Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Kings" Kovaļčukam piedāvā 13 gadu līgumu un 85 miljonus dolāru

Andrejs Siliņš

"Kings" Kovaļčukam piedāvā 13 gadu līgumu un 85 miljonus dolāru
Iļja Kovaļčuks
Foto: AFP/Scanpix

Kamēr turpina klīst runas par iespējamo Iļjas Kovaļčuka atgriešanos šai pus okeānam, spēlētājs devies uz pārrunām ar Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Losandželosas "Kings" vadību.

Pēc aizvadītās sezonas kopā ar Ņūdžersijas "Devils", uz kuru tika aizmainīts 4. februārī, Kovaļčuks kļuva part brīvo aģentu. Par 27 gadus veco krievu uzbrucēju interesi šajā starpsezonā izrādījušas gan vairākas NHL vienības, gan arī Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubs Sanktpēterburgas SKA. Krievi mediji pat bija izplatījuši ziņu, ka SKA jau teju vienojies ar spēlētāju un atlicis vairs tikai oficiāli noslēgt darījumu.

Tomēr naktī uz pēc Latvijas laika otrdienu Kovaļčuks devās ceļā uz Raita Ivanāna bijušo darba vietu Losandželosā, lai veiktu pārrunas ar vietējo "Kings" klubu. TSN vēsta, ka abas puses ir tuvu tam, lai panāktu vienošanos un jau rīt varētu parādīties oficiālā informācija par Kovaļčuka pievienošanos "Kings". Ja tā patiešām notiks, tad losandželosieši kļūs par nopietnu spēku un pretendentu uz Stenlija kausa iegūšanu jaunajā sezonā. Kā ziņo portāls allhockey.ru, tad "Kings" hokejistam piedāvā 13 gadu līgumu un 85 miljonus dolāru.

Atlantas "Thrashers" Kovaļčuku draftēja ar pirmo kārtas numuru 2001. gadā, līdz ar to Kovaļčuks kļuva par pirmo Krievijas spēlētāju NHL vēsturē, kurš draftēts ar pirmo numuru. Trīs Visu zvaigžņu spēļu dalībnieks NHL karjeras laikā 621 spēles laikā izcēlies ar 642 rezultativitātes punktiem (338+304). Tiesa, izslēgšanas spēlēs izdevies nospēlēt vien deviņus mačus, gūstot trīs vārtus un atdodot piecas piespēles.

Izmantotie resursi:
nhl.com

 +37 [+] [-]

, 2010-07-13 09:08, pirms 14 gadiem
Nu vesela ziepene jau te sanāk ar šito peripētiju

 +89 [+] [-]

, 2010-07-13 09:15, pirms 14 gadiem
Pie kājas man tas "Kings",tur vairs nau Raičas,tākā....

 +20 [+] [-]

, 2010-07-13 09:26, pirms 14 gadiem
Njā , Kovalčuks tāds neizlēmīgs , bet Kings noteikti nav sliktākais variants , es ceru, ka paliks NHL .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ar4iks

 +27 [+] [-]

, 2010-07-13 09:35, pirms 14 gadiem
Kopitars,D.Browns,Kovalchuks tas tik buutu trio!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +55 [+] [-]

, 2010-07-13 10:27, pirms 14 gadiem
atkārtošos, KHL sapnis zudis !
+ visticamāk uz visiem laikiem, jo 13 gadus nospēlēs NHL un nebūs nekādas vēlēšanās vel skraidīt pēc ripas Krievijā !

 +16 [+] [-]

, 2010-07-13 10:31, pirms 14 gadiem
27 gadi,atliek tikai vinnēt SC, un tad lai iet uz SKA ;D
Slēpts komentārs: **M@rt!nsh**

  -2 [+] [-]

, 2010-07-13 10:44, pirms 14 gadiem
visi piedāvā lielos līguma gadus, lai varētu pavilkt algu budžetu... mēs jau neredzam cik pa gadiem piedāvā varbūt pirmos 6 pa kādiem 12 miljoniem sezonā un par pārējiem tā summa, kas atliek, bet komandas algu sarakstā tiks ierakstīti aptuveni 6 miljoni uz sezonu. veikls gājiens, komandas ir izdomājušās kā apiet algu griestus...

     [+] [-]

, 2010-07-13 10:50, pirms 14 gadiem
man joprojām liekās,ka viss šis ir tīra taustīšanās mākoņos,Kovalčuks jau pats diez vai zin ko grib...ticēšu līgumam tikai tad kad viņš tiks parakštīts,bet šītās baumas katru dienu jau sāk apnikt..

     [+] [-]

, 2010-07-13 11:08, pirms 14 gadiem
Jusper rakstīja: visi piedāvā lielos līguma gadus, lai varētu pavilkt algu budžetu... mēs jau neredzam cik pa gadiem piedāvā varbūt pirmos 6 pa kādiem 12 miljoniem sezonā un par pārējiem tā summa, kas atliek, bet komandas algu sarakstā tiks ierakstīti aptuveni 6 miljoni uz sezonu. veikls gājiens, komandas ir izdomājušās kā apiet algu griestus...
Hokejists un līga gan zin. Un tas ja līgumā būtu rakstīta 1 summa bet maksātu citu būtu rupjš netikai NHL notiekumu pārkāpums bet arī ASV likumdošanas pārkāpums, tā ka vienīgias kā apiet algu griestus ir tas ka kopumā hokejistam iedod tikpat, tikai ilgākā laika posmā, un ja uz beigām veirs nevelk tad izpēk līgumu.

  +5 [+] [-]

, 2010-07-13 11:33, pirms 14 gadiem
Kovaļčuks jau sāk besīt, 2 mēnešu diskusija, kur ies kur neies... nav viņš Ovečkins kubā

  +2 [+] [-]

, 2010-07-13 11:46, pirms 14 gadiem
MigelsElo rakstīja: Kovaļčuks jau sāk besīt, 2 mēnešu diskusija, kur ies kur neies... nav viņš Ovečkins kubā
ja Ovečkins būtu UFA, tad viņam būtu tāda pati preses konforence kā Lebronam!

Sanāk ''tikai'' 6.5 miljoni gadā, Kovaļčuks jau cerēja uz 10 miljoniem gadā!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-13 11:57, pirms 14 gadiem
Starp citu, nesen Iļjas māte kādā intervijā izteicās, ka viņas dēls spēlēs NHL un viņa šo lēmumu pilnībā atbalsta... . Jautājums ir tikai kurā komandā.

 +16 [+] [-]

, 2010-07-13 12:02, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: ja Ovečkins būtu UFA, tad viņam būtu tāda pati preses konforence kā Lebronam!

Sanāk ''tikai'' 6.5 miljoni gadā, Kovaļčuks jau cerēja uz 10 miljoniem gadā!
Kad jūs beidzot sapratīsiet, ka 6,5 ir vidējais cipars, kas skaitās pret algu griestiem??

Kovaļčuks pirmajos 10 gados saņems ap 82 miljoniem. Pēdējie trīs gadi ir paša Kovi izvēlē ,jo var beigt karjeru vai pāriet uz KHL, ja tāds būs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-13 12:42, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Starp citu, nesen Iļjas māte kādā intervijā izteicās, ka viņas dēls spēlēs NHL un viņa šo lēmumu pilnībā atbalsta... . Jautājums ir tikai kurā komandā.
Māte neteica, ka tas iespējams būs ar 4 gadu pārtraukumu?

  +3 [+] [-]

, 2010-07-13 12:48, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Iļjas māte teica,ka viņa (VĒLĒTOS), lai dēls paliktu NHL spēlēt,bet lai (DĒLS PATS IZVĒLĀS),kur spēlēt. Un pagaidām SKA piedāvājums ir visreālākais. Tiek minēts,ka Iļja dienās dosies uz Pēterburgu uz pārunām.
Es atceros mūsu sarunu,kas pirmoreiz mums bija pirms diviem gadiem.
Tu atceries ko tu toreiz teici ?
Kas tur bij par sarunu? Atsvaidzini visiem šī topika apmeklētājiem atmiņu nebij gadījumā tā, ka Juris bij pilnīgā pārliecība par, ka Iļja nemainīs hamburgerus pret belašiem? Iedomājies kā Juris morāli sagrauts, jo skatos ka lēnām, bet daudzi sāk pamest NHL un izvēlas krieviju, lai gan kā visi NHL fani negribētu to atzīt, bet uz spēlētāiem NHL ir parādījušies reāli konkurenti un ja tā turpināsies un KHL attīstīsies, tad NHL vidējais līmensi kritīsies, visus carumus ar kanādiešiem un amerikāņiem neaizlāpīs.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-13 13:03, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: bet daudzi sāk pamest NHL un izvēlas krieviju, lai gan kā visi NHL fani negribētu to atzīt,
Kuri tad ir tie daudzie ? Kad saaks NHL pamest 2-3 mainju kanaadieshi amiishi un citi nekrievi tad varees saakt uztraukties, pagaidaam to dara tikai krievi kas izmanto iespeeju teevzemee iekaseet labo piki daudz mazaak ieprinkstot nekaa NHL, tad veel barinjsh NHL penchu kas vairs NHL nevelk un arii nevar vairs ceret un labu liigumu un tad paarejie kas vienkaarshi netiek NHL..

  +3 [+] [-]

, 2010-07-13 13:13, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Kuri tad ir tie daudzie ? Kad saaks NHL pamest 2-3 mainju kanaadieshi amiishi un citi nekrievi tad varees saakt uztraukties, pagaidaam to dara tikai krievi kas izmanto iespeeju teevzemee iekaseet labo piki daudz mazaak ieprinkstot nekaa NHL, tad veel barinjsh NHL penchu kas vairs NHL nevelk un arii nevar vairs ceret un labu liigumu un tad paarejie kas vienkaarshi netiek NHL..
Varbūt vēl sāksi stāstīt, ka tie visi amīši un kanādieši no trešās maiņas NHL baigi te eiropā kādam nereāli ir vajadzīgi, un viņi ir 100% labāki spēlētāji par eiropas labākajos klubos spēlējošajiem? Diezin vai ASV izlase pēdējā PČ ar saviem NHL spēlētājiem to labi parādīja. Eiropā ir vesela plejāde, kuri varētu spēlēt NHL 3 un 4 maiņās, bet to nedara dēļ naudas un līdz ar to NHL līmenis varētu būt vēl augstāks, bet nav un būs vēl zemāks līdz ar KHL izveidi.

     [+] [-]

, 2010-07-13 13:48, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tiešām gardi pasmējos.

Kad KHL spēlēs Kovaļčuks, Ovečkins, Malkins, Dacjuks, Zeterbergs, Sedini, Torntons, Hītlijs, Berkstroms, Keins utt. utjp. tad arī parunāsim.
Kad šie spēlēs, tad man ar tevi nebūs par ko runāt
Pagaidām pietiks ar to, ka Iļja sāks spēlēt KHL, priekš KHL trešās sezonas pagaidām pietiks ar viņu, nezinu kādi līgumi ir pārējiem nosauktajiem, bet tu vari galvu likt ķīlā, ka no šiem spēlētājiem kļūstot par brīvajiem aģenrtiem, neviens nepametīs NHL, izvēloties kādu KHL bagāto klubu? Nu ja jau NHL ir pāri visam un visur, varbūt pastāsti par šī gada ASV izlasi PČ, kā tad tā nelāgi sanāca ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-13 13:52, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Eiropā ir vesela plejāde, kuri varētu spēlēt NHL 3 un 4 maiņās, bet to
Es rakstiiju par 2-3 mainju 4 mainja NHL ir principaa chekeri un starpiiba starp 2 un 4 mainju ir loti liela.

Paskaties labaak OS USA izlasi, PC OS gadaa ir diezgan nezheelojams pasaakums, es esmu par to lai PC OS gadaa vispaar nenotiktu

     [+] [-]

, 2010-07-13 13:56, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Kad šie spēlēs, tad man ar tevi nebūs par ko runāt
Pagaidām pietiks ar to, ka Iļja sāks spēlēt KHL, priekš KHL trešās sezonas pagaidām pietiks ar viņu, nezinu kādi līgumi ir pārējiem nosauktajiem, bet tu vari galvu likt ķīlā, ka no šiem spēlētājiem kļūstot par brīvajiem aģenrtiem, neviens nepametīs NHL, izvēloties kādu KHL bagāto klubu? Nu ja jau NHL ir pāri visam un visur, varbūt pastāsti par šī gada ASV izlasi PČ, kā tad tā nelāgi sanāca ko?
ASV šādi spēleja arī pirms 7 gadiem.

Vienkārši tiešām nāk smiekli par to, ka kāds tic spožai KHL nākotnei. Atveriet taču acis, tā ir mūsu kaimiņzeme! Kas vispār tur ir ilgstošs un fundementāls. Viņiem hokejā ir 101 problēma, bet viņi sāk nevis ar pašiem pamatiem, bet ar virskārtu. Kam nav labu pamatu, tam nepastāvēt.

     [+] [-]

, 2010-07-13 13:56, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kad KHL spēlēs Kovaļčuks, Ovečkins, Malkins, Dacjuks, Zeterbergs, Sedini, Torntons, Hītlijs, Berkstroms, Keins utt. utjp. tad arī parunāsim.
Nu ja bars ar taada liimenja speleetaajiem paaries tad NHL tieshaam buus jau nopietni zaudeejumi..

Bet nu shabos ka tas vispaar notiks, jo Gasprom/Kremlim lai gan ir daudz pika tachu tas nav bezgaliigs un skaidrs arii ir tas ka pie patreizeejaa Krievijas dziives liimenja (un baidos ka tas var arii nekad nesasniegt patreizeejo USA un CAN liimeni...), KHL klubi nekad nevarees atpelniit kaut pusi no ieguldiitaa..

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:00, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Nu ja bars ar taada liimenja speleetaajiem paaries tad NHL tieshaam buus jau nopietni zaudeejumi..

Bet nu shabos ka tas vispaar notiks, jo Gasprom/Kremlim lai gan ir daudz pika tachu tas nav bezgaliigs un skaidrs arii ir tas ka pie patreizeejaa Krievijas dziives liimenja (un baidos ka tas var arii nekad nesasniegt patreizeejo USA un CAN liimeni...), KHL klubi nekad nevarees atpelniit kaut pusi no ieguldiitaa..
Tieši tā. Jāatceras arī tas, ka laiki mainās un plūst, savukārt KHL labklājība lielā mērā atkarīga no tā, kādi "vēji" pūš.

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:00, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Bet NHL tā sadarbība ir visai savdabīga,saucās krējuma nosmelsana par brīvu,tāpēc tā līga man riebjās un riebsies.
Kaada velna peec vinjiem (NHL) buutu jaasadarbojas ar KHL, vinjiem skaidrs ka stipri konkurenti nav vajadziigi

Pie kam lai gan augstais karsh ir beidzies (it kaa spiegus veel uzrauj ) politika arii tur pa vidu maisaas...kur nu bez taas lielajaa sportaa...

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:03, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Es rakstiiju par 2-3 mainju 4 mainja NHL ir principaa chekeri un starpiiba starp 2 un 4 mainju ir loti liela.

Paskaties labaak OS USA izlasi, PC OS gadaa ir diezgan nezheelojams pasaakums, es esmu par to lai PC OS gadaa vispaar nenotiktu
Ne par to gāja runa, runa gāja par to, ka ASV izlase parādīja, ka bez savām pirmā līmeņa zvaigznēm, pat ar dažām esot sastāvā ir apspēlējami un tur arī parādās tas tavs 2 un 3 maiņu līmenis NHL. ja jau NHL būtu tik pāri pār visam, tad jau ņemot jebkurus NHL spēlētājus pret eiropas būtu jābūt uzvarām, bet redz ka dzīve pierāda ka tā pavisam nav un vēl jo vairāk. atzīsti arī to, ka NHL tiek iebīdīti pārsvarā savējie no asv un kanādas, eiropietim jābūt acīmredzami pārākam, lai atsevišķās NHL komandās pretendētu uz kādu asv vai kānādieša vietu.

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:04, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja godīgi,man pie kājas,kas notiek NHL utt. Mani interesē KHL.
Nesleepshu ka, man arii ar RD piedaliishanos RUS chempi (kas reaali ir KHL), mana interese par to ir daudzkaart pieaugusi un par NHL samazinaajusies, jo tur ar LV paarstaavnieciibu ir kaa ka ir..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:07, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Ne par to gāja runa, runa gāja par to, ka ASV izlase parādīja, ka bez savām pirmā līmeņa zvaigznēm, pat ar dažām esot sastāvā ir apspēlējami un tur arī parādās tas tavs 2 un 3 maiņu līmenis NHL. ja jau NHL būtu tik pāri pār visam, tad jau ņemot jebkurus NHL spēlētājus pret eiropas būtu jābūt uzvarām, bet redz ka dzīve pierāda ka tā pavisam nav un vēl jo vairāk. atzīsti arī to, ka NHL tiek iebīdīti pārsvarā savējie no asv un kanādas, eiropietim jābūt acīmredzami pārākam, lai atsevišķās NHL komandās pretendētu uz kādu asv vai kānādieša vietu.
Kādas pasakas tu stāsti. neviens nekur netiek bīdīts. Iespējas tiekt dotas, galvenais tās ir izmantot. Neaizmirsti, ka arī Senluī sākumā neviens negribēja dot iespēju, lai arī viņš kanādietis. Skatās nevis tavā pasē, bet uz tavu sniegumu laukumā.

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:16, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kādas pasakas tu stāsti. neviens nekur netiek bīdīts. Iespējas tiekt dotas, galvenais tās ir izmantot. Neaizmirsti, ka arī Senluī sākumā neviens negribēja dot iespēju, lai arī viņš kanādietis. Skatās nevis tavā pasē, bet uz tavu sniegumu laukumā.
Nu vecīt Senluī gadījumi pasaulē šķiet uz pirkstiem saskaitāmi.

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:17, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Stipri ne stipri,bet kad Krievi sāka rīkoties līdzīgi uzreiz savajadzējās līgumu respektēšana.
Nu tas tieshaa labi citaadi jau vinji tur kaa zveeru daarzaa darijaas

Katraa zinjaa interesati verot kas kaa notiek KHL un veel jau jautaajums vai krievi buus gatavi RD uztureet, jo mums pashiem taadu drosmiigo un biezo nav, kuri vareetu RD pavlikt, vismaz es taadus neredzu...

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:17, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Nu ja bars ar taada liimenja speleetaajiem paaries tad NHL tieshaam buus jau nopietni zaudeejumi..

Bet nu shabos ka tas vispaar notiks, jo Gasprom/Kremlim lai gan ir daudz pika tachu tas nav bezgaliigs un skaidrs arii ir tas ka pie patreizeejaa Krievijas dziives liimenja (un baidos ka tas var arii nekad nesasniegt patreizeejo USA un CAN liimeni...), KHL klubi nekad nevarees atpelniit kaut pusi no ieguldiitaa..
Nu par peļnu šeit runa negāja.

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:20, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Ne par to gāja runa, runa gāja par to, ka ASV izlase parādīja, ka bez savām pirmā līmeņa zvaigznēm, pat ar dažām esot sastāvā ir apspēlējami un tur arī parādās tas tavs 2 un 3 maiņu līmenis NHL.
OS gada PC daudziem ir po (krievi jau arii bija atbraukshu ietuseet USA jau attieksmes zinjaa noteikti nav labaaki..

Paskaties muusejos arii principaa peec smagas KHL sezonas dalja kaa saka atspeleeja savu laiku...

Protams ka NHL 2-3 mainjas nav nekaadi supermonstri, jo arii Eiropaa ir labas liigas.

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:23, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: atzīsti arī to, ka NHL tiek iebīdīti pārsvarā savējie no asv un kanādas, eiropietim jābūt acīmredzami pārākam, lai atsevišķās NHL komandās pretendētu uz kādu asv vai kānādieša vietu.
Nosauc kaut vienu Eiropieti kuru NHL nav njeemushi taapeec ka vinjam pase ir "nepareizaa"

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:24, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: ASV šādi spēleja arī pirms 7 gadiem.

Vienkārši tiešām nāk smiekli par to, ka kāds tic spožai KHL nākotnei. Atveriet taču acis, tā ir mūsu kaimiņzeme! Kas vispār tur ir ilgstošs un fundementāls. Viņiem hokejā ir 101 problēma, bet viņi sāk nevis ar pašiem pamatiem, bet ar virskārtu. Kam nav labu pamatu, tam nepastāvēt.
Nu tas tikai pierāda, ka pat pirms 7 gadiem NHL nav bijis tik spēcīgs uz pasaules fona, tagad uz soliņa blakus apsēdās KHL, kas kaut drusku, bet tomēr liks saraut speķīšus un jā es ticu ka mūsu kaimiņiem izdosies sasniegt KHL labu līmeni, kas jau tagad nav slikts, ņemot vērā līgas vecumu un salīdzinot NHL vecumu, pietiktu ar to ka krievijā dzīves līmenis paceltos par kādiem 35 % un tavs NHL ar savu 100 gadu vēsturi varētu "atdihatj", domāju, ka kādi vēl 10 gadi un KHL jau nebūs tālu no NHL. Tas, ka iespējams daudz kas tiks nošpikots, tur jau cita runa, bet, lai vai kā hokejs no tā iegūs.

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:27, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Nu par peļnu šeit runa negāja.
Bet pelja un potenciaalaa pelja ir loti svariiga lai vareetu panjemt n-tos starus no NHL, kaada jeega sagruust nenormaalo piki tieksim uz 3-4 sezonaam un peec tam redzot ka tauta pat tieksim uz varenaa Gazprom SKA PO speleem vienkaarshi neiet klapeet to bodi ciet?!

Un Gazprom pelja var arii nakotnee saakt pamatiigi kristies, jo Eiropa jau arii meklee alternatiivas krievu dabas resursiem, laikam saak vai saakts buuveet gazes vadu no austrumiem...

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:32, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Protams ka NHL 2-3 mainjas nav nekaadi supermonstri, jo arii Eiropaa ir labas liigas.
Tieši manas domas, jo NHL ir labs mārketings, galvenais labi pasniegt viduvējus spēlētājus un reklamēt, reklamēt un vēlreiz reklamēt. Kā tu domā, kuram bija vieglāk izsisties NHL līdz Krosbijam vai Ovečkinam?

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:37, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: drusku, bet tomēr liks saraut speķīšus un jā es ticu ka mūsu kaimiņiem izdosies sasniegt KHL labu līmeni, kas jau tagad nav slikts,
Liimenis ir labs, tikai probleema ka tas tiek maaksliigi uztureets, paskaties RD 90 % ir krievu nauda, pat ar visu mega kruto maarketingu, cik ilgi krievi uzturees RD ?!

Krievu klubi vispaar neko neatpelna = principaa oligarhu meriishanas, ja kaadam paakshi apniik labdariiba = piemeklee Ladas un MD liktenis...

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:37, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Bet pelja un potenciaalaa pelja ir loti svariiga lai vareetu panjemt n-tos starus no NHL, kaada jeega sagruust nenormaalo piki tieksim uz 3-4 sezonaam un peec tam redzot ka tauta pat tieksim uz varenaa Gazprom SKA PO speleem vienkaarshi neiet klapeet to bodi ciet?!

Un Gazprom pelja var arii nakotnee saakt pamatiigi kristies, jo Eiropa jau arii meklee alternatiivas krievu dabas resursiem, laikam saak vai saakts buuveet gazes vadu no austrumiem...
Un kā Tu pats domā, piemēram Trashers kaut ko ieguva kādu labumu no Kovi aiziešanas un cik uz tādu Kovi NHL gadā nopelna ņemot visu kopā??? bet redz krievijā būšot jāklopē ciet bodīte, nē es domāju, ka tomēr ieguvums un reāli pārmaksāts nemaz nebūs tik traki, protams pēc krievijas apmēriem. sākumā šķie gāja runa par 15 miljoniem sezona vai pat vairāk, laikam pat krievi netipiski sev pierāvās, nebrīnīšos ja 15 sezonā izskanēs kā pēdējais pirms Kovi liks parakstu uz kāda NHL līguma.

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:39, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Kā tu domā, kuram bija vieglāk izsisties NHL līdz Krosbijam vai Ovečkinam?
Kads Ovi baigos shkeershljus lika priekshaa?!
nu labi bija jaapamokaas ar anglju valodu
Skaidrs ka Kidam kaa kanaadietim nedaudz vieglaak bija, bet abu gadiijumaa visu noteica miestariiba nejau pase tas ir skaidrs kaa diena!

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:40, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Liimenis ir labs, tikai probleema ka tas tiek maaksliigi uztureets, paskaties RD 90 % ir krievu nauda, pat ar visu mega kruto maarketingu, cik ilgi krievi uzturees RD ?!

Krievu klubi vispaar neko neatpelna = principaa oligarhu meriishanas, ja kaadam paakshi apniik labdariiba = piemeklee Ladas un MD liktenis...
tur tev gan taisnība, bet tur jau jāprasa pašiem oligarhiem un krievijas valdībai, iemesli naudas tērēšanā, protams, ka apakšā ir vecie labie krievu politikas un valsts varenības parādīšasna, tam es 100% piekrītu, vienkārši es skatos KHL vēl no superlīgas laikiem un skatos arī NHL un redzu, ka tā atšķirība nav gaismas gadu attālumā un krievi palērnām pievelk, kādā veidā, tā jau cita saruna.

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:42, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: ka tomēr ieguvums un reāli pārmaksāts nemaz nebūs tik traki, protams pēc krievijas apmēriem.
Ieguvums buus tikai tas, ka varees krievi atliekt pirkstus un teikt pie mums Kovi speelee
Reaali naudas zinjaa vinji labi ja 1 % atpelniis

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:44, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: tur tev gan taisnība, bet tur jau jāprasa pašiem oligarhiem un krievijas valdībai, iemesli naudas tērēšanā, protams, ka apakšā ir vecie labie krievu politikas un valsts varenības parādīšasna, tam es 100% piekrītu, vienkārši es skatos KHL
Un tu pats arii atbildeeji uz sho jautaajumu nav nevienam jaaprasa:

protams, ka apakšā ir vecie labie krievu politikas un valsts varenības parādīšasna,

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:46, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Kads Ovi baigos shkeershljus lika priekshaa?!
nu labi bija jaapamokaas ar anglju valodu
Skaidrs ka Kidam kaa kanaadietim nedaudz vieglaak bija, bet abu gadiijumaa visu noteica miestariiba nejau pase tas ir skaidrs kaa diena!
Atkal tu atzinies nevis drusku vieglāk bij, bet jau no cik gadu vecuma viņš jau bij NHL nākamā zvaigzne, kānādiešu nākotnes cerība u tici man ja līgu uztaisītu vispasaules, ka tas nenotiktu tikai eiropā, bet gan visā pasulē apvienotos un spēlētu vienā spēcīgā līgā, tad drafta tautību un komandu asv un kanādiešu īpatsvars strauji kristos, neņemot pat vērā hokeja iespējamo spēles stila izmaiņas. kuru šogad paņēma pirmo eiropieti draftā??? protams ir izņēmumi, bet ja sprietu tikai pēc meistarības un objektīvi, tad skatoties pēc drafta rezultātiem, ASV un kanādas izlases nemaz varētu nespēlēt PČ vai OS, jo pretinieku viņiem nebūtu, bet redz, ka atkal palēnām dzīve visu noliek pa plauktiem un kkur pazūd daudz tā saucamie asv un kanādas jaunās supertalanti, tur tieši ir tā svaējo bīdīšana.

     [+] [-]

, 2010-07-13 14:50, pirms 14 gadiem
Kur es atzinos nesmiidini
Visu beigaas nosaka meistariiba, ja Kids "nodzertos" par viduveeju speleetaaju ap 17 gadiem, nekaads maarketings nepaliidzeetu, jo tad CAN vienkaarshi smiekliigi izskatiitos reklameejot "cauras zekes"

Taaa reklaama staars bez 5 min. driizaak uzliek nenormaalo psihologisko slogu, kas Ovi nebija jaapiedziivo...

  +3 [+] [-]

, 2010-07-13 14:55, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Kur es atzinos nesmiidini
Visu beigaas nosaka meistariiba, ja Kids "nodzertos" par viduveeju speleetaaju ap 17 gadiem, nekaads maarketings nepaliidzeetu, jo tad CAN vienkaarshi smiekliigi izskatiitos reklameejot "cauras zekes"

Taaa reklaama staars bez 5 min. driizaak uzliek nenormaalo psihologisko slogu, kas Ovi nebija jaapiedziivo...
atzinies, bet negribīgi, ka vieglāk kaut vai it kā tu saki DRUSKU, bet tomēr bij tur viss izteikts, neesmu es nekāds krievu fans, pat olimpiādē biju 100% par kanādiešie un PČ finālā par čehiem, jo man ĻOTI nepatīk krievu blatošana un izrādīšanās pirms reāli ir kkas izdarīts, tā saucamā čempionu pasludināšana pirms iziešanas laukumā: parvjom, na kaljenjah, pendosi, da naši, krasavci utt., un tad nāk smagas vilšanās, kā tad tā
bet, kāpēc es te tērēju savu laiku, vienkārši nevajag pasludināt asv un kanādiešus par kkādiem pārcilvēkiem dieviem, emulatoriem

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:01, pirms 14 gadiem
Tas drusku nemaina lietas buutiibu, ka visu izshkir pasha meistariiba

Tu taa arii neatbildeeji uz jautaajumu, kuri ir tie labie Eiropieshi kurus NHL uzmeta ?

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:02, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Atkal tu atzinies nevis drusku vieglāk bij, bet jau no cik gadu vecuma viņš jau bij NHL nākamā zvaigzne, kānādiešu nākotnes cerība u tici man ja līgu uztaisītu vispasaules, ka tas nenotiktu tikai eiropā, bet gan visā pasulē apvienotos un spēlētu vienā spēcīgā līgā, tad drafta tautību un komandu asv un kanādiešu īpatsvars strauji kristos, neņemot pat vērā hokeja iespējamo spēles stila izmaiņas. kuru šogad paņēma pirmo eiropieti draftā??? protams ir izņēmumi, bet ja sprietu tikai pēc meistarības un objektīvi, tad skatoties pēc drafta rezultātiem, ASV un kanādas izlases nemaz varētu nespēlēt PČ vai OS, jo pretinieku viņiem nebūtu, bet redz, ka atkal palēnām dzīve visu noliek pa plauktiem un kkur pazūd daudz tā saucamie asv un kanādas jaunās supertalanti, tur tieši ir tā svaējo bīdīšana.
Pag Krosbijs jau iz pašas bērnības dominēja starp sava vecuma spēlētājiem un pat vēl vecēkiem un tāpēc arī tika draftēts kā pirmais. Ovečkins aizvadīja labu U18, U20 čempi un tika draftēts kā pirmais. Neizklausās grūtāk.

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:04, pirms 14 gadiem
man ĻOTI nepatīk krievu blatošana un izrādīšanās

Nu lielaam tautaam tas ir raksturiigs un krieviem varbuut pat izteikti....
Shajaa PC krievi pa tieshaam bezmaz ar OS sastaavu kapaaja saliidzinot ar citiem un par nelaimi vinjiem nevinneja..

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:04, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Nosauc kaut vienu Eiropieti kuru NHL nav njeemushi taapeec ka vinjam pase ir "nepareizaa"
domāju to pašu mūsu Karsumu, varētu minēt, jo kaldera kasu ieguvējas komandas un visas līgas MVP šķiet dabūja viņš, labo mani ja kļūdos, bet bij tāda lieta, ka iedeva viņam (šķiet pirmaais EIROPIETIS) nevis Radulovam, tu arī atkal parādās tā savējo būyšana, jo īstu iespēju pierādīt sevi viņam tā arī nedeva un domāju, ka tieši pase bij iemeslas un jebkuram savējam ļautu vairāk vaļas un iespēju pierādīt sevi, tas kas notika ar Karsiku pēc tam jau domāju ka ir tīra psiholoģija, jo gribētu redzēt cik ilgi kādam kanādietim uz to visu stāvētu, lai ko viņš nerādīja uzskatu, ka īsti iespēja viņam netika dota, savējais būtu izbīdīts vairāk, bet saprotu arī biznesmeņus no NHL, kuriem uz tādu LV skatoties konts nepildīsies no keponu un kreklu pārdošanas, nu kkā tā, cerams ka saprati

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:05, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Pag Krosbijs jau iz pašas bērnības dominēja starp sava vecuma spēlētājiem un pat vēl vecēkiem un tāpēc arī tika draftēts kā pirmais. Ovečkins aizvadīja labu U18, U20 čempi un tika draftēts kā pirmais. Neizklausās grūtāk.
Tieshi taa! +1000

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:08, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Tieshi taa! +1000
Ovečkins un Krosbijs bij tikai piemērs, un redz Ovi vajadzēja sevi pierādīt U18 un u20 kamēr Krosbijam vieta NHL bij atvēlēta kaut nespēlējot tajos čempionātos. un viem kānādiešiem tomēr ir priekšrocības dēl pases, Karsumam ļautu uzspēlēt kopā ar senluī un Prospalu sezonu, domāju sattistika nebūtu tā sliktākā visā NHL.

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:10, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: domāju to pašu mūsu Karsumu, varētu minēt, jo kaldera kasu ieguvējas komandas un visas līgas MVP šķiet dabūja viņš,
Kaut kaa neatceros ka vinjsh buutu bijis MVP
Karsumam bija iespeeja un to vinjsh diemzheel neizmantoja...es arii neredzeeju ka vinjsh kaut kaadiigi izceltos savaas NHL spelees starp saviem mainjas partneriem...

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:11, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Ovečkins un Krosbijs bij tikai piemērs, un redz Ovi vajadzēja sevi pierādīt U18 un u20 kamēr Krosbijam vieta NHL bij atvēlēta kaut nespēlējot tajos čempionātos.
Nu beidz, nevienam tur vieta nav rezerveeta, saac laist luni un brauc uz AHL

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:14, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: domāju to pašu mūsu Karsumu, varētu minēt, jo kaldera kasu ieguvējas komandas un visas līgas MVP šķiet dabūja viņš, labo mani ja kļūdos, bet bij tāda lieta, ka iedeva viņam (šķiet pirmaais EIROPIETIS) nevis Radulovam, tu arī atkal parādās tā savējo būyšana, jo īstu iespēju pierādīt sevi viņam tā arī nedeva un domāju, ka tieši pase bij iemeslas un jebkuram savējam ļautu vairāk vaļas un iespēju pierādīt sevi, tas kas notika ar Karsiku pēc tam jau domāju ka ir tīra psiholoģija, jo gribētu redzēt cik ilgi kādam kanādietim uz to visu stāvētu, lai ko viņš nerādīja uzskatu, ka īsti iespēja viņam netika dota, savējais būtu izbīdīts vairāk, bet saprotu arī biznesmeņus no NHL, kuriem uz tādu LV skatoties konts nepildīsies no keponu un kreklu pārdošanas, nu kkā tā, cerams ka saprati
Kaldera kauss Daudz pasaka par tavām zināšanām.

Pirmkārt ir vērts iedziļināties kādā situācijā tobrīd bija Wildcats un Karsums. Sīkāk neskaidrošu, nezini pats vainīgs.

Otrkārt QMJHL ir stabili vājākā no trim Kanādas junioru līgām un tikai retais spēlētājs no turienes ir kļuvis par liela kalibra meistaru NHL. Kā izņēmuma gadījumi ir Lemjē un Krosbijs. Atgādināšu nesenu pagātni, kad izcilu sezonu OHL aizvadīja Džastins Azavedo, bet NHL viņam neviens pat vienu maču nav ļāvis aizvadīt...

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:14, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Kaut kaa neatceros ka vinjsh buutu bijis MVP
Karsumam bija iespeeja un to vinjsh diemzheel neizmantoja...es arii neredzeeju ka vinjsh kaut kaadiigi izceltos savaas NHL spelees starp saviem mainjas partneriem...
Kā tev šķiet gaidot cik tos gadus, kad pacels, psihologiski gruuti un tad pacel uz vienu speeli bostona, ko tu tur gribēji ieraudziit, un tampaa arii cik 20 speeles, ko tu gribeeji lai sis paraada speeleejot 3un 4 mainjaa? uzzini vairaak, bij bij MVP, ja ne MVP tad kkāds tur labākais sezonas vai plaqyoff spēlētājs, nezinu iisti taas balvsas+ veel k kauss komandai, stipri pa siiku taa iespeeja tiktu dota, gribeetu redzeet, kaaa viduveejs kanaadietis 22 gadu vecumaa 20 speelees NHL iipasi izceltos starp mainjas partneriem.

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:16, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kaldera kauss Daudz pasaka par tavām zināšanām.

Pirmkārt ir vērts iedziļināties kādā situācijā tobrīd bija Wildcats un Karsums. Sīkāk neskaidrošu, nezini pats vainīgs.

Otrkārt QMJHL ir stabili vājākā no trim Kanādas junioru līgām un tikai retais spēlētājs no turienes ir kļuvis par liela kalibra meistaru NHL. Kā izņēmuma gadījumi ir Lemjē un Krosbijs. Atgādināšu nesenu pagātni, kad izcilu sezonu OHL aizvadīja Džastins Azavedo, bet NHL viņam neviens pat vienu maču nav ļāvis aizvadīt...
jĀ SORĪ, MONKTONAS wILDCTS sis speeleeja kopaa ar baartuli tad izciiniija, bet mvp tak bi vai ne, radulovs palika gribot skiet.

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:20, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: jĀ SORĪ, MONKTONAS wILDCTS sis speeleeja kopaa ar baartuli tad izciiniija, bet mvp tak bi vai ne, radulovs palika gribot skiet.
Atkal nezināšana. Savu ūber sezonu QMJHL Radulovs aizvadīja gadu vēlāk. Pietam zaudētājiem neviens MVP nepiešķir

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:20, pirms 14 gadiem
Tu laikam kaut ko jauc ar QMJHL (un par to Kino jau rakstiija - Otrkārt QMJHL ir stabili vājākā no trim Kanādas junioru līgām un tikai retais spēlētājs no turienes ir kļuvis par liela kalibra meistaru NHL)

Awards and achievements

* 2005-06 QMJHL Guy Lafleur Trophy (Playoff Most Valuable Player)
* 2008-09 Played in AHL All-Star Game (2 goals and 3 assists)

Un taadu kaa Karsums AHL ir pilns un konkurence ir vienkaarshi nezheeliiga..

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:23, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Atkal nezināšana. Savu ūber sezonu QMJHL Radulovs aizvadīja gadu vēlāk. Pietam zaudētājiem neviens MVP nepiešķir
Florāns

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:23, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Kā tev šķiet gaidot cik tos gadus, kad pacels, psihologiski gruuti un tad pacel uz vienu speeli bostona, ko tu tur gribēji ieraudziit, un tampaa arii cik 20 speeles, ko tu gribeeji lai sis paraada speeleejot 3un 4 mainjaa? uzzini vairaak, bij bij MVP, ja ne MVP tad kkāds tur labākais sezonas vai plaqyoff spēlētājs, nezinu iisti taas balvsas+ veel k kauss komandai, stipri pa siiku taa iespeeja tiktu dota, gribeetu redzeet, kaaa viduveejs kanaadietis 22 gadu vecumaa 20 speelees NHL iipasi izceltos starp mainjas partneriem.
Atklāti sakot, tās 20 spēles bija iedotas avansā, jo Tampabejai uzvaras bija vienaldzīgas. Tika apzināti pakāstas spēles, lai dabūtu Hedmanu vai Tavaresu... Skumji, bet fakts..

Diemžēl Tu un vēl vairāki hokeja fani to nespēja saskatīt, tādēļ Karsuma fiasko tiem bija pārsteigums.

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:28, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Atklāti sakot, tās 20 spēles bija iedotas avansā, jo Tampabejai uzvaras bija vienaldzīgas. Tika apzināti pakāstas spēles, lai dabūtu Hedmanu vai Tavaresu... Skumji, bet fakts..

Diemžēl Tu un vēl vairāki hokeja fani to nespēja saskatīt, tādēļ Karsuma fiasko tiem bija pārsteigums.
NHL bizness un uzvaru vienaldzība ir necavienojamas lietas. Visi līdzjutēji arī to zināja un gāja uz spēlēam ar sapratni? vai neko nesaprot no hokeja??? ko viņi paņēma draftā tajā gadā?

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:29, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: NHL bizness un uzvaru vienaldzība ir necavienojamas lietas. Visi līdzjutēji arī to zināja un gāja uz spēlēam ar sapratni? ko viņi paņēma draftā tajā gadā?
Jā. Edmontonai šīs sezonas pēdējā daļa bija Road to Hall/Seguin...
Draftā paņēma Hedmanu. Neesi dzirdējis par "tankošanos"?

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:32, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Jā. Edmontonai sezonas pēdējā daļa bija Road to Hall/Seguin...
Draftā paņēma Hedmanu.
Nu ja patiešām tā ir, un komandas sezonas beigu daļā 20 spēles spēlē ar apreiķinu, tad man vairs nav ko teikt neesmu dzird;ēji par tankošanos, es vīspār NHL baigi tur līdzi nesekoju, vienīgi playoofus paskatos, KHL vairāk intresee lidz ar RD paradisanos

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:41, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Nu ja patiešām tā ir, un komandas sezonas beigu daļā 20 spēles spēlē ar apreiķinu, tad man vairs nav ko teikt neesmu dzird;ēji par tankošanos, es vīspār NHL baigi tur līdzi nesekoju, vienīgi playoofus paskatos, KHL vairāk intresee lidz ar RD paradisanos
Ja komanda domā par savu nākotni un par to kā izlīst no bedres, tas ir slikti? Un nevis gaidot, kad bagātais baķka iedos piķi, bet nopelnot to pašiem.

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:42, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Ovečkins un Krosbijs bij tikai piemērs, un redz Ovi vajadzēja sevi pierādīt U18 un u20 kamēr Krosbijam vieta NHL bij atvēlēta kaut nespēlējot tajos čempionātos. un viem kānādiešiem tomēr ir priekšrocības dēl pases, Karsumam ļautu uzspēlēt kopā ar senluī un Prospalu sezonu, domāju sattistika nebūtu tā sliktākā visā NHL.
Un vai tad Krosbijs U20 nespēlēja?

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:49, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Un vai tad Krosbijs U20 nespēlēja?
Speeleeja, bet vieta NHL 2005 drafta pirmajaas vietaas atrastos arii nespeeleejot, paaraak vin sbij izreklameets, izbiidiits. Paska, ko Bluums skaka kaa spaanijaa Riki Rubio biida kaa vien var, pat tiesnesi nereaali paliidzx, ko vins dariis tanii NBA bez paliidzibas daudzi nesaprot, bet lieta taada ka laba liimena speeletaajam jebkuraa sportaa galvenos varonjus no viduveejiibaam izskir psihologija, tiesi paarlieciiba, ko taados krosbijos iedzen jau no beerniibas maaksliigi radot siltumniicas efektu.

     [+] [-]

, 2010-07-13 15:56, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Speeleeja, bet vieta NHL 2005 drafta pirmajaas vietaas atrastos arii nespeeleejot, paaraak vin sbij izreklameets, izbiidiits. Paska, ko Bluums skaka kaa spaanijaa Riki Rubio biida kaa vien var, pat tiesnesi nereaali paliidzx, ko vins dariis tanii NBA bez paliidzibas daudzi nesaprot, bet lieta taada ka laba liimena speeletaajam jebkuraa sportaa galvenos varonjus no viduveejiibaam izskir psihologija, tiesi paarlieciiba, ko taados krosbijos iedzen jau no beerniibas maaksliigi radot siltumniicas efektu.
Ieteiktu iepazīties ar Aleksandra Mihailoviča Ovečkina biogrāfiju. Arī viņam nespēlējot u-20 būtu garantēta vieta drafta pirmajās vietās.

Viņš jau no sešpadsmit gadiem spēlēja Superlīgā, turklāt ļoti veiksmīgi. Jau divus gadus pirms drafta bija zināms, ka viņš būs nr 1.

     [+] [-]

, 2010-07-13 16:06, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ieteiktu iepazīties ar Aleksandra Mihailoviča Ovečkina biogrāfiju. Arī viņam nespēlējot u-20 būtu garantēta vieta drafta pirmajās vietās.

Viņš jau no sešpadsmit gadiem spēlēja Superlīgā, turklāt ļoti veiksmīgi. Jau divus gadus pirms drafta bija zināms, ka viņš būs nr 1.
Tad Tu saki, ka kanādiešiem un asv pilsoņi ir vienādās pozīcijās ar pārējās pasaules pārstāvjiem un ka nevajag būt galvastiesu pārākam par asv vai kanādieti, uz doto pozīciju, lai tiktu NHL? ja būs 2 vienādi spēlētāji viens eiropietis, otrs kanādietis, kuru paņems Monrealas Canadians? Eiropieti?

     [+] [-]

, 2010-07-13 16:12, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: ja būs 2 vienādi spēlētāji viens eiropietis, otrs kanādietis, kuru paņems Monrealas Canadians? Eiropieti?
Tu taa arii nenosauci nevienu Eiropieti, kuru NHL buutu uzmetushi un Karsuma gadiijumaa smagi izgaazies nezinot faktus par vinju...

     [+] [-]

, 2010-07-13 16:15, pirms 14 gadiem
**M@rt!nsh** rakstīja: Tad Tu saki, ka kanādiešiem un asv pilsoņi ir vienādās pozīcijās ar pārējās pasaules pārstāvjiem un ka nevajag būt galvastiesu pārākam par asv vai kanādieti, uz doto pozīciju, lai tiktu NHL? ja būs 2 vienādi spēlētāji viens eiropietis, otrs kanādietis, kuru paņems Monrealas Canadians? Eiropieti?
Jā, nevajag tēlot apbižotos tikai tādēļ, ka dažiem Latvijas hokejistiem nav izdevies...
Piemērs, Bārtulis. Viņš bija vienādā līmenī ar Parentu, Sivretu (abi kanādieši), bet spēlēt tika viņš. Turklāt nebija divas galvas pārāks. PO viņu aizvietoja ar pieredzējušāko Krajčeku...

Canadiens ir ļoti pretīmnākoši eiropas hokejistiem..

     [+] [-]

, 2010-07-13 16:18, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Tu taa arii nenosauci nevienu Eiropieti, kuru NHL buutu uzmetushi un Karsuma gadiijumaa smagi izgaazies nezinot faktus par vinju...
Kādus faktus es nezināju? Atzīstu nezināju, ka šis spēlējis komandā, kura speciāli zaudējusi spēles, lai draftā dabūtu augstāku vietu, tas ir ļoti sportiski es vienkārši sajuacto Monktonas Wildcats ar viņa AHL klubu un tur arī atzinos, tu pat nezinaaji, ka šis ir dabuujis MVP Wildcatos un izciiniijis kausu, tad par ko man viispaar ar tevi spriest?

     [+] [-]

, 2010-07-13 16:28, pirms 14 gadiem
Tu jau man gribeeji pieraadiit ka Karsums ir baigais nenoveertetais Eiropas staars, to es arii biju domaajis par AHL ka neatceros ka AHL vinjsh buutu bijis MVP un nav bijis arii.

Taa vien jaapiekriit Fedorov91 ka nav ko apbizhoties ka kaadu muuseejo nepanjem, tada ir dziive un nevajag peec tam visus vainot...

     [+] [-]

, 2010-07-13 22:55, pirms 14 gadiem
NHL man patiik kaa liiga tur labais liimenis un viss gandriiz, kas tur notiek, bet man nepatīk ļoti, ka Amiishi un Kanaadieshi tiek celti bidiiti vairaak nekā eiropieshi un vēl veterānus pedējās sezonas vnk aizmet prom! Stars uz Modano nemaz skatiities negrib, bet shis tik ļoti paliidzeejis klubam, OZO izbrāķeeja un izsmeeja no nhl. Tapēc man sāk patikt, kā Kovalchuks chakaree nhl, jo shie negrib dot lielu liigumu! Tad, lai dod liigumu khl un nhl to ruugti nozheelos , bet RD fani gan nee!

     [+] [-]

, 2010-07-14 03:53, pirms 14 gadiem
chubaki rakstīja: NHL man patiik kaa liiga tur labais liimenis un viss gandriiz, kas tur notiek, bet man nepatīk ļoti, ka Amiishi un Kanaadieshi tiek celti bidiiti vairaak nekā eiropieshi un vēl veterānus pedējās sezonas vnk aizmet prom! Stars uz Modano nemaz skatiities negrib, bet shis tik ļoti paliidzeejis klubam, OZO izbrāķeeja un izsmeeja no nhl. Tapēc man sāk patikt, kā Kovalchuks chakaree nhl, jo shie negrib dot lielu liigumu! Tad, lai dod liigumu khl un nhl to ruugti nozheelos , bet RD fani gan nee!
Arī Jāgru šamie nedaudz apcēla beigās. Gribēja dabūt superstāru pa kapeikām. To, ka Jāgrs bija jau vecs un nevarīgs varat stāstīt kādam kriketa fanam.

     [+] [-]

, 2010-07-14 09:16, pirms 14 gadiem
chubaki rakstīja: OZO izbrāķeeja un izsmeeja no nhl.
Ozo bija nopietnas probleemas ar alko...tad Ozo pats pie visa bija vainiigs ka sachakareeja visu..

     [+] [-]

, 2010-07-14 12:59, pirms 14 gadiem
kaut kaads sviests juus te bezjeedziigi striidaties par to kur vinjsh paaries tad kad paaries tad arii redzeesiet kur vinjsh ir..

     [+] [-]

, 2010-07-15 11:00, pirms 14 gadiem
Lai veicas LA Kings