Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Betmens: "Pagaidām jautājums par NHL hokejistu dalību olimpiādē netiek izskatīts"

Rolands Eliņš

Betmens: "Pagaidām jautājums par NHL hokejistu dalību olimpiādē netiek izskatīts"
Gerijs Betmens
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) komisārs Gerijs Betmens pirms jaunās sezonas sākuma dalījies iespaidos ar medijiem par līgas attīstību un norādījis, ka vismaz pagaidām diskusijas par NHL spēlētāju dalību 2018. olimpiskajās spēlēs nav uzsāktas.

"Vai varu ko jaunu pateikt par NHL spēlētāju piedalīšanos nākamajās olimpiādēs? Nē, nevaru. Mums ir paredzētas tikšanās ar IIHF, taču tām nav nekāda sakara ar olimpisko jautājumu," skaidri norāda Gerijs Betmens. "Pagaidām mēs vispār olimpiādei nepievēršam uzmanību. Tikko esam atgriezušies no Sočiem un koncentrējamies uz savas sezonas novadīšanu."

"Olimpiskais jautājums vienkārši pagaidām nav mūsu prioritāte," saka Betmens. "Turklāt viņiem, šķiet, ir arī problēmas ar kandidātpilsētām, vismaz 2022. gada gadījumā, līdz ar to jau šobrīd izlemt par NHL spēlētāju dalību olimpiādē nav nemaz tik laba doma."

Jau Soču olimpiādē bija bažas par NHL spēlētāju piedalīšanos, un šis jautājums tika galīgi izlemts vien nepilnu gadu pirms spēļu sākuma. NHL piekrita ieviest vairākas nedēļas ilgu pārtraukumu savā kalendārā, kas lika saspiest pārējās spēles ciešāk, kas ,protams, tas nekādi atbilst klubu īpašnieku interesēm, turklāt papildu eļļu ugunī ielēja Džona Tavaresa olimpiādē gūtā nopietnā trauma (starp citu, tieši pret Latvijas izlasi). Savukārt Betmena nosauktās problēmas par 2022. gadu attiecas uz Oslo atteikšanos no savas kandidatūras, kas kā variantus atstāja tikai Pekinu un Almati. 2018. gada olimpiāde norisināsies Dienvidkorejā.

Betmens gan bija daudz pozitīvāks par iespējamo Pasaules kausa sarīkošanu, taču konkrēti vēl neko neapsolīja: "Vispirms mums jānoskaidro, vai Pasaules kauss vispār ir teorētiski sarīkojams. Mūsu nostāja ir tāda, ka nepieciešams apmierināt visu pušu intereses, ieskaitot Spēlētāju asociācijas. Svarīgi panākt, lai Pasaules kauss tiktu rīkots regulāri, proti, vienos un tajos pašos datumus, kas nodrošinās, ka arī pārējās puzles sastāvdaļas, kā piemēram, pārbaudes spēles, regulārā sezona un pārējie starptautiskie turnīri, paši sastāsies savās vietās un spēs piemēroties."

Betmens arī atzina, ka ir ļoti plaša interese par līgas paplašināšanos, taču vismaz pagaidām līga tam neesot gatava. Komisārs apsprieda arī NHL spēļu aizvadīšanu zem atklātas debess, kā tas sešas reizes notika pagājušajā sezonā, bet šoreiz būs vien divreiz: "Šādas spēles kļuvušas ļoti populāras, un komandas mums ziņo, ka tās vēlas arvien vairāk šādus pasākumus. Viņi labi zina, kādu iespaidu pareizi norganizēta spēle var atstāt uz pilsētu un līdzjutējiem, tādēļ vēlas tajā piedalīties. Nesaku, ka divas atklātās spēles sezonā ir pareizais skaitlis, tāpat kā tas nav seši. Pieļauju, ka optimālais variants ir pa vidu."

Pagaidām NHL kalendārā apstiprinātās atklātās spēles ir 1. janvāra Ziemas klasika starp Vašingtonas "Capitals" un Čikāgas "Blackhawks", kā arī 21. februāra mačs starp Sanhosē "Sharks" un Losandželosas "Kings".

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:10, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas ka tu esi apmāts ar NHL un uzskati,ka tikai viņi prot spēlēt hokeju,nenozīmē ka tā tas ir. Tāpat kā tikai to,ka visiem interesē NHL hokejs. IIHF pa šiem gadiem viņiem lāča pakalpojumu izdarīja. Un pilnībā popularizēja NHL Eiropā,padarot to par kultu. Tagad IIHF tiem vairs nav vajadzīga,jo mehānisms ir palaists. Kā arī sagrāva ES hokeja kultu paši savās mājās. 72 gadā NHL arī domāja,ka ir pasaules naba,bet redz kā iznāca.
Es neesmu apmāts, vēl vairāk - es hokeju vairs gandrīz vispār neskatos, t.i., skatos tikai tad kad neko citu nerāda.

Par NHL dominanci runājot - viņiem nekas vairs nebūs jāpierāda. Viņi vienkārši nespēlēs IIHF turnīros, rīkos savus, kur būs savi noteikumi, lai uzvarētu pareizās komandas (nu ja ne katru reizi, tad vairākumā gadījumu), tieši tā kā tas bija 2004. gadā.

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:10, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Kam tas būs interesanti? Harlamovam, Abragam un vēl saujiņai tādu pašu Eirohokeja fanu?

Pa lielam uz PČ/OS brauc 2 iemeslu dēļ - atbalstīt savējos un paskatīties uz superstāriem (un savējos uz superstāru fona). Ja tur spēlēs DEL, SM-Liiga, SEL, KHL spēlētāji, tad liela daļa (lielākā) tagadējo skatītāju nedosies uz šiem turnīriem.

Tāpat šāda pieeja nevis vājinās NHL, bet stiprinās - tā kā tas bija pirms gadiem kādiem 15 un senāk.
Jā un ES hokejs tuvu nav populārs,tas ir viens no iemesliem stagnācijai.
Lielākā daļā ES valstu par to pat nenojauš. Tā kā tā niša pa lielam ir brīva un daudzsološa,tai ir milzīgs potenciāls. Vajag tikai strādāt.
Eiropā ir tikai futbols,viss parējis .....

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:13, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Kam tas būs interesanti? Harlamovam, Abragam un vēl saujiņai tādu pašu Eirohokeja fanu?

Pa lielam uz PČ/OS brauc 2 iemeslu dēļ - atbalstīt savējos un paskatīties uz superstāriem (un savējos uz superstāru fona). Ja tur spēlēs DEL, SM-Liiga, SEL, KHL spēlētāji, tad liela daļa (lielākā) tagadējo skatītāju nedosies uz šiem turnīriem.

Tāpat šāda pieeja nevis vājinās NHL, bet stiprinās - tā kā tas bija pirms gadiem kādiem 15 un senāk.
nu jau Tu drusku pārspīlē!

pirmkārt, brauc savējos atbalstīt, tie "superstāri" (Pasaules čempjos jau tādi ir daži) ir tikai pievienotā vērtība. Bez tam, arī katrā Eiropas līgā ar savi "superstāri" - spēlētāji, kurus vietējie fani ļoti labi zina, un kurus nāk atbalstīt uz spēlēm diendienā.

protams, bez NHL spēlētājiem popularitāte kristos, bet nu teikt, ka ..tad liela daļa (lielākā) tagadējo skatītāju nedosies uz šiem turnīriem ir tukša iršana.

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:17, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Dānijā hokejs ir tīri labs, to arī Čempionu līgā redzam. Tu pārāk spied uz laikapstākļiem. Šveicē, ja vien neesi augstu kalnos, klimats ir apmēram kā Bulgārijas kūrortos
Dānijā ziemas sports ir margināls. Hokejs ir neproporcionāli zemā līmenī attiecībā pret iedzīvotāju skaitu, ekonomikas lielumu un hokeja tradīcijām citur Ziemeļvalstīs.

Dānija netika salīdzināta ar Ķīnu, bet gan ar daudzu cilvēku priekšstatu par Dāniju kā kaut ko identisku Zviedrijai vai Somijai, jo "tak ir krusts uz karoga un Skandināvija".

Ziemas sporta veidi ir vistiešākajā veidā atkarīgi no klimata, tādēļ ir jāiedziļinās reģionālās klimata atšķirībās.

Par Šveici tu dzen 100% sūdu.

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:17, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā un ES hokejs tuvu nav populārs,tas ir viens no iemesliem stagnācijai.
Lielākā daļā ES valstu par to pat nenojauš. Tā kā tā niša pa lielam ir brīva un daudzsološa,tai ir milzīgs potenciāls. Vajag tikai strādāt.
Eiropā ir tikai futbols,viss parējis .....
Ilūzija, ka Eiropā var spēlēt hokeju... Siltajos reģionos tas vispār ir nereāli.

NHL piemērs, ka pat tuksnesī spēlē nav aktuāls, jo tur ir MILZĪGI ieguldījumi, salīdzinoši laba atdeve un pats turnīrs ir MAX komercializēts. Tā ir biznesa mašīna. Eiropā tādas ir tika TOP futbola čempionātiem.

P.S. Eiropā bez futbola ir arī regbijs un basketbols. Turklāt lielākajā daļā tās teritorijas kurā tu domā, ka varētu būt IIHF tirgus, populārs ir cits hokejs - uz zāles un ar bumbiņu.

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:22, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Es neesmu apmāts, vēl vairāk - es hokeju vairs gandrīz vispār neskatos, t.i., skatos tikai tad kad neko citu nerāda.

Par NHL dominanci runājot - viņiem nekas vairs nebūs jāpierāda. Viņi vienkārši nespēlēs IIHF turnīros, rīkos savus, kur būs savi noteikumi, lai uzvarētu pareizās komandas (nu ja ne katru reizi, tad vairākumā gadījumu), tieši tā kā tas bija 2004. gadā.
Un ko tu tagad gribi pateikt ? Ka Eiropa nevar attīstīt hokeju principā ?
Jo ir NHL un visi pārējie stāv malā ? Katrs kas seko hokejam apjēdz,kas ir NHL un kur ir to vieta barības ķēdē. Bet tas nenozīmē,ka nevar mēģināt to pārraut. Vai izdotos,tas jau ir cits jautājums.
Un pirmais solis tam,būtu sākt popularizēt Eiropas hokeju pašmājās.
Nevis ar atplēstu muti lūkoties okeāna otrā pusē.

Ar ko tad NHL ir tik pievilcīgs ? Kādam rūp klubi ? Vai vairāk interesē pašmāju spēlētāju gaitas tajos klubos ? To ka ASV prot izreklamēt pat .....,šaubu nav. Un vajag mācīties no tiem,kā savā laikā tie daudz ko ņēma no Eiropas hokeja. Kāpēc par zvaigzni spēlētāju spēj pataisīt tikai NHL cehs ? Kā tie tika pie tās kvalitātes zīmoga ? Tagad pat PČ un OS labi spēlējot nav iespējams sev iegūt kādus laurus.
Kā tā ? NHL spēlētājs atbraucot uz Eiropu uzreiz uz robežas zaudē talantu.
Kā tas var būt ?
Ja tas labi spēlē Eiropā,tad tas jau ir NHL meistars. Ja slikti,tad tas jau ir izbrāķētais nejēga. Viss vienkārši.
NHL vairs nedos klubu līmenī īstu cīņu ar ES klubiem. 72 gada pietika. Mācās no savām kļūdām. Netaisās vairs laurus dalīt un reklamēt ES hokeju.Savukārt ES hokejs neko nemācās,stagnē un stagnē, samierinoties ar fermas statusu. Pataisot sevi par NHL atkritumu līgām.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-09 12:25, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Un ko tu tagad gribi pateikt ? Ka Eiropa nevar attīstīt hokeju principā ?
Jo ir NHL un visi pārējie stāv malā ? Katrs kas seko hokejam apjēdz,kas ir NHL un kur ir to vieta barības ķēdē. Bet tas nenozīmē,ka nevar mēģināt to pārraut. Vai izdotos,tas jau ir cits jautājums.
Un pirmais solis tam,būtu sākt popularizēt Eiropas hokeju pašmājās.
Nevis ar atplēstu muti lūkoties okeāna otrā pusē.

Ar ko tad NHL ir tik pievilcīgs ? Kādam rūp klubi ? Vai vairāk interesē pašmāju spēlētāju gaitas tajos klubos ? To ka ASV prot izreklamēt pat .....,šaubu nav. Un vajag mācīties no tiem,kā savā laikā tie daudz ko ņēma no Eiropas hokeja.
Hokejs nav visas Eiropas sporta veids. Rietumeiropai, Dienvideiropai ar to vispār ir mazs sakars.

Iedzīvotāju bāze Eiropas hokejam ir vismaz 2x mazāka nekā Ziemeļamerikā, arī ekonomika ir proporcionāli mazāka. Turklāt vēsturiskais nacionālisms un vienota tirgus trūkums to visu padara vēl mazāk interesantu no ekonomikas viedokļa.

Tikai galīgā ilgtermiņa perspektīvā var sapņot par kaut ko konkurētspējīgu. Kad valstsnācijas neeksistēs un OS startēsim zem Eiropas karoga.

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:30, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Un ko tu tagad gribi pateikt ? Ka Eiropa nevar attīstīt hokeju principā ?
Jo ir NHL un visi pārējie stāv malā ? Katrs kas seko hokejam apjēdz,kas ir NHL un kur ir to vieta barības ķēdē. Bet tas nenozīmē,ka nevar mēģināt to pārraut. Vai izdotos,tas jau ir cits jautājums.
Un pirmais solis tam,būtu sākt popularizēt Eiropas hokeju pašmājās.
Nevis ar atplēstu muti lūkoties okeāna otrā pusē.

Ar ko tad NHL ir tik pievilcīgs ? Kādam rūp klubi ? Vai vairāk interesē pašmāju spēlētāju gaitas tajos klubos ? To ka ASV prot izreklamēt pat .....,šaubu nav. Un vajag mācīties no tiem,kā savā laikā tie daudz ko ņēma no Eiropas hokeja. Kāpēc par zvaigzni spēlētāju spēj pataisīt tikai NHL cehs ? Kā tie tika pie tās kvalitātes zīmoga ? Tagad pat PČ un OS labi spēlējot nav iespējams sev iegūt kādus laurus.
Kā tā ? NHL spēlētājs atbraucot uz Eiropu uzreiz uz robežas zaudē talantu.
Kā tas var būt ?
Ja tas labi spēlē Eiropā,tad tas jau ir NHL meistars. Ja slikti,tad tas jau ir izbrāķētais nejēga. Viss vienkārši.
NHL vairs nedos klubu līmenī īstu cīņu ar ES klubiem. 72 gada pietika. Mācās no savām kļūdām. Netaisās vairs laurus dalīt un reklamēt ES hokeju.Savukārt ES hokejs neko nemācās,stagnē un stagnē, samierinoties ar fermas statusu. Pataisot sevi par NHL atkritumu līgām.
Starp citu, pagaidām visu saki tikai tu, es norādu uz to, ka, lai hokejs Eiropā būtu nopietns pretarguments hokejam ZAmerikā VISOS parametros, ir jāiegulda MILZĪGI līdzekļi, ko šaubos vai kāds darīs, tāpēc idejas par "vietas ierādīšanu NHL" uz šo brīdi ir smieklīgas.

Par spēles līmeni, attieksmi utt. es NEKO neesmu teicis. Tāpat kā nevajag man piesiet NHL superfana birku, kurš neredz neko citu. Redzu un DAUDZ plašāk nekā tu.

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:30, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Hokejs nav visas Eiropas sporta veids. Rietumeiropai, Dienvideiropai ar to vispār ir mazs sakars.

Iedzīvotāju bāze Eiropas hokejam ir vismaz 2x mazāka nekā Ziemeļamerikā, arī ekonomika ir proporcionāli mazāka. Turklāt vēsturiskais nacionālisms un vienota tirgus trūkums to visu padara vēl mazāk interesantu no ekonomikas viedokļa.Bet vieglāk jau ir palūkoties jau uz gatavo,okeāna otrā pusē. Lai pat ar sērkociņiem acīs divos naktī.

Tikai galīgā ilgtermiņa perspektīvā var sapņot par kaut ko konkurētspējīgu. Kad valstsnācijas neeksistēs un OS startēsim zem Eiropas karoga.
Tieši tā,pilnībā piekrītu. Eiropas hokejs Eiropā tuvu nav populārs,izņemot dažas valstis. Tur ir milzīgs poligons un perspektīva,vajag tikai strādāt.
Bet vieglāk jau lūkoties uz gatavu produktu okeāna otrā pusē,lai arī ar sērkociņiem acīs,divos naktī.
Pridurki pat videospēli nevar izlaist,lai kaut cik vairāk popularizēt hokeju bērnu acīs. Tiem nākas dragāt NHL ar visādiem Morozām LV izlasē utt

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:37, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Starp citu, pagaidām visu saki tikai tu, es norādu uz to, ka, lai hokejs Eiropā būtu nopietns pretarguments hokejam ZAmerikā VISOS parametros, ir jāiegulda MILZĪGI līdzekļi, ko šaubos vai kāds darīs, tāpēc idejas par "vietas ierādīšanu NHL" uz šo brīdi ir smieklīgas.

Par spēles līmeni, attieksmi utt. es NEKO neesmu teicis. Tāpat kā nevajag man piesiet NHL superfana birku, kurš neredz neko citu. Redzu un DAUDZ plašāk nekā tu.
Nu, labi - tad provokatīvs jautājums Tev - ko Tu darītu Fāzela vietā? Kādas radikālas izmaiņās? Atstātu visu kā ir?

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:38, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tieši tā,pilnībā piekrītu. Eiropas hokejs Eiropā tuvu nav populārs,izņemot dažas valstis. Tur ir milzīgs poligons un perspektīva,vajag tikai strādāt.
Bet vieglāk jau lūkoties uz gatavu produktu okeāna otrā pusē,lai arī ar sērkociņiem acīs,divos naktī.
Pridurki pat videospēli nevar izlaist,lai kaut cik vairāk popularizēt hokeju bērnu acīs. Tiem nākas dragāt NHL ar visādiem Morozām LV izlasē utt
Hokejs ir populārs Ziemeļeiropā, Centrāleiropā, Austrumeiropā. Tās nav dažas valstis, tas ir bars valstu.

Problēma jau ir tajā, ka zviedru līgu skatās tikai zviedri, somu - somi, utt.

Saskaitot kopējo apmeklētāju skaitu pa visām līgām, sanāk padsmit miljoni, kas atpaliek no NHL, taču ne gaismas gadus.

Tas šķērslis ir Eiropas hokeja apvienošana, ko neviens nevēlas darīt. Pat krievi ar saviem naftas un gāzes miljardiem to nespēj izdarīt.

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:39, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Starp citu, pagaidām visu saki tikai tu, es norādu uz to, ka, lai hokejs Eiropā būtu nopietns pretarguments hokejam ZAmerikā VISOS parametros, ir jāiegulda MILZĪGI līdzekļi, ko šaubos vai kāds darīs, tāpēc idejas par "vietas ierādīšanu NHL" uz šo brīdi ir smieklīgas.

Par spēles līmeni, attieksmi utt. es NEKO neesmu teicis. Tāpat kā nevajag man piesiet NHL superfana birku, kurš neredz neko citu. Redzu un DAUDZ plašāk nekā tu.
Es jau arī minu tikai teorijā. Skaidri apzinoties,ka nekas no tā netiks darīts.
NHL atradīs piedāvājumu IIHF ar kuru tie kaut cik būs apmierināti un turpinās vadīt lielo kuģi ar nosaukumu pasaules hokejs.
NHL tikai nostiprinās savas pozīcijas un popularitāti atstumjot Eiropas hokeju vēl tālāk uz perifēriju,tās nostūriem.
IIHF tiks atņemts liels kušķis $,ko tie rausa uz NHL rēķina,rīkojot OS. Un katrs saņems pēc nopelniem. NHL laimīgi,krievi arī,jo varēs vērt OS medaļu kontu vaļā. IIHF būdā !

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:42, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Hokejs ir populārs Ziemeļeiropā, Centrāleiropā, Austrumeiropā. Tās nav dažas valstis, tas ir bars valstu.

Problēma jau ir tajā, ka zviedru līgu skatās tikai zviedri, somu - somi, utt.

Saskaitot kopējo apmeklētāju skaitu pa visām līgām, sanāk padsmit miljoni, kas atpaliek no NHL, taču ne gaismas gadus.

Tas šķērslis ir Eiropas hokeja apvienošana, ko neviens nevēlas darīt. Pat krievi ar saviem naftas un gāzes miljardiem to nespēj izdarīt.
Ko viņi var izdarīt,ja no vienas puses Tretjaks un veco stagnātu sprunguļi,kurus tie liek riteņos. No otras citu federāciju nevēlēšanās un neuzticība ? Nu tik vien iznāk,kā naudu vējā izmest,pastilojot ES robežās.
+ Vēl mūžīka Ivanu vēlme sēdēt uz visiem krēsliem vienlaikus.
Līga,izlase un katrs sētas turnīrs. Jo vairāk tie dabū pa purnu lielajos turnīros,jo lielāks izmisums un haoss tos skar.Jo vēl haotiskāk tie spēj spriest. Triecien pa purnu Sočos tur vispār augstajos krēslos sašūpoja pēdējās smadzeņu paliekas daudziem.

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:49, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, labi - tad provokatīvs jautājums Tev - ko Tu darītu Fāzela vietā? Kādas radikālas izmaiņās? Atstātu visu kā ir?
Jā un Fāzela situācija tik tiešām nav apskaužama. Un ko kāds cits viņa vietā spētu iesākt labāk,var tik minēt.Un atkal tikai viena iemesla pēc,jo ES nav vienots hokejs un federācijas. Katrs grib vilkt deķīti uz savu pusi. Fāzels grib iztapt visiem un ir tur kur ir.

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:51, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko viņi var izdarīt,ja no vienas puses Tretjaks un veco stagnātu sprunguļi,kurus tie liek riteņos. No otras citu federāciju nevēlēšanās un neuzticība ? Nu tik vien iznāk,kā naudu vējā izmest,pastilojot ES robežās.
+ Vēl mūžīka Ivanu vēlme sēdēt uz visiem krēsliem vienlaikus.
Līga,izlase un katrs sētas turnīrs. Jo vairāk tie dabū pa purnu lielajos turnīros,jo lielāks izmisums un haoss tos skar.Jo vēl haotiskāk tie spēj spriest. Triecien pa purnu Sočos tur vispār augstajos krēslos sašūpoja pēdējās smadzeņu paliekas daudziem.
Tur jau tā lieta, ka tas ir neīstenojams pasākums šobrīd.

Tam pietuvināties varētu tikai tad, ja krievi paši atmestu savas nacionālās ambīcijas, Tālo Austrumu klubus, mazos Krievijas šķūņus (Jugra, utt.), bet tad atkal zustu visa jēga no KHL.

Dabiski un brīvā tirgus apstākļos tas šobrīd ir galīgs fantāziju līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-09 14:42, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Tad kāpēc Honkongā hokejs atīstās, bet pārējā Ķīnā - nē? Itkā HK ir Ķīnas dienvidos!


Tu runā par komandu, kas sīvi cīnās ar arābiem, šeit diskusija ir par elites līmeņa profesionālu hokeju un konkurenci ar NHL.

     [+] [-]

, 2014-10-09 14:55, pirms 10 gadiem
uh cik skarbi visi izsakās...
tikai neaizmirstiet , ka hokejs nav sācies šajā gadsimtā...
un IIHF ar NHL ir bijusi vienmēr karā...tagad protams NHL ir cara vietā un diktē noteikumus...bet bija laiki kad IIHF diktēja un noteica...atmiņa īsa vai jauni vēl esat?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-09 15:02, pirms 10 gadiem
Ne pa tēmu, bet ja kāds nav lasijis, tad Johansens, tas kuram CSKA piedāvāja 5 milj sezonā, ar Kolumbusu parakstija 3 gadu līgumu par 12 milj.
Tas tā starp citu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-09 16:25, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Ne, es salīdzināju Ķīnas dienvidus ar ziemeļiem. HK ir pat sieviešu līga, kas nav Latvijā! Un tur nav sniega
Neblamējies, Volx. Paskaties, kas pēdējo 50 gadu laikā ir uzvarējis Ķīnas čempionātā un kur spēlē Āzijas līgas komanda. Viss ziemeļos/ziemeļaustrumos.

Hongkonga ir maza baktērijkultūra, kādas ir arī Tuvajos Austrumos vai Meksikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-09 17:31, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Neblamējies, Volx. Paskaties, kas pēdējo 50 gadu laikā ir uzvarējis Ķīnas čempionātā un kur spēlē Āzijas līgas komanda. Viss ziemeļos/ziemeļaustrumos.

Hongkonga ir maza baktērijkultūra, kādas ir arī Tuvajos Austrumos vai Meksikā.
China Dragons šosezon mājas spēles aizvada 3 dažādās pilsētās - Šanhajā, Kvikvihalā un Harbinā.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-09 20:06, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Fāzela vietā vajag veci ar p.utiem. Bet tur tādi vanskari vien ir.
Eiropas hokeju pārdod par kripatām. Ar NHL ir jācīnās ar viņu metodi.
Nerespektējot tos.Piesakot tiem "karu". Bet tur zarniņa par īsu.
ZA hokejam nav vajadzīgs Eiropas hokejs,tā attīstība. Modelis audzēt NHL zvaigznes un tirgot tās par grašiem ir aplams. Eiropas hokejs tāda liela ferma priekš NHL ir un paliks,ja nekas netiks darīts. Bet tur patiesībā nav tikai IIHF un Fāzels. Visu ES un Rus hokeja federācijas nevar un negrib veidot ko vienotu un progresīvu. Tā ČL ir bezjēdzīgs turnīrs,pa lielam tāpat kā KHL. Ja kādreiz bija cerība uz KHL,tad tagad tās nav. Tāda biezo rotaļlieta,nekas vairāk,kura ir biedra Tretjaka un Rus valdības vadāma.
Kura neatkarīga nav un nebūs.

Vienīgais ko manā skatījumā IIHF varētu darīt,OS nelaist spēlētājus no NHL un Ziemeļamerikā spēlējošos. Veidojot to turnīru no Eiropā spēlējošajiem. Tad tas kaut cik būtu interesants,lai arī ne augstākās raudzes.Ceļot kaut cik Eiropā spēlējošo hokejistu prestižu.
Atmodies ,jo praktiski visi krievu hokeja spečuki atzīst PK un uzskata ,ka tas ir ļoti svarīgs hokeja turnīrs un ,ka tam tiks pakārtota KHL sezona,tas nozīmē ,ka 2016 gadā KHL sezona sāksies vēlāk.

     [+] [-]

, 2014-10-09 20:26, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: China Dragons šosezon mājas spēles aizvada 3 dažādās pilsētās - Šanhajā, Kvikvihalā un Harbinā.
Jā, 2 pilsētas Mandžūrijā, 1 ziemeļaustrumos.