Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensonam -2, Bufalo turpina zaudēt

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Girgensonam -2, Bufalo turpina zaudēt
Zemgus Girgensons pret "Blue Jackets"
Foto: AFP/Scanpix

Neveiksmju sēriju aizvadītajā naktī turpināja Bufalo "Sabres", kas ar Zemgu Girgensonu ierindā ar 1:4 visnotaļ bezzobainā cīņā atzina Kolumbusas "Blue Jackets" hokejistu pārākumu. Vienīgos vārtus "Sabres" labā guva tās kapteinis Tomass Vaneks.

Latviešu uzbrucējs laukumā pavadīja divpadsmit minūtes un divpadsmit sekundes, kas ir viņa otrs zemākais radītājs aizvadītajās piecās spēlēs. Mača gaitā Girgensons izdarīja vienu metienu pa pretinieku vārtiem un veica vienu spēka paņēmienu, kā arī nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu "-2".

Neveiksmīgs izvērtās jau pats pirmais Girgensona un viņa maiņas biedru Johana Larsona un Braiena Flinna iznāciens uz ledus, kad Mariāna Gāborīka raidītais metiens atsītās pret vārtu stabiņu, un pirmais pie ripas piesteidzās Kem Etkinsons, gūstot savus pirmos vārtus sezonā.

Perioda turpinājumā aktīvāki bija Bufalo hokejisti, gana daudz momentu pie pretinieku vārtiem radot "Sabres" pirmajai maiņai. Devītajā minūtē Vaneku vienu vārtu priekšā pamanīja Stīvs Ots, kura atdoto piespēli komandas kapteinis veikli izmantoja gūstot savus otros vārtus sezonā un panākot 1:1.

"Blue Jackets" gan izdevās atgriezties vadībā, kad trešdaļas izskaņā vispirms Bufalo pasīvo spēli aizsardzībā izmantoja Niks Foliņo, taču tad uzbrukumā divi pret vienu jau 3:1 Kolumbusas labā panāca Gāborīks.

Ja pirmajā periodā Girgensons un viņa maiņas biedri sev atlicinātajā spēles laikā visnotaļ aktīvi apdraudēja Sergeja Bobrovska sargātos vārtus, otrajā un trešajā periodā maiņa bija krietni klusāka.

Jau pašā otrās trešdaļas ievadā "Blue Jackets" hokejistiem izdevās gūt ceturtos vārtus, kad, laukumā esot Girgensona maiņai, pēc Deivida Savāra metiena atlēkušo ripu ar nūjas neērto pusi vārtos raidīja Brendons Dubinskis. Pavisam neveiksmīgs mačs izvērties bija "Sabres" aizsargam Maikam Vēberam, kurš bija laukumā visos četros vārtu zaudējumos.

Trešdaļas turpinājumā "Sabres" hokejisti pamanījās nopelnīt četrus noraidījumus, taču gana sekmīgi darbojās gan "Sabres" aizsardzība (2:30 minūtes mazākumā laukumā pavadīja arī Girgensons), gan arī Raiens Millers.

Trešajā periodā "Sabres" hokejisti bija nedaudz aktīvāki, trešdaļas vidū mājinieki vienīgo reizi mačā spēlēja skaitliskajā vairākumā, taču pārvērst to vārtu guvumā nespēja. Lai gan Bufalo spēja radīt pa kādai labai vārtu gūšanas iespējai, vārtus mājinieki vairs neguva, piedzīvojot jau piekto sakāvi šosezon.

Nākamo spēli "Sabres" aizvadīs naktī uz svētdienu, kad tiksies ar Stenlija kausa čempioni Čikāgas "Blackhawks".

NHL regulārā sezona, 10. oktobris

"Sabres" - "Blue Jackets" 1:4 (1:3, 0:1, 0:0)
Vārti: 1:51 Etkinsons (Gāborīks, Višņevskis) 0:1, 8:50 Vaneks (Ots, Hodžsons) 1:1, 16:35 Foliņo (Johansens, Umbergers) 1:2, 18:48 Gāborīks (Etkinsons, Marejs) 1:3, 22:11 Dubinskis (Savārs, Gāborīks) 1:4
Vārtsargi: Raiens Millers - Sergejs Bobrovskis

NHL spēļu rezultāti

KomandasRezultātsKomandasRezultāts
Avalanche-Bruins2:0Blue Jackets-Sabres4:1
Hurricanes-Capitals3:2Coyotes-Red Wings4:2
Panthers-Lightning2:7Maple Leafs-Predators4:0
Jets-Wild1:2Canadiens-Oilers4:1
Sharks-Canucks4:1Rangers-Ducks0:6

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

     [+] [-]

, 2013-10-11 11:14, pirms 11 gadiem
Ko juus te varat offtopicu dzenaat. Ienaacu palasiit kko saturiigu komentos, taa vietaa viena caureja par KHL un Kovaljchuku.
A ar Girgensonu ir taa, es ceru, ka vinju nosuutiis uz faarmu JO AATRAAK JO LABAAK. 19 gadiigam piiraagam shitas teaatris nav vajadziigs. Kaa jau te viens rakstiija, jaunie skrien kaa appiipeejushaas mushas, visi tagad buus varonji. Vinjam vajag normaalu speeles laiku, un komandu, kas negrauj vinju moraali ilgterminjaa. Parasti jau saka, ka no kljuudaam maacaas, bet ja taa kljuuda buus visas sezonas garumaa, vinjam buus gruuti naakamajaa gadaa izsisites cauri nometnei.
Atziistiet tak, nav vinjsh taads mega staars, kuram vieta buus garanteeta.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 11:22, pirms 11 gadiem
Estapens77 rakstīja: Ko juus te varat offtopicu dzenaat. Ienaacu palasiit kko saturiigu komentos, taa vietaa viena caureja par KHL un Kovaljchuku.
A ar Girgensonu ir taa, es ceru, ka vinju nosuutiis uz faarmu JO AATRAAK JO LABAAK. 19 gadiigam piiraagam shitas teaatris nav vajadziigs. Kaa jau te viens rakstiija, jaunie skrien kaa appiipeejushaas mushas, visi tagad buus varonji. Vinjam vajag normaalu speeles laiku, un komandu, kas negrauj vinju moraali ilgterminjaa. Parasti jau saka, ka no kljuudaam maacaas, bet ja taa kljuuda buus visas sezonas garumaa, vinjam buus gruuti naakamajaa gadaa izsisites cauri nometnei.
Atziistiet tak, nav vinjsh taads mega staars, kuram vieta buus garanteeta.
Kādā sakarā uz fārmu? Varbūt Buffalo pirmās 2 maiņas vajag uz fārmu nevis Girgensonu nosūtīt?

     [+] [-]

, 2013-10-11 11:25, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kādā sakarā uz fārmu? Varbūt Buffalo pirmās 2 maiņas vajag uz fārmu nevis Girgensonu nosūtīt?
Atkaartoshos, shinii gadiijumaa ne Girgensonam no taadas speeles jeega, ne vinjsh komandai var paliidzeet. Tas, ka shogad vinjiem 4 Gretzki nepaliidzeet ar Roy vaartos, ir jau cits staasts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-11 11:41, pirms 11 gadiem
Vaardu kropljoshana reaali kriit uz nerviem, bet shitie grammar nazis jau saak neatpalikt. Ej maacies par skolotaaju, ta vareesi dirsinaat 30 cilveekus vienlaiciigi.

     [+] [-]

, 2013-10-11 11:42, pirms 11 gadiem
Estapens77 rakstīja: Atkaartoshos, shinii gadiijumaa ne Girgensonam no taadas speeles jeega, ne vinjsh komandai var paliidzeet. Tas, ka shogad vinjiem 4 Gretzki nepaliidzeet ar Roy vaartos, ir jau cits staasts.
Kur var tik aplamus apgalvojumus rakstīt? "..Girgensonam no taadas speeles jeega.."
Girgensonam ir jēga un ļoti liela no spēlēšanas NHL...

  +3 [+] [-]

, 2013-10-11 11:44, pirms 11 gadiem
Bet tā par spēli...
Buffalo kā ierasti savā stilā...Bet vai mēs varam prasī vairāk??? Zinot visu situāciju ap Sabres komandu
Par Zemgu runājot,sev atvēlētājā laikā daudz maz savu darbiņu padarīja,spēli aizvadīja visnotaļ aktīvi un izdarīja pāris labus spēka paņēmienus Kā arī izpelnījās trennera uzticību un viņam tika uzticēta spēle mazākumā Pie -2 viņu galīgi nevar vainot,nospēlēja pozicionāli patiešām laukumā diezgan pareizi Pirmajā vārtu zaudējumā Larsons varēja iespējams nedaudz izslidot pretim spēlētājam,bet nu kā mēdz sacīt no malas ir visi gudri
Taču darbības ko veica visa mača garumā Meiers un Vēbers bija zem katras kritikas,izskatījās ka viņi vnk stāv un noskatās ko nu darīs Blue Jackets spēlētāji
Situācijā kad Zemgus nopelnīja -2,jau iepriekšminētie divi aizsargi praktiski atkal piespiedās pie vartiem,un vnk noskatījās kā saspēlējas un gūst vārtus Blue Jackets...
Tad nu jā personīgi pēc šīs spēles...
1.Zemgus ar savu darba ētiku,attieksmi un to ko dara laukumā būtu pelnījis vismaz spēlēt 2 maiņa
2.Lai arī saprotu kāpēc Grigorenko tika nosēdināts malā,tomēr personīgi man škiet,ka viņs uz laukuma izskatījās labāk nekā daži citi veterāni laukumā Bet kā veterānu nosēdināsi?
3.Un nu jā,vēl nebrīnīšos ka aizsardzības līnijā iespēju dos Zadorovam,vēl tik ātri nesūtot viņu Uz OHL London Knights
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 11:58, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: Big Z ir ļoti slinks aizsardzībā, ko pierāda arī negatīvais kofs

tā kā savu slinkumu viņš nespēj kompensēt ar produktivitāti uzbrukumā kā piemēram vienaudzis Hertls tad bye bye NHL
+/-koeficients...Tad jau pēc tā ko saki to varētu teikt par visu Sabres komandu 1.spēlētājam komandā ir +1,4 uz 0 Un līdz pat rekordistiem Vēberam un Meeiram -7,-8,,,

  +2 [+] [-]

, 2013-10-11 12:03, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Bet tā par spēli...
Buffalo kā ierasti savā stilā...Bet vai mēs varam prasī vairāk??? Zinot visu situāciju ap Sabres komandu
Par Zemgu runājot,sev atvēlētājā laikā daudz maz savu darbiņu padarīja,spēli aizvadīja visnotaļ aktīvi un izdarīja pāris labus spēka paņēmienus Kā arī izpelnījās trennera uzticību un viņam tika uzticēta spēle mazākumā Pie -2 viņu galīgi nevar vainot,nospēlēja pozicionāli patiešām laukumā diezgan pareizi Pirmajā vārtu zaudējumā Larsons varēja iespējams nedaudz izslidot pretim spēlētājam,bet nu kā mēdz sacīt no malas ir visi gudri
Taču darbības ko veica visa mača garumā Meiers un Vēbers bija zem katras kritikas,izskatījās ka viņi vnk stāv un noskatās ko nu darīs Blue Jackets spēlētāji
Situācijā kad Zemgus nopelnīja -2,jau iepriekšminētie divi aizsargi praktiski atkal piespiedās pie vartiem,un vnk noskatījās kā saspēlējas un gūst vārtus Blue Jackets...
Tad nu jā personīgi pēc šīs spēles...
1.Zemgus ar savu darba ētiku,attieksmi un to ko dara laukumā būtu pelnījis vismaz spēlēt 2 maiņa
2.Lai arī saprotu kāpēc Grigorenko tika nosēdināts malā,tomēr personīgi man škiet,ka viņs uz laukuma izskatījās labāk nekā daži citi veterāni laukumā Bet kā veterānu nosēdināsi?
3.Un nu jā,vēl nebrīnīšos ka aizsardzības līnijā iespēju dos Zadorovam,vēl tik ātri nesūtot viņu Uz OHL London Knights
godigi sakot visa sitaa "Buffalo parbuve" kaa te visi sauc man nav saprotama lidz galam...

tad kad ir parbuve, tad ir skaidrs virziens, konkreta pieeja, skaidras darbibas. atkal piesauksu Edmontonu saja sakaraa, jo tas tads svaigakais kas man nak prata uzreiz- tur vecos bukus nomainija jaunie superstari, entie drafta pirmie un vieni no pirmajiem numuriem, kuri tad arii meelee kozdami raadija un raada visus fintus ko jau kursh maak+paris labi pieredzejusi speletaji balansam un sakartotai spelei. jaa protams vini pa lejasgalu vien dzivojas, bet visiem ir skaidrs ka pec kada laicina Edmontona bus tagadeejaa Chikaaga...(nu cerams domu var saprast)

bet Buffalo tur nav ne sis ne tas- viduveji un pat loti viduveji pieredzejusie speletaji, viduveji un arii labi, bet vel loti zali un nepieredzejusi jaunie speletaji un rezultats ka uz delnas - visas viduvejibas saliekot kopaa rezultataa viduveja komada...ta vien skiet ka tur naudas problemas, vai ari loti neveiksmiga komplektacija...

nav jau galvenais uzvaardi, bet vajag tomer kadu saujinu speletaju ap kuriem taisit komandu, un sie (atskaitot varbut Vaneku) nav tie kas var vest komandu un jaunos aiz sevis, jo jaunie pasi nevienu nekur vest nav vel gatavi

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:12, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: godigi sakot visa sitaa "Buffalo parbuve" kaa te visi sauc man nav saprotama lidz galam...

tad kad ir parbuve, tad ir skaidrs virziens, konkreta pieeja, skaidras darbibas. atkal piesauksu Edmontonu saja sakaraa, jo tas tads svaigakais kas man nak prata uzreiz- tur vecos bukus nomainija jaunie superstari, entie drafta pirmie un vieni no pirmajiem numuriem, kuri tad arii meelee kozdami raadija un raada visus fintus ko jau kursh maak+paris labi pieredzejusi speletaji balansam un sakartotai spelei. jaa protams vini pa lejasgalu vien dzivojas, bet visiem ir skaidrs ka pec kada laicina Edmontona bus tagadeejaa Chikaaga...(nu cerams domu var saprast)

bet Buffalo tur nav ne sis ne tas- viduveji un pat loti viduveji pieredzejusie speletaji, viduveji un arii labi, bet vel loti zali un nepieredzejusi jaunie speletaji un rezultats ka uz delnas - visas viduvejibas saliekot kopaa rezultataa viduveja komada...ta vien skiet ka tur naudas problemas, vai ari loti neveiksmiga komplektacija...

nav jau galvenais uzvaardi, bet vajag tomer kadu saujinu speletaju ap kuriem taisit komandu, un sie (atskaitot varbut Vaneku) nav tie kas var vest komandu un jaunos aiz sevis, jo jaunie pasi nevienu nekur vest nav vel gatavi
Sapratu to ko domāji Tās komandas ko minēju ir patiesi labs piemērs Un piekrītu ka pietrūkst Sabres tāda All-Star līmeņa spēlētāja kas pavilktu tā teikt visu komandu Plus vismaz 1,5 2 maiņas ar tādiem elites līmeņa spēlētājiem,nu Sabres patiesi tāds ir tikai Vaneks Lai gan daudzi viņi noliek,tomēr viens nav vilcējs...
Bet nu Sabres šķiet ir izvēlējušies to ceļu kad ta pārbūve prasīs 4,5 gadus Tīri tikai uz drafta pickiem,un cerību ka jaunie uzņemsies līderu lomu,un kad izveidosies laba komandas ķīmija Bet nākotnes sakarā bieži šajā gadījuma tiek piesaukti Grigorenko kurš varētu būt tāds kā mēdz sacīt scoreris Un Zemgus kurš būtu tāds kapteiņa tipa spēlētājs kas uzvilktu komandu

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:14, pirms 11 gadiem
ja kads velas speles redzet...gandriz visas var redzet sport lemon..online
protams..jacelas divos vai trijos nakti

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 12:15, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: godigi sakot visa sitaa "Buffalo parbuve" kaa te visi sauc man nav saprotama lidz galam...

tad kad ir parbuve, tad ir skaidrs virziens, konkreta pieeja, skaidras darbibas. atkal piesauksu Edmontonu saja sakaraa, jo tas tads svaigakais kas man nak prata uzreiz- tur vecos bukus nomainija jaunie superstari, entie drafta pirmie un vieni no pirmajiem numuriem, kuri tad arii meelee kozdami raadija un raada visus fintus ko jau kursh maak+paris labi pieredzejusi speletaji balansam un sakartotai spelei. jaa protams vini pa lejasgalu vien dzivojas, bet visiem ir skaidrs ka pec kada laicina Edmontona bus tagadeejaa Chikaaga...(nu cerams domu var saprast)

bet Buffalo tur nav ne sis ne tas- viduveji un pat loti viduveji pieredzejusie speletaji, viduveji un arii labi, bet vel loti zali un nepieredzejusi jaunie speletaji un rezultats ka uz delnas - visas viduvejibas saliekot kopaa rezultataa viduveja komada...ta vien skiet ka tur naudas problemas, vai ari loti neveiksmiga komplektacija...

nav jau galvenais uzvaardi, bet vajag tomer kadu saujinu speletaju ap kuriem taisit komandu, un sie (atskaitot varbut Vaneku) nav tie kas var vest komandu un jaunos aiz sevis, jo jaunie pasi nevienu nekur vest nav vel gatavi
Un jā aizmirsu piebilst ka nu salary cap Sabres ir tāds kāds nu viņš ir līdz ar to īsti arī nvar atļauties piesaistīt nevienu spēlētaju,tas pats Vaneks jau pie pirmās iespējas zinot visas peripētijas ap viņu būs prom Līdz ar to jā Sabres ies uz pickiem drafta un būvēs komandu ap Grigo un Girgu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:30, pirms 11 gadiem
hmm rakstīja: Mjā, sākums Buffalo likās tīri cerīgs... Pat zonā ripu pieturēja, bija iespējas, bet nu kļūdas aizsardzībā iegāza. Bobrovskis Kolumbusas vārtos jau ar bija labs!

Zemgum spēle tāda vidēja. Sūdus netaisīja (pie -2 galīgi vainīgs nebija), bet īsti 'game changer's' ar nebija. Uzbrukuma zonā pārsvarā labi cīnījās, pāris reizes normāli iegāja, izkapāja, bet nu no tā visa nekādi jēdzīgi uzbrukuma turpinājumi nesanāca. Laikam, ko gan citu var gribēt no 3 rūkijiem vienā maiņā. Lai arī džeki labi kapā, šķiet ka īsti jau tas nestrādā un rezultātu nedod (pagaidām). Prasās kāds pieredzējušāks plecs blakus, manuprāt.
Jācer, ka varbūt ar laiku treneris pajauks maiņas un ZG iespēlēs uz kādu spēli ja ne gluži kopā ar Vaneku, tad varbūt 2. maiņā. Galu galā sliktāk jau vairs nevar būt.
Nu un jā - trenera krēsls varētu būt, ka pamatīgi šūpojas.

Tagad jāgaida ko Hertls šovakar sastrādās!
Nepiekrītu par to ka Zemgus nebija vainīgs pie nevieniem vārtiem, jo ceturtajos vārtos ļoti labi var redzēt kā Zemgus(kā C) aiziet prom no sava spēlētāja, lai nobloķētu metienu labajam aizsargam( kas viņam NAV jādara), rezultātā ripa atlec pie pie viņa spēlētāja, kuram tajā brīdī ir brīvs metiens, un neveiksmīgi Girgensonam viņš arī gūst vārtus.
Bet piekrītu ka spēle bija viduēja, iepriekšējās izskatījās daudz labāk...

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:30, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Un jā aizmirsu piebilst ka nu salary cap Sabres ir tāds kāds nu viņš ir līdz ar to īsti arī nvar atļauties piesaistīt nevienu spēlētaju,tas pats Vaneks jau pie pirmās iespējas zinot visas peripētijas ap viņu būs prom Līdz ar to jā Sabres ies uz pickiem drafta un būvēs komandu ap Grigo un Girgu
nu itkaa jau viss tiek dariits "taa kaa vajag" un "kaa parasti visi dara", bet kautka neveikli tas pagaidam izskatas, jo nu seit jaunie vismaz pagaidam neizskatas Keinu vai kaut Jakupovu un Hopkinsu limena speletaji, un tam tiesam ka tu saki vajadzes gadus 4-5 ka pagaidam izskatas...Vaneks viens nav karotajs, bet dara ko var pagaidam...pavisam lieli suudi buus ja Vaneks notiisies pirms "double G" atversies kaa liideri, tad tur vispar auzas buus...

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:31, pirms 11 gadiem
Jāmaina maiņas,esošais variants nestrādā,Zemgusu un Grigorenko attiecīgi 1,2 maiņā vai kkā savādāk... Jebkurā gadījumā,Zemgus izceļas uz komandas fona ar savu cīņassparu,nu un atliek gaidīt tikai uzvaru,nekas cits jau neatliek Par laimi,tas vel tikai sezonas sākums,tā kā vel daudz kas var mainīties.

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:32, pirms 11 gadiem
refuze rakstīja: Nepiekrītu par to ka Zemgus nebija vainīgs pie nevieniem vārtiem, jo ceturtajos vārtos ļoti labi var redzēt kā Zemgus(kā C) aiziet prom no sava spēlētāja, lai nobloķētu metienu labajam aizsargam( kas viņam NAV jādara), rezultātā ripa atlec pie pie viņa spēlētāja, kuram tajā brīdī ir brīvs metiens, un neveiksmīgi Girgensonam viņš arī gūst vārtus.
Bet piekrītu ka spēle bija viduēja, iepriekšējās izskatījās daudz labāk...
Z nespēlē kā Centrs Ja neesi ievērojis Zemgusu iespēlē kā kreiso malējo Tajā maiņā Centrālais bija Larsons

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 12:39, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: nu itkaa jau viss tiek dariits "taa kaa vajag" un "kaa parasti visi dara", bet kautka neveikli tas pagaidam izskatas, jo nu seit jaunie vismaz pagaidam neizskatas Keinu vai kaut Jakupovu un Hopkinsu limena speletaji, un tam tiesam ka tu saki vajadzes gadus 4-5 ka pagaidam izskatas...Vaneks viens nav karotajs, bet dara ko var pagaidam...pavisam lieli suudi buus ja Vaneks notiisies pirms "double G" atversies kaa liideri, tad tur vispar auzas buus...
Nu Hopkins,Keins,Jakupovs salīdzinot ar Sabres jaunajiem ir pavisam cita līga Un esmu pārliecināts ja būs viss oke ar veselību viņeim,viņi būs all-star zvaigznes ilgstoši Tāpēc iespējams Sabres arī cer izvilkt lielo lozi kādā no turpmākajiem draftiem Nu tas ir gandrīz 80% ka Vaneks notīsies,bet vai viņš būs vajadzīgs kādai citai komandai? Kurai ies patiesi labi Līdz ar to ja mūsu Z,vismaz ik pa laikam uzplaiksnī,tā tikt viņam problēmu varētu nebūt kļūt par līderi Tad Grigorenko tā īsti nespēj atverties ar ko Sabres saistīja viss lielākās cerības Vakar skatoties spēli bija tāds īss kadrs no ģerbtuvēm un patiesam Grigo izskatījās ta kā tāda atstumta nelaimes čupiņa,,,Līdz ar to ja par Zemgu tāda ziņa Sabres var neuztraukties,tad ar Grigo var sanākt visādi

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:41, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Jāmaina maiņas,esošais variants nestrādā,Zemgusu un Grigorenko attiecīgi 1,2 maiņā vai kkā savādāk... Jebkurā gadījumā,Zemgus izceļas uz komandas fona ar savu cīņassparu,nu un atliek gaidīt tikai uzvaru,nekas cits jau neatliek Par laimi,tas vel tikai sezonas sākums,tā kā vel daudz kas var mainīties.
Kaut vai abus 2 maiņā,plus pielikt kādu no veterāniem,kas nodotu pieredzi viņiem,un ta teikt rādītu priekžīmi abiem jaunajiem

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:50, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: gribētos izlasīt vecā marasmātiķa argonauta pārdomas, bet šis kaut kur nozudis asti kājstarpē iežmiedzis, jo Big Z vairs neliek iekšā golus
Sveiks! Tu sen neesi manits! Ka jauna NHL sezona patiik!

Ai beidz, Argonauts jau nav nemaz tik slikts!

     [+] [-]

, 2013-10-11 12:52, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Nu Hopkins,Keins,Jakupovs salīdzinot ar Sabres jaunajiem ir pavisam cita līga Un esmu pārliecināts ja būs viss oke ar veselību viņeim,viņi būs all-star zvaigznes ilgstoši Tāpēc iespējams Sabres arī cer izvilkt lielo lozi kādā no turpmākajiem draftiem Nu tas ir gandrīz 80% ka Vaneks notīsies,bet vai viņš būs vajadzīgs kādai citai komandai? Kurai ies patiesi labi Līdz ar to ja mūsu Z,vismaz ik pa laikam uzplaiksnī,tā tikt viņam problēmu varētu nebūt kļūt par līderi Tad Grigorenko tā īsti nespēj atverties ar ko Sabres saistīja viss lielākās cerības Vakar skatoties spēli bija tāds īss kadrs no ģerbtuvēm un patiesam Grigo izskatījās ta kā tāda atstumta nelaimes čupiņa,,,Līdz ar to ja par Zemgu tāda ziņa Sabres var neuztraukties,tad ar Grigo var sanākt visādi
tas gan, Grigorenko paspeja jau pagajuso sezon bisku apbruzaties, un sogad jau planots bija viens no lideriem, bet pagaidam izskatas pagalam svaki, lai gan visa komanda taada ir, nav ko izcelt isti ja komanda ir pedejaa liigaa...

cik Vanekam ligums vel ir?

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:00, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: tas gan, Grigorenko paspeja jau pagajuso sezon bisku apbruzaties, un sogad jau planots bija viens no lideriem, bet pagaidam izskatas pagalam svaki, lai gan visa komanda taada ir, nav ko izcelt isti ja komanda ir pedejaa liigaa...

cik Vanekam ligums vel ir?
Ja nekludos, tad lkm Vanekam shis ir pedejais liguma gads!

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:07, pirms 11 gadiem
Tie tak ir sabres. Labāku startu nemaz nevarēja gaidīt. Komandā tik 3 īsti nhl veči ir. pārējie, 3,4 maiņas spēlētāji. Kā arī millers un vaneks aizstisies tiklīdz līgumi beigsies, tad buffalo paliks ar saviem rookijiem

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:10, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: tas gan, Grigorenko paspeja jau pagajuso sezon bisku apbruzaties, un sogad jau planots bija viens no lideriem, bet pagaidam izskatas pagalam svaki, lai gan visa komanda taada ir, nav ko izcelt isti ja komanda ir pedejaa liigaa...

cik Vanekam ligums vel ir?
Nu vinīgā cerība ir ka psihologiem,trenneriem vai maiņas partneriem izdosies atslēgt tā tēlaini sakot, to talantu kas sēž un nogaida Grigorenko
Vanekam šogad pēdējais gads Bet nu vispār ir runas ka jau kā sāksies pirmās mainas Vaneks būs prom...

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:12, pirms 11 gadiem
LimiteDD rakstīja: Tie tak ir sabres. Labāku startu nemaz nevarēja gaidīt. Komandā tik 3 īsti nhl veči ir. pārējie, 3,4 maiņas spēlētāji. Kā arī millers un vaneks aizstisies tiklīdz līgumi beigsies, tad buffalo paliks ar saviem rookijiem
Bet ir Sabres fani kas pat ir sajūsmā par to Daudzi jau grib tagad nomest daudzu vecos spēlētajus,pat Vaneku,Milleru un uzsākt totalāko pārbūvi

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:17, pirms 11 gadiem
Viņiem tas saucamais rebuild jau 3-4 gadi notiek! , problēma viņiem ir GM, kurš jau 17 gadus tur ir pie stūres un ar viņa līdzdalību, sabres vinkārši nobāl uz citu komandu rosteriem.
experts88 rakstīja: Bet ir Sabres fani kas pat ir sajūsmā par to Daudzi jau grib tagad nomest daudzu vecos spēlētajus,pat Vaneku,Milleru un uzsākt totalāko pārbūvi

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:25, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Nu vinīgā cerība ir ka psihologiem,trenneriem vai maiņas partneriem izdosies atslēgt tā tēlaini sakot, to talantu kas sēž un nogaida Grigorenko
Vanekam šogad pēdējais gads Bet nu vispār ir runas ka jau kā sāksies pirmās mainas Vaneks būs prom...
paskatijos tikko Sabres finansialo pusi(liigumus), nebiju ieprieks peetijis...nu jaa tagad kluust skaidraaks man- vairaaki kadri kuri noteikti neatbilst tadaam summam ir pamanijusies iecirst zobus Buffalo piiraagaa pa 3,4 un pat 5 citroniem, lidz ar to nekas vairak viniem ari nesanak

tad varbut ari taa vajag, lai Vaneks iet kur vinam jaiet, un vina vietaa varbut ir ceribas dabut kadu paariiti pieredzejusu labu uzbruceju,kam obligati nav jabut 80 puntu vacejiem, lai jaunie spele pirmas vijoles, bet aiz muguras juut pieredzejuso vecu atbalstu, kas nav mazsvarigi...

     [+] [-]

, 2013-10-11 13:41, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: paskatijos tikko Sabres finansialo pusi(liigumus), nebiju ieprieks peetijis...nu jaa tagad kluust skaidraaks man- vairaaki kadri kuri noteikti neatbilst tadaam summam ir pamanijusies iecirst zobus Buffalo piiraagaa pa 3,4 un pat 5 citroniem, lidz ar to nekas vairak viniem ari nesanak

tad varbut ari taa vajag, lai Vaneks iet kur vinam jaiet, un vina vietaa varbut ir ceribas dabut kadu paariiti pieredzejusu labu uzbruceju,kam obligati nav jabut 80 puntu vacejiem, lai jaunie spele pirmas vijoles, bet aiz muguras juut pieredzejuso vecu atbalstu, kas nav mazsvarigi...
Ne tikai pārīti labu uzbrucēju,bet kādu aizsargu ar,jo aizsardzības līnijā arī Sabres ir problēmas Un pat var gadīties laimīgā loze šādā veidā Ka atrod īstu komandas līderi kas vestu jaunos tā teikt karā

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 13:53, pirms 11 gadiem
Nevajag te tagad kādu izcelt vai nolikt, jo visa komanda spēlē sūdīgi. 1. maiņai būtu jābūt kaunam par tādu saukties, labi šajā spēlē viena izspēle izdevās, bet tas pa lielam arī viss. Cerams, ka komanda sāks saspēlēties un kko mainīt, savādāk pilnīgs ČAU!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-11 13:56, pirms 11 gadiem
experts88 rakstīja: Ne tikai pārīti labu uzbrucēju,bet kādu aizsargu ar,jo aizsardzības līnijā arī Sabres ir problēmas Un pat var gadīties laimīgā loze šādā veidā Ka atrod īstu komandas līderi kas vestu jaunos tā teikt karā
Nu jā, gudri, gudri. Tagad parādi man tos SPĒLĒTĀJUS, kuri tagad nāks vot un izvilks komandu? Par kādiem līdzekļiem un kur garantija? Var sanākt vēl lielāki mēsli nekā tagad..

     [+] [-]

, 2013-10-11 14:21, pirms 11 gadiem
san4ito rakstīja: Nu jā, gudri, gudri. Tagad parādi man tos SPĒLĒTĀJUS, kuri tagad nāks vot un izvilks komandu? Par kādiem līdzekļiem un kur garantija? Var sanākt vēl lielāki mēsli nekā tagad..
Nedomāju šo gadu,jo šis gads ir norakstāms,ja pēkšņi nenotiek kāds pasaules brīnums To saprot jebkurš,pat tādi parastie līdzjutēji kā mēs
Tālāk...
Protams risks ir jebkurā situācijā,bet nevajag pieiet tam visam ar tādu pesimismu Jo var paveikties un komanda uzplaukt Jo jautājums man tev ir tāds,vai ir jēga turpināt šādā pašā garā un neko nemainīt??? Un baidīties ka būs vēl sliktāk,jo jau šobrīd Sabres nav zemāk kur krist
Bet tā...
1.Vaneks prom kurš 7miljonus izmaksā,Millers prom 6miljoni (vismaz klīst runas arī par viņu) plus vēl kāds,jo vēl 8 spēlētajiem beidzas līgumi ar dažādām opcijām Tīri pieklājīga summa izveidojas Un gribi teikt ka nebūtu finanses ar kurām piesaistīt kādus daudz maz oke spēlētājus kas pamācītu jaunos
2.Visticamākais ši pārbūve prasīs 4,5 gadus līdz ar to paverās iespēja izvilkt kādu all-star spēlētāju draftā Jo Sabres būs vieni no pirmajiem nummuriem draftos
3.Kā jau minēju Sabres nākotne saistās ar abiem G,kas ilgtermiņā varētu kļūt par komandas līderiem
4.Patiešām tas nenotiks uzreiz,pēc mēneša,gada jo pārbūve prasa milzīgu laiku bet esmu pārliecināts ka pēc 4-5 gadiem Sabres būs reāli pretendenti uz play off

  +3 [+] [-]

, 2013-10-11 14:21, pirms 11 gadiem
Diezgan liels skumais par Rangers šogad, vismaz sākums ir drausmīgs, 2-9, tagad 0-6!