Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Stenlija kausa fināls sākas ar "Kings" uzvaru Ņūdžersijā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Stenlija kausa fināls sākas ar "Kings" uzvaru Ņūdžersijā
Anže Kopitars gūst uzvaras vārtus
Foto: Reuters/Scanpix

Stenlija kausa izcīņas finālsērija sākusies ar "Kings" uzvaru. Losandželosas komanda pagarinājumā viesos ar 2:1 pieveica Ņūdžersijas "Devils", uzvaras vārtus gūstot Anžem Kopitaram.

Finālsērijas rezultātu ar vārtiem mača 10. minūtē atklāja "Kings" ceturtā maiņa. Latvijas izlases galvenā trenera Teda Nolana dēls Džordans labi nocīnījās pie apmales, atdeva piespēli Kolinam Freizeram, kurš no labā iemetienu apļa pārspēja Martinu Brodēru – 1:0 viesu labā.

"Devils" izlīdzinājumu panāca otrā perioda priekšpēdējā minūtē. Pēc tāla Antona Volčenkova metiena ripa rikošetā trāpīja pa Slavas Voinova krūtīm, ielidojot Džonatana Kvika sargātajos vārtos – 1:1. Trešajā periodā abām komandām bija iespējas, taču teicami darbojās vārtsargi.

Uzvarētājs tika noskaidrots papildlaikā, kurā ilgi nebija jāspēlē. Papildus perioda 9. minūtē "Devils" hokejisti kļūdījās vidus zonā, un Anže Kopitars aizbēga viens pret vienu izgājienā. Slovēņu uzbrucējs eleganti "izģērba" Brodēru, ļaujot "Kings" finālu sākt ar uzvaru – 2:1. Kopitaram otrie uzvaras vārti Stenlija kausa mača papildlaikā. Pirmie bija 2010. gadā pret "Canucks".

"Kings" uzvarējusi 11. spēli pēc kārtas izbraukumā Stenlija kausa izcīņā (skaitot kopā ar pagājušo sezonu). Šogad "Kings" viesos vēl nav zaudējusi, uzvarot visas deviņas spēles, bet kopējā "play off" bilance Losandželosas komandai ir 13-2. Kviks atvairīja 17 metienus, bet Brodēram 23 "seivi". Nākamais mačs sestdien turpat, Ņūdžersijā.

Izmantotie resursi:
ESPN

  -4 [+] [-]

, 2012-05-31 09:59, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Tu esi dzimusi un augusi PSRS ? Šādi uzskati tika piekopti tajā sociālistu valstiņā
Dzimusi jā, augusi nē. Tam nav nekāda sakara ar PSRS laikā piekoptiem uzskatiem. Es ticu zinātnei. Dievu nevar zinātniski pierādīt, tātad Dieva nav Lielākā daļa jauniešu, ko es pazīstu arī ir ateisti, tā kā tas nav nekas neparasts arī mūsdienās, manuprāt.

     [+] [-]

, 2012-05-31 09:59, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, es arī gribēju teikt, ka Kings 4. maiņa izskatījās pat ļoti labi, izņemot pašas pamatlaika beigas, kad viņi nostājās pie iemetiena pretī Henrikam. Un visi goreeksperti runāja par to, ka 4. maiņa NJD esot labāka...
goreeksperti? nevaru izsmadzeņot, ko ar to domāji nevaru arī atcerēties tevis piemninēto sitoāciju, bet uz spēles beigām man sāka palikt grūti, arī Kopitara vārtus nācās skatīties no rīta atkārtojumā, jo kādā trešā ceturtajā OT minūtē nolūzu parasti tomēr esmu pieradusi pa naktīm gulēt

     [+] [-]

, 2012-05-31 10:05, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Dzimusi jā, augusi nē. Tam nav nekāda sakara ar PSRS laikā piekoptiem uzskatiem. Es ticu zinātnei. Dievu nevar zinātniski pierādīt, tātad Dieva nav Lielākā daļa jauniešu, ko es pazīstu arī ir ateisti, tā kā tas nav nekas neparasts arī mūsdienās, manuprāt.
es arī ilgu laiku domāju, ka esmu ateiste, bet ateisti netic pilnīgi nekam. es kaut kam tomēr ticu, baznīcas sludinātasi Dievs ne tuvu nav viss, kam ticēt

     [+] [-]

, 2012-05-31 10:05, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: goreeksperti? nevaru izsmadzeņot, ko ar to domāji nevaru arī atcerēties tevis piemninēto sitoāciju, bet uz spēles beigām man sāka palikt grūti, arī Kopitara vārtus nācās skatīties no rīta atkārtojumā, jo kādā trešā ceturtajā OT minūtē nolūzu parasti tomēr esmu pieradusi pa naktīm gulēt
Nu tie ir tie, kuri krievu un ASV mājaslapās veic visādas analīzes pirms sērijas utt.Tiek salīdzināti dažādi dati par komandām analizēti. Tika teikts un uzskatīts, ka Ņūdžersijai ir garāks sols, tās 4. maiņa guvusi ļoti daudz vārtus līdz šim utt.
Šī spēle gan par to neliecināja...
Nu ja jau Tu uz rīta pusi atlūzi, tad jau nekā, ko ta tad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 10:11, pirms 13 gadiem
MACHETEforever rakstīja: Tas nespējnieku birojs ?
Varbūt arī nespējnieku, bet tas nav interesanti, atkarībā no mantiskā stāvokļa sapērk vel viņ zin ko un ta lielās. Lielākai daļai spēlētāju uzspļaut uz to pilsētu, kuru viņš pārstāv komandā u.t.t. Labāk nespējnieku, bet vismaz savējie pārsvarā.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-31 10:12, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: NHL finālā uzvar tā komanda , kurai regulāri uguņo 3 maiņas. Nenovērtē LA par zemu.
Ak tā gan, labi, ka Tu man to atgādināji.Kā es to varēju aizmirst...
Tiešām paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 10:12, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: es arī ilgu laiku domāju, ka esmu ateiste, bet ateisti netic pilnīgi nekam. es kaut kam tomēr ticu, baznīcas sludinātasi Dievs ne tuvu nav viss, kam ticēt
Es daudz kam ticu, tāpēc laikam neesmu standarta ateiste, bet nu, citu vārdu tam arī nevar piemērot

  -1 [+] [-]

, 2012-05-31 10:13, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Dievs ir , tici man ...Nu vismaz es viņam ticu. Lielākā daļa jauniešu , kurus es pazīstu tic Dievam, iespējams, tas ir izskaidrojams , ka es dzīvoju Latgalē
Neticu. Bet, ja esi no Latgales, tad saprotu, kāpēc Tu tici.

     [+] [-]

, 2012-05-31 10:14, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: ko vispār var pierādīt zinātne? tikai to ka ziepju gabals ūdenī nepeld... beidz taču sevi apkaunot runājot tādas glupības
Acīmredzot, Tevi neinteresē zinātne, ja Tu vari ko tādu apgalvot. Ar to arī viss skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-31 10:19, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu tie ir tie, kuri krievu un ASV mājaslapās veic visādas analīzes pirms sērijas utt.Tiek salīdzināti dažādi dati par komandām analizēti. Tika teikts un uzskatīts, ka Ņūdžersijai ir garāks sols, tās 4. maiņa guvusi ļoti daudz vārtus līdz šim utt.
Šī spēle gan par to neliecināja...
Nu ja jau Tu uz rīta pusi atlūzi, tad jau nekā, ko ta tad
ak tā, nu man nekādas pirmsspēles analīzes nesanāca lasīt, bet spēles komentētāji gan kaut ko runāja par to, ka līdz šim velnu ceturtā maiņs bijusi daudz labāka par LA ceturto, bet šonakt Nolans un ko viņu visus nolika pie vietas

un tu jau nu varēji būt džentlmenis un pastāstīk, kas tad tur īsti bija nu atlūzu uz rīta pusi, nav man tā trenniņa pagaidām, bet gan jau līdz sērijas beigām būs - esmu sev apsolījusi nepalaist garām nevienu šīs finālsērijas spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 10:23, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Es daudz kam ticu, tāpēc laikam neesmu standarta ateiste, bet nu, citu vārdu tam arī nevar piemērot
nu pagāns varētu būt viens no vārdiem, ko vari piemērot - ticu daudz kam, kas nāk no dabas, tam, kam ticēja cilvēki, pirms daži naudas kāri vīriņi izdomāja baznīcu

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 10:27, pirms 13 gadiem
Vou, runājam par Dievu NHL sadaļā. NICE! Nu tad es arī pateikšu savas domas-neticu Dievam, bet ticu, ka ir kāds augstāks spēks (un ne jau sirma večuka paskatā), kas regulē visu notiekošo visumā. Kaut kāda fizikas parādība, kura vēl nav pierādīta. Ja tā ir ticība, tad es esmu ticiāgais. Bet, ja kāds pasaka, ka viss ir nejaušības, ar rungu pakaļ neskrienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-31 10:44, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Vou, runājam par Dievu NHL sadaļā. NICE! Nu tad es arī pateikšu savas domas-neticu Dievam, bet ticu, ka ir kāds augstāks spēks (un ne jau sirma večuka paskatā), kas regulē visu notiekošo visumā. Kaut kāda fizikas parādība, kura vēl nav pierādīta. Ja tā ir ticība, tad es esmu ticiāgais. Bet, ja kāds pasaka, ka viss ir nejaušības, ar rungu pakaļ neskrienu.
Katra cilvēka dzīvi un tās gājumu nosaka augstāki spēki, var saukt to kā grib, Dievs, Liktenis vai kā tml. Tas ir pilnīgi skaidrs.Katram tas ir ielikts šūpulī.Kā teica viens gudrs cilvēks,- kam lemts noslīkt, tam ķieģelis uz galvas nekad neuzkritīs.
Dzīvei nav jēgas bez ticības un mērķa uz kuru tiekties.Nav obligāti tādēļ jāiet baznīcā.

Lāsma var neticēt nevienam, no tā viņa laimīgāka nepaliek. Starp citu interesanti, es gan domāju, ka jaunu cilvēku pievēršanās ticībai pēdējos gados ir gājusi plašumā. Acīmredzot Lāsma apgrozās citās aprindās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-31 10:56, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Katra cilvēka dzīvi un tās gājumu nosaka augstāki spēki, var saukt to kā grib, Dievs, Liktenis vai kā tml. Tas ir pilnīgi skaidrs.Katram tas ir ielikts šūpulī.Kā teica viens gudrs cilvēks,- kam lemts noslīkt, tam ķieģelis uz galvas nekad neuzkritīs.
Dzīvei nav jēgas bez ticības un mērķa uz kuru tiekties.Nav obligāti tādēļ jāiet baznīcā.

Lāsma var neticēt nevienam, no tā viņa laimīgāka nepaliek. Starp citu interesanti, es gan domāju, ka jaunu cilvēku pievēršanās ticībai pēdējos gados ir gājusi plašumā. Acīmredzot Lāsma apgrozās citās aprindās...
Es vienkārši paļaujos uz šo augstāko spēku, bet tādas iešanas baznīcās, konkrētas reliģijas utt., tie jau ir pašu cilvēku izdomājumi un centieni šo "spēku" kaut kā konkrēti definēt, kas, manuprāt, ir pilnīgi lieki. Turklāt daudzi to izmanto ļaunprātīgi. Būs aitas, būs cirpēji...

     [+] [-]

, 2012-05-31 11:02, pirms 13 gadiem
Tikai un vienīgi KARAĻI!
Katru gadu ceru un LA panākumiem, bet diemžēl tā arī nesagaidu, bet šogad.. ŠOGAD IR GADS, kad karaļiem izdosies!

     [+] [-]

, 2012-05-31 11:22, pirms 13 gadiem
Lasu un nesaprotu - šeit hoķi apspriež vai esības jautājumus))??
Ja par spēli - tad noskatījos tikai momentus - nezinu, šķita visnotaļ garlaicīga, kaut gan bija gan daži skaisti kombinacionāli veidojumi, gan seivi, gan labi veidota aizsardzības spēle. Kopumā esmu par velniem, kaut gan, ja būtu jāliek piķis - uzliktu uz Kingiem, tiem izskatās, ka vairāk gribās))

     [+] [-]

, 2012-05-31 11:50, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Divu līdzvērtīgu pretinieku cīņa, lielisks hokejs !
Pēc NJD čudogola ilgāku laiku komandas cīnījās par in iciatīvu, pārsvars vienubrīd bija te vienai, te otrai komandai, 3. perioda sākumā likās, ka NJD izvirzīsies vadībā, bet pēc tam LAK izlīdzināja spēli.Parisi gūst vārtus gluži kā Maradona ar " dieva rokas palīdzību "...!
Viss varēja beigties jau pamatlaikā, pēc Ričardsa -Dautija saspēles večuks Brodērs pēdējās minūtēs ievilka velnus pagarinājumā...
Par līdzvērtīgu pretinieku cīņu piekrītu, bet lielisks hokejs? Skatoties kas ko saprot ar lielisku hokeju! Man spēle likās neskatāma - viens vienīgs presings un forčekings viduszonā, visi spēlē uzmanīgi tā kā krievi 2. pasaules karā it kā "aiz muguras būtu Maskava un ne soli atpakaļ"!!! Divu "aizsardzības hokeju" piekopjošu komandu duelis.... pārfrāzējot M. Rītiņu.... kas var būt garlaicīgāks par šo?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 11:56, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Dzimusi jā, augusi nē. Tam nav nekāda sakara ar PSRS laikā piekoptiem uzskatiem. Es ticu zinātnei. Dievu nevar zinātniski pierādīt, tātad Dieva nav Lielākā daļa jauniešu, ko es pazīstu arī ir ateisti, tā kā tas nav nekas neparasts arī mūsdienās, manuprāt.
Domu Tu vari zinātniski pieradīt, "sataustīt", redzēt? Vai tas nozīmētu, ka domu nav....?

     [+] [-]

, 2012-05-31 11:59, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Par līdzvērtīgu pretinieku cīņu piekrītu, bet lielisks hokejs? Skatoties kas ko saprot ar lielisku hokeju! Man spēle likās neskatāma - viens vienīgs presings un forčekings viduszonā, visi spēlē uzmanīgi tā kā krievi 2. pasaules karā it kā "aiz muguras būtu Maskava un ne soli atpakaļ"!!! Divu "aizsardzības hokeju" piekopjošu komandu duelis.... pārfrāzējot M. Rītiņu.... kas var būt garlaicīgāks par šo?

Lielisks hokejs pirmkārt ir tāds, kur dominē spriedze, sasrindzinājums, kur līdzvērtīgi pretinieki spēlē viens pret otru, forčekings un agresīvs presings ir tieši tas, kas šo hokeju padara baudāmu !! kur vieni vārti , viena kļūda vai paviršība var izšķirt spēles likteni, tieši kā arī notika šorīt. Tas ir lielisks hokejs.
Vai tiešām arī Tu esi Pitsburgas-Filadelfijas stila piekritējs, kur dominē handbola cienīgi rezultāti???
Jā, metienu pa vārtiem pa vārtiem nebija pārāk daudz, kā tad Tu uzmetīsi, ja neļauj???

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 12:04, pirms 13 gadiem
Devils - Kings atgadina Kanada - Krievija, Devils ir tik skaista saspele kad prieks skatities, nesmu ne par vienu komandu, par skaistu hokeju!

     [+] [-]

, 2012-05-31 12:09, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kam ticēja Latvieši pirms atnāca svešu zemju kungi un uzspieda savu ticību ? Pieturos pie to senlatviešu domu gājiena,nevis uzspiesto ticību pekstiņiem.
Starp citu tas būtu vispareizākais, ko mums letiņiem vajadzētu darīt, jo katrai tautai tā viņas, ja tā var teikt, "vietējā ticība"(dievi, paražas u.t.t) bija pielāgoti tieši viņu dzīvesveidam, un pasaules saprašanai un pārņemt svešu tautu ticību it kā arī kaut kādu "vienīgo pareizo"..... man arī kaut kā neliekas īsti pareizi.... mēs tad kaut kur zaudējam savu identitāti un unikālumu uz citu tautu fona!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 12:13, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja:
Lielisks hokejs pirmkārt ir tāds, kur dominē spriedze, sasrindzinājums, kur līdzvērtīgi pretinieki spēlē viens pret otru, forčekings un agresīvs presings ir tieši tas, kas šo hokeju padara baudāmu !! kur vieni vārti , viena kļūda vai paviršība var izšķirt spēles likteni, tieši kā arī notika šorīt. Tas ir lielisks hokejs.
Vai tiešām arī Tu esi Pitsburgas-Filadelfijas stila piekritējs, kur dominē handbola cienīgi rezultāti???
Jā, metienu pa vārtiem pa vārtiem nebija pārāk daudz, kā tad Tu uzmetīsi, ja neļauj???
Zdrasķi!!! Diez kas tad man ir viena no mīļākajām komandām? Vai tik ne Filadelfija?! Nu protams, ka esmu Pit- Phi hokeja drīzāks piekritējs nekā šitāds "savas suņu būdas" sargāšanas hokeja fans!!!! Tā teikt, spēlē pats un ļauj spēlēt arī citiem!