Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

IIHF spēka rangā Latvija noslīdējusi uz pēdējo vietu

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

IIHF spēka rangā Latvija noslīdējusi uz pēdējo vietu
Aleksandrs Beļavskis
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Pēc pasaules čempionāta pirmajām četrām dienām Starptautiskā hokeja federācija (IIHF) publicējusi izlašu jaunāko spēka rangu. Pirmajās trijās spēlēs mūsu hokejisti bez īpašiem panākumiem cīnījās ar A grupas nomināli spēcīgākajām izlasēm. Spēka rangā Latvija tagad nobīdīta uz pēdējo (16.) vietu - pēdējos gados tik slikta pozīcija mums ir pirmoreiz.

Ranga sastādītāji pievienojuši izlasēm amizantus komentārus, kurus nevajadzētu vērtēt sevišķi nopietni. Savukārt nopietnāk jāskatās uz spēka ranga izmaiņām, jo tās notikušas daudzmaz atbilstoši izlašu parādītajiem sportiskajiem rezultātiem.

Pasaules čempionāts sācies bez lieliem pārsteigumiem. Spēcīgi iesākusi ASV izlase, kas pārliecinoši apspēlēja somus un pieveica arī pērnā gada čempionvienību Krieviju. Spēka rangā Latvija patlaban atkritusi uz pēdējo vietu, tomēr grupu mačos vēl būs jāspēlē ar četrām sava līmeņa izlasēm, līdz ar to lietu kārtība vēl var mainīties.


IIHF spēka rangs

izlase1. maijā2. maijā4. maijā
Kanāda2.2.1.
ASV6.3.2.
Zviedrija4.4.3.
Krievija1.1.4.
Čehija5.5.5.
Somija3.11.6.
Slovākija7.6.7.
Šveice8.12.8.
Baltkrievija11.10.9.
Dānija12.9.10.
Austrija16.8.11.
Vācija14.7.12.
Slovēnija15.16.13.
Francija9.13.14.
Norvēģija10.14.15.
Latvija13.15.16.


Izmantotie resursi:
www.iihfworlds2015.com

  +3 [+] [-]

, 2015-05-05 11:11, pirms 10 gadiem
Spēle visu parāda.....

 +10 [+] [-]

, 2015-05-05 11:13, pirms 10 gadiem
Division II called, they want their referees back.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-05 11:14, pirms 10 gadiem
Pelniti esam tur kur jabut,ja nemak spelet un vis laik taisa mulkigus noraidijumus,bet treneri nemitigi atkarto netaisiet stul.. noraidijumus pret sadam komandam ka SWE,CAN,CZE :

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:14, pirms 10 gadiem
fish rakstīja: Division II called, they want their referees back.
Pa lielam tiesāšana ir līmenī, pietiks reiz raudāt par to....tik tiešām pat pie šāda raksta tas jādara?

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:17, pirms 10 gadiem
Tad jau Spruktiņam bijusi taisnība! Lipmana sistēma nerullē !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:18, pirms 10 gadiem
Mes varetu ari beigt raudat par visiem siem niekiem, mes spelejam elite un varam cinities ar specigakajam hokeja izlasem pasaule. Vel japiebilst,ka daudzam valstim ir vairak naudas un resursu ,lai speletu elite,bet vini ir tur kur ir, Latvijas hokejs ir parak pat labs !

 +19 [+] [-]

, 2015-05-05 11:19, pirms 10 gadiem
Jācer, ka Kira sapratīs, ka bez laba līmeņa trenera nebūs aršanas. Komandai ar tik individuāli vājiem spēlētājiem ir jāspēlē spēka spēle, komandai jābūt dzelžaini disciplinētai, jāspēlē maksimāli labi nevienādos sastāvos. Patreiz nekā no tā visa nav un tā ir trenera atbildība.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:19, pirms 10 gadiem
Mums japriecajas par to kas ir ...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:20, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pa lielam tiesāšana ir līmenī, pietiks reiz raudāt par to....tik tiešām pat pie šāda raksta tas jādara?
Neraudu, bet realitāte. Sākot ar Šveices spēli pret Franciju, vakardienas neieskaitītajiem zviedru vārtiem, kļūdām offside situācijās u.c. Ja IIHF var izveidot tādu komentāru par Latviju, kāpēc gan ne par viņiem pašiem.

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:20, pirms 10 gadiem
nesaprotu to joku par 80. Kāds var iztulkot?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:22, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: nesaprotu to joku par 80. Kāds var iztulkot?
Samoilovs- OS čempions, Irbe - PČ.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:23, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: nesaprotu to joku par 80. Kāds var iztulkot?
80. gados bija ļoti rezultatīvās spēles, 5-7 iemesti goli abām komandām bija standarts, un ar 6-4-8 ielaistām ripām, mūsu izlase atgādina to laiku rezultātus ielaisto ripu ziņā.

  +6 [+] [-]

, 2015-05-05 11:23, pirms 10 gadiem
fish rakstīja: Neraudu, bet realitāte. Sākot ar Šveices spēli pret Franciju, vakardienas neieskaitītajiem zviedru vārtiem, kļūdām offside situācijās u.c.
Tā ir raudāšana...tiesneši ir tikai cilvēki un viņi kļūdās vai traktē tā teikt pēc likuma burta....Zviedram slida bija vārtsarga laukumā, ja noteikumi nav mainīti, tad var tā dēļ vārtus neieskaitīt, bet tur cik paši tiesneši atļauj lielu cīņu vārtsarga laukumā

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:24, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Ej lūri savu basi un nekomentē kur nevajag
Kā Tu var nesaprast, ka var fanot par dažādiem sporta veidiem vienlaicīgi? Tev prātiņš ir par īsu vai kā?

Kas saistās ar komentāru, tad pilnībā piekrītu, ka līdz šim spēle ir visu parādījusi

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:28, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kā Tu var nesaprast, ka var fanot par dažādiem sporta veidiem vienlaicīgi? Tev prātiņš ir par īsu vai kā?

Kas saistās ar komentāru, tad pilnībā piekrītu, ka līdz šim spēle ir visu parādījusi
Arhīvu viņa zviedru saimnieks šodien spēcīgi iepļaukāja, tādēļ viņš ir pazemots un sliktā omā. Iepļaukāja par to, ka Arhīvs viņu pietiekami pazemīgi nepasveicināja! Piedosim viņam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:31, pirms 10 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2015-05-05 11:31, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Skaidrs, ka tu piekrīti visiem muļķīgajiem pokemonu komentāriem, kuri te tiek bārstīti biezā slānī. Tas tāpēc, ka tu pats esi sīks pokemons
būtu pie sava TRTD palicis, jo skaidri redzams, ka tu loģiski neskaties nemaz uz sniegumu....Mēs visas trīs spēlēs bez ierunām zaudējām pie tam rādot sliktāko hokeju pēdējos gados, neatkarīgi no sastāva, tāpēc pilnībā piekrītu, ka spēlē līdz šim ir parādījusi mūsu varējumu, vai ar to pietiks, lai ne tos spēcīgākos pretiniekus uzvarētu? Nezinu

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:32, pirms 10 gadiem
Justifiable rakstīja: 80. gados bija ļoti rezultatīvās spēles, 5-7 iemesti goli abām komandām bija standarts, un ar 6-4-8 ielaistām ripām, mūsu izlase atgādina to laiku rezultātus ielaisto ripu ziņā.
paldies abiem!

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:35, pirms 10 gadiem
Izskatās ka spēka spēle bija tas faktors ,kapēc ar nolanu pie stuures mums nebija lielas sagrāves kā šogad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-05 11:37, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: būtu pie sava TRTD palicis, jo skaidri redzams, ka tu loģiski neskaties nemaz uz sniegumu....Mēs visas trīs spēlēs bez ierunām zaudējām pie tam rādot sliktāko hokeju pēdējos gados, neatkarīgi no sastāva, tāpēc pilnībā piekrītu, ka spēlē līdz šim ir parādījusi mūsu varējumu, vai ar to pietiks, lai ne tos spēcīgākos pretiniekus uzvarētu? Nezinu
pie Nolana starp citu arī bija trīs zāģi pēc kārtas čempionāta sākumā, pie tam tika zaudēts Austrijai...pagaidām esam zaudējuši tikai favorītiem, neredzu iemesla panikai un čīkstēšanai par kaut kādu sliktāko hokeju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:45, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pie Nolana starp citu arī bija trīs zāģi pēc kārtas čempionāta sākumā, pie tam tika zaudēts Austrijai...pagaidām esam zaudējuši tikai favorītiem, neredzu iemesla panikai un čīkstēšanai par kaut kādu sliktāko hokeju...
mēz uzvarēsi kādas divas spēles, par vairāk ļoti šaubos

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:45, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Beidz blamēties! Ņem pie rokas savu draugu upesdegli un ejiet labāk lasīt tukšo taru. Spriežot pēc tā, ko tu te raksti, tu nekam citam nederi
esmu reālists un saprotu, kāds šogad ir līmenis mums

  +4 [+] [-]

, 2015-05-05 11:46, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pie Nolana starp citu arī bija trīs zāģi pēc kārtas čempionāta sākumā, pie tam tika zaudēts Austrijai...pagaidām esam zaudējuši tikai favorītiem, neredzu iemesla panikai un čīkstēšanai par kaut kādu sliktāko hokeju...
Čīkstēt var par 3. periodu pret SWE, tas tiešām bija s*digs un komanda pajuka, visādi citādi viss ir puslīdz likumsakarīgi. Principā mūsējiem īstais turnīrs rīt tikai sāksies, varbūt pat nebija slikti, ka bija šīs trīs spēles, pēc kurām var veikt kaut kādas korekcijas.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-05 11:49, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Čīkstēt var par 3. periodu pret SWE, tas tiešām bija s*digs un komanda pajuka, visādi citādi viss ir puslīdz likumsakarīgi. Principā mūsējiem īstais turnīrs rīt tikai sāksies, varbūt pat nebija slikti, ka bija šīs trīs spēles, pēc kurām var veikt kaut kādas korekcijas.
Kas tās par muļķīgām runām, ka čempionāts šaksies tikai rīt....Tas ir sācies jau un ikviena komanda iet ar apņēmību uz spēlēm...Šitā sevis mierināšana ir vienkārši bezjēdzīga

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:49, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Čīkstēt var par 3. periodu pret SWE, tas tiešām bija s*digs un komanda pajuka, visādi citādi viss ir puslīdz likumsakarīgi. Principā mūsējiem īstais turnīrs rīt tikai sāksies, varbūt pat nebija slikti, ka bija šīs trīs spēles, pēc kurām var veikt kaut kādas korekcijas.
Te jau daudzi saka ka vajag pietaupīties, nu pietaupījās, kad spēle tāpat bija zaudēta, tagad vareš visus plēst

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:50, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Te jau daudzi saka ka vajag pietaupīties, nu pietaupījās, kad spēle tāpat bija zaudēta, tagad vareš visus plēst
Tāpat kā Krievija pret Slovēniju pietaupījās, lai saplēstu ASV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:52, pirms 10 gadiem
Nekas mums būs priekšā nākamās 3 spēles, tad reitings stabilizēsies un kad būs Girgis un Ķēniņš ierindā, ne viena vien komanda dabūs trūkties

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:57, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tāpat kā Krievija pret Slovēniju pietaupījās, lai saplēstu ASV
Ko tu man te vatņiku rezultātus stāsti? Man pajat par viņiem, nesekoju.

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:57, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: Nekas mums būs priekšā nākamās 3 spēles, tad reitings stabilizēsies un kad būs Girgis un Ķēniņš ierindā, ne viena vien komanda dabūs trūkties
Tu nezini vai nākamsezon viņi varēs tikt uz PČ

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:58, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ko tu man te vatņiku rezultātus stāsti? Man pajat par viņiem, nesekoju.
neteicu rezultātu, vienkārši tas ir tiem runātājiem par taupīšanos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 12:01, pirms 10 gadiem
Vidziņš rakstīja: Tad jau Spruktiņam bijusi taisnība! Lipmana sistēma nerullē !!!
Kādā sakarā Lipmans, ja mūsējie nevar realizēt savus momentus?
Iemet kaut kādus ''zilos'' goliņus, bet 95% momentus nespēj izmantot. Gribot negribot n-to reizi jāpiesauc leģendāro H. Vasiļjeva teicienu-ja nevar iemest, tad jāiet iemest podā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:08, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kas tās par muļķīgām runām, ka čempionāts šaksies tikai rīt....Tas ir sācies jau un ikviena komanda iet ar apņēmību uz spēlēm...Šitā sevis mierināšana ir vienkārši bezjēdzīga
Saprotu PČ organizatorus jebkurā no valstīm, kurā tas notiek, jo LV līdzjutēji dod gana lielu pienesumu šiem čempionātiem. Nekad nesapratīšu mūsu līdzjutējus,kuri deklarē ka mūsu izlasei galvenais ir saglabāt vietu Elitē, un viss pārējais ir sekundāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:10, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Te jau daudzi saka ka vajag pietaupīties, nu pietaupījās, kad spēle tāpat bija zaudēta, tagad vareš visus plēst
Izskatās, ka pēc šīs pietaupīšanās būs izmaiņas uzbrucēju virknējumos.
Varētu būt, ka HK Liepāja pārstāvis Bukarts vairs nespēlēs pirmajās divās maiņās.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 12:14, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādā sakarā Lipmans, ja mūsējie nevar realizēt savus momentus?
Iemet kaut kādus ''zilos'' goliņus, bet 95% momentus nespēj izmantot. Gribot negribot n-to reizi jāpiesauc leģendāro H. Vasiļjeva teicienu-ja nevar iemest, tad jāiet iemest podā.
Hokejs nav basketbols, ja realizācija ir 90% tas ir samērā normāl rādītājs. Uz stipro fona pagaidām redzams ka: labi iesākam, bet nespējam noturēt savu spēli visas 60 min, ceturtā maiņa ir katastrofa, no divām plānotajam triecienmaiņam funkcionē tikai viena, otrajā tik Miķelis dragā, par daudz noraidāmies un salaižam, pašu vairākums vājš, Cibuļskim ir jāvar trāpīt vārtu rāmī, savādāk viņa pieslēgšanās uzbrukumam ar sekojošo ripas triecienu aizsargstiklā ir vnk bezjēdzīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:15, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Izskatās, ka pēc šīs pietaupīšanās būs izmaiņas uzbrucēju virknējumos.
Varētu būt, ka HK Liepāja pārstāvis Bukarts vairs nespēlēs pirmajās divās maiņās.
Ja pret Kanādu vēl turējās, tad pēdējās divās spēlēs bija nekāds. Ko vērta vien epizode vairākumā kad stāv stūrī, 10 sekundes driblē, lai pēc tam iedotu piespēli pretiniekam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:17, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: ceturtā maiņa ir katastrofa
Starp citu, vakar jau bija mazliet labāk kā iepriekš.
Bajaruns Kobas vietā tomēr ir derīgāks, parādījās vismaz kaut kāds saturs šīs maiņas sniegumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:18, pirms 10 gadiem
Ko Jūs te visi iekarstat. Tas viss ir pilnīgs sviests. Un ko tad Jūs nepievēršat uzmanību, ka pat Norvēģija ir 15.vietā. Viss ir dēļ spēlēm pret grandiem, ne vienmēr jau sanāk ieķerties viņos. Un pēc šīs tabulas spriežot LAT un NOR spēlēs 1.divīzijā. Nu tak esat saprātīgi.
Visiem, kas man nepiekritīs esmu gatavs ar tiem derēt uz 10EUR, ka tieši Latvija un NOR saglabās vietas. Vai ir kāds drosmīgais saderēt???

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:18, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Starp citu, vakar jau bija mazliet labāk kā iepriekš.
Bajaruns Kobas vietā tomēr ir derīgāks, parādījās vismaz kaut kāds saturs šīs maiņas sniegumā.
Jā, par Lauri prieks, cerams ka tā turpinās, protams ja Beļavskis liks sastāvā

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:19, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ja pret Kanādu vēl turējās, tad pēdējās divās spēlēs bija nekāds. Ko vērta vien epizode vairākumā kad stāv stūrī, 10 sekundes driblē, lai pēc tam iedotu piespēli pretiniekam.
Ja Indrašis būtu vesels (par Karsumu, Girgensonu un Ķēniņu nemaz nerunājot), vēl nevar zināt, vai viņš vispār būtu ticis uz PČ.
Esošajā situācijā nebija neko daudz variantu.

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:20, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Hokejs nav basketbols, ja realizācija ir 90% tas ir samērā normāl rādītājs. Uz stipro fona pagaidām redzams ka: labi iesākam, bet nespējam noturēt savu spēli visas 60 min, ceturtā maiņa ir katastrofa, no divām plānotajam triecienmaiņam funkcionē tikai viena, otrajā tik Miķelis dragā, par daudz noraidāmies un salaižam, pašu vairākums vājš, Cibuļskim ir jāvar trāpīt vārtu rāmī, savādāk viņa pieslēgšanās uzbrukumam ar sekojošo ripas triecienu aizsargstiklā ir vnk bezjēdzīga.
Tas viss puslīdz ir skaidrs, bet dusmas ir par to, ka LV izlašu treneri nāk un iet, bet spēlētāju (arī līdzjutēju) filozofija nemainās no gada uz gadu. Tā koncentrēšanās uz FRA, SUI,DE utt. izlašu uzvarēšanu PČ, lai saglabātu vietu Elitē vienreiz, ir jābeidz. Rakstīšu, ka reiz ir teicis viens LV atzīts hokeja experts-varbūt mūsu izlasei būtu pat svētīgi vienreiz izkrist no Elites, lai pēc kāda laika ar jaunu spēles filozofiju tajā atgrieztos.

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:22, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Es skatos Vācijas un Amerikas spēles, īstenu Hokeju, ne Kabaču lasītāju atbalstītāju izlasi!

LV izlasi vispār vēl kāds sakarīgs atbalsta? - stipri šaubos! Vairums jau sen sapratuši, ka īstens hokeju rāda Vācija, Zviedrija- ko pieļauju, ka esi pārņēmis un priecīgāku prātu padara, ASV, Kanāda, Čehija.

LV izlasi turpina atbalstīt šādas iedzīvotāju grupas:

1) Neizglītotas personas- proti tādi, kuri beiguši vakarskolu, varbūt knapi vidusskolu;
2) Alkoholiķi;
3) Bezdarbnieki;
4) Plānā galda urbēji!= Kabaču lasītāji Francija;
5) Amatieri! Tādi, kas domā, ka saprot no hokeja, bet patiesībā ir pilnīgi tupi

Es neiederos nevienā grupā, jo pirms PČ izteicu savu prognozi: Es neatbalstīšu šo Latvijas izlases Modeli un esmu pārliecināts , ka nekāda sakarīga rezultāta nebūs!

Es atbalstu : Kanādu, ASV, Vāciju, Čehiju.

Zviedriju neatbalstu, jo to atbalsta slimnieki, Pola Holandera fani!
Ļoti dīvaini izskatās. Tad ja jau Tu neatbalsti, tad ko iesaisties tik asās sarunās? Ka tik pats neesi no tā 2-4 sevis minētajam punktam?
Ja jau esi tik gudrs, pasaki, ar ko tad šīs Tevis minētās izlases ir tik īpašas - ar ko atšķiras tas hokejs?
Vācija šogad vispār izskatās, kā pussprāgušas sliekas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:24, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss puslīdz ir skaidrs, bet dusmas ir par to, ka LV izlašu treneri nāk un iet, bet spēlētāju (arī līdzjutēju) filozofija nemainās no gada uz gadu. Tā koncentrēšanās uz FRA, SUI,DE utt. izlašu uzvarēšanu PČ, lai saglabātu vietu Elitē vienreiz, ir jābeidz. Rakstīšu, ka reiz ir teicis viens LV atzīts hokeja experts-varbūt mūsu izlasei būtu pat svētīgi vienreiz izkrist no Elites, lai pēc kāda laika ar jaunu spēles filozofiju tajā atgrieztos.
Kur Tu to rāvi? Neviens par to nerunā, ja ne vien daži anonīmi neta komentētāji! Paskaties spēles, visās sāk spēlēt labi, nekādu padošanās pazīmju. Un tieši pirms gada, sitām lielos, lai pačakarētu savam kalibram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 12:25, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Es ieteiktu SC Administrācijai pie pirmās reizes ieraugot Zviedrijas izlases atbalstītājus, tos BANOT!

Jo Zviedri par Latviešiem ir ņirgājušies UN pataisījuši par VERGIEM !!! ( Īpaši uzsveru VERGI, kam sekos paskaidrojums turpmāk tekstā)jau gadiem un turpina to darīt, gudrākie to ir sapratuši!

Šeit fakti no vēstures un tagadnes:

1) Jau pirmajā un otrajā pasaules karā Zviedri uzmeta Latviešus, tie tika aizsūtīti atpakaļ uz dzimteni un pakļauti VERDZĪBAI, iznīcībai!

2) Swedbank un SEB sadeva kredītus un padarījuši Latviešus par VERGIEM!

3) Pols Holanders uzņēma filmu, padarot Latviju par pērkamo ļaužu zemi!
Arhīvs ir vislielākais zviedru vergs. Lētais darbaspēks, bez jebkādas pašcieņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-05 12:27, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Rakstīšu, ka reiz ir teicis viens LV atzīts hokeja experts-varbūt mūsu izlasei būtu pat svētīgi vienreiz izkrist no Elites, lai pēc kāda laika ar jaunu spēles filozofiju tajā atgrieztos.
LV atzīts hokeja experts Namejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:28, pirms 10 gadiem
Ja nākamajās četrās spēlēs nav 9-10 punkti (pat ja tie nedod vietu ceturtdaļfinālā), Beļavskim ir jāiet prom. Tur nav variantu. Jāsaprot, ka šāds sastāvs mums būs katru gadu. Nesagaidīsim pavasari, kad visi būs veseli, "nenoguruši" un ar asins garšu mutē. Tāpēc - nekādas atlaides.

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:30, pirms 10 gadiem
Tas ir tikai pašsaprotami - mēs esam nospēlējuši pret visiem grupas (vai pat turnīra) favorītiem, kamēr, piemēram, francūži tikai pret Šveici un Vāciju, un tāpat ir bez punktiem.

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:31, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Tas ļoti žēl, bet arhīvs_x vienmēr SC izcēlies ne no tās labākās puses! Akmeņu lasīšanu padarījis par savu darbu un no Manas aktuālās sistēmas arhīvs ir:

5) Amatieri! Tādi, kas domā, ka saprot no hokeja, bet patiesībā ir pilnīgi tupi

Par ko tad pats esi šajā čempī?
Par amerikas studentiem! Sesija nokārtota, pa brīviem brīžiem puikas uzrauj hoķīti, neatstājot nekādas cerības krieviem no kolhoza līgas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 12:33, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kas tās par muļķīgām runām, ka čempionāts šaksies tikai rīt....Tas ir sācies jau un ikviena komanda iet ar apņēmību uz spēlēm...Šitā sevis mierināšana ir vienkārši bezjēdzīga
Nu tāda vienkārši ir realitāte. Nav mūsējie tik augsta līmeņa spēlētāji, lai varētu noturēt daudzmaz līdzīgu sniegumu visās spēlēs. Ir taču pietiekami daudz piemēru bijis, kad mūsējie baigi iespringst un dabū punktus no stiprākiem pretiniekiem, bet uzreiz pēc tam zaudē tiešajiem konkurentiem un beigās no tiem stipro atstātajiem punktiem nav jēgas.

Kaut vai labā atmiņā esošais 2014. gada PČ - uzvarējām FIN, uzreiz pēc tam pa kaklu no GER. Uzvarējām USA, bet netikām galā ar BLR un SUI. Beigu rezultātā - viss kā parasti, lai gan potenciāls tā gada sastāvam bija sasniegt kaut ko vairāk. Un tā ir bijis arī citus gadus.

Emocijas ir laba lieta, bet ir jāizvērtē reālā situācija. Ja mūsējie tiks galā ar sava līmeņa pretiniekiem, tad arī play-off neizpaliks un tad jau varēs domāt kā iekost stiprajiem.

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:37, pirms 10 gadiem
Tiesi speele to neparaada, mees speeleejaam krietni labak pret Kanadu kaa raada rezultaats un mees bijaam loti labi pret Cehiem, kaa arii pret Zviedriem mees saakaam vnk superiigi, liidz buliitim bijaam liidzveertiigi, bet nu nolaidaam rokas tad

Ar saadu speeli mees speesim uzvareet paareejos, vieniigi vajag Belavskim skarbi sodiit speeleetaajus ar sodiem speelee, tiesi tie sodi mums ir zagusi punktus

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:38, pirms 10 gadiem
Piekritu tiem, kas saka, ka nekas traks jau nav noticis. Zaudejam objektivi stiprakam komandam. Vienigi pret cehiem bija iespeja aizkerties, ja ne tie mulkigie un stulbie noraidijumi. Viss pa istam sakas tikai tagad. Prieksa ir 4 musu limena komandas. Ok, Sveice ir viscietakais rieksts, bet ne neparkozams. Vacija, Austrija un Francija ir musu limena komandas, kuras butu jaapspele. Nesaku, ka to bus viegli izdarit, bus nopietni jakapajas par uzvaram. Rezumejot, pie visu apstaklu sakritibas varam tikt 1/4 finala, bet tikpat labi varam izkrist... Cerams, ka ta nenotiks.
Kas attiecas uz treneri - nu nevajag mest visus akmenus Belavskim. Ka neka pirmais cempionats vinam ka headcoacham. Neslepsu, ari man vairak simpatizeja Nolana vadiba speletais hokejs. Bet ari pie vina bija zaudejumi, pat smagi zaudejumi favoritkomandam. Beigu beigas - ne jau treneris iet spelet, bet SPELETAJI! Kadi nu mums sobrid ir pieejami, tadi nu ir. Neticu, ka ar so sastavu kaut kas ipasi labaks butu pat pie Skotija Boumena.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 12:40, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Es ieteiktu SC Administrācijai pie pirmās reizes ieraugot Zviedrijas izlases atbalstītājus, tos BANOT!

Jo Zviedri par Latviešiem ir ņirgājušies UN pataisījuši par VERGIEM !!! ( Īpaši uzsveru VERGI, kam sekos paskaidrojums turpmāk tekstā)jau gadiem un turpina to darīt, gudrākie to ir sapratuši!

Šeit fakti no vēstures un tagadnes:

1) Jau pirmajā un otrajā pasaules karā Zviedri uzmeta Latviešus, tie tika aizsūtīti atpakaļ uz dzimteni un pakļauti VERDZĪBAI, iznīcībai!

2) Swedbank un SEB sadeva kredītus un padarījuši Latviešus par VERGIEM!

3) Pols Holanders uzņēma filmu, padarot Latviju par pērkamo ļaužu zemi!
Tev tikko beidzās vēstures un ekonomikas stundas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 12:40, pirms 10 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Piekritu tiem, kas saka, ka nekas traks jau nav noticis. Zaudejam objektivi stiprakam komandam. Vienigi pret cehiem bija iespeja aizkerties, ja ne tie mulkigie un stulbie noraidijumi. Viss pa istam sakas tikai tagad. Prieksa ir 4 musu limena komandas. Ok, Sveice ir viscietakais rieksts, bet ne neparkozams. Vacija, Austrija un Francija ir musu limena komandas, kuras butu jaapspele. Nesaku, ka to bus viegli izdarit, bus nopietni jakapajas par uzvaram. Rezumejot, pie visu apstaklu sakritibas varam tikt 1/4 finala, bet tikpat labi varam izkrist... Cerams, ka ta nenotiks.
Kas attiecas uz treneri - nu nevajag mest visus akmenus Belavskim. Ka neka pirmais cempionats vinam ka headcoacham. Neslepsu, ari man vairak simpatizeja Nolana vadiba speletais hokejs. Bet ari pie vina bija zaudejumi, pat smagi zaudejumi favoritkomandam. Beigu beigas - ne jau treneris iet spelet, bet SPELETAJI! Kadi nu mums sobrid ir pieejami, tadi nu ir. Neticu, ka ar so sastavu kaut kas ipasi labaks butu pat pie Skotija Boumena.
Francija, Vācija un Šveice +/- ir vienā līmenī....Austrija tikai atpaliek

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:42, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: LV atzīts hokeja experts Namejs
Kur ta nu es.
Prasts hokeja līdzjutējs bez pretenzijām uz sava viedokļa nekļūdīgumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-05 12:48, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Francija, Vācija un Šveice +/- ir vienā līmenī....Austrija tikai atpaliek
Nekur Austrija ipasi neatpaliek. Uzvara par Sveici to lieliski pierada.
Tiesi Sveice ir liekama nedaudz, nedaudz augstaka plauktina. Parejas tris ir tiesi musu svara kategorija, ja ta var izteikties.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 12:49, pirms 10 gadiem
Kā es gribēšu redzēt komentārus no visiem šiem Lat naidniekiem pēc rītdienas spēles. Latvija uzvilks Šveici un tad jau Beļavskis būs labāks pa Nolanu un hokejisti vispār būs zelta izlase.
Bet tā jau ir - vēders gurkst kamēr neesi paēdis, kad kumoss mutē tikai tad tas pieklust.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-05 12:49, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Francija, Vācija un Šveice +/- ir vienā līmenī....Austrija tikai atpaliek
Redzēji spēli pret Šveici? Es domāju, ka Austrija šobrīd ir par mums labāka. Aizsardzībā spēlē jaudīgi un akurāti, uzbrukumā negudrojas, bet spēlē vienkārši un gaida pretinieku kļūdas. Hokeja federācijas mājas lapā ir iespējams salīdzināt komandu statistiku. Austrija izskatās krietni labāk.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-05 12:50, pirms 10 gadiem
Rietum vilciens labs..nebiju agraak lasiijis sho autoru!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-05 12:51, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: jaP un iedzēru Spāņu vīnu
Spāņu vīnu no Maximas par 3 EUR?
Beidz tēlot viszinošo un vareno. Un galu galā neatbildēji uz manu jautājumu, ja jau esi tik liels eksperts, pierādi vai vismaz pamato.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 12:52, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Francija, Vācija un Šveice +/- ir vienā līmenī....Austrija tikai atpaliek
Drīzāk Šveicei ir augstāks līmenis un Francija, Austrija, Vācija +/- ir vienā līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-05 12:54, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Drīzāk Šveicei ir augstāks līmenis un Francija, Austrija, Vācija +/- ir vienā līmenī.
Francija izceļas ar to, ka īpaši neveido gudras izspēles, viņi iet uz vārtiem un pie pirmās izdevības met....zinot mūsu problēmas aizsardzībā, tas varētu radīt problēmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 12:58, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Ieteiktu apskatīt šī "autora" profilu, ieraudzīsi interesantas lietas Izskatās pēc izvilkuma no Tvaika ielas pacienta dienasgrāmatas
tavs istabas biedrs, ja?

  -2 [+] [-]

, 2015-05-05 12:58, pirms 10 gadiem
Prieks, ka eksperts Rietumu vilciens arī sācis vairāk ko komentēt. Citādi te vieni troļļi vien ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-05 13:01, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: es esmu Eksperts! Un atceries Savicka vārdus: Rietumu_vilciens bija, ir un būs Eksperts!
Interesanti, ka tavs eksperta viedums izpauzas? Lidz sim to nav izdevies pamanit. Tuksi tirsot?
Skaties, ka bikses nepiekaka! Ka neka latviesiem ir teiciens - lielib naudu nemaksa, pietirs bikses, pasam jamazga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 13:03, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Kas tas ir- istabas biedrs? Tev tāds ir?
Ā piedod, tavs palātas biedrs, ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-05-05 13:10, pirms 10 gadiem
Rietum vilciens ir reaals vecis ';

  -3 [+] [-]

, 2015-05-05 13:10, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: jūs abi esat palātas biedri akmeņu lauztuvēs Zviedru Holandera visu namā
Nejauc mani iekšā, esmu savas zemes patriots un neesmu nekur aizbraucis, es strādāju labu darbu tepat Latvijā man nav jāskrien uz ārzemēm, lai pēc tam gauztos

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 13:12, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: neesmu teicienu Eksperts, bet tas varētu būt kā priekšlikums 7 tajam Latvijas fanu aprakstam?

7) LV izlase piedzīvo zaudi, fani pielaiž bikses , - šādam fanu punktam iederies tu???? arhīvs_x arī varētu būt !
Redzi, 3 zagi Latvijai jau bija, bet ka redzi, neesmu ne nosavies, ne pakaries, neko citu izdarijis. Bet ne par to stasts.
Ja tu butu nopietns eksperts, es labprat uzklausitu tavu viedokli par hokeju ka tadu, par Latvijas izlasi, Pasaules cempionatu, NHL, KHL utt.
Bet ta ka par to visu tev nav nekadas sajegas, tad no tevis tads eksperts, ka mana mamma balerina!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 13:17, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Beidzot nākamajā spēlē būs uzvara 1-0.
cerams uz to
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 13:22, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Francija izceļas ar to, ka īpaši neveido gudras izspēles, viņi iet uz vārtiem un pie pirmās izdevības met....zinot mūsu problēmas aizsardzībā, tas varētu radīt problēmas
Kas tad ir tās "mūsu problēmas aizsardzībā"?

     [+] [-]

, 2015-05-05 13:24, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Kas tad ir tās "mūsu problēmas aizsardzībā"?
Koncentrācijas zudums vārtu priekšā, reizēm aizmirst pretspēlētāju, atļaujpretiniekam brīvi pielabot metienu...daudz ko izšķirs spēle vārtu priekšā

     [+] [-]

, 2015-05-05 13:26, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: es esmu Eksperts! Un atceries Savicka vārdus: Rietumu_vilciens bija, ir un būs Eksperts!
Ļoti plaši izklāstīta atbilde uz manu jautājumu. Pašķir vien nu zēniņ atpakaļ kādu lapiņu un izlasi manu jautājumu ''EKSPERT''. Saprotu Tavu smago situāciju - esi viens, meitenēm vai sievietēm izņemot mammu neinteresē, bez 18 gadīga drauga palīdzības vīnu nebūtu nopircis.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 13:31, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: neesmu teicienu Eksperts, bet tas varētu būt kā priekšlikums 7 tajam Latvijas fanu aprakstam?

7) LV izlase piedzīvo zaudi, fani pielaiž bikses , - šādam fanu punktam iederies tu???? arhīvs_x arī varētu būt !
Tu gadījumā neesi kārtējais Zalča vai Bērza, kurš uz prezidentu tēmē. Stipri līdzīgi izteikumi un atbildes, kaut ko runā, bet pats nezin kāds bija jautājums. Nu priekš Bērza Tu pat nederētu, tas vismaz savas prezidentūras beigās uzlabojumus veica un pats atkāpās no ieceres turpināt.

     [+] [-]

, 2015-05-05 13:34, pirms 10 gadiem
Kam sekos 4 uzvaras un situacija mainisies,viss taks bus labi

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 13:38, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Koncentrācijas zudums vārtu priekšā, reizēm aizmirst pretspēlētāju, atļaujpretiniekam brīvi pielabot metienu...daudz ko izšķirs spēle vārtu priekšā
Šogad izskatās, ka tā problēma vairāk slēpjas morālajā sagatavotībā. Jo pie 0:0 vai 0:1 vēl kapājam, bet tiklīdz aiziet tālāk, tā sākas milzīgas problēmas.
Saprotu, ka tas ir smagi atspēlēt 2 vai vairāk vārtu deficītu pret lielajiem, bet mūsējie kaut kā dīvaini iesēžas vēl dziļāk defence, lai gan vajadzētu būt maksimāli tendētiem uz uzbrukumu un par aizsardzību lai domā vārtsargs un pēdējais aizsargs.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 14:15, pirms 10 gadiem
Ja veidotu rangu pa periodiem, tad pirmaja perioda Latvija varetu but stabili 7-10 vietaa rangaa!
Bet 3 perioda spele atbilst A divizijas limenim.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 14:38, pirms 10 gadiem
Šis velk uz gada citātu, labs:

...Cibuļskim ir jāvar trāpīt vārtu rāmī, savādāk viņa pieslēgšanās uzbrukumam ar sekojošo ripas triecienu aizsargstiklā ir vnk bezjēdzīga.

Banss rakstīja: Hokejs nav basketbols, ja realizācija ir 90% tas ir samērā normāl rādītājs. Uz stipro fona pagaidām redzams ka: labi iesākam, bet nespējam noturēt savu spēli visas 60 min, ceturtā maiņa ir katastrofa, no divām plānotajam triecienmaiņam funkcionē tikai viena, otrajā tik Miķelis dragā, par daudz noraidāmies un salaižam, pašu vairākums vājš, Cibuļskim ir jāvar trāpīt vārtu rāmī, savādāk viņa pieslēgšanās uzbrukumam ar sekojošo ripas triecienu aizsargstiklā ir vnk bezjēdzīga.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 15:32, pirms 10 gadiem
Lielāka problēma daudzos ielaistajos vārtos nav vārtsargu, bet drīzāk aizsargu vaina. Tāds Jerofejevs iepriekš pat dažreiz izlasē pie Nolana netika, a tagad spēlē pirmajā aizsargu pārī. Ko var daudz pārmest piemēram Muštukovam, ja kanādas NHL zvaigznēm kā Speca, Dušeins u.c. ļauj mest netraucētiem no pāris metriem, nav jau kā mūsējie, kas nevar pat pa vārtiem trāpīt

     [+] [-]

, 2015-05-05 15:37, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pie Nolana starp citu arī bija trīs zāģi pēc kārtas čempionāta sākumā, pie tam tika zaudēts Austrijai...pagaidām esam zaudējuši tikai favorītiem, neredzu iemesla panikai un čīkstēšanai par kaut kādu sliktāko hokeju...
Neiet jau runa par zaudējumu skaitu, bet gan par pašu hokeja spēli! Briesmīga, ļoti nepiemērota pret meistarīgiem oponentiem! Par to jau tika runāts pirms PČ, un šeit tas arī ar uzviju ir apstiprinājies.

Pēdējā cerība ir uz to, ka šāds hokejs būs piemērots pret sava līmeņa komandām!

     [+] [-]

, 2015-05-05 16:36, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur ta nu es.
Prasts hokeja līdzjutējs bez pretenzijām uz sava viedokļa nekļūdīgumu.
īstenībā debīls viedoklis...tas par to izkrišanu un filozofijas maiņu un atgriezties slavas saulē/medaļās, pusfināls/...kur mēs nekad neesam bijuši. nevajag burt drāmu un nekas pa lielam nemainīsies...tā ir tikai ilūzija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja