Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Hītlijs, iespējams, pārcelsies uz Vankūveru

Juris Miņins
Juris Miņins

Hītlijs, iespējams, pārcelsies uz Vankūveru
Denijs Hītlijs
Foto: AP

Kā ziņo Ziemeļamerikas mediji, Nacionālās hokeja līgas (NHL) komandas Otavas "Senators" uzbrucējs Denijs Hītlijs varētu tikt aizmainīts uz Vankūveras "Canucks".

Tā kā Denijam Hītlijam ir visai liels līgums (nākamsezon - astoņi miljoni ASV dolāru), tad daudzas komandas, kuras būtu ieinteresētas viņa pakalpojumos "atkrīt" finanšu trūkuma dēļ un pagaidām kā kandidāti uz maiņas darījuma veikšanu ir "atzīmējušās" trīs Kanādas rietumkrasta komandas - Vankūveras "Canucks", Kalgarī "Flames" un Edmontonas "Oilers".

Taču arī šīs komandas nav īsti drošas par vajadzību iesaistīties maiņā, jo "Flames" trūkst brīvo līdzekļu u, lai veiktu maiņu, būtu jāatdot kāds cits spēlētājs, visdrīzāk, kāds no komandas līderiem un arī Edmontona nevēlas atdot kādu no saaviem līderiem. Līdz ar to atliek vien Vankūveras "Canucks", kuri arī ir pašlaik visreālākie maiņas partneri.

Un kā reālākie kandidāti, kas dosies Otavas virzienā tiek minēti brāļi Sedini, kuriem šovasar arī ir jāpiedāvā līgums un, kā jau vakar ziņojām, abi brāļi kopā prasa 126 miljonu ASV dolāru vērtu un 12 gadus ilgu līgumu. Tādējādi, veicot šo darījumu, Vankūvera iegūs spēlētāju, kurš, iespējams, var dod vajadzīgo impulsu komandas snieguma paaugstināšanai nākamajā līmenī, ar ilgtermiņa līgumu un atbrīvojas no "galvassāpēm" par Sedinu brāļu nolīgšanu.

Jāpiebilst, ka aizvadītajā sezonā Denija Hītlija kontā bija 82 spēles, 39 vārti, 33 piespēles, 88 soda minūtes un negatīvs lietderības koeficients - mīnus 11.

Izmantotie resursi:
insider.espn.go.com

Slēpts komentārs: Basis09

  +5 [+] [-]

, 2009-06-19 22:00, pirms 15 gadiem
Vai Vankūvera būs tik stulba un atdos Sedinus ,kuriem katram pa 82 punktiem un ņems spēlētāju, kurš labi spēlē kopā ar labiem partneriem?

  +7 [+] [-]

, 2009-06-19 22:29, pirms 15 gadiem
Nē.

Ottava bez Hītlija ir tas pats, kas desumaize bez desas!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 23:10, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Vai Vankūvera būs tik stulba un atdos Sedinus ,kuriem katram pa 82 punktiem un ņems spēlētāju, kurš labi spēlē kopā ar labiem partneriem?
Vankūvera labākajā gadijumā dos 2./3.maiņas spēlētāju un kādu drafta izvēli (ne pirmo, vai otro).

Hītlijs ir vnk kapitālu noracis Senators ģenerālmenedžeri. Visa līga zin ka viņš grib ārā no Ottawas, tagad lai cits klubs uzņemtos Hītlija līgumu ottawai ir jāatdod Hītlijs par sīknaudu, vai ja neizdodas aizmainīt tad pat par velti.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-19 23:19, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vankūvera labākajā gadijumā dos 2./3.maiņas spēlētāju un kādu drafta izvēli (ne pirmo, vai otro).

Hītlijs ir vnk kapitālu noracis Senators ģenerālmenedžeri. Visa līga zin ka viņš grib ārā no Ottawas, tagad lai cits klubs uzņemtos Hītlija līgumu ottawai ir jāatdod Hītlijs par sīknaudu, vai ja neizdodas aizmainīt tad pat par velti.
Ja Hītlijs spēlēs Vankūverā, tad Vankūverā nespēlēs Sedīni.

Matemātika vienkārša:
Vankūveras brīvie līdzekļi: 21.232 miljoni
Sedinu alga gadā: ap +/- 10 miljoniem
Hītlija alga gadā: 8 miljoni
"Canucks" komandas spēlētāju skaits ar līgumiem: 16, no kuriem 2 ir vārtsargi.
Itogo: 3.232 miljoni uz atlikušajiem +/- 10 spēlētājiem.

Un otra lieta, ko nevajadzētu aizmirst - Sedini pa vienam nespēlē.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 23:29, pirms 15 gadiem
grūti iedomāties Canucks bez Sedīniem.
Bet, ja tā padomā pirms gada bija grūti iedomāties Toronto bez Sundina.
Pašam tāds Sedīni pret Hītliju maiņas darījums nepārāk patīk, jo šaubos, ka abas komandas patiešām būs apmierinātas. Tad jau patiešām labāk lai iesaista drafta izveles tiesības.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 23:45, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Vai Vankūvera būs tik stulba un atdos Sedinus ,kuriem katram pa 82 punktiem un ņems spēlētāju, kurš labi spēlē kopā ar labiem partneriem?
Aaaa! Un iznaak ka Hitlijs spele labi tikai tapeec ka spelee ar labiem chuvakiem kopaa, tu runaa kaut kaadus suudus!
Kursh var viens pats speleet labi no hokejistiem?
Kaads jau arii Ove4kinam dod piespeles, vai ari es kljudos?

  +7 [+] [-]

, 2009-06-19 23:47, pirms 15 gadiem
Zudkaaa rakstīja: Aaaa! Un iznaak ka Hitlijs spele labi tikai tapeec ka spelee ar labiem chuvakiem kopaa, tu runaa kaut kaadus suudus!
Kursh var viens pats speleet labi no hokejistiem?
Kaads jau arii Ove4kinam dod piespeles, vai ari es kljudos?
Nu viens vai ne viens, bet ir tāds Iļja Kovaļčuks... viņam, liekas, pilnīgi vienalga ar ko spēlēt, vienalga pats pār laukumam pārskries un iemetīs cik, kad un kur vajag... .

  +2 [+] [-]

, 2009-06-19 23:47, pirms 15 gadiem
senscore rakstīja: Nē.

Ottava bez Hītlija ir tas pats, kas desumaize bez desas!
Hitlijs vienkarshi neredz potencialu Stenlija ieguushanai, jo tur jau tikai tgad palikushi 3 chuvaki kas velk rezultaatu. Aizsardziibaa arii Philips tikai palicis.

     [+] [-]

, 2009-06-19 23:50, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu viens vai ne viens, bet ir tāds Iļja Kovaļčuks... viņam, liekas, pilnīgi vienalga ar ko spēlēt, vienalga pats pār laukumam pārskries un iemetīs cik, kad un kur vajag... .
Piekriitu, bet taas ir atsevishkjas epizodes, speles pamatu taisa visa komanda.

     [+] [-]

, 2009-06-19 23:54, pirms 15 gadiem
Zudkaaa rakstīja: Piekriitu, bet taas ir atsevishkjas epizodes, speles pamatu taisa visa komanda.
Atlanta?

  -1 [+] [-]

, 2009-06-19 23:57, pirms 15 gadiem
Zudkaaa rakstīja: Piekriitu, bet taas ir atsevishkjas epizodes, speles pamatu taisa visa komanda.
pamatu varbūt taisa, bet spēli bieži vien izšķir individuāli spēcīgi spēlētaji! labāk vairāk spēcīgu līderu nekā nekam nederīga komanda...

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 23:57, pirms 15 gadiem
Nu lab slikts piemeers, bet domu gan jau saprati un neviens nav redzeejis kaa Hitlijs speleetu ja vienam buutu javelk komanda un Kovalchuks kopaa ar liidziigiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-19 23:58, pirms 15 gadiem
timo83 rakstīja: pamatu varbūt taisa, bet spēli bieži vien izšķir individuāli spēcīgi spēlētaji! labāk vairāk spēcīgu līderu nekā nekam nederīga komanda...
Padaudz arii nav labi!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 00:02, pirms 15 gadiem
Zudkaaa rakstīja: Padaudz arii nav labi!
tāpēc jau ir izdomāti algu griesti, kas naudīgos nhl klubus ierobežo!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 00:03, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja Hītlijs spēlēs Vankūverā, tad Vankūverā nespēlēs Sedīni.

Matemātika vienkārša:
Vankūveras brīvie līdzekļi: 21.232 miljoni
Sedinu alga gadā: ap +/- 10 miljoniem
Hītlija alga gadā: 8 miljoni
"Canucks" komandas spēlētāju skaits ar līgumiem: 16, no kuriem 2 ir vārtsargi.
Itogo: 3.232 miljoni uz atlikušajiem +/- 10 spēlētājiem.

Un otra lieta, ko nevajadzētu aizmirst - Sedini pa vienam nespēlē.
Piekrītu nebūs viegli, bet matemātiku var koriģēt

1) Vankūvera var atdot apmaiņā pret Hītliju Bernjē, 2milj nost, tikai ieguvums Vankūverai.
2) Sedīni parakstīs līgumu par 4 miljoniem, jo viņu spēlēšana kopā ir mīnuss, nevis pluss (turklāt Sedīns, tas kurš Henriks nav 5M vērts). Tāpat kā Hītlija līgumam nevar atrast vietu, tā arī sedīniem. Tikai nedaudzi klubi NHL var atļauties 10m līgumu pievienot.
3)Hītlija alga ir 7,5 ,nevis 8 miljoni
4)Canucks ir arī spēlētāji minoros.
5) NHL nepieciešami tikai 20 spēlētāji, parasti rosterī ir kādi 22-23
Pievienojot Hītliju, sedīnus Canucks būs 19 līgumi, 3,7 m uz 4 spēlētājiem ir pietiekoši.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 00:05, pirms 15 gadiem
Zudkaaa rakstīja: Nu lab slikts piemeers, bet domu gan jau saprati un neviens nav redzeejis kaa Hitlijs speleetu ja vienam buutu javelk komanda un Kovalchuks kopaa ar liidziigiem.
Kovi Krievijas izlasē spēlē ar līdzīgiem un jāsaka, ka nav slikti... Hītlijs gan, nedomāju, ka ies uz tādu komandu, kur viņam būtu kkas jāvelk, viņam ir cits mērķis - Stenlija kauss un līdz ar to viņš arī ies uz jau puslīdz gatavām komandām. Un Kovi arī, visdrīzāk, Atlantā pēdējo gadu spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 00:09, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kovi Krievijas izlasē spēlē ar līdzīgiem un jāsaka, ka nav slikti... Hītlijs gan, nedomāju, ka ies uz tādu komandu, kur viņam būtu kkas jāvelk, viņam ir cits mērķis - Stenlija kauss un līdz ar to viņš arī ies uz jau puslīdz gatavām komandām. Un Kovi arī, visdrīzāk, Atlantā pēdējo gadu spēlē.
Nu tagad vinjam nebuu liela izveele. Kas vinju njems tur arii ies, jo otavaa vinjsh negrib palikt!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 00:11, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Piekrītu nebūs viegli, bet matemātiku var koriģēt

1) Vankūvera var atdot apmaiņā pret Hītliju Bernjē, 2milj nost, tikai ieguvums Vankūverai.
2) Sedīni parakstīs līgumu par 4 miljoniem, jo viņu spēlēšana kopā ir mīnuss, nevis pluss (turklāt Sedīns, tas kurš Henriks nav 5M vērts). Tāpat kā Hītlija līgumam nevar atrast vietu, tā arī sedīniem. Tikai nedaudzi klubi NHL var atļauties 10m līgumu pievienot.
3)Hītlija alga ir 7,5 ,nevis 8 miljoni
4)Canucks ir arī spēlētāji minoros.
5) NHL nepieciešami tikai 20 spēlētāji, parasti rosterī ir kādi 22-23
Pievienojot Hītliju, sedīnus Canucks būs 19 līgumi, 3,7 m uz 4 spēlētājiem ir pietiekoši.
Otrā punkta pamatojumu, lūdzu. Ja ir zināmas Sedīnbračku [stingras] prasības.
Hītlija alga ir 8.0 miljoni, bet Cap hit - 7.5 miljoni.
"Canucks" grib rezultātu un ar minoru spēlētājiem viņi to nesasniegs, tāpēc nāksies vien kko klāt piepirkt.
20 spēlētāji uz ledus + pāris Heltlī Skrači, bet minoros arī vajag kādu prātīgu spēlētāju, na vsjakij, pažarnij un parasti šiem spēlētājiem, kā viņi tiek pasaukti uz NHL algas jau arī paliek stipri ne AHL līmenī.

     [+] [-]

, 2009-06-20 00:11, pirms 15 gadiem
Zudkaaa rakstīja: Nu tagad vinjam nebuu liela izveele. Kas vinju njems tur arii ies, jo otavaa vinjsh negrib palikt!
Tagad nebūs, pēc mēneša nebūs, bet līdz dedlainam gan jau, ka būs... .

     [+] [-]

, 2009-06-20 00:20, pirms 15 gadiem
Sedīnu stingras prasības ir līguma apgrūtinājumi, kā piem No Trade Clause. Ja tu gribi uzstādīt prasības, tev maksās mazāk.

Cap Hit ir tas cipars kas ir svarīgs, Vankūvera varētu maksāt arī 65 miljonus algās, bet līgas noteikumi to neatļauj.

4 minoru spēlētāji, no kuriem viens spēlēs, nedarīs īpašu skādi.

Vankūverai ir samērā nopietns fārms, turkāt vsjakij pažarnij ir domāts IR vai LTIR. (savainotā hokejisa alga netiek skaitīta)

     [+] [-]

, 2009-06-20 00:35, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sedīnu stingras prasības ir līguma apgrūtinājumi, kā piem No Trade Clause. Ja tu gribi uzstādīt prasības, tev maksās mazāk.

Cap Hit ir tas cipars kas ir svarīgs, Vankūvera varētu maksāt arī 65 miljonus algās, bet līgas noteikumi to neatļauj.

4 minoru spēlētāji, no kuriem viens spēlēs, nedarīs īpašu skādi.

Vankūverai ir samērā nopietns fārms, turkāt vsjakij pažarnij ir domāts IR vai LTIR. (savainotā hokejisa alga netiek skaitīta)
Tikai viena lieta - Sedīni ir noteicēji šajā situācijā, jo viņiem, kā UF'iem nav nekādu saistību pret komandu. Tāpēc arī var diktēt ko un kā grib. Vankūverai kkas nepatiks - viņi atradīs citu komandu, kura viņiem samaksās.

Jā, bet iepriekš runāju par algu, tik matem. aprēķinos ne to kolonnu paskatījos un ierakstīju, taču tie 0.5 miljoni ir viens viduvējs AHLists.

Viens labākajā gadījumā, bet no savainojumiem neviens nav pasargāts... . Un ja paskatās kas par spēlētājiem viņiem ir palikuši. No uzbrucējiem kādi trīs (moš četri) gabali tikai tiešām "SC cīņam derīgi". Tb jau tā viņiem to AHListu ir pietiekoši. Fārms? Kādi 4 kadri ir ko likt sastāvā, bet atkārtošos, ar AHL spēlētājiem NHL gredzenus nevāc... .