Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Karsums debitē ar zaudējumu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Karsums debitē ar  zaudējumu
"Lightning" vārtsargs Kari Ramo noskatās uz "Blues" spēlētājiem, kuri nupat guvuši vārtus
Foto: AP

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubā Tampabejas "Lightning" debitējis latviešu uzbrucējs Mārtiņš Karsums. Taču debija izvērtās nepatīkama- "Lightning" ar rezultātu 3:4 atzina Sentluisas "Blues" pārākumu. Karsums rezultivitātes punktus nenopelnīja.

Mārtiņš Karsums spēlē iesaistījās jau no pirmajām minūtēm, tomēr ne ar ko ievērības cienīgu neatzīmējās (Jāpiebilst - Karsums jaunajā klubā spēlē ar 44 numuru). Trešdaļas gaitā vairāk uzbruka Sentluisas hokejisti, taču vārti tā arī netika gūti ("Lightning" glāba arī vārtu stabs).

Otro periodu asāk uzsāka viesi no Sentluisas, trešajā minūtē iegūstot skaitlisko pārsvaru. Tika izdarīti vairāki metieni, bet ripa vārtos nepabija. Taču neilgu laiku pēc soda beigām vārti tika gūti - pēc Breda Boiza un Endija Makdonalda piespēlēm precīzs bija Kīts Tkačuks (vārti gan tika gūti ar slidu, bet tiesneši fiksēja, ka apzināta kustība nav bijusi, tādēļ vārti tika ieskaitīti). Zaudētie vārti lika sasparoties mājiniekiem, bet "Lightning" hokejisti nespēja radīt bīstamus momentus. Vēl vairāk - tika nopelnīti divi noraidījumi, kurus veiksmīgi izmantoja viesi (vārtus pēc Deivida Beiksa un Breda Boiza piespēlēm guva Endijs Makdonalds). Jau 2:0. Turpmākajā trešdaļas gaitā neviena no komandām nespēja izveidot vārtu gūšanas momentus. Karsums pēc otrās trešdaļas laukumā pabija nepilnas astoņas minūtes (nepilna minūte mazākumā), izdarīja vienu metienu, kā arī izpildīja divus spēka paņēmienus.

Trešās trešdaļas sākumā Karsums atgriezās pimajā spēlētāju virknējumā, un jau pirmajā izgājienā uz ledus izdarīja metienu pa Krisa Meisona sargātajiem vārtiem. Pēc neilga laika Tampabejas nometnē parādījās ''cerību stars'' - vairākumu veiksmīgi realizēja Martins Senluī, kuram asistēja Vensāns Lekavljē un Stīvens Stamkoss. Bet jau pēc neilga laika viesi atjaunoja divu vārtu pārsvaru - pēc Ošī un Makdonalda piespēlēm precīzi meta Beikss (Laikā, kad "Blues" guva vārtus, laukumā atradās arī Karsums, nopelnot negatīvu lietderības koeficientu -1). Pēc vārtu guvuma laukumā izcēlās neliels kautiņš, kurš operatīvi tika apturēts. Kad līdz trešdaļas izskaņai bija palikušas desmit minūtes "Lightning" vēlreiz samazināja viesu iegūto pārsvaru: pēc Džefa Halpērna un Jevgēnija Artjuhina piespēlēm Krisu Meisonu pārspēja Mets Petindžers. Pēdējā spēles minūtē "Lightning" vārtsargs Kari Ramo atstāja vārtus. Un "Lightning" izmantoja šo priekšrocību - pēc Senluī un Mērfija piespēlēm precīzi meta Stīvens Stamkoss. Tikai 16 sekundes pirms trešās trešdaļas beigām. Tomēr "Lightning" piedzīvoja zaudējumu - kad papildlaikā bija nospēlētas vien 27 sekundes neatvairāmu metienu izdarīja Breds Boizs, atnesot "Blues" divus punktus.

Mārtiņš Karsums spēlēja 11 minūtes, izdarīja divus metienus, izpildīja divus spēka paņēmienus un atzīmējās ar negatīvu lietderības koeficientu -1.

NHL regulārais čempionāts, 7. marts

Tampabejas "Lightning"-Sentluisas "Blues" 3:4 (0:0, 0:2, 3:1, 0:1)
0:1 Tkačuks (Boizs, Makdonalds) 25:43, 0:2 Makdonalds (Beikss, Boizs, vair.) 29:25, 1:2 Senluī (Lekavljē, Stamkoss, vair.) 43:28, 1:3 Beikss (Ošī, Makdonalds) 46:10, 2:3 Petindžers (Halpērns, Artjuhins) 52:10, 3:3 Stamkoss (Senluī, Mērfijs) 59:44, 3:4 Boizs (Kolaiakovo, Makdonalds) 60:27

Izmantotie resursi:
nhl.com

 +66 [+] [-]

, 2009-03-07 05:10, pirms 16 gadiem
VISS VEEL TIKAI PRIEKSHAA!!!

 +24 [+] [-]

, 2009-03-07 05:10, pirms 16 gadiem
malacis,taa tik turpinaat un ciinities par katru ripu un mest ieksaa

 +18 [+] [-]

, 2009-03-07 05:10, pirms 16 gadiem
aatri gan !!! malacis , labi nokapaaja!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: -Skoufilds-

  +5 [+] [-]

, 2009-03-07 05:12, pirms 16 gadiem
un prieks pirmaas speeles normaals speeles laiks!nevis kaa bostonaa 2-3 min..

 +15 [+] [-]

, 2009-03-07 05:12, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Ātri gan raksts parādījās....
Admini jau chakli chakli no pasha riita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-07 05:13, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Būs pirmie vārti, maisam gals būs vaļā.
Man arii taa liekas, buushu pacietiigs katraa zinjaa!!!

  +9 [+] [-]

, 2009-03-07 05:13, pirms 16 gadiem
Būs pirmie vārti, maisam gals būs vaļā.

     [+] [-]

, 2009-03-07 05:13, pirms 16 gadiem
Jaa tieshaam labi nospeeleeja!Prieksh pirmaas speeles labi!Redzeesim ko riit pret Karolinu raadiis
Slēpts komentārs: -Skoufilds-

  +2 [+] [-]

, 2009-03-07 05:15, pirms 16 gadiem
operatiivi, operatiivi

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 05:15, pirms 16 gadiem
Prestons rakstīja: Jaa tieshaam labi nospeeleeja!Prieksh pirmaas speeles labi!Redzeesim ko riit pret Karolinu raadiis
Cerams, ka mēs patiešam redzēsim.....

 +10 [+] [-]

, 2009-03-07 05:18, pirms 16 gadiem
Nu jāsaņemas, bet pati spēle kvalitātē atpaliek no Bostonas krietni, bet Mārtiņš malacis cīnijās! Gribējās jau protams vēl lielāku spēles laiku ,bet priekš pirmās spēles būs jau labi. Jācīnās!

     [+] [-]

, 2009-03-07 05:21, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Cerams, ka mēs patiešam redzēsim.....
jaaa!pirmaas 15 minuutes neko neredzeju neko nedzirdeeju pec tam tajaa nhl maajaslapa un pec tam veel kautkaada!bet bij labi katraa zinja!Lai vaicas Karsumam!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-07 05:22, pirms 16 gadiem
Tas ir tikai sākums Tampā un īstenībā arī NHL, turklāt statistika absolūti precīzi neuzrāda patieso sniegumu Ceru jau nākamajā (vai ne pārāk tālā) spēlē par Karsumu dzirdēt maģisko vārdiņu - GOOOAAALLLL

  +7 [+] [-]

, 2009-03-07 05:23, pirms 16 gadiem
tagad galvenais morāli sagatavoties nākamai spēlei,un tad jau kā saka rezultāts neizpaliks.turies,tie kas naktīs neguļ lai redzētu tevi spēlējam(šonakt gan tikām piekāsti) vienmēr tevi atbalstīs un sapratīs.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 06:37, pirms 16 gadiem
Iespelesies,sajutis NHL un katra spele bus +1

     [+] [-]

, 2009-03-07 07:05, pirms 16 gadiem
Tikai pirmā spēle un viss vēl priekšā.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-07 07:14, pirms 16 gadiem
Spēli diemžēl neredzēju,tāpēc gudri nespriedīšu,bet mača statistika nav
tā labākā.

     [+] [-]

, 2009-03-07 07:59, pirms 16 gadiem
atkal tas nelaimīgais -1 mazs spēles laiks, bet to var skaidrot ar to, ka tikai otrā diena Tampā. Uz nākošo spēli jābūt lielākam spēles laikam (starp citu šonakt spēle pret Karolīnu).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 08:14, pirms 16 gadiem
Es domāju stabili noturēsies Tampā

     [+] [-]

, 2009-03-07 08:45, pirms 16 gadiem
vinsh visu speeli laikm 1. mainja nenospeleja?

zheel taa -1, protams tas nav nekas, bet tiem statisktikjiem neko citu nevajag! taa bija tikai 1. speele, ja buus pashatdeve tad sola jau vismaz 3. mainju puisim, manuprāt idēalas izaugsmes iespējas, tgd tikai jāapliecina sevi

  +5 [+] [-]

, 2009-03-07 08:47, pirms 16 gadiem
Bilcis rakstīja: VISS VEEL TIKAI PRIEKSHAA!!!
būsim reāli un nrvajag te emocijas. protams ,ka priekša vairs nekas nav. ir 23 gadi un cik ilgi vel būs viss priekša..? taapec šī nu ir pēdējā iespeja palikt NHL. ka daudzi saka , hokeja talants...? talants spele NHL no 18, 19 ,20 gadu vecuma. karsums visu,tapat ka skrastins ir panacis ar smagu darbu.
par speli. stipri viduveji,lai gan bija japarada jau pirmaja spele vislabakais iespaids. statistika slikta prieks speletaja,kam jabut jau ar pieredzi,hokeja,kaut ari dazas speles NHL,tomer gribejas redzet to kads,karsums bija ,kat vai riga.
speles laiks mazs. šīs mainas NHL ir tas pats kas DINAMO leģionāri. vinam uzreiz ir japarada sevi un jābliež. kada vel iejušanas...? iznak ka vins ieprieksejos gadus futbolu spelejis. un uz LIGTING fona vajadzeja izcelties.
ļoti ceru,ka nākosaja karsums tiesam ,kaut ko radis,ja nē, tad...tadu talantu ir pilnas zemakas ligas.
ja vins tampa nebus lideris,tad lai speletu viduveji vāja kluba...?
tad labak lai koziols runa ar aģentu par spelesanu seit.
visu radis nākosa spele. lai veicas...!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-07 08:49, pirms 16 gadiem
shitaa jau tik pirmaa speele bij , veel jau nav iejuties komandaa un kaa bija kaut kaadaa intervijaa Mārča teicis - ka TBL taktika ir krietni savaadaaka taa kaa es domaaju ka peec paaris speeleem vareetu jau redzeet Karsuma speejas ko vinsh var izdariit un ko nevar
taa kaa veel jaapagaida paaris speeles

     [+] [-]

, 2009-03-07 09:03, pirms 16 gadiem
Tā bessi nekur vakar nevareeja redzeet sho machu

  -4 [+] [-]

, 2009-03-07 09:04, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: būsim reāli un nrvajag te emocijas. protams ,ka priekša vairs nekas nav. ir 23 gadi un cik ilgi vel būs viss priekša..? taapec šī nu ir pēdējā iespeja palikt NHL. ka daudzi saka , hokeja talants...? talants spele NHL no 18, 19 ,20 gadu vecuma. karsums visu,tapat ka skrastins ir panacis ar smagu darbu.
par speli. stipri viduveji,lai gan bija japarada jau pirmaja spele vislabakais iespaids. statistika slikta prieks speletaja,kam jabut jau ar pieredzi,hokeja,kaut ari dazas speles NHL,tomer gribejas redzet to kads,karsums bija ,kat vai riga.
speles laiks mazs. šīs mainas NHL ir tas pats kas DINAMO leģionāri. vinam uzreiz ir japarada sevi un jābliež. kada vel iejušanas...? iznak ka vins ieprieksejos gadus futbolu spelejis. un uz LIGTING fona vajadzeja izcelties.
ļoti ceru,ka nākosaja karsums tiesam ,kaut ko radis,ja nē, tad...tadu talantu ir pilnas zemakas ligas.
ja vins tampa nebus lideris,tad lai speletu viduveji vāja kluba...?
tad labak lai koziols runa ar aģentu par spelesanu seit.
visu radis nākosa spele. lai veicas...!
itkā tu redzēji spēli. Nedirs, ka Karsums ir nekam nederīgs. atradies hokeja bimbambols

  +3 [+] [-]

, 2009-03-07 09:08, pirms 16 gadiem
Kad nakama spele Tampai????????

  +3 [+] [-]

, 2009-03-07 09:26, pirms 16 gadiem
Artis4000 rakstīja: Kad nakama spele Tampai????????
šonakt

  +7 [+] [-]

, 2009-03-07 09:32, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: itkā tu redzēji spēli. Nedirs, ka Karsums ir nekam nederīgs. atradies hokeja bimbambols
es noteikti vairak saprotu hokeja un analizeju reāli. tu maki atkartot ko citi saka,un vairakumam piekrist.
tu zīdaini PAMATO,protams ,ja tev ir kaut kada saprasana par hokeju,kapec vins ir labs un ir derigs tiesi NHL..?
tu uzraksti kaut ko savu,nevis tikai: jāāā! ,supper. jēēē..un viss bus labi. tadi komenti te ir pilns. bez satura. aiznem vietu.,tavi komenti.
zinu ka tapat tev nepieleks,bet pacenties izlasit vel reiz manu komentu. vai tur rakstits ,ka karsums nederigs,vai derigs.
kur gan šitadi rodas...? žel tevis

     [+] [-]

, 2009-03-07 09:36, pirms 16 gadiem
butu varti butu idealniks

     [+] [-]

, 2009-03-07 09:36, pirms 16 gadiem
kivi rakstīja: Nu jāsaņemas, bet pati spēle kvalitātē atpaliek no Bostonas krietni, bet Mārtiņš malacis cīnijās! Gribējās jau protams vēl lielāku spēles laiku ,bet priekš pirmās spēles būs jau labi. Jācīnās!
Tu redzēji video ka spried par spēles kvalitāti? es pirmo periodu noklausījos radiotranslācijā un aizgāju gulēt, video nebija....

     [+] [-]

, 2009-03-07 09:37, pirms 16 gadiem
viss kārtībā!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-07 09:38, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: es noteikti vairak saprotu hokeja un analizeju reāli. tu maki atkartot ko citi saka,un vairakumam piekrist.
tu zīdaini PAMATO,protams ,ja tev ir kaut kada saprasana par hokeju,kapec vins ir labs un ir derigs tiesi NHL..?
tu uzraksti kaut ko savu,nevis tikai: jāāā! ,supper. jēēē..un viss bus labi. tadi komenti te ir pilns. bez satura. aiznem vietu.,tavi komenti.
zinu ka tapat tev nepieleks,bet pacenties izlasit vel reiz manu komentu. vai tur rakstits ,ka karsums nederigs,vai derigs.
kur gan šitadi rodas...? žel tevis
zini, es Tev lielā mērā piekrītu - pie mums lielākā daļa nespēj spriest objektīvi...
tieši par šo aizdomājos OS kvalifikācijas laikā Rīgā - kamēr visi neprātīgā sajūsmā spiedza par Karsumu un Spruktu (jā, piekrītu - viņi bija labākie mūsu izlasē), man acīs iekrita daudzi vārtu momenti, kurus Karsums nerealizēja - NHL kalibra spēlētājs nedrīkst izniekot tik daudz vārtu gūšanas iespējas...

     [+] [-]

, 2009-03-07 09:42, pirms 16 gadiem
Jaagaida kaada TB speelee pa ESPN America.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 09:44, pirms 16 gadiem
Nekas, vēl viss tikai priekšā. Es jau zināju, ka sakumā tā nebūs, ka varēs iemest utt. Bet ar laiku viss notiksies. Vispirms jau ir jāpierod pie jaunās komandas spēles stila.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-07 09:59, pirms 16 gadiem
Viņam tas -1 ir pielipis
Bet tik tiešām, nav ko uztraukties... viss vēl priekšā tā tikai pirmā spēle

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:19, pirms 16 gadiem
SHONAKT 2. spele pljkst 2:30 ta ka gaidam to labko driz bus zinjas kur vares dabut , un ja dabushu web cameru centishos retranslet!!

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:22, pirms 16 gadiem
Šovakar atkal ir spēle.. moš šodien kaut kur rādīs to..
Cerams, ka Karsums kaut ko parādīs jauku ar...

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:28, pirms 16 gadiem
OncleSam rakstīja: Tas -1 neko neataino.
Karsums labi nospēlēja savas minūtes.
Ja tā turpinās (un vēl progresēs), tad nostabilizēsies Tampas sastāvā (ja vien kāds da*nis treneris atkal kko neizdomās pa savam).

Veiksmi! tas +- neko nedo jo pioemeeram kovalchukam par vina visu karjiru ir -74 bet vai btad vins ir slikts speeleetaajas?
tas vairaak skar aizsargus

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 10:28, pirms 16 gadiem
Varētu būt, ka rādīs... (cerams), rīt mārtiņš parādīs ka viņš var iegūt aī pozitīvu koeficentu!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-07 10:29, pirms 16 gadiem
jau pie ta stradaju ilgak laiku vedu un iespejams ka man bus web cam , tad bus ideali..

  +6 [+] [-]

, 2009-03-07 10:31, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: būsim reāli un nrvajag te emocijas. protams ,ka priekša vairs nekas nav. ir 23 gadi un cik ilgi vel būs viss priekša..? taapec šī nu ir pēdējā iespeja palikt NHL. ka daudzi saka , hokeja talants...? talants spele NHL no 18, 19 ,20 gadu vecuma. karsums visu,tapat ka skrastins ir panacis ar smagu darbu.
par speli. stipri viduveji,lai gan bija japarada jau pirmaja spele vislabakais iespaids. statistika slikta prieks speletaja,kam jabut jau ar pieredzi,hokeja,kaut ari dazas speles NHL,tomer gribejas redzet to kads,karsums bija ,kat vai riga.
speles laiks mazs. šīs mainas NHL ir tas pats kas DINAMO leģionāri. vinam uzreiz ir japarada sevi un jābliež. kada vel iejušanas...? iznak ka vins ieprieksejos gadus futbolu spelejis. un uz LIGTING fona vajadzeja izcelties.
ļoti ceru,ka nākosaja karsums tiesam ,kaut ko radis,ja nē, tad...tadu talantu ir pilnas zemakas ligas.
ja vins tampa nebus lideris,tad lai speletu viduveji vāja kluba...?
tad labak lai koziols runa ar aģentu par spelesanu seit.
visu radis nākosa spele. lai veicas...!
23 gadi neko nenozīmē. Tas, ka Mārtiņam ir iekšā, jau sen skaidrs. Ticu, ka tad, kad būs pirmā ripa, būs arī nākamās. Daudziem spēlētājiem, ne tikai NHL, ir bijiuši grūti pirmie gadi. Piemēram, Stīvs Nešs, labu spēli sāka radīt tikai 24-25 gadu vecumā. Tāka domāju, ka 23 gadi nav nekas. Un galu galā, Karsiks tikai tikko ir ielauzies NHL un būsim priecīgi par arī par to. Priekš NHL viņš vēljoprojām ir cerība, tāpāt vajadzētu būt arī priekš mums. Tas pats Luiss, NHL nostiprinājās 24-25 gados. Tādēļ domāju, ka ir jābeidz ŠĪ latviešu stulbā domāšana un japriecājas par to kas ir. Galu galā Karsiks nebija pirmā raunda numurs draftā, bet gan otrais - kurš galīgi neko negarantē. Tomēr Karsums ir izcīnijis vietu NHL un izcīnīs arī savus punktus.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-07 10:31, pirms 16 gadiem
Kur spēles bildes? Gribu redzēt kā Mārčam piestām TB krekls

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:35, pirms 16 gadiem
Cik daudz jaunu fanu uzradās Tampai.....

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:36, pirms 16 gadiem
erred rakstīja: Cik daudz jaunu fanu uzradās Tampai.....
Daudz...

  +3 [+] [-]

, 2009-03-07 10:37, pirms 16 gadiem
webcameru dabuju tagat jaatrod kur retranslet!

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:41, pirms 16 gadiem
kura maina un ar ko kopa vins speleja?... pec raksta nevar isti saprast

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:43, pirms 16 gadiem
kaa gaaja ta otram ccalim no Bostonas?

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:46, pirms 16 gadiem
NU JAU LAIKS BUUTU SAVU IESPEEEJU APLIECINAAAT!

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:47, pirms 16 gadiem
rezervists rakstīja: kura maina un ar ko kopa vins speleja?... pec raksta nevar isti saprast
Viņš spēlēja 1.maiņā ar Vaclavu Prospalu un Vensānu Lekavljē.

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:47, pirms 16 gadiem
Nu domaju sonakt butu jarada jo preti bus,Karolina.

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:49, pirms 16 gadiem
paslaik nekas nav bet cerams ka bus un es tad vareshu retranslet

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:52, pirms 16 gadiem
Labi, labi turies Mārtiņ!

     [+] [-]

, 2009-03-07 10:55, pirms 16 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2009-03-07 10:57, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: es noteikti vairak saprotu hokeja un analizeju reāli. tu maki atkartot ko citi saka,un vairakumam piekrist.
tu zīdaini PAMATO,protams ,ja tev ir kaut kada saprasana par hokeju,kapec vins ir labs un ir derigs tiesi NHL..?
tu uzraksti kaut ko savu,nevis tikai: jāāā! ,supper. jēēē..un viss bus labi. tadi komenti te ir pilns. bez satura. aiznem vietu.,tavi komenti.
zinu ka tapat tev nepieleks,bet pacenties izlasit vel reiz manu komentu. vai tur rakstits ,ka karsums nederigs,vai derigs.
kur gan šitadi rodas...? žel tevis
Tagad vismaz zinaam ka bimbambols dziivo ceesiiss

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:01, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: es noteikti vairak saprotu hokeja un analizeju reāli. tu maki atkartot ko citi saka,un vairakumam piekrist.
tu zīdaini PAMATO,protams ,ja tev ir kaut kada saprasana par hokeju,kapec vins ir labs un ir derigs tiesi NHL..?
tu uzraksti kaut ko savu,nevis tikai: jāāā! ,supper. jēēē..un viss bus labi. tadi komenti te ir pilns. bez satura. aiznem vietu.,tavi komenti.
zinu ka tapat tev nepieleks,bet pacenties izlasit vel reiz manu komentu. vai tur rakstits ,ka karsums nederigs,vai derigs.
kur gan šitadi rodas...? žel tevis
Kamēr, es vēl no rīta sposta saitā varu izlasīt domājoša cilvēka viedokli tikmmēr, lai skauģi nedomā, ka Latvijā viss ir dirsā!

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:02, pirms 16 gadiem
UN protams, ceru uz Mārtiņu!

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:04, pirms 16 gadiem
Jautaajums hokeja ekspertiem. Kaada ir iespeeja ka Tampa aizmainijusi Rechi (neesmu nekaads hokeja speciaalists, bet, vienkaarshi, njemu piemeeru no NBA kur, veteraanu ar lielu un ilgstoshu liigumu aizmaina pret jaunajiem, kuriem liigums beidzas jau shogad, lai talaak ar vinjiem liigumu nepagarinaatu) kaada ir iespeeja kad shii mainja ir tieshi uz to tendeeta? Saku uzreiz, ka nezinu kaads liigums bija Rechi, Tampaa, tapeec shis ir tikai taads mineejums.

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:05, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: Tu redzēji video ka spried par spēles kvalitāti? es pirmo periodu noklausījos radiotranslācijā un aizgāju gulēt, video nebija....
Nu jā! redzēju! Tādēļ arī spriežu!

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:08, pirms 16 gadiem
Nekas slikts! -1 Bruins un Lightning ir divas atšķirīgas lietas.

Komanda jauna, ja neskaita pirmo maiņu, tā kā viss vēl tikai priekšā.

     [+] [-]

, 2009-03-07 11:19, pirms 16 gadiem
ja lidz plkst 23:00 nebus neviens chanel ta bus jaskatas live scoring .. un ja bus kads kanals tad es to retransleshu ieksh justin.tv

  +4 [+] [-]

, 2009-03-07 11:26, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: zini, es Tev lielā mērā piekrītu - pie mums lielākā daļa nespēj spriest objektīvi...
tieši par šo aizdomājos OS kvalifikācijas laikā Rīgā - kamēr visi neprātīgā sajūsmā spiedza par Karsumu un Spruktu (jā, piekrītu - viņi bija labākie mūsu izlasē), man acīs iekrita daudzi vārtu momenti, kurus Karsums nerealizēja - NHL kalibra spēlētājs nedrīkst izniekot tik daudz vārtu gūšanas iespējas...
Jā, es arī to pamanīju, bet Tavam spriedumam gan nepiekrītu. Tā ir tikai ilūzija, ka NHLā visi uzbrucēji realizē savas iespējas. Pat pusi ne! Tas pats Hosa - stabils NHL 2. vai 3. maiņas vecis (tas ir maksimums, uz ko NHLā var cerēt Karsums, un es to viņam arī novēlu, jo tas noteikti nav slikts rādītājs!), bet momentu realizācija ir stipri viduvēja.

Zahs Parīss šobrīd ir 2. labākais līgas metēs ar 38 goliem 64 spēlēs. Metienu skaits, ko viņš ir izdarījis: 276. Tas nozīmē, ka viņš iemet golu ar vidēji 7,2 metienu... Arī nebūt nav spoži!

Kaut gan pavisam noteikti jāpiekrīt, ka Mārtiņam ir šāda liga. Arī AHL statistika liecina - teju vai katru spēli ir 4-5 metieni pa vārtiem, kas nav maz, bet hat-trick no Karsuma sen neesmu dzirdējis/redzējis. Taču nedrīkst aizmirst, ka Karsums ir fantastisks cīnītājs, un lielāko daļu metienu, viņš reāli izkapā. Sanāk samocīti metieni, kur it kā varētu teikt: "Vot, jā, tas tik bija moments!" Neaizmirsti, ka reāli kapājoties, burzmā var pietrūkt gan laika, gan spēka pēdējam - precīzam uzbrukuma noslēgumam.

Tā kā es negribētu Tev piekrist, ka viņš neder NHLam... Vēl jāstrādā, un to viņš arī darīs, par to nešaubos. Starp citu, viņš ir gaļas mašīna - par spīti savam augumam, vārtu priekšā lien bez jebkādaus kautrēšanās, un dabūt viņu no turienes arīdzan ir pagrūti. Karsuma sakarā man prātā nāk H. Vasiļjevs, kam trūka kanādieša vai amerikāņa pases, lai noturētos NHL, tikai ceru, ka šoreiz viss izvērtīsies nedaudz sekmīgāk.

Turklāt - ko nozīmē "NHL kalibra spēlētājs"??? Salīdzini Ovečkinu un Ivanānu... Bet abi taču ir NHL veči.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-07 11:28, pirms 16 gadiem
Malacis Karsums. Tā tik turpināt.
Viņam viss vēl ir priekšā, un viņš savas 11 minūtes nospēlēja ļoti labi un cienījami.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 11:35, pirms 16 gadiem
justin.tv: Justin.tv - Live Streaming Video Saku raidit Dinamo speles video ...lidz bridim kad bus LIGHTING GAME kkur pus stunda un tad atkartojas!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-07 11:37, pirms 16 gadiem
Karsumam jaaguust trenera uzticiibaa...jaaguust punkti jaaciinaas pashaa saakumaa...buus smagi bet Karsums to speej.. vnk ciinies taa pat kaa ieprieksh...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-07 12:07, pirms 16 gadiem
RUBEN rakstīja: Jautaajums hokeja ekspertiem. Kaada ir iespeeja ka Tampa aizmainijusi Rechi (neesmu nekaads hokeja speciaalists, bet, vienkaarshi, njemu piemeeru no NBA kur, veteraanu ar lielu un ilgstoshu liigumu aizmaina pret jaunajiem, kuriem liigums beidzas jau shogad, lai talaak ar vinjiem liigumu nepagarinaatu) kaada ir iespeeja kad shii mainja ir tieshi uz to tendeeta? Saku uzreiz, ka nezinu kaads liigums bija Rechi, Tampaa, tapeec shis ir tikai taads mineejums.
Neesmu nekaads experts bet tik daudz saprotu ka sii maina tikai veikta sii gada SC izciiniisanai, veteraans ar pieredzi un labs PP izspeletajs. PO vins dos lielu artavu. Plus vini dabuuja 2010 otraa raunda izveeli kas buus kkas liidziigs 1ma raunda beigaam, parcik TB ir diezgan vaja komanda sobriid un drosvien neko daudz stipraaka nebus ari nakamgad.

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:10, pirms 16 gadiem
justin.tv: Justin.tv - Live Streaming Video jums te kko rada? nu man pasham ja bet nezinu via jums

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 12:14, pirms 16 gadiem
Lielākā sagrāve man personīgi, bija 4h gaidīšana uz translāciju internetā, kuru beigās tā arī nedabūju.... Protams, bija cilvēki, kas skatījās par maksu, man diemžēl tādas iespējas nebija...

Laikam arī nespīd redzēt spēles, kuras nebūs pret PO komandām..

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:15, pirms 16 gadiem
hush rakstīja: justin.tv: Justin.tv - Live Streaming Video jums te kko rada? nu man pasham ja bet nezinu via jums
Ir ir DINAMO

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:18, pirms 16 gadiem
pec kadam 25 min bus mana chaneli Calgary flames vs dinamo riga..

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:28, pirms 16 gadiem
SAKAS DINAMO RIGA VS CALGARY FLAMES!

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:35, pirms 16 gadiem
nhl.com paluureeju speeles apskatu,be karsumu nemaniiju nevienu mirkli

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 12:36, pirms 16 gadiem
hush rakstīja: SAKAS DINAMO RIGA VS CALGARY FLAMES!
ir ir. paldies. šitas nav redzēts. tev visa spēle ir?

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:36, pirms 16 gadiem
xxx777 rakstīja: nhl.com paluureeju speeles apskatu,be karsumu nemaniiju nevienu mirkli
pacietiibu

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:39, pirms 16 gadiem
hush rakstīja: SAKAS DINAMO RIGA VS CALGARY FLAMES!
neko neraada

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:42, pirms 16 gadiem
lipton rakstīja: neko neraada
Tiko kerčs iemeta 1. vārtus.
Tur bultiņas pa labi pa kreisi ir, ar ko var pārslēgties uz vajadzīgo spēli.

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:42, pirms 16 gadiem
bonis2 rakstīja: Tiko kerčs iemeta 1. vārtus.
Tur bultiņas pa labi pa kreisi ir, ar ko var pārslēgties uz vajadzīgo spēli.
tagad raada!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:51, pirms 16 gadiem
a ko tagad radiis?????

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:51, pirms 16 gadiem
tuvako 2 h laika iespejams ari saksu translet NHL vecas speles ... tachu ja atradishu lightingus ta tos liksu!

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:53, pirms 16 gadiem
hush rakstīja: tuvako 2 h laika iespejams ari saksu translet NHL vecas speles ... tachu ja atradishu lightingus ta tos liksu!
oki buutu baigi forhi

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:53, pirms 16 gadiem
tagad rada dinamo dazhadas speles gan pret maskavu gan atlant, himik, avangard , pret calgary un Liepajas metalurgu leja kur bultinas pa labi pa kreisi mekle ko tev vajag !

     [+] [-]

, 2009-03-07 12:55, pirms 16 gadiem
tikai sakat kadu speli veletos skatities...?-> ludzu nebljaaujie par kvalitate nebus mana web cam un vel kanals ir testa rezhima..

     [+] [-]

, 2009-03-07 13:11, pirms 16 gadiem
lightning.nhl.com: Tampa Bay Lightning - The Official Web Site

Te var redzēt spēles labakos momentus karsumu nemaniju varbbūt kads redzēs

     [+] [-]

, 2009-03-07 13:30, pirms 16 gadiem
aNnounced rakstīja: lightning.nhl.com: Tampa Bay Lightning - The Official Web Site

Te var redzēt spēles labakos momentus karsumu nemaniju varbbūt kads redzēs
nemanīju.

     [+] [-]

, 2009-03-07 13:36, pirms 16 gadiem
saku chakareties gar NHL SPELEM !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-07 13:49, pirms 16 gadiem
kursh man var palidzet webkameru saregulet lai nav melns ekrans bet rada un tad viss bus ok

     [+] [-]

, 2009-03-07 14:02, pirms 16 gadiem
bonis2 rakstīja: nemanīju.
Es gan maniju, kad Sentluisa guva trešos vārtus. Karsums ar 44 numuru tur bija.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 14:05, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: es noteikti vairak saprotu hokeja un analizeju reāli. tu maki atkartot ko citi saka,un vairakumam piekrist.
tu zīdaini PAMATO,protams ,ja tev ir kaut kada saprasana par hokeju,kapec vins ir labs un ir derigs tiesi NHL..?
tu uzraksti kaut ko savu,nevis tikai: jāāā! ,supper. jēēē..un viss bus labi. tadi komenti te ir pilns. bez satura. aiznem vietu.,tavi komenti.
zinu ka tapat tev nepieleks,bet pacenties izlasit vel reiz manu komentu. vai tur rakstits ,ka karsums nederigs,vai derigs.
kur gan šitadi rodas...? žel tevis
Klausies! Ja tu uzskati, ka tev ir saprashana hokejaa, tad ko tu lieki veel brauc virsuu citiem, kuriem taa saprashana un sprieshana par hokeju un citaam lietaam nav tik speeciigi attiistiita?! Nu pieraadi, ka tu esi liimeni augstaak par paareejiem! Buus jau protams taadi, kuriem tavu domu, pat ar speeku neiedziisi, bet vai taapeec vinjiem ir japaarmet un veel LIEKI censties ko iemaaciit?!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-07 14:13, pirms 16 gadiem
nekas gan jau iejutīsies komandā ar laiku,tam visam vaig laiku...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-07 14:18, pirms 16 gadiem
Tīģeris2 rakstīja: Es gan maniju, kad Sentluisa guva trešos vārtus. Karsums ar 44 numuru tur bija.
Nebija tur Karsums.

     [+] [-]

, 2009-03-07 14:33, pirms 16 gadiem
picamen2 rakstīja: Nebija tur Karsums.
Nu nezinu nezinu, rakstā teikts ka viņš ar 44 numuru spēlēja.
Slēpts komentārs: Tonis

  +3 [+] [-]

, 2009-03-07 14:50, pirms 16 gadiem
Tonis rakstīja: sākuma neparadīs sevi....varēs iet spelēt Fānkulubā!!
Doma ko runa , es domaju ka vinsh pats zin ,kas jadara! un domajams ka tavs viedoklis nav no labakajiem!

     [+] [-]

, 2009-03-07 14:50, pirms 16 gadiem
Tīģeris2 rakstīja: Nu nezinu nezinu, rakstā teikts ka viņš ar 44 numuru spēlēja.
tagad pamanīju. Kad iemeta 3. vārtus, Karsums pie tālā borta slidoja uz vārt pusi.

     [+] [-]

, 2009-03-07 15:43, pirms 16 gadiem
bonis2 rakstīja: tagad pamanīju. Kad iemeta 3. vārtus, Karsums pie tālā borta slidoja uz vārt pusi.
Tieši tā.

     [+] [-]

, 2009-03-07 15:51, pirms 16 gadiem
viss darbojas bet web cams nerada kipa pieslegts ir uzinstelats ir un nekas nenotiek live broad cast un melns ekrans ... :s HEEELP ar WEB CAM

     [+] [-]

, 2009-03-07 16:26, pirms 16 gadiem
kurā maiņā un ar ko kopā viņš spēlēja?

     [+] [-]

, 2009-03-07 16:33, pirms 16 gadiem
Shodien un vakar jus redzejat Dinamo rigas veco un sho sezoans speles, bija ari kadu bridi nakti tampa bayas speli iespejams verot bet ne pret st.Louis, un shobrid lidz kadiem 8 vakara 100% varat noskatities pus stundu garo Radijumu Top Hockey 20 - Fighti , Shout outi, saves, un goali ... ! uztaisiju lai parmainjas pec ir kkas nevis tikai dinamo spelju atskati un 1 tampa bayas veca spele, vel joprojam turpinu labot web camu!

     [+] [-]

, 2009-03-07 17:13, pirms 16 gadiem
Western rakstīja: kurā maiņā un ar ko kopā viņš spēlēja?
speleja ar prospalu un lekavalje-1. mainja!

     [+] [-]

, 2009-03-07 17:47, pirms 16 gadiem
Nu kā sokas ar web kameru?

     [+] [-]

, 2009-03-07 18:31, pirms 16 gadiem
nasink speshal

     [+] [-]

, 2009-03-07 19:04, pirms 16 gadiem
gan ivanana gan Skrastina speles transleshu par Karsumu unknown pashlaik ar 100% adtevi nodarbojos ar Webcamu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-07 19:29, pirms 16 gadiem
ee, a otro speeli varees kkur i-netaa redzeet?

     [+] [-]

, 2009-03-07 20:00, pirms 16 gadiem
arQuLV rakstīja: ee, a otro speeli varees kkur i-netaa redzeet?
http://esports.lv/hokejs/nhl/07032009-latviesi_nhl_live_23_00_diskusijas <-- Te visas zinjas par shonakti!

     [+] [-]

, 2009-03-07 20:08, pirms 16 gadiem
hush, buus ?

     [+] [-]

, 2009-03-07 20:27, pirms 16 gadiem
sandris68 rakstīja: ko tu gaidi no pirmās spēles????
Karsums ir labs tici man un pirmajā spēle viņam bija grūti iejusties ,ja tu tā doma ,tad man tevi te nav jadiskutē
pagaidīsim vismaz pēc 4 spēlēm un tad redzēsi ,uz ko Karsums ir spējīgs un uz ko nav...
ok. paskaidro kapec Karsums teicami,ka lideris speleja 2008.g. PČ, sogad olimpiskaja atlases turnira..? ari Providensa ir viens no lideriem..?
un šī nebija pirma spele NHL kluba. un dazi uzskata ,ka japierod pie tampas speles stila. kads stils..? tampa jau nu galigi nav ta komanda,kurai ir savs speles rokraksts. 80% komandu NHL spele vienadu hokeju. ari providensā. tapec jau nu Karsumam nevajadzetu but problemam ieiet sastava,pie tam ar tadiem mainas partneriem.
karsumam un skrastinam var likt = zīmi. abi ir melna darba daritaji,tapec negaidat golus daudz,kamer nebus lideris tampā. un tas viss ir viņa rokas.
karsums man patik,vins ir loti labs. tikai man nepatik,ka dzeki sabiezina krāsas: nu tik bus,gandriz par zvaigzni taisa. nu talu lidz ''zvaigznei''.
pagaidam NHL viduvējs speletajs. viss atkarigs no pasa mārtina.
es brinos par dzeku nekopetenci,kad nospele skrastins,tad dazi komentari. iznak ,ka skrastins nav tik labs..?sviests,kaža ir sevi ierakstijis NHL vēsture. tas ir paraugs hokeja.
tapec es neceļu karsumu debesis,dzekam viss prieksa,es reāli,bez emocijam izsaku savu viedokli par mārtinu. kad vins sasniegs,kaut ko tad ari es vinu dievināšu.
lai dievs dod mārtinam ari likt atcereties par vinu pec karjeras beigam.
4 speles...? nu ok. pagaidisim...

     [+] [-]

, 2009-03-07 21:27, pirms 16 gadiem
ja kadam ir sopcast + webcamera ludzu palidzat maneja nojudzas- labakaja gadijuma varu translet ka radio ar bildem- metieniem ...

     [+] [-]

, 2009-03-07 21:36, pirms 16 gadiem
hush rakstīja: ja kadam ir sopcast + webcamera ludzu palidzat maneja nojudzas- labakaja gadijuma varu translet ka radio ar bildem- metieniem ...
Doma nekur neradis?

     [+] [-]

, 2009-03-07 21:44, pirms 16 gadiem
Harington rakstīja: Doma nekur neradis?
ceru, ka raadiis kkur, jo vakar bija liels a*isiens !

     [+] [-]

, 2009-03-07 21:51, pirms 16 gadiem
itka radis rojadirecta -> tachu ja ne nu es atradu savu WEb cam driver ceram ka vismaz bus -> veljoprojam par 100% karsuma speli negalvoju par parejam uz 50%

     [+] [-]

, 2009-03-07 22:43, pirms 16 gadiem
rojadirecta - The links will be shown later
pa tampas speeli

     [+] [-]

, 2009-03-08 02:58, pirms 16 gadiem
SKAIDRS:
Video neredzu...
Rezultāts 0:3

ARLABUNAKTI!