Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Astoņi vārti, kautiņi un ''SKA'' uzvara pret ''Hurricanes''

Astoņi vārti, kautiņi un ''SKA'' uzvara pret ''Hurricanes''
Laukumā bieži bija vērojamas dūru cīņas, kopumā 116 soda minūtes
Foto: AP/Scanpix

Šovakar pārbaudes spēlē Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Sanktpēterburgas ''SKA'' savā laukumā ar 5:3 pārspēja Nacionālās hokeja līgas (NHL) vienību Karolīnas ''Hurricanes''. Divus pēdējos vārtus iemeta mājinieku uzbrucējs Maksims Sušinskis.

Šodien laukumā neizgāja ''SKA'' rezultatīvākais vīrs Matiass Vainhandls, savukārt pretējā nometne cīņā sūtīja labākos spēkus. Jau otrajā minūtē mājinieki atklāja rezultātu – Konstantīna Panova no aizvārtes raidītā ripa trāpīja ''Hurricanes'' uzbrucējam Jusi Jokinenam un atrada ceļu vārtos; rezultāts kļuva 1:0. Turpinājumā bija aktīva amerikāņu ofensīva, ''SKA'' hokejisti nepieklājīgi bieži kļūdījās savā aizsardzības zonā, tomēr viņi netika sodīti – karolīnieši lieliskās iespējas palaida vējā.

Neviena komanda nevēlējās samierināties ar zaudējumu, un pirmā perioda pirmajā pusē dūres izvicināja Aleksejs Petrovs un Eriks Kols. Adrenalīna lādiņš vairāk deva ''armijniekiem'', kuri, laukumā esot tam pašam uzbrucēju virknējumam, panāca 2:0 – ripa tikai sešas sekundes pirms trešdaļas beigām vēlreiz atrada ceļu ''Hurricanes'' vārtos. Pārtraukumā viesi devās kā zaudētāji, tomēr, atgriezušies no tā, visu vērsa savā labā, ļoti ātri atspēlējoties – jau trešās minūtes pirmajā pusē tablo vēstīja 2:2.

Kautiņi nebija pazuduši: Petrovs atkal iesaistījās cīniņā, šoreiz pret Timu Glīsonu. Neizšķirts, arī sods atbilstošs – abiem 5+20 soda minūtes. Turpinājumā Aleksejs Jašins un Džefs Skiners nodemonstrēja vārtsargu apspēlēšanas tehniku – 3:3 pirms izšķirošajām 20 pamatlaika minūtēm. Tās sākās ar diviem precīziem Maksima Sušinska metieniem, kuri atjaunoja ''SKA'' divu vārtu pārsvaru – 5:3, tiesa, šoreiz bija jāspēlē tikai puse perioda, nevis priekšā bija visa spēle.

Mača turpinājumā ''Hurricanes'' hokejistiem spēka acīmredzami pietrūka, un viņi pat lāgā necentās atspēlēt vismaz vienu ripu – netika nomainīts nedz vārtsargs, nedz jāglābj bija Jevgēņijam Nabokovam no ''SKA''. Skanot spēles beigu sirēnai, tas pats 5:3. Ļoti interesanta un atklāta spēle, abas komandas kopā sapelnīja 116 soda minūtes.

Sanktpēterburgas ''SKA'' - Karolīnas ''Hurricanes'' 5:3 (2:0, 1:3, 2:0)

Vārti: 1:51 Panovs 1:0, 19:54 Ribins (Afinogenovs, vair.) 2:0, 21:50 Rūtu (Jokinens, Kārsons) 2:1, 23:22 Daiers 2:2, 26:53 Jašins 3:2, 34:52 Skiners (Rūtu, Pitkanens, vair.) 3:3, 41:47 Sušinskis (Jašins, Čajaneks, vair.) 4:3, 46:36 Sušinskis (Jašins, Čajaneks) 5:3
Soda minūtes: 48:68
Vārtsargi: Nabokovs - Vords (no 26:53 Pīterss)


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:01, pirms 15 gadiem
Skaista spēle, ko var teikt!
Ceru uz trešdienas spēli kur uzvarēs Dinamo. Tikai loģiski
, 2010-10-04 21:01, pirms 15 gadiem
Tagad Dinamo kārta paņemt Koijotus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Number 0
, 2010-10-04 21:01, pirms 15 gadiem
Intresanta ļoti spēle!
Īsta NHL spēle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:01, pirms 15 gadiem
Žēl, ka Stāls un Glīsons tik ātri tika dabūti nost no laukuma...bet tā jau spēle interesanta.
, 2010-10-04 21:01, pirms 15 gadiem
Nu kautins vispar vaaks apmizas viens smiekli naak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:01, pirms 15 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Man liekas, ka tikai muļķim tagad vairs nav skaidrs, ka Rīgas Dinamo spēlē pasaules spēcīgākajā līgā.
ka tik ne ar viena speele paraada visu jaa???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Mr. Mozyakin
, 2010-10-04 21:02, pirms 15 gadiem
Labs macs
, 2010-10-04 21:02, pirms 15 gadiem
NU skatitai vispar nekadi tresdiens visa pasaule redzes ka istie fani skatas hokeju klatiene
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2010-10-04 21:02, pirms 15 gadiem
Bet nhl kaujas daudz labāk!!!
, 2010-10-04 21:02, pirms 15 gadiem
patika spēle, prieks par ska, pēdējais kautiņs vienkārši bez konkurences
Par Stālu žēl
, 2010-10-04 21:02, pirms 15 gadiem
marcijs rakstīja: Nu t;a bija viena no vājākajām NHL komandām, kaut gan vāju komandu tur nav + bez līdera..
2006. gada Stenlija ieguvēji...
, 2010-10-04 21:03, pirms 15 gadiem
Spēlē skatāma, tāču SKA ieteiktu vairs kautiņos neiesaistīties .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:03, pirms 15 gadiem
Es šokā.
, 2010-10-04 21:03, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Visuvarenais NHL
nesaceries tā ir tikai viena spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:03, pirms 15 gadiem
Sobrid būtu nekorekti salīdzināt spēkus samērus starp līgām!!
Jo komandas atrodas dazādās pozīcījās...!
Interesantāk būtu ,ja spēles būtu aizvadītas ap pavasari..!Tad varētu redzēt cik liela iz atšķirība starp šīm līgām!
, 2010-10-04 21:03, pirms 15 gadiem
kautiņš vienkārši pie teļuka bez zarnām par krievu
, 2010-10-04 21:03, pirms 15 gadiem
Nevaru sagaidit Dinamo speli ar finiksu uhhh ta bus cina
, 2010-10-04 21:03, pirms 15 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Man liekas, ka tikai muļķim tagad vairs nav skaidrs, ka Rīgas Dinamo spēlē pasaules spēcīgākajā līgā.
Jāņem vērā, ka NHL visu mūžu ir spēlējuši uz mazajiem laukumiem. Varēja manīt, ka zilās līnijas tuvums izbojā viņiem vairākuma izspēli.
Kautiņi labi, cik nu labi varēja būt no SKA puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:04, pirms 15 gadiem
Bet pelnīti - SKA izskatījās labāk un vispār, Eiropas hokejs man iet labāk pie sirds. Tāpēc apsveicu SKA ar uzvaru!
, 2010-10-04 21:04, pirms 15 gadiem
Sry, bet es joprojaam domaaju NHL > KHL!
Taa ir tikai 1 speele un pirmie 2 SKA vaarti vareeja arii nebuut
, 2010-10-04 21:04, pirms 15 gadiem
Viduvēja NHL komanda zaudēja vienai no KHL stiprākajām komandām. Pie tam spēle uz lielā laukuma un NHL klubam sezona nav sākusies. Tā ka nekādas sensācijas šeit nav. KHL klubos tomēr ir jāmācās kauties, savādāk kauns skatīties kā kanādieši sita krievus. Bailes pat iedomāties, kas notiks ar mūsu Dinamo, kur vispār kaušļu nav.
, 2010-10-04 21:04, pirms 15 gadiem
Nedomāju,ka RD būs pa spēkam atkārtot SKA panākumu. RD pagaidām ir tikai 2 uzbrucēju trijnieki un 4 aizsargi līmenī kurš varētu stāties pretī NHL klubam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:04, pirms 15 gadiem
Nu nesaceraties..Karolinai sii spele nebij tik svariga.Vini ir nokoncentrejusies NHL sezonai un pirmajai spelei.si spele viniem nebij svariga.
Un kautinos SKA bez variantiem zaudeja..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:04, pirms 15 gadiem
Ma4s jau labs..!! Taa tomeer paarbaudes speele.. Apsveicu SKA un zinam, ka NHL tomeer ir labaakaa liiga....
, 2010-10-04 21:05, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Sobrid būtu nekorekti salīdzināt spēkus samērus starp līgām!!
Jo komandas atrodas dazādās pozīcījās...!
Interesantāk būtu ,ja spēles būtu aizvadītas ap pavasari..!Tad varētu redzēt cik liela iz atšķirība starp šīm līgām!
Pilniigi piekriitu!
, 2010-10-04 21:05, pirms 15 gadiem
nevajag tag salidzinat NHL un KHL, galiigi garaam, lielie laukumi, stulbi noraidijumi(shada sspels manuprat, visp nedrikst uz visu speeli kaadu noraidit, tikai iipashos gadiijumos + SKA arii nezheeloja Hurricanes speeleetaajus, tomeer vinjiem taa bija paarbaudes speele un nekas vairaak, galvenais vinjiem ir NHL!! + veel, izskatiijaas, ka Hurricanes treneris ir diez gan viilies ar speeli un tiesaashanu..

P.S. ceru, ka fani 3dien paraadiis, kaa ir jaafano par savu komandu!
, 2010-10-04 21:05, pirms 15 gadiem
ja spēle notiktu Z-Amerikā tad SKA, vai Dinamo totāli sūkātu ledu
Slēpts komentārs: Number 0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: smart
, 2010-10-04 21:06, pirms 15 gadiem
Tak nav KHL nekas uz NHL fona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:06, pirms 15 gadiem
Prieks, ka SKA tos lecīgos gaiļus nolika pie vietas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:06, pirms 15 gadiem
Spēle ļoti skaista, nu es tiešām ticu, ka SKA nav nekādi pensionāri un spēlē pat ļoti skaistu un ātru hokeju (šovakar abas komandas starp citu spēlēja vairāk ziemeļamerikas nevis Eiropas hokeju). Ātrums tik tiešām abām komandām brīžos bija tāds, ka ar muti vaļā varēja palikt.
Bet kautiņi gan tiem krieviem ir jāpraktizē, jo krievi bija baigie varenie un blatnie, līdz jāmet cimdi nost un jāsāk kauties - tad gan ilgi tas kautiņš neturpinās, kādas 5 sek maksimums
, 2010-10-04 21:06, pirms 15 gadiem
Ja runā par kautiņiem, tad es domāju, ka Rīgas Dinamo ir džeki, kuri var izkauties kā minimums labāk par SKA.
, 2010-10-04 21:06, pirms 15 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Bet nhl kaujas daudz labāk!!!
Pret ska jaa ..DABUTU VITJAZUS.... tad karolina dabutu ne pa jokam
, 2010-10-04 21:06, pirms 15 gadiem
janioss rakstīja: kautiņš vienkārši pie teļuka bez zarnām par krievu
treshdien Lauris, Guntis un Oskars paradis ka tas lietas daras vai ne?
, 2010-10-04 21:07, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: Skaista spēle un, lai arī nospēlēta 1 spēle, varu teikt, ka
KHL > NHL!
un par cik Dinamo var uzvarēt SKA, tad mēs esam viens no pasaules spēcīgākajiem klubiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:07, pirms 15 gadiem
šī spēle noteikt nav nekāds rādītājs , es saku tiem kuri tagat te eiforijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bumers17
, 2010-10-04 21:08, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Visuvarenais NHL
Ko smejies? Vankūveras Olimpiskajās spēlēs KHL spēlētāji NHL večiem varēja tikai dvieļus pienest.
, 2010-10-04 21:08, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Sobrid būtu nekorekti salīdzināt spēkus samērus starp līgām!!
Jo komandas atrodas dazādās pozīcījās...!
Interesantāk būtu ,ja spēles būtu aizvadītas ap pavasari..!Tad varētu redzēt cik liela iz atšķirība starp šīm līgām!
Pilnīgi piekrītu! NHL tikai tagad reāli sākušās pārbaudes spēles!!! Citi jau te čurā rozā, ka KHL tag nu ir stiprāka par NHL! Pilnīgi 2as dažādas lietas, kuras varētu salīdzināt tad, ja abas komandas būtu vienādā sagatavotības līmenī!!!
, 2010-10-04 21:08, pirms 15 gadiem
Visu izsķīra fiz. sagatavotība.Viesuļiem tās pietika pus spēlei,kas arī ir loģiski,jo komandas atrodās diametrāli pretējās gatavības stadijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:08, pirms 15 gadiem
asnāts rakstīja: un par cik Dinamo var uzvarēt SKA, tad mēs esam viens no pasaules spēcīgākajiem klubiem
Un esmu Krosbijs
, 2010-10-04 21:08, pirms 15 gadiem
Karolinas inventars ';
, 2010-10-04 21:08, pirms 15 gadiem
JayM23 rakstīja: nevajag tag salidzinat NHL un KHL, galiigi garaam, lielie laukumi, stulbi noraidijumi(shada sspels manuprat, visp nedrikst uz visu speeli kaadu noraidit, tikai iipashos gadiijumos + SKA arii nezheeloja Hurricanes speeleetaajus, tomeer vinjiem taa bija paarbaudes speele un nekas vairaak, galvenais vinjiem ir NHL!! + veel, izskatiijaas, ka Hurricanes treneris ir diez gan viilies ar speeli un tiesaashanu..

P.S. ceru, ka fani 3dien paraadiis, kaa ir jaafano par savu komandu!
Fani sametīs pilnu laukumu ar sīceni atpakaļ ceļam koijotiem kad būs rezultāts 2-9
, 2010-10-04 21:09, pirms 15 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Man liekas, ka tikai muļķim tagad vairs nav skaidrs, ka Rīgas Dinamo spēlē pasaules spēcīgākajā līgā.
kaut kas tāds vēl jāizdomā
, 2010-10-04 21:09, pirms 15 gadiem
smart rakstīja: Musu komanda ir dazi kas varetu parmacit NHL speletajus
Un tie būtu ?
, 2010-10-04 21:09, pirms 15 gadiem
bumers17 rakstīja: Varēja arī redzēt, ka viesuļiem diezgan pofiks uz to, kas isti vinnes!
butu pofiks nebutu kautinju, tadas cinjas utt, palasi vinju komentarus pirms speles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:10, pirms 15 gadiem
tūlīt visi grandi rakstīs, ka vienlīdzīgas līgas utt.. pilnīgas muļķības..
, 2010-10-04 21:10, pirms 15 gadiem
Spēle pierādīja ,ka pat vidējs NHL klubs ir stiprāks par KHL , jo pie šakas fiziskās kondīcijas tomēr pirmos divus perjodus izskatījās daudz labāk, ja SKA visu sezonu spēlētu NHL viņi izcīnītu ļoti maz punktu.
, 2010-10-04 21:10, pirms 15 gadiem
skumīgi... gribēju, lai izvaro to CKA bandu
Bet nekas - galvenais, lai viņus varo turnīra ietvaros
, 2010-10-04 21:10, pirms 15 gadiem
kanto21 rakstīja: Pret ska jaa ..DABUTU VITJAZUS.... tad karolina dabutu ne pa jokam
HAHAHA, oj ka kļūdies tu gan!
Vityaz labi kaušļi komandā ir maksimums 1-2 spēlētāji. Saimons tai skaitā.
Vityaz jau izceļās nevis ar savu kauties prasmi, bet gan ar pretīgo un netīro hokeju, ko viņi piekopj un par ko lepojās.
Taisni gribējās, ka iedod pretī kaut kādu NHL riktīgo kaušļu maiņu pret Vityaz (no otras puses, protams, būtu kauns par to, kā KHL komanda pārstāvot KHL smagi zaudē NHL komandai) un tad gan Vityazus pašķaidītu pa bortiem!
Zobus varētu lasīt no zemes, ne ko vairāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:10, pirms 15 gadiem
CIK STULBI tagad ir vsp kko salidzinat līgas. NHL ir un paliks labākie..viens kkads nenozīmīgs mačs neko tur nemainīs.

Žēl, ka zaudēja, cerēju, ka krievus sakapās ar 10:0
Bet nu..vismaz iedeva iekšās, kaut kas, ko katru maču gaidu no Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:10, pirms 15 gadiem
FelQ rakstīja: Un tie būtu ?
Miķelis,Podziņš
, 2010-10-04 21:10, pirms 15 gadiem
šīs spēles neviens normāls cilvēks nevērtē kā KHL vs NHL, kaut arī reklāmas nolūkos tādi saukļi ir taču visumā tās ir vienkārši 2u klubu savstarpējas spēles.

ja gribam salīdzināt nhl ar khl tad nāksies vien spēlēt plejof sēriju līz 4 uzvarām ar #1 nhl #1khl utt līdz kādai 20 vietai, pie kam pāra numuri mauc pirmās 2as spēles taipus okeāna mājās un nepāra šaipus.

pie kam sērijai jānotiek ap jaunogadu vai pat pavasarī, tad arī var spriest tikai par līgām, bet viena spēle, vai pat 10 spēles neko neparādīs, tikai vai līgas ir savstaprējami salīzināmi lielumi vai nē, redz ka vācieši pakāsa nhl klubam tikai pagarinājumā, un kas par to? neviens neklaigā ka del ir kruta līga. tas ir tipisks mazvērtības komplekss.

bet spēle sanāca īsta kauja, rīgai ies smagi
, 2010-10-04 21:10, pirms 15 gadiem
nu rezultaats neattaisno speeles gaitu. NHL pavisam cits liimenis kautvai sii bija tikai paarbaudes speele.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:10, pirms 15 gadiem
FelQ rakstīja: Un tie būtu ?
Krišjānis Rēdlihs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:11, pirms 15 gadiem
tad jau KHL ir stiprākā līga pasaulē
, 2010-10-04 21:11, pirms 15 gadiem
Šim rakstam nu gan vajadzēja būt galvenajā sadaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:12, pirms 15 gadiem
lapeligais rakstīja: Šim rakstam nu gan vajadzēja būt galvenajā sadaļā
protams, pārbaudes spēle tomēr
, 2010-10-04 21:12, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Jau nosauca - Lauris, Oskars un Guntis
Ja visi kopā pret vienu, tad piekrītu
, 2010-10-04 21:12, pirms 15 gadiem
vafele404 rakstīja: Miķelis,Podziņš
Lauris, Vitalijs un Rodrigo ololo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:12, pirms 15 gadiem
NHL ir specigaka liga pasaule,bet shi spele pierada ka KHL nemaz tik daudz neatpaliek un ir pareiza virziena...bet nu spele loti skatama un interesanta...karolina labak kaujas jo viniem tas ir jadara var teikt katra 2spele un nu SKA tur nebij enkadu izredzu....un karolina nav nekada tur vaja komanda,vnk pagasheja sezona viniem neizdevas,bet ta regulari ir diezgan augsti
, 2010-10-04 21:12, pirms 15 gadiem
davai, raiča to bizonē riktīgi salika, ka nu ka dinamo kāds neatradīsies, kurš to izmasēs pa smuko
, 2010-10-04 21:12, pirms 15 gadiem
Mans ieteikums Dinamo džekiem - stāvēt par savu spēli, spēlēt savu spēli, stāvēt par komandas biedriem, cīnīties par komandas biedriem!! Un nemētāt varoņus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:13, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Spēle pierādīja ,ka pat vidējs NHL klubs ir stiprāks par KHL , jo pie šakas fiziskās kondīcijas tomēr pirmos divus perjodus izskatījās daudz labāk, ja SKA visu sezonu spēlētu NHL viņi izcīnītu ļoti maz punktu.
Par fizisko piekrītu, bet tehnika? Jašins diezgan elementāri atstāja Vordu ar dibenu uz ledus.
, 2010-10-04 21:13, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: Rezultāts ir rādītājs.
Vienīgais ar ko khl var sacensties ir algas...
, 2010-10-04 21:13, pirms 15 gadiem
nu jaa NHl tapa gadu desmitiem .. Bet KHL ,visi tadi kruti, ka jau 3reshajaa sezonaa ir tads pats limenis kaa NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:14, pirms 15 gadiem
vieniigais, ka sveel sheit vareeja patikt ir pirmo divu treshdalju speeles aatrums, ja ta abuutu katraa KHL speelee, tad hokejs buutu krietni skataamaaks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:14, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Par fizisko piekrītu, bet tehnika? Jašins diezgan elementāri atstāja Vordu ar dibenu uz ledus.
Tad jau Pīters bija vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:15, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: tad jau KHL ir stiprākā līga pasaulē
Bāc jūs esat lašaras? Tas,ka SKA vinēja tagd neko nenozīme SKA sezonu jau sen iesākusi ir, tātad labāka fiziskā kondīcija + vel Karolīnai īdz beigām nebij svarīgu spēlētāju,nav KHL stiprākā līga pasaulē un nebūs ...
P.S Divas šaibas SKA HAĻAVA !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:16, pirms 15 gadiem
Gribētu redzēt, kā viņi būtu nospēlējuši, ja spēle notiktu ASV, kad krieviem būtu jālido tās n-tās stundas un jāspēlē uz mazā laukuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:16, pirms 15 gadiem
es nezinu ko visi te gudri runa , bet fakts ir viens es ka skatitajs nesudzejos par speli, lai man vispar jautri paliek spele panemu ribas parsi alinus
, 2010-10-04 21:16, pirms 15 gadiem
Neticu ka dināmo varēs tik ātri paspēlēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:16, pirms 15 gadiem
nhl ir labaka liga pasaule, bet ari khl limenis nemaz nav tik zems, ka to te mil stastit khl hateri
spele bij laba, skatama, gaidu treshdienu
gribu burnu, ololo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:17, pirms 15 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Vienīgais ar ko khl var sacensties ir algas...
Algās KHL ar NHL var sacensties tikai daži klubi (protams, SKA tai skaitā, ja Kovaļčukam bija gatavi maksāt ilgtermiņa līgumu).
Nevar teikt, ka RD varētu pārpirkt kādu NHL kluba līderi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:17, pirms 15 gadiem
MrCaponeLV rakstīja: Gribētu redzēt, kā viņi būtu nospēlējuši, ja spēle notiktu ASV, kad krieviem būtu jālido tās n-tās stundas un jāspēlē uz mazā laukuma.
ak dievs ko teikt musejiem kam jalido uz sibiriju ?
tas ir sports nevajag tupus ataisnojumus taisit
, 2010-10-04 21:18, pirms 15 gadiem
KHL>NHL

Ja nopietni, negaidīti sūdīgi nospēlēja abas komandas. Jāsaka skatītajiem par laimi, Ribins asi nospēlēja pret Stālu piedodot spēlēi asumu, kas nāca par labu viesuļiem. Trešajai jau SKA vienkārši uz klasi paņēma.
, 2010-10-04 21:18, pirms 15 gadiem
Liquid rakstīja: Lauris, Vitalijs un Rodrigo ololo
vismaz patīk, ka kaut viens jokus saprot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:21, pirms 15 gadiem
+ Man vairāk fascinē nevis pokemoni, kas raksta ''KHL labāks par NHL'' utt, bet gan tie, kas visu laiku nevar likties ar tiem pokemoniem mierā un vietā, kur vienkārši ir jāignorē šie ''joku plēsēji'', jūs aizsviļaties un sākat nest baigo diskusiju, kurā pierādat, kāpēc KHL kādu labu laiku vēl ar NHL konkurēt nevarēs.
Tak jāsaprot, ka lielākā daļā no tiem umņikiem, kas taisa tos bezjēdzīgos ''KHL-NHL'' komentārus, vienkārši nes jūs cauri! Domāju, ka no 10 tādiem komentāriem apmēram 3 varētu būt 10 gadīgi eksperti un 7 cilvēku čakarētāji, kas smejās par to, kā jūs sākat diskutējat par acīmredzamo!
, 2010-10-04 21:21, pirms 15 gadiem
ja ir runa par khl un nhl.. tad olipjaade jau paraadija.. kas ir kas.. un kur ir kas..
, 2010-10-04 21:21, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Spēle pierādīja ,ka pat vidējs NHL klubs ir stiprāks par KHL , jo pie šakas fiziskās kondīcijas tomēr pirmos divus perjodus izskatījās daudz labāk, ja SKA visu sezonu spēlētu NHL viņi izcīnītu ļoti maz punktu.
Iespējams Tev taisnība,tomēr pēc vienas spēles grūti kaut ko spriest.Spēles sākums protams piederēja Hur.,pat neskatoties uz diviem zaudētiem vārtiem.2.-3.periodā viesu aktivitāte noplaka un es neteiktu,ka NHL spēlētāji izceltos ar individuālo meisterību uz SKA fona.Te gan jāatzīmē ,ka SKA individuāli ir viena no vislabāk nokomplektētajām KHL komandām.
, 2010-10-04 21:21, pirms 15 gadiem
Taaaa.. un ko tur vareja sagaidit no komandas, kura pagajusaja sezona pamanijas zaudet 14 speles no vietas, ir viena no vajakajam nhl, pamatsezona nav sakusies, jaspele uz lielaka laukuma, tikko atlidojusi.. saspele nekada.. pff! si spele pilnigi neko nenozime!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:21, pirms 15 gadiem
Ganjau tas krievs domāja tik pagrūstīties ar Harisonu
, 2010-10-04 21:22, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Bāc jūs esat lašaras? Tas,ka SKA vinēja tagd neko nenozīme SKA sezonu jau sen iesākusi ir, tātad labāka fiziskā kondīcija + vel Karolīnai īdz beigām nebij svarīgu spēlētāju,nav KHL stiprākā līga pasaulē un nebūs ...
P.S Divas šaibas SKA HAĻAVA !!!
Tak es ņirgājos
, 2010-10-04 21:22, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Viņi jau pirms nedēļas atlidoja.
Kā tad viņi varējā piektdien, 1. oktobrī, izspēlēt pārbaudes spēli pret Atlanta Thrashers?
, 2010-10-04 21:22, pirms 15 gadiem
Ko te var ņemties KHL vai NHL labāks, šī spēle vienkārši apliecina, ka pašlaik SKA ir stiprāks par Huricanes. Tad kad Lions uzvarēja Stenlija kausa ieguvējus Black Hawks cīņa par Viktorijas kausu, neviens taču nebļāva, ka Šveices līga stipraka par NHL (un tā nebūt nebija pārbaudes spēle pirms sezonas NHL klubam).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:23, pirms 15 gadiem
KO var rakstīt ja būtu tad būtu , bet ir kā ir SKA vinēja pilnībā paņēma 3 periodu un tas ir glupi salīdzināt līgas kura stiprāka u.t.t SKA mierīgi varētu spēlēt NHL jo no komandas lielākā daļa pavisam nesen spēleja NHL , vienīga starpība kad KHL ir maksimums 4 komnadas kuras varētu nospēlēt līmeni NHL līgā visu sezonu . KHL ir pārāk liela starpība starp komandām bet NHL visas komandas ir samērīgā līmenī
, 2010-10-04 21:23, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Bet tomēr tā kaut ko parādīja un pierādīja.
mhm, to, ka tu esi mazs provukators
, 2010-10-04 21:23, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Tas viss galvās.
Salīdzini "SKA" un "Hurricanes" sastāvu? Vai tik tas nav likumsakarīgi?
Neapšaubu "SKA" stiprumu, bet gan KHL varenību, jo redz tagad 97% skandēs, ka KHL ir labākā līga pasaulē, jo redz "SKA"vinnēja savā laukumā "viesuļus", kuriem pat sezona vēl nav sākusies...
Es pārliecināts, par visiem 100, ka "koijoti" noliks visu savās vietās !
Viesmaz slkatijos un priecājos, ka karolīnieši krievus sita. ( jālūdz dievs, lai kas līdzīgs nav "Dinamo" spēlē, jo izredžu mūsējiem nebūs...
Oo, jaa, sasmeejos par tiem kautinjiem - pashi uzkurina kautinju, izprovocee, un tad noraujas
, 2010-10-04 21:24, pirms 15 gadiem
Jaa muusu vecajiem viiriem klaasies suudigi,ja saaksies kautinji un ljoti asa speele pret kojotiem-Nizevijam,Ozolinjam,Lavinjam,Rekjim!Lavins varees meehinaat uztaisiit kaadu no saviem slavenajiem speeka panjeemieniem!
, 2010-10-04 21:24, pirms 15 gadiem
Ja SKA uzvar NHL komandu un RD uzvar SKA, tad sanāk, ka RD var cīnīties par Stenlija kausu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:25, pirms 15 gadiem
esk8er rakstīja: HAHAHA, oj ka kļūdies tu gan!
Vityaz labi kaušļi komandā ir maksimums 1-2 spēlētāji. Saimons tai skaitā.
Vityaz jau izceļās nevis ar savu kauties prasmi, bet gan ar pretīgo un netīro hokeju, ko viņi piekopj un par ko lepojās.
Taisni gribējās, ka iedod pretī kaut kādu NHL riktīgo kaušļu maiņu pret Vityaz (no otras puses, protams, būtu kauns par to, kā KHL komanda pārstāvot KHL smagi zaudē NHL komandai) un tad gan Vityazus pašķaidītu pa bortiem!
Zobus varētu lasīt no zemes, ne ko vairāk!
Nutak, lai iedod pret Vitjaziem Ivanaana komandu - shameejais noliks pie vietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:26, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Viduvēja NHL komanda zaudēja vienai no KHL stiprākajām komandām. Pie tam spēle uz lielā laukuma un NHL klubam sezona nav sākusies. Tā ka nekādas sensācijas šeit nav. KHL klubos tomēr ir jāmācās kauties, savādāk kauns skatīties kā kanādieši sita krievus. Bailes pat iedomāties, kas notiks ar mūsu Dinamo, kur vispār kaušļu nav.
sezonas sākumu laikam esi nogulējis, jo SKA nebūt nav stiprākā komanda, uz papīra varbūt, bet laukumā viņi daudziem zāģē
, 2010-10-04 21:26, pirms 15 gadiem
KHL faniem varu pateikt, ka Karolīnai šī spēle bija kā viens no pirmssezonas sagatavošanās posmiem Eiropā.Skaidrs, ka viņi gribēja uzvarēt, tāpat arī panāca zināmu lūzumu otrā perioda sākumā, kad izlīdzināja rezultātu.Taču krievi tajā brīdī nospēlēja taktiski gudri, izslēdzot divus viņu līderus no spēles.Par to arī Ļeņingradai žetons.Uzvarēja pelnīti.
Grūti pat iedomāties, ja SKA šo spēli zaudētu...
Bet SKA fani var raustīt ādiņas, bez šaubām, malači. Par ko arī viņus apsveicu.Iemesls izbļauties kā nākas.
, 2010-10-04 21:27, pirms 15 gadiem
Vai uz trešdienu nevarētu izsaukt Raiti ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:27, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Pēdējos 3 PČ mēs to redzējām, it sevišķi kā ASV izlase pēdējā PČ dvieļus pienesa un pēdējo 3 PČ zeltu nav paņēmušas ne ASV, ne Kanāda.

2010 gads Olimpiskās spēles novelc fināla spēli un aiztais muti
, 2010-10-04 21:27, pirms 15 gadiem
vismaz krievi normali pa seju dabuuja!
, 2010-10-04 21:27, pirms 15 gadiem
Viens no kautinjiem
YouTube
- KHL-NHL.SKA-Carolina...
, 2010-10-04 21:28, pirms 15 gadiem
NHL un NBA ir ligas prieks skatitajiem. Tapec sodien mes redzejam intresantu speli ar kautiniem, speka speli, sada stila ligas vajadzetu ieviest ari eiropa, ta pati eirologa basketa, vairak dankus, spiest uz blokiem, KHL vajag atlaut kautinus un komandam tadus speletajus iepirkt vai pasiem audzinat, protams saprata robezas, nevis ka Vitjaz, kur vnk spele visi kausli, lai to komandu likvide un katrs kauslis spele sava komanda un sava starpa kaujas, bus daudz augstaki skatitaju reitingi un no ta izrietosas sekas. Bija lielisks piemers sodien ar Stallu, vinu notrieca, un uzreiz citi aizstaveja vinu, tas 2 min neko nenozime ka dabuja, bet lideri aizstaveja, pagais spele Nizivijam gandriz galvu norava, es domaju ka komandas treneris un LV skatitaji nepardzivotu ka J.Redlihs,S.Ozo,tas pats Surovijs, kurs itka mak labi kauties, iedodu biete pari daritajam un dabutu 2.min vai lidz speles beigam, lideris ir jaaizstavj.
, 2010-10-04 21:28, pirms 15 gadiem
Es tikai nesaprotu ko jūs peraties, KHL viens no līderiem spēlēja pret NHL vidusmēra komandu, loģiski, ka uzvarēja KHL. Ja Čehijas stiprākā komanda uzvar KHL vājāko komandu, tad arī kliegsiet, ka čehu līga ir labāka?
, 2010-10-04 21:28, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Kas jūs idioti esat??? Kāda salīdzināšana. Parasta draudzības spēle, kura Karolīnai tiešām neko nenozīmēja. SKA daudz vairāk, pēc izgāšanās sezonas sākumā, šī uzvara bija vajadzīga. Spēle notika uz lielā laukuma un NHL vēls sezona nav sākusies, kamēr SKA jau mēnesi močī. Būtu spēle sezonas vidū, izšķirtos kaut kāds visuma tituls klubiem, tad varētu runāt, pie tam būtu kaut kāda Detroita, Čikāga, Vašingtona vai Pitsburga pretī...

P.S. SKA uz kautiņiem gan nevajadzēja līst, un NHL fona viņi to nemāk darīt
Izskatījās gan, ka Canes to uztver gana nopietni, spēles pret krieviem izsenis bijušas kā iespēja parādīt otram savu spēku.
, 2010-10-04 21:29, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: da labi, Karolīna Pīterā bija 3 dienas. Un lidošana daudz lielāka ir KHL, ne NHL, kur, starpcitu, arī ir lieli pārliedojumi - LA <-> NY un back-to-back spēles. Tāpēc tas nu gan nav arguments šodien.
Jā, vot, Fīniksai tas varētu būt aizbildinājums, jo būs tiko no lidojuma, bet ne jau Karolīnai, kas 2 dienas pa Ļeņingradu normāli tusēja
Tu manu komentāru vispār izlasīji?! Es gribētu redzēt to spēli, kurā vietā es kaut ko teicu par to, kurš zaudētu vai vinnētu! Iemācieties takču lasīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:29, pirms 15 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: NHL un NBA ir ligas prieks skatitajiem. Tapec sodien mes redzejam intresantu speli ar kautiniem, speka speli, sada stila ligas vajadzetu ieviest ari eiropa, ta pati eirologa basketa, vairak dankus, spiest uz blokiem, KHL vajag atlaut kautinus un komandam tadus speletajus iepirkt vai pasiem audzinat, protams saprata robezas, nevis ka Vitjaz, kur vnk spele visi kausli, lai to komandu likvide un katrs kauslis spele sava komanda un sava starpa kaujas, bus daudz augstaki skatitaju reitingi un no ta izrietosas sekas. Bija lielisks piemers sodien ar Stallu, vinu notrieca, un uzreiz citi aizstaveja vinu, tas 2 min neko nenozime ka dabuja, bet lideri aizstaveja, pagais spele Nizivijam gandriz galvu norava, es domaju ka komandas treneris un LV skatitaji nepardzivotu ka J.Redlihs,S.Ozo,tas pats Surovijs, kurs itka mak labi kauties, iedodu biete pari daritajam un dabutu 2.min vai lidz speles beigam, lideris ir jaaizstavj.
Ja tādas izdarības atļaus KHL, puse līgas uz kruķiem pārvietosies...
, 2010-10-04 21:29, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: sezonas sākumu laikam esi nogulējis, jo SKA nebūt nav stiprākā komanda, uz papīra varbūt, bet laukumā viņi daudziem zāģē
Es jau nesaku, ka stiprākā, bet viena no stiprākajām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:31, pirms 15 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: NHL un NBA ir ligas prieks skatitajiem. Tapec sodien mes redzejam intresantu speli ar kautiniem, speka speli, sada stila ligas vajadzetu ieviest ari eiropa, ta pati eirologa basketa, vairak dankus, spiest uz blokiem, KHL vajag atlaut kautinus un komandam tadus speletajus iepirkt vai pasiem audzinat, protams saprata robezas, nevis ka Vitjaz, kur vnk spele visi kausli, lai to komandu likvide un katrs kauslis spele sava komanda un sava starpa kaujas, bus daudz augstaki skatitaju reitingi un no ta izrietosas sekas. Bija lielisks piemers sodien ar Stallu, vinu notrieca, un uzreiz citi aizstaveja vinu, tas 2 min neko nenozime ka dabuja, bet lideri aizstaveja, pagais spele Nizivijam gandriz galvu norava, es domaju ka komandas treneris un LV skatitaji nepardzivotu ka J.Redlihs,S.Ozo,tas pats Surovijs, kurs itka mak labi kauties, iedodu biete pari daritajam un dabutu 2.min vai lidz speles beigam, lideris ir jaaizstavj.
Vot Vitjaziem vajadzeeja noorganizeet speeli pret kaadu no NHL komandaam!
, 2010-10-04 21:31, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Pēdējos 3 PČ mēs to redzējām, it sevišķi kā ASV izlase pēdējā PČ dvieļus pienesa un pēdējo 3 PČ zeltu nav paņēmušas ne ASV, ne Kanāda.
Tu laikam dzīvo 1958. gadā. Arī Eiropas izlasēs spēlē NHL vīri un tieši viņi (vai arī tie, kas izgājuši NHL skolu) pārsvarā taisa rezultātu. Krievijas zelta izlasēs lielu lomu spēlēja NHL spēlētāji: Ovečkins, Kovaļčuks, Sjomins, Volčenkovs, Markovs, Grebeškovs, Tjutins, Nabokovs, Brizgalovs. Tāpat arī šā gada Čehijas izlases vilcējs bija enhāelietis Vokouns. ASV un Kanādas izlasēs PČ parasti vairums ir vidusmēra NHL hokejisti, tāpēc arī medaļas nekrājas vairumā. Taču OS, kur visas komandas deleģē iespējami labākos sastāvus, ziemeļamerikāņus ir grūtāk apspēlēt, ja ņem vērā kā Eiropas izlases arī ir pilnas ar aizokeāna meistariem.
Nez kāpēc KHL snaiperis Hosa jaunākais Vankūvērā palika ēnā vecākajam brālim, Demitram, Handzušam, Gaborikam? Vai tas pats "Spartak" līderis Radivojevičs?
, 2010-10-04 21:32, pirms 15 gadiem
esk8er rakstīja: + Man vairāk fascinē nevis pokemoni, kas raksta ''KHL labāks par NHL'' utt, bet gan tie, kas visu laiku nevar likties ar tiem pokemoniem mierā un vietā, kur vienkārši ir jāignorē šie ''joku plēsēji'', jūs aizsviļaties un sākat nest baigo diskusiju, kurā pierādat, kāpēc KHL kādu labu laiku vēl ar NHL konkurēt nevarēs.
Tak jāsaprot, ka lielākā daļā no tiem umņikiem, kas taisa tos bezjēdzīgos ''KHL-NHL'' komentārus, vienkārši nes jūs cauri! Domāju, ka no 10 tādiem komentāriem apmēram 3 varētu būt 10 gadīgi eksperti un 7 cilvēku čakarētāji, kas smejās par to, kā jūs sākat diskutējat par acīmredzamo!
Viens normāls komentārs. Pārējais - kaut kāda pirmskolas līmeņa diskusija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:33, pirms 15 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Man liekas, ka tikai muļķim tagad vairs nav skaidrs, ka Rīgas Dinamo spēlē pasaules spēcīgākajā līgā.
Pēc vienas spēles nevar spriest par līgas spēku, neatkarīgi kā beigsies spēle trešdien-NHL ir spēcīgākā līga pasaulē un tieši galvenā atšķirība ir organizatoriskā ziņā, arēnas, ģērbtuves utt. /Protams ne visur/. Spēles ziņā NHL ir stiprāka-nesaku ka milzīga atšķirība bet pietiekoši liela lai tuvākā laikā toneapsteigtu-kaut arī pieļauju ka pēc gadiem 20 piemēram var kas mainīties/varbūt arī ne/. Viena tendence gan iezīmējās-starpība starp NHL un KHL lēni samazinās. Kaut arī grūti salīdzināt-pilnīgi atšķirīgi hokeja stili, arī laukuma izmēri.
Kas katram labāk patīk-man labāk patīk eiropeiskais hokejs-primitīvo hokeju skrien met zonā cīnies, pie pirmās iespējas met pa vārtiem-pārāk vienkārši un primitīvi, arī izteikts spēka stila hokejs.
KHL hokejs saglabā gan kombinacionālo stilu gan arī paliek nedaudz agresīvāks-notiek patīkama abu hokeja skolu sintēze. To stimulē arī lielāki laukuma hokeja izmēri.
Daži cenšas pilnīgi abas līgas pretnostatīt-jāpanāk , jāapdzen, vai arī tieši otrādi NHL ceļ debesīs, KHL pilnīgi nolīdzina ar zemi-to pārsvarā dara tie kuriem patīk vai nu NHL hokeja stils, jeb vienkārši nepatīk krievi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:34, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Vot Vitjaziem vajadzeeja noorganizeet speeli pret kaadu no NHL komandaam!
Labs domaju ka pats Medvedevs saprot ka tas nebutu normali, 20-0 zaudet, bet vismaz izkavas.
, 2010-10-04 21:35, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: KHL faniem varu pateikt, ka Karolīnai šī spēle bija kā viens no pirmssezonas sagatavošanās posmiem Eiropā.Skaidrs, ka viņi gribēja uzvarēt, tāpat arī panāca zināmu lūzumu otrā perioda sākumā, kad izlīdzināja rezultātu.Taču krievi tajā brīdī nospēlēja taktiski gudri, izslēdzot divus viņu līderus no spēles.Par to arī Ļeņingradai žetons.Uzvarēja pelnīti.
Grūti pat iedomāties, ja SKA šo spēli zaudētu...
Bet SKA fani var raustīt ādiņas, bez šaubām, malači. Par ko arī viņus apsveicu.Iemesls izbļauties kā nākas.
neņem tač galvā tos mazos provokatorus. tie, kas nav ar hokeju uz jūs un tie, kas ar saviem komentāriem nevēlas kādam nervā iekost, saprot ap ko tās lietas šeit grozās. Karolīna gan, savā ziņā, šo zaudējumu arī nedaudz nopelnīja kaut vai tāpēc, ka nenovērtēja pretinieku (vai arī viņiem tik tiešām bija dziļi vienalga, vai šo spēli uzvarēs vai zaudēs)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:37, pirms 15 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Labs domaju ka pats Medvedevs saprot ka tas nebutu normali, 20-0 zaudet, bet vismaz izkavas.
Ko tu zini,mosh pret NHL komandu vitjaziem aizietu speele caur kautinjiem,navv jau taa ,ka neviens nemet iekshaa,un aizsardziiba ar nav pati suudiigaakaa!
, 2010-10-04 21:38, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: biju augstākās domās par tavi... Izrādās, ka tu arī es fanāts, tikai NHL... Esi tak reāls, viņi pret Karolīnu spēlēja, nevis Red Wings... viņi spēlēja pret komandu, kur Stāls un Jokinens ir NHL materiāls, visi pārējie ir KHL līmeņa spēlētāji... Vari runāt par pirmssezonas gatavošanos vai vēl kaut ko, bet nu abu komandu līmenis pēc spēlētājiem sastāvā ir ļoti līdzīgs... un ņemot vērā to, ka tā bija NHL klubam pēdējā spēle pirms sezonas, būtu tiešām dīvaini, ja SKA zaudētu...

Ja SKA spēlētu pret NHL līderiem es neko neteiktu, bet come on... Karolīna... Nevajag taisīt zeltu no NHL lūzeriem, kas pat reg. sezonā no 10 spēlēm 5 pakāstu SKA...
vnk >>>>>>>
, 2010-10-04 21:38, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: šīs spēles neviens normāls cilvēks nevērtē kā KHL vs NHL, kaut arī reklāmas nolūkos tādi saukļi ir taču visumā tās ir vienkārši 2u klubu savstarpējas spēles.

ja gribam salīdzināt nhl ar khl tad nāksies vien spēlēt plejof sēriju līz 4 uzvarām ar #1 nhl #1khl utt līdz kādai 20 vietai, pie kam pāra numuri mauc pirmās 2as spēles taipus okeāna mājās un nepāra šaipus.

pie kam sērijai jānotiek ap jaunogadu vai pat pavasarī, tad arī var spriest tikai par līgām, bet viena spēle, vai pat 10 spēles neko neparādīs, tikai vai līgas ir savstaprējami salīzināmi lielumi vai nē, redz ka vācieši pakāsa nhl klubam tikai pagarinājumā, un kas par to? neviens neklaigā ka del ir kruta līga. tas ir tipisks mazvērtības komplekss.

bet spēle sanāca īsta kauja, rīgai ies smagi
ar sho speli varbut ir ielikts mazs pirmais akmentisnh lai kadreiz tads superkauss ari notiktu protams ne so ne nakamos 4gadus tadu neredzu... bet velak kas zin Butu iespaidigi.. ceresim varbut ta bus un ari musu dinamo ceru ka kadreiz tada serija varetu piedalities un pasisties ar NHL visaukstakaja limenii
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:39, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: biju augstākās domās par tavi... Izrādās, ka tu arī es fanāts, tikai NHL... Esi tak reāls, viņi pret Karolīnu spēlēja, nevis Red Wings... viņi spēlēja pret komandu, kur Stāls un Jokinens ir NHL materiāls, visi pārējie ir KHL līmeņa spēlētāji... Vari runāt par pirmssezonas gatavošanos vai vēl kaut ko, bet nu abu komandu līmenis pēc spēlētājiem sastāvā ir ļoti līdzīgs... un ņemot vērā to, ka tā bija NHL klubam pēdējā spēle pirms sezonas, būtu tiešām dīvaini, ja SKA zaudētu...

Ja SKA spēlētu pret NHL līderiem es neko neteiktu, bet come on... Karolīna...
Ti što, lasīt nemāki ??
A kas man no tā, ka viena vai otra komanda vinnēja? Fanāts ? Nu un?
Kādiem līderiem, vecīt... īstenībā neredzu te par ko cepties, ne jau nu viena vai divas spēles ir rādītājs KHL varenībai, kā dažs labs te zīdainis iedomājas.Man atklāti, pilnīgi pie kājas, vai Ļeņingrada vinnē vai nē.Nu vinnēja, a kas no tā ?? Krievijā kādam labāk palika ? Kāds bērnunams dabūja ziedojumus ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:42, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Nebiju Rīgā, kas ir ar Tomašu Suroviyu, viņš varēs spēlēt trešdien pret "Coyotes" ?
Internets vecit nav tikai Riga..tas ir pa visu pasauli.
, 2010-10-04 21:42, pirms 15 gadiem
hasans rakstīja: Vai uz trešdienu nevarētu izsaukt Raiti ?
zeel ka nereali bet BUTU zverigs shows
, 2010-10-04 21:42, pirms 15 gadiem
vai pēc Jelgavas uzvaru pār Blekpūli kāds teica, ka Virslīga > Premjerlīga ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:44, pirms 15 gadiem
esiet taču nopietni! Karolīna ir viena no šobrīd vājākajām NHL komēm. Pēc sastāva spriežot, vispār nevar saprast kā viņi šogad taisās spēlēt iekš NHL
, 2010-10-04 21:44, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pirms spēles lasīju Vorda interviju,visai interesanta. Tagad viņam varētu būt nedaudz neerti
Ko viņš teica ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:45, pirms 15 gadiem
''Dinamo'' jaanjem piemeers no ''SKA'' hokejistiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:46, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Mēļoja par revanšu par Kvebekas PČ. Pieminēja ka Stāls Krieviem OS parādu atdeva ar uzviju,tagad viņa kārta Rus skatītāju priekšā. Īsumā.
Un vēl šis tas.
Kur Tu to lasīji?
, 2010-10-04 21:46, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Sūdīgi tu spēli skatijies. Jo bija vismaz 2 epizodes spēlē,kad SKA bija mazākumā un izprovocēja pretinieku un palika 4 vs 4
Kad tu vienreiz liksies miera ar KHL celsanu debesis?
, 2010-10-04 21:47, pirms 15 gadiem
žēl ka neviens to Rybinu neizslēdza tā vien prasījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:48, pirms 15 gadiem
flyer rakstīja: esiet taču nopietni! Karolīna ir viena no šobrīd vājākajām NHL komēm. Pēc sastāva spriežot, vispār nevar saprast kā viņi šogad taisās spēlēt iekš NHL
tadi viņi bija pagajošajā sezona, bet cik stipri būs šajā to rādīs laiks
, 2010-10-04 21:48, pirms 15 gadiem
kanto21 rakstīja: zeel ka nereali bet BUTU zverigs shows
Brīnos, kā vēl neviens nav ieminējies, ka uz trešdienu varētu pieaicināt Kambalu, iemācīt viņam slidošanas pamatus un svarīgā brīdī izlaist laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:49, pirms 15 gadiem
krist-apsss rakstīja: NHL < KHL
Mcdonalds < Hesburgers
Par Hessburgeru es tev gan piekritu! )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:51, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kur tu ko tādu izlasīji ?
Es runāju par noraidījumiem. Un kad tu beidzot liksiem mierā un neņemsi vērā manis slavinošos komentus ? Atslābsti tie nav jālasa spiestā kārtā.
Vēl viens,atceries uz visiem laikiem man patīk RUS hokejs un KHL.
To zina visi. Bet tev atļauju tai vienai reizei noteikti neprasīšu.
Sure thing baby!
, 2010-10-04 21:52, pirms 15 gadiem
zhorzhs rakstīja: Brīnos, kā vēl neviens nav ieminējies, ka uz trešdienu varētu pieaicināt Kambalu, iemācīt viņam slidošanas pamatus un svarīgā brīdī izlaist laukumā.
tas no manis bij sarkasms.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:54, pirms 15 gadiem
Spēle bija pat ļoti skatāma un baudāma, rupjība un kautiņi bija krietni vairāk no Hurricanes puses, bet tas netraucēja, hokejs bez asumiem ir daiļslidošana! Patīk ka SKA vinnēja, vēl viens arguments par labu KHL!
Ļoti ceru ka arī Dinamo uzvarēs koijotus un uz kādu brīdi tiks apklusināti tie bļāvēji kas apgalvo ka NHL ir galvastiesu pārāks par KHL.
Bail vienīgi ka tie koijoti tos mūsu dinamiešus nepiekauj kā pelavu maisus, šitai ziņā khl noteikti atpaliek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:56, pirms 15 gadiem
Cerams, kad Mikuš trešdien neiegāzīs.
, 2010-10-04 21:56, pirms 15 gadiem
dinamo pret ska kapāja labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 21:59, pirms 15 gadiem
Natijs rakstīja: Cerams, kad Mikuš trešdien neiegāzīs.
ja izgaziesies,tad visa Dinamo komanda!!!
, 2010-10-04 21:59, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Viduvēja NHL komanda zaudēja vienai no KHL stiprākajām komandām. Pie tam spēle uz lielā laukuma un NHL klubam sezona nav sākusies. Tā ka nekādas sensācijas šeit nav. KHL klubos tomēr ir jāmācās kauties, savādāk kauns skatīties kā kanādieši sita krievus. Bailes pat iedomāties, kas notiks ar mūsu Dinamo, kur vispār kaušļu nav.
MAARI !!! pasaki mammai lai beidz man zvaniit !!! luuudzu !!!!
, 2010-10-04 22:01, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: A man jautājums - A kapēc kaut kas jāsalīdzina ?
Labākais jautājums šodien NHL komandas pārbaudes spēlēs Eiropā zaudējušas ir ne vienu vien reizi. Priecājušies par to gan jau ir daudzi, taču staipīt krānus ir tāda tā kā bijušās PSRS tradīcija?!
, 2010-10-04 22:01, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Jālūdz Dievs, lai Jēkabs Rēdlihs neizdomā tēlot varoni un iziet pret kādu no Kojoties džekiem šeit mēs redzējām, kas notiek, ka gribi tēlot varoni
Jēcis vēl tā, bet nu pret Karsumu gan tiem NHL džekiem es neieteiktu sprēgāt, šis lauž žokļus vienā piegājienā. Ozo ar nav tāds kā tie SKA puišeļi. Paši zinām, ka tieši ar agresiju DR paņēma SKA. SKA vnk nav ko likt pretī atklātai agresijai. Par savējiem ļoti uztraucos, bet ticu, ka šinī ziņā viņi spēs par sevi pastāvēt.
, 2010-10-04 22:01, pirms 15 gadiem
Toties kas par spēli!!! Tīrā bauda skatīties, ļoti ātra un galvenais, pārsvarā precīza saspēle (ok, bija lažas Karolīnai aizsardzībā, piekrītu), perfekta ieiešana pretinieku zonā (mūsu galvenais klupšanas akmens līdz šim), agresīva spēka spēle, daudz metienu, vārtsargu meistarība utt.
Visu cieņu SKA, biju domājis, ka Karolīna tomēr viņus pieliks pie vietas.
Acīmredzot, emocijas un nogurums darīja savu, taču par potenciālu - atceramies 2.perioda pašu sākumu, ar tādu sportisko niknumu tie divi vārti Karolīnas izpildījumā!

Veiksmi RD! Tā tiešām noderēs. Šobrīd neredzu pretargumentus Koijotiem, ja spēle būs tikpat ātra, metienu pa Holta (???) vārtiem tikpat daudz un no tādām pozīcijām kā šajā spēlē utt. Lai tā būtu, ka NHL vīri mūsu mīļoto komandu neiznīcina pilnībā
, 2010-10-04 22:02, pirms 15 gadiem
kerch rakstīja: tadi viņi bija pagajošajā sezona, bet cik stipri būs šajā to rādīs laiks
Kemam Vordam būs ko turēt. Neredzu Karolīnai variantus ar šo rosteri. Acīmredzot ir doma par komandas atjaunošanu.
, 2010-10-04 22:02, pirms 15 gadiem
kasparsf rakstīja: Spēle bija pat ļoti skatāma un baudāma, rupjība un kautiņi bija krietni vairāk no Hurricanes puses, bet tas netraucēja, hokejs bez asumiem ir daiļslidošana! Patīk ka SKA vinnēja, vēl viens arguments par labu KHL!
Ļoti ceru ka arī Dinamo uzvarēs koijotus un uz kādu brīdi tiks apklusināti tie bļāvēji kas apgalvo ka NHL ir galvastiesu pārāks par KHL.
Bail vienīgi ka tie koijoti tos mūsu dinamiešus nepiekauj kā pelavu maisus, šitai ziņā khl noteikti atpaliek!
Mēs skatījāmies vienu spēli? SKA izaicina/izprovicē un metas bēgt..
, 2010-10-04 22:02, pirms 15 gadiem
Vai ir kur ari video?
, 2010-10-04 22:03, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Viesuļi izzuda trešajā periodā...
A ko tu gribi
Eiropas noteikumi + vel nhl tagad tik sākas mači.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:03, pirms 15 gadiem
O, jopcik! Izrādās, ka Karolīna ir NHL komanda, kurā ir tikai divi NHL līmeņa veči. Paldies ekspertiem par apgaismošanu...

P.S. Vecs video- viens no šodienas varoņiem Harisons vs Sagdens no Vitjaza. Video sākas ar Hartigana metienu pa Telkvista vārtiem.
YouTube
- Brandon Sugden vs Jay Harrison
, 2010-10-04 22:03, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Piespiedi mani meklēt šo rakstu,knapi atradu,jo biju piemirsis lapu


http://www.championat.ru/hockey/news-616549.html
Nu Vords jau nu gan mazāk būtu runājis par kaut kādiem tur revanšiem, kā nekā pats arī ir Pasaules eksčempions.Drīzāk būtu skatījies, kur šaiba atlec no partnera slidas vai krieva pakaļas...
Bet ja nopietni, tad šobrīd 1 no talantīgākajiem kanādiešu vārtsargiem.
, 2010-10-04 22:04, pirms 15 gadiem
Bet man tomēr likās ka tas NHL tiesnesis bij ieravis. Aizdomigi sarkani vaigi un deguns sim bija
, 2010-10-04 22:04, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu Vords jau nu gan mazāk būtu runājis par kaut kādiem tur revanšiem, kā nekā pats arī ir Pasaules eksčempions.Drīzāk būtu skatījies, kur šaiba atlec no partnera slidas vai krieva pakaļas...
Bet ja nopietni, tad šobrīd 1 no talantīgākajiem kanādiešu vārtsargiem.
Pēc Jašina izgājiena neizskatījās vairs tik talantīgs.
, 2010-10-04 22:04, pirms 15 gadiem
kastrolis rakstīja: vai pēc Jelgavas uzvaru pār Blekpūli kāds teica, ka Virslīga > Premjerlīga ?
jā teica gan...
ama-tieris: "Jelgavu uz Premjerlīgu"
siruan: "Nē, Kozlovu uz EPL"
Marchx: "Jelgava ir Premjerlīgas līmeņa komanda"
mrPO: "nu dažu labu jau tiešam varetu paņemt Blackpool sisteemaa..... gan jau Blackpool treneris nav muļķis"
bonuks3333333333: "Jelgavu uz premjerligu"
RudolfsA: "Jelgavu uz Premjerligu! Bedova zēni nokapāja, prieks skatīties, tikai labākas formas jānopērk, jo malešonokam burtiņi jau lipa nost..."

atmiņa man tos murgus nekas nevarēs izdzēst no galvas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:06, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Pēc Jašina izgājiena neizskatījās vairs tik talantīgs.
Laikam neesi spēli skatījies.Palasi protokolu vai pajautā kādam draugam, kas un kā notika.
, 2010-10-04 22:06, pirms 15 gadiem
IelejSnabi rakstīja: Žēl, ka Stāls un Glīsons tik ātri tika dabūti nost no laukuma...bet tā jau spēle interesanta.
Smiekls nāk pagrūstās ar cimdiem, pat nenomet iedot 5+20
Kauns nav +4 varēja iedot un tad būtu spēle ka pa gaisu daži ska lidotu
, 2010-10-04 22:07, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Labākais jautājums šodien NHL komandas pārbaudes spēlēs Eiropā zaudējušas ir ne vienu vien reizi. Priecājušies par to gan jau ir daudzi, taču staipīt krānus ir tāda tā kā bijušās PSRS tradīcija?!
Pietiek arī aiz dīķa gailēnu, kas savus krāniņus mazāk nestaipa. Arī šī reize nebija izņēmums un dažs labs neizmantoja lielisku iespēju pietaisit savu maizes kasti! Revanša iespējas...bla, bla, bla...
, 2010-10-04 22:08, pirms 15 gadiem
A ko tas sīkais pirslis no CKA beigās sadomājas Uzvarēt kautiņā harrison? Smējos vēderu turēdams. Izmētāja, kā tādu zīdaini.
, 2010-10-04 22:08, pirms 15 gadiem
nav ko salīdzināt vienkārš khl vel ir kur augt!

domāju tagad galvenais uzņemsim ar godu un cieņu coyotus
un gaidisim nākošgad ar ciemos
, 2010-10-04 22:09, pirms 15 gadiem
kasagrande
Kaharlamovs

Krānus staipa abās dīķa pusēs.Bet kompleksu šajā pusē noteikti ir daudz vairāk.
, 2010-10-04 22:09, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Laikam neesi spēli skatījies.Palasi protokolu vai pajautā kādam draugam, kas un kā notika.
Nu kā Jašins iemeta vārtus un tad Vordu nomainīja Pīterss, vai es kļūdos?
, 2010-10-04 22:09, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Viduvēja NHL komanda zaudēja vienai no KHL stiprākajām komandām. Pie tam spēle uz lielā laukuma un NHL klubam sezona nav sākusies. Tā ka nekādas sensācijas šeit nav. KHL klubos tomēr ir jāmācās kauties, savādāk kauns skatīties kā kanādieši sita krievus. Bailes pat iedomāties, kas notiks ar mūsu Dinamo, kur vispār kaušļu nav.
pasaki to karsumam
, 2010-10-04 22:10, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Bet tomēr tā kaut ko parādīja un pierādīja.
Neko tur nepierādija lai paspēle Hurricanes vienu mēnesi un lai SKA aizbrauts uz Nhl laukuma un ar nhl noteikumiem atbrauks mājās skā atrajā palīdzībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:10, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja nezināji,tad mēs arī esam bijušie PSRS
Un nomierināšu tevi,tai pus krastā ar staipīšanu vispar nenodarbojās nosauc sevi par nr 1 pasaulē ik visā un lieta darīta
Viņi ar mazvērtības kompleksu noteikti nesirks
ui, latvieši vispār ir krānu staipīšanas čempioni, es joprojām uzskatu, ka tas ir viens no galvenajiem krīzes cēloņiem
Un otrā krastā cilvēki tiešām krānus nestaipa, tieši tā kā raksti - iedomājušies, ka ir Nr.1, taču to, ka Krievijā tā tieksme pierādīt, ka ir krutāki kā ASV, ir ļoti augstā līmenī, noliegt gan nevar
, 2010-10-04 22:11, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tam pirslim vismaz bija dūša tādam stāties pretī,kas atsver visu pārējo.
Vai tu ko līdzīgu spētu,tas ir jautajums. Un tam pirslim ir tikai 20 gadi
Par to pie mums iedod bietē pundurim Ribinam un atcerās to gadiem un lepojās
dūša ta dūša parasti šitādi apraujas un citreiz ir bijsi vēl smagāk. Vēl 2 periodā sprēgāja pitkanenam uz noraidījuma soliņa, viņu tur pat vajadzēja atsist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:13, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja nezināji,tad mēs arī esam bijušie PSRS
Un nomierināšu tevi,tai pus krastā ar staipīšanu vispar nenodarbojās nosauc sevi par nr 1 pasaulē ik visā un lieta darīta
Viņi ar mazvērtības kompleksu noteikti nesirks
BIJUŠIE! UN TGD ESAM LAIMĪGI TIKUŠI NO TĀ ĀRĀ?
, 2010-10-04 22:13, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu kā Jašins iemeta vārtus un tad Vordu nomainīja Pīterss, vai es kļūdos?
Nu kļūdies jau kļūdies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:15, pirms 15 gadiem
ko juus te varat dir**t amisu pakalas laizitaaji, iisti latviesu kolhoznieku, tas ne tāds parlidojums par taalu a kad muusu komandaj jaalido uz sibiiriju uz jaaspeelee tad nekas, nav stipra komanda man liekas NHL vispaar nav vaajas komandas, motivaacijas nebija nu nezinu gan vini ir profesionaali un uzvareet vienmeer gribas lai arii pieraadiitu ka nhl ir labaakaa liiga pasaulee, nu vispaar ejiet luuzeri balsot par savu
Dombrovski, tikai kad grieziis visu neblaujiet kad vins ir maita pasi vien nobalsojaat par vinu tagad arii pasi cieshiet, terpilas letini, tupi juus esat tomeer
, 2010-10-04 22:15, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tam pirslim vismaz bija dūša tādam stāties pretī,kas atsver visu pārējo.
Vai tu ko līdzīgu spētu,tas ir jautajums. Un tam pirslim ir tikai 20 gadi
Par to pie mums iedod bietē pundurim Ribinam un atcerās to gadiem un lepojās
Klau,negribi,es Tev nosponsorēšu vienvirziena biļeti uz Krieviju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:17, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Pēdējos 3 PČ mēs to redzējām, it sevišķi kā ASV izlase pēdējā PČ dvieļus pienesa un pēdējo 3 PČ zeltu nav paņēmušas ne ASV, ne Kanāda.
Kas ir PČ Amerikai un Kanādai nosplāuties uz to vot olimpiskās spēlēs salika visu vietās lol Tu
, 2010-10-04 22:18, pirms 15 gadiem
Ta skaidrs ka NHL daudz labāk līmenis. Ja nhl es varu skatīties visas spēles pa TV tad khl spēles neskatos vispār, fani, atmosfēra nekāda, spēles garlaicīgaks, izdarīt spēku paņēmienus nedrīkst,uzreiz tiesnesis švilpj. NHL ir nesalīdzināmi labāks par KHL tur pat nekādu jautājumu nevar būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:20, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ja SKA uzvar NHL komandu un RD uzvar SKA, tad sanāk, ka RD var cīnīties par Stenlija kausu.
Da mums jau tas stenlija kaps jau ir tik pat kā rokās.
, 2010-10-04 22:20, pirms 15 gadiem
MrCaponeLV rakstīja: Gribētu redzēt, kā viņi būtu nospēlējuši, ja spēle notiktu ASV, kad krieviem būtu jālido tās n-tās stundas un jāspēlē uz mazā laukuma.
Tad rezultāts būtu 10-0 Tu jau saproti kas vinētu, protams ka ne skā
, 2010-10-04 22:20, pirms 15 gadiem
Nu c'mon! SKA uzvarēja tikai tāpēc, ka NHL sezona vēl nav sākusies, lielāks laukums viņiem deva priekšrocības un + vēl Stālu savainoja. Redzējāt kādu spēli rādīja Hurricanes 2. perioda sākumā? Kā mazus ežus izlika! Kautiņi bija skats par rubli

Domāju, ja spēle notiktu novembra beigās, tad būtu apmēram 5:1 Hurricanes labā!
, 2010-10-04 22:22, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nekas nav pretī,tikai turi savu vārdu,nevis vervelē lai akūni izceltos.
Labprāt aizbrauktu uz kādu St Pēterburgu ekskursijā
VIENVIRZIENA.
, 2010-10-04 22:23, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu kā Jašins iemeta vārtus un tad Vordu nomainīja Pīterss, vai es kļūdos?
Vordu nomainīja pirms Jašins iemeta.
, 2010-10-04 22:24, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: Vordu nomainīja pirms Jašins iemeta.
Būs paslīdējis garām.
, 2010-10-04 22:24, pirms 15 gadiem
AlexTheGreat rakstīja: Nu c'mon! SKA uzvarēja tikai tāpēc, ka NHL sezona vēl nav sākusies, lielāks laukums viņiem deva priekšrocības un + vēl Stālu savainoja. Redzējāt kādu spēli rādīja Hurricanes 2. perioda sākumā? Kā mazus ežus izlika! Kautiņi bija skats par rubli

Domāju, ja spēle notiktu novembra beigās, tad būtu apmēram 5:1 Hurricanes labā!
štāls ja kas netika savainots un ja kas pie mums ari tikai sezona sakas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:24, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nekas nav pretī,tikai turi savu vārdu,nevis vervelē lai akūni izceltos.
Labprāt aizbrauktu uz kādu St Pēterburgu ekskursijā
Eksursijā uz visu savu nožēlojamo dzīvi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:28, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Manuprāt, SKA'= Medvedevs izvēlējās sev vieglāko pretinieku- Karolīnu, kas pag sezonā spēlēja visai vāji. Ja pīteriesiem pretī stātos Fīniksa, kas ļoti labi kapājās NHL pleijofos, tad armijnieki ierītu pat neņemot vērā NHL-iešu tālo ceļu, vēlāko sezonas sākumu, mazos laukumus un Eiropas noteikumus.
uzraksti kadi ir eiropas noteikumi ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:29, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Manuprāt, SKA'= Medvedevs izvēlējās sev vieglāko pretinieku- Karolīnu, kas pag sezonā spēlēja visai vāji. Ja pīteriesiem pretī stātos Fīniksa, kas ļoti labi kapājās NHL pleijofos, tad armijnieki ierītu pat neņemot vērā NHL-iešu tālo ceļu, vēlāko sezonas sākumu, mazos laukumus un Eiropas noteikumus.
Domāju, ka Medvedevs neko neizvēlējās, bet NHL vadība nolēma kurš brauks uz Eiropu.
NHL sevi pozicionē, ka labākā līga pasaulē un, !!! ka viņiem ir maza starpība starp vajāko un spēcīgāko komandu. Tātad nevajag šeit stāstīt, ka Karolina ir kaut kādi lohi. SKA arī nav KHL labākā komanda.
Skaista spēle bija un pilnīgi vienalga kāds rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:31, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: uzraksti kadi ir eiropas noteikumi ?
Es tev varu pateikt epizodēs, kurās dabuja noraidījumus lidz spēles beigām , ja būtu nhl noteikumi tadu noraidījumu pat nebūtu atļautu normāli izkauties un vis
, 2010-10-04 22:31, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: uzraksti kadi ir eiropas noteikumi ?
Kaut vai tas pats pārmetiens.. Eiropā pārmetiens ir, ja ripa šķērso līniju,bet ziemeļamerikā pārmetiens tiek svilpts,ja pie ripas pirmais ir aizsardzības spēlētājs.. Ja tomēr uzbrūkošais,tad nav nekāda pārmetiena un spēle turpinās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:32, pirms 15 gadiem
kamon kamon ko tu tur pird, kas buutu ja buutu nhl sezonas viduu kaadi te var buut attaisnojumu, bija laba speele un uzvareeja speeciigaakaj un vis tur vairs nava nekaadi ataisnojumi, a par to ka nhl ir speeciigaakaa liiga pasaulee par to jau neviens nestriidaas tas man liekas ir visiem skaidrs vienkaarsi ir kur tiekties un pilnvejdoties latviesu baleliniem un dziedaataaj un dejotaaj tauta veel arii tupa veeleetaaj tauta, tagad grieziisim jums algas un pensijas nost tad vareesiet dejot un dziedaat
, 2010-10-04 22:32, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nžēlojamo,nenožēlojamo Kur biļete,aptrūkās argumentu,mazgadīgais pirdeli ? Nopelni kaut reiz naudu,tad kādam biļetes pērc
Vai biļetei naudu mammai prasīsi ?
Uz kuru datumu Tev pasūtīt?
, 2010-10-04 22:32, pirms 15 gadiem
MIKUŠ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:35, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Piektdienu,pie reizes nokārto man vīzu
Priekškam Tev vīzu? Tu tak esi krievs tāpat? Viņi Tevi neatzīst?
, 2010-10-04 22:35, pirms 15 gadiem
SFopSS rakstīja: Es tev varu pateikt epizodēs, kurās dabuja noraidījumus lidz spēles beigām , ja būtu nhl noteikumi tadu noraidījumu pat nebūtu atļautu normāli izkauties un vis
pareizi ka nelaus tur tagad sisties tas jau nav turnirs bet parbaudes spele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:37, pirms 15 gadiem
KHL top komanda (neskatoties uz tabulu) uzveica NHL labu vidusmēra komandu! Tā ta bija jābūt. Manuprāt KHL labākie 4=NHL labākie 4, bet tālāk sākas novirzes par labu NHL
, 2010-10-04 22:39, pirms 15 gadiem
Nu ko var teikt...manuprāt jāskatās uz rezultātu un visi sapratīs ka KHL ir laba līga never vēl salīdzināt ar NHL tikai pēc vienas spēles, bet malači RD jaūzvar Coyotes un ZA tiešam sāks KHL līgu uztvert nopietni.
, 2010-10-04 22:39, pirms 15 gadiem
Spēle ļoti skatāma - galva uzvarēja muskuļus šoreiz. Trešdien ir gaidāma konfekte. Būs 2:0 KHL par labu, vai arī 1:1.
, 2010-10-04 22:39, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nekas nav pretī,tikai turi savu vārdu,nevis vervelē lai akūni izceltos.
Labprāt aizbrauktu uz kādu St Pēterburgu ekskursijā
Noteikti aizbrauc, viena no simpātiskākajām pilsētām, kur esmu bijis
, 2010-10-04 22:40, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Noteikti aizbrauc, viena no simpātiskākajām pilsētām, kur esmu bijis
St Pēterburga tiešām ir skaista ik īpaši baltajās naktīs
, 2010-10-04 22:40, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: kasagrande
Kaharlamovs

Krānus staipa abās dīķa pusēs.Bet kompleksu šajā pusē noteikti ir daudz vairāk.
Tieši par tiem kompleksiem arī domāju, otrā krastā viņiem tās smadzenes savādākā veidā sabojātas.
, 2010-10-04 22:41, pirms 15 gadiem
cerams Jēkabs iedos bietē kadām koijotam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:44, pirms 15 gadiem
dziivnieks rakstīja: cerams Jēkabs iedos bietē kadām koijotam...
da labi. Jeecis buus vel vajadziigs, labaak jau neriskeet
, 2010-10-04 22:46, pirms 15 gadiem
Bet nu tas Skiners ir tīrradnis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:48, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Bet nu tas Skiners ir tīrradnis.
Kas īsti viņš tāds ir? No šāgada drafta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 22:54, pirms 15 gadiem
Kroks rakstīja: Lai tie lielie Hurricanes kaušļi šovakar iziet Pēterburgas ielās....ātri no skiniem dabūs bietē
1 vs 1 tas skinkeds bēgs kur acis rādīs
, 2010-10-04 22:54, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Kas īsti viņš tāds ir? No šāgada drafta?
Noobs viņs ir
, 2010-10-04 22:54, pirms 15 gadiem
nu nez, nez, ko jūs redzējāt tajos kautiņos, bet vienīgajā kautiņā, kuru būtu vērts par tādu dēvēt, Petrovs ar kaut ko, bija neizšķirts, jo lai arī karolīnietis vicinājās, bet trāpija vienu reizi atbildot uz tadu pasu Petrova sitienu. Uzmanīgāk kautiņi jāskatās, draugi mīļiem.
, 2010-10-04 22:57, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: nu nez, nez, ko jūs redzējāt tajos kautiņos, bet vienīgajā kautiņā, kuru būtu vērts par tādu dēvēt, Petrovs ar kaut ko, bija neizšķirts, jo lai arī karolīnietis vicinājās, bet trāpija vienu reizi atbildot uz tadu pasu Petrova sitienu. Uzmanīgāk kautiņi jāskatās, draugi mīļiem.
Nu nez nez to pat nevarēja nosaukt par kautiņu nenomet cimdus iedot 5+20 c'mon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 23:00, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: NHL majas lappā arī iet karsti
Vot tur gan mērās pa īstam.
iedot link es ar vēlos palasīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 23:02, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Kas īsti viņš tāds ir? No šāgada drafta?
Ievērojami pacēla savas akcija OHL PO laikā. Ieleca pirmajā 10 un Viesuļi šķiet ir izvilkuši lielo lozi. Augumā neliels, bet ļoti veikls. Katrā ziņā varētu būt viens no Kaldera kandidātiem šosezon.
, 2010-10-04 23:04, pirms 15 gadiem
musa118 rakstīja: Bet man tomēr likās ka tas NHL tiesnesis bij ieravis. Aizdomigi sarkani vaigi un deguns sim bija
Tu nejauc gadījumā? Bulanovs ir tas, kuram mūždien sārti vaigi. Nevaru saprast, viņš ierāvis vai arī nokaunējies, ka apturējis spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 23:11, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ievērojami pacēla savas akcija OHL PO laikā. Ieleca pirmajā 10 un Viesuļi šķiet ir izvilkuši lielo lozi. Augumā neliels, bet ļoti veikls. Katrā ziņā varētu būt viens no Kaldera kandidātiem šosezon.
Man jau gan vairāk interesē , vai Stemkoss šosezon turēs līdzi " lielajiem"' , un ko par to visu domā Tavaress...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 23:12, pirms 15 gadiem
Megadzilna rakstīja: Nu ko var teikt...manuprāt jāskatās uz rezultātu un visi sapratīs ka KHL ir laba līga never vēl salīdzināt ar NHL tikai pēc vienas spēles, bet malači RD jaūzvar Coyotes un ZA tiešam sāks KHL līgu uztvert nopietni.
Kā tad. Pēc pāris pārbaudes spēļu rezultātiem jāsāk uztvert NHLam KHL līga nopietni. Laikam pagājušajā gadā Šveices Cīrihes Lions apspēlēja Čikāgas Blackhawks, kas pēc tam novinnēja Stenliju, tad jau no Šveices līgas NHLam bez maz jau jābaidās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-04 23:26, pirms 15 gadiem
Gribētos jau redzēt, kā nospēlētu, nu teiksim, pavasarī šīs komandas. Vai vismaz decembrī.
, 2010-10-04 23:40, pirms 15 gadiem
Mans secinājums pēc spēles ir tāds, ka Karolīnai šosezon ir pašvaks sastāvs, un būs smaga sezona, kurā daudz jau būs vien tas, ja iekļūs playoff.
, 2010-10-04 23:54, pirms 15 gadiem
Man gribētos atzīmēt 2 lietas:
1) Karolīna efektīgi atspēlējās no 0:2 līdz 2:2
2) SKA vairākuma izspēle ir iespaidīga
, 2010-10-05 00:04, pirms 15 gadiem
2 tresdala bija skaists hokejs....
zel ka CKA vineja, nepatik man shis Pensionaru klubins!
, 2010-10-05 00:11, pirms 15 gadiem
Nu reikinot to ka SKA ir gandriz visi nhl chali tad spele nebija nekas parsteidzosh..
, 2010-10-05 00:30, pirms 15 gadiem
Spēle nebija tik intresanta kā es gaidīju!!!Varēja redzēt NHL un KHL klubu un spēlētāju līmeni.
1)NHL spēlētāji ir ātrāki,spēcīgāki,precīzāki,bet arī tomēr spēlē nedaudz primitīvāk.
2)Rezumēt kura līga ir labāka pēc vienas spēles ir muļķīgi jau salīdzinot vairākus faktus!
3)Citi laukuma izmēri.
4)SKA ir KHL top komanda bet savukār Hurricanes NHL tāda nav un pat iepriekšējā sezonā netika līdz play-off
5)Hurricanes nomainot vārtsargus pie rezultāta 2:2 un pēdējā trešdaļā laukumā nelaižot savu komandas līderi Eric Staal parādīja savu attieksmi pret šo draudzības spēli vispār tai pašā laikā SKA gāja kā plēsti!!!
Domāju,ja Phoenix Coyotes spēlēs nopietni tad no Rīgas Dinamo daudz pāri nepaliks!!!
, 2010-10-05 00:30, pirms 15 gadiem
Sorry, bet viņi jau ar vārtos nebija ielikuši savu zvaigzni - Cam Ward
...kā jau pārbaudes spēlē!!!
, 2010-10-05 00:39, pirms 15 gadiem
Biju izgājis. Par ko Peltonens saņēma lielo sodu?
, 2010-10-05 00:40, pirms 15 gadiem
Skaista spēle, un man tīri patika kā NHL vīri dauzija krievus, varbūt mazliet ļauni, bet patika!
, 2010-10-05 00:45, pirms 15 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Man liekas, ka tikai muļķim tagad vairs nav skaidrs, ka Rīgas Dinamo spēlē pasaules spēcīgākajā līgā.
Hurricanes tikai gatavojas sezonai, ameer KHL klubi jau sen to ir saakusi !
, 2010-10-05 00:56, pirms 15 gadiem
blackfoot rakstīja: Sorry, bet viņi jau ar vārtos nebija ielikuši savu zvaigzni - Cam Ward
...kā jau pārbaudes spēlē!!!
Bija gan ielikuši. Līdz otrā perioda 7. min
, 2010-10-05 01:31, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: Bija gan ielikuši. Līdz otrā perioda 7. min
zorrry..... visu spēli arī neredzēju!
, 2010-10-05 02:26, pirms 15 gadiem
Sorry, viesiem, kas safanojās tagad, bet nu sērijā SKA zaudētu... Savu skatītāju priekšā pēc pazemojumiem olimpiādē nu trakoti gribēja viņi vinnēt (plus veicās) kamēr Karolīnai šī reāli bija nesvarīga pārbaides spēle, pēc lidojuma pāri okeānam.
Karolīna pagāšgad netika play-off, SKA tika kā pirmie.. Gribētu redzēt kā Vitjaz ar Capitals spēlētu Vašingtonā... Esiet reāli, līdz NHLam KHl vēd d...t un d...t. Tāpēc uz KHL arī nāk varbūt dažkārt lielas, bet novecojošas eiropiešu NHL zvaigznes, vienk mierīgi karjeru beigt tuvāk mājām. Bet īstas zvaigznes (arī krievu) kā Ovečkins utt., ir un paliek NHL. Nu varbūt, kad viņam būs gadi 40 arī spēlēs SKA
, 2010-10-05 02:27, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Bet nu tas Skiners ir tīrradnis.
Yup, čalis vienk izcils.. Jāseko kā attīstās, tomēr 18 gadi tikai čalim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 08:58, pirms 15 gadiem
Sliktākais šajā mačā ir nevis komandu rangs savās līgās (Viesuļi stipri vien viduvēji, kamēr SKA starp grandiem), bet tas, kad šī spēle notika. SKA bija pirms sezonas sākuma jāieliek fiziskā bāze uz 56 spēļu regulāro turnīru, kamēr Viesuļiem uz 82. NHL sezona pat vēl nav sākusies, tāpēc skaidrs, ka viņi ir diezgan pamatīgā fiziskās kondīcijas bedrē, taču neskatoties uz to, daudzos elementos bija pārāka par SKA. Šāda spēle vairāk iederētos pēc mēneša.

P.S. Ieteiktu aizmirst to, ka Viesuļi 2006. gadā izcīnīja SC. Un kas par to? NHL ir tik liela konkurence, ka "s grjazi v knjazi" un otrādāk tas ir praktiski viens solis. Oilers pirms dažiem gadiem bija finālā, bet pērn līgas vājākā komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 09:25, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nezināju,ka SKA zaudēja Olimpiādē. Runājot par svarīga,nesvarīga,tad vakar abas komandas izlikās. Stāsts par pagajušās sezonas ieņemtajām vietām PO ir vienkārši smieklīgs un neobjektīvs.
KHL ietvaros SKA šosezon nerāda neko. Viss viņu varenums uz papīra.
Un ja tu runā par PO,tad kur bija SKA PO ?
Kur bija Capitals PO ? Pirmajā kārtā ! Jēga no tās 1 vietas sezonā ?

Kā jau es teicu,ja Krievi grib uzkurinat veco kaisli klubu līmenī un vispār kopumā,tad jābrauc uz Z-Ameriku un jānoper tur kāda NHL komanda savu skatītaju priekšā,tad paris skaļi bla bla bla mēdijos un lieta darīta.
Mēs skatītaji no tā tikai iegūtu. Bet tev draugs ar tavu domu gajienu uzvar vienmēr tikai tavi favorīti,ja nesanāk,kad ir kaudze (Kā būtu,ja būtu ) un atrunu. Palasi pirmspēles komentārus no treneriem un spēlētājiem.
Neredzu jēgu kaut ko mēģināt no šādām spēlēm izlobīt. Pērn Čikāga zaudēja Šveices klubam, šogad Sharks knapi uzveiz Vācijas komandu. Vai tas nozīmē, ka NLA un DEL ir tik pat spēcīgas līgas kā NHL. Pieļauju, ka nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 09:38, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lai arī kā,hokeja pasaule noteikti nedalās divos polos Kanāda,Krievija.
Un hokeja līmenis eiropā kopumā ir audzis. Ja tādas spēles notiktu gadus 30 atpakaļ,tad nevienai eiropas komandai nebūtu ne mazāko izredžu. Es arī necenšos neko lobīt
Bet ja klubu līmenī starp Krieviju un Z-Ameriku atkal uzvirmotu kaisle,nebūtu pretī. Tas būtu interesanti.
Par to Tavu pēdējo teikumu runājot... Nedomāju viss. Agrāk bija Dzelzs priekškars, Aukstais karš utt. Es negribu lai šis ģeopolitiskās intrigas atkal tiktu iepītas hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 09:44, pirms 15 gadiem
Nav nekas muļķīgāks,kā salīdzināt abas ļīgas.
Tas būtu tas pats,ja salīdzinātu riteņbraukšanu trekā un šosejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 09:48, pirms 15 gadiem
Redzēsim kā rīt klāsies RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 09:51, pirms 15 gadiem
JankS rakstīja: Nu nevar salīdzināt pērno Čikāgas spēli pret Lions par Viktorijas kausu un šīs abas pārbaudes spēles. Toreiz Čikāga pamatīgi plēsās un tomēr zaudēja Čempionu līgas uzvarētājam - to viņi paši arī atzina. Un sezona tajā laikā NHL gāja vaļā pilnā sparā atšķirībā no šīm abām pārbaudes spēlēm.
Ko tu tur lej? Kādā vēl pilnā sparā?
, 2010-10-05 09:53, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tur lielakā zvaidzne ir pensionārs Douns ?
Būtu interesanti redzēt sastāvu.
Es jau uzreiz teicu, ka NHL tieši mums (KHL) ir iešķiebuši tādas diezgan neinteresantas komandas Domāju, ka pie nopietniem nodomiem viņi arī sūtītu nopietnākas komandas, bet redz ka tā nav.

Vēk jau Fīniksai ir Brizgalvos (labākais šī brīža krievu vārtsargs) un Džovanovskis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 10:06, pirms 15 gadiem
neredzu te neko sokejosu ka SKA vineeja.... tas vien ka NHL vel nav sakusies sezona un tadejadi nav optimala kondicija .. vien jau par daudzko runaa.. un ja vel piepluso pilnigi citu laika joslu un tadu itka mazu sikuminu ka SKA ir praktiski viena no stiprakajaam KHL un huricanes nav no stiprakajama NHL .... tas vis nerada nekadu izbriinu.. domajau ka arii Nhl komandam sis speles nav ipasi svarigas - pec ta vien sprioezot ka coyotes riga ieradisies tikai 3 stundas pirms speles un pectam uzreiz prom...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 10:13, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Tieši tā ! Rīt "Dinamo Rīga" var parādīt citām KHL komandām kas ir kas .
Vairāk vai mazāk, pret "Dinamo Rīga" uzvaras gadījumā tomēr respekts būs .
visai nosacīti. Tā ir tikai exhibition game - kurš gan, piemēram, atceras, kurai Eiropas komandai pirms gada zaudēja Floridas Panthers?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 10:14, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Neko neteikšu. Pēc ja nemaldos 2000 gada PČ ciest viņu nevarēju
Biju neizpratnē,kā tads siets var spēlēt NHL.
Bet pēdējās sezonās čalis tiešām spēlē labi. Uzskatu ka OS viņam bija jāstāv pret Kanādu,nevis jāiet laukumā kad spēle jau bija zaudēta.
Kino,ar to es nedomāju,ka RUS būtu uzvarējusi Kanādu
Ar tādu komandas spēli pat Tretjaks neglābtu.
Nu Brizga būtu būtu uzlabojis komandas sniegumu. Vismaz nedaudz.
, 2010-10-05 10:17, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Man arī ta likās,ka viņš viņu pamatīgi pažēloja. Pat nedaudz biju izbrīnīts,bet laikam NHL tomēr ir kautiņu likumi un viņš Petrovu par pretinieku neuzskatīja noteikti
Tieši tā!
, 2010-10-05 10:26, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tieši tā!
Toties Petrovs ir augstākās domās par sevi: Страница хоккея Беларуси
, 2010-10-05 10:43, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Tā bija spēle ar NHL lejas gala komandu, kura bija tālu, tālu prom no savas ierastās spēka spēles + bez līdera... Un "SKA" ir KHL labākā komanda (pēc sastāva). Atradis ko salīdzināt...Tas ir tas pats, lai "Vityaz" uzspēlē pret "Caps" vai "Pens"...
Nu beediigi tiem Caps un Pens buutu, dabuutu pa degunu jau 1. periodaa
, 2010-10-05 11:26, pirms 15 gadiem
Jašins šai spēlē parādīja ,kāpēc viņš vairs nespēlē NHL un parādīja ,kāpēc spēlē KHL
, 2010-10-05 11:30, pirms 15 gadiem
Žēl Harisonu, kuru tik smagi piekāva varenais krievnieks Golovkovs!
, 2010-10-05 11:35, pirms 15 gadiem
Moriss, piemēram, saka, ka speciāli pataupījis Stālu turpmākajā spēles gaitā.Esot bijis redzams, ka krievi viņu gribot " izslēgt".
, 2010-10-05 11:36, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Toties Petrovs ir augstākās domās par sevi: Страница хоккея Беларуси
Jaa chalja intervija neatspoguljo notiekosho uz ledus
, 2010-10-05 11:37, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Moriss, piemēram, saka, ka speciāli pataupījis Stālu turpmākajā spēles gaitā.Esot bijis redzams, ka krievi viņu gribot " izslēgt".
Muļķības tas Moriss te stāsta
, 2010-10-05 11:45, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Muļķības tas Moriss te stāsta
Muļķības ne muļķības, bet nav dūmu bez uguns.Varēja redzēt, ka otrā perioda sākumā Karolīna pārņem iniciatīvu, tāpēc krievi sāka provocēt.
, 2010-10-05 11:49, pirms 15 gadiem
EU, kas notiek baac es te palasiju komentaarus, kas juus ar galvu nedraudzejaties PROTAMS nhl par khl ir stipraaks un vnmr buus, buutu ko salidziinaat KHL stiprakaa pret nhl gandriiz vajaako, un protams vel dazhas lietas kuras izskaidro to kad nhl ir labaaks, arenas lielaakas, skatiitajiem skataamaaks hokejs BET KHL es domaju var sacensties ar AHL, vot davaj lai spelee vitjaz pret chicago un tad juus krievi redzeesiet ;]
, 2010-10-05 11:54, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: tad jau KHL ir stiprākā līga pasaulē
nu asprātis! ko lai vairāk saka!
, 2010-10-05 12:00, pirms 15 gadiem
kino
Kharlamovs

Man ienāca prātā viena lieta.Ja ASK spēlētu pēc kārtas pa vienai spēlei ar visām 30 NHL komandām, domāju, ka kādas 10 mierīgi uzvarētu. Taču ja būtu sērija līdz 4 uzvarām pret Karolīnu, laikam jau Karolīna tomēr piebeigtu tos SKA.
Starp citu, šīm klubu savstarpējām spēlēm ar NHL komandām jēga būtu vienīgi tad, ja tās par to saņemtu punktus NHL čempionāta ietvaros.Kādreiz uz vienu brīdi tāda lieta tika izskatīta.
, 2010-10-05 12:04, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Muļķības ne muļķības, bet nav dūmu bez uguns.Varēja redzēt, ka otrā perioda sākumā Karolīna pārņem iniciatīvu, tāpēc krievi sāka provocēt.
Tas gan, bet speciālu Stāla "slēgšanu" gan nemanīju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 12:22, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: kino
Kharlamovs

Man ienāca prātā viena lieta.Ja ASK spēlētu pēc kārtas pa vienai spēlei ar visām 30 NHL komandām, domāju, ka kādas 10 mierīgi uzvarētu. Taču ja būtu sērija līdz 4 uzvarām pret Karolīnu, laikam jau Karolīna tomēr piebeigtu tos SKA.
Starp citu, šīm klubu savstarpējām spēlēm ar NHL komandām jēga būtu vienīgi tad, ja tās par to saņemtu punktus NHL čempionāta ietvaros.Kādreiz uz vienu brīdi tāda lieta tika izskatīta.
Par tiem punktiem runājot. Ir tikai viens jautājums. KĀPĒC? Kāda velna pēc būtu NHL ieskaitē jādod punkti par spēlēm ar citu ligu klubiem? Kāds no tā labums un ko tas mainīs? Saprotu Tavu domu un par to tiešām ir dzirdēts, bet tas izklausās pēc slima suņa murgiem.
, 2010-10-05 12:26, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Par tiem punktiem runājot. Ir tikai viens jautājums. KĀPĒC? Kāda velna pēc būtu NHL ieskaitē jādod punkti par spēlēm ar citu ligu klubiem? Kāds no tā labums un ko tas mainīs? Saprotu Tavu domu un par to tiešām ir dzirdēts, bet tas izklausās pēc slima suņa murgiem.
Atceros šīs supersērijas 70-80 gados, kad brauca ACSK ( lasi, - sbornaja ) un spēlēja ar NHL klubiem.Krievien bija politisks uzdevums pabeģiķ ļuboi cenoi, savukārt NHL komandas šīs spēles bieži vien izmantoja, lai uzlaistu bez maz vai trešos sastāvus. Nu tuvu tam,- teiksim , deva vadošajiem spēlētājiem atpūsties, utt.Tāda pastiprināta interese no viņu puses par šīm spēlēm nebija, atšķirībā no Kanādas kausiem un spēlēm izlašu līmeņos.
, 2010-10-05 12:28, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: kino
Kharlamovs

Man ienāca prātā viena lieta.Ja ASK spēlētu pēc kārtas pa vienai spēlei ar visām 30 NHL komandām, domāju, ka kādas 10 mierīgi uzvarētu. Taču ja būtu sērija līdz 4 uzvarām pret Karolīnu, laikam jau Karolīna tomēr piebeigtu tos SKA.
Starp citu, šīm klubu savstarpējām spēlēm ar NHL komandām jēga būtu vienīgi tad, ja tās par to saņemtu punktus NHL čempionāta ietvaros.Kādreiz uz vienu brīdi tāda lieta tika izskatīta.
viss jau būtu atkarīgs no ļoti daudziem faktoriem:
- laukumiem
- laika (kurā mēnesī tas notiktu)
- motivācijas (kas tas būtu par turnīru; vai, piemēram, balvu fonda)
u.t.t.

lai abām komandām (KHL un NHL) būtu +/- līdzvērtīgi apstākļi spēlēm, maču vajadzētu aizvadīt Japānā ap Jauno gadu, pie kam balvu fondam vajadzētu būt rakstāmam pat ar 8 cipariem ($)...
, 2010-10-05 12:30, pirms 15 gadiem
Jautra spēle. Bet patiesībā jau tieši "Hurricanes" spēlēja pret NHL zvaigznēm (lai arī bijušajām)
, 2010-10-05 12:32, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: nabaga,karolīnieši,kā viņus amerikāņi nodir$
Pieļauju, ka ASV īpaši daudz cilvēku nebija informēti par šāda mača esamību.
, 2010-10-05 12:36, pirms 15 gadiem
Atkal visiem prieki ! Kas stiprāks -KHL jeb NHL ??? Jāvelk ārā pipuki un jāsamērās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 12:58, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: [quote]Nav jau ko raudāt!
Visiem tagad skaidrs, ka KHL ir otrā aiz NHL spēcīgākā līga pasaulē. Bet tādi smieklīgi izteikumi kā Sušinskim : ''... mūsu līga ir spēcīgāka. Ne velti no NHL uz šejieni brauc labākie hokejisti.'' ir smieklīgāki par Šlesera peldbiksēm, jo kaut kā neredzu tos labākos skrienam šurp..aaa vienīgi, kuriem jau viss velk uz norietu, bet arī tas nenotiek masveidā...arī Kovaļčuks tak, kaut kā nesteidzās uz šo okeāna krastu, nerunājot par Ovečkinu,Dacjuku, Krosbiju...
kāpēc Tu saki "tagad"? Vai tad ir kaut kas kopš vakardienas mainījies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 13:07, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: varētu jau biežāk notikt draudzības mači starp KHL un NHL,pavisam cits hokeja līmenis,nevis DR pret kkādu Astanas Baris
Kurš par to maksātu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 13:27, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: varētu jau biežāk notikt draudzības mači starp KHL un NHL,pavisam cits hokeja līmenis,nevis DR pret kkādu Astanas Baris
Ar šo teikumu tu principā pasaki, ka KHL tas nav interesanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-05 13:43, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc Tu saki "tagad"? Vai tad ir kaut kas kopš vakardienas mainījies?
Peec vakardienas daudzi saka domaat ka KHL ir stipraaka liiga pasaulee
Nez ko vinji domaa briidii, kad SKA pakaasa paarbaudes spelee "kaut kaadiem Slovakiem"
Vai Magnjitka pakaasa Sviecieshiem, kas shiet pat nebija paarbaudes turniirs gjuzhi
, 2010-10-05 13:44, pirms 15 gadiem
Futenii Latvijas chempis ir kudii stipraaks par Anglijas premjerliigu, jo Jelgava apspeeleeja Blackpool
, 2010-10-05 13:44, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ar šo teikumu tu principā pasaki, ka KHL tas nav interesanti
Protams kas var būt labāks par kārtīgu draudzības spēli. Nafig vispār tos čempjus rīko. Visas pasaules komandas varēja būt kā ceļojošie cirki kas klejo pa pasauli un spēlē draudzībenes
, 2010-10-05 13:45, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: A KHL tas vidējais komandu līmenis jau vienāds,gandrīz visus varam uzvarēt,un tas man nepatīk..
Tev labaak patiktu, ja TOP komandaam kaastu ar 3 un vairaak vaartu starpiibu katraa speelee?
, 2010-10-05 14:30, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tas gan, bet speciālu Stāla "slēgšanu" gan nemanīju
Ribins spēka paņēmienu uztaisīja nevis uz gurna, bet uz muguras, izmantojot arī savus elkoņus, kurus virzīja tieši uz ceļgaliem. Tas ZA skaitās netīri un nožēlojami.
, 2010-10-05 16:57, pirms 15 gadiem
kanto21 rakstīja: Pret ska jaa ..DABUTU VITJAZUS.... tad karolina dabutu ne pa jokam
Un ko viņi dabūtu? Vitazj pārsvarā ir tikai no muguras un uz ledus sitoši huligāni. Nevar salīdzināt abu komandu fizisko sagatavotību (sezonas vidū it īpaši) Vitazi tāpat tiktu saklapēti.