu ainas attiecībā uz gaidāmo PČ.

 +43 [+] [-]

, 2015-04-18 19:34, pirms 10 gadiem
kaut kā nav labi.....

 +42 [+] [-]

, 2015-04-18 19:34, pirms 10 gadiem
Kirovam būs ko pārdomāt

 +35 [+] [-]

, 2015-04-18 19:34, pirms 10 gadiem
Latvijas izlasei par 200% palielinājās iesisto vārtu daudzums un ar to arī apsveicu.

 +21 [+] [-]

, 2015-04-18 19:34, pirms 10 gadiem
Nu...vismaz iemetām 3? Pat smieklīgi vairs nav...

 +19 [+] [-]

, 2015-04-18 19:34, pirms 10 gadiem
B grupa. Diemzeel

 +32 [+] [-]

, 2015-04-18 19:34, pirms 10 gadiem
Bēdīgi izskatās ši Beļavska izlase...Tedu atpakaļ!

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 19:34, pirms 10 gadiem
nekas tur nebūs šogad no izlases

uz B divīziju izkritīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +39 [+] [-]

, 2015-04-18 19:35, pirms 10 gadiem
Labā ziņa - guvām vairāk par vieniem vārtiem
Sliktā ziņa - Merzļikins šodien pazaudēja ceļazīmi uz Prāgu

 +21 [+] [-]

, 2015-04-18 19:35, pirms 10 gadiem
Šausmas! Tik mīksti, lēni, pavirši. Beigās vēl psihošana dēļ savas nevarības. Skaidrs ir viens – ja būtiski neuzlabosies situācija, tad garantēti izkrītam un B grupu. Patiesībā tas ir liels brīnums, ka 17 (!) gadu laikā tas vēl ne reiz nav noticis. Visas mūsu ranga izlases, belarus, ieskaitot, tur ir kaut reizi pabijuši. Kaut kad tam ir jānotiek. Tik vāju sagatavošanās posmu vēl nekad neesam aizvadījuši. Vēl tikai 2 spēles palikušas...
Vērtējums:
Merzļikins 4
Džeriņš 7
Daugaviņš 3
M.Rēdlihs 7
Kr.Rēdlihs 5
Andersons 2
Dārziņš 6
Sprukts 6
Galviņš 7
Bērziņš 5
K.Jass 7
Bajarūns 4
Skvorcovs 3
Jevpalovs 3
Širokovs 3
M.Jass 5
Bukarts 4
Cibuļskis 6
Ševčenko 5
Lipsbergs –
Plus vēl idiotiskās Magma jaucējkrānu reklāma...

 +12 [+] [-]

, 2015-04-18 19:35, pirms 10 gadiem
Ilmarse rakstīja: B grupa. Diemzeel
Protams, te šaubu nav!

 +16 [+] [-]

, 2015-04-18 19:35, pirms 10 gadiem
Diezgan pamatīgi pa muguru dabūja .
Pirms kāda laika, reti kurš varētu apgalvot, ka Lv pat pārbaudes spēlē dabūs tā pa kaklu no norvēģiem . Ar bažām gaidu PČ .

 +18 [+] [-]

, 2015-04-18 19:35, pirms 10 gadiem
Palīgāāāā'!!!!
Slēpts komentārs: januseks88

 +15 [+] [-]

, 2015-04-18 19:35, pirms 10 gadiem
Vienmēr satraucāmies, ka nav centra uzbrucēju, bet šogad reāli nav aizsargu!

 +29 [+] [-]

, 2015-04-18 19:35, pirms 10 gadiem
Ar katru spēli tas skats ir ar vien skumjāks uz šo Latvijas izlasi!

 +34 [+] [-]

, 2015-04-18 19:35, pirms 10 gadiem
NOST AR BEĻAVSKI!! VISPAR NEKĀDAS ATTIEKSMES ..

 +14 [+] [-]

, 2015-04-18 19:36, pirms 10 gadiem
Kauns par sadu speli! Neticas ka vini peksni saks cempi spelet labak! Varbut treneris jaatlaiz jau pec parbaudes spelem? Merzlikins gribot but izlases pirmais numurs?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 19:36, pirms 10 gadiem
nav motivācijas čaļiem, jo galveno kapeiku nopelna spēlējot Dinamo

  +8 [+] [-]

, 2015-04-18 19:36, pirms 10 gadiem
Norvēģija - Latvija 7:3 (3:2, 1:1, 3:1) kā tur var sanākt 7:3 man muļķim pasakat

 +13 [+] [-]

, 2015-04-18 19:36, pirms 10 gadiem
iepriecināja K.Jasa gūtie vārti,pārējo par spēli grūti nosaukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2015-04-18 19:36, pirms 10 gadiem
sapriecājas,ka guvuši vairāk par vieniem vārtiem,un aizmirsa hokeju spēlēt. sestdienas publiskā slidotava...

 +10 [+] [-]

, 2015-04-18 19:36, pirms 10 gadiem
Laikam jau šodien 90% komentu būs apmēram vienādi vaimanājoši

  +9 [+] [-]

, 2015-04-18 19:36, pirms 10 gadiem
Kaut kādas drausmas, ar tādu spēli var nokristies par divām divīzijam

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 19:37, pirms 10 gadiem
Un ta jau 10 gadus te visi saka ka izkritisim uz B grupu utt

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 19:37, pirms 10 gadiem
Dārziņam, Miķelim nestāv uz izlases

par pastnieku nerunājot

  +7 [+] [-]

, 2015-04-18 19:37, pirms 10 gadiem
Kira atkāpies!!!!

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 19:37, pirms 10 gadiem
Ilmarse rakstīja: B grupa. Diemzeel
Izskatās, bez variantiem ..

  +7 [+] [-]

, 2015-04-18 19:37, pirms 10 gadiem
Kas notiek? Kāpēc nav uzlabojumu?

 +28 [+] [-]

, 2015-04-18 19:37, pirms 10 gadiem
Kāda jēga Beļavskim bija saukt uz izlasi junioru snaiperi Jevpalovu ja viņam neļauj spēlēt?

Būtu vismaz vienu reizi vairākumā mēģinājis viņu izmantot, jo viņš māk mest golus jo 49 golus pat junioros uz haļavu iemest nevar, bet nedod pat iespēju viņam to pierādīt!

  +6 [+] [-]

, 2015-04-18 19:38, pirms 10 gadiem
batista rakstīja: Kirovam būs ko pārdomāt
Pats jau mūsu gudrais, visuvarenais Kira šādas ziepes ir ievārījis! Nekādam hokeja speciālistam nav jābūt, lai saprastu, ka Beļavska hokejs būs krasi atšķirīgs no tā ko Nolans un komanda bija izveidojuši kā Latvijas izlases identitāti un ka tas visu labi iesākto atmetīs uz atpakaļu!

 +17 [+] [-]

, 2015-04-18 19:38, pirms 10 gadiem
DARZINS112 rakstīja: Labā ziņa - guvām vairāk par vieniem vārtiem
Sliktā ziņa - Merzļikins šodien pazaudēja ceļazīmi uz Prāgu
Kā viņš to pazaudēja? Uz laukuma spēlētāju rupjajām kļūdām?

Lūk Jānis Andersons gan 100% pazaudēja savu biļeti uz Prāgu! Tir rupjas kļūdas!

  +8 [+] [-]

, 2015-04-18 19:38, pirms 10 gadiem
Vienīgais kas kapā ir Koba Jass!

  +6 [+] [-]

, 2015-04-18 19:39, pirms 10 gadiem
izskatās ,ka Merzly izlasē spēle neiet visp ,cik spēles tik zāģi , un šī spēle arī bija maigi sakot izgāzta , labi aizsargi lažoja nepārtraukti ,bet Elvis arī nevilka ārā ko var izvilkt

 +10 [+] [-]

, 2015-04-18 19:39, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Laikam jau šodien 90% komentu būs apmēram vienādi vaimanājoši
Grūti kaifot, ja ierijam 7 ripas no norvēģiem.

 +19 [+] [-]

, 2015-04-18 19:39, pirms 10 gadiem
Latvija uzvilks Kanādu! Tik izcila aizsardzība, izcils uzbrukums un izcils treneris nav redzēts. pēdējos 15 gadus!

  -4 [+] [-]

, 2015-04-18 19:40, pirms 10 gadiem
Pret slovākim jobeut jau skotomai spielei , ka nē ir ļūti lelis auzis !

 +16 [+] [-]

, 2015-04-18 19:40, pirms 10 gadiem
Spēle nekāda,komanda nekāda! Pats interesantākais ir tas,ka pārbaudes spēles iet uz beigām,bet komandas spēle ar katru spēli regresē! Ā,pareizi,LV izlasei taču tagad tās papildus slodzes saliktas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 19:40, pirms 10 gadiem
bremzes riktīgas,kādreiz mēs sitām tos reņģēdājus bet tagad skumji tas ir maigi teikts!norvēģi met no visām vietām mēs tik padosim,padosim un ripu beigās atdosim!cerēsim ka vēl kaut ko izlabos!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 19:40, pirms 10 gadiem
mtx03 rakstīja: izskatās ,ka Merzly izlasē spēle neiet visp ,cik spēles tik zāģi , un šī spēle arī bija maigi sakot izgāzta , labi aizsargi lažoja nepārtraukti ,bet Elvis arī nevilka ārā ko var izvilkt
kā var uzvarēt un neieaist spēlēs ja aizsargi ir galīgi tīteņi es te galīgi nevainoju Elvi

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 19:40, pirms 10 gadiem
Da labi , tāpat neticu, ka Austrija varētu ar tādu sastāvu kāds būs viņiem mūs uzvarēt , vai varbūt tomēr?

  -6 [+] [-]

, 2015-04-18 19:40, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kāda jēga Beļavskim bija saukt uz izlasi junioru snaiperi Jevpalovu ja viņam neļauj spēlēt?

Būtu vismaz vienu reizi vairākumā mēģinājis viņu izmantot, jo viņš māk mest golus jo 49 golus pat junioros uz haļavu iemest nevar, bet nedod pat iespēju viņam to pierādīt!
Mest golus ir tikai viena lieta, kas jāprot hokejistam. Pārējos elementos, acīmredzot, ir labāki spēlētāji, tāpēc arī Jevpalovs ir tur kur viņš ir (lai gan šīs spēles vēl neko nenozīmē viņa gadījumā, jāsakatās kā būs pret Slovākiju).

  +8 [+] [-]

, 2015-04-18 19:41, pirms 10 gadiem
piecas iepriekshejas speles LATVIJAS izlases vartu attieciba kopa bija 4:7, sodien viena macha 3:7! un smagakais zaudejums Norvegijai un skjiet visvairak ielaisto vartu pedejo 18 gadu laika ne pret TOP7 komandam!

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 19:41, pirms 10 gadiem
Izlases liktenis Prāgā lielā mērā gulsies uz Edgara pleciem...atkal

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 19:41, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Da labi , tāpat neticu, ka Austrija varētu ar tādu sastāvu kāds būs viņiem mūs uzvarēt , vai varbūt tomēr?
būs bullīši

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 19:41, pirms 10 gadiem
mtx03 rakstīja: izskatās ,ka Merzly izlasē spēle neiet visp ,cik spēles tik zāģi , un šī spēle arī bija maigi sakot izgāzta , labi aizsargi lažoja nepārtraukti ,bet Elvis arī nevilka ārā ko var izvilkt
Tas gan, bet viņš vēl ir jauns, džekam viss tikai priekšā, nav ko bēdāties pat, ja netiks uz PČ!

 +14 [+] [-]

, 2015-04-18 19:41, pirms 10 gadiem
žēl Latvijas viesstrādniekus Norvēģijā...
zaudēta nauda un izniekotais dārgais brīvais laiks

     [+] [-]

, 2015-04-18 19:41, pirms 10 gadiem
Galiga bedre.Laikam jau bus jabeidz fanot par Latvijas izlasi,tad labak paskatities kadu labu filmu,jo man jau tagad ir taa,ka priecajos par Norvegijas iesistajiem vartiem,nu galigs sviests,ja ne vairak.

  +7 [+] [-]

, 2015-04-18 19:41, pirms 10 gadiem
varbūt tur ir ar komunikāciju pakaļā Jauniem problēmas ar krievu valodu

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 19:42, pirms 10 gadiem
Jamals rakstīja: Vienīgais kas kapā ir Koba Jass!
Viņš vēl slido! naf kapā!

  +9 [+] [-]

, 2015-04-18 19:42, pirms 10 gadiem
Kira!Tu,sačakarēji man brīvdienas!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 19:42, pirms 10 gadiem
L@tgaļs rakstīja: Es tycu Belavskim, ka vyss pc byus labi
Kā tad, būs labi. Beļavskis trenēs Mongolijas sieviešu izlasi, bet Latvija būs ārā no Elites.

  +8 [+] [-]

, 2015-04-18 19:42, pirms 10 gadiem
Izskatās, ka Beļavskis pat vārtsargu nemāk nomainīt, lai vismaz kaut kā sapurinātu komandu!

  +7 [+] [-]

, 2015-04-18 19:43, pirms 10 gadiem
Merzļikins atkal saēdies vecas sviestmaizes

  +9 [+] [-]

, 2015-04-18 19:44, pirms 10 gadiem
Kaut kas nav, pec manam domam treneris nav iistais, nepietiek ar to, ka Dalailamu lasijis.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 19:44, pirms 10 gadiem
saprotu ka sitas speles ir parbaudes speles.Bet ko var Belavskis ieraudzit,ja speletaji vienkarsi slidinas pa laukumu.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 19:44, pirms 10 gadiem
Jau sākumā bija slikta nojauta par Beļavski, bet viņu tiesāt vēl nevajag, jāpagaida vismaz PČ. Nolanu ar daudzi nolika, bet kad viņš pēc neizteiksmīgiem PČ sagatavei aizveda mūs uz OS astotnieku un fantastisko spēli pret Kanādu, nevienam pretenziju nebija. Kaut kāda mums tā mentalitāte - pēc pirmajām neveiksmēm nolikt...

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 19:44, pirms 10 gadiem
DARZINS112 rakstīja: Labā ziņa - guvām vairāk par vieniem vārtiem
Sliktā ziņa - Merzļikins šodien pazaudēja ceļazīmi uz Prāgu
Man jau šķiet ka LV izlase visa pazaudēja ceļazīmi uz Prāgu!!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 19:45, pirms 10 gadiem
DARZINS112 rakstīja: Labā ziņa - guvām vairāk par vieniem vārtiem
Sliktā ziņa - Merzļikins šodien pazaudēja ceļazīmi uz Prāgu
Kapēc, tās taču abas labas ziņas. Masala, Muštuks, Kalniņš brauc un liekais ar ir skaidrs.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 19:45, pirms 10 gadiem
~Esam pozitīvi - Ernestam šogad vairāk zaudējumu nekā Latvijas Izlasei....

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 19:46, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Pats jau mūsu gudrais, visuvarenais Kira šādas ziepes ir ievārījis! Nekādam hokeja speciālistam nav jābūt, lai saprastu, ka Beļavska hokejs būs krasi atšķirīgs no tā ko Nolans un komanda bija izveidojuši kā Latvijas izlases identitāti un ka tas visu labi iesākto atmetīs uz atpakaļu!
Beļavskim nav īsti izvēles sastāva komplektācijā. Mūsu RD spēlētājiem sezona pa lielam nekāda,un arī pārējie nav vilcēji pagaidām. Ja būs lemts aizķerties pāris spēlēs būs ok,bet ja nē būsim tur kur jau gadiem pavasaros pareģoja līdzjutēji. Katrā gadījumā līmenis izlasei noteikti nav ne tuvu optimāls pagaidām.

 +13 [+] [-]

, 2015-04-18 19:46, pirms 10 gadiem
nesaprotu kāpēc virsū Merzļikinam ko saka, jā bija pāris vārti izvelkami, bet lielāko daļu atveda laukuma spēlētāji, bez aizsardzības vārtsargs nebūs glābējs

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 19:46, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Laikam jau šodien 90% komentu būs apmēram vienādi vaimanājoši
tur pat vaimanāt nav vajadzības,pēc spēles izskatījās mūsu vietējais čempionāts,komandas varam paši izvēlēties

 +14 [+] [-]

, 2015-04-18 19:47, pirms 10 gadiem
Nolanu atpakaļ un ar steigu!

 +13 [+] [-]

, 2015-04-18 19:47, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: varbūt tur ir ar komunikāciju pakaļā Jauniem problēmas ar krievu valodu
Un ar krievu mentalitāti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 19:47, pirms 10 gadiem
bet logiski - Ja man treneris treniņos liek runāt krieviski, es ari neaspeletu uz 100%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 19:48, pirms 10 gadiem
Kūlens kā galvenais pat labāk vadītu izlasi

  +9 [+] [-]

, 2015-04-18 19:48, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: varbūt tur ir ar komunikāciju pakaļā Jauniem problēmas ar krievu valodu
Koļinko ar nav komandā,kurš jaunos varētu apmācīt!

  +8 [+] [-]

, 2015-04-18 19:48, pirms 10 gadiem
Ja runajam godigi,tad nav nekads parsteigums,ka izlase pec Belavska pievienosanas maigi sakot iesuka
Cinisiemies par vienu Elite,ja vispar bus par ko cinieties.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 19:49, pirms 10 gadiem
Hokejs baigi pagrimis,
Vikingi mūs smērē ārā,
Beļavskis glābējs arī nav,
Visiem šaubas radīt sāk..

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 19:50, pirms 10 gadiem
L@tgaļs rakstīja: "Mokin esi optimists vīnmār ir bezizeja"

Bet ja nūpītni, tod nav ko pyrms laika biksēs likt, pīnuoks Pč un redzeis, kas ir kas, bet pagaidom likt bikses pylnas par tū, ka puorbaides spielēs zaudejom ir puoragri...

Nastreb korstu pyrms zupa vel vuorīs....
tūlīt jau būs pč un komandas taktika nav pat redzama....pat spēle uzlabojumu nekādu, nav nekādas cīnās utt.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 19:50, pirms 10 gadiem
gii rakstīja: Koļinko ar nav komandā,kurš jaunos varētu apmācīt!
Koļinko teiktu, ka nav problēmas iemācīt krieviski

  +6 [+] [-]

, 2015-04-18 19:50, pirms 10 gadiem
Laviņam ar Sašku laikam jāšņorē slidas un jānāk palīgā

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 19:50, pirms 10 gadiem
PIN rakstīja: bet logiski - Ja man treneris treniņos liek runāt krieviski, es ari neaspeletu uz 100%
Par tādām Beļavska darba metodēm neviens nav runājis, vēl vairāk - viņš pats lieliski saprot latviešu valodu.

Es saprotu, ka Beļavski tagad vainot ir modē, taču nu... paskatieties kā pārējie treneri sāka savu darbu ar izlasi un kur tika. Ņemot vērā arī to, ka pašlaik izlases sastāvs ir tāds kāds tas ir.

Turklāt, Latvijas hokejā bija jau pārbaudes spēļu čempioni. Ar ko tas beidzās, šķiet, ja ne visi, tad liela daļa atceras.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 19:51, pirms 10 gadiem
vf rakstīja: Kaut kas nav, pec manam domam treneris nav iistais, nepietiek ar to, ka Dalailamu lasijis.
Par treneriem tā runā katru reizi,ka nav īstais utt. Treneri nespēlē,bet spēlētāji daži negrib spēlēt jo nav konkurences vispār ja nu vienīgi 5 maiņai.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 19:51, pirms 10 gadiem
Cipulis mūs izglābs!

     [+] [-]

, 2015-04-18 19:52, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par tādām Beļavska darba metodēm neviens nav runājis, vēl vairāk - viņš pats lieliski saprot latviešu valodu.

Es saprotu, ka Beļavski tagad vainot ir modē, taču nu... paskatieties kā pārējie treneri sāka savu darbu ar izlasi un kur tika. Ņemot vērā arī to, ka pašlaik izlases sastāvs ir tāds kāds tas ir.

Turklāt, Latvijas hokejā bija jau pārbaudes spēļu čempioni. Ar ko tas beidzās, šķiet, ja ne visi, tad liela daļa atceras.
Sastāvs bez kādiem 6 spēlētājiem ir tāds pats kā parasti . Resurss ir tāds kāds ir , jaunāks nekļūst!

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 19:52, pirms 10 gadiem
Nākotnes vārdā uz čempi par pamatvārtsargiem jābūt Merzļikinam /Kalniņam....

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 19:53, pirms 10 gadiem
kurš sevis cienošs latvietis grib spēlēt savā valsts izlasē,kuru trenē krievs??!Ja Beļavskis šo gadu laikā nav bijis spējīgs iemācīties latviešu val.,tad nedomāju,ka viņš citiem kaut ko var pamācīt vai trenēt Latvijas izlasi!

 +10 [+] [-]

, 2015-04-18 19:53, pirms 10 gadiem
Ja vajadzes pirkt jaunu kranu, magma jaucejkranu speciali nepirksu!!!

  -3 [+] [-]

, 2015-04-18 19:53, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Sastāvs bez kādiem 6 spēlētājiem ir tāds pats kā parasti . Resurss ir tāds kāds ir , jaunāks nekļūst!
6 spēlētāji, pats saproti, ir 2 uzbrucēju trio... man jau liekas, ka gana liels tas mīnuss.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 19:53, pirms 10 gadiem
Man nav ko pat pateikt, jo viss ko es varētu pēc šī ārprāta šodien Norvēģijā pateikt ir necenzēti vārdi, bet tad es saņemtu brīdinājumu.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-18 19:54, pirms 10 gadiem
Ko Beļavskis ir nopietni trenējis?Vissu cieņu viņam,kā spēlētājam.

     [+] [-]

, 2015-04-18 19:54, pirms 10 gadiem
Nesaprotu, ko tie fani grib. Nav vārtu, slikti, ir vārti, atkal slikti... Desmit goli vienā spēlē, un nav labi...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 19:54, pirms 10 gadiem
bayliss rakstīja: kurš sevis cienošs latvietis grib spēlēt savā valsts izlasē,kuru trenē krievs??!Ja Beļavskis šo gadu laikā nav bijis spējīgs iemācīties latviešu val.,tad nedomāju,ka viņš citiem kaut ko var pamācīt vai trenēt Latvijas izlasi!
Pirmkārt, baltkrievs, otrkārt, kā jau rakstīju, viņš latviešu valodu zināja jau tad, kad Latvija kā valsts nebija atguvusi neatkarību.

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 19:54, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par tādām Beļavska darba metodēm neviens nav runājis, vēl vairāk - viņš pats lieliski saprot latviešu valodu.

Es saprotu, ka Beļavski tagad vainot ir modē, taču nu... paskatieties kā pārējie treneri sāka savu darbu ar izlasi un kur tika. Ņemot vērā arī to, ka pašlaik izlases sastāvs ir tāds kāds tas ir.

Turklāt, Latvijas hokejā bija jau pārbaudes spēļu čempioni. Ar ko tas beidzās, šķiet, ja ne visi, tad liela daļa atceras.
Te būtu vairāk jārunā par to,ka spēlētājiem nav īsti konkurences par vietām un arī aizvadītā sezona nevienam nav bijusi īpaši rezultatīva ja neskaita Daugaviņu kā rezultātā redzam neizteiksmīgu,blāvu hokeju kas tik pat labi var pārnesties uz PČ.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 19:54, pirms 10 gadiem
Jamals rakstīja: Kira atkāpies!!!!
Tikai ar kajam pa prieksu

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 19:54, pirms 10 gadiem
Liekas, ka pirmo gadu pēc tā, kā tikām elitē, šogad neskatīšos vairs PČ. Tāds hokejs man nav vajadzīgs un neticu, ka notiks mistika un brīnums kritīs no gaisa, ka pēkšņi viss sagriezīsies PČ ar kājām gaisā. Šis treneris un viņa sistēma ir "mesta".

     [+] [-]

, 2015-04-18 19:55, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 6 spēlētāji, pats saproti, ir 2 uzbrucēju trio... man jau liekas, ka gana liels tas mīnuss.
Nu ok , ja pieskaitam vēl 2 aizsargus, bet kā jau vairākkārt esmu teicis, sporta veidā kur nav progresa arī ar šādu sastāvu 10-13. vietu vajadzētu izcīnīt bez problēmām.

     [+] [-]

, 2015-04-18 19:55, pirms 10 gadiem
SKALS rakstīja: Beļavskis- auns!
snua SLAKS

 +10 [+] [-]

, 2015-04-18 19:56, pirms 10 gadiem
Kļūdas, attieksme, nevarīgums vairākumā, Merzlļikinam ne tā labākā spēle, akūts disciplīnas trūkums – kopsumma likumsakarīgs zaudējums. Pagaidām izskatās visai bēdīgi.

  +7 [+] [-]

, 2015-04-18 19:56, pirms 10 gadiem
Kirov, tu taču absolūti nekā nejēdz no hokeja. Beidz mocīties. Samaksā visiem, lai nēesi parādā un sākam būvēt plānus, kā izkulties nākamgad no B divīzijas ārā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 19:57, pirms 10 gadiem
HAOSS rakstīja: Te būtu vairāk jārunā par to,ka spēlētājiem nav īsti konkurences par vietām un arī aizvadītā sezona nevienam nav bijusi īpaši rezultatīva ja neskaita Daugaviņu kā rezultātā redzam neizteiksmīgu,blāvu hokeju kas tik pat labi var pārnesties uz PČ.
Nav. Pjotrs Vorobjovs, arī bijušais izlases treneris, teica, ka Latvijas izlasē ņem visus, kuri spēj pārslidot pāri laukumam. Tihonovs vecākais vispār bija skarbs un teica, ka no latvieši hokeju nevarot spēlēt.

Ar visu to, kaut kā jau tā izlase tiek saskribelēta un 18 gadi Elitē jau tiek spēlēts. Tā ir realitāte, turklāt visu laiku tā arī ir bijis, kad nevis spēlētāji cīnās par vietu izlasē, bet izlase gaida, kuri tad varēs spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 19:58, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Kirov, tu taču absolūti nekā nejēdz no hokeja. Beidz mocīties. Samaksā visiem, lai nēesi parādā un sākam būvēt plānus, kā izkulties nākamgad no B divīzijas ārā.
Latvijas izlase uzreiz par 2 līmeņiem nokritīs? No Elites divīzijas uz 1. divīzijas B grupu?

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 19:59, pirms 10 gadiem
Beidzot izkristalizējas starta piecinieks.

Vārtos Kalvītis. Nosedz lielu platību.
Aizsardzībā Lipmans un kāds no nodokļu inspekcijas. Inspektors atņems ripu, un Kira to nevienam neatdos.
Uzbrukumā Savickis, Ulmanis un Raimonds Pauls. Ulmanis piegādās ripu Savickim, Savickis iemetīs, un neviens neprot tik skaisti svinēt vārtu guvumu kā Pauls.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 19:59, pirms 10 gadiem
kur nakamgad notiks B grupas cempionats?

     [+] [-]

, 2015-04-18 19:59, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu ok , ja pieskaitam vēl 2 aizsargus, bet kā jau vairākkārt esmu teicis, sporta veidā kur nav progresa arī ar šādu sastāvu 10-13. vietu vajadzētu izcīnīt bez problēmām.
Gan jau tuvākajos gados Āzija pieslēgsies un tad progress parādīsies... japāna, Ķīna, D-Koreja ir tas virziens, kur IIHF un NHL pašlaik skatās un darbojas ļoti.

 +13 [+] [-]

, 2015-04-18 19:59, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, baltkrievs, otrkārt, kā jau rakstīju, viņš latviešu valodu zināja jau tad, kad Latvija kā valsts nebija atguvusi neatkarību.
Aha,pa TV reklāmā var ļoti labi dzirdēt,kā viņš prot latviešu valodu!Liekas,ka Nolans pat vairāk bija spējīgs pateikt

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:00, pirms 10 gadiem
Loģiskas sekas ekonomijai uz trenera rēķina. Kira kā kazino, iedeva iespēju neko prātīgu nesasniegušam trenerim un skatās, būs vai nebūs, cerībā ka uz B grupu neizkritīs.
Trenerim labi - ja sevi parēdīs, tad karjera var attīstīties. Kiram arī labi, pa kabatu nesit, ja vēl būtu rezultāti, tad vispār super, ja nebē meklēs citu eksperi,merntālo trusīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -6 [+] [-]

, 2015-04-18 20:02, pirms 10 gadiem
bayliss rakstīja: Aha,pa TV reklāmā var ļoti labi dzirdēt,kā viņš prot latviešu valodu!Liekas,ka Nolans pat vairāk bija spējīgs pateikt
Zināt un runāt ir divas dažādas lietas. Ja trenerim vajag TRENĒT, tad šaubos vai šāds speciālists, kuram ir jāmeklē pareizie vārdi, lai pateiktu spēlētājam ko no viņa grib, būs labākais gadījums (jau tā trenera ideju līdz spēlētājiem ir grūti nodod, visās komandās).
Intervijas latviski viņš sniedza jau padomju laikos. Kāpēc to nedara pašlaik - nezinu, bet domāju, ka tieši efektīvās komunikācijas jautājums. Viņš visu saprot, viņu visi saprot.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-18 20:02, pirms 10 gadiem
Emm... no comment.
Kad pedejo reizi Norvēği mus ta izvaroja? Gadiena si nav pirma reize?

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:03, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nav. Pjotrs Vorobjovs, arī bijušais izlases treneris, teica, ka Latvijas izlasē ņem visus, kuri spēj pārslidot pāri laukumam. Tihonovs vecākais vispār bija skarbs un teica, ka no latvieši hokeju nevarot spēlēt.

Ar visu to, kaut kā jau tā izlase tiek saskribelēta un 18 gadi Elitē jau tiek spēlēts. Tā ir realitāte, turklāt visu laiku tā arī ir bijis, kad nevis spēlētāji cīnās par vietu izlasē, bet izlase gaida, kuri tad varēs spēlēt.
Man patika tas 1 aprīļa joks kur rakstīja,ka tiks naturalizēti 3 Kanādas spēlētāji no AHL līgas. Var būt tiešām vajadzētu šādu variantu izskatīt valdības līmenī kamēr nav par vēlu jo rezervju mums nav. Var būt ne 3 naturalizēt,bet 6 vai 10 spēlētājus un nedomāju,ka par to nācijai ar nepilniem 2 miljoniem būtu jākaunas.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:03, pirms 10 gadiem
L@tgaļs rakstīja: Voi man vīneigam līkas dīvaini, ka vysi te jau raud pyrms pč ir vel suocīs...
Te laikam izpaužuos vīna nu latvīsa sliktojom īpašeibom, puoragrys pesimisms...
Un spītība, jo 15 gadus nespēj iegaumēt, ka nekādas B grupas nav.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:03, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Gan jau tuvākajos gados Āzija pieslēgsies un tad progress parādīsies... japāna, Ķīna, D-Koreja ir tas virziens, kur IIHF un NHL pašlaik skatās un darbojas ļoti.
Reanimēs Japānu? Kuru reizi jau?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:03, pirms 10 gadiem
Nav jau ko stresot. Vēl gandrīz divas nedēļas + vēl 3 spēles PČ, kur varēs novērtēt visas vājās vietas...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:03, pirms 10 gadiem
HAOSS rakstīja: Man patika tas 1 aprīļa joks kur rakstīja,ka tiks naturalizēti 3 Kanādas spēlētāji no AHL līgas. Var būt tiešām vajadzētu šādu variantu izskatīt valdības līmenī kamēr nav par vēlu jo rezervju mums nav. Var būt ne 3 naturalizēt,bet 6 vai 10 spēlētājus un nedomāju,ka par to nācijai ar nepilniem 2 miljoniem būtu jākaunas.
Kā izvēlēsimies kurus? Kastings? SMS balsošana?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:05, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā izvēlēsimies kurus? Kastings? SMS balsošana?
Triecienbalsojums +100 balsis

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:05, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, baltkrievs, otrkārt, kā jau rakstīju, viņš latviešu valodu zināja jau tad, kad Latvija kā valsts nebija atguvusi neatkarību.
Ko tad viņš shēmas skaidro krieviski?

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 20:05, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: varbūt tur ir ar komunikāciju pakaļā Jauniem problēmas ar krievu valodu
Kuriem tad? Jevpalovam? Jeļisejevam?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:05, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā izvēlēsimies kurus? Kastings? SMS balsošana?
Jā,veiksim aptauju un piedāvāsim Lipmana naudu algā tiem kuri piekritīs.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:06, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Reanimēs Japānu? Kuru reizi jau?
Japāna pati sevi reanimē. Kopš viņi izkrita no Elites, sākot no 25. vietas, viņi NE REIZI nav noslīdējuši zemāk, turklāt katrā čempionātā vai nu uzlabo iepriekšējā gada rezultātu vai atkārto to. Pagājušgad viņi bija jau 19. vietā. Rīt sāksies 1. divīzijas A grupas PČ, tur arī redzēs kā šogad ies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 20:09, pirms 10 gadiem
Kopumā pagaidām izskatās ļoti vāji. Bēdīgi arī tas , ka ar katru nākošo spēli izskatāmies arvien vājāki. Nepārleicinošs sniegums pārbaudes spēlēs nav katastrofa. Galvenais jautājums vai mēs varam pie šī trenera un viņa koncepcijas spēlēt labāk. Visi jau ceram, bet kā būs.
Ļoti subjektīvas manas domas. Šis pats sastāvs pie cita trenera spēlētu daudz labāk. Neredzu izlases spēles zīmējumu. Man radās iespaids ka izlase spēlē kā katrs prot nevis pēc kaut kāda plāna. Pēdējās domas stipri subjektīvas. Domāju ka pie Nolana piemēram skats būtu stipri labāks.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:10, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Laviņam ar Sašku laikam jāšņorē slidas un jānāk palīgā
Karsums jau nav aizstāvējis Dzimteni 5 gadus... (traumas)
Bārtulim (traumas) katra spēle var būt pēdējā - jādomā par nākotni ...
...
Var arī viņus (Izlasi aizstāvēt pārstāvošos) saprast - viena divas spēles izlasē/trauma un čau! viss kas ieguldīts...

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 20:10, pirms 10 gadiem
jimisturbo rakstīja: Kiram sen bija laiks aiziet,vins nav hokeja specialists.
Kira ir jūdens, kam žēl naudu labam treneru kolektīvam.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-18 20:10, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zināt un runāt ir divas dažādas lietas. Ja trenerim vajag TRENĒT, tad šaubos vai šāds speciālists, kuram ir jāmeklē pareizie vārdi, lai pateiktu spēlētājam ko no viņa grib, būs labākais gadījums (jau tā trenera ideju līdz spēlētājiem ir grūti nodod, visās komandās).
Intervijas latviski viņš sniedza jau padomju laikos. Kāpēc to nedara pašlaik - nezinu, bet domāju, ka tieši efektīvās komunikācijas jautājums. Viņš visu saprot, viņu visi saprot.
Man ir kauns par to,kā tas izskatās starptautiski-hokeja izlases galvenais treneris sniedz intervijas un runā krieviski,un Latvijas futbola izlases galv. treneris ir tieši tāds pats!Un abiem Latvijas pilsonības(ja Beļavskis nav nomainījis) un spēlējuši Latvijas izlasēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 20:11, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un spītība, jo 15 gadus nespēj iegaumēt, ka nekādas B grupas nav.
Tas, kā nosaukt izkrišanu no elites, nav tik būtiski. Būtiskāka ir pati izkrišana.
Drīzāk ir jābrīnās, ka ir cilvēki kuri saskata loģiku Lipmana darbībās, Beļavska kandidatūrā un uzskata, ka viss ir normāli, tā arī laikam sava veida spītība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:13, pirms 10 gadiem
Ilmarse rakstīja: B grupa. Diemzeel
Mēs nevaram viena čempja laikā nokrist par divām grupām uz B grupu. Vēl taču ir A grupa starpā.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-18 20:15, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Ko Nolans 3 gadu laikā uzbūvēja to Beļavskis 3 nedēļu laikā nojauca!
Ko Nolans uzbūvēja? Uzvarēja, ja nemaldos vienu(!!!) spēli Sočos un līdz ar to varonis... Cik daudz vajag laimei.

Un galu galā, šīs ir pārbaudes spēles.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:16, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Ko Nolans uzbūvēja? Uzvarēja, ja nemaldos vienu(!!!) spēli Sočos un līdz ar to varonis... Cik daudz vajag laimei.

Un galu galā, šīs ir pārbaudes spēles.
9. vieta reitingā laikam no gaisa nokrita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -5 [+] [-]

, 2015-04-18 20:17, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Tas, kā nosaukt izkrišanu no elites, nav tik būtiski. Būtiskāka ir pati izkrišana.
Drīzāk ir jābrīnās, ka ir cilvēki kuri saskata loģiku Lipmana darbībās, Beļavska kandidatūrā un uzskata, ka viss ir normāli, tā arī laikam sava veida spītība.
Uz Latvijas izlases hedkouča amatu bija rinda, kuriem bija Stenlija kausa gredzeni vai kādi citi n-tie tituli un Lipmans paņēma Beļavski?
Būsim reāli - Lindstrēms, Znaroks, Nolans, Beļavskis visi trīs tika paņemti kā mazpieredzējuši treneri vai ilgtermiņa bezdarbnieki. Vasiļjevs - DEL komandas asistents (bez galvenā trenera pieredzes VISPĀR).
Paliek tikai divi treneri, kas Latvijas izlasi trenēja Elites/A grupā un kuriem bija nopietna pieredze - Beresņevam un Vorobjovam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:18, pirms 10 gadiem
Šobrīd tiešām skats uz izlases spēli nav diez ko labs (tas tā maigi vēl teikts), noliet 4 spēles pēc kārtas un ne jau kādām Top 6 valstīm, bet apmēram mūsu līmeņa komandām, pie kam tām, kuras parasti ņēmām vai dalijām uzvaras uz pusēm.... neredzu kur un kā šī Beļas izlase varētu vēl pielikt, jo klāt jau pa 90 -95% vairs nekas nenāks.... var jau teikt, lielas slodzes, saspringti treniņi, čaliem tagad nav spēka noskriet visu maču u.t.t., bet vai kas diži ies uz labo pusi pēc divām nedēļām, jo laika vairs nav palicis daudz.... tādi šobrīd būtu jautājumi Beļam.... pagaidām ar šādu spēli izskatās, ka esam tuvāk 1. divīzijai nekā tikšanai pa taisno uz Korejas OS...

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 20:18, pirms 10 gadiem
Tad jau labāk Beresņevu par treneri

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:18, pirms 10 gadiem
Pagaidām izskatās, ka nākošgad varēsim cīnīties par uzvaru divīzijā. Es ļoti ceru, ka kļūdos.

Par aizsardzību jau bija nelaba nojauta. Tie daži iesistie vārti visās pārbaudes spēlēs ar pagaidām nebiedē. Biedē spēles veidošana uzbrukumā. Pagaidām, ja neskaita pirmo maiņu, mūsu hokejs ir - skrienam uz priekšu, varbūt paveiksies un kaut kas sanāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:19, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: 9. vieta reitingā laikam no gaisa nokrita.
Un tas ir wow? Normāls rezultāts.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:19, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uz Latvijas izlases hedkouča amatu bija rinda, kuriem bija Stenlija kausa gredzeni vai kādi citi n-tie tituli un Lipmans paņēma Beļavski?
Būsim reāli - Lindstrēms, Znaroks, Nolans, Beļavskis visi trīs tika paņemti kā mazpieredzējuši treneri vai ilgtermiņa bezdarbnieki. Vasiļjevs - DEL komandas asistents (bez galvenā trenera pieredzes VISPĀR).
Paliek tikai divi treneri, kas Latvijas izlasi trenēja Elites/A grupā un kuriem bija nopietna pieredze - Beresņevam un Vorobjovam.
Nolans mazpieredzējis? Ko Tu te murgo? Viņam pieredzes ir daudz un tā labi noderēja mūsu izlasei

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:19, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā izvēlēsimies kurus? Kastings? SMS balsošana?
Tautas vēlēti hokejisti!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:20, pirms 10 gadiem
Man šķiet ka Beļavskis ir pārāk tolerants priekš LV izlases.
Mūsējiem reizēm vajag ar grābekļa kātu pa muguru lai sāktu kapāt, vai vismaz kārtīgi mātes valodā pakomunicēt, lai būtu rezultāts!

  +7 [+] [-]

, 2015-04-18 20:21, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uz Latvijas izlases hedkouča amatu bija rinda, kuriem bija Stenlija kausa gredzeni vai kādi citi n-tie tituli un Lipmans paņēma Beļavski?
Būsim reāli - Lindstrēms, Znaroks, Nolans, Beļavskis visi trīs tika paņemti kā mazpieredzējuši treneri vai ilgtermiņa bezdarbnieki. Vasiļjevs - DEL komandas asistents (bez galvenā trenera pieredzes VISPĀR).
Paliek tikai divi treneri, kas Latvijas izlasi trenēja Elites/A grupā un kuriem bija nopietna pieredze - Beresņevam un Vorobjovam.
Lindstrēms, Nolans- mazpieredzējuši treneri?

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:22, pirms 10 gadiem
bayliss rakstīja: Aha,pa TV reklāmā var ļoti labi dzirdēt,kā viņš prot latviešu valodu!Liekas,ka Nolans pat vairāk bija spējīgs pateikt
pirms siekalojies mazliet papēti to lietu,par valodu,nezināšana ne attaisno stulbumu,cik zinu,viņš ir cienījis vietas kurās viņš dzīvojis.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:22, pirms 10 gadiem
Neburat te drāmu. Tās tomēr ir pārbaudes spēles. Norvēģiem arī skatos sastāvs ļoti neslikts bijis.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:22, pirms 10 gadiem
Nolans = mazpieredzējis? Humors autoram Miņinam labs

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:23, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Nolans = mazpieredzējis? Humors autoram Miņinam labs
Viņš rakstīja: "vai arī ilgtermiņa bezdarbnieki"...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:23, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nolans mazpieredzējis? Ko Tu te murgo? Viņam pieredzes ir daudz un tā labi noderēja mūsu izlasei
Izlasi ko es rakstīju - viņa gadījums ir ilgtermiņa bezdarbnieka, jo kā hedkoučs četras sezonas nebija nevienam vajadzīgs (Ročesterā kā funkcionārs darbojās).

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:23, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Tu esi visneloģiskākais cilvēks SC !
Tas ir kā kuram. Man noteikti ietekmētu tas , ka ar mani runā izlasē krievu valodā. Piekrītu ka tas it kā nav loģiski, bet ļoti nepatiktu un kaut nedaudz bet traucētu normāli spēlēt. Ja es spēlēju LATVIJAS izlasē tad ar mani runā LATVISKI. Otra lieta ir cilvēciskais faktors, ja redzu ka treneris cenšas un izturas ļoti lojāli pret latviešiem un valodu , tad būtu vieglāk, bet ja ir kaut kāds Koļiņko tips, kas teica iemācīsim jaunatni runāt krieviski, tad ir pavisam cita "vēlme" spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:24, pirms 10 gadiem
jocker_x rakstīja: Man šķiet ka Beļavskis ir pārāk tolerants priekš LV izlases.
Mūsējiem reizēm vajag ar grābekļa kātu pa muguru lai sāktu kapāt, vai vismaz kārtīgi mātes valodā pakomunicēt, lai būtu rezultāts!
Nejauc ar Krievijas izlasi! Tur tādu "valodu" tik saprot ne te un ne mūsu tagadējie čaļi!

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:24, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izlasi ko es rakstīju - viņa gadījums ir ilgtermiņa bezdarbnieka, jo kā hedkoučs četras sezonas nebija nevienam vajadzīgs (Ročesterā kā funkcionārs darbojās).
Tas jau neko nemaina, viņam pieredze bija un darbojās tāpat hokeja vidē

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:24, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Lindstrēms, Nolans- mazpieredzējuši treneri?
Saprotu, ka pārdzīvojumi pēc zaudējuma, taču līdz redzes vai lasītprasmes zudumam... puiši, tā ir tikai spēle, nevajag.

P.S. Izlasīt vajadzētu pirms komentēšanas.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 20:25, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Un tas ir wow? Normāls rezultāts.
Jā tas ir ļoti ļoti labs rezultāts. Augstāk par 8 vietu reitingā tikt ir nereāli. 9.vieta ir IZCILS rezultāts, jo tas ir retings 4 gadu kopsummā.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:25, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas jau neko nemaina, viņam pieredze bija un darbojās tāpat hokeja vidē
Es jau 9. gadu rakstu par hokeju (oficiāli), tad jau man ir gana OK CV, ja nu Beļavski gribēs mainīt...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:26, pirms 10 gadiem
Kalninam bija jabrauc lidzi uz Norvegiju un sodien jastav vartos.....Lipmana kungam ar steigu ir japienem lemums par trenera sastavu.

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:27, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Tas, kā nosaukt izkrišanu no elites, nav tik būtiski. Būtiskāka ir pati izkrišana.
Drīzāk ir jābrīnās, ka ir cilvēki kuri saskata loģiku Lipmana darbībās, Beļavska kandidatūrā un uzskata, ka viss ir normāli, tā arī laikam sava veida spītība.
Es par Beļavski kā Izlases treneri rakstīju jau 5-6 gadus atpakaļ...dodiet viņam vismaz trīs gadus... sliktak tak nebūs - nu nav tak labāka ... varbūt Hariju gribat?

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:28, pirms 10 gadiem
gulbis30 rakstīja: Kalninam bija jabrauc lidzi uz Norvegiju un sodien jastav vartos.....Lipmana kungam ar steigu ir japienem lemums par trenera sastavu.
Kalniņš jau savu vietu izlasē ir nopelnījis. Pārbaudes spēlēs ir citi uzdevumi.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:28, pirms 10 gadiem
Uzbrukums pilnigi nekads! Un beigas tur ar norvegiem ik pa briza, meklet stickas - nu, ta ir zema klase. Belavski, sapurini calus!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:28, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es jau 9. gadu rakstu par hokeju (oficiāli), tad jau man ir gana OK CV, ja nu Beļavski gribēs mainīt...
Tava histēriskā komentāru rakstīšana uz katru repliku ir smieklīga Tas tikai parāda, ka pats neesi apmierināts ar situāciju, bet meklē attaisnojumus. Jo kā nekā 9 gadus rakst - tad jau ar tiem, kas ir, ir arī jāčupojas. Būsi kritisks, par rakstiem varēsi aizmirst, vai ne?

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:28, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Es par Beļavski kā Izlases treneri rakstīju jau 5-6 gadus atpakaļ...dodiet viņam vismaz trīs gadus... sliktak tak nebūs - nu nav tak labāka ... varbūt Hariju gribat?
2001. gadā Lipmans esot rakstījis vēstuli Skotijam Boumenam ar piedāvājumu trenēt Latvijas izlasi...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:29, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es jau 9. gadu rakstu par hokeju (oficiāli), tad jau man ir gana OK CV, ja nu Beļavski gribēs mainīt...
Sūti CV Kiram! Ja gribi arī tikt, tad saki, ka strādāsi par puscenu, ko šis dod Beļam! Kiram tērēties nepatīk, bet ietaupīt gan patīk!

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:29, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Tava histēriskā komentāru rakstīšana uz katru repliku ir smieklīga Tas tikai parāda, ka pats neesi apmierināts ar situāciju, bet meklē attaisnojumus. Jo kā nekā 9 gadus rakst - tad jau ar tiem, kas ir, ir arī jāčupojas. Būsi kritisks, par rakstiem varēsi aizmirst, vai ne?
Es jau nezināju - atbildēt man uz šo komentāru vai nē. Laikam neatbildēšu, lai mazinātu vispārējo histērijas līmeni.

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:30, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Sūti CV Kiram! Ja gribi arī tikt, tad saki, ka strādāsi par puscenu, ko šis dod Beļam! Kiram tērēties nepatīk, bet ietaupīt gan patīk!
Nu man ar nodarbinātību problēmu nav, tāpēc šoreiz laikam nē, taču, ja nu kas, tad būs opcija.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:31, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Saprotu, ka pārdzīvojumi pēc zaudējuma, taču līdz redzes vai lasītprasmes zudumam... puiši, tā ir tikai spēle, nevajag.

P.S. Izlasīt vajadzētu pirms komentēšanas.
Pats labi apzinies, ka treneris, kas trenē augsta līmeņa komandu- uzreiz nepametīs savu darba vietu un neskries uz Latvijas izlasi, kuru viņš nepazīst...
Nolans- trenēja NHL klubus, Lindstrēms- PČ un OS medaļnieks.

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:31, pirms 10 gadiem
Pelnīta sakāve!
Beļavskis var iet stažēties pie Ābola...kurš visas sezonas garumā spēlētājus maiņās riktēja tā ka pats beigas nesaprata kas notiek uz laukuma!!!
NAV TRENERA NAV KOMANDAS....paliek tikai sakarīgi spēlētāji,kuri nezin kas katrā spēlē būs jādara uz laukuma un kādi jauni uzstādījumi būs komandai.
Pirmoreiz izlasei ir tik nevarīgs treneru kolektīvs un rādās ka ar godu jaatstāj A.grupa

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:31, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uz Latvijas izlases hedkouča amatu bija rinda, kuriem bija Stenlija kausa gredzeni vai kādi citi n-tie tituli un Lipmans paņēma Beļavski?
Būsim reāli - Lindstrēms, Znaroks, Nolans, Beļavskis visi trīs tika paņemti kā mazpieredzējuši treneri vai ilgtermiņa bezdarbnieki. Vasiļjevs - DEL komandas asistents (bez galvenā trenera pieredzes VISPĀR).
Paliek tikai divi treneri, kas Latvijas izlasi trenēja Elites/A grupā un kuriem bija nopietna pieredze - Beresņevam un Vorobjovam.
Un tomēr Vasiļjevs bij vislabākais....
...esi pret?
vari neatbildēt, tas manus uzskatus nemainīs!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 20:32, pirms 10 gadiem
C grupa

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 20:32, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uz Latvijas izlases hedkouča amatu bija rinda, kuriem bija Stenlija kausa gredzeni vai kādi citi n-tie tituli un Lipmans paņēma Beļavski?
Būsim reāli - Lindstrēms, Znaroks, Nolans, Beļavskis visi trīs tika paņemti kā mazpieredzējuši treneri vai ilgtermiņa bezdarbnieki. Vasiļjevs - DEL komandas asistents (bez galvenā trenera pieredzes VISPĀR).
Paliek tikai divi treneri, kas Latvijas izlasi trenēja Elites/A grupā un kuriem bija nopietna pieredze - Beresņevam un Vorobjovam.
Tieši tā, tas nav normāli. Un salīdzināt Lindstrēmu, Nolanu, pat Znaroku ( lai arī viņš līdz tam neko nebija sasniedzis) ar Beļavski laikam nevajadzētu. Te pat nejūt nekādu potenciālu.
Pēc Nolana tas bija vairāk kā skaidrs, ka trenerim ir jānāk, vēlam no kādas nopietnas organizācijas/ līgas un vēlams no Kanādas, tādam kurš kautko var spēlētājiem dot. Kur tad visi Lipmana solījumi par Ziemeļameikas virzienu.
Piemēru pietiek, kaut vai [paskatamies kur šobrīd ir Šveice ar savu konsekvento ZA treneru izvēli. Protams mēs neesam Šveice, bet kaut kādu progresējošu virzienu vajadzētu ievērot, nevis lēkāt no viena eksperimenta uz otru. Te mazāk akmens Beļavskim, bet viens trekns Lipmanam.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 20:33, pirms 10 gadiem
Ko Jūs te runājat par treneriem Nolanam vismaz bija izvēle Ja spēlētājs nevilka neņēma šobrīd 2 maiņas nevelk plus daži no vēl citām divām, bez 4 pamat aizsargiem (Reķis Kulda Bārtulis Pujacs ) citi varianti kā pret Kanādu 0-10 nav!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:33, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es jau nezināju - atbildēt man uz šo komentāru vai nē. Laikam neatbildēšu, lai mazinātu vispārējo histērijas līmeni.
Tas būtu ļoti pareizi. Jo nevajag ar demagoģiju nodarboties. Sausais fakts ir tāds, ka tas, kas notiek pēdējās spēles laukumā, nav skatāms. Neredz zīmējumu. Un te runa nav par izkrišanu, bet pašu spēli. Un kritizēts pārsvarā tiek Kirovs par trenera izvēli.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:34, pirms 10 gadiem
Ir jābūt ļoooti lielam optimistam lai ka pēc šādām spēlēm cerētu uz veiksmīgu iznākumu PČ. Treneris protams mums šogad ir iegādāts ar krietni nocenots.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:34, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Pats labi apzinies, ka treneris, kas trenē augsta līmeņa komandu uzreiz nepametīs savu darba vietu un neskries uz Latvijas izlasi, kuru viņš nepazīst...
Nolans- trenēja NHL klubus, Lindstrēms- PČ un OS medaļnieks.
Par Nolana tēlu un veikumu NHL biju rakstījis rudenī, pa sezonu nekas nav mainījies - viens no pašiem "uzvarēt neprotošākajiem" NHL aktīvajiem treneriem (arī starp visiem NHL treneriem, kuri ir strādājuši kaut cik ilgāku laiku viņš ir ļoti tuvu lejasgalam).

Lindstrēms... viņš jau bija 3 sezonas prom no hokeja vispār, līdz kaut kādā Zviedru minorlīgu komandā pirms izlases trenēšanas pastrādāja.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:35, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu man ar nodarbinātību problēmu nav, tāpēc šoreiz laikam nē, taču, ja nu kas, tad būs opcija.
Nuuu... vecīt! Moš mēs nākamo Skotiju Boumenu te tagad pazaudējam Tavā personā! Nešaubos, ka arī tas "puscipars" no Beļas algas būs krietni labāks naudas izteksmē nekā Tu te skribelējot saņem!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:36, pirms 10 gadiem
jocker_x rakstīja: Man šķiet ka Beļavskis ir pārāk tolerants priekš LV izlases.
Mūsējiem reizēm vajag ar grābekļa kātu pa muguru lai sāktu kapāt, vai vismaz kārtīgi mātes valodā pakomunicēt, lai būtu rezultāts!
Tolerants bij Nolans

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 20:36, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par Nolana tēlu un veikumu NHL biju rakstījis rudenī, pa sezonu nekas nav mainījies - viens no pašiem "uzvarēt neprotošākajiem" NHL aktīvajiem treneriem (arī starp visiem NHL treneriem, kuri ir strādājuši kaut cik ilgāku laiku viņš ir ļoti tuvu lejasgalam).

Lindstrēms... viņš jau bija 3 sezonas prom no hokeja vispār, līdz kaut kādā Zviedru minorlīgu komandā pirms izlases trenēšanas pastrādāja.
Eliteprospects.com - Curt Lindström

Nezinu vai precīzi dati, bet šeit trenējis DEL klubu.

Balderis 4 gadus hokeju nespēlēja, bet tas viņam netraucēja spēlēt NHL!

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:36, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Un tomēr Vasiļjevs bij vislabākais....
...esi pret?
vari neatbildēt, tas manus uzskatus nemainīs!
Tā vidēji - viņi visi ir bijuši vienādi un stāsti kas kuram ir labāks ir tikai subjektīvismi. Kas nu kuram patīk. Man patika Znaroka izlase, taču tur radās situācija, ka Znaroks pārauga šo līmeni un nevarēja to apvienot ar strādāšanu klubā, tāpēc viņam bija jāiet prom (iespējams, pat nedaudz agrāk).

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 20:36, pirms 10 gadiem
bayliss rakstīja: Man ir kauns par to,kā tas izskatās starptautiski-hokeja izlases galvenais treneris sniedz intervijas un runā krieviski,un Latvijas futbola izlases galv. treneris ir tieši tāds pats!Un abiem Latvijas pilsonības(ja Beļavskis nav nomainījis) un spēlējuši Latvijas izlasēs!
Daļēji piekrītu, jo atšķirībā no šī krievvalodīgā Pahars sāka mācīties un sniedz intervijas latviešu valodā. Jā, varbūt ne gramatiski pareizi, bet vismaz cenšas.

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:38, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Tas būtu ļoti pareizi. Jo nevajag ar demagoģiju nodarboties. Sausais fakts ir tāds, ka tas, kas notiek pēdējās spēles laukumā, nav skatāms. Neredz zīmējumu. Un te runa nav par izkrišanu, bet pašu spēli. Un kritizēts pārsvarā tiek Kirovs par trenera izvēli.
Spēlējot ar tādu pus-izlasi pirmajā trenera darba gadā... es tiešām nez kas tur ir pie vainas. Visiem mūsu krutajiem ārzemju speciālistiem vajadzēja 3 gadus, lai pie kkāda prātīga rezultāta tiktu. Arī Nolans "izšāva" (lai gan ko viņš izšāva - OS pusotra spēle sataisīja viņa tēlu, visādi citādi - pilnīgi tāds pats treneris kā visi citi iepriekšējie).

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:39, pirms 10 gadiem
Beļavski Bye Beauty

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:39, pirms 10 gadiem
Man liekas ka ja Edgars vakar nebūtu bijis vārtos rezultāts būtu bijis 7:1.
Nav ko raudāt krievi arī pagāšgad pârbaudes spēlēs spēlēja slikti ,un kāpēc lai mēs šogad neizšautu.
Elvi šodien nav ko vainot aizsargi šodien tādu luni nolaida.

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:41, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Eliteprospects.com - Curt Lindström

Nezinu vai precīzi dati, bet šeit trenējis DEL klubu.

Balderis 4 gadus hokeju nespēlēja, bet tas viņam netraucēja spēlēt NHL!
Nu es nepārbaudīju nekur datus, rakstīju pēc atmiņas, bet, kā redzi, pussezonā paņēma DEL komandu (un tolaik DEL ne tuvu nebija tas DEL kas ir pašlaik, lai arī pašlaik tas nav BAIGAIS čempionāts), pēc tam Zviedrijas 3. līgas komandu... .

Balderis NHL spēlēja tāpēc, ka viņš ir Balderis. Uzvārds interesēja amerikāņus, Balderi - atzīmēties NHL. Pa lielam nekas jau no tā neiznāca (un nekam jau arī nebija jāiznāk).

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:42, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nuuu... vecīt! Moš mēs nākamo Skotiju Boumenu te tagad pazaudējam Tavā personā! Nešaubos, ka arī tas "puscipars" no Beļas algas būs krietni labāks naudas izteksmē nekā Tu te skribelējot saņem!
Nezinu par kādu naudu strādā Beļavskis, tāpēc komentēt nevaru. Pie tam, pamatdarbs man nav te.

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:44, pirms 10 gadiem
Dziesma Kirovam-Neraudi susuriņ

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 20:44, pirms 10 gadiem
Uzvarēsim Slovākiju nākamajā spēlē, liela daļa metīs kažoku uz otru pusi

Lai arī uz doto brīd neizskatās cerīgi un ir dusmas par rezultātu, Beļavskim vēl būs iespēja parādit uz ko ir spējīgs galvenajos mačos un tad arī varēs kritizēt vai slavēt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:46, pirms 10 gadiem
jocker_x rakstīja: Uzvarēsim Slovākiju nākamajā spēlē, liela daļa metīs kažoku uz otru pusi

Lai arī uz doto brīd neizskatās cerīgi un ir dusmas par rezultātu, Beļavskim vēl būs iespēja parādit uz ko ir spējīgs galvenajos mačos un tad arī varēs kritizēt vai slavēt!!!
Nav variantu,nereāli nedēļas laikā pēkšņi spēlēt!Es vel nesaku uzvarēt!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:47, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu es nepārbaudīju nekur datus, rakstīju pēc atmiņas, bet, kā redzi, pussezonā paņēma DEL komandu (un tolaik DEL ne tuvu nebija tas DEL kas ir pašlaik, lai arī pašlaik tas nav BAIGAIS čempionāts), pēc tam Zviedrijas 3. līgas komandu... .

Balderis NHL spēlēja tāpēc, ka viņš ir Balderis. Uzvārds interesēja amerikāņus, Balderi - atzīmēties NHL. Pa lielam nekas jau no tā neiznāca (un nekam jau arī nebija jāiznāk).
Kā arī jāpiebilst, ka Balderis slidas vadzī tomēr nebija kāris pirms NHL Japānā bija spēlējošais treneris. Interesanti bet eliteprospektā par viņa Japānas laiku nav nekā

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 20:47, pirms 10 gadiem
Man ir iemesls iet pēc alus.Pa maz,paņēmās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:50, pirms 10 gadiem
crazyfan rakstīja: Belavskis nav gatavs vadit jebkuru IZLASI! pat Italijas vai Dienvidafrikas. Vinam vispirms jaapliecina sevi kaut viena kluba, Znaroks jau labi patrolija Kiru, kad teica: "Nem Belavski, vins zin LV hokeju". Visu cienu bet, Belavska sejas izteiksme pat NEPARLIECINA. Fuh, labi, kurs grib ar mani nospelet fentezi liga ritdienas mat4a starp SKA un AkBars? Pie tam? vel ari varam vinnet naudinu draftjam.com
Pats Znaroks kā asistents uz PČ aizbrauca VISPĀR BEZ jebkādas trenera pieredzes. Pēc tam pa Latvijas čempionātu pamalās un uzreiz tika pie U-18/20 izlasēm, ar otro no kurām tika arī Elitē (pirmais no visiem).

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:52, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Spēlējot ar tādu pus-izlasi pirmajā trenera darba gadā... es tiešām nez kas tur ir pie vainas. Visiem mūsu krutajiem ārzemju speciālistiem vajadzēja 3 gadus, lai pie kkāda prātīga rezultāta tiktu. Arī Nolans "izšāva" (lai gan ko viņš izšāva - OS pusotra spēle sataisīja viņa tēlu, visādi citādi - pilnīgi tāds pats treneris kā visi citi iepriekšējie).
Nu nav tā , ka Nolana vārdu pusotra spēle uztaisīja, visu laiku tika demonstrēts sakarīgs hokejs ar "potenciālu"un izaugsmi. Neviens jau te necer, ka mēs čempioni būsim un visus sitīsim, vienkārši ir jārāda sajkarīga spēle, bija vismaz tāda perspektīva. . Pie tam pie Nolana tika izvilkts Indrašis un Gudļevskis.
Un vienalga, tas ir hokejs, futbols, vai hokejs, trenerim ir jābūt no tādas organizācijas/sistēmas/komandas (izņenmot atsevišķus talantus kā Znaroks) lai viņš un viņa teams var spēlētājiem ko dot, tas cik pieredzējis un cik ilgi bez darba nav pat svarīgi.
Konmanda tomēr bija sasniegusi zināmu līmeni, ko tai tagad varētu dot Beļavskis, kurš nāk no nekurienes. Neko.

     [+] [-]

, 2015-04-18 20:52, pirms 10 gadiem
Nu kas Beļavskis par izlases treneri. Tādus var atrast simtiem. Ko no tāda var gribēt, ne pieredzes, ne autoritātes, ne harizmas. Nekā izņemot pieticgu algu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:52, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Un tomēr Vasiļjevs bij vislabākais....
Tu to nopietni?! Viņš par R 2000 normāli patrenēt nevarēja un R 2000 (esot jau ģinamkas farmam) tā bija viena no sudīgākajām sezonām! Un tā vājprātīgā spiegšana uz beņķa (nezinu pat kā, lai to savādāk nosauc, jo kas toreiz gāja uz R 2000 spēlēm Piņķos zin par ko es runāju) .... tas bija kaut kas vispār neiedomājams, kā spēlētāji vispār to ākstu izturēt varēja... atmosfēru izlasē gadsimtu mijā arī ne jau Santa Klauss sad*rsa....

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 20:56, pirms 10 gadiem
dinamo aiziet no khl, latvijas izlase izkriit uz b grupu-latvijas hokeja krahs!

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 21:01, pirms 10 gadiem
MOKA rakstīja: dinamo aiziet no khl, latvijas izlase izkriit uz b grupu-latvijas hokeja krahs!
dinamo pa lielam neko lielu neietekmē Latvijas hokejā, cik skatītājām ļauj vienkopus paskatīties pārmaksātus-stagnējošus vietējos spēlētājus, vismaz daļa tāda tur ir

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 21:01, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 2001. gadā Lipmans esot rakstījis vēstuli Skotijam Boumenam ar piedāvājumu trenēt Latvijas izlasi...
Skarbi...
bet pirms 5 gadiem un arī tagad es no saviem vārdiem neatsakos!
A par to vēstuli tak mēs visi zinām - vēstule nesasniedza adresātu, jo nebija uzlīmētas pienācīgas vērtības pastmarkas

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 21:02, pirms 10 gadiem
MOKA rakstīja: dinamo aiziet no khl, latvijas izlase izkriit uz b grupu-latvijas hokeja krahs!
Nebur te tagad drāmu pirms laika! Kad/ ja izkrītīs, tad arī varēsi burt! Neviens tagad pirms čempja vairs treneri nemainīs! Un Dinamo tiešām var iet kaut bekot man no tā ne silts ne auksts, bet Latvijas (ar lielo L jāraksta!) hokejs kā bija tā būs! Man piem. šogad vietējā čempja plovi un fināls patika!

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:03, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nebur te tagad drāmu pirms laika! Kad/ ja izkrītīs, tad arī varēsi burt! Neviens tagad pirms čempja vairs treneri nemainīs! Un Dinamo tiešām var iet kaut bekot man no tā ne silts ne auksts, bet Latvijas (ar lielo L jāraksta!) hokejs kā bija tā būs! Man piem. šogad vietējā čempja plovi un fināls patika!
bet patiesiiba ir taada, ka bez RD latvijas speletaji varees iet bekot

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:05, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Skarbi...
bet pirms 5 gadiem un arī tagad es no saviem vārdiem neatsakos!
A par to vēstuli tak mēs visi zinām - vēstule nesasniedza adresātu, jo nebija uzlīmētas pienācīgas vērtības pastmarkas
Manos failos gan ir info aizķēries, ka Boumens pat atbildēja - sak, paldies, ka uzaicinājāt, bet es labāk kaut kā pats...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:05, pirms 10 gadiem
manabalss.lv
erred, 20:19, pirms 44 minūtēm

Juris Miņins rakstīja: Kā izvēlēsimies kurus? Kastings? SMS balsošana?

Tautas vēlēti hokejisti!!!

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 21:06, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par Nolana tēlu un veikumu NHL biju rakstījis rudenī, pa sezonu nekas nav mainījies - viens no pašiem "uzvarēt neprotošākajiem" NHL aktīvajiem treneriem (arī starp visiem NHL treneriem, kuri ir strādājuši kaut cik ilgāku laiku viņš ir ļoti tuvu lejasgalam).

Lindstrēms... viņš jau bija 3 sezonas prom no hokeja vispār, līdz kaut kādā Zviedru minorlīgu komandā pirms izlases trenēšanas pastrādāja.
Varbūt Nolans arī ir tāds kādu Tu viņu apraksti, bet Tu taču nenoliegsi, ka tādu hokeju Latvijas izpildījumā mēs vēl nebijām redzējuši? Lai arī lieli sasniegumi izpalika, dažādu iemeslu dēļ, bet radītais sniegums bija vairāk nekā baudāms. Nebaidījāmies neviena, nebija sajūtas pirms spēlēm, ka būs 1:7, 0:6 u.t.t.

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:08, pirms 10 gadiem
MOKA rakstīja: bet patiesiiba ir taada, ka bez RD latvijas speletaji varees iet bekot
Tieši otrādi, tas tikai nāks viņiem par labu!! Novelc savas rozā brilles

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 21:09, pirms 10 gadiem
Ar Nolanu Latvijas hokeja līdzjutēja jutās droši. Daudzi (protams ne visi) viņu uztvēra daļāji kā savējo. To pat grūti izskaidrot bet tā bija. Treneris, labs cilvēks , labs psihologs. Nolans mācēja spiest maksimumu mo izlases.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:11, pirms 10 gadiem
MOKA rakstīja: bet patiesiiba ir taada, ka bez RD latvijas speletaji varees iet bekot
Nu, ja gribēs, tad varēs arī iet! Kas varēs tie darbu arī citur dabūs, bet protams tie nebūs visi! Salīdzinoši mazs procents varētu būt, jo tagad liela daļa no viņiem spēlē KHL, jo ir tāds Dinamo un ir ievilkti aiz ausīm līmenī, kas ir augstāks par viņu spējām.... kā Dinamo vairs nebūs tā čaļi atgriezīsies savā līmenī spēlēs tur kur varēs tikt - labi, ja tādā BAČā kādam būs vajadzīgi... Kazahstāna, joberlīgas... tur būs viņu "maize"!

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:12, pirms 10 gadiem
Nesaprotu, kas noticis? Ko ceļam paniku? Sliktāk kā Nolana laikos jau nu noteikti nenospēlēs.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 21:14, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Varbūt Nolans arī ir tāds kādu Tu viņu apraksti, bet Tu taču nenoliegsi, ka tādu hokeju Latvijas izpildījumā mēs vēl nebijām redzējuši? Lai arī lieli sasniegumi izpalika, dažādu iemeslu dēļ, bet radītais sniegums bija vairāk nekā baudāms. Nebaidījāmies neviena, nebija sajūtas pirms spēlēm, ka būs 1:7, 0:6 u.t.t.
Kādam patīk Nolans, kādam - Znaroks...

Par to hokeju runājot - Nolana sasniegumi ir svaigā atmiņā un viņš aizgāja no izlases faktiski savas popularitētes topā. Znaroka izlases modelis arī spēlēja labu hokeju, bija agresīvi, uzveica Zviedriju (kas ar nav maz) utt., bet viņam pēc tam bija arī sliktie turnīri. Tāpēc kopējais iespaids ir tāds kāds ir, nemaz nerunājot atkal, par individuālajām patikām/nepatikām.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-18 21:16, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ar Nolanu Latvijas hokeja līdzjutēja jutās droši. Daudzi (protams ne visi) viņu uztvēra daļāji kā savējo. To pat grūti izskaidrot bet tā bija. Treneris, labs cilvēks , labs psihologs. Nolans mācēja spiest maksimumu mo izlases.
10. un divas 11. vietas PČ ir maksimums? Vai arī 1 uzvara pār Šveici un sakarīga spēle pret Kanādu ir tas maksimums? Ko tad darīja Beresņevs, Vasiļjevs, Lindstrēms un Znaroks, ja viņiem izdevās pat 1/4-finālā tikt un katrs noskalpēt pa kādam grandam?

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 21:17, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tieši otrādi, tas tikai nāks viņiem par labu!! Novelc savas rozā brilles
rozaa brilles ir uz LAČ BAČ u.t.t

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:18, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādam patīk Nolans, kādam - Znaroks...

Par to hokeju runājot - Nolana sasniegumi ir svaigā atmiņā un viņš aizgāja no izlases faktiski savas popularitētes topā. Znaroka izlases modelis arī spēlēja labu hokeju, bija agresīvi, uzveica Zviedriju (kas ar nav maz) utt., bet viņam pēc tam bija arī sliktie turnīri. Tāpēc kopējais iespaids ir tāds kāds ir, nemaz nerunājot atkal, par individuālajām patikām/nepatikām.
Znars ne tikai toreiz Zviedriju uzveica! Ja pareizi atceros arī mājinieci Šveici toreiz vinnēja! Tas vispār kopumā bija viens no jēdzīgākajiem čempjiem O&H dueta izpildijumā!

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:19, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nebur te tagad drāmu pirms laika! Kad/ ja izkrītīs, tad arī varēsi burt! Neviens tagad pirms čempja vairs treneri nemainīs! Un Dinamo tiešām var iet kaut bekot man no tā ne silts ne auksts, bet Latvijas (ar lielo L jāraksta!) hokejs kā bija tā būs! Man piem. šogad vietējā čempja plovi un fināls patika!
Varbūt Tev taisnība, bet cik skatītāju apmeklē ĻČ spēles vai skatās pa TV. Nav skatītāju, nav reklāmas, nav sponsoru.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:19, pirms 10 gadiem
MOKA rakstīja: rozaa brilles ir uz LAČ BAČ u.t.t
nav gan, ja labi spēlē var mēģināt izsisties top līgās, NLA un SHL, KHL tik pēc tam nāk

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:21, pirms 10 gadiem
janijs56 rakstīja: Varbūt Tev taisnība, bet cik skatītāju apmeklē ĻČ spēles vai skatās pa TV. Nav skatītāju, nav reklāmas, nav sponsoru.
tāpēc, ka ir DR un Lipmans nestrādā LAČ attīstībā, viss ir vienkārši

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 21:22, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Znaroka izlases modelis arī spēlēja labu hokeju, bija agresīvi, uzveica Zviedriju (kas ar nav maz)
Būtu 1997.gada čempī neizšķirti aizliegti, varbūt Zviedriju būtu vinnējis jau Beresņevs.

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:23, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Znars ne tikai toreiz Zviedriju uzveica! Ja pareizi atceros arī mājinieci Šveici toreiz vinnēja! Tas vispār kopumā bija viens no jēdzīgākajiem čempjiem O&H dueta izpildijumā!
Bija gan. Zviedri tika minēti tik kā tāds TOP tīms. Liekas, ka tik Lindstrēms neko lielu nav vinnējis... tik to 6:6 2002. gadā OS pret Slovākiju, kas beigās pēc pakāsiena Vācijai bija kaķītim zem astītes.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 21:23, pirms 10 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Būtu 1997.gada čempī neizšķirti aizliegti, varbūt Zviedriju būtu vinnējis jau Beresņevs.
Vai Kanādu ar Klodānu vārtos.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:26, pirms 10 gadiem
janijs56 rakstīja: Varbūt Tev taisnība, bet cik skatītāju apmeklē ĻČ spēles vai skatās pa TV. Nav skatītāju, nav reklāmas, nav sponsoru.
Pa TV starp citu tikai finālu rādija! LČ ir jāskatās dzīvājā! Pie LČ spēļu reklāmas ir pašam Kiram un protams arī klubiem jāpiestrādā, lai skatītājiem būtu interese nākt uz vietējo čempi skatīties hoķi nevis līmeni! Hoķis arī LČ tiek spēlēts pat ļoti neslikts! Plovi sen tik labi nebija bijuši!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:27, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Tu to nopietni?! Viņš par R 2000 normāli patrenēt nevarēja un R 2000 (esot jau ģinamkas farmam) tā bija viena no sudīgākajām sezonām! Un tā vājprātīgā spiegšana uz beņķa (nezinu pat kā, lai to savādāk nosauc, jo kas toreiz gāja uz R 2000 spēlēm Piņķos zin par ko es runāju) .... tas bija kaut kas vispār neiedomājams, kā spēlētāji vispār to ākstu izturēt varēja... atmosfēru izlasē gadsimtu mijā arī ne jau Santa Klauss sad*rsa....
Laikam jau pie vainas bija viņa cenšanās lauzt PSRS laiku stereotipus......

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:28, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Pa TV starp citu tikai finālu rādija! LČ ir jāskatās dzīvājā! Pie LČ spēļu reklāmas ir pašam Kiram un protams arī klubiem jāpiestrādā, lai skatītājiem būtu interese nākt uz vietēji čempi nākt skatīties hoķi nevis līmeni! Hoķis arī LČ tiek spēlēts pat ļoti neslikts! Plovi sen tik labi nebija bijuši!
Nav teikts, ka Kirovam jādomā un jācenšas. Lai organizē klubi (vai trešā puse) turnīru, t.i., federācijas rīkots turnīrs nav vienīgā opcija. Viņi būs ieinteresēti tā virzīšanā un daudzas problēmas atrisināsies (tiesa, parādīsies arī citas).

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 21:29, pirms 10 gadiem
labi ka 17 vēl neielaida sogad nau variantu cempionātā jaatvadās no augstākās līgas ko tas belavskis ar tiem spēlētājiem ir izdarījis dievs vinu zina.tāds trenneris vēl latvijas izlasei nebūs vēl bijis

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 21:29, pirms 10 gadiem
Gudļevski Kulda Bartulis J Redlihs Pujacs Girgensons Ķēniņš Indrašis Meja Karsums Vasiļjevs Cik ļoti šie džeki pietrūkst izlasē!Vel jo vairak pēc šadām spēlēm!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 21:29, pirms 10 gadiem
Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:30, pirms 10 gadiem
Tas Cibulska parkapums beigas bija vispar, tik rupjs un bistams, un kad neko vairs spele nevar glabt, kur galva ko tadu darit!

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:33, pirms 10 gadiem
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:33, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Laikam jau pie vainas bija viņa cenšanās lauzt PSRS laiku stereotipus......
Kādus nafig stereotipus viņš tur lauza? Viņš sačakarēja atmosfēru izlasē! Komandai ir jābūt komandai - vienai veselai dūrei sākot no masiera līdz spēlētājam , un galvenajam trenerim un nevis divām nometnēm... kur vienā pusē bija Vasilis otrā vecie buki! Spēlētājiem jau savā starpā konfliktu nebija, konflikts bija Vasilim ar vecajiem bukiem!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:33, pirms 10 gadiem
video var kautkur redzeet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:34, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 10. un divas 11. vietas PČ ir maksimums? Vai arī 1 uzvara pār Šveici un sakarīga spēle pret Kanādu ir tas maksimums? Ko tad darīja Beresņevs, Vasiļjevs, Lindstrēms un Znaroks, ja viņiem izdevās pat 1/4-finālā tikt un katrs noskalpēt pa kādam grandam?
Man personīgi patika mūsu komandas spēle pie Nolana. Pa kādam grandam arī pie Nolana noskalpēja un iekļūt astotniekā vairāk palīdz apstākļu sakritības nevis treneris. Katram savs, man treneris Nolans labi patika un arī izlases spēles stils pie viņa patika.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:35, pirms 10 gadiem
vf rakstīja: Tas Cibulska parkapums beigas bija vispar, tik rupjs un bistams, un kad neko vairs spele nevar glabt, kur galva ko tadu darit!
Nemākam uzvarēt - nemākam zaudēt?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:36, pirms 10 gadiem
katru gadu viens un tas pats ... izkritīts tjipa.. nekur nekritīs.. bet nu treneri vajadzēs citu tas toč, un pēc iespējas ātrāk... iespējams pirms PČ

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:37, pirms 10 gadiem
berimors rakstīja: Šausmas! Tik mīksti, lēni, pavirši. Beigās vēl psihošana dēļ savas nevarības. Skaidrs ir viens – ja būtiski neuzlabosies situācija, tad garantēti izkrītam un B grupu. Patiesībā tas ir liels brīnums, ka 17 (!) gadu laikā tas vēl ne reiz nav noticis. Visas mūsu ranga izlases, belarus, ieskaitot, tur ir kaut reizi pabijuši. Kaut kad tam ir jānotiek. Tik vāju sagatavošanās posmu vēl nekad neesam aizvadījuši. Vēl tikai 2 spēles palikušas...
Vērtējums:
Merzļikins 4
Džeriņš 7
Daugaviņš 3
M.Rēdlihs 7
Kr.Rēdlihs 5
Andersons 2
Dārziņš 6
Sprukts 6
Galviņš 7
Bērziņš 5
K.Jass 7
Bajarūns 4
Skvorcovs 3
Jevpalovs 3
Širokovs 3
M.Jass 5
Bukarts 4
Cibuļskis 6
Ševčenko 5
Lipsbergs –
Plus vēl idiotiskās Magma jaucējkrānu reklāma...
visi + par magma stabili

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:39, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājspirms 3 min.
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība
Šie spēlētāji to nevar, jo lai siltos arī vajag meistarību un gribasspēku.

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:39, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nav teikts, ka Kirovam jādomā un jācenšas. Lai organizē klubi (vai trešā puse) turnīru, t.i., federācijas rīkots turnīrs nav vienīgā opcija. Viņi būs ieinteresēti tā virzīšanā un daudzas problēmas atrisināsies (tiesa, parādīsies arī citas).
Jāmeklē atkal kāds "samsungs"! SPL laikos čempis bija līmenī arī prēmijas par medaļām cik atceros nebija sliktas! Nezinu kādā "mērkaķī" toreiz Kira Samsungu par ģen. sponsoru vietējam čempim dabuja, bet dabuja!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:40, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man personīgi patika mūsu komandas spēle pie Nolana. Pa kādam grandam arī pie Nolana noskalpēja un iekļūt astotniekā vairāk palīdz apstākļu sakritības nevis treneris. Katram savs, man treneris Nolans labi patika un arī izlases spēles stils pie viņa patika.
Ja tā globāli ņem tad man patika Beresņeva pirmais piegājiens darbā ar izlasi. Tā, protams, bija arī cita izlase un cits hokejs kopumā... taču mēs šeit varam runāt tikai par patikšanām, jo neviens treneris nav parādījis neko izcilu. Visi pa lielam ņemot ir strādājuši vienādi. Katrs savā stilā, protams, bet rezultāts no tā nav mainījies, līdz ar to runāt kurš treneris ir labāks (tieši izlasei)... labākais ir tas, kurš netrenē.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:40, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Kādus nafig stereotipus viņš tur lauza? Viņš sačakarēja atmosfēru izlasē! Komandai ir jābūt komandai - vienai veselai dūrei sākot no masiera līdz spēlētājam , un galvenajam trenerim un nevis divām nometnēm... kur vienā pusē bija Vasilis otrā vecie buki! Spēlētājiem jau savā starpā konfliktu nebija, konflikts bija Vasilim ar vecajiem bukiem!
Tu arī pats atbildēji - PSRS laikos to sauca par Dedovšinu....

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:43, pirms 10 gadiem
kokodžambo rakstīja: Sporta novērotājspirms 3 min.
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība
Šie spēlētāji to nevar, jo lai siltos arī vajag meistarību un gribasspēku.
Tieši pie Nolana tās netrūka un bija cīņa katrā laukuma kvadrātcentrimetrā, nevelti daži kadri netika pie Nolana izlasē....Nolans ņēma cīnītājus

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 21:43, pirms 10 gadiem
kokodžambo rakstīja: Sporta novērotājspirms 3 min.
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība
Šie spēlētāji to nevar, jo lai siltos arī vajag meistarību un gribasspēku.
Varbūt Shuplera agreshockej piekopt?

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:45, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Jāmeklē atkal kāds "samsungs"! SPL laikos čempis bija līmenī arī prēmijas par medaļām cik atceros nebija sliktas! Nezinu kādā "mērkaķī" toreiz Kira Samsungu par ģen. sponsoru vietējam čempim dabuja, bet dabuja!
Ģenerālsponsors ir viena lieta, bet pašu turnīru jau var organizēt kāda privāta struktūra.
Kuri būtu tie pustrakie, kas kam tādam piekristu, tas ir cits jautājums, taču tas var būt variants.
Tb es nedomāju, ka federācijai ir jānodarbojas tieši ar vietējā čempionāta organizēšanu tiešā veidā. Pārraudzību, palīdzību utt., jā, taču, manā uzstverē, viņiem ir jānodarbojas ar hokeja kā sporta popularizēšanu, nevis jau gatavu hokejistu izklaidēšanu-dzenāšanu. Ar to lai nodarbojas citi, kuriem tas varētu sanākt, tie entuziasti pat parāda, ka tas nav nekas TĀDS un nepaceļams.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 21:46, pirms 10 gadiem
Gribēju komentēt un izteikt viedokli, bet atturēšos - būšu naivs un domāšu, ka mūsējie atrodas baigajā fiziskajā bedrē un uz PČ sāks lidot) HA HA H A HA

  -3 [+] [-]

, 2015-04-18 21:47, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Tu arī pats atbildēji - PSRS laikos to sauca par Dedovšinu....
Ziemeļamerikas komandās (kā NHL, tā citu līgu) dedovščina ir pat oficiāli atļauta, t.i., rūkiji netiek turēti ne suņa kājā. Nereti ir gadījumi, kad TOP spēlētāji nerunā ar kaut kādiem jauniņajiem pat pāris pirmās sezonas utt.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:47, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ģenerālsponsors ir viena lieta, bet pašu turnīru jau var organizēt kāda privāta struktūra.
Kuri būtu tie pustrakie, kas kam tādam piekristu, tas ir cits jautājums, taču tas var būt variants.
Tb es nedomāju, ka federācijai ir jānodarbojas tieši ar vietējā čempionāta organizēšanu tiešā veidā. Pārraudzību, palīdzību utt., jā, taču, manā uzstverē, viņiem ir jānodarbojas ar hokeja kā sporta popularizēšanu, nevis jau gatavu hokejistu izklaidēšanu-dzenāšanu. Ar to lai nodarbojas citi, kuriem tas varētu sanākt, tie entuziasti pat parāda, ka tas nav nekas TĀDS un nepaceļams.
Tieši Latvijā LHF ir jāorganizē...Maza valsts un to hokeja saimniecību nevajag dalīt

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:48, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ziemeļamerikas komandās (kā NHL, tā citu līgu) dedovščina ir pat oficiāli atļauta, t.i., rūkiji netiek turēti ne suņa kājā. Nereti ir gadījumi, kad TOP spēlētāji nerunā ar kaut kādiem jauniņajiem pat pāris pirmās sezonas utt.
pašlaik nezinu nevienu NHL komandu, kur tā būtu, cik sekoju līdzi, tad visur +/- labas attiecības ir

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:48, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tieši pie Nolana tās netrūka un bija cīņa katrā laukuma kvadrātcentrimetrā, nevelti daži kadri netika pie Nolana izlasē....Nolans ņēma cīnītājus
Domāju, ka pie labvēlīgākiem apstākļiem, arī pie Beļavska komandā daudzu no tiem, kuriem jau var paredzēt spēlēšanu izlasē, nebūtu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:49, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājspirms 2 min.
kokodžambo rakstīja: Sporta novērotājspirms 3 min.
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība
Šie spēlētāji to nevar, jo lai siltos arī vajag meistarību un gribasspēku.
Tieši pie Nolana tās netrūka un bija cīņa katrā laukuma kvadrātcentrimetrā, nevelti daži kadri netika pie Nolana izlasē....Nolans ņēma cīnītājus
Ņēma , jo bija no kā izvēlēties. Šobrīd ir pārāk maza izvēle. Neredzu īsti ko likt vietā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:50, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: pašlaik nezinu nevienu NHL komandu, kur tā būtu, cik sekoju līdzi, tad visur +/- labas attiecības ir
Un, tavuprāt, tā ir info, ko katru rītu spēlētāji ietvīto?

"Šodien paņirgājos par to un to. #Rūkijuciešanas" tā?

Tā ir komandas iekšienes darīšana. Tas stāsts par Astašenko un Senluī, kas Latvijas hokeja faniem tika publiskots ne tuvu nav pats trakākais ko paši spēlētāji ir stāstījuši darījam.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:51, pirms 10 gadiem
kokodžambo rakstīja: Sporta novērotājspirms 2 min.
kokodžambo rakstīja: Sporta novērotājspirms 3 min.
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība
Šie spēlētāji to nevar, jo lai siltos arī vajag meistarību un gribasspēku.
Tieši pie Nolana tās netrūka un bija cīņa katrā laukuma kvadrātcentrimetrā, nevelti daži kadri netika pie Nolana izlasē....Nolans ņēma cīnītājus
Ņēma , jo bija no kā izvēlēties. Šobrīd ir pārāk maza izvēle. Neredzu īsti ko likt vietā.
nu tas pats Bukarts, es jau pirms atlases nojautu, ka viņu nekādā mērā neatskaitīs

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 21:51, pirms 10 gadiem
iešu atkārtoties visiem Nolana faniem, ko jau agrāk teicu - par pēdējo vietu augstākajā divīzijā mums neviens Makdeividu nedos.

Atgādiniet, cik minūtes ZA speciālista vadībā Latvijas izlase nespēja gūt vārtus? Nebija pie kādiem 270 vai vairāk, ja google man nemelo?

Vienīgā Teda uzvara bija Soču spēles, kurās uzvarējam vienā no piecām spēlēm sūdīgi spēlējošo Šveici un labi aizvadījām maču pret Kanādu

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:52, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Tu arī pats atbildēji - PSRS laikos to sauca par Dedovšinu....
Tad Tu nejēdz ko sauc par ģedovščinu, ja to Tu nosauc par ģedovščinu! Ģedovščina var būt starp karavīriem, spēlētājiem nevis treneris - spēlētāji. Kas attiecas uz "rituāliem" un "iesvētībām", tad tādi ir ja ne gluži katrā kolektīvā (hokeja komanda arī ir kolektīvs) , tad daudzkur - atceries arī ne tik sen pēc NHL All Star spēles kā nākamajā treniņā Buffalo komandas biedri Zemgu sagaidija - Zemgus slidoja cauri visai komandai un šie viņu ar nūjām "noklapēja"! Arī ģedovščina?!

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:55, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Tad Tu nejēdz ko sauc par ģedovščinu, ja to Tu nosauc par ģedovščinu! Ģedovščina var būt starp karavīriem, spēlētājiem nevis treneris - spēlētāji. Kas attiecas uz "rituāliem" un "iesvētībām", tad tādi ir ja ne gluži katrā kolektīvā (hokeja komanda arī ir kolektīvs) , tad daudzkur - atceries arī ne tik sen pēc NHL All Star spēles kā nākamajā treniņā Buffalo komandas biedri Zemgu sagaidija - Zemgus slidoja cauri visai komandai un šie viņu ar nūjām "noklapēja"! Arī ģedovščina?!
tas vai tad dzimšanas dienā nebija, ar tām nūjām?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 21:56, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Tad Tu nejēdz ko sauc par ģedovščinu, ja to Tu nosauc par ģedovščinu! Ģedovščina var būt starp karavīriem, spēlētājiem nevis treneris - spēlētāji. Kas attiecas uz "rituāliem" un "iesvētībām", tad tādi ir ja ne gluži katrā kolektīvā (hokeja komanda arī ir kolektīvs) , tad daudzkur - atceries arī ne tik sen pēc NHL All Star spēles kā nākamajā treniņā Buffalo komandas biedri Zemgu sagaidija - Zemgus slidoja cauri visai komandai un šie viņu ar nūjām "noklapēja"! Arī ģedovščina?!
NFL, piemēram, uz pirms pirmssezonas pirmā mača visiem debitantiem nocērpj matus kaut kādās neiedomājamākajās un tizlākajās variācijās. Un nosacījums ir tāds, ka viņiem visiem OBLIGĀTI tās ir jāatrāda kameru priekšā, t.i., jānospēlē pirmais mačs (vismaz).
Dažiem nogriež ilgus gadus audzētos dredus... dedovščina, jā.

Kad vairākiem desmitiem spēka gados esošu, testesterona pārpildītu vīru kolektīvā, kurā viņi uzturas 10 no 12 mēnešiem nav ko darīt, tad, lai nesajuktu prātā, protams, ka kāds izdomās muļķības. Kāds sāks sevi stādīt augstāk par citiem. Ja kolektīvs to pieņem, tad tā tam arī jābūt, pašregulācija, ziniet.

     [+] [-]

, 2015-04-18 21:59, pirms 10 gadiem
Merzlikinam LV krekla galigi neiet! Izskatas ka brauks Masala, Muska un Kalnins

     [+] [-]

, 2015-04-18 22:03, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: tas vai tad dzimšanas dienā nebija, ar tām nūjām?
Tik labi neatceros varbūt arī bija! Tas nemaina lietas būtību, kā jau arī Juris te rakstija sava veida "ģedovščina" ir visur! 00- tajos arī izlasē ienāca jaunie un tad vecie buki arī šos "uzņēma"! Nevienu jau nenosita neviens neko nepīkstēja, jo nekas krimināls arī nebija, bišķi pajokojās un "pierakstija" jauno komandā!

  +5 [+] [-]

, 2015-04-18 22:07, pirms 10 gadiem
Komentāri tādi, it kā Norvēģija būtu izlase, kas mums uz vienas slidas jāapspēlē. Pa to laikam, kamēr Latvija jūsmojusi par tautas komandu (mūžīgo garantu Elites divīzijai), tikmēr tādu valstu kā Norvēģija un Francija izlases jau labu laiku potenciāla ziņā ir mums priekšā. Lūk, ar mūsu bēdubrāļiem baltkrieviem, kas arī jūsmo par superklubu, esam nospēlējuši līdzīgi. Tas arī šobrīd ir mūsu līmenis - zem Norvēģijas, Francijas, Dānijas. Un ne jau Beļavskis pie tā ir vainīgs, bet tuvredzība.

     [+] [-]

, 2015-04-18 22:07, pirms 10 gadiem
Nu,es pieņemu,ka viņi tik briesmīgi un vienaldzīgi spēlē,jo pārbaudes spēle,bet tik un tā,7:3 pret Norvēģiem

  +3 [+] [-]

, 2015-04-18 22:10, pirms 10 gadiem
nja skiet musu Lipmans ar treneri galigi nosava skibi.. Waru deret pectam belavskis cikstes ka nau jau to speletaju un ta talak..

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 22:11, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Komentāri tādi, it kā Norvēģija būtu izlase, kas mums uz vienas slidas jāapspēlē. Pa to laikam, kamēr Latvija jūsmojusi par tautas komandu (mūžīgo garantu Elites divīzijai), tikmēr tādu valstu kā Norvēģija un Francija izlases jau labu laiku potenciāla ziņā ir mums priekšā. Lūk, ar mūsu bēdubrāļiem baltkrieviem, kas arī jūsmo par superklubu, esam nospēlējuši līdzīgi. Tas arī šobrīd ir mūsu līmenis - zem Norvēģijas, Francijas, Dānijas. Un ne jau Beļavskis pie tā ir vainīgs, bet tuvredzība.
nez kapec visiem citiem wiss bija ok ar siem pasiem speletajiem, bet ka belavskis man nepatik izlases treneris, paslaik izskatas pilnigas auzas.. bet redzes kas bus PC

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 22:15, pirms 10 gadiem
tanta3 rakstīja: nja skiet musu Lipmans ar treneri galigi nosava skibi.. Waru deret pectam belavskis cikstes ka nau jau to speletaju un ta talak..
parasti jau cikst Lipmans!

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 22:24, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par tādām Beļavska darba metodēm neviens nav runājis, vēl vairāk - viņš pats lieliski saprot latviešu valodu.

Es saprotu, ka Beļavski tagad vainot ir modē, taču nu... paskatieties kā pārējie treneri sāka savu darbu ar izlasi un kur tika. Ņemot vērā arī to, ka pašlaik izlases sastāvs ir tāds kāds tas ir.

Turklāt, Latvijas hokejā bija jau pārbaudes spēļu čempioni. Ar ko tas beidzās, šķiet, ja ne visi, tad liela daļa atceras.
Eu, nu pilnīgi prieks redzēt expertu, kas visu zin un visu var un visiem coķiem par korķi + ''es taču raxtu BOLD, visi pārējie s*****ā, da vemt gribās, spečuks!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-18 22:24, pirms 10 gadiem
tanta3 rakstīja: nez kapec visiem citiem wiss bija ok ar siem pasiem speletajiem, bet ka belavskis man nepatik izlases treneris, paslaik izskatas pilnigas auzas.. bet redzes kas bus PC
Salīdzinot ar pagājšā gada PČ šogad nevar palīdzēt 13 spēlētāji no 24. Ar Olimpiādes sastāvu salīdzinot - 14 spēlētāji.

Man liekas, ka, ja nomainīta vairāk nekā puse spēlētāju sastāva nosaukt par tādu pašu var tikai ārkārtīgi niknais Beļavska heiteris.

  -4 [+] [-]

, 2015-04-18 22:25, pirms 10 gadiem
Laurisp rakstīja: Eu, nu pilnīgi prieks redzēt expertu, kas visu zin un visu var un visiem coķiem par korķi + ''es taču raxtu BOLD, visi pārējie s*****ā, da vemt gribās, spečuks!
Pavem, pavem... paliks labāk.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 22:31, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājspirms 36 min.
kokodžambo rakstīja: Sporta novērotājspirms 2 min.
kokodžambo rakstīja: Sporta novērotājspirms 3 min.
kokodžambo rakstīja: Kāds tas "materiāls" ir tādu hokeju arī spēlē. Laikā, ka vēl pats Beļavskis spēlēja izlasē no 2015. gada sastāva tiktu varbūt pieci spēlētāji. Ja nav spēlētājiem meistarības, tad nevar prasīt uzvaras pār stiprām komandām.
tāpēc vajag Nolana hokeju spēlēt, kur vairāk padarītais darbs bija svarīgs ne meistarība
Šie spēlētāji to nevar, jo lai siltos arī vajag meistarību un gribasspēku.
Tieši pie Nolana tās netrūka un bija cīņa katrā laukuma kvadrātcentrimetrā, nevelti daži kadri netika pie Nolana izlasē....Nolans ņēma cīnītājus
Ņēma , jo bija no kā izvēlēties. Šobrīd ir pārāk maza izvēle. Neredzu īsti ko likt vietā.
nu tas pats Bukarts, es jau pirms atlases nojautu, ka viņu nekādā mērā neatskaitīs
Jā, Bukartam tā īsti sevi nesanāk hoķī atrast.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 22:43, pirms 10 gadiem
Nav jau ko komentēt!! Viss jau ir pateikts!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 22:49, pirms 10 gadiem
Laurisp rakstīja: Eu, nu pilnīgi prieks redzēt expertu, kas visu zin un visu var un visiem coķiem par korķi + ''es taču raxtu BOLD, visi pārējie s*****ā, da vemt gribās, spečuks!
Vienubrīdi rakstus cepa, ka prieks bija lasīt, tiešām bija interesanti.
Bet kā izlase tā pilnīgas auzas, kā gramatvedis kaut ko rēķina un salīdzina nesalīdzināmas lietas, lai gan arī brīnumaini.

     [+] [-]

, 2015-04-18 22:52, pirms 10 gadiem
nezinu, izskatās, ka briest mēsli..... komanda nekāda. Varbūt iekšēji džeki saprot, ka būs labi, ja reiz slodzes ahūnās, un tagad ir bedre,....nu nezinu, nezinu,,

  -2 [+] [-]

, 2015-04-18 22:58, pirms 10 gadiem
Nestrebjam karstu, līdz čempim vēl ir laiks... padaudz.. uzņems formu, cerams, tiesāsim pēc.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 23:02, pirms 10 gadiem
teikšu atklāti - takoj hokej nam ņenužen!
spēle lēnā, taktika garām - ja runā par nogurumu, tad jau jādomā, ka Norvēģi jau ur sasnieguši fiziskās formas virsotnes - jā ir traumas nav pāris līderu, bet neesam jau tik švaki - šoreiz jāsaka, ka treneris nevelk - es ceru, ka kļūdos un atlikušajā laikā kautkas strauji mainīsies, ja ne, tad gan ir dziļā paka*ā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 23:07, pirms 10 gadiem
man šķiet, ka pat LAČ vārtsargi - Žabotinskis, Kazanovs būtu šodien nospēlējuši labāk par Merzļikinu. Nekad nav pārliecinājis viņa sniegums. Šodien cilvēki par to pārliecinājās ka čalis nav gatavs šim līmenim.
Itkā spēlē labā līgā, bet nu cik esmu redzējis, čalis izlasē vienkārši nevelk.

protams, šodien drausmīgi spēlēja pati komanda kopumā, bet vērtējot vārtsarga sniegumu, grūti pateikt ko pozitīvu.

Skaidrs, ka uz čempi brauks Masala, Muštukovs un Kalniņš. (kaut gan Kalniņu varētu atstāt mājās un cerēt uz Gudļevski, jo Muštukovs nav nekāds lielais vilcējs)

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 23:10, pirms 10 gadiem
Nolans bija tik labs treneris un viņu nomainīja pret kaut ko šitādu

  +2 [+] [-]

, 2015-04-18 23:15, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 10. un divas 11. vietas PČ ir maksimums? Vai arī 1 uzvara pār Šveici un sakarīga spēle pret Kanādu ir tas maksimums? Ko tad darīja Beresņevs, Vasiļjevs, Lindstrēms un Znaroks, ja viņiem izdevās pat 1/4-finālā tikt un katrs noskalpēt pa kādam grandam?
Kritika ir laba lieta, skatīties kritiski uz notiekošo arī ir apsveicami, bet ar noteikumu, ka tas neiet galējībās!

OS nebija tikai uzvarēta spēle pret Šveici un cienīga pret Kanādu - VISS tas turnīrs, 5as spēles bija nospēlētas lieliskā, augstā līmenī! Lai arī uzvara tikai viena, mēs, tomēr zaudējām zvaigžnotajai Zviedrijai ar 3:5 (nepaveicās nedaudz ar to, ka tiesnešiem nepatika mūsu spēka paņēmieni pret zvaigznēm), zvaigžotajai Čehijai 2:4 - pats galvenais bija, ka mēs spēlējām teju kā līdzīgs ar līdzīgu ar visām komandām, izņemot Kanādu, kura mūs spieda baigi!

Znaroks man kā treneris arī patīk, bet viņa reultāti OS un komandas sniegums bija pavājšs, izņemot pēdējo spēli! Grupas spēlē Latvijai vārtu attiecība bija 4:19

  +4 [+] [-]

, 2015-04-18 23:19, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uz Latvijas izlases hedkouča amatu bija rinda, kuriem bija Stenlija kausa gredzeni vai kādi citi n-tie tituli un Lipmans paņēma Beļavski?
Būsim reāli - Lindstrēms, Znaroks, Nolans, Beļavskis visi trīs tika paņemti kā mazpieredzējuši treneri vai ilgtermiņa bezdarbnieki. Vasiļjevs - DEL komandas asistents (bez galvenā trenera pieredzes VISPĀR).
Paliek tikai divi treneri, kas Latvijas izlasi trenēja Elites/A grupā un kuriem bija nopietna pieredze - Beresņevam un Vorobjovam.
Par Lindstrēmu gan nofleitēji. Lindstrēms jau pirmstam ar somiem bija zeltu vai sudrabu pacēlis..

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 23:20, pirms 10 gadiem
Vēl divas spēles priekšā. Bet pagaidām neizskatās labi. Uzbrukumus nespēj izveidot. pa vārtiem arī nemet.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 23:20, pirms 10 gadiem
Laukuma spēlētāji šodien aizsardzībā lielākoties spēlēja briesmīgi (pirmais gols vispār bija ko vērts.. un tas turpinājās), tā ka noriet vienu no saviem jaunajiem vārtsargiem vispār ir muļķīgi...

Pa lielam, viss ko šodien redzējām varētu viegli izskaidroties ar to, ka spēlētāji joprojām ir zem slodzēm, smagām kājām un sliktiem lēmumiem... ticu, ka būs labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-18 23:40, pirms 10 gadiem
mazliet paskatijos speli ,skats diezgan bezcerigs ,tadas kludas ,skaitas profinju ,bet limenis ka amatieriem ,Belavskis 0 nezinu ko vins tur trene ko megina iestastit bet sito izlasi es nepazīstu .ka diena pret nakti ar ieprieksajo tris gadu ,radito speli .tomer krasi atskiras treneru limenis ,bet kirovam jau vajag marionetes ar ko var speleties un kas neruna preti un paklausa ,Teds tads nebija ,ja izlidosim uz b grupu ko kira tad teiks ,drosi vien to ka tas ir nolana darba sekas

  +1 [+] [-]

, 2015-04-18 23:55, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Vasals, vasals! Esmu ieracies darbos līdz ausīm, tādēļ maz laika pasekot jaunākajām ziņām līdz un, kur nu vēl kaut ko ierakstīt te. Uzreiz visādi Fuņi virsū un paiet vesels vakars ar šamējiem karojot.
Sveiks, Zuti!
Kas jauns Šveicē?

     [+] [-]

, 2015-04-19 00:00, pirms 10 gadiem
Bez komentiem, gadās, bet kautkā liekas, ka šādas spēles atkārtosies un neviena vien vēl.

     [+] [-]

, 2015-04-19 00:01, pirms 10 gadiem
Spēli neredzēju... Palasīju tik komentārus un viss ir skaidrs... Nav tā kad komanda grib Nolanu???? Un ar šo spēli parāda ko domā par Beļavski???
Tik sūdīgi pārbaudes spēlē spēlēt??? NU NEZZ NEZZZ......

     [+] [-]

, 2015-04-19 00:07, pirms 10 gadiem
Trakucis rakstīja: Spēli neredzēju... Palasīju tik komentārus un viss ir skaidrs... Nav tā kad komanda grib Nolanu???? Un ar šo spēli parāda ko domā par Beļavski???
Tik sūdīgi pārbaudes spēlē spēlēt??? NU NEZZ NEZZZ......
Atkārtošu vēlreiz - Latvijas izlase NOLANA vadībā PČ nespēja gūt vārtus teju piecās spēlēs pēc kārtas!
Tik sūdīgi PČ spēlēt??? NU NEZZ NEZZZ......

     [+] [-]

, 2015-04-19 00:07, pirms 10 gadiem
Var teikt ko grib.... Bet ko Nolans ar LV izlasi izdariju neticu kad kāds atkārtos.....!! To ko LV izlase parādija Olimpiādē pārgalvīgākais sapņotājs nevarētu nosapņot, un atlaist tādu trenneri mazliet ir galva kkur jāatsit!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-19 00:42, pirms 10 gadiem
Trakucis rakstīja: Var teikt ko grib.... Bet ko Nolans ar LV izlasi izdariju neticu kad kāds atkārtos.....!! To ko LV izlase parādija Olimpiādē pārgalvīgākais sapņotājs nevarētu nosapņot, un atlaist tādu trenneri mazliet ir galva kkur jāatsit!
ko tad tādu olimpiādē parādija???
stulbi piesaukt Nolanu vēl pirms čempja kad nav pat beigušās pārbaudes spēles.

     [+] [-]

, 2015-04-19 00:42, pirms 10 gadiem
Trakucis rakstīja: Var teikt ko grib.... Bet ko Nolans ar LV izlasi izdariju neticu kad kāds atkārtos.....!! To ko LV izlase parādija Olimpiādē pārgalvīgākais sapņotājs nevarētu nosapņot, un atlaist tādu trenneri mazliet ir galva kkur jāatsit!
nu, ko viņš izdarīja, os kvali vineja zemakas divizijas komandas un frnaciju?

  -2 [+] [-]

, 2015-04-19 01:16, pirms 10 gadiem
Pilnīga impotence...
paskatījos vienu periodu, izslēdzu tv. Nespēju noticēt ka tā skaitās elites komanda jau kuro spēli pēc kārtas.. > tīri salīdzināšanai
https://www.youtube.com/watch?v=fQv...
un nespraudiet batonus ausīs, ka ir tikai pārbaudes spēle, elites komandai ir jāspēlē hokejs nevis jāslidinās! bailes savainoties?. nesaprotu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-19 01:49, pirms 10 gadiem
Izskatījās diezgan traki, īpaši uz beigām. 2,3 periods - atstojs. Varbūt šādu hokeju var skatīties hokeja profesionāļi lai novērtētu spelētāju sniegumu. Bet nu - par agru jau raudāt ir, izskatījās ka čaļi spēlē uz kādiem 70% lai nesatrumētos utt un varbūt ka maijā viss būs kulē. Pagaidām Beļavskis kā trenneris izskatās nekā, bet ceru ka pēc čempja būs jāņem savi vārdi atpakaļ!

     [+] [-]

, 2015-04-19 07:51, pirms 10 gadiem
burkans21 rakstīja: man šķiet, ka pat LAČ vārtsargi - Žabotinskis, Kazanovs būtu šodien nospēlējuši labāk par Merzļikinu. Nekad nav pārliecinājis viņa sniegums. Šodien cilvēki par to pārliecinājās ka čalis nav gatavs šim līmenim.
Itkā spēlē labā līgā, bet nu cik esmu redzējis, čalis izlasē vienkārši nevelk.

protams, šodien drausmīgi spēlēja pati komanda kopumā, bet vērtējot vārtsarga sniegumu, grūti pateikt ko pozitīvu.

Skaidrs, ka uz čempi brauks Masala, Muštukovs un Kalniņš. (kaut gan Kalniņu varētu atstāt mājās un cerēt uz Gudļevski, jo Muštukovs nav nekāds lielais vilcējs)
Kalniņam jābūt kā otrajam-jo čalis rāda stabilu par stabilāku sniegumu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-19 08:22, pirms 10 gadiem
"Paldies" KHL ! "Paldies" Krievijai ! "Paldies" tupajiem faniem,kuri bļāva ,ar putām uz lūpām,ka KHL uzlabos mūsu izlases sastāva profesionalitāti ! Krievi izdrā.a Latvijas izlasi(traumas+nauda) un labi samaksāja Savickim un Co. ! Izlase nekāda...neviens tajā nevēlas spēlēt....naudu pelnam krievu projektā un dzīvot vēlamies šiki,kā NHL zvaigznes ! Kauns pa visu ģīmi,cik tālu nolaidušies spēlētāji un izlase !!!!!! Novēlu atkrist uz B grupu un aizmirst par piepildītu arēnu "Rīga" !!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-19 08:38, pirms 10 gadiem
lielā mērā piekrītu ka tie ka spēlē Rīgas Dinamo līmenis ir krities kāpēc tad ne Dārziņš ne Sprukts ne Miķelis stipros klubos nenoturējās un tie skaitās līderi!!!!bet kamēr nemetīs pa vārtiem nekas nebūs!norvēģis viens spēlētājs izdarīja 8metienus !mūsējie pa visu periodu!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-19 08:50, pirms 10 gadiem
seja rakstīja: "Paldies" KHL ! "Paldies" Krievijai ! "Paldies" tupajiem faniem,kuri bļāva ,ar putām uz lūpām,ka KHL uzlabos mūsu izlases sastāva profesionalitāti ! Krievi izdrā.a Latvijas izlasi(traumas+nauda) un labi samaksāja Savickim un Co. ! Izlase nekāda...neviens tajā nevēlas spēlēt....naudu pelnam krievu projektā un dzīvot vēlamies šiki,kā NHL zvaigznes ! Kauns pa visu ģīmi,cik tālu nolaidušies spēlētāji un izlase !!!!!! Novēlu atkrist uz B grupu un aizmirst par piepildītu arēnu "Rīga" !!!!!!!!
Nu tik traki jau arī nevajag, bet ilgtermiņā ar domāšanu šajā valstī ir pagrūti - pilsoņi tādi, kas kā suņi no ķēdes norāvušies un jau vairāk kā 20 gadus - laiks tak pilngadību sasniegt

     [+] [-]

, 2015-04-19 09:06, pirms 10 gadiem
Vajadzetu Latvijas faniem uztaisit kadu saukli uz pedejam parbaudes spelem,kas liktu saprast ka vajag ko mainit Federacijai un treneriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-19 10:29, pirms 10 gadiem
Ja vieta ir garantèta izlasè,tad nav vajadzìbas pàrcensties pàrbaudes spèlès.Krievijas izlase arì pagaidàm neko neràda,bet nav teikts,ka viñi nekļūs par čempioniem.

     [+] [-]

, 2015-04-19 11:17, pirms 10 gadiem
Nu briesmīga āžiotāža sacelta.Tauta satraukusies ne pajokam.Tomēr nekā jauna no turnīra stratēģijas nav.Var jau likt plānus iekļūt 1/4 finālā,tomēr īstais mērķis,ka vienmēr,būs noturēties elitē.Ar šādu sastāvu paliekot 7.vietā savā grupā,tas jau būs ok.Domāju pēc spēlēm ar slovākiem redzēsim cik gatava ir Latvijas komanda.Par izlasi gan to grūti nosaukt,jo izlasē jāspēlē labākajiem.Šoreiz tā nebūs.Un par to lai padomā federācija.

     [+] [-]

, 2015-04-19 11:31, pirms 10 gadiem
Tīrās šausmas, spēle nekāda.........

     [+] [-]

, 2015-04-19 12:57, pirms 10 gadiem
nevar but ta ka vienas dienas laika no zaudetajiem klust par uzvaretajiem... ir jasitas katra parbaudes spele tikai un vienigi par uzvaru

  +1 [+] [-]

, 2015-04-19 15:24, pirms 10 gadiem
Vajag tak nedaudz ar galvu draudzēties-latviešu zēni ar rietumu domāšanu nekad nesapratīs krievu hokeju....un trenneri.