Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Betmens: "Pagaidām jautājums par NHL hokejistu dalību olimpiādē netiek izskatīts"

Rolands Eliņš

Betmens: "Pagaidām jautājums par NHL hokejistu dalību olimpiādē netiek izskatīts"
Gerijs Betmens
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) komisārs Gerijs Betmens pirms jaunās sezonas sākuma dalījies iespaidos ar medijiem par līgas attīstību un norādījis, ka vismaz pagaidām diskusijas par NHL spēlētāju dalību 2018. olimpiskajās spēlēs nav uzsāktas.

"Vai varu ko jaunu pateikt par NHL spēlētāju piedalīšanos nākamajās olimpiādēs? Nē, nevaru. Mums ir paredzētas tikšanās ar IIHF, taču tām nav nekāda sakara ar olimpisko jautājumu," skaidri norāda Gerijs Betmens. "Pagaidām mēs vispār olimpiādei nepievēršam uzmanību. Tikko esam atgriezušies no Sočiem un koncentrējamies uz savas sezonas novadīšanu."

"Olimpiskais jautājums vienkārši pagaidām nav mūsu prioritāte," saka Betmens. "Turklāt viņiem, šķiet, ir arī problēmas ar kandidātpilsētām, vismaz 2022. gada gadījumā, līdz ar to jau šobrīd izlemt par NHL spēlētāju dalību olimpiādē nav nemaz tik laba doma."

Jau Soču olimpiādē bija bažas par NHL spēlētāju piedalīšanos, un šis jautājums tika galīgi izlemts vien nepilnu gadu pirms spēļu sākuma. NHL piekrita ieviest vairākas nedēļas ilgu pārtraukumu savā kalendārā, kas lika saspiest pārējās spēles ciešāk, kas ,protams, tas nekādi atbilst klubu īpašnieku interesēm, turklāt papildu eļļu ugunī ielēja Džona Tavaresa olimpiādē gūtā nopietnā trauma (starp citu, tieši pret Latvijas izlasi). Savukārt Betmena nosauktās problēmas par 2022. gadu attiecas uz Oslo atteikšanos no savas kandidatūras, kas kā variantus atstāja tikai Pekinu un Almati. 2018. gada olimpiāde norisināsies Dienvidkorejā.

Betmens gan bija daudz pozitīvāks par iespējamo Pasaules kausa sarīkošanu, taču konkrēti vēl neko neapsolīja: "Vispirms mums jānoskaidro, vai Pasaules kauss vispār ir teorētiski sarīkojams. Mūsu nostāja ir tāda, ka nepieciešams apmierināt visu pušu intereses, ieskaitot Spēlētāju asociācijas. Svarīgi panākt, lai Pasaules kauss tiktu rīkots regulāri, proti, vienos un tajos pašos datumus, kas nodrošinās, ka arī pārējās puzles sastāvdaļas, kā piemēram, pārbaudes spēles, regulārā sezona un pārējie starptautiskie turnīri, paši sastāsies savās vietās un spēs piemēroties."

Betmens arī atzina, ka ir ļoti plaša interese par līgas paplašināšanos, taču vismaz pagaidām līga tam neesot gatava. Komisārs apsprieda arī NHL spēļu aizvadīšanu zem atklātas debess, kā tas sešas reizes notika pagājušajā sezonā, bet šoreiz būs vien divreiz: "Šādas spēles kļuvušas ļoti populāras, un komandas mums ziņo, ka tās vēlas arvien vairāk šādus pasākumus. Viņi labi zina, kādu iespaidu pareizi norganizēta spēle var atstāt uz pilsētu un līdzjutējiem, tādēļ vēlas tajā piedalīties. Nesaku, ka divas atklātās spēles sezonā ir pareizais skaitlis, tāpat kā tas nav seši. Pieļauju, ka optimālais variants ir pa vidu."

Pagaidām NHL kalendārā apstiprinātās atklātās spēles ir 1. janvāra Ziemas klasika starp Vašingtonas "Capitals" un Čikāgas "Blackhawks", kā arī 21. februāra mačs starp Sanhosē "Sharks" un Losandželosas "Kings".

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

1 2 61 komentārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-09 09:37, pirms 10 gadiem
Atgriezīsimies 30 gadus vecā pagātnē, kad PČ un OS spēlēja "amatieri" un tikai Kanādas kausā vai atsevišķās Supersērijās bija iespēja uzspēlēt ar "Ziemeļamerikas profiem".

  -2 [+] [-]

, 2014-10-09 09:42, pirms 10 gadiem
LTG rakstīja: Kur ta tys NHL lyksīs, naudys vādzās i NHL reklamāt, beiguos vāl poši atskrīss
Kā NHL hokejistu dalība palīdz reklamēt NHL?

Tu zini, ka pa lielam, viss tas PASAULES tirgus, kas NHL varētu būt, tas viņiem arī ir pilnīgi apgūts, t.i., no valstīm, kur hokejs ir gana skatīts? Tur kur to neskatās, tur i neskatīsies, ne NHL, ne OS hokeja turnīru.

NHL lielākā problēma sava produkta popularizēšanā ir Dienvidu štatu iesaiste, t.i., ar to jau gadus 20 nodarbojas, taču ar ĻOTI dažādiem panākumiem. NHL ir jāpanāk, lai arī tādos izteikti karstajos štatos, kur lielajās pilsētas ir liela daļa afroamerikāņu, sāktu regulāri un daudz nākt uz hokeju, tikai tad viņiem būs kkādas iespējas uz izaugsmi.
Ko viņiem mainīs, teiksim, ja, teiksim, kādā Eiropā viņiem pēc OS turnīra parādīsies kādi nu... 5 tūkstoši jaunu skatītāju (vairāk nebūs, jo, kā jau teicu, viss tāpat jau ir paņemts, kas paņemams)?

     [+] [-]

, 2014-10-09 09:46, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Atgriezīsimies 30 gadus vecā pagātnē, kad PČ un OS spēlēja "amatieri" un tikai Kanādas kausā vai atsevišķās Supersērijās bija iespēja uzspēlēt ar "Ziemeļamerikas profiem".
tā jau nu gluži nebija - tāpat Kanādas izlasē bij NHL spēlētāji, no tiem laikiem īpaši prātā ir iekritis Marcels Dions - piemēram, viņš bieži spēlēja PČ, bet bija gana zināms NHL špīleris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-09 09:48, pirms 10 gadiem
Es nesaprotu ko viņi te māžojās! Par tādiem textiem vien to bodīti "NHL" vajadzētu aizklapēt.

Olimpiskajāi komitejai vajag aizsūtīt vienu vēstuli uz ASV ar textu "Ja jūsu hokeja līga liks šķēršļus hokejistiem piedalīties olimpiskajās spēlēs, tad ASV nākamās olimpiskās spēles nepārstāvēs."

Viss tiktu atrisināts nedēļas laikā un vairs nevienu tādu rakstu neredzētu. Tieši kā Starptautiskā basketbola federācija izdarīja ar Krieviju un VTB, risinājums tikai atrasts momentāli.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-09 09:49, pirms 10 gadiem
Tā kā nākošās 2 OS būs Āzijā, attiecīgi spēļu laiki būs ne visai izdevīgi ZA televīzijām, tāpēc ienākumi no TV būs mazāki kā viņi gribētu. Attiecīgi viņiem izdevīgāk ir nepārtraukt regulāro sezonu. Vai arī no IIHF puses jāsaņem tāds piedāvājums, no kura būtu grūti atteikties.

     [+] [-]

, 2014-10-09 09:51, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Kā NHL hokejistu dalība palīdz reklamēt NHL?

Tu zini, ka pa lielam, viss tas PASAULES tirgus, kas NHL varētu būt, tas viņiem arī ir pilnīgi apgūts, t.i., no valstīm, kur hokejs ir gana skatīts? Tur kur to neskatās, tur i neskatīsies, ne NHL, ne OS hokeja turnīru.

NHL lielākā problēma sava produkta popularizēšanā ir Dienvidu štatu iesaiste, t.i., ar to jau gadus 20 nodarbojas, taču ar ĻOTI dažādiem panākumiem. NHL ir jāpanāk, lai arī tādos izteikti karstajos štatos, kur lielajās pilsētas ir liela daļa afroamerikāņu, sāktu regulāri un daudz nākt uz hokeju, tikai tad viņiem būs kkādas iespējas uz izaugsmi.
Ko viņiem mainīs, teiksim, ja, teiksim, kādā Eiropā viņiem pēc OS turnīra parādīsies kādi nu... 5 tūkstoši jaunu skatītāju (vairāk nebūs, jo, kā jau teicu, viss tāpat jau ir paņemts, kas paņemams)?
nu ne gluži Tev piekritīšu... ir jau, piemēram, vēl Pasaules "lielais" tirgus - Ķīna. Tas, ka šobrīd var teikt, ka Ķīna un hokejs ir savstarpēji nesavienojamas lietas, nenozīmē, kā tā būs arī nākotnē. (atceries, piemēram, Horvātiju - kas bija Horvātija un hokejs pirms gadiem 20 un kā tut hokeja SKATĪŠANĀS popularitāte ir augusi šobrīd).
Vēl par Ķīnu piebilstot: ar pietiekami lielu varbūtību 2022.g. Ziemas OS būs Ķīnā (kaut kā ķinas izredzes salīdzinot ar Kazahstānu izskatās krietni lielākas...) - arī pietiekami interesants arguments...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-09 09:57, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nu ne gluži Tev piekritīšu... ir jau, piemēram, vēl Pasaules "lielais" tirgus - Ķīna. Tas, ka šobrīd var teikt, ka Ķīna un hokejs ir savstarpēji nesavienojamas lietas, nenozīmē, kā tā būs arī nākotnē. (atceries, piemēram, Horvātiju - kas bija Horvātija un hokejs pirms gadiem 20 un kā tut hokeja SKATĪŠANĀS popularitāte ir augusi šobrīd).
Vēl par Ķīnu piebilstot: ar pietiekami lielu varbūtību 2022.g. Ziemas OS būs Ķīnā (kaut kā ķinas izredzes salīdzinot ar Kazahstānu izskatās krietni lielākas...) - arī pietiekami interesants arguments...
Ķīna ir atsevišķs stāsts, proti, lai Ķīnā dabūtu hokeju, tad arī tur uz vietas ir jāstrādā. Jātaisa kkāda čainīzeru līga ar NHL atbalstu, jāsauc spēlētāji utt.
Turklāt, kā rāda citu vadošo līgu pieredze, tad ķīniešiem sveši sporti nav diez ko pieņemami un komandas sporti kā tādi nav populāri.

Tas, ka kāds paspēlēs OS, NEVIENAM NEKO NEMAINĪS, ne Eiropā, ne VĒL JO VAIRĀK Ķīnā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:12, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Ķīna ir atsevišķs stāsts, proti, lai Ķīnā dabūtu hokeju, tad arī tur uz vietas ir jāstrādā. Jātaisa kkāda čainīzeru līga ar NHL atbalstu, jāsauc spēlētāji utt.
Turklāt, kā rāda citu vadošo līgu pieredze, tad ķīniešiem sveši sporti nav diez ko pieņemami un komandas sporti kā tādi nav populāri.

Tas, ka kāds paspēlēs OS, NEVIENAM NEKO NEMAINĪS, ne Eiropā, ne VĒL JO VAIRĀK Ķīnā.
un atkal Tev ne gluži piekritīšu. Pirmkārt, par Ķīnu - kas tad ir/bija pašā Ķīnā populārākie ķīniešu sportisti - Jao Mins (basketbols) un Dings Junhui (snūkers). Teiksi, baigie Ķinas tradicionālie sporti? Tāpat - cik n-tos miljonus par suvenīriem katru gadu tur izceļ, piemēram, Manchester United (labi, futene ir no citas planētas, bet nu tas ir komandas sports šā vai tā )

Par OS: jā, protams, OS Korejā diži neko nemainīs - tur es Tev piekrītu. Taču - 2022.g. Ķīna (protams, ja OS tur notiks) - tas jau ir cits stāsts. Tā ir UNIKĀLA iespēja promotēt NHL savu produkti šajā MILZĪGAJĀ tirgū. Protams, ar pliku dalību vien nekas nemainīsies, taču tā ir fantastiska iespēja izmantot šo pasākumu, lai NHL tur popularizētu. Jebkurā gadījumā, uz to brīdi (pateicoties tieši OS) Ķīnā par hokeju būs visu lielākā interese kāda jebkad ir bijusi - ja NHL grib jaunus tirgus, tad tā viņiem būs jāzimanto, jo otras tādas tik drīz nebūs...

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:23, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: un atkal Tev ne gluži piekritīšu. Pirmkārt, par Ķīnu - kas tad ir/bija pašā Ķīnā populārākie ķīniešu sportisti - Jao Mins (basketbols) un Dings Junhui (snūkers). Teiksi, baigie Ķinas tradicionālie sporti? Tāpat - cik n-tos miljonus par suvenīriem katru gadu tur izceļ, piemēram, Manchester United (labi, futene ir no citas planētas, bet nu tas ir komandas sports šā vai tā )

Par OS: jā, protams, OS Korejā diži neko nemainīs - tur es Tev piekrītu. Taču - 2022.g. Ķīna (protams, ja OS tur notiks) - tas jau ir cits stāsts. Tā ir UNIKĀLA iespēja promotēt NHL savu produkti šajā MILZĪGAJĀ tirgū. Protams, ar pliku dalību vien nekas nemainīsies, taču tā ir fantastiska iespēja izmantot šo pasākumu, lai NHL tur popularizētu. Jebkurā gadījumā, uz to brīdi (pateicoties tieši OS) Ķīnā par hokeju būs visu lielākā interese kāda jebkad ir bijusi - ja NHL grib jaunus tirgus, tad tā viņiem būs jāzimanto, jo otras tādas tik drīz nebūs...
Pēc tādas loģikas lieliska iespēja būtu reklamēt hokeju Nigērijā vai Indonēzijā - liels tirgus, baigi daudz iedzīvotāju.

Patiesība ir tāda, ka hokeja popularitāte ir ģeogrāfiski/klimatiski ierobežota (vietās, kur ziemās ir pastāvīga sniega sega) un hokeja iedīgļu radīšana ārpus šīm robežām prasa milzīgus līdzekļus, kurus neviens Ķīnas gadījumā negrasās ieguldīt. Tā nav nekāda Kalifornija.

Tāpat salīdzinājums ar basketbolu ir nevietā, Ķīnā tas ir bijis viens no populārākajiem sporta veidiem arī pirms Jao.

Tikai Ķīnas ZA daļā (Mandžūrijā) un varbūt Iekšējā Mongolijā ir jēga attīstīt hokeja tradīcijas, taču jāsaprot, ka tā ir neliela Ķīnas daļa, kas pēc iedzīvotāju skaita no Korejas diži neatšķiras.

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:27, pirms 10 gadiem
Turklāt, kādu līmeni hokejā var sasniegt 8 gadu laikā ar mākslīgu un no augšas bīdītu uzspiešanu? Piemēri nav tālu jameklē - skatāmies uz to pašu Koreju.

Hokejā ar anomāli garu augumu nepietiek un nekādas ķīniešu zvaigznes NHL tuvāko 20 gadu laikā nespīd arī tad, ja tur tiktu ieguldīti miljoni hokejā sākot no rītdienas.

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:27, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: ...

Tikai Ķīnas ZA daļā (Mandžūrijā) un varbūt Iekšējā Mongolijā ir jēga attīstīt hokeja tradīcijas, taču jāsaprot, ka tā ir neliela Ķīnas daļa, kas pēc iedzīvotāju skaita no Korejas diži neatšķiras.
Tikai nestāsti, ka, piemēram, Pekinā nav ziemas Janvārī gaisa vidējā temperatūra Pekinā ir -4 ... Beijing Weather in January: Temperature Chart... .

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:29, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: un atkal Tev ne gluži piekritīšu. Pirmkārt, par Ķīnu - kas tad ir/bija pašā Ķīnā populārākie ķīniešu sportisti - Jao Mins (basketbols) un Dings Junhui (snūkers). Teiksi, baigie Ķinas tradicionālie sporti? Tāpat - cik n-tos miljonus par suvenīriem katru gadu tur izceļ, piemēram, Manchester United (labi, futene ir no citas planētas, bet nu tas ir komandas sports šā vai tā )

Par OS: jā, protams, OS Korejā diži neko nemainīs - tur es Tev piekrītu. Taču - 2022.g. Ķīna (protams, ja OS tur notiks) - tas jau ir cits stāsts. Tā ir UNIKĀLA iespēja promotēt NHL savu produkti šajā MILZĪGAJĀ tirgū. Protams, ar pliku dalību vien nekas nemainīsies, taču tā ir fantastiska iespēja izmantot šo pasākumu, lai NHL tur popularizētu. Jebkurā gadījumā, uz to brīdi (pateicoties tieši OS) Ķīnā par hokeju būs visu lielākā interese kāda jebkad ir bijusi - ja NHL grib jaunus tirgus, tad tā viņiem būs jāzimanto, jo otras tādas tik drīz nebūs...
NBA un futbolisti līdz šim ir veikuši MILZĪGU darbu uz vietas, Ķīnā, lai šādus rezultātus sasniegtu, kad viņi tur ir un ir ļoti stabilās pozīcijās.

Futbols ir futbols, tāpat kā basketbols, tie ir sporti, kas ir visā pasaulē un to pozīcijas ir neapgāžamas. Cita lieta ir ar tādiem lokālsportiem kā hokejs. Ir, ja kas, tagad piemērs kā NFL/AFL mēģina apgūt Ķīnu... bija pat rakstu sērija par to. Tik labi viņi neiet. Un neiet nevis tāpēc, ka sports kā tāds nepatiktu, bet tāpēc, ka sabiedrībā nav ieaudzināts bezatlīdzības darbs komandā. Jebšu, ja gribi būt labākais - strādā viens un tikai uz sevi.

Par tiem populārākajiem... protams, ka atpazīstami viņi ir, taču tāpat viņiem ir kaudze peldētāju, svarcēlāju, badmintonistu utt., kuri arī tur, uz vietas, ir populāri, bet par kuriem liela daļa no Eiropas uzzina tik kādos PČ utt. turnīros.

Otrajā rindkopā tu pats jau uz visu ļoti labi atbildēji - ar pliku dalību tur nekā nebūs. Ja līdz tam laikam viņi vismaz esošā čempionāta ietvaros pieteiks sevi, t.i., būs kāda nopietna sadarbība ar Ķīnas hokeju, vai izveidos savu FĀRMLĪGU (vismaz ekvivalentu bijušajiem IHL, UHL, CHL), tad, jā, būšana OS, var palīdzēt, bet vispirms ir jāstrādā pašiem un uz vietas.

Turklāt, cik jau nu NHL grib to Ķīnas tirgu un vik, reāli, viņi tā apgūšanai ir GATAVi, par to ir DAUDZ jautājumu

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:30, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Turklāt, kādu līmeni hokejā var sasniegt 8 gadu laikā ar mākslīgu un no augšas bīdītu uzspiešanu? Piemēri nav tālu jameklē - skatāmies uz to pašu Koreju.

Hokejā ar anomāli garu augumu nepietiek un nekādas ķīniešu zvaigznes NHL tuvāko 20 gadu laikā nespīd arī tad, ja tur tiktu ieguldīti miljoni hokejā sākot no rītdienas.
Tu neesi sapratis galveno domu - NHL jau nevajag, lai ķīnieši spēlētu hokeju, bet gan lai to skatītos! Un tur augumam nav nekādas nozīmes! Cik, piemēram, ķīnieši spēlē Manchester United?

  -1 [+] [-]

, 2014-10-09 10:33, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tikai nestāsti, ka, piemēram, Pekinā nav ziemas Janvārī gaisa vidējā temperatūra Pekinā ir -4 ... Beijing Weather in January: Temperature Chart... .
Liela daļa no aukstajām vietām ir tuksnešainas un sniegs un nokrišņi ziemā tur ir reta parādība (tai skaitā Pekinā). Ziemas sporta veidu tradīcijas bez nokrišņiem īsti nav iespējamas.

Tas ir aptuveni kā uzskatīt Dāniju par baigo ziemas karalieni. Nesaku, ka tur nevarētu attīstīt hokeju, bet tā galīgi nav daļa no vietējās kultūras un kopumā būtu diezgan pretdabisks pasākums.

Jo pretdabiskāks pasākums, jo vajag vairāk naudas un resursu, lai kaut ko uzsāktu.

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:34, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tu neesi sapratis galveno domu - NHL jau nevajag, lai ķīnieši spēlētu hokeju, bet gan lai to skatītos! Un tur augumam nav nekādas nozīmes! Cik, piemēram, ķīnieši spēlē Manchester United?
Bija pirms kāda laika viens ķīnietis MU, ar to bija pietiekoši, lai uzkarsētu interesi. EPL kopā 5 ķīnieši ir bijuši (2000šo pirmajā pusē), tiesa pašlaik jau labu laiku kā nav neviena.

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:35, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Liela daļa no aukstajām vietām ir tuksnešainas un sniegs un nokrišņi ziemā tur ir reta parādība (tai skaitā Pekinā). Ziemas sporta veidu tradīcijas bez nokrišņiem īsti nav iespējamas.

Tas ir aptuveni kā uzskatīt Dāniju par baigo ziemas karalieni. Nesaku, ka tur nevarētu attīstīt hokeju, bet tā galīgi nav daļa no vietējās kultūras un kopumā būtu diezgan pretdabisks pasākums.

Jo pretdabiskāks pasākums, jo vajag vairāk naudas un resursu, lai kaut ko uzsāktu.
Un NHL uz šo brīdi tādas naudas nav.

Ir vajadzīgi pustraki vietējie investori, nu tādi kā bija tas Islanders trakais ķīnietis, lai mēģinātu kko darīt.

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:36, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: NBA un futbolisti līdz šim ir veikuši MILZĪGU darbu uz vietas, Ķīnā, lai šādus rezultātus sasniegtu, kad viņi tur ir un ir ļoti stabilās pozīcijās.

Futbols ir futbols, tāpat kā basketbols, tie ir sporti, kas ir visā pasaulē un to pozīcijas ir neapgāžamas. Cita lieta ir ar tādiem lokālsportiem kā hokejs. Ir, ja kas, tagad piemērs kā NFL/AFL mēģina apgūt Ķīnu... bija pat rakstu sērija par to. Tik labi viņi neiet. Un neiet nevis tāpēc, ka sports kā tāds nepatiktu, bet tāpēc, ka sabiedrībā nav ieaudzināts bezatlīdzības darbs komandā. Jebšu, ja gribi būt labākais - strādā viens un tikai uz sevi.

Par tiem populārākajiem... protams, ka atpazīstami viņi ir, taču tāpat viņiem ir kaudze peldētāju, svarcēlāju, badmintonistu utt., kuri arī tur, uz vietas, ir populāri, bet par kuriem liela daļa no Eiropas uzzina tik kādos PČ utt. turnīros.

Otrajā rindkopā tu pats jau uz visu ļoti labi atbildēji - ar pliku dalību tur nekā nebūs. Ja līdz tam laikam viņi vismaz esošā čempionāta ietvaros pieteiks sevi, t.i., būs kāda nopietna sadarbība ar Ķīnas hokeju, vai izveidos savu FĀRMLĪGU (vismaz ekvivalentu bijušajiem IHL, UHL, CHL), tad, jā, būšana OS, var palīdzēt, bet vispirms ir jāstrādā pašiem un uz vietas.

Turklāt, cik jau nu NHL grib to Ķīnas tirgu un vik, reāli, viņi tā apgūšanai ir GATAVi, par to ir DAUDZ jautājumu
Turklāt, cik jau nu NHL grib to Ķīnas tirgu un cik, reāli, viņi tā apgūšanai ir GATAVi, par to ir DAUDZ jautājumu - tieši tā, šis šajā ir galvenais jautājums. Pārējais jau ir lirika.

Ja tā gatavība tomēr ir vairāk kā 0%, tad vēl jau ir jautājums, cik viņiem izdevīga varētu būt dalība spēlēs (uz kādiem kompromisiem būs gatavas SOK un IIHF, piemēram, finansēs)

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:38, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tu neesi sapratis galveno domu - NHL jau nevajag, lai ķīnieši spēlētu hokeju, bet gan lai to skatītos! Un tur augumam nav nekādas nozīmes! Cik, piemēram, ķīnieši spēlē Manchester United?
Bet tā ir tāda ziemeļnieka loģika. Sak, kāpēc viņi, maitas, neskatās pasaules labāko sporta veidu?

Tur jau ir tā mana galvenā doma, ka hokejs tur galvenokārt ir pamatīga eksotika.

Vairums cilvēces nav redzējuši sniegu. Iebarot viņiem baru ar vīriem, kas slidinās pa dīvainu virsmu ar koka rungām, būtu diezgan sarežģīti. Tas tā nedaudz pārspīlējot, lai ilustrētu ideju.

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:41, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Bet tā ir tāda ziemeļnieka loģika. Sak, kāpēc viņi, maitas, neskatās pasaules labāko sporta veidu?

Tur jau ir tā mana galvenā doma, ka hokejs tur galvenokārt ir pamatīga eksotika.

Vairums cilvēces nav redzējuši sniegu. Iebarot viņiem baru ar vīriem, kas slidinās pa dīvainu virsmu ar koka rungām, būtu diezgan sarežģīti. Tas tā nedaudz pārspīlējot, lai ilustrētu ideju.
vairums cilvēces nav redzējuši pat ne tuvumā arī F1 bolīdus, vai ko līdzīgu... Pieļauju, ka 99% ķīniešu savā mūžā arī snukera galdam nav pieskārušies, bet tā popularitāte ir milzīga tur...

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:41, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Turklāt, cik jau nu NHL grib to Ķīnas tirgu un cik, reāli, viņi tā apgūšanai ir GATAVi, par to ir DAUDZ jautājumu - tieši tā, šis šajā ir galvenais jautājums. Pārējais jau ir lirika.

Ja tā gatavība tomēr ir vairāk kā 0%, tad vēl jau ir jautājums, cik viņiem izdevīga varētu būt dalība spēlēs (uz kādiem kompromisiem būs gatavas SOK un IIHF, piemēram, finansēs)
Pašlaik, kā jau rakstīju, NHL nav naudas tāda mēroga projektiem un nez vai tuvākajā laikā parādīsies, jo nekas par to pašlaik neliecina. Viss ir vienkārši. Kamēr neparādīsies kāds trakais čainīzers, kuram baigi iepatiksies hokejs, nekāda NHL Ķīnā nebūs.

Ne velti NHL mēģina reanimēt Pasaules kausu. Tā ir viņu alternatīva, lai paņemtu VISU naudu, kas tur būs. Organizējot to visu Kanādā un ASV, naudas, vidēji no vienas spēles, tāpat būs vairāk nekā OS turnīrā. Riski, protams, tie paši, taču tagad tos kontrolē NHL un var pret tādiem arī apdrošināties atsevišķi.

Katrā gadījumā pašlaik PK variants priekš NHL izskatās daudz pievilcīgāks nekā OS. Lai kkas mainītos, tad IIHF bez maz vai ir jākļūst par lupatām un jāsaka "dariet ko gribat, ka tik piedalaties" un jāatdod PČ un OS NHL pārraudzībā.

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:44, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: vairums cilvēces nav redzējuši pat ne tuvumā arī F1 bolīdus, vai ko līdzīgu... Pieļauju, ka 99% ķīniešu savā mūžā arī snukera galdam nav pieskārušies, bet tā popularitāte ir milzīga tur...
Snūkera popularitāte vai konkrēta spēlētāja, savējā ķīnieša, popularitāt?

Savā laikā Viktors Ščerbatihs Latvijā ar bija ieguvis zināmu un visai augstu popularitāti, bet to ne tuvu nevarēja un nevar teikt par svarcelšanu kā sportu (un vēl mazākā mērā, domāju, cilvēki sāka paši cilāt kko, skatoties uz Viktoru). Pabļaut par savējiem nenozīmē, ka konkrētais sports ir populārs.

     [+] [-]

, 2014-10-09 10:58, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Snūkera popularitāte vai konkrēta spēlētāja, savējā ķīnieša, popularitāt?

Savā laikā Viktors Ščerbatihs Latvijā ar bija ieguvis zināmu un visai augstu popularitāti, bet to ne tuvu nevarēja un nevar teikt par svarcelšanu kā sportu (un vēl mazākā mērā, domāju, cilvēki sāka paši cilāt kko, skatoties uz Viktoru). Pabļaut par savējiem nenozīmē, ka konkrētais sports ir populārs.
šinī gadījumā paša snūkera popularitāte. Šobrīd izskatās, ka pēc gadiem jau 10 šis būs sporta veids ar totālu ķīniešu dominanci.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-09 11:09, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: vairums cilvēces nav redzējuši pat ne tuvumā arī F1 bolīdus, vai ko līdzīgu... Pieļauju, ka 99% ķīniešu savā mūžā arī snukera galdam nav pieskārušies, bet tā popularitāte ir milzīga tur...
Mašīnā braucis ir gandrīz katrs, biljarda galdi var bū pat letajās kafijušās. Hokeja forma ir samērā tumša bilde pat daudziem Latvijā, pieņmu rīsu vācējam tas vispar liekas kaut kas citplanētisks un nesaprotams. Ja reiz vajag uzspiest ledu, viņi vairāk panestos uz daiļslidošanu un kērlingu

  -1 [+] [-]

, 2014-10-09 11:12, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Liela daļa no aukstajām vietām ir tuksnešainas un sniegs un nokrišņi ziemā tur ir reta parādība (tai skaitā Pekinā). Ziemas sporta veidu tradīcijas bez nokrišņiem īsti nav iespējamas.

Tas ir aptuveni kā uzskatīt Dāniju par baigo ziemas karalieni. Nesaku, ka tur nevarētu attīstīt hokeju, bet tā galīgi nav daļa no vietējās kultūras un kopumā būtu diezgan pretdabisks pasākums.

Jo pretdabiskāks pasākums, jo vajag vairāk naudas un resursu, lai kaut ko uzsāktu.

Vankūverā arī sniega praktiski nav
Dānijā hokejs ir tīri labs, to arī Čempionu līgā redzam. Tu pārāk spied uz laikapstākļiem. Šveicē, ja vien neesi augstu kalnos, klimats ir apmēram kā Bulgārijas kūrortos

     [+] [-]

, 2014-10-09 11:14, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: šinī gadījumā paša snūkera popularitāte. Šobrīd izskatās, ka pēc gadiem jau 10 šis būs sporta veids ar totālu ķīniešu dominanci.
Kā var runāt par sporta veida popularitāti, ja, kā pats raksti, spēles galdam ir pieskārušies vien 1% no iedzīvotājiem. Jā, arī tas procents absolūtos skaitoļos ir DAUDZ, taču relatīvi - tas interesē tik procentu no iedzīvotājiem (pat ne interesē, bet tas procents ir tik redzējis spēles aprīkojumu "dzīvajā").

     [+] [-]

, 2014-10-09 11:32, pirms 10 gadiem
Atstās NHL IIHF ar garu degunu,tur bez variantiem.Viņu balagāns ir vajadzīgs tikai slavas alkatīgajiem krieviem. Tie gatavi startēt jebkurā turnīrā.
Beidzot tiem atkal būs iespēja kļūt par OS čempioniem un sist sevi krūtīs
Palasot viņu domas par Pasaules Kausu,palika bēdīgi ap sirdi. Lupatas.
Bet no otras puses,IIHF tos ir tik daudz reižu uzmetuši,ka nav brīnums,ka viņi grib sadarboties ar NHL un priecīgi par PK izveidošanu. Tie reāli varēc cīnīties visās frontēs Nu izņemot PK laikam. Tretjaks jau jūt OS medaļu smaržu un uzpūstās slavas laurus un visas dzimtenes mīlu.
IIHF saņems pēc nopelniem un patiesībā tas priecē. Viņi tik ilgi laizīja kājas Betmenam,ka kļuva vispār par nevajadzīgiem. NHL tādā ziņā malači,tiem nav ko pārmest. IIHF varēs atkal vākt kripatas no lielā galda,impotenti nolāpītie.

     [+] [-]

, 2014-10-09 11:44, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Kā var runāt par sporta veida popularitāti, ja, kā pats raksti, spēles galdam ir pieskārušies vien 1% no iedzīvotājiem. Jā, arī tas procents absolūtos skaitoļos ir DAUDZ, taču relatīvi - tas interesē tik procentu no iedzīvotājiem (pat ne interesē, bet tas procents ir tik redzējis spēles aprīkojumu "dzīvajā").
tad kāpēc vispār Pasaulē runā par, piemēram, F1 popularitāti?

     [+] [-]

, 2014-10-09 11:46, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tad kāpēc vispār Pasaulē runā par, piemēram, F1 popularitāti?
Tāpēc, ka AUTOSPORTS ir populārs un F1 ir šī sporta augstākā virsotne.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-09 11:49, pirms 10 gadiem
aichels rakstīja: Es nesaprotu ko viņi te māžojās! Par tādiem textiem vien to bodīti "NHL" vajadzētu aizklapēt.

Olimpiskajāi komitejai vajag aizsūtīt vienu vēstuli uz ASV ar textu "Ja jūsu hokeja līga liks šķēršļus hokejistiem piedalīties olimpiskajās spēlēs, tad ASV nākamās olimpiskās spēles nepārstāvēs."

Viss tiktu atrisināts nedēļas laikā un vairs nevienu tādu rakstu neredzētu. Tieši kā Starptautiskā basketbola federācija izdarīja ar Krieviju un VTB, risinājums tikai atrasts momentāli.
Fāzela vietā vajag veci ar p.utiem. Bet tur tādi vanskari vien ir.
Eiropas hokeju pārdod par kripatām. Ar NHL ir jācīnās ar viņu metodi.
Nerespektējot tos.Piesakot tiem "karu". Bet tur zarniņa par īsu.
ZA hokejam nav vajadzīgs Eiropas hokejs,tā attīstība. Modelis audzēt NHL zvaigznes un tirgot tās par grašiem ir aplams. Eiropas hokejs tāda liela ferma priekš NHL ir un paliks,ja nekas netiks darīts. Bet tur patiesībā nav tikai IIHF un Fāzels. Visu ES un Rus hokeja federācijas nevar un negrib veidot ko vienotu un progresīvu. Tā ČL ir bezjēdzīgs turnīrs,pa lielam tāpat kā KHL. Ja kādreiz bija cerība uz KHL,tad tagad tās nav. Tāda biezo rotaļlieta,nekas vairāk,kura ir biedra Tretjaka un Rus valdības vadāma.
Kura neatkarīga nav un nebūs.

Vienīgais ko manā skatījumā IIHF varētu darīt,OS nelaist spēlētājus no NHL un Ziemeļamerikā spēlējošos. Veidojot to turnīru no Eiropā spēlējošajiem. Tad tas kaut cik būtu interesants,lai arī ne augstākās raudzes.Ceļot kaut cik Eiropā spēlējošo hokejistu prestižu.

     [+] [-]

, 2014-10-09 11:58, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Fāzela vietā vajag veci ar p.utiem. Bet tur tādi vanskari vien ir.
Eiropas hokeju pārdod par kripatām. Ar NHL ir jācīnās ar viņu metodi.
Nerespektējot tos.Piesakot tiem "karu". Bet tur zarniņa par īsu.
ZA hokejam nav vajadzīgs Eiropas hokejs,tā attīstība. Modelis audzēt NHL zvaigznes un tirgot tās par grašiem ir aplams. Eiropas hokejs tāda liela ferma priekš NHL ir un paliks,ja nekas netiks darīts. Bet tur patiesībā nav tikai IIHF un Fāzels. Visu ES un Rus hokeja federācijas nevar un negrib veidot ko vienotu un progresīvu. Tā ČL ir bezjēdzīgs turnīrs,pa lielam tāpat kā KHL. Ja kādreiz bija cerība uz KHL,tad tagad tās nav. Tāda biezo rotaļlieta,nekas vairāk,kura ir biedra Tretjaka un Rus valdības vadāma.
Kura neatkarīga nav un nebūs.

Vienīgais ko manā skatījumā IIHF varētu darīt,OS nelaist spēlētājus no NHL un Ziemeļamerikā spēlējošos. Veidojot to turnīru no Eiropā spēlējošajiem. Tad tas kaut cik būtu interesants,lai arī ne augstākās raudzes.Ceļot kaut cik Eiropā spēlējošo hokejistu prestižu.
Kam tas būs interesanti? Harlamovam, Abragam un vēl saujiņai tādu pašu Eirohokeja fanu?

Pa lielam uz PČ/OS brauc 2 iemeslu dēļ - atbalstīt savējos un paskatīties uz superstāriem (un savējos uz superstāru fona). Ja tur spēlēs DEL, SM-Liiga, SEL, KHL spēlētāji, tad liela daļa (lielākā) tagadējo skatītāju nedosies uz šiem turnīriem.

Tāpat šāda pieeja nevis vājinās NHL, bet stiprinās - tā kā tas bija pirms gadiem kādiem 15 un senāk.

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:04, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Kam tas būs interesanti? Harlamovam, Abragam un vēl saujiņai tādu pašu Eirohokeja fanu?

Pa lielam uz PČ/OS brauc 2 iemeslu dēļ - atbalstīt savējos un paskatīties uz superstāriem (un savējos uz superstāru fona). Ja tur spēlēs DEL, SM-Liiga, SEL, KHL spēlētāji, tad liela daļa (lielākā) tagadējo skatītāju nedosies uz šiem turnīriem.

Tāpat šāda pieeja nevis vājinās NHL, bet stiprinās - tā kā tas bija pirms gadiem kādiem 15 un senāk.
Tas ka tu esi apmāts ar NHL un uzskati,ka tikai viņi prot spēlēt hokeju,nenozīmē ka tā tas ir. Tāpat kā tikai to,ka visiem interesē NHL hokejs. IIHF pa šiem gadiem viņiem lāča pakalpojumu izdarīja. Un pilnībā popularizēja NHL Eiropā,padarot to par kultu. Tagad IIHF tiem vairs nav vajadzīga,jo mehānisms ir palaists. Kā arī sagrāva ES hokeja kultu paši savās mājās. 72 gadā NHL arī domāja,ka ir pasaules naba,bet redz kā iznāca.

     [+] [-]

, 2014-10-09 12:04, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Tāpēc, ka AUTOSPORTS ir populārs un F1 ir šī sporta augstākā virsotne.
Ķīnā arī snūkers ir populārs.
1 2 61 komentārs