Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Flyers" pārtrauc četru zaudējumu sēriju

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Flyers" pārtrauc četru zaudējumu sēriju
"Flyers" hokejisti pēc vārtu guvuma
Foto: Reuters/Scanpix

Aizvadītajā naktī Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) no latviešu pārstāvētajām komandām spēlēja tikai Oskara Bārtuļa Filadelfijas „Flyers”, kas ar 4:1 savā laukumā pieveica Edmontonas „Oilers”.

„Flyers” bija zaudējusi pēdējās četras spēles, pēdējā no tām piedzīvojot pamatīgu „pērienu” no Ņujorkas „Rangers” (0:7), tāpēc šodienas panākums pret „Oilers” tika uztverts ar atvieglojuma sajūtu. „Flyers” sastāvā divus vārtus guva Džefs Kārters, bet par reizei izcēlās Denijs Briērs un Blērs Betss. Interesanti, ka „Flyers” 1. periodā nomētāja pretiniekus ar 17:1, bet spēles atlikušajā daļā šajā spēles komponentā pārāki bija „naftinieki” – 24:9. Sergejs Bobrovskis atvairīja 24 metienus. „Flyers” joprojām ir Austrumu konferences pirmajā vietā, par četriem punktiem apsteidzot Bostonas „Bruins”.

Aizvadītajā naktī pārtrūkušas vēl divas sērijas – Stenlija kausa ieguvēja Čikāgas „Blackhawks” zaudēja pirmo reizi deviņās spēlēs, ar 2:3 izbraukumā piekāpjoties Floridas „Panthers”, kas tādā veidā spēja pārtraukt savu piecu zaudējumu sēriju. „Panthers” visus trīs vārtus guva pirmajā periodā, uzvaras ripa Mārtijam Rīzoneram, bet Tomašs Vokouns atvairīja 37 metienus.

NHL regulārā sezona, 9. marts

SpēleRezultāts
Flyers – Oilers4:1
Penguins – Sabres3:1
Devils – Senators1:2
Islanders – Maple Leafs4:3 P
Canadiens – Bruins4:1
Panthers – Blackhawks3:2
Wild – Avalanche5:2
Coyotes – Canucks3:4 P
Sharks – Predators3:2 P

Izmantotie resursi:
ESPN

1 2 42 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 09:05, pirms 14 gadiem
Prieks par lidotajiem.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 09:23, pirms 14 gadiem
Prieks par Nīlu un Mikaleku, kuri beidzot guva savus pirmos vārtu kā pingvīni. Nīlam +3 un dalība visos vārtu guvumos. Kovaļevam arī +3. Pirmā spēle pēc ilga laika, kad viņi uzvar ar vairāk kā vienu vārtu pārsvaru un pamatlaikā.

     [+] [-]

, 2011-03-09 10:12, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Prieks par Nīlu un Mikaleku, kuri beidzot guva savus pirmos vārtu kā pingvīni. Nīlam +3 un dalība visos vārtu guvumos. Kovaļevam arī +3. Pirmā spēle pēc ilga laika, kad viņi uzvar ar vairāk kā vienu vārtu pārsvaru un pamatlaikā.
Cerams, ka Nīlam maiss vaļā būs tagad. Šajā spēlē Pitsburga izskatījās labi, un lielisku spēli nospēlēja Flerī! Filadelfija nav tik tālu priekšā lai nepacīnītos par divīzijas TOP 1!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 10:33, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Prieks par Nīlu un Mikaleku, kuri beidzot guva savus pirmos vārtu kā pingvīni. Nīlam +3 un dalība visos vārtu guvumos. Kovaļevam arī +3. Pirmā spēle pēc ilga laika, kad viņi uzvar ar vairāk kā vienu vārtu pārsvaru un pamatlaikā.
nevis Mikaleks bet Mihaleks

     [+] [-]

, 2011-03-09 11:06, pirms 14 gadiem
Čara gandrīz nogalināja Pačioretti Bos-Mon mačā. o.O

20 maču diskvalifikāciju kā minimums lūdzu, tas bija drausmīgs skats.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 11:08, pirms 14 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Čara gandrīz nogalināja Pačioretti Bos-Mon mačā. o.O

20 maču diskvalifikāciju kā minimums lūdzu, tas bija drausmīgs skats.
video: YouTube
- Zdeno Chara hit on Max...
.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 11:29, pirms 14 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Čara gandrīz nogalināja Pačioretti Bos-Mon mačā. o.O

20 maču diskvalifikāciju kā minimums lūdzu, tas bija drausmīgs skats.
Nu nezinu. Skatoties spēli tiešraidē un no sākuma nezinot par traumas nopietnību (cik noprotu ir pie apziņas un var pakustināt visus locekļus, droši vien būs smags smadzeņu satricinājums) vienīgais par ko biju pārliecināts bija ka Čaram jāsaņem sods uz visu maču, ko viņš arī saņēma.
Tālākais viss ir spekulācija domu lasītājiem par to cik ļoti Čara zināja, ka tur tuvojas stabs, kas atdala soliņus.

     [+] [-]

, 2011-03-09 11:34, pirms 14 gadiem
Kas isti bartulim noticis

     [+] [-]

, 2011-03-09 11:59, pirms 14 gadiem
botte rakstīja: Kas isti bartulim noticis
Bārtulim sezona galā, vainīgajam - divu spēļu...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 12:05, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: Nu nezinu. Skatoties spēli tiešraidē un no sākuma nezinot par traumas nopietnību (cik noprotu ir pie apziņas un var pakustināt visus locekļus, droši vien būs smags smadzeņu satricinājums) vienīgais par ko biju pārliecināts bija ka Čaram jāsaņem sods uz visu maču, ko viņš arī saņēma.
Tālākais viss ir spekulācija domu lasītājiem par to cik ļoti Čara zināja, ka tur tuvojas stabs, kas atdala soliņus.
jā, tā domu lasīšana ir diezgan smieklīga, to, ko Čara zināja vai nezināja, gribēja vai negribēja, to zin tikai pats Čara (kgan var jau arī saprast - daudzi tos komentārus ir sarakstījuši uz emocijām, grūti būt pragmātiskam, ja jūti par kādu no komandām vai spēlētājiem).

šeit es vairāk piekrītu Praisam, ka tas ir tavs pienākums kā profesionālam hokejistam zināt, kur un kas laukumā atrodas un, ja šo pienākumu nevari izpildīt (vienalga apzināti vai neapzināti), tad kkādu sodu vajadzētu saņemt. bet tā kā sodu devēji ir pārāk nekosekventi šajā ziņā, tad neatkarīgi, no tā, ko viņi nolems, būs daudz neapmierināto.

jāska gan, ka arī hallēm vajadzētu bišk piedomāt, lai tādas bīstamas vietas uz laukuma būtu pēc iespējas mazāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 12:38, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: Nu nezinu. Skatoties spēli tiešraidē un no sākuma nezinot par traumas nopietnību (cik noprotu ir pie apziņas un var pakustināt visus locekļus, droši vien būs smags smadzeņu satricinājums) vienīgais par ko biju pārliecināts bija ka Čaram jāsaņem sods uz visu maču, ko viņš arī saņēma.
Tālākais viss ir spekulācija domu lasītājiem par to cik ļoti Čara zināja, ka tur tuvojas stabs, kas atdala soliņus.
kāpēc Čara, ja pareizi viņa uzvārds skan Hara???

     [+] [-]

, 2011-03-09 12:45, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc Čara, ja pareizi viņa uzvārds skan Hara???
Komentētāji parasti runā ar spēlētājiem par tādām lietām, ja Bostonas vietējās TV komentētāji saka Čara, acīmredzot, viņš pret to neiebilst. Neredzu kāpēc es to nevarētu lietot.

     [+] [-]

, 2011-03-09 12:48, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: Komentētāji parasti runā ar spēlētājiem par tādām lietām, ja Bostonas vietējās TV komentētāji saka Čara, acīmredzot, viņš pret to neiebilst. Neredzu kāpēc es to nevarētu lietot.
tāpēc, ka viņš ir SLOVĀKS un slovāku valodā tiek teikts tikai un vienīgi Hara. Tad varbūt turpmāk iesaki teikt Daugaviņš vietā Daugavēns?

     [+] [-]

, 2011-03-09 12:49, pirms 14 gadiem
chara

     [+] [-]

, 2011-03-09 12:49, pirms 14 gadiem
duum rakstīja: chara
Daugavēns un Airbe

     [+] [-]

, 2011-03-09 12:53, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tāpēc, ka viņš ir SLOVĀKS un slovāku valodā tiek teikts tikai un vienīgi Hara. Tad varbūt turpmāk iesaki teikt Daugaviņš vietā Daugavēns?
Ja es būtu slovāks un nezinātu latviešu valodu - jā.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 12:56, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: Ja es būtu slovāks un nezinātu latviešu valodu - jā.
pilnīgs marazms. Kāpēc apzināti kropļot uzvārdus?

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 13:08, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgs marazms. Kāpēc apzināti kropļot uzvārdus?
atslābsti valodniek. es, piemēram, viņu vienmēr esmu pazinusi kā Čaru, tāpēc arī tā saukšu, ja man kāds teiks Hara, tad man būs brītiņs jāpadomā, par ko iet runa. un vispār šī vārdu pareizrunāšanas un pareizrakstītšanas tēma jau sāk garlaikot - ja nav ko teikt pa hokeju, tad labāk nesaki neko.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 13:15, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgs marazms. Kāpēc apzināti kropļot uzvārdus?
Neviens neko apzināti nekropļo. Ja vienīgais ko dzirdu izmantojam ir Čara un neesmu slovāks kāpēc man būtu jāskraida pa internetu un jāmeklē vai viņa vārds tiešām tiek pareizi izrunāts. Ne visiem ir laiks un vēlme meklēt visu 660+ NHL spēlētāju vārdu izcelsmi. Ja labi pameklēs lielai daļai NHL spēlētāju ģimenes kokos atradīsi, ka uzvārds ir cēlies no valodas kurā to izrunā savādāk. Tad arī teiksi, kāpēc visi kropļo viņa uzvārda oriģinālo izcelsmi jeb tā dari tikai tagad vienā gadījumā kad esi pareizi iemācījies izrunāt vienu vārdu un lec acīs visiem kas to izrunā savādāk?

  -3 [+] [-]

, 2011-03-09 13:22, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: atslābsti valodniek. es, piemēram, viņu vienmēr esmu pazinusi kā Čaru, tāpēc arī tā saukšu, ja man kāds teiks Hara, tad man būs brītiņs jāpadomā, par ko iet runa. un vispār šī vārdu pareizrunāšanas un pareizrakstītšanas tēma jau sāk garlaikot - ja nav ko teikt pa hokeju, tad labāk nesaki neko.
tātad slikti seko līdzi hokejam. Sen jau ir zināms, ka Chara latviski ir Hara. arī SC.com virsrakstos lieto Hara: Hara Bostonā līdz 2018. gadam http://sportacentrs.com/hokejs/nhl/19062009-hara_lidstrems_vienalga_ir_labakais u.t.t.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 13:23, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: Neviens neko apzināti nekropļo. Ja vienīgais ko dzirdu izmantojam ir Čara un neesmu slovāks kāpēc man būtu jāskraida pa internetu un jāmeklē vai viņa vārds tiešām tiek pareizi izrunāts. Ne visiem ir laiks un vēlme meklēt visu 660+ NHL spēlētāju vārdu izcelsmi. Ja labi pameklēs lielai daļai NHL spēlētāju ģimenes kokos atradīsi, ka uzvārds ir cēlies no valodas kurā to izrunā savādāk. Tad arī teiksi, kāpēc visi kropļo viņa uzvārda oriģinālo izcelsmi jeb tā dari tikai tagad vienā gadījumā kad esi pareizi iemācījies izrunāt vienu vārdu un lec acīs visiem kas to izrunā savādāk?
Hara ir ļoti pazīstams starptautiskajā arēnā - tāpēc nevajag ļja-ļja...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 13:29, pirms 14 gadiem
Smieklīgi. Atkal un atkal šī tēma tiek pacelta par slovāka uzvārda - cik reizes teikts, ka viņa uzvārds ir Čara vien amīšu komentētājiem, visiem pārējiem ir Hara, piemēram, krievu val. Здено Хара.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 13:48, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tātad slikti seko līdzi hokejam. Sen jau ir zināms, ka Chara latviski ir Hara. arī SC.com virsrakstos lieto Hara: Hara Bostonā līdz 2018. gadam http://sportacentrs.com/hokejs/nhl/19062009-hara_lidstrems_vienalga_ir_labakais u.t.t.
es tik tiešām nesekoju līdz nevienam SC rakstam par NHL, sev interesējošo informāciju apskatos pirmavotos, vienīgais iemesls, kāpēc apmeklēju SC NHL rakstus, ir, lai palasītu komentārus.

man Čara ir Čara, gluži tā pat kā Halaks man vienmēr būs Halaks, nevis Halāāks, kā Kreipāns viņu dēvēja PČ. un man ir gluži vienalga, kā būtu valodnieciski pareizi - man viņs ir Halaks un viss. ja gribi to saukt par marazmu, tad lūdzu.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 13:49, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: es tik tiešām nesekoju līdz nevienam SC rakstam par NHL, sev interesējošo informāciju apskatos pirmavotos, vienīgais iemesls, kāpēc apmeklēju SC NHL rakstus, ir, lai palasītu komentārus.

man Čara ir Čara, gluži tā pat kā Halaks man vienmēr būs Halaks, nevis Halāāks, kā Kreipāns viņu dēvēja PČ. un man ir gluži vienalga, kā būtu valodnieciski pareizi - man viņs ir Halaks un viss. ja gribi to saukt par marazmu, tad lūdzu.
ar nezināšanu nelielās

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 13:55, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Hara ir ļoti pazīstams starptautiskajā arēnā - tāpēc nevajag ļja-ļja...
Ķipa Martens Senluī, kuru tu esi nokristījis par St.Luī nav pazīstams starptautiskajā arēnā?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 14:00, pirms 14 gadiem
JK rakstīja: Ķipa Martens Senluī, kuru tu esi nokristījis par St.Luī nav pazīstams starptautiskajā arēnā?
es?????????????? kad?

     [+] [-]

, 2011-03-09 14:06, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nevis Mikaleks bet Mihaleks
Iespējams, es uzrakstīju, kā to izrunā angliski, nezinu, kā tas būtu čehiski.

     [+] [-]

, 2011-03-09 14:08, pirms 14 gadiem
krizc rakstīja: Cerams, ka Nīlam maiss vaļā būs tagad. Šajā spēlē Pitsburga izskatījās labi, un lielisku spēli nospēlēja Flerī! Filadelfija nav tik tālu priekšā lai nepacīnītos par divīzijas TOP 1!
Piekrītu, es arī uz to ceru. Viņš noteikti ir spēlētājs, kas var gūt daudz vārtus. Un Pitsburga atpaliek no Filadelfijas tikai par 2 punktiem, tā kā viss ir iespējams.

     [+] [-]

, 2011-03-09 14:10, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ar nezināšanu nelielās
nekad ar neko nelielos, ne ar zināšanu, ne ar nezināšanu, bet līdz taviem hokeju zinību augstumiem man tik tiešām ir ļoti tālu, to nenoliedzu ne mirkli.

bet vai tik tiešām ir tik grūti saprat, ka cilvēki, kas lasa amīšu presi, skatās amīšu hokeju apskatus un klausās amīšu komentētājus, arī sauks spēlētājus tā, kā tos sauc amīši. galu galā tā taču ir viņu līga, kurai es sekoju līdz, un ja pat viņam uz krekla ir rakstīts Chara, kāpēc, lai es viņu sauktu par Haru?

labi, šī diskusija ir ķuvusi absolūti neauglīga, tamdēļ vairs nepiedalos, ja vien tev nav kāds konkrēts viedoklis par vakarnakt aizvadītajām spēlēm.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-09 14:12, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Piekrītu, es arī uz to ceru. Viņš noteikti ir spēlētājs, kas var gūt daudz vārtus. Un Pitsburga atpaliek no Filadelfijas tikai par 2 punktiem, tā kā viss ir iespējams.
no chance. Filijai vēl 2 spēles rezervē. Pitsburga ar savu average sastāvu jau tā uzlekusi pāri pakaļai

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 14:13, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es?????????????? kad?
Vai tiešām Latvijas izlasei ir tik jauns... Tālajā 2008. gadā, tikai 4 gadus pēc Hārta, Rosa un Stenlija kausu izcīnīšanas, nebija laikam pietiekami populārs vēl...
Ja godīgi tas bija uzgūglējot ar pirmo piegājienu. Pameklētu citus "viltīgos" uzvārdus gan jau atrastu ne to vien Tavā repertuārā.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 14:18, pirms 14 gadiem
flyer rakstīja: no chance. Filijai vēl 2 spēles rezervē. Pitsburga ar savu average sastāvu jau tā uzlekusi pāri pakaļai
Jā, ir spēles rezervē, bet viņi tikko, pirms pēdējās spēles, zaudēja 4 spēles pēc kārtas un vispār vairs nerāda to labāko sniegumu. Tikmēr Pitsburgai jau lēnām sāk atgriezties visi savainotie un, ja visi tiešām atgriezīsies, ieskaitot Krosbiju, (bet izņemot Malkinu, protams) tad šī komanda būs spēks! You better hope they don't meet each other in play-off's

     [+] [-]

, 2011-03-09 14:42, pirms 14 gadiem
yeee Praiss atkal monstrs

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 16:20, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Daugavēns un Airbe
Nevis Daugavēns, bet Deigovēns...

     [+] [-]

, 2011-03-09 16:23, pirms 14 gadiem
Agri no rīta, apskatot jau notikušo spēļu rezultātus, biju pilnīgā pārliecībā, ka attiecībā uz Otavas -NJD spēli, ESPN kaut ko sajaukuši vietām... Nevar taču būt, ka 2:1 ir Otavas labā !!!Bija jābūt otrādi!
1 2 42 komentāri