Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Blue Jackets" paraksta līgumu ar latviešu vārtsargu Kivlenieku

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Blue Jackets" paraksta līgumu ar latviešu vārtsargu Kivlenieku
Matīss Edmunds Kivlenieks
Foto: instagram.com/matiss35

Nacionālās hokeja līgas klubs Kolumbusas "Blue Jackets" parakstījis līgumu uz trim gadiem ar 20 gadus veco latviešu vārtsargu Matīsu Kivlenieku, kurš aizvadītajā sezonā tika atzīts par ASV spēcīgākās junioru līgas labāko spēlētāju.

20 gadus vecais Matīss Kivlenieks uz Ziemeļameriku devās 2013. gadā. Aizvadītajā sezonā viņš sargāja "Sioux City Musketeers" vārtus, atvairot 93,2% pretinieku metienu, vidēji ielaižot 1,85 ripas, piecas reizes nosargājot cietoksni neskartu un palīdzot komandai uzvarēt regulārajā čempionātā.

Pēcāk latvietis tika atzīts par USHL (ASV spēcīgākā junioru līga) labāko vārtsargu un labāko spēlētāju, kā arī tika iekļauts simboliskajā izlasē. Viņš bija līgas līderis uzvarās, atvairīto metienu procentā, vidēji ielaistajās ripās, sausajās spēlēs un ieņēma otro vietu aizvadītajās minūtēs. Gan vidēji ielaistās ripas, gan atvairīto metienu procents bija otrais labākais rādītājs USHL vēsturē.

"Musketeers" neizdevās aizsniegties līdz uzvarai izslēgšanas spēlēs, finālā piektajā mačā piekāpjoties Čikāgas "Steel", un par izslēgšanas spēļu vērtīgāko spēlētāju tika atzīts latvietis Eduards Tralmaks. Kivlenieks atvairīja 92,5% metienu un vidēji ielaida 2,08 ripas, kā arī divas reizes nosargāja vārtus sausā.

Kivlenieks pārstāvējis gan Latvijas U18, gan U20 izlases. 2016. gada ievadā viņš palīdzēja junioriem atgriezties pasaules elitē un tika atzīts par pirmās divīzijas labāko vārtsargu. Identisks gods viņam tika arī iepriekšējā turnīrā.

Interesi par Kivlenieku izrādīja vēl vairākas Nacionālās hokeja līgas komandas, tomēr priekšroka tika dota Kolumbusai. "Blue Jackets" 2014. gadā ar 76. numuru draftēja Latvijas izlases pirmo numuru Elvi Merzļikinu.

Kolumbusas "Blue Jackets" pirmais vārtsargs ir krievs Sergejs Bobrovskis, kurš 2013. gadā tika atzīts par labāko visā līgā, bet šajā sezonā ar atvairīto 93,1% metienu ieņēma pirmo vietu. Aiz viņa muguras atrodas 23 gadus vecais Jonass Korpisalo, kurš bija Somijas pamatvārtsargs pasaules čempionātā.

Izmantotie resursi:
https://www.nhl.com/bluejackets

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:14, pirms 8 gadiem
Mums laikam vārtsargu top līgās vairāk nekā laukuma spēlētāju

  +3 [+] [-]

, 2017-05-25 23:15, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, netrako, buy-out nav, bet ir gadījumi, kad puses vienojas par līguma izbeigšanu. Ja Merzlijs ar klubu, teiksim, nākamgad var izlemt pārtraukt attiecības, ja Elvis sataisīsies uz NHL. Klubs taču saprot, ka čalim ir NHL sapnis, un nav jau nekāds cietums... Pēc šīs sezonas situācija ar Blue Jackets vārtsargiem varētu būt interesanta, un īstais brīdis Merzļikinam. Nebūtu slikti 2019./2020. gada sezonā, ja Elvis būs nr.2 un Kivlenieks nr.3...
Kāpēc viņam pārtraukt līgumu? Jau iepriekš, parakstot šo trīs gadu līgumu, teica, ka no Lugano prom neies. Kāpēc iet uz Kolumbusu, ja pēc tam varēs izvēlēties jebkuru komandu? Pie tam, Šveicē viņš ir vislabāk apmaksātais vārtsargs, un pelna tādu naudu, ko ar entry-level kontraktu (kas jāslēdz, ja taisīs tavu variantu - pārtrauks līgumu ar Lugano ātrāk) nenopelnīs.

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:15, pirms 8 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Mogo ir vaards

IESAKU
zemnieku saimniecības vaislas bullim

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:16, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pārsteigums man
Es nebrīnītos, ja nākamgad kādu divvirzienu parakstīs Punnenovs... ja viņam būs teicama sezona NLA. Domāju, ka tas ir itin reāli.
Slēpts komentārs: BayernM

  -2 [+] [-]

, 2017-05-25 23:18, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: kO TU TUR MURGO?
Murgoju, nemurgoju, to lai lem katrs pats, bet pēc šī čempionāta esmu vēl vairāk pārliecināts, ka Korpisalo nav gatavs 2nr vietai NHL, visi redzēja, kā šis čempī spēlēja

Forsbergs, labi stati AHL, bet ja NHL nospēlēta tik 1 spēle šosezon, tad nu laikam nav ar neko labāks par Korpisalo

Nezinu, varbūt par daudz fantazēju, bet pēc nākamās sezonas, ja Kolumbusa neatradīs kādu GK (Nedomāju, ka ko tādu darīs) tad Elvim ir gandrīz vai garantēta vieta kā backup Bobam

Pietam Korpisalo tiesības izpirka Vityaz un kautkādas baumas teica par to, ka šie meginās Korpisalo dabūt, nezinu vai patiesība, bet..

  +5 [+] [-]

, 2017-05-25 23:19, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Amon Goeth? Ko????
Top liigaas???
Tu ar galvu sienaa esi skreejis??
Ahl nr.2 gk, un punennova ligas tu uzskati par labaam ligaam?
Un ko parejie? Parejie ir ar wanna-be nekaadiem ligumiem.. ok Elvis speelee Sveicee...
Ar ko Punnenova NLA ir sliktāka par Merzļikina NLA?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:19, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Amon Goeth? Ko????
Top liigaas???
Tu ar galvu sienaa esi skreejis??
Ahl nr.2 gk, un punennova ligas tu uzskati par labaam ligaam?
Un ko parejie? Parejie ir ar wanna-be nekaadiem ligumiem.. ok Elvis speelee Sveicee...
Punnenovs arī spēlē Šveicē...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:20, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Amon Goeth? Ko????
Top liigaas???
Tu ar galvu sienaa esi skreejis??
Ahl nr.2 gk, un punennova ligas tu uzskati par labaam ligaam?
Un ko parejie? Parejie ir ar wanna-be nekaadiem ligumiem.. ok Elvis speelee Sveicee...
Jā, NLA ir vāja līga. Piedod, Tev taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:21, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Kāpēc viņam pārtraukt līgumu? Jau iepriekš, parakstot šo trīs gadu līgumu, teica, ka no Lugano prom neies. Kāpēc iet uz Kolumbusu, ja pēc tam varēs izvēlēties jebkuru komandu? Pie tam, Šveicē viņš ir vislabāk apmaksātais vārtsargs, un pelna tādu naudu, ko ar entry-level kontraktu (kas jāslēdz, ja taisīs tavu variantu - pārtrauks līgumu ar Lugano ātrāk) nenopelnīs.
Kāpēc, kāpēc, a tāpēc, ka viņam ir ambīcijas, un pēdējās intervijās neslēpj, ka sapnis ir NHL. Jau tagad viņš faktiski visu izdarījis NLA, īsti kur augt tajā vidē vairs nav. Un nav viņam 35 gadi, kad jau gribas mieru un naudiņu. Es domāju, ka naudas jautājums viņam vispār šobrīd ir otršķirīgs. Mēs visi zinām, ka viņš ir emocionāls, spridzīgs vārtsargs, viņam nepatīk sēdēt uz vietas. Un ja vēl nākamsezon būs teicamas iespējas paņemt nr. 2 Kolumbusā... Klubs neliks šķēršļus, ja viņi savstarpēji vienosies. Kā jau teicu, Elvis jau ir praktiski izaugsmes iespējas NLA izsmēlis. Jau tagad. Prognozēju, ka pēc nākamās sezonas, max, divām, viņš būs NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:22, pirms 8 gadiem
Ļoti iespējams, kā jau kāds minēja, ka Punnenovs varētu noslēgt divvirzienu ar kādu NHL klubu, pie nosacījuma ja aizvadīs patiešām izcilu sezonu, cerešim DOD DIEVS!

Tas būtu iespaidīgi - Merzļikins, Kivlenieks, Gudļevskis mby, Punnenovs, Mitens drīz

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:25, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāpēc, kāpēc, a tāpēc, ka viņam ir ambīcijas, un pēdējās intervijās neslēpj, ka sapnis ir NHL. Jau tagad viņš faktiski visu izdarījis NLA, īsti kur augt tajā vidē vairs nav. Un nav viņam 35 gadi, kad jau gribas mieru un naudiņu. Es domāju, ka naudas jautājums viņam vispār šobrīd ir otršķirīgs. Mēs visi zinām, ka viņš ir emocionāls, spridzīgs vārtsargs, viņam nepatīk sēdēt uz vietas. Un ja vēl nākamsezon būs teicamas iespējas paņemt nr. 2 Kolumbusā... Klubs neliks šķēršļus, ja viņi savstarpēji vienosies. Kā jau teicu, Elvis jau ir praktiski izaugsmes iespējas NLA izsmēlis. Jau tagad. Prognozēju, ka pēc nākamās sezonas, max, divām, viņš būs NHL.
Nav viņš visu izdarījis NLA - čempiontitula nav. Klubs jau ir aizlicis šķērsli, iedodot tādu līgumu un Elvis pats ir teicis, ka to godīgi atstrādās, jo Lugano viņam daudz ko devuši!
Es nevienu brīdi neteicu, ka Merzļikins nebūs NHL! Pēc būtības viņš, manuprāt, jau tagad ir NHL līmeņa vārtsargs. Viss, ko es saku, ir tas, ka vēl divus gadus nospēlēs Šveicē un tad vairs nebūs Kolumbusas īpašums, tāpēc varēs aiziet uz jebkuru komandu un iespējams, ka Kivleniekam ar Elvi nebūs jākonkurē!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:25, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāpēc, kāpēc, a tāpēc, ka viņam ir ambīcijas, un pēdējās intervijās neslēpj, ka sapnis ir NHL. Jau tagad viņš faktiski visu izdarījis NLA, īsti kur augt tajā vidē vairs nav. Un nav viņam 35 gadi, kad jau gribas mieru un naudiņu. Es domāju, ka naudas jautājums viņam vispār šobrīd ir otršķirīgs. Mēs visi zinām, ka viņš ir emocionāls, spridzīgs vārtsargs, viņam nepatīk sēdēt uz vietas. Un ja vēl nākamsezon būs teicamas iespējas paņemt nr. 2 Kolumbusā... Klubs neliks šķēršļus, ja viņi savstarpēji vienosies. Kā jau teicu, Elvis jau ir praktiski izaugsmes iespējas NLA izsmēlis. Jau tagad. Prognozēju, ka pēc nākamās sezonas, max, divām, viņš būs NHL.
Pēc divām jau viņam līgums beidzas un tur jau nu manuprāt ir neizbēgms līgums ar CBJ

Bet principā piekrītu, Elvis ir savā ziņā traks, un nemīl sēdēt uz vietas, ja šinī gaidamājā sezonā izcīnīs titulu, ļoti iespējams, ka redzēsim Elvi 2018/19 gadā NHL

Bet titulu gan šis grib paķert, tas varētu būt vienīgais kas vinu vēl pagaidām piebremzē, aizejot no Lugano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:26, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Ļoti iespējams, kā jau kāds minēja, ka Punnenovs varētu noslēgt divvirzienu ar kādu NHL klubu, pie nosacījuma ja aizvadīs patiešām izcilu sezonu, cerešim DOD DIEVS!

Tas būtu iespaidīgi - Merzļikins, Kivlenieks, Gudļevskis mby, Punnenovs, Mitens drīz
Izlasei īstā pļauja jau nākamgad, pirms Elvis, Ivars dodas uz Ameriku. Un ja vēl ir Gudijs būs pieejams... Bet vispār esmu priecīgs, ka bums notiek tieši ar golijiem. Goliji ir pamatu pamats.

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:27, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Nav viņš visu izdarījis NLA - čempiontitula nav. Klubs jau ir aizlicis šķērsli, iedodot tādu līgumu un Elvis pats ir teicis, ka to godīgi atstrādās, jo Lugano viņam daudz ko devuši!
Es nevienu brīdi neteicu, ka Merzļikins nebūs NHL! Pēc būtības viņš, manuprāt, jau tagad ir NHL līmeņa vārtsargs. Viss, ko es saku, ir tas, ka vēl divus gadus nospēlēs Šveicē un tad vairs nebūs Kolumbusas īpašums, tāpēc varēs aiziet uz jebkuru komandu un iespējams, ka Kivleniekam ar Elvi nebūs jākonkurē!
Paskaidrojiet, kāpēc pēc diviem gadiem vairs nebūs CBJ īpašums? Nezinu tos visus noteikumus..lūdzu

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:29, pirms 8 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Gudis ir piemers ka izsisties nevar!!!
Gudļevskis ir piemērs, ka NHL un AHL vajag strādāt katru dienu, nevis gremdēties atmiņās par 1:2 zaudējumu Kanādai.

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:29, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Paskaidrojiet, kāpēc pēc diviem gadiem vairs nebūs CBJ īpašums? Nezinu tos visus noteikumus..lūdzu
Jo Elvim būs 25 gadi, un tajā vecumā, ja nav parakstīts līgums, viņš vairs nebūs Kolumbusas īpašums. Tāpat kā Girgensons, kuram līdz 25 gadiem, beidzoties līgumam, visu laiku būs restricted free agent.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:29, pirms 8 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Kad sapņo, aizver acis! Esi reāls, nevis te uz emocijām dragā.
Sapņot nav aizliegts, zini par Kivlenieku neviens nedomāja, ka spēs parakstīt entry level, vēl februārī viss gāja uz mierīgu ceļu pa NCAA, bet te tev lūk - Kontrakts ar CBJ - tāpēc GK mums ir talantīgi, ceru un ticu, ka Punnenovs izsitīsies

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:29, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Paskaidrojiet, kāpēc pēc diviem gadiem vairs nebūs CBJ īpašums? Nezinu tos visus noteikumus..lūdzu
Ir noteikts termiņš, kurā komandai ir jānoslēdz līgums ar draftēto spēlētāju. Ja tas netiek izdarīts, tad visas tiesības uz viņu tiek zaudētas.

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:30, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Jo Elvim būs 25 gadi, un tajā vecumā, ja nav parakstīts līgums, viņš vairs nebūs Kolumbusas īpašums. Tāpat kā Girgensons, kuram līdz 25 gadiem, beidzoties līgumam, visu laiku būs restricted free agent.
Okey, paldies

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:31, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Nav viņš visu izdarījis NLA - čempiontitula nav. Klubs jau ir aizlicis šķērsli, iedodot tādu līgumu un Elvis pats ir teicis, ka to godīgi atstrādās, jo Lugano viņam daudz ko devuši!
Es nevienu brīdi neteicu, ka Merzļikins nebūs NHL! Pēc būtības viņš, manuprāt, jau tagad ir NHL līmeņa vārtsargs. Viss, ko es saku, ir tas, ka vēl divus gadus nospēlēs Šveicē un tad vairs nebūs Kolumbusas īpašums, tāpēc varēs aiziet uz jebkuru komandu un iespējams, ka Kivleniekam ar Elvi nebūs jākonkurē!
A varbūt tieši viņam jāiet uz Kolumbusu, ņemot vērā, ka tur briest pārmaiņas? Bobrovskis ir monstrs, bet, ja paskatās, aiz viņa muguras
sāk veidoties potenciāli tīkama situācija.

Par Lugano situāciju, čempionu titula nav, bet kā vārtsargam viņam dikti daudz no NLA līmeņa vairs nav ko ņemt. Ne jau tikai viņš, bet arī klubs par šiem gadiem ir pateicīgs, no abām pusēm. Kā jau gadīgi un labi vecāki, viņi atļaus Elvim aiziet, ja viņš to ļoti vēlēsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:35, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: A varbūt tieši viņam jāiet uz Kolumbusu, ņemot vērā, ka tur briest pārmaiņas? Bobrovskis ir monstrs, bet, ja paskatās, aiz viņa muguras
sāk veidoties potenciāli tīkama situācija.

Par Lugano situāciju, čempionu titula nav, bet kā vārtsargam viņam dikti daudz no NLA līmeņa vairs nav ko ņemt. Ne jau tikai viņš, bet arī klubs par šiem gadiem ir pateicīgs, no abām pusēm. Kā jau gadīgi un labi vecāki, viņi atļaus Elvim aiziet, ja viņš to ļoti vēlēsies.
A varbūt Blue Jackets būs nodraftējuši nākamo Brodēru nākamajos divos draftos? A varbūt Čikāgai vai Pitsburgai tad vajadzēs vārtsargu? Neizslēdzu, ka Elvis varētu parādīties Kolumbusā, bet viņam visas durvis būs vaļā.
Bobrovskis ir monstrs - bet play-off švaks. Pretēji Masalam

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:36, pirms 8 gadiem
Kolumbusai šķiet nav ECHL fārma, sanāk, ka spēlētāji nevar būt nosūtīti zemā par AHL, arī tāds nemazsvarīgs fakts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:38, pirms 8 gadiem
Juris_Churis rakstīja: A varbūt Blue Jackets būs nodraftējuši nākamo Brodēru nākamajos divos draftos? A varbūt Čikāgai vai Pitsburgai tad vajadzēs vārtsargu? Neizslēdzu, ka Elvis varētu parādīties Kolumbusā, bet viņam visas durvis būs vaļā.
Bobrovskis ir monstrs - bet play-off švaks. Pretēji Masalam
Čikāgai drīz būs paaudžu maiņa vārtos - Kroufordam 32, otrā pašlaik nav, ļoti iespējams, ka Čikāga meklēs kādu varočiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:41, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Kolumbusai nav problemas, viņa ir meklejumos. Lielaka daļa zina tikai par Merzļikinu, bet viņai ir tiesības uz Rogle vartsargu Dansku(U20 PČ labakais GK), kas plēšās pa SHL lejasgalu. Neteiksu, ka baigi veiksmīgi, bet nu. Tāpat viņu aptvere ir Kaldera kausa īpasnieks SWE vārtsargs Forsbergs. Korpisalo arī Kalders.

Kur tu šeit saskati Merzļikinu trijniekā? Viņam ar Kivlenieku tikai būs vēl sevi jāpierāda.
Protams, par to nav šaubu, ka būs jāpierāda sevi un viss jasasniedz ar smagu darbu, bet redzot TIKAI PČ sniegumu, varu secināt, ka Korpisalo nav tas, kas varētu būt glābējs, ja nu ar Bobu kkas notiek - Dansks, nebiju aizmirsis, bet šaubos, ka tagad varētu kandidēt ar kādu no nākotnes CBJ prospektiem - Kalders ir laba lieta, bet domāju pēc 2 gadiem visu redzēsim paši - mana prognoze bija sekojoša:

1. Bobrovskis
2. Merzļikins
3. Kivlenieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:42, pirms 8 gadiem
Nebrīnīšos ja ar laiku Forsbergs dosies Danska pēdās