Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensons Nolanam atgādina Veinu Grecki jaunībā

Agris Suveizda

Girgensons Nolanam atgādina Veinu Grecki jaunībā
Zemgus Girgensons
Foto: AP/Scanpix

Latvijas izlases uzbrucējs Zemgus Girgensons šonakt zaudējumā pret Toronto "Maple Leafs" (3:4 bullīšos) izpildīja 13 spēka paņēmienus un tika atzīts par spēles otro zvaigzni. Tikai 20 gadus vecais Girgensons jau savā debijas sezonā Nacionālajā hokeja līgā ir kļuvis par vienu no Bufalo "Sabres" fanu mīluļiem, un komandas galvenais treneris Teds Nolans nebaidījās jauno latvieti salīdzināt ar tādu spēlētāju kā Veins Greckis.

Mīlestība pret hokeju, darba ētika un pat pārāk lielā vēlme smagi strādāt treniņos, kas treneriem likusi viņu burtiski dzīt prom no ledus vai trenažieru zāles – šīs ir viens no galvenajām īpašībām, kuru dēļ Girgensons ir iemantojis tik lielu cieņu fanu vidū. Un tieši šīs īpašības ir tās, kuras Nolanam atgādina kādu savu komandas biedru junioru komandā septiņdesmitajos gados – hokeja leģendu Veinu Grecki.

"Ziniet, treneriem ar Grecki bija jādara tieši tas pats, kad viņš bija šajā vecumā. Viņam bija tā pati darba ētika, un treneriem vajadzēja viņu dzīt prom no ledus. Ar visiem labajiem spēlētājiem treneriem tas ir jādara," presei sacīja Teds Nolans. "Nav tā, ka šis puisis būtu jāmudina spēlēt – viņš mīl to darīt."

"Cilvēki pamana šīs lietas. Girgensonam tikai pirms nedēļas palika 20 gadi. Viņš NHL ir aizvadījis tikai pussezonu, bet jau kopš brīža, kad uzkāpa uz ledus, ir bijis "Sabres" fanu favorīts. Ir grūti atcerēties uzbrucēju debitantu, kurš tik ātri izpelnītos tādu ievērību," rakstīja Buffalo News žurnālists Džerijs Salivans. "Latvietis ir tāda personība, par kādu fani ir sapņojuši gadiem. Spēlētājs ar vadošā uzbrucēja atlētismu un smagi strādājoša ceturtās maiņas uzbrucēja kaujas sparu – īsts spēka uzbrucējs."

"Tas jums ir jāprasa faniem. Nepildu neko neparastu. Daru tikai to, kas man ir jādara – tas ir mans darbs. Tas ir tas, ko mīlu darīt. Vienkārši dodos laukumā un izbaudu to," Zemgus Girgensons atbildēja uz jautājumu, vai apzinās, cik ļoti publikai ir iepaticies. Latvijas izlases galvenais treneris Nolans, kurš arī agrāk ir vadījis "Sabres", jau iepriekš piekodināja, kāda tipa spēlētāji Bufalo ir lielā cieņā. "Jā, smagi strādājošie," Girgensons sacīja ar smaidu sejā. "Pat tad, kad tiku draftēts, viņi man sacīja, ka šeit mīl smagi strādājošus spēlētājus. Tāpēc gaidīju to ar nepacietību un nevēlējos viņus pievilt."

"Mans plecs ir nedaudz iekaisis. Kreisais. Bet, kā jau teicu, neskaitu spēka paņēmienus. Vienkārši eju laukumā katrā maiņā un daru savu darbu," pēc mača teica Girgensons. Debijas sezona latviešu uzbrucējam ir liels pārbaudījums gan fiziskā, gan psiholoģiskā ziņā: "Jā, šosezon noteikti ir bijuši periodi, kad šķiet, ka tas ir pats smagākais brīdis – visu pārbraucienu un spēļu katru otro dienu dēļ. Man nekad nav bijusi tāda sezona, jo īpaši kopā ar olimpiādi."

"Fani Latvijā paliek naktī nomodā, lai vērotu viņa spēles. Viņi ir traki hokeja fani, kuri mīl šo sporta veidu. Tas, ka viņiem NHL ir savējais, rada viņiem papildus baudu," teica Nolans. "Taču Girgensons nav favorīts tikai fanu vidū. Ja pieaugušo izlases spēlētāji vēlas, lai tik jauns puisis ierastos valstsvienībā un kļūtu par līderi, kā viņš izdarīja pagājušajā gadā, kļūst skaidrs, cik liela cieņa pret viņu ir savās mājās. (…) Girgensons var spēlēt. Netrūkst puišu, kuri prot smagi strādāt. Bet, ja tev ir ne tikai spēja smagi strādāt, bet arī prasme spēlēt, tas ir iemesls, kāpēc cilvēkiem Bufalo viņš tik ļoti patīk. Domāju, ka viņi viņu iemīlēs."

Zemgus Girgensons šosezon ir piedalījies 45 spēlēs, guvis četrus vārtus un izdarījis desmit rezultatīvas piespēles, ar 14 punktiem komandā ieņemot sesto vietu. Līderis ar desmit vārtiem un 13 piespēlēm ir Koudijs Hodžsons. Tāpat Girgensons ir nopelnījis negatīvu lietderības koeficientu -10 un ticis tikai pie divām soda minūtēm. Bufalo "Sabres" ar 32 punktiem 46 spēlēs ieņem pēdējo vietu Nacionālajā hokeja līgā.

Izmantotie resursi:
The Buffalo News | Buffalo's Number One Source...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-16 12:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss pricipā ir nenodalāms.
Patreiz,piemēram, izskatās apmēram šādi- celtnieks būvējot māju ļoti labi (ētiski) izturējās pret savu darāmo, jo prātīgi nesa ķieģeļus, skaisti tos sakrāva, pareizi iejauca javu u.t.t., bet tikai galvenā procesā viņam misējās, jo sienu viņš uzbūvēja šķību. Ta pofig tā šķībā siena, ja viņš ļoti ētiski sagatavojās šīs sienas mūrēšanai, un par to vien viņu jāuzslavē. Tas nekas ka visā šajā estētikas pilnā uzdevuma galamērķis bija taisnas sienas uzmūrēšana, un nevis glīti sakrāmēt ķieģeļus..
Ceru,ka saprati manu domu.
Pilnīgi aplams salīdzinājums.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-16 12:36, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nejauc 2 dažādas lietas.
es nepildu valstij svarīgus uzdevumus, es strādāju pats sev!cik nopelnīšu tik man būs!
tu pildi valstij svarīgus uzdevumus - spamo SC.
Cik nu patreiz svarīgus, bet es reāli apzinos,ka man tā darba ētika gana bieži pieklibo.

     [+] [-]

, 2014-01-16 12:39, pirms 11 gadiem
Jocīgi ka ir cilvēki, kuri uzskata ka kādu pasaules zvaigzni nevar salīdzināt ar parastu cilvēku kādā aspektā. Protams ka var salīdzināt kādā jomā Grecki pat ar kādu Kurbada spēlētāju. Runa ir par vienu konkrētu aspektu nevis par kopējo meistarības līmeni.
Un tas ir tikai slavējami , ka treneris kādu paslavē salīdzinot ar pasaules zvaigzni.
Nupat kāds salīdzināja Indraši un Ovečkinu arī kādā aspektā. Protams ka ir iespējas salīdzināt pēc kāda atsevišķa rādītāja. Pie tam īpaši šogad Ovečkina spēle nepārliecina. Jā punktus vāc, bet ir tik egoistisks laukumā. Stabili sliktākais lietderības koeficients komandā. Par aizsardzību laikam vairs vispār negrib domāt.
Piemēram jau kuro gadu pēc kārtas viens no sliktākiem lietderības koeficientiem DR ir Ņiživijs. Ja šāda tendence atkārtojās no gada uz gadu , tad nevērtēju šo hokejistu tik augstu.
Ir interesanti ja jaunos sportistus salīdzina ar kādu zvaigzne vienā konkrētā aspektā. Katrs pats domā vai tā var būt. Bet mums ir tādi fani , kuri tā jūsmo par saviem elkiem, ka pat uzskata ka tā nedrīkst darīt un uzreiz piesauc kopējo meistarības līmeni.
Nu neuztraucās-neviens nav teicis ka mūsējais ir tikpat meistarīgs kā Greckis (pat ne tuvumā). Salīdzina TIKAI darba spējas.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-16 12:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss pricipā ir nenodalāms.
Patreiz,piemēram, izskatās apmēram šādi- celtnieks būvējot māju ļoti labi (ētiski) izturējās pret savu darāmo, jo prātīgi nesa ķieģeļus, skaisti tos sakrāva, pareizi iejauca javu u.t.t., bet tikai galvenā procesā viņam misējās, jo sienu viņš uzbūvēja šķību. Ta pofig tā šķībā siena, ja viņš ļoti ētiski sagatavojās šīs sienas mūrēšanai, un par to vien viņu jāuzslavē. Tas nekas ka visā šajā estētikas pilnā uzdevuma galamērķis bija taisnas sienas uzmūrēšana, un nevis glīti sakrāmēt ķieģeļus..
Ceru,ka saprati manu domu.
Tātad šo celtnieku būs viegli apmācīt, jo viņam ir laba darba ētika un viņš ātri iemācīsies būvēt pareizi, jo ir pareiza attieksme pret darbu. Vēl ņem vērā ka mūsu "celtniekam" NHL ir talants. Un talantīgs celtnieks ar labu darba ētiku pie labiem skolotājiem ātri sāks savu darbu darīt labi.
Ceru ka saprati manu domu.

     [+] [-]

, 2014-01-16 12:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik nu patreiz svarīgus, bet es reāli apzinos,ka man tā darba ētika gana bieži pieklibo.
tāpēc tev laikam nesaprast ko amerikāņu žurnālisti uzrakstījuši un mūsējie diezgan neveikli partulkojuši...

  -2 [+] [-]

, 2014-01-16 12:48, pirms 11 gadiem
Es savā mūžā ir noskatījies uz pietiekošu hokeja zvaigžņu plejādi,sākot no sešdesmitajiem gadiem ,līdz mūsdienām.Tā kā varu kaut cik arī objektīvi novērtēt.Protams visiem mums ,izrādās arī Buffalo līdzjutējiem,gribās,lai Girgensons būtu pirmā lieluma zvaigzne.Tas viss ir saprotami.Diemžēl nebūs Zemgus bombardieris NHL līmeņa mačos.Labs spēka uzbrucējs,tam gan piekrītu.To varu teikt ne tikai kā parasts līdzjūtējs,bet arī kā amatieris statistiķis,jo vedu hokeja statistiku no seniem laikiem,tiem pašiem sešdesmitajiem gadiem un NHL no astoņdesmito gadu beigām.Ir viena stingra iezīme ziemeļamerikas hokejā.Snaiperi un bombardieri par sevīm liek runāt jau jauniešu un zemākās pieaugušo līgās ar statistiku punkts un vairāk pa spēli.Ienākot NHL lielākā daļa to turpina darīt arī tur.Tiesa NHL līgā rezultativitāte kritusies un domāju tas gan nav hokeja līmeņa celšanās dēļ,bet gan totāli zvaigžņu trūkuma dēļ.80-90 gados viņu bija pārpilnība.

     [+] [-]

, 2014-01-16 12:53, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: es teikšu tā, visi tie, kas tam trollim Goldrussia vēl nav uzlikuši 'IGNORĒT', ir loxi...
tad jau es tajā skaitā

  +1 [+] [-]

, 2014-01-16 12:54, pirms 11 gadiem
Funs raksta:Jocīgi ka ir cilvēki, kuri uzskata ka kādu pasaules zvaigzni nevar salīdzināt ar parastu cilvēku kādā aspektā.

Protams,ka var salīdzināt.Bet izlasi raksta virsrakstu.Tas mums it kā norāda,ka aug latviešu hokeja superzvaigzne.Tieši tas jau visvairāk kaitina,ka lielai daļai piemīt lielummānija,laikam jau žurnālistus ieskaitot.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-16 12:54, pirms 11 gadiem
irbelatvija rakstīja: Es lasu, tekstu un Jusu komentarus,Te daudzi ir tik naivi.Un vispar ka var salidzinat Girgensonu ar Grecki.Tas ir tapat ka ziguli salidzinat ar Mersi.
Viņus tak Nolans salīdzināja...

     [+] [-]

, 2014-01-16 13:04, pirms 11 gadiem
Latviesu Greckis, skan labi

     [+] [-]

, 2014-01-16 13:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Es arī domāju, ka murgo. Bet izlasot anglisko versiju, sapratu ka nē!
Bet nu nevar zināt vai amerikāņu žurnālisti nav ko piepušķojuši, tas jau arī viņu stilā. Ja Sabres ir sūdīgi, tad vajag vienmēr kaut ko pozitīvu atrast.
Tas nav viņu stilā tikai negatīvi visu laiku izcelt, viņi meklē ko pozitīvu arī - pat vislielākajos sūdos!
Šodien uzrāvos uz viena BLR tulkotāja fufeļa.
Uz 13E parādijās BLR sporta kanāls, ātri meklēju info par viņiem, ko tad šie rādīs.
Izvilkums no paredzētā angliski:
Hockey: CHL, World Cup, Championship of Belarus, games of the national Belarusian soccer tem on various levels.
Nodomāju kas tad šiem par mīlestibu pret CHL.
Pēc dažām stundām atrodu krievu versiju un kāds abloms:
Хоккей: КХЛ, чемпионат мира, чемпионат Беларуси, матчи национальной сборной Беларуси на различных международных турнирах.

Sestdien šie rādīs Гомель" - "Юность" (Минск)

Belarus 5 » Television »...

  -2 [+] [-]

, 2014-01-16 13:05, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tātad šo celtnieku būs viegli apmācīt, jo viņam ir laba darba ētika un viņš ātri iemācīsies būvēt pareizi, jo ir pareiza attieksme pret darbu. Vēl ņem vērā ka mūsu "celtniekam" NHL ir talants. Un talantīgs celtnieks ar labu darba ētiku pie labiem skolotājiem ātri sāks savu darbu darīt labi.
Ceru ka saprati manu domu.
Nē,protams, ka notikt var pilnīgi viss, tikai kad tas notiks, tad ir vērts diskutēt tālāk.
Šobrīd viņš tikai skaisti ''krāmē ķieģeļus''.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-16 13:06, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Funs raksta:Jocīgi ka ir cilvēki, kuri uzskata ka kādu pasaules zvaigzni nevar salīdzināt ar parastu cilvēku kādā aspektā.

Protams,ka var salīdzināt.Bet izlasi raksta virsrakstu.Tas mums it kā norāda,ka aug latviešu hokeja superzvaigzne.Tieši tas jau visvairāk kaitina,ka lielai daļai piemīt lielummānija,laikam jau žurnālistus ieskaitot.
Tā taču ir vissparastākā žurnālistika, kaut kā taču lasītāji ir jāpievilina, rakstā taču viss ir izskaidrots un nav nekā nesaprotama,protams, ja nav problēmas ar lasītprasmi un vispārēju uztveri, kādas es skatos te daudziem ir

  -1 [+] [-]

, 2014-01-16 13:08, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tāpēc tev laikam nesaprast ko amerikāņu žurnālisti uzrakstījuši un mūsējie diezgan neveikli partulkojuši...
Protams, ka es jau uzreiz aizdomājos, ka šeit kaut kas varētu būt izrauts no Nolana teiktā konteksta, bet tas jau netraucē arī maniem oponentiem uzķerties uz šī āķa.
Tā tās diskusijas šeit (un netikai) veidojas.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-16 13:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,es neesmu treneris, bet savu viedokli izteikt es varu.
Un mans viedoklis ir ļoti vienkāršs-reālie fakti runā pretīm visam tam ko stāsta Nolans.
Tu mini tikai rezultivit;āti, neko nezinot par konkrētajiem uzdevumiem un prasībām no treneriem.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-16 13:27, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tu mini tikai rezultivit;āti, neko nezinot par konkrētajiem uzdevumiem un prasībām no treneriem.
Man skatoties NHL regulārā turnīra tabulā, un zinot cik grūti Buffalo komandai nāk katrs punkts, grūti ir iedomāties, ka šīs komandas treneriem varētu būt citas prasības augstākas 1-2 maiņai par prasību paaugstināt rezultivitāti.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-16 13:33, pirms 11 gadiem
Tas ir jautri, ka te daži zina labāk par treneri, kas ir uzdevums un kā tas jāveic

Ja kāds spēlē NHL komandā, tātad viņš tajā brīdī tur ir vajadzīgs un spēj darīt to, kas tajā brīdī jādara. Ja tādu vai citādu iemeslu dēļ tobrīd nespēj, tad vairs nespēlē - sēž malā vai spēlē fārmā. Tur tādi jautājumi risinās ātri. Ir pietiekami daudz piemēru (tai skaitā arī ar Latvijas hokejistiem), kad spēlētājs ar vienvirziena līgumu sēž malā vai spēlē zemākā līgā.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-16 13:52, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Jā, jā - nabaga NHL, Kādi 200-300 cilvēki pa visu Latviju paliek nomodā, un skatās nelegālus strīmus – tas ir trieciens NHL finansēm un apdraud NHL pastāvēšanu
Nu tiem 300 cilveki ir $15 000 zaudejumi gada.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-16 14:38, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man skatoties NHL regulārā turnīra tabulā, un zinot cik grūti Buffalo komandai nāk katrs punkts, grūti ir iedomāties, ka šīs komandas treneriem varētu būt citas prasības augstākas 1-2 maiņai par prasību paaugstināt rezultivitāti.
Žēl ka pats Nolans nezina ko viņš viņam prasa, jo katrs eksperts paskatās tabulā un vis ir zināms.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-16 14:46, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, NHL lietu zinātāji-cik Greckis guva punktus savā pirmajā sezonā spēlējot NHL?
Tik traki jau ar Tevi, ka pat tekstu nespēj uztvert?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-16 15:24, pirms 11 gadiem
Jingle bell rock rakstīja: Nu tiem 300 cilveki ir $15 000 zaudejumi gada.
Tās ir blēņas. Kapitālisma aizsargpropaganda. Skaitīt nenopelnītu naudu, kuru, turklāt, nekad arī nebūtu iespējas nopelnīt.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-16 16:48, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: tasesmues, 11:33, pirms 6 minūtēm

greckis ir visiem zināma mākslīgi uzpūsta zvaigznes-pārcilvēks un viņa viduslaiku stātistiku būtu necieņa salīdzinat ar musdienām jo tas bija cits nhl un ar citu spēles stilu.

1 grecka labākajā sezona 1986g kad viņš savāca 215pts nhl spēlēja tikai 24 komandas un 50 arzemnieku, pārsvara zviedri.

2 tie kas sekoja līdzi oileriem toreiz zinaja teikt ka komanda bija nolasīta krutāk nekā citas

3 kad nobruka psrs un nhl piepluda daudz krievu speletaju un tadu izcilu vartsargu kā irbe un aizsargs ozoliņš, grecka statistika momentāli nokritās jo priekšā vairs nespēlēja lohi. 90 gados nabaga greckis pat sapņos vairs neredzēja ka viņš kadreiz vēl salasīs 200 pts.

4 70-80 gados nhl salidzinot ar musdienam bija bardaks un sētas liga kurai lidzi sekoja tikai kanādieši. droši ka kādu otro piespēliti uzpūstajai leģendai pieskaitīja klāt, lai šis paliek neaizsniedzams uz mūžu.

5 ja spēlētu greckis musdienās viņš butu krisbika kalibra speletajs, nevis pārcilvēks
1. Kaa tavas aciimredzamaas antipaatijas pret Grecki ir saistiitas ar raksta teemu?

2. Kaapeec taadas atnipaatijas? Nespeej iztureet domu, ka Greckis tieshaam ir visu laiku labaakais? Piedod bet viss par to liecina.

Jaa 80. gadu rezultativitaate, protams, ir ausgtaaka kaa mussdienaas, bet tapec jau nevajag smiidinaat visus ar tekstiem ka NHL bija seetas liiga. Domaaju, ka kopaa njemot noteikti bija stipraakaa liiga pasaulee.

Driizaak PSRS liigas rezultatiivako speleetaaju statitika vareetu buut bijusi uzpuusta, jo tur tieshaam bija viens klubs - konkreeti CSKA, kur padomju tautas labaa tika sapulcinaati labaakie no labaakajiem.

Greckis bija ljoti rezultatiivs ne tikai Oilers, bet ari Kingos.
Tas ka vinja rezultativitate kritas 90tajos gados, ir saistams ari ar to ka pat Greckis palika vecaaks.. Un tomer 1996–97, gada 36 gadu vecuma vinsh sasniedza 97 punktus, kas nebut nav slikti.

Nem veeraa to, ka Greckim fiziskie dotumi bija krietni zem sportistu videejaa un taapec vecums vina speejas guut punktus iespeejams ietekmeeja vairaak kaa citus.

Tas ir veel viens aspekts kas man Greckii patiik. Vinjam nebija gandriz nekadu fizisko dotumu. Katru gadu komandas fiziskajos testos vinjsh parliecinoshi palika peedeejais, un tomeer, vinjsh visai pasaulei pieradiija ka speej buut vislabaakais.
Es domaju, ka tas pieraada, ka galvenais nav super geeni, fiziskie dotumi un steroiidi, bet gan milziigas darba speejas, centiiba un speeja saprast un lasiiit speeli.

Es domaaju, ka Greckis visaa pasaulee ir iedvesmojis un turpinaas iedvesmot veselas paaudzes nepadoties, ciiniities un straadaat arii tad ja tu 16. gados neizskaties peec 25.gadiiga ar steriodiem piebarota kuilja.

Manaa skatiijuma vinja sasniegums vienmer bus veerteejams augstaak par tadu Ovechkinu kam ir +10 CM un +20 Kg saliidzinajumaa ar Grecki, un kursh speelee fizisku hokeju izmantojot sava auguma un zvaigznes statusa priekhsrociibas, kas biezhi ljauj vinjam pret pretinieku nospeeleet taa kaa tiesnesis pretiniekam neljautu nospeeleet pret vinju - zvaigzni.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-16 16:56, pirms 11 gadiem
Lai nāk spēlēt Hokeja mekā KHL un būs Kharlamovs un visi pārējie kas sadeva Imigrantu tautai(asv un kanada) pa dirsu

  -1 [+] [-]

, 2014-01-16 17:24, pirms 11 gadiem
Man Nolans sāk atgādināt Šupleru vecumdienās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-01-16 18:03, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, tieši par darbu (treniņiem) iet runa, jo kā var runāt par nesalīdzināmām lietām, ja Girgensona gadījumā no viņa darba ētikas (jeb kā to nenosauktu) atdeve praktiski ir ļoti mazvērtīga, kad Greckis ar savu atdevi savā pirmā sezonā NHL tika pie unikālas statistikas (79 spēlēs 51 vārti 86 piespēles=137 punkti). Un šeit nav stāsts,ka Girgensons spēlē švakā komandā u.t.t., jo Greckis bija tas,kas veidoja savas komandas statistiku, un nevis to veidoja komanda. Nav arī stāsts kada ir šo spēlētāju maniere u.t.t., bet gan ir stāsts kāds ir komandas kopējais labums no šī darbīguma.
Jā, Namej, viss ir dir*ā, Girgensons nav tik rezultatīvs, kā Greckis. Ko darīt, pakārties? Sakam, lai Girgensons beidz karjeru? Un kādā sakarā vispāŗ Tu salīdzini Grecki ar Girgensonu tālāk par Nolana pieminēto līdzīgo darba ētiku? Tas būtu tas pats, kas pateikt, ka Gulbis tenisā ir nopelnījis tikpat naudu, cik Šarapova un Tu atbildētu: bet jā, Ernestam nav pupi!

Goda vārds, ka tik kaut ko iepļūtīt negatīvu. Tev kuņģis nav jau sabrucis šito žulti ģenerējot?

Girgensonam ir ļoti cienīga pirmā sezona NHL, starp latviešiem viena no sekmīgākajām. Spēlē vadošās maiņās, kopējā rezultivitātē 5. komandā, kas panākts nespēlējot vairākumā. Par atdevi uz laukuma nemaz nerunāsim, īsta mašīna. Buffalo fani sajūsmā un mīl viņa spēli (laikam jau nerubī tik daudz, cik Tu). Ir bijis atzīts par spēles 1. zvaignzi, tagad arī par otro zvaigzni (zaudējot spēli, ar koeficientu -1 un 0 punktiem - tur laikam šis tas ir jāparāda, lai tiktu pie tāda atzinuma) Jā, uz jaunības, savas un partneru neveiksmju un metiena tehnikas rēķina pēdējās trīs spēlēs varēja būt mierīgi 3+3 punkti, šoreiz nav, bet velns Tevi rāvis - pirmais gads zēnam! Ja Tev diezgan labi nospēlētā spēlē nav ko labu saskatīt un pateikt, tad Tu esi traks gadījums pa dzīvi...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-16 18:39, pirms 11 gadiem
Būba rakstīja: Jā, Namej, viss ir dir*ā, Girgensons nav tik rezultatīvs, kā Greckis. Ko darīt, pakārties? Sakam, lai Girgensons beidz karjeru? Un kādā sakarā vispāŗ Tu salīdzini Grecki ar Girgensonu tālāk par Nolana pieminēto līdzīgo darba ētiku? Tas būtu tas pats, kas pateikt, ka Gulbis tenisā ir nopelnījis tikpat naudu, cik Šarapova un Tu atbildētu: bet jā, Ernestam nav pupi!

Goda vārds, ka tik kaut ko iepļūtīt negatīvu. Tev kuņģis nav jau sabrucis šito žulti ģenerējot?

Girgensonam ir ļoti cienīga pirmā sezona NHL, starp latviešiem viena no sekmīgākajām. Spēlē vadošās maiņās, kopējā rezultivitātē 5. komandā, kas panākts nespēlējot vairākumā. Par atdevi uz laukuma nemaz nerunāsim, īsta mašīna. Buffalo fani sajūsmā un mīl viņa spēli (laikam jau nerubī tik daudz, cik Tu). Ir bijis atzīts par spēles 1. zvaignzi, tagad arī par otro zvaigzni (zaudējot spēli, ar koeficientu -1 un 0 punktiem - tur laikam šis tas ir jāparāda, lai tiktu pie tāda atzinuma) Jā, uz jaunības, savas un partneru neveiksmju un metiena tehnikas rēķina pēdējās trīs spēlēs varēja būt mierīgi 3+3 punkti, šoreiz nav, bet velns Tevi rāvis - pirmais gads zēnam! Ja Tev diezgan labi nospēlētā spēlē nav ko labu saskatīt un pateikt, tad Tu esi traks gadījums pa dzīvi...
Viņš tak neskatās tās spēles! Kad tu esi redzējis viņu ap 3iem naktī kaut ko komentējot par spēli?! Paskatīties statistikā un pateikt, ka 14 punktiņi nav daudz, mēs visi mākam!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-16 18:46, pirms 11 gadiem
Man personígi, Grecki, Lipmana kungs atgádina.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-16 19:26, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, tieši par darbu (treniņiem) iet runa, jo kā var runāt par nesalīdzināmām lietām, ja Girgensona gadījumā no viņa darba ētikas (jeb kā to nenosauktu) atdeve praktiski ir ļoti mazvērtīga, kad Greckis ar savu atdevi savā pirmā sezonā NHL tika pie unikālas statistikas (79 spēlēs 51 vārti 86 piespēles=137 punkti). Un šeit nav stāsts,ka Girgensons spēlē švakā komandā u.t.t., jo Greckis bija tas,kas veidoja savas komandas statistiku, un nevis to veidoja komanda. Nav arī stāsts kada ir šo spēlētāju maniere u.t.t., bet gan ir stāsts kāds ir komandas kopējais labums no šī darbīguma.
nu pilnīgs lašara

  +5 [+] [-]

, 2014-01-16 19:28, pirms 11 gadiem
Būba rakstīja: Tas būtu tas pats, kas pateikt, ka Gulbis tenisā ir nopelnījis tikpat naudu, cik Šarapova un Tu atbildētu: bet jā, Ernestam nav pupi!
Gada citaats + 5 punkti no maniim.. Dazhi cilveki, kuri sauc sevi par "reaalistiem" patiesiiba vai pliist no veelmes redzeet savas negatiivaas prognozes piepildaamies un labaak redzeetu Girgensonu, Daugavinju kriitam nekaa celjamies, tikai tapeec lai kaut uz to sekundi vareetu atviegloti nopuusties un ierakstiit esportaa komentaaru - "Ak juus kepkas... Es tachu teicu ka taa buus..." - sasniedzot orgasmam tuvaako staavokli peedejo 5 gadu laikaa...

     [+] [-]

, 2014-01-16 19:35, pirms 11 gadiem
belluschi rakstīja: Līdz Greckim viņam ir tik tālu kā Tautas komandai līdz Gagarina kausam.
tatad nemaz nav tik taalu, jo gagarinu kausu veiksmes gadijuma var izcinit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-16 19:59, pirms 11 gadiem
Juri$$$ rakstīja: nu pilnīgs lašara
Par to neviens nešaubās

  +1 [+] [-]

, 2014-01-16 20:46, pirms 11 gadiem
Darba etikas ziņā noteikti, bet Greckis 21 gada vecuma iemeta 92 šaibas sezonā tas taa

     [+] [-]

, 2014-01-16 21:36, pirms 11 gadiem
SKALS rakstīja: Nolans pateica diezgan lielu muļķību taču šejienes komentāri ir galīgs stulbums!
Pilnībā piekrītu