Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Justovičs

Stenlija kausā būs jauns čempions: "Hurricanes" 92. minūtē izslēdz "Caps"

Stenlija kausā būs jauns čempions: "Hurricanes" 92. minūtē izslēdz "Caps"
Karolīnas "Hurricanes" svin uzvaras vārtu guvumu. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) Stenlija kausa izcīņas pirmā kārta noslēgusies ar Karolīnas "Hurricanes" triumfu septītās spēles otrajā pagarinājumā pār līdzšinējo čempioni Vašingtonas "Capitals" - 4:3. Izšķirošos vārtus mača 92. minūtē guva Broks Makgins.

Mājiniekiem šajā sērijā atkal padevās daudzsološs spēles sākums, jau līdz septītajai minūtei Andrē Burakovskim un Tomam Vilsonam panākot 2:0 "Capitals" labā. Vilsons to paveica pēc lieliskas komandas līdera Aleksandra Ovečkina piespēles un iepriekš parādītā individuālās meistarības atspoguļojuma.

Trešdaļas turpinājumā abām komandām bija pa vienai iespējai spēlēt skaitliskajā vairākumā, taču abās reizēs pārākas bija aizsardzības, pirmajā 15 minūšu pauzē "Capitals" dodoties ar divu vārtu pārsvaru kabatā.

Nākamie vārti tika gūti skaitliskajā mazākumā un tas otrā perioda vidū padevās "Hurricanes" hokejistam Sebastjanam Aho, kurš vārtos raidīja Breidena Holtbija neveiksmīgi atsisto ripu (1:2). Mājinieki gan drīz vien atguva divu vārtu handikapu, spēles 34. minūtē ātro pretuzbrukumu trīs pret vienu aizsargu noslēdzot Jevgeņijam Kuzņecovam - 3:1. Tomēr "Hurricanes" komanda negrasījās nolaist rokas, pirms noslēdzošās trešās trešdaļas vēlreiz pietuvojoties līdz minimumam - no vārtu priekšas precīzs bija Teuvo Teravainens (2:3).

Aizraujošā pamatlaika pēdējā periodā neizšķirtu ar lielisku plaukstas metienu "Capitals" vārtu tālajā stūrī panāca Džordans Stāls, kamēr tā izskaņā ļoti tuvu vadības atgūšanai bija "Capitals", tomēr aiz "Hurricanes" vārtsarga Petra Mrāzeka nokļuvušo ripu lēcienā no tās ieslīdēšanas vārtos izglāba Broks Makgins.

Nepilnos divos pagarinājumos vairāk uzbruka "Hurricanes" (metieni 18:6), pārliecinoši izturot skaitlisko mazākumu un 92. minūtē izraujot uzvaru, kad Džastina Viljamsa uzmetienu vārtu priekšā pielaboja jau minētais Broks Makgins, nodrošinot "Hurricanes" komandai otrās kārtas dueli ar Ņujorkas "Islanders".

Citās sērijās savā starpā spēkosies Bostonas "Bruins" ar Kolumbusas "Blue Jackets", Dalasas "Stars" ar Sentluisas "Blues" un Sanhosē "Sharks" ar Kolorado "Avalanche".

Austrumu konference

Komandas1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Lightning (1A) – Blue Jackets (WC2)3:41:51:33:7---0-4
Capitals (1M) – Hurricanes (WC1)4:24:3 PL0:51:26:02:53:4 PL23-4
Bruins (2A) – Maple Leafs (3A)1:44:12:36:41:24:25:14-3
Islanders (2M) – Penguins (3M)4:3 PL3:14:13:1---4-0

Rietumu konference

Komandas1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Flames (1P) – Avalanche (WC2)4:02:3 PL2:62:3 PL1:5--1-4
Predators (1C) – Stars (WC1)2:32:1 PL3:21:53:51:2 PL -2-4
Jets (2C) – Blues (3C)1:23:46:32:1 PL2:32:3-2-4
Sharks (2P) – Golden Knights (3P)5:23:53:60:55:22:1 PL25:4 PL4-3

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...


, 2019-04-25 07:06, pirms 6 gadiem
Hurricanes malači!
, 2019-04-25 07:11, pirms 6 gadiem
Austrumos visas komandas, kuras domāju, ka zaudēs beigās uzvarēja. VISAS😄

Turpinājums būs interesants.
, 2019-04-25 07:26, pirms 6 gadiem
Teicami.
, 2019-04-25 07:44, pirms 6 gadiem
Nu tas, ka uzvaras vārtos piespēle ir Justinam Williamsam, galīgi nepārsteidz. Mr. Game 7 uzvar kārtējo septīto spēli! Labs dienas sākums.
, 2019-04-25 07:45, pirms 6 gadiem
2019.gads NHL vēsturē ieies kā īpašs,jo pirmo reizi jau pirmajā play off kārtā izlidojuši visi divīziju uzvarētāji.Skatoties kopējā regulārā čempionāta tabulā redzam ,ka no pirmā desmitnieka izdzīvojuši ir Bostona(3);NY Islanders(5);Sanhosē(6);un Karolīna(10) un tikai trijos pāros no astoņiem ir uzvarējuši augstākstāvošas komandas.Lūk ko nozīmē algu griesti,kur visām komandām vienādas iespējas un nekas nevienam nav garantēts.Lai arī NHL ir komerciālā līga,bet viņu pieņemtie likumi rada interesi gan no sportiskā viedokļa ,bet pats galvenais,ir domāts par skatītājiem.Tai sauktajai "otrai spēcīgai līgai" tas nav pieņemams,jo skatītāju intereses ir trešajā plānā,bet pirmajā naudas maisu ambīcijas,otrajā tās saucamās izlases intereses,bet tikai pēc tam skatītāji.Apmēram tā un tāpēc ir tā kā ir.
, 2019-04-25 08:00, pirms 6 gadiem
Manas prognozes pirmajā kārtā ir sabradātas lupatās,bet jo interesantāk tālāk.
, 2019-04-25 08:04, pirms 6 gadiem
Nereāli, visas divīziju uzvarētājas pasēja. Tik neprognozējams un pārsteigumiem pilns laikam sen nav bijis.
, 2019-04-25 08:07, pirms 6 gadiem
Jā tāds ir sports,bet ar šito zaudējumu Krievijas izlase pasaules
čempionātā būs vēl draudīgāka nekā ar līdzšinējo sastāvu.
, 2019-04-25 08:23, pirms 6 gadiem
Nebija caps pelnījuši šodien uzvarēt OT 6 pret 18 metien vairakuma pat zona isti nenostajas. Visu cieņu Ovi kā atsveicinājās.
Maigi izsakoties interesanta 1 kārta. Pat nezinu pa ko tagad fanot 😁
, 2019-04-25 08:25, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: 2019.gads NHL vēsturē ieies kā īpašs,jo pirmo reizi jau pirmajā play off kārtā izlidojuši visi divīziju uzvarētāji.Skatoties kopējā regulārā čempionāta tabulā redzam ,ka no pirmā desmitnieka izdzīvojuši ir Bostona(3);NY Islanders(5);Sanhosē(6);un Karolīna(10) un tikai trijos pāros no astoņiem ir uzvarējuši augstākstāvošas komandas.Lūk ko nozīmē algu griesti,kur visām komandām vienādas iespējas un nekas nevienam nav garantēts.Lai arī NHL ir komerciālā līga,bet viņu pieņemtie likumi rada interesi gan no sportiskā viedokļa ,bet pats galvenais,ir domāts par skatītājiem.Tai sauktajai "otrai spēcīgai līgai" tas nav pieņemams,jo skatītāju intereses ir trešajā plānā,bet pirmajā naudas maisu ambīcijas,otrajā tās saucamās izlases intereses,bet tikai pēc tam skatītāji.Apmēram tā un tāpēc ir tā kā ir.
Jocīgi varbūt skanēs, bet man tas nav viennozīmīgi pluss... Es par to, ka komandas tik līdzvērtīgas. Nav vairs favorītu statusa, visi ir tik vienādi spēkos, nav pelnrušķītes stāsta... Uzvarētu kausu var jebkurš, tāpēc arī pārsteiguma, ja godīgi, nav nekāda. Ja ČL izkrīt Real vai Barsa, tad acis tiek bolītas nepajokam. Ja izkrīt Caps... Nu, jā, visi taču spēkos tik vienādi, par ko būt pārsteigtam? Cerams, saprotams mans domu gājiens. Man patīk, kad sportā ir saujiņa gigantu, ko satriekt pārējiem, un arī pašu gigantu savstarpējās cīņas tad iegūst citu svaru...
Slēpts komentārs: endrju bernarskis-filma rintintins
, 2019-04-25 08:31, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jocīgi varbūt skanēs, bet man tas nav viennozīmīgi pluss... Es par to, ka komandas tik līdzvērtīgas. Nav vairs favorītu statusa, visi ir tik vienādi spēkos, nav pelnrušķītes stāsta... Uzvarētu kausu var jebkurš, tāpēc arī pārsteiguma, ja godīgi, nav nekāda. Ja ČL izkrīt Real vai Barsa, tad acis tiek bolītas nepajokam. Ja izkrīt Caps... Nu, jā, visi taču spēkos tik vienādi, par ko būt pārsteigtam? Cerams, saprotams mans domu gājiens. Man patīk, kad sportā ir saujiņa gigantu, ko satriekt pārējiem, un arī pašu gigantu savstarpējās cīņas tad iegūst citu svaru...
Viss ir relatīvi, jo NHL algu griesti jau ir sen. Tāpat arī NBA, bet NBA ir dažas komandas, kruas var uzskatīt par grandiem. Arī NHL tā ir bijis. Vienkārši šis ir tas brīdis, kad tādi grandi nav izveidojušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-04-25 08:39, pirms 6 gadiem
Te par to kāpēc hokejā biežāk notiek pārsteigumi un underdogi uzvar - https://www.youtube.com/watch?v=HNl...
, 2019-04-25 08:42, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Viss ir relatīvi, jo NHL algu griesti jau ir sen. Tāpat arī NBA, bet NBA ir dažas komandas, kruas var uzskatīt par grandiem. Arī NHL tā ir bijis. Vienkārši šis ir tas brīdis, kad tādi grandi nav izveidojušies.
NHL ir cietie algu griesti jeb nekādu izņēmumu nav. NBA ir izņēmumi jeb "mīkstie" griesti, kas ļauj pārkāpt noteikumus. kādi tie ir, zinātāji laikam zin un kāpēc veidojas "monstri", ka viegli paredzami notiek čempis bez sensācijām.
, 2019-04-25 08:44, pirms 6 gadiem
Kuzņecovs, Ovečkins, Ajo, Teravainens. Izskatās, ka NHL situšies krievi pret somiem. Amīši vienkārši tur pa vidu daži gadījās
Somiem uzvara!
, 2019-04-25 08:50, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: NHL ir cietie algu griesti jeb nekādu izņēmumu nav. NBA ir izņēmumi jeb "mīkstie" griesti, kas ļauj pārkāpt noteikumus. kādi tie ir, zinātāji laikam zin un kāpēc veidojas "monstri", ka viegli paredzami notiek čempis bez sensācijām.
Jā, bet pārkāpt tos var visi. Un ja paskatās komandu algu budžetus, ir vesela sērija ar topa komandām, kuras 'tērē līdzīgi. Nav tā, ka līdere tērē 150 citronus, bet ceturtā bagātākā vairs tikai 80 utt.
, 2019-04-25 09:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: NHL ir cietie algu griesti jeb nekādu izņēmumu nav. NBA ir izņēmumi jeb "mīkstie" griesti, kas ļauj pārkāpt noteikumus. kādi tie ir, zinātāji laikam zin un kāpēc veidojas "monstri", ka viegli paredzami notiek čempis bez sensācijām.
Sensācijas, pēc loģikas, iespējamas tikai tad, ja ir grandi un pārējie.
, 2019-04-25 09:19, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Jā, bet pārkāpt tos var visi. Un ja paskatās komandu algu budžetus, ir vesela sērija ar topa komandām, kuras 'tērē līdzīgi. Nav tā, ka līdere tērē 150 citronus, bet ceturtā bagātākā vairs tikai 80 utt.
mīkstie algu griesti ir tikai viens faktors, tālāk jau skaties pats jeb pats zini kā tiek veidotas komandas NBA, draugu būšana, pilsētu izvēle u.t.t. jeb labākie spēlētāji var spēlēt tur , kur grib un apvienoties "bandās", pie tam pietiek 2-3 spēlātāju un viss notiek, hokejā tomēr 2-3 spēlētāji nenoteiks toni, tam vajag nedaudz vairāk
, 2019-04-25 09:20, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Sensācijas, pēc loģikas, iespējamas tikai tad, ja ir grandi un pārējie.
tad teiksim NBA plejofi notiek diezgan paredzami atšķirībā NHL. sauc kā gribi NBA kļuvis diezgan paredzams.
p.s. pieļauju, ka NFL un MLB arī nav tik paredzami, kā NBA.
, 2019-04-25 09:48, pirms 6 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: Veči,kadas prognozes,kas šogad pacels? man tada klusas aizdomas vai nu colombusa vai carolina
Man velk uz Islanders.
, 2019-04-25 09:54, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: mīkstie algu griesti ir tikai viens faktors, tālāk jau skaties pats jeb pats zini kā tiek veidotas komandas NBA, draugu būšana, pilsētu izvēle u.t.t. jeb labākie spēlētāji var spēlēt tur , kur grib un apvienoties "bandās", pie tam pietiek 2-3 spēlātāju un viss notiek, hokejā tomēr 2-3 spēlētāji nenoteiks toni, tam vajag nedaudz vairāk
Tātad tu gribi, lai viss ir skaidrs jau pirms sezonas sākuma un konkurence neeksistē?
, 2019-04-25 10:09, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Tātad tu gribi, lai viss ir skaidrs jau pirms sezonas sākuma un konkurence neeksistē?
man vienalga kas notiek NBA, pats iepini NBA hokeja sadaļā, sakot ka NBA ar esot algu griesti tāpat kā NHL. Tikai papētot dziļāk tie NBA algu griesti un komandu komplektēšanas principi ļoti atšķiras no NHL.
nezinu kā NBA, bet NHL konkurencei ir ieviesti ne tikai algu griesti, bet arī algu grīda, kas tagad praktiski izslēdz arī "bomžu" komandu jeb punktu donoru veidošanos...
, 2019-04-25 10:16, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Sensācijas, pēc loģikas, iespējamas tikai tad, ja ir grandi un pārējie.
Tu pats esi kaut sētā futbolu spēlējis? Kā var vispaŗ salīdzināt spriedzes pilnus mačus ar ķēmošanos kur rezultāts jau pa 99% skaidrs.
Tev hokejā trūkst sensāciju? Jopcik, pirms gada kaut kāda "nevajadzīgo" komanda kapāja Stenlija finālā, kas ir tāds pats brīnums kā Barsas izkrišana, pie kam futbolā pietiek ar kvalitatīvu autobusu 180min garumā, hokejam vajag 4 uzvaras
, 2019-04-25 10:26, pirms 6 gadiem
gribu lai turzu paceļ Avalanche vai Sharks
, 2019-04-25 10:40, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: man vienalga kas notiek NBA, pats iepini NBA hokeja sadaļā, sakot ka NBA ar esot algu griesti tāpat kā NHL. Tikai papētot dziļāk tie NBA algu griesti un komandu komplektēšanas principi ļoti atšķiras no NHL.
nezinu kā NBA, bet NHL konkurencei ir ieviesti ne tikai algu griesti, bet arī algu grīda, kas tagad praktiski izslēdz arī "bomžu" komandu jeb punktu donoru veidošanos...
Par tiem punktu donoriem - viss ir nosacīti. Jā, NBA ir komandas, kas zaudē 75% maču, tai pat laikā NHL ir gana daudz komandu, kas zaudē stabili pāri 60% (5 komandas šosezon).

Tāpat, ja mēs neskatamies statistiku, jau sezonas vidū (nu vai mazliet vēlāk) ir komandas, kas jau ne par ko necīnās. Tas nenozīmē, ka viņi zaudēs visiem pēc kārtas, taču pret TOP komandām viņiem ir grūti.

Savukārt par to konkurenci - es domāju, ka visi zina to statistiku par pēclokauta, tātad arī pēc-algu griestu ēru. Tie, kas nezina, atgādināšu, ka 13 sezonu laikā ir bijuši 8 čempioni (starp citu, tieši tik pat cik "tumšajos" lielo algu laikos, t.i., 13 sezonas pirms lokauta). Divām komandām šajā laikā tiekot pie trim kausiem, vienai - pie diviem.

Tajā pašā laikā Capitals teju gadus 10 bija elitē, kamēr beidzot tika pie kausa, Bostona arī tajā laikā visu laiku bija pretendentu statusā. Detroita - divi fināli pēc kārtas. Piemetiet klāt vēl kādu Tampu, Sanhosē utt. un beigu beigās redzēsiet, ka nemaz jau tik ļoti tā galveno pretendentu bilde nemainās. Tā pavisam godīgi, tikai pirmie divi gadi pēc lokauta bija tādi, kuros teorētiski varēja uzvarēt jebkurš.

Tāpēc būšu pietiekoši nekaunīgs un pateikšu - arī tagad NHL ir stiprās komandas, kas ilgā laika nogrieznī ir galvenie favorīti un vismaz līdz fināliem tiek un epizodiskās ne-favorītu uzvaras atsevišķās sērijās nemaina galveno trendu.
, 2019-04-25 10:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: man vienalga kas notiek NBA, pats iepini NBA hokeja sadaļā, sakot ka NBA ar esot algu griesti tāpat kā NHL. Tikai papētot dziļāk tie NBA algu griesti un komandu komplektēšanas principi ļoti atšķiras no NHL.
nezinu kā NBA, bet NHL konkurencei ir ieviesti ne tikai algu griesti, bet arī algu grīda, kas tagad praktiski izslēdz arī "bomžu" komandu jeb punktu donoru veidošanos...
NBA arī ir grīda. Bet grīdu var mierigi apiet visās līgās, jo visās Ziemeļamerikas pro līgās ir čaļi, kuri ir noslēguši lielo līgumu un pēc tam sāk haltūrēt un tad komandas izmisīgi cenšās viņus kaut kur nogrūst.

The National Basketball Association today announced that the Salary Cap has been set at $101.869 million for the 2018-19 season. The minimum team salary, which is set at 90% of the Salary Cap, is $91.682 million for the 2018-19 season.
, 2019-04-25 10:52, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par tiem punktu donoriem - viss ir nosacīti. Jā, NBA ir komandas, kas zaudē 75% maču, tai pat laikā NHL ir gana daudz komandu, kas zaudē stabili pāri 60% (5 komandas šosezon).

Tāpat, ja mēs neskatamies statistiku, jau sezonas vidū (nu vai mazliet vēlāk) ir komandas, kas jau ne par ko necīnās. Tas nenozīmē, ka viņi zaudēs visiem pēc kārtas, taču pret TOP komandām viņiem ir grūti.

Savukārt par to konkurenci - es domāju, ka visi zina to statistiku par pēclokauta, tātad arī pēc-algu griestu ēru. Tie, kas nezina, atgādināšu, ka 13 sezonu laikā ir bijuši 8 čempioni (starp citu, tieši tik pat cik "tumšajos" lielo algu laikos, t.i., 13 sezonas pirms lokauta). Divām komandām šajā laikā tiekot pie trim kausiem, vienai - pie diviem.

Tajā pašā laikā Capitals teju gadus 10 bija elitē, kamēr beidzot tika pie kausa, Bostona arī tajā laikā visu laiku bija pretendentu statusā. Detroita - divi fināli pēc kārtas. Piemetiet klāt vēl kādu Tampu, Sanhosē utt. un beigu beigās redzēsiet, ka nemaz jau tik ļoti tā galveno pretendentu bilde nemainās. Tā pavisam godīgi, tikai pirmie divi gadi pēc lokauta bija tādi, kuros teorētiski varēja uzvarēt jebkurš.

Tāpēc būšu pietiekoši nekaunīgs un pateikšu - arī tagad NHL ir stiprās komandas, kas ilgā laika nogrieznī ir galvenie favorīti un vismaz līdz fināliem tiek un epizodiskās ne-favorītu uzvaras atsevišķās sērijās nemaina galveno trendu.
uz tava nosauktā NHL fona, ja konkurence nosacīta - tad NBA fināls 4 sezonas pēc kārtas Warriors vs Cavaliers pēc kā izskatās?
, 2019-04-25 10:55, pirms 6 gadiem
8 komandas palikušas, 200+ hokejistu, a cik no viņiem krievi? Gan jau uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi Salasīsies uz PČ, atkal tēlos varenos.
, 2019-04-25 10:55, pirms 6 gadiem
Gaidām, uz ko Latvija būs spējīga pret Krieviju ar Kučerovu, Ovečkinu, Malkinu, Kuznetsovu, Vasiļevski...
Arī Dāvids var nogāzt Goliātu !
Ceram uz 2000 un 2003.gada PČ atkārtošanos !
, 2019-04-25 11:02, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: uz tava nosauktā NHL fona, ja konkurence nosacīta - tad NBA fināls 4 sezonas pēc kārtas Warriors vs Cavaliers pēc kā izskatās?
Basketbols vispār ir sporta veids, kur anderdogiem ir daudz grūtāk uzvarēt. Nevar visi sastāties grozam priekšā un atsisties
, 2019-04-25 11:03, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par tiem punktu donoriem - viss ir nosacīti. Jā, NBA ir komandas, kas zaudē 75% maču, tai pat laikā NHL ir gana daudz komandu, kas zaudē stabili pāri 60% (5 komandas šosezon).

Tāpat, ja mēs neskatamies statistiku, jau sezonas vidū (nu vai mazliet vēlāk) ir komandas, kas jau ne par ko necīnās. Tas nenozīmē, ka viņi zaudēs visiem pēc kārtas, taču pret TOP komandām viņiem ir grūti.

Savukārt par to konkurenci - es domāju, ka visi zina to statistiku par pēclokauta, tātad arī pēc-algu griestu ēru. Tie, kas nezina, atgādināšu, ka 13 sezonu laikā ir bijuši 8 čempioni (starp citu, tieši tik pat cik "tumšajos" lielo algu laikos, t.i., 13 sezonas pirms lokauta). Divām komandām šajā laikā tiekot pie trim kausiem, vienai - pie diviem.

Tajā pašā laikā Capitals teju gadus 10 bija elitē, kamēr beidzot tika pie kausa, Bostona arī tajā laikā visu laiku bija pretendentu statusā. Detroita - divi fināli pēc kārtas. Piemetiet klāt vēl kādu Tampu, Sanhosē utt. un beigu beigās redzēsiet, ka nemaz jau tik ļoti tā galveno pretendentu bilde nemainās. Tā pavisam godīgi, tikai pirmie divi gadi pēc lokauta bija tādi, kuros teorētiski varēja uzvarēt jebkurš.

Tāpēc būšu pietiekoši nekaunīgs un pateikšu - arī tagad NHL ir stiprās komandas, kas ilgā laika nogrieznī ir galvenie favorīti un vismaz līdz fināliem tiek un epizodiskās ne-favorītu uzvaras atsevišķās sērijās nemaina galveno trendu.
Tām beigām galīgi nepiekrītu. Pareizāk sakot piekrītu, ja doma ir tāda, ka stiprās komandas ir nu kādas vismaz 8-10. Jo kas būtu domājis, ka Čikāga ar visiem Teivsiem, Keiniem, Kītiem utt. sastāvā tagad pat PO netiks vai Pitsburga, pēc divām svaigām bankām knapi tiks PO, lai izlidotu ipirmajā kārtā. Ka Caps izlidos pirmajā kārtā, ka Tampa izlidos, ka Vegasa būs finālā. Tā pati lielās pilsētas komanda Rangers vēl nesen bija finālā un pretī citas lielās pilsētas komanda. Pāris gadi un neviena pat PO vairs netiek. Nezinu, manā skatījumā, konkurence ir ļoti augsta.
, 2019-04-25 11:04, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par tiem punktu donoriem - viss ir nosacīti. Jā, NBA ir komandas, kas zaudē 75% maču, tai pat laikā NHL ir gana daudz komandu, kas zaudē stabili pāri 60% (5 komandas šosezon).

Tāpat, ja mēs neskatamies statistiku, jau sezonas vidū (nu vai mazliet vēlāk) ir komandas, kas jau ne par ko necīnās. Tas nenozīmē, ka viņi zaudēs visiem pēc kārtas, taču pret TOP komandām viņiem ir grūti.

Savukārt par to konkurenci - es domāju, ka visi zina to statistiku par pēclokauta, tātad arī pēc-algu griestu ēru. Tie, kas nezina, atgādināšu, ka 13 sezonu laikā ir bijuši 8 čempioni (starp citu, tieši tik pat cik "tumšajos" lielo algu laikos, t.i., 13 sezonas pirms lokauta). Divām komandām šajā laikā tiekot pie trim kausiem, vienai - pie diviem.

Tajā pašā laikā Capitals teju gadus 10 bija elitē, kamēr beidzot tika pie kausa, Bostona arī tajā laikā visu laiku bija pretendentu statusā. Detroita - divi fināli pēc kārtas. Piemetiet klāt vēl kādu Tampu, Sanhosē utt. un beigu beigās redzēsiet, ka nemaz jau tik ļoti tā galveno pretendentu bilde nemainās. Tā pavisam godīgi, tikai pirmie divi gadi pēc lokauta bija tādi, kuros teorētiski varēja uzvarēt jebkurš.

Tāpēc būšu pietiekoši nekaunīgs un pateikšu - arī tagad NHL ir stiprās komandas, kas ilgā laika nogrieznī ir galvenie favorīti un vismaz līdz fināliem tiek un epizodiskās ne-favorītu uzvaras atsevišķās sērijās nemaina galveno trendu.
Tur jau tā lieta, ka "stabili pāri 60%" nav nekas traks, tāpēc es teiktu ka tās ir TIKAI 5 komandas nevis veselas 5.

Pēdējo 10 gadu laikā konferences finālos spēlējusi 21 dažāda NHL komanda. Tā manuprāt ir diezgan liela dažādība, jo konferences fināls ir jau diezgan liels sasniegums, kur tāpat vien grūti tikt.
, 2019-04-25 11:04, pirms 6 gadiem
Latvija neko nebūs spējīga zaudēs, ka mazie ka skolnieki NHL zvaigžņu izlasei.
, 2019-04-25 11:05, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: 8 komandas palikušas, 200+ hokejistu, a cik no viņiem krievi? Gan jau uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi Salasīsies uz PČ, atkal tēlos varenos.
10 Krievi palikuši NHL PO vēl
, 2019-04-25 11:11, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: uz tava nosauktā NHL fona, ja konkurence nosacīta - tad NBA fināls 4 sezonas pēc kārtas Warriors vs Cavaliers pēc kā izskatās?
Tas izskatās tieši tā kā tas izskatās. Basketbolam ir sava dzīve, noteikumi un reālijas, hokejam - sava. Beigu beigās, paskaties to čempionu listi. Es ņemšu par piemēru to posmu, kas ir bijis manas dzīves laikā:
2 Pistons tituli
3 Bulls tituli
2 Rockets tituli
3 Bulls tituli
Tad 12 gadi, kuru laikā tikai 3 tituli tika ne Spurs vai Lakers
2 Heat tituli, kas kopā bija 3 tituli astoņu gadu laikā un 5 fināli 9 gados.
Tad Spurs un tad jau GSW-CLE.

Protams, ka kopumā čempioni mainās, taču tādā 5 gadu nogrieznī ļoti bieži ir tā, ka nekas jau BAIGI nemainās. Jau 30 gadus.

Un tomēr - vai Warriors un Cavaliers bija vājas komandas, kuras aizņēma citu vietas? Man jau liekas, ka tās arī bija konkrētā laika un vietas labākās komandas. Kāpēc tad tām nespēlēt finālā?

Pie tam, es ne līdz galam saprotu to apmāto vēlmi pēc KONKURENCES! Tai ir jābūt dabīgai, t.i., ja ir stiprās komandas, tad tās ir stiprās komandas, nevis tās kaut kā būtu jāierobežo. Pretējā gadījumā sanāk cīņa par to, lai PRO sporta līgās būtu kaut kāds specifisks komunisms, kad visām komandām jābūt vienādām iespējām. Nē, jo neaizmirsīsim, ka tas ir arī bizness.

Un vēl - kurš atceras to kā par kausu cīnījās Hurricanes-Oilers vai Ducks-Senators? Nē, nu zaipis, iespējams, atceras, bet tā globāli. Konkurence? Nenormālākā, jo pie teikšanas tika komandas, kam to tā baigi neprognozēja. Toties Red Wings-Avalanche vai Avalanche-Devils cīņas faktiski definēja 90to gadu hokeju, ko tagad pieņemts uzskatīt par "naudas sabojātā hokeja pīķi". Taču bija interesanti!

Tagad arī var atrast interesantus komandu pārus, kas definētu šo laiku, sākot no jau nodrāztā Caps-Pens.

Sanāk tāda duāla situācija - vajag konkurenci, lai ir interesantāk un neprognozējamāk, bet nevajag, jo tā faktiski neveido stāstus, nedefinē laiku utt.
, 2019-04-25 11:20, pirms 6 gadiem
edzinss rakstīja: Pēdējo 10 gadu laikā konferences finālos spēlējusi 21 dažāda NHL komanda. Tā manuprāt ir diezgan liela dažādība, jo konferences fināls ir jau diezgan liels sasniegums, kur tāpat vien grūti tikt.
Es atgriezīšos pie diskusijas sākuma, proti, tā, ka algu griesti bija tie, kas palielināja konkurenci. Pašlaik, balstoties uz statistiku, var droši teikt, ka konkurence lielos vilcienos nav palikusi lielāka.

Ja salīdzina 13 gadus pirms un pēc lokauta, tad čempionu un finālistu skaits ir ĻOTI, ĻOTI līdzīgs. Konferenču finālus nerēķināju, taču nedomāju, ka tur tā atšķirība ir būtiska.

Jā, līga ir mainījusies, ir mainījies hokejs (noteikumu izmaiņas), ir mainījies veids kā komandas var tikt pie panākumiem (drafta un skautinga nozīmes palielināšanās), taču vienīgais, ko algu ierobežojumi ir mainījuši ir tikai un vienīgi pašu līgumu slēgšanu, t.i., tiešo biznesa sastāvdaļu attiecībā pret hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-04-25 11:41, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tu pats esi kaut sētā futbolu spēlējis? Kā var vispaŗ salīdzināt spriedzes pilnus mačus ar ķēmošanos kur rezultāts jau pa 99% skaidrs.
Tev hokejā trūkst sensāciju? Jopcik, pirms gada kaut kāda "nevajadzīgo" komanda kapāja Stenlija finālā, kas ir tāds pats brīnums kā Barsas izkrišana, pie kam futbolā pietiek ar kvalitatīvu autobusu 180min garumā, hokejam vajag 4 uzvaras
Ja mēs runājam par sensācijām, tad tad Lasvegasa arī ir vienīgais, ko var saukt par sensāciju NHL pēdējo gadu griezumā... Tiešam sensāciju. 90. gados, kad valdīja Red Wings, Devils, Stars, Rangers, par šo klubu netikšanu play off vai izkrišanu pirmajās kārtās (Sharks-Red Wings!) cepās pamatīgi. Tās tiešām bija sensācijas. Tagad spēki ir tik līdzīgi, ka pazūd sensāciju, kā tādu... Lai gan paši mači, protams, ir ļoti spraigi, bet nav tā, ka viens ir anderdogs... Respektīvi, zūd šis moments ("Miracle on Ice" var piesaukt šajā gadījumā). Es varu fanot par Karolīnu, teiksim, es zinu, ka viņi var izkrist pirmajā kārtā, bet var tikt finālā... Un tā var par jebkuru klubu teikt. Un, kā Miņins teica, vai laiki, kad valdīja Red Wings bija garlaicīgi? Nope, iespējams, 90. gadi bija dižākais NHL laiks, kad spēlēja Greckis, Lemjē, Fjodorovs, Burē, Jāgrs...
, 2019-04-25 11:44, pirms 6 gadiem
Cik nu var secināt no spēles labāko momentu video,izskatās ka Caps vārtsargam nebija tā labākā diena. Caps krievi tagad var droši doties uz izlasi. Skatos Kino uzradies atkal SC
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-04-25 11:54, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Cik nu var secināt no spēles labāko momentu video,izskatās ka Caps vārtsargam nebija tā labākā diena. Caps krievi tagad var droši doties uz izlasi. Skatos Kino uzradies atkal SC
Es jau te esmu, tik neviena cita nav.
, 2019-04-25 11:59, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Es jau te esmu, tik neviena cita nav.
Te adekvātu cilvēku palicis pavisam maz Es te arī pārstāju nākt. Tagad pirms PČ nolēmu nedaudz pakomentēt. Tagad no hokeja esmu tālu.
Dresēju savu puiku futbolā,tur viss laiks aiziet.
, 2019-04-25 12:26, pirms 6 gadiem
Nu vispār jau izskatās,ka kādu brīdi pirms metiena tas Hurs hokejists ir vārtsarga laukumā..Bet nu NHL jau tam baigi nepievērš uzmanību,KHL noteikti vismaz paskatītos video.Un netieši tas bija arī traucējums vārtsargam,tad jau Ovečkina vārtus vajadzēja drīzāk skaitīt iepriekšējā mačā!
, 2019-04-25 13:18, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja runā par NHL, tad, manuprāt, tie klubi, kuri tiek plovos ir puslīdz vienlīdzīgi spēcīgi, tāpēc arī nosacīti neprognozējami, taču lejasgals NHL ir visai prognozējams Kas notiktu, piemēram, ar Sabres, ja tagad pēkšņi viņus iemestu konferences pusfinālā?
Ko, pie velna, tu tikko pateici? Ka NHL PILNĪGI VISAS komandas nav vienlīdzīgas? Nu wow! Iedosi kādu sporta veidu un līgu, kur tā ir?
, 2019-04-25 13:26, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Brīnums, kur ta naktputns vārdā Svords no rītiem neguļ? Kaut gan kāds tur vairs rīts, pēc LV laika gandrīz pusdiena Piekrītu, Krieviem draud būt vella spēcīga blice, vai tas ir labi priekš mums?
No vienas puses, ne visai, grūti būs kaut ko pretstatīt pašiem, pat ar visiem labākajiem sastāvā, Elvi ieskaitot Taču no otras puses, arī mūsu tiešajiem konkurentiem par vietu plovā diezin vai izdosies aizķerties pret Ovi un ko
Vēlos tomēr sagaidīt Tavu eksperta skatījumu, kas šajā sastāvā pietrūka, lai Krosbija Kanāda nepārbrauktu kā ar ceļa rulli:
https://en.wikipedia.org/wiki/2015_...
, 2019-04-25 23:34, pirms 6 gadiem
Spole22 rakstīja: Man velk uz Islanders.
Islanders arii labi izskatas,visas iespejas!