Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Blackhawks" uzvar un samazina Skrastiņa izredzes uz "play-off"

Andrejs Siliņš

"Blackhawks" uzvar un samazina Skrastiņa izredzes uz "play-off"
Džonatans Tēvzs pēc uzvaras vārtiem pagarinājumā saņem komandas biedru apsveikumus
Foto: AP/Scanpix

Aizvadītajā naktī Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) pie uzvaras pagarinājumā tika čempione Čikāgas "Blackhawks", ar rezultātu 4:3 mājās uzveicot Sentluisas "Blues". Līdz ar to čikāgieši nostiprinājuši astoto pozīciju Rietumu konferencē, Kārļa Skrastiņa pārstāvēto Dalasas "Stars" apsteidzot jau par četriem punktiem.

Krietni aktīvāk uzbrūkot visas spēles garumā, Čikāgai veiksme stāvēja klāt arī papildlaikā, tā ceturtajā minūtē pēc Džonatana Tēvza metiena izcīnot tik svarīgo uzvaru ar 4:3.

Tas nozīmē to, ka šobrīd čempione ar 95 punktiem 80 aizvadītajos mačos ieņem astoto vietu, un vienīgā komanda, kas saglabājusi teorētiskas iespējas izsist "indiāņus", ir latviešu aizsarga Skrastiņa pārstāvētā "Stars", kuriem par četriem punktiem mazāk, tiesa, arī par vienu spēli mazāk aizvadīts - 91 punkts 79 mačos.

"Blackhawks" atlikuši divi mači pret Detroitas "Red Wings" - naktī uz 9. aprīli izbraukumā un naktī uz 11. aprīli savā laukumā. Skrastiņa "zvaigznēm" vēl jāspēlē trīs mači - naktī uz 8. aprīli mājās pret Kolorado "Avalanche", bet pēdējās divas spēles viesos - naktī uz 9. datumu pret "Avalanche" un naktī uz 11. aprīli pret Minesotas "Wild".

Uzvaras aizvadītajā naktī izcīnīja arī latviešu pārstāvētās Kalgari "Flames" (6:1 mājās pret "Oilers", Raitis Ivanāns nespēlēja) un Vašingtonas "Capitals" (5:2 mājās pret "Panthers", Artūrs Irbe - vārtsargu treneris).

     [+] [-]

, 2011-04-07 14:45, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Pārlieku daudz te dramatizē Rabiners, raudādams gaužas asaras par to, ka Avečkins kārtējo reizi ieguvis padsmit punktu mazāk .Tas , ka viņš iemetis dažas šaibas mazāk nekā iepriekš,manā uztverē neko nenozīmē.Wašingtona joprojām ir turpat , kur nu jau ierasts pēdējos gadus, tāpat arī viņu izredzes iegūt SC ir vērtējamas kā 1:16.

Par to salīdzinājumu ar Kovaļčuku gan atliek tikai piekrist.
Pēdējā rindkopa gan interesanta, sanāk, ka Krievijas hokeja nākotne 2014 .gadā atkarīga bez maz no tā, ar kādu kāju Sašeņka tajā rītā izkāps no gultas...
Varu Tev piekrist ,ka raksts bija pārlieku drūmās krāsās.Lai gan tiešām punkti iet mazumā ,bet tam ir loģisks pamatojums un šis pamatojums pat garāmejot rakstā bija pieminēts.Te es domāju frāzi par to,ka visi ir atkoduši Ovečkina spēli.Būtu muļķīgi iedomāties ,ka NHL līdz šim neviens nesprot kā ir jāspēlē pret Ovi.Protams ka ir atkoduši un tam tā ir jābūt,jo ne jau muļķi tur spēlē.

     [+] [-]

, 2011-04-07 15:03, pirms 14 gadiem
skaidrs, kad bez Chikagas play off nebus pilnigi, taka shoreiz 2 karshi esmu par to , lai Hawks veicas...dallasa tomer nebus tiks spilgti pret Vancouver 1 kārtā..

     [+] [-]

, 2011-04-07 15:10, pirms 14 gadiem
aigars07 rakstīja: yess! Sry, bet Tu mums esi vajadzīgs!
Tioeshi otraadaak - lai vinjsh izkriit vismaz play-off 1.kaartaa!

     [+] [-]

, 2011-04-07 15:10, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Varu Tev piekrist ,ka raksts bija pārlieku drūmās krāsās.Lai gan tiešām punkti iet mazumā ,bet tam ir loģisks pamatojums un šis pamatojums pat garāmejot rakstā bija pieminēts.Te es domāju frāzi par to,ka visi ir atkoduši Ovečkina spēli.Būtu muļķīgi iedomāties ,ka NHL līdz šim neviens nesprot kā ir jāspēlē pret Ovi.Protams ka ir atkoduši un tam tā ir jābūt,jo ne jau muļķi tur spēlē.
Tieši tā.Jebkurš spēlē tieši tik labi, cik viņam to ļauj darīt pretinieks.

     [+] [-]

, 2011-04-07 15:11, pirms 14 gadiem
eikoninsh rakstīja: skaidrs, kad bez Chikagas play off nebus pilnigi, taka shoreiz 2 karshi esmu par to , lai Hawks veicas...dallasa tomer nebus tiks spilgti pret Vancouver 1 kārtā..
taapat taa sagrabeejusii komanda pakaasiis vankuuverai!

     [+] [-]

, 2011-04-07 15:12, pirms 14 gadiem
eikoninsh rakstīja: skaidrs, kad bez Chikagas play off nebus pilnigi, taka shoreiz 2 karshi esmu par to , lai Hawks veicas...dallasa tomer nebus tiks spilgti pret Vancouver 1 kārtā..
Atklāti sakot, nedomāju, ka tieši Dallasa būs tā, kas paveiks šo varoņdarbu.Pat , ja tas notiks, viņu izredzes tikt 2. kārtā ir , manā uztverē, niecīgas.

     [+] [-]

, 2011-04-07 15:13, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Kas ar Emeriju??Zini kko vairāk?
Pēc neoficiālas info, kas klejoja no rīta, tad viss esot ok, vnk nebija jēga ''raustīt'' abus vārtsargus un atstāja Elisu.

rekur:
Ray Emery has a lower-body injury and has some tightness in region. Carlyle said they held him out for precaution.

     [+] [-]

, 2011-04-07 15:20, pirms 14 gadiem
eikoninsh rakstīja: skaidrs, kad bez Chikagas play off nebus pilnigi, taka shoreiz 2 karshi esmu par to , lai Hawks veicas...dallasa tomer nebus tiks spilgti pret Vancouver 1 kārtā..
Kāpēc gan nebūs? Protams, visticamāk būš, bet tas, ka viņi ir čempioni, viņiem šosezon neko negarantē, ja nu vienīgi baneri pie griestiem.
Karolīna tak manliekas pēc sava SC arī netika PO.

Nu jā, pagaidām ir labā situācijā, lai tiktu PO. Ja šitā beigtoss regulārā sezona, tad Canucks - Hawks un Sharks - Ducks būtu nu gana aizraujoši dueļi.

Lai gan es pat gribu vairāk lai Ducks pabeidz sezonu 6. vai 8. tādējādi pretī nākot Wings vai Canucks. Par Sharks man ir aizdoma, ka šogad viņi vairs nebūs tie paši kas 09. Vai pat pagājušāgada 1. kārtā, kad viņi nespēlēja baigo top spēli, bet tomēr beigas tika tālāk.
Bet šobrīd manu prātu nomoka, lai Ducks vnk vispār tiktu PO, un tad jau manīs kas un kā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-07 15:41, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Melnie Vanagi spēruši platu soli pretī pleiofiem!
Ceru, ka Sarkanos Spārnus arī apskādēs un spēs izpildīt sezonas minimālo uzdevumu.
Bet Kažam novēlu kārtīgi atveseļoties un atpūsties pēc ļoti smagās regsezonas, un tad atsākt treniņus, uzspēlēt pārbaudes mačos un tad ar pilnu tvaiku kapāties čempī.
Es noteikti nepiekrītu tiem, kuri saka, ka labāk lai Dalasa tiek PO un izkrīt pirmajā kārtā, un tad " no kuģa tūlīt uz balli"- lasi, no NHL pleijofiem pāri okeānam uz PČ. Viņi neņem vērā Kārlim nepieciešamo atpūtu un grūto aklimatizāciju taisni pirms spēlēm.
Piekrītu par Skrastiņu. Ja Dalasai būtu reālas šanses dabūt kausu, tad gan, lai Kaža spēlē. Bet ja arī viņi tiktu PO, neuskatu ka kko vairāk kā pagājušāgada Avs sasniegumu viņi dabūtu, kas bija pārsteidzoša iekļūšana plejofos, un izkrišana 1. kārtā ar manāmu ''detaļu'' trūkumu.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-07 15:47, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Melnie Vanagi spēruši platu soli pretī pleiofiem!
Ceru, ka Sarkanos Spārnus arī apskādēs un spēs izpildīt sezonas minimālo uzdevumu.
Bet Kažam novēlu kārtīgi atveseļoties un atpūsties pēc ļoti smagās regsezonas, un tad atsākt treniņus, uzspēlēt pārbaudes mačos un tad ar pilnu tvaiku kapāties čempī.
Es noteikti nepiekrītu tiem, kuri saka, ka labāk lai Dalasa tiek PO un izkrīt pirmajā kārtā, un tad " no kuģa tūlīt uz balli"- lasi, no NHL pleijofiem pāri okeānam uz PČ. Viņi neņem vērā Kārlim nepieciešamo atpūtu un grūto aklimatizāciju taisni pirms spēlēm.
Zembergs "Dienā" skaidri un gaiši uzrakstīja, ka ja Skrastiņam tik ātri beigsies sezona, tad viņš var būt spiests pieņemt lēmumu par ārstešanos, lasi, izlaist arī šo PČ.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-07 16:10, pirms 14 gadiem
paskat, ruukijam Skineram 30 šaibas =]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-07 17:04, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Jap, Skiners rullē. Čalītis 18 gadu vecumā pirmajā sezonā jau guvis 30 vārtus un 59 punktus. Viņš ir visreālākais Kaldera balvas kandidāts, tuvākajam sekotājam Kutjūram ir 5 pts mazāk un atlikušas 2 spēles.
Pie tam Skiners ir 4 gadus jaunāks, un atšķirība no Kotūra, nespēlēja pagājušajās sezonā

     [+] [-]

, 2011-04-07 17:15, pirms 14 gadiem
Visticamāk, ka Skinners arī dabūs Kaldera balvu.Ja jāizvēlas starp Skinneru un Kutūru, tad kaut vai dēļ vecuma iedos Skinneram.
Tas par uzbrucējiem.Žēl, protams, ka Hols satraumējās.
Runājot par aizsargiem, tad kandidāti varētu būt Faulers, Šatenkērks un cukurniedru pļāvējs no Monreālas.
Par vārtsargiem, - Bobrovskim , domāju, ka nedos, tāpēc ka krievs, Kroufords par vecu, Raimers par maz spēļu nospēlējis.
Apmēram tā..., ja esmu ko aizmirsis, palabojiet.

     [+] [-]

, 2011-04-07 17:31, pirms 14 gadiem
Dalasai vel ir laba iepeja tikt play off .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-07 18:00, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Tu esi piemirsis divus "kapitālistus"- vārtsargu Noivirtu un aizsargu Karlsonu.
Šatenkirks ir vērā ņemamākais kandidāts no aizsargiem.
Bet Skiners ir lieliski nokapājis savu debijas sezonu, spēlējis ļoti rezultatīvi priekš 18- gadīga grīnhorna, kurš nebija drafta pirmajā trijniekā, un noteikti dabūs Kalderu.
Nē, neesmu aizmirsis.Vienkārši Noivirts man kkā neasociējas ar to, ka varētu būt rokijs.Labs vārtsargs, nenoliedzami.Vai viņu nominēs? Hm, varbūt.
Karlsons no ASV , tas , kurš aizsargs Wašingtonā, nevis zviedrs no Otavas ? Jā, bet tomēr ne tik spilgti ienācis līgā, kā dažs labs iepriekšminētais.
Wašingtonā vispār grūti kādu jauno samanīt, tur mūžīgi priekšā viens ar dzeltenām slidām.Starp citu, ja par Caps, tad tur uzbrukumā ir viens jauns zviedrs, kas vēlāk varētu būt labs hokejists.

     [+] [-]

, 2011-04-07 18:41, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Runājot par aizsargiem, tad kandidāti varētu būt Faulers, Šatenkērks un cukurniedru pļāvējs no Monreālas.
Apmēram tā..., ja esmu ko aizmirsis, palabojiet.
Cukurniedru pļāvējs.
Nu varbūt piemirsi vēl Karlsonu.
Faulers būtu labs pretendets, ja vien nebūtu drausmīgais +/- koeficients.

Tomēr viņa 40 punkti nav ne grama sliktāki par Skinera 60. Aizsardzībā arī viņš nemaz nebija tik slikts, tas kas iegāza bija pieredzes trūkums.
Arī pagājušajā WJC, kad viņš bija pirmajā pārī ASV ''zelta'' izlasē, tad atsauksmes par viņu bija ļoti labas arī par viņa aizsardzības spēli.
Taču iemetot 18 gadīgu (tagad - 19) NHL, pret daudz nopietnākiem pretiniekiem, šāda situācija bija gaidāma. Lai gan, cik nu viņu iemeta, viņš pats spēlēja tā, lai viss notiktu.
Vakardienas spēles 3. periodu paskatījos. Jā, pat šajā laikā, kad pārgājis no junioriem uz NHL, respektīvi, daudz nopietnāku un daudz spēku prasošāku līgu, vakardien viņš joprojām spēlēja ļooti labi vairākumā. Un tieši vairākumā arī viņš ir sakrājis, ja pat ne lielāko daļu, savu punktu. Bet, lai tiktu dalīta 2. labākajā vairākuma izpildītāju visā līgā, pirmajā maiņā, ir šis tas jāmāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-07 19:21, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nē, neesmu aizmirsis.Vienkārši Noivirts man kkā neasociējas ar to, ka varētu būt rokijs.Labs vārtsargs, nenoliedzami.Vai viņu nominēs? Hm, varbūt.
Karlsons no ASV , tas , kurš aizsargs Wašingtonā, nevis zviedrs no Otavas ? Jā, bet tomēr ne tik spilgti ienācis līgā, kā dažs labs iepriekšminētais.
Wašingtonā vispār grūti kādu jauno samanīt, tur mūžīgi priekšā viens ar dzeltenām slidām.Starp citu, ja par Caps, tad tur uzbrukumā ir viens jauns zviedrs, kas vēlāk varētu būt labs hokejists.
Markuss Johansons (Marcus Johansson) ir tas jaunais zviedrs un jā viņš šīs sezonas otrajā pusē tiešām ir palicis ļoti labs...faktiski kompensējot Bekstrēma ne tik veiksmīgo sezonu.
Karlsonu (John Carlson) visu laiku piemin/mīl tāpēc, ka viņš junioru čempī 2010. overtaimā ielika uzvaras banku Kanādai! Visādi citādi viņš šosezon ir mazliet pabojājis savu reputāciju.
Kas attiecas uz Noivertu, tad šis vārstargs manā skatījumā (lai piedod Artūrs) būs tas kurš noraks Capitals iespējas šosezon pacīnīties par kausu. Noivertam Vašingtonā tagad tāds kulta statuss kā Džastinam Bīberam līdzīgi kā Skineram Karolīnā,tikai pēdējam arī ir reāls skills un es arī balsotu par Kalderu Skineram.

     [+] [-]

, 2011-04-07 19:28, pirms 14 gadiem
lietotajsk rakstīja: Markuss Johansons (Marcus Johansson) ir tas jaunais zviedrs un jā viņš šīs sezonas otrajā pusē tiešām ir palicis ļoti labs...faktiski kompensējot Bekstrēma ne tik veiksmīgo sezonu.
Karlsonu (John Carlson) visu laiku piemin/mīl tāpēc, ka viņš junioru čempī 2010. overtaimā ielika uzvaras banku Kanādai! Visādi citādi viņš šosezon ir mazliet pabojājis savu reputāciju.
Kas attiecas uz Noivertu, tad šis vārstargs manā skatījumā (lai piedod Artūrs) būs tas kurš noraks Capitals iespējas šosezon pacīnīties par kausu. Noivertam Vašingtonā tagad tāds kulta statuss kā Džastinam Bīberam līdzīgi kā Skineram Karolīnā,tikai pēdējam arī ir reāls skills un es arī balsotu par Kalderu Skineram.
Kas ir Džastins Bībers??

Jā, runājot par vārtsargiem, tad tur WSH ir diezgan interesanta situācija.Bet lieta tāda,ka Makfī jau pats to tādu ir izveidojis, ka ir 3 vārtsargi, bet bez izteikta pirmā numura.Grūti pateikt, pērn Filadelfijā arī bija tā, ka neviens nezināja, kurš tad īsti būs pirmais, kurš otrais. Beigās tika līdz finālam. Čikāga arī nospēlēja PO ar mazpieredzējušo AN vārtos.

     [+] [-]

, 2011-04-07 19:35, pirms 14 gadiem
Justin Bieber - Wikipedia, the free encyclopedia

Bībers ir tāds jauns mūziķis-ļoti populārs ASV. Kaut kas līdzīgs kā Britnija Spīrsa bija savlaik

     [+] [-]

, 2011-04-07 20:15, pirms 14 gadiem
Interesants raksts-kuriem spēlētājiem un kāpēc visvairāk vajag Stenliju:
Your Call: Who needs a Stanley Cup title the most?

Tiek minēti Ovečkins,Roberto Lungo, Tims Tomass,Tods Bertuzi, Džo Torntons un Filadelfijas Flyers fani

     [+] [-]

, 2011-04-07 20:17, pirms 14 gadiem
Labāk lai Dalasa tiek PO! Izlasē tāpat 100 punkt gatavojas uz 1 spēli pret dāniju, kā katru gadu... A PO 8tā vieta var izdarīt brīnumus, kā pagājšgad Flyers, un kas zin, mok arī novinnēt finālu...
Uzskatu ka Skrastiņš ir pelnījis SC!

     [+] [-]

, 2011-04-07 20:21, pirms 14 gadiem
No savas puses vēl gribētu pielikt Iginlu (Jarome Iginla), bet šosezon diemžēl atkal nesanāks...

     [+] [-]

, 2011-04-07 21:03, pirms 14 gadiem
lietotajsk rakstīja: No savas puses vēl gribētu pielikt Iginlu (Jarome Iginla), bet šosezon diemžēl atkal nesanāks...
Vēl interesantāk ir palasīt tos entos komentārus.
No visiem Fišera pieminētajiem laikam jau Torntons būtu jāliek pirmajā vietā.Kāpēc sarakstā minēts Bertucci, man ir neizprotama mīkla...OK, nekā personīga.
Avečkinam nevajadzētu būt saraksta pirmajā vietā, viņam visa karjera vēl priekšā.
Man nav nekas pret Tomasu, bet grūti iedomāties, ka SC tiek pasniegts Bostonas pitekantropam.
Par Iginlu piekrītu, nesaprotu, kāpēc viņš nav šajā sarakstā, ne pa velti lielākā komentētāju daļa par to ir neizpratnē.
Filadelfijas fani??...

     [+] [-]

, 2011-04-07 21:25, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Vēl interesantāk ir palasīt tos entos komentārus.
No visiem Fišera pieminētajiem laikam jau Torntons būtu jāliek pirmajā vietā.Kāpēc sarakstā minēts Bertucci, man ir neizprotama mīkla...OK, nekā personīga.
Avečkinam nevajadzētu būt saraksta pirmajā vietā, viņam visa karjera vēl priekšā.
Man nav nekas pret Tomasu, bet grūti iedomāties, ka SC tiek pasniegts Bostonas pitekantropam.
Par Iginlu piekrītu, nesaprotu, kāpēc viņš nav šajā sarakstā, ne pa velti lielākā komentētāju daļa par to ir neizpratnē.
Filadelfijas fani??...
Vēl jau protams Vankūverai ir Sedini,bet kanādiešiem jau svoj rodnoj vairāk simpatizē nekā divi zviedri.
Bertuzzi līdzīgs dzīves stāsts kā Hosam-vienmēr spēlē nepareizajā komandā vai arī nepareizajā laikā.