Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Autors: Valdis Bērziņš

Skrastiņam un "Stars" vēl viena neveiksmīga spēle

Skrastiņam un "Stars" vēl viena neveiksmīga spēle
Kārlis Skrastiņš
Foto: AP/Scanpix

Latvijas aizsarga Kārļa Skrastiņa pārstāvētā Nacionālās Hokeja līgas (NHL) komanda Dalasas ''Stars'' piedzīvojusi neveiksmi izbraukumā pret Detroitas ''Red Wings'' – 1:4. Skrastiņam negatīvs lietderības koeficients -2.

Piektdienas spēlē pret Fīniksu Kārlis tika pie apbrīnojama -4, aizvadītajā naktī pret Detroitu Skrastiņam -2. Spēles pirmajā periodā abus vārtus guva ''Stars'' hokejisti, bet periods noslēdzās 1:1. Vispirms 14. minūtē ''Red Wings'' izvirzījās vadībā pēc tam, kad ripa ielidoja vārtos, atsitusies pret Tomasa Delija slidu, bet Dalasa izlīdzinājumu panāca 15 sekundes pirms perioda beigām, kad izcēlās Brendens Morovs. Mača turpinājumā vārtus guva tikai ''Red Wings''. Otrajā periodā ''Stars'' divreiz nenosedza vārtu priekšu, un ''sarkano spārnu'' labā izcēlās Darens Helms un Daniels Klīrijs, pirms pēdējās trešdaļas nodrošinot mājiniekiem divu vārtu pārsvaru. Pēdējā perioda sākumā Tods Bertuci pielika punktu – 4:1.

Skrastiņam bez jau pieminētā -2 nospēlētajās 18 minūtēs un 22 sekundēs divas soda minūtes, viens metiens pa pretinieku vārtiem, divi bloķēti metieni un viens spēka paņēmiens.

''Stars'' rietumu konferencē ieņem 8. vietu, par vienu punktu apsteidzot šīs nakts pretiniekus ''Red Wings''. Nākamais mačs Dalasai būs naktī uz piektdienu savā laukumā pret Anaheimas ''Ducks''.

No citām spēlēm jāatzīmē Pitsburgas ''Penguins'' uzvara Ņujorkā pret ''Rangers'' – 5:2. Stenlija kausa ieguvēju sastāvā ar karjeras pirmo hat trick izcēlās Maiks Raps. Vēl viens hat trick tika fiksēts Kolumbusas ''Blue Jackets'' un Sentluisas ''Blues'' spēlē. Trīs vārtus uzvarētāju labā guva R. Dž. Ambergers. Uzvara arī Vašingtonas ''Capitals'' – 3:2 viesos pret Karolīnas ''Hurricanes''. Jāpiebilst, ka ''Capitals'' uzbrukuma līderis Aleksandrs Ovečkins pirmā perioda otrajā pusē pameta laukumu ar ceļgala savainojumu. Pagaidām nav zināms, cik ilgi un vai vispār viņš nevarēs palīdzēt savai komandai.

NHL regulārā sezona, 1. decembris

SpēleRez.
Hurricanes – Capitals2:3
Rangers – Penguins2:5
Maple Leafs – Sabres0:3
Red Wings – Stars4:1
Thrashers – Panthers4:3
Blue Jackets – Blues5:2
Lightning – Avalanche0:3
Predators – Flames0:5

Izmantotie resursi:
nhl.com


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 08:07, pirms 14 gadiem
Ovi norāva traumu? Atkal?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 08:21, pirms 14 gadiem
Vai nevarētu tā būt, ka neiet dēļ tās elkoņa traumas Kažam? Runāj jau, ka savainojums nopietns, ka nāksies izlaist spēles, bet Dzelzs vīrs, protams, iet laukumā neskatoties ne uz ko, un te nu tā trauma tomēr sāk pamatīgi traucēt???
Slēpts komentārs: beiziiters
, 2009-12-01 08:46, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ovi gribēja Glisenu traumēt ar netīru paņēmienu,bet beigās pašam sanāca rāpus laukumu pamest. Tagad dēļ sava stulbuma varēs OS pa teļuku lūrēt. Gončaru viņš vienreiz arī tieši tādā veidā traumēja un pats tika cauri.
Kāpēc gribēja traumēt? Ovečkins gribēja izdarīt spēka paņēmienu, bet Glīsons izvairījās. Ovi, redzēdams, ka Tims viņam iet garām, izbāza priekšā celi, cenzdamies tā kaut ko saglābt. Gribējās kā labāk, bet sanāca... Neapzināts pārkāpums.
, 2009-12-01 09:10, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Kāpēc gribēja traumēt? Ovečkins gribēja izdarīt spēka paņēmienu, bet Glīsons izvairījās. Ovi, redzēdams, ka Tims viņam iet garām, izbāza priekšā celi, cenzdamies tā kaut ko saglābt. Gribējās kā labāk, bet sanāca... Neapzināts pārkāpums.
Nu un vai tu maz apjēdz ko sportā nozīmē "piebāzt priekšā celi"??? Ja nesaproti, nu nekas, nav obligāti! Toties Ovečkinam jau nu vienreiz tas būtu jau sen jāsaprot, ka šitā rīkojoties ir ļoti liela iespējamība nodarīt pretiniekam smagu traumu! Un kā jau kharlamovs teica, tieši tādā veidā viņš nodarīja traumu Gončaram iepriekšējā sezonā.
, 2009-12-01 09:20, pirms 14 gadiem
Krosbijam divās back to back spēlēs pret NY Rangers 5+3 punkti
, 2009-12-01 09:22, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nu un vai tu maz apjēdz ko sportā nozīmē "piebāzt priekšā celi"??? Ja nesaproti, nu nekas, nav obligāti! Toties Ovečkinam jau nu vienreiz tas būtu jau sen jāsaprot, ka šitā rīkojoties ir ļoti liela iespējamība nodarīt pretiniekam smagu traumu! Un kā jau kharlamovs teica, tieši tādā veidā viņš nodarīja traumu Gončaram iepriekšējā sezonā.
Es ļoti labi sprotu ko tas nozēmē. Tikai šeit iepriekš teiktais "Centās traumēt Glīsonu" manuprāt ir muļķības. Ovečkinam būtu jāspēlē savaldīgāk par to neiet runa.
, 2009-12-01 09:27, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Es ļoti labi sprotu ko tas nozēmē. Tikai šeit iepriekš teiktais "Centās traumēt Glīsonu" manuprāt ir muļķības. Ovečkinam būtu jāspēlē savaldīgāk par to neiet runa.
Aizdomīgi regulāri viņam sanāk izlikt tos ceļgalus priekšā citiem...
, 2009-12-01 09:30, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Aizdomīgi regulāri viņam sanāk izlikt tos ceļgalus priekšā citiem...
Kad es kaut ko izdaru reizi gadā, tad neviens to nesauc par aizdomīgi regulāri Armstrongs gan regulāri izdara spēka paņemienus galvā, varbūt kāds ir dzirdējis ko līga nolēma iesākt ar viņu?
, 2009-12-01 09:38, pirms 14 gadiem
Kuro speli bazh celi ara speletajam, kas iet garam un tas skaitas neapzinati?
, 2009-12-01 09:48, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Kad es kaut ko izdaru reizi gadā, tad neviens to nesauc par aizdomīgi regulāri Armstrongs gan regulāri izdara spēka paņemienus galvā, varbūt kāds ir dzirdējis ko līga nolēma iesākt ar viņu?
Tas ko tur dari nevienam neinteresē. Ja nemāki izpildīt spēka paņēmienu laukuma vidū, tad nedari to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 10:14, pirms 14 gadiem
Bet vai jūs redzējāt , ko Ballards izdarīja Vokounam ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 10:29, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: youtube.com: YouTube
- Dion Phaneuf hits Kyle Okposo Sep...


youtube.com: YouTube
- Ovechkin Knees Sergei Gonchar -...


Es tādus spēles elementus nesaprotu,kad ieskrienās 50 km/h un cenšās izdarīt nevainīgu spēka paņēmienu.
Ja nesaproti spēka paņēmienus, tad neskaties ZA hokeju

Vēlreiz atkārtoju - Nepiekrītu tikai tam, ka Ovečkins tīšam būtu centies traumēt Glīsonu. Video taču ir skaidri redzams kā vispirms cenšas trāpīt ar plecu un tikai pēc tam, instinktīvi izbāž priekšā celi.
, 2009-12-01 10:29, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Bet vai jūs redzējāt , ko Ballards izdarīja Vokounam ???
Čehu un slovāku vārtsargiem gadās ar kļušku pa galvu atrauties... . Laikam viņi paši to provocē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 10:48, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Un tikai nesaki, ka Ovečkins nezin, ka šādā veidā var satraumēt pretinieku, vienkārši kret.īniska rīcība no viņa puses, es tiešām viņam novēlu izlaist viņam OS
Man Tev jāskaidro vārda "instinktīvi" nozīme? Ja viņam būtu piemēram 5 sekundes lēmuma pieņemšanai, tad celi viņš, portams, nebūtu bāzis, bet Ovi nav šahists, tāpēc domāšanai nav tik daudz laika. Nenoliedzami, ka tā bija rupjība, bet teikt,ka "centās traumēt" ir maigi sakot skaļi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 10:53, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kas tas par spēka paņēmienu triekties pretiniekā pilnā slidijumā ? Manā izpratnē tīša pretinieka traumēšana. Pie vēlmes var jebko traumēt + - noteikumu robežās. Pastāsti,kādu labumu šis spēles elements atnesa dotajā gadījumā ? Abi spēlētāji guva traumas,komandas palika bez spēlētājiem.Vašingtona dotajā gadījumā palika bez sava līdera. Ko dod šī tevis pašsaprotamā lieta ?To,ka spēlētāji ar 30 gadiem ir kā frankinšteini ? N- tajiem lūzumiem,satricinajumiem un kaudzes operāciju ?
Es vairs nesaprotu par ko Tu runā. Spēka paņēmienus uz atklāta ledus vispār vajadzētu aizliegt?! Vai arī uzlikt ātruma ierobežojumu? Un tiesnesim iedot radaru?

Viss ko es sākotnēji gribēju teikt ir, ka Ovečkina rīcību nevar tulkot kā mēķtiecīgu traumēšanu.
, 2009-12-01 10:55, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Es gan vairāk to sauktu par apzinātu rīcību, jo savādāk Glīsons būtu aizgājis garām, un tā jau nav pirmā reize, ka Ovečkins šādi izpildās...
Tieši tie arī ir tie instikti par ko runāju. Pirmā doma spēlē ir neļaut, lai pretinieks tiek garām un nereti gadās pieļaut tik stulbas kļūdas. Laikam uz sportu esi uz Jūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 10:58, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Bet tā bija mērķtiecīga rīcība, kuras sekas ir lielā daļā gadījumu ir trauma...
Spēka paņēmiens, protams, bija iepriekš ieplānots, bet ne jau celis...

Un starpcitu, par sekām ir pāragri spriest. Smagāk cieta pats Ovečkins, bet, ja ticam Karolīnas koučam Maurīsam, tad ar Glīsonu viss ir salīdzinoši ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 11:04, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tieši to es arī gribu pateikt,ka šādi brutāli spēka paņēmieni būtu jāsoda un pamatīgi. Spēlētājs kurš kontrolē ripu nevar redzēt visu kas notiek uz laukuma un pie gribas viņu var nonest, kā vien vēlās izmantojot šādus spēka paņēmienus.
Un ko pēc tam? Aizliegt arī šķēlienus? Šogad viens pats Hara jau ir traumējis divus nelaimīgos, kuri līda priekšā. Spēlētājam ir jāredz, kas notiek uz ledus. Šis nav tas gadījums, bet parasti zem "brutālajiem" spēka paņēmieniem pakļūst tie, kuri spēlē ar nolaistām galvām.

Nē, nu tiešām Tev iesaku NHL vietā florbolu paskatīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 11:09, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Pastāsti man, kapēc visiem tā negadās, bet tikai atsevišķiem īpatņiem. Un tas, ka viņš Ovečkins smagāk cieta, viņs to bija tiešām pelnījis. Un cik NHL esmu skatījies, tad šādi izlikti ceļi 99% gadījumos ir apzināti, nevis vienkārši spēlētājiem notrīc kājas...
Un kuri tad ir tie atsevišķie īpatņi?! Paskaties nhl.com, kuri spēlētāji izpilda visvairāk spēka paņēmienus un pasaki, kuriem no viņiem tā negadās Lučičam, Progneram vai Komisarekam?! Visiem, kuri spēlē fiziski gadās kādu traumēt vai pašiem tikt traumētiem. Nevajag likt Ovi starp rupekļiem, viņam nav izteiktas tendences.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 11:12, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Un cik NHL esmu skatījies, tad šādi izlikti ceļi 99% gadījumos ir apzināti, nevis vienkārši spēlētājiem notrīc kājas...
Laikam maz esi skatījies! Protams, gadās pa kādam brašulim, kurš izliek priekšā celi apzināti un ar nolūku, bet parasti tas ir tieši tāpat kā šoreiz.
, 2009-12-01 11:17, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kāds sakars te ar šķīlieniem un florbolu ? Es tev arī varu daudz ko ieteikt un aizsūtīt daudz kur ! Spriežot pēc tavas loģikas,tad kanadiešiem vēl jo projām jāspēlē bez ķiveres.
Sakars tāds, ka, ja būtu jāaizliedz atklātie spēka paņēmieni, tad tik pat labi var aizliegt ārī šķīlienus, tie ir traumējuši vairāk spēlētājus.

Bet sāk izklausīties, ka, ja būtu pēc Tava prāta, tad hokejs tas pats florbols vien būtu, tikai ar slidām. Ja jau spēka paņēmieni vairs nedrīkst būt spēcīgi.
, 2009-12-01 11:27, pirms 14 gadiem
Quick ! ir agresiiva speele un ir rupja speele, agresiivs speeka panjeemiens un rupjsj , ja nespeej atsjkjirt kas ir kas - skaties vien florbolu, vai ko tur veel. Ovi pilniigs zaabaks! Bez vaartu guusjanas, vinjam patiik traumeet pretinieka komandas speeleetaajus. Nav pirmaa reize, tikai pagaajusjaajaas sezonaas uz superstaara reekjina vinjam daudz kas izgaaja nesodiiti. Ja vinjam neiet speele, savas dusmas izgaazj uz pretinieka speeleetaajiem . Ja, vinjsj Liigai nebuutu svariigs, kaa viens no keyface , domaaju, par vinja gruudieniem no muguras uz borta, sitieniem ar elkoni pa galvu, sen buutu atraavies pretiim! Shajaa sezonaa jau taa ir nedabiigi daudz traumas, vai arii man taa liekaas. Vechkins ir labs snaiperis , bet HOKEJAA vinjam veel daudz jaamaacaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 11:40, pirms 14 gadiem
kniedebaya rakstīja: Quick ! ir agresiiva speele un ir rupja speele, agresiivs speeka panjeemiens un rupjsj , ja nespeej atsjkjirt kas ir kas - skaties vien florbolu, vai ko tur veel. Ovi pilniigs zaabaks! Bez vaartu guusjanas, vinjam patiik traumeet pretinieka komandas speeleetaajus. Nav pirmaa reize, tikai pagaajusjaajaas sezonaas uz superstaara reekjina vinjam daudz kas izgaaja nesodiiti. Ja vinjam neiet speele, savas dusmas izgaazj uz pretinieka speeleetaajiem . Ja, vinjsj Liigai nebuutu svariigs, kaa viens no keyface , domaaju, par vinja gruudieniem no muguras uz borta, sitieniem ar elkoni pa galvu, sen buutu atraavies pretiim! Shajaa sezonaa jau taa ir nedabiigi daudz traumas, vai arii man taa liekaas. Vechkins ir labs snaiperis , bet HOKEJAA vinjam veel daudz jaamaacaas.
Īpašajiem VĒLREIZ atkārtoju - Spēle bija rupja! Parādi man kur esmu teicis savādāk? Bet nedrīkst teikt, ka Ovi kādu būtu mēģinājis savainot.

Tāpat neuzskatu, ka Ovečkinam būtu baigās tendenes. Protams, reizēm gadās izprukt sveikā ar kādu paņēminu, bet ne vairāk kā citām superzvaigznēm, bet nekā TĀDA nav.
, 2009-12-01 11:48, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tad jau PČ,Olimpiskie turnīri,KHL,tāds bendijs uz slidām vien ir ? 2007 gadā PČ Šons Bergenhaims arī superīgu paņēmienu pret Andreju Markovu pielietoja,bet tiesneši tik saprotoši nebija,kā tu ! Un Bergenhaims vairs nepiedalijās tajā spēle.Droši,ka tie bija bendija tiesneši,kas iemaldījās sūro veču bariņā.Bet Markovs tā vietā lai baudītu atvaļinājumu arstējās visu vasaru.
Nevaru spriest par to ko neesmu redzējis, bet hokeju Eiropā tiesā savādāk. NHL vienmēr ir bijuši un būs spēcīgi spēka paņēmieni, man piemēram patīk, ja Tev nē, tad turpini skatīties savu KHL, kur tiesāšana vispār ir zem katras kritikas. Bet NHL neaiztiec
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 12:03, pirms 14 gadiem
Nē nu es gribu piekrist quick tikai vienā lietā un par to esmu pārliecināts!!! Protams ka Ovi pirms spēles vai spēles laikā sēžot uz soliņa savā galvā neizlemj rīkoties šādi, proti, iešu ka es šitam čalim pielikšu priekšā celi lai viņš satraumējas!!! Nu visu cieņu Ovečkinam par to, ka viņš kā izcils uzbrucējs nekad nav izvairijies no spēka spēles un tāda viņam pat patīk. Šeit mēs varam runāt par tādu lietu kā - aizveras širmis! Vai tā ir izteikta tendence vai tikai jaunības trakums, par to tagad grūti spriest. Viņam šito "instinktīvo" kustību ar celi ar steigu būtu jāaizvāc gan no savas galvas gan locekļiem. Kā to panākt jau ir treneru ziņā un ja arī viņiem tas neizdosies, tad jāiejaucas līgai, kurai arī ir pietiekoši daudz instrumentu kā panākt lai spēlētājs stingri apdomātu savu turpmāko rīcību! Bet visumā man arī patīk NHL spēka elementu hokejs, kaut gan protams tajos pašos spēka paņēmienus tāpat reizēm gadīsies kāds kurš to izpildot pacels to elkoni drusku augstāk nekā nepieciešams un trāpīs pa galvu pretiniekam. Brrr nepatīkami pat skatoties, bet ko padarīsi, gluži hokeju kā daiļslidošanu vai florbolu ar negribētos skatīties...
, 2009-12-01 12:05, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Draugs,ar saviem ieteikumiem vari iet uz poda. Kas tieši tev patika šajā sadursmē ? Kā čaļi aiz sāpēm locijās ? Kas tad tas vairs par sūro NHL,60 tie bija sūrie,tagad tādi piena puikas vien ir ? Derētu vārtsargiem aizsarg ķiveres atņemt un visu pārējo amunīciju,iedomajies,cik tad skarbi būtu,kad pēc kāda hīta,megahīta(ka tev līdzīgie to suc)sašķīstu pleišneris pret bortu ?Atradies skarbais vecis dzīvē droši pēc poda apmeklējuma kādi 60 kg paliek !
Lūk uz poda vari pats sēdēt, neviens Tevi nespiež skatīties NHL, ja tur tādi barbari spēle pēc Tavām domām. 60ajos spēlētāji nebija tik atlētiski kā mūsdienās tāpēc arī spēle varēja būt "sūrāka". Es nekad neesmu sajūsminājies par kāda spēlētāja traumu tāpēc necenties no manis sadistu uztaisīt pats tēlojot samārieti!
, 2009-12-01 12:16, pirms 14 gadiem
Kharlamom123 liecies mierā! Tāpat Tu mums neiestāstīsi, ka spēka paņēmienus ir jāaizliedz. Un vispār, kā tos vispār var aizliegt?
, 2009-12-01 12:34, pirms 14 gadiem
Bet nedrīkst teikt, ka Ovi kādu būtu mēģinājis savainot.

Visiem "iipasjajiem" , kopsj sjii briizja taa tam buus buut! amen.



P.S nav jeegas teereet savu laiku ar esporta trolljiem
, 2009-12-01 12:37, pirms 14 gadiem
kniedebaya rakstīja: Bet nedrīkst teikt, ka Ovi kādu būtu mēģinājis savainot.

Visiem "iipasjajiem" , kopsj sjii briizja taa tam buus buut! amen.



P.S nav jeegas teereet savu laiku ar esporta trolljiem
Nevienam Tev nekas nav jātērē. Bet, ja reiz gribās piesieties manis teiktajam, tad vismaz esi precīzs. Savādāk tiešām paklusēt ir labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 13:01, pirms 14 gadiem
šosezon, laikam tik tukšu halli Detroitā nebiju redzējis.
, 2009-12-01 13:02, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tev liekās ka tu kāda māte Terēza,ka zini ko kam labāk darīt ? Varbūt tas tapēc,ka tev pašam nav ko darīt ? Ovi nodomus tu arī zini ,vai tik nēsi pats augstākais ?Parastajiem mirstīgajiem viņa nodomi nav zināmi,kā tev.Bet gala rezultats gan ir acīm redzams.
Paga, paga, ka tik Tu nebiji tas, kurš jau pirmajā komentārā izbļāva to ko Ovečkins esot gribējis panākt, bet vēlāk jau skaidroji kā NHL būtu hokejs jāspēlē. Labi, man jau ir apnicis, kā Tu centies pārfrāzēt manis teikto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 13:55, pirms 14 gadiem
besī ovečkins...!
, 2009-12-01 14:09, pirms 14 gadiem
Kādu gadu vai divus atpakaļ teicu, ka Avečkins balansē uz naža asmens.Bija daži, kas man iebilda, nē, nu ka viss taču esot kārtībā.Dons Čerijs vienreiz izteicās, ka kāds aizsargs viņu pārraušot uz pusēm.

Nopietni runājot, līga pati Avečkinā ir veicinājusi šo nesodāmības simptomu.Viņš var spēlēt un darīt ko grib, viņam nekas par to nebūs.Absolūti nebrīnīšos, ja arī šoreiz būs tikai pirksta pakratīšana, jo viņš taču gūst diezgan daudz vārtus, un vispār Wašingtonā ir diezgan pilnas tribīnes.
Ja viņi būtu mainītās lomās, Glīsonam bez vārda runas 5-10 spēļu diskvalifikācija.
Pēdējais izlēciens ar gadījumu , kur viņš ar izstieptām rokām iebortēja Kaletu, vispār kuriozs.Avečkinam par to nekas nav, pēc neilga laika šis pats Kaleta ar ķermeni iegrūž bortā savu pretspēlētāju, - automātā diskva !
Skaidrs, ka Kaleta un Glīsons ir vērši, kamēr Avečkins Jupiters, tas tā, nedaudz painterpretējot slaveno sakāmvārdu.
, 2009-12-01 14:09, pirms 14 gadiem
Es par aizvadīto nakti varu teikt tikai vienu - Bufalo vārstargs Millers ir Monstrs, lai gan tāda iesauka ir Gustafsonam no the Leafs...nu tas ir pisģets kādas iepizodes viņs izvilka...tēmēs uz USA 1. vārstarga vietu iekš OS.
, 2009-12-01 14:14, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Īpašajiem VĒLREIZ atkārtoju - Spēle bija rupja! Parādi man kur esmu teicis savādāk? Bet nedrīkst teikt, ka Ovi kādu būtu mēģinājis savainot.

Tāpat neuzskatu, ka Ovečkinam būtu baigās tendenes. Protams, reizēm gadās izprukt sveikā ar kādu paņēminu, bet ne vairāk kā citām superzvaigznēm, bet nekā TĀDA nav.
A vot šeit, vecais, atļaušos tomēr Tev nepiekrist par pēdējo rindkopu.Ir , ir viņam tendences, vēl sliktāk ir tas, ka viņam paurī nav smadzeņu, vai tiešām tas nav redzams ?Viņš jau tajā brīdī neanalizē un nepārdomā savu rīcību.Neiet runa tikai par šo gadījumu.Izsprukt sveikā ? Nebrīnīšos, ka arī šoreiz viņš izspruks sveikā, tāda nesodāmība kā viņam , nav nevienam citam šajā līgā, kas pie tā visa pati ir vainīga.
, 2009-12-01 14:19, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Kādu gadu vai divus atpakaļ teicu, ka Avečkins balansē uz naža asmens.Bija daži, kas man iebilda, nē, nu ka viss taču esot kārtībā.Dons Čerijs vienreiz izteicās, ka kāds aizsargs viņu pārraušot uz pusēm.

Nopietni runājot, līga pati Avečkinā ir veicinājusi šo nesodāmības simptomu.Viņš var spēlēt un darīt ko grib, viņam nekas par to nebūs.Absolūti nebrīnīšos, ja arī šoreiz būs tikai pirksta pakratīšana, jo viņš taču gūst diezgan daudz vārtus, un vispār Wašingtonā ir diezgan pilnas tribīnes.
Ja viņi būtu mainītās lomās, Glīsonam bez vārda runas 5-10 spēļu diskvalifikācija.
Pēdējais izlēciens ar gadījumu , kur viņš ar izstieptām rokām iebortēja Kaletu, vispār kuriozs.Avečkinam par to nekas nav, pēc neilga laika šis pats Kaleta ar ķermeni iegrūž bortā savu pretspēlētāju, - automātā diskva !
Skaidrs, ka Kaleta un Glīsons ir vērši, kamēr Avečkins Jupiters, tas tā, nedaudz painterpretējot slaveno sakāmvārdu.
Es arī par tu runāju. Jā, Krosbijam ir problēmas ar viņa ņuņņāšanos (dažreiz), bet tā vismaz nevar pretiniekus savainot. Aš rodas jautājums cik tad ilgi Ovečkins varēs tā bliezt pa 50-60 goliem sezonā? Izskatās, ka viņš pats vienā brīdī tam pārvilks svītru. Ar laiku viņš varētu kļūt par atsevišķu spēlētāju medījumu. Piemēram Geclafa vai Prondžera (tādu, kuri iz zvaigznes, bet mīl arī sadot pa muti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 15:00, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: A vot šeit, vecais, atļaušos tomēr Tev nepiekrist par pēdējo rindkopu.Ir , ir viņam tendences, vēl sliktāk ir tas, ka viņam paurī nav smadzeņu, vai tiešām tas nav redzams ?Viņš jau tajā brīdī neanalizē un nepārdomā savu rīcību.Neiet runa tikai par šo gadījumu.Izsprukt sveikā ? Nebrīnīšos, ka arī šoreiz viņš izspruks sveikā, tāda nesodāmība kā viņam , nav nevienam citam šajā līgā, kas pie tā visa pati ir vainīga.
Nezinu kā viņam tur ar tām smadzenēm, bet par to, ka Ovi uz ledus reizēm trako es piekrītu. Tam, ka lūk TIEŠI viņam vienīgajam no superzvaigznēm kaut ko piedod gan nē.

Kad Malkins izprovicē Zetterbergu uz klopi viņu arī nesodīja, kaut gan noteikumos ir skaidri paredzēts, kas jādara ar taisnības meklētājiem zaudētas spēles izskaņā. Krosbijs ar saviem daivingiem un raudāšanu pie tiesnešiem vispār ir psc. Ne jau Ovi ir vainīgs pie tā, ka līgai ir tāds nostādījums pret savām zvaigznēm.
, 2009-12-01 15:03, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Uz Ovi Tretjaka uzslava nepareizi nostrādāja . Šis pēc spēles pateica,ka Ovi uz pusi esot Kanādietis . Krieviem ir labs teiciens,zastav duraka bogu molitsa,ves lob razšibet. Un par Ovi tev pilnība piekrītu,spēlē bezadbildīgi un ar zvaigznes statusu biku ir aizravies,jo domā ka viņš vienu cm virs ledus lido. Nebūšu ne grama sarūgtinats,ja viņš nepiedalīsies OS. Ir noderīgāki spēlētaji (tieši os turnīram.) Kas zin,varbūt sapņi piepildās un būs lemts redzēt Seminu.Dacuku,Morozovu vienā maiņā.
Nezin kāpēc mani nepārsteidz, ka Tu tā gribi Zinot kā Tu jūti līdzi krieviem novēlu Tev nekad neredzēt Dacuku, Morozovu un Sjominu vienlaicīgi uz ledus Labi, ka Bikovs ir gudrs treneris un tā nenotiks.
, 2009-12-01 15:12, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Nezinu kā viņam tur ar tām smadzenēm, bet par to, ka Ovi uz ledus reizēm trako es piekrītu. Tam, ka lūk TIEŠI viņam vienīgajam no superzvaigznēm kaut ko piedod gan nē.

Kad Malkins izprovicē Zetterbergu uz klopi viņu arī nesodīja, kaut gan noteikumos ir skaidri paredzēts, kas jādara ar taisnības meklētājiem zaudētas spēles izskaņā. Krosbijs ar saviem daivingiem un raudāšanu pie tiesnešiem vispār ir psc. Ne jau Ovi ir vainīgs pie tā, ka līgai ir tāds nostādījums pret savām zvaigznēm.
Neviena no līgas zvaigznēm arī nespēlē tik atklāti rupji kā Avečkins.Neatceros, ka kāds Krosbijs, Malkins, Dacjuks vai Iginla būtu braukuši no mugurpuses pretiniekam virsū uz borta, kā to darīja Avečkins pret Peverliju.Vai ar izstieptām rokām bortojuši kā pret Kaletu, kuram par laimi, tikai asiņoja deguns.Par huligānisko paņēmienu pret Gončaru pat negribās runāt.Lūk, Briēru soda par to, ka viņš paņēma oupenaisā Hennenu.It kā loģiski.
Jā, Malkinu nesodīja, tā ir līgas darīšana.Zinot Zeterberga spēles manieri pie pretinieku neitralizēšanas, tur jau jebkuru var izvest no pacietības.Malkins gan necentās traumēt Zeterbergu, bet sāka kauties.
Nezinu, cik bieži Krosbijs raud vai daivo, mani interesē, lai viņa komanda uzvar.Labāk lai izbimbājas un pēc tam uzvar, nekā nodara pretiniekam un sev traumas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 15:21, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Neviena no līgas zvaigznēm arī nespēlē tik atklāti rupji kā Avečkins.Neatceros, ka kāds Krosbijs, Malkins, Dacjuks vai Iginla būtu braukuši no mugurpuses pretiniekam virsū uz borta, kā to darīja Avečkins pret Peverliju.Vai ar izstieptām rokām bortojuši kā pret Kaletu, kuram par laimi, tikai asiņoja deguns.Par huligānisko paņēmienu pret Gončaru pat negribās runāt.Lūk, Briēru soda par to, ka viņš paņēma oupenaisā Hennenu.It kā loģiski.
Jā, Malkinu nesodīja, tā ir līgas darīšana.Zinot Zeterberga spēles manieri pie pretinieku neitralizēšanas, tur jau jebkuru var izvest no pacietības.Malkins gan necentās traumēt Zeterbergu, bet sāka kauties.
Nezinu, cik bieži Krosbijs raud vai daivo, mani interesē, lai viņa komanda uzvar.Labāk lai izbimbājas un pēc tam uzvar, nekā nodara pretiniekam un sev traumas.
Bet doma paliek tāpati, visas superzvaigznes tiek sveikā cauri ar to, par ko citus sodītu.

Ovečkins vispār ir viens no retajiem top skoreriem, kurš spēlē tādu spēka spēli. Bet pamat doma paliek nemainīga, visas superzvaigznes ir
NHL ir jupīteri, kamēr pārējie ir pārējie...
, 2009-12-01 15:24, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Nu bez Ovi var visādi būt .Bet tev kā visvarenajam droši zināms labāk,kā būs. Rus Spečuki min Ovi,Dcuks,Semins maiņu,ja Ovi izkrīt,tad var visādi gadīties.Tas,ka Dacuks ar Seminu var būt vienā maiņā ir visai reāli.
Neesmu sekojis līdzi, bet kāpēc nevarētu būt Ovi, Fjodorovs, Sjomins? Varbūt Ovi, Malkins, Sjomins? Likt Ovi kopā ar Dacjuku neliekas loģiski, viņi tak nekad nav spēlējuši kopā.
, 2009-12-01 15:25, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Bet doma paliek tāpati, visas superzvaigznes tiek sveikā cauri ar to, par ko citus sodītu.

Ovečkins vispār ir viens no retajiem top skoreriem, kurš spēlē tādu spēka spēli. Bet pamat doma paliek nemainīga, visas superzvaigznes ir
NHL ir jupīteri, kamēr pārējie ir pārējie...
Jā , un tieši tas ir slikti.Šie te dubultprincipi, dubultmorāle,utt.
Būšu ļoti izbrīnīts, ja Avečkinam par šo izlēcienu vispār kko iedarbinās.
, 2009-12-01 15:30, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā , un tieši tas ir slikti.Šie te dubultprincipi, utt.
Būšu ļoti izbrīnīts, ja Avečkinam par šo izlēcienu vispār kko iedarbinās.
Vispirms jāpaskatās vai Ovi vispār spēlēs. Bet tiešām nevar zināt vai kaut ko darbinās. Reizēm jau tādas epizodes tā arī atsāj uzskatot, ka 5+20 ir pietiekoš sods.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 15:40, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ovi var nebūt dēļ savainojuma,Fjodorovs ar visu savu pieredzi nevelk uz 1-2 os izlases maiņu + Malkins,Datcuks ir galvas tiesu paraki par viņu. Jebkurā gadījumā 1-2 maiņas centri ir divi,Malkins,Datsuks. Sjomins ar Kovaļčuku arī nebūs pirmajā maiņā. Mana versija

1 Kovaļčuks,Malkins,Frolovs(tāds virknējums jau ir bijis.)
2 Semins,Datcuks,Ovi ( traumas dēļ vieta vakanta)............. ?
3 Zaripovs,Zinovjevs,Morozovs.
4 centrs Fjodorovs, pārējie ??????????????????????
Kāpēc Tu sien klāt Kovaļčuku Malkinam, ja Ovečkins ar Malkinu jau tik bieži ir spēlējuši kopā? Es domāju varētu būt vecā U20 maiņa Ovi, Malkins, Sjoma.

Katrā gadījumā es Tavā vietā cerētu, ka Ovi spēlēs. Kanādiešu jau tagad prāto, vai ir jēga ņemt uz OS Grīnu, jo varbūt paņemt vēl kādu pieklājīgu aizargu, lai neitralizētu krievu uzbrucējus. Nosegs Ovi, rokas atbrīvosies Tavam Morozovam vai kādam citam.
, 2009-12-01 15:42, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ovi var nebūt dēļ savainojuma,Fjodorovs ar visu savu pieredzi nevelk uz 1-2 os izlases maiņu + Malkins,Datcuks ir galvas tiesu paraki par viņu. Jebkurā gadījumā 1-2 maiņas centri ir divi,Malkins,Datsuks. Sjomins ar Kovaļčuku arī nebūs pirmajā maiņā. Mana versija

1 Kovaļčuks,Malkins,Frolovs(tāds virknējums jau ir bijis.)
2 Semins,Datcuks,Ovi ( traumas dēļ vieta vakanta)............. ?
3 Zaripovs,Zinovjevs,Morozovs.
4 centrs Fjodorovs, pārējie ??????????????????????
Pie kam vai tad Frolovs spēlēja ar Ovi pie Bikova? Ka tik tas nebija tas nelai'mīgais čempionāts, kur Ovi iebāza 4. maiņā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 15:51, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tāpēc,ka pēdējo reizi,kad spēlēja Malkins izlasē viņš spēlēja tieši ar Kovaļčuku. Dacuks vispār pēdējo reizi izlasē spēlēja Turīnā. Katrā ziņā Bikovam pauris kūpēs.
Es domāju, ka Kovaļčuks spēlēja ar Malkinu, jo Bikovs negribēja izjaukt Vašingtonas trojku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 15:54, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tad tādas troikas nebija. Fjodorovs uzlika mīksto uz izlasi,Sjomu Bikovs padzina no izlases,bet Ovi bija 4 maiņā.
Nē, nē es par Halifaksu runāju. Bet pareizi, to gad jau Malkina nebija.

Tad tomēr tas bija Bikovs, kurš lika Ovi 4. maiņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-01 17:11, pirms 14 gadiem
Saprotu quick domu, tachu tendence ir, un Ovi to instinktiivo celja izbaashanu arii speeles karstumaa vajadzeetu izskaust.
, 2009-12-01 18:54, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Saprotu quick domu, tachu tendence ir, un Ovi to instinktiivo celja izbaashanu arii speeles karstumaa vajadzeetu izskaust.
Nu naaksies izskaust. Jo savādāk būs traumas un diskābeļi
, 2009-12-01 19:13, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Nu naaksies izskaust. Jo savādāk būs traumas un diskābeļi
Avečkins dei tu dei.
Iginla, Torntons, Gaboriks novembra zvaigznes.
, 2009-12-01 19:45, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Avečkins dei tu dei.
Iginla, Torntons, Gaboriks novembra zvaigznes.
Paldies Dievam! Man tomēr žēl viņa būtu, pirmo spēli pēc iepriekšējās traumas aizvadīja ar multipunktiem, bet jau nākamajā trauma..
, 2009-12-01 20:09, pirms 14 gadiem
Vispār zinu, ka kādu spēli izlaist viņš būtu pelnījis, kaut vai līgas sankciju dēļ, bet ceru, ka tā nenotiks. Gribās beidzot redzēt Krosbija un Ovečkina rezultivitātes sacensību
, 2009-12-01 21:50, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Nu naaksies izskaust. Jo savādāk būs traumas un diskābeļi
Par diskaabeljiem (ja nebuus kaut kas ljoti iipashs) shaubos, bet ar traumaam gan var iegraabties.
, 2009-12-01 21:52, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Paldies Dievam! Man tomēr žēl viņa būtu, pirmo spēli pēc iepriekšējās traumas aizvadīja ar multipunktiem, bet jau nākamajā trauma..
Patiesiibu sakot, man arii negribeejaas, ka shis baigi ilgaa traumaa iedziivotos, varbuut, ka vinjam pietiks ar sho "briidinaajumu".