Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Senators" pirmo reizi šosezon zaudē bez Daugaviņa

Jānis Celmiņš

"Senators" pirmo reizi šosezon zaudē bez Daugaviņa
Foto: AP/Scanpix

Karolīnas „Hurricanes” vārtsargs Kams Vards atvairīja 45 Otavas „Senators” hokejistu metienus, un „Senators” spēlējot bez latvieša Kaspara Daugaviņa sastāvā bija spiesta atzīt pretinieku pārākumu mača papildlaikā – 2:3.

Jau otro maču pēc kārtas trīs ripas savos vārtos ielaida „Senatrors” vārtsargs Kreigs Andersons, un, lai gan viņa oponentam „Hurricanes” vārtos bija krietni vairāk darba („Hurricanes” pa Andersona vārtiem meta 26 reizes), uzvaru svinēja viesuļi.

Mačā, kas risinājās Otavā pirmie vārtus guva laukuma saimnieki, un vēlāk mača gaitā prata panākt arī 2:1, taču uzvaru nosargāt nespēja. Trešās trešdaļas 13. minūtē Aleksandrs Sjomins panāca līdzvaru, bet uzvaru „Hurricanes” atnesa Džeja Harisona gūtie vārti mača pagarinājumā.

„Hurricanes” komanda pēdējā laikā spēlē itin veiksmīgi, pēdējos septiņos mačos izcīnot piecas uzvaras. Spēles starp šīm abām komandām vienmēr ir aizraujošas, un statistiķi jau apkopojuši skaitļus, secinot, ka šī ir jau septītā pēc kārtas, kuras likteni izšķir vien vārtu guvums. Kas vēl interesanti – šis bija pirmais „Senators” zaudējums šosezon, spēlējot bez Daugaviņa sastāvā.

„Blackhawks” turpina veiksmīgi

Veiksmīgs sezonas sākums padevies Čikāgas „Blackhawks” vienībai, kuras rindās rezultativitātes punktus arī aizvadītajā naktī turpināja krāt Patriks Keins, ar diviem gūtiem vārtiem un vienu rezultatīvu piespēli sekmējot komandas uzvaru pār Fīniksas „Coyotes” – 6:2.

Lai gan pirmās 9 no 11 sezonas spēlēm „Blackhawks” vienība aizvadījusi viesos, šobrīd tā var lepoties ar deviņiem panākumiem un diviem zaudējumiem, kas komandai joprojām dod līgas līdervienības statusu.

Citā aizvadītās nakts mačā tikmēr pa vieniem vārtiem un divām rezultatīvām piespēlēm katrs guva Jevgeņijs Malkins un Sidnijs Krosbijs, sekmējot Pitsburgas „Penguins” panākumu pār Vašingtonas „Capitals” (5:2) un Aleksandru Ovečkinu, kuram arī vieni gūti vārti.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-02-08 08:51, pirms 12 gadiem
Zaudējums bez Daugavas - tas jau ir labi. Pirms tam tik zaudēja ar Daugavu sastāvā.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-08 08:57, pirms 12 gadiem
Ļoti labu spēli Detroitas vārtos aizvadījis jaunais čehs Mrazeks, kuram tā vispār bija 1. spēle NHL.
Vaneks iet uz 48 vārtu sezonu.
Jautājums par Vankūveras vārtsargiem un to rotāciju, kā arī kāda iespējamo aizmainīšanu joprojām paliek spēkā, it īpaši pēc Šnaidera veiksmīgās spēles pret Minesotu. Toties Smitam ārkārtīgi neveiksmīga diena...
TML līdzjūtēji droši vien visi dzer šampānieti, - un kā nu ne- Kesels beidzot guvis pirmos vārtus šogad, pie kam pašā vajadzīgākajā brīdī. Pirmais punkts šosezon beidzot arī Wēberam, starp dienas varoņiem arī Rinne, un , protams, arī CW ar saviem 45 seiviem.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-08 09:09, pirms 12 gadiem
Krosbijs pagaidām galīgi nav formā. Jācer, ka līdz PO iespēlēsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-08 09:14, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Krosbijs pagaidām galīgi nav formā. Jācer, ka līdz PO iespēlēsies.
TSN's Ferraro unveils his 2014 Winter Olympics...

palasi šito, - interesanti, vai ne?

     [+] [-]

, 2013-02-08 09:15, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Skatos blefs iet pilnā sparā. 1,5 pts spēlē nebūdams formā
Noteikti ka formā pa 3,5 vāktu.
Nu grūti pateikt, vai 3,5, bet nu 3 pilnīgi noteikti !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-08 09:21, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tur kā bankā. Kino uz aci spēj noteikt kondīcijas. Viņam pat visi tie testi nebūtu vajadzīgi. Lai ņem viņu uz NHL komandu strādāt.

Runājot par tavu postu,tad komanda Can būs zvērīga. Iespējams pat zvērīgāka kā Vankūverā.
Nē, nu, protams, ka hokejists praktiski bez spēļu prakses jau kopš pagājušā pavasara var būt savā labākajā kondīcijā.

     [+] [-]

, 2013-02-08 09:24, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: TSN's Ferraro unveils his 2014 Winter Olympics...

palasi šito, - interesanti, vai ne?
Skats paveras patīkams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 09:26, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tur kā bankā. Kino uz aci spēj noteikt kondīcijas. Viņam pat visi tie testi nebūtu vajadzīgi. Lai ņem viņu uz NHL komandu strādāt.

Runājot par tavu postu,tad komanda Can būs zvērīga. Iespējams pat zvērīgāka kā Vankūverā.
Zvērīga komanda ar labiem uzvārdiem vēl nav garants uzvarām.
Starp citu, ir pietiekami daudz arī vājo vietu, kā spilgtākais piemērs, manuprāt, varētu būt, vārtsargi. Tur nav īstas skaidrības.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 09:27, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Skats paveras patīkams.
Runājot par šīs nakts spēlēm, pasties, kādus vārtus ielika Bozaks ar aizsargu mugurā. Gluži kā pirms dažiem gadiem Lekavaljē.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 09:28, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Komandas kopumā noteikti pievilks un spēlētāju ind statistika kritīs.
Tagad kādi 4 - 5 spēlētāji vāc pts kā savulaik Greckis,Lemjē.
Maz ticams,ka ko tādu spēj spēlētāji nebūdami optimālās kondīcijās
Jā, ja tu esi Vaneks, piemēram.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 09:29, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Runājot par šīs nakts spēlēm, pasties, kādus vārtus ielika Bozaks ar aizsargu mugurā. Gluži kā pirms dažiem gadiem Lekavaljē.
Vēl neesmu ticis līdz hailaitiem, bet noteikti paskatīšos.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 09:30, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Komandas kopumā noteikti pievilks un spēlētāju ind statistika kritīs.
Tagad kādi 4 - 5 spēlētāji vāc pts kā savulaik Greckis,Lemjē.
Maz ticams,ka ko tādu spēj spēlētāji nebūdami optimālās kondīcijās
Augstā rezultativitāte izskaidrojama tikai un vienīgi ar to, ka komandas pa lielākai daļai mazu vērību piegriež aizsardzībai. Tas tāpēc, ka sezona sākusies bez treniņnometnēm, pārāk neilgs laiks bijis treneriem, lai padomātu par taktiskiem risinājumiem, utt. Visi skrien uz priekšu. Prognozēju, ka , jo tuvāk nāks PO laiks, jo rezultativitāte arī kritīsies.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 09:31, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Zvērīga komanda ar labiem uzvārdiem vēl nav garants uzvarām.
Starp citu, ir pietiekami daudz arī vājo vietu, kā spilgtākais piemērs, manuprāt, varētu būt, vārtsargi. Tur nav īstas skaidrības.
Godīgi sakot, es lielas cerības lieku tieši uz Praisu, ja vien kāds cits nesāk tieši uz to laika posmu brīnumus rādīt. Bet prakse rāda, ka CAN varotčikiem nav jābūt nevainojamiem, lai CAN izceltu zeltu tieši OS.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 09:46, pirms 12 gadiem
Kā jums patīk pēdējais jaunums, - Bostona aiztreido Tomasu uz Islēm pret drafta piku??

     [+] [-]

, 2013-02-08 09:47, pirms 12 gadiem
Uh, tagad tik bieži tās spēles notiek, nesen jau bija spēle pret Vašingtonu, tagad atkal.
otrajā periodā pingvīni visu nokārtoja. 5 vārti, vienkārši zvērīgi. Izskatās, ka Vašingtonai šogad nav izredžu. Krosbijam ar Malkinu abiem 1+2 un Krosbijam laikam jau 6 spēļu pointstreks.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 09:48, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Kā jums patīk pēdējais jaunums, - Bostona aiztreido Tomasu uz Islēm pret drafta piku??
Tas tad laikam arī viss Tomasam?

     [+] [-]

, 2013-02-08 09:49, pirms 12 gadiem
Starp citu Kharlamov, kā Mozjakinam veicas bez Malkina platā pleca?

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 09:57, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Tas tad laikam arī viss Tomasam?
Cik es saprotu, tas treids laikam ir tīri formāls, lai sakārtotu algu griestu jautājumus gan vienā gan otrā komandā. TT šogad uz ledus tāpat neizies, bet algu viņam maksās Isles. Tu kā ekonomists un finansists droši vien to labāk sapratīsi.
Iespējams, ka nākamsezon viņš atgriežās Bostonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:04, pirms 12 gadiem
Nu jau Malkins ar Krosbiju sāk ieskrieties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:06, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Cik es saprotu, tas treids laikam ir tīri formāls, lai sakārtotu algu griestu jautājumus gan vienā gan otrā komandā. TT šogad uz ledus tāpat neizies, bet algu viņam maksās Isles. Tu kā ekonomists un finansists droši vien to labāk sapratīsi.
Iespējams, ka nākamsezon viņš atgriežās Bostonā.
Bizness!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:09, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Godīgi sakot, es lielas cerības lieku tieši uz Praisu, ja vien kāds cits nesāk tieši uz to laika posmu brīnumus rādīt. Bet prakse rāda, ka CAN varotčikiem nav jābūt nevainojamiem, lai CAN izceltu zeltu tieši OS.
Ja OS notiktu nevis pēc gada, bet tuvākajā laikā, tad šoreiz diez vai kāds uzdrošinātos atstāt Tampas spridzekļus aiz borta... Vārtsargu līnija uz doto brīdi pat varētu palikt tāda paša, ja nu vienīgi, Tevis minēto Praisu varētu ielikt Flerī vietā.
P.S. OVĪ reāli noplosījies (1+1)! Banka protams, ka vairākumā un no točkas...

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:09, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kas tad Mozjakinam vainas ? Viņam bija trauma,pa lielam nav spēlējis.
Un tad kad spēlēja,savus pts guva. Tā kā nestāsti.
Tur visai komandai bija problēmas. Morisam nācās iztikt bez 4 - 5 vadošiem spēlētājiem.

Radulovs,tas gan ne pa jokam atvērās ar NHL iešu aizbraukšanu.
Iespējams pat panāks Mozjakinu.
Es atkal pamanīju, kādos 6-7 mačos pēc Malkina aizbraukšanas, viņam bija maksimums viens punkts spēlē, lai gan vēl pēdējā mačā ar Malkinu ierindā-multipointers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:17, pirms 12 gadiem
lauznis_41 rakstīja: Ja OS notiktu nevis pēc gada, bet tuvākajā laikā, tad šoreiz diez vai kāds uzdrošinātos atstāt Tampas spridzekļus aiz borta... Vārtsargu līnija uz doto brīdi pat varētu palikt tāda paša, ja nu vienīgi, Tevis minēto Praisu varētu ielikt Flerī vietā.
P.S. OVĪ reāli noplosījies (1+1)! Banka protams, ka vairākumā un no točkas...
Senlui un Stamkosu. JA Sentlui vispār tādu domu pieļauj.

Un no kurienes gan vēl viņš varētu iemest. Paveicās, ka ripa slīdēja viņa virzienā.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:18, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Ko tu centies pateikt ?
To, ka Mozjakins ir diezgan pamatīgi nosēdies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:19, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es gan atzīmētu,ka tas nepraša vairs nav 1 maiņā.
Spēles laiks krities. Ovie 1+1, vadošai maiņai apaļas nulles.
Un Ovie šajā spēlē reizes divas pa pārlikni iegrabināja un vēl bija virkne labu izdevību.
Un komandai kārtējais zāģis. Cik ilgi Leonsis to cietīs ?
Leonis ar Wizards un Capitals laikam būs palicis sirms un nabags. Galīgi neiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-08 10:22, pirms 12 gadiem
Prieks, ka Čikāga joprojām spridzina- jau 11 spēles pēc kārtas bez zaudējuma pamatlaikā. Visi Hawks līderi spēlē lieliski, un arī Keins beidzot rāda tik izcilu sniegumu, kādu no viņa gaida, un kuru daļēji viņš nodemonstrēja 2010. g. pleiofos.
Protams, vēl ir stipri pāragri runāt par galvenajiem Stenlija bļodas pretendentiem, taču Hawks šosezon atkal ir spējīgi to izcīnīt. Vienīgais, kas raisa bažas, ir Čikāgas vārtsargu līnija. Pagaidām Kroufords un Emerijs spēlē lieliski, taču, manuprāt, pirms treidu dedlaina Vanagiem vajadzētu aizmainīt Emeriju un pastiprināties ar stabilu PO kīperu.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-08 10:24, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Skaidrs. Tāpat kā Ovie 2 pts nav nekas
No točkas neskaitās
Ovie jātaisa atsevišķa rezultativitates tabula. Jo gūst nenozīmīgus, nesvarīgus,vieglus pts.
1+1 ir forši, bet ekstra klases uzbrucējiem tā ir norma, nevis svinību iemesls. Bet pareizi, Ovi nav ekstra klases uzbrucējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:31, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tad kāda h.a pēc tu vispār mini ko par ekstraklasi ?
Nav,nav visi tie punkti,kuru viņam ir vairāk kā jebkuram ar ko vienlaikus šis uzsācis karjeru. Kā arī ind balvu lērums,nav nekas
Tā kā turpini vien savu vau - vau - vau.
Kas bijis, bijis. Cik var cilāt vēsturi. Punkti vairāk kā Jebkuram, tas nekas, ka Krosbijs to 7 sezonu laikā dēļ traumām ap 150 mačiem izlaida.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:31, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kino,pastāsti,cik pts šajā sezonā jāgūst ekstraklases spēlētājam,lūdzu konkrētu ciparu ? Cik tur 42 - 48 spēles ? Tad piever pāksti un pagaidīsim sezonas beigas,tas paspriedīsim par visiem tiem,ko izcel tu.
Es teiktu ap 70.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:36, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Prieks, ka Čikāga joprojām spridzina- jau 11 spēles pēc kārtas bez zaudējuma pamatlaikā. Visi Hawks līderi spēlē lieliski, un arī Keins beidzot rāda tik izcilu sniegumu, kādu no viņa gaida, un kuru daļēji viņš nodemonstrēja 2010. g. pleiofos.
Protams, vēl ir stipri pāragri runāt par galvenajiem Stenlija bļodas pretendentiem, taču Hawks šosezon atkal ir spējīgi to izcīnīt. Vienīgais, kas raisa bažas, ir Čikāgas vārtsargu līnija. Pagaidām Kroufords un Emerijs spēlē lieliski, taču, manuprāt, pirms treidu dedlaina Vanagiem vajadzētu aizmainīt Emeriju un pastiprināties ar stabilu PO kīperu.
Čikāgas vārtsargu līnija?? hm, par ko Tu runā, man izskatās, ka tieši Čikāga ir tie, kam ar vārtsargiem viss kārtībā. RE iet patlaban kā otrais numurs, viņam ar PO viss ir normāli, pašķirsti vēstures annāles, kas spēlēja SC finālā Anaheima-Otava.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:39, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu ko gan tev atliek teikt
Un ko tev atliek teikt par Ovi kuslumu... Piesaukt vēsturi. Pats redzi Kādi rādītāji (kaut atsevišķi pa sezonām skatot) ir Krosbijam. Tiešām domā, ka viņš šo 150 spēļu laikā nesavāktu kādus ~200 punktus? Redzot, ka viņš konstanti spēlējis virs punkta vidēji spēlē.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-08 10:41, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kā domā,kaut viens no taviem ekstraklases spēlētājiem tos gūs ?
Vai NHL nav tādu spēlētāju.
Tas labi,ka tu biji tik s.ulbs un nosauci konkrētu ciparu.
Sezonas izskaņā es tevi ar s.diem sajaukšu kopā.
Šo ciparu nosaucu, jo sezonā, kad Krosbijs guva savu pirmo lielo traumu, viņam laikam 53 mačos sanāca 72 punkti. Vai uz to pusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:45, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es neko nedomāju,fakts ir fakts. Tavas atmazkas statistikas ailēs neierakstīsi. Savukārt Ovie kopējā statistika absolūti dominē. Un tur neko nevar mainīt. The best.
+ tai dominacei var pievienot, ka kopš brīža, kad Stamkoss ienācis līgā, tieši jaunais kanādietis guvis visvairāk vārtus līgā...

  -2 [+] [-]

, 2013-02-08 10:46, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu tu parakstīji sev spriedumu. Kā saka : Слово не воробей, вылетит - не поймаешь.
Es tev smadzeni izskalošu krustām šķērsām.Jo tādu statistiku gūs labi ja 1 - 2 spēlētāji. Tev pie veiksmīgākā iznākuma.
Es zviegšu,ja viens no tiem būs Ovie. Tad labāk nerādies šeit.
Droši. Ja tev nav ko darīt, vari jau tagad sākt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-08 10:53, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Čikāgas vārtsargu līnija?? hm, par ko Tu runā, man izskatās, ka tieši Čikāga ir tie, kam ar vārtsargiem viss kārtībā. RE iet patlaban kā otrais numurs, viņam ar PO viss ir normāli, pašķirsti vēstures annāles, kas spēlēja SC finālā Anaheima-Otava.
Rejam Emerijam ir tikai viena ļoti laba PO sērija, un tā ir ar Otavu 2007. gadā pret Ducks. Vairāk neko dižu PO viņš nav sasniedzis, jp vienu fnālu un vienu SC otro kārtu par ļoti labu pleiofu pieredzi dēvēt nevar.
Ray Emery, Blackhawks - Stats - NHL.com - Players
Un Kroufordam tā SC PO pierede ir vēl trūcīgāka- tikai divas pirmās kārtas.
Corey Crawford, Blackhawks - Stats - NHL.com -...
Un es lieku uzsvaru tieši uz to, ka Čikāgai, lai spētu atkal izcīnīt Stenliju, vajag pastiprināties ar stabilu pleiofu kīperu

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 10:56, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Stemkoss - 179 vārti 4 pirmajās sezonās.
Ovie guva 219 vārtus 4 pirmajās sezonās.

Arī te tev pa pakaļu.40 gūto vārtu starpība Nesūdīgi ? Tālu viņam no točkas sitējam.
Tāks, kā lai runā ar cilvēku, kurš nemāk īsti lasīt. Jeb lasa to, ko grib salasīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 11:01, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Stemkoss - 179 vārti 4 pirmajās sezonās.
Ovie guva 219 vārtus 4 pirmajās sezonās.

Arī te tev pa pakaļu.40 gūto vārtu starpība Nesūdīgi ? Tālu viņam no točkas sitējam.
Attiecībā uz Avečkinu -Stemkosu, tad, lai būtu objektīvi, jāsalīdzina ne tikai pirmās 4 sezonas, bet arī pēdējās četras.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 11:04, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu es tev tādu mazsvarīgu info pretī liku
Bet tu saprati, ka es runāju par laiku no tā brīža, kad viņi abi vienlaikus spēlēja NHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-08 11:08, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Paskaitīju,kopš laika kad Stemkoss ienāca NHL,Ovie guvis 178 vārtus.
Stemkoss 184.
Par veseliem 6 vārtu guvumiem vairāk
Nu un ? Ovie nav top spēlētājs
Nekad neesmu teicis , ka viņš nav top spēlētājs. Taču pēdējās sezonas viņs sniegums ir pasliktinājies. Tas ir tas, ko es saku. Negribu analizēt iemeslus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 11:15, pirms 12 gadiem
Nav jau nekādu šaubu, ka Ovečkina sniegums tajās aptuveni 5 sezonās bija vairāk nekā izcils (un es nezinu, kas būs nākotnē), bet smieklīga šķiet šī viņa celšanas debesīs kā ārpus konkurences labāko. Tas ir tas pats, kas uzlikt uz skrejceliņa divus top sprinterus, bet vienam no tiem skrienot ar ieģipsētu kāju.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-08 11:16, pirms 12 gadiem
Nu gan jums te diskusijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 11:19, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kam pēdējās,kas vēl vispār tik 4 ir nospēlējis.
Ir garantija,ka Stemkosa rezultativitāte nekritīsies vēlāk ? Kādā 6 - 8 sezonā ? Nav.
Ciparus var grozīt kā grib,bet Ovie ir karjeru aizvadījis tādā tonī,ka pagaidām pat ar viņa kritumu neviens klāt nestāv.
Bet nu jāsaka Stemkoss tiešam ir unikums.
Un iespējams nākotnē aizēnos Ovie. Laiks rādīs.
Kaut personīgi es tam neticu. Pat gūto vārtu ailēs es domāju līderis būs Ovie. Redzēsim.
Stemkoss nu jau vismaz otro gadu stāv viņam līdzās. Ja runājam tīri par vārtu gūšanu. Ovi vēl nekādu karjeru nav aizvadījis, knapi pusi.
Stemkoss nav nekāds unikums, 18 g vecumā viņš vispār nesaprata, kas notiek uz laukuma. Vnk sportists strādā pie sevis pilnveidošanas, tāpēc arī rezultāti ir.
Pēc 2-3 gadiem nebūs vairs līderis Ovi vārtu daudzuma ziņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 11:23, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es tev saskaitīju pat no tā laika,kad Stemkoss ienāca hokejā. Starpība ir minimāla. Ko tu vēl te centies pateikt.
Šī sezona vēl gara un viss var mainīties. Pacieties un pagaidi sezonas beigas,tad arī parunāsim. Nevis tagad te centies ko secināt.
Tas ka kopēji viņa sniegums ir krities,to katrs redz.Jautājums uz cik ilgu laiku.
To, ka tu runā par absolūtu Ovi do,inaci, bet lūk arī plaisas tavos apgalvojumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-08 11:27, pirms 12 gadiem
Pingvīni un Vanagi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-08 11:34, pirms 12 gadiem
Jigsaw rakstīja: Pingvīni un Vanagi....
Šāds fināls būtu pat ļoti reāls, manuprāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-08 11:44, pirms 12 gadiem
Tagad saksies uzvaras ar Daugavu!

     [+] [-]

, 2013-02-08 11:46, pirms 12 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Vēl man favorīti liekas Sharks un Devils
Nu vēl traumēšanās nav sākusies, un pie šāda spēļu kalendāra tā ir neizbēgama, Sens palika bez Specas un jau sāk laist burbuļus, par finālu tākā nedaudz pāragri spriest.

     [+] [-]

, 2013-02-08 11:55, pirms 12 gadiem
Jigsaw rakstīja: Pingvīni un Vanagi....
Tas noteikti būtu pēdejo gadu interesantākais fināls...

  +2 [+] [-]

, 2013-02-08 11:56, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Runājot par Caps. Nezinu ko tagad dara Budro,iespējams trenē kādu citu NHL komandu. Bet nebrīnīšos,ja viņš būs atpakaļ Caps. Viņam ar to komandu manuprāt gāja vislabāk.
Labrīt! Budro tagad ir Ducks treneris un starp citu viņi tagad ir 3. vietā visā līgā.
Capitals vairs negrib spēlēt kā komanda! Kamēr atkal nebūs kādas pārmaiņas atsakos skatītos uz to bezsakaru, ko viņi rāda laukumā-pirmkārt jādabū normāls, Lunkvista līmeņa vārtsargs! Baigi esmu vīlies Holtbijā!

     [+] [-]

, 2013-02-08 12:24, pirms 12 gadiem
Čehu vārtsargs Mrazeks aizvadīja teicamu savu pirmo spēli karjerā un vēl pie tam pret Blues! Eliotam gan pašvaka spēle. Bet Detroita spēlē kā pa viļņiem.

  +5 [+] [-]

, 2013-02-08 12:43, pirms 12 gadiem
To: kharlamovs 333, kino, Leflērs.
Tāda sajūta, ka jūs te ar krāniņiem mērāties. Turklāt, ne ar savējiem.

     [+] [-]

, 2013-02-08 13:03, pirms 12 gadiem
agrism rakstīja: To: kharlamovs 333, kino, Leflērs.
Tāda sajūta, ka jūs te ar krāniņiem mērāties. Turklāt, ne ar savējiem.
Episkākais hokeja sadaļas derbijs.

  -3 [+] [-]

, 2013-02-08 13:39, pirms 12 gadiem
agrism rakstīja: To: kharlamovs 333, kino, Leflērs.
Tāda sajūta, ka jūs te ar krāniņiem mērāties. Turklāt, ne ar savējiem.
Slikta sajūta. Kaut kā gan neesmu pamanījis, ka turu rokā svešu krānu.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-08 13:55, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Slikta sajūta. Kaut kā gan neesmu pamanījis, ka turu rokā svešu krānu.
Parejie gan pamanija.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-08 15:01, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Slikta sajūta. Kaut kā gan neesmu pamanījis, ka turu rokā svešu krānu.
Nevis svešu krānu bet lineālu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-08 16:27, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Skaidrs,es zināju,ka viņš uzsāka trenēt citu NHL komandu. Nezināju,vai vēl jo projām trenē. Tātad lietas rit labi,var apsveikt.

Runājot par Caps. Negrib un nevar nav viens un tas pats.
Komandas GM jāsaka darbojas visai bēdīgi un to dara jau ilgu laiku.
Neatceros,kad Caps būtu ieguvuši ko ievērības cienīgu.
Jādabū Lundkvista līmeņa GK
Tā tak nav problēma,tādi kīperi visapkārt lielā daudzumā.
Atkal atgriežoties pie GM. Manuprāt pa.irst tādus spēlētājus kā Sjomins,Varlamovs,Tomas Fleišmans nav prāta darbs,kas iegūts pretī ?
Kas iegūts draftā ?

Kuri no spēlētājiem ir ievērības cienīgi Caps pēc Ovie,Bekstrēma,Laha ?
Ribeiro ? Nu iespējams,tālāk ....... Crab,Beagle,Hendriks,Fērs,Perrault,Juhansons ?

Man liekas mūsu Daugaviņš būs labāks par tiem.
Volskis,Čimera,Brower ,tos var nosaukt par noderīgiem komandai labā nozīmē.
Pusnēģerērēni kā Ward ? WTF ?

Aizsardzība arī kumēdiņi.

1 - 2 maiņai ir jāveido rezultāts.
Caps to nespēj ne viena maiņa. Treneris visu laiku kaut ko muģī.
Kāpēc Tu par pārējām komandām tā neinteresējies , kā par WSH? Tikai tāpēc,ka tur spēlē Avečkins>
Piekrītu, ka GM Wašingtonai ir tāds, kāds nu ir. Acīmredzot labs grieķa draugs.
Lundkvista līmeņa vārtsargu WSH nesabūs, jo tie daži, kas līgā patlaban spēlē ir aizņemti un tos TĀPAT VIEN Makfī nedabūs.
Varlamovu aizmainīja tāpēc, ka nebija skaidrības ar viņa veselības stāvokli. Patlaban viņš spēlē Kolorādo, un teiksim tā, priekš Kolorādo diezgaan normāli. Pirms ssezonas bija cerība, ka Holtbijs b';us tas lielais glābējs. Nu neko darīt, pagaidām tā īsti nesanāk.
No Sjomina jau sen vajadzēja tikt vaļā un pareizi, ka uzradās Ruterfords ar brāļiem Stāliem. Visas pārmaiņas reiz nāk uz labu.
Par aizsardzību runājot, tā nekad nav wsh stiprā puse bijusi. Orlovs , cik maan zināms , traumēts. Karlsons mūžīgi perspektīvs tā arī palicis, Grīns, hm, tāds Ozo tipa aizsargs, kuram nereti pietrūkst spēka atslidot atpakaļ uz aizsardzības zonu. Šulcs, Haamrliks, kurš pēdējo 3 gaadu laikā 4 komandas nomainijis. Nu tāds reiz ir Makfī darbs pēdējos gados.
Krievs Kuzņecovs, par kuru Tu droši vien fano, nesteidzās īpaši Avečkinam palīgā...

  -1 [+] [-]

, 2013-02-08 16:37, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Kāpēc Tu par pārējām komandām tā neinteresējies , kā par WSH? Tikai tāpēc,ka tur spēlē Avečkins>
Piekrītu, ka GM Wašingtonai ir tāds, kāds nu ir. Acīmredzot labs grieķa draugs.
Lundkvista līmeņa vārtsargu WSH nesabūs, jo tie daži, kas līgā patlaban spēlē ir aizņemti un tos TĀPAT VIEN Makfī nedabūs.
Varlamovu aizmainīja tāpēc, ka nebija skaidrības ar viņa veselības stāvokli. Patlaban viņš spēlē Kolorādo, un teiksim tā, priekš Kolorādo diezgaan normāli. Pirms ssezonas bija cerība, ka Holtbijs b';us tas lielais glābējs. Nu neko darīt, pagaidām tā īsti nesanāk.
No Sjomina jau sen vajadzēja tikt vaļā un pareizi, ka uzradās Ruterfords ar brāļiem Stāliem. Visas pārmaiņas reiz nāk uz labu.
Par aizsardzību runājot, tā nekad nav wsh stiprā puse bijusi. Orlovs , cik maan zināms , traumēts. Karlsons mūžīgi perspektīvs tā arī palicis, Grīns, hm, tāds Ozo tipa aizsargs, kuram nereti pietrūkst spēka atslidot atpakaļ uz aizsardzības zonu. Šulcs, Haamrliks, kurš pēdējo 3 gaadu laikā 4 komandas nomainijis. Nu tāds reiz ir Makfī darbs pēdējos gados.
Krievs Kuzņecovs, par kuru Tu droši vien fano, nesteidzās īpaši Avečkinam palīgā...
Kuzmičs minēja, ka pēc esošā līguma beigām, visticamāk, arī varētu doties uz NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-08 17:50, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Neatceros,kad Caps būtu ieguvuši ko ievērības cienīgu.
labā nozīmē.
Pusnēģerērēni kā Ward ? WTF ?
Draftā dabūja Filip Forsberg-arī paveicās,jo daudzas komandas gribēja šo zēniņu!

Ward-Beagle-Chimera ir vienīgie Capitals spēlētāji uz kuriem tiešām prieks skatīties,jo šie vismaz spēlē ar atdevi,kādas pietrūkst pārējai komandai.
Nēģeris Wards kā tu viņu sauc , ja kas ir Vašingtonas līderis golu skaita ziņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-08 22:15, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Daugaviņš smīn tā, ka 2 sānzobus var redzēat
Tas nav Daugavins!!