Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Krosbijs atgriežas spīdoši - ar 2+2 pret "Islanders"

Jānis Pārums

Krosbijs atgriežas spīdoši -  ar  2+2 pret "Islanders"
Krosbija atgriešanās bija ilgi gaidīts notikums
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītajā naktī savas šīs sezonas pirmajā spēlē ar lielisku sniegumu izcēlās Sidnijs Krosbijs, kurš guva divus vārtus un atdeva tikpat rezultatīvu piespēļu, palīdzot Pitsburgas "Penguins" ar 5:0 sagraut Ņujorkas "Islanders".

Krosbijs aizvadīja savu pirmo spēli vairāk nekā desmit mēnešu laikā – pēdējo maču Krosbijs aizvadīja 5.janvārī. Stenlija kausa ieguvējs un Olimpiskais čempions ar savu komandu trenējās jau kopš pirmssezonas treniņnometnes, bet kontakta cīņās ārsti viņam atļāva piedalīties tikai pirms sešām nedēļām. Problēmas ar veselību Krosbijam bija radušās pēc tam, ka viņš divās spēlēs pēc kārtas saņēma spēcīgus triecienus pa galvu.

Krosbija atgriešanās izdevās lieliska. Jau pirmā perioda sestajā minūtē viņš atklāja rezultātu, izvirzot "pingvīnus" vadībā, bet trešdaļas beigu daļā asistēja komandas otro vārtu guvumā. Ar vēl vienu rezultatīvu piespēli Krosbijs atzīmējās otrā perioda sākumā, kad Jevgeņijs Malkins panāca 3:0, bet trešajā periodā pieliku skaistu punktu "Penguins" graujošajai uzvarai, pārspējot Andersu Nīlsonu ar metienu no neērtās puses – 5:0 (jāpiebilst, ka Nīlsonam gan šī bija tikai otrā NHL spēle karjerā, iepriekšējā mačā viņa komanda ar 0:6 kapitulēja "Bruins" – aut.).

Savā atgriešanās spēlē Krosbijs piedalījās četros no pieciem vārtu guvumiem, astoņas reizes meta pa pretinieku vārtiem un nopelnīja lietderības koeficientu +3. "Penguins" šobrīd ar 27 punktiem ieņem pirmo vietu Austrumu konferencē, bet visā līgā šo pozīciju dala ar Minesotas "Wild" un Čikāgas "Blackhawks".

Savukārt devīto uzvaru pēc kārtas šonakt izcīnīja Bostonas "Bruins", kas ar 1:0 izbraukumā pieveica Monreālas "Canadiens". Vienīgos vārtus pirmā perioda 16.minūtē guva Endrjū Ferenss.

NHL spēļu rezultāti

KomandasRez.
Flyers – Hurricanes2:4
Penguins – Islanders5:0
Capitals – Coyotes4:3
Blue Jackets – Flames4:1
Canadiens – Bruins0:1
Panthers – Devils4:3
Stars – Oilers4:1

     [+] [-]

, 2011-11-22 12:21, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Kviks, būdams liels Toronto fans, sabijies ne pa jokam.Nepietiek ar Bostonu, vēl arī Krosbijs atsācis spēlēt...
Ah, ja viņš ir Toronto fans, tad man viss ir skaidrs!

  -3 [+] [-]

, 2011-11-22 12:33, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Gribu redzēt, ko Tu teiksi, kad viņš tiešām apdzīs Keselu
Negribas piesaukt nelaimi, viss kas var notikt. Tai skaitā, pats Kessels var tikt traumēts, bet rezultatīvākais Krosbijs nebūs.

     [+] [-]

, 2011-11-22 12:36, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu kamoun, - ja es pēc katra sava teikuma nelieku smejošo ģīmi, vai tad tiešām jādomā, ka es visu saku nopietni???
Es vienīgi ceru, ka šī pirmā spēle nebūs bijusi tikai uz emocijām un ka viņš patiešām ir pilnībā atguvies no traumas un zibeņos tāpat kā iepr.sezonā.
Domāju, ka uz to cer visi normālie hokeja līdzjūtēji.
P.S.interviju ar Šero neesmu dzirdējis.Tas bija mans paša opuss...
Es jau uzbrīdi uzķēros Tomēr jūs ar Kino vienmēr lieciet kanādiešu hokeju pāri krievu hokejam, NHL pāri KHL un Krosbiju pāri Ovi.

Šero jau pēc pirmās spēles tā arī pateica, ka Krosbijs atpaliek no Kessela par tik un tik punktiem, pie tik un tik spēlēm līdz sezonas beigām. Piebilstot, ka viņam patīkot Sida izredzes. Īsāk sakot cepj intrigu ap savu klubu un pielej eļļu histērijai.

     [+] [-]

, 2011-11-22 12:41, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Kviks, būdams liels Toronto fans, sabijies ne pa jokam.Nepietiek ar Bostonu, vēl arī Krosbijs atsācis spēlēt...
Ja Tu atceries, tad, es toreiz, kad pirmo reizi ieminējies, ka Bostona agri vai vēlu sāks spēlēt, tad es atbildēju ļoti piesardzīgi. Bija bail izaicināt likteni. Visiem ir zināms, ka liktenis ienīst Toronto no visas sirds Tāpat arī šoreiz nesaku, ka Krosbijs nepanāks Kesselu, bet par rezultatīvāko viņš nekļūs.

     [+] [-]

, 2011-11-22 12:43, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es jau uzbrīdi uzķēros Tomēr jūs ar Kino vienmēr lieciet kanādiešu hokeju pāri krievu hokejam, NHL pāri KHL un Krosbiju pāri Ovi.

Šero jau pēc pirmās spēles tā arī pateica, ka Krosbijs atpaliek no Kessela par tik un tik punktiem, pie tik un tik spēlēm līdz sezonas beigām. Piebilstot, ka viņam patīkot Sida izredzes. Īsāk sakot cepj intrigu ap savu klubu un pielej eļļu histērijai.
nu vispār es ar biju nelielā šokā, no rīta apskatot rezultātus - to, ka Krosbis savu iekavējušos sezonu sāks labi, es nešaubījos, bet nu ka šādi... arī pret Isles četri punkti pirmajā spēlē pēc gandrīz gada nespēlēšanas un trīces izārstēšanas ir ievērojuma cienīgi rezultāti. kaut gan histērijas celšanai es ar pagaidām iemeslu neredzu, to ka viņš ir izcils hokejists ar milzīgu talantu un darba ētiku, jau tāpat visiem bija skaidrs.

patika viens tvīts, ko šorīt izlasīju, lika pasmaidīt

Proteautype Adam Proteau
For his next trick, Sidney Crosby will negotiate a labor deal for the NBA, end the federal deficit, and take away Nickelback's instruments.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-22 12:47, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es jau uzbrīdi uzķēros Tomēr jūs ar Kino vienmēr lieciet kanādiešu hokeju pāri krievu hokejam, NHL pāri KHL un Krosbiju pāri Ovi.

Šero jau pēc pirmās spēles tā arī pateica, ka Krosbijs atpaliek no Kessela par tik un tik punktiem, pie tik un tik spēlēm līdz sezonas beigām. Piebilstot, ka viņam patīkot Sida izredzes. Īsāk sakot cepj intrigu ap savu klubu un pielej eļļu histērijai.
1)jā, man kanādiešu hokejs patīk vairāk nekā krievu, kaut gan krievi arī spēlē ļoooooti labi.Man patīk vairāk asumu, vairāk enerģijas, vairāk kontaktu, vairāk metienu pa vārtiem utt.Un forčekings.
2)NHL visos līmeņos un kritērijos ir nesalīdzināmi pārāka par KHL.Vienīgais , kur KHL var mēroties spēkiem ar NHL , ir spēlētāju meistarība.Tur viņi daudz neatpaliek.Pārējās lietās viņiem līdz KHL ir kā krievu raķetei līdz Marsam.
3) abi ir lieliski un talantīgi hokejisti.Man SC patīk vairāk, -pirmkārt jau tāpēc, ka viņam ir profesionāla attieksme pret darbu.
Ne tāpēc, ka viņš ir kanādietis.
Vaska Figūra ir slinks, kā jau lielākā daļa krievu.Rezultātu pēdējos gados vairs nav , tikai vienas vienīgas intrigas.
Tas tā.

     [+] [-]

, 2011-11-22 13:26, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: 1)jā, man kanādiešu hokejs patīk vairāk nekā krievu, kaut gan krievi arī spēlē ļoooooti labi.Man patīk vairāk asumu, vairāk enerģijas, vairāk kontaktu, vairāk metienu pa vārtiem utt.Un forčekings.
2)NHL visos līmeņos un kritērijos ir nesalīdzināmi pārāka par KHL.Vienīgais , kur KHL var mēroties spēkiem ar NHL , ir spēlētāju meistarība.Tur viņi daudz neatpaliek.Pārējās lietās viņiem līdz KHL ir kā krievu raķetei līdz Marsam.
3) abi ir lieliski un talantīgi hokejisti.Man SC patīk vairāk, -pirmkārt jau tāpēc, ka viņam ir profesionāla attieksme pret darbu.
Ne tāpēc, ka viņš ir kanādietis.
Vaska Figūra ir slinks, kā jau lielākā daļa krievu.Rezultātu pēdējos gados vairs nav , tikai vienas vienīgas intrigas.
Tas tā.
Par pirmo un otro punktu es Tev piekrītu par visiem 100%. Par trešo, gan tikai daļēji. Jā, lielākā daļa krievu NHL pazūd, jo uzskata sevi tikai par snaiperiem, vai vēl kaut ko, un nav gatavi strādāt aizsardzībā. Bet Ovečkins, manuprāt, nav pie tādiem pieskaitāms. Kaut vai balstoties uz to ko teica Deivids Stekels pēc aiziešanas no Caps - Sjomins esot sliņķis, kuram individuālā statistika ir augstāka par komandas uzvaru, bet par Ovi viņš nevarot pateikt nevienu sliktu vārdu.

     [+] [-]

, 2011-11-22 13:37, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: nu vispār es ar biju nelielā šokā, no rīta apskatot rezultātus - to, ka Krosbis savu iekavējušos sezonu sāks labi, es nešaubījos, bet nu ka šādi... arī pret Isles četri punkti pirmajā spēlē pēc gandrīz gada nespēlēšanas un trīces izārstēšanas ir ievērojuma cienīgi rezultāti. kaut gan histērijas celšanai es ar pagaidām iemeslu neredzu, to ka viņš ir izcils hokejists ar milzīgu talantu un darba ētiku, jau tāpat visiem bija skaidrs.

patika viens tvīts, ko šorīt izlasīju, lika pasmaidīt

Proteautype Adam Proteau
For his next trick, Sidney Crosby will negotiate a labor deal for the NBA, end the federal deficit, and take away Nickelback's instruments.
Es pats biju vieglā nokdaunā Es pats viņam paredzēju visai neizteiksmīgu spēli, varbūt kādu punktiņu uz komandas biedru rēķina. Vakardien lasot ziņas par viņa atgriešanos, es vairāk priecājos par to, ka beigsies nemitīgās spekulācijas par šo tēmu.

Kabināt viņam klāt Art Ross trofeju gan nav nekāda pamata. Starpcitu, vakar man uzprasīja cik punktus šosezon savāks Krosbijs, es atbildēju, ka 50-60, ņemot vērā, ka būs vajadzīgs laiks, lai atgūtu optimālo formu utt. Pēc pagāšējās nakts ir skaidrs, ka ar formu viss ir ok Tomēr arī 70-80 punkti 60 spēlēs nozīmētu uzlēkt augstāk par galvu, bet līdz rezultatīvākajam spēlētājam pietrūktu vismaz 20 punktu.

     [+] [-]

, 2011-11-22 13:40, pirms 13 gadiem
Domāju, ka Kesels jau var iet mājās... Labi, tas joks.

Hopkinss ticis pie 20. punkta šosezon, bet tas no kura būtu jāuzmanās Keselam, ir Verstīgs.

     [+] [-]

, 2011-11-22 13:51, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: 2)NHL visos līmeņos un kritērijos ir nesalīdzināmi pārāka par KHL.Vienīgais , kur KHL var mēroties spēkiem ar NHL , ir spēlētāju meistarība.Tur viņi daudz neatpaliek.Pārējās lietās viņiem līdz KHL ir kā krievu raķetei līdz Marsam.
Kā skatās - ja ņem vidējo spēlētāju līmeni, tad varbūt. Ja salīdzina labākos spēlētājus, tad tur NHL ir ntās reizes priekšā. Ja ņem vājākos spēlētājus, tad arī NHL - KHL vājākais ešelons netiktu NHL trešajā fārmklubā.

     [+] [-]

, 2011-11-22 13:56, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Domāju, ka Kesels jau var iet mājās... Labi, tas joks.

Hopkinss ticis pie 20. punkta šosezon, bet tas no kura būtu jāuzmanās Keselam, ir Verstīgs.
Kessela bijušais naparņiks blietē zvērīgi. Pirms gada abi spēlēja vienā maiņā ar nesalīdzināmi sliktākiem rezultātiem.

Kessela sneigums vēl ir puslīdz pašsaprotams, viņš savu potenciālu parādīja jau Bostonā un TML īpaši viņam tika piemeklēti maiņas partneri. Verstīgs gan mani pārsteidz. Pirms gada uz Toronto viņu ņēma kā tādu ieroču pienesēju Kesselam. Tāpat arī Floridas parakstītie līgumi pēdējos gados vairāk izskatās vairāk pēc algas grīdas aizpildīšanas nekā pēc nopietnas komplektācias. Bet kaut kā tas nes rezultātu...

     [+] [-]

, 2011-11-22 13:57, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Par pirmo un otro punktu es Tev piekrītu par visiem 100%. Par trešo, gan tikai daļēji. Jā, lielākā daļa krievu NHL pazūd, jo uzskata sevi tikai par snaiperiem, vai vēl kaut ko, un nav gatavi strādāt aizsardzībā. Bet Ovečkins, manuprāt, nav pie tādiem pieskaitāms. Kaut vai balstoties uz to ko teica Deivids Stekels pēc aiziešanas no Caps - Sjomins esot sliņķis, kuram individuālā statistika ir augstāka par komandas uzvaru, bet par Ovi viņš nevarot pateikt nevienu sliktu vārdu.
Par Sjominu, - esmu lasījis, ka Stekels ir šādi izteicies.Pats uzskatu, ka Sjomins ir 1 no līgas pārmaksātākajiem spēlētājies.Uzskatu, ka 2 pēdējo gadu līgumi ir Makfī lielākā kļūda.Bet ne par Sjominu ir stāsts.
VF un SC ir dažāda tipa spēlētāji, kurus nav viegli salīdzināt.Vislielākā atšķirība ir tā, ka VF cītīgi gaidīs piespēli no partnera , lai zibenīgi izdarītu metienu vai veiktu kādas uzbrūkošas darbības vārtu virzienā.SC , turpretim, meklēs kādu , lai atdotu, bet ja neatradīs, tad varēs pats uzmest vai noslēgt uzbrukumu.Nenoliedzami, kā uzbrucējs, SC ir daudzpusīgāks.Kā jau centrs.
Bet pats pats galvenais, kā jau minēju, ir darba ētika.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-22 14:00, pirms 13 gadiem
modriitis rakstīja: Kā skatās - ja ņem vidējo spēlētāju līmeni, tad varbūt. Ja salīdzina labākos spēlētājus, tad tur NHL ir ntās reizes priekšā. Ja ņem vājākos spēlētājus, tad arī NHL - KHL vājākais ešelons netiktu NHL trešajā fārmklubā.
Jā, bet tieši spēlētāju meistarības ziņā atpalicība ir vismazākā.Diezgan daudz arī čehoslovāku , zviedru un somu spēlē Krievijā.Ne tie sliktākie.

     [+] [-]

, 2011-11-22 14:02, pirms 13 gadiem
Ar atgriešanos!

     [+] [-]

, 2011-11-22 14:03, pirms 13 gadiem
Pieņemu, ka jūs te Harlamovu provocējat netīšām...

     [+] [-]

, 2011-11-22 14:08, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, bet tieši spēlētāju meistarības ziņā atpalicība ir vismazākā.Diezgan daudz arī čehoslovāku , zviedru un somu spēlē Krievijā.Ne tie sliktākie.
Tam var tikai piekrist. It īpaši redzot Astanas, Popradas un Maskavas!!! šķūņus, kuros tiek aizvadītas spēles. NHL švakākā halle (Vinipegas) KHL būtu superarēna.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-22 14:13, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Par Sjominu, - esmu lasījis, ka Stekels ir šādi izteicies.Pats uzskatu, ka Sjomins ir 1 no līgas pārmaksātākajiem spēlētājies.Uzskatu, ka 2 pēdējo gadu līgumi ir Makfī lielākā kļūda.Bet ne par Sjominu ir stāsts.
VF un SC ir dažāda tipa spēlētāji, kurus nav viegli salīdzināt.Vislielākā atšķirība ir tā, ka VF cītīgi gaidīs piespēli no partnera , lai zibenīgi izdarītu metienu vai veiktu kādas uzbrūkošas darbības vārtu virzienā.SC , turpretim, meklēs kādu , lai atdotu, bet ja neatradīs, tad varēs pats uzmest vai noslēgt uzbrukumu.Nenoliedzami, kā uzbrucējs, SC ir daudzpusīgāks.Kā jau centrs.
Bet pats pats galvenais, kā jau minēju, ir darba ētika.
Kamēr man pieleca ko nozīmē VF... Es jau sāku baidīties, ka Tu salīdzini Sidu ar Fetisovu

Centrs jau pēc definīcijas vienmēr būs daudzpusīgāks. Piekrītu par to, ka pēdējā laikā Krosbijs ir kļuvis par labu snaiperi, tas ir viņa trumpis.

Bet par to darba ētiku gan nezinu. Stekels kā reiz tieši to arī teica, ka Ovi darba kultūra vienmēr esot bijusi visaugstākajā līmenī un, ka tur nevajadzētu vilkt paralēles ar Sjominu. Es domāju, ka katram, kurš ir skatījies Ovi spēles ir redzams, ka viņš izliekas uz ledus pilnībā. Dedzības trūkumu spēlēs viņam nevar pārmest un nav pamata domāt, ka treniņos ir savādāk.

Varētu vēl padiskutēt, kas īsti ir tā darba ētika. Piemēram es uzskatu, ka spēlētājs, ar augstāko darba ētikas līmeni, neies ņerkstēt tiesnešiem par katru piedūrienu un negāzīsies uz ledus kā kaskadieris, lai izspiestu noraidījumu. Tāpat Krosbijam patīk pamuldēt un pabakstīt pretiniekus un slēpties aiz sava zvaigznes statusa vairāk kā jebkuram citam.

Ja salīdzina Sidu un Ovi šajā aspektā, tad 2 pilnīgi dažādi spēlētāji. Es atceros kā vienreiz tam pašam Stekelam bija jālec pa vidu starp Ovi un pretinieka aģitatoru, jo, pēc abpusējiem najezdiem, Ovi jau bija paspējis nomest cimdus un tūlīt būtu izplūcies. Kaut kā neatceros, ka kādam Pingvīnam būtu jāuztraucās par to, ka tik Sids neizkaujās ar kādu virs savas kategorijas, jo parasti viss viņa trash talks notiek lēnām slīdot prom tiesnešu virzienā... Viņš vienmēr ir bijis mazliet ņerga

     [+] [-]

, 2011-11-22 14:16, pirms 13 gadiem
Es arī labprātāk redzētu Sjominu pūstot kaut kādā Floridā, bet Makfī ir ļoti labs ģenerālmenidžeris. Nevar salīdzināt to komandu kāda ir tagad un to, kāda tā bija pirms 5 gadiem. Uz papīra vispār nav vājo vietu. Var jau teikt, ka liels nopelns ir tam, ka spēlētāji ir gatavi spēlēt kopā ar Ovi par zemāku samaksu, bet tajā pašā laikā Atlantā, Fīniksā, Kolumbusā un citur nav izdevies pievilināt normālus komandas biedrus saviem stāriem.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-22 14:17, pirms 13 gadiem
Ja Pitsburgai, visi līderi būs bez traumām,tad noteikti, būs vieni no galvenajiem favorītiem uz stenliju.

Nevienai citia komandai nav tik izcili centri kā pitsburgai.

     [+] [-]

, 2011-11-22 14:21, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Kamēr man pieleca ko nozīmē VF... Es jau sāku baidīties, ka Tu salīdzini Sidu ar Fetisovu

Centrs jau pēc definīcijas vienmēr būs daudzpusīgāks. Piekrītu par to, ka pēdējā laikā Krosbijs ir kļuvis par labu snaiperi, tas ir viņa trumpis.

Bet par to darba ētiku gan nezinu. Stekels kā reiz tieši to arī teica, ka Ovi darba kultūra vienmēr esot bijusi visaugstākajā līmenī un, ka tur nevajadzētu vilkt paralēles ar Sjominu. Es domāju, ka katram, kurš ir skatījies Ovi spēles ir redzams, ka viņš izliekas uz ledus pilnībā. Dedzības trūkumu spēlēs viņam nevar pārmest un nav pamata domāt, ka treniņos ir savādāk.

Varētu vēl padiskutēt, kas īsti ir tā darba ētika. Piemēram es uzskatu, ka spēlētājs, ar augstāko darba ētikas līmeni, neies ņerkstēt tiesnešiem par katru piedūrienu un negāzīsies uz ledus kā kaskadieris, lai izspiestu noraidījumu. Tāpat Krosbijam patīk pamuldēt un pabakstīt pretiniekus un slēpties aiz sava zvaigznes statusa vairāk kā jebkuram citam.

Ja salīdzina Sidu un Ovi šajā aspektā, tad 2 pilnīgi dažādi spēlētāji. Es atceros kā vienreiz tam pašam Stekelam bija jālec pa vidu starp Ovi un pretinieka aģitatoru, jo, pēc abpusējiem najezdiem, Ovi jau bija paspējis nomest cimdus un tūlīt būtu izplūcies. Kaut kā neatceros, ka kādam Pingvīnam būtu jāuztraucās par to, ka tik Sids neizkaujās ar kādu virs savas kategorijas, jo parasti viss viņa trash talks notiek lēnām slīdot prom tiesnešu virzienā... Viņš vienmēr ir bijis mazliet ņerga
ņerga, kurš tomēr mēdz izvicināt dūres, turklāt veiksmīgi (lai arī pats nav nekāds divdurvju skapis kā Ovi). Nav jāatgādina, kā veicās Niskanenam, kurš gribēja ar Krosbiju attiecības skaidrot.

     [+] [-]

, 2011-11-22 14:33, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Kamēr man pieleca ko nozīmē VF... Es jau sāku baidīties, ka Tu salīdzini Sidu ar Fetisovu

Centrs jau pēc definīcijas vienmēr būs daudzpusīgāks. Piekrītu par to, ka pēdējā laikā Krosbijs ir kļuvis par labu snaiperi, tas ir viņa trumpis.

Bet par to darba ētiku gan nezinu. Stekels kā reiz tieši to arī teica, ka Ovi darba kultūra vienmēr esot bijusi visaugstākajā līmenī un, ka tur nevajadzētu vilkt paralēles ar Sjominu. Es domāju, ka katram, kurš ir skatījies Ovi spēles ir redzams, ka viņš izliekas uz ledus pilnībā. Dedzības trūkumu spēlēs viņam nevar pārmest un nav pamata domāt, ka treniņos ir savādāk.

Varētu vēl padiskutēt, kas īsti ir tā darba ētika. Piemēram es uzskatu, ka spēlētājs, ar augstāko darba ētikas līmeni, neies ņerkstēt tiesnešiem par katru piedūrienu un negāzīsies uz ledus kā kaskadieris, lai izspiestu noraidījumu. Tāpat Krosbijam patīk pamuldēt un pabakstīt pretiniekus un slēpties aiz sava zvaigznes statusa vairāk kā jebkuram citam.

Ja salīdzina Sidu un Ovi šajā aspektā, tad 2 pilnīgi dažādi spēlētāji. Es atceros kā vienreiz tam pašam Stekelam bija jālec pa vidu starp Ovi un pretinieka aģitatoru, jo, pēc abpusējiem najezdiem, Ovi jau bija paspējis nomest cimdus un tūlīt būtu izplūcies. Kaut kā neatceros, ka kādam Pingvīnam būtu jāuztraucās par to, ka tik Sids neizkaujās ar kādu virs savas kategorijas, jo parasti viss viņa trash talks notiek lēnām slīdot prom tiesnešu virzienā... Viņš vienmēr ir bijis mazliet ņerga
Darba ētika pirmkārt ir tas, cik profesionāli un atbildīgi hokejists attiecās pret treniņu procesu.Domāju, ka Avečkinam ar šito nebūt viss nav vislabākajā kārtībā.Vismaz pēdējā laika notikumi par to liecina.Tāpat arī visas tās blakuslietas, kas nav saistītas ar hokeju.
Krosbijs kāvies ir , ja nemaldos, pat biežāk nekā Avečkins.Ak jā, un pa vidu toreiz izskrēja Bredlijs.

Izlikties spēlē jau viņš var, bet lietderības koeficients ir tā starp stipri viduvējiem, ņemot vērā viņa izdarīto metienu un spēka paņēmienu skaitu.Un vēl, - pārāk daudz pēdējā laikā ir runāts par visām tām Wašingtonas lietām, kāds kādu uz sola nosēdinājis, kāds kādu fakingfet pasūtījis, kāds ar kādu vēl nav bijis apmierināts utt...kāds kādu heltlī skreč nosēdinājis, utt.Krievu prese burtiski burbuļo no visa šitā.

     [+] [-]

, 2011-11-22 14:35, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: ņerga, kurš tomēr mēdz izvicināt dūres, turklāt veiksmīgi (lai arī pats nav nekāds divdurvju skapis kā Ovi). Nav jāatgādina, kā veicās Niskanenam, kurš gribēja ar Krosbiju attiecības skaidrot.
Es jau nesaku, ka viņš nevar izkauties, bet tas, ka viņš slēpjās aiz tiesnešiem ir fakts. Tāpat arī tie kautiņi ir bijuši tādi... ne gluži pēc goda kodeksa. Žēl, ka šobrīd esmu darbā, šeit ir nobloķēts youtube, varētu iemest saites ar piemēriem.

     [+] [-]

, 2011-11-22 14:36, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es jau nesaku, ka viņš nevar izkauties, bet tas, ka viņš slēpjās aiz tiesnešiem ir fakts. Tāpat arī tie kautiņi ir bijuši tādi... ne gluži pēc goda kodeksa. Žēl, ka šobrīd esmu darbā, šeit ir nobloķēts youtube, varētu iemest saites ar piemēriem.
Nav ko mest, esmu redzējis. Taču Krosbiju neviens tā īsti nesargā. Jā, viņš provocē, izmantojot tiesnešu muguru, bet to var katrs darīt. Ir jāmāk to darīt

     [+] [-]

, 2011-11-22 14:37, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es arī labprātāk redzētu Sjominu pūstot kaut kādā Floridā, bet Makfī ir ļoti labs ģenerālmenidžeris. Nevar salīdzināt to komandu kāda ir tagad un to, kāda tā bija pirms 5 gadiem. Uz papīra vispār nav vājo vietu. Var jau teikt, ka liels nopelns ir tam, ka spēlētāji ir gatavi spēlēt kopā ar Ovi par zemāku samaksu, bet tajā pašā laikā Atlantā, Fīniksā, Kolumbusā un citur nav izdevies pievilināt normālus komandas biedrus saviem stāriem.
Man jau gan likās, ka tieši Florida bij viena no tām komandām, kas starpsezonā pastiprinājās vairāk kā daža laba cita.
Atlantas-Winnipegas stāsts jau sen ir labi zināms.Kas attiecas uz Fīniksu, - redzēsim, tur jau joprojām ir neskaidrības ar komandas statusu, kam īsti viņa pieder, kas ir īpašnieki, un kas, kā un cik kam ir parādā.
Par Kolumbusu, - Meisons, iespējams, beidzot sāks trenēties.Līdz šim jau zēnam nebija nekādas vajadzības to darīt.Kārters atgriezies pēc traumas, Wišņevskis pēc diskvalifikācijas, jācer, ka sāks spēlēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-22 14:47, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Darba ētika pirmkārt ir tas, cik profesionāli un atbildīgi hokejists attiecās pret treniņu procesu.Domāju, ka Avečkinam ar šito nebūt viss nav vislabākajā kārtībā.Vismaz pēdējā laika notikumi par to liecina.Tāpat arī visas tās blakuslietas, kas nav saistītas ar hokeju.
Krosbijs kāvies ir , ja nemaldos, pat biežāk nekā Avečkins.Ak jā, un pa vidu toreiz izskrēja Bredlijs.

Izlikties spēlē jau viņš var, bet lietderības koeficients ir tā starp stipri viduvējiem, ņemot vērā viņa izdarīto metienu un spēka paņēmienu skaitu.Un vēl, - pārāk daudz pēdējā laikā ir runāts par visām tām Wašingtonas lietām, kāds kādu uz sola nosēdinājis, kāds kādu fakingfet pasūtījis, kāds ar kādu vēl nav bijis apmierināts utt...kāds kādu heltlī skreč nosēdinājis, utt.Krievu prese burtiski burbuļo no visa šitā.
Kuri tad ir tie pēdējā laika notikumi, kuri liecina par slinkošanu treniņos? Ja jau Stekels bija tik kritisks pret Sjomu, tad jādomā, ka būtu arī pie reizis pateicis, ka Ovi slinko, ja tā būtu taisnība. Ne jau tā neizdevusies bilde, kur Ovi bija saknupis krēslā un izskatījās uzēdies? Kādas tad ir tās blakuslietas, kuras nav saistītas ar hokeju, būšu kaut ko palaidis garām? Un toreizējie Caps čekeru maiņu centri Bredlijs un Stekels man baigi jūk

Par lietderību es nestrīdēšos, pēdējās sezonās viņš vairs nav tāds, kaut kā trūkst. Bet strādāšana uz ledus, pat tad, ja par daudz un nevietā, liecina par degsmi un attieksmi pret spēli. Varētu piekrist, ka hokejista IQ viņam ir zemāks nekā Krosbijam.

Es zinu, ka ir kāvies. Ja nemaldos, pirmais kautiņš bija pret Bredu Boisu no STL. Bet nu kurš nav redzējis video, kur Krosbija knābis sāk sevišķi aktīvi virināties tikai tad, kad pieslido tiesneši? Un tā čīkstēšana, vispār... Kā ar to reizi, kad viņš raudāja par līdzjutēju izmestajām cepurēm uz ledus? "Bet viņi tikai turpināja mest un mest..." Nu mazliet taču ir ņerga

     [+] [-]

, 2011-11-22 14:51, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Nav ko mest, esmu redzējis. Taču Krosbiju neviens tā īsti nesargā. Jā, viņš provocē, izmantojot tiesnešu muguru, bet to var katrs darīt. Ir jāmāk to darīt
Ir jau viens šīs mākas meistars - Aiverijs. Domā vajag otru? Un mēs tomēr runājam par darba ētiku, respektīvi - daiļrunāšana no cauri tiesneša azotei nav čakluma pazīme. Kā tad neiaizsargā, es domāju, ka vajadzības gadījumā atrastos arī kāds drosmīgāks pingvīns, kurš aizstāvētu. Un kāda bija Laraka misija Pitsburgā?

     [+] [-]

, 2011-11-22 14:53, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Kuri tad ir tie pēdējā laika notikumi, kuri liecina par slinkošanu treniņos? Ja jau Stekels bija tik kritisks pret Sjomu, tad jādomā, ka būtu arī pie reizis pateicis, ka Ovi slinko, ja tā būtu taisnība. Ne jau tā neizdevusies bilde, kur Ovi bija saknupis krēslā un izskatījās uzēdies? Kādas tad ir tās blakuslietas, kuras nav saistītas ar hokeju, būšu kaut ko palaidis garām? Un toreizējie Caps čekeru maiņu centri Bredlijs un Stekels man baigi jūk

Par lietderību es nestrīdēšos, pēdējās sezonās viņš vairs nav tāds, kaut kā trūkst. Bet strādāšana uz ledus, pat tad, ja par daudz un nevietā, liecina par degsmi un attieksmi pret spēli. Varētu piekrist, ka hokejista IQ viņam ir zemāks nekā Krosbijam.

Es zinu, ka ir kāvies. Ja nemaldos, pirmais kautiņš bija pret Bredu Boisu no STL. Bet nu kurš nav redzējis video, kur Krosbija knābis sāk sevišķi aktīvi virināties tikai tad, kad pieslido tiesneši? Un tā čīkstēšana, vispār... Kā ar to reizi, kad viņš raudāja par līdzjutēju izmestajām cepurēm uz ledus? "Bet viņi tikai turpināja mest un mest..." Nu mazliet taču ir ņerga
Viņš ir tāds kā "Gļēvais suns Drosminieks". Respektīvi, jā viņš nav nekāds dzelzs vecis, bet ja viņam trūktu dūšas, tad no konfliktiem izvairītos kā no uguns.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-22 15:00, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Kuri tad ir tie pēdējā laika notikumi, kuri liecina par slinkošanu treniņos? Ja jau Stekels bija tik kritisks pret Sjomu, tad jādomā, ka būtu arī pie reizis pateicis, ka Ovi slinko, ja tā būtu taisnība. Ne jau tā neizdevusies bilde, kur Ovi bija saknupis krēslā un izskatījās uzēdies? Kādas tad ir tās blakuslietas, kuras nav saistītas ar hokeju, būšu kaut ko palaidis garām? Un toreizējie Caps čekeru maiņu centri Bredlijs un Stekels man baigi jūk

Par lietderību es nestrīdēšos, pēdējās sezonās viņš vairs nav tāds, kaut kā trūkst. Bet strādāšana uz ledus, pat tad, ja par daudz un nevietā, liecina par degsmi un attieksmi pret spēli. Varētu piekrist, ka hokejista IQ viņam ir zemāks nekā Krosbijam.

Es zinu, ka ir kāvies. Ja nemaldos, pirmais kautiņš bija pret Bredu Boisu no STL. Bet nu kurš nav redzējis video, kur Krosbija knābis sāk sevišķi aktīvi virināties tikai tad, kad pieslido tiesneši? Un tā čīkstēšana, vispār... Kā ar to reizi, kad viņš raudāja par līdzjutēju izmestajām cepurēm uz ledus? "Bet viņi tikai turpināja mest un mest..." Nu mazliet taču ir ņerga
Tas, ka cilvēks nav vairs tik ātrs slidojumā, uzaudzējis lieko svaru, - jau iepr. sezonā to varēja redzēt, - es nerunāju par to fotogrāfiju, - acīmredzot liecina par kko.Prjamoļiņeinijs.
Ne jau TĀPAT VIEN Budro viņam samazināja laiku uz ledus.
Visas reklāmu lietas, Vaska Figūras, starpzsezonu tusiņi, par ko nemitīgi raksta krievu prese, utt.Izgāšanās pērnā gada PČ jau vien ir apbrīnas vērta, kas viņš par profesionāli, ja pilnīgi fiziski negatavs ierodas uz izlasi??Noguris pēc izstāšanās no PO?
Beigu beigās, kāpēc viņš ir šosezon tik mazrezultatīvs, salīdzinot ar iepr. sezonu??Vai varbūt es kļūdos?Bekstrēms viņam kabina pa 7 punktiem, kad vēl tas tā ir bijis ?Tu gribi teikt, ka viss ir baigi OK?
Īstenībā, neuzskatu, ka viņš ir tā vērts, lai mēs tik daudz tam veltītu laika.
Par ņergu, - jā , brīžiem tā ir.Bet jāatzīst, ka viņš pēdējo 2-3 gadu laikā ir audzis un attīstījies, pirmkārt, kā personība, kā sportists.Domāju, ka ņergas gājieni nākotnē kļūs arvien retāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-22 15:11, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Bet ja godīgi runā. Domāju ka Krosbijs viennozīmīgi ir labākais hokejists pasaulē.. Daudzi slavina Ovečkinu, bet meistarīgāks ir Krosbijs Ovečkins daudz ko panāk tikai vien ar savu asumu un degsmi, kas arī pietiek Krosbijam.
Gribētu redzēt Ovečkinu citā klubā.
Krosbijs ir vispusīgāks, bet arī diemžēl centīgāks,Ovečkinam degsme jau izzudusi. Varbūt nāks tuvāk cīņas par stenliju,tad deksme parādīsies. Negribas pat domāt,ja ovi izcīniīs stenliju,tad motivācija vispār vairs nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-22 15:17, pirms 13 gadiem
forge rakstīja: Skaidri visiem ir zināms, ka ņergas ir tie talantīgākie cilvēki, varbūt ne tik izteikti sportā, bet kultūrā un zinātnē noteikti. Tā kā tas tik ir kompliments no tevis.
No quicka, Tu gribēji teikt.

     [+] [-]

, 2011-11-22 15:17, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: No quicka, Tu gribēji teikt.
jap

  -1 [+] [-]

, 2011-11-22 15:20, pirms 13 gadiem
beidzot vins spele