Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Daugaviņam pirmā maiņa, 20 minūtes un izlaista uzvara

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Daugaviņam pirmā maiņa, 20 minūtes un izlaista uzvara
Kaspara Daugaviņa mestā ripa tiek atvairīta
Foto: Reuters/Scanpix

Otro zaudējumu pēc kārtas Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) piedzīvojis latviešu uzbrucējs Kaspars Daugaviņš un viņa pārstāvētā Otavas "Senators", kas viesos ar 4:5 pēcspēles metienos piekāpās Ņūdžersijas "Devils".

Daniels Alfredsons ar vairākumā gūtiem vārtiem spēles vidū izvirzīja "Senators" vadībā ar 3:0, taču uzvaru Otava nenosargāja. Amizanti, ka uzvaru pamatlaikā no rokām izlaida arī "Devils". 4:4 tikai piecas sekundes pirms trešā perioda beigām, spēlējot mazākumā, panāca Džesijs Vinčesters. Pēcspēles metienos uzvaras vārti NHL debitantam Adamam Enrikam, 5:4 "Devils" uzvara.

Daugaviņš, spēlējot pirmajā maiņā kopā ar Mihaleku un Specu, sakrāja savu NHL rekordlaiku vienā spēlē – 20:15 minūtes (2:13 vairākumā, 3:54 mazākumā), punktus un soda minūtes neguva, izdarīja četrus metienus (kopā ar Alfredsonu labākais rādītājs komandā) un zaudēja visus četrus iemetienus. Kasparam spēlē neitrāls lietderības koeficients.

"Senators" decembri sākusi ļoti vāji – uzvarēta tikai viena no piecām spēlēm. Turnīra tabulā "Senators" ar 30 punktiem saglabā 8. vietu Austrumu konferencē. Nākamais mačs Otavai sestdien savā laukumā pret "Canucks", kas nupat atspēlēja trīs vārtu deficītu un ar 4:3 pēcspēles metienos pārspēja "Canadiens".

No aizvadītās dienas 12 spēlēm piecās uzvarētājs netika noskaidrots pamatlaikā. Vienā no tādām spēlēm "Blackhawks" izbraukumā ar 3:2 papildlaikā pieveica "Islanders". Uzvaras vārti Patrikam Šārpam, bet rezultātu šajā spēlē vairākumā atklāja Marians Hosa, kuram 400. vārti NHL.

NHL regulārā sezona, 8. decembris

SpēleRez.
Devils – Senators5:4 PM
Bruins – Panthers0:2
Islanders – Blackhawks2:3 P
Rangers – Lightning2:3 PM
Flyers – Penguins3:2
Blue Jackets – Predators3:4 P
Canadiens – Canucks3:4 PM
Red Wings – Coyotes5:2
Blues – Ducks4:2
Flames – Avalanche3:2
Sharks – Stars5:2
Kings – Wild2:4

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 08:03, pirms 14 gadiem
Bilde jau vienkārši izcila, lielā ripa

 +31 [+] [-]

, 2011-12-09 08:06, pirms 14 gadiem
njā...pie tāda spēles laika tākā būtu jāgūst kāds punkts,pat drīzāk jau punkti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-12-09 08:26, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: njā...pie tāda spēles laika tākā būtu jāgūst kāds punkts,pat drīzāk jau punkti...
Viņš bija ļoti tuvu tam. Stabs nebija viņa draugs. Teiksim tā, viņš vienā spēlē izdarija vairāk metienus pa vārtiem nekā Filatovs un Batlers to bija darijuši kopēji sešās spēlēs spēlējot pirmā maiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2011-12-09 08:34, pirms 14 gadiem
Bet nu uzbrucējam TĀDS spēles laiks... Tas ir izcili - treneris uzticās! Un nekas - punkti sekos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 08:41, pirms 14 gadiem
vkungs rakstīja: Viņš bija ļoti tuvu tam. Stabs nebija viņa draugs. Teiksim tā, viņš vienā spēlē izdarija vairāk metienus pa vārtiem nekā Filatovs un Batlers to bija darijuši kopēji sešās spēlēs spēlējot pirmā maiņā.
Kaspars bija 1.maiņā???
Slēpts komentārs: 232
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 08:55, pirms 14 gadiem
rapidfire rakstīja: Kaspars bija 1.maiņā???
Jā, ar Specu un Mikaleku. Batlers spēlēja ceturtā maiņā, un Nīls aizņēma Kaspara vietu trešā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-12-09 09:05, pirms 14 gadiem
bridgwater rakstīja: tu pugeli mutiti turi aiz zobiem,kamer tev vel tadu ir
Kā var turēt muti aiz zobiem, valodnieks obanais!

  -3 [+] [-]

, 2011-12-09 09:12, pirms 14 gadiem
uzvaru pamatlaikā no rokām izlaida arī "Devils". 4:4 tikai piecas sekundes pirms trešā perioda beigām "Senators" labā, spēlējot mazākumā, panāca Džesijs Vinčesters.
NEZINAAJU KA 4:4 - IR PANĀKT LABĀ!!! PANĀCA NEIZŠĶIRTU! TA KA VIRSRAKSTS NEATBILST NOTIKUMIEM LAUKUMĀ ... LABI NOSPELETS, KAS TE KO GAUSTIES!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 09:14, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Bet ko izdarīja Aņisins!!!
Kāds "Aņisins"??? Tādu hokejistu NHL nepazīstu!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-09 09:15, pirms 14 gadiem
Nu ko Lāsma, zaudēja tavi Pingvīni. Bet no otras puses Malkins izvirzījies komandas līderos un tā arī paliks līdz sezonas beigām.

     [+] [-]

, 2011-12-09 09:49, pirms 14 gadiem
Daugaviņam 20 minūtes,bet Kovi kā uzbrucējs ir bijis laukumā pat 30(!!!!)....spēli skatoties likās,ka Kovi ir visu laiku kur ripas tuvumā...Senatori izskatās,ka meklē īstos virknējumus,kuros sākt uzvarēt...

     [+] [-]

, 2011-12-09 09:52, pirms 14 gadiem
KrokodiIs rakstīja: Kāds "Aņisins"??? Tādu hokejistu NHL nepazīstu!
Pareizi... man viņi abi jūk Es protams runāju par to ko Aņisimovs izdarīja spēlē pret Tampu. Starpcitu Boltiem neveicās. Viņiem tā jau nepatīk, ka pretinieki svin savu vārtu guvumus un vēl visas trakākās svinības notiek tieši pret viņiem

  +4 [+] [-]

, 2011-12-09 09:53, pirms 14 gadiem
Mjaa, Vinchesters ka parasti no Daugavas piespeles pa stabu

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:22, pirms 14 gadiem
Hi, hī Aņisimovs laikam nesaprot kam trāpīja

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:23, pirms 14 gadiem
Nu suoper , 20 min! Pat neticejas, nu kapaa. kapaa Kaspar!

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:33, pirms 14 gadiem
232 rakstīja: Kādā maiņā Daugava šajā spēlē spēlēja? Tāpat - ar Smitu un Kondru?
izlasi rakstu un tad uzdod jautaajumu....dooh....

     [+] [-]

, 2011-12-09 10:51, pirms 14 gadiem
oho 1. mainja!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-09 10:58, pirms 14 gadiem
Bruins nu riktīgi nepaveicās - 3 vai 4 stabi, bet Pantērām divi neizteiksmīgi uzbrukumi un 2 goli (otrais tipiskais emptī nets). Ne vienmēr stiprākie uz papīra, arī stiprākie uz laukuma...

Bet, kas pa drāmu Nešvilā: 3-1 1:40 līdz 3.perioda beigām un 4-3 uzvara pagarinājumā! Cik neizteiksmīgs spēles lielākā daļa NSH sniegumā, tik "sulīgs" comebacks un ne pirmais gadījums. Laikā nāca NSH vairākums un Kosticina gūtie vārti, kas komandai OT deva psiholoģisko būstu! Pirmā uzvara pēdējās 5 mājas spēlēs!
Kāds vakar teica, ka Nešvila spēlē garlaicīgu hokeju. Es teiktu, ka viņi spēlē specifisku-pacietīgu hokeju, kas balstās uz "trim vaļiem": Vēberu, Suteru un Rinni, kuru galvenais uzdevums ir ielaist par vienu mazāk ripu. Dažreiz sanāk, dažreiz nākas arī piepalīdzēt offense: Vēberam 1(0+1; +/- 0), Suteram 2(0+2; +/- 1)
Tā tik turpināt...

Principā NSH ir jāņem 2 punkti pret "nestabilo", bet "zobaino" Pīli. Tā būs kapāšana tieša nozīmē!

     [+] [-]

, 2011-12-09 11:10, pirms 14 gadiem
Barijs Melrouzs Aņisimova izgājienu nosauca vienkārši "stupid".
Krievu spēlētāji tādi sīki provokatori vien ir... Žēl, ka tādēļ jānievelē pašu spēlētāju meistarība...

     [+] [-]

, 2011-12-09 11:29, pirms 14 gadiem
Kas Greenam noticies? Kur šamo likuši?

     [+] [-]

, 2011-12-09 11:34, pirms 14 gadiem
Viss skaidrs... Greenings DaCostas vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 11:53, pirms 14 gadiem
KrokodiIs rakstīja: Nu ko Lāsma, zaudēja tavi Pingvīni. Bet no otras puses Malkins izvirzījies komandas līderos un tā arī paliks līdz sezonas beigām.
Tu tā runā, it kā tas būtu bez maz vai pirmais viņu zaudējums un tā kā tā būtu kāda izšķiroša spēle bijusi Un kas tur liels, ka zaudēja vienu spēli? Visas komandas ik pa laikam zaudē - arī Bostonai, kas tikko bija līderos nu jau divi zaudējumi pēc kārtas. Pie tam pingvīniem nespēlēja pieci pamatsastāva spēlētāji - pie tam kādi!

Tikmēr Mihaleks apsteidzis Keselu gūto vārtu skaitā. Vismaz uz kādu brīdi Kesels vairs nerēgosies scoreru topā

Liels prieks par Daugaviņu - otrs lielākais spēles laiks starp uzbrucējiem - tā tik turpināt un gan jau arī punkti sāks krāties jo biežāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-12-09 12:11, pirms 14 gadiem
pirmā maiņa, vāu, Kaspar, turies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 12:49, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: visi Tavi texti liecina, ka Tev nav sajēgas par to, kā lietas notiek NHL.
ļoti reti gadās, ka regsezonas līderi un Prezidenta kausa īpašnieki izcīna Stenliju. Lai būtu konkrēts, atgādināšu, ka pēdējo divu regsezonu uzvarētājas Vašingtona un Vankūvera tā arī netika pie Stenlija kausa. Turklāt Minesota nav īpaši sevi parādījusi kā spēcīgu pleiofu komandu.
Un tas, ka decembrī Tu jau nosauc nākošos SC īpašniekus, skaidri parāda, ka tu esi vnk pajolis.
Bet MIN nav atkarīga no līderu (ne)spējas gūt izšķirošos vārtus, kā tie paši VAN un WSH. Tur tā lielākā atšķirība! MIN ir izcēlusies ar disciplīnu, kārtību aizsardzības līnijā. Kā vācieši tiektu: "Ordnung sit klasi!"
Nevajag nonievelēt pretinieku pēc 1/3 sezonas, kur ir sagaidāmi ir kritumi un pacēlumi. Cik smagi high-scores komandas ir cīnījušas ar aizsardzības plāna komandām un kādas tās tiek tālāk!

     [+] [-]

, 2011-12-09 12:59, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: visi Tavi texti liecina, ka Tev nav sajēgas par to, kā lietas notiek NHL.
ļoti reti gadās, ka regsezonas līderi un Prezidenta kausa īpašnieki izcīna Stenliju. Lai būtu konkrēts, atgādināšu, ka pēdējo divu regsezonu uzvarētājas Vašingtona un Vankūvera tā arī netika pie Stenlija kausa. Turklāt Minesota nav īpaši sevi parādījusi kā spēcīgu pleiofu komandu.
Tīeši šī paša iemesla dēļ Bostonas faniem arī nevajadzētu tagad pa ātru sapriecāties, jo Bostona nekur dikti tālu no Prezidenta kausa "zonas" nav! Un tas ka tāda Bostona pat drīzāk pēc sezonas rezultātiem varētu izcīnīt Prezidenta kausu liekas pat ir reālāk! Bet SC izcīņa jau ir pavisam "cita opera"!

     [+] [-]

, 2011-12-09 13:06, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tīeši šī paša iemesla dēļ Bostonas faniem arī nevajadzētu tagad pa ātru sapriecāties, jo Bostona nekur dikti tālu no Prezidenta kausa "zonas" nav! Un tas ka tāda Bostona pat drīzāk pēc sezonas rezultātiem varētu izcīnīt Prezidenta kausu liekas pat ir reālāk! Bet SC izcīņa jau ir pavisam "cita opera"!
Tāpēc jau Bostona atdeva divas spēles, lai regulētu situāciju tabulā

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 13:11, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tāpēc jau Bostona atdeva divas spēles, lai regulētu situāciju tabulā
Nevis atdeva, bet zaudēja! <----- stulba sejiņa, nemaz neatbilst

     [+] [-]

, 2011-12-09 13:21, pirms 14 gadiem
Es skatos, jūs par Bostonu esiet "mazliet" aizrunājušies Esiet tikuši pat tik tālu, ka arguments PRET vēl vienu SC ir tāds, ka Bruins varētu uzvarēt regulārajā sezonā

Es domāju, ka šobrīd vēl ir krietni par agru spriest par šo jautājumu. Uz šo brīdi Bostona izskatās lieliski, bet, nesenā vēsturē, nevienam klubam nav izdevies visu (pat ne pus) sezonu aizvadīt tik augstā, vienmērīgā līmenī, tātad ir 100% skaidrs, ka būs arī kritumi sniegumā. Pilnīgi iespējams, ka vairāki. Tās komandas, kuras rādīs spēli šī brīža Bostonas līmenī, arī būs tās, kuras cīnīsies par SC.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 13:29, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nevis atdeva, bet zaudēja! <----- stulba sejiņa, nemaz neatbilst
Nestāsti pasakas

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 13:45, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: 100 miljonus atpelna
pagaidām supernesekmīgi
Capitals baigi iebrauca ar to līgumu
pričom ta Capitals?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 14:06, pirms 14 gadiem
Visas šīs sarunas ir neauglīgas, kurš kur un ar kuru par ko spēlēs utt.Šajā ziņā piekrītu quickam.
Uz kopējā fona jāatzīmē Džozī šutauts 600. spēlē, kā arī Minesotas jaunā vārtsarga Heketa 42 seivi.3. perioda sākumā Hekets tomēr ielaiž šaibu.Starp citu, Minesota kā pirmā pārsniedz šosezon 40 punktu robežu.
Aņisimovs, protams, ir diezgan labs spēlētājs.Bet, kā jau lielākā daļa krievu, acīmredzot jau no mātes miesām iznācis ar kalašņikovu rokās.
Labi, ka puikam pietika pēc tam drosmes un veselā saprāta atvainoties.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 14:08, pirms 14 gadiem
didzeens rakstīja: izlasi rakstu un tad uzdod jautaajumu....dooh....
Informācija oriģināli neparādijās rakstā. To autors pielika tikai tad kad izlasija informāciju komentāros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 14:20, pirms 14 gadiem
Kad Radulovs sāka spēlēt NHL, gan Poils , gan Trocs vairākkārt sauca viņu uz tēju, lai iemācītu cilvēkam elementāras cieņas un pieklājības formas.Savus helikopterus un šautenes viņš var taisīt savā Krievijā vai Baškīrijā, ja viņam tā tīk.
Pēc visiem tiem bļ utt. ir skaidrs, ka arī te sportacentrā ir sastopami debili komentētāji.

     [+] [-]

, 2011-12-09 14:24, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: bļ** es rēcu par visu to NHL organizāciju, cik debila tā var būt... Radu katrā KHL spēlē šitā dara un visiem viss ir skaidrs, ka tas ir goal celebration un tā, bet NHL, kur no katras figņas ziņa jātaisa tagad Aņisimovs ir padarīts par k-kādu ļauno tēlu....

Viņi laikam domā, ka ķip krutie ir, ka reaģē uz šādu goal celebration, lai gan patiesībā tas tikai norāda, ka šie ir sīki apvainojušies ge*iņi, kas nevar pienemt zaudējumu... kā jau visa organizācija kopumā

Katrā ziņā NHL šogad uz mani nav atstājusi labu iespaidu.... kasīšanās par šitādiem sīkumiem, diskvalifikācijas spēlētājiem par normāliem spēka paņēmieniem.... WTF???
NHL šādi gājieni tiek uztverti kā ņirgāšanos par pretiniekiem. Turklāt (pieļauju gan neapzināti) Aņisimovs savu "šāvienu" raidīja tieši pret Lekavaljē

     [+] [-]

, 2011-12-09 14:25, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Kad Radulovs sāka spēlēt NHL, gan Poils , gan Trocs vairākkārt sauca viņu uz tēju, lai iemācītu cilvēkam elementāras cieņas un pieklājības formas.Savus helikopterus un šautenes viņš var taisīt savā Krievijā vai Baškīrijā, ja viņam tā tīk.
Pēc visiem tiem bļ utt. ir skaidrs, ka arī te sportacentrā ir sastopami debili komentētāji.
Šķiet, Leflēr, Tu arī citos portālos mēdz komentus atstāt?

     [+] [-]

, 2011-12-09 14:28, pirms 14 gadiem
Gnash rakstīja: Šķiet, Leflēr, Tu arī citos portālos mēdz komentus atstāt?
Vai vari konkrētāk??Par ko ir runa??

     [+] [-]

, 2011-12-09 14:29, pirms 14 gadiem
Kuļemins jau divdesmit spēles klusē, varbūt šim arī padomā kāds celebration gājiens, like stick-bazooka(uz pleciem uzlikta nūja, viņš izdara kustību it kā bazūka izšauj un viņš pats krīt atmuguriski)?

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 14:32, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Pēc visiem tiem bļ utt. ir skaidrs, ka arī te sportacentrā ir sastopami debili komentētāji.
Pēc šī arī tā spriežu.

     [+] [-]

, 2011-12-09 14:32, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Visas šīs sarunas ir neauglīgas, kurš kur un ar kuru par ko spēlēs utt.Šajā ziņā piekrītu quickam.
Uz kopējā fona jāatzīmē Džozī šutauts 600. spēlē, kā arī Minesotas jaunā vārtsarga Heketa 42 seivi.3. perioda sākumā Hekets tomēr ielaiž šaibu.Starp citu, Minesota kā pirmā pārsniedz šosezon 40 punktu robežu.
Aņisimovs, protams, ir diezgan labs spēlētājs.Bet, kā jau lielākā daļa krievu, acīmredzot jau no mātes miesām iznācis ar kalašņikovu rokās.
Labi, ka puikam pietika pēc tam drosmes un veselā saprāta atvainoties.
Kas tur ir ar to Aņisimovu? Var kāds linku iemest? Viņš tur ko kādam fakuci parādija, ka tāda cepšanās?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 14:35, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Kas tur ir ar to Aņisimovu? Var kāds linku iemest? Viņš tur ko kādam fakuci parādija, ka tāda cepšanās?
Parastais krievu gājiens, pēc gola pielika kļušku pie vaiga, it kā šautu ar šauteni.Kā par nelaimi, priekšā trāpījās Leks. Un tad arī sākās brauls.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 14:35, pirms 14 gadiem
NHL VideoCenter
Aņisimova gājiens

     [+] [-]

, 2011-12-09 14:37, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Kurš Bostonas fans esportā tad ir teicis, ka Bostona noteikti izcīnīs Stenliju?! Ir bijusi runa, ka tas ir atkal iespējams, jo Lāči kā riktīgi kapātāji ir īsta pleiofu komanda, un ir izdevies saglabāt to pašu čempionu sastāvu.
Taisni regsezonā Bostona spēlē diezgan nestabili, kad zāģu sērijas mijas ar vinningstrīkiem.
Pleyoffu ne pleyoffu komanda, bet pārējie arī plovos nestāvēs un negaidīs kamēr Bostona šos apspēlēs.... Tas Tev nav Gagarins kur viena komanda var divus gadus pēc kārtas kausu paņemt un kur par kausu tik reāli cīnās 5-6 komandas!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 14:40, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Kas tur ir ar to Aņisimovu? Var kāds linku iemest? Viņš tur ko kādam fakuci parādija, ka tāda cepšanās?
Ieej tēesennā un nospied uz TBL-NYR spēles, džeks iegrāba no visiem kam nav slinkums.Pat SS ielika labo taisno.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 14:42, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Parastais krievu gājiens, pēc gola pielika kļušku pie vaiga, it kā šautu ar šauteni.Kā par nelaimi, priekšā trāpījās Leks. Un tad arī sākās brauls.
Lekam vienkārši nepatika tapt "nošautam".... Pie tam vēl no kaut kāda krieva puses!

     [+] [-]

, 2011-12-09 14:47, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Lekam vienkārši nepatika tapt "nošautam".... Pie tam vēl no kaut kāda krieva puses!

     [+] [-]

, 2011-12-09 14:53, pirms 14 gadiem
Aņisimovs drošvien nodomāju "Nu ir vāks, man beidzās patronas"

     [+] [-]

, 2011-12-09 14:54, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Aņisimovs drošvien nodomāju "Nu ir vāks, man beidzās patronas"
Labi, ka lainsmens metās Lekam priekšā, a to vēl nevar zināt, kā viss būtu beidzies...

     [+] [-]

, 2011-12-09 14:56, pirms 14 gadiem
Spārni pēc divām vājām spēlēm pret STL,COL pagaišnakt viegli uzvarēja Fīniksu. Vēl pie tam visu salika pa plauktiņiem jau 1.trešdaļā.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 14:57, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja:
Bet vispār var jau saprast TB! Tā ir konkrēta ņirgāšanās un KHL jau ir arī viens līdzīgs somkrievs-"airētājs", kuram domāju arī ne viens vien pretinieks labprāt to "airi" atņemu un iezveltu pašam pa pieri!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 14:57, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Labi, ka lainsmens metās Lekam priekšā, a to vēl nevar zināt, kā viss būtu beidzies...
Tad Aņisimovs zinātu, ka bisi uz spēlēm pavisam noteikti nedrīkst ņemt līdzi.

     [+] [-]

, 2011-12-09 15:01, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tad Aņisimovs zinātu, ka bisi uz spēlēm pavisam noteikti nedrīkst ņemt līdzi.
Vai jāņem līdzi labi daudz patronas...

     [+] [-]

, 2011-12-09 15:12, pirms 14 gadiem
didzeens rakstīja: izlasi rakstu un tad uzdod jautaajumu....dooh....
Kad lasīju rakstu, par to rakstā nebij minēts neviens vārds. dooh.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 15:36, pirms 14 gadiem
KrokodiIs rakstīja: Nu ko Lāsma, zaudēja tavi Pingvīni. Bet no otras puses Malkins izvirzījies komandas līderos un tā arī paliks līdz sezonas beigām.
Tā es noteikti neteiktu, Malkins mēdz iedzīvoties savainojumos, un pat, ja viņš nospēlēs visu sezonu, Crosby'am būs par 20 punktiem vairāk, Pens ir viena no manām favorītkomandām, un es zinu par tevi labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 16:10, pirms 14 gadiem
Ir redzētas visādas goal celebration, bet nu šoreiz Aņisimovs aizgāja par tālu!
Vispār pirmo reizi redzu, ka kāds hokeja spēlētājs šo žestu (bisi) vērš tieši pret kādu no pretinieku komandas spēlētājiem..manuprāt tas ir ļoti rupjš un pazemojošs žests, tā ka Lekavaljē pareizi darīja,ka uzreiz metās atbildēt!!

     [+] [-]

, 2011-12-09 16:29, pirms 14 gadiem
lietotajsk rakstīja: Ir redzētas visādas goal celebration, bet nu šoreiz Aņisimovs aizgāja par tālu!
Vispār pirmo reizi redzu, ka kāds hokeja spēlētājs šo žestu (bisi) vērš tieši pret kādu no pretinieku komandas spēlētājiem..manuprāt tas ir ļoti rupjš un pazemojošs žests, tā ka Lekavaljē pareizi darīja,ka uzreiz metās atbildēt!!
Līdzīgu selebreišanu Selannē atļāvās savā debijas sezonā, tikai viņš netēmēja uz pretiniekiem, bet uz savu gaisā pasviesto cimdu.

Bet vispār var piekrist, ka tā ir necieņa pret pretiniekiem un pārspīlēta sevis izrādīšana uz citu komandas biedru fona. Hokeja pasaule ir visai konservatīva un diezgan cieši turas pie noteikta goda kodeksa, atšķirībā piemēram no futbola, kur var atskatīties visāda veida ķēmošanos, tāpēc Aņimisova izdarības vērtējamas kā bērnišķīgas un smieklīgas.

     [+] [-]

, 2011-12-09 16:49, pirms 14 gadiem
leitis ar iemeta pret Daugavu!

     [+] [-]

, 2011-12-09 16:56, pirms 14 gadiem
tā tik tureties....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 17:10, pirms 14 gadiem
flyer rakstīja: Līdzīgu selebreišanu Selannē atļāvās savā debijas sezonā, tikai viņš netēmēja uz pretiniekiem, bet uz savu gaisā pasviesto cimdu.
Jā, tā epizode ar cimda šaušanu man arī palikusi prātā,bet tikai tur atšķirībā no Aņisimova rīcības, nebija ne miņas no kāda pazemošanas. Neesmu pret celebration, ja neviens netiek pazemots!!

  -4 [+] [-]

, 2011-12-09 17:23, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Turklāt (pieļauju gan neapzināti) Aņisimovs savu "šāvienu" raidīja tieši pret Lekavaljē
Bērnudārzs,paklausoties Kino
Lai tie Lightning atbrauc uz maskavu, tam vincentam jaukā vakarā mietus saspraudīs pakaļā džeki no Čehovas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 19:02, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: ne pie kā hokeja pasaule neturas, NHL ir vienkārši bunch of pussies, kur džeki neprot zaudēt vai ''pieņemt'' citu goal celebrations... un līga, kur tagad par spēka paņēmieniem dod pa maču diskvalifikācijām....

Kāds goda kodekss tajā, ka Umarks, atcerieties, izpildīja bullīti un tad visi sāka kaunināt šo- kā tā drīkst rookijs, necieņa pret vārtsargu u.t.t. Grow up, to visai 100gadigajai organizācijai varu ieteikt!!! NHL it kā ir veču līga, kur par smilšukastes aizvainojumiem nevajadzētu sabozties un ielīst stūri un tad to saukt par k-kādu turēšanos tradīcijām..... ko ta ķiveres ieviesa, ja grib turēties pie tradīcijām..... ja turamies pie tradīcijām, ta varbūt arī two line passes vajag aizliegt atkal un vārtsargiem sejas maskas.....
Kurš nemāk zaudēt? Tampa uzvarēja spēli. Aņisimovs iemeta tukšos un tad izrādās kā nezin kāds varonis - nebūtu piespēles no partnera, nebūtu arī lielās šaušanas.

Pārējais ir tīra demagoģija. Kad apsēžas pie galda, tad arī ir jāievēro zināmas pieklājības normas, šajā gadījumā tieši tāpat.

     [+] [-]

, 2011-12-09 23:52, pirms 14 gadiem
flyer rakstīja: Līdzīgu selebreišanu Selannē atļāvās savā debijas sezonā, tikai viņš netēmēja uz pretiniekiem, bet uz savu gaisā pasviesto cimdu.

Bet vispār var piekrist, ka tā ir necieņa pret pretiniekiem un pārspīlēta sevis izrādīšana uz citu komandas biedru fona. Hokeja pasaule ir visai konservatīva un diezgan cieši turas pie noteikta goda kodeksa, atšķirībā piemēram no futbola, kur var atskatīties visāda veida ķēmošanos, tāpēc Aņimisova izdarības vērtējamas kā bērnišķīgas un smieklīgas.
Manuprāt, svinēt golu nenozīmē izrādīties, tāpat kā nepiekritu, ka kādam no Tampas vajadzēja cepties par Umarka "bullīti", par māņu kustībām un tādām lietām nevajadzētu piesieties, arī par svinēšanu, ja vien kaut kā īpaši neiesaista pretinieku. Šajā reizē pretinieks tika iesaistīts, katrs to var traktēt citādi, bet ja to salīdzina ar kulaka parādīšanu (pēc gola) vai līdzīgu izaicināšanu, ko tur brīnīties, ka maiņa izlēma iedot pa seju.