Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Deilijs: "Lai NHL spēlētājus laistu uz olimpiādi, jābūt pārliecinošam iemeslam"

Andrejs Siliņš

Deilijs: "Lai NHL spēlētājus laistu uz olimpiādi, jābūt pārliecinošam iemeslam"
Bils Deilijs un Gerijs Betmens
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) vadība joprojām nav pārliecināta par to, vai ir vērts iestrādāt olimpisko spēļu pārtraukumu nākamās sezonas kalendārā, taču tikšot sagatavoti divi kalendāru projekti.

"No mūsu puses skatoties, jābūt pārliecinošam iemeslam, lai mēs dotos uz olimpiskajām spēlēm," sacīja NHL komisāra Gerija Betmena vietnieks Bils Deilijs. "Šajā brīdī mēs turpinām meklēt šādu iemeslu. Pagaidām nav noticis nekas tāds, kas mainītu mūsu domas kopš tikšanās pirms trim nedēļām."

Pirms nepilna mēneša klubu īpašnieku tikšanās laikā izveidojās opozīcija, kas nevēlas, lai spēlētāji dotos uz 2018. gada olimpiskajām spēlēm Dienvidkorejā. Līga vēlas no Starptautiskās federācijas (IIHF) iekasēt apdrošināšanas un ceļošanas izmaksas. Turklāt īpašnieki nav pārliecināti par ieguvumiem no olimpiādes, kur spēles notiks laikā, kad Ziemeļamerikā hokeja līdzjutēji vēl guļ.

Pagaidām līgas vadība nav pieņēmusi lēmumu un nezina, kad to varētu pieņemt - vai, tāpat kā iepriekšējās piecās olimpiādēs, arī nākamajā iestrādāt līgas kalendārā pārtraukumu. Tomēr jau laikus tikšot sagatavoti divi kalendāra projekti.

2018. gada olimpiskajās spēlēs Dienvidkorejā nepiedalīsies Latvijas izlase, kas nespēja pārvarēt kvalifikācijas turnīra barjeru. Latvija piedalījās iepriekšējās četrās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas. 16 spēlēs kopš 2002. gada Soltleiksitijā Latvija izcīnīja divas uzvaras un divas reizes spēlēja neizšķirti.

Izmantotie resursi:
ESPN

Slēpts komentārs: BABKInLovis

  -1 [+] [-]

, 2016-12-31 13:08, pirms 8 gadiem
Ibats kapats ka sameta Rouzijai. Laikam amekāniem dopings beidzās. https://www.youtube.com/watch?v=ui9...

  +3 [+] [-]

, 2016-12-31 13:28, pirms 8 gadiem
NHL nelaidīs savus spēlētājus uz OS, jo tur viņi nevar pelnīt un būt noteicēji. Viņi gaida, kad IIHF pagriezīsies pret viņiem ar dupsi un novilks bikses, sak, dariet ko gribat.

IIHF labprāt to arī izdarītu, jo tāda prakse ir regulāra, taču SOK gan to nepieļauj, tāpēc arī olimpiādē neredzēt NHL spēlētājus.

Tiesa, tāpēc SOK atgrieza olimpiādē (tiesa gan vasaras spēlēs) beisbolu, lai varētu sākt sarunas ar MLB pārstāvjiem, par turienes profesionāļu piesaisti, kas, protams, atnestu daudz vairāk naudas olimpiskajai komitejai, nekā hokejisti.

NHL īsti paši nesaprot kur viņi ir un ko grib. Jā, bizness štatos kaut kā griežas, taču bez spēcīgas ārzemju fanu bāzes, kāda ir NBA, MLB šis čempionāts nekad nespēs konkurēt ar pārējām līgām. Savukārt hokejā ārzemju faniem svarīgākas ir izlašu spēle, ne nezināmu ārzemju komandu spēles naktī.

Nesaku, ka NHL to nesaprot un tagad es viņus te mācu, taču tas kā Betmens vada organizāciju izskatās pēc situācijas, kad vadītājs saprot, ka neko izdarīt lietas labā nevar, noslēdzas, nogriež visus attīstības projektus un gaida organizācijas beigas. Un tās pienāks!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-31 13:56, pirms 8 gadiem
Jā, žēl, bet šoreiz olimpiskajās spēlēs būs vērts sekot līdzi vienīgi bobiem un skeletonam. Ā, neko daudz no daiļslidošanas necērtu, bet tur ar mums 2 perspektīvi prospekti.
Bet nu ziemas olimpiskās spēles bez slimošanas par hokeju tomēr nebūs tas.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-31 14:11, pirms 8 gadiem
Tad sanaak ka olimpiskajaas speelees hokejaa buus veel zemaaks liimenis nekaa pasaules cempis hokejaa. Jo cempiii vismaz kaukaadi speeleetaaji tomeer ir no NHL

  +1 [+] [-]

, 2016-12-31 14:33, pirms 8 gadiem
Dandris rakstīja: Tad sanaak ka olimpiskajaas speelees hokejaa buus veel zemaaks liimenis nekaa pasaules cempis hokejaa. Jo cempiii vismaz kaukaadi speeleetaaji tomeer ir no NHL
Tā bija visus gadus līdz 1998 gadam.

     [+] [-]

, 2016-12-31 14:44, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Tā bija visus gadus līdz 1998 gadam.
Tieši tā un tieši tāpēc NHL reanimēja Kanāda kausa/Pasaules kausa izspēli, ieguldot tajā diezga daudz naudas. Tieši tāpēc viņiem nevajag alternatīvu turnīru.

Paredzu, ka NHL ne tikai ignorēs Olimpiādi, bet arī centīsies ierobežot savu hokejistu dalību PČ, kaut vai pieprasot paaugstinātas apdrošināšanas maksas utml.

     [+] [-]

, 2016-12-31 14:49, pirms 8 gadiem
BABKInLovis, 13:05, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Ja USA olimpiāde nav vajadzīga, tad nav ko cermonēties un nepielaist nevienu. Ne ziemā ne vasarā, ne ledus sportā ne baseinā vai stadionā

Trimpliņ,NHL ir neatkarīga komerciāla organizācija,kuru nekomandēs ne Tramps,ne Putins,ja viniem finansiāli olimpiāde ir neizdevīga,tad arī uz turieni līgas spēlētāji nebrauks.Tā nav nekāda kolhozu līga,kura maina spēles noteikumus,kad tikai saimnieks nosvilpjās,pat čempionāta vidū izmaina sacensību nolikumu.Gan ASV ,gan Kanādas olimpiskās komitejas te var pastāvēt pie ratiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-31 14:56, pirms 8 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Ja USA olimpiāde nav vajadzīga, tad nav ko cermonēties un nepielaist nevienu. Ne ziemā ne vasarā, ne ledus sportā ne baseinā vai stadionā
Usa izlasei jau tā pat nekas dižs tur nespideja. Šočos dabūja koka medaļas, PK palika godpilnajā pēdējā vietā, PČ nav uzvarējusi jau 50 gadus. Laikam saprot ka nav ko apkaunot sevi.

     [+] [-]

, 2016-12-31 14:57, pirms 8 gadiem
Kardināls raksta-Nesaku, ka NHL to nesaprot un tagad es viņus te mācu, taču tas kā Betmens vada organizāciju izskatās pēc situācijas, kad vadītājs saprot, ka neko izdarīt lietas labā nevar, noslēdzas, nogriež visus attīstības projektus un gaida organizācijas beigas. Un tās pienāks!

NHL bija ir un būs jau 100 gadus,ja kāda līga nosprāgs,tad pirmā rindā ir ar RUS prezidenta rīkojumiem veidotā mākslīgā KHL līga,kura drīzi vien atgriezīsies pie sava dabīgā vietējā čempionāta.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-31 15:05, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Kardināls raksta-Nesaku, ka NHL to nesaprot un tagad es viņus te mācu, taču tas kā Betmens vada organizāciju izskatās pēc situācijas, kad vadītājs saprot, ka neko izdarīt lietas labā nevar, noslēdzas, nogriež visus attīstības projektus un gaida organizācijas beigas. Un tās pienāks!

NHL bija ir un būs jau 100 gadus,ja kāda līga nosprāgs,tad pirmā rindā ir ar RUS prezidenta rīkojumiem veidotā mākslīgā KHL līga,kura drīzi vien atgriezīsies pie sava dabīgā vietējā čempionāta.
Pag, kādā sakarā tagad KHL tiek pieminēts? Atkal gribas izdomāt opozīciju ar ko tad varonīgi cīnīties? KHL ir KHL problēmas un ne par tām tagad.

NHL pozīcijas Ziemeļamerikas profesionālā sporta tirgū ir ļoti bēdīgas (tas ir atsevišķs un ļoti plašs stāsts kāpēc tā - TV reitingi, kopējā interese par sporta veidu, komandu finanses utt.) un tieši šajā jomā viņiem ir jāstrādā un jācīnās, jo NHL jau neatgriezeniski ir atpalikuši no NBA, MLB, NFL un pagaidām viņus pie dzīves uztur tikai Kanāda. Hokejs kā sports ir mazs un arī nevar teikt, ka tuvākajā laikā to gaida kas labs. Vienīgā iespēja ir ekspansija Āzijā, taču viena lieta ir sākt to darīt cita - noturēt, kas ir ļoti liels izaicinājums, tajā skaitā NHL.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-31 15:18, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Pag, kādā sakarā tagad KHL tiek pieminēts? Atkal gribas izdomāt opozīciju ar ko tad varonīgi cīnīties? KHL ir KHL problēmas un ne par tām tagad.

NHL pozīcijas Ziemeļamerikas profesionālā sporta tirgū ir ļoti bēdīgas (tas ir atsevišķs un ļoti plašs stāsts kāpēc tā - TV reitingi, kopējā interese par sporta veidu, komandu finanses utt.) un tieši šajā jomā viņiem ir jāstrādā un jācīnās, jo NHL jau neatgriezeniski ir atpalikuši no NBA, MLB, NFL un pagaidām viņus pie dzīves uztur tikai Kanāda. Hokejs kā sports ir mazs un arī nevar teikt, ka tuvākajā laikā to gaida kas labs. Vienīgā iespēja ir ekspansija Āzijā, taču viena lieta ir sākt to darīt cita - noturēt, kas ir ļoti liels izaicinājums, tajā skaitā NHL.
Tikai Kanāda?
Neteiktu, ka NY Rangers, Čikāgai, Bostonai un Filijai sūdīgi ietu.
Tāpat arī WSH, PIT, LAK, DET, DAL utt. citas komandas nevarētu sūdzēties.
Jā, protams, NBA uc top līgas ir krietni priekšā, bet teikt, ka NHL pasākums izbeigsies ir vairāk kā stulbi.

     [+] [-]

, 2016-12-31 15:22, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: BABKInLovis, 13:05, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Ja USA olimpiāde nav vajadzīga, tad nav ko cermonēties un nepielaist nevienu. Ne ziemā ne vasarā, ne ledus sportā ne baseinā vai stadionā

Trimpliņ,NHL ir neatkarīga komerciāla organizācija,kuru nekomandēs ne Tramps,ne Putins,ja viniem finansiāli olimpiāde ir neizdevīga,tad arī uz turieni līgas spēlētāji nebrauks.Tā nav nekāda kolhozu līga,kura maina spēles noteikumus,kad tikai saimnieks nosvilpjās,pat čempionāta vidū izmaina sacensību nolikumu.Gan ASV ,gan Kanādas olimpiskās komitejas te var pastāvēt pie ratiem.
Vai tad kāds par to šaubās. Noteicošais ir zaļo papīrīšu, ar mirušu ASV prezidentu attēliem, daudzums. Sporta gars, fair play? Cmon kas tas tāds? Nez ko viņi dziedātu ja visas neUSA un Kanādas valstis ierakstītu savu spēlētāju licenču noteikumos: ja ir izsaukums, tad jāpiedalas OS, Ja klubs tam nepiekrīt, līgums netiek slēgts.

     [+] [-]

, 2016-12-31 15:24, pirms 8 gadiem
hamaleons rakstīja: Usa izlasei jau tā pat nekas dižs tur nespideja. Šočos dabūja koka medaļas, PK palika godpilnajā pēdējā vietā, PČ nav uzvarējusi jau 50 gadus. Laikam saprot ka nav ko apkaunot sevi.
Šie NHL izgājieni atgādina fabulu par lapsu un vīnogām. Kad lapsa pie vīnogām netika, viņa sāka sevi mierināt ka vīnogas ir skābas un nav ko iespringt.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-31 15:29, pirms 8 gadiem
edzinss rakstīja: Tikai Kanāda?
Neteiktu, ka NY Rangers, Čikāgai, Bostonai un Filijai sūdīgi ietu.
Tāpat arī WSH, PIT, LAK, DET, DAL utt. citas komandas nevarētu sūdzēties.
Jā, protams, NBA uc top līgas ir krietni priekšā, bet teikt, ka NHL pasākums izbeigsies ir vairāk kā stulbi.
Ja tu esi iedomājies izbeigšanos pēc šīs sezonas, tad tas tiešām ir stulbi. Es runāju par to virzienu, kurā Betmens ar kolēģiem ved NHL. Tas noteikti nav tas virziens, kas ved uz izaugsmi.

Runājot par to labo iešanu - TV reitingi krīt, komandas maina lokācijas, bankrotē utt. Kāds teiks, ka normāls biznesa process un tā arī ir, taču uz katru procesu ir jāskatās objektīvi, atzīstot plusus un mīnusus. NHL pašlaik nav ziedu laiki.

Ja iepriekš bija runa par to, ka NHL varētu panākt NBA un citas līgas, pašlaik jau ir jāuztraucas, lai viņi vispār noturētu savu pozīciju.

     [+] [-]

, 2016-12-31 15:35, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Ja tu esi iedomājies izbeigšanos pēc šīs sezonas, tad tas tiešām ir stulbi. Es runāju par to virzienu, kurā Betmens ar kolēģiem ved NHL. Tas noteikti nav tas virziens, kas ved uz izaugsmi.

Runājot par to labo iešanu - TV reitingi krīt, komandas maina lokācijas, bankrotē utt. Kāds teiks, ka normāls biznesa process un tā arī ir, taču uz katru procesu ir jāskatās objektīvi, atzīstot plusus un mīnusus. NHL pašlaik nav ziedu laiki.

Ja iepriekš bija runa par to, ka NHL varētu panākt NBA un citas līgas, pašlaik jau ir jāuztraucas, lai viņi vispār noturētu savu pozīciju.
Noteikti nepiekrītu jo runas par NBA un citu līgu panākšanu ir utopiskas.Lai arī NHL un hokeja popularitāte ir krietni augusi ASV ,bet tomēr ne jau tik daudz.Un to ne finansiāli ne savādāk noteikti neiespaidos tas vai spēlētāji tiks vai netiks laisti uz OS.

     [+] [-]

, 2016-12-31 15:52, pirms 8 gadiem
>>>Babkinlovis raksta-ja ir izsaukums, tad jāpiedalas OS, Ja klubs tam nepiekrīt, līgums netiek slēgts.

Vēlreiz atkārtoju tiem ,kuri nesaprata.Gan IIHF ,gan nacionālās hokeja federācijas var izdot kādus tik likumus negrib,NHL ir neatkarīga organizācija un spēlē paši pēc saviem noteikumiem.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-31 16:30, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Noteikti nepiekrītu jo runas par NBA un citu līgu panākšanu ir utopiskas.Lai arī NHL un hokeja popularitāte ir krietni augusi ASV ,bet tomēr ne jau tik daudz.Un to ne finansiāli ne savādāk noteikti neiespaidos tas vai spēlētāji tiks vai netiks laisti uz OS.
Iekš ASV nē, taču ar šo soli viņi ļoti sabojā savas perspektīvas pelnīt Eiropā, kas ir galvenie starptautiskā hokeja patērētāji. PK, pat ja tas ir labs turnīrs, nesavāks tāda auditoriju kā hokejs OS formātā.

Šīgada PK turnīrā USA-CAN spēli noskatījās 5 reizes mazāk skatītāju nekā analogu spēli iekš OS. Jā, OS bija ceturtdaļfināls, taču piecas reizes mazāka auditorija PK mačam ir katastrofa.

Turklāt, pašā Ziemeļamerikā to tieši tā arī sauc - katastrofiskie TV rādītāji, hokeja popularitātes kritums utt. Tikai pie mums nez kāpēc mēģina komentēt, ka NHL viss ir labi. Protams, ka ir labi, ja salīdzina ar Eiropu vai KHL, taču nebūt ne tik labi, ja salīdzina ar īsto fonu ar ko jāsalīdzina, Ziemeļamerikas sporta tirgu.

     [+] [-]

, 2016-12-31 16:41, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Ja tu esi iedomājies izbeigšanos pēc šīs sezonas, tad tas tiešām ir stulbi. Es runāju par to virzienu, kurā Betmens ar kolēģiem ved NHL. Tas noteikti nav tas virziens, kas ved uz izaugsmi.

Runājot par to labo iešanu - TV reitingi krīt, komandas maina lokācijas, bankrotē utt. Kāds teiks, ka normāls biznesa process un tā arī ir, taču uz katru procesu ir jāskatās objektīvi, atzīstot plusus un mīnusus. NHL pašlaik nav ziedu laiki.

Ja iepriekš bija runa par to, ka NHL varētu panākt NBA un citas līgas, pašlaik jau ir jāuztraucas, lai viņi vispār noturētu savu pozīciju.
Nedomāju ne pēc šīs sezonas, ne pēc 10 un ne arī vairāk. Kā jau tika minēts, NBA panākšana ir utopiska, bet NHL ir vairāki savi tirgi, kur tas ir stabila vērtība un šie tirgi arī ir jāturpina attīstīt.

TV reitingi nekrīt, gluži pretēji pēc kritiena, kas nāca pēc lokauta, tie ir uzlabojušies. Fināla reitingi šogad bija vāji, bet tie nevis krīt bet svārstās, jo tie ļoti atkarīgi no citiem faktoriem, piemēram, cik lielu tirgu komandas spēlē finālā un kas notiek paralēli.
NHL komandas pēdējo 16 gadu laikā tikai 1 reizi mainījusi lokāciju un nav bankrotējušas. (lokācijas nemainīšanu gan personiski uzskatu par mīnusu, jo ir vismaz kādas 3 komandas, kurām pašreizējā lokācija nav un nebūs bizness neatkarīgi no komandas panākumiem, mārketinga aktivitātēm utt.)
Šīs dienas NHL problēmas ir sekas 90to gadu Betmena lēmumiem ne tik daudz kā šobrīd uzņemtajam virzienam. Protams, arī šobrīd ir vairāki apšaubāmi lēmumi, bet fakts, ka ir investori, kas gatavi maksāt NHL $ 500 M par jaunu expansion komandu, liek domāt, ka arī ilgākā laika posmā NHL tā vienkārši nepazudīs.

     [+] [-]

, 2016-12-31 16:55, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: >>>Babkinlovis raksta-ja ir izsaukums, tad jāpiedalas OS, Ja klubs tam nepiekrīt, līgums netiek slēgts.

Vēlreiz atkārtoju tiem ,kuri nesaprata.Gan IIHF ,gan nacionālās hokeja federācijas var izdot kādus tik likumus negrib,NHL ir neatkarīga organizācija un spēlē paši pēc saviem noteikumiem.
Atkārtot tu vari savai mātei. Šīs it kā neatkarīgās organizācijas saprot tikai spēku.Tad ka ar viņiem neparakstīs līgumus un nāksies vārīties savā sulā, tad padomās. Arī hokejisti 3x padomās vai vērts parakstīt šādu līgumu, pēc kura varēs spēlēt tikai NHL. Labi ja NHL un pa taisno, tur vēl normāls piķis, bet kā attiecīgajās minorlīgās? Tur vajadzēs sisties par kapeikām, jo durvis uz citurieni aizcirstas.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-31 17:26, pirms 8 gadiem
edzinss rakstīja: Nedomāju ne pēc šīs sezonas, ne pēc 10 un ne arī vairāk. Kā jau tika minēts, NBA panākšana ir utopiska, bet NHL ir vairāki savi tirgi, kur tas ir stabila vērtība un šie tirgi arī ir jāturpina attīstīt.

TV reitingi nekrīt, gluži pretēji pēc kritiena, kas nāca pēc lokauta, tie ir uzlabojušies. Fināla reitingi šogad bija vāji, bet tie nevis krīt bet svārstās, jo tie ļoti atkarīgi no citiem faktoriem, piemēram, cik lielu tirgu komandas spēlē finālā un kas notiek paralēli.
NHL komandas pēdējo 16 gadu laikā tikai 1 reizi mainījusi lokāciju un nav bankrotējušas. (lokācijas nemainīšanu gan personiski uzskatu par mīnusu, jo ir vismaz kādas 3 komandas, kurām pašreizējā lokācija nav un nebūs bizness neatkarīgi no komandas panākumiem, mārketinga aktivitātēm utt.)
Šīs dienas NHL problēmas ir sekas 90to gadu Betmena lēmumiem ne tik daudz kā šobrīd uzņemtajam virzienam. Protams, arī šobrīd ir vairāki apšaubāmi lēmumi, bet fakts, ka ir investori, kas gatavi maksāt NHL $ 500 M par jaunu expansion komandu, liek domāt, ka arī ilgākā laika posmā NHL tā vienkārši nepazudīs.
Kas ir NHL tirgus, kur viņi ir reāli karaļi? Kanāda un Minesota ar Viskonsinu?
Bēdīgi, taču ASV viņiem nav kur iespraukties, Kanādā - vairs nav kur. Eiropas tirgus, ņemot vērā daudzus apstākļus, ne tikai OS nelaišanu vai vienotas hibrīdizlases veidošanu, NHL vadībai ir atstāts novārtā un uzskatāms par pašsaprotamu. Kas paliek Āzija, Āfrika un Dienvidamerika. Divās pēdējās nekas nebūs. Āzija - tas ir tirgus, taču absolūti neizpētīts un šajā brīdī arī negatavs. KHL tur ieskrēja smagi par agru, taču tas bija tāpēc, lai paspētu būt pirmie.

NHL reitingi svārstās, kas ir pirmais un galvenais rādītājs, ka viņi nav nekur nostiprinājušies, ka hokejs ir modes sastāvdaļa. Tāpat kā kaut kāds TV šovs. Šogad izslēgšanas spēļu rādītāji, atskaitot finālu, bija katastrofāli nokritušies.

Taču jaunais NHL produkts, Pasaules kauss, caurmērā arī bija neinteresants skatītājiem un ASV tirgū mačus, kur nespēlēja vietējie vai kanādieši, skatījās apmēram tikpat cilvēku cik Latvijā skatās mūsu izlases startus OS/PČ. Labi? Nu diezin vai.

Par bankrotiem - pēdējā laikā tādu patiešām ir kļuvis mazāk, taču pēdējo 16 gadu laikā trīs komandas ir pasludinājušas savu bankrotu. Fīniksa bija pēdējā, bet vēl bija Otava un Bufalo 2003. gadā. Ja paplašinām laika periodu vēl vairāk, tā pati Pitsburga pastāvēšanas laikā ir bankrotējusi piat divreiz.

Pie tā rožainā stāsta der pieminēt, ka kopš 2000. gada 20 NHL komandas ir tikušas pie jauniem īpašniekiem. Jā, biznesu pārdošana nav nekas traks, taču šoreiz tas ļoti bieži bija piespiedu solis. Tas labi sasaucas arī ar to apstākli, ka pirms 2016. gada sezonas sākuma 8 NHL komandas iepriekšējā sezonā ir strādājušas ar zaudējumiem un šim astotniekam klāt jāpieskaita tās, kas vēl nav segušas iepriekšējo sezonu mīnusus.

Investori gatavi maksāt 500 miljonus, jo redz potenciālos tirgus. Viņi patiesībā neko nezina kā būs tālāk, taču redz iespēju. Vegasa ir iespēja, taču augstākā līmeņa profesionālais sports tur nav bijis. Kā tas viss izvērtīsies nav zināms, jo tāsa ir neaprēķināmas ietekmes un riski.

NHL ir bizness. Taču vārds "bizness" nenozīmē "veiksme".

     [+] [-]

, 2016-12-31 17:41, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Hokejs kā sports ir mazs un arī nevar teikt, ka tuvākajā laikā to gaida kas labs. Vienīgā iespēja ir ekspansija Āzijā, taču viena lieta ir sākt to darīt cita - noturēt, kas ir ļoti liels izaicinājums, tajā skaitā NHL.
Ko tu te gvelz?

     [+] [-]

, 2016-12-31 18:10, pirms 8 gadiem
Kardināls rakstīja: Kas ir NHL tirgus, kur viņi ir reāli karaļi? Kanāda un Minesota ar Viskonsinu?
Bēdīgi, taču ASV viņiem nav kur iespraukties, Kanādā - vairs nav kur. Eiropas tirgus, ņemot vērā daudzus apstākļus, ne tikai OS nelaišanu vai vienotas hibrīdizlases veidošanu, NHL vadībai ir atstāts novārtā un uzskatāms par pašsaprotamu. Kas paliek Āzija, Āfrika un Dienvidamerika. Divās pēdējās nekas nebūs. Āzija - tas ir tirgus, taču absolūti neizpētīts un šajā brīdī arī negatavs. KHL tur ieskrēja smagi par agru, taču tas bija tāpēc, lai paspētu būt pirmie.

NHL reitingi svārstās, kas ir pirmais un galvenais rādītājs, ka viņi nav nekur nostiprinājušies, ka hokejs ir modes sastāvdaļa. Tāpat kā kaut kāds TV šovs. Šogad izslēgšanas spēļu rādītāji, atskaitot finālu, bija katastrofāli nokritušies.

Taču jaunais NHL produkts, Pasaules kauss, caurmērā arī bija neinteresants skatītājiem un ASV tirgū mačus, kur nespēlēja vietējie vai kanādieši, skatījās apmēram tikpat cilvēku cik Latvijā skatās mūsu izlases startus OS/PČ. Labi? Nu diezin vai.

Par bankrotiem - pēdējā laikā tādu patiešām ir kļuvis mazāk, taču pēdējo 16 gadu laikā trīs komandas ir pasludinājušas savu bankrotu. Fīniksa bija pēdējā, bet vēl bija Otava un Bufalo 2003. gadā. Ja paplašinām laika periodu vēl vairāk, tā pati Pitsburga pastāvēšanas laikā ir bankrotējusi piat divreiz.

Pie tā rožainā stāsta der pieminēt, ka kopš 2000. gada 20 NHL komandas ir tikušas pie jauniem īpašniekiem. Jā, biznesu pārdošana nav nekas traks, taču šoreiz tas ļoti bieži bija piespiedu solis. Tas labi sasaucas arī ar to apstākli, ka pirms 2016. gada sezonas sākuma 8 NHL komandas iepriekšējā sezonā ir strādājušas ar zaudējumiem un šim astotniekam klāt jāpieskaita tās, kas vēl nav segušas iepriekšējo sezonu mīnusus.

Investori gatavi maksāt 500 miljonus, jo redz potenciālos tirgus. Viņi patiesībā neko nezina kā būs tālāk, taču redz iespēju. Vegasa ir iespēja, taču augstākā līmeņa profesionālais sports tur nav bijis. Kā tas viss izvērtīsies nav zināms, jo tāsa ir neaprēķināmas ietekmes un riski.

NHL ir bizness. Taču vārds "bizness" nenozīmē "veiksme".
Es par OS te vispār nediskutēju. Tāpat arī nediskutēju par salīdzinājumu ar citām major sporta līgām, par tirgus paplašināšanu un Eiropas, Āzijas utt. iekarošanu. Viss, ko es saku ir, ka apgalvojums, ka NHL pasākums beigsies ir absolūti stulbs, jo tam ir savs stabils tirgus, kur varēs pelnīt pa ja pār visiem Dienvidiem iestājas armagdeons.

Esi aprakstījis tās problēmas, ko teicu, ka ir 90to gadu lēmumu sekas.
Šī brīža NHL atrodas vietās, kur tam ir stabils tirgus un ir virkne komandu, kas atrodas galīgi nepiemērotās (vai nu vismaz neattīstītās) vietās. Attiecīgi ieņēmumu līmenis šīm komandām ir ļoti atšķirīgs, bet lai saglabātu konkurētspēju, arī švakākām komandām nekas neatliek kā tērēt, un attiecīgi izdevumu līmenis ir relatīvi līdzīgāks. Saliekot šīs lietas kopā, skaidri saprotams, ka atsevišķas komandas ik gadu zaudēs naudas un atsevišķas komandas svārstīsies (atkarībā no rezultātiem, pārmaiņām komandā, infrastruktūrā utt.).

Fīniksa- jā, Betmens ietiepīgi negrib ļaut to pārcelt tāpēc nekas cits neatlika kā pašiem pirkt komandu, lai tā nebankrotētu. Sabres un Senators ja nemaldos bija Bankruptcy Protection, kas protams arī neko labu nenozīmē, bet tas nav = bankrotu.

Reitingi, regulārajā sezonā bija rekordaugsti. Play-off bija vāji jau minēto iemeslu dēļ + pagājušajā sezonā bija 0 Kanādas komandu.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-01 12:13, pirms 8 gadiem
Es nesaprotu kā kaut kas tāds tiek pieļauts! Viņiem vispār sodu vajadzētu uzlikt par domu vienu un uztaisīt no USA paraugu lai neviens vairs nekad neiztaisās.

Risinājums te ir vienkāršs - Olimpiskai Konitejai vajag pateikt USA pārstāvniecībai neatrisināsiet to kā jūsu hokeja līga tur iztaisās uz olimpiskajām spēlēm nebrauksiet. Šis teātris ātri beigtos.