Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensons pret "Canadiens" gūst otros vārtus sezonā

Rolands Eliņš

Girgensons pret "Canadiens" gūst otros vārtus sezonā
Zemgus Girgensons
Foto:USA Today sports/Scanpix

Latviešu uzbrucējs Zemgus Girgensons Nacionālās hokeja līgas spēlē starp Bufalo „Sabres” un Monreālas „Canadiens” guva savus otros vārtus šajā sezonā un savā NHL karjerā. Tas gan neglāba viņa komandu no zaudējuma 2:3.

Zemgus Girgensons bija guvis vārtus savā pirmajā NHL spēlē. Pēc tam bija sekojis 27 spēļu pārtraukums, kura laikā gan izdevās savākt septiņas rezultatīvas piespēles, bet šonakt latviešu uzbrucējs atkal pārspēja NHL vārtsargu. Trešā perioda sākumā viņš izmantoja „Canadiens” aizsarga saminstināšanos, atņēma viņam ripu un pa taisno devās uz Kerija Praisa vārtiem, kuros kritienā raidīja ripu.

Rezultāts tobrīd kļuva 2:3 joprojām „Canadiens” labā, jo, lai arī pirmajā periodā „Sabres” diezgan neskatāmā spēlē noturēja 0:0, otrajā trešdaļā pa vārtiem bija guvuši Brendons Prusts, Tomāšs Plekanecs un Alekss Galčenjuks, bet „Sabres” rindās bija izcēlies Tailers Eniss.

Pēc Girgensona vārtu guvuma „Sabres” vēl bija iespēja panākt neizšķirtu vairākumā, taču pret līgas trešo labāku mazākuma komandu „Canadiens” viņi neko daudz izdarīt nespēja un neizdarīja nevienu metienu. Atlikušajās septiņās minūtēs vienādos sastāvos Bufalo komandai negāja sekmīgāk, tā tikai vienreiz tika pie metiena izdarīšanas un zaudēja ar 2:3.

Zemgus Girgensons laukumā pavadīja 14:22 minūtes, kuru laikā ar savu vienīgo metienu guva vārtus, bloķēja vienu pretinieku metienu un izdarīja sešus spēka paņēmienus, maču pabeidzot ar neitrālu lietderības koeficentu. Kopumā sezonā viņš guvis jau deviņus punktus (2+7), trīs no tiem pēdējos četros mačos.

„Sabres” tikmēr ar 30 spēlēs gūtiem 14 punktiem ieņem pēdējo vietu NHL. Visas pārējās komandas spējušas gūt vismaz 21 punktu.

Citās spēlēs

Bostonas „Bruins” uzņēma piecu uzvaru sērijas īpašnieci Pitsburgas „Penguins”, kuru play-off cienīgā spēlē pieveica ar 3:2. Vēl 59. minūtē rezultāts bija 2:1 „Penguins” labā, taču Krejči 89 sekundes un Hāra 13 sekundes pirms pamatlaika beigām ar vārtu guvumiem spēja izraut uzvaru „Bruins”. Šī bija trešā un pēdējā reize, kad pagājušās sezonas Austrumu finālisti tikās savās starpā, un visas trīs spēles noslēdzās ar vienu vārtu pārsvaru – divreiz uzvarēja „Bruins”, vienreiz „Penguins”.

Pārliecinošā vadībā jau pirmajā periodā prata izvirzīties Anaheimas „Ducks”, kura viesos Sentluisā pirmo astoņu minūšu laikā panāca 3:0. Otrā perioda beigās Niks Bonino „Blues” cerības sagrāva teju pavisam (4:0), bet spēles gala rezultāts 5:2, kas ļauj Anaheimas komandai kopvērtējumā ar 45 gūtiem punktiem panākt līgas līderi Čikāgas „Blackhawks”, kuru „Ducks” uzvarēja vakar.

NHL spēļu rezultāti

KomandasRezultātsKomandasRezultāts
Flyers-Stars1:5Penguins-Bruins2:3
Sabres-Canadiens2:3Maple Leafs-Senators4:3 PM
Panthers-Red Wings2:1Jets-Lightning2:1 P
Predators-Capitals2:5Devils-Rangers4:3
Ducks-Blues5:2Flames-Oilers2:1 P
Islanders-Kings0:3

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

 +17 [+] [-]

, 2013-12-08 06:22, pirms 12 gadiem
Šis, izskatās, būs viņa stils - ar spēku un ātrumu! Perfect!
http://video.sabres.nhl.com/videocenter/console?id=505186&navid=DL|BUF|home

 +14 [+] [-]

, 2013-12-08 06:22, pirms 12 gadiem
Izcils vārtu guvums! Canaģians nēģeri Zemgus tajā epizodē padarīja par amatieri! Tikai žēl, ka pēdējā minūtē noņemot vārtsargu Nolans izlaida nevis Zemgu, bet to kokaino Ottu, kuram sen jau ECHL bija jāspēlē...

     [+] [-]

, 2013-12-08 06:24, pirms 12 gadiem
Girga plosas! Zemgus apsveicu tevi ar otro vartu guvumu NHL

 +20 [+] [-]

, 2013-12-08 06:25, pirms 12 gadiem
taads prieks par Girgensonu, turpinu svineet

  +5 [+] [-]

, 2013-12-08 06:30, pirms 12 gadiem
Veči Biedriņš-Girgensons 3:9, sodiņš iekritis tik žēl kad no sešiem tik viens!

     [+] [-]

, 2013-12-08 06:33, pirms 12 gadiem
Girgensons pēc šīs iemestās ripas :''Biedriņam mani nenoķert''
Slēpts komentārs: anjo

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 06:36, pirms 12 gadiem
Girgensons pret Biedriņu rezultatīvi metieni punktos divi pret divi, kurš kuru?
Slēpts komentārs: pernambucano

  +7 [+] [-]

, 2013-12-08 06:45, pirms 12 gadiem
Tagad kkāds baigais prikols salīdzīnāt kkādu tur Biedriņu ar Girgensonu? Viņš NBA ir pilnīgi bez pamata, kur nu vēl ar tādu algu, smiekli nāk..

Gols skaists!

  +3 [+] [-]

, 2013-12-08 06:52, pirms 12 gadiem
No Buffalo home page-Zemgus Girgensons scores sensational solo goal.Izklausaas labi un nav samelots,ka vaarti krutiGalvenais,ka Zemgus jau slidoja mainiities un ta pamaniija,ka Ennis izmet ripu no zonas centra virzienaa!Lieliski noorienteejaas un apspeeleeja gan aizsargu gan vaartsargu.Lieliski vaarti-malacis.

     [+] [-]

, 2013-12-08 06:55, pirms 12 gadiem
Niitty rakstīja: Tagad kkāds baigais prikols salīdzīnāt kkādu tur Biedriņu ar Girgensonu? Viņš NBA ir pilnīgi bez pamata, kur nu vēl ar tādu algu, smiekli nāk..

Gols skaists!

Tas tā lai jautrāka dzīve
Slēpts komentārs: fagcentrs

     [+] [-]

, 2013-12-08 07:08, pirms 12 gadiem
pernambucano rakstīja: Izcils vārtu guvums! Canaģians nēģeri Zemgus tajā epizodē padarīja par amatieri! Tikai žēl, ka pēdējā minūtē noņemot vārtsargu Nolans izlaida nevis Zemgu, bet to kokaino Ottu, kuram sen jau ECHL bija jāspēlē...
Piekrītu par Ottu, galīgi neko nespēj parādīt, uz ECHL jau varbūt nē, bet viņš ir izteikts 3. maiņas spēlētājs, kkas uz Daugaviņa pusi
Slēpts komentārs: pernambucano

  +4 [+] [-]

, 2013-12-08 07:20, pirms 12 gadiem
Rezultatīvs 2. spēli pēc kārtas un nu jau dala 4. rezultatīvākā Sabres spēlētāja godu.

Temps uz 25 punktiem sezonā, kas būtu vienkārši fantastika.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-08 08:03, pirms 12 gadiem
Beidzot!

  +5 [+] [-]

, 2013-12-08 08:16, pirms 12 gadiem
Pec piespeleem daliita 2 vieta komandaa.Punktu skaita zinaa ceturtaa daliitaa!Mulkiibas nav taisiijis soda minusu zinaa..tikai 2 minuutes pa 29 speeleem..+- vispaar iespaarda tikai -2 kameer pareejiem-4,-6,-7,-9,-12,-14(STEVE OTT)!Daudz pozitiivaa

  -4 [+] [-]

, 2013-12-08 08:37, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Biedriņa - Girgensona +/- šonakt +15 pret 0
Jā, īpaši ņemot vērā, ka Jūta pakāsa līgas 2 vājākajai komandai savā laukumā

  +2 [+] [-]

, 2013-12-08 08:51, pirms 12 gadiem
The goal Ott spoke of by Girgensons in the third period was one that many Sabres fans have been waiting to see. In true power forward style, Girgensons drove the Montreal net, bullied his way past reigning Norris Trophy winner P.K. Subban and tucked the puck past goaltender Carey Price.

  +5 [+] [-]

, 2013-12-08 08:54, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: Jā, īpaši ņemot vērā, ka Jūta pakāsa līgas 2 vājākajai komandai savā laukumā
Andrim bija labākais +/- komandā.

  -3 [+] [-]

, 2013-12-08 08:54, pirms 12 gadiem
varonis

     [+] [-]

, 2013-12-08 08:58, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Andrim bija labākais +/- komandā.
Un? Komanda vinnēja? Viņš iemeta 1 sodu no 6, kas par 9 citroniem sezonā ir diezgan crazy.

     [+] [-]

, 2013-12-08 09:02, pirms 12 gadiem
Ja cilvēks nevar tik daudz saņemties kā iemācīties mest sodud, tad nekāda respekta nebūs un arī tiks salīdzināts ar Girgensona statiem. Šakils O'Nīls arī vāji meta sodus, bet ne tik slikti + viņam bija iemesls (jaunībā lauzta locītava)

  +7 [+] [-]

, 2013-12-08 09:08, pirms 12 gadiem
es saprotu, ka Girgensons ir it kā domāts, kā stabils otrās maiņas centrs nākotnē, kas vairāk dala piespēles, bet patīkami ir tas, ka čalis tik skaistu banku var ielikt jau tagad

 +11 [+] [-]

, 2013-12-08 09:08, pirms 12 gadiem
Vecis ar olām un smadzenēm - visu cieņu, Zemgum!
Slēpts komentārs: coffijs

  +3 [+] [-]

, 2013-12-08 09:39, pirms 12 gadiem
Prieks par Zemgu,bet,acīmredzot,trenera maiņa Sabres nav neko devusi. Žēl.

  +4 [+] [-]

, 2013-12-08 09:43, pirms 12 gadiem
Biedriņa fanboys laikam šeit mīnusus stipri mētā. Lai vai kā apsveicu Zemgu ar otro golu sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 09:49, pirms 12 gadiem
Zachītis rakstīja: Biedriņa fanboys laikam šeit mīnusus stipri mētā. Lai vai kā apsveicu Zemgu ar otro golu sezonā.
Tas ir apnicīgi. To lupatu Zemgus sakarā pat pieminēt negribas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 09:58, pirms 12 gadiem
Pats Labākais rakstīja: Pajāt par to Andri. Viņš pats sevi ir padarījis par izsmieklu un īpaši par to nekautrējas...
Jo nauda pāri visam. Skumji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-08 10:17, pirms 12 gadiem
Pavlin2011 rakstīja: Girga plosas! Zemgus apsveicu tevi ar otro vartu guvumu NHL
ploosas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-12-08 10:21, pirms 12 gadiem
Liels prieks par Zemgu! Vārti konfekte un lielisks apliecinājums tam, ka čalis cīnās līdz beigām.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-08 10:33, pirms 12 gadiem
Liels prieks.taa tureet zemgus un bus ok.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-08 10:35, pirms 12 gadiem
Labs! Izkapāja pats sev vārtus.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-08 10:36, pirms 12 gadiem
starp citu vinsh ir 5 rezultativakais Sabres komandaa ar 9 pt

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 10:49, pirms 12 gadiem
Tas jau bija Ovi cienīgs gols malacis tā tik turpini tik tos mēsla canadiens žel ka neuzvarēja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-08 11:05, pirms 12 gadiem
kpc tik maz uzrakstīts par BOS-PIT spēli? varēja jau kko vairāk pastāstīt par rupjīām, kas tur gāja vaļā un cik tur pēc spēles traumēti un viens slimnīcā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-08 11:09, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: tikmer 18 gadigajam krievam nicuskinam 1+3. tapec ka nacis no khl. hertls starpcitu ari nacis pa taisno no cehu ligas tapec ta spridzina, bet tie kas izgajusi z-amerikas skolu kluvsi par dogoviniem un girgensoniem. diemzel ari tarasenko par tadu jau ir pataisits, lai gan debijas spele meta 2 vartus un nakamaja 1+2 lidz saka bazt so pa 4 mainam un taisit par melnstradnieku
Fenomenāla līga tas KHL. Pietiek ar pārdesmit mačiem , lai iemācītu spēlēt NHL. Tarasenko taču ZA skolu negāja...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 11:27, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Fenomenāla līga tas KHL. Pietiek ar pārdesmit mačiem , lai iemācītu spēlēt NHL. Tarasenko taču ZA skolu negāja...
Jā, labākā prakses vieta pasaulē, kur arī penžas var būt zvaigznes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-12-08 11:32, pirms 12 gadiem
Vārti tiešām skaisti, Girgensona elka Neša stilā!

     [+] [-]

, 2013-12-08 11:34, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: par kādām penžām tu runā? '46.gadīgo Čeliosu,50.gadīgo Hovu, 43.gadīgo Jagru?

KHL vecākais ir tikai Ozoliņš - 41 gads

kura te ir īsti penžu līga?
Es runāju nevis par zvaigznēm, kas ir penžas, bet par penžām, kas ir zvaigznes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-08 11:38, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Indrašis labāks
Kuru vispār interesē Tavas domas, RobisK? Tu tak mums esi īstākais kaktu eksperts

  +2 [+] [-]

, 2013-12-08 11:39, pirms 12 gadiem
Nu pedejas speles ar vien labak Zemgam iet!

Ta turpinat!

  -2 [+] [-]

, 2013-12-08 11:40, pirms 12 gadiem
Malacis. 1 metiens = 1 vārti. Tāda pati precizitāte kā Biedriņam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-12-08 11:44, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: spiežu tev ignorēt
Īstais, kurš varētu kādu ignorēt Tu jau mums esi trollis, kurš raksta no vairākiem profiliem, tā kā tāds mazs bērns Tavā leksikonā vārds "konstruktīvi" un "diskusija" vispār neeksistē.

     [+] [-]

, 2013-12-08 11:55, pirms 12 gadiem
Girgensona vārti Ovečkina stilā, tagad es Zemgu saukšu par latviešu Ovečkinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-08 12:00, pirms 12 gadiem
Moš kāds atceras kā Ozo ar Šarkiem sāka NHL. OZO pirmajā sezonā Šarki bija galīgā pakaļā, toties sāka uzspīdēt Ozo zvaigzne. Gribas ticēt, ka vēsture atkārtojas,

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 12:07, pirms 12 gadiem
Zemgus jau pirms spēles bija nobriedis ielikt, atcetories pirmssezonu.

Sabres rookie Zemgus Girgensons on scoring...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 12:12, pirms 12 gadiem
Liels prieks
NHL pie video shows kā pirmais ielikts viņa gols

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 12:14, pirms 12 gadiem
vnk skaisti izciiniiti vaarti...bij veerts neguleet ...buffalo bij labaaki laukumaa ,vajadzeeja uzvareet..

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 12:18, pirms 12 gadiem
Es nezinu kā Jums visiem, kuri skatījās šo spēli, taču man pirmais periods šķita ļoti interesants. Viens no interesantākajiem kādu nācies redzēt Sabres izpildījumā- agresīva spēle un pretinieka iespiešana viņu aizsardzības zonā (it sevišķi Girgensona maiņa). Nezinu kāpēc autors raksta, ka pirmais periods bija diezgan neskatāms?! Varbūt ne to spēli skatījos....?

  -2 [+] [-]

, 2013-12-08 12:22, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: kino, 11:09, pirms 8 minūtēm

kad tarasenko saka spelet nhl debijas spele radija khl iemanas, ielika 2 golus un bija speles zvaigzne, otraja maca salasija 1+2, bet pec tam sakas nhl ierastais scenarijs. individuali izpausties vairs nelava, bet saka bazt 4-3 mainas un taisit par cekeri. nicuskins ir khl kadrs z-amerikas skolu vispar nav gajis. zel ka ar z-amerikas skolu ir sacakareti citi krievu talanti - filatovs, kabanovs, grigorenko ari akupovs izskatas vairs nav jedzigs lai gan pagajusaja sezona spridzinaja jo, lokauta laika speleja nefthimik. skatisimies vai kucerovs nebus tas pats variants kurs ir pedeojos gadus trulinaja iemanas pari dikim
Ja komandai ir jāizvēlas būt tarp līgas līderiem vai arī ļaut kādam individuālistam spīdēt-izvēle ir skaidra. Nav dzirdéts, ka Tarasenko neapmierinātu viņa statuss komandā.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-08 12:27, pirms 12 gadiem
Maris Vitols rakstīja: Veči Biedriņš-Girgensons 3:9, sodiņš iekritis tik žēl kad no sešiem tik viens!
Neapnīk jau?

     [+] [-]

, 2013-12-08 12:45, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: nosauc tas pezu zvaigznes kas spele khl? es zinu tikai ozolinu un varbut vel satanu kas tiko pievienoja slovanam, bet khl zvaigznes ir kovalcuks, mozakins, radulovs, kuznecovs, zaripovs un tie ir veci labakajos hokejista gados. kamer penzu liga nhl tiek tureti goda vecie krabji selane, jagrs, goncars un parejie. acim redzami hose ka zinasanas par khl tev ir palikusas tani stadija kas pirms 5 gadi kad tu ieprieksejo reizi biji iegajis hokeja sadala
KHL es tiešām vairs neskatos tik bieži, lai arī man ir pieejams KHL kanāls. Nesaista mani šī līga un tās piedāvātais hokejs.
Kas attiecas uz penžām, tad tāds būtu Kriss Saimons, Slava Kozlovs, Jozefs Štumpels, Tevis pieminētais Miroslavs Šatans, nelaiķa Igors Koroļevs, Oļegs Petrovs, Alans Letangs, Derons Kvints, Saša Koroļuks, mūsu Telkvists, Rejs Žirū. Tie noteikti nav visi ne visi joprojām spēlē, tomēr jāatceras, kāda savulaik bija KHL politika. Vecajiem krabjiem tur vieta vienmēr atradīsies.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-08 12:45, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: latviešu Ovečkins ir Karsums, kurš atšķirībā no Girgensona ir guvis 6x vairāk vārtus
smieklīgi ir salīdzināt šīs sezonas Karsuma KHL golus ar Girgensona NHL gūtajiem!

Labāk salīdzini Mežoņa un Girga NHL statistiku:

Martins Karsums 2008-2009 (22 gadu vec) 24 sp 6 pts (1+5)

Zemgus Girgensons 2013-2014 29 sp 9pts (2+7 ).
Regular Season - All Skaters - Career Leaders -...

Ar to es nebūt nenoniecinu Karsumu, bet tikai norādu, ka ir bezjēdzīgi salīdzināt NHL un KHL statistiku.

     [+] [-]

, 2013-12-08 12:49, pirms 12 gadiem
Karsumam savulaik bija izcils potenciāls, tikai trauma visu sabeidza. Tagad viņš der vairs tikai KHL. Bet Girgensonam viss tikai priekšā. Lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:00, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Karsumam savulaik bija izcils potenciāls, tikai trauma visu sabeidza. Tagad viņš der vairs tikai KHL. Bet Girgensonam viss tikai priekšā. Lai veicas!
kāda trauma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 13:09, pirms 12 gadiem
Cienu Ņičuškinu, kurš atteica Dinamo ļimoniem un devās uz NHL īstenot savu sapni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:15, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: kāda trauma?
Cik atceros, tad Karsums savulaik guva traumu un pēc tās viņš vairs nespēja demonstrēt to pašu sniegumu ko iepriekš. Precīzi sīkumos gan neatceros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 13:19, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: Argonauts, 12:45, pirms 12 minūtēm

karsums maskava nevareja 15 speles iemest vartus un tikai velak atveras jo znaroks vinam visas speles deva iespeju un uzticejas, kamer tani nhl vinam iespeju deva varbut pusspeli iebaza 2 maina un tad atkal uz cetruto par cekeri vai uz ahl. karsums ir tipisks hokejists ko nhl cakareja un nedeva iespeju, salidzinot ar maskavu. tas ir nenoliedzams fakts ko nepastridesi pat tu kepon.
NHL tādi kā Karsums rindā stāv, kamēr Znaroks burtiski medīja Karsumu.

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:20, pirms 12 gadiem
Tik skaisti vārti. Cepums!

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:21, pirms 12 gadiem
Pats Labākais rakstīja: Pajāt par to Andri. Viņš pats sevi ir padarījis par izsmieklu un īpaši par to nekautrējas...
Tak viņam vienalga, nāk normāla naudiņa un pats labi apzinās, ka vairs ilgi NBA nenoturēsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:21, pirms 12 gadiem
mnbvc, kāpēc Tu koncentrējies uz skaitli 5? Es Tev nosaucu tos, ko atceros. Un es neteicu, ka visi ir aktīvi. Un ja Tu Letangu sauc par "pabiru", tad arī Tavas zināšanas ir diezgan apšaubāmas. Mani piemēri tikai apliecina, ka KHL prasības nav tik augstas, lai pat dažs labs penža vismaz savā komandā nebūtu zvaigzne. Protams, viss plūst - viss mainās, bet fakti runā paši par sevi.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 13:22, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: kino, 13:19, pirms dažām sekundēm

sudigi medija ka tikai pec 3 sezonam rd sadomaja panemt pie sevis
Ir tāda lieta kā līgumsaistības.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 13:23, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Ir tāda lieta kā līgumsaistības.
Un KHL faniem ir tāda lieta kā klapes uz acīm Vēlamo cenšas uzdot par esošo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 13:27, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Parakstīja līgumu uz 2 sezonām ar RD. Pēc tam pagarināja uz vēl vienu sezonu. Tik tiešām sūdīgi medīja, ja varēja reāli parakstīt līgumu ar MD jau 2012.gadā, bet izlēma palikt un parakstīt jaunu līgumu RD.
Vuda, kuda, šuda. Rudenī Sporta avīzē bija intervija ar Karsumu, kurā viņš visu izstāstīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:33, pirms 12 gadiem
9:3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:37, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: +++

arī futbolā tā ir

Beilam bija līgumsaistības ar Tottenham, bet Real pārpirka par 100 miljoniem šamo.
Tā nav hokeja prakse.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 13:39, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: +++

arī futbolā tā ir

Beilam bija līgumsaistības ar Tottenham, bet Real pārpirka par 100 miljoniem šamo.
Atkal Tu, RobisK, brauc iekšā ar savu futbolu, no kura tāpat neko nejēdz. Ja nesaproti, tad labāk nerunā.

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:39, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: Maxvell Smart, 13:34, pirms 1 minūtes

ari starp ligam ir tikai nosascitas saistibas, kovalcukam bija ligumsaistibas ar devils, bet tas netrauceja pariet uz bagataku klubu. galvenais ka summa labaka
Tad Kovaļčuks tomēr naudas dēļ pārgāja? Es jau domāju, ka uz to bezgalīgi augsto līmeni vienkārši tiecās, bet še tev...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-08 13:44, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: kino, 13:37, pirms 1 minūtes

pasi speletai reali pat nepilda ligumsaistibas, zerdzevs, anisins nodzeras un pazino ka nespeles tada un tada kluba, lauz ligumu.
Kolhozs, ko jau mēs te visu laiku sakam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:46, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Naudas dēļ Devils šamo pārdeva. Nevienam nav noslēpums, ka Devils ir problēmas ar finansēm. Arī parizē tika pārdots tā paša iemesla dēļ.
Devils nekas cits neatliek kā sagrabināt grašus penšiem kā Brodērs,Jāgrs,Eliašs. Priekš jaunajiem naudas nav.
NHL spēlētājus nevar pārdot. Var aizmainīt, var aizmainīt un turpināt maksāt daļu no algas un var lauzt līgumu pēc abpusējas vienošanās.

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:47, pirms 12 gadiem
Letangs bija viens no komandas vadošajiem aizsargiem un pietiekami rezultatīvs. Bet neviens nekļūstam jaunāks. Un tomēr viņš spēlē KHL un ir noderīgs pat šādā vecumā. NHL līmenim viņš nederēja.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 13:47, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Naudas dēļ Devils šamo pārdeva. Nevienam nav noslēpums, ka Devils ir problēmas ar finansēm. Arī parizē tika pārdots tā paša iemesla dēļ.
Devils nekas cits neatliek kā sagrabināt grašus penšiem kā Brodērs,Jāgrs,Eliašs. Priekš jaunajiem naudas nav.
Nu ja tā, tad žēl Kovaļčuka...pārdeva uz kkādu KHL šamo...nav brīnums, ka čalis tāds sašļucis KHL izskatās - nav viegli pārdzīvot tādu triecienu

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:48, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Haļavā trāpija gamakā un vēl knapi iebakstīja, pie reizes vēl paspējot nokrist.
Pats pamēģini šādi "apzagt" aizsargus un vēl iziet pret vārtsargu un sarežģītā situācija iemest. Augstākā klase, tur pat nav ko piebilst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:50, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ņeizskatās bēdīgs
cita lieta ja pārdotu kaut kādai Fīniksai,Floridai, tad būtu bēdīgs
bet SKA tomēr viena no spēcīgākajām pasaules komandām
http://www.youtube.com/watch?v=t6qMWKP9SZI
Nu ar laiku jau samierinās - ko ta citu darīs.

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:51, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ņeizskatās bēdīgs
Tavas zināšanas izskatās bēdīgas, draudziņ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:52, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Augstākā klase bija Pitsburgas gols vairākumā, kur tika ideāli izspēlēts un Krosbijs trāpīja devenē no nerāla leņķa - vot tā ir augstākā klase!
Bet viens otru neizslēdz. Girgensons Ovečkina stilā Šajā gadījumā Zemgus visu izdarīja pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 13:58, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: Hose Girtinho, 13:47, pirms dažām sekundēm

kur viins bija komandas vadosais aizsargs? horvatu, austriesu liga? kas attiecas par nhl tad karteijais stasts kad calim vienkarsi nedeva iespeju. iedeva uzspelet 10 speles un viss. ja tu kaut kadu horvatu pabiru uzskati par zvaigzni tad bezjedzigi dzit ar tevi sarunu
Visiem iespēju nevar iedot.

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:01, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: SKA mārketings un pilnās tribīnes uz katru spēli ir augstākā pilotāža. Tāpēc jau arī pēc lokauta Kovi aizbrauca kā pēdējais uz NHL.Negribīgi. Vasarā jau viss nokārtojās. Devils dabūja piķi,Kovi uz SKA.Visi ieguvēji.
11917 vidēji spēlē (http://www.hockeydb.com/nhl-attendance/att_graph.php?tmi=9304) ir augstākā pilotāža ko KHL var sasniegt? Zini NHL nevienam klubam tas rādītājs nav tik ZEMS (http://espn.go.com/nhl/attendance/_/year/2013)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:02, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: killo2000, 13:39, pirms 18 minūtēm

kovalcuks nosauca tos iemeslus kapec pargaja uz khl, ska ir bagataks piedavaja labaku algu neka devils un kovalcuks lokauta laika bija loti patikami parsteigts par ska augsto organizetibas un infrastrukturas limeni + viena nos kaistakajam pilsetam st.peterburga un dzimetne.
Parādi man kurā vietā Kovaļčuks teicis, ka pargāja SKA dēļ naudas.

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:03, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: killo2000, 13:39, pirms 18 minūtēm

kovalcuks nosauca tos iemeslus kapec pargaja uz khl, ska ir bagataks piedavaja labaku algu neka devils un kovalcuks lokauta laika bija loti patikami parsteigts par ska augsto organizetibas un infrastrukturas limeni + viena nos kaistakajam pilsetam st.peterburga un dzimetne.
Jā, tā arī tas varētu būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:10, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: jāuzceļ 20k halle, tad arī sitīs pasaules rekordus. FAKTS
ja hallē ir 12k tik, tad nevajag brīnīties, apmeklējums ir tuvu 100% un tas ir WOW
Kāpēc jau sen tāda halle nav uzcelta? Naudas taču šamiem netrūkst kā tu norādīji. Prātiņa pietrūkst? Vēl kāds cits iemesls? Un kas tur wow? Labi priekš KHL varbūt tas ir wow, jo tur ir arī klubi, kuri 3k nevar savākt NHL tam pašam Devils 17k ietilpība un 17k vidējais apmeklējums - nevienam tas nezkāds wow neliekās - bet nu jā priekš KHL savākt 12K vidēji jau ir kosmoss

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:12, pirms 12 gadiem
Jā, mnbvc, tur arī bija. Bet KHL tomēr nav NHL līmenis. Šeit tiek dota iespēja arī tiem, kas NHL atlasi neiztur.

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:14, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: jāuzceļ 20k halle, tad arī sitīs pasaules rekordus. FAKTS
ja hallē ir 12k tik, tad nevajag brīnīties, apmeklējums ir tuvu 100% un tas ir WOW
Tuvu 100 % ir wow? Ko tad teikt NHL klubiem, kuris savas 20000 arēnas 100% izpārdod vairākas sezonas no vietas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:15, pirms 12 gadiem
Fakts: NHL lokauts ir KHL svētki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:16, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: kino, 14:02, pirms 1 minūtes

algu es pats ieklavu jo tas ir pasaprotams un katram sapratigam hokejistam primarais iemesls
Protams,ne visiem ir sportiskas ambīcijas.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-08 14:16, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Tuvu 100 % ir wow? Ko tad teikt NHL klubiem, kuris savas 20000 arēnas 100% izpārdod vairākas sezonas no vietas?
Nē nu ja skatās, ka līgā (KHL) 10klubi nevar pat 5k savākt, tad 12K, protams, priekš krieviem ir WOW. Ar NHL tur pat nav ko salīdzināt. Ieteiktu KHL faniņiem neuzkrītoši mainīt tēmas virzienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:17, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: NHl tikai pāris(2) klubiem var būt ir 20k arēna - Montreāl un Toronto.
Tas bija tikai piemērs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:18, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Minskas arēna ar 15k vietām gandrīz vienmēr ir pārpildīta, neskatoties uz to, ka Minska jau kuro gadu netiek playoff. Loģiski, ka NHL vadošo komandu arēnas būs pilnas, bet paskatīsimies uz lejasgalu - vai tiešām viss ir tik balts un pūkains?
Sen tā vairs nav ar Minsku.

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:18, pirms 12 gadiem
Krieviju un ASV daudzējādā ziņā salīdzināt patiešām ir smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:20, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: lai nogriež Krosbijam algu no 16 miljoniem uz 1 miljonu un lai kapā par sapni - Stenlij kap

redzēsim vai šams paliks NHL vispār
A viņam jau ir. Atšķirībā no daža laba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:21, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Gribētos redzēt Krosbiju SKA sastāvā - būtu bomba.
Varbūt pēc 10 gadiem Malkinu ieraudzīsim pastāvīgi spēlējam KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:23, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Kapēc vajag salīdzināt valstis? Gazprom ir daudz bagātāka un iespējām bagātāka organizācija nekā NHL vadība, nemaz nerunājot par daudzajiem oligarhiem, kas ir gatavi ieguldīt savu naudu KHL. Tavs naida kurināšanas mēģinājums ir izgāsies Hozē.
Es neizprotu vārdu ieguldīt. Ja iegulda, tad ar dmu dabūt atpakaļ ar uzviju.

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:24, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: tad lai nāk uz KHL pēc Gagarina

bet diez vai kāds maksās 16 miljonus sezonā
Viņam jau arī nemaksā. Tas ir kopā ar reklāmas līgumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-08 14:24, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Kapēc vajag salīdzināt valstis? Gazprom ir daudz bagātāka un iespējām bagātāka organizācija nekā NHL vadība, nemaz nerunājot par daudzajiem oligarhiem, kas ir gatavi ieguldīt savu naudu KHL. Tavs naida kurināšanas mēģinājums ir izgāsies Hozē.
Es teicu, ka valstis nav jēgas salīdzināt, jo demokrātija un kleptokrātija ir divas pilnīgi dažādas lietas. Ja Krievijā būtu tāds dzīves līmenis, kas apmierinātu NHL zvaigznes un to nevajadzētu kompensēt ar milzīgām algām, tad varbūt varētu padiskutēt. Bet šobrīd neredzu tam jēgu.

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:24, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Nav jau ko mainīt, jo ir acīmredzams, ka Tu mal vienu un to pašu, kautgan pats nemaz neredzi, kas darās NHL lejasgala komandu tribīnēs.
Ko man tur redzēt - šogad pārliecinoši vājākā NHL komanda Buffalo Sabres vidējais apmeklējums mājas spēlēs - 18,429. Vari man nosaukt kādu KHL klubu, kuram būtu šāds apmeklējums? Pareizi - tāda nav. (http://espn.go.com/nhl/attendance)

  -1 [+] [-]

, 2013-12-08 14:25, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Kapēc vajag salīdzināt valstis? Gazprom ir daudz bagātāka un iespējām bagātāka organizācija nekā NHL vadība, nemaz nerunājot par daudzajiem oligarhiem, kas ir gatavi ieguldīt savu naudu KHL. Tavs naida kurināšanas mēģinājums ir izgāsies Hozē.
Mulkis! Gazprom ir valsts kompanija,kur naudu pelna pardodod valsts gazi,NHL ir biznesa projekts,kursh nekaca naudu no valsts kases un negruz to hoki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:26, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kā Parex vai Liepājas Metalurgā?
RobisK parāda savu nezināšanu arī politikā un ekonomikā. Kur vēl Tu esi "eksperts"?

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:26, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kā Parex vai Liepājas Metalurgā?
Labs piemērs. Krievi, krievu stilā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:27, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Nauda piesaista naudu. Ko jūs labāk gribētu redzēt KHL? 5 tādas komandas kā Novokuzņecka vai 5 tādas kā SKA? Domāju, ka atbilde visiem ir skaidra.
Tā nav atbilde.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 14:27, pirms 12 gadiem
Te viens raksta, ka Gazprom ir nenormāls piķis un vēl čupām oligarhi pa KHL ar savu piķi maršē, tā kā "jūra līdz ceļiem" kopumā skatoties....otrs raksta, ka slavenam krievu klubam nav nauda, lai halli uzceltu, tikai algām sanākot...nu nenosmējies ar jums...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 14:28, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Mulkis! Gazprom ir valsts kompanija,kur naudu pelna pardodod valsts gazi,NHL ir biznesa projekts,kursh nekaca naudu no valsts kases un negruz to hoki!
Nu bet loģiski! Krievijā taču visam ir saistība ar politiku un visi gali ir Kremlī. Gribētu redzēt kā, piemēram, Obama lobētu kādu sporta līgu.

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:28, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: kino, 14:18, pirms 6 minūtēm

nhl pasiem vietas arena izperk korporacijas, vardu sakot piebaz ar cilvekiem tikai lielaka skaitla pec
Jo to teica ukrainis, kurš droši vien kādā no šīm korporācijām strādā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:29, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: latvieši ne krievi
Latvieši? LM un Parex? Kurā vietā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:31, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Rotenbergs jau pateica, ka SKA strādā ar vairāku miljonu PEĻŅU un tiek plānots celts arī biļešu cenas, lai nopelnītu vēl vairāk. šis vīrs zina kā taisīt biznesu ne tā kā letiņš Savickis, lai arī RD nav tik slikta mārketinga programma, bet sold out ir tikai uz spēcīgākajām komandām nevis vājākajām

SKA spēlēs sold out ir katru spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:32, pirms 12 gadiem
RobisK šodien burtiski "bobmī"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:34, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: tikai paskaties uz tiem pasiem medvescaka, rd vai krievu fanu atbalsta, bet nhl var redzet ka siem darba vienkari ir iedalitas biletes un sie atnak ka uz teatri
Cik ASV pilsētās ir izklaides iespēju un sporta komandu, un cik mums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:36, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Nav argumenti, tapēc jāņirdz? Tiešām tik grūti saprast, ka SKA tieši no organizācijas viedokļa ir soli priekšā vairākām NHL komandām?
Saskatīt SKA peļņu var tikai tad, ja tie Gazprom iegrūztie citroni tiek pieskaitīti pie ienākumiem, nevis izdevumiem.

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:36, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Rotenbergs jau pateica, ka SKA strādā ar vairāku miljonu PEĻŅU un tiek plānots celts arī biļešu cenas, lai nopelnītu vēl vairāk. šis vīrs zina kā taisīt biznesu!
Ists biznesa guru!

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:36, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ne gluži tāpat vien
Gazprom vēlas, lai Vācija arī turpinātu pirkt gāzi no viņiem un šie 40 miljoni ir mārketings, sponsoršips kā izdevīgs darījums abām pusēm, arī uz Šalkes krekliem ir Gazprom emblēma
A tu domā, ka, piemēram, Bavāriešiem nav maigi pajāt, kas ir uz Šalkes krekliem?

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:37, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Nav argumenti, tapēc jāņirdz? Tiešām tik grūti saprast, ka SKA tieši no organizācijas viedokļa ir soli priekšā vairākām NHL komandām?
Shis komentars man lika pasmaidit!

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:38, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Tad tavi argumenti par tukšajām tribīnēm Maskavā ir bezjēdzīgi.
Kāpēc? Maskavā trūkst izklaides iespēju?
Un kādi bija mani argumenti? Varbūt lūdzu citēsi, citādi man galva tāda veca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:42, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka izklaides iespēju ir vairā nekā saprašanas un īsti hokeja fani Maskavā atbalsta tikai vienu hokeja klubu - Dynamo!
Vai tad es runāju tikai par hokeja klubiem? Un vai hokejs ASV ir populārākais sporta veids. Lāgā neatceros, tāpēc atgādini, lūdzu!

     [+] [-]

, 2013-12-08 14:42, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Katrā spēle ir pilnas tribīnes (nesaku ka sold-out), arī ar attribūtiku var nopelnīt, pats vēl teica, ka Kovi u.c meistari uz SKA nepārnāca dēļ naudas. Kapēc lai SKA organizācija nestrādātu ar peļņu?
Cik caurmērā maksā viena biļete uz SKA?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-08 14:50, pirms 12 gadiem
Kaut kā domāju, ka Biedrs atdzīvosies, bet... Girgensons, vienkārši malacis. Cīnās visās spēlēs. Bija mums labākais vārtsargs NHL, bija labākais aizsargs. Tagad ceru, ka būs labākais uzbrucējs.

  +4 [+] [-]

, 2013-12-08 14:52, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Katrā spēle ir pilnas tribīnes (nesaku ka sold-out), arī ar attribūtiku var nopelnīt, pats vēl teica, ka Kovi u.c meistari uz SKA nepārnāca dēļ naudas. Kapēc lai SKA organizācija nestrādātu ar peļņu?
Videjas biletes cena uz SKA speli ir no 400-800 rublu,tobish mazak ka 15 ls! Labi,reikinasim pa max.1000 rublu vienas biletes cena! Uz vienu majas speli SKA uz biletem nopelna 180,000 ls,26 majas speles(iespejams kludos) tatad sanak ka uz biletem vini noplena 4,680,000 miljoni Ls sezona! Atributika,vairak ka miljonu vini nepelna,sanak 5-6 miljoni! Par sho summu vini pat nevar samaksat dalai savas komandas algas!
Par Kovi algu vispar nerunasim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 15:11, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: 5% skill 95% luck
Tad jau es arī varētu vēsi atņemt ripu diviem NHL aizsargiem un uzmest pa kasti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 15:23, pirms 12 gadiem
Tu gan esi īsts eksperts, Teemu!

     [+] [-]

, 2013-12-08 15:42, pirms 12 gadiem
ta tik jaturpina Zemgus!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-08 15:54, pirms 12 gadiem
wow, te troļļu barošana iet uz pilnu klapi.

Interesanti, ka Toronto ir spējusi uzvarēt abas pēdējās spēles, lai arī abās ir atļāvusi izdarīt 50 metienus pa saviem vārtiem, kamēr paši metuši ~ divreiz mazāk. domāju, ka bieži tā negadās.

Izskātās, ka Torntons nogrābs nopietnu diskvalifikāciju un vajadzētu ar. Vispār dīvaina situācija, džekam laikam širmis aizkrita uz tām dažām sekundēm, jo pēc tam viņš tiešām izskatījās reāli norūpējies pat tad, kad tiesnesis viņu norāva malā un aizstūma līdz soliņiem un pēcspēles intervijā bij kamols kaklā un knapi runāja. negribās ticēt, ka viņš ir tāds nelietis, ka to visu notēloja.
Nīls jau ar dabūs kādu spēlīti pasēdēt malā, atkārtojamā, kad skatās, liekas jau ka tas tā baigi nejauši sanāca, bet tomēr liekas, ka viņš apzinājās, ka aizķers Maršandu (un kurš gan viņam negribētu ar celi pa galvu ielikt, ja tā padomā , tas protams, nav attaisnojums )

Bet Zirgensons tiešām malacis - pats izcīnīja ripu, apspēlēja iepriekšējās sezonas Norisa ieguvēju un šā brīža vienu no labākajiem līgas vārtu vīriem un deva iespēju savai komandai pacīnīties pa kādu punktiņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 16:09, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: Bet Zirgensons tiešām malacis - pats izcīnīja ripu, apspēlēja iepriekšējās sezonas Norisa ieguvēju un šā brīža vienu no labākajiem līgas vārtu vīriem un deva iespēju savai komandai pacīnīties pa kādu punktiņu.
Tas Zirgensons Tev sanāca nejauši vai apzināti?!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 16:14, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Tas Zirgensons Tev sanāca nejauši vai apzināti?!
tā sasmējos nejauši, nejauši. laikam sākumā gribēju rakstīt vaŗdu, bet tad turpināju ar uzvārdu. gadās arī tā

     [+] [-]

, 2013-12-08 16:30, pirms 12 gadiem
Cepuri nost Zemgusam, laba spēlē, žel ka neizdevās uzvarēt, bet bija jauki pavērot, kā cilvēks atdot visu uz laukuma.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 16:30, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Karsumam savulaik bija izcils potenciāls, tikai trauma visu sabeidza. Tagad viņš der vairs tikai KHL. Bet Girgensonam viss tikai priekšā. Lai veicas!
Viņš gan atzina, ka viens no būtiskākajiem iemesliem bijis atgriešanās pēc vasaras negatavam.

     [+] [-]

, 2013-12-08 16:36, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Cienu Ņičuškinu, kurš atteica Dinamo ļimoniem un devās uz NHL īstenot savu sapni.
Kārtējā Kino pērle
Labi ka NHL visi par brīvu spēlē.
Tu jau laikam neatceries to,bet 90 - to sākumā bija cits stāsts no NHL mīļiem. Devās uz civilizāciju naudu pelnīt.
Tagad kad Rus ir nauda,un tie arī spēj piedāvāt to,vajag citu stāstu,te tas ir. Sapņi,meka,Stenlija kausa burvība.
Tu jau gadiem to kladzini. Tava cieņa ir fufels un centieni atkal paķert uz zoba KHL fanus.

Tavu trollolo iemetot var pastāstīt stāstu par Kovie un viņa mīlestību pret dzimteni utt. Kas uzlika mīksto vienam no lielākajiem NHL līgumiem un visam tam " svētajam " kam tici tu !

Kādus tad miljonus MD piedāvāja Ņičuškinam ? Tev ir kādi pierādījumi ?
Nē tupas iedomas un to izdošana par esošo.
Ņičuškinu viņš ciena - ha. Tāpat tu savulaik cienīji Filatovu,Kabanovu un vēl vairāk Burmistrovu.
Brīžiem tiešām riebums uzdzen tevi palasot. Jau gadiem apdi rš KHL.
Un vēl nav gana.
Tev greizsirdīgajam nabagam jau kādreiz būs miers,vai nekad ?

     [+] [-]

, 2013-12-08 16:48, pirms 12 gadiem
svomalraH rakstīja: Brīžiem tiešām riebums uzdzen tevi palasot. Jau gadiem apdi rš KHL.
Un vēl nav gana.
Tev greizsirdīgajam nabagam jau kādreiz būs miers,vai nekad ?
A ko tu tik traki ņem pie sirds parastas provokācijas? Dažbrīd varētu domāt, ka esi bijis klāt pie KHL tapšanas, ka tik ļoti stāvi un krīti par to bet vispār tā cīņa jums abiem ir jāizcīna, iekšā paturēt nevar - vienam par "sapņu zemi Ameriku" un otram par "svēto Krievzemi"

     [+] [-]

, 2013-12-08 16:51, pirms 12 gadiem
svomalraH rakstīja: Kārtējā Kino pērle
Labi ka NHL visi par brīvu spēlē.
Tu jau laikam neatceries to,bet 90 - to sākumā bija cits stāsts no NHL mīļiem. Devās uz civilizāciju naudu pelnīt.
Tagad kad Rus ir nauda,un tie arī spēj piedāvāt to,vajag citu stāstu,te tas ir. Sapņi,meka,Stenlija kausa burvība.
Tu jau gadiem to kladzini. Tava cieņa ir fufels un centieni atkal paķert uz zoba KHL fanus.

Tavu trollolo iemetot var pastāstīt stāstu par Kovie un viņa mīlestību pret dzimteni utt. Kas uzlika mīksto vienam no lielākajiem NHL līgumiem un visam tam " svētajam " kam tici tu !

Kādus tad miljonus MD piedāvāja Ņičuškinam ? Tev ir kādi pierādījumi ?
Nē tupas iedomas un to izdošana par esošo.
Ņičuškinu viņš ciena - ha. Tāpat tu savulaik cienīji Filatovu,Kabanovu un vēl vairāk Burmistrovu.
Brīžiem tiešām riebums uzdzen tevi palasot. Jau gadiem apdi rš KHL.
Un vēl nav gana.
Tev greizsirdīgajam nabagam jau kādreiz būs miers,vai nekad ?
Nu, nu. Padomā par savu asinsspiedienu. Pr miljoniem lasīju krievu lapās, neba jau te.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 16:52, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: A ko tu tik traki ņem pie sirds parastas provokācijas? Dažbrīd varētu domāt, ka esi bijis klāt pie KHL tapšanas, ka tik ļoti stāvi un krīti par to bet vispār tā cīņa jums abiem ir jāizcīna, iekšā paturēt nevar - vienam par "sapņu zemi Ameriku" un otram par "svēto Krievzemi"
Tev zināšanai hokeju skatos vēl no K-L-M laikiem. No tiem laikiem sekoju tai līgai,vēlāk RSL,tagad KHL.
Jā,katram savs. Un man atšķirībā no Kino nav nekādas cīņas ar NHL un ASV. Vienkārši izbesīja viņa liekuļošana. Ņičuškinu viņš ciena. Trollolo viņš ciena un pamelot ik pa brīdim.
Visa tā viņa cieņa ir fufels. Tāpēc arī nenoturējos.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-08 16:56, pirms 12 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev zināšanai hokeju skatos vēl no K-L-M laikiem. No tiem laikiem sekoju tai līgai,vēlāk RSL,tagad KHL.
Jā,katram savs. Un man atšķirībā no Kino nav nekādas cīņas ar NHL un ASV. Vienkārši izbesīja viņa liekuļošana. Ņičuškinu viņš ciena. Trollolo viņš ciena un pamelot ik pa brīdim.
Visa tā viņa cieņa ir fufels. Tāpēc arī nenoturējos.
Labi, pārfrāzēšu, lai tev paliek labāk. Cienu viņa lēmumu, nevis viņu pašu. Pagaidām.

     [+] [-]

, 2013-12-08 16:56, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Labi, pārfrāzēšu, lai tev paliek labāk. Cienu viņa lēmumu, nevis viņu pašu. Pagaidām.
Man nemelo,cienītāj. Tā arī saki,prieks ka uzmeta MD un KHL.

     [+] [-]

, 2013-12-08 16:59, pirms 12 gadiem
svomalraH rakstīja: Man nemelo,cienītāj. Tā arī saki,prieks ka uzmeta MD un KHL.
Nevienu viņš neuzmeta. Pats izvēlējās bez jebkādas minstināšanās NHL.

     [+] [-]

, 2013-12-08 17:03, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Nevienu viņš neuzmeta. Pats izvēlējās bez jebkādas minstināšanās NHL.
Protams ka neuzmeta,bet NHL- eļu pauros formāli taču uzmeta ?
Un tas ir galvenais,cieņas ievērības
Respektuhai.
Tā teikt lai spēlē NHL,bet ne labāk par Krozbijiem un pārējo šlaku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 17:16, pirms 12 gadiem
Visa tā cieņa kā uz delnas. Viltus prieki ka uzmeta KHL un tad patiesi prieki kad kāds kuru it kā ciena spēlē pie kāda Hiča komandā pa 13 min trešajā maiņā. Pie kam analizē nevis respektājamā spēli,bet gan KHL.
Laikā kad ir viens no vadošajiem Rus prospektiem. Laikā kad KHL tas bija līderis,progresēja un auga.
Lūk tur arī tā visa cieņa.

  -3 [+] [-]

, 2013-12-08 17:18, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: kino, 16:59, pirms 3 minūtēm

es cienu tos kuri izvelejas khl - kovalcuku, antropovu, radulovu, kosticinu, zerdzevu, frolovu un neskaitāmus citus kas prieksroku ir devusi khl ieprieksejas sezonas. tadu starpcitu ir vairakuma. uz nhl parsvara tiecas tikai loti jauni ka nicuskins, kuriem vel nhl mirs ir galva, tacu sasniegs kovalcuka gadus un bus atpakaļ
Radulovs nespēja izturēt konkurenci par vietu sastāvā vienā no līgas vājākajām komandām, attiecīgi tika patriekts un bija spiests atgriezties kolhozā, kur krīt lidmašīnas, sportistiem viesnīcās jāguļ saliekamajās gultiņās, kur jāspēlē lēns hokejs uz dzeltena ledus ar 200 skatītājiem tribīnēs. Plus vēl viss pasākums notiek neizgaismotos angāros un tiek filmēts ar kartupeli!

     [+] [-]

, 2013-12-08 17:23, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: kino, 16:59, pirms 3 minūtēm

es cienu tos kuri izvelejas khl - kovalcuku, antropovu, radulovu, kosticinu, zerdzevu, frolovu un neskaitāmus citus kas prieksroku ir devusi khl ieprieksejas sezonas. tadu starpcitu ir vairakuma. uz nhl parsvara tiecas tikai loti jauni ka nicuskins, kuriem vel nhl mirs ir galva, tacu sasniegs kovalcuka gadus un bus atpakaļ
Redzot kā tu raksti viņu vārdus, cieņa burtiski spraucas pa šķirbām ārā.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 17:23, pirms 12 gadiem
Poish rakstīja: Radulovs nespēja izturēt konkurenci par vietu sastāvā vienā no līgas vājākajām komandām, attiecīgi tika patriekts un bija spiests atgriezties kolhozā, kur krīt lidmašīnas, sportistiem viesnīcās jāguļ saliekamajās gultiņās, kur jāspēlē lēns hokejs uz dzeltena ledus ar 200 skatītājiem tribīnēs. Plus vēl viss pasākums notiek neizgaismotos angāros un tiek filmēts ar kartupeli!
Tieši tā,turpini tādā veidā sevi mierināt un troļļot. Tev tā durik salīdzinājumam,Radu + - Girgensona vedumā NHL debijas sezonā guva 64 spēlēs (18+19) 37 punktus.
Otrajā sezonā 81 spēlē (26+32) 58 pts.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-08 17:28, pirms 12 gadiem
svomalraH rakstīja: Tieši tā,turpini tādā veidā sevi mierināt un troļļot.
Esi kādreiz domājis, kādēļ krieviem nekad nekas neizdodas? Nauda no gāzes ir, bet, lai ko viņi darītu, nekas neizdodas. Sportā panākumu nav, ģeopolitiskā ietekme, salīdzinot ar psrs laikiem, nekāda, armija noplukuši nabagi, amerikāņi raķetes salikuši visapkārt krievijai (turcija, koreja, japāna, vācija) utt. Tas tādēļ, ka krievi nav spējīgi neko sakarīgu izdarīt. To parāda gan KHL, gan parādīs Soči (patiesībā sākums, pateicoties lāpas epopejai jau to parāda). Saprotu, ka Tev tas ļoti sāp, tādēļ tu te glorificē kolhoza līgu!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 17:29, pirms 12 gadiem
Poish rakstīja: Esi kādreiz domājis, kādēļ krieviem nekad nekas neizdodas? Nauda no gāzes ir, bet, lai ko viņi darītu, nekas neizdodas. Sportā panākumu nav, ģeopolitiskā ietekme, salīdzinot ar psrs laikiem, nekāda, armija noplukuši nabagi, amerikāņi raķetes salikuši visapkārt krievijai (turcija, koreja, japāna, vācija) utt. Tas tādēļ, ka krievi nav spējīgi neko sakarīgu izdarīt. To parāda gan KHL, gan parādīs Soči (patiesībā sākums, pateicoties lāpas epopejai jau to parāda). Saprotu, ka Tev tas ļoti sāp, tādēļ tu te glorificē kolhoza līgu!
Vēlreiz saku,ar to sevi arī mierini,izdevušais
Man sāp Tas tev izskatās dzīve galīgi neizdevusies,palasot tavus komentārus. Tev muļķītim tik liekas,ka tu ar savu stulbumu vari kādu sāpināt.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-08 17:36, pirms 12 gadiem
svomalraH rakstīja: Vēlreiz saku,ar to sevi arī mierini,izdevušais
Man sāp Tas tev izskatās dzīve galīgi neizdevusies,palasot tavus komentārus. Tev muļķītim tik liekas,ka tu ar savu stulbumu vari kādu sāpināt.
Vispār man nav skaidrs, kapēc Tev gudrītim-melnstrādniekam vispār te būtu jāpublicējas. Gan jau ir lērums krievu portālu, kuros krievu valodā tiek komunicēts par un ap khl, tur arī ieteiktu darboties, nevis te būt mūžīgā opozīcijā visiem. Savādāk loģikas nekādas - krievs, kas dara otrās šķiras darbus un dzīvo Nīderlandē, raksta komentārus latvijas portālā!

     [+] [-]

, 2013-12-08 17:40, pirms 12 gadiem
Poish rakstīja: Vispār man nav skaidrs, kapēc Tev gudrītim-melnstrādniekam vispār te būtu jāpublicējas. Gan jau ir lērums krievu portālu, kuros krievu valodā tiek komunicēts par un ap khl, tur arī ieteiktu darboties, nevis te būt mūžīgā opozīcijā visiem. Savādāk loģikas nekādas - krievs, kas dara otrās šķiras darbus un dzīvo Nīderlandē, raksta komentārus latvijas portālā!
Tas ka tev nekas nav skaidrs,vari neteikt. Tas tāpat jau visiem zināms.
Viss šis lētais provokotīvais stiliņš liek minēt,tu kāds bērns esi,vai vienkārši .......
Laikam tas pats pacients Vilciens vien esi,zem n-tajiem saviem nikiem.

     [+] [-]

, 2013-12-08 17:43, pirms 12 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas ka tev nekas nav skaidrs,vari neteikt.
Viss šis lētais provokotīvais stiliņš liek minēt,tu kāds bērns esi,vai vienkārši .......
Aiz komata pieņemts likt atstarpi. Tādējādi teksts kļūst vieglāk salasāms.
Pelnīts "ignorēt" no manis!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 17:43, pirms 12 gadiem
Poish rakstīja: Aiz komata pieņemts likt atstarpi. Tādējādi teksts kļūst vieglāk salasāms.
Pelnīts "ignorēt" no manis!
Aleluja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-08 17:47, pirms 12 gadiem
mnbvc rakstīja: svomalraH, 17:23, pirms 12 minūtēm

domaju kad radulovs atgiezas uz nesvilu 100 punkti nepaliktu vins tur jo neticu ka butu atteicies no salita liguma ar cska. bet tas ka vins tur aizbrauca un uzlika miksto nesvilai otru reizi gan bija jautri. turklat vins komanda kluva par lideri pat tusejot pa klubiem. vel bija jautri verot ka tie nesvliesi mocijas no pirmas uzmessanas reizes un patstavigi nomelnoja radulovu patiesiba nhl loti apvainojas uz tadiem kas vinus uzmet vai izvelas citu ligu, tapec ir tadi stingri likumi ka piemeram kovalcuks var atgriezties tikai tad ja visi nhl klubi dos savu piekrisanu. citas ligas ta nav, bet nhl rada savu lepnumu un aizvainojumu - kolhozs
Viņš ir vienā plauktā liekams ar Ovie,Kovie,Malkinu
Uzmeta viņš pats sevi,ar savu glupo rakstu un poh.ismu.

     [+] [-]

, 2013-12-08 19:42, pirms 12 gadiem
Skatos cilveki pin kovi "uzmesanu" NHL, tur jau pa visam cits states. Devils tak nevareja no vina tikt vala un izpirkt ar netaisijas tapec paveicas kad ir ska kas ir gatava parmaksat. Ja devils nebutu gribejusi laist tad vins tagat vai nu speletu NHL vai kautkur amatieros bet ne ska. Tak atceraties ka beidzas visnevska negribesana spelet isles

     [+] [-]

, 2013-12-08 19:48, pirms 12 gadiem
uhh, šis bija smuks, tiesam parada viņa potencialu =]

  +1 [+] [-]

, 2013-12-08 22:57, pirms 12 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Ņičuškinam 1+3 !!!
Kuru tas p i š !???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja