Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Video: Daugaviņš izšķērdē lielisku izdevību gūt uzvaras vārtus

Egils Broks
Egils Broks
Izšķirošās cīņas par Stenlija kausu jeb NHL finālsēriju ar uzvaru iesākusi Čikāgas „Blackhawks”, kura spēles trešajā papildlaikā ar 4:3 pieveica Kaspara Daugaviņa pārstāvēto Bostonas „Bruins”. 110. minūtē izcila iespēja izraut uzvaru bija Daugaviņam, taču pašā pēdējā brīdī, kad Kaspara priekšā jau bija tukši vārti, viņam paspēja patraucēt aizsargs, un ripa aizslīdēja gar vārtiem.
Pēcpusdienā video tiks papildināts ar visām Daugaviņa darbībām laukumā.
Vērtējums: +5

 +14 [+] [-]

, 2013-06-13 09:24, pirms 12 gadiem
Lucic on Daugavins' missed chance: "We had a two-goal lead that we gave up [that hurt] more than that opportunity."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-06-13 09:29, pirms 12 gadiem
Ble....g, met pa vārtiem Daugava. Beidz izgudrot un vadīties.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 09:29, pirms 12 gadiem
Tik ļoti tuvu jau bija un tik maz pietrūka, lai viņu varētu atcerēties uz visu šo finālsēriju...

Attēls: justanotherhockeyblog.tumblr.com

  +7 [+] [-]

, 2013-06-13 09:32, pirms 12 gadiem
NHL | Philadelphia Flyers rakstīja: Tik ļoti tuvu jau bija un tik maz pietrūka, lai viņu varētu atcerēties uz visu šo finālsēriju...

Attēls: http://justanotherhockeyblog.tumblr.com/post/52851436866/kaspars-on-if-he-saw-the-replay-on-his-chance-in
Nesatraucies, viņu diezgan noteikti atcerēsies!

  -2 [+] [-]

, 2013-06-13 09:36, pirms 12 gadiem
Baaaac!!! Kāpēc sāka apspēlēt un nemeta uzreiz?! Stūris taču bija pilnīgi brīvs! Tāda škrobe....

 +10 [+] [-]

, 2013-06-13 09:36, pirms 12 gadiem
un 2. min tur tiešām nebija?

  -3 [+] [-]

, 2013-06-13 09:37, pirms 12 gadiem
Kā lai saprot un piedod..???

 +21 [+] [-]

, 2013-06-13 09:39, pirms 12 gadiem
Lasot twiteri, vienkārši sirds sāp. Nodi*š mūsu Daugavu līdz grīdai. Cerams, ka džekam stipri nervi un spēs vēl saņemties. Jautājums vai treneris viņu tagad nenosēdinās malā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-13 09:40, pirms 12 gadiem
āaaaaāaaāa,tagad negulēs 3 naktis

  +9 [+] [-]

, 2013-06-13 09:40, pirms 12 gadiem
nekas, nākamajā būs

  +5 [+] [-]

, 2013-06-13 09:41, pirms 12 gadiem
Mjā! Šādas neizmantotas epizodes,diemžēl var ietekmēt ne tikai sērijas iznākumu,bet arī visu karjeru,jo cik bieži NHL karjeru izšķir viens veiksmīgs vai neveiksmīgs moments!Turies,Kaspar!

  +7 [+] [-]

, 2013-06-13 09:42, pirms 12 gadiem
Nu nebija tur 100% iespēja (kā daudzi te piemin), bet iemest jau nu Daugaviņš varēja!

  -1 [+] [-]

, 2013-06-13 09:46, pirms 12 gadiem
Nu jā, jebkurš cits no Bostonas būtu uzreiz metis tukšos, bet Daugava . Saprastu ja būtu 6:0 , varētu priekš skatītājiem guldīt varotčiku. Tāda ir Latviešu mentalitāte, visu to krutāko, skaistāko. Pieticīgi un vienkārši mēs dzīvot nevaram , ir jāzīmējas

  +2 [+] [-]

, 2013-06-13 09:46, pirms 12 gadiem
Jā............... neiemet tu, iemet tev.

  +7 [+] [-]

, 2013-06-13 09:48, pirms 12 gadiem
Daugaviņs atkal populārs , laikam jau vajadzēja mest uzreiz

 +10 [+] [-]

, 2013-06-13 09:55, pirms 12 gadiem
klemens rakstīja: Nu jā, jebkurš cits no Bostonas būtu uzreiz metis tukšos, bet Daugava . Saprastu ja būtu 6:0 , varētu priekš skatītājiem guldīt varotčiku. Tāda ir Latviešu mentalitāte, visu to krutāko, skaistāko. Pieticīgi un vienkārši mēs dzīvot nevaram , ir jāzīmējas
Kāda mentalitāte? Kāda zimēšanās? Tādā epizodē viss jau notiek automātā ar iestrādātiem refleksiem it īpaši, kad jau n-tais pagarinājums iet. Jebkurš, kas spēlē sporta spēles tev to apstiprinās...

  -3 [+] [-]

, 2013-06-13 10:02, pirms 12 gadiem
njaaaa....kameer neredzeeju video tikmeer likaas,ka gan jau nevareeja tieshaam iemest....bet....nuuu...laikam pat es buutu iemetis tur...tieshaam lieliska iespeeja bija...nu zheel protams...cerams,ka sankcijas nesekos...ehhh...

 +15 [+] [-]

, 2013-06-13 10:06, pirms 12 gadiem
Pēc labākajiem Latvijas hokeja paraugiem

     [+] [-]

, 2013-06-13 10:07, pirms 12 gadiem
Butu iemetis butu pirmais vecis Bostona 2 minutes bija no aizmugures ķeksēt nedrīkst un pēctam vēl pa slidām uzsita
Slēpts komentārs: Johnie

  +8 [+] [-]

, 2013-06-13 10:08, pirms 12 gadiem
fans81 rakstīja: njaaaa....kameer neredzeeju video tikmeer likaas,ka gan jau nevareeja tieshaam iemest....bet....nuuu...laikam pat es buutu iemetis tur...tieshaam lieliska iespeeja bija....
Jā, lasot sportacentra komentārus var redzēt ļoti daudzus potenciālos NHL spēlētājus no Latvijas.
Vajadzētu pateikt NHL skautiem, lai ieskatās sportacentrs.com biežāk, šeit daudz talantīgu spēlētāju!

 +10 [+] [-]

, 2013-06-13 10:11, pirms 12 gadiem
Bleeeeeeee, būtu iemetis, būtu nākamajam gadam spēles laiku nopelnījis, moš pat algas pielikumu

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 10:12, pirms 12 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Lasot twiteri, vienkārši sirds sāp. Nodi*š mūsu Daugavu līdz grīdai. Cerams, ka džekam stipri nervi un spēs vēl saņemties. Jautājums vai treneris viņu tagad nenosēdinās malā?
Cerams, ka nebus Ozo variants, kads spelejto NYR, samejo nolidzinaja lidz ar zemi

 +14 [+] [-]

, 2013-06-13 10:18, pirms 12 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Lasot twiteri, vienkārši sirds sāp. Nodi*š mūsu Daugavu līdz grīdai. Cerams, ka džekam stipri nervi un spēs vēl saņemties. Jautājums vai treneris viņu tagad nenosēdinās malā?
Protams, ka nepatīkami lasīt, betko tu citu gribēji?
Ja Bruins būtu spēli vinnējuši, visi pasmietos par to izdevību.
Vienu gan es tiešām nesaprotu, tas ir Stenlija kausa fināls, 3. pagarinājums un tev vēl ir jāvadās tā, it kā tu būtu Lemjē?
Tak met pa vārtiem uzreiz, johaidī. Play-off nav vietas skaistiem goliem un fintiem, ja situācija prasa vienkāršu rīcību.

  +7 [+] [-]

, 2013-06-13 10:19, pirms 12 gadiem
Kwame Brown rakstīja: Lucic on Daugavins' missed chance: "We had a two-goal lead that we gave up [that hurt] more than that opportunity."
Šis ļoti labi no Lučiča puses.

     [+] [-]

, 2013-06-13 10:36, pirms 12 gadiem
Lūk Daugava jau pats teica, ka cīņa pa vietu sastāvā ir godīga, tagad paši redzam kāpēc, uzbrucējam IR jāizmanto šādas iespējas, jo ne jau Čikāgieties izjauca uzbrukumu, Daugaviņš nemācēja piesegt ripu un punkts.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 10:36, pirms 12 gadiem
Tas ir tipiska vidusmēra amerikāņa garā - vainot vai apbalvot vienu personu kaujas iznākumā. Būsim reāli, uzreiz izdarīt metienu bija grūti, vienīgi no neērtās. Tādā veidā cerības vēl mazākas... Šeit Oduya izglāba spēli, nevis Daugava noraka.

 +26 [+] [-]

, 2013-06-13 10:37, pirms 12 gadiem
Sāksim ar to, ka par 100% izdevību to nosaukt nekādā gadījumā nevar.
1. Ļoti daudz nozīmē, kādā tu lenķī vai kustības brīdī saņem piespēli , lai varētu uzreiz izdarīt metienu vai pielabot to, vai ripa nelēkā utml
2. Svarīgs ir reaģēšanas un domāšanas ātrums, kurā tu pieņem lēmumu., ko darīsi tālāk

Piespēle bija kā konfekte, bet Kaspars tās pieņemšanas brīdī bija tomēr vairāk ar sāniem pret vārtiem nekā klasiskā 2-1 izgājienā. Un doma Kasparam bija normāla - pauze, un paņemt uz pretkustību vārtsargu, kamēr tas pārvietojas uz tukšo vārtu pusi. Ja nebūtu izcīlā Odujas spēle ar nūju - vārtus iemest būtu vēl vieglāk, nekā metot uzreiz.

No malas jau vienmēr var redzēt, ko un kā - tad visi gudri, bet padomājiet kādā ātrumā tas notiek, kurā jāizdara viss - tikpat labi uzreiz sitot, viņš varēja uzmest virsū vārtsargam vai garām aizmest. Savā ziņā Daugaviņš pieņēma drošāku lēmumu vārtu gūšanai, ja tik Oduja nebūtu paspējis patraucēt...

 +17 [+] [-]

, 2013-06-13 10:40, pirms 12 gadiem
kursis rakstīja: Sāksim ar to, ka par 100% izdevību to nosaukt nekādā gadījumā nevar.
1. Ļoti daudz nozīmē, kādā tu lenķī vai kustības brīdī saņem piespēli , lai varētu uzreiz izdarīt metienu vai pielabot to, vai ripa nelēkā utml
2. Svarīgs ir reaģēšanas un domāšanas ātrums, kurā tu pieņem lēmumu., ko darīsi tālāk

Piespēle bija kā konfekte, bet Kaspars tās pieņemšanas brīdī bija tomēr vairāk ar sāniem pret vārtiem nekā klasiskā 2-1 izgājienā. Un doma Kasparam bija normāla - pauze, un paņemt uz pretkustību vārtsargu, kamēr tas pārvietojas uz tukšo vārtu pusi. Ja nebūtu izcīlā Odujas spēle ar nūju - vārtus iemest būtu vēl vieglāk, nekā metot uzreiz.

No malas jau vienmēr var redzēt, ko un kā - tad visi gudri, bet padomājiet kādā ātrumā tas notiek, kurā jāizdara viss - tikpat labi uzreiz sitot, viņš varēja uzmest virsū vārtsargam vai garām aizmest. Savā ziņā Daugaviņš pieņēma drošāku lēmumu vārtu gūšanai, ja tik Oduja nebūtu paspējis patraucēt...
100% piekrītu, beidzot kāds normāls komentārs!

  -3 [+] [-]

, 2013-06-13 10:41, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kāda mentalitāte? Kāda zimēšanās? Tādā epizodē viss jau notiek automātā ar iestrādātiem refleksiem it īpaši, kad jau n-tais pagarinājums iet. Jebkurš, kas spēlē sporta spēles tev to apstiprinās...
Kas tad tie par refleksiem, no tautas dejām ? Hokejā refleksi ir raidīt ripu vārtos, it sevišķi ja tu redzi ka tie ir tukši.

     [+] [-]

, 2013-06-13 10:55, pirms 12 gadiem
klemens rakstīja: Kas tad tie par refleksiem, no tautas dejām ? Hokejā refleksi ir raidīt ripu vārtos, it sevišķi ja tu redzi ka tie ir tukši.
Nu tātad viņam refleks ir uz apspēlēšanu utt. Tā pat kā basī it īpaši saspēlniekiem atzīmē vai viņš ir pass-first vai shoot-first spēlētājs. Mūsu Sprukts arī tam spilgts piemērs, ka automātiksi (refleksu līmenī) mēģinās izdarīt piespēli nevis mest. Jebkurā gadījumā tā nav nekāda zīmēšanās kā komentārā uz kuru es atbildēju iepriekš, bet vienkārši Daugava tā spēlē un viss.

  -2 [+] [-]

, 2013-06-13 10:59, pirms 12 gadiem
Noskatījos palēnināti un 100% bija jādod soda metiens.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-13 11:16, pirms 12 gadiem
Tipiska latviešu sportistu domāšana, vienalga, cik svarīga tā epizode var izrādīties... Arī basketbolā un citos komandu sporta veidos latvieši vienmēr ir mēģinājuši skaisti izspēlēt līdz tukšiem vārtiem - vislabākie piemēri - Dinamo un VEF...

Protams, pārmest Daugaviņam neko nevar, jo arī metot uzreiz bija ļoti liela iespēja netrāpīt un tad tāpat viņš tiktu nod**sts no galvas līdz kājām... Daugaviņš pareizi darīja, ka mānīja, jo otrs stūris noteikti būtu bijis brīvāks metiena izpildei + bija iespēja, ka tiesnesis varētu nosvilpt, ja būtu pārkāpums... Nu šoreiz nenosvilpa... Neko darīt, jācīnās tālāk... Nevar būt, ka visu laiku tikai neveiksies...

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 11:16, pirms 12 gadiem
kursis rakstīja: Sāksim ar to, ka par 100% izdevību to nosaukt nekādā gadījumā nevar.
1. Ļoti daudz nozīmē, kādā tu lenķī vai kustības brīdī saņem piespēli , lai varētu uzreiz izdarīt metienu vai pielabot to, vai ripa nelēkā utml
2. Svarīgs ir reaģēšanas un domāšanas ātrums, kurā tu pieņem lēmumu., ko darīsi tālāk

Piespēle bija kā konfekte, bet Kaspars tās pieņemšanas brīdī bija tomēr vairāk ar sāniem pret vārtiem nekā klasiskā 2-1 izgājienā. Un doma Kasparam bija normāla - pauze, un paņemt uz pretkustību vārtsargu, kamēr tas pārvietojas uz tukšo vārtu pusi. Ja nebūtu izcīlā Odujas spēle ar nūju - vārtus iemest būtu vēl vieglāk, nekā metot uzreiz.

No malas jau vienmēr var redzēt, ko un kā - tad visi gudri, bet padomājiet kādā ātrumā tas notiek, kurā jāizdara viss - tikpat labi uzreiz sitot, viņš varēja uzmest virsū vārtsargam vai garām aizmest. Savā ziņā Daugaviņš pieņēma drošāku lēmumu vārtu gūšanai, ja tik Oduja nebūtu paspējis patraucēt...
Runāt par 100% iespējām? Ja tava izpratne par 100% iespēju ir radīta KHL, kur ar to saprot vārtsarga laukumā ar ripu stāvošu spruktu, pēc 6 piespēļu kombinācijas, ar kurām ir nogriezti 8 spēlētāj un vēl vārtsargs, tad slēdz ārā NHL! Daugavas laža, nav ko tur vaimanāt, jācer ka dos vēl iespējas čalim.

Drošivien neredzēji izšķirošo golu- ripa no aizsarga plaukstmetiena izgāja starp 3 spēlētājiem vārtu priekšā skarot 2 no tiem- vecais tas ir NHL, ne labāks ne sliktāks kā citi, savādāks.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 11:22, pirms 12 gadiem
tas ir sliktakais ko vareju izlasit sodien....

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 11:26, pirms 12 gadiem
Teoretiski vareja mest jau pec piespeles, bet izskatas ka Daugavinam automatiski aizgaja viss un talak jau pretinieks palidzeja neiemest kur bija tiras ka minimums 2 minutes, vai soda metiens, nu nesaprotu tie kas twitteri raksta mulkibas nesaprot ka vinam tik si bija 3 spele playoff, un serija ir tikai 0:1 par labu Cikagai, ta ka Daugavins nav vienigais grekazis, kapec tadnelama tos del kuriem Bostona pec 2:0 vadibas zaudeja paris golus??? Nesaprotu ko var kunkstet, ka Iir ta Iir, jadoma par nakamo speli, gan Daugavins Iiemetis vel

     [+] [-]

, 2013-06-13 11:36, pirms 12 gadiem
Tādas iespējas ir jāizmanto! Žēl, gribēja kā labāk, sanāca kā vienmēr.

     [+] [-]

, 2013-06-13 11:38, pirms 12 gadiem
hantele rakstīja: Tas ir tipiska vidusmēra amerikāņa garā - vainot vai apbalvot vienu personu kaujas iznākumā. Būsim reāli, uzreiz izdarīt metienu bija grūti, vienīgi no neērtās. Tādā veidā cerības vēl mazākas... Šeit Oduya izglāba spēli, nevis Daugava noraka.
kur tu tur redzi no neērtās ? mierīgi uzreiz būtu metis.. tieši ar to kustību viņš uzlika sev uz neērtās + jau vārtsarga roka bija otrā pusē uz ledus, tas nozīmē, ka obligāti vēl pāri pārmest vajadzētu, bet viņš pat viņu no neērtās nepacēla ...

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 11:39, pirms 12 gadiem
Troļļi atkal rej , bet saprašana maza

Cerams daugava nākamaa spelē spelēs ...!!!!Izturiibu viņam un komandai !!!!

CIk saprotu Krugs noraka spēli ???

  +3 [+] [-]

, 2013-06-13 11:42, pirms 12 gadiem
klemens rakstīja: Kas tad tie par refleksiem, no tautas dejām ? Hokejā refleksi ir raidīt ripu vārtos, it sevišķi ja tu redzi ka tie ir tukši.
Blin ej un paspele 3 pagarinajuma auns tu tads, gribesu redzet ka tev galv stradas!!! Nu daudzi skatos neatpaliek no tiem kas twitteri raksta visadus bezjedzigus savarstijumus:"es butu uz reiz metis, kapec bija jaapvada??? u.t.t. Izskatas ka daudzi te raksta rakstisanas pec jo nav kur izpausties Padibenes jus esat, nu pasi neesat sasniegusi neko un vel atlaujaties aprunat!

     [+] [-]

, 2013-06-13 11:43, pirms 12 gadiem
wtf? kur tad šitā te...tāpēc jau viņš spēlē un te nespēlē. Var jau būt, ka visa Čikāga sadevās rokās un lūdzās, lai tas nenotiktu

     [+] [-]

, 2013-06-13 11:51, pirms 12 gadiem
vajadzēja mest uzreiz, bet nu neko .

     [+] [-]

, 2013-06-13 11:52, pirms 12 gadiem
Ok,nav ko cepties,bija jāiemet un viss.
Daugava šo momentu,cerams,ir jau aizmirsis. Nav ko,jāgatavojas nākošajai cīņai. Diez vai malā atstās.

     [+] [-]

, 2013-06-13 11:55, pirms 12 gadiem
Šitā nolažot var tikai latvietis ar savu iedzimto nespēju ripu maukt vārtos pie pirmās izdevības, bet gan kaut ko samudrīt.

     [+] [-]

, 2013-06-13 11:56, pirms 12 gadiem
Arsenich rakstīja: Blin ej un paspele 3 pagarinajuma auns tu tads, gribesu redzet ka tev galv stradas!!! Nu daudzi skatos neatpaliek no tiem kas twitteri raksta visadus bezjedzigus savarstijumus:"es butu uz reiz metis, kapec bija jaapvada??? u.t.t. Izskatas ka daudzi te raksta rakstisanas pec jo nav kur izpausties Padibenes jus esat, nu pasi neesat sasniegusi neko un vel atlaujaties aprunat!
Kaspars laukumā bija tikai aptuveni 15 min, ta kā tur problēmām nevajadzēja būt

  +2 [+] [-]

, 2013-06-13 12:01, pirms 12 gadiem
Ak dievs, pilns ar retardiem gan twiterā, gan sc. Tiršat tā, itkā Daugaviņš spēli noraktu, ne jūs spēli redzējāt, ne kaut ko apjēdzat. Vēl ir jāuzvar 4 no 6 spēlēm, Daugaviņu malā jau nu neatstās.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-13 12:04, pirms 12 gadiem
kursis rakstīja: Sāksim ar to, ka par 100% izdevību to nosaukt nekādā gadījumā nevar.
1. Ļoti daudz nozīmē, kādā tu lenķī vai kustības brīdī saņem piespēli , lai varētu uzreiz izdarīt metienu vai pielabot to, vai ripa nelēkā utml
2. Svarīgs ir reaģēšanas un domāšanas ātrums, kurā tu pieņem lēmumu., ko darīsi tālāk

Piespēle bija kā konfekte, bet Kaspars tās pieņemšanas brīdī bija tomēr vairāk ar sāniem pret vārtiem nekā klasiskā 2-1 izgājienā. Un doma Kasparam bija normāla - pauze, un paņemt uz pretkustību vārtsargu, kamēr tas pārvietojas uz tukšo vārtu pusi. Ja nebūtu izcīlā Odujas spēle ar nūju - vārtus iemest būtu vēl vieglāk, nekā metot uzreiz.

No malas jau vienmēr var redzēt, ko un kā - tad visi gudri, bet padomājiet kādā ātrumā tas notiek, kurā jāizdara viss - tikpat labi uzreiz sitot, viņš varēja uzmest virsū vārtsargam vai garām aizmest. Savā ziņā Daugaviņš pieņēma drošāku lēmumu vārtu gūšanai, ja tik Oduja nebūtu paspējis patraucēt...
Piekrītu visam, izņemot varbūt, ka tas bija drošāk, ja ietu uz pielabošanu, tad gols droši vien būtu. Bet tur jau ir tā lieta - apstādina uz vienu attēlu un stāsta par tukšiem vārtiem, viņš taču skatījās uz piespēlētāju un tad diemžēl uz ripu (tur laikam arī tā vaina), vārtsargs arī kustās, protams, ja uzreiz sajustu vārtus, tad varētu ar pirmo pieskārienu tos gūt.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-13 12:09, pirms 12 gadiem
klemens rakstīja: Kas tad tie par refleksiem, no tautas dejām ? Hokejā refleksi ir raidīt ripu vārtos, it sevišķi ja tu redzi ka tie ir tukši.
Tu video spēj noskatīties? Un stāsta te par redzēšanu... Kurā brīdī viņš to redz?

     [+] [-]

, 2013-06-13 12:10, pirms 12 gadiem
fans81 rakstīja: njaaaa....kameer neredzeeju video tikmeer likaas,ka gan jau nevareeja tieshaam iemest....bet....nuuu...laikam pat es buutu iemetis tur...tieshaam lieliska iespeeja bija...nu zheel protams...cerams,ka sankcijas nesekos...ehhh...
Laikam... Ko tik nepārliecināti?

  +4 [+] [-]

, 2013-06-13 12:14, pirms 12 gadiem
Lucic on Daugavins, continued: "We're going to need him in this series and he needs to turn the page and we have two days to do that."

  -1 [+] [-]

, 2013-06-13 12:18, pirms 12 gadiem
ja tas nebutu 3 pagarinajuma, tad nebutu tadas aziotazas,un ari ja butu vinnejusi,tgd grekazis atrasts diemzel...speli neredzeju,bet pa speli drosi vien ari citiem bij labi momenti,bet tos neviens neatceresies,ta nu tas ir...

izturibu Kasparam, nenokart galvu, un nelasit meslus ko pokemoni raksta..

     [+] [-]

, 2013-06-13 12:19, pirms 12 gadiem
Stulbenis,kāpēc kaut kas jāsarežģī būtu uzmetis= banka un būtu varonis.

     [+] [-]

, 2013-06-13 12:52, pirms 12 gadiem
oneway rakstīja: nekas, nākamajā būs
Var būt tādas nākamas iespējas neradīsies tik izdevīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-13 13:02, pirms 12 gadiem
Sporta eksperti nolasījušies. Tur golu tīrajā ariemest meistars, ne kurš katrs. Kaspars bija kustībā, Kraufords bija kustībā un isdrīzāk izvilktu. Kaspars nestāvēja uz vietas, lai no tāda leņķa iemestu. Backhands arī bija pareizā izvēle, tikai Oduja iztraucēja. Un tur nebija jādod noraidījums, jo ripu viņš izsita.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 13:03, pirms 12 gadiem
Ja paskatas kartigak video tad piespele isti uz lapstinas nebij trapijusu un tamdel paredzu Ka Daugava izvelejas meiginat apvest vartsargu un noraidijumu tur gan vareja iedot 100%.
GGan jau bus iespeja vel

     [+] [-]

, 2013-06-13 13:13, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: tas ir sliktakais ko vareju izlasit sodien....
itkā Pelš esot noslīcis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-13 13:27, pirms 12 gadiem
Daugaviņš sāk palikt slavens ar savām neiemešanām

     [+] [-]

, 2013-06-13 13:37, pirms 12 gadiem
pelikans rakstīja: Daugaviņš sāk palikt slavens ar savām neiemešanām
Būs nākamais CIPULIS tikai NHL

     [+] [-]

, 2013-06-13 13:51, pirms 12 gadiem
pelikans rakstīja: Daugaviņš sāk palikt slavens ar savām neiemešanām
Ieliec tās visas slavenās neiemešanas, lūdzu.

     [+] [-]

, 2013-06-13 13:53, pirms 12 gadiem
KANDESA rakstīja: itkā Pelš esot noslīcis?
da labi? kur tu to raavi?

  +2 [+] [-]

, 2013-06-13 13:54, pirms 12 gadiem
Skatos, ka mums te HOKEJA EKSPERTI salasījušies? tak aizveriet mutes vienreiz

     [+] [-]

, 2013-06-13 13:57, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: da labi? kur tu to raavi?
Ir raksts gan ''apollo'',gan ''kasjauns'',gan ''parsportu'',par viņu.

     [+] [-]

, 2013-06-13 13:58, pirms 12 gadiem
papildus attēli no Dauagviņa momenta: justanotherhockeyblog.tumblr.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-13 13:58, pirms 12 gadiem
Beer123 rakstīja: Ir raksts gan ''apollo'',gan ''kasjauns'',gan ''parsportu'',par viņu.
ej tu nost..psc....

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 14:03, pirms 12 gadiem
NHL | Philadelphia Flyers rakstīja: papildus attēli no Dauagviņa momenta: http://justanotherhockeyblog.tumblr.com/post/52860591606
Manuprāt aizsargs neatļauti kavēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 14:46, pirms 12 gadiem
jā, vieni neiemesti vārti pret ziņu par Pelšu ir nekas...nenormāli žēl, tāds jauns džeks

     [+] [-]

, 2013-06-13 14:54, pirms 12 gadiem
sanemies sis ir istais bridis lai ierakstitu savu vardu nhl vesture un piepilditu savu sapni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-13 15:37, pirms 12 gadiem
marko_polo rakstīja: Ble....g, met pa vārtiem Daugava. Beidz izgudrot un vadīties.
Nevajaga te gudrot. Izej laukuma un iemet, ja esi tik gudrs. Kaspars darija visu pareizi. Patiesiba, virsraksts, kaa jau latvieshiem piemit, ir neatbilstoshs tam, kas patiesiba notika. Kadam labpatikas ievietot iznicinoshu virsrakstu, bet patiesibaa jau nevis Daugavins izskerdeja lielisku iespeju, bet Black Hawks aizsargs nospeleja taja epizodee fantastiski.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-13 16:31, pirms 12 gadiem
No malas visi lielie varoņi...bet kad pašam būtu jāiemet, jūs iemestu? Beidzas piekasīties...
No rīta spēli skatijos pa tv tiešraidēe, un varēju redzēt ka jābūt bija bullītim vai arī 2min.. Tiesnesis kļūdījās.
Nu bet nemaz tik viegli ar neērto pusi iemest ari nav..
Tā tik jūs domājat, bet tā nav...
Ja domājat, ka ir, - davaij! ejat un iemetat šādā hokeja līmenī kā NHL..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-13 20:56, pirms 12 gadiem
Bez parmetumiem, visiem gadaas, bet es nebrinisos, ja nakamaja spele daugavins vairs neies laukumaa.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-13 23:03, pirms 12 gadiem
Te puse no bezjēdzīgo komentu atstājējiem laikam nekad nav spēlējuši hoķi!!! Ja Daugava būtu iemetis būtu OK (stārs, kas izvilka lāčus =), bet šoreiz bija arī pietiekami daudz apstākļu sakritību, kas to neļāva izdarīt, protams, nenoliedzu arī nedaudz meistarības trūkumu, taču pozīcija ar nebija super ideāla piespēles brīdī, tāpat aizsargs ar nūju izbakstīja ripu, tad, ja nemaldos viens vēl metiena brīdī šo nopļāva plus, ja metiens būtu likts pa zemo tvērienu, tad visticamāk vārtsargam, tas būtu lielisks "seivs" pilnīgi noteikti!

     [+] [-]

, 2013-06-13 23:16, pirms 12 gadiem
Katrs, kas rokā turējis nūju sapratīs, ka nekāds 100% tur nebija.
Daugava jau turēja nūju, lai uzķertu - vājāk vai stiprāk un ripu vairs nenokontrolēsi.
Varēja tikai turēt - izlabot lidojuma virzienu - bet tur vārtsargs bet papildus paātrinājuma to noķertu.
Varēja noķert un turpat uz vietas atvilkt un mest, bet tur vārtsargs jau krita, uzreiz uzmest nevarēja, domāju noķertu.

Daugava izdarīja tajā brīdī labu variantu. Varbūt vajadzēja starp kājām iemest.
aizsargiem uzslava.

     [+] [-]

, 2013-06-14 01:53, pirms 12 gadiem
tomasmuller rakstīja: Priekš kam viņš vadījās varēja uzreiz iemest
iemet pats!

     [+] [-]

, 2013-06-14 01:54, pirms 12 gadiem
tvens rakstīja: Tur jau tā lieta, ka nav nemaz tik vienkārši ar neērto pusi iemest, tādēļ vajadzēja mest uzreiz ar ērto!
bet rēali, āri ar ērto pusi būtu tā pagrūti iemest, jo tā spriedze un viss pārējais. Bet pārējiem nevaidzētu tgd viņam maukt augumā, ka neiemeta...

     [+] [-]

, 2013-06-14 11:28, pirms 12 gadiem
Daugaviņš visu izdarīja ideāli, bet tik pat ideāli nospēlēja Oduija, neļaujot Daugavam izdarīt metienu.
es, piemēram, priecājos ka Daugavam izdevās tik skaista epizode.

     [+] [-]

, 2013-06-14 15:06, pirms 12 gadiem
tvens rakstīja: Tur jau tā lieta, ka nav nemaz tik vienkārši ar neērto pusi iemest, tādēļ vajadzēja mest uzreiz ar ērto!
slīpums nederēja. Tu nevari uzreiz izdarīt metienu, ja nūju biji pavirzījis, lai ripu vispār noķertu.
Tādā gadījumā var tikai "mest" nūju turot stingri un izveidojot sieniņu, pret kuru ripa atsitas un rikošetā maina virzienu un lido vārtos. Tad gan svarīgi, lai arī šis pass ir pietiekami spēcīgs.

Ja Daugaviņš nebūtu slidojis tālāk, bet virzījis nūju pa metienam, viņam būtu jāpamaina lenķis, jāslido neduadz tālāk šā vai tā. Vārtsargs, kā jau augstāk minēju, noķertu.

Vispār epizodē kopumā arī jāņem vērā, ka Daugaviņš gluži nebija statisks tajā bīdī, kad noķēra, bet ļoti strauji virzījās uz priekšu.

Daugaviņš bija apstākļu upuris
Ja ne aizsargs tur būtu gols.

     [+] [-]

, 2013-06-16 00:06, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: un 2. min tur tiešām nebija?
Fināla 3. Otaimam nebija. Pamatlaikā gan jau iedotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja