Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Gudļevskis netiek pieteikts spēlei, Girgensonam sakāve ar 1:7

Rolands Eliņš

Gudļevskis netiek pieteikts spēlei,  Girgensonam sakāve ar 1:7
Maksīms Talbots un Zemgus Girgensons
Foto:AP/Scanpix

Latviešu vārtsargs Kristers Gudļevskis palika ārpus Nacionālās hokeja līgas kluba Tampebejas "Lightning" pieteikuma, jo vārtos bija pamatvārtsargs Bens Bišops, kurš palīdzēja komandai uzvarēt papildlaikā ar 2:1. Savukārt Bufalo "Sabres" ar Zemgu Girgensonu ierindā piekāpusies Kolorādo "Avalanche" ar 1:7.

"Lightning" bez Gudļevska pieveic Monreālu

Šodien savu pirmo izsaukumu uz NHL sagaidīja latviešu vārtsargs Kristers Gudļevskis, tiesa, šādu „Lightning” lēmumu diktēja vien piesardzība par pamatvārtsarga Bena Bišopa gatavību spēlei. Pirms mača Monreālā Bišops iesildījās kopā ar komandu un atzina, ka jūtas gatavs cīņai, un līdz ar to arī stājās vārtos.

Savukārt otrā vārtsarga vietu ieņēma reizē ar Gudļevskis no AHL izsauktais Sedriks Dežardēns, bet pats Gudļevskis palika ārpus pieteikuma. Ņemot vērā, ka Bišopa savainojuma problēma ir atrisinājusies, jau drīzumā sagaidāms, ka Gudļevskis vai Dežardēns, vai arī abi tiks nosūtīti atpakaļ uz AHL.

Problēmas ar vārtsargiem gan nebija vienīgās „Lightning” rindās, jo savainojuma dēļ nespēlēja arī komandas otrs rezultatīvākais uzbrucējs Valteri Filpula. Tas gan netraucēja Tampabejas hokejistam Ņikitam Kučerovam jau spēles sākumā iegūt tiesības izpildīt soda metienu, kurš gan rezultātu nedeva.

Rezutātu gan deva Neita Tompsona 26. minūtē gūtie vārti, kad viņš mazākumā pārspēja „Canadiens” vārtsargu Keriju Praisu. Spēle bija emocijām bagāta, un otrā perioda izskaņā ar Brendonu Prustu saķērās Bišops, apmainoties ar vairākiem sitieniem, kas aizsāka plašākus asumus, tiesa, nopietnā kautiņā Bišopam iesaistīties neļāva tiesneši. Video atkārtojumā bija redzams, ka konfliktu uzsācis Prusts, pārtraukuma laikā ar nūju iebakstot „Lightning” vārtsargam, par ko arī tika sodīts ar divu minūšu noraidījumu.

Bišops sausā nostāvēja līdz 48. minūtei, kad Daniels Brīrs panāca izlīdzinājumu. Atlikušajā pamatlaika daļā „Lightning” piederēja teritoriāls pārsvars, taču tomēr nācās spēlēt papildlaiku, tieši tāpat kā abās pirmajās komandu tikšanās reizēs šosezon. Trešo reizi aizkļūt līdz pēcspēles metieniem gan neļāva Tompsons, kurš 23 sekundes pirms papildlaika beigām guva uzvaras vārtus.

Girgensonam un "Sabres" smaga sakāve Denverā

Meta Mulsona savainojuma dēļ Bufalo pirmajā maiņā kopā ar Taileru Enisu un Zemgu Girgensonu tika iecelts Braiens Flins, taču šis pārkārtojums komandai nepalīdzēja. Pirmajā periodā "Sabres" un "Avalanche" parādītais sniegums bija tik atšķirīgs Teds Nolans varēja priecāties, ka ielaisti tikai trīs vārti.

Otrā perioda sākumā "Avalanche" panāca arī 4:0, un lai arī Mets d`Agostīni vienus vārtus atguva, pagājušā drafta pirmais numurs Neitans Makinons iemeta piekto ripu Raiena Millera vārtos, izdzēšot "Sabres" cerības uz uzvaru. Trešajā periodā Millers tika nomainīts un laukumā sūtīts Jūnass Enrūts, taču arī viņš divreiz kapitulēja "Avalanche" uzbrucēju priekšā, un gala rezultātā pamatīga sagrāve ar 1:7.

Tiesa, ja reiz kāds no Bufalo spēlētājiem pelnījis tikt izcelts, tad tas ir tieši Zemgus Girgensons, kurš nospēlētajās 16 ar pusi minūtēs bija viens no retajiem komandā, kurš neizpelnījās negatīvu lietderības koeficentu, kā arī izdarīja divus metienus pa vārtiem un divreiz pielietoja spēka paņēmienu. "Sabres" tikmēr turpināja savu zaudējumu sēriju pret Kolorādo vienību, kuru nav uzvarējusi jau kopš 2005. gada, savukārt "Avalanche" rindās jau pieminētais Makinons savāca trīs punktus (1+2) un savā debijas sezonā guvis jau 40 (20+20) punktus.

Savukārt vakara otrajā agrajā spēlē Bostonas „Bruins” atstāja sausā Rietumu konferences pastarīti Edmontonas „Oilers” (4:0). Čads Džonsons Bostonas vārtos atvairīja visus 22 metienus, taču vēl trešā perioda sākumā rezultāts bija vien 1:0 „Bruins” labā. Tiesa, tās pārākums bija manāms ar neapbruņotu aci, kas drīz vien atspoguļojās arī trīs vārtu guvumos un uzvarā ar 4:0. Metienu attiecība šajā spēlē 41:22 „Bruins” labā, turklāt pirmajā periodā „Oilers” izdarīja vien divus metienus pa Džonsona vārtiem.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

     [+] [-]

, 2014-02-02 15:37, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tur bija visādi brīnumi ar to vēlo uzņemšanu, IIHF bija pret visu, ko Latvija gribēja...IIHF bija baigi lielie stagnāti atšķirībā no piemēram FIBA, FIFA un UEFA...
tādi tie IIHF ir arī tagad, tāpēc riebjas tā organizācija, kas laiza pakaļu NHL un Eiropā lobē tik stipros....
IIHF dēļ Latvijas hokejs zaudēja vienu pilnu sezonu 1991/92...
Jā, tur es Tev piekrītu, jo IIHF maksimāli novilcināja Latvijas atjaunošanu šīs organizācijas sastāvā. Tas gan laikam tā iemesla dēļ, ka IIHF kongresi parasti notiek PČ laikā.

     [+] [-]

, 2014-02-02 15:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tur es Tev piekrītu, jo IIHF maksimāli novilcināja Latvijas atjaunošanu šīs organizācijas sastāvā. Tas gan laikam tā iemesla dēļ, ka IIHF kongresi parasti notiek PČ laikā.
citas parasti veica izņēmumus šādās situācijās...
un pat IIHF veica izņēmumu, bet tikai attiecībā uz vienu valsti...pārējos naher pasūtīja...
tas ir Krievijas federāciju viņi uzņēma 1992.gada janvārī un viņi spēlēja 1992.gada pasaules čempī....
vēlāk 1993.gadā tādus pašus izņēmumus veica attiecībā uz Slovākijas izlasi...

     [+] [-]

, 2014-02-02 16:03, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas nemaina lietas būtību, jo lielākā daļa iedzīvotāju,kuri iziet naturalizāciju, arī šeit atbrauca PSRS laikā, atbrauca tieši tāpat kā bijušie RD hokejisti no RU.
Un interesanti ar ko tad šie hokejisti ir tā piesaistīti LV, ka tie 1991. gadā nevarēja aizbraukt no LV? Tas gan lielai daļai no viņiem, netraucēja to izdarīt stipri vēlāk pēc šīs pilsonības iegūšanas. Dažs labs pat paguva atteikties no LV pilsonības, jo viņam bija izdevīgāka citas valsts pilsonība.
Cilvēki likumīgi dzīvoja vienā no cccp republikām, spēlēja hokeja un nelikās nezinis par kaut kādu politiku un bāc sabruka valsts, tāda cccp vairs nav, arī tādas pilsonības nav, bet iekārtotās mājas ir neatkarīgā Latvijā. Ko viņiem vajadzēja darīt, savākt pendeles un braukt uz Krieviju kādā šķūnī dzīvot?
Nevajag piesaukt paātrināto naturalizāciju, lai gan es atbalstu pilsonības likumu, cilvēciski viņš ir pilnīgs sviests. Vairākas valstis sabruka, bet pēc sabrukšanas šādu nepatīkamu nepilsoņa statusu varēja saņemt tikai Latvijā un Igaunijā, pēc daļēji izfantazētas loģikas, lai nezaudētu valsts neatkarību un tas politiski protams bija pareizi. Nekāda cita iemesla Latvijā un Igaunijā jau nebija. Ja sabrūkot cccp, šeit būtu dzīvojuši 20%, varbūt pat 30% iebraukušo krievu, šādi jautājumi par naturalizāciju pat netiktu apspriesti, tāpat kā tas nenotika Lietuvā un citās cccp republikās. Neesmu nekad dzirdējis ka bijušās Dienvidslāvijas pilsoņiem būtu problēmas ar pilsonību, tas notika tikai ar pāris miljoniem eiropas iedzīvotāju, bet ja visur darbotos mūsu un igauņu likumi, gan jau tādi būtu 100 ļimoni. Likumus mēdz pieņemt loģiskus, kas izriet pēc dzīves nepieciešamībus (evolūcijas procesa), bet ir arī izņemumi, tīri no politiskā izdevīguma, kurus protams kaut kad atceļ.

     [+] [-]

, 2014-02-02 16:32, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Cilvēki likumīgi dzīvoja vienā no cccp republikām, spēlēja hokeja un nelikās nezinis par kaut kādu politiku un bāc sabruka valsts, tāda cccp vairs nav, arī tādas pilsonības nav, bet iekārtotās mājas ir neatkarīgā Latvijā. Ko viņiem vajadzēja darīt, savākt pendeles un braukt uz Krieviju kādā šķūnī dzīvot?
Nevajag piesaukt paātrināto naturalizāciju, lai gan es atbalstu pilsonības likumu, cilvēciski viņš ir pilnīgs sviests. Vairākas valstis sabruka, bet pēc sabrukšanas šādu nepatīkamu nepilsoņa statusu varēja saņemt tikai Latvijā un Igaunijā, pēc daļēji izfantazētas loģikas, lai nezaudētu valsts neatkarību un tas politiski protams bija pareizi. Nekāda cita iemesla Latvijā un Igaunijā jau nebija. Ja sabrūkot cccp, šeit būtu dzīvojuši 20%, varbūt pat 30% iebraukušo krievu, šādi jautājumi par naturalizāciju pat netiktu apspriesti, tāpat kā tas nenotika Lietuvā un citās cccp republikās. Neesmu nekad dzirdējis ka bijušās Dienvidslāvijas pilsoņiem būtu problēmas ar pilsonību, tas notika tikai ar pāris miljoniem eiropas iedzīvotāju, bet ja visur darbotos mūsu un igauņu likumi, gan jau tādi būtu 100 ļimoni. Likumus mēdz pieņemt loģiskus, kas izriet pēc dzīves nepieciešamībus (evolūcijas procesa), bet ir arī izņemumi, tīri no politiskā izdevīguma, kurus protams kaut kad atceļ.
Dienvidslāvijā un pārējās padomju republikās atšķirīgais apstāklis ir nenoticis okupācijas fakts. Protams, būtu tie krievi pie mums tik cik Lietuvā, arī rezultats būtu kā Lietuvā. Domāju, ka labi vien bija, ka nedeva automātiski. Kas zin, būtu mēs vēl viena Ukraina, kam tacu tādas nepilsoņu problēmas nav. Eiropā un Amerikā, arī Krievijā ir daudz imigrantu, kam nav vietējās pilsonības. Un tas procents aug un augs. Mums tas nepilsoņu procents tomēr ir krietni samazinajies, un turpinās mazināties.

     [+] [-]

, 2014-02-02 16:36, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Cilvēki likumīgi dzīvoja vienā no cccp republikām, spēlēja hokeja un nelikās nezinis par kaut kādu politiku un bāc sabruka valsts, tāda cccp vairs nav, arī tādas pilsonības nav, bet iekārtotās mājas ir neatkarīgā Latvijā. Ko viņiem vajadzēja darīt, savākt pendeles un braukt uz Krieviju kādā šķūnī dzīvot?
Nevajag piesaukt paātrināto naturalizāciju, lai gan es atbalstu pilsonības likumu, cilvēciski viņš ir pilnīgs sviests. Vairākas valstis sabruka, bet pēc sabrukšanas šādu nepatīkamu nepilsoņa statusu varēja saņemt tikai Latvijā un Igaunijā, pēc daļēji izfantazētas loģikas, lai nezaudētu valsts neatkarību un tas politiski protams bija pareizi. Nekāda cita iemesla Latvijā un Igaunijā jau nebija. Ja sabrūkot cccp, šeit būtu dzīvojuši 20%, varbūt pat 30% iebraukušo krievu, šādi jautājumi par naturalizāciju pat netiktu apspriesti, tāpat kā tas nenotika Lietuvā un citās cccp republikās. Neesmu nekad dzirdējis ka bijušās Dienvidslāvijas pilsoņiem būtu problēmas ar pilsonību, tas notika tikai ar pāris miljoniem eiropas iedzīvotāju, bet ja visur darbotos mūsu un igauņu likumi, gan jau tādi būtu 100 ļimoni. Likumus mēdz pieņemt loģiskus, kas izriet pēc dzīves nepieciešamībus (evolūcijas procesa), bet ir arī izņemumi, tīri no politiskā izdevīguma, kurus protams kaut kad atceļ.
Jā....atbilde ir braukt mājās(un starp citu,to Krievija,kā PSRS mantotāja jau vairākkārtīgi bija atbalstījusi),jo PSRS ekspansijas rezultātā liela daļa PSRS tautu pārstāvji tika intergrēti okupētajā Latvijā...proti,pēc neatkarības iegūšanas kādā konkrētā valstī,stājas atkal spēkā tās valsts likumi,kuri ir pieņemti viņu satversmē,tika dota iespēja likumīgā un humānā ceļā(nevis lopu vagonos)ceļā integrēties LV sabiedrībā,bet NĒ,TAISĪSIM REFERENDUMUS AR KREMĻA ROKU ,LAI ATKAL GRAUTU MAZU NEATKARĪGU VALSTI....ir vēl jautājumi???

     [+] [-]

, 2014-02-02 16:54, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Jā....atbilde ir braukt mājās(un starp citu,to Krievija,kā PSRS mantotāja jau vairākkārtīgi bija atbalstījusi),jo PSRS ekspansijas rezultātā liela daļa PSRS tautu pārstāvji tika intergrēti okupētajā Latvijā...proti,pēc neatkarības iegūšanas kādā konkrētā valstī,stājas atkal spēkā tās valsts likumi,kuri ir pieņemti viņu satversmē,tika dota iespēja likumīgā un humānā ceļā(nevis lopu vagonos)ceļā integrēties LV sabiedrībā,bet NĒ,TAISĪSIM REFERENDUMUS AR KREMĻA ROKU ,LAI ATKAL GRAUTU MAZU NEATKARĪGU VALSTI....ir vēl jautājumi???
Ir viens,ja tu būtu tas krievs,nevis latvietis,vai tu dziedātu šo dziesmu.
Ko tu te lopu vagonus piemini,ja te krietni lielāka daļa no tās humānās valsts mukšus aizmuka,tiklīdz pavērās iespēja. Tie pat nebija jāved piespiedu kārtā,tika izdarīts viss,lai tie paši brauc prom. Bet tie jau arī nav cilvēki,lopi,kuri uz Eiropu nokļuva kā nu kurš varēdams.

Tie krievi lielāko daļu tāpat kā tu dzimuši LV,bet viņiem atšķirībā no tevis,nākas pierādīt - ka nav kamieļi.
....................
Jā....atbilde ir braukt mājās - šis te vispār ir kas unikāls.
Tu droši savas asins sastāvu zini - vai tev arī vajadzētu kur citur doties ? Vai ieraksts pasē garantē (R).

     [+] [-]

, 2014-02-02 16:55, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: LV izlase nekad neko nav varējusi vairākumā! Tas ir izlases ahilejs,ja varētu izmantot vairākumus tad arī uzvaras krātos vairāk
līdz apmēram 2005.gadam tieši pretēji-vairākums un mazākums bija kā vecajam Dinamo

     [+] [-]

, 2014-02-02 16:56, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Jā....atbilde ir braukt mājās(un starp citu,to Krievija,kā PSRS mantotāja jau vairākkārtīgi bija atbalstījusi),jo PSRS ekspansijas rezultātā liela daļa PSRS tautu pārstāvji tika intergrēti okupētajā Latvijā...proti,pēc neatkarības iegūšanas kādā konkrētā valstī,stājas atkal spēkā tās valsts likumi,kuri ir pieņemti viņu satversmē,tika dota iespēja likumīgā un humānā ceļā(nevis lopu vagonos)ceļā integrēties LV sabiedrībā,bet NĒ,TAISĪSIM REFERENDUMUS AR KREMĻA ROKU ,LAI ATKAL GRAUTU MAZU NEATKARĪGU VALSTI....ir vēl jautājumi???
Ko Tu tur filozofē? Es par naturalizāciju, bet Tu uzsāc politisko diskusiju. Es nevienā vārdā, neapšaubiju pilsonības likuma izdevīgumu Latvijai. Lai gan tā bija vienas mūsu krievu daļas uzmešana, bet neko darīt, solijām viņiem, bet vēlāk pārdomājām, atvainojiet, tā gadās.

Ja Ivars grib bāzt mums acīs naturalizētos Znarokus, Kerčus, izcelt Latviju kā baigos "sliktos" naturalizētājus, tad jāskatās viss pēc viena principa, nevis atšķirīgiem. Vai BLR, UKR, KAZ un citu valstu izlasēs spēlēja hokejisti kuru vecāki bija dzīvojuši attiecīgajā teritorijā līdz 1940.gadam! Šaubos, sportisti un viņu vecāki braukāja pa cccp krustām, šķersām, kad sabruka cccp, viņi tika naturalizēti automātiski.

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:02, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko Tu tur filozofē? Es par naturalizāciju, bet Tu uzsāc politisko diskusiju. Es nevienā vārdā, neapšaubiju pilsonības likuma izdevīgumu Latvijai. Lai gan tā bija vienas mūsu krievu daļas uzmešana, bet neko darīt, solijām viņiem, bet vēlāk pārdomājām, atvainojiet, tā gadās.

Ja Ivars grib bāzt mums acīs naturalizētos Znarokus, Kerčus, izcelt Latviju kā baigos "sliktos" naturalizētājus, tad jāskatās viss pēc viena principa, nevis atšķirīgiem. Vai BLR, UKR, KAZ un citu valstu izlasēs spēlēja hokejisti kuru vecāki bija dzīvojuši attiecīgajā teritorijā līdz 1940.gadam! Šaubos, sportisti un viņu vecāki braukāja pa cccp krustām, šķersām, kad sabruka cccp, viņi tika naturalizēti automātiski.
Viņš te rakstīja,ka šo naturalizācijas jautājumu netīšām esot pacēlis,bet palasot viņa domu gājienu - pavisam tā neliekas.

Prieks,ka vismaz Francijas izlasē tie prot visus francūžus saskaitīt.
Tiem galīgi nav nozīmes,kur tie dzimuši.
Bet redz ar krieviem gan ir savādāk. Tie pat pēc naturalizācijas ir un paliek .......

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:10, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņš te rakstīja,ka šo naturalizācijas jautājumu netīšām esot pacēlis,bet palasot viņa domu gājienu - pavisam tā neliekas.

Prieks,ka vismaz Francijas izlasē tie prot visus francūžus saskaitīt.
Tiem galīgi nav nozīmes,kur tie dzimuši.
Francija šķiet ir pārāk aizrāvusies ar izdabāšanu savām bijušajām kolonijām, tagad dabon visādus melno nemierus.
Cilvēku braukāšanu būs un viņa lielāko tiesu ekonomiski ir izdevīga, bet tas ir jādara prātīgi, lai neveidojas pārāk lielas etniskās kopienas, tas ir jāregulē.

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:13, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Bet redz ar krieviem gan ir savādāk. Tie pat pēc naturalizācijas ir un paliek .......
tāpēc, ka pie mums daudz kur tie dubultstandarti...
kaut vai beidzamais hīts par dubultpilsonību, tur arī tiek dalīti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:16, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Francija šķiet ir pārāk aizrāvusies ar izdabāšanu savām bijušajām kolonijām, tagad dabon visādus melno nemierus.
Cilvēku braukāšanu būs un viņa lielāko tiesu ekonomiski ir izdevīga, bet tas ir jādara prātīgi, lai neveidojas pārāk lielas etniskās kopienas, tas ir jāregulē.
Tu taču saproti,ka esam citā sujuzā. Un tajā LV ir maza teikšana.
To ko tur nepareizi ir darījuši franči,angļi utt viena lieta.
Ja uz Rus jautājumu Eiropa vienkārši piever acis,tad uz citiem nepievērs. Un vienīgā LV,EST,LT,PL utt laime,ka tiem ir šausmīgi dzīves apstākļi. Un līdz ko tie saistīs tos migrantus,tie spruks iekšā pa visam pusēm. Un vairs nevarēs ar tiem izrīkoties līdzīgi kā ar krieviem.
Visas tās tautības drīz izzudīs,tas ir laika jautājums.

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:25, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Francija šķiet ir pārāk aizrāvusies ar izdabāšanu savām bijušajām kolonijām, tagad dabon visādus melno nemierus.
Cilvēku braukāšanu būs un viņa lielāko tiesu ekonomiski ir izdevīga, bet tas ir jādara prātīgi, lai neveidojas pārāk lielas etniskās kopienas, tas ir jāregulē.
Nesen darbā runāju ar vietējiem nēģeriem par LV.
Nosmējos līdz asarām. Sarunas biedru bija aš veseli 3
Es teicu,ka LV dzīvo tikai baltie cilvēki. Viens bija šokā : Kā,pasaulē ir vēl valstis,kur to nav ?
Otrs teica tam pirmajam : Āpsi,tur ir auksts un mums tur būs p.žģec.
Trešais teica : Abi jūs āpši,tur ir švaka ekonomika un dzīves apstākļi

Bija smieklīgi paklausīties viņu spriedelējumus.
Ko man te tik nav prasījuši par LV.

Tie stereotipi kas attiecas uz Rus,attiecas uz visu post padomiju.

No sērijas : Jums tur ar zirga pajūgiem brauc ? Jums ir internets utt
Tie kas ir bijuši LV,min ka tā ir ļoti skaista. Bet dikti dārga.

Jā un par pediņu grūto dzīvi arī ko tik nav prasījuši,bet tur saistībā ar Rus.
No sērijas : Taisnība,ka tur tos uz sārta svilina. Taisnība,ka tos cietumā sit utt.

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:25, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko Tu tur filozofē? Es par naturalizāciju, bet Tu uzsāc politisko diskusiju. Es nevienā vārdā, neapšaubiju pilsonības likuma izdevīgumu Latvijai. Lai gan tā bija vienas mūsu krievu daļas uzmešana, bet neko darīt, solijām viņiem, bet vēlāk pārdomājām, atvainojiet, tā gadās.

Ja Ivars grib bāzt mums acīs naturalizētos Znarokus, Kerčus, izcelt Latviju kā baigos "sliktos" naturalizētājus, tad jāskatās viss pēc viena principa, nevis atšķirīgiem. Vai BLR, UKR, KAZ un citu valstu izlasēs spēlēja hokejisti kuru vecāki bija dzīvojuši attiecīgajā teritorijā līdz 1940.gadam! Šaubos, sportisti un viņu vecāki braukāja pa cccp krustām, šķersām, kad sabruka cccp, viņi tika naturalizēti automātiski.
Kāds šeit sakars ar politisko situāciju vai bāšanu acīs?
Tu kā vienmēr meklē kaut kādus mistiskus attaisnojumus neapstrīdamiem faktiem. Un viens no tiem-virkne LV hokejistu savulaik tika paātrināti naturalizēti.Punkts!

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:42, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: ingars31 ir naida kurinātājs , kuru es drīz nodošu tiesībsargājošām instancēm

aicinu nepakļauties ingars31 provokācijām un ignorēt viņu!
Nodod,kā Ivars reiz nodeva,par PSRS simboliku arēnā ''Rīga''...pļūtāzis atkārtošos,tu pat ignorēt neproti,ej mācies!

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:43, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Nodod,kā Ivars reiz nodeva,par PSRS simboliku arēnā ''Rīga''...pļūtāzis
starp citu Ivar, kā tur beidzās ar to lietu?

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:43, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Cilvēki likumīgi dzīvoja vienā no cccp republikām, spēlēja hokeja un nelikās nezinis par kaut kādu politiku un bāc sabruka valsts, tāda cccp vairs nav, arī tādas pilsonības nav, bet iekārtotās mājas ir neatkarīgā Latvijā. Ko viņiem vajadzēja darīt, savākt pendeles un braukt uz Krieviju kādā šķūnī dzīvot?
Nevajag piesaukt paātrināto naturalizāciju, lai gan es atbalstu pilsonības likumu, cilvēciski viņš ir pilnīgs sviests. Vairākas valstis sabruka, bet pēc sabrukšanas šādu nepatīkamu nepilsoņa statusu varēja saņemt tikai Latvijā un Igaunijā, pēc daļēji izfantazētas loģikas, lai nezaudētu valsts neatkarību un tas politiski protams bija pareizi. Nekāda cita iemesla Latvijā un Igaunijā jau nebija. Ja sabrūkot cccp, šeit būtu dzīvojuši 20%, varbūt pat 30% iebraukušo krievu, šādi jautājumi par naturalizāciju pat netiktu apspriesti, tāpat kā tas nenotika Lietuvā un citās cccp republikās. Neesmu nekad dzirdējis ka bijušās Dienvidslāvijas pilsoņiem būtu problēmas ar pilsonību, tas notika tikai ar pāris miljoniem eiropas iedzīvotāju, bet ja visur darbotos mūsu un igauņu likumi, gan jau tādi būtu 100 ļimoni. Likumus mēdz pieņemt loģiskus, kas izriet pēc dzīves nepieciešamībus (evolūcijas procesa), bet ir arī izņemumi, tīri no politiskā izdevīguma, kurus protams kaut kad atceļ.
Tas ka Latvijā bija pareizākais lēmums nedod visiem automātiski pilsonību pēc kārtas, bija pareizākais lēmums kāds vien varēja būt.
Tagad pilnā mērā mēs redzam naturalizācijas augļus,kad virknē Latvijas pašvaldību valda pro Krievijas spēki, kas rīkojas pretēji valsts un pamatnācijas politiskam kursam.
Iedomājoties visus tos Latvijai nelojālos nepilsoņus,kuri būtu ieguvuši pilsonību, tad par ko viņi vēlēšanās balsotu? Par visādām radikālām krievu partijām, kuras mūs jau sen būtu ievedušas ''Lielā lāča'' ķepās.
Un nevajag visus tos civilokupantus uzdod par baigiem eņģelīšiem, jo ar nedaudziem izņēmumiem viņi ir nelojāli šai valstij.

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:46, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: starp citu Ivar, kā tur beidzās ar to lietu?
Tā kā jau es domāju pirms nesu to iesniegumu-netika konstatēts administratīvā pārkāpuma nodarījums.
Tas vairāk bija mans eksperiments vai šai valstī kāds ir gatavs iet pret lielu naudu. Diemžēl, bet nav. Vismaz valsts un to struktūru līmenī.

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:49, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: starp citu Ivar, kā tur beidzās ar to lietu?
Atvainojos,es neesmu Ivars,lai gan man arī būs interesanti uzzināt par to ugunskrustu arēnā,kas Lielvārdes jostā ieausts,un atspoguļo mūsu tradicionālo vērtību,un nepakļauties kaut kādiem nezinīšiem,kuriem komuņagas smadzenes ir atrofējuši!

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:52, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā kā jau es domāju pirms nesu to iesniegumu-netika konstatēts administratīvā pārkāpuma nodarījums.
Tas vairāk bija mans eksperiments vai šai valstī kāds ir gatavs iet pret lielu naudu. Diemžēl, bet nav. Vismaz valsts un to struktūru līmenī.
Un ko mums no tā nākas secināt???

     [+] [-]

, 2014-02-02 17:58, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka Latvijā bija pareizākais lēmums nedod visiem automātiski pilsonību pēc kārtas, bija pareizākais lēmums kāds vien varēja būt.
Tagad pilnā mērā mēs redzam naturalizācijas augļus,kad virknē Latvijas pašvaldību valda pro Krievijas spēki, kas rīkojas pretēji valsts un pamatnācijas politiskam kursam.
Iedomājoties visus tos Latvijai nelojālos nepilsoņus,kuri būtu ieguvuši pilsonību, tad par ko viņi vēlēšanās balsotu? Par visādām radikālām krievu partijām, kuras mūs jau sen būtu ievedušas ''Lielā lāča'' ķepās.
Un nevajag visus tos civilokupantus uzdod par baigiem eņģelīšiem, jo ar nedaudziem izņēmumiem viņi ir nelojāli šai valstij.
Priecē fakts,ka kurzemē pa lielam tādas problēmas nav...domāju Kuldīgas,Talsu,Saldus un daļēji Ventspils un Liepājas novadus! 90%+ latvieši

     [+] [-]

, 2014-02-02 18:03, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Un ko mums no tā nākas secināt???
Secinājumus katram jāizdara pēc savas saprašanas, un, galvenais, bez jebkādiem muļķīgiem attaisnojumiem jeb divkosības pašam priekš sevīm.
Mans secinājums-mums ne tikai dziļi iekšā sēž, bet regulāri daudzās jomās parādās uz āru tas kangaru gars par ko savā eposā raksta A.Pumpurs. Un, galvenais, ka lai mūs nopirktu nevajag nemaz tik daudz. Pietiek ar izklaidi hokeja arēnā.

     [+] [-]

, 2014-02-02 18:03, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un viens no tiem-virkne LV hokejistu savulaik tika paātrināti naturalizēti.Punkts!
Kāpēc tu ieciklējies uz hokejistiem?
Tādu pilsonību saņēmuši 174 cilvēki, ne tikai hokejisti...
https://www.ir.lv/2013/11/7/pedejo-...

     [+] [-]

, 2014-02-02 18:05, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Priecē fakts,ka kurzemē pa lielam tādas problēmas nav...domāju Kuldīgas,Talsu,Saldus un daļēji Ventspils un Liepājas novadus! 90%+ latvieši
Toties Rīgā,Rīgas apkārtnē un Latgalē šī problēma ir ļoti nopietna. Arī Liepājā tā ir zināmā mērā liela problēma.

     [+] [-]

, 2014-02-02 18:07, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc tu ieciklējies uz hokejistiem?
Tādu pilsonību saņēmuši 174 cilvēki, ne tikai hokejisti...
https://www.ir.lv/2013/11/7/pedejo-reizi-latvijas-pilsoniba-par-ipasiem-nopelniem-pieskirta-pirms-13-gadiem
Bet mēs jau šeit runājam/rakstam par sportu.
Protams, ka arī citās nozarēs šādu cilvēku ir pietiekami. Tas pats Zaharjins šādi ir ieguvis Latvijas pilsonību.

     [+] [-]

, 2014-02-02 18:18, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Toties Rīgā,Rīgas apkārtnē un Latgalē šī problēma ir ļoti nopietna. Arī Liepājā tā ir zināmā mērā liela problēma.
Tāpēc jau izskanēja Lemberga utopiskais projekts,proti kurzemei atdalīties no Latvijas,bet ja parok dziļāk,tad tā lieta nemaz tik utopiska nav...mums ir dzelzceļa un ostu tranzīts uz atlantijas okeānu caur baltijas jūru...tieši tāpēc Rīga&co streso tādā sakarā,jo lielākie kopsummā nodokļu maksātaji valsts mērogā ir tieši kurzemnieki!!!

     [+] [-]

, 2014-02-02 18:21, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Tāpēc jau izskanēja Lemberga utopiskais projekts,proti kurzemei atdalīties no Latvijas,bet ja parok dziļāk,tad tā lieta nemaz tik utopiska nav...mums ir dzelzceļa un ostu tranzīts uz atlantijas okeānu caur baltijas jūru...tieši tāpēc Rīga&co streso tādā sakarā,jo lielākie kopsummā nodokļu maksātaji valsts mērogā ir tieši kurzemnieki!!!
Nu,beidz!
Tas ir nereāli, un arī nevajadzīgi. Nedomāju,ka kurzemnieki ir tik separātiski noskaņoti.

     [+] [-]

, 2014-02-02 18:30, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,beidz!
Tas ir nereāli, un arī nevajadzīgi. Nedomāju,ka kurzemnieki ir tik separātiski noskaņoti.
Tikai tajā brīdī,ja jutīsimies apdraudēti...

     [+] [-]

, 2014-02-02 18:36, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Tikai tajā brīdī,ja jutīsimies apdraudēti...
Kas tad jūs tur Kurzemē apdraud?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-02 18:54, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet mēs jau šeit runājam/rakstam par sportu.
Protams, ka arī citās nozarēs šādu cilvēku ir pietiekami. Tas pats Zaharjins šādi ir ieguvis Latvijas pilsonību.
kad tie hokejisti spēlēja par Latviju līdz 1995.gadam, nevienam kaut kā nebija iebildumu un nesauca viņus par naturalizētiem hokejistiem...
pēkšņi viņi no 1996.gada skaitās naturalizēti hokejisti
p.s. protams vari domāt, ko gribi, es viņus sporta kontekstā neuzskatu par naturalizētiem, atšķirībā no futbolistiem Miholopa, Perepļotkina un basketbolista Ostlera...
p.p.s. dažiem hokejistiem kuri pārstāvēja Latviju līdz 1995.gadam, Latvijas pilsonība pat tika atteikta un nemaz nav saņēmuši, tāpat kā riteņbraucējs Ugrjumovs...

     [+] [-]

, 2014-02-02 18:58, pirms 11 gadiem
Stevan Jovetic rakstīja: Kurzemes iedzīvotāji ir nelojāli Latvijai. Jūs jau sen esat apnikuši ar saviem apvainojumiem, kurus izsakat pret savu tautu. Vells lai parauj jūs!! Jums Latvijā nav vietas!
Šito tieši es gaidīju....bez kurzemes jums visiem kranti Latvijā+vēl vajadzētu atjaunot Kurland(Kurzemes hercogisti),lai mēs kurši,jum pārējiem kangarveidīgajiem pērienus sadotu pa dibenu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja