Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Šonakt Merzļikins Kolumbusas vārtos, Bļugeram spēle pret Vašingtonu

Rolands Eliņš

Šonakt Merzļikins Kolumbusas vārtos, Bļugeram spēle pret Vašingtonu
Elvis Merzļikins. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā šonakt paredzētas astoņas spēles, un Teodors Bļugers Pitsburgas "Penguins" sastāvā 2:00 sāks maču pret Vašingtonas "Capitals". Savukārt Latvijas vārtsargu pārstāvētā Kolumbusas "Blue Jackets" 2:30 sāks savu spēli pret Detroitas "Red Wings".

Kolumbusas "Blue Jackets" šodienas spēlē savos vārtos sūtīs Elvi Merzļikiu. Līdz šim sezonas ievadā viņš un somu vārtsargs Jonass Korpisalo vārtos devušies pamīšus, kas tika prognozēts jau pirms sezonas sākuma, un tagad kārta pienākusi Latvijas vārtsargam. Merzļikins sezonas pirmajā mačā ielaida piecus vārtus, Kolumbusai neveiksmīgi aizvadot trešo periodu aizsardzībā, taču Merzļikins pēc tam ar medijiem atrada spēku pajokot, sak, tik un tā labāka sezonas debija nekā pirms gada, kad viņa sezonas pirmajā mačā pretinieki iemeta septiņus vārtus.

"Blue Jackets" vakar aizvadīja maču pret Detroitas "Red Wings" un izcīnīja uzvaru 3:2, kas komandai bija pirmais panākums šosezon. Korpisalo atvairīja 35 no 37 pretinieku metieniem, kā arī pamanījās nopelnīt rezultatīvu piespēli komandas uzvaras vārtu guvumā. To guva Pjērs Luks Dubuā, komandas iepriekšējās sezonas rezultatīvākais spēlētājs, kurš starpsezonā darījis zināmu savu vēlmi tuvākajā laikā atstāt komandu. Savukārt ar 1+1 vakar izcēlās dāņu uzbrucējs Olivers Bjorkstrands.

Dubuā pēc spēles gan atzina, ka labākais sniegums sezonas sākumā "Blue Jackets" izpildījumā vēl nav bijis: "Taču labi, ka uzvarējām, tas palīdzēs kļūt pašpārliecinātākiem. Mūsu pirmā uzvara - tas bija tikai laika jautājums."
Abām komandām šobrīd ir vienāda bilance (1-2-0), kas pēc šīs nakts spēles, protams, mainīsies. Detroitai abus vārtus vakardienas mačā guva Bobijs Raiens, un interesanti, ka abu komandu rezultatīvākie spēlētāji Raiens un Bjorkstrands spēles izskaņā metās nokārtot savstarpējas attiecības arī ar dūrēm. Tagad abiem būs vēl viena savstarpēja spēle.

Revanša mačs, kuri šosezon būs novērojami ļoti bieži, paredzēts arī Teodoram Bļugeram un Pitsburgas "Penguins", kas vēlreiz tiksies pret savu principiālo pretinieci "Capitals". Iepriekšējā savstarpējā mačā "Penguins" uzvarēja ar 4:3, divus punktus sev nokārtojot pēcspēles metienu sēriju, un arī Pitsburgai tā bija sezonas pirmā uzvara, kamēr Vašingtonai – pirmais zaudējums.

Bļugers šajā mačā atzīmējās ar rezultatīvu piespēli, nopelnot savu pirmo punktu šosezon, kā arī pie reizes sasniedzot simts NHL aizvadīto spēļu robežu. Bļugers arī šodien piedalījās komandas treniņā, kas hokejistiem nebija obligāts, bet vakardienas treniņā tika iespēlēts ceturtajā maiņā.

Savukārt "Capitals" sastāvā uzmanība būs jāpievērš krievu uzbrucējam Aleksandram Ovečkinam, kurš ar saviem nākamajiem vārtiem panāks Maiku Gārtneru un kļūs par septīto visu laiku labāko vārtu guvēju NHL. Ovečkins pēc svētdienas precīzā metiena pret Pitsburgu var lepoties ar 707 vārtiem šajā līgā, kamēr Gārtneram ir 708. Pēc tam šosezon Ovečkins varētu tēmēt arī uz leģendārā Fila Espozito (717 vārti) apsteigšanu, tāpat it kā noķerami ir Marsels Dions (731) un Brets Hals (741), kamēr Jaromīra Jāgra panākšana (766) jau šosezon jau būs ļoti grūti paveicama.

NHL spēles

KomandasSākumsKomandasSākums
Patnhers-Blackhawks2:00Rangers – Devils2:00
Senators – Jets2:00Flyers – Sabres2:00
Penguins – Capitals2:00Red Wings – Blue Jackets2:30
Predators – Hurricanes3:00Kings – Avalanche5:00

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

     [+] [-]

, 2021-01-19 18:20, pirms 4 gadiem
beidzot NBA nahrenizēja. paldies Roland!

     [+] [-]

, 2021-01-19 19:59, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: beidzot NBA nahrenizēja. paldies Roland!
Iespējams, tāpēc, ka šonakt Liepājas, Rūjienas un Cēsu komandas uz NBA laukumiem neizies.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 20:10, pirms 4 gadiem
Nu re, veltīgi liela daļa vakar vakarā raudāja, ka Elvis tiks nosēdināts malā. Ar šo c19 grafiku un spēļu blīvumu šosezon ieguvēji tie, kam divi augsta līmeņa vārtsargi. Diez komandas, kas agrāk spēlēja izteikti ar vienu gk,piemēram, MTL, TBL, WPG,TOR, arī šogad tāpat izmantos savus pirmos nr.?

psss..veiksmi Elvim un šoreiz gan cerēšu uz cbj uzvaru nevis kā pret Detroitu

  -3 [+] [-]

, 2021-01-19 20:28, pirms 4 gadiem
"Pēc tam šosezon Ovečkins varētu tēmēt arī uz leģendārā Fila Espozito (717 vārti) apsteigšanu, tāpat it kā noķerami ir Marsels Dions (731) un Brets Hals (741), kamēr Jaromīra Jāgra panākšana (766) jau šosezon jau būs ļoti grūti paveicama."

Bļāviens, biju palaidis garām, ka Brets Halls ir tik augstu snaiperu sarakstā. Brets pats nekāda superzvaigzne nebija, spēlēja gan labi un daudz bēra iekšā. Īstā superzvaigzne ir viņa tēvs Bobijs Halls, kurš tiešām vienu brīdi bija Kanādas uzbrucējs numur viens. Tāda mēroga zvaigzne, ka blakus liekami Bobijs Ors, Tretjaks, Harlamovs, Holmkvists, Holečeks. Arī Balderis. Bet Brets - nu tā...

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 20:32, pirms 4 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2021-01-19 20:46, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: "Pēc tam šosezon Ovečkins varētu tēmēt arī uz leģendārā Fila Espozito (717 vārti) apsteigšanu, tāpat it kā noķerami ir Marsels Dions (731) un Brets Hals (741), kamēr Jaromīra Jāgra panākšana (766) jau šosezon jau būs ļoti grūti paveicama."

Bļāviens, biju palaidis garām, ka Brets Halls ir tik augstu snaiperu sarakstā. Brets pats nekāda superzvaigzne nebija, spēlēja gan labi un daudz bēra iekšā. Īstā superzvaigzne ir viņa tēvs Bobijs Halls, kurš tiešām vienu brīdi bija Kanādas uzbrucējs numur viens. Tāda mēroga zvaigzne, ka blakus liekami Bobijs Ors, Tretjaks, Harlamovs, Holmkvists, Holečeks. Arī Balderis. Bet Brets - nu tā...
Es parasti esmu ieturēts savās replikās, taču - tas ir piz*ec šitā pateikt, ka Brets nebija NHL superzvaigznes. 86 goli 78 mačos (jā, vairāk kā gols spēlē) 90./91. gada sezonā ir labākais rādītājs kopš Brets sāka spēlēt NHL. Ne Lemjē, ne Greckis tik daudz nav metuši kopš Hala debijas NHL. Un All-Time sarakstos tikai Greckim 2x ir izdevies samest vairāk (92 un 87 golus).

3x NHL labākais vārtu guvējs, līgas MVP un 2x Stenlija kausa čempions.

Kas tad ir superzvaigznes, ja ne spēlētāji ar šādu CV?

Pat tad, kad viņš kā veterāns pievienojās DET, tas bija NOTIKUMS NHL ikdienā.

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:19, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es parasti esmu ieturēts savās replikās, taču - tas ir piz*ec šitā pateikt, ka Brets nebija NHL superzvaigznes. 86 goli 78 mačos (jā, vairāk kā gols spēlē) 90./91. gada sezonā ir labākais rādītājs kopš Brets sāka spēlēt NHL. Ne Lemjē, ne Greckis tik daudz nav metuši kopš Hala debijas NHL. Un All-Time sarakstos tikai Greckim 2x ir izdevies samest vairāk (92 un 87 golus).

3x NHL labākais vārtu guvējs, līgas MVP un 2x Stenlija kausa čempions.

Kas tad ir superzvaigznes, ja ne spēlētāji ar šādu CV?

Pat tad, kad viņš kā veterāns pievienojās DET, tas bija NOTIKUMS NHL ikdienā.
nu paskatoties ko viņš nosaucis par superzvaigznēm hokejā iespējams joprojām dzīvo sovjetu laiku 60-80. gados un tagad skatās joprojām tikai vecos ierakstus , jo pēc tam hokejs beidzās
p.s. tevis pieminētie kaut kādi Greckis un Lemjē jau nemaz nav viņa sarakstā ar ko tur Hals kapājās kaut kur un par kaut ko

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 21:25, pirms 4 gadiem
Juri, nemet lūpu, tās jau ir tikai vecumvecas atmiņas.
Vienkārši Bobijs spēlēja laikos, kad katra superzvaigzne bija Dievs. Bobijs izcēlās ar slidojuma ātrumu, nūjas tehniku un ārprātīgu šķīlienu.
Ar ko atmiņā palicis Brets? Ar divām lietām. Pirmkārt, Bobija dēls. Otrkārt nenormāli daudz meta iekšā. Viņu varētu salīdzināt ar vācu futbola uzbrucēju Gerdu Milleru (septiņdesmitie gadi). Milleram nebija ne ātruma, ne tehnikas, ne auguma, ne ātruma. Viņš pa laukumu vienkārši pastaigājās. Toties allaž atradās īstajā vietā un brīdī, lai pieliktu bumbai savu līko kājeli. Sita iekšā gandrīz katrā mačā. Bet visi atceras Kruifu, Bekenbaueru, Maradonu, Zidānu un dažus citus, tikai ne Gerdu. Tagad kādam pateiksi - vācu futbolists Millers, visi māj ar galvu - jā, jā, Tomass. Lai gan Tomass Gerdam būtu cienīgs nobučot tikai pakaļiņu.
Es saku: Bobijs bija megazvaigzne, tāds puisis, kura dēļ juka prātā visa Kanāda un arī pārējā pasaule (kad ieraudzīja). Brets bija vienkārši ļoti labs hokejists, neviens viņa dēl ceļos nekrita. Turklāt viņš tāds neliels nodevējiņš. Būdams kanādietis, pieņēma Usa pilsonību (iesākumā laikam tādēļ, ka švakas bija izredzes iekļūt Kanādas izlasē, vismaz lielajā noteikti nē)...

P.S. Starp citu Bobijs bija SEPTIŅAS reizes Nhl rezultatīvākais hokejists. Cik reizes Brets?

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 21:26, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu paskatoties ko viņš nosaucis par superzvaigznēm hokejā iespējams joprojām dzīvo sovjetu laikos un skatās joprojām tikai vecos ierakstus
Nevar teikt, ka Brets nebūtu spēlējis laikā, kad sovjetu hokejs bija aktuāls.

Tajā Rīgas Dinamo tūrē pa ZAmeriku pret STL šamie dabūja 0:5 un Brets jau otrajā spēles minūtē iemeta uzvaras vārtus (spēlē kopā 1+1)

  +4 [+] [-]

, 2021-01-19 21:28, pirms 4 gadiem
Juri, ja satiec Matuļjanku, paprasi viņam - kas ir Bobijs Halls un kas ir Brets Halls? Bocmanis noteikti atbildēs - Bobijs ir Dievs, bet Brets tikai pidriķītis baltās ūziņās.

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:31, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevar teikt, ka Brets nebūtu spēlējis laikā, kad sovjetu hokejs bija aktuāls.
skatīsies kolumbu spēli?

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:32, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, ja satiec Matuļjanku, paprasi viņam - kas ir Bobijs Halls un kas ir Brets Halls? Bocmanis noteikti atbildēs - Bobijs ir Dievs, bet Brets tikai pidriķītis baltās ūziņās.
Blle,labs.
Tevi piefiksēšu.

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:32, pirms 4 gadiem
Es septiņdesmito vidū (lai gan redzēju arī 1973. gada sēriju, Tad man bija tikai deviņas vasariņas) sāku nopietnāk skatīties hoķīti (pa TV jau nebija, ko skatīties, tikai Četri tenkisti un vau, kā arī Rīgas Dinamo). Tomēr Bobiju Hallu, Giju Leflēru, Bobiju Oru u.c. atceros labi. Tie bija vīri, kuru priekšā pa grīdu sajūsmā rāpoja tobrīd sīkuļi Veins un Mario.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 21:34, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, nemet lūpu, tās jau ir tikai vecumvecas atmiņas.
Vienkārši Bobijs spēlēja laikos, kad katra superzvaigzne bija Dievs. Bobijs izcēlās ar slidojuma ātrumu, nūjas tehniku un ārprātīgu šķīlienu.
Ar ko atmiņā palicis Brets? Ar divām lietām. Pirmkārt, Bobija dēls. Otrkārt nenormāli daudz meta iekšā. Viņu varētu salīdzināt ar vācu futbola uzbrucēju Gerdu Milleru (septiņdesmitie gadi). Milleram nebija ne ātruma, ne tehnikas, ne auguma, ne ātruma. Viņš pa laukumu vienkārši pastaigājās. Toties allaž atradās īstajā vietā un brīdī, lai pieliktu bumbai savu līko kājeli. Sita iekšā gandrīz katrā mačā. Bet visi atceras Kruifu, Bekenbaueru, Maradonu, Zidānu un dažus citus, tikai ne Gerdu. Tagad kādam pateiksi - vācu futbolists Millers, visi māj ar galvu - jā, jā, Tomass. Lai gan Tomass Gerdam būtu cienīgs nobučot tikai pakaļiņu.
Es saku: Bobijs bija megazvaigzne, tāds puisis, kura dēļ juka prātā visa Kanāda un arī pārējā pasaule (kad ieraudzīja). Brets bija vienkārši ļoti labs hokejists, neviens viņa dēl ceļos nekrita. Turklāt viņš tāds neliels nodevējiņš. Būdams kanādietis, pieņēma Usa pilsonību (iesākumā laikam tādēļ, ka švakas bija izredzes iekļūt Kanādas izlasē, vismaz lielajā noteikti nē)...

P.S. Starp citu Bobijs bija SEPTIŅAS reizes Nhl rezultatīvākais hokejists. Cik reizes Brets?
Pēc tavas skalas arī Ovečkins nav superzvaigzne - tikai met, met, met, bet pasus nedod. Vesels 1 Art Ross trophy. Un vārtsargi sanāk nekad nebūs superzvaigznes, jo tie maitas punktus pelna ļoti reti. Bet interesanti - apskatnieki un fani par superzvaigznēm uzskata ne tikai vispusīgi rezultatīvus spēlētājus, bet arī snaiperus (kā Hals vai Ovečkins) vai virtuozos kā Datsjuks un vārtsargus - Ruā, Praiss, Brodērs, Hašeks...
P.s. Par Gerdu - atkarīgs kam prasīsi - jaunam gurķim vai 30+ vācietim. 30+ visdrīzākais tomēr teiks Gerds Millers.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 21:35, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Es septiņdesmito vidū (lai gan redzēju arī 1973. gada sēriju, Tad man bija tikai deviņas vasariņas) sāku nopietnāk skatīties hoķīti (pa TV jau nebija, ko skatīties, tikai Četri tenkisti un vau, kā arī Rīgas Dinamo). Tomēr Bobiju Hallu, Giju Leflēru, Bobiju Oru u.c. atceros labi. Tie bija vīri, kuru priekšā pa grīdu sajūsmā rāpoja tobrīd sīkuļi Veins un Mario.
Diez vai 12 gadu vecumā Veins rāpoja pa grīdu...

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 21:36, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, nemet lūpu, tās jau ir tikai vecumvecas atmiņas.
Vienkārši Bobijs spēlēja laikos, kad katra superzvaigzne bija Dievs. Bobijs izcēlās ar slidojuma ātrumu, nūjas tehniku un ārprātīgu šķīlienu.
Ar ko atmiņā palicis Brets? Ar divām lietām. Pirmkārt, Bobija dēls. Otrkārt nenormāli daudz meta iekšā. Viņu varētu salīdzināt ar vācu futbola uzbrucēju Gerdu Milleru (septiņdesmitie gadi). Milleram nebija ne ātruma, ne tehnikas, ne auguma, ne ātruma. Viņš pa laukumu vienkārši pastaigājās. Toties allaž atradās īstajā vietā un brīdī, lai pieliktu bumbai savu līko kājeli. Sita iekšā gandrīz katrā mačā. Bet visi atceras Kruifu, Bekenbaueru, Maradonu, Zidānu un dažus citus, tikai ne Gerdu. Tagad kādam pateiksi - vācu futbolists Millers, visi māj ar galvu - jā, jā, Tomass. Lai gan Tomass Gerdam būtu cienīgs nobučot tikai pakaļiņu.
Es saku: Bobijs bija megazvaigzne, tāds puisis, kura dēļ juka prātā visa Kanāda un arī pārējā pasaule (kad ieraudzīja). Brets bija vienkārši ļoti labs hokejists, neviens viņa dēl ceļos nekrita. Turklāt viņš tāds neliels nodevējiņš. Būdams kanādietis, pieņēma Usa pilsonību (iesākumā laikam tādēļ, ka švakas bija izredzes iekļūt Kanādas izlasē, vismaz lielajā noteikti nē)...

P.S. Starp citu Bobijs bija SEPTIŅAS reizes Nhl rezultatīvākais hokejists. Cik reizes Brets?
Tas ir stāsts no sērijas - mūsu laikos gan zāle bija zaļāka, gan šņabis garšīgāks.

Ja man paprasītu, kurš ir labākais basketbolists, es arī stāstītu, ka Džordans, bet esošajiem varoņiem meklētu kādus netikumus. Te, manuprāt, ir tas pats.

Ja par to, kurš labāks - NHL vēsturē tikai Greckim ir vairāk 70+ vārtu sezonu (4) kā Halam (3), bet visas gūtas pirms Brets ieradās NHL. Kopš 1986. gada pavasara nevienam nav bijušas vairāk 70+ golu sezonas un patiesībā kopš Hals-jaunākais ienāca līgā tikai Jāgrs ir sametis vairāk (par 25 goliem vairāk, taču viņam arī 464 mačiem vairāk).
Viņš arī ir otrais visu laiku labākais PP golu metējs (Ovi šogad gan viņu jāpārspēj).

Ja salīdzina tēvu un dēlu, tad pēc vidējiem rādītājiem, viņi ir tikpat kā identiski, taču Bobijam, pie salīdzināma spēļu skaita, labākais rezultāts ir 58 goli (74 spēlēs).

Nu, lūk, tad visi ir superzvaigznes, bet Brets ne?
Atkārtošos - tie jau ir subjektīvismi, kas nu kuram patīk labāk un kādu jau nu kuru katrs no mums sev atmiņās ir sazīmējis.

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:36, pirms 4 gadiem
Speciāli Jurim vislabākais salīdzinājums, tikai no citas spēles.

Kas ir Arvīds Sabonis un kas ir Domants Sabonis?

Pilnīgi precīza paralēle Bobijam un Bretam.

  -3 [+] [-]

, 2021-01-19 21:37, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēc tavas skalas arī Ovečkins nav superzvaigzne - tikai met, met, met, bet pasus nedod. Vesels 1 Art Ross trophy. Un vārtsargi sanāk nekad nebūs superzvaigznes, jo tie maitas punktus pelna ļoti reti. Bet interesanti - apskatnieki un fani par superzvaigznēm uzskata ne tikai vispusīgi rezultatīvus spēlētājus, bet arī snaiperus (kā Hals vai Ovečkins) vai virtuozos kā Datsjuks un vārtsargus - Ruā, Praiss, Brodērs, Hašeks...
P.s. Par Gerdu - atkarīgs kam prasīsi - jaunam gurķim vai 30+ vācietim. 30+ visdrīzākais tomēr teiks Gerds Millers.
Kad tiec skaidrībā,kas izdzēsa tavu komentu,do
d ziņu,arī mani šovakar apdalīja,zinu ka mani Kārlītis apcēla,nāksi palīgā tikt centrā?

  -3 [+] [-]

, 2021-01-19 21:39, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Diez vai 12 gadu vecumā Veins rāpoja pa grīdu...
Tu te neluncinies gar asti

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 21:41, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, ja satiec Matuļjanku, paprasi viņam - kas ir Bobijs Halls un kas ir Brets Halls? Bocmanis noteikti atbildēs - Bobijs ir Dievs, bet Brets tikai pidriķītis baltās ūziņās.
Atceros Bretu Holu, tieši tanī laikā dzīvojos pa USA, tur tik tiešām tev daļēji jāpiekrīt, ka tie goli, kurus viņš lika iekšā, pārsvarā bija tādi it kā nemanāmi, taču tomēr tie BIJA Neatceros no viņa skaistus un efektīgus golus, ja neskaita varotčiku izģērbšanas 1 pret 0 izgājienos

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:42, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, ja satiec Matuļjanku, paprasi viņam - kas ir Bobijs Halls un kas ir Brets Halls? Bocmanis noteikti atbildēs - Bobijs ir Dievs, bet Brets tikai pidriķītis baltās ūziņās.
Ar Jāni es noteikti parunātu Latvijas hokeju, starptautisko hokeju, hokeju, kas tika spēlēts PSRS, alu un vēl daudz ko citu, taču NHL kontekstā man ir citas autoritātes.

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:43, pirms 4 gadiem
Jūs jau te varat smīkņāt par tiem veciem laikiem, un neviens pat nenojauš, kas ir Bobijs Ors. Šitas džekiņš ir AIZSARGS, kurš divreiz (1970. un 1975.) kļuva par Nhl REZULTATĪVĀKO spēlētāju!!!
A jūs man te - Brets, Brets, Brets (tipa - iznes eglīti, iznes eglīti...)

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:44, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: skatīsies kolumbu spēli?
Jāsaka kā vienmēr - visādi var gadīties.
Man te ne mazāk par Merzļikinu interesē arī DET sniegums.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 21:44, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Jūs jau te varat smīkņāt par tiem veciem laikiem, un neviens pat nenojauš, kas ir Bobijs Ors. Šitas džekiņš ir AIZSARGS, kurš divreiz (1970. un 1975.) kļuva par Nhl REZULTATĪVĀKO spēlētāju!!!
A jūs man te - Brets, Brets, Brets (tipa - iznes eglīti, iznes eglīti...)
Neviens! Absolūti neviens.

  -2 [+] [-]

, 2021-01-19 21:46, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jāsaka kā vienmēr - visādi var gadīties.
Man te ne mazāk par Merzļikinu interesē arī DET sniegums.
Atradis par ko interesēties Tava vakardienas prognoze nepiepildījās, jaunā perspektīvā Detroitas paaudze neko labu neparādija, tikai uzlaboja Korpisalam statistiku

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:46, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Diez vai 12 gadu vecumā Veins rāpoja pa grīdu...
Sajūsmā, sajūsmā, un ar dūrītēm klapēja pa dēļiem!

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:47, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Speciāli Jurim vislabākais salīdzinājums, tikai no citas spēles.

Kas ir Arvīds Sabonis un kas ir Domants Sabonis?

Pilnīgi precīza paralēle Bobijam un Bretam.
Situācija nav vienāda. Starp Halu karjerām ir 6 gadi (starp Breta startu un Bobija beigām NHL) Kamēr starp Saboņiem +- 20 gadi. NBA pa tiem 20 gadiem pilnīgi izmainījās, kamēr vismaz pirmajos Breta gados NHL diži neatšķīrās no Bobija karjeras norieta laika.

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:48, pirms 4 gadiem
Veins jau tāpēc izauga par tādu zvaigzni, jo viņam bija paraugi un elki, bija uz ko tiekties!

  +2 [+] [-]

, 2021-01-19 21:48, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Atradis par ko interesēties Tava vakardienas prognoze nepiepildījās, jaunā perspektīvā Detroitas paaudze neko labu neparādija, tikai uzlaboja Korpisalam statistiku
Ja jau tik ļoti seko līdzi manām prognozēm, izlasi vēlreiz, pat speciāli iekopēšu vārds, kā saka, vārdā:

Par Elvja spēlēšanu - nav nemaz tik neloģiski Merzļikinu likt vārtos uzreiz pēc tā izgāztā perioda.

DET, lai vai kā man negribētos teikt, bet pašlaik noteikti ir komanda uz kuras fona var (VAJAG!) rādīt spēli. Turklāt, otrais mačs nākošajā dienā un Korpisalo arī bez darba nepaliks.

Cita lieta, ka, ja CBJ nav baigā plāna ko darīt ar vārtsargiem, tad viņi mierīgi var turpināt šo 1-2 rotāciju.

Bet tie, kas skatīsies šo maču ar vai bez Elvja - pareizi darīsiet, jo DET veidojas par labu komandu, kurai, kā pašlaik izskatās, ir laba nākotne. Tagadne? Viduvēja, protams, bet vadošie jaunie pēc pāris gadiem spridzinās visā līgā.

Viss, kas attiecināms uz DET, piepildījās un par 100%.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-19 21:49, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Jūs jau te varat smīkņāt par tiem veciem laikiem, un neviens pat nenojauš, kas ir Bobijs Ors. Šitas džekiņš ir AIZSARGS, kurš divreiz (1970. un 1975.) kļuva par Nhl REZULTATĪVĀKO spēlētāju!!!
A jūs man te - Brets, Brets, Brets (tipa - iznes eglīti, iznes eglīti...)
Neviens nesmīkņā tikai nesaprot kāpēc Bobiju sauc par superzvaigzni un Bretu par neko īpašu, lai arī abu statistika ir ļoti līdzīga.
Un Orrs? Viens no visu laiku labākajiem aizsargiem To zvēru ir dzirdējis jebkurš, kas interesējās par NHL

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 21:50, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Situācija nav vienāda. Starp Halu karjerām ir 6 gadi (starp Breta startu un Bobija beigām NHL) Kamēr starp Saboņiem +- 20 gadi. NBA pa tiem 20 gadiem pilnīgi izmainījās, kamēr vismaz pirmajos Breta gados NHL diži neatšķīrās no Bobija karjeras norieta laika.
Nav runa par laiku un laikiem. Vienkārši Arvīds bija, ir un paliks Superzvaigzne (un leitis numur viens), savukārt Domants būs tikai un vienkārši labs spēlētājs. Jau pašreiz ļoti labs, faktiski savas komandas līderis statos.

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:51, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Sajūsmā, sajūsmā, un ar dūrītēm klapēja pa dēļiem!
Blakus stāvēji un skatījies? Kā tu zini, ka rapoja un klapēja pa grīdu?
Varbūt dīvānā lēkāja.
Un tu pat nenosauci spēlētāju, kur Greckis atzīst kā savu elku un paraugu - Gordiju MR. hokeju Hovu...

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:51, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jāsaka kā vienmēr - visādi var gadīties.
Man te ne mazāk par Merzļikinu interesē arī DET sniegums.
no rīta piecelšos, cerams būs ko izlasīt prātīgu !
es otru nakti pēc kārtas netaisos skatīties NHL

  -3 [+] [-]

, 2021-01-19 21:51, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Jūs jau te varat smīkņāt par tiem veciem laikiem, un neviens pat nenojauš, kas ir Bobijs Ors. Šitas džekiņš ir AIZSARGS, kurš divreiz (1970. un 1975.) kļuva par Nhl REZULTATĪVĀKO spēlētāju!!!
A jūs man te - Brets, Brets, Brets (tipa - iznes eglīti, iznes eglīti...)
Ko Tu ar tiem alņiem,kas sevi uzskata par baigiem hokeja faniem,diskutē?

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 21:53, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Nav runa par laiku un laikiem. Vienkārši Arvīds bija, ir un paliks Superzvaigzne (un leitis numur viens), savukārt Domants būs tikai un vienkārši labs spēlētājs. Jau pašreiz ļoti labs, faktiski savas komandas līderis statos.
Interesanta loģika. Tātad ja Domants savu sencīti LT izlasē un NBA un vells viņu zina kur vēl pārspēs visos iespējamos veidos viņs nebūs leitis nr viens? Tieši tāpēc arī vispareizāk ir nesalīdzināt laikmetus. Nespriest kurš ir visu laiku labakais, bet priecaties par katra laikmeta varoņiem. Hokejam vēl nosacīti labi - ir tāds Greckis, kura rekordi šķiet nepārspējami. Citos sporta veidos tādas laimes nav.

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:53, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja jau tik ļoti seko līdzi manām prognozēm, izlasi vēlreiz, pat speciāli iekopēšu vārds, kā saka, vārdā:

Par Elvja spēlēšanu - nav nemaz tik neloģiski Merzļikinu likt vārtos uzreiz pēc tā izgāztā perioda.

DET, lai vai kā man negribētos teikt, bet pašlaik noteikti ir komanda uz kuras fona var (VAJAG!) rādīt spēli. Turklāt, otrais mačs nākošajā dienā un Korpisalo arī bez darba nepaliks.

Cita lieta, ka, ja CBJ nav baigā plāna ko darīt ar vārtsargiem, tad viņi mierīgi var turpināt šo 1-2 rotāciju.

Bet tie, kas skatīsies šo maču ar vai bez Elvja - pareizi darīsiet, jo DET veidojas par labu komandu, kurai, kā pašlaik izskatās, ir laba nākotne. Tagadne? Viduvēja, protams, bet vadošie jaunie pēc pāris gadiem spridzinās visā līgā.

Viss, kas attiecināms uz DET, piepildījās un par 100%.
Personiski es vismaz cerēju uz to, ka Detroitieši nepalīdzēs Korpisalam iegūt pārliecību un justies droši kastē, taču, kā zapodlo, viņi tieši to arī paveica

  -2 [+] [-]

, 2021-01-19 21:53, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Atceros Bretu Holu, tieši tanī laikā dzīvojos pa USA, tur tik tiešām tev daļēji jāpiekrīt, ka tie goli, kurus viņš lika iekšā, pārsvarā bija tādi it kā nemanāmi, taču tomēr tie BIJA Neatceros no viņa skaistus un efektīgus golus, ja neskaita varotčiku izģērbšanas 1 pret 0 izgājienos
čurban, kāpēc vēl neesi apmīzies izrubījies zem lielā galda pēc ģinamo uzvaras

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 21:54, pirms 4 gadiem
Par Halliem. Svarīgas ir arī personiskās īpašības un līdera dotības. Bobijs varēja savai komandai ar nūju norādīt - uz priekšu, saplosīsim viņus (pārnestā nozīmē tas viss) un pats pirmais metās kaujā.
Brets ... vienkārši slidinājās. Un meta iekšā. Klusēdams.

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: čurban, kāpēc vēl neesi apmīzies izrubījies zem lielā galda pēc ģinamo uzvaras
Tāpēc ka visādi čurbāni man zapadlas taisa! Tak daudzi zina, ka reizi pa reizēm es DR mačus atkārtojumā skatos, rezultātu nezinot Nē, bļaķ, atrodas kadri, kuri ar uzvaru apsveic pa SMS

     [+] [-]

, 2021-01-19 21:58, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Par Halliem. Svarīgas ir arī personiskās īpašības un līdera dotības. Bobijs varēja savai komandai ar nūju norādīt - uz priekšu, saplosīsim viņus (pārnestā nozīmē tas viss) un pats pirmais metās kaujā.
Brets ... vienkārši slidinājās. Un meta iekšā. Klusēdams.
Tātad darbu padarīja abi. Un abi to padarīja līdzīgā līmenī. Kāpēc 1 ir superzvaigzne un otrs nē?

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:00, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tāpēc ka visādi čurbāni man zapadlas taisa! Tak daudzi zina, ka reizi pa reizēm es DR mačus atkārtojumā skatos, rezultātu nezinot Nē, bļaķ, atrodas kadri, kuri ar uzvaru apsveic pa SMS
vari neskatīties ģinamo, nav ko tur redzēt
gaidi savējos čomus, kas drīz driblēs pa NBA laukumie pie lielā galda

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:01, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Interesanta loģika. Tātad ja Domants savu sencīti LT izlasē un NBA un vells viņu zina kur vēl pārspēs visos iespējamos veidos viņs nebūs leitis nr viens? Tieši tāpēc arī vispareizāk ir nesalīdzināt laikmetus. Nespriest kurš ir visu laiku labakais, bet priecaties par katra laikmeta varoņiem. Hokejam vēl nosacīti labi - ir tāds Greckis, kura rekordi šķiet nepārspējami. Citos sporta veidos tādas laimes nav.
Domants nekad nekļūs par Lietuvas izlases superlīderi. Lai gan jāsaka, ka arī Arvīds tāds nebija viens, bija vesela plejāde ar džekiem. Turklāt leišiem ir daudz sasniegumu ir arī bez Arvīda.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:02, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Personiski es vismaz cerēju uz to, ka Detroitieši nepalīdzēs Korpisalam iegūt pārliecību un justies droši kastē, taču, kā zapodlo, viņi tieši to arī paveica
Un kāds tam sakars ar manām prognozēm?
DET sastāvā vispār šobrīd ir tikai daļa no tiem spēletājiem, kas nākotnē būs pirmās vijoles sākot ar Lukasu Reimondu un pārējiem zviedriem, noslēdzot ar vācieti Zīderu.

Taču Bertuci, Larkins, Zadina, Fabri (vakar nespēlēja), Hroneks, Lindstrēms varētu būt tie, kas Detroitu atgriezīs Hokejtaunas statusā.

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:04, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Domants nekad nekļūs par Lietuvas izlases superlīderi. Lai gan jāsaka, ka arī Arvīds tāds nebija viens, bija vesela plejāde ar džekiem. Turklāt leišiem ir daudz sasniegumu ir arī bez Arvīda.
Kāpēc nekad? Ir kāds, kas šobrīd ir līdzīgā līmenī? Tieši šobrīd Domantam konkurences nav. Pieņemot, ka NBA džeki varēs tikt uz lielajiem turnīriem - visas iespējas viņa rokās.

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:05, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: vari neskatīties ģinamo, nav ko tur redzēt
gaidi savējos čomus, kas drīz driblēs pa NBA laukumie pie lielā galda
Tagad jau nav ko redzēt, kad viss ir zināms, fragmentus noskatījus pa KHL PODROBNO, taču pilnu spēli skatīt vairs negribas, nav jēgas Biju plānojis atlikt uz rītvakaru un šeit vispār nerādīties, kāmēr nebušu noskatījies, bet ko nu tagad padarīsi

  -2 [+] [-]

, 2021-01-19 22:09, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tāpēc ka visādi čurbāni man zapadlas taisa! Tak daudzi zina, ka reizi pa reizēm es DR mačus atkārtojumā skatos, rezultātu nezinot Nē, bļaķ, atrodas kadri, kuri ar uzvaru apsveic pa SMS
Īstenībā Tu esi īblis,kā Tu varēji šitā pamest čekista utaino un žīda varzu
Nekāda atbalsta

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:11, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tagad jau nav ko redzēt, kad viss ir zināms, fragmentus noskatījus pa KHL PODROBNO, taču pilnu spēli skatīt vairs negribas, nav jēgas Biju plānojis atlikt uz rītvakaru un šeit vispār nerādīties, kāmēr nebušu noskatījies, bet ko nu tagad padarīsi
tagad mierīgi varēsi NBA visu nakti lupīt

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:12, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tāpēc ka visādi čurbāni man zapadlas taisa! Tak daudzi zina, ka reizi pa reizēm es DR mačus atkārtojumā skatos, rezultātu nezinot Nē, bļaķ, atrodas kadri, kuri ar uzvaru apsveic pa SMS
Labi,netirs

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:14, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Par Halliem. Svarīgas ir arī personiskās īpašības un līdera dotības. Bobijs varēja savai komandai ar nūju norādīt - uz priekšu, saplosīsim viņus (pārnestā nozīmē tas viss) un pats pirmais metās kaujā.
Brets ... vienkārši slidinājās. Un meta iekšā. Klusēdams.
Vienkārši slidinājās:
1999. gada SC finālā uz vienas kājas (jo otra traumēta) iemeta sērijas izšķirošo golu Hašekam, 1996. gada PK finālmačā, 2 golus kanādiešiem sameta (3 maču finālsērijā kopā - 3 goli), ļaujot ASV vinnēt visā turnīrā un pašam tikt pie turnīra rezultatīvākā spēlētāja titula.

Nu, nevar visi komandā būt runātāji. Brets bija darītājs un šajā gadījumā darīja arī izšķirošajos mačos, tāpēc viņa līdera spējas apšaubīt nozīmē turpināt meklēt "utis".

  -2 [+] [-]

, 2021-01-19 22:21, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vienkārši slidinājās:
1999. gada SC finālā uz vienas kājas (jo otra traumēta) iemeta sērijas izšķirošo golu Hašekam, 1996. gada PK finālmačā, 2 golus kanādiešiem sameta (3 maču finālsērijā kopā - 3 goli), ļaujot ASV vinnēt visā turnīrā un pašam tikt pie turnīra rezultatīvākā spēlētāja titula.

Nu, nevar visi komandā būt runātāji. Brets bija darītājs un šajā gadījumā darīja arī izšķirošajos mačos, tāpēc viņa līdera spējas apšaubīt nozīmē turpināt meklēt "utis".
Juri,kur Tu stažējies,kā d irsējs Tu pārsit visus,tev vienīgi veicas,ka tavus komentus nedzēš

  +2 [+] [-]

, 2021-01-19 22:24, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Par Halliem. Svarīgas ir arī personiskās īpašības un līdera dotības. Bobijs varēja savai komandai ar nūju norādīt - uz priekšu, saplosīsim viņus (pārnestā nozīmē tas viss) un pats pirmais metās kaujā.
Brets ... vienkārši slidinājās. Un meta iekšā. Klusēdams.
A kur Tu tik cītīgi skatījies? NHL spēles naktī translēja?

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:28, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kāpēc nekad? Ir kāds, kas šobrīd ir līdzīgā līmenī? Tieši šobrīd Domantam konkurences nav. Pieņemot, ka NBA džeki varēs tikt uz lielajiem turnīriem - visas iespējas viņa rokās.
Arvīds sešas reizes ir atzīts par Eiropas gada labāko basketbolistu. Viņam ir deviņas medaļas os, pč un eč.
Novēlu Domantam veiksmi viņa grūtajā ceļā.

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tagad mierīgi varēsi NBA visu nakti lupīt
Naktīs es ir pieradis gulēt

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:33, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: A kur Tu tik cītīgi skatījies? NHL spēles naktī translēja?
Tas pats jautājums būtu pāredresējams Kafijonkulim, Oileru funim kopš nezin kura tur gada, ja nemaldos, kopš Brežņeva 26. komparijas tā saucamā SJEZDA

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:34, pirms 4 gadiem
Par Halliem nobeigums. Bobijs ir atzīts par vienu no visu laiku labākajiem hokejistiem. 1998. gadā žurnāla The Hockey News veiktajā aptaujā atzīts par visu laiku astoto izcilāko spēlētāju. Bretam šādi apzīmējumi nekad nav veltīti, un šādās aptaujās viņa kandidatūra nemaz netiek izvirzīta.

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:35, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tagad jau nav ko redzēt, kad viss ir zināms, fragmentus noskatījus pa KHL PODROBNO, taču pilnu spēli skatīt vairs negribas, nav jēgas Biju plānojis atlikt uz rītvakaru un šeit vispār nerādīties, kāmēr nebušu noskatījies, bet ko nu tagad padarīsi
uz rītvakaru ?

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:36, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Par Halliem nobeigums. Bobijs ir atzīts par vienu no visu laiku labākajiem hokejistiem (šķiet vienā pētījumā nr.7). Bretam šādi apzīmējumi nekad nav veltīti, un šādās aptaujās viņa kandidatūra nemaz netiek izvirzīta.
OMG!!! PĒTĪJUMĀ!!!

Brets 2009. gadā ir uzņemts NHL Hall of Fame, 2017. gadā, tāpat kā viņa tēvs, ir iekļauts NHL simtgades labāko spēlētāju grupā (bez vietu sadalījuma).

Bet, nē, netiek Brets nekur virzīts... aizmirsts un pamests sēž pie Kanādas-ASV robežas un pārdomā savas dzīves neveiksmīgās izvēles.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-19 22:37, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Arvīds sešas reizes ir atzīts par Eiropas gada labāko basketbolistu. Viņam ir deviņas medaļas os, pč un eč.
Novēlu Domantam veiksmi viņa grūtajā ceļā.
Visu cieņu vecajam Sabonim, tas tiešām bija kaut kas īpašs un viņš arī fiziski lielāks par Domantu, bet kas tie par argumentiem skaitīt iekšā medaļas, kas PSRS sastāvā, laikos, kad NBA špīleri nepiedalījās un laikos, kad Eiropas basketbols ļoti stipri atpalika no tagadējā Eiropas basketbola.
Man jau patīk šitas maindsets, dažreiz šķiet, ka sports mūsdienās vispār jāklapē ciet, ņem, kuru sporta veidu gribi, "agrāk" bija tās īstās zvaigznes, tagad tikai tirliņi

  +2 [+] [-]

, 2021-01-19 22:39, pirms 4 gadiem
hmmm, ne visu var izteikt ciparos! Dažreiz spēlētājiem ir vēl kaut kāda papildus aura. Un jā, es pat nezinot ciparus veco Hallu lieku augstāk, lai arī pat nebiju dzimus kad šis mauca. Dēlu redzēju, lielisks spēlētājs, bet nav viņam tēva auras. Fāters liekams pie visu laiku labākajiem, dēls pie sava laikmeta labākajiem (lai gan pēc cipariem der arī pie visa laika). Tā nu viš i!

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:40, pirms 4 gadiem
Bobijs Halls un Brets Halls

https://icehockey.fandom.com/wiki/L...

Astotais un sešdesmit ceturtais! Juri, Juri, a tu lauzies kā jauna meita... (tfu, es atvainojos, gribēju teikt - eksperts)

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:43, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Naktīs es ir pieradis gulēt
netirs

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:45, pirms 4 gadiem
Par tiem All-Time sastāviem gan ir tāda liela piebilde:

Parasti tos sastāda pēc konkrēta plāna, piemēram, NHL gadījumā bija jābūt noteiktam skaitam spēlētāju no konkrētas līgas attīstības ēras. Tāpēc, piemēram, agro laiku spēlētāji tur tika salikti, bet jaunāko laiku stāri, Džo Torntons, Džeroms Iginla, Jevgeņijs Malkins, nē.

Un tas vietu sadalījums, pat, ja topus sastāda cilvēku grupa, ir subjektīvi.

Šajā gadījumā, salīdzinot Halus, tiek salīdzināti divi savas ēras TOP hokejisti. Tikai ar piebildi, ka Bobijs bija pirms Grecka, bet Brets - pēc. Bobijs bija tas, kuram pirmajam sanāca vairākas 50+ golu sezonas, kamēr Brets ir "otrais aiz Grecka".

Uztveres konteksts.

Kā jau teicu un tas, kā atklājās vēlāk, labi sasucās ar "žurnaļuga" teikto - viņam 9 gadu vecumā Hals likās superstārs. Es +/- 9 gadu vecumā skatījos kā Džordans un Bulls izcīna savu 6. titulu un uzskatu, ka Maikls ir GOAT, lai gan statistiski un arī spēles ziņā, visdrīzāk, viņš, no šodienas skatu punkta raugoties, nemaz tik kruts neizskatās.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:47, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Bobijs Halls un Brets Halls

https://icehockey.fandom.com/wiki/L...

Astotais un sešdesmit ceturtais! Juri, Juri, a tu lauzies kā jauna meita... (tfu, es atvainojos, gribēju teikt - eksperts)
Saruna bija par to vai tiešām Bobijs ir superzvaigzne un Brets ar līdzīgiem nav. Pats atzīmē 8. un 64. Tas ir no visiem, visiem hokejistiem. Būt 64. no entajiem tūkstošiem nav superzvaigznes cienīgi?

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:49, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Bobijs Halls un Brets Halls

https://icehockey.fandom.com/wiki/L...

Astotais un sešdesmit ceturtais! Juri, Juri, a tu lauzies kā jauna meita... (tfu, es atvainojos, gribēju teikt - eksperts)
Tu, pirms reitingus savus publicē, paskaties kad tie publicēti - 1998. gada sākumā!!!

23 gadus atpakaļ!
Uz to brīdi Halam neviena SC nebija pat un All-Time statistikas sarakstos viņš arī nebija tik augstu.

     [+] [-]

, 2021-01-19 22:49, pirms 4 gadiem
Tas bija laiks, kad īstie džeki nebija nekādi mīšļi, un spēlējot spaiņus galvā nevilka. Arī daži Merzļikini nē

https://youtu.be/ekxLv0NBllM

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:51, pirms 4 gadiem
Vienalga, esmu pārliecināts - Bobijs Kanādā ir aptuveni tā kā Latvijā Rainis. Brets - nu tāds Apsīšu Jēkabs.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:51, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par tiem All-Time sastāviem gan ir tāda liela piebilde:

Parasti tos sastāda pēc konkrēta plāna, piemēram, NHL gadījumā bija jābūt noteiktam skaitam spēlētāju no konkrētas līgas attīstības ēras. Tāpēc, piemēram, agro laiku spēlētāji tur tika salikti, bet jaunāko laiku stāri, Džo Torntons, Džeroms Iginla, Jevgeņijs Malkins, nē.

Un tas vietu sadalījums, pat, ja topus sastāda cilvēku grupa, ir subjektīvi.

Šajā gadījumā, salīdzinot Halus, tiek salīdzināti divi savas ēras TOP hokejisti. Tikai ar piebildi, ka Bobijs bija pirms Grecka, bet Brets - pēc. Bobijs bija tas, kuram pirmajam sanāca vairākas 50+ golu sezonas, kamēr Brets ir "otrais aiz Grecka".

Uztveres konteksts.

Kā jau teicu un tas, kā atklājās vēlāk, labi sasucās ar "žurnaļuga" teikto - viņam 9 gadu vecumā Hals likās superstārs. Es +/- 9 gadu vecumā skatījos kā Džordans un Bulls izcīna savu 6. titulu un uzskatu, ka Maikls ir GOAT, lai gan statistiski un arī spēles ziņā, visdrīzāk, viņš, no šodienas skatu punkta raugoties, nemaz tik kruts neizskatās.
Kāpēc MJ ar saviem steitiem neizskatās tik kruts? Viņam play-offos vidējais punktu skaits ir 33. Nevienam citam nav pat 30.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:52, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: hmmm, ne visu var izteikt ciparos! Dažreiz spēlētājiem ir vēl kaut kāda papildus aura. Un jā, es pat nezinot ciparus veco Hallu lieku augstāk, lai arī pat nebiju dzimus kad šis mauca. Dēlu redzēju, lielisks spēlētājs, bet nav viņam tēva auras. Fāters liekams pie visu laiku labākajiem, dēls pie sava laikmeta labākajiem (lai gan pēc cipariem der arī pie visa laika). Tā nu viš i!
manuprāt diezgan dīvaini sanāk. savā laikmetā viens no labākajiem, ja nav pie tiem, kas ir visu laiku labākie!
tip var izmest vienu laikmetu mēslainē, jo redz 60-70 gados slidinājās īstie vīri! pēc tam tik viņu dēli un kas rāpoja pa grīdu, kad viņi slidoja un nav cienīgi atrasties pie visu laiku labākajiem...

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:54, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: manuprāt diezgan dīvaini sanāk. savā laikmetā viens no labākajiem, ja nav pie tiem, kas ir visu laiku labākie!
tip var izmest vienu laikmetu mēslainē, jo redz 60-70 gados slidinājās īstie vīri! pēc tam tik viņu dēli un kas rāpoja pa grīdu, kad viņi slidoja un nav cienīgi atrasties pie visu laiku labākajiem...
kāpēc kaut kas jāmet mēslainē? katrs tak var savu slavas zāli veidot. Man tas Brets paslīdēja garām, protams es viņu redzēju, par viņu lasīju bet emocionāli šis man nekad nebija tā spilgtā zvaigzne hokeja debesīs. Bet tas ir mans viedoklis, mana uztvere, kas citiem neko nemaina.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 22:54, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc MJ ar saviem steitiem neizskatās tik kruts? Viņam play-fos vidējais punktu skaits ir 33. Nevienam citam nav pat 30.
Mūsienu NBA sekoju minimāli, tāpēc tikai izteicu pieļāvumu. Un gan jau bez šī PO PPG rādītāja ir vēl citi, kurus bbola fani pēta un salīdzina, lai dabūtu LABĀKO.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:00, pirms 4 gadiem
Juri, par Džordānu tev ir taisnība - visu laiku labākais. Jo Maikls nespēlēja ar Lebrona numuru, bet Lebrons gan tagad spēlē ar Maikla. Maikla sasniegumu - seši čempja gredzeni neviens Džeimss, Durants vai lukluks tuvāko divdesmit gadu laikā nepārspēs.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:02, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, par Džordānu tev ir taisnība - visu laiku labākais. Jo Maikls nespēlēja ar Lebrona numuru, bet Lebrons gan tagad spēlē ar Maikla. Maikla sasniegumu - seši čempja gredzeni neviens Džeimss, Durants vai lukluks tuvāko divdesmit gadu laikā nepārspēs.
Ja tu vērtē pēc gredzeniem, tad visu laiku labākais ir Rassels 11 gredzeni 13 sezonās.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:03, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, par Džordānu tev ir taisnība - visu laiku labākais. Jo Maikls nespēlēja ar Lebrona numuru, bet Lebrons gan tagad spēlē ar Maikla. Maikla sasniegumu - seši čempja gredzeni neviens Džeimss, Durants vai lukluks tuvāko divdesmit gadu laikā nepārspēs.
6 tituli ir viens, bet jāpiepluso 6 finālu MVP, tad skan vispār fantastiski.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:05, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Bobijs Halls un Brets Halls

https://icehockey.fandom.com/wiki/L...

Astotais un sešdesmit ceturtais! Juri, Juri, a tu lauzies kā jauna meita... (tfu, es atvainojos, gribēju teikt - eksperts)
Šis ir krietni objektīvāks un svaigāks tops - un tur ir abi puiši. https://www.nhl.com/fans/nhl-centen...

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:06, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, par Džordānu tev ir taisnība - visu laiku labākais. Jo Maikls nespēlēja ar Lebrona numuru, bet Lebrons gan tagad spēlē ar Maikla. Maikla sasniegumu - seši čempja gredzeni neviens Džeimss, Durants vai lukluks tuvāko divdesmit gadu laikā nepārspēs.
Roberts Orijs šajā brīdī kārtējo reizi iežagojās.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:06, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja tu vērtē pēc gredzeniem, tad visu laiku labākais ir Rassels 11 gredzeni 13 sezonās.
Te nu nonāku pats ar sevi pretrunā. Čemberlena un Rasela laiki bija pavisam citi laiki. Starp citu, esmu izbijis b-bolists (36 gadus bbolojos), Sabonis ir trīs mēnešus jaunāks par mani

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:07, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Roberts Orijs šajā brīdī kārtējo reizi iežagojās.
Es runāju par komandas un visas līgas līderi, nevis par viņa ēnām.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:08, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Tas bija laiks, kad īstie džeki nebija nekādi mīšļi, un spēlējot spaiņus galvā nevilka. Arī daži Merzļikini nē

https://youtu.be/ekxLv0NBllM
Spaiņus nevilka, tikai nūjas arī bija švakākas. Nez vai tā laika nūjas turētu to jaudu, ko šī laika nūjas. Arī paši spēlētaji, lielākoties bija "cilvēcīgāki" tieši fiziskā ziņā. Ātrumi mazāki, vairāk lēno divplākšņu. Katram laikam ir savi varoņi. Nevajag pārvērtēt ne vienus, ne otrus.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:10, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Te nu nonāku pats ar sevi pretrunā. Čemberlena un Rasela laiki bija pavisam citi laiki. Starp citu, esmu izbijis b-bolists (36 gadus bbolojos), Sabonis ir trīs mēnešus jaunāks par mani
Es tikai norādu to, ka tu kā baigo ekstru izvirzi Maikla 6 gredzenus. Salīdzinot tos ar tiem pašiem Lebrona, Kobes utt gredzeniem. Ja visu nonivelē tikai līdz gredzeniem, tad ir puikas, kas Maiklam priekšā. Par visu laiku labāko viņu neuzskata 6 gredzenu dēļ, bet tā, kā tie gredzeni tika iegūti. Un (es ne tuvu neeesmu Lebrona fans) - es nebrīnos, ja viņam izdosies atkārtot 6 gredzenus. Cita lieta, ka tie nekad nebūs 6 gredzeni 6 finālos.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:12, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Roberts Orijs šajā brīdī kārtējo reizi iežagojās.
Iežagojās arī mūsu slavenais olimpiskais čempions hokejā. Balderis? Nē, Vitālijs Samoilovs! Nenospēlējot nevienu sekundi. Ja piemērojas tavai manierei, tad jāpasludina - Latvijas visu laiku labākais hokejists (visu cieņu viņam) ir Vitaļiks Samoilovs. Jo viņam ir visgreznākais medālis!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:12, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Es runāju par komandas un visas līgas līderi, nevis par viņa ēnām.
7 tituli, daudzi izšķirošie metieni - nu, nav jau tā, ka viņš pie tituliem tika sēžot uz beņķa.

Lab, es, protams, tagad ākstots, bet, ko es gribēju parādīt - subjektīvismu.

Bobijs > Brets ir subjektīvisms.
Taču teikt, ka Brets nebija superzvaigzne (pieļauju, ka Latvijā laikā, kad Brets bija karjeras pīķī, tomēr, bija svarīgākas lietas par ko domāt un tāpēc NHL notikumi palaisti garām) un ir muļķību tiražēšana (pat, ja tos mēģina pamatot ar reitingiem-artefaktiem no pagājušā gadu tūkstoša ).

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:13, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es tikai norādu to, ka tu kā baigo ekstru izvirzi Maikla 6 gredzenus. Salīdzinot tos ar tiem pašiem Lebrona, Kobes utt gredzeniem. Ja visu nonivelē tikai līdz gredzeniem, tad ir puikas, kas Maiklam priekšā. Par visu laiku labāko viņu neuzskata 6 gredzenu dēļ, bet tā, kā tie gredzeni tika iegūti. Un (es ne tuvu neeesmu Lebrona fans) - es nebrīnos, ja viņam izdosies atkārtot 6 gredzenus. Cita lieta, ka tie nekad nebūs 6 gredzeni 6 finālos.
Neizdosies, viņam ir 36 gadi.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:14, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Iežagojās arī mūsu slavenais olimpiskais čempions hokejā. Balderis? Nē, Vitālijs Samoilovs! Nenospēlējot nevienu sekundi. Ja piemērojas tavai manierei, tad jāpasludina - Latvijas visu laiku labākais hokejists (visu cieņu viņam) ir Vitaļiks Samoilovs. Jo viņam ir visgreznākais medālis!
Par šo tēmu biju rakstījis:
https://viruruna.lv/2020/11/09/samo...

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:15, pirms 4 gadiem
Juri, mēs jau abi mērkaķojamies, un abi labi to saprotam.
Tomēr viena lieta nav noliedzama. Bobijs ir LEĢENDA. Dēls (visu cienu vieņam) - nē.

  -2 [+] [-]

, 2021-01-19 23:16, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Neizdosies, viņam ir 36 gadi.
Un? Fiziskais viņam pat 36 gados ir labāks, kā lielai daļai jauno. Lebrons ar savu vārdu prot piesaistīt zvaigznes - neviens neliedz viņam spēlēt tik ilgi kamēr vilks kājas, lai kaut vai kā rezervists sasniegtu tos 6 (vai tad labak 7) gredzenus.
Līdzīgi kā ar Ovie un Grecka golu rekordu. Pateicoties covid šķiet, ka neizdosies pārspēt. Taču, saglabajot formu un spēlējot pa minimumu nekur nav teikts, ka viņs nemēginās to rekordu pārsist kaut spēlējot kā Jāgrs...

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:17, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, mēs jau abi mērkaķojamies, un abi labi to saprotam.
Tomēr viena lieta nav noliedzama. Bobijs ir LEĢENDA. Dēls (visu cienu vieņam) - nē.
Ja ignorē acīmredzamus faktus, tad var teikt arī tā.

Man gan liekas, ka mēģināt izzīlēt kurš no Haliem ir lielāks Hals ir muļķīgi, jo viņi abi ir hokejisti, kas ne tikai spēlēja, bet arī pašu spēli izmainīja.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:21, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja ignorē acīmredzamus faktus, tad var teikt arī tā.

Man gan liekas, ka mēģināt izzīlēt kurš no Haliem ir lielāks Hals ir muļķīgi, jo viņi abi ir hokejisti, kas ne tikai spēlēja, bet arī pašu spēli izmainīja.
Vecais lielāks

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:23, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Vecais lielāks
Jā, ja ticēt netā pieejamajai info, par trim kilo.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:24, pirms 4 gadiem
Juri, tu operē ar džekiem un viņu cipariņiem. Es ar leģendām un pieminekļiem.

https://www.rotblattamrany.com/chic...

Tad, kad Bretam uzslies pieminekli, padod ziņu!

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:25, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, ja ticēt netā pieejamajai info, par trim kilo.
bez kaskas!

  +3 [+] [-]

, 2021-01-19 23:26, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, tu operē ar džekiem un viņu cipariņiem. Es ar leģendām un pieminekļiem.

https://www.rotblattamrany.com/chic...

Tad, kad Bretam uzslies pieminekli, padod ziņu!
Jau ir
https://i.pinimg.com/originals/b7/f...

  +2 [+] [-]

, 2021-01-19 23:27, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jau ir
https://i.pinimg.com/originals/b7/f6/33/b7f633e90a90cb7afb2f788f94465d51.jpg
Jā, šodien nav viņa diena.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:28, pirms 4 gadiem
Jā, džeki, gandrīz vai piebeidzāt mani!

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:28, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: bez kaskas!
Tad, saki, ka patiesībā par kādiem 3.5 kg?

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:29, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad, saki, ka patiesībā par kādiem 3.5 kg?
tā sanāk!

  +2 [+] [-]

, 2021-01-19 23:31, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Jā, džeki, gandrīz vai piebeidzāt mani!
"gandrīz" nozīmē, ka būs turpinājums?

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:32, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Jā, džeki, gandrīz vai piebeidzāt mani!
Vienkārsi nevajag salīdzināt nesalīdzināmo. Katram laikam savi varoņi. Tava gada gājuma krievs bļaus ka visu laiku labakie ir Harlāmovs un Tretjaks, mana - Dacuks, Malkins, Ovečkins. Kanādiešiem un Amerikāņiem ta plejāde arī iespaidīga -lai arī pēc cipariem skaidrs, ka Greckis, iepīs arī Bosī, Orru, Lemjē un vēl daudzus citus. Somi kasīsies par savu jauno super paaudzi pret tiem pašiem Selanē, Kurrī, Koivu vecāko. Pat letiņiem būtu plēšanās starp paaudzēm - kas labāks Balderis vai Žoltoks - varbūt Ozo? Irbe vai Elvis.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:34, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tā sanāk!
Nu, jā, tad tas arī ir tas svars hokeja pasaulē, kas šķir Bobiju no Breta.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:34, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vienkārsi nevajag salīdzināt nesalīdzināmo. Katram laikam savi varoņi. Tava gada gājuma krievs bļaus ka visu laiku labakie ir Harlāmovs un Tretjaks, mana - Dacuks, Malkins, Ovečkins. Kanādiešiem un Amerikāņiem ta plejāde arī iespaidīga -lai arī pēc cipariem skaidrs, ka Greckis, iepīs arī Bosī, Orru, Lemjē un vēl daudzus citus. Somi kasīsies par savu jauno super paaudzi pret tiem pašiem Selanē, Kurrī, Koivu vecāko. Pat letiņiem būtu plēšanās starp paaudzēm - kas labāks Balderis vai Žoltoks - varbūt Ozo? Irbe vai Elvis.
Balderis, Ozo.
Harlamovu par labāko atzina ne tikai tās paaudzes krievi, bet arī pārējie

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:35, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vienkārsi nevajag salīdzināt nesalīdzināmo. Katram laikam savi varoņi. Tava gada gājuma krievs bļaus ka visu laiku labakie ir Harlāmovs un Tretjaks, mana - Dacuks, Malkins, Ovečkins. Kanādiešiem un Amerikāņiem ta plejāde arī iespaidīga -lai arī pēc cipariem skaidrs, ka Greckis, iepīs arī Bosī, Orru, Lemjē un vēl daudzus citus. Somi kasīsies par savu jauno super paaudzi pret tiem pašiem Selanē, Kurrī, Koivu vecāko. Pat letiņiem būtu plēšanās starp paaudzēm - kas labāks Balderis vai Žoltoks - varbūt Ozo? Irbe vai Elvis.
Ivanāns.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:39, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Harlamovu par labāko atzina ne tikai tās paaudzes krievi, bet arī pārējie
Harlamovu arī NHL atzina. laikam vienīgais NHL slavas zālē, kas nevienu spēli nav spēlējis NHL.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Harlamovu arī NHL atzina. laikam vienīgais NHL slavas zālē, kas nevienu spēli nav spēlējis NHL.
Nē, arī Tretjaks tur ir.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:43, pirms 4 gadiem
Manā uztverē:

1. Balderis
2. Ozoliņš
3. Irbe

Helmuta slidojums ir neatdarināms. Un "Aldari" par viņa stulbo reklāmu (hokejs bez alus ir daiļslidošana) vispār vajadzētu izliet grāvi (visu rūpnīcu).
Baldera slidojums bija tik unikāls tāpēc, ka pirms hokeja bērnībā viņš trenējās daiļslidošanā.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:44, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Harlamovu arī NHL atzina. laikam vienīgais NHL slavas zālē, kas nevienu spēli nav spēlējis NHL.
nhls arī tur bij iekšā, pie pārējiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:45, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un? Fiziskais viņam pat 36 gados ir labāks, kā lielai daļai jauno. Lebrons ar savu vārdu prot piesaistīt zvaigznes - neviens neliedz viņam spēlēt tik ilgi kamēr vilks kājas, lai kaut vai kā rezervists sasniegtu tos 6 (vai tad labak 7) gredzenus.
Līdzīgi kā ar Ovie un Grecka golu rekordu. Pateicoties covid šķiet, ka neizdosies pārspēt. Taču, saglabajot formu un spēlējot pa minimumu nekur nav teikts, ka viņs nemēginās to rekordu pārsist kaut spēlējot kā Jāgrs...
Tu zināji ka tu esi konkrēts alnis,tāpēc SC tevi dzēš

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:45, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Manā uztverē:

1. Balderis
2. Ozoliņš
3. Irbe

Helmuta slidojums ir neatdarināms. Un "Aldari" par viņa stulbo reklāmu (hokejs bez alus ir daiļslidošana) vispār vajadzētu izliet grāvi (visu rūpnīcu).
Baldera slidojums bija tik unikāls tāpēc, ka pirms hokeja bērnībā viņš trenējās daiļslidošanā.
Sprukts arī (pat diplomi esot), taču tas nebija faktors un visu karjeras pirmo pusi viņam piesējās par slikto slidošanu.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-19 23:46, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Manā uztverē:

1. Balderis
2. Ozoliņš
3. Irbe

Helmuta slidojums ir neatdarināms. Un "Aldari" par viņa stulbo reklāmu (hokejs bez alus ir daiļslidošana) vispār vajadzētu izliet grāvi (visu rūpnīcu).
Baldera slidojums bija tik unikāls tāpēc, ka pirms hokeja bērnībā viņš trenējās daiļslidošanā.
Kāds to urīnu vispār dzer?
Fuņi un utainie citu neko noteikti nevar atļauties.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:46, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Baldera slidojums bija tik unikāls tāpēc, ka pirms hokeja bērnībā viņš trenējās daiļslidošanā.
Ozo ar

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:46, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, arī Tretjaks tur ir.
tas nav nopietni, gan jau izdīca

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:47, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tas nav nopietni, gan jau izdīca
Mhm, FSB caur caurumu Toronto mājas sienā viņu tur ielika.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:49, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mhm, FSB caur caurumu Toronto mājas sienā viņu tur ielika.
kaut kā tā sanāk. vārtsargs , kurš papisa studentiem amatieru spēlēs NHL slavas zālē
students gan jau, ka neviens nemaz nav

  +2 [+] [-]

, 2021-01-19 23:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kaut kā tā sanāk. vārtsargs , kurš papisa studentiem amatieru spēlēs NHL slavas zālē
students gan jau, ka neviens nemaz nav
Tretjaks to spēli nezaudēja, jo tika nomainīts pēc 1. perioda pie 2:2.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:54, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tretjaks to spēli nezaudēja, jo tika nomainīts pēc 1. perioda pie 2:2.
nuja Miškins zaudēja

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nuja Miškins zaudēja
Pēc mūsdienu statistikas pieraksta standartiem - jā, tieši tā.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:59, pirms 4 gadiem
Vienīgais attaisnojums man. Esmu redzējis kā Balderis vienā spēlē iemet Tretjakam četras ripas (vēl to ir spējis tikai viens hokejists pasaulē - Aņisins no Kriļja Sovetov). Toreiz Rīgas Dinamo Rīgā CSKA apspēlēja ar 5:4 (vēl vienus vārtus guva Jemeļjaņenko, turklāt mazākumā).
Tajā sezonā Dinamo vēlreiz sasita CSKA turklāt Maskavā un Armijas dienā 23.februārī ar 8:6. To spēli tv nerādīja, bija tikai reportāža pa radio (Gunārs Jākobsons), šķiet tikai trešais periods.
Vot tas bija Dinamo! Uz šo brigādi neskatos jau gadus trīs, man nepatīk nelaba dūša.

     [+] [-]

, 2021-01-19 23:59, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pēc mūsdienu statistikas pieraksta standartiem - jā, tieši tā.
Miškins laikam vēl ar Irbi kaut kurā PČ bija vecais krabis. Tretjaks ta diezgan ātri meta mieru, laikam pēc 84 OS

     [+] [-]

, 2021-01-20 00:01, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sprukts arī (pat diplomi esot), taču tas nebija faktors un visu karjeras pirmo pusi viņam piesējās par slikto slidošanu.
Jebkurā gadījumā vajadzēja palikt ASV un mazajos laukumos būtu izcīnījis stabilu vietu NHL!

     [+] [-]

, 2021-01-20 00:02, pirms 4 gadiem
Nu amerikāņu studentu izlasi Herbs Brukss pirms OS trenēja kādus trīs gadus. Viņi visus tos gadus kopā trenējās un spēlēja pārbaudes mačus. Tā izlase bija vairāk saspēlēta par simfonisko orķestri. Un skrēja arī baismīgi fiksi, fiziski viņi bija pārāki par visiem pārējiem.

     [+] [-]

, 2021-01-20 00:03, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Miškins laikam vēl ar Irbi kaut kurā PČ bija vecais krabis. Tretjaks ta diezgan ātri meta mieru, laikam pēc 84 OS
Fuņi varētu vilkt ārā pierakstus, lai varu redzēt cik uzvaras ir izcīnījis
Eliteprospekts tikai par vienu gadu

  +1 [+] [-]

, 2021-01-20 00:05, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Miškins laikam vēl ar Irbi kaut kurā PČ bija vecais krabis. Tretjaks ta diezgan ātri meta mieru, laikam pēc 84 OS
Miškins bija abos Irbes PČ kā 3. vārtsargs.

Tretjaks - jā, jo viņam jau nebija ko darīt. Krāt PSRS čempionu un OS/PČ medaļas? Uz NHL viņu nelaida, tāpēc arī 32 gados nofinišēja. Jau pieminētais Samoilovs nofinišēja faktiski vēl ātrāk - 28, ja nemaldos.

     [+] [-]

, 2021-01-20 00:06, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Nu amerikāņu studentu izlasi Herbs Brukss pirms OS trenēja kādus trīs gadus. Viņi visus tos gadus kopā trenējās un spēlēja pārbaudes mačus. Tā izlase bija vairāk saspēlēta par simfonisko orķestri. Un skrēja arī baismīgi fiksi, fiziski viņi bija pārāki par visiem pārējiem.
Un CSKA-PSRS izlase bija čaļi, kas salasīti no tuvākajām armijas daļām.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-20 00:09, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Fuņi varētu vilkt ārā pierakstus, lai varu redzēt cik uzvaras ir izcīnījis
Eliteprospekts tikai par vienu gadu
ja kādam te no spirtacentra publikas ir tādi dati, tad tas ir alguns ar savām pierakstu kladēm
fuņi tik prot mīzalus arēnā dzert un bļaut "uzvarēsim" nepārtraukti

     [+] [-]

, 2021-01-20 00:10, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un CSKA-PSRS izlase bija čaļi, kas salasīti no tuvākajām armijas daļām.
1979.gada rudens iesaukums

     [+] [-]

, 2021-01-20 00:12, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, tu operē ar džekiem un viņu cipariņiem. Es ar leģendām un pieminekļiem.

https://www.rotblattamrany.com/chic...

Tad, kad Bretam uzslies pieminekli, padod ziņu!
Par kriketista bērēm arī gribēji, lai padod ziņu:
https://www.youtube.com/watch?v=B-a...

     [+] [-]

, 2021-01-20 00:15, pirms 4 gadiem
Juri, Juri. Krievu izlase (tajā vēl bija jāiekļūst) sitās un kapājās tos trīs gadus vietājā čempī (kas nebija zema līmeņa). Ir viena lieta - katru sezonu sisties čempī un pēc tam pč (pirms tam sboros). Amerikāņi tikai trenējās. Tikai un vienīgi, plu pārbaudes spēles šad un tad. Spriedzes nekādas, tikai iekšējā konkurence. Tāpēc runāt par studentu izlasi ir muļķīgi (no kojām vai savāca?). Turklāt neviens no viņiem par zvaigzni nekļuva, šķiet, viens no aizsargiem gan tā labāk pēc tam nhl uzspēlēja.
Man (mums visiem te) amīši ļoti patika, visi fanoja par viņiem (neraugoties uz Helmutu cccp izlasē). Tikai runāt par to, ka študentes piebeidza vareno sarkano mašīnu, ir diezgan muļķīgi.

     [+] [-]

, 2021-01-20 00:16, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Fuņi varētu vilkt ārā pierakstus, lai varu redzēt cik uzvaras ir izcīnījis
Eliteprospekts tikai par vienu gadu
kurš?

     [+] [-]

, 2021-01-20 00:17, pirms 4 gadiem
Toreiz pirmajā mačā gan USA čehus iedzina zemē. Ja pareizi atceros - 7:3

  +1 [+] [-]

, 2021-01-20 00:21, pirms 4 gadiem
pipec tas NHL saliek visas spēles 2:00
nevarēja kādu ielikt āksti tādi 0:00 piemēram. tāpat bez skatītājiem notiek...izkliedēt lai var vairāk noskatīties pa TV.
to plja 6 spēles 2:00

  +1 [+] [-]

, 2021-01-20 00:22, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Juri, Juri. Krievu izlase (tajā vēl bija jāiekļūst) sitās un kapājās tos trīs gadus vietājā čempī (kas nebija zema līmeņa). Ir viena lieta - katru sezonu sisties čempī un pēc tam pč (pirms tam sboros). Amerikāņi tikai trenējās. Tikai un vienīgi, plu pārbaudes spēles šad un tad. Spriedzes nekādas, tikai iekšējā konkurence. Tāpēc runāt par studentu izlasi ir muļķīgi (no kojām vai savāca?). Turklāt neviens no viņiem par zvaigzni nekļuva, šķiet, viens no aizsargiem gan tā labāk pēc tam nhl uzspēlēja.
Man (mums visiem te) amīši ļoti patika, visi fanoja par viņiem (neraugoties uz Helmutu cccp izlasē). Tikai runāt par to, ka študentes piebeidza vareno sarkano mašīnu, ir diezgan muļķīgi.
Tātad:
Pārbaudes spēles šad un tad nozīmē kādi 50+ mači. KHL tad jau arī "šad un tad uzspēlē"?

Nekļuva par zvaigznēm. Šodien nav tava diena NHL zvaigžņu noteikšanā. Tur bija gan 4x Stenlija kausa čempions, gan vairāki SC čempioni kā tādi, arī vairāki 1000 spēles NHL aizvadījušie un All-Stars maču dalībnieki.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-20 00:24, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Man (mums visiem te) amīši ļoti patika, visi fanoja par viņiem (neraugoties uz Helmutu cccp izlasē).
Šito, lūdzu, lieliem burtiem izkopēt un parādīt franču xujevagam!! Jo līdz viņa apziņai joprojām nav aizgājis, ka arī tajos laikos jebkurš vidējs latviešu līdzjutējs fanoja PRET cccp.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-20 00:24, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tātad:
Pārbaudes spēles šad un tad nozīmē kādi 50+ mači. KHL tad jau arī "šad un tad uzspēlē"?

Nekļuva par zvaigznēm. Šodien nav tava diena NHL zvaigžņu noteikšanā. Tur bija gan 4x Stenlija kausa čempions, gan vairāki SC čempioni kā tādi, arī vairāki 1000 spēles NHL aizvadījušie un All-Stars maču dalībnieki.
un kāds statuss ar statujām?

     [+] [-]

, 2021-01-20 00:26, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: un kāds statuss ar statujām?
Viss pēc šodienas standartiem kārtībā. Ir arī statuja ('80 gada komandai)!

     [+] [-]

, 2021-01-20 00:34, pirms 4 gadiem
Nu bet, protams. Tāpēc jau es sevi nedēvēju par ekspertu, neurbinos statistikas datos un nezinu tos no galvas kā reizrēķinu. Esmu vienkāršs sporta līdzjutējs un es nerādu uz apkārtējiem (nosacīti, protams) - tu ir muļķs, es tik gudrs.
Spēli (kuru vēlos) noskatos un pārējo 'brīvo laiku veltu citām nodarbēm. Piemēram, tagad likšos pēli un pirms miega lasīšu labu grāmatu. Es saprotu, Juri, ka tu zini cik zvaigznīšu ir Breta Hala šortiem un kurš kurā gadā cik šaibas iebēris. Bet vai tu zini, kas ir Rekss Stauts?
Saldu dusu visiem!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-20 00:40, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Nu bet, protams. Tāpēc jau es sevi nedēvēju par ekspertu, neurbinos statistikas datos un nezinu tos no galvas kā reizrēķinu. Esmu vienkāršs sporta līdzjutējs un es nerādu uz apkārtējiem (nosacīti, protams) - tu ir muļķs, es tik gudrs.
Spēli (kuru vēlos) noskatos un pārējo 'brīvo laiku veltu citām nodarbēm. Piemēram, tagad likšos pēli un pirms miega lasīšu labu grāmatu. Es saprotu, Juri, ka tu zini cik zvaigznīšu ir Breta Hala šortiem un kurš kurā gadā cik šaibas iebēris. Bet vai tu zini, kas ir Rekss Stauts?
Saldu dusu visiem!
Viss ir brīnišķīgi, saprotami un pareizi, taču nevajag izdomāt jaunu riteni vai translēt fantāzijas par to, kas pat tēma dziļi neesoša cilvēkam ir pārbaudāms 2 klikšķos.

Rekss Stauts ir Nero Vulfa "tēvs".

  +1 [+] [-]

, 2021-01-20 00:50, pirms 4 gadiem
flajeri šodien seibrus iznesīs pēc kaunpilnā zaudējuma vakar!
kolumbi patirsīs 2-3!
peņi sūkās ledu!

no rīta pārbaudīšu vai jēdzu kaut ko prognozēt
otru nakti tomēr pēc kārtas nelūrēšu kaut kādus tur NHL amatierus! būtu 60-70 gadu profi bez kaskām un ar statujām, tad būtu cita lieta!

     [+] [-]

, 2021-01-20 02:03, pirms 4 gadiem
kur varedzet interneta laba kvalitate?

     [+] [-]

, 2021-01-20 02:38, pirms 4 gadiem
Rio Ferdinand rakstīja: kur varedzet interneta laba kvalitate?
OnHockey.TV | Live hockey streams (NHL, KHL,...

     [+] [-]

, 2021-01-20 02:43, pirms 4 gadiem
Tedijs malodčiks ...

     [+] [-]

, 2021-01-20 02:44, pirms 4 gadiem
Ārti gan dabūja atpakaļ