Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Tiešraide: Austrija - Latvija 1:2 (spēle noslēgusies)

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vārti: 16:07 Leblērs (Rafls) 1:0, 32:15 Dārziņš (Daugaviņš) 1:1, 60:33 Daugaviņš (Dārziņš, Galviņš) 1:2
Soda minūtes: 2:16
Vārtsargi: Bernhards Štarkbaums - Edgars Masaļskis

61': Latvijas izlase 33. sekundē izcīna otro uzvaru - 2:1! Pretuzbrukumā Lauris Dārziņš piespēlē Kasparam Daugaviņam, un komandas kapteinis trāpa tuvajā stūrī! Viņam ceturtie vārti sešās spēlēs!

 

 

61': Sācies pagarinājums.

 

60': Noslēdzies pamatlaiks.

 

60': Mihaels Rafls tiek prom no Kristapa Sotnieka un nonāk aci pret aci ar Edgaru Masaļski, bet duelī zaudē!

 

58': Austriešu kapteinis Tomass Rafls izvelk ripu starp Oskara Cibuļska kājām, bet atkal glābj Edgars Masaļskis.

 

58': Arī mūsējiem neizdodas izmantot viena spēlētāja pārsvaru.

 

56': Pārkāpums pret Armandu Bērziņu dod Latvijas izlasei pirmo vairākumu.

 

Edgars Gaross: Puišiem galīgi nav spēka. M.Rēdlihs klūp un krīt, klūp un krīt!

 

Edgars Gaross: Austrija ir labāka visos spēles aspektos, VISOS!

 

54': Miķelis Rēdlihs kļūdās piespēlē, un divi Austrijas spēlētāji izskrien pret Edgaru Masaļski. Taču vārtsargs paspēj pārvietoties un glābj komandu atkal un atkal!

 

52': Pēc Aleksandra Pallestranga metiena no tuvas distances Latvijas izlasi glābj Edgars Masaļskis.

 

50': Uzreiz dodamies pretuzbrukumā, seko Roberta Bukarta un Miķeļa Rēdliha metieni, bet Jānim Spruktam tikt pie ripas neļauj.

 

50': Latvijas valstsvienība iztur mazākumu un spēlē pilnā sastāvā.

 

48': Roberts Bukarts pretinieku zonā nopelna noraidījumu par klupināšanu.

 

45': Kaspara Daugaviņa apakšējā stūrī raidīto ripu atvaira Austrijas vārtsargs Bernhards Štarkbaums.

 

43': Komandas apmainās metieniem no dsitances - Kaspars Saulietis un Nikolass Petriks -, bet abas ripas lido pāri vārtiem.

 

Andris Auziņš: Pagaidām spēle tieši tāda, kā to gaidījām. Vai ar DDD pietiks trim punktiem?

 

Ingmārs Jurisons: Latvijas izlases 3. trešdaļu statistika Prāgā: Skaits: 5 Minūtes: 100 Metieni: 20 Vārti:1. Pēdējais laiks izveidot ko efektīvāku, citādi...

 

41': Sākusies izšķirošā trešdaļa.

 

Mārtiņš Lācis: Atvainojos par skarbumu, bet trešā trešdaļa lielā mērā parādīs - Beļavskis var vai nē. Spēli jāvada trenerim.

 

Mārtiņš Kļavenieks: Pret CAN-viena iemesta ripa, pret CZE-2, pret SWE-1,pret SUI - 2, pret GER viena. Pēc loģikas jāgūst vēl vieni vārti un mums jāuzvar ar 2:1.

 

Edgars Gaross: Smagi, smagi, smagi ....

 

40': Noslēgusies otrā trešdaļa.

 

38': Komandas apmainās bīstamiem dzēlieniem - vispirms Miks Indrašis un Kaspars Saulietis apdraud austriešu vārtus, bet pretinieki atbildi parādā nepaliek, Braienam Leblēram apdraudot Edgara Masaļska cietoksni.

 

Jānis Celmiņš: Treneri taustās un satausta... Izmaiņas uzbrucēju virknējumos dod rezultātu! Izjaukta arī 3D maiņa!

 

33': Latvijas izlase panāk neizšķirtu - 1:1! Pretuzbrukumā Kaspara Daugaviņa piespēle ar rikošeta palīdzību nonāk pie Laura Dārziņa, kurš trāpa tukšos vārtos! Dārziņam septītais punkts sešās spēlēs!

 

30': Izturam mazākumu un spēlējam pilnā sastāvā. Edgars Masaļskis atvairīja trīs metienus, bet ceturtais līdz vārtiem nenonāca.

 

28': Paliekam mazākumā, jo par pretinieka turēšanu ar nūju noraidīts Maksims Širokovs.

 

25': No šaura leņķa bīstamu metienu izdara Tomass Hundertpfunds, bet ripa lido nedaudz garām Edgara Masaļska cietoksnim.

 

22': Kaspars Saulietis pretuzbrukumā ar māņu kustību no ceļa novāc aizsargu, bet neizdodas ar metienu tuvajā stūrī panākt neizšķirtu.

 

21': Sākusies otrā trešdaļa, un arī Jānis Sprukts zaudē iemetienā.

 

Māris Zembergs: Izskatās, ka Džeriņa maiņa spēlē ar maratonistu piegājienu, pietaupot spēkus visai distancei - 60 minūtēm. Kaut nu izdotos beigās pielikt!

 

20': Pirmā trešdaļa noslēgusies. Bezzobains izpildījums Latvijas izlasei, tāpēc likumsakarīgs 0:1.

 

17': Latvijas izlase nonāk iedzinējos ar 0:1. Pēc iemetiena un austriešu presinga pie metiena no tuvas distances tiek Braiens Leblērs, un uzbrucējs komandu nepieviļ.

 

15': Miķelim Rēdliham izdodas mainīt metiena no zilās līnijas trajektoriju, bet ripa lido virsū vārtsargam.

 

11': Ar divām piespēlēm austrieši nokārto netraucētu metienu no vārtu priekšas uzbrukuma līderim Mihaelam Raflam, kurš trāpa virsū Edgaram Masaļskim.

 

6': Miks Indrašis nonāk viens pret vārtsargu, bet duelī piekāpjas Bernhardam Štarkbaumam.

 

5': Latvijas izlase iztur mazākumu un spēlē pilnā sastāvā. Austrieši kontrolēja ripu, bet pārāk reti apdraudēja Edgara Masaļska cietoksni.

 

3': Latvijas izlase paliek paliek mazākumā, jo sāncenšu līderi Mihaelu Raflu uz zilās līnijas ar spēka paņēmienu sagaida Aleksandrs Jerofejevs, kurš nopelna 12 soda minūtes par uzbrukumu galvas un kakla rajonā.

 

2': Pēc metiena no attāluma pie atlēkušās ripas tiek Rafaels Roters, bet metiens tiek iztraucēts.

 

1': Spēle ir sākusies, un pirmajā iemetienā Andris Džeriņš piedzīvo zaudējumu.

 

Kārlis Zirnis: Saprotam, ka, pelnot daudz noraidījumu, esam paši sev ienaidnieki. Lai izkļūtu no austriešu spiediena, jāspēlē vienkārši. Pretiniekus nevaram saukt par pastarīšiem, jo tabulas pēdējā vietā esam mēs.

 

Leta Sports: Zirnis: Indrašim pirmkārt jāuzlabo sniegums aizsardzībā. Tikai pēc tam var domāt par uzbrukumu. Visām maiņām jāspēlē labi aizsardzībā.

 

Sportacentrs.com: Ar Austrijas izlasi pasaules čempionātā esam tikušies sešas reizes, un bilance ir pozitīva: sešas uzvaras un divi zaudējumi. Taču pēdējā duelī 2013. gadā piekāpāmies ar 3:6.

 

Aleksandrs Beļavskis: Joprojām vārtus gūst tikai viena maiņa. Arī pirmajam un trešajam virknējumam jāsaprot, ka gaidām rezultātu.

 

Austrija: Bernhards Štarkbaums (Renē Svets); Aleksandrs Pallestrangs - Dominiks Hainrihs, Mario Altmans - Floriāns Mūlštains, Martins Šumnigs - Floriāns Iberers, Patriks Pēters; Braiens Leblērs - Rafaels Herburgers - Mihaels Rafls, Mihaels Latuza - Tomass Rafls - Konstantīns Komareks, Rafaels Roters - Manuels Geiers - Tomass Hundertpfunds, Manuels Ganāls - Nikolass Petriks - Mario Fišers, Aleksandrs Cijans.

Latvija: Edgars Masaļskis (Ervīns Muštukovs); Krišjānis Rēdlihs - Aleksandrs Jerofejevs, Kristaps Sotnieks - Guntis Galviņš, Maksims Širokovs - Oskars Cibuļskis, Māris Jass; Lauris Dārziņš - Andris Džeriņš - Kaspars Daugaviņš, Roberts Bukarts - Jānis Sprukts - Miķelis Rēdlihs, Miks Indrašis - Rodrigo Ābols - Mārtiņš Cipulis, Kaspars Saulietis - Armands Bērziņš - Gunārs Skvorcovs, Lauris Bajaruns.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:50, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Tāds jautājums: kas mums ir perspektīvākie jaunie aizsargi? Uzbrucēji kaut kādi jau aug, bet kā ir ar aizsargiem?
Kaut kas jau ir, laiks rādīs.

Kārlis Čukste Eliteprospects.com - Karlis Cukste
Kristaps Zīle Eliteprospects.com - Kristaps Zile
Kristiāns Rubīns Eliteprospects.com - Kristians Rubins
Maksims Ponamarenko Eliteprospects.com - Maksims Ponomarenko

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:50, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pietiek, ka es zinu faktu kā tādu, gadu un iesaistītās personas no mūsu puses.
Varbūt gadās palaist garām manu jautājumu, bet būtu pateicīgs par atbildi: kuri no mūsu jaunajiem aizsargiem izskatās visperspektīvākie? Jo uz doto brīdi mūsu aizsardzības nākotne man tāda šķidra izskatās

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:51, pirms 10 gadiem
Juri Miņin, man tāds jautājums - kāpēc tu tiec dēvēts par hokeja ekspertu? kāda ir tava pieredze profesionālajā hokejā ?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:52, pirms 10 gadiem
ahcagi rakstīja: Juri Miņin, man tāds jautājums - kāpēc tu tiec dēvēts par hokeja ekspertu? kāda ir tava pieredze profesionālajā hokejā ?
Svaru zālēs esot bijis..

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:52, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Lindstrēms nepeldēja ( kā Tu izteicies ), Lindstrēms izmantoja visas atļautās iespējas, atšķirībā no Beļavska, kurš T rāda ar nodurtām acīm tik kautrīgi, it kā rādītu vidējo pirkstu...
Bez tam tagadējā Doiče izlase ir kā nabaga pabērns toreizējai Uves Krupa grāvēju bandai.
Nepeldēja? Viņš vispār nepārzināja vietējo hokeju, nesaprata ko un kurš var izdarīt. Tāpat darba sākumā pat nesaprata ko un kā sūtīt laukumā, kas un kāpēc ir jāapspēlē utt. (jau pieminētais 2002. gada PČ) Pēc tam, kad jau bija iestrādājies, kaut ko jau sāka saprast. Lindstrēms kā treneris overall - normāls, jo slikti treneri par čempioniem nekļūst, bet Latvijas hokejā viņš konkrētā laikā vairāk bija svešķermenis ar savu saprašanu un darbībām, tāpēc arī viņa un Kirova attiecības bija tādas kā bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:52, pirms 10 gadiem
shamanis29 rakstīja: Kaut kas jau ir, laiks rādīs.
Ralfs Grīnbergs Eliteprospects.com - Ralfs Grinbergs
Kārlis Čukste Eliteprospects.com - Karlis Cukste
Kristaps Zīle Eliteprospects.com - Kristaps Zile
Kristiāns Rubīns Eliteprospects.com - Kristians Rubins
Maksims Ponamarenko http://www.eliteprospects.com/player.php?player=153651
Hmmm.. paldies katrā ziņā Pāri dīķim neviens nesitās pa junioriem?

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 18:53, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Nevajg Kīnanu, Boumenu. Vajag treneri nevis eksperimentālo trusīti un vēlams no ZA. Jā, un visi treneri uz Baltkrieviju un citām leiputrijām raujas, bet ne uz Latviju?
Nolans nebija eksperiments?

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:53, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāds pats kā jebkurš cits no tiem treneriem, kuri ir trenējuši un trenē. Ne labāks, ne švakāks.
Pilnīgākās muļķības Tu te tagad saki. Kā tas var būt, ka visi vienād labi? Katrs no treneriem ir savādāks bijis - kāds spējīgāks kā motivators, kāds taktiskā ziņā, kāds atklal mācēs izspiest pēdējo sulu no spēlētājiem! Ar to arī viņi atšķiras viens no otram un VIENMĒR kāds ir labāks, spējīgāks, piemērotāks! Nolana prasītai darba, aktīvais, asais hokejs ir piemērots mazajām hokeja nācijām. Pagaidām Latvija un SLovākija ir tās hokeja izlases, kuras piekopj pasīvo hokeju, te mēs redzam, kā abām izlasēm veicās!

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:53, pirms 10 gadiem
O,Belavskis jau svin kaut ko Forsi Par atru vel svinet kaut ko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 18:55, pirms 10 gadiem
ahcagi rakstīja: Juri Miņin, man tāds jautājums - kāpēc tu tiec dēvēts par hokeja ekspertu? kāda ir tava pieredze profesionālajā hokejā ?
Es pats sevi tā nedēvēju, prasi tiem kas dēvē (pie reizes visus pārējos jautājumus tāpat, lūdzu).

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 18:57, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Pilnīgākās muļķības Tu te tagad saki. Kā tas var būt, ka visi vienād labi? Katrs no treneriem ir savādāks bijis - kāds spējīgāks kā motivators, kāds taktiskā ziņā, kāds atklal mācēs izspiest pēdējo sulu no spēlētājiem! Ar to arī viņi atšķiras viens no otram un VIENMĒR kāds ir labāks, spējīgāks, piemērotāks! Nolana prasītai darba, aktīvais, asais hokejs ir piemērots mazajām hokeja nācijām. Pagaidām Latvija un SLovākija ir tās hokeja izlases, kuras piekopj pasīvo hokeju, te mēs redzam, kā abām izlasēm veicās!
Jā, vajag kādam būt labākajam, kādam sliktākam utt. Nu tā kā sīkie strīdas - kurs krutāks Betmens vai Supermens.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:57, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visā visumā visi treneri ir bijuši vienādi - ij panākumi bijuši, ij tuvu izkrišanai, tāpēc sašust par kko tagad ir tā... nesaprotami. Mēs esam tur kur esam.
Visi treneri vienādi? Ko tad Beļavskis Belarus vai Šveici netrennē? Vairāk saņemtu. Lai Beļavskis , tad brauc uz štatiem un ir tur nepieprasīts NHL treneris arī izdevīgāk. Varbūt lai ar Somiem izcīna kādu PČ zeltu, ko viņš mocās ar Latviju? Vai arī Belaros, USA,Somijā ....u.c. neuzskata , ka visi treneri vienādi?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:58, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Pilnīgākās muļķības Tu te tagad saki. Kā tas var būt, ka visi vienād labi? Katrs no treneriem ir savādāks bijis - kāds spējīgāks kā motivators, kāds taktiskā ziņā, kāds atklal mācēs izspiest pēdējo sulu no spēlētājiem! Ar to arī viņi atšķiras viens no otram un VIENMĒR kāds ir labāks, spējīgāks, piemērotāks! Nolana prasītai darba, aktīvais, asais hokejs ir piemērots mazajām hokeja nācijām. Pagaidām Latvija un SLovākija ir tās hokeja izlases, kuras piekopj pasīvo hokeju, te mēs redzam, kā abām izlasēm veicās!
Īsāk sakot- trenerim jābūt PIEMĒROTAM komandai. Labs vai slikts= piemērots vai nepiemērots.

     [+] [-]

, 2015-05-09 18:59, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nepeldēja? Viņš vispār nepārzināja vietējo hokeju, nesaprata ko un kurš var izdarīt. Tāpat darba sākumā pat nesaprata ko un kā sūtīt laukumā, kas un kāpēc ir jāapspēlē utt. (jau pieminētais 2002. gada PČ) Pēc tam, kad jau bija iestrādājies, kaut ko jau sāka saprast. Lindstrēms kā treneris overall - normāls, jo slikti treneri par čempioniem nekļūst, bet Latvijas hokejā viņš konkrētā laikā vairāk bija svešķermenis ar savu saprašanu un darbībām, tāpēc arī viņa un Kirova attiecības bija tādas kā bija.
Atvaino, par Uve Krupu pārsteidzos, toreiz bija Hanss Zahs vai Zaks, ja nemaldos, bet jautājums - ko no Latvijas špīleriem pazina zviedru un VHL caurkritušais koučs Beļavskis, jeb, labāk - kā viņi ar Lipmenu vienojās ???

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 18:59, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Visi treneri vienādi? Ko tad Beļavskis Belarus vai Šveici netrennē? Vairāk saņemtu. Lai Beļavskis , tad brauc uz štatiem un ir tur nepieprasīts NHL treneris arī izdevīgāk. Varbūt lai ar Somiem izcīna kādu PČ zeltu, ko viņš mocās ar Latviju? Vai arī Belaros, USA,Somijā ....u.c. neuzskata , ka visi treneri vienādi?
Visi Latvijas izlasi trenējušie treneri rezultāta ziņā ir parādījuši aptuveni vienādu sniegumu. Ko viņi un kā trenējuši vai trenē ārpus šī ietvara - tās jau ir pilnīgi citas tēmas.

Pārējās savas pārdomas vari adresēt kādam citam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:01, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visi Latvijas izlasi trenējušie treneri rezultāta ziņā ir parādījuši aptuveni vienādu sniegumu. Ko viņi un kā trenējuši vai trenē ārpus šī ietvara - tās jau ir pilnīgi citas tēmas.

Pārējās savas pārdomas vari adresēt kādam citam.
Tev taisnība, ekspert. Gadījums neārstējams. Raksti labāk par steroīdiem.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:02, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Hmmm.. paldies katrā ziņā Pāri dīķim neviens nesitās pa junioriem?
Eliteprospects.com - Kristofers Bindulis
Eliteprospects.com - Gvido Jansons

  -2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:02, pirms 10 gadiem
Breakpoint rakstīja: Atvaino, par Uve Krupu pārsteidzos, toreiz bija Hanss Zahs vai Zaks, ja nemaldos, bet jautājums - ko no Latvijas špīleriem pazina zviedru un VHL caurkritušais koučs Beļavskis, jeb, labāk - kā viņi ar Lipmenu vienojās ???
Gan jau kaut ko zināja vairāk (pieļauju - daudz vairāk). Tagad arī situācija citādāka, jo vietējais čempionāts un BAČs vairs nav aktuāls, protams, taču Kurtam bija paniskas bailes no vietējā hokeja (bet tolaik tur spēlēja daudzi pašreizējie Latvijas hokeja veterāni).

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:02, pirms 10 gadiem
MUDAKS !!!!!!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
Bukarts malacis! ...da gailis vnk

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
Bukarts turpina huiņu taisīt

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
Burkarta zvaigžņu brīdis

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
debīliķis

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
malacis bukijs

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
shamanis29 rakstīja: Eliteprospects.com - Kristofers Bindulis
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=149893
Tagad visus '95 un '97 gadā dzimušos uzskaitīsi?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:03, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Tev taisnība, ekspert. Gadījums neārstējams. Raksti labāk par steroīdiem.
Pareizi, un par viņu neatgriezenisko ietekmi uz centrālo nervu sistēmu !!!!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:04, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, vajag kādam būt labākajam, kādam sliktākam utt. Nu tā kā sīkie strīdas - kurs krutāks Betmens vai Supermens.
Nav runa vai vajag, vai nevajag, arī par krutumu neiet runa! Tā tas ir vienmēr ir bijis un būs - kāds ir labāks, kāds sliktāks! Man vairāk patīk lietot vārdu - PIEMĒROTĀKS!

Ar Tavu domāšanu, vajadzētu ņemt kādu veitējo treneri, no amatieru līgas - ja jau nav nozīmes tam kāds treneris (kurš labāks, piemērotāks), tad vismaz naudu var ietaupīt un investēt kaut kur leitderīgāk! Pareizi?

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:04, pirms 10 gadiem
malacis bukarts!

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:05, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tagad visus '95 un '97 gadā dzimušos uzskaitīsi?
Man prasīja, kuri sitās, es arī atbildēju. Neko vairāk! Par viņu meistaribas līmeni, lai kāds cits spriež.

     [+] [-]

, 2015-05-09 19:05, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Gan jau kaut ko zināja vairāk (pieļauju - daudz vairāk). Tagad arī situācija citādāka, jo vietējais čempionāts un BAČs vairs nav aktuāls, protams, taču Kurtam bija paniskas bailes no vietējā hokeja (bet tolaik tur spēlēja daudzi pašreizējie Latvijas hokeja veterāni).
Toties pamatojums, uz kura pamata viņam tika iedota vilka pase - lika visiem saprast ka Kirovs ir svētais...

  +2 [+] [-]

, 2015-05-09 19:06, pirms 10 gadiem
Un atkal Miķelītis par vārtiem aizmirst. Šodien jau 2 reizes. Smieklīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja