Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Capitals" zaudē arī otro spēli sērijā

Andrejs Siliņš

"Capitals" zaudē arī otro spēli sērijā
Vincents Lekavaljē saņem komandas biedru apsveikumus pēc lieliski aizvadītās spēles
Foto: AFP/Scanpix

Pie otrā zaudējuma divās spēlēs Stenlija kausa izcīņas otrajā kārtā aizvadītajā naktī tika latviešu trenera Artūra Irbes pārstāvētā Nacionālās Hokeja līgas (NHL) vienība Vašingtonas "Capitals", kas šoreiz ar rezultātu 2:3 papildlaikā atzina Tampabejas "Lightning" pārākumu. Līdzīgs liktenis arī Detroitas "Red Wings", kas ar 1:2 piekāpās Sanhosē "Sharks".

"Lightning" turpināja spēlēt lieliski mazākumos, šajā mačā neļaujot vašingtoniešiem izmantot nevienu no sešiem vairākumiem, bet visā sērijā "Capitals" vairākuma realizācijas bilance kļuvusi 0-11. Tampabeja šosezon Stenlija kausa izcīņā, neielaižot vārtus, izturējusi 45 no 46 mazākumiem. Turpretī paši vairākumā iemeta vārtus kā pirmajā, tā arī otrajā spēlē Vašingtonā. Šoreiz vairākums tika izmantots, lai atklātu spēles rezultātu - minūti pirms pirmās trešdaļas beigām to paveica Vincents Lekavaljē.

Mājiniece divkārt spēja panākt izlīdzinājumus, pēdējo reizi minūti un astoņas sekundes pirms mača beigām, kad to paveica Alekss Ovečkins (2:2), bet "Lightning" kapteinis Lekavaljē septītajā pagarinājuma minūtē guva savus otros un komandas uzvaras vārtus - 3:2. Līdz ar to pēc diviem mačiem Vašingtonā rezultāts kļuvis 2-0 "Lightning" labā. Uzvarētāju vārtos teicami darbojās Dveins Rolosons - 41 gadu vecais vārtsargs atvairīja 35 no 37 metieniem, kļūstot par spēles trešo zvaigzni.

Citā mačā Sanhosē vietējā "Sharks" ar rezultātu 2:1 apspēlēja Detroitas "Red Wings", sērijā panākot jau 2-0. Somu vārtsargs Anti Nīmi atvairīja 33 no 34 metieniem, kļūstot par spilgtāko mača zvaigzni.

     [+] [-]

, 2011-05-02 14:07, pirms 13 gadiem
Marka1111 rakstīja: Domāju ka pietiks, viņš šobrīd ir fantastiskā formā un rāda savu labāko hokeju šosezon. Turklāt ir iemesls censties, lai mēģinātu izsist kaut vai no Tampas un Aizermena līgumu uz vēl kādu gadu.
Mani tikai drusku uztrauc tas, ka 3. un 4. spēle Tampai ir bez dienas pārtraukuma.Jācer, ka paspēs atjaunoties dažu stundu laikā.
41 gadu vecumā šitā kapāt ir jāmāk.Kā jau profesionālis, savu lietu pieprot.

     [+] [-]

, 2011-05-02 14:14, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Būs jāsāk arī apsvērt iespējamais Bruins-Lightning duelis,kas varētu būt interesants-divi labi vārsargi un divas komandas kas var samest daudz golus! Lightning tomēr nav mazie habs,kurus var pabīdīt malā
kaut ko apsvērt ir stipri pāragri. Viena uzvara un Caps ir atpakaļ sērijā. B's - Flyers - vispār nekas nav skaidrs.
Labākās komes spēj atgriezties sērijā pat pēc dažām kļūdām un zaudētām spēlēm.

     [+] [-]

, 2011-05-02 14:16, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Par pirmo rindkopu - nu tad centies pierast! Tā kā esmu par Tampu, tad man tas principā ir diezgan vienalga.
Par iespējamiem dueļiem spriedīsim pēc sērijas beigām.Atklāti sakot, man labāk patiktu duelis Tampa -Filadelfija...
Visā visumā ņemot, hokejs ir interesants.
Jau esmu pieradis Ja nepatīk drāma un nervu spēles,tad citiem iesaku fanot par kādu stabilāku/nosvērtāku komandu

     [+] [-]

, 2011-05-02 14:20, pirms 13 gadiem
flyer rakstīja: kaut ko apsvērt ir stipri pāragri. Viena uzvara un Caps ir atpakaļ sērijā. B's - Flyers - vispār nekas nav skaidrs.
Labākās komes spēj atgriezties sērijā pat pēc dažām kļūdām un zaudētām spēlēm.
Taisnība, jā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 14:28, pirms 13 gadiem
fans366 rakstīja: Tampa ir pārāka tajos elementos, kas izšķir play off sēriju iznākumu - vārtusarga darbība, spēle nevienādos sastāvos, komandas disciplīna. Tampa vārti OT vispār bija pilņigs Capitals aizsardzības nonsenss. Kā tā var spēlēt OT, savā laukumā, esot sērijā zaudētājos....
Capitals veiksme bija Ovečkina vārti pamatlaika beigās, lai gan kopumā Tampas aizsargi diezgan veiksmīgi tika galā ar krievu zvaigzni.
Ja Rolosons spēs izturēt saspringto spēļu grafiku, Capitals ar šādu spēli būs grūti ko atgūt.
Tieši tā, pilnīgi piekrītu.

Kāpēc par sarkanbārdaiņiem neviens neko neraksta ??Starp citu, bija baigi interesantā spēle !

     [+] [-]

, 2011-05-02 14:31, pirms 13 gadiem
Tampa velas atrkartot taalo 2004. gadu =]

     [+] [-]

, 2011-05-02 14:39, pirms 13 gadiem
fans366 rakstīja: Tampa ir pārāka tajos elementos, kas izšķir play off sēriju iznākumu - vārtusarga darbība, spēle nevienādos sastāvos, komandas disciplīna. Tampa vārti OT vispār bija pilņigs Capitals aizsardzības nonsenss. Kā tā var spēlēt OT, savā laukumā, esot sērijā zaudētājos....
Capitals veiksme bija Ovečkina vārti pamatlaika beigās, lai gan kopumā Tampas aizsargi diezgan veiksmīgi tika galā ar krievu zvaigzni.
Ja Rolosons spēs izturēt saspringto spēļu grafiku, Capitals ar šādu spēli būs grūti ko atgūt.

Labi,labi..tad kad Capitals uzvar,tad visi klusē,bet kā zaudējums- tā uzreiz kritiķu armāda uzrodas un liek vienos vārtos-tas slikti un tas nepatīk..vārdsakot visas skabargas sameklēs.

     [+] [-]

, 2011-05-02 15:03, pirms 13 gadiem
Krievu komentētāji vakar spēlē pret slovēniju teica ka krievu izlases snieguma uzlabojumus, vadība esot solījusi pēc nedēļas.. tagad var nojaust par ko viņi runāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-02 15:07, pirms 13 gadiem
Es nojaušu ,ka capitals un red wings atspēlēsies .

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 15:16, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Labi,labi..tad kad Capitals uzvar,tad visi klusē,bet kā zaudējums- tā uzreiz kritiķu armāda uzrodas un liek vienos vārtos-tas slikti un tas nepatīk..vārdsakot visas skabargas sameklēs.
Tagad Tu zini kā es jūtos, kad tas pats notiek pēc pingvīnu zaudējumiem

Bet St. Louis dažās bildēs tiešām izskatās pēc bērna uz pārējo fona
';

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 15:29, pirms 13 gadiem
Ar vien interesantāka kļūst 2.kārta. Detroita ir ierūsējusi, bet SJS ir tuvāk tam, lai visiem skeptiķiem pierādītu, ka tā ir PO komanda. Komanda ir mainījusies, tātad ir mainījies arī komandas "raksturs" un jaunie spēlētāji ir tie, kas atdzen "ļauno garu - PO izkrišanu". Arī komanda gūst pārliecību, kā rezultātā tiek sasniegts pozitīvs rezultāts. Nākamās spēles Detroitā parādīs, cik nopietnas SJS vēlmes iegūt Stenlija kausu.

Vašingtonas fani ir tik pat prasīgi, kā Monreālas fani. No komandas gaida tikai uzvaras un neko vairāk. Kad nepieciešams rezultāts, estētiskumam nav vietas, tā kļūst "smagnēja". Tampai nav viena vienīga mērķa - iegūt kausu, bet gan pakāpeniski, soli pēc soļa, iet tam pretī. Rollijs ir labs, bet tuvākajā laikā arī viņa vietā ir jāmeklē līdzvērtīgs vārtsargs.
Caps ir jāliek pretī uzbrukums, aizsardzība ir parocīga tieši Tampai. Ar tādu uzbrukuma spēlētājiem kā Ovi, Sjominu, Bakstrēmu un pārējiem, ir jāizmanto savi trumpji, jo Rollijs kaut gan ir labs, bet tomēr cilvēks, un cilvēks arī kļūdās. Ja visu laiku spiest uz aizsardzību, mest daudz pa vārtiem, presingot un "veidot karuseļus" pie Rolosona vārtiem, pozitīvu rezultātu nenāksies ilgi gaidīt. Nešaubos par to, ka Caps Tampai tomēr parādīs, kur vēži ziemo, jo Caps vēl savu pēdējo vārdu vēl nav izteicis.

     [+] [-]

, 2011-05-02 15:41, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Tagad Tu zini kā es jūtos, kad tas pats notiek pēc pingvīnu zaudējumiem

Bet St. Louis dažās bildēs tiešām izskatās pēc bērna uz pārējo fona
Bilde laba jā Starp citu, ja Tu vēl neesi redzējusi Sporta Avīze+ interviju ar Astašenko,tad iesaku noskatīties!!-šis pats mazais nazītis Senluī bija ar mūsu Kasparu dēļ botām saplēsušies
"Losing sucks" -Bylsma. Nevar nepiekrist
Tu ta vari tagad vairs īpaši neiespringt a man kā kārtīgam fanam gan vēl jāpasvīst Vienīgais labums,ja caps zaudē, tad man paliek vairāk laika lai normāli izgulētos un sagatavotos uz sesijas laiku
Man šopavasar arī jauna aizraušanās ar ielas hoķi Ja Rīgā būtu tāds inline hockey laukums kā Olainē tad dragātu katru dienu

     [+] [-]

, 2011-05-02 15:51, pirms 13 gadiem
Gnash rakstīja: Ar vien interesantāka kļūst 2.kārta. Detroita ir ierūsējusi, bet SJS ir tuvāk tam, lai visiem skeptiķiem pierādītu, ka tā ir PO komanda. Komanda ir mainījusies, tātad ir mainījies arī komandas "raksturs" un jaunie spēlētāji ir tie, kas atdzen "ļauno garu - PO izkrišanu". Arī komanda gūst pārliecību, kā rezultātā tiek sasniegts pozitīvs rezultāts. Nākamās spēles Detroitā parādīs, cik nopietnas SJS vēlmes iegūt Stenlija kausu.

Vašingtonas fani ir tik pat prasīgi, kā Monreālas fani. No komandas gaida tikai uzvaras un neko vairāk. Kad nepieciešams rezultāts, estētiskumam nav vietas, tā kļūst "smagnēja". Tampai nav viena vienīga mērķa - iegūt kausu, bet gan pakāpeniski, soli pēc soļa, iet tam pretī. Rollijs ir labs, bet tuvākajā laikā arī viņa vietā ir jāmeklē līdzvērtīgs vārtsargs.
Caps ir jāliek pretī uzbrukums, aizsardzība ir parocīga tieši Tampai. Ar tādu uzbrukuma spēlētājiem kā Ovi, Sjominu, Bakstrēmu un pārējiem, ir jāizmanto savi trumpji, jo Rollijs kaut gan ir labs, bet tomēr cilvēks, un cilvēks arī kļūdās. Ja visu laiku spiest uz aizsardzību, mest daudz pa vārtiem, presingot un "veidot karuseļus" pie Rolosona vārtiem, pozitīvu rezultātu nenāksies ilgi gaidīt. Nešaubos par to, ka Caps Tampai tomēr parādīs, kur vēži ziemo, jo Caps vēl savu pēdējo vārdu vēl nav izteicis.
Lūk šādi komentāri man simpatizē- nevis tikai vienos vārtos. Un par to fanu prasīgumu es Tev pilnīgi piekrītu

     [+] [-]

, 2011-05-02 15:59, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Bilde laba jā Starp citu, ja Tu vēl neesi redzējusi Sporta Avīze+ interviju ar Astašenko,tad iesaku noskatīties!!-šis pats mazais nazītis Senluī bija ar mūsu Kasparu dēļ botām saplēsušies
"Losing sucks" -Bylsma. Nevar nepiekrist
Tu ta vari tagad vairs īpaši neiespringt a man kā kārtīgam fanam gan vēl jāpasvīst Vienīgais labums,ja caps zaudē, tad man paliek vairāk laika lai normāli izgulētos un sagatavotos uz sesijas laiku
Man šopavasar arī jauna aizraušanās ar ielas hoķi Ja Rīgā būtu tāds inline hockey laukums kā Olainē tad dragātu katru dienu
Neesmu redzējusi nevienu SA+ interviju, nav naudas
Jā, es tagad jūtos daudz labāk, kad man vairs sirds nedauzās kā traka verot vaļā NHL mājaslapu, guļu labāk, bet tagad čempis iet un tur tas stress ir tāds pats, ja ne lielāks, tā kā būtībā līdz LV izlases pēdējai spēlei čempī man miera tāpat nebūs

     [+] [-]

, 2011-05-02 16:13, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Neesmu redzējusi nevienu SA+ interviju, nav naudas
Jā, es tagad jūtos daudz labāk, kad man vairs sirds nedauzās kā traka verot vaļā NHL mājaslapu, guļu labāk, bet tagad čempis iet un tur tas stress ir tāds pats, ja ne lielāks, tā kā būtībā līdz LV izlases pēdējai spēlei čempī man miera tāpat nebūs
Nuuuuuuuuu, tad Tu daudz laid garām-tur ir ļoti daudz labu interviju ar mūsu sportistiem. Ja nav naudas/negribās tērēties, tad taču vari izmantot Betsafe.com Patiesā viedokļa spēles iespēju nopelnīt to abonementu uz mēnesi bez maksas>>>>paskaties sportacentrs.com lapas augšējā labajā stūrī tur kur tas mazais lodziņš ar cipariem>>tur visi noteikumi aprakstīti>>nekas nav jāmaksā/jāiemaksā-tikai jāprognozē Martā ar NHL spēļu prognozēm vien sev ~30Ls betsafe kontā nopelnīju

     [+] [-]

, 2011-05-02 16:21, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Nuuuuuuuuu, tad Tu daudz laid garām-tur ir ļoti daudz labu interviju ar mūsu sportistiem. Ja nav naudas/negribās tērēties, tad taču vari izmantot Betsafe.com Patiesā viedokļa spēles iespēju nopelnīt to abonementu uz mēnesi bez maksas>>>>paskaties sportacentrs.com lapas augšējā labajā stūrī tur kur tas mazais lodziņš ar cipariem>>tur visi noteikumi aprakstīti>>nekas nav jāmaksā/jāiemaksā-tikai jāprognozē Martā ar NHL spēļu prognozēm vien sev ~30Ls betsafe kontā nopelnīju
Ai, nē. Tādas prognožu spēles galīgi nav priekš manis. Līdz šim esmu iztikusi bez SA+, gan jau iztikšu arī turpmāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 16:35, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ai, nē. Tādas prognožu spēles galīgi nav priekš manis. Līdz šim esmu iztikusi bez SA+, gan jau iztikšu arī turpmāk
šobrīd man tas abonements ir beidzies,bet ja maija beigās atkal būs,tad es Tev labprāt caur savu kontu ļautu noskatīties Tiešām ir vērts,jo ļoti daudz pamācošu dzīvesstāstu!! +laba humora deva

     [+] [-]

, 2011-05-02 16:37, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: šobrīd man tas abonements ir beidzies,bet ja maija beigās atkal būs,tad es Tev labprāt caur savu kontu ļautu noskatīties Tiešām ir vērts,jo ļoti daudz pamācošu dzīvesstāstu!! +laba humora deva
Nu tad jau redzēs, bet paldies par piedāvājumu.

     [+] [-]

, 2011-05-02 16:43, pirms 13 gadiem
Gnash rakstīja: Ar vien interesantāka kļūst 2.kārta. Detroita ir ierūsējusi, bet SJS ir tuvāk tam, lai visiem skeptiķiem pierādītu, ka tā ir PO komanda. Komanda ir mainījusies, tātad ir mainījies arī komandas "raksturs" un jaunie spēlētāji ir tie, kas atdzen "ļauno garu - PO izkrišanu". Arī komanda gūst pārliecību, kā rezultātā tiek sasniegts pozitīvs rezultāts. Nākamās spēles Detroitā parādīs, cik nopietnas SJS vēlmes iegūt Stenlija kausu.

Vašingtonas fani ir tik pat prasīgi, kā Monreālas fani. No komandas gaida tikai uzvaras un neko vairāk. Kad nepieciešams rezultāts, estētiskumam nav vietas, tā kļūst "smagnēja". Tampai nav viena vienīga mērķa - iegūt kausu, bet gan pakāpeniski, soli pēc soļa, iet tam pretī. Rollijs ir labs, bet tuvākajā laikā arī viņa vietā ir jāmeklē līdzvērtīgs vārtsargs.
Caps ir jāliek pretī uzbrukums, aizsardzība ir parocīga tieši Tampai. Ar tādu uzbrukuma spēlētājiem kā Ovi, Sjominu, Bakstrēmu un pārējiem, ir jāizmanto savi trumpji, jo Rollijs kaut gan ir labs, bet tomēr cilvēks, un cilvēks arī kļūdās. Ja visu laiku spiest uz aizsardzību, mest daudz pa vārtiem, presingot un "veidot karuseļus" pie Rolosona vārtiem, pozitīvu rezultātu nenāksies ilgi gaidīt. Nešaubos par to, ka Caps Tampai tomēr parādīs, kur vēži ziemo, jo Caps vēl savu pēdējo vārdu vēl nav izteicis.
Par pirmo rindkopu Tev piekrītu.Sanhosē beidzot varētu sasniegt kko vairāk.Būtu iepriecināts, ja viņi tiktu, nu , vismaz līdz finālam.
Par Wašingtonu.Nu tagad jau ir pilnīgi skaidrs, ka viņi masēs un presēs cik tik vien var.Ūdens taču smeļas mutē.Redzot Leonsisa fizionomiju spēles laikā, ir pilnīgi skaidrs, ka , ja gadījumā kārtējo reizi Wašingtonai nekas nesanāks, , viņš pusi komandas ar Makfī un Budro priekšgalā patrieks ar s....dainkoku.
Wašingtonas publika var prasīt visu , kas ienāk prātā.Pirms PO sākuma es teicu, ka WSH izredzes izcīnīt SC vērtējamas kā 1:16, - nu tagad jau 1:8, ne vairāk.Uz Avečkinu, Sjominu un Bekstrēmu gan es neliktu, izņemot Aitu, pārējie savu "efektivitāti " jau pierādīja pērn sērijā ar Monreālu.Ja WSH kko grib, lielāks akcents jāliek uz otrā plāna aktieriem, - Knubls, Laihs, tagad nu jau arī Arnots, ir pietiekami pieredzējuši.
Bet Tampa arī nav muļķi, TĀPAT VIEN viņi neatdosies, arī sols viņiem ir tikpat garš, ja ne vēl garāks un komandas līderi pat pieredzējušāki.
Tagad , kad komandā ir nokārtojušās juridiskās attiecības, jauns GM, jauns treneris, domāju, ka viņi cer sasniegt daudz.Arī arēna tiks remontēta un labiekārtota, tāpēc nedomāju, ka viņu fani ir mazāk prasīgi.Jāsaka, ka no visām t.s. "sunbelt " komandām patīkams izņēmums.
Skaidrs, ka Rolosons nav ilgtermiņa risinājums.Yzs ņēma viņu tāpēc, ka tandēms Smits -Elllis sevi neapliecināja.Neatkarīgi no tā kā beigsies sērija, var uzskatīt, ka Yzs nav kļūdījies.

Jā, Caps savu vārdu vēl teiks, par to nav ko šaubīties.Nelaime tikai tā, ka viņiem atlikušas vien tikai 5 spēles, no kurām zaudēt atļauties viņi var tikai vienā...

     [+] [-]

, 2011-05-02 17:51, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Par pirmo rindkopu Tev piekrītu.Sanhosē beidzot varētu sasniegt kko vairāk.Būtu iepriecināts, ja viņi tiktu, nu , vismaz līdz finālam.
Par Wašingtonu.Nu tagad jau ir pilnīgi skaidrs, ka viņi masēs un presēs cik tik vien var.Ūdens taču smeļas mutē.Redzot Leonsisa fizionomiju spēles laikā, ir pilnīgi skaidrs, ka , ja gadījumā kārtējo reizi Wašingtonai nekas nesanāks, , viņš pusi komandas ar Makfī un Budro priekšgalā patrieks ar s....dainkoku.
Wašingtonas publika var prasīt visu , kas ienāk prātā.Pirms PO sākuma es teicu, ka WSH izredzes izcīnīt SC vērtējamas kā 1:16, - nu tagad jau 1:8, ne vairāk.Uz Avečkinu, Sjominu un Bekstrēmu gan es neliktu, izņemot Aitu, pārējie savu "efektivitāti " jau pierādīja pērn sērijā ar Monreālu.Ja WSH kko grib, lielāks akcents jāliek uz otrā plāna aktieriem, - Knubls, Laihs, tagad nu jau arī Arnots, ir pietiekami pieredzējuši.
Bet Tampa arī nav muļķi, TĀPAT VIEN viņi neatdosies, arī sols viņiem ir tikpat garš, ja ne vēl garāks un komandas līderi pat pieredzējušāki.
Tagad , kad komandā ir nokārtojušās juridiskās attiecības, jauns GM, jauns treneris, domāju, ka viņi cer sasniegt daudz.Arī arēna tiks remontēta un labiekārtota, tāpēc nedomāju, ka viņu fani ir mazāk prasīgi.Jāsaka, ka no visām t.s. "sunbelt " komandām patīkams izņēmums.
Skaidrs, ka Rolosons nav ilgtermiņa risinājums.Yzs ņēma viņu tāpēc, ka tandēms Smits -Elllis sevi neapliecināja.Neatkarīgi no tā kā beigsies sērija, var uzskatīt, ka Yzs nav kļūdījies.

Jā, Caps savu vārdu vēl teiks, par to nav ko šaubīties.Nelaime tikai tā, ka viņiem atlikušas vien tikai 5 spēles, no kurām zaudēt atļauties viņi var tikai vienā...
Es nedomāju, ka Leonsis gluži ir tāds,kurš plēš matus par katru zaudējumu un pēc šīs neveiksmīgās sezonas visus pasūtīs vai pieņems kādus ļoti radikālus mērus (vienīgais Budro varētu palikt uz jautājuma ja Caps tagad izkrīt otrajā raundā)...Viņam jau tāpat pietiek rūpju gan ar hoķi, basketbolu (Wizards,Mystics) un arī ārpus sporta saistītos biznesos. Vispār Capitals franšīzei ir nolikts plāns 10 gadu laikā uzbūvēt komandu kas var iegūt Kausu un Leonsis ir rakstījis savā blogā ka šis vēl nav TAS gads kad zaudējums playoffos tiks uzskatīts par totālu neveiksmi. Turklāt, tas kas JAU ir izdarīts ar Capitals zīmolu un komandu ir milzīgs sasniegums-gan biznesā,gan sportā. Paskaties, caps taču pirms Aitas bija tādi līgas pastarīši kā Islanders (starp citu, isles arī ir daudz pozitīvas iezīmes un gaidu ko viņi rādīs nākamsezon).

     [+] [-]

, 2011-05-02 18:27, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Es nedomāju, ka Leonsis gluži ir tāds,kurš plēš matus par katru zaudējumu un pēc šīs neveiksmīgās sezonas visus pasūtīs vai pieņems kādus ļoti radikālus mērus (vienīgais Budro varētu palikt uz jautājuma ja Caps tagad izkrīt otrajā raundā)...Viņam jau tāpat pietiek rūpju gan ar hoķi, basketbolu (Wizards,Mystics) un arī ārpus sporta saistītos biznesos. Vispār Capitals franšīzei ir nolikts plāns 10 gadu laikā uzbūvēt komandu kas var iegūt Kausu un Leonsis ir rakstījis savā blogā ka šis vēl nav TAS gads kad zaudējums playoffos tiks uzskatīts par totālu neveiksmi. Turklāt, tas kas JAU ir izdarīts ar Capitals zīmolu un komandu ir milzīgs sasniegums-gan biznesā,gan sportā. Paskaties, caps taču pirms Aitas bija tādi līgas pastarīši kā Islanders (starp citu, isles arī ir daudz pozitīvas iezīmes un gaidu ko viņi rādīs nākamsezon).
Iespējams, ka Tev taisnība, neesmu nekāds WSH speciālists, lai strīdētos.Zinu tikai to, ka TL veltīja ļoooti bargu kritiku komandai pēc izstāšanās no cīņas pērn.
Nezinu kā NBA, bet ar Capitals franšīzi pēdējos 5-6 gados tik tiešām ir izdarīts ļoti daudz.Entie konsekutīvie sellouti jau vien ir ko vērts.

     [+] [-]

, 2011-05-03 16:55, pirms 13 gadiem
Kaut ka Washingtonai neparak veicas serija