Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensonam un Nolanam pirmā kopīgā uzvara NHL

Rolands Eliņš

Girgensonam un Nolanam pirmā kopīgā uzvara NHL
Zemgus Girgensons un Teds Nolans uz "Sabres" komandas soliņa
Foto:AFP/Scanpix

Latvijas hokeja izlases treneris Teds Nolans pirmo reizi kopš 1997.gada Nacionālās hokeja līgas (NHL) spēlē vadījis Bufalo „Sabres” komandu, kuru pārstāv arī latviešu uzbrucējs Zemgus Girgensons. „Sabres” aizvadīja sekmīgu maču un ar 3:1 pieveica Toronto „Maple Leafs”.

Teds Nolans tika apstiprināts par „Sabres” pagaidu treneri trešdien, un viņš jau bija ieviesis izmaiņas komandas sastāvā, proti, Zemgus Girgensons šonakt spēlēja trešās maiņas centrā kopā ar Markusu Foliņjo un Braienu Flinu. Girgensons laukumā pavadīja teju 13 minūtes (12:50), bloķēja vienu pretinieku metienu, kā arī uzvarēja četros no 10 iemetieniem. Latviešu jaunais uzbrucējs spēli pabeidza ar neitrālu lietderības koeficentu.

Kā jau varēja sagaidīt, Teda Nolana vadītie hokejisti spēli uzsāka ļoti aktīvi, kas palīdzēja pirmo reizi sezonā pirmajā periodā izdarīt vairāk metienus nekā pretinieki (10:5). Vārtu rēķins gan palika neatklāts, gan ne tāpēc, ka „Sabres” necentās – vienreiz ripa trāpīja pa Džonatana Bernjē sargāto vārtu pārliktni, vienreiz pa vārtu stabiņu.

Otrā perioda sākumā iniciatīvu uzbrukumā uzņēmās Girgensons, kurš pašrocīgi ielauzās pretinieku zonā un tika nogāzts, tiesa, Toronto hokejists noraidījumu nesaņēma. Tā vietā 27. minūtē aizsardzībā nedaudz noslinkoja „Sabres” uzbrucējs Mets Mulsons, kurš nepatraucēja Trevoram Smitam izdarīt metienu, un „Maple Leafs” izvirzījās vadībā 1:0.

„Sabres” gan nepalika aizmugurē ilgi, jo pēc trim minūtēm vairākumā pirmais pie atlēkušās ripas bija Stīvs Ots (1:1), bet 36. minūtē tas pats Ots ievadīja ātro uzbrukumu divi pret viens, kuru ar precīzu metienu noslēdza tikko noraidījumu izcietušais Markuss Foliņjo (2:1).

Trešajā periodā „Maple Leafs” pārsvars kļuva arvien izjūtamāks, taču tās uzbrukumiem trūka asuma, un "Sabres" aizsargi ar tiem tika galā. 56. minūtē "Sabres" palika mazākumā, taču arī tas nemainīja rezultātu, savukārt pēdējā minūtē Toronto bija lieliska iespēja izraut papildlaiku, kad pozīciju vārtos pazaudēja Raiens Millers, taču vārtsarga vietā ripu atvairīja aizsargs Kristians Ērhofs. Ērhofs pēc pāris sekundēm arī pielika punktu mačam, jo ar tālu metienu raidīja ripu "Maple Leafs" tukšajos vārtos (3:1).

Līdz ar to „Sabres” pirmoreiz šajā sezonā izcīnījusi otro uzvaru pēc kārtas, un jau rīt mēģinās šo skaitli palielināt līdz trīs. Bufalo atkal pretī stāsies „Maple Leafs”, kura piecās novembra spēlēs pratusi gūt tikai četrus vārtus.

NHL spēļu rezultāti

KomandasRezultātsKomandasRezultāts
Maple Leafs-Sabres1:3Kings-Devils2:0
Predators-Penguins1:4Ducks-Hurricanes2:3 PM
Canadiens-Blue Jackets3:2 PMBruins-Senators2:4
Capitals-Red Wings4:3 PMPanthers-Wild2:3
Flyers-Jets2:3 PMSharks-Oilers3:1

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:12, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Latviešu nacionālā komanda Buffalo Sabres
Tici vai nē,bet es tev piekrītu Ažiotāža ap Z un Sabres sporta aprindās ir nepajokam

  -1 [+] [-]

, 2013-11-16 11:13, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: laba atgriesanas Tedam.

Zemgus ne ar ko neizcelas sodien... un tapec SC hieenaam Harlikiem un trolliem prieki, sit plaukstas ka Latish bez punktiem sonakt palicis

un varbut var beidzot Girgensonu ar Grigorenko beigt salidzinat? katram mu.dakam skaidrs, ka sie divi ir pilnigi atskirigi speletaji! no Grigorenko gaida vaartus vairaak, tapeec vins "princis" pa stuuriem nekapaasies un speeka paneemieni arii tikai "zemniekiem" jaataisa, nejau tadiem ka Grigorenko.

Girgensons neraada labako sniegumu, bet vins nav sliktakais ne komandaa, ne liigaa, dara daudz melnaa darba, un ja to neredz dazs labs, tad piedodiet,atvainojiet, no hokeja jus esiet pilnigas un apalas nulles, eliteprospects "experti" ibio
Nu kur tad līdz tavām neaizsniedzamām analītiķa spējām.
Kārtējo reizi no hokeja pārgāji uz personisku apmuldēšanu utt.
Tur arī ir tava gudrība.

Par to ka Grigorenko jāmet vārti,bet Girgim labi jāizskatās laukumā mēs jau izrunājām,neko jaunu nepateici.

Heiteriem svētki - tev atkal čīkstēšana - čista bāba,nekas vairāk.
Heiteri vainīgi - ka cerība no 1 atkal pievīla. Nākas atkal pekstiņus sacerēt.

Heiteri vainīgi,treneri,maiņas bedri utt.

Zaļos zirnīšus nepaēda pirms spēles,lai spridzināt. Ne ar to kāju uz ledus izgāja,laimīgās apenes aizmirsa uzvilkt utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:16, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu kur tad līdz tavām neaizsniedzamām analītiķa spējām.
Kārtējo reizi no hokeja pārgāji uz personisku apmuldēšanu utt.
Tur arī ir tava gudrība.

Par to ka Grigorenko jāmet vārti,bet Girgim labi jāizskatās laukumā mēs jau izrunājām,neko jaunu nepateici.

Heiteriem svētki - tev atkal čīkstēšana - čista bāba,nekas vairāk.
Heiteri vainīgi - ka cerība no 1 atkal pievīla. Nākas atkal pekstiņus sacerēt.

Heiteri vainīgi,treneri,maiņas bedri utt.
Nomierinies tu un nekūdi tautu Katram ir savs viedoklis...
Bet nesāc nolikt tāpēc uzreiz Girgensonu dēļ atškirīgiem viedokļiem,viņš ir tāds kāds ir Mums letiņiem būtu jāpriecājas ka vismaz ir tas 1 savējais kam sekot

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:20, pirms 11 gadiem
100%LATVIETIS rakstīja: Nomierinies tu un nekūdi tautu Katram ir savs viedoklis...
Bet nesāc nolikt tāpēc uzreiz Girgensonu dēļ atškirīgiem viedokļiem,viņš ir tāds kāds ir Mums letiņiem būtu jāpriecājas ka vismaz ir tas 1 savējais kam sekot
Es arī nenolieku Girgi. Izsmeju tos SC auna pieres,kas paši sev melo.
Kā jau teicu,iespējams viņam NHL viss būs labi,bet uz šodienu ir kā ir.
Un atvaino,man pašam sev nav jāmelo,tikai tāpēc,ka Girgis ir Latvietis.
Neesmu no tiem,kas dievina spēlētāju,tikai tāpēc,ka viņš spēlē NHL.
Kā arī pašu NHL kā tādu.

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:24, pirms 11 gadiem
Kā Girgensons neizdara neko ievērības cienīgu,tā tauta raud. Nebūs nekāds NHL superstārs viņš,toties stabila vērtība gan

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:26, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu kur tad līdz tavām neaizsniedzamām analītiķa spējām.
Kārtējo reizi no hokeja pārgāji uz personisku apmuldēšanu utt.
Tur arī ir tava gudrība.

Par to ka Grigorenko jāmet vārti,bet Girgim labi jāizskatās laukumā mēs jau izrunājām,neko jaunu nepateici.

Heiteriem svētki - tev atkal čīkstēšana - čista bāba,nekas vairāk.
Heiteri vainīgi - ka cerība no 1 atkal pievīla. Nākas atkal pekstiņus sacerēt.

Heiteri vainīgi,treneri,maiņas bedri utt.

Zaļos zirnīšus nepaēda pirms spēles,lai spridzināt. Ne ar to kāju uz ledus izgāja,laimīgās apenes aizmirsa uzvilkt utt.
Reti jautrs koments no tevis!
Ne nopietni, liki pasmaidiit!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 11:29, pirms 11 gadiem
Vilis15 rakstīja: Kā Girgensons neizdara neko ievērības cienīgu,tā tauta raud. Nebūs nekāds NHL superstārs viņš,toties stabila vērtība gan
Cik noprotu,tad gaidāmajā NHL draftā nekas nopietns nav gaidāms.
Can vunderkinds būs aiznākamajā draftā. Tā kā tās izredzes varētu būt lielākas Girgim,Grigo un atvēlētais laiks,auklēšanās ar tiem.
Ja vien starpsezonā Bufalo transfēru tirgū neparosās,piesaistot zvaigžņotus spēlētājus. Cik noprotu,tad kluba saimnieks ir naudīgs vīrs un daudzi šai komandā pagātnē esot bijuši pārmaksāti (atalgojumos).

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:30, pirms 11 gadiem
Ka jau vairakkart esmu teicis - Grigensona snieguma esmu vilies!
Cereju ka vinsh vismaz kadu golu metis, bet patreiz vinsh vienkarshi izskatas pec totala čekera, kurs vairak izpilda spelka panemienus neka uzbruk vartiem!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 11:31, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es arī nenolieku Girgi. Izsmeju tos SC auna pieres,kas paši sev melo.
Kā jau teicu,iespējams viņam NHL viss būs labi,bet uz šodienu ir kā ir.
Un atvaino,man pašam sev nav jāmelo,tikai tāpēc,ka Girgis ir Latvietis.
Neesmu no tiem,kas dievina spēlētāju,tikai tāpēc,ka viņš spēlē NHL.
Kā arī pašu NHL kā tādu.
Katram ir kaut kur taisnība,bet tu jau uzvedies tā it kā tikai tavs viedoklis ir vienīgais pareizais.
Nesaku taisnību es tagad? Izsmej visus citus viedokļus pēc kārtas un uzskati ka tikai tev ir taisnība ? Es vismaz piekrītu gan daudzām domām no viņu teiktā,gan arī tevis teiktajam
Nu tad piedod atvaino bet kur ir problēmas?
Jo reiz neciet NHL kā tādu,te pat neiet runa vairs par Girgensonu kā Latvieti Sanāk tā ka izgāz žulti,labi kā iepriekš minēju ir tev savā ziņā taisnība tāpat kā daudziem citiem. Bet dari sporta veidā kas tevi neinteresē...
Un kurā vieta šeit iet par melošanu,es runāju par ko...Ka kasāmies par vienīgo spēlētāju kurš mums ir NHL...

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:32, pirms 11 gadiem
100%LATVIETIS rakstīja: Katram ir kaut kur taisnība,bet tu jau uzvedies tā it kā tikai tavs viedoklis ir vienīgais pareizais.
Nesaku taisnību es tagad? Izsmej visus citus viedokļus pēc kārtas un uzskati ka tikai tev ir taisnība ? Es vismaz piekrītu gan daudzām domām no viņu teiktā,gan arī tevis teiktajam
Nu tad piedod atvaino bet kur ir problēmas?
Jo reiz neciet NHL kā tādu,te pat neiet runa vairs par Girgensonu kā Latvieti Sanāk tā ka izgāz žulti,labi kā iepriekš minēju ir tev savā ziņā taisnība tāpat kā daudziem citiem. Bet dari sporta veidā kas tevi neinteresē...
Un kurā vieta šeit iet par melošanu,es runāju par ko...Ka kasāmies par vienīgo spēlētāju kurš mums ir NHL...
Neka personiga, bet manas domas ir tieshi tadas pasas!

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:32, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Cik noprotu,tad gaidāmajā NHL draftā nekas nopietns nav gaidāms.
Can vunderkinds būs aiznākamajā draftā. Tā kā tās izredzes varētu būt lielākas Girgim,Grigo un atvēlētais laiks,auklēšanās ar tiem.
Ja vien starpsezonā Bufalo transfēru tirgū neparosās,piesaistot zvaigžņotus spēlētājus. Cik noprotu,tad kluba saimnieks ir naudīgs vīrs un daudzi šai komandā pagātnē esot bijuši pārmaksāti (atalgojumos).
Nu redz atkal runā par līgu kas tevi neinteresē,kā iepriekš minēji Izdari kaut kādus savus pieņēmumus,ka saimnieks bagāts,klubs auklējās it kā tu būtu daļa no tā kluba...
Tev nešķiet ka klubs pats zinās kādu pielietojumu atrast šiem abiem spēlētājiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:36, pirms 11 gadiem
100%LATVIETIS rakstīja: Katram ir kaut kur taisnība,bet tu jau uzvedies tā it kā tikai tavs viedoklis ir vienīgais pareizais.
Nesaku taisnību es tagad? Izsmej visus citus viedokļus pēc kārtas un uzskati ka tikai tev ir taisnība ? Es vismaz piekrītu gan daudzām domām no viņu teiktā,gan arī tevis teiktajam
Nu tad piedod atvaino bet kur ir problēmas?
Jo reiz neciet NHL kā tādu,te pat neiet runa vairs par Girgensonu kā Latvieti Sanāk tā ka izgāz žulti,labi kā iepriekš minēju ir tev savā ziņā taisnība tāpat kā daudziem citiem. Bet dari sporta veidā kas tevi neinteresē...
Un kurā vieta šeit iet par melošanu,es runāju par ko...Ka kasāmies par vienīgo spēlētāju kurš mums ir NHL...
Es nekur neesmu teicis,ka mans viedoklis ir pareizais.
Es izsaku savu viedokli un atļauju to izteikt nevienam neprasīšu.
Pat ja Girgensons ir vienīgais latvietis NHL.

Pērn tāds bija Daugaviņš,tūkstošiem Senators fanu,tūkstošiem Bruins.
Kur tie Daugaviņa pielūdzēji ir tagad ?
Pārtapa par Girgensona ?
Kulta pielūdzēji,nekas vairāk. Daugava nav NHL,Daugava nevienam vairs neinteresē. Lieli fani,Latvieši.

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:37, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ka jau vairakkart esmu teicis - Grigensona snieguma esmu vilies!
Cereju ka vinsh vismaz kadu golu metis, bet patreiz vinsh vienkarshi izskatas pec totala čekera, kurs vairak izpilda spelka panemienus neka uzbruk vartiem!
vajadzētu atcerēties,ka tā ir pirmā sezona tikai. Un nevar jau teikt,ka galīgi draņķīgi spēlē+atceramies,ka viņš pēc ilga pārtraukuma tika ielikts centrā pagājušajā spēlē. Liekas,ka daži vienkārši gaida pārāk daudz no Z.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 11:38, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nekur neesmu teicis,ka mans viedoklis ir pareizais.
Es izsaku savu viedokli un atļauju to izteikt nevienam neprasīšu.
Pat ja Girgensons ir vienīgais latvietis NHL.

Pērn tāds bija Daugaviņš,tūkstošiem Senators fanu,tūkstošiem Bruins.
Kur tie Daugaviņa pielūdzēji ir tagad ?
Pārtapa par Girgensona ?
Kulta pielūdzēji,nekas vairāk.
nu un?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-16 11:40, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: nu un?
Tieši tā,nu un. Kur tie vienīgā latvieša fani palika ?
Kaut viens no tiem kaut vienu NLA spēlli šosezon ir noskatījies ?
Nu ja tiešām kāds viens. Tas parāda,ka nekāda Daugaviņa fanu nav bijis.
Kulta pielūdzēji,tas arī viss. Tā pat bija ar Spruktu un Karsumu.
Cita lieta ka tie spēlē KHL un ir tā teikt redzes lokā.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 11:41, pirms 11 gadiem
100%LATVIETIS rakstīja: Nu redz atkal runā par līgu kas tevi neinteresē,kā iepriekš minēji Izdari kaut kādus savus pieņēmumus,ka saimnieks bagāts,klubs auklējās it kā tu būtu daļa no tā kluba...
Tev nešķiet ka klubs pats zinās kādu pielietojumu atrast šiem abiem spēlētājiem...
Ko tu diskute ignore un miers

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:41, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nekur neesmu teicis,ka mans viedoklis ir pareizais.
Es izsaku savu viedokli un atļauju to izteikt nevienam neprasīšu.
Pat ja Girgensons ir vienīgais latvietis NHL.

Pērn tāds bija Daugaviņš,tūkstošiem Senators fanu,tūkstošiem Bruins.
Kur tie Daugaviņa pielūdzēji ir tagad ?
Pārtapa par Girgensona ?
Kulta pielūdzēji,nekas vairāk.
Nu tad lūdzu dari to kulturālāk Tu personīgi uzreiz ķeries pie personīgiem apvainojumiem,pie tiek kas ir ar atšķirīgu viedokli...
piemēram tas pats ogreskijs pēdējais kas šeit izteicās,,,viņš neminēja nevienu konkrēti,bet pie sirds ķēri tu,lai gan savā ziņā bija taisnība visi te ņemamies kā tādi "eksperti"

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 11:42, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es arī nenolieku Girgi. Izsmeju tos SC auna pieres,kas paši sev melo.
Kā jau teicu,iespējams viņam NHL viss būs labi,bet uz šodienu ir kā ir.
Un atvaino,man pašam sev nav jāmelo,tikai tāpēc,ka Girgis ir Latvietis.
Neesmu no tiem,kas dievina spēlētāju,tikai tāpēc,ka viņš spēlē NHL.
Kā arī pašu NHL kā tādu.
Bļāviens, kā man sajūsmina speciālisti, kā tu un citi.
Girgensonam ir 19 gadi, Girgensons iet normālu NHL spēlētāja attīstības ceļu. Nebūs viņš ne Stemkoss, ne Krosbijs, ne Malkins, būs viņš labs NHL spēlētājs, bet ne punktu mašīna.

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:43, pirms 11 gadiem
Domāju, ka Zirgensonam tomēr būtu vērts mēģināt tikt uz Dinamo. Skaidrs, ka šobrīd vēl viņš ir par jaunu un nepieredzējušu Dinamo līmenim, tomēr ar laiku varētu kļūt par noderīgu spēlētāju. Kaut vai sezonu pamēģināt MHL pie HK Rīga, lai adaptētos Krievijas hokejā. Pēc tam jau kopā ar pieredzējušajiem meistariem, teiksim, Džeriņu un Meiju, viņš varētu būt gana noderīgs mūsu galvenajai komandai.

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:44, pirms 11 gadiem
kasha rakstīja: Ko tu diskute ignore un miers
Tā vien būs jādara Paldies aizmirsu jau par tādu opciju Jo nu var diskutēt bet ar mēru un robežām savām
P.S.svomalraH Daugaviņa fani nekur nav pazuduši Palasi kādreiz par Kašpi sportacentrā
Un ir cilvēki kas fano un seko līdzi visiem mūsu hokejistiem,kā piemeram es Tā kā neaizmirsti ka arī ir tādi cilvēki

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:45, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Domāju, ka Zirgensonam tomēr būtu vērts mēģināt tikt uz Dinamo. Skaidrs, ka šobrīd vēl viņš ir par jaunu un nepieredzējušu Dinamo līmenim, tomēr ar laiku varētu kļūt par noderīgu spēlētāju. Kaut vai sezonu pamēģināt MHL pie HK Rīga, lai adaptētos Krievijas hokejā. Pēc tam jau kopā ar pieredzējušajiem meistariem, teiksim, Džeriņu un Meiju, viņš varētu būt gana noderīgs mūsu galvenajai komandai.
Bimbi,nepārspīlē.

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:45, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Domāju, ka Zirgensonam tomēr būtu vērts mēģināt tikt uz Dinamo. Skaidrs, ka šobrīd vēl viņš ir par jaunu un nepieredzējušu Dinamo līmenim, tomēr ar laiku varētu kļūt par noderīgu spēlētāju. Kaut vai sezonu pamēģināt MHL pie HK Rīga, lai adaptētos Krievijas hokejā. Pēc tam jau kopā ar pieredzējušajiem meistariem, teiksim, Džeriņu un Meiju, viņš varētu būt gana noderīgs mūsu galvenajai komandai.
malacis, aprijies no paša rīta jau!

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:49, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Domāju, ka Zirgensonam tomēr būtu vērts mēģināt tikt uz Dinamo. Skaidrs, ka šobrīd vēl viņš ir par jaunu un nepieredzējušu Dinamo līmenim, tomēr ar laiku varētu kļūt par noderīgu spēlētāju. Kaut vai sezonu pamēģināt MHL pie HK Rīga, lai adaptētos Krievijas hokejā. Pēc tam jau kopā ar pieredzējušajiem meistariem, teiksim, Džeriņu un Meiju, viņš varētu būt gana noderīgs mūsu galvenajai komandai.
Njā,var redzēt ka esi sērojis aiz tām šausmām; ko mūsu futbola izlase diemžēl parādīja
Kā spēle patika vispār?

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:50, pirms 11 gadiem
Kas tas ir kad ir Šneiders vārtos mēs nevaram iemests kad Martijs tad viss ir bumbās Spēle Devils izpildījumā bija švaka un dažās epizodēs Skrīvenam paveicās GO DEVILS

PS. Apsveicu Zemgusu ar Uzvaru

     [+] [-]

, 2013-11-16 11:50, pirms 11 gadiem
100%LATVIETIS rakstīja: Nu tad lūdzu dari to kulturālāk Tu personīgi uzreiz ķeries pie personīgiem apvainojumiem,pie tiek kas ir ar atšķirīgu viedokli...
piemēram tas pats ogreskijs pēdējais kas šeit izteicās,,,viņš neminēja nevienu konkrēti,bet pie sirds ķēri tu,lai gan savā ziņā bija taisnība visi te ņemamies kā tādi "eksperti"
Tev laikam ace no rīta īsti nerāda

Zemgus ne ar ko neizcelas sodien... un tapec SC hieenaam Harlikiem un trolliem prieki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-16 12:03, pirms 11 gadiem
Ne pa teemu:

Jebkuraa gadiijumaa skaugji skaudiis, bet Girgensons speelees NHL!

Lai jauka diena visiem!

     [+] [-]

, 2013-11-16 12:05, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bļāviens, kā man sajūsmina speciālisti, kā tu un citi.
Girgensonam ir 19 gadi, Girgensons iet normālu NHL spēlētāja attīstības ceļu. Nebūs viņš ne Stemkoss, ne Krosbijs, ne Malkins, būs viņš labs NHL spēlētājs, bet ne punktu mašīna.
Mani vairāk sajūsmina tie,kas tos gadus min.
Vēl nesenā pagātnē ir piemēri,kad jaunāki,daudzsološāki 1 kārtas draftētie,kam tā karjera NHL tajā vecumā arī beidzās,pēc aizvadītas krietni labākas debijas sezonas NHL.

Tā kā nesaki hop pirms laika.

     [+] [-]

, 2013-11-16 12:18, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tieši tā,nu un. Kur tie vienīgā latvieša fani palika ?
Kaut viens no tiem kaut vienu NLA spēlli šosezon ir noskatījies ?
Nu ja tiešām kāds viens. Tas parāda,ka nekāda Daugaviņa fanu nav bijis.
Kulta pielūdzēji,tas arī viss. Tā pat bija ar Spruktu un Karsumu.
Cita lieta ka tie spēlē KHL un ir tā teikt redzes lokā.
Labprāt paskatītos NLA, daudz zināmu spēlētāju spēlē un mūsējie tur ir vairāk kā viens beidzot. Bet man nav pieejams pa TV šis čempis. Vai strīmo kāds nezinu, neesmu manījis. Ja zini padod ziņu, ar prieku paskatīšos, kā Daugaviņš un citi spēlē NLA un kāds tur līmenis.
Man liekas, ka NLA varētu būt pakāpi augstāk par DEL, SHL un Liiga.
Šos trīs esmu skatījies, neaizrauj. Varbūt tāpēc, ka daudz nezināmo spēlē un hokejs ar tāds nekāds salīdzinot ar NHL un KHL. Bet tas jau laikam gaumes jautājums.

     [+] [-]

, 2013-11-16 12:26, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Labprāt paskatītos NLA, daudz zināmu spēlētāju spēlē un mūsējie tur ir vairāk kā viens beidzot. Bet man nav pieejams pa TV šis čempis. Vai strīmo kāds nezinu, neesmu manījis. Ja zini padod ziņu, ar prieku paskatīšos, kā Daugaviņš un citi spēlē NLA un kāds tur līmenis.
Man liekas, ka NLA varētu būt pakāpi augstāk par DEL, SHL un Liiga.
Šos trīs esmu skatījies, neaizrauj. Varbūt tāpēc, ka daudz nezināmo spēlē un hokejs ar tāds nekāds salīdzinot ar NHL un KHL. Bet tas jau laikam gaumes jautājums.
Man liekas ka Onhockey.ru ir strīmi. Paskaties tik laiku un kalendāru.
Gan jau tur linki būs.
Vai parocies IPTV play listēs. Uzzini kurš kanāls raida konkrēto spēli( - es).
Un caur VLC bez problēmām. Vēlāk varu iedot linku,tur ir viss (privāti).
Bet nu tur būs ko raktie ap 470 playlist lappām.
Tur kanālu jūra. Pat NHL ir. Ja ir Smart TV tad vispār super štelle.
Bet nu NHL tik tas Network centrs. Ir pieejama tik viena spēle konkrētā laikā - to atkārtojumi.

Es vis uz DEL taisos aiziet,bet tā arī nesanāk aiziet

     [+] [-]

, 2013-11-16 12:28, pirms 11 gadiem
100%LATVIETIS rakstīja: Njā,var redzēt ka esi sērojis aiz tām šausmām; ko mūsu futbola izlase diemžēl parādīja
Kā spēle patika vispār?
Tieši to gribēju teikt. Bimbambols savu žulti par Latvijas kauna traipu (futbolu) izgāž uz hokeju, kuru neieredz.