Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Tiešraide: Austrija - Latvija 1:2 (spēle noslēgusies)

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vārti: 16:07 Leblērs (Rafls) 1:0, 32:15 Dārziņš (Daugaviņš) 1:1, 60:33 Daugaviņš (Dārziņš, Galviņš) 1:2
Soda minūtes: 2:16
Vārtsargi: Bernhards Štarkbaums - Edgars Masaļskis

61': Latvijas izlase 33. sekundē izcīna otro uzvaru - 2:1! Pretuzbrukumā Lauris Dārziņš piespēlē Kasparam Daugaviņam, un komandas kapteinis trāpa tuvajā stūrī! Viņam ceturtie vārti sešās spēlēs!

 

 

61': Sācies pagarinājums.

 

60': Noslēdzies pamatlaiks.

 

60': Mihaels Rafls tiek prom no Kristapa Sotnieka un nonāk aci pret aci ar Edgaru Masaļski, bet duelī zaudē!

 

58': Austriešu kapteinis Tomass Rafls izvelk ripu starp Oskara Cibuļska kājām, bet atkal glābj Edgars Masaļskis.

 

58': Arī mūsējiem neizdodas izmantot viena spēlētāja pārsvaru.

 

56': Pārkāpums pret Armandu Bērziņu dod Latvijas izlasei pirmo vairākumu.

 

Edgars Gaross: Puišiem galīgi nav spēka. M.Rēdlihs klūp un krīt, klūp un krīt!

 

Edgars Gaross: Austrija ir labāka visos spēles aspektos, VISOS!

 

54': Miķelis Rēdlihs kļūdās piespēlē, un divi Austrijas spēlētāji izskrien pret Edgaru Masaļski. Taču vārtsargs paspēj pārvietoties un glābj komandu atkal un atkal!

 

52': Pēc Aleksandra Pallestranga metiena no tuvas distances Latvijas izlasi glābj Edgars Masaļskis.

 

50': Uzreiz dodamies pretuzbrukumā, seko Roberta Bukarta un Miķeļa Rēdliha metieni, bet Jānim Spruktam tikt pie ripas neļauj.

 

50': Latvijas valstsvienība iztur mazākumu un spēlē pilnā sastāvā.

 

48': Roberts Bukarts pretinieku zonā nopelna noraidījumu par klupināšanu.

 

45': Kaspara Daugaviņa apakšējā stūrī raidīto ripu atvaira Austrijas vārtsargs Bernhards Štarkbaums.

 

43': Komandas apmainās metieniem no dsitances - Kaspars Saulietis un Nikolass Petriks -, bet abas ripas lido pāri vārtiem.

 

Andris Auziņš: Pagaidām spēle tieši tāda, kā to gaidījām. Vai ar DDD pietiks trim punktiem?

 

Ingmārs Jurisons: Latvijas izlases 3. trešdaļu statistika Prāgā: Skaits: 5 Minūtes: 100 Metieni: 20 Vārti:1. Pēdējais laiks izveidot ko efektīvāku, citādi...

 

41': Sākusies izšķirošā trešdaļa.

 

Mārtiņš Lācis: Atvainojos par skarbumu, bet trešā trešdaļa lielā mērā parādīs - Beļavskis var vai nē. Spēli jāvada trenerim.

 

Mārtiņš Kļavenieks: Pret CAN-viena iemesta ripa, pret CZE-2, pret SWE-1,pret SUI - 2, pret GER viena. Pēc loģikas jāgūst vēl vieni vārti un mums jāuzvar ar 2:1.

 

Edgars Gaross: Smagi, smagi, smagi ....

 

40': Noslēgusies otrā trešdaļa.

 

38': Komandas apmainās bīstamiem dzēlieniem - vispirms Miks Indrašis un Kaspars Saulietis apdraud austriešu vārtus, bet pretinieki atbildi parādā nepaliek, Braienam Leblēram apdraudot Edgara Masaļska cietoksni.

 

Jānis Celmiņš: Treneri taustās un satausta... Izmaiņas uzbrucēju virknējumos dod rezultātu! Izjaukta arī 3D maiņa!

 

33': Latvijas izlase panāk neizšķirtu - 1:1! Pretuzbrukumā Kaspara Daugaviņa piespēle ar rikošeta palīdzību nonāk pie Laura Dārziņa, kurš trāpa tukšos vārtos! Dārziņam septītais punkts sešās spēlēs!

 

30': Izturam mazākumu un spēlējam pilnā sastāvā. Edgars Masaļskis atvairīja trīs metienus, bet ceturtais līdz vārtiem nenonāca.

 

28': Paliekam mazākumā, jo par pretinieka turēšanu ar nūju noraidīts Maksims Širokovs.

 

25': No šaura leņķa bīstamu metienu izdara Tomass Hundertpfunds, bet ripa lido nedaudz garām Edgara Masaļska cietoksnim.

 

22': Kaspars Saulietis pretuzbrukumā ar māņu kustību no ceļa novāc aizsargu, bet neizdodas ar metienu tuvajā stūrī panākt neizšķirtu.

 

21': Sākusies otrā trešdaļa, un arī Jānis Sprukts zaudē iemetienā.

 

Māris Zembergs: Izskatās, ka Džeriņa maiņa spēlē ar maratonistu piegājienu, pietaupot spēkus visai distancei - 60 minūtēm. Kaut nu izdotos beigās pielikt!

 

20': Pirmā trešdaļa noslēgusies. Bezzobains izpildījums Latvijas izlasei, tāpēc likumsakarīgs 0:1.

 

17': Latvijas izlase nonāk iedzinējos ar 0:1. Pēc iemetiena un austriešu presinga pie metiena no tuvas distances tiek Braiens Leblērs, un uzbrucējs komandu nepieviļ.

 

15': Miķelim Rēdliham izdodas mainīt metiena no zilās līnijas trajektoriju, bet ripa lido virsū vārtsargam.

 

11': Ar divām piespēlēm austrieši nokārto netraucētu metienu no vārtu priekšas uzbrukuma līderim Mihaelam Raflam, kurš trāpa virsū Edgaram Masaļskim.

 

6': Miks Indrašis nonāk viens pret vārtsargu, bet duelī piekāpjas Bernhardam Štarkbaumam.

 

5': Latvijas izlase iztur mazākumu un spēlē pilnā sastāvā. Austrieši kontrolēja ripu, bet pārāk reti apdraudēja Edgara Masaļska cietoksni.

 

3': Latvijas izlase paliek paliek mazākumā, jo sāncenšu līderi Mihaelu Raflu uz zilās līnijas ar spēka paņēmienu sagaida Aleksandrs Jerofejevs, kurš nopelna 12 soda minūtes par uzbrukumu galvas un kakla rajonā.

 

2': Pēc metiena no attāluma pie atlēkušās ripas tiek Rafaels Roters, bet metiens tiek iztraucēts.

 

1': Spēle ir sākusies, un pirmajā iemetienā Andris Džeriņš piedzīvo zaudējumu.

 

Kārlis Zirnis: Saprotam, ka, pelnot daudz noraidījumu, esam paši sev ienaidnieki. Lai izkļūtu no austriešu spiediena, jāspēlē vienkārši. Pretiniekus nevaram saukt par pastarīšiem, jo tabulas pēdējā vietā esam mēs.

 

Leta Sports: Zirnis: Indrašim pirmkārt jāuzlabo sniegums aizsardzībā. Tikai pēc tam var domāt par uzbrukumu. Visām maiņām jāspēlē labi aizsardzībā.

 

Sportacentrs.com: Ar Austrijas izlasi pasaules čempionātā esam tikušies sešas reizes, un bilance ir pozitīva: sešas uzvaras un divi zaudējumi. Taču pēdējā duelī 2013. gadā piekāpāmies ar 3:6.

 

Aleksandrs Beļavskis: Joprojām vārtus gūst tikai viena maiņa. Arī pirmajam un trešajam virknējumam jāsaprot, ka gaidām rezultātu.

 

Austrija: Bernhards Štarkbaums (Renē Svets); Aleksandrs Pallestrangs - Dominiks Hainrihs, Mario Altmans - Floriāns Mūlštains, Martins Šumnigs - Floriāns Iberers, Patriks Pēters; Braiens Leblērs - Rafaels Herburgers - Mihaels Rafls, Mihaels Latuza - Tomass Rafls - Konstantīns Komareks, Rafaels Roters - Manuels Geiers - Tomass Hundertpfunds, Manuels Ganāls - Nikolass Petriks - Mario Fišers, Aleksandrs Cijans.

Latvija: Edgars Masaļskis (Ervīns Muštukovs); Krišjānis Rēdlihs - Aleksandrs Jerofejevs, Kristaps Sotnieks - Guntis Galviņš, Maksims Širokovs - Oskars Cibuļskis, Māris Jass; Lauris Dārziņš - Andris Džeriņš - Kaspars Daugaviņš, Roberts Bukarts - Jānis Sprukts - Miķelis Rēdlihs, Miks Indrašis - Rodrigo Ābols - Mārtiņš Cipulis, Kaspars Saulietis - Armands Bērziņš - Gunārs Skvorcovs, Lauris Bajaruns.

     [+] [-]

, 2015-05-09 16:34, pirms 10 gadiem
Interneta tiesraide seit - HokejaTV - IIHF WC Live Streams

     [+] [-]

, 2015-05-09 16:42, pirms 10 gadiem
Nebūs viegli, 2-3

     [+] [-]

, 2015-05-09 16:43, pirms 10 gadiem
Bus zāğis pahodu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 16:47, pirms 10 gadiem
Ūūūūūz - va - rēēēē- sim !!!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 16:53, pirms 10 gadiem
Spruktam būs hat trick?

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:02, pirms 10 gadiem
Damakla zobens virs musu galvam...jauzvar ir obligati...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:04, pirms 10 gadiem
kadu filmu lai noskatās pēc spēles? Ja uzvaram ar +4

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:07, pirms 10 gadiem
Rodrigo ar katru spēli ir arvien vairāk pamanāms spēles laikā, malacis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:08, pirms 10 gadiem
Būt vai nebūt spēle, jo Francijai notiekti kāsīsim.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:09, pirms 10 gadiem
SportEXperts rakstīja: Es ieteiktu šo, personīgi es domāju, ka tā mums tās filmas nav nemaz tik daudz, tad katram Latvietim vajadzētu noskatīties šo.
http://ltv.lsm.lv/lv/raksts/03.05.2015-akmeni-manas-kabatas.-pilnmetrazas-animacijas-filma.-12.id48636/
es svetdienas vakarā ieslēdzu ltv1, kur šo filmu rādīja! Nobrīnījos un pēc 5min izslēdzu...

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 17:09, pirms 10 gadiem
Netraucēšu Jums ne mirkli, jo jabrauc bīčs kapāt...
Par PČ Rīgā nākampavasar!!!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:10, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Netraucēšu Jums ne mirkli
Par PČ Rīgā nākampavasar!!!!
mīnusu ieliku es

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:10, pirms 10 gadiem
Sodien burtiska nozime jagrauz ledus Turam ikskus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:11, pirms 10 gadiem
Bet padomājiet, cik LAT IKP kaitē zaudējumi hoķī
depresijas, priekšnieki izgāž niknumu uz darbiniekiem uttt

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:13, pirms 10 gadiem
Interneta tiešraide vislabākajā kvalitātē > TIEŠRAIDE: PČ hokejā. LATVIJA – AUSTRIJA...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:15, pirms 10 gadiem
Laukumā nāk austrieši ar impērijas ērgļiem, par īmpērijas slavu šajā kaunpilnajā dienā. Noteikti gribēs paradīt sevi no labākās puses.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:15, pirms 10 gadiem
Ta vai ta jaskatas, var kaut par vesturiska notikuma aculiecinieku

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:17, pirms 10 gadiem
Vienus vārtus jāiemet Ābolam !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:20, pirms 10 gadiem
Sākās 5+ 20 jau spēles sākumā

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:20, pirms 10 gadiem
IIHF palicis par "mīksto" sportu. Katrs labs spēka paņēmiens tiek pārvērsts par noraidījumu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:20, pirms 10 gadiem
Jau sods

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:21, pirms 10 gadiem
Trototo rakstīja: IIHF palicis par "mīksto" sportu. Katrs labs spēka paņēmiens tiek pārvērsts par noraidījumu.
Tas nebija labs spēka paņēmiens

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:22, pirms 10 gadiem
6 spele 1 speka panemiens
Neticas ka tadas meitene Mihaels Rafls NHL spele

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:22, pirms 10 gadiem
Trototo rakstīja: IIHF palicis par "mīksto" sportu. Katrs labs spēka paņēmiens tiek pārvērsts par noraidījumu.
atsaldenis? kops kura laika sitiens galvaa ir labs speka panemiena?

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:23, pirms 10 gadiem
SportEXperts rakstīja: Austrungārijas mantinieki iet pēc vecās slavas? :p
Tieši tā. Bija varena lielvalsts, lielākā Eiropā.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:23, pirms 10 gadiem
Tas bija labs speka panemiens tikai Ta NHL meitene ar nokartu galvu slidoju tapec ar plecu galva iebrauca

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:23, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas nebija labs spēka paņēmiens
Es runāju vispārīgi. Bet man pēc noraidījuma neizskatījās. Labāk redzu tādus spēka paņemienus nevis spēlētājus, kas tikai bakstās ar nūju.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:24, pirms 10 gadiem
satann rakstīja: Tas bija labs speka panemiens tikai Ta NHL meitene ar nokartu galvu slidoju tapec ar plecu galva iebrauca
tas nebija labs spēka paņēmiens....

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:24, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas nebija labs spēka paņēmiens
Patiesībā referi pažēloja mūs...

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:24, pirms 10 gadiem
asusasus rakstīja: atsaldenis? kops kura laika sitiens galvaa ir labs speka panemiena?
Galvā? Video skatījies?

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:24, pirms 10 gadiem
Indrašis!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:24, pirms 10 gadiem
Protams, ka 2+10 - tā taču ir Latvijas izlase.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:24, pirms 10 gadiem
Trototo rakstīja: Es runāju vispārīgi. Bet man pēc noraidījuma neizskatījās. Labāk redzu tādus spēka paņemienus nevis spēlētājus, kas tikai bakstās ar nūju.
Tīrs noraidījums bez jebkādām diskusijām....Tā var nopietni savainot spēlētāju, domā ar galvu labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:25, pirms 10 gadiem
Noraidījumu norma izpildīta šodienai, cerams.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:25, pirms 10 gadiem
CHELSEA FC THE BEST rakstīja: Protams, ka 2+10 - tā taču ir Latvijas izlase.
ja nebutu LV izlase butu 5+20

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:25, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tīrs noraidījums bez jebkādām diskusijām....Tā var nopietni savainot spēlētāju, domā ar galvu labāk
Ok. Noskatīšos vēlāk atkārtojumu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:26, pirms 10 gadiem
6 spele 1 speka panemiens
Neticas ka tadas meitene Mihaels Rafls NHL spele
Jus lo..i vai ka speka panemies ideals tikai Tas Rafls Ar nokartu galvu slidoja neredzeja ka preti Jerofejevs SlidojaTapec trapija galva GALVA un punkts

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:27, pirms 10 gadiem
šķiet austrieši vairāk grib

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:27, pirms 10 gadiem
tiesneši pažēloja, Mikam vajadzēja iemest!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:27, pirms 10 gadiem
satann rakstīja: 6 spele 1 speka panemiens
Neticas ka tadas meitene Mihaels Rafls NHL spele
Jus lo..i vai ka speka panemies ideals tikai Tas Rafls Ar nokartu galvu slidoja neredzeja ka preti Jerofejevs SlidojaTapec trapija galva GALVA un punkts
Tas ir noraidījums....uzbrukums galvas un kakla rajonā

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:27, pirms 10 gadiem
Njā, izskatās, ka Elites grupa ir pārāk šaura priekš diviem sarkanbaltsarkanajiem... Redzēsim, kurš ir cienīgāks tur palikt vēl minimums uz gadu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:27, pirms 10 gadiem
satann rakstīja: 6 spele 1 speka panemiens
Neticas ka tadas meitene Mihaels Rafls NHL spele
Jus lo..i vai ka speka panemies ideals tikai Tas Rafls Ar nokartu galvu slidoja neredzeja ka preti Jerofejevs SlidojaTapec trapija galva GALVA un punkts
ideals tas butu , ja netrapitu galva!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:29, pirms 10 gadiem
.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:30, pirms 10 gadiem
Austrija šogad spēlē labi. Ir pelnījuši palikt elitē. Francijai jakrīt ārā.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:30, pirms 10 gadiem
satann rakstīja: Sporta novērotājs, 17:27, ignorēt, atbildēt

satann rakstīja: 6 spele 1 speka panemiens
Neticas ka tadas meitene Mihaels Rafls NHL spele
Jus lo..i vai ka speka panemies ideals tikai Tas Rafls Ar nokartu galvu slidoja neredzeja ka preti Jerofejevs SlidojaTapec trapija galva GALVA un punkts
un tas ir noraidījums un punkts

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:30, pirms 10 gadiem
SportEXperts rakstīja: Šodien nav ko trakot, uzvara garantēta, žēl tik par to ceturtdaļfinālu.
Nu, ja visa komanda spēlēs kā Indrašis, kurš neprata realizēt izgājienu 1 pret 1, tad nekas nav garantēts.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:30, pirms 10 gadiem
...

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:31, pirms 10 gadiem
Austrija labāk spēlēun bīstamu momentu viņiem ir vairāk.
! tiko gandrīz neiemeta

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:31, pirms 10 gadiem
da zajbl tie cirvji nevar no zonas ripu iznest nepadišot

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:31, pirms 10 gadiem
Trototo rakstīja: Austrija šogad spēlē labi. Ir pelnījuši palikt elitē. Francijai jakrīt ārā.
francija 3;4 kanaada

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:33, pirms 10 gadiem
pirmās 10 min pret Kanādu izskatījamies daudz labāk

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:34, pirms 10 gadiem
phKRIIII rakstīja: francija 3;4 kanaada
Un? Līdz 3. trešdalai rezultāts bija 1:3, metieni 7:34. Kanādieši atslāba trešajā. Arī iepriekšējās spēlēs kanādieši pielāva kļūdas. Nē jau francūži parādīja savu izcilo spēli.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 17:34, pirms 10 gadiem
Austrija vnk ģērbj ārā LV

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:35, pirms 10 gadiem
Cepuri nost Beļavskim, komanda pat no savas zonas nevar iziet!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:35, pirms 10 gadiem
Švaki

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:36, pirms 10 gadiem
Jebal Austriaj ar EBEL ligas sastāvu fukā ārā mūsu KHL pārmaksātos superstārus Nonsens!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:36, pirms 10 gadiem
Nu ko, laikam visi redz LV patieso vietu pasaules hokejā, man vienkārši ir kauns skatīties, vai tiešām mūsējie ir tādi lupatas bez pašlepnuma un ambīcijām ??? Ja tā, tad mums nav vietas elitē !!!
Jeb vienkārši nespēj ???

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:36, pirms 10 gadiem
Pēc nospēlētām padsmit minūtēm ir mānāms, ka LV puikiņi fiziski nevelk. Būs sūdi.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:37, pirms 10 gadiem
Austrieši spēlē, latvieši skraida līdzi.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:37, pirms 10 gadiem
Pret mums visas komandas kontrolē ripu,uzbrukumā esam 0...

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:37, pirms 10 gadiem
Atkal laikam būs 1-3 metieni pa vārtiem periodā, vāks..

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:38, pirms 10 gadiem
Skats diezgan bēdīgs

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:40, pirms 10 gadiem
nav jau par ko brīnīties. Uzbrukumā ir 3 KHL līmeņa uzbrucēji (Daugava, Dārzs, Miķelis). Neformā esošais Sprukts un viduvējības Bukarts ar Džeriņu.

Pārējie visi ir Dānijas/Kazakstānu līgu kapļi.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:40, pirms 10 gadiem
Jā, fizuha mūsējiem tiešām ir izcila ielikta, bail domāt kas būs tālāk

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:41, pirms 10 gadiem
Nu, ko? Rezultāts atklāts. 0:1

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:41, pirms 10 gadiem
Paldies un uz redzēšanos.

  +6 [+] [-]

, 2015-05-09 17:41, pirms 10 gadiem
B grupa,Mēs nākam!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:41, pirms 10 gadiem
loģiski, ka Austrija iemeta

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:41, pirms 10 gadiem
loģisks 0:1

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:41, pirms 10 gadiem
treknais gunārs rakstīja: B grupa,Mēs nākam!
Tieši tā! Vismaz būs nākamgad vairāk par 1 vārtiem spēlē un arī kāda uzvara

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:41, pirms 10 gadiem
Agrāk vai vēlāk tas bija gaidāms, cika tad Masļskis var atsist

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:42, pirms 10 gadiem
Ārā no eliyltes

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:42, pirms 10 gadiem
Nezinu, kaut kā nedaudz tagad gribās, lai Latvija izkrīt uz B grupu, lai atrod kārtīgu treneri, kas spēs motivēt čaļus sisties par valsts godu un tikt atpakaļ elitē, citādāk tagad tāda tukša salmu kulšana.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:42, pirms 10 gadiem
Ja sastāvā ir kapļi, tad tāds stila hokejs jāspēlē, nevis jāuzspiež kombinacionālais hokejs....Beļavskis ir izbojājis trīss gadus veidoto izlasi

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:42, pirms 10 gadiem
Zina jau kur nākamgad "B grupa" spelēs vai Kiram šance dabūt Rīgā?

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:42, pirms 10 gadiem
EBEL > KHL, bez komentāriem. Tāda degradācija.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:43, pirms 10 gadiem
Kurmis007 rakstīja: Tieši tā! Vismaz būs nākamgad vairāk par 1 vārtiem spēlē un arī kāda uzvara
Arī vēl nav garantēts...

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:43, pirms 10 gadiem
Tāda sajūta, ka mūsējiem viss vienalga.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:43, pirms 10 gadiem
Vakar 3. Trešdaļā metieni 5:15

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:43, pirms 10 gadiem
Un atkal aizsardzībā mīkstmiesītis Krišjānis Rēdlihs. Vakar abos zaudētajos bija laukumā.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:43, pirms 10 gadiem
Nja...

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:44, pirms 10 gadiem
archa000 rakstīja: Tāda sajūta, ka mūsējiem viss vienalga.
Pārfrāzējot PSRS laiku izteicienu. Tālāk par LAČ nenosūtīs!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:45, pirms 10 gadiem
Jirgens Rozenberg rakstīja: EBEL > KHL, bez komentāriem. Tāda degradācija.
neobjektīvs salīdzinājum. No KHL ir 4 uzvbrucēji- Daugava/Indrāsis/Dārzs/Rēdlihs. Pārējie visi ir pēdējo maiņu kapļi (čekeri).

Tāda RUS KHL komanda Aut ar 8:1 varētu salikt.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:45, pirms 10 gadiem
Ja zaudēsim, tad ar frančiem cīnīsimies par izdzīvošanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:46, pirms 10 gadiem
Izskatas, ka komanda pec vakardienas zaudes nevar sanemties.
Kads vel doma par 1/4 finalu? 😀

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 17:46, pirms 10 gadiem
Skats itkā spēlētu pret Kanādu, netiek pat no zonas ārā un vnk atmetas uz vidus zonu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:46, pirms 10 gadiem
B grupa mēs jau nākam...

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 17:46, pirms 10 gadiem
Šitā muldēšana par emocijām un ko tik nē vienmēr besī - vai nu tu esi meistars un savu meistarību pierādi, vai nu tu esi sētas spēlētājs. Sportā jāpaņem ar meistarību, nevis mistiskām emocijām.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:46, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: neobjektīvs salīdzinājum. No KHL ir 4 uzvbrucēji- Daugava/Indrāsis/Dārzs/Rēdlihs. Pārējie visi ir pēdējo maiņu kapļi (čekeri).

Tāda RUS KHL komanda Aut ar 8:1 varētu salikt.
objektīvs salīdzinājums, jo KHL viņi nav čekeri.....Bukarts un čekeris?

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:46, pirms 10 gadiem
Jā, pagaidām pašvaki.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:46, pirms 10 gadiem
LUPATAS

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:47, pirms 10 gadiem
Es grasījos brauks uz nākamo cempionātu, bet...

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 17:47, pirms 10 gadiem
Vienīgais, kas ir smieklīgāks par lv spēli ir komentētāji, kuri sāk bļaut kā traki, ja pat nav mazākās situācijas iesist

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:47, pirms 10 gadiem
Ko jūs gribējāt, ja nav pat puse no labākajiem LV hokejistiem šajā sastāvā?

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:47, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Man liekas ,ka Latvijas izlasē jāveic paaudžu maiņa.
Nevis Latvijas izlasē, bet LHF federācijā, kā arī jāveido patiesa sistēma, pēc Zviedrijas un Somijas parauga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:47, pirms 10 gadiem
Da nu nahren.. Es uz to noskatīties nevaru.
Ja čaļi negrib- tad, lai nāk tie, kas grib un var.
Būtu vismaz kādu klopi sarīkojuši, bet nē- ātrāk, lai čempis beigtos un varētu savus KHĻ sapelnītos miljonus tērēt.
Lupatas ar lupatu priekšgalā..

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:47, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: objektīvs salīdzinājums, jo KHL viņi nav čekeri.....Bukarts un čekeris?
skaties vairāk uz kopējo bildi

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:48, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nevis Latvijas izlasē, bet LHF federācijā, kā arī jāveido patiesa sistēma, pēc Zviedrijas un Somijas parauga!
Beļavskis drīzāk pats nāks laukumā nevis jaunos iespēlēs.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:48, pirms 10 gadiem
carabin rakstīja: Skats itkā spēlētu pret Kanādu, netiek pat no zonas ārā un vnk atmetas uz vidus zonu.
Rādam lieliski ielikto fizuhu

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 17:48, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Man liekas ,ka Latvijas izlasē jāveic paaudžu maiņa.
Jā, šogad nomainījās puse komandas, nākamgad vispār nevienu no šī sastāva neņemam?

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:48, pirms 10 gadiem
BruinsFTW rakstīja: Vienīgais, kas ir smieklīgāks par lv spēli ir komentētāji, kuri sāk bļaut kā traki, ja pat nav mazākās situācijas iesist
ta vnm bijis

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:48, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Ja zaudēsim, tad ar frančiem cīnīsimies par izdzīvošanu
Par izdzīvošanu mēs cīnāmies ( jeb necīnāmies !!! ) šodien, ar frančiem būs vienkārši formalitāte...

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 17:48, pirms 10 gadiem
Pirms čempja aktīvi tika diskutēts par to vai izlidošanas gadījumā LV spētu tikt atpakaļ uz eliti. Šķiet tagad var atsākt šo te diskusiju!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:48, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Es grasījos brauks uz nākamo cempionātu, bet...
Braukt jau tu vari, bet var gadities ka musejos tur neredzesi spelejam.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:49, pirms 10 gadiem
Nav ko te attaisnoties ar sastāva problēmām. Vācijai ir daudz reizes lielākas problēmas, bet viņiem vismaz kautcik cerīga spēle

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:49, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Man liekas ,ka Latvijas izlasē jāveic paaudžu maiņa.
speletaji ir ok, vaina treneri..PSRS stila hokejs nestrada, tapat ka futbola jau to redzejam ar Starkovu priekshgala

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 17:49, pirms 10 gadiem
Ja spēlētāji neciena paši sevi, tad lai ciena vismaz līdzjutējus un spēlē priekš viņiem... pašlaik kauns skatīties...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:49, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Beļavskis drīzāk pats nāks laukumā nevis jaunos iespēlēs.
Ābolu takš paņēma.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:49, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Rādam lieliski ielikto fizuhu
Fiziskā forma netiek "ielikta" pirms PČ (tas vispār nav viena gada jautājums). Tie ir pārpalikumi no sezonas un tas kā kurš to prot nepazaudēt.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:49, pirms 10 gadiem
no aizsardzības pret Austriju..tas ir joks vai kā??

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:49, pirms 10 gadiem
Vienkārši asaras nāk skatoties, kā vate Beļa izbojājis mūsu spēles stilu. Jau bija cerība, ka mūsējie sāks spēlēt modernu hokeju, bet nē.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:50, pirms 10 gadiem
archa000 rakstīja: Šitā muldēšana par emocijām un ko tik nē vienmēr besī - vai nu tu esi meistars un savu meistarību pierādi, vai nu tu esi sētas spēlētājs. Sportā jāpaņem ar meistarību, nevis mistiskām emocijām.
Kā tad lai uzvar Kanādu, Krieviju, Zviedriju, Somiju, ja viņu meistarība ir galvas tiesas pārāka par mūsējo? Te tu redzi, kas notiek, kad grib ar pliku meistarību apspēlēt, 1:6, 1:8
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 17:50, pirms 10 gadiem
archa000 rakstīja: Vienkārši asaras nāk skatoties, kā vate Beļa izbojājis mūsu spēles stilu. Jau bija cerība, ka mūsējie sāks spēlēt modernu hokeju, bet nē.
Jā, sliktais Beļavskis neļauj mest pa vārtiem, neļauj realizēt momentus, liek pelnīt noraidījumus utt.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 17:50, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ābolu takš paņēma.
Vecas draudzības vārdā pret Arti.
Lipsbergu, Jevpalovu pat īsti nepārbaudīja, kaut gan tādi kapļi ar savu fizuhu un entuziasmu noderētu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:50, pirms 10 gadiem
Man vinus elementari cilvecigi zel

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:50, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Pirms čempja aktīvi tika diskutēts par to vai izlidošanas gadījumā LV spētu tikt atpakaļ uz eliti. Šķiet tagad var atsākt šo te diskusiju!
sūdi briest pamatīgi

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:51, pirms 10 gadiem
Lipmans būs labi naudu ietaupījis uz lēto treneru rēķina. Tagad varēs sarīkot 1. divīzijas čempi

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:51, pirms 10 gadiem
Vai Latvija vēl var pieteikties uz B grupas čempionāta rīkošanu?

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:51, pirms 10 gadiem
Izskatas ka bus smagi...Austriesi dara ko grib un mes vel palidzam...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:51, pirms 10 gadiem
treknais gunārs rakstīja: B grupa,Mēs nākam!
katru gadu blaujat par savu B. grupu bet vel A.grupa esam

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:51, pirms 10 gadiem
austrieši spēlē tizli. bet viņi ir galvas tiesu pārāki pār mūsējiem

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:51, pirms 10 gadiem
ne visi labi spēlētāji var būt treneri!šodien vajadzēja jaunus spējus Bajarūnu,K.JASU!bet vispār baigā impotence!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:51, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Ko jūs gribējāt, ja nav pat puse no labākajiem LV hokejistiem šajā sastāvā?
Vacijai trukst 2x vairak speletaju. Bet tas netrauceja mus uzvaret.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:51, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Vai Latvija vēl var pieteikties uz B grupas čempionāta rīkošanu?
Var, taču Latvija, sliktākajā gadījumā, spēlēs 1. divīzijas A grupā... kāpēc visiem gribas B grupas komandas redzēt?

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:52, pirms 10 gadiem
nākošgad redzēsim divus čempjus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:52, pirms 10 gadiem
domājāt ko gribat bet te ož pēc izlidošanas uz a divīziju jo ja šādi spēļējam es neredzu iespējas uzvarēt Franciju

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:52, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Fiziskā forma netiek "ielikta" pirms PČ (tas vispār nav viena gada jautājums). Tie ir pārpalikumi no sezonas un tas kā kurš to prot nepazaudēt.
Es vienkārši atsaucos uz to faktu, ka viens no attaisnojumiem sliktajam sniegumam pārbaudes spēlēs bija lielā fiziskā slodze treniņos. Vismaz kaut kādam rezultātam no tā vajadzēja būt, bet ir tieši pretēji- 3.trešdaļas mums ir katastrofālas un spēle otrā dienā pēc kārtas ir arī pilnīgi nekāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:52, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Vecas draudzības vārdā pret Arti.
Lipsbergu, Jevpalovu pat īsti nepārbaudīja, kaut gan tādi kapļi ar savu fizuhu un entuziasmu noderētu.
Varbūt. Bet no Beļavska prasa rezultātu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:52, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, sliktais Beļavskis neļauj mest pa vārtiem, neļauj realizēt momentus, liek pelnīt noraidījumus utt.
Daļēji jā, jo šis hokeja stils ir sasējis mūsu spēlētājiem rokas...viņi nevar šādu stilu spēlēt un pārējais no tā visa izriet

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:53, pirms 10 gadiem
RAGE rakstīja: Nezinu, kaut kā nedaudz tagad gribās, lai Latvija izkrīt uz B grupu, lai atrod kārtīgu treneri, kas spēs motivēt čaļus sisties par valsts godu un tikt atpakaļ elitē, citādāk tagad tāda tukša salmu kulšana.
Ar pliku motivāciju nekur netiksim tāpat, vajag kādu, kas piemēros pareizu spēle stilu mūsu ne tam stiprākajam sastāvam PČ salīdzinot, kā arī spēs atlasīt labākos spēlētājus, nekā aizsūtīt mājās merzļikinu, jevpavlovu, kuldu utt...

Vispār rodas jautājums, vai Latvija (kas mūžīgi ir 10-13 vietā, retu reizi 8-9, augstākā 7.), playoff nav tikusi 6 gadus, var sasniegt augstu vietu kā Šveice vēl nesen? Vai arī mēs esam nolemti savā nomināli labākajā sporta veidā, no lielā komandu sporta trio , kapāt par palikšanu elitē vai retu reizi par 4fin.?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:53, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vacijai trukst 2x vairak speletaju. Bet tas netrauceja mus uzvaret.
tikai viņiem 20 labus hokejistus nomainīs 20 gandrīz tikpat labi, bet mums Karsumu nomaina Bukarts, Girgensonu Ābols un Bārtuli Širokovs. utt

Nav svarīgi cik, bet svarīgi kādus spēlētājums esam zaudējuši. Mums nav PUSE!!!! no normāla līmeņa uzbrucējiem.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 17:53, pirms 10 gadiem
un katru reizi, kad Sprukts ir laukumā ir patiesa bauda vērot komēdiju. Sakoncentrējaties tikai uz viņu - cirks garantēts

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:54, pirms 10 gadiem
Jo ilgāk šis čempis un gatavošanās periods tam, jo vairāk gribu atpakaļ tandēmu Nolans plus Kuulens, kā arī Arču - Lipmanis ir kaut ko baigi sačakarējis, nolīgstot Beļavski!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 17:54, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Var, taču Latvija, sliktākajā gadījumā, spēlēs 1. divīzijas A grupā... kāpēc visiem gribas B grupas komandas redzēt?
Juri, beidz, saproti taču, ka vecs ieradums. Tāpat kā dažreiz saku "esports", nevis "sportacentrs", lai gan cik gadi pagājuši...

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:54, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Daļēji jā, jo šis hokeja stils ir sasējis mūsu spēlētājiem rokas...viņi nevar šādu stilu spēlēt un pārējais no tā visa izriet
Viss ir pilnīgi otrādi. Beļavskis liek spēlēt, Nolans - strādāt. Spēlētāju, šajā modelī, tikpat kā nav.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:55, pirms 10 gadiem
Ātri, lēti un kvalitatīvi! rakstīja: Ko R. Ābols dara latvijas izlasē?

Viņš pat jēdzīgi slidot neprot!
Tik tiešām Artis ar Kiru čomaki vai kā??
Kāpēc Beļavska dēls nav izlasē?
Nu, nu! Ābols ir labs prospekts. Labāks par Bērziņu, u.c. centriem.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:56, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viss ir pilnīgi otrādi. Beļavskis liek spēlēt, Nolans - strādāt. Spēlētāju, šajā modelī, tikpat kā nav.
nav nekas otrādi....šiem spēlētājiem tieši ir jāstrādā, kamēr Beļavskis tieši prasa saspēli utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:56, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Juri, beidz, saproti taču, ka vecs ieradums. Tāpat kā dažreiz saku "esports", nevis "sportacentrs", lai gan cik gadi pagājuši...
15 gadus jau šādi apzīmējumi nav aktuāli, t.i., daudz ilgāku laiku nekā Latvijas faniem bija aktuālas visas ABCD grupas.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:56, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: tikai viņiem 20 labus hokejistus nomainīs 20 gandrīz tikpat labi, bet mums Karsumu nomaina Bukarts, Girgensonu Ābols un Bārtuli Širokovs.

Nav svarīgi cik, bet svarīgi kādus spēlētājums esam zaudējuši. Mums nav PUSE!!!! no normāla līmeņa uzbrucējiem.
Ko tu te murgo?

Bārtulis izlasē spēlē tikai OS!

Karsumam šis jau ir 5 pč pēc kārtas kuru viņš izlaiž!

Kas ir šie neaizstājamie? Tie ir vīri kuri izlasē negrib spēlēt, es saprotu Mārtiņa situāciju, bet nekad nesapratīšu Bārtuļa atrunas! Izlasē spēlēt negrib jo visu laiku kkas sāp, bet rallijā braukt - nekādu problēmu!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 17:57, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Varbūt. Bet no Beļavska prasa rezultātu.
Jā- rezultāts tiešām ir acīmredzams

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:57, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viss ir pilnīgi otrādi. Beļavskis liek spēlēt, Nolans - strādāt. Spēlētāju, šajā modelī, tikpat kā nav.
Bet tu nevari prasīt no Saulieša/Skvorcova utt lai viņi spēlē. Viņiem ir jāstrādā. Jāspēlē ir pirmajām 2 mainām!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:57, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: nav nekas otrādi....šiem spēlētājiem tieši ir jāstrādā, kamēr Beļavskis tieši prasa saspēli utt.
Kad hokejistam ļauj/liek spēlēt, tas viņam sasien rokas? Un elementārs sistēmas hokejs "atraisa"? Man jau liekas, ka te runa ir par veiksmīgāku modeli pie novājināta sastāva, nevis kaut kādām sasiešanām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:58, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Jā- rezultāts tiešām ir acīmredzams
Negatīvs rezultāts, arī ir rezultāts!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:58, pirms 10 gadiem
viss ir skaidrs, draugi.... uzneredzeeshanos elite... nav fiziskais, un ja nav pirmajaa periodaa, tad kur radiisies peec tam... pats to#kikaa nelieku, bet iesaku gudru likmi - handikaps -1 par labu austrijai, viegla nauda

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:58, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ko tu te murgo?

Bārtulis izlasē spēlē tikai OS!

Karsumam šis jau ir 5 pč pēc kārtas kuru viņš izlaiž!

Kas ir šie neaizstājamie? Tie ir vīri kuri izlasē negrib spēlēt, es saprotu Mārtiņa situāciju, bet nekad nesapratīšu Bārtuļa atrunas! Izlasē spēlēt negrib jo visu laiku kkas sāp, bet rallijā braukt - nekādu problēmu!
es tos saku kā piemērus hokejistiem, kas mums iztrukst nevis par to cik kurš spēlē PČ

  +5 [+] [-]

, 2015-05-09 17:58, pirms 10 gadiem
ja gribat Sprukta izrādes apnīk, tad pavērojiet Skvorcovu un Saulieti - pasaules līderi uzbrukumā laukuma stūrim. Uzbrūk laukuma stūrim, iekaro to un ilgstoši to vandalizē !!

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:58, pirms 10 gadiem
izskatās ka mēs esam kā vāciešu tā austriešu klienti. Šveici kautkā beidzot esam iemācījušies uzvarēt pateicoties Masalam, bet šitos ni un ni, gadu no gada kāšam. vēl jau gan šī spēle nav galā bet pagaidām es galīgi neredzu argumentus Latvijai

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:59, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kad hokejistam ļauj/liek spēlēt, tas viņam sasien rokas? Un elementārs sistēmas hokejs "atraisa"? Man jau liekas, ka te runa ir par veiksmīgāku modeli pie novājināta sastāva, nevis kaut kādām sasiešanām.
Pie jebkuras sistēmas mazāk meistarīgi (neprašas) spēlētāji nebūs rezultātu taisītāji.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:01, pirms 10 gadiem
PēterisP rakstīja: ja gribat Sprukta izrādes apnīk, tad pavērojiet Skvorcovu un Saulieti - pasaules līderi uzbrukumā laukuma stūrim. Uzbrūk laukuma stūrim, iekaro to un ilgstoši to vandalizē !!
Kasparam vēl pa retam kaut kas sanāk, bet Gunārs ir galīgi čau!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:01, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ko tu te murgo?

Bārtulis izlasē spēlē tikai OS!

Karsumam šis jau ir 5 pč pēc kārtas kuru viņš izlaiž!

Kas ir šie neaizstājamie? Tie ir vīri kuri izlasē negrib spēlēt, es saprotu Mārtiņa situāciju, bet nekad nesapratīšu Bārtuļa atrunas! Izlasē spēlēt negrib jo visu laiku kkas sāp, bet rallijā braukt - nekādu problēmu!
Čempionātos svarīgi ir nevis cik labas ir pirmās maiņas, bet cik sakarīgas ir pēdējās. Pašlaik mums (normālās situācijas) 4. maiņas spēlētāji spēlē pirmajās maiņās.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:01, pirms 10 gadiem
Pagaidām spēle Latvijas izlases izpildījumā nav nekāda, šadā veidā turpinot izlidosim no augstākās divīzijas noteikti. Vēl divi periodi, bet domājams, ka nekas dižs nemainīsies. Austrija simpatizē joprojām ar savu hokeju, iespieduši mūsu aizsardzības zonā. Mēs jau paradam, ka katrā spēlē spēlējam kā trais numurs. Līdzīgi kā Starkova vadībā, mes kapajam no aizsardzības. Tas nav normāli, mums jaspēlē aktīvi, jācenšās pēc iespējas vairāk apdraudēt pretinieku vārtus citādi ar spēli no aizsardzības varēsim spēlēt ari 1.divīzija.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:01, pirms 10 gadiem
Vispār skumji, ka Beļa kā zviedru hokeja pratējs nevar sagatavot komandu. Zviedrijai tomēr modernākā hokeja sistēma Eiropā. Un Lindstrēms dabīgi bija labākais Latvijas treneris.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:01, pirms 10 gadiem
Cik smieklīgi ir tas, cilvēki joprojām domā , ka modernajā hokejā trenerim ir milzīga nozīme. Vajag paskatīties . Noņemt rozā brilles un pateikt - jā, pretinieki ir tehniskāki un spēcīgāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:02, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: es tos saku kā piemērus hokejistiem, kas mums iztrukst nevis par to cik kurš spēlē PČ
Nekas mums netrūkst, ar labākajiem spēkiem mēs šķiet tikai vienu reizi esam spēlējuši 1/4 finālā, pārējos čempionātos esam kapājušies pa to pašu 10-16 vietu!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:02, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kad hokejistam ļauj/liek spēlēt, tas viņam sasien rokas? Un elementārs sistēmas hokejs "atraisa"? Man jau liekas, ka te runa ir par veiksmīgāku modeli pie novājināta sastāva, nevis kaut kādām sasiešanām.
Ja hokejistam ir vājāka meistarība, tad viņš vairāk iegūs ja spēlēs forsčekinga hokejum, ar daudz spēka paņēmieniem, spēli vārtu priekšā utt.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:02, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Negatīvs rezultāts, arī ir rezultāts!
Nesaprotu- Tu te izlasi aizstāvi, vai Beļavski?
Neredzu iemeslu ne mazākai uzslavai ne vienai ne otram.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:02, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: vienīgā pozitīvā ziņa LV hokejam - ka Dinamo būs un līdz ar to augsta līmeņa hokejs

nevis kā nākamgad pavasarī - B divīzija
Ar nepacietību gaidu, kad kāds nākamreiz mēģinās attaisnot kremļa projekta RD eksistenci ar faktu, ka tas ir milzīgs ieguldījums izlases izaugsmē. Šis klubs Latvijas hokejā ir radījis stagnāciju.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:03, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Čempionātos svarīgi ir nevis cik labas ir pirmās maiņas, bet cik sakarīgas ir pēdējās. Pašlaik mums (normālās situācijas) 4. maiņas spēlētāji spēlē pirmajās maiņās.
Beidzot kāds cits domā līdzīgi kā es.

Džeriņs ir mūsu labākais centrs....tas ir pipec

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:03, pirms 10 gadiem
PēterisP rakstīja: austrieši spēlē tizli. bet viņi ir galvas tiesu pārāki pār mūsējiem
Austrieši ir labākie no tizlajiem !!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:03, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Čempionātos svarīgi ir nevis cik labas ir pirmās maiņas, bet cik sakarīgas ir pēdējās. Pašlaik mums (normālās situācijas) 4. maiņas spēlētāji spēlē pirmajās maiņās.
Dārziņš, Daugaviņš, Miķelis, Sprukts - kurš ir 4 maiņas spēlētājs?

Bukarts? Viņš Dinamo spēlē vadošajās mainās, vienīgi Ābolam kkā sanāk no viņa dabūt rezultātu, Beļavskim nesanāk!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:03, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ja hokejistam ir vājāka meistarība, tad viņš vairāk iegūs ja spēlēs forsčekinga hokejum, ar daudz spēka paņēmieniem, spēli vārtu priekšā utt.
Ko iegūst Bukarts?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:03, pirms 10 gadiem
Jirgens Rozenberg rakstīja: Vispār skumji, ka Beļa kā zviedru hokeja pratējs nevar sagatavot komandu. Zviedrijai tomēr modernākā hokeja sistēma Eiropā. Un Lindstrēms dabīgi bija labākais Latvijas treneris.
Beļa nekādu zviedru hokeju nezin. Mūsējiem arī tāda sistēma neder. Ja nav meistarības, tad jaņem ar gaļu a.k.a. kanādiešu met-skrien-sit stilu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:04, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Beidzot kāds cits domā līdzīgi kā es.

Džeriņs ir mūsu labākais centrs....tas ir pipec
Ļoti labi, iespējams Džeriņš pirms tam nav bijis novērtēts kā pirmo 2 maiņu centrs!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:04, pirms 10 gadiem
archa000 rakstīja: Beļa nekādu zviedru hokeju nezin. Mūsējiem arī tāda sistēma neder. Ja nav meistarības, tad jaņem ar gaļu a.k.a. kanādiešu met-skrien-sit stilu.
Tieši tā- ko nevar izdarīt ar talantu- jādara ar spēku un cīņu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:04, pirms 10 gadiem
archa000 rakstīja: Beļa nekādu zviedru hokeju nezin. Mūsējiem arī tāda sistēma neder. Ja nav meistarības, tad jaņem ar gaļu a.k.a. kanādiešu met-skrien-sit stilu.
Nevis Beļavskis nezina sistēmu, bet Zviedrijā hokeja sistēma paredz hokejistu gatavošanu no bērna vecuma. Paņemot kaut kur un kaut kā trenētus kaut kādus hokejistus, nekāda Zviedrijas sistēma nepalīdzēs.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:04, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Jā- rezultāts tiešām ir acīmredzams
Pareizi - ja kāds mudaks pateiks, ka negatīvs rezultāts nav rezultāts, lai pirmais met Lipmenim ar ķieģeli !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:05, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Dārziņš, Daugaviņš, Miķelis, Sprukts - kurš ir 4 maiņas spēlētājs?

Bukarts? Viņš Dinamo spēlē vadošajās mainās, vienīgi Ābolam kkā sanāk no viņa dabūt rezultātu, Beļavskim nesanāk!
26 punti 80 spēlēs Ābola vadībā....diezgan wow!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:05, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Nesaprotu- Tu te izlasi aizstāvi, vai Beļavski?
Neredzu iemeslu ne mazākai uzslavai ne vienai ne otram.
Nevienu neaizstāvu. Tikai gribu teikt, ka spēlē spēlētāji, ne treneri. Savā laikā arī Vasiļjevs nolika spēlētājus par metienu podā!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:05, pirms 10 gadiem
archa000 rakstīja: Beļa nekādu zviedru hokeju nezin. Mūsējiem arī tāda sistēma neder. Ja nav meistarības, tad jaņem ar gaļu a.k.a. kanādiešu met-skrien-sit stilu.
Jā ja kanādiešiem meistarības par maz tāpēc viņi iet un sit golus ar gaļu

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:05, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ko iegūst Bukarts?
Joprojām nesaprotu, ko Bukarts izlasē darīja, ne velti Nolans viņu neņēma uz izlasi

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:05, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, sliktais Beļavskis neļauj mest pa vārtiem, neļauj realizēt momentus, liek pelnīt noraidījumus utt.
Nē. mums pēkšņi ir parādījušies sū.dīgi spēlētāji, sūd.īgāki par Baltkrieviem, Austriešiem.............. žēl, ka Beļavskis vai Lipmans nevar puišu vietā spēlēt!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:06, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: 26 punti 80 spēlēs Ābola vadībā....diezgan wow!
šogad viņš spēlēja vadošajā maiņā un izskatījās neslikti!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:06, pirms 10 gadiem
Un godīgi arī sakot , mums nav cilvēku resursa lai uzturētu tik daudz sporta veidus kaut kādā līmenī

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:06, pirms 10 gadiem
Janka tikko sasniedza lielāko ātrumu slidojot uz rezervistu soliņu - 9 km/h

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:07, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Nē. mums pēkšņi ir parādījušies sū.dīgi spēlētāji, sūd.īgāki par Baltkrieviem, Austriešiem.............. žēl, ka Beļavskis vai Lipmans nevar puišu vietā spēlēt!
Mums, ar pagājušā gada izlases modeļiem salīdzinot, vidēji nav 55% izlases, tāpat arī ir tikai viens vārtsargs.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:07, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Joprojām nesaprotu, ko Bukarts izlasē darīja, ne velti Nolans viņu neņēma uz izlasi
Nolans viņu neņēma uz izlasi jo izvēle bija lielāka! Beļavskim šogad nav pilnīgi nekāda izvēle, uz čempionātu aizbrauca visi veselie spēlētāji kādi trenerim bija!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:07, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jā ja kanādiešiem meistarības par maz tāpēc viņi iet un sit golus ar gaļu
Mazāk meistarīgi kanādieši, kur protams PČ nav, tā dara...viņi lien bezkaunīgi uz vārtiem utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:07, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jā ja kanādiešiem meistarības par maz tāpēc viņi iet un sit golus ar gaļu
Es nekur neteicu, ka kanādiešiem nav meistarības - parādi vietu, kur es tā teicu precīzi!!! Bet, ko es gribu pateikt, ka komandām, kurās nav meistarība, šāds stils ir vienīgā iespēja noturēties virs ūdens. Šodien pat krievi spēlē tādā stilā. Meistarība + kanadiešu stils dod čempionus. Kanādiešus tils bez meistarības palīdz izdzīvot.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:07, pirms 10 gadiem
PēterisP rakstīja: Janka tikko sasniedza lielāko ātrumu slidojot uz rezervistu soliņu - 9 km/h
Ilgi domāji šo joku?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:07, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nevienu neaizstāvu. Tikai gribu teikt, ka spēlē spēlētāji, ne treneri. Savā laikā arī Vasiļjevs nolika spēlētājus par metienu podā!
Pēkšņi pa gadu spēlētāji palikuši nevarīgi, līdz vārtiem aizmest nevar, pie bortiem pamīcīties nevar, paskriet nevar.
Traki- viens gads sabojājis visu spēlētāju varēšanu(nevarēšanu)

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:08, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Un godīgi arī sakot , mums nav cilvēku resursa lai uzturētu tik daudz sporta veidus kaut kādā līmenī
Toties slovēņiem ir?! SISTĒMA!!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:08, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nolans viņu neņēma uz izlasi jo izvēle bija lielāka! Beļavskim šogad nav pilnīgi nekāda izvēle, uz čempionātu aizbrauca visi veselie spēlētāji kādi trenerim bija!
Bija izvēle laba, tikai jaunie netika iespēlēti un pārbaudīti

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:09, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nevienu neaizstāvu. Tikai gribu teikt, ka spēlē spēlētāji, ne treneri. Savā laikā arī Vasiļjevs nolika spēlētājus par metienu podā!
Pie tam- šitie izskatās pat podā trāpīt nevarētu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:09, pirms 10 gadiem
Ja LV zaudē AUT un FRA tad krīt ārā kopa ar Daniju?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:10, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Bija izvēle laba, tikai jaunie netika iespēlēti un pārbaudīti
Izvēle? Viens līdz 21 gada vecumam junioros nomīcījies "pererostoks"?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:10, pirms 10 gadiem
Klau, ja sodien zaudejam, tad spelei ar Franciju ir nozime?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:10, pirms 10 gadiem
PēterisP rakstīja: Janka tikko sasniedza lielāko ātrumu slidojot uz rezervistu soliņu - 9 km/h
Janka tikko sasniedza lielāko ātrumu slēpojot uz rezervistu soliņu - 9 km/h

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:10, pirms 10 gadiem
Cipulis pirmo reizi čempionātā nospēlēja savu lomu - go go player. Tikai tā ir viņa pievienotā vērtība - ar trako skriešanu un ārdīšanos pavelk pārējos emocionāli. Diemžēl šogad arī ar to neiet. Par ripuļu iecipulēšanu vārtos, protams, nerunājam

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:10, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mums, ar pagājušā gada izlases modeļiem salīdzinot, vidēji nav 55% izlases, tāpat arī ir tikai viens vārtsargs.
Vārtusargi laikam lozēja un izlozēja, ka brauks tikai viens! Tāpat ar laukuma spēlētājiem, paši izdomāja kas brauks, lai nākošgad var ar Japāņiem uzraut! Varētu padomāt, ka citās izlasēs sastāvi nemainās!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:10, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izvēle? Viens līdz 21 gada vecumam junioros nomīcījies "pererostoks"?
Un? Čalis vismaz kājas pavilkt var. Tāpat kā Lipsbergs.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:11, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Pēkšņi pa gadu spēlētāji palikuši nevarīgi, līdz vārtiem aizmest nevar, pie bortiem pamīcīties nevar, paskriet nevar.
Traki- viens gads sabojājis visu spēlētāju varēšanu(nevarēšanu)
Lielākoties līdz vārtiem LV spēlētāji nekad nav varējuši aizmest, jo LV hokeja princips ir mīcīties pie bortiem un mēģināt skaisti izspēlēt. Spēlē skaistumam ne rezultātam!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:11, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izvēle? Viens līdz 21 gada vecumam junioros nomīcījies "pererostoks"?
ne tikai viņš, bet ņemt Bukartu kā pirmās maiņas spēlētāju? tad jau šķita, ka nekas labs nebūs

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:12, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izvēle? Viens līdz 21 gada vecumam junioros nomīcījies "pererostoks"?
Ko Tu te jauc gaisu ??? Miļūns ar U 18 vismaz būtu izdarījis pa 20 metieniem pa vārtiem skatru spēli....

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:12, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Un? Čalis vismaz kājas pavilkt var. Tāpat kā Lipsbergs.
Skrējēju pilna izlase - ar Cipuli un Saulieti sākot.

QMJHL punkti, ja nu kas, viņam gūti spēlējot ĻOTI dominējošā maiņā, viņa maiņas partneris pat 102 punktus guva. Tā ir, kad spēlē overeidži pirmajā komandas maiņā.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:13, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Ko Tu te jauc gaisu ??? Miļūns ar U 18 vismaz būtu izdarījis pa 20 metieniem pa vārtiem skatru spēli....
Protams. Un pat Latvijas sieviešu izlase būtu labāka, ja?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:13, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Ko Tu te jauc gaisu ??? Miļūns ar U 18 vismaz būtu izdarījis pa 20 metieniem pa vārtiem skatru spēli....
Vēl jautājums cik no tiem puišeļiem paliks lielajā hokejā!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:13, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Skrējēju pilna izlase - ar Cipuli un Saulieti sākot.

QMJHL punkti, ja nu kas, viņam gūti spēlējot ĻOTI dominējošā maiņā, viņa maiņas partneris pat 102 punktus guva. Tā ir, kad spēlē overeidži pirmajā komandas maiņā.
To es saprotu, bet kapēc netika pat kārtīgi pārbaudīti?
Jo Sprukts- kaut uz kruķiem, bet ir jau nodrošinājis vietu pamatsastāvā.
Tas bija piemērs.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:14, pirms 10 gadiem
Mums 2 min ;(

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:14, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Vārtusargi laikam lozēja un izlozēja, ka brauks tikai viens! Tāpat ar laukuma spēlētājiem, paši izdomāja kas brauks, lai nākošgad var ar Japāņiem uzraut! Varētu padomāt, ka citās izlasēs sastāvi nemainās!
Nu ja pie jauna trenera nav vairāk kā puses komandas, turklāt Latvijas gadījumā tas kopējais līmenis ar ir tāds, ka katrs vājuma brīdis ir riskants izkrišanas plāksnē... nu tad, jā, tas ir būtiski.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:14, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Mums 2 min ;(
kam tu to saki?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:15, pirms 10 gadiem
Tik haotiska hiuņa mūsējo izpildījumā nav redzēta sen.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:15, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams. Un pat Latvijas sieviešu izlase būtu labāka, ja?
Neņem ļaunā, bet cik Kirovs Tev maksā par savas neaizstājamības reklamēšanu ???

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:15, pirms 10 gadiem
Jāaicina Ņiživijs ar Macijevski atpakaļ - būs triecienmaiņā ar Brahmani

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:16, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: To es saprotu, bet kapēc netika pat kārtīgi pārbaudīti?
Jo Sprukts- kaut uz kruķiem, bet ir jau nodrošinājis vietu pamatsastāvā.
Tas bija piemērs.
Piemērs ne pārāk, jo uzbrucējs tikai pēc nosaukuma ir uzbrucējs, bet tāpat viņam ir jāspēlē aizsardzībā, mazākumā. Tur, piedošanu, bet Sprukts ir viens no labākajiem.

Savukārt ņemt Jevpalovu pēdējām maiņām - nav viņš šāda stila spēlētājs un tur būs vairāk sliktuma, nekā jēgas (savulaik Bļinovu lika 4. maiņā, kopā ar Štālu un Ivanānu, rezultātā - ielaida visu ko var ielaist aizsardzībā).

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:17, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu ja pie jauna trenera nav vairāk kā puses komandas, turklāt Latvijas gadījumā tas kopējais līmenis ar ir tāds, ka katrs vājuma brīdis ir riskants izkrišanas plāksnē... nu tad, jā, tas ir būtiski.
Būtu forsčekinga stila hokejs un labāka fiziskā sagatavošana pirms pč, tad tagad mēs labāk izskatītos pat ar šo sastāvu

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:17, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Piemērs ne pārāk, jo uzbrucējs tikai pēc nosaukuma ir uzbrucējs, bet tāpat viņam ir jāspēlē aizsardzībā, mazākumā. Tur, piedošanu, bet Sprukts ir viens no labākajiem.

Savukārt ņemt Jevpalovu pēdējām maiņām - nav viņš šāda stila spēlētājs un tur būs vairāk sliktuma, nekā jēgas (savulaik Bļinovu lika 4. maiņā, kopā ar Štālu un Ivanānu, rezultātā - ielaida visu ko var ielaist aizsardzībā).
Kāpēc, lai Jevpalovs sliktāks būtu?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:17, pirms 10 gadiem
Neapskaužu tos, kas kārtīga atvaļinājuma vietā aizbrauca uz šito cirku... iztērēja lielu piķi un vairs nekā... Rīgas cirkā biļetes noteikti ir lētākas... un cirks kvalitatīvāks....

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:17, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Būtu forsčekinga stila hokejs un labāka fiziskā sagatavošana pirms pč, tad tagad mēs labāk izskatītos pat ar šo sastāvu
Tās ir absolūtas spekulācijas un vēlamā uzdošana par esošo. Mēs nezinam kā būtu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:17, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Piemērs ne pārāk, jo uzbrucējs tikai pēc nosaukuma ir uzbrucējs, bet tāpat viņam ir jāspēlē aizsardzībā, mazākumā. Tur, piedošanu, bet Sprukts ir viens no labākajiem.

Savukārt ņemt Jevpalovu pēdējām maiņām - nav viņš šāda stila spēlētājs un tur būs vairāk sliktuma, nekā jēgas (savulaik Bļinovu lika 4. maiņā, kopā ar Štālu un Ivanānu, rezultātā - ielaida visu ko var ielaist aizsardzībā).
Par Spruktu- es kā piemēru pateicu.
Respektīvi- doma ir tāds, ka pārbaudes spēles ir vienkārši ķeksītim.
Sastāvs arī pirms viņām ir zināms.
Un pret 4. maiņu man ir vismazākās pretenzijas šinī čempī.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:18, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kāpēc, lai Jevpalovs sliktāks būtu?
Sliktāks par Bļinovu? Nebūtu, tiešām.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:19, pirms 10 gadiem
visi baigi runā ka Latvijai Elite iespējas palikt nav izredzes pret frančiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:19, pirms 10 gadiem
2. Perioda kaut kā nemanu, ka musejie gribetu izlidzinat rezultatu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:19, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Par Spruktu- es kā piemēru pateicu.
Respektīvi- doma ir tāds, ka pārbaudes spēles ir vienkārši ķeksītim.
Sastāvs arī pirms viņām ir zināms.
Un pret 4. maiņu man ir vismazākās pretenzijas šinī čempī.
Tāda situācija mums ir bijusi vienmēr, jo nenotiek cīņa par vietu sastāvā, bet LHF gaida kuri hokejisti piekritīs spēlēt, nevis, atsijā labākos no visiem. Spēlētāju ir tik cik ir. Labu spēlētāju - vēl mazāk (kaut kad bija statistika, ka Zviedrijā hokeja haļļu ir vairāk nekā Latvijā PRO hokejistu).

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:20, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāda situācija mums ir bijusi vienmēr, jo nenotiek cīņa par vietu sastāvā, bet LHF gaida kuri hokejisti piekritīs spēlēt, nevis, atsijā labākos no visiem. Spēlētāju ir tik cik ir. Labu spēlētāju - vēl mazāk (kaut kad bija statistika, ka Zviedrijā hokeja haļļu ir vairāk nekā Latvijā PRO hokejistu).
bla, es nevaru, kāds tu exp esi!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:20, pirms 10 gadiem
tik vaaji muuseejie - fizziski

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:21, pirms 10 gadiem
blitkotajs rakstīja: tik vaaji muuseejie - fizziski
aldaris

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:21, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tās ir absolūtas spekulācijas un vēlamā uzdošana par esošo. Mēs nezinam kā būtu.
nav spekulācijas, jo vājāki meistarībā spēlētāji labāk izskatīsies forsčeknga hokeja stilā nevis kombinacionālajā hokejā, kur vēl izdomā iet uz rezultāta noturēšanu

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:21, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 2. Perioda kaut kā nemanu, ka musejie gribetu izlidzinat rezultatu.
Gribēšana ir viena lieta, varēšana - cita!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:21, pirms 10 gadiem
Kurmis007 rakstīja: Neapskaužu tos, kas kārtīga atvaļinājuma vietā aizbrauca uz šito cirku... iztērēja lielu piķi un vairs nekā... Rīgas cirkā biļetes noteikti ir lētākas... un cirks kvalitatīvāks....
Nu, ja cilvēks, ņemot vērā sastāvu, trenneri un pārbaudes spēles gaidīja kaut ko vairāk kā cīņu par palikšanu, viņš ir pilnībā pelnījis izbaudīt šo cirku.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:21, pirms 10 gadiem
Karsums, Bārtulis mūs pamatīgi iegāza. Ja izkritīsim, arī viņu vaina būs.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:21, pirms 10 gadiem
KO VIŅI TUR DARA???

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:22, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: KO VIŅI TUR DARA???
Mēģina nosargāt rezultātu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:22, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: nav spekulācijas, jo vājāki meistarībā spēlētāji labāk izskatīsies forsčeknga hokeja stilā nevis kombinacionālajā hokejā, kur vēl izdomā iet uz rezultāta noturēšanu
Tev ir kaut kādas garantijas, ka KONKRĒTIE spēlētāji KONKRĒTĀ momentā spēlētu labāk? Man nav. Ja ir - lūdzu, pastāsti kāpēc. Nevis tikai "tā tam teorētiski būtu jābūt".

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:23, pirms 10 gadiem
Beidzot..

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:23, pirms 10 gadiem
Tas pat vairs nav smiekligi! Zaudejuma gadijuma izkritam uz pirmo diviziju?>

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:23, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: nav spekulācijas, jo vājāki meistarībā spēlētāji labāk izskatīsies forsčeknga hokeja stilā nevis kombinacionālajā hokejā, kur vēl izdomā iet uz rezultāta noturēšanu
Bet vēl labāk mazāk meistarīgi spēlētāji izskatītos spēlē bez vārtiem!

malacis Dārziņš 1:1!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:23, pirms 10 gadiem
Žel Austriešu, godigi sakot.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:23, pirms 10 gadiem
1:1 bet prieki beidzas ātri ka pret Vāciju

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:23, pirms 10 gadiem
Daugava-dsrzins

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:23, pirms 10 gadiem
O-OO

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:24, pirms 10 gadiem
Iemetam , bet tā sarežģīti izskatījās

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 18:24, pirms 10 gadiem
haljava iekrita

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 18:24, pirms 10 gadiem
Atkal DD velk aiz ausīm šito lohu baru

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:24, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Daugava-dsrzins
Kurš tad cits? ne jau Bukarts metīs vārtos.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:24, pirms 10 gadiem
O pieslēdzos tikko un gools.

A kā mūsējie izskatās? Džeriņa karjera iet uz augšu?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 18:24, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tev ir kaut kādas garantijas, ka KONKRĒTIE spēlētāji KONKRĒTĀ momentā spēlētu labāk? Man nav. Ja ir - lūdzu, pastāsti kāpēc. Nevis tikai "tā tam teorētiski būtu jābūt".
Cirks, cienījamie Sportacentra reģistrētie lietotāji, domāju, ka visiem ir skaidrs - atklājas nepatīkami fakti - izcilais eksperts Juris Miņins ( domāju, ka tas ir konspiratīvais pseidonīms ) ir cienījamā Кировa Липманa apmaksāts PR aģents, ceru, ka viņam pēc šī čempionāta tiks iedota vilka pase !!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:25, pirms 10 gadiem
Dārziņš meistars un īsts patriots.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:25, pirms 10 gadiem
retais rakstīja: O pieslēdzos tikko un gools.

A kā mūsējie izskatās? Džeriņa karjera iet uz augšu?
neka Momentu zina Austrija dominee, rezultats 1:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:26, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Cirks, cienījamie Sportacentra reģistrētie lietotāji, domāju, ka visiem ir skaidrs - atklājas nepatīkami fakti - izcilais eksperts Juris Miņins ( domāju, ka tas ir konspiratīvais pseidonīms ) ir cienījamā Кировa Липманa apmaksāts PR aģents, domāju, ka viņam pēc šī čempionāta tiks iedota vilka pase !!!Bet tavi boldētie burti tāpat neizskatās tik smuki kā manējie.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:27, pirms 10 gadiem
SportEXperts rakstīja: Dārziņu par prezidentu.
... un Lipmanu par premjeru, lai izzog Latviju!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:27, pirms 10 gadiem
asusasus rakstīja: neka Momentu zina Austrija dominee, rezultats 1:1
ā tad jau viss ok.. Nosolījos pēc vakardienas vairs neskatīties.. bēt.. nervi neizturēja.. ieslēdzu

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 18:27, pirms 10 gadiem
frančiem spēles plāns skaidrs - izrubīt Daugavu un Dārziņu un relaksēti uzvarētu kaut ar 1:0.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:27, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: ... un Lipmanu par premjeru, lai izzog Latviju!
vai tad ir vēl ko?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:28, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: vai tad ir vēl ko?
Līkdegunis atradīs!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:28, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu ja pie jauna trenera nav vairāk kā puses komandas, turklāt Latvijas gadījumā tas kopējais līmenis ar ir tāds, ka katrs vājuma brīdis ir riskants izkrišanas plāksnē... nu tad, jā, tas ir būtiski.
Kāds treneris? Beļavskis vēl nav kļuvis par treneri izlases līmenī. Viņam nezin kāpēc iedeva iespēju, laikam vairāk naudas nebija. Līdz NHL nepieprasītajam trenerim Nolanam viņam vēl augt un diemžēl neizaugt.

Būtiski, ka mums atšķirībā no visādām Šveicēm, Austrijām, Baltkrievijām un Vācijām nav trenera, tas ir nepietiekošas kvalifikācijas, vai ir no nepareizā kontinenta. Nu un ja vēl arī sastāvs klibo............
Te mazāk akmeņu Beļavskim, ceru ka Lipmans vienreiz no hokeja notīsies.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:29, pirms 10 gadiem
Tikai 2 normāli spēlētāji.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:29, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Kāds treneris? Beļavskis vēl nav kļuvis par treneri izlases līmenī. Viņam nezin kāpēc iedeva iespēju, laikam vairāk naudas nebija. Līdz NHL nepieprasītajam trenerim Nolanam viņam vēl augt un diemžēl neizaugt.

Būtiski, ka mums atšķirībā no visādām Šveicēm, Austrijām, Baltkrievijām un Vācijām nav trenera, tas ir nepietiekošas kvalifikācijas, vai ir no nepareizā kontinenta. Nu un ja vēl arī sastāvs klibo............
Te mazāk akmeņu Beļavskim, ceru ka Lipmans vienreiz no hokeja notīsies.
Protams, Vītoliņa nav, Ābola nav, pat Skudras nav!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:30, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Tikai 2 normāli spēlētāji.
Tas ir psihiatra slēdziens?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:30, pirms 10 gadiem
Njā.. Visās spēlēs ir daži nesaprotami lēmumi.. Pret Vāciju, liek iesēsties aizsardzībā.. Pret Čehiem Vēlu izņemtais vārtsargs.. un vēl tie nelōģiskie minūtes pārtraukumi.. Ar tiesnešiem sarunās ar praktiski neiesaistas.. tāda mīzēja taktika viņam...

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:31, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Kāds treneris? Beļavskis vēl nav kļuvis par treneri izlases līmenī. Viņam nezin kāpēc iedeva iespēju, laikam vairāk naudas nebija. Līdz NHL nepieprasītajam trenerim Nolanam viņam vēl augt un diemžēl neizaugt.

Būtiski, ka mums atšķirībā no visādām Šveicēm, Austrijām, Baltkrievijām un Vācijām nav trenera, tas ir nepietiekošas kvalifikācijas, vai ir no nepareizā kontinenta. Nu un ja vēl arī sastāvs klibo............
Te mazāk akmeņu Beļavskim, ceru ka Lipmans vienreiz no hokeja notīsies.
Lai Kīnens vai Boumens rautos trenēt Latvijas izlasi, tai gadus 10 jācīnās par medaļām. Tb kādi treneri ir, ar tādiem jādzīvo. Nevajag domāt, ka visi skrien uz Latviju, bet Lipmans tik, skaitot naudu, visus sūta... prom.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:31, pirms 10 gadiem
Ja Lipmans notīsies no hokeja tad mums būs sūdi

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:31, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet tavi boldētie burti tāpat neizskatās tik smuki kā manējie.
Piedod, neesmu asmatic, bet gan assembler...

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:31, pirms 10 gadiem
Labs, Miķelītis aizmirsa, ka ir vārti!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:32, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Ja Lipmans notīsies no hokeja tad mums būs sūdi
Teica psihiatrs-astrologs.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:32, pirms 10 gadiem
Austrija ir vairāk pelnījusi uzvarēt!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:33, pirms 10 gadiem
Nu neesam pelnījiši . Nu neesam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:33, pirms 10 gadiem
Mūs mīca kā tādas meitenes. Nav meistarības, nav.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:33, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai Kīnens vai Boumens rautos trenēt Latvijas izlasi, tai gadus 10 jācīnās par medaļām. Tb kādi treneri ir, ar tādiem jādzīvo. Nevajag domāt, ka visi skrien uz Latviju, bet Lipmans tik, skaitot naudu, visus sūta... prom.
Tavuprāt Nolans nav labāks variants?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:34, pirms 10 gadiem
Pret Spruktu darbojas tas pats snaiperis, kas pret Boatengu !!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:35, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Tavuprāt Nolans nav labāks variants?
Tāds pats kā jebkurš cits no tiem treneriem, kuri ir trenējuši un trenē. Ne labāks, ne švakāks.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:35, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Tavuprāt Nolans nav labāks variants?
Nu Nolans jau pats īsti nevarēja tikt.. Protams, par Beļavski varēja ko labāku atrast... Tad jau labāk Ābols..

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:36, pirms 10 gadiem
Tāds jautājums: kas mums ir perspektīvākie jaunie aizsargi? Uzbrucēji kaut kādi jau aug, bet kā ir ar aizsargiem?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:36, pirms 10 gadiem
Čehietes gan ir skaistas.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:37, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Tāds jautājums: kas mums ir perspektīvākie jaunie aizsargi? Uzbrucēji kaut kādi jau aug, bet kā ir ar aizsargiem?
Ar aizsargiem ir ļoti čābīgi!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:37, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāds pats kā jebkurš cits no tiem treneriem, kuri ir trenējuši un trenē. Ne labāks, ne švakāks.
Varbūt pastāstīsi cik slikts bija Lindstrēms, un kāpēc mums viņš tika atņemts ???

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:38, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Čehietes gan ir skaistas.
ir ir un slovākietes ar kā nekā Slāvietes

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:38, pirms 10 gadiem
nu šī 2/3 bija nedaudz cerīgāka, bet nu čābīgi vienalga

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:38, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāds pats kā jebkurš cits no tiem treneriem, kuri ir trenējuši un trenē. Ne labāks, ne švakāks.
Nesaprotu, ko tik saprotošs esi? Visi zinam kāds ir šī gada sastāvs.. Bet ir tik daudzi akmeņi Beļavska dārziņā... Kuri varēja arī nebūt.. Nez, pirms izvēlējās treneri, Lipmans ar Māreli pajautāja kāds ir viņa skatījums uz taktiku utt?!? Vai arī vnk- Ņemam Beļavski, baigi lētais-

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:39, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Čehietes gan ir skaistas.
Arī slovākietes . Ar "aktrišu" talantu

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:39, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: nu šī 2/3 bija nedaudz cerīgāka, bet nu čābīgi vienalga
1/3daļas rezultāts labs, bet spēle tāda pati figņa kā 1.per.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:39, pirms 10 gadiem
retais rakstīja: Nesaprotu, ko tik saprotošs esi? Visi zinam kāds ir šī gada sastāvs.. Bet ir tik daudzi akmeņi Beļavska dārziņā... Kuri varēja arī nebūt.. Nez, pirms izvēlējās treneri, Lipmans ar Māreli pajautāja kāds ir viņa skatījums uz taktiku utt?!? Vai arī vnk- Ņemam Beļavski, baigi lētais-
Pēdējais variants izklausās ticams

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:40, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Varbūt pastāstīsi cik slikts bija Lindstrēms, un kāpēc mums viņš tika atņemts ???
Tas pats Lindstrēms, kurš atteicās skatīties vētējā hokeja (LAČ, BAČ) mačus, bet pēc tam, kāds brīnums, atrada dažus pat nesliktus spēlētājus (Rēdlihs, Ozols, Romanovskis utt.)?

Lindstrēms "peldēja" vietējā hokejā un sāka kaut ko saprast vien 3. gadā (kas arī ir normāli, īstenībā). Lai gan tieši Prāgā Latvijas izlasei bija savācies ļoti nešvaks sastāvs, bet spēles tāpat bija visai smagas (1:1 pret Vāciju, smaga atspēlēšanās pret Kazahstānu, Žoltoka gājiens ar austrieša kļuškas mērīšanu, ka tik uzvarēt utt.)

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:40, pirms 10 gadiem
retais rakstīja: Nesaprotu, ko tik saprotošs esi? Visi zinam kāds ir šī gada sastāvs.. Bet ir tik daudzi akmeņi Beļavska dārziņā... Kuri varēja arī nebūt.. Nez, pirms izvēlējās treneri, Lipmans ar Māreli pajautāja kāds ir viņa skatījums uz taktiku utt?!? Vai arī vnk- Ņemam Beļavski, baigi lētais-
Znaroka ieteikums viņš bija

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:42, pirms 10 gadiem
Skatos, ka Miņina Juris te oponē katram ceturtajam komentāram. Cenšas jau ļoti!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:42, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Znaroka ieteikums viņš bija
Neizteikšos....

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:42, pirms 10 gadiem
Lindstrēms bija labākais izlases treneris pēc rezultātiem un darba metodēm. Tika nosviests, jo nepatika Kiram.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:42, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas pats Lindstrēms, kurš atteicās skatīties vētējā hokeja (LAČ, BAČ) mačus, bet pēc tam, kāds brīnums, atrada dažus pat nesliktus spēlētājus (Rēdlihs, Ozols, Romanovskis utt.)?

Lindstrēms "peldēja" vietējā hokejā un sāka kaut ko saprast vien 3. gadā (kas arī ir normāli, īstenībā). Lai gan tieši Prāgā Latvijas izlasei bija savācies ļoti nešvaks sastāvs, bet spēles tāpat bija visai smagas (1:1 pret Vāciju, smaga atspēlēšanās pret Kazahstānu, Žoltoka gājiens ar austrieša kļuškas mērīšanu, ka tik uzvarēt utt.)
*Šveicieša
Mērīja tā laika izlases līdera Rītemana nūju

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:43, pirms 10 gadiem
ja mees uzvareesim tas nebuus pelniiti, taapat kaa zaudeejaam vaacijai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:45, pirms 10 gadiem
kristaps24 rakstīja: *Šveicieša
Mērīja tā laika izlases līdera Rītemana nūju
Laikam jau... enciklopēdijās neskatos.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:46, pirms 10 gadiem
Pec Belavska logikas austriesiem sodien jabut smagam kajam jo dienu nespeleja, bet musejie ieskrejusies pec vakardienas

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:46, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Laikam jau... enciklopēdijās neskatos.
Tu tak esi eksperts un nezini? ai ai ai, kā tā varēji Juri?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:47, pirms 10 gadiem
Jirgens Rozenberg rakstīja: Lindstrēms bija labākais izlases treneris pēc rezultātiem un darba metodēm. Tika nosviests, jo nepatika Kiram.
2002. gada PČ, kas Kurtam bija pirmā. 1 izmocīta uzvara pret Itāliju, kas pie vecās sistēmas nodrošināja palikšanu.

Visā visumā visi treneri ir bijuši vienādi - ij panākumi bijuši, ij tuvu izkrišanai, tāpēc sašust par kko tagad ir tā... nesaprotami. Mēs esam tur kur esam.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:47, pirms 10 gadiem
Manas domas šoreiz sakrīt ar Pučes domām. Tāda deja vu sajūta. Vakardienas spēles klons, tikai Austrija ir ir it kā mēs vakar un mēs esam it kā Vācija vakar.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:47, pirms 10 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Pec Belavska logikas austriesiem sodien jabut smagam kajam jo dienu nespeleja, bet musejie ieskrejusies pec vakardienas

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:48, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu tak esi eksperts un nezini? ai ai ai, kā tā varēji Juri?
Pietiek, ka es zinu faktu kā tādu, gadu un iesaistītās personas no mūsu puses.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:48, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas pats Lindstrēms, kurš atteicās skatīties vētējā hokeja (LAČ, BAČ) mačus, bet pēc tam, kāds brīnums, atrada dažus pat nesliktus spēlētājus (Rēdlihs, Ozols, Romanovskis utt.)?

Lindstrēms "peldēja" vietējā hokejā un sāka kaut ko saprast vien 3. gadā (kas arī ir normāli, īstenībā). Lai gan tieši Prāgā Latvijas izlasei bija savācies ļoti nešvaks sastāvs, bet spēles tāpat bija visai smagas (1:1 pret Vāciju, smaga atspēlēšanās pret Kazahstānu, Žoltoka gājiens ar austrieša kļuškas mērīšanu, ka tik uzvarēt utt.)
Lindstrēms nepeldēja ( kā Tu izteicies ), Lindstrēms izmantoja visas atļautās iespējas, atšķirībā no Beļavska, kurš T rāda ar nodurtām acīm tik kautrīgi, it kā rādītu vidējo pirkstu...
Bez tam tagadējā Doiče izlase ir kā nabaga pabērns toreizējai Uves Krupa grāvēju bandai.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:48, pirms 10 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Pec Belavska logikas austriesiem sodien jabut smagam kajam jo dienu nespeleja, bet musejie ieskrejusies pec vakardienas
Nu nu, tad kad Latvija vēl vakar dauzīja vāciešus austrieši jau bija pa gultām

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:48, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Jāņem jaunie nevis kaut kādi švaļi no joberlīgām.
Tikai uz jaunajiem arī nevar. Pakāpeniski pa 1-2 var paņemt lai lēnām iespēlējas, nevis burtiski 2 maiņas atvilkt. Šogad tāds ir Ābols, bet arī viņš vēl tikai mācās un gana kļūdu ir, bet nav tik traki ja ir viens, nevis ja tādas būtu 2 maiņas.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:49, pirms 10 gadiem
kurš kuru owno?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:49, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai Kīnens vai Boumens rautos trenēt Latvijas izlasi, tai gadus 10 jācīnās par medaļām. Tb kādi treneri ir, ar tādiem jādzīvo. Nevajag domāt, ka visi skrien uz Latviju, bet Lipmans tik, skaitot naudu, visus sūta... prom.
Nevajg Kīnanu, Boumenu. Vajag treneri nevis eksperimentālo trusīti un vēlams no ZA. Jā, un visi treneri uz Baltkrieviju un citām leiputrijām raujas, bet ne uz Latviju?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:49, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 2002. gada PČ, kas Kurtam bija pirmā. 1 izmocīta uzvara pret Itāliju, kas pie vecās sistēmas nodrošināja palikšanu.

Visā visumā visi treneri ir bijuši vienādi - ij panākumi bijuši, ij tuvu izkrišanai, tāpēc sašust par kko tagad ir tā... nesaprotami. Mēs esam tur kur esam.
2002.gada čempis bija vienīgais sliktais.
2003. un 2004. bija ļoti labi. + 2002 OS, kas bija pieklājīgas, lai arī toriz šķita izgāšanās. Bet salīdzinot ar nakamajam divam bija ļoti ok.
Kopumā jā, visi bijuši līdzīgi, bet Kurre tomēr drusku labāks.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:49, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 2002. gada PČ, kas Kurtam bija pirmā. 1 izmocīta uzvara pret Itāliju, kas pie vecās sistēmas nodrošināja palikšanu.

Visā visumā visi treneri ir bijuši vienādi - ij panākumi bijuši, ij tuvu izkrišanai, tāpēc sašust par kko tagad ir tā... nesaprotami. Mēs esam tur kur esam.
Neloģiski.. Vairums nīd nevis par ieņemto vietu, bet gan par parādīto spēli, taktiku utt..
Atceries, kā Bagatskis ar LV izlasi EČ visiem zaudēja, bet fani bija sajūsmā.. Kapēc? Jo Čaļi cīnījās un spēlēja..

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:50, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Tāds jautājums: kas mums ir perspektīvākie jaunie aizsargi? Uzbrucēji kaut kādi jau aug, bet kā ir ar aizsargiem?
Kaut kas jau ir, laiks rādīs.

Kārlis Čukste Eliteprospects.com - Karlis Cukste
Kristaps Zīle Eliteprospects.com - Kristaps Zile
Kristiāns Rubīns Eliteprospects.com - Kristians Rubins
Maksims Ponamarenko Eliteprospects.com - Maksims Ponomarenko

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:50, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pietiek, ka es zinu faktu kā tādu, gadu un iesaistītās personas no mūsu puses.
Varbūt gadās palaist garām manu jautājumu, bet būtu pateicīgs par atbildi: kuri no mūsu jaunajiem aizsargiem izskatās visperspektīvākie? Jo uz doto brīdi mūsu aizsardzības nākotne man tāda šķidra izskatās

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:51, pirms 10 gadiem
Juri Miņin, man tāds jautājums - kāpēc tu tiec dēvēts par hokeja ekspertu? kāda ir tava pieredze profesionālajā hokejā ?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:52, pirms 10 gadiem
ahcagi rakstīja: Juri Miņin, man tāds jautājums - kāpēc tu tiec dēvēts par hokeja ekspertu? kāda ir tava pieredze profesionālajā hokejā ?
Svaru zālēs esot bijis..

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:52, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Lindstrēms nepeldēja ( kā Tu izteicies ), Lindstrēms izmantoja visas atļautās iespējas, atšķirībā no Beļavska, kurš T rāda ar nodurtām acīm tik kautrīgi, it kā rādītu vidējo pirkstu...
Bez tam tagadējā Doiče izlase ir kā nabaga pabērns toreizējai Uves Krupa grāvēju bandai.
Nepeldēja? Viņš vispār nepārzināja vietējo hokeju, nesaprata ko un kurš var izdarīt. Tāpat darba sākumā pat nesaprata ko un kā sūtīt laukumā, kas un kāpēc ir jāapspēlē utt. (jau pieminētais 2002. gada PČ) Pēc tam, kad jau bija iestrādājies, kaut ko jau sāka saprast. Lindstrēms kā treneris overall - normāls, jo slikti treneri par čempioniem nekļūst, bet Latvijas hokejā viņš konkrētā laikā vairāk bija svešķermenis ar savu saprašanu un darbībām, tāpēc arī viņa un Kirova attiecības bija tādas kā bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:52, pirms 10 gadiem
shamanis29 rakstīja: Kaut kas jau ir, laiks rādīs.
Ralfs Grīnbergs Eliteprospects.com - Ralfs Grinbergs
Kārlis Čukste Eliteprospects.com - Karlis Cukste
Kristaps Zīle Eliteprospects.com - Kristaps Zile
Kristiāns Rubīns Eliteprospects.com - Kristians Rubins
Maksims Ponamarenko http://www.eliteprospects.com/player.php?player=153651
Hmmm.. paldies katrā ziņā Pāri dīķim neviens nesitās pa junioriem?

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 18:53, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Nevajg Kīnanu, Boumenu. Vajag treneri nevis eksperimentālo trusīti un vēlams no ZA. Jā, un visi treneri uz Baltkrieviju un citām leiputrijām raujas, bet ne uz Latviju?
Nolans nebija eksperiments?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:53, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāds pats kā jebkurš cits no tiem treneriem, kuri ir trenējuši un trenē. Ne labāks, ne švakāks.
Pilnīgākās muļķības Tu te tagad saki. Kā tas var būt, ka visi vienād labi? Katrs no treneriem ir savādāks bijis - kāds spējīgāks kā motivators, kāds taktiskā ziņā, kāds atklal mācēs izspiest pēdējo sulu no spēlētājiem! Ar to arī viņi atšķiras viens no otram un VIENMĒR kāds ir labāks, spējīgāks, piemērotāks! Nolana prasītai darba, aktīvais, asais hokejs ir piemērots mazajām hokeja nācijām. Pagaidām Latvija un SLovākija ir tās hokeja izlases, kuras piekopj pasīvo hokeju, te mēs redzam, kā abām izlasēm veicās!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:53, pirms 10 gadiem
O,Belavskis jau svin kaut ko Forsi Par atru vel svinet kaut ko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 18:55, pirms 10 gadiem
ahcagi rakstīja: Juri Miņin, man tāds jautājums - kāpēc tu tiec dēvēts par hokeja ekspertu? kāda ir tava pieredze profesionālajā hokejā ?
Es pats sevi tā nedēvēju, prasi tiem kas dēvē (pie reizes visus pārējos jautājumus tāpat, lūdzu).

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 18:57, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Pilnīgākās muļķības Tu te tagad saki. Kā tas var būt, ka visi vienād labi? Katrs no treneriem ir savādāks bijis - kāds spējīgāks kā motivators, kāds taktiskā ziņā, kāds atklal mācēs izspiest pēdējo sulu no spēlētājiem! Ar to arī viņi atšķiras viens no otram un VIENMĒR kāds ir labāks, spējīgāks, piemērotāks! Nolana prasītai darba, aktīvais, asais hokejs ir piemērots mazajām hokeja nācijām. Pagaidām Latvija un SLovākija ir tās hokeja izlases, kuras piekopj pasīvo hokeju, te mēs redzam, kā abām izlasēm veicās!
Jā, vajag kādam būt labākajam, kādam sliktākam utt. Nu tā kā sīkie strīdas - kurs krutāks Betmens vai Supermens.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:57, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visā visumā visi treneri ir bijuši vienādi - ij panākumi bijuši, ij tuvu izkrišanai, tāpēc sašust par kko tagad ir tā... nesaprotami. Mēs esam tur kur esam.
Visi treneri vienādi? Ko tad Beļavskis Belarus vai Šveici netrennē? Vairāk saņemtu. Lai Beļavskis , tad brauc uz štatiem un ir tur nepieprasīts NHL treneris arī izdevīgāk. Varbūt lai ar Somiem izcīna kādu PČ zeltu, ko viņš mocās ar Latviju? Vai arī Belaros, USA,Somijā ....u.c. neuzskata , ka visi treneri vienādi?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:58, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Pilnīgākās muļķības Tu te tagad saki. Kā tas var būt, ka visi vienād labi? Katrs no treneriem ir savādāks bijis - kāds spējīgāks kā motivators, kāds taktiskā ziņā, kāds atklal mācēs izspiest pēdējo sulu no spēlētājiem! Ar to arī viņi atšķiras viens no otram un VIENMĒR kāds ir labāks, spējīgāks, piemērotāks! Nolana prasītai darba, aktīvais, asais hokejs ir piemērots mazajām hokeja nācijām. Pagaidām Latvija un SLovākija ir tās hokeja izlases, kuras piekopj pasīvo hokeju, te mēs redzam, kā abām izlasēm veicās!
Īsāk sakot- trenerim jābūt PIEMĒROTAM komandai. Labs vai slikts= piemērots vai nepiemērots.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:59, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nepeldēja? Viņš vispār nepārzināja vietējo hokeju, nesaprata ko un kurš var izdarīt. Tāpat darba sākumā pat nesaprata ko un kā sūtīt laukumā, kas un kāpēc ir jāapspēlē utt. (jau pieminētais 2002. gada PČ) Pēc tam, kad jau bija iestrādājies, kaut ko jau sāka saprast. Lindstrēms kā treneris overall - normāls, jo slikti treneri par čempioniem nekļūst, bet Latvijas hokejā viņš konkrētā laikā vairāk bija svešķermenis ar savu saprašanu un darbībām, tāpēc arī viņa un Kirova attiecības bija tādas kā bija.
Atvaino, par Uve Krupu pārsteidzos, toreiz bija Hanss Zahs vai Zaks, ja nemaldos, bet jautājums - ko no Latvijas špīleriem pazina zviedru un VHL caurkritušais koučs Beļavskis, jeb, labāk - kā viņi ar Lipmenu vienojās ???

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:59, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Visi treneri vienādi? Ko tad Beļavskis Belarus vai Šveici netrennē? Vairāk saņemtu. Lai Beļavskis , tad brauc uz štatiem un ir tur nepieprasīts NHL treneris arī izdevīgāk. Varbūt lai ar Somiem izcīna kādu PČ zeltu, ko viņš mocās ar Latviju? Vai arī Belaros, USA,Somijā ....u.c. neuzskata , ka visi treneri vienādi?
Visi Latvijas izlasi trenējušie treneri rezultāta ziņā ir parādījuši aptuveni vienādu sniegumu. Ko viņi un kā trenējuši vai trenē ārpus šī ietvara - tās jau ir pilnīgi citas tēmas.

Pārējās savas pārdomas vari adresēt kādam citam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:01, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visi Latvijas izlasi trenējušie treneri rezultāta ziņā ir parādījuši aptuveni vienādu sniegumu. Ko viņi un kā trenējuši vai trenē ārpus šī ietvara - tās jau ir pilnīgi citas tēmas.

Pārējās savas pārdomas vari adresēt kādam citam.
Tev taisnība, ekspert. Gadījums neārstējams. Raksti labāk par steroīdiem.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:02, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Hmmm.. paldies katrā ziņā Pāri dīķim neviens nesitās pa junioriem?
Eliteprospects.com - Kristofers Bindulis
Eliteprospects.com - Gvido Jansons

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:02, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Atvaino, par Uve Krupu pārsteidzos, toreiz bija Hanss Zahs vai Zaks, ja nemaldos, bet jautājums - ko no Latvijas špīleriem pazina zviedru un VHL caurkritušais koučs Beļavskis, jeb, labāk - kā viņi ar Lipmenu vienojās ???
Gan jau kaut ko zināja vairāk (pieļauju - daudz vairāk). Tagad arī situācija citādāka, jo vietējais čempionāts un BAČs vairs nav aktuāls, protams, taču Kurtam bija paniskas bailes no vietējā hokeja (bet tolaik tur spēlēja daudzi pašreizējie Latvijas hokeja veterāni).

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:02, pirms 10 gadiem
MUDAKS !!!!!!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
Bukarts malacis! ...da gailis vnk

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
Bukarts turpina huiņu taisīt

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
Burkarta zvaigžņu brīdis

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
debīliķis

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
malacis bukijs

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
shamanis29 rakstīja: Eliteprospects.com - Kristofers Bindulis
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=149893
Tagad visus '95 un '97 gadā dzimušos uzskaitīsi?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Tev taisnība, ekspert. Gadījums neārstējams. Raksti labāk par steroīdiem.
Pareizi, un par viņu neatgriezenisko ietekmi uz centrālo nervu sistēmu !!!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:04, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, vajag kādam būt labākajam, kādam sliktākam utt. Nu tā kā sīkie strīdas - kurs krutāks Betmens vai Supermens.
Nav runa vai vajag, vai nevajag, arī par krutumu neiet runa! Tā tas ir vienmēr ir bijis un būs - kāds ir labāks, kāds sliktāks! Man vairāk patīk lietot vārdu - PIEMĒROTĀKS!

Ar Tavu domāšanu, vajadzētu ņemt kādu veitējo treneri, no amatieru līgas - ja jau nav nozīmes tam kāds treneris (kurš labāks, piemērotāks), tad vismaz naudu var ietaupīt un investēt kaut kur leitderīgāk! Pareizi?

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:04, pirms 10 gadiem
malacis bukarts!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:05, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tagad visus '95 un '97 gadā dzimušos uzskaitīsi?
Man prasīja, kuri sitās, es arī atbildēju. Neko vairāk! Par viņu meistaribas līmeni, lai kāds cits spriež.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:05, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Gan jau kaut ko zināja vairāk (pieļauju - daudz vairāk). Tagad arī situācija citādāka, jo vietējais čempionāts un BAČs vairs nav aktuāls, protams, taču Kurtam bija paniskas bailes no vietējā hokeja (bet tolaik tur spēlēja daudzi pašreizējie Latvijas hokeja veterāni).
Toties pamatojums, uz kura pamata viņam tika iedota vilka pase - lika visiem saprast ka Kirovs ir svētais...

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:06, pirms 10 gadiem
Un atkal Miķelītis par vārtiem aizmirst. Šodien jau 2 reizes. Smieklīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:07, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Toties pamatojums, uz kura pamata viņam tika iedota vilka pase - lika visiem saprast ka Kirovs ir svētais...
Tās ir Kirova un Kurta attiecības, kur lielāko daļu tāpat zina tikai viņi divi.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:07, pirms 10 gadiem
Tas, ko, manuprāt, Juris grib pateikt ir- visi treneri ir sasnieguši aptuveni līdzīgus rezultātus- pa retam esam ielīduši 1/4 finālā, bet pārsvarā 9.-16. vieta un gandrīz katru reizi bažas par izkrišanu u.t.t.

Es personīgi mazliet augstāk tomēr lieku Nolanu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:07, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visi Latvijas izlasi trenējušie treneri rezultāta ziņā ir parādījuši aptuveni vienādu sniegumu. Ko viņi un kā trenējuši vai trenē ārpus šī ietvara - tās jau ir pilnīgi citas tēmas.

Pārējās savas pārdomas vari adresēt kādam citam.
Rezultāts ir viens, bet ir tāds jēdziens kā parādītais sniegums!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:07, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Un atkal Miķelītis par vārtiem aizmirst. Šodien jau 2 reizes. Smieklīgi!
tak par alu jādomā

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:09, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Rezultāts ir viens, bet ir tāds jēdziens kā parādītais sniegums!
A tas jau ir subjektīvisms. Man patika 90to gadu un 00to gadu sākuma hokejs, ko rādīja Beresņeva un daļēji jau arī Vasiļjeva laikā. Tāpēc es nesaku, ka šitie divi ir mūsu supertreneri.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:09, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Rezultāts ir viens, bet ir tāds jēdziens kā parādītais sniegums!
Tāpēc arī es lieku Nolanu augstāk. Palika iespaids, ka atdeve un gaisotne komandā bija savādāka nekā iepriekš

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:09, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Tas, ko, manuprāt, Juris grib pateikt ir- visi treneri ir sasnieguši aptuveni līdzīgus rezultātus- pa retam esam ielīduši 1/4 finālā, bet pārsvarā 9.-16. vieta un gandrīz katru reizi bažas par izkrišanu u.t.t.

Es personīgi mazliet augstāk tomēr lieku Nolanu.
Vietas augstākas nebūs... Jautājums ar kādu parādīto sniegumu ieņemam šīs vietas.. Jāsagaida LV Zelta paaudze..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:09, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Pareizi, un par viņu neatgriezenisko ietekmi uz centrālo nervu sistēmu !!!!
Kad cilvēkam nav ko pierakstīt, bet gribas, tad tiek ražotas muļķības.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:09, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A tas jau ir subjektīvisms. Man patika 90to gadu un 00to gadu sākuma hokejs, ko rādīja Beresņeva un daļēji jau arī Vasiļjeva laikā. Tāpēc es nesaku, ka šitie divi ir mūsu supertreneri.
tagadējiem LV hokejistiem vajag mammu nevis rupju treneri ! Nolans derēja lomai

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:11, pirms 10 gadiem
Miķels galīgs idjots

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:11, pirms 10 gadiem
EDŽA !!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:11, pirms 10 gadiem
Labs Miķelītis! Šis gads ir Rēdlihu zvaigznājā! Sliktā nozīmē!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:11, pirms 10 gadiem
Miķelis malacis...

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:11, pirms 10 gadiem
Vieni vārti izšķirs kur brauc uz B grupu

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:11, pirms 10 gadiem
Miķelis šogad arī nekāds.. ehh.. Nu neesam pelnījuši nez uzvaru, ne palikšanu augstākajā divīzijā..

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:11, pirms 10 gadiem
hahaaha!

  +5 [+] [-]

, 2015-05-09 19:11, pirms 10 gadiem
Latvijas izlase Prāgā- Edgars, Kaspars un Lauris.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:11, pirms 10 gadiem
Edža,Daugaviņš ar Lauri taisa rezultātu,pārējie vnk atslido savu numuru!Viens riktīgs aunu bars!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:11, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Gan jau kaut ko zināja vairāk (pieļauju - daudz vairāk). Tagad arī situācija citādāka, jo vietējais čempionāts un BAČs vairs nav aktuāls, protams, taču Kurtam bija paniskas bailes no vietējā hokeja (bet tolaik tur spēlēja daudzi pašreizējie Latvijas hokeja veterāni).
Starp citu, agrākie LV līderi, ar Znaroku priekšgalā - gandrīz 70% krievu, brīvprātīgi no visām pasaules malām brauca spēlēt par LV, pat tad, kad koučs bija viņu tik ļoti nemīlētais Vasiļjevs. Tagad bāleliņiem ir nopietnākas ģēlas nekā PČ, varbūt Tev, Kirova vārdā ir kaut kas par to ir sakāms ???

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:11, pirms 10 gadiem
Redlihus uz kurbadu

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:12, pirms 10 gadiem
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLL

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:12, pirms 10 gadiem
Dārziņš, Daugaviņš, Edža pret > visiem

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:12, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es pats sevi tā nedēvēju, prasi tiem kas dēvē (pie reizes visus pārējos jautājumus tāpat, lūdzu).
A ko tad neprasi, lai izdzēš to jau vairākus gadus?

Citādāk kaut kā muļķīgi zini. Uzskatu, ka par ekspertu ir cienīgs saukties bijušais vai esošais hokeja profesionālis, piemēram, Oļegs Sorokins.
Savukārt tu esi liekams vienā plauktiņā ar Matuli, Zembergu utt., kā hokeja apskatnieks/žurnālists.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:12, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: tagadējiem LV hokejistiem vajag mammu nevis rupju treneri ! Nolans derēja lomai
iespraud tam nolanam, zjbal tā īdēšana par nolanu

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:13, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: iespraud tam nolanam, zjbal tā īdēšana par nolanu
tava leksika izsaka visu par tevi

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:14, pirms 10 gadiem
ahcagi rakstīja: A ko tad neprasi, lai izdzēš to jau vairākus gadus?

Citādāk kaut kā muļķīgi zini. Uzskatu, ka par ekspertu ir cienīgs saukties bijušais vai esošais hokeja profesionālis, piemēram, Oļegs Sorokins.
Savukārt tu esi liekams vienā plauktiņā ar Matuli, Zembergu utt., kā hokeja apskatnieks/žurnālists.
Man ir citas, svarīgākas lietas, darāmas nekā uztraukties par kko tādu.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:14, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: iespraud tam nolanam, zjbal tā īdēšana par nolanu
man pie vienas vietas Nolans,vnk hokejistiem vajag mammu,a Teds derēja lomai

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:15, pirms 10 gadiem
Tagad ir pēdējā iespēja ielekt aizgājušā vilcienā

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:15, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tās ir Kirova un Kurta attiecības, kur lielāko daļu tāpat zina tikai viņi divi.
Tad lūdzu paskaidro mums, pamuļķiem - Kirovs meklē sev mīļākos, vai izlases trenerus, ja visam pamatā ir personiskās attiecības ???

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:15, pirms 10 gadiem
Kas atbild par fizisko kondīciju izlasē? To vajag pakārt aiz olām..

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:16, pirms 10 gadiem
Kurmis007 rakstīja: Tagad ir pēdējā iespēja ielekt aizgājušā vilcienā
no tā paša ar vienu kāju karāsies un nokritīs uz galvas

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:16, pirms 10 gadiem
retais rakstīja: Kas atbild par fizisko kondīciju izlasē? To vajag pakārt aiz olām..
Klucis

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:16, pirms 10 gadiem
vairākums ha ha ha ha

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:16, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Klucis
Visās spēlēs 3. trešdaļā mums biksēs klucis.. Nevelkam...

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:17, pirms 10 gadiem
LV izlases vairākums vnk smird,sorry!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:17, pirms 10 gadiem
pat zonā nevar ieiet

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:17, pirms 10 gadiem
Lielisks vairakums. Pff

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:18, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Man ir citas, svarīgākas lietas, darāmas nekā uztraukties par kko tādu.
haha, ko nu stāsti, tad jau tomēŗ patīkami to skatīt katru dienu

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:18, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Lielisks vairakums. Pff
Beļavska skola

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:18, pirms 10 gadiem
Sprukta piespēles....

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:18, pirms 10 gadiem
Ja Sprukts būtu NHL 2K15, viņa signature move būtu "Backhand pass" ar precizitāti 15%

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:18, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Beļavska skola
mi budem igrati russkij hockej. eto samij lucshij.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:19, pirms 10 gadiem
Austrieši ir pelnījuši palikt elitē

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:20, pirms 10 gadiem
ar tik bezzobainu spēli mūs var Francija arī sodīt

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:20, pirms 10 gadiem
Viennozīmīgi sliktākais čempis pēdējos 10 gados... pat Dinamo spēles sliktākajā sezonā bija cerīgākas nekā šī... Likmes pieaug viens gols un esi B divīzijā.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:21, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: ar tik bezzobainu spēli mūs var Francija arī sodīt
Tam vairs nebūs nozīmes, nākošsezon mūs par to sodīs ungāri !!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:22, pirms 10 gadiem
sotnieks kā lupata

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:22, pirms 10 gadiem
Izskatās, ka Edgars vienīgais grib palikt elitē..

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:22, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Tam vairs nebūs nozīmes, nākošsezon mūs par to sodīs ungāri !!!
Dienvidāfrika

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:22, pirms 10 gadiem
žāģis gaidāms pret frančiem, bet tāpat jau viss ir skaidrs. Īstais match šodien 21:00 !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:22, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Tam vairs nebūs nozīmes, nākošsezon mūs par to sodīs ungāri !!!
Vēl jau ir Kazahi, Itāļi kas arī nebūs peramie zēni

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:22, pirms 10 gadiem
retais rakstīja: Kas atbild par fizisko kondīciju izlasē? To vajag pakārt aiz olām..
Spriežot pēc izlases kondīcijas, treneris ir kastrāts...

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:23, pirms 10 gadiem
Masaļskis vienīgais kurš tur līmeni

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:23, pirms 10 gadiem
Piedodiet par nodevību.. es par Austriju

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:23, pirms 10 gadiem
Kurmis007 rakstīja: Vēl jau ir Kazahi, Itāļi kas arī nebūs peramie zēni
Nu atliek cerēt, ka Palestīna ar Alžīriju būs ņemami..

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:23, pirms 10 gadiem
NOŽĒLOJAMS HOKEJS...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:24, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Pareizi, un par viņu neatgriezenisko ietekmi uz centrālo nervu sistēmu !!!!
Nu ja, tā jau Juris lādzīgs Pa lielam jau visu saprot, tikai nez kāpēc Lipmanhokeja sakarā troļļo. Vai nu saņem naudu vai nu kognitīvā disonanse.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:24, pirms 10 gadiem
Meķelis vienkārši psc.. jāsēdina malā

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:25, pirms 10 gadiem
1/4 finals officiali vairs nav sasniedzams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:25, pirms 10 gadiem
Apsveicam Šveici ar tikšanu 1/4 finālā,a mūsējo līmenis ir vnk tāds,kas balansē starp A un B grupu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:25, pirms 10 gadiem
fibery rakstīja: žāģis gaidāms pret frančiem, bet tāpat jau viss ir skaidrs. Īstais match šodien 21:00 !
nāves mačs būs ar FRA

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:25, pirms 10 gadiem
austriesiem jau pamatlaika vajadzeja uzvaret ar 5:1

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:25, pirms 10 gadiem
Neaizmirsīsim, ka Austrijai vēl ir spēles pret Vāciju un Kanadu, kur arī var punktus dabūs. Paši sev labu bedri rokam

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:25, pirms 10 gadiem
RAGE rakstīja: Ja Sprukts būtu NHL 2K15, viņa signature move būtu "Backhand pass" ar precizitāti 15%
Shis labs

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:25, pirms 10 gadiem
Pētot ciparus, sanāk, ka mēs uzvarēsim šovakar!
Vārti spēlēs, 1, 2, 1, 2, 1, ? - sanāk divi vārti

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:25, pirms 10 gadiem
man ir pilnīgi tāda pati reakcija,kā tam bērnam no tribīnes

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:26, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 1/4 finals officiali vairs nav sasniedzams.
A grupu noturēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 19:26, pirms 10 gadiem
Ko Nolans 3 gados uzbūvēja, to Kirovs ar Beļavski 3 mēnešos nojauca...

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:26, pirms 10 gadiem
Ralfs apspēlēja mūs kā mazos

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:26, pirms 10 gadiem
lidzjuteji ka uz berem sež

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:27, pirms 10 gadiem
Edgars pret Austriju viens pats

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:27, pirms 10 gadiem
Miķelis man atgadina Afinogenovu. Abiem kajas atrakas par galvu.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:27, pirms 10 gadiem
Cerams beļavskim šis bija pēdējais čempis trenera amatā

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:27, pirms 10 gadiem
Blondīnes ar katru gadu mums paliek arvien neglītākas,tāpat kā pats hokejs

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:28, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Misters acīmredzamība
Just say'in. 😀

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:28, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: man ir pilnīgi tāda pati reakcija,kā tam bērnam no tribīnes
Šodien smaga spēle RM

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:28, pirms 10 gadiem
Jaaaaaaaa

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:28, pirms 10 gadiem
Nu ja, kurš gan cits

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:28, pirms 10 gadiem
Bļe

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:28, pirms 10 gadiem
Daugava 2:1!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:28, pirms 10 gadiem
Ooooooo

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:29, pirms 10 gadiem
atkal velk

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:29, pirms 10 gadiem
nup uzvara neko neizsaka papildlaikā bet pret frančiem mūsējie zaudēs.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:29, pirms 10 gadiem
Palikām elitē

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:29, pirms 10 gadiem
Edgars Daugava un Darziņš viss kas palika no komadas

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:29, pirms 10 gadiem
Paldies Laurim un Kasparam kartejo reizi

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:30, pirms 10 gadiem
Ātri, lēti un kvalitatīvi! rakstīja: Daugaviņ kur tu biji ātrāk?
Pareiz, vēl ied** kko...Kur bļ ir bijusi visa pārējā komanda???

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:30, pirms 10 gadiem
Vel nepalikam

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:30, pirms 10 gadiem
3 spēlētāji velk visu izlasi...bēdīgi

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:30, pirms 10 gadiem
Pirmo reizi nepriecajos par uzvaru.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:30, pirms 10 gadiem
git_gud_107366 rakstīja: nup uzvara neko neizsaka papildlaikā bet pret frančiem mūsējie zaudēs.
Viss tagad atkarīgs no AUT - GER spēles, nu un protams no pašu spēles ar FRA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:30, pirms 10 gadiem
paldies, Daugaviņ & Masaļski!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:30, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Palikām elitē
nav teikts! Pietiek AUT uzvarēt GER un LAT zaudēt FRA, lai LAT slīdētu uz zemāku divīziju!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:31, pirms 10 gadiem
Dievs sveti Edgaru

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:32, pirms 10 gadiem
Ātri, lēti un kvalitatīvi! rakstīja: Ko nozīmē kad spēlētājs spēlē Maskavas Dinamo!!
Spēlētājs, kurš izgājis aizokeāna skolu un papildinājis uzbrukuma prasmes top līgā NLA

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:32, pirms 10 gadiem
Vajag 1 punktu pret Fr

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
Jerofejevs

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:33, pirms 10 gadiem
vi4ins rakstīja: Vajag 1 punktu pret Fr
Vajag uzvaru, lai būtu vismaz 6 pts!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:34, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Vajag uzvaru, lai būtu 6 pts!
7 pts

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:35, pirms 10 gadiem
vi4ins rakstīja: Vajag 1 punktu pret Fr
visus trīs

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:35, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: 7 pts
ar vismaz 6 pts arī 100% pietiek

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:46, pirms 10 gadiem
Ok Edgars izvilks Daugava iesitis pedeja minute 1 0 vinnesim Fr