Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Tramps cer uz profesionālā sporta atsākšanos augustā vai septembrī

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Tramps cer uz profesionālā sporta atsākšanos augustā vai septembrī
Donalds Tramps kopā ar Aleksandru Ovečkinu un Stenlija kausu. Foto: EPA/Scanpix

Šodien Amerikas Savienoto Valstu prezidents Donalds Tramps sazvanījās ar Ziemeļamerikas lielāko sporta līgu un organizāciju vadītājiem, lai pārrunātu aktualitātes. Viņš pauda cerību, ka skatītāji ceļu atpakaļ uz stadioniem un arēnām varētu sākt mērot augustā un septembrī.

Sarunā piedalījās 12 lielākās sporta organizācijas Amerikā – Nacionālā basketbola asociācija (NBA), Nacionālā futbola līga (NFL), Nacionālā hokeja līga (NHL), Augstākā beisbola līga (MLB), MLS, WNBA, WWE, "PGA Tour", LPGA, UFC, "IndyCar" un "Breeders' Cup".

Septembrī plānots jaunās NFL sezonas sākums, un Donalds Tramps sacīja, ka tic tam, ka sezona sāksies laikus. NFL tiek uzskatīta par Amerikas lielāko un populārāko sporta līgu, un tas ieņēmumi 2018. gadā bija aptuveni 16 miljardi dolāru.

Tramps arī izteica cerību, ka fani stadionos un arēnās varēs atgriezties augustā un septembrī. Tomēr ESPN piebilst, ka nav skaidrs, vai medicīnas eksperti šādu termiņu uzskata par reālu.

NBA bija pirmā līga, kas paziņoja par sezonas apturēšanu – lēmums tika pieņemts 11. martā, jo saslima Jūtas "Jazz" centrs Rudī Gobērs. NBA komisārs Adams Silvers šodien notikušajā sarunā sacīja, ka līgas bija pirmās lielās organizācijas, kas apturēja savu darbību, un ka tās ar lielāko prieku centīsies restartēt ekonomiku kopā ar visu valsti, tiklīdz būs saņemts zaļais signāls no veselības dienestiem.

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nfl/story/_/id...

1 2 3 94 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 04:31, pirms 4 gadiem
bļin ja nevarēšu ceļot līdz augustam...ej dirsā

  -2 [+] [-]

, 2020-04-05 06:43, pirms 4 gadiem
Šajos smagajos laikos Planētai ir nepieciešama stingra roka. Redzams, ka Trampa kungs ir uzņēmies šo lomu.
Jā, nepopulārs, jā, nicināts liberālajā elitē, taču, ziniet, viņa optimisms vismaz vieš cerību. Un tagad tas jau ir ļoti daudz.

  -3 [+] [-]

, 2020-04-05 08:41, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Šajos smagajos laikos Planētai ir nepieciešama stingra roka. Redzams, ka Trampa kungs ir uzņēmies šo lomu.
Jā, nepopulārs, jā, nicināts liberālajā elitē, taču, ziniet, viņa optimisms vismaz vieš cerību. Un tagad tas jau ir ļoti daudz.
Tu tiešām neesi gudrs....Viņa dēļ trūkst masku, ventilatoru utt. Es saprotu, ka cirvji ir visur, bet trampa atbalstītāji ir īpaša suga

  +2 [+] [-]

, 2020-04-05 09:32, pirms 4 gadiem
Maskas netrukst vina del, bet tapec ka visa liela razotne ir koncetreta Kina, kas trauce ES valstim pasam razot maskas.

  +4 [+] [-]

, 2020-04-05 09:58, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu tiešām neesi gudrs....Viņa dēļ trūkst masku, ventilatoru utt. Es saprotu, ka cirvji ir visur, bet trampa atbalstītāji ir īpaša suga
Kāds sakars Trampam ar masku trūkumu?
Maskas vajag visiem, bet principā ķīnieši tik ar to nodarbojas.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:08, pirms 4 gadiem
Profesionālais komandu sports nevarēs pilnvērtīgi atsākties līdz netiks sasniegta pūļa imunitāte globālā līmenī vai netiks radīta efektīva vakcīna.

Sports bez skatītājiem un ar regulāru antivielu eksprestestu un pcr eksprestestu katram sportistam un personāla dalībniekam katru dienu un pirms katras spēles būtu teorētiski iespējams, taču praktiski tik sarežģīts un resursu intensīvs, ka ir maz ticams scenārijs, jo bez ienākumiem no biļešu pārdošanas būtu jāmaina visi koplīgumi, jāsamazina algas, utml.

Un ir arī ētiski apsvērumi - tik daudzi tūkstoši eksprestestu glābtu dzīvības citviet pasaulē.

Tāpēc ticamāks scenārijs ir arī nākamās sezonas pārcelšana uz nenoteiktu laiku. Padomājiet paši, kaut viens pozitīvs sportists nozīmē abu komandu karantīnu, atskaitot jau imunitāti ieguvušos.

Tas turpināsies līdz brīdim, kad vairums būs ieguvuši imunitāti

Tas pie tik stingriem ierobežojumiem nenotiks augustā.
Ja ierobežojumus atcels, ASV mirs >2 miljoni cilvēku un uz augustu-septembri vairums jau varētu būt izslimojuši, jā.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:10, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Šajos smagajos laikos Planētai ir nepieciešama stingra roka. Redzams, ka Trampa kungs ir uzņēmies šo lomu.
Nezinu, kā liekas tev, bet ir diezgan acīmredzams, ka viņam ir tāda gejīgi ļengana rociņa un arī Ovečkins ir neizpratnē. Kā saka, whatever floats your boat

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:15, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Profesionālais komandu sports nevarēs pilnvērtīgi atsākties līdz netiks sasniegta pūļa imunitāte globālā līmenī vai netiks radīta efektīva vakcīna.

Sports bez skatītājiem un ar regulāru antivielu eksprestestu un pcr eksprestestu katram sportistam un personāla dalībniekam katru dienu un pirms katras spēles būtu teorētiski iespējams, taču praktiski tik sarežģīts un resursu intensīvs, ka ir maz ticams scenārijs, jo bez ienākumiem no biļešu pārdošanas būtu jāmaina visi koplīgumi, jāsamazina algas, utml.

Un ir arī ētiski apsvērumi - tik daudzi tūkstoši eksprestestu glābtu dzīvības citviet pasaulē.

Tāpēc ticamāks scenārijs ir arī nākamās sezonas pārcelšana uz nenoteiktu laiku. Padomājiet paši, kaut viens pozitīvs sportists nozīmē abu komandu karantīnu, atskaitot jau imunitāti ieguvušos.

Tas turpināsies līdz brīdim, kad vairums būs ieguvuši imunitāti

Tas pie tik stingriem ierobežojumiem nenotiks augustā.
Ja ierobežojumus atcels, ASV mirs >2 miljoni cilvēku un uz augustu-septembri vairums jau varētu būt izslimojuši, jā.
Kā tu vari iedomāties masveida imunitāti pie pastāvošajiem stingrajiem karantīnas režīmiem?
Ar tādu apzinātu procesa bremzēšanu mēs no saviem būriem netiksim ārā vismaz vēl gadus desmit

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:16, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Profesionālais komandu sports nevarēs pilnvērtīgi atsākties līdz netiks sasniegta pūļa imunitāte globālā līmenī vai netiks radīta efektīva vakcīna.

Tāpēc ticamāks scenārijs ir arī nākamās sezonas pārcelšana uz nenoteiktu laiku. Padomājiet paši, kaut viens pozitīvs sportists nozīmē abu komandu karantīnu, atskaitot jau imunitāti ieguvušos.

Tas turpināsies līdz brīdim, kad vairums būs ieguvuši imunitāti
Tātad stingra 2-3 gadu karantīna, ekonomiska katastrofa un atgriešanās akmens laikmetā. Tas ir vienīgais ceļš?

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:18, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kā tu vari iedomāties masveida imunitāti pie pastāvošajiem stingrajiem karantīnas režīmiem?
Ar tādu apzinātu procesa bremzēšanu mēs no saviem būriem netiksim ārā vismaz vēl gadus desmit
Viņš taču skaidri uzrakstīja - "Ja ierobežojumus atcels, ASV mirs >2 miljoni cilvēku un uz augustu-septembri vairums jau varētu būt izslimojuši, jā."

Tā laikam ir vienīgā alternatīva. Skaidrs, ka libērālā pasaule neko tādu nepieļaus un arī es nekādā gadījumā neaicinu, tikai secinu.

  -2 [+] [-]

, 2020-04-05 10:21, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Tātad stingra 2-3 gadu karantīna, ekonomiska katastrofa un atgriešanās akmens laikmetā. Tas ir vienīgais ceļš?
To jau daudzi plānprātiņi grib, kuriem galvenais ir pēc iespējas vairāk penšus glābt un kad runa turpinās par ekonomiku, tad, "gan jau kaut kā tam tiksim pāri, galvenais ir cilvēciņu dzīvībiņa" Tie tak nesaprot, jo ilgāk tas turpināsies, jo smagāk būs turpmāk tiem, kuri izdzīvos

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:24, pirms 4 gadiem
Machimol, tad kur ir āķis? Mums Delfi katru dienu skalo - palieciet mājās, lai tas viss pēc iespējas ātrāk beidzas.

Tikmēr Tu te zīmē pavisam pretēju scenāriju. Jo ilgāk sēdēsim, jo vēl ilgāk būs jāsēž, jo ilgāk neatsāksies sociālā dzīvē.

  +3 [+] [-]

, 2020-04-05 10:25, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kā tu vari iedomāties masveida imunitāti pie pastavošajiem stingrajiem karantīnas režīmiem?
Ar tādu apzinātu procesa bremzēšanu mēs no saviem būriem netiksim ārā vismaz vēl gadus desmit
Latvijā šis process ir nobremzēts ļoti efektīvi un esam starp vadošajām pasaules valstīm. Citur tā nav. Tas it kā ir lieliski, bet visdrīzāk groži būs drusku jālaiž vaļā pakāpeniski. Domāju, ka tiks vērtas vaļā skolas. Iespējams, ka slūžveida principā - vaļā kādu noteiktu laika posmu un pēc tam atkal ciet, vērojot slimības dinamiku. Tas ir viens variants.

Otrs - dzīve normālās sliedēs nebūs dažu mēnešu laikā jebkurā gadījumā. Kad piedāvājums no tirgus puses būs nobalansējies ar pieprasījumu, būs obligātas sejas maskas publiskās vietās un visa šitā distancēšanās šņaga turpināsies, jā, vēl vismaz gadu, ja man jāprognozē.

Masu pasākumi, koncerti, sports diez vai tiks atsākti tik ātri.

Jo ātrāk tas tiks atsākts, jo straujākai slimības izplatībai jābūt. Tā ir nesaraujama savstarpēja likumsakarība.

Jo ilgāk velkam, jo mazāk nāves no COVID-19, jo lielākā pakaļā ekonomika.

Te ir daudzi mainīgie un nākotni neviens nezina, bet skaidrs viens gan ir - Tramps drausmīgi dirsh

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:25, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Tātad stingra 2-3 gadu karantīna, ekonomiska katastrofa un atgriešanās akmens laikmetā. Tas ir vienīgais ceļš?
Personiski es tam nepiekrītu, esmu ar mieru riskēt, dajoš vispasaules referendumu šajā sakarā!
Kā būs, tā būs, kas izdzīvos, tas izdzīvos, labāk ir nāve, nekā krīze, nabadzība un posts!

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:29, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Personiski es tam nepiekrītu, esmu ar mieru riskēt, dajoš vispasaules referendumu šajā sakarā!
Kā būs, tā būs, kas izdzīvos, tas izdzīvos, labāk ir nāve, nekā krīze, nabadzība un posts!
Tā vienkārši - nāve . Ja pašam neviens tuvs nenoliek karoti vai pats tad tā var runāt. Padomā cik tūkstošiem ģimeņu lieli pārdzīvojumi, dēļ šita pida**šā vīrusa. Tā pat nav palikšana bez darba vai naudas, tā ir dzīvība loh!

  +2 [+] [-]

, 2020-04-05 10:32, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Machimol, tad kur ir āķis? Mums Delfi katru dienu skalo - palieciet mājās, lai tas viss pēc iespējas ātrāk beidzas.

Tikmēr Tu te zīmē pavisam pretēju scenāriju. Jo ilgāk sēdēsim, jo vēl ilgāk būs jāsēž, jo ilgāk neatsāksies sociālā dzīvē.
Mājās jāsēž zini kāpēc? Jo organizācija no valsts institūciju, veselības sistēmas puses prasa ilgu laiku. Veikt aizsarglīdzekļu iepirkumus, organizēt kustību slimnīcās, palielināt vietu skaitu intensīvajā aprūpē, organizēt robežkontroli, veikt apmācības, es te varētu palagu sarakstīt ar darbībām, kas bija/ir papildus jāveic, lai mēs vispār varētu sākt masveidā uzņemt COVID,-19 pacientus.

Mēs tam nebijām gatavi marta vidū. Tagad gandrīz esam. Ja nebūtu karantīnas, mūsu veselības sistēma būtu pārslogota un jau būtu simtiem līķu.

Valdības norādījumus ir jāpilda un tam visam ir iemesli.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:32, pirms 4 gadiem
----Jo ilgāk velkam, jo mazāk nāves no COVID-19, jo lielākā pakaļā ekonomika.----
Šitam gan es piekrītu! Tieši tāpēc vajag "ilgāk" nomainīt pret "ātrāk", "mazāk" pret iespējams "vairāk" un "lielāku pakaļu" attiecīgi pret iespējami mazāku!

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:36, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Tā vienkārši - nāve . Ja pašam neviens tuvs nenoliek karoti vai pats tad tā var runāt. Padomā cik tūkstošiem ģimeņu lieli pārdzīvojumi, dēļ šita pida**šā vīrusa. Tā pat nav palikšana bez darba vai naudas, tā ir dzīvība loh!
Dzīvībai kā tādai ir vērtība tikai un vienīgi mijiedarbībā ar tādiem faktoriem, kā veselība, prieks, laime, labklājība un t.t., bez šiem faktoriem viņa no dzīvības pārvēršas par nožēlojamu ekzistenci

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:38, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Tā vienkārši - nāve . Ja pašam neviens tuvs nenoliek karoti vai pats tad tā var runāt. Padomā cik tūkstošiem ģimeņu lieli pārdzīvojumi, dēļ šita pida**šā vīrusa. Tā pat nav palikšana bez darba vai naudas, tā ir dzīvība loh!
Par sevi es tak runāju, ESMU GATAVS RISKAM!

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:40, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Par sevi es tak runāju, ESMU GATAVS RISKAM!
tak brauc pie belariem, ko tupī Francijā?

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tak brauc pie belariem, ko tupī Francijā?
Kas mani tagad kaut kur laidīs?

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:44, pirms 4 gadiem
es ceru ka šis rižais panks nozudīs no skatuves un dzīves beigas piedzīvos nemitīgās tiesvedībās (tepat Latvijā viens arī tāds mums ir)..varbūt pat in jail..vēlu veiksmi Baidenam

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:44, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kas mani tagad kaut kur laidīs?
nočipoja jau?

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:45, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Latvijā šis process ir nobremzēts ļoti efektīvi un esam starp vadošajām pasaules valstīm. Citur tā nav. Tas it kā ir lieliski, bet visdrīzāk groži būs drusku jālaiž vaļā pakāpeniski. Domāju, ka tiks vērtas vaļā skolas. Iespējams, ka slūžveida principā - vaļā kādu noteiktu laika posmu un pēc tam atkal ciet, vērojot slimības dinamiku. Tas ir viens variants.

Otrs - dzīve normālās sliedēs nebūs dažu mēnešu laikā jebkurā gadījumā. Kad piedāvājums no tirgus puses būs nobalansējies ar pieprasījumu, būs obligātas sejas maskas publiskās vietās un visa šitā distancēšanās šņaga turpināsies, jā, vēl vismaz gadu, ja man jāprognozē.

Masu pasākumi, koncerti, sports diez vai tiks atsākti tik ātri.

Jo ātrāk tas tiks atsākts, jo straujākai slimības izplatībai jābūt. Tā ir nesaraujama savstarpēja likumsakarība.

Jo ilgāk velkam, jo mazāk nāves no COVID-19, jo lielākā pakaļā ekonomika.

Te ir daudzi mainīgie un nākotni neviens nezina, bet skaidrs viens gan ir - Tramps drausmīgi dirsh
Saproti, mēs kā valsts neesam tik bagāti, lai ilgstoši varētu izolēties.
Arī pēc pus gada atsākot ikdienas dzīvi, pastāv risks, ka var būt saslimušo pieplūdums.
Un saslimušie katru dienu ir arī mums sēžot karantīnā.
Nezinu, man šī situācija nepatīk no abām pusēm.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:47, pirms 4 gadiem
Murgs. Līdz šim Machimol visu precīzi paredzējis. Nopietni ieklausos tikai Machimol un Uga Dumpja tvitera izteikumos.

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:47, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Tā vienkārši - nāve . Ja pašam neviens tuvs nenoliek karoti vai pats tad tā var runāt. Padomā cik tūkstošiem ģimeņu lieli pārdzīvojumi, dēļ šita pida**šā vīrusa. Tā pat nav palikšana bez darba vai naudas, tā ir dzīvība loh!
Vai izskatās, ka no viņa visi mirst? Nu taču apskaties katru nāves gadijumu atsevišķi, kāds ir vecums utt.

  -4 [+] [-]

, 2020-04-05 10:51, pirms 4 gadiem
Rižā pērtiķa dēļ ASV profukaļi īsto brīdi, kad vajadzēja sākt rīkoties. Tagad ASV iedzīvotāji šī orangutāna rīcības sekas izjūt uz pilnu klapi.

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:55, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nočipoja jau?
Te tak ārā no miesta nevar izbraukt bez īpašas atļaujas, visapkārt žandarmi doķus pārbauda, spravkas prasa Labi ka vēl pašā miestā ir pusļīdz mierīgi, jo te nav smago inficēto un mirušo, citviet ir gana trakāk

  +2 [+] [-]

, 2020-04-05 10:57, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Saproti, mēs kā valsts neesam tik bagāti, lai ilgstoši varētu izolēties.
Arī pēc pus gada atsākot ikdienas dzīvi, pastāv risks, ka var būt saslimušo pieplūdums.
Un saslimušie katru dienu ir arī mums sēžot karantīnā.
Nezinu, man šī situācija nepatīk no abām pusēm.
Es visu saprotu, bet ir jāsaprot, ka nav N E V I E N A risinājuma. Nevienam nav burvju atslēdziņu, ir tikai slikti risinājumi un pavisam slikti.

Jo vairāk ir laiks novērtēt situāciju un sagatavoties, jo lielāka iespēja veikt mazāk sliktu risinājumu, skatoties uz citu valstu piemēriem, utml.

Tas valstij būs jārisina ar daudzmiljardu obligāciju izdošanu un uz valsts parāda rēķina. Domāju, ka neliels ikmēneša pabalsts visiem būs neizbēgams.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:57, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Te tak ārā no miesta nevar izbraukt bez īpašas atļaujas, visapkārt žandarmi doķus pārbauda, spravkas prasa Labi ka vēl pašā miestā ir pusļīdz mierīgi, jo te nav smago inficēto un mirušo, citviet ir gana trakāk
noperc bileti uz Minsku un tā būs tev spravka. tirsējs .

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 11:03, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Es visu saprotu, bet ir jāsaprot, ka nav N E V I E N A risinājuma. Nevienam nav burvju atslēdziņu, ir tikai slikti risinājumi un pavisam slikti.

Jo vairāk ir laiks novērtēt situāciju un sagatavoties, jo lielāka iespēja veikt mazāk sliktu risinājumu, skatoties uz citu valstu piemēriem, utml.

Tas valstij būs jārisina ar daudzmiljardu obligāciju izdošanu un uz valsts parāda rēķina. Domāju, ka neliels ikmēneša pabalsts visiem būs neizbēgams.
Vispār jau ASV drošības dienesti jau 2017. gadā rižā pērtiķa administrācijai lielā ziņojumā uzrakstīja, ka ASV absolūti nav gatava ārkārtas situācijām, kuras var izraisīt slimības pandēmija. Nav ne individuālie, ne masveida aizsardzības līdzekļu (medikamentu, individuālie elpošanas aparāti utt.), ne arī rīcības plāna kā šādās situācijās jārīkojas administratīvām iestādēm un sabiedrībai.
Rižā pērtiķa administrācijas rīcība pēc šī ziņojuma saņemšanas-nulle!

     [+] [-]

, 2020-04-05 11:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: noperc bileti uz Minsku un tā būs tev spravka. tirsējs .
Gudrinieks atradies Visu savu īpašumu (villa ar 5 sotkām, 3 autiņi, mēbeles, šmotkas un t.t.) arī teleportēšu? Pat ja dotos bešā, ar vienu rjukzaku bez bagāžas, tāpat nekur netiktu, jo celi uz lidoostam ir slēgti, Autobusi nekursē! Kā jau rakstīju, pamest savu dzivesvietu drīkst ārkārtas gadījumos (darbs, administratīvie komandējumi, slimnīca, nespējīgo transportēšana un t.t.), viesošanās pie Batjkas šajā sarakstā netiek minēts

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 11:08, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Es visu saprotu, bet ir jāsaprot, ka nav N E V I E N A risinājuma. Nevienam nav burvju atslēdziņu, ir tikai slikti risinājumi un pavisam slikti.

Jo vairāk ir laiks novērtēt situāciju un sagatavoties, jo lielāka iespēja veikt mazāk sliktu risinājumu, skatoties uz citu valstu piemēriem, utml.

Tas valstij būs jārisina ar daudzmiljardu obligāciju izdošanu un uz valsts parāda rēķina. Domāju, ka neliels ikmēneša pabalsts visiem būs neizbēgams.
Protams, ka nav viena risinājuma, bet kādam jau arī tas parāds būs jāatdod.
Jau tagad daudz kas bankrotē un daudzi no darba tiek atlaisti.
Nu drūmi no visām pusēm.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 11:12, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Gudrinieks atradies Visu savu īpašumu (villa ar 5 sotkām, 3 autiņi, mēbeles, šmotkas un t.t.) arī teleportēšu? Pat ja dotos bešā, ar vienu rjukzaku bez bagāžas, tāpat nekur netiktu, jo celi uz lidoostam ir slēgti, Autobusi nekursē! Kā jau rakstīju, pamest savu dzivesvietu drīkst ārkārtas gadījumos (darbs, administratīvie komandējumi, slimnīca, nespējīgo transportēšana un t.t.), viesošanās pie Batjkas šajā sarakstā netiek minēts
ah tu divosīgā gnīda! visai vāvuļoji par baigo dzīvošanu saskaņā ar dabu, dzērienim no kaut kādām sēnēm un tādu huiņu, izsmēj tos kam ir auto. un redz, kad ir iespēja braukt uz vienīgo brīvo valsti un piepildīt savus sapņus, rakt kartoškas un tempt samagonu - viss pēc tava koncepta, tad tu tomēr esi īsts pindoss kas ar pietirstām biksēm baidās par saviem 3 vāģiem un māju.
Ir viegli prasīt no citiem, ne? bet kā pašam jārāda piemērs, tad sausais atlikums ir piesmirdēts internets ar lozungiem

  -3 [+] [-]

, 2020-04-05 11:15, pirms 4 gadiem
Neesmu pētijis Zviedrijas piemēru, bet cik saprotu, tad viņi dzīvo ikdienas dzīvi, arī mācības atļautas klātienē, un situācija nav sliktāka kā mums.
1 2 3 94 komentāri