Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Tretjaks: "NHL pieprasa visādas privilēģijas..."

Jānis Pārums

Tretjaks: "NHL pieprasa visādas privilēģijas..."
Vladislavs Tretjaks
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Krievijas Hokeja federācijas prezidents Vladislavs Tretjaks komentējis iespēju, ka Nacionālajā Hokeja līgā spēlējošie hokejisti varētu piedalīties Soču olimpiskajās spēlēs.

"Dzīvē viss var būt. Ceru, ka viņi atbrauks uz hokeja svētkiem. Tagad viņi veic pārrunas ar Starptautisko Olimpisko komiteju," atzina Tretjaks. "Iespējams, ka [NHL] no IIHF saņems Kanādas kausu vai Pasaules kausu."

"Viņi no mūsu federācijas pieprasa biļetes, akreditācijas, pieprasa pieeju visur. Mēs uz to atbildam, ka olimpiādē visus jautājumus risina SOK. NHL daudz ko grib, pieprasa visādas privilēģijas," piebilda Tretjaks.

Izmantotie resursi:
Всё о спорте на SOVSPORT.RU. Советский Спорт...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-06 14:55, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: NHL ir kolhozs kurš nesaprot ka hokejs ir domāts skatītajiem visā pasaulē,nevis vārīties savā sulā Ziemeļamerikā.....
diemzel tas ir fakts.....viniem pasaule beidzas pie klusa un atlantijas okeana, kanadas un mexikas robezas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 14:58, pirms 12 gadiem
Ādolfs_#9 rakstīja: garljika banda to neatziis, muld tikai gudri, lai gan pashi siltumniicaas gurkjus lasa dienu no dienas.

man jau kadu laiku ir aizdomas ka tadas "bandas" nemaz nav...ir harliks viens pats tricosam rokam negulejis, ar kafijas kruzi pa 10 profiliem...

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 14:59, pirms 12 gadiem
Un? NHL ir daudzas komandas kuras nekad nav neko vinejusas un vinas tapat spej piedavat labas alga, pilnas tribines utt.,
Paskat Maskavas klubu speles pustuksas pilseta kura dzivo 10milj cilveku tas ir sausmas, jo cilvekiem nav nauda, ZA skatitaj ivairak nak uz skolu, koledzu, jauniesu ligas spelem neka Krievija uz cempiona spelem.
Tas pats ir ar NBA. Un parastais futbols ar jau ir populars, tur ar ir vairak skatitaju neka Krievijas cempi, kad ieskries tad ar pec 15-20 gadiem piedavas labas algas un daudzi dos prieksroku tam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 15:03, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: NHL ir kolhozs kurš nesaprot ka hokejs ir domāts skatītajiem visā pasaulē,nevis vārīties savā sulā Ziemeļamerikā.....
Nu tur visi sporta pasakumi tikai un vienigi ir balstiti uz lidzjutejiem, jo vini nes pelnu, atskiriba no KHL. Un ko var piedavat tads lidzjutejs ka tu? cik tu varetu atlauties aiziet uz spelem ja bilesu cena butu 50-70ls? Un cik spetu izteret speles laika? tas ir biznes, tur bilesu cena tik lielas ka tava nedelas alga un vel brinies kad vinim ir po uz tadiem nabagiem...

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 15:05, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: Es nesaprotu ko var njemties? nu nav un veel ilgi KHL nebus NHL limeni pilnigi un absoluti nekada veidaa...ja saka pretejo tad vnk provace uz pakasisanos, vai ir pilnigs mudaks...lai ka te dazi labi to krievzemi nemiletu, bet ir tacu lietas kas jaatzist...
ir jabut pilnigam mudakam lai neatzitus realus faktus ka piemeram slovaki vienkarsi pat vairs teoretiski nevar nokomplektet izlasi no nhl speletajiem ka tas bija agrak. te ir slovaku skaits nhl, pirms khl izveides --- 2006-2007 - Regular Season - All Skaters -...
...un te ir tie kas tur ir palikusi sobrid ---- 2012-2013 - Regular Season - All Skaters -...
uz to pasu loti starauji iet ari somi, krievi, cehi ari latviesi. driz nhl vienkarsi klus par kanadiesu un amerikanu cempi, vai vini bus nepieciesami os? pasaules cempjus pedeja laika izlases loti labi iztiek bez viniem un nem medalas, klamer tie kuriem visi ir no nhl ka kanada vai asv, 4finalos parasti zaude visiem pec kartas

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 15:06, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Parādi man kādu, kurš viņiem to uzdrīkstēsies atprasīt?
Izraēla

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 15:06, pirms 12 gadiem
kasha rakstīja: Un? NHL ir daudzas komandas kuras nekad nav neko vinejusas un vinas tapat spej piedavat labas alga, pilnas tribines utt.,
Paskat Maskavas klubu speles pustuksas pilseta kura dzivo 10milj cilveku tas ir sausmas, jo cilvekiem nav nauda, ZA skatitaj ivairak nak uz skolu, koledzu, jauniesu ligas spelem neka Krievija uz cempiona spelem.
Tas pats ir ar NBA. Un parastais futbols ar jau ir populars, tur ar ir vairak skatitaju neka Krievijas cempi, kad ieskries tad ar pec 15-20 gadiem piedavas labas algas un daudzi dos prieksroku tam.
Maskavā jau ne naudā ir problēma, tur bagātu cilveku pietiek. Vienkārši 1) ir daudz citu nodarbju, ko darīt, 2) hokejs nav tas populārākais sporta veids, 3) nejēdzīga satiksme 4) pārāk daudzi klubi 5) līdzjutēji nav prioritāte, jo piķi jau tāpat iedos.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 15:07, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: SKA,Rīga,Minska,Omska,Čelabinska regulāri ir pilnas tribīnes.
Maskava ir KHL apkaunojums.
ASV cilvēki iet uz spēlēm lai apēstu burgerus un izsūktu aliņu, daudzi pat nezina uz ko ir atnākuši.
Un tas jau ir normali kad nak uz spelem ka uz izklaidi. Un tu doma kad latvija neviens neestu un nedzertu? vnk cilvekiem trukst naudas.. Ja bet neaizmirsti kad viena pilseta ZA ir daudz hokeju komandu sakot ar skolu, koledzu un vel citas ZA ligas, un uz visam ir skatitaji, tur pat vairak skatitaju nak uz NCAA spelem neka un AHL..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 15:13, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: ASV dzīvo 2x vairāk cilvēku nekā Krievijā.
ASV drukā naudu, lai cilvēkiem būtu tā nauda par ko iet un tā arī ir izveidojies 16 triljonu parāds.
Tiklīdz Latvijā sāktu drukāt naudu un katram būtu vismaz 1000Ls alga tā Dinamo varētu pacelt cenas visam, būtu lielāka peļņa, varētu nopirkt arēnu, palielināt to utt Bet tas nav iespējams, jo jevro kangari vēlas, lai te būtu euro un nebūs vairs valūtas savas, kuru teorētiski nevarēs drukāt, Latvijas finansu sistēma būs pilnīgi atkarīga no Vācijas.
Ja ASV ir daudz iedzivotaji, bet neaizmirsti kad tur ir ari daudz sporta veidi kur cilveki nak, MLB, MSL, NBA, reslings, UFC utt., tur iet tusktosi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-06 15:25, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: nu ko tu par tiem slovakiem un cekiem visu laiku? bez viniem NHL pazudis? paskaties pridurak cehus un slovakus junioru vecumos-nav tur sen jau neka vairs, knapi velk, protams ka jaunus produktus vairs nerazo, tad vini ari izzud taja NHL pamazam, kaukadas viduvejibas ir sveizei un khl ko piedavat, tas ari viss...slovaaku vinam neesot tad ir kaput, NHL uzreiz suukaa
es vienkarsi uzjautrinos par to ka nakotne tam nhl ar to privilejigu kacasanu os var sakties sudigi laiki jo kad valstvienibas bus mazss skaits no nhl tad ko vini tur vares kacat. latviesiem tur neviens vairs nespele, slovakiekiem, somiem, krieviem ari driz paliks kadi 5. nevienam sie nebus vajadzigi, bet tipa nhl baigas privilegijas kacas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-06 15:26, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Jā, amerikāņi jūtas kā izredzētā tauta, un, protams viņi domā, ka ir labāki/gudrāki par citiem. Bet nevar jau arī noliegt, ka viņi ir spējuši panāk, ka ASV ir spēcīgākā valsts pasaulē: ekonomiski, tehnoloġiski, militāri. Tiesa gan nav jau tā, ka viņi paši uzskatītu, ka viss ir kārtībā. Tas pats valsts parāds pēdējos gados ir liels jautājums, ko būs grūti risināt. Tai pašā laikā ASV joprojām var aizņemties naudu par zemām procentu likmēm, kas nozīmē, ka nevajadzēs ļoti daudz pārmaksāt atdodot. Tas arī nozimē, ka aizdevēji joprojām uzskata, ka ASV būs spējīga atdot to naudiņu. ASV var patikt var nepatikt, bet nekur jau nepazudīs. Krievija. Nu iečekojiet paši
http://www.ir.lv/2013/3/6/sab-krievijas-agenti-musinajusi-pret-visaginu-un-par-latgales-atdalisanos
Galvenie manis uzdotie jautājumi bija pašās beigās. No kā viņi aizņemās?? Un vai tādu naudu vispār var atdot, un ja var tad cik ilgā laikā?? Es arī gribu paņemt krēdītu miljarda apjomā no federālo rezervju bankas Viņi man arī nodrukās?

     [+] [-]

, 2013-03-06 15:27, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: es vienkarsi uzjautrinos par to ka nakotne tam nhl ar to privilejigu kacasanu os var sakties sudigi laiki jo kad valstvienibas bus mazss skaits no nhl tad ko vini tur vares kacat. latviesiem tur neviens vairs nespele, slovakiekiem, somiem, krieviem ari driz paliks kadi 5. nevienam sie nebus vajadzigi, bet tipa nhl baigas privilegijas kacas
Tu nesaproti to, ka viņiem tas ir PILNĪGI VIENALGA. Gribiet mūsu spēlētājus-maksājiet. Negribiet-nevajag arī.

     [+] [-]

, 2013-03-06 15:29, pirms 12 gadiem
Man, piemēram, ar pilnīgi vienalga vai es redzēšu kaut kādus amerikāņus vai kanādiešus, kuri man pie vienas vietas vai ne. Iztiks OS arī bez NHL, pie tam Latvijai būs lielākas izredzes un, ja NHL kaut kas nepatiks, ka par OS uzvarētājiem tiek kronēti tjipa ne viņu ''labākie'' pasaules spēlētāji, tad lai nāk un piedalās... Nah** man vajag.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 15:31, pirms 12 gadiem
Ejiet taču ārā un ieelpojiet svaigu gaisu, mudaki. Cik var kūlt tukšus salmus?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 15:31, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Tu nesaproti to, ka viņiem tas ir PILNĪGI VIENALGA. Gribiet mūsu spēlētājus-maksājiet. Negribiet-nevajag arī.
par to es ari runaju, ja tada tendence turpinasies tad driz vinus vairs nevajadzes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-06 15:35, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: ASV dzīvo 2x vairāk cilvēku nekā Krievijā.
ASV drukā naudu, lai cilvēkiem būtu tā nauda par ko iet un tā arī ir izveidojies 16 triljonu parāds.
Tiklīdz Latvijā sāktu drukāt naudu un katram būtu vismaz 1000Ls alga tā Dinamo varētu pacelt cenas visam, būtu lielāka peļņa, varētu nopirkt arēnu, palielināt to utt Bet tas nav iespējams, jo jevro kangari vēlas, lai te būtu euro un nebūs vairs valūtas savas, kuru teorētiski nevarēs drukāt, Latvijas finansu sistēma būs pilnīgi atkarīga no Vācijas.
ir tikai tāds sīkums- naudai krīt vērtība tikai tad, ja tās ir par daudz=ja to visu laiku drukā! Cik ilgi tad drukās to dolāru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-06 15:42, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: viens ārpolitikas specs teica, ja Obamu ievēlēs uz otro termiņu tad ASV neglābjami sabruks, tā ka gaidam
Tu domā, ka tas nēģeris tur kko ietekmē vai nosaka? Viņa uzdevumi ir citi. Bet no vienas puses tev ir taisnība un es piekrītu.

     [+] [-]

, 2013-03-06 15:49, pirms 12 gadiem
arch122 rakstīja: Galvenie manis uzdotie jautājumi bija pašās beigās. No kā viņi aizņemās?? Un vai tādu naudu vispār var atdot, un ja var tad cik ilgā laikā?? Es arī gribu paņemt krēdītu miljarda apjomā no federālo rezervju bankas Viņi man arī nodrukās?
ASV lielu daļu no tās naudas aizņemas no Ķīnas, kurai tas ir izdevigi, jo tad amerikāņi var nopirkt ķīniešu preces. Kas ir vēl viens iemesls, kādēļ ASV turpina saņemt naudu pa lēto. Cik ilgā laikā to var atdot, nezinu. Naudu šādos gadījumos jau atdod kredītu pārfinansējot, tas ir aizņemoties, lai atdotu. Vai to kredītu vispār varēs atdot. Nu Amerikas gadījumā jau tā vismaz tikpat lielā mērā ir kreditoru ( ķīniešu ) problēma, kuri uztraucās par to naudu, bet turpina aizdot ( par iemesliem jau minēju ), turklāt Ķīnai ir milzīgas ārvalstu valūtas ( lasi dolāru rezerves ). Arī tas ir nopietnu bažu iemsls Ķīnā ( atkarība no dolāra ), bet alternatīvu jau īsti nav. Eiro ir vēl šaubīgāks. Un ar to varianti ir izsmelti, neies jau ņemt krievu rubli, kurš zaudēs vertību katru reizi, kad naftas cena nokritīs par 5% vai Putins izstrādās kādu joku.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 15:55, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: es vienkarsi uzjautrinos par to ka nakotne tam nhl ar to privilejigu kacasanu os var sakties sudigi laiki jo kad valstvienibas bus mazss skaits no nhl tad ko vini tur vares kacat. latviesiem tur neviens vairs nespele, slovakiekiem, somiem, krieviem ari driz paliks kadi 5. nevienam sie nebus vajadzigi, bet tipa nhl baigas privilegijas kacas
Itka viniem butu svarigi cik speletaji nak no Eiropas Nebus neviens soms, cehs tur lidzjuteji tapat naks uz spelem un bus pilnas tribines. Viniem ir vajadzigi pasi labakie, tas kad no Eiropas hokeja tur aizvien mazak ir speletaju kuri spej notureties pirmajas 3 mainas tas jau ir cits stasts un saprotu to kad speletajiem no Eiropas nav jega dirnet citas ligas ieks ZA un but 4 maina ieks NHL. Visu nosaka alga domaju ja Daugavinam kads piesolitu tadu pasu ciparu ko tagat vins sanem ieks NHL(ilgtermina teiksim gadus 3-4) tad vins jau sen butu Eiropaa.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 16:15, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: ir jabut pilnigam mudakam lai neatzitus realus faktus ka piemeram slovaki vienkarsi pat vairs teoretiski nevar nokomplektet izlasi no nhl speletajiem ka tas bija agrak. te ir slovaku skaits nhl, pirms khl izveides --- 2006-2007 - Regular Season - All Skaters -...
...un te ir tie kas tur ir palikusi sobrid ---- 2012-2013 - Regular Season - All Skaters -...
uz to pasu loti starauji iet ari somi, krievi, cehi ari latviesi. driz nhl vienkarsi klus par kanadiesu un amerikanu cempi, vai vini bus nepieciesami os? pasaules cempjus pedeja laika izlases loti labi iztiek bez viniem un nem medalas, klamer tie kuriem visi ir no nhl ka kanada vai asv, 4finalos parasti zaude visiem pec kartas
Tad, kad slovāki izlasi vēl varēja nokomplektēt no NHL spēlētājiem, viņi uzvarēja PČ, ieguva sudrabu, ieguva bronzu. Tagad, kad slovāki vairs nevar nokomplektēt izlasi no NHL spēlētājiem, viņi PČ grozās ap 10. vietu (gandrīz turpat, kur Latvija). Atliek secināt, ka mūsdienu jaunie slovāku spēlētāji nevis negrib, bet pienācīgi nespēj spēlēt NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja