Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Karsums nosūtīts uz "Lightning" fārmklubu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Karsums nosūtīts uz "Lightning" fārmklubu
Mārtiņš Karsums
Foto: AP

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubs Tampabejas ''Lightning'' nosūtījis Latvijas izlases uzbrucēju Mārtiņu Karsumu uz fārmklubu Norfolkas ''Admirals'', kas spēlē Amerikas Hokeja līgā (AHL).

Vakar Karsums tika iekļauts ''Lightning'' neaizsargāto spēlētāju sarakstā, bet šodien kļuvis zināms, ka uzbrucējs nosūtīts uz Tampabejas kluba fārmklubu Norfolkas ''Admirals''. Bez Karsuma šāds liktenis piemeklējis vēl deviņus hokejistus.

Pagājušajā sezonā Karsums ''Lightning'' un Bostonas ''Bruins'' sastāvā NHL piedalījās 24 spēlēs (18 Tampabejā), nopelnot sešus rezultativitātes punktus (1+5). AHL viņam ir krietni lielāka pieredze - Providensas ''Bruins'' sastāvā 176 regulārā čempionāta spēles (59+80) un 22 mači ''play off'' jeb Kaldera kausa izcīņā, kurā 23 gadus vecais hokejists savācis 14 punktus (10+4).

Izmantotie resursi:
oursportscentral.com



  +6 [+] [-]

, 2009-09-27 11:13, pirms 15 gadiem
janķelis rakstīja: Nosauc lūdzu kādus spilgtus piemērus!
Džejs Pandolfo (Ņūdžersijas "Devils"), +/- arī Kriss Dreipers (Detroitas "Red Wings"), tas no tiem, kas uzreiz prātā nāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-09-27 11:16, pirms 15 gadiem
Makaka7 rakstīja: Tampabejas vadība ir ped.ņi. Ēbreju pediņi
Ļoti kopumā patīk sportacentra portāla komentātāji, bet par šo esmu lielā neizpratnē-labi vienam ienāk prātā kādu nolamāt par p... bet vēl saliek plusus - vai tad Tampabejas komandas vadītāji neko nejēdz no hokeja-ja ir vienvirziena līgums tas nozīmē ka vadība augustā ticēja Karsumam un cerēja uz labu vai vismaz vidēju spēli, bet ja tagad aizsūta uz fārrmklubu tad tas nozīmē ka Karsuma sniegums galīgi neapmierina, NHL apskatnieki arī savos apskatos Karsumu septembrī minējuši kā sportistu kurš ļoti neveiksmīgi pagaidām spēlē. Es arī ļoti pārdzīvoju un tomēr ceru Karsumu ieraudzīt Tampas sastāvā NHL bet rakstīt šādus komentārus ir tīņu stilā-ja man nepatīk ko otrs dara tad viņš ir ... bet ja patīk tad viņš ir labais. Vai cilvēki labprāt sūtīs uz fārmklubu hokejistu saglabājot viņam NHL spēlētāja algu-ne jau aiz naida vai nepatikas pret sportistu , bet Karsums pagaidām nevelk. Cerēsim ka pagaidām.

 +14 [+] [-]

, 2009-09-27 11:17, pirms 15 gadiem
HC MVD

Znaroks jau zvana...
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-27 11:25, pirms 15 gadiem
Vienkarsi jabut labakajam Ahl kluba un tad toc panems uz NHL !

     [+] [-]

, 2009-09-27 11:27, pirms 15 gadiem
Makaka7 rakstīja: Šinī jautājumā nespēju būt objektīvs, domāju ari daudzi komentētāji, jo CIK VAR?
Bet domāju ka pats saproti ka Viss atkarīgs no paša Karsuma. Es godīgi nezinu cik pārbaudes spēlēs Karsums guva vārtus un piespēles, bet cītīgi lasīju visu par NHL un pats nereizi neatradu ka Karsumam būtu rezultativitātes punkti. Varbūt kāds zin precīzi cik spēles septembrī ir Karsumam un cik punkti ja ir.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-27 11:33, pirms 15 gadiem
jurchiks1995 rakstīja: Vienkarsi jabut labakajam Ahl kluba un tad toc panems uz NHL !
Iguldens bija labākais savā klubā iepriekšējā sezonā 65 rezultativitātes punkti 72 spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-27 11:35, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Iguldens bija labākais savā klubā iepriekšējā sezonā 65 rezultativitātes punkti 72 spēlēs.
Bet kopumā priekš AHL tas ir pamaz.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-27 11:35, pirms 15 gadiem
man jau liekas ka karsumu mēs reāli pārvērtējam, ļoti viduvējs pasaules līmenim da vel maza auguma, varbūt eiropā šim ietu labāk, bet mani māc lielas šaubas, normāls plejers, nedomāju ka mārtiņs rīgā spīdētu, kaut gan nekad nevajag aizmirst ka hokejs ir komandu sporta veids, un vismaz 70-80% no katra spēlētāj maiņā ir atkarīgs no partneriem, protams ja vien viņi nav tik izcili meistari ka spēj vienatnē izlauzties cauti pretiniekam aizsardzībai un vēl kīperu apspēlēt(kā vakar abi cska goli)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-27 11:47, pirms 15 gadiem
Kāds vel fārmklubs bļin
Tad jau labāk KHL, ja NHL nenovērtē karsumu. KHL jau toč iegūtu daudz vairāk nekā spēlējot kaut kādā AHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-27 11:50, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet kopumā priekš AHL tas ir pamaz.
Daudz tas nav piekrītu -bet tikai tādā nozīmē lai uzreiz tiktu uz NHL. Man skomentārs drīzāk bija atbilde uz repliku -ja būsi labākais savā klubā AHL tad tiksi uz NHL-es jau pats šai domai nepiekrītu. Vari būt rezultatīvākais visā AHL , bet ja pēc sezonas nevilksi tad būsi turpat.
Starp AHL un NHL ir diezgan liela starpība-teiktu tā precīzi pavidu starp AHL un NHL ir KHL. Ja prasītu kuram līmenim tuvāk ir KHL tad būtu grūti-šķiet KHL ir vienādā attālumā no NHL un AHL- šeit domāju tikai sportisko pusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-27 11:57, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ir tikai maza starpība : Radulovs savos 23 jau ir divkārtējais pasaules čempions. Līderis bija gan NHL,gan KHL savās komandās. Karsums tikai sapņo nostiprināties,tikti NHL.Radulovs savos 21 jau bija pasūtījis NHL klubu 3 mājas tālāk. Šie spēlētāji nav salīdzināmi,ja nu vienīgi ir vienaudži
Ja Karsums būtu piedzimis kā krievs vai kanādietis, tad arī viņš, iespējams, jau būtu gan pasaules čempions, gan būtu nostiprinājies NHL un, ja būtu gribējis, varbūt būtu arī kādu pasūtījis 3 mājas tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-09-27 12:00, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja Karsums būtu piedzimis kā krievs vai kanādietis, tad arī viņš, iespējams, jau būtu gan pasaules čempions, gan būtu nostiprinājies NHL un, ja būtu gribējis, varbūt būtu arī kādu pasūtījis 3 mājas tālāk.
Karsums lai kā mēs latviešu fani to gribētu Kanādas vai Krievijas izlasei tuvumā nebūtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-27 12:04, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Dzelžaina loģika un ja viņam būtu riteņi,viņš būtu tramvajs . Tavuprāt lai tiktu uz NHL pietiek tikai ar kanādas vai krievijas pilsonību . Ja nav ko teikt labāk neteikti neko ! Līdzināt Karsumu ar Radulovu ir vairāk nekā apsurds.Labi ka vēl ar Jāgru nesalīdzināja .
Tu nesaprati, ko es gribēju pateikt, pasēdi un padomā. Tad, kad izdomāsi, tad atļauju atvainoties

  +2 [+] [-]

, 2009-09-27 12:04, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet kopumā priekš AHL tas ir pamaz.
AHL pagājušo sezonu rezultatvākais spēlētājs arī netiek uz NHL. lai gan stati AHL viņam vairāk kā iespaidīgi, 69.spēlēs 60 vārti, un vēl 37 piespēles... nesaprotu, kāpēc šis uz KHL nebrauc, neticu, ka tādam neviens klubs nepiedāvāja līgumu...
ja kādam interesē eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Alexandre Giroux
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-27 12:06, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Diez vai.
Ja hokejists ir nonācis NHL apritē, tad jau vairs nav svarīgi vai tu esi čigāns, ēbrejs, latvietis vai krievs. Tad jau viss ir paša rokās, kājās un galvā.
Nonākt šai NHL apritē letiņiem ir mazliet grūtāk nekā hokeja Top valstu hokejistiem, bet pēc tam tik jarullē.
Runa nav par NHL apriti, bet par iespējām sākot jau no agras bērnības, par trenriem, par izlasēm, par izlašu treneriem utt. Ja Radulovs jaunībā varēja Krievijā spēlēt labā līmenī, tad Karsums savu karjeru pieaugušo hokejā, šķiet, sāka pie Pastes Vilkos Un tā ir liela atšķirība

  +1 [+] [-]

, 2009-09-27 12:07, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: nu lai panjem kaut sliktaakais NHL klubs...... nu johaid
Dinamo, Dinamo Rīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-27 12:08, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Dzelžaina loģika un ja viņam būtu riteņi,viņš būtu tramvajs . Tavuprāt lai tiktu uz NHL pietiek tikai ar kanādas vai krievijas pilsonību . Ja nav ko teikt labāk neteikti neko ! Līdzināt Karsumu ar Radulovu ir vairāk nekā apsurds.Labi ka vēl ar Jāgru nesalīdzināja .
par krievu nepiekrītu, bet par kanādieti gan, jo ja NHL klubiem principā ir līdzīgi spēlētāji (pēc līmeņa), Karsums un kāds kanādietis, tad protams viņi ņems kanādieti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-27 12:11, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Atvainoties es vienmēr varu,bet tavu domu gājienu grūti saprasti. Paskaties kādi kadri,ar kādiem drafta nr un pilsonībām jau ir nosūtīti uz farmu !
Man tiešām vienlaga, kas ir vai nav nosūtīts uz farmu. Ja Karsums ir nosūtīts, tad skaidrs, ka viņš nav pelnījis šobrīd būt NHL. Taču tas, ko es gribēju pateikt to, ka par labu hokejisti vieglāk ir kļūt Krievijā vai Kanādā, nevis Latvijā. Tādēļ arī salīdzināt kādu ar Radulovu ir muļķīgi. Citas iespējas. Tāpat arī - ja Olijars būtu piedzimis kā ķīnietis, viņš skrietu ātrāk par Ļju Sjanu

     [+] [-]

, 2009-09-27 12:13, pirms 15 gadiem
Makaka7 rakstīja: Tampabejas vadība ir ped.ņi. Ēbreju pediņi
žīdi. ēbreji ir Krievijā.
Bet par Karsumu škrobe...