Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Kuldam cerības debitēt NHL

Kuldam cerības debitēt NHL
Artūrs Kulda

Aizvadītajā naktī NHL mačā savainojumus ir guvuši divi Atlantas "Thrashers" hokeja komandas aizsargi, kas devuši cerību pasaules spēcīgākajā hokeja līgā debitēt "Thrashers" fārmklubā spēlējošajam latvietim Artūram Kuldam.

Aizvadītajā naktī spēlē pret Pitsburgas "Penguins" (2:6) vispirms ar visnotaļ apšaubāmu spēka paņēmienu no cīņas tika izslēgts Zaks Bogosians, bet mača izskaņā pleca savainojumu guva arī Boriss Valabiks. Lai arī gūtie ievainojumi nav nopietni, ir apšaubāma abu aizsargu līdzdalība "Thrashers" piektdienas spēlē pret Detroitas "Red Wings". Aizvadītajā naktī spēlē nepiedalījās arī Atlantas kluba aizsardzības līderis Rons Heinsijs.

Ja viens no trim savainotajiem hokejistiem nevarēs piedalīties cīņā pret "sarkanajiem spārniem", no fārmkluba Čikāgā palīgā tiks saukts aizsargs un, ļoti iespējams, ka izvēle kritīs tieši uz latviešu spēlētāju. Artūrs Kulda šosezon "Thrashers" fārmklubā AHL Čikāgas "Wolves" 46 spēlēs ir sakrājis 12 rezultativitātes punktus (1+11).

Atlantas "Thrashers" šosezon NHL atlicis aizvadīt 11 spēles, pirms kurām komanda jau ir zaudējusi cerības pacīnīties par vietu Stenlija kausa izcīņā.

     [+] [-]

, 2009-03-18 17:25, pirms 15 gadiem
jip iespejams sajaucu tos skaitļus ar augumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-18 17:33, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Reali esports tagad sacelis ir vetru udens glazee ar šo rakstu.. pec tam kad Atlantas galvenais treneris izsauks kadu citu aizsargu un neizsauks Kuldu, tad vissi sauks amerikanus par idiotiem, lohiem u.t.t..



nafig vispar jaliek kkas taads?? kad izsauks tad ar liec, neviss tagad tukši te grabi!!



tikpat labi kad Otavai notraumesies kadi 3 uzbruceji, tad ieliec rakstu: "Daugavinam ceribas debitēt NHL"



pilnigi nevajadziggs raksts!!
Es domāju, ka lielākā daļa lasītāju saprot, ka tā ir tikai cerība, nekas vairāk. Ja raksta virsraksts būtu piemēram- "Kulda debitēs NHL", tad tā būtu cita lieta...

  -3 [+] [-]

, 2009-03-18 17:33, pirms 15 gadiem
cerams ka tā arī notiks un viņš debitēs NHL kas butu kkas loti foršs

     [+] [-]

, 2009-03-18 18:01, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Bet vai tad tas ka Daugavinjam ir ligums ar Otavu neleik vinjam doties paliga tieshi tad kad vinju psauc?
Nē, ja spēlētājs spēlē CHL (Kanādas Hokeja līga), tad viņš drīkst pievienoties PRO komandai tikai tad, kad junioros sezona ir beigusies.

Ja tas būtu AHL, ECHL vai, atsevišķos gadījumos, CHL (Centrālā Hokeja līga), tad cita lieta.

     [+] [-]

, 2009-03-18 18:20, pirms 15 gadiem
Jācinās.. Cerams , ka izdosies debitēt un nostabilizēties NHL!

     [+] [-]

, 2009-03-18 18:24, pirms 15 gadiem
Nu lai jau izdodās !

  +1 [+] [-]

, 2009-03-18 18:26, pirms 15 gadiem
pamazām jaunā maiņa sāk iekarot NHL! tas priecē.
cerams, ka turpmāk būs progress un pēc pāris gadiem Karsums, Kulda būs stabili NHL spēlētāji, ar kuriem rēķinās.

     [+] [-]

, 2009-03-18 18:45, pirms 15 gadiem
Kaut nu sanāktu, jo viņš tiešām ir talantīgs aizsargs! Turam kaaju iikshkjus!!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-18 19:06, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Vai var lūdzu kāds pakomentēt, kāpēc Kuldam būtu priekšroka salīdzinājumā ar citiem Čikāgas aizsargiem. Tas ka Kulda salīdzinoši jauns ir skaidrs, un tas ka +/; koeficients ir labs arī.
Manuprāt ir 3 reāli kandidāti- Rivers (ļoti pieredzējis aizsargs, jau gadus 10 grozās ap NHL pievārti, izspēlējies pa starpu arī Krievijas superlīgā. Stabila vērtība (vairāk gan AHL kontekstā), bet progresu no šā vīra laikam būtu muļķīgi gaidīt. Ja Atlanta cīnītos par playoff vietām, tad gan viņš būtu kandidāts nr. 1. Pirmssezonā kopā ar Kuldu spēlēja Thrashers kreklā, bet tika nosūtīts uz Čikāgu pāris spēles pirms Artūra.) Brets Skiners (sezonas vidū no Islanders sistēmas nonācis Atlantas sistēmā, uzspēlējis arī dažas spēles NHL regulārajā čempī. Pirms šīs sezonas viņš bija Karsuma komandas biedrs Providensā. Atlantas trenerim- nepārbaudīts kadrs). Trešais, un manuprāt reālākais kandidāts lidošanai uz Atlantu- protams Kulda, jo piekrītu tam, ko sacīja als- playoffi gar degunu, un kāpēc nepadarboties nākotnes vārdā. Otrkārt- Atlantu trenē Andersons, tas pats, kurš pērn aizveda Čikāgas vilkus līdz Kaldera kausam, un kura vadībā strauji progresēja no junioriem paceltais Kulda, un progresēja tik strauji, ka bija viens no sešiem pamatsastāva aizsargiem, kas izvilka visus playoffus. Treškārt- tas laikam ir mazāk nozīmīgi, bet tomēr- pagājušās sezonas izskaņā Kulda epizodiski (tad, kad nespēlēja ar Kviatkovski) spēlēja vienā pārī ar tagadējo Atlantas aizsargu Oystrick (krietni vairāk viņš ir spēlējis vienā pārī ar Bogosjanu (OHL), bet tas kā zināms tagad kirdik...) Tā kā jānovēl, lai ''apskādētie'' vīri tā kārtīgi sadziedē savainojumus un nesasteidz ar savu atgriešanos...
Ceru, ka nekļūdos savās prognozēs!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-18 19:14, pirms 15 gadiem
almantito rakstīja: pamazām jaunā maiņa sāk iekarot NHL! tas priecē.
cerams, ka turpmāk būs progress un pēc pāris gadiem Karsums, Kulda būs stabili NHL spēlētāji, ar kuriem rēķinās.
Neaizmirsti arī Spruktu

  -3 [+] [-]

, 2009-03-18 19:20, pirms 15 gadiem
anD_One rakstīja: Neaizmirsti arī Spruktu
Uz Dinamo

     [+] [-]

, 2009-03-18 19:22, pirms 15 gadiem
anD_One rakstīja: Neaizmirsti arī Spruktu
nu, NHL viņš izskatās, ka tomēr nespēlēs.
būtu cerības, ja kaut spēli šosezon būtu aizvadījis Floridā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-03-18 19:42, pirms 15 gadiem
A kursh zināja, ka Kulda ir dzimis Vācijā un viņa mamma ir Krieviete?

     [+] [-]

, 2009-03-18 19:43, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es domāju, ka pierast var ja mums būtu daudz AHL izcilnieku, bet reāli ir tikai divi - Karsums un Sprukts. Un viņi abi ir spēlējuši vai spēlē NHL. Pārējo sniegums AHL (pēc cipariem) ir stipri viduvējs.
nu Kuldam stati,kā aizsargam, ir visai cienījami,bet principā piekrītu,ja runā par uzbrucējiem!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-18 19:50, pirms 15 gadiem
Kulda ir ljoti stabils aizsargs, uz kuru komanda var paljauties (taapat kaa Skrastinjsh), kameer, piem., Daugavinju vairaak interesee, kur vareetu pieliet muuli, pablatot un kaadas chiksas dabuut! Luuk ko var panaakt ar pareizu attieksi un darbu! Uz priekshu, KULDA!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-18 19:58, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: nu Kuldam stati,kā aizsargam, ir visai cienījami,bet principā piekrītu,ja runā par uzbrucējiem!
Normāli. 0.26 punkti spēlē.
Taču viņš ne tuvu nav rezultatīvākais un arī pēc vidējiem punktiem spēlē nav līderos (viss starp aizsargiem). Lietderības koeficients arī dažiem citiem aizsargiem ir labāks.

Kopumā - normāls jaunais aizsargs, taču ne tuvu ne "AHL Superstārs".
Tb teikt:
"Vispār esam pieraduši, ka mūsējie lielisku sniegumu rāda AHL, bet līdz NHL tā īsti netiek."
kkā īsti mēle negriežas.

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:16, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, ja spēlētājs spēlē CHL (Kanādas Hokeja līga), tad viņš drīkst pievienoties PRO komandai tikai tad, kad junioros sezona ir beigusies.

Ja tas būtu AHL, ECHL vai, atsevišķos gadījumos, CHL (Centrālā Hokeja līga), tad cita lieta.
No junioriem var saukt uz NHL,bet nevar uz AHL.Paskaties cik jaunos izmēģina NHL klubi,bet pēc tam nosūta uz CHL,jo AHL nav atļauts līdz 20 gadu vecumam.Tas neattiecas uz spēlētājiem,kuri draftēti no eiropas

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:21, pirms 15 gadiem
Garpeters rakstīja: No junioriem var saukt uz NHL,bet nevar uz AHL.Paskaties cik jaunos izmēģina NHL klubi,bet pēc tam nosūta uz CHL,jo AHL nav atļauts līdz 20 gadu vecumam.Tas neattiecas uz spēlētājiem,kuri draftēti no eiropas
Es jau gribēju spert faktus galda, bet tad izlasīju Tavu pēdējo teikumu un nomierinājos. Laikam jau Tev taisnība.

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:32, pirms 15 gadiem
nu tur lai paliktu vajag vismaz 4 blokus, 4 spēka paņēmienus, vēlams +2 vai +3, vēl kāda piespēle! savādāk domāju neviens pat viņu nepamanīs!

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:33, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Normāli. 0.26 punkti spēlē.
Taču viņš ne tuvu nav rezultatīvākais un arī pēc vidējiem punktiem spēlē nav līderos (viss starp aizsargiem). Lietderības koeficients arī dažiem citiem aizsargiem ir labāks.

Kopumā - normāls jaunais aizsargs, taču ne tuvu ne "AHL Superstārs".
Tb teikt:
"Vispār esam pieraduši, ka mūsējie lielisku sniegumu rāda AHL, bet līdz NHL tā īsti netiek."
kkā īsti mēle negriežas.
nū jā, protams, tie stati nav tie labākie, bet,manuprāt, viņš vairāk ir čekers, nevis uzbrūkošais aizsargs. Vai es kļūdos?
Tā kā neesmu nekāds baigais hokeja specs,tad pieļauju,ka man maldīgs priekšstats. Kā viņam ar aizsargu statiem - bloķētiem metieniem, spēka paņēmieniem u.tml?

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:37, pirms 15 gadiem
Garpeters rakstīja: No junioriem var saukt uz NHL,bet nevar uz AHL.Paskaties cik jaunos izmēģina NHL klubi,bet pēc tam nosūta uz CHL,jo AHL nav atļauts līdz 20 gadu vecumam.Tas neattiecas uz spēlētājiem,kuri draftēti no eiropas
Izmēģina gan. Sezonas sākumā.
Bet ja reiz esi nosūtīts uz CHL, tad atpakaļ - tikai pēc sezonas. Un Daugaviņš ir tieši šāds gadījums.

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:38, pirms 15 gadiem
4i letiņi nhl vienlaicigi speles. Wooo! Cerams

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:40, pirms 15 gadiem
apinis rakstīja: 4i letiņi nhl vienlaicigi speles. Wooo! Cerams
Necik sen 5 Latvijas hokejisti NHL bija norma...

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:44, pirms 15 gadiem
hokeja_specs rakstīja: NHL vins ne tikai ir spelejis, bet ari vartus guvis...
http://www.nhl.com/ice/player.htm?id=8468714
es to zinu. bet es runāju par šo sezonu, ja neesi pamanījis.
tas taču skaidrs, ka Sprukts ir spēlējis NHL.

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:44, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: vins jau šosezon ir spelejis Floridaa..
šajā sezonā nav gan.
kļūdas labojums: jā, vienu spēli tomēr šosezon nospēlēja.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-18 20:45, pirms 15 gadiem
SKRASTINS ZOLTOKS OZOLINS IRBE. Wairak nezinu

  -2 [+] [-]

, 2009-03-18 20:51, pirms 15 gadiem
thrashers.nhl.com

ir

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:56, pirms 15 gadiem
apinis rakstīja: SKRASTINS ZOLTOKS OZOLINS IRBE. Wairak nezinu
Pēteris Skudra.

Pie tam laiku pa laikam šamiem pievienojās klāt Astašenko, Vasiļjevs.

Nemaz nerunājot par baru jauno (Štāls, Rēdlihi, Sprukts, Saviels, Dārziņš, Daņiļičs), kas katru gadu bija NHL komandu treniņnometnēs.

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:58, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: thrashers.nhl.com

ir
Kas ir?

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:59, pirms 15 gadiem
apinis rakstīja: SKRASTINS ZOLTOKS OZOLINS IRBE. Wairak nezinu
Skudra, Vasiļjevs, Astašenko, Ivanāns, Balderis mazliet laikam ar bija, Panteļejevs