Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Flyers" sakāve; Bārtulim -2

Andrejs Siliņš

"Flyers" sakāve; Bārtulim -2
Oskars Bārtulis
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītajā naktī smagu zaudējumu savā laukumā piedzīvoja latviešu aizsarga Oskara Bārtuļa pārstāvētā Filadelfijas "Flyers", kas savā laukumā kārtējā Nacionālās Hokeja līgas (NHL) spēlē ar rezultātu 0:5 atzina Floridas "Panthers" pārākumu.

Šī bija Bārtuļa otrā spēle pēc atgriešanās "Flyers" sastāvā, taču tā izvērtās nepatīkama - pirmās trešdaļas izskaņā trīs minūtēs tika zaudēti divi vārti, otrās sākumā vēl vieni, bet viducī - jau ceturtie. Punktu trešās trešdaļas vidū pielika Dmitrijs Kuļikovs, iemetot savus otros vārtus sezonā, līdz ar to spēles beigu iznākums - 5:0 viesu labā.

Aizsargs Oskars Bārtulis laukumā pavadīja 16 minūtes un 13 sekundes (39 sekundes mazākumā), rezultativitātes punktus neguva, bloķēja divus pretinieku metienus, pats izdarīja vienu metienu un vēl reizi meta garām vārtiem, kā arī izpelnījās negatīvu lietderības koeficientu (-2).

Šis bija "Flyers" 13. zaudējums kopumā un astotais zaudējums mājās, taču ar 49 punktiem pēc 35 aizvadītajām spēlēm Filadelfijas komanda joprojām ir Austrumu konferences līderes godā. Savukārt Floridai, kas cīnās par iekļūšanu "play-off" zonā, šī bija 15. uzvara (11. vieta Austrumos).

Citā spēlē Kalgari "Flames" bez latviešu policista Raita Ivanāna ierindā viesos ar rezultātu 1:4 atzina Minesotas "Wild" pārākumu, piedzīvojot 20. zaudējumu (31 punkts, 14. vieta Rietumos).

20 gadus vecais Stīvens Stamkoss iemeta savus 26. vārtus sezonā un 100. karjerā, palīdzot Tampabejas "Lightning" sakaut Karolīnas "Hurricanes" - 5:1, savukārt Ārons Volpati iemeta pirmos vārtus un viņa Vankūveras "Canucks" ar 3:1 pārspēja Sentluisas "Blues". Jevgēņijs Malkins guva piecus rezultativitātes punktus (atkārtots karjeras rekords), palīdzot Pitsburgas "Penguins" ar 6:1 apspēlēt Fīniksas "Coyotes". Rezultativitātes sēriju turpināja arī Sidnijs Krosbijs, kurš šoreiz guva vārtus un divreiz piespēlēja, jau 21. spēli pēc kārtas tiekot pie punktiem.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 08:19, pirms 15 gadiem
Žēl!

 +16 [+] [-]

, 2010-12-21 08:19, pirms 15 gadiem
slikti ka Bārtulim atkal negatīvs lietderības koeficients

 +13 [+] [-]

, 2010-12-21 08:21, pirms 15 gadiem
Da tur visiem aizsargiem -2 izņemot laikam timmonenu, carlam vispār -3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-21 08:24, pirms 15 gadiem
Jānoturas ar visām četrām uz 0 vai pozitīva koefa.

  +8 [+] [-]

, 2010-12-21 08:26, pirms 15 gadiem
Bobrovskis nepavilka komandu, tāpēc komandas spēle sabruka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-12-21 08:31, pirms 15 gadiem
pat oskars nepalīdzēja

 +12 [+] [-]

, 2010-12-21 08:42, pirms 15 gadiem
pie 0-5 pozitiivu koefu dabuut nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 08:42, pirms 15 gadiem
Spēles laiks arī tīri neko...

  +9 [+] [-]

, 2010-12-21 08:44, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Diez, kas nav- Bārtulim atkal negatīvs koefs. Tā kā maču neredzēju, tad nezinu vai Osis bija vainīgs, vai pārinieks O'Donels, vai arī vārtsargs. Drīzāk jau, ka Bobrovskis slikti nospēlēja, jo kad bija ielaidis 4 golus no 22 metieniem, tika nomainīts.
...
Anaheimas Hillers nereāli noplosījās- atvairīti 45 metienu un šutauts!
Floridas Vokouns atvairīja mazāk metienus- 28, bet arī sausā.
šīsnakts rezultatīvākie ar 3 pts- Enstrēms 2+1, Krosbijs 1+2 un arī Senluī 1+2, Malkins 0+3
Palabošu - Malkinam šonakt 2+3 nevis 0+3 !

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 08:48, pirms 15 gadiem
būs jau labi, ne jau dēļ bārtuļa visi vārti tika ielaisti, ne jau viņš viens ir vilcējs vai gremdētājs. Hokejs ir komandas spēle. Galvenais, lai nekrīt ārā no kopējā rokraksta...

     [+] [-]

, 2010-12-21 08:52, pirms 15 gadiem
labs...rezultivitātes punktus neguva,kur ta gūs ja komanda uz NULLES
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 09:07, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Diez, kas nav- Bārtulim atkal negatīvs koefs. Tā kā maču neredzēju, tad nezinu vai Osis bija vainīgs, vai pārinieks O'Donels, vai arī vārtsargs. Drīzāk jau, ka Bobrovskis slikti nospēlēja, jo kad bija ielaidis 4 golus no 22 metieniem, tika nomainīts.
...
Anaheimas Hillers nereāli noplosījās- atvairīti 45 metienu un šutauts!
Floridas Vokouns atvairīja mazāk metienus- 28, bet arī sausā.
šīsnakts rezultatīvākie ar 3 pts- Enstrēms 2+1, Krosbijs 1+2 un arī Senluī 1+2, Malkins 0+3
Ak jā un Enstrēmam ar 2+2 nevis 2+1!!! Neesi pamodies vēl?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-12-21 09:23, pirms 15 gadiem
ir tāda aizdoma ka nakamo spēli Osis nespēlēs!!!! žel bet nu neatbilst viņš Filadelfijas standartam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 09:39, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: 1) Bārtuli nevar nosūtīt uz fārmklubu, jo tad viņš būtu jāliek veiveros, kas nozīmētu, ka jebkurš NHL klubs viņu var paņemt, un kā perspektīvu aizsargu ar mazu līgumu arī paņemtu.
Atvaino, bet kuram klubam Bārtulis ir vajadzīgs? Viņš šobrīd reāli ir 7. numurs gandriz visās NHL komandās, bez spēļu prakses.
Šajā laikā visas komandas ir nokomplektētas, tādēļ viņīem kāds ir jāsūta lejā vai jāliek waiveros, lai paņemtu Bārtuli. Bet vai viņš ir tā vērts?
Ja šie mēģina Bārtuli sūtīt lejā Filadelfija paņem viņu atpakaļ no waiveriem.

Bārtulis par 99% tiktu cauri waiveriem un spēlētu AHL.

     [+] [-]

, 2010-12-21 09:52, pirms 15 gadiem
sudigs iesakums osim ,ka tik treneris nenomet malaa, bet nu ceram aizies, veiksmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 10:15, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Ja jau viņu no veiveriem neviens klubs nepaņemtu, tad pasaki kāpēc Flyers Oskaru pusotru mēnesi marinēja kā rezervistu un nenosūtīja uz fārmu?! Tāpēc, ka negribēja riskēt veiveros ar pašu draftēto perspektīvo aizsargu ar mazu līgumu, kurš būtu kārdinošs kumoss dažam labam NHL klubam.
Dēļ Re-Entry waivers un visām tā izrietošajām sekām.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 10:17, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Ja jau viņu no veiveriem neviens klubs nepaņemtu, tad pasaki kāpēc Flyers Oskaru pusotru mēnesi marinēja kā rezervistu un nenosūtīja uz fārmu?! Tāpēc, ka negribēja riskēt veiveros ar pašu draftēto perspektīvo aizsargu ar mazu līgumu, kurš būtu kārdinošs kumoss dažam labam NHL klubam.
Es teiktu ka ka 50 pret 50, ka viņu kāds paķertu, jo līgums tiešām nav liels, un var uzreiz mierīgi spēlēt NHl, nevienā spēlē jau viņš nepazūd, un kļūdas arī nav tādas par kurām jāsēdina malā, aizsargs kurš velk NHl līmeni, jauns, kā tu saki arī vēl perspektīvs, es domāju ka Flyers diez vai riskēs, tas nav viņu interesēs, drīzāk tad varētu notikt kāda maiņa kas būtu Filliju labā!

  +8 [+] [-]

, 2010-12-21 10:29, pirms 15 gadiem
man liekas, ka šeit pa daudz tiek dramatizēta situācija, nu labi divās spēlēs -3, pie tam vienā spēlē izskatās, ka visa komanda nospēlējusi neizteiksmīgi, Bārtulis savukārt praktiski nav spēlējis šosezon un nav noskaņojies, pārcenšas un nav vēl iegājis ritmā...tāpat arī savainoto spēlētāju trūkums it sevišķi Prongera dara savu...katrā ziņā, lai Bārtuli nospēlē vismaz 10 spēles, tad varēs pateikt, vai viņš ir gatavs vai nav un nedomāju, ka Flyers vadība cerēja, ka Bārtulis uzreiz pirmajās divās spēlēs parādīs izcilu sniegumu, ticamāks variants, ka viņi rēķinājās ar to, ka viņam vajadzēs laiku, lai iejustos...kā būs tā būs

  +4 [+] [-]

, 2010-12-21 10:34, pirms 15 gadiem
Eu jūs gudrie runātāji, takš aiziet uz nhl.com un noskatās kaut vai spēles apskatu!

Pirmajā golā uzmeta osim pa kāju un bobam starp kājsargiem. Vienkāŗši neveiksmīga epizode.

Otro golu kad ielaida O'donnels ņēma ripu un nokrita uz mūļa stūrī un floridieši savāca ripu, nocentrēja un ielika bobam starp kājsargiem.

šajās situācijās nekāda kļūda nebija..

  +3 [+] [-]

, 2010-12-21 10:34, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Es teiktu ka ka 50 pret 50, ka viņu kāds paķertu, jo līgums tiešām nav liels, un var uzreiz mierīgi spēlēt NHl, nevienā spēlē jau viņš nepazūd, un kļūdas arī nav tādas par kurām jāsēdina malā, aizsargs kurš velk NHl līmeni, jauns, kā tu saki arī vēl perspektīvs, es domāju ka Flyers diez vai riskēs, tas nav viņu interesēs, drīzāk tad varētu notikt kāda maiņa kas būtu Filliju labā!
Ieteiktu paskatīties, kas nav paņemti no waiveriem šosezon.

Greiss, Pruha, Valabiks, Lundmarks, Todd White

Kā uzskatāmu piemēru īpaši izceltu Brian Lee no Senators.
Brian Lee Ottawa Senators - 2010-2011 Stats -...

Joprojām 50 pret 50?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 10:51, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ieteiktu paskatīties, kas nav paņemti no waiveriem šosezon.

Greiss, Pruha, Valabiks, Lundmarks, Todd White

Kā uzskatāmu piemēru īpaši izceltu Brian Lee no Senators.
Brian Lee Ottawa Senators - 2010-2011 Stats -...

Joprojām 50 pret 50?
Galvenais izcēli Lee, kas tad viņā tik īpašs?
UN es joprojām saku ka 50 pret 50, bet vienkārši nedomāju ka kas tāds notiks, prieškam Flyeriem zaudēt labu aizsargu ar labu potenciālu, Bartulis spēlē labi, un arī šodien spēlēja normāli, nav acīmredzmas kļūda, un spēlē diezgan pārliecinoši

     [+] [-]

, 2010-12-21 10:58, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Galvenais izcēli Lee, kas tad viņā tik īpašs?
UN es joprojām saku ka 50 pret 50, bet vienkārši nedomāju ka kas tāds notiks, prieškam Flyeriem zaudēt labu aizsargu ar labu potenciālu, Bartulis spēlē labi, un arī šodien spēlēja normāli, nav acīmredzmas kļūda, un spēlē diezgan pārliecinoši
Aizsargs 23 gadi, zem 100 spēlēm NHL. Nav pārāk rezultatīvs. Neatgādina nevienu?
Vienīgā atšķirība ka Lee ir 1. raunda izvēle.( Un pat viņu nepaņēma no waiveriem!!)

Man pretjautājums, kas tik īpašs ir Bārtulī lai viņu kāds paņemtu? Flyers nezaudētu Oskaru nosūtot lejā, problemātiskāk būtu viņu dabūt atpakaļ NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 11:17, pirms 15 gadiem
Paņemtu viņu kāds cits klubs vai nepaņemtu, nezinu - bet es skatos no cita viedokļa - Philly ir līderkomanda, viņiem ir lielāka konkurence, un ja viņi ir līderi, tātad patreiz viņiem ir ļoti laba kondīcija kopumā - Toties ir kārtīga sauja ar klubiem, kuri cīnās( struggle) ar dažnedažādām likstām - spēlētāji neattaisno uz sevi liktās cerības, nav kondīcija, utt. Domāju, ka septītais aizsargs no līdervienības ir spējīgs iekļauties lejasgala komandā aizsargu sešiniekā, turklāt vēl jauns un kurš patiesībā salīdzinoši atbilstoši līgas prasībām spēlē( fiziski, taktiski).

     [+] [-]

, 2010-12-21 11:29, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Kam negadās?!
Īstenībā, es paralēli tā komenta rakstīšanai, spēlēju pokeru onlainā, tāpēc nebija daudz laika maču statistikas detalizētai apskatīšanai.
Statistika, statistika... "highlights" noskaties! Nebūs jāmin, vai Osis vainīgs, vai Bobrovskis slikti nospēlēja, varētu Malkina 2+3 un Krosbija ūsas ievērtēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-21 11:54, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Kāpēc tad Flyers Oskaru jau sezonas sākumā nenosūtīja uz fārmu caur waiwers?! Kāpēc neriskēja, bet marinēja kā septīto un pēc tam arī tikai izīrēja Adorindekas Fantomiem, bet neielika veiveros? Tāpēc, ka raustījās, ka viņu citi nocels.
Ja Tu tam nepiekrīti, tad laikam uzskati Filijas GM Polu Holmgrēnu par nejēgu.
Tev laikam šodien ir problēmas ar lasīšanu. Es jau divreiz minēju iemeslu, arī tajā komentārā kuru tu citē.
Holmgrēns pats apstiprināja, ka Bārtuli tuvākajā laikā bija plānots sūtīt lejā, bet Prongers guva savainojumu.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-21 12:00, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: problemātiskāk būtu viņu dabūt atpakaļ NHL.
Lai cik sklumji arī nebūtu, bet pagaidām tiešām izskatās, ka Philly ar neko neriskētu, ja arī nosūtītu Osi uz farmu (kaut vai caur vaiveriem), jo arī man pagaidām nerodas pārliecība, ka pie Oša nosūtīšanas uz farmu viņu nu tik te visi baigi savākt gribētu....
Viņiem (Philly) to potenciālo jauno talantu farmā arī nav maz.... kaut vai tāds pats jaunais talants Gustavsons un arī jau ne tik jaunais un jau NHL paspēlējušais Sivrets, kas jau ir gana daudz un gana neslikti NHL paspēlējis ... abi šie kadri konkrēti Osim "pakausī elpo" ... un Osis var izskatīties arī pārliecinoši (kā te daži saka), bet pie komandas lažām vienmēr jau var atrast "malējo" jeb "grēkāzi" .... un parasti, tad tādu "malējo" meklē ne starp savējiem (ZA censoņiem), bet starp kādiem "leģionāriem".... un tad pirmais "rindā" celojumam uz farmu var būt tieši Osis, jo NHL klubi diezgan bieži pie kādām pagarākām "zāģu" sērijām vai smagākiem "zāģiem" "parotē" uz farmu (un no farma) kādus savus jaunos vai uzticību neattaisnojušos spēlētājus....vai tad Osim atgriezties NHL būtu problemātiskāk..... hvz tas būtu atkarīgs no tā kā viņa "aizvietotājs" te (NHL) sevi parādītu.... Osis jau pagājušogad arī pats tādu Sivretu "nokoda" un dabuja 1-virziena līgumu, kas tagad viņu daļēji pasargā no ilglaicīgas "tusošanas" pa farmu!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-21 12:07, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Osis jau pagājušogad arī pats tādu Sivretu "nokoda" un dabuja 1-virziena līgumu, kas tagad viņu daļēji pasargā no ilglaicīgas "tusošanas" pa farmu!
Protams, konkurence ir jāņem vērā, bet līgums var arī spēlēt pret Bārtuli.

Lai atgrieztos no AHL uz NHL, Bārtulis jāizliek re-entry waivers, ja kāds klubs viņu paņem Filadelfija maksā pusi no viņa algas visu atlikušo līguma termiņu. Par puscenu gribētāju būs jau daudz vairāk. Tātad Filadelfija maksās vismaz 600k, par to ka Oskars ir pie konkurentiem, turklāt divus gadus zaudēs 300k no Algu griestiem.

Ja Holmstrēmam jāizvēlas Bārtulis + šī bāgāža vai Gustafsons, Sivrets? Ko viņš izvēlēsies?

     [+] [-]

, 2010-12-21 12:14, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Atvaino, bet kuram klubam Bārtulis ir vajadzīgs? Viņš šobrīd reāli ir 7. numurs gandriz visās NHL komandās, bez spēļu prakses.
Šajā laikā visas komandas ir nokomplektētas, tādēļ viņīem kāds ir jāsūta lejā vai jāliek waiveros, lai paņemtu Bārtuli. Bet vai viņš ir tā vērts?
Ja šie mēģina Bārtuli sūtīt lejā Filadelfija paņem viņu atpakaļ no waiveriem.

Bārtulis par 99% tiktu cauri waiveriem un spēlētu AHL.
Elementāri, kādam citam klubam, kuru ir nomocījušas traumas, Osis varētu būt tieši laikā. Nebūtu pirmā reize, kad tiek parakstīts līgums, vai iemainīts kāds spēlētājs tikai, lai aizlāpītu kādu caurumu īstermiņā.

     [+] [-]

, 2010-12-21 12:22, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Elementāri, kādam citam klubam, kuru ir nomocījušas traumas, Osis varētu būt tieši laikā. Nebūtu pirmā reize, kad tiek parakstīts līgums, vai iemainīts kāds spēlētājs tikai, lai aizlāpītu kādu caurumu īstermiņā.
Ar waiveriem caurumus 6./7. aizsarga pozīcijā nelāpa. Katram klubam līgā ir savi "Bārtuļi", kurus izsaukt šādiem gadijumiem.
Kā jau minēju, daudz labāki spēlētāji par bārtuli šosezon iziet cauri waiveriem nepaņemti...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-21 13:21, pirms 15 gadiem
Gan jau arī Bobrovskis nokļūs līgā,kur viņam pēc statusa jāatrodas.Citādi iedomāsies sevi kā otru Tretjaku,tik vienkārši un ātri tās lietas nenotiek.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-21 14:20, pirms 15 gadiem
spēli skatījos. Bobrovski es nevainotu, aizsardzībā ļoti slikti šodien flyers nospēlēja. Viņš tieši otrādi glāba ļoti daudz! O'donnels vispār nekāds uz līdzenas vietas zaudē ripas, dēļ viņa Bārtulim arī ir -2

  +1 [+] [-]

, 2010-12-21 14:45, pirms 15 gadiem
Nav ko te daudz saspringt, Floridai uzvara bija vairāk vajadzīga, starp visiem Filadelfijas aizsargiem vienīgi Timonenam neitrāls koeficients, pārējiem mīnusi, Mesarošam pat trīs.

Dienas varoņi Hillers,Malkins un vēl pāris.
SC un Senluī 3-punktu efforts nevienu jau sen vairs neizbrīna, starp citu, MSL smuki ielika Karolīnai tieši ģērbtuvēs !
Stemkosam 100 vārti karjerā.
Skaisti vārti arī Perijam mazākumā.Toronto kvēlākie līdzjūtēji jau pieprasa Wilsona skalpu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-21 16:01, pirms 15 gadiem
Ducks spēle

Hillers tiešām darīja visu un stāvēja uz galvas. Pelnīts 8. šatauts karjerā.

Rūkijam Makmilanam 1+1, tik cik pirms tam visās NHL spēlēs kopā un kopumā kārtējā sakarīgā spēle viņa izpildījumā. Potenciāls ir. Vairāk gan aizsardzībā, bet var aizskriet arī uzbrukumā. Atgādina Palsonu no Ducks ziedu laikiem.

Perija vārti tiešām fantastiski, un tie arī bija diezgan pateicoties Makmilanam.

Sbisa izskatās aizvien labāk.

Bostonas lielasi kapteinis 2x tā pamatīgi uzmeta pa Ducks sēlētājiem. Labi ka viss daudz maz labi beidzās.

Eh, Maršantam pietrūka pussekunde un viņam arī būtu vārti mazākumā.
----
Tor atkal zaudējums, šoreiz vafeles nemeta līdzjutēji uz laukuma?

Neliels izbrīns paar Flyers zaudējumu. Nekas, ta tiešām ir tikai viena spēle no 82 šajā gadījumā

Vakardien traki smējos par šo video.
YouTube
- Patrick Kane - Im in Chicago...

     [+] [-]

, 2010-12-21 17:03, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Diez, kas nav- Bārtulim atkal negatīvs koefs. Tā kā maču neredzēju, tad nezinu vai Osis bija vainīgs, vai pārinieks O'Donels, vai arī vārtsargs. Drīzāk jau, ka Bobrovskis slikti nospēlēja, jo kad bija ielaidis 4 golus no 22 metieniem, tika nomainīts.
...
Anaheimas Hillers nereāli noplosījās- atvairīti 45 metienu un šutauts!
Floridas Vokouns atvairīja mazāk metienus- 28, bet arī sausā.
šīsnakts rezultatīvākie ar 3 pts- Enstrēms 2+1, Krosbijs 1+2 un arī Senluī 1+2, Malkins 0+3
nu un Džonatans Quicks pret detroitu atvairīja 51 vai 54 metienus un sausā kaut kad nesen

     [+] [-]

, 2010-12-21 17:23, pirms 15 gadiem
Lieliska nakts Pingvīniem. Malkins liekas beidzot ir pa īstam atvēries pēc traumas šim jau 3 spēlēs 8 (5+3) punkti! Un Krosbijs rezultatīvs jau 21. spēli pēc kārtas, kas ir labākais rezultāts pēc lokauta. lielā mērā tieši viņš nokārtoja abus Malkina vārtu guvumus - pirmajā viņš uzvarēja iemetienā un pa taisno piespēlēja Malkinam, kurš ripu mierīgi raidīja vārtos un otrajos Sids atņēma ripu pretinieku spēlētājam pie pašiem vārtiem un arī tad atdeva piespēli Malkinam. Bet tāpat prieks par abiem, nezin kas vēl būs, kad tūliņ Stāls atgriezīsies!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-21 17:39, pirms 15 gadiem
veersis rakstīja: nu un Džonatans Quicks pret detroitu atvairīja 51 vai 54 metienus un sausā kaut kad nesen
Zini neatkarīgi no tā cik kāds cits kkad nesen ir atvairījis, kaut vai metienus 100, bet tie paši 45 atvairīti metieni ir nedaudz ievērības cienīgāki kā tavi ''nu un''.
Tad jau tagad visi, kas būs spēlē guvuši mazāk par 5 punktiem, būs tikai ''nu un'', jo redz Džīno, guva 5

     [+] [-]

, 2010-12-21 17:42, pirms 15 gadiem
Bartulis ir AHL speletajs. Vins pagajusaja sezona sastava tika maksliga veida. Nu un ko ta vins paradija? Neko ieveribas cienigu, vienigais gols ko vins iemeta ari bija halava rikosets. Nu re Bartulis tika spelet un atkal to tik vien spej ka pelnit negativu koeficentu. Nu blatj cik var vinu aizstavet. Es velreiz atkartosos - OS pedeja spele pagarinajuma pret Cehiju kad Krejci iemeta, Bartulis tikai noskatijas. NHL speletaji ta nedara. Vinam bija sanci kaut pameginat ar nuju aizsniegties lidz ripai, atnemt ripu Krejci vai gulties zem ripas, bet vins tikai nostaveja un noskatijas. Lai spele AHL un uzkraj spelu pieredzi, nav ko list lielaja liga, ja nemak spelet.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-21 17:45, pirms 15 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Lieliska nakts Pingvīniem. Malkins liekas beidzot ir pa īstam atvēries pēc traumas šim jau 3 spēlēs 8 (5+3) punkti! Un Krosbijs rezultatīvs jau 21. spēli pēc kārtas, kas ir labākais rezultāts pēc lokauta. lielā mērā tieši viņš nokārtoja abus Malkina vārtu guvumus - pirmajā viņš uzvarēja iemetienā un pa taisno piespēlēja Malkinam, kurš ripu mierīgi raidīja vārtos un otrajos Sids atņēma ripu pretinieku spēlētājam pie pašiem vārtiem un arī tad atdeva piespēli Malkinam. Bet tāpat prieks par abiem, nezin kas vēl būs, kad tūliņ Stāls atgriezīsies!
Stālam vēl ilgi? Kad atgriezīsies, būs nedaudz jāpacenšas ieiet ritmā, bet uz PO ja pingvīniem nebūs citu traumu, viņi būs ļoti liels spēks. PIT-PHI varētu būt ļoooooooti interesanta sērija. Bet nu jā, līdz PO vēl lielākā daļa sezonas, tā kā nevajadzetu aizrauties ar secinājumiem.

PS
Arī iepriekšējais rezultativitātes rekords spēlēs pēc kārtas (pēc lokauta ērā) piederēja dalīti Krosbijam (Kopā ar Koriju Periju). Ja nemaldos, tad tad tas skaitlis nebija 19? Nez, iespējams kļūdos pa pāris spēlēm.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-21 17:49, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: nav ko list lielaja liga, ja nemak spelet.
Aha, Bārtulim piedāvā vienvirziena līgumu NHL, bet viņš viņu noraida, jo Ontario viņam ir iestāstījis, ka nevajag līst NHL.
Nedaudz smieklīgi.

     [+] [-]

, 2010-12-21 18:02, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Stālam vēl ilgi? Kad atgriezīsies, būs nedaudz jāpacenšas ieiet ritmā, bet uz PO ja pingvīniem nebūs citu traumu, viņi būs ļoti liels spēks. PIT-PHI varētu būt ļoooooooti interesanta sērija. Bet nu jā, līdz PO vēl lielākā daļa sezonas, tā kā nevajadzetu aizrauties ar secinājumiem.

PS
Arī iepriekšējais rezultativitātes rekords spēlēs pēc kārtas (pēc lokauta ērā) piederēja dalīti Krosbijam (Kopā ar Koriju Periju). Ja nemaldos, tad tad tas skaitlis nebija 19? Nez, iespējams kļūdos pa pāris spēlēm.
Tu kļūdies par pāris spēlētājiem ...
Garākais pointstreiks pēclokauta ērā pieder Hītlijam 2005 g. sezonā ar Otavu, - 22 spēles.Krosbijam vajag vēl vienu spēli, lai viņš atkārtotu šo rekordu.

     [+] [-]

, 2010-12-21 19:25, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tu kļūdies par pāris spēlētājiem ...
Garākais pointstreiks pēclokauta ērā pieder Hītlijam 2005 g. sezonā ar Otavu, - 22 spēles.Krosbijam vajag vēl vienu spēli, lai viņš atkārtotu šo rekordu.
Ai ai tad būšu kaut ko sajaucis. Tad tas point streiks ir bijis pēc šī nākamais vaai aiznākamais. Jākļūst uzmanīgākam. Paldies par labojumu.

     [+] [-]

, 2010-12-21 19:43, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2010-12-21 19:59, pirms 15 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Lieliska nakts Pingvīniem. Malkins liekas beidzot ir pa īstam atvēries pēc traumas šim jau 3 spēlēs 8 (5+3) punkti! Un Krosbijs rezultatīvs jau 21. spēli pēc kārtas, kas ir labākais rezultāts pēc lokauta. lielā mērā tieši viņš nokārtoja abus Malkina vārtu guvumus - pirmajā viņš uzvarēja iemetienā un pa taisno piespēlēja Malkinam, kurš ripu mierīgi raidīja vārtos un otrajos Sids atņēma ripu pretinieku spēlētājam pie pašiem vārtiem un arī tad atdeva piespēli Malkinam. Bet tāpat prieks par abiem, nezin kas vēl būs, kad tūliņ Stāls atgriezīsies!
Izskatījās, ka fīniksiešu aizsargam saļima ceļi, kad ieraudzīja, ka Krosbijs nāk virsū

     [+] [-]

, 2010-12-21 20:40, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Stālam vēl ilgi? Kad atgriezīsies, būs nedaudz jāpacenšas ieiet ritmā, bet uz PO ja pingvīniem nebūs citu traumu, viņi būs ļoti liels spēks. PIT-PHI varētu būt ļoooooooti interesanta sērija. Bet nu jā, līdz PO vēl lielākā daļa sezonas, tā kā nevajadzetu aizrauties ar secinājumiem.

PS
Arī iepriekšējais rezultativitātes rekords spēlēs pēc kārtas (pēc lokauta ērā) piederēja dalīti Krosbijam (Kopā ar Koriju Periju). Ja nemaldos, tad tad tas skaitlis nebija 19? Nez, iespējams kļūdos pa pāris spēlēm.
It kā saka, ka decembra beigās šis jau varētu parādīties, bet tā kā jau ir var teikt decembra beigas, tad laikam kkad janvārī varētu atgriezties.

     [+] [-]

, 2010-12-21 20:41, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Izskatījās, ka fīniksiešu aizsargam saļima ceļi, kad ieraudzīja, ka Krosbijs nāk virsū
Man likās, ka tur puskomanda saļima, vārtsargu ieskaitot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-21 21:37, pirms 15 gadiem
Lāsma21 rakstīja: It kā saka, ka decembra beigās šis jau varētu parādīties, bet tā kā jau ir var teikt decembra beigas, tad laikam kkad janvārī varētu atgriezties.
HBO Winter classic 24/7 rādīja jau ka dec. sākumā šis trennējās, tā kā pat varrētu būt dec. beigas

     [+] [-]

, 2010-12-22 00:50, pirms 15 gadiem
Ticiet vai nē, bet es naktī nosapņoju, ka Flyers zaudēs. Biju uzlicis naudu uz viņiem.