Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Merzļikins debitē NHL ar lielu zaudējumu, vārtus viņam iemet arī Bļugers

Rolands Eliņš

Merzļikins debitē NHL ar lielu zaudējumu, vārtus viņam iemet arī Bļugers
Elvis Merzļikins savā pirmajā NHL spēlē. Foto: AP/Scanpix

Elvis Merzļikins kļuvis par ceturto Latvijas hokeja vārtsargu, kurš izgājis laukumā Nacionālās hokeja līgas spēlē. Viņa pārstāvētā komanda "Blue Jackets" gan aizvadīja neveiksmīgu maču un viesos pret Pitsburgas "Penguins" zaudēja ar 2:7, turklāt Pitsburgas sastāvā savus sezonas pirmos vārtus guva Teodors Bļugers.

Elvis Merzļikins devās „Blue Jackets” pamatsastāvā un atvairīja 33 no 40 pretinieku metieniem, ieskaitot sešus no septiņiem vairākumā izdarītajiem.

25 gadus vecais Latvijas izlases vārtsargs aizvadīja savu pirmo spēli NHL un pirmo oficiālo spēli Ziemeļamerikas profesionālajā hokejā vispār. Visu līdzšinējo karjeru Merzļikins bija pavadījis Šveicē, bet šonakt kļuva par ceturto Latvijas vārtsargu, kurš spēlējis NHL – viņš pievienojas Artūram Irbem, Pēterim Skudram un Kristeram Gudļevskim. Bet kopumā Merzļikins kļuvis par 24. Latvijas hokejistu ar vismaz vienu aizvadītu spēli Nacionālajā hokeja līgā.

Savukārt Teodors Bļugers nospēlēja 13:25 minūtes, kurās izcēlās ar vārtu guvumu un pozitīvu lietderības koeficientu +1. Viņam viens izdarīts metiens pa vārtiem un viens spēka paņēmiens, kā arī uzvarēti 63% iemetienu.

Merzļikinam izdevās veiksmīgs pirmais puslaiks, kurā daudz darba viņam nebija, taču savs uzdevums tika paveikts, saglabājot rezultātu 0:0. Viena no Pitsburgas labākajām iespējām pirmajā periodā bija Teodoram Bļugeram, kurš no tuvas distances pārmeta pāri vārtiem. „Blue Jackets” šī bija otrā spēle divās dienās, turklāt komandai kopumā šosezon tiek paredzēti daudz pieticīgāki rezultāti nekā Pitsburgai, taču otrais periods tāpat sanāca ļoti vājš.

Pirmos vārtus NHL Merzļikinam iemeta Patriks Hērnkvists, pielabojot ripas virzienu vārtu priekšā. Turpinājumā Pitsburga vēl trīs reizes uzlauza Merzļikina cietoksni, divus vārtus gūstot Džaredam Makenam, bet Krisa Letanga mestā ripa trāpīja pa vārtu pārliktni. Letangs gan tāpat guva vārtus otrajā periodā – divas sekundes pirms tā beigām viņš tika pie metiena un panāca 5:1.

Kolumbusai vienīgos vārtus bija guvis Zeks Verenskis, turklāt „Blue Jackets” otrajā periodā nespēja izmantot laiku, kad Pitsburga palika bez savām lielākajām zvaigznēm – Sidnijs Krosbijs iesaistījās kautiņā un tika noraidīts, bet Jevgeņijs Malkins cīņā pie apmales guva traumu un laukumā vairs neatgriezās.

Trešajā periodā „Penguins” hokejisti joprojām bija pussolīti ātrāki par saviem pretiniekiem, un Krosbijs pretuzbrukumā nospēlēja izcili, ar diagonālu piespēli pāri zonai izkārtojot vārtu guvumu Hērnkvistam. Merzļikins pēc tam atvairīja Krosbija izgājienu viens pret vienu, taču „Blue Jackets” aizsardzība gluži vienkārši nebija līmenī un Merzļikinam arī neveicās – 52. minūtē ātrajā uzbrukumā ar metienu no distances viņu pārspēja arī Bļugers, gūstot savus pirmos vārtus šosezon.

VIDEO: Bļugers iemet NHL debitanta Merzļikina vārtos

Trešajā periodā „Penguins” traumas dēļ palika arī bez uzbrucēja Nika Bjugsteda, kurš devās uz ģērbtuvēm, un pie spēles laika vairākumā tika arī Bļugers. Kolumbusai izdevās iemest savus otros vārtus, taču mača pēdējās minūtēs tā pārsvarā spēlēja savā zonā, bet Merzļikina vairāki veiksmīgi atvairījumi parūpējās vismaz par to, ka rezultāts vairs nepieauga.

„Blue Jackets” nākamā spēle paredzēta pēc trim dienām, tiekoties ar cita latvieša pārstāvēto komandu Bufalo „Sabres”, kas atšķirībā no Kolumbusas sezonu sākusi ļoti veiksmīgi.

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-06 09:04, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Lai jau tā būtu, es vienkārši atbildēju citam kadram sakarā ar pesimistisko prognozi Tīri teorētiski tā varētu notikt, jo viss galu galā ir atkarīgs no treneriem un kluba vadības, nevis no NHL nerakstītiem likumiem un tradīcijām Vieni varētu aukstasinīgi nogaidīt, otri varētu gribēt kaut ko mainīt uzreiz, lai pēc tam nebūtu par vēlu
izmešana uz ielas Elvim noteikti nedraud...

  +2 [+] [-]

, 2019-10-06 09:04, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Lai jau tā būtu, es vienkārši atbildēju citam kadram sakarā ar pesimistisko prognozi Tīri teorētiski tā varētu notikt, jo viss galu galā ir atkarīgs no treneriem un kluba vadības, nevis no NHL nerakstītiem likumiem un tradīcijām Vieni varētu aukstasinīgi nogaidīt, otri varētu gribēt kaut ko mainīt uzreiz, lai pēc tam nebūtu par vēlu
Teorētiski arī Zemgus vai Tedis var kļūt par sezonas rezultatīvāko spēlētāju. Tas var būt pat ticamāk nekā tas, ko tu sarakstīji par CBJ vārtsargiem.

Kolumbusa uz sezonu gāja ar Korpisalo un Merzļikinu, viņiem viss bija skaidrs par šiem vārtsargiem un neko viņi nemainīja. Jā, protams, septiņus golus spēlē neviens neprognozēja, bet viņi labi saprata, ka Elvim būs nepieciešams laiks, lai saprastu kas un kā notiek NHL. Šis laiks arī tiks dots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2019-10-06 09:08, pirms 5 gadiem
artems bruvers domaa ka ir eksperts bet patiesiba ir krievu urla kas neko nerubi no hokeja smerdelis sikais

  +3 [+] [-]

, 2019-10-06 09:13, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Teorētiski arī Zemgus vai Tedis var kļūt par sezonas rezultatīvāko spēlētāju. Tas var būt pat ticamāk nekā tas, ko tu sarakstīji par CBJ vārtsargiem.

Kolumbusa uz sezonu gāja ar Korpisalo un Merzļikinu, viņiem viss bija skaidrs par šiem vārtsargiem un neko viņi nemainīja. Jā, protams, septiņus golus spēlē neviens neprognozēja, bet viņi labi saprata, ka Elvim būs nepieciešams laiks, lai saprastu kas un kā notiek NHL. Šis laiks arī tiks dots.
Pilnīgi precīzi, CBJ šobrīd rēķinās ar šiem diviem varočikiem. Viņi tic viņiem, un ir vajadzīgs laiks, lai Elvis pierastu pie tā kas šeit vispār notiek!

Tortorella pēcspēles intervijā: this lose will help him in long run (NHL) atkārtoja šo frāzi divas reizes!

Bet nu vienalga mums uzradīsies tādi kadri kā Brūvers, kurš pēc vienas spēles gatavs Elvi teju vai uz Šveici sūtīt..

     [+] [-]

, 2019-10-06 09:15, pirms 5 gadiem
Starp citu viņa seivs pret Gencelu pirmajā periodā, un pret Krosbiju trešajā bija skaisti!

Elvis ielaida dažus ņemamos, brt izvilka dažus neņemamus

  -3 [+] [-]

, 2019-10-06 09:15, pirms 5 gadiem
Kauns

  +3 [+] [-]

, 2019-10-06 09:18, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Pilnīgi precīzi, CBJ šobrīd rēķinās ar šiem diviem varočikiem. Viņi tic viņiem, un ir vajadzīgs laiks, lai Elvis pierastu pie tā kas šeit vispār notiek!

Tortorella pēcspēles intervijā: this lose will help him in long run (NHL) atkārtoja šo frāzi divas reizes!

Bet nu vienalga mums uzradīsies tādi kadri kā Brūvers, kurš pēc vienas spēles gatavs Elvi teju vai uz Šveici sūtīt..
Ja Kolumbusa buksēs, tad kā pirmo noņems GM, kas komplektēja šo komandu , iespējams arī galveno treneri...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-10-06 09:19, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Starp citu viņa seivs pret Gencelu pirmajā periodā, un pret Krosbiju trešajā bija skaisti!

Elvis ielaida dažus ņemamos, brt izvilka dažus neņemamus
naktī cēlies skatīties?

  +2 [+] [-]

, 2019-10-06 09:21, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Te nugan es tev nepiekrītu, jo tu salīdzināji nesalīdzināmas varbūtības Zemgum un Tedim būs vismaz 200 konkurentu tevis minētajā nominācijā Kas attiecas uz CBJ varotčikiem, dodu divus variantus
1. Komanda uzlabo sniegumu
2. Komanda turpina zāģēt
Pie pirmā varianta, visticamāk, nekas netiks mainīts, taču, kā tu domā, cik ilgi treneri čakarēsies pie otrā varianta? Vai tu tiešām uzskati, ka pie ieilgušās CBJ zāģu sērijas un varotčiku nestabiliem sniegumiem Zemgum ar Tedi ir lielākas izredzes kļūt par līgas labākajiem bombardieriem, nekā Kolumbu fermas varotčikam tikt izsauktam uz augšu?
Izredzes lielākas nekā Merzļikinam tikt "nomarinētam" AHL (pie pilnas veselības esot), kā pats fantazēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-10-06 09:28, pirms 5 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Mēs jau visi atceramies Elvi kāds viņš bija 2018.gada pasaules čempī. Iepriekšējā sezona Šveicē bija salīdzinoši viduvēja un pasaules čempī arī nebija liels glābējs,jo ja viņš rādītu tādu sniegumu kā gadu iepriekš čempī,tad iespējams mēs uzvarētu kādu no lielajām izlasēm un iekļūtu vēlreiz 1/4finālā. Viņš ir forš,atraktīvs puisis. Kā personība viņš ir ideāls NHL,bet tomēr galvenais ir ripas ķert. Diemžēl pagaidām viss ir vājā līmenī.
Interesanti ir tas,kad Gudijam deva iespēju Tampa viņš patiešām labi stāvēja vārtos un atvairīto metienu procents NHL viņam ir izcils,bet diemžēl variantu viņam nebija,jo priekšā bija citi vārtusargi-Bišops,Vasiļevskis. Kur tagad spēlēs Gudijs ir liela jautājumu zīme.
Savukārt Elvim ir ļoti paveicies,ka Bobrovskis ir prom. Tikai sava iespēja ir jāizmanto.
Gudļevskim bija ļoti nepateicīga situācija. Ja viņam būtu tāda situācija kā Merzļikinam iespējams viņš kļūtu par stabilu NHL vārtusargu. Visas spēles kuras viņš aizvadīja bija ar + zīmi. Nevienā spēlē neizgāzās.
Piekrītu Tavam rakstītajam.
Bet nu par Gudi- NHL vińš bija tik pāris spēles, kuras bija veiksmīgas, bet pamatdarbā AHL vińš bija nestabils un beigu posmā jau pazaudēja vietu vārtos
Par Elvi- dzirdēti vairāki iemesli un ne tie foršäkie, bet patiešām, kā Tu saki- 2018.g Elvja versija un patreizējā nav salīdzināmas, šogad sniegums stipri blāvāks

  +1 [+] [-]

, 2019-10-06 09:33, pirms 5 gadiem
cobham rakstīja: Columbusa jau arī pati nekāda, defā nohaltūrēja daudzās situācijās. Domāju, ka Elvis šādās situācijās kā ielaida, parasti būtu noķēris ripas - 2 ripas toč bija uz mandrāžas rēķina. Labi, ka soms arī nav nekāds dižais, tā kā bezcerīgi nav, iespējas vēl būs, gan jau saņemsies
Bez Korpisalo vēl jaunais Vehvilainens elpo pakausī, patreiz łoti pārliecinošs
+ vēl łoti labu jaunu krievu pańēma sistēmā, Kivleniekam arī labs sezonas sākums
Nu ja 7+ ripas laidīs regulāri, nebūs pat otrais

  +2 [+] [-]

, 2019-10-06 09:37, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: naktī cēlies skatīties?
Nē, par Merzļikinu uzzināju tik no rīta, jo oficiāls paziņojums bija 12 naktī, ka stāvēs! Highlightos ir daži labi seivi (3!)

  -1 [+] [-]

, 2019-10-06 09:45, pirms 5 gadiem
Elvi! Neķer kreņķi! Atceries kam iet sūdīgāk! Tas ir Rīgas Dinamo!

     [+] [-]

, 2019-10-06 09:45, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Notika tas, no kā visvairāk baidījos Elvja sakarā. Nu jācer, ka dos vēl iespējas, bet nu jāsaņemās.
Iespējas jau dos, šis ir gadījums, kad līgums to stipri palīdz.
Nav tā, kad fārma vārtsargu izsauc uz lielo iespēju kāda pamatvārtsarga traumas dēł, tas pieliek bikses , ielaiž 7 un vairs netiek aicināts
Elvi tomēr parakstīja uz sezonu ar domu pirmais/otrais, iespējas vińam dos, tik tagad skatīsies ko Korpisalo rādīs un Elvim var sanākt arī uz beńkīša iesēsties
Jo ātrumiem neizsekoja, mandrāža, nezinu, bet 4 goli bija NHL līmeńa goalie jāker

  +2 [+] [-]

, 2019-10-06 09:45, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Parādi komentāru, kur es rakstīju kaut ko par nosūtīšanu uz Šveici? Es tikai atbildēju sakarā ar PESIMISTISKĀKO PROGNOZI un turpināju diskusiju ar Miņinu, kurš domā, ka kluba vadība neko tuvākajā laikā nemainīs, pat ja CBJ turpinās zāģēt
Atkal - nevis tuvākajā laikā neko nemainīs, bet vārtsargu līnijā gaidīt kādas kategoriskas izmaiņas pēc pāris spēlēm nav vērts.

Gribu atgādināt, ka CBJ šajā starpsezonā palika bez Bobrovska, Panarina, Dušeina, kas, tomēr, bija komandas līderi. Viņu vietā nav paņemts Merzļikins un Nīkvists. Manuprāt, ka daudz par īsu, lai cerētu uz to pašu spēli kāda bija pāris iepriekšējos gados.

     [+] [-]

, 2019-10-06 09:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Ja Kolumbusa buksēs, tad kā pirmo noņems GM, kas komplektēja šo komandu , iespējams arī galveno treneri...
CBJ GM šī vasara bija diezgan liela katastrofa, jo komanda nespēja noturēt NEVIENU no saviem TOP UFA. Tik kā Verenski, kas bija RFA, pagarināja. Un nav jau arī tā, ka vietā ir paņemta kaudze ar "sevi pierādīt gribošajiem" - viens Nīkvists.

Protams, ka tas viss uzskatāmi parāda virzienu, kurā CBJ dodas - komandas "restarts". Vai tā būs pilnvērtīga "pārbūve", nez, jo nav jau tā, ka viņu prospekti būtu kaut kādi izcilie vai būtu daudz labu draftpiku.

     [+] [-]

, 2019-10-06 10:05, pirms 5 gadiem
Vispār smieklīgi, tikai daži ir pieminējuši Bļugera golu, bet lielākais vairums (arī es) satraucās par Elvi.

     [+] [-]

, 2019-10-06 10:05, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: CBJ GM šī vasara bija diezgan liela katastrofa, jo komanda nespēja noturēt NEVIENU no saviem TOP UFA. Tik kā Verenski, kas bija RFA, pagarināja. Un nav jau arī tā, ka vietā ir paņemta kaudze ar "sevi pierādīt gribošajiem" - viens Nīkvists.

Protams, ka tas viss uzskatāmi parāda virzienu, kurā CBJ dodas - komandas "restarts". Vai tā būs pilnvērtīga "pārbūve", nez, jo nav jau tā, ka viņu prospekti būtu kaut kādi izcilie vai būtu daudz labu draftpiku.
Sākas rebuild, pilnīgi noteikti! Paskaties - Vārtsargi Korpisalo (91) un Merzļikins (1) (mači). Abiem 25 gadi! Aizsardzībā neviens aizsargs nav vecāks par 25 gadiem!

     [+] [-]

, 2019-10-06 10:06, pirms 5 gadiem
Tā viņa pašpārliecinātība nāk viņam par sliktu!Nolaidies uz zemes,Elvi,varbūt tomēr vēl neesi gatavs lielajam hokejam.Pēdējā čempī arī nebija diez ko spožs,Gudis pat bij labāks.Bet nu jāskatās kā ies tālāk,protams,ja tiks vārtos...Tedijs malacis!!!

     [+] [-]

, 2019-10-06 10:08, pirms 5 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Parādi komentāru, kur es rakstīju kaut ko par nosūtīšanu uz Šveici? Es tikai atbildēju sakarā ar PESIMISTISKĀKO PROGNOZI un turpināju diskusiju ar Miņinu, kurš domā, ka kluba vadība neko tuvākajā laikā nemainīs, pat ja CBJ turpinās zāģēt
Parādi komentāru, kur es esmu teicis, ka tu kaut ko teici par Šveici? “Teju vai” nav apgalvojums

  -1 [+] [-]

, 2019-10-06 10:09, pirms 5 gadiem
Nu un, ka Elvim šajā spēlē bija kā bija? Tā ir viņa pirmā spēle hokeja mekā. Paskatieties pēcspēles intervijas, komandas biedri saka, ka viņi nav palīdzējuši savam vārtu vīram, Elvis vairākkārt ir izvilcis labus seivus.
Merzļikins, kā vienmēr, nokāris galvu un ir paškritisks, tāpēc viņš ir augstas klases vārtsargs, kurš sevi vēl parādīs mekā. Jā, bija goli, kas Elvim bija jāņem, kas ir uz viņa sirdsapziņas, bet šī ir viņa PIRMĀ spēle un vēl pret Pingvīniem.
Elvim viss vēl ir priekšā, savu spēli viņš NHL atradīs, džekam vajag dot laiku, lai adaptējas NHL līmenim. Uz satraukuma robežas viņš vēl nevar atraisīties, kā saodīs spēles garšu, tā cels ārā tādus seivus, ka apskatnieki par to vien runās, ir vajadzīgs tikai laiks. Šajā spēlē arī bija labs seivs pēc diognālās piespēles.
Prieks par Bļugeru, tādu metienu vairums NHL vārtsargu palaistu gar plecu, ļoti skaists un precīzs metiens pretkustībā, malacis.

  +3 [+] [-]

, 2019-10-06 10:13, pirms 5 gadiem
Elvi, bus labi. Nakosha spele gan ir sasoditi svariga. Tev ta ir jauzvar!

     [+] [-]

, 2019-10-06 10:28, pirms 5 gadiem
Elvim ir shii manraazhas iipashiibas jau no LV izkases laikiem kad pirmajos gados nevareeja neko nokert.
Redzeeju cik "sacieteejis" bij Elvis vaartos. Un nervozitaate ar bij...
Tas ka 1 periodu nostaaveeja sausaa noziimee ka viss ir labi, domaajams "paardedzis".
Gan jau paaris speeles un ieies ritmaa.

     [+] [-]

, 2019-10-06 10:29, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Sākas rebuild, pilnīgi noteikti! Paskaties - Vārtsargi Korpisalo (91) un Merzļikins (1) (mači). Abiem 25 gadi! Aizsardzībā neviens aizsargs nav vecāks par 25 gadiem!
No otras puses, lai taisītu rebildingu, vajag "materiālu" - visus trīs spēlētājus ar vislielāko vērtību viņi pagājušajā vasarā palaida bez kompensācijām, jo paši cerēja uz panākumiem PO. Panākumi izpalika un iepriekšminētais trio tāpat aizgāja prom (Bobrovskis un Panarins jau iepriekš teica, ka ies prom, tāpēc varēja šo kārti kaut kā izspēlēt).

2020. gada draftā viņiem ir tikai viena izvēle pirmajos trijos raundos, bet no prospektiem nekā izcila, vismaz pagaidām, arī nav.

Faktiski tas nozīmē, ka CBJ šo sezonu ziedo, lai nākamajā vasarā dabūtu kaut ko interesantāku un spējīgāku, jo uz šo brīdi viņiem ir otrais lielākais algu budžeta pārpalikums (virs 8.5 miljoniem). Cita lieta, ka nākamā gada tirgū tie interesantie spēlētāji arī nav ta ka baigi daudz.

  -4 [+] [-]

, 2019-10-06 10:34, pirms 5 gadiem
Gudļevska debija bija savādāka. Elvis šobrīd nav gatavs.Nebija līmenī arī pārbaudes spēlēs. Vēl jāstrādā.Varbūt iedos 1 spēli vēl ,bet es domāju ,ka dbūs spēlēt fermā ( iespējam līguma nosacījumu korekcija utt). Redzēsim komandas vadības nostāju.

     [+] [-]

, 2019-10-06 11:13, pirms 5 gadiem
Cerams viņam neistāsties bāleliņu mentālais sagruvums kā tas vērojams komandā Dinamo. Rupjas kļūdas , 2goli lidojot lavenē nav īsti pieņemami, daži veiksmīgi gar padusi, kādi 4 goli uz viņa. 4 goli būtu saglabājuši mača intrigu diemžēl pagaidām ļoti blāvi un nedroši spēle, koncentrācijas trūkums.

  -3 [+] [-]

, 2019-10-06 11:53, pirms 5 gadiem
Vitjaz aizsardzība bieži atstāj vārtsargu saplossīšanai. Ļoti daudz brīvus metienus atļauj, bet vārtsargs velk.

  -3 [+] [-]

, 2019-10-06 12:00, pirms 5 gadiem
Redzēju visus Pitsburgas vārtus. Saprotu ka faniem ļoti gribas slavēt mūsu NHL spēlētājus, bet to ko ielaida Merzļikins...Liekot roku uz sirds bez emocijām- nu galīgi nesanāca Elvim spēle. Var runāt par 40 metieniem utt., bet ar tādu sneigumu katrā spēlē NHL nevar noturēties.
Tikai viena spēle nav rādītājs. Visticanmāk tas ir satraukums, pieredzes trūkums NHL un men ir liela ticība ka Elvim izdosies nostiprināties līgā. Ļoti ceru. Vajadzīgs laiks lai aprastu. Tikai vai to laiku dos. Ļoti gribētos lai viss izdodās.

  +3 [+] [-]

, 2019-10-06 12:13, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vitjaz aizsardzība bieži atstāj vārtsargu saplossīšanai. Ļoti daudz brīvus metienus atļauj, bet vārtsargs velk.
Tu esi sajaucis rakstus, šeit runa ir tikai par NHL, nevis kolhozu.
Ieliec savu vitzjaz glābēju NHL vārtos un paskaties cik viņš savāks aizsardzībā sataisītos s****. Ja NHL, kāda no komandām, sāks pretinieku plosīt, tad tur vakars uz ezera būs visiem, nevienu nežēlojot, jo šajā līmenī džeki iemetīs tukšos vārtos, nevis kā kolhozā tās ripas lido garām.
Paskatoties jau šo Merzļikina pirmo spēli, cik precīzi tēmēti metieni lidoja vārtos, tas ir līmenis. Pitsburga speciāli meta zem lavenes un paduses, lai pārsteigtu Elvi un, lai metieni būtu pēc iespējas sarežģītāki priekš vārtsarga. Ne velti šajā līgā spēlē pasaules grandi.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-06 12:21, pirms 5 gadiem
ivanans41 rakstīja: Tu esi sajaucis rakstus, šeit runa ir tikai par NHL, nevis kolhozu.
Ieliec savu vitzjaz glābēju NHL vārtos un paskaties cik viņš savāks aizsardzībā sataisītos s****. Ja NHL, kāda no komandām, sāks pretinieku plosīt, tad tur vakars uz ezera būs visiem, nevienu nežēlojot, jo šajā līmenī džeki iemetīs tukšos vārtos, nevis kā kolhozā tās ripas lido garām.
Paskatoties jau šo Merzļikina pirmo spēli, cik precīzi tēmēti metieni lidoja vārtos, tas ir līmenis. Pitsburga speciāli meta zem lavenes un paduses, lai pārsteigtu Elvi un, lai metieni būtu pēc iespējas sarežģītāki priekš vārtsarga. Ne velti šajā līgā spēlē pasaules grandi.
Pilnībā Tev piekrītu. Metini NHL ir ļoti labi un Elvim ar to jārēķinās. Ja viņš lielu daļu ar tādiem netiksm galā , tad šajā līgā nespēlēs.Ne tikai uzbrucēji NHL ir paši labākie bet arī vārtsargi. Merzļikinam ir jāprot arī šajā līmenī vilkt komandu, ja grib spēlēt NHL.
Piebilde. Rakstos pir KHL bieži piemin kāds NHL. Ta kā nekas traks nav, jo daudzos rakstos diskusijas pilnībā ne par tēmu.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-06 12:24, pirms 5 gadiem
CBJ vispār ļoti Rīgas Dinamo atgādināja - uzbrukums bez izdomas, aizsardzība caurstaigājama, pamatīgi zaudē ātrumā un divcīņās, attiecīgi arī vārtsarga stasistika nekāda. Elvis arī tāpat kā Gudis Rīgā - šo to labi izceļ, bet izšķirošos brīžos nesanāca paglābt, un dažas ripas uz paša sirdsapziņas.