Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Ziemas klasika: vai kritīs apmeklētības rekords?

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Ziemas klasika: vai kritīs apmeklētības rekords?
Detroitas "Red Wings" un Toronto "Maple Leafs" spēkosies stadionā, kas uzņems vairāk nekā 100 tūkstošus līdzjutēju
Foto: AP/Scanpix

Arī 2014. gadu Nacionālā hokeja līga ievadīs ar spēli zem klajas debess - pulksten 20:00 Ziemas klasikā Detroitas "Red Wings" uzņems Toronto "Maple Leafs". Komandas Austrumu konferences kopvērtējumā atrodas līdzās, un pēdējā savstarpējā mačā netrūka vārtu, konfliktu, intrigas un uzvarētāja noskaidrošana pēcspēles metienos. Turklāt tiek paredzēts, ka spēlē noraudzīsies 110 tūkstoši līdzjutēji, mačam kļūstot par apmeklētāko hokeja vēsturē.

"Dzīvē atceries atsevišķus momentus, un šis būs viens no tiem, kas paliek atmiņā," pirms Nacionālās hokeja līgas sestās Ziemas klasikas sacīja Detroitas "Red Wings" galvenais treneris Maiks Bebkoks. 50 gadus vecajam speciālistam uzticēta Kanādas izlases vadīšana olimpiskajās spēlēs.

Lai gan viņa trenētā komanda nerāda labāko sniegumu un pēdējos desmit mačos svinējusi tikai trīs panākumus, viens no tiem nācis pret šodienas pretinieci Toronto "Maple Leafs" - 21. decembrī 5:4 izbraukumā.

Pirmās 20 minūtes uzvarējuši ar divu vārtu pārsvaru, Detroitas "Red Wings" hokejisti otrās un trešās trešdaļas laikā zaudēja trīs vārtus pēc kārtas, pirmo reizi kopš astotās minūtes nonākot iedzinējos. 54. minūtē neizšķirtu panāca slovāks Tomāšs Tatars, savukārt pēcspēles metienus realizēja veterāni Daniels Alfredsons un Pāvels Dacjuks. Toronto "Maple Leafs" pievīla gan Meisons Reimonds, gan Džeimss van Rīmsdaiks.

24 gadus vecais amerikānis kopā ar Taileru Bozaku un tautieti Filu Keselu veido Toronto "Maple Leafs" pirmo virknējumu. Bozaks pēdējos piecos mačos ticis pie astoņiem punktiem, kamēr kļavu lapu rezultatīvākais spēlētājs Kesels pēdējās divās spēlēs trīs reizes pārspējis sāncenšu vārtsargus un pievienojis vienu piespēli.

Tomēr karstākie Toronto "Maple Leafs" spēlētāji visas sezonas garumā bijuši vārtsargi - komanda tikusi nomētāta, bet viņi atraduši veidu, kā tikt pie punktiem. Džeimss Reimers uzvarējis astoņās no 18 spēlēm; mazākais atvairīto metienu skaits - 33, lielākais - 49. Taču Ziemas klasikā Toronto "Maple Leafs" vārtu drošība būs 25 gadus vecā Džonatana Bernjē rokās. Viņš atvairījis 113 no pēdējiem 116 metieniem.

Tikmēr Detroitas "Red Wings" pirmais numurs Džimijs Hovards savainojuma dēļ ierindā atgriezās tikai pēdējā mačā, atvairot trīs no pirmajiem pieciem metieniem un zaudējumā Nešvilas "Predators" (4:6) ielaižot piecus vārtus. Kapteinis un rezultatīvākais spēlētājs (33 punkti 30 spēlēs) Henriks Zeterbergs pēc savainojuma pirmoreiz laukumā devās 28. decembrī, savukārt pastāv bažas par Alfredsona došanos laukumā - zviedrs iepriekšējo maču izlaida muguras sāpju dēļ.

Austrumu konferences kopvērtējumā komandas atrodas līdzās - Detroitas "Red Wings" ar 41 spēlē sakrātajiem 45 punktiem ieņem sesto pozīciju, kamēr Toronto "Maple Leafs" ar identisku maču un punktu skaitu atrodas vienu vietu zemāk. Tas sola principiālu cīņu par katru laukuma centimetru. Nebūs jāuztraucas arī par atmosfēru ārpus laukuma.

"Kad ierados pie stadiona, tiku pie zosādas," sacīja Toronto "Maple Leafs" kapteinis Dions Fanufs, kurš spēles priekšvakarā tika pie jauna kontrakta uz septiņām sezonām par 49 miljoniem dolāru. "Nevaru sagaidīt trešdienu, kad kāpšu uz ledus, bet tribīnēs būs 110 tūkstoši cilvēku. Zinu, ka to nekad neaizmirsīšu."

Nacionālā hokeja līga ir pārliecināta, ka kritīs pasaules rekords, Detroitas "Red Wings" un Toronto "Maple Leafs" spēlei kļūstot par apmeklētāko vēsturē. Kopš 2010. gada 11. decembra rekords pieder Mičiganas un Mičiganas štata Universitātēm, kuru spēli stadionā, kurā laukumā dosies arī Detroita un Toronto, noskatījās 104173 cilvēku.

Mājiniece uzvarējusi tikai vienā no piecām Ziemas klasikām - 2010. gadā Bostonas "Bruins" izglābās trīs minūtes pirms pamatlaika noslēguma un pagarinājumā ar 2:1 pārspēja Filadelfijas "Flyers".

Detroitas "Red Wings" līdzās Pitsburgas "Penguins" un "Flyers" kļūs par trešo komandu, kas piedalījusies divos mačos zem klajas debess. 2009. gadā, pateicoties Zeterberga trim piespēlēm, viesos ar 6:4 tika pārspēta Čikāgas "Blackhawks". Tikmēr Toronto "Maple Leafs" būs pirmā Kanādas komanda Ziemas klasikā.

Sākums pulksten 20:00 pēc Latvijas laika, lai gan laika apstākļu dēļ pirmais iemetiens var aizkavēties. Šobrīd prognoze gan ir pozitīva - sniegs un -8 grādi. "Labāk slidošu uz ledus, nevis ūdens," problēmu ar prognozēm nebija Toronto "Maple Leafs" aizsargam Polam Reindžeram.

Kā tapa laukums

Sāncensība starp Detroitu un Toronto

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-01-01 10:54, pirms 12 gadiem
Priecīgas pohas visiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2014-01-01 11:35, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Jēga no tik lielas auditorijas, ja ripu jau neredz no 15rindas
I ja tam bil, pivo pil... utt. Cilvēkiem vnk gribas piedalīties tādos pasākumos, kas ir ar tādu vēsturisku nozīmi... tāpat jau arī amfutbolā tur ne pārāk daudz ko redz tribīnes vidū un augšā... bet cilvēki nāk. Ar savu klātbūtni taisīt pūli un patusēt pie reizes.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-01 11:48, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Jēga no tik lielas auditorijas, ja ripu jau neredz no 15rindas
paķer binokli līdz ar 12x palielinājumu un skaties laimīgs.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 11:49, pirms 12 gadiem
Būs jāuzmet acs kvalitatīvam hokejam. Šveices kauss beidzies, bet līdz sočiem vēl ilgs laiks.

  +4 [+] [-]

, 2014-01-01 11:50, pirms 12 gadiem
cik maksās alus kauss?

  +5 [+] [-]

, 2014-01-01 11:55, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: cik maksās alus kauss?
NHL regulārajās spēlēs alus kauss maksā no 5.50 līdz 9.50 dolāri, tilpumi - no 0.35l līdz 0.60l.

Viens no labākajiem piedāvājumiem ir Bufalo - 7 dolāri, 0.6 litri.

  +4 [+] [-]

, 2014-01-01 12:00, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL regulārajās spēlēs alus kauss maksā no 5.50 līdz 9.50 dolāri, tilpumi - no 0.35l līdz 0.60l.

Viens no labākajiem piedāvājumiem ir Bufalo - 7 dolāri, 0.6 litri.
Paldies!
... skarbas cenas... trakāk nekā pie mums

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 12:00, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Būs jāuzmet acs kvalitatīvam hokejam. Šveices kauss beidzies, bet līdz sočiem vēl ilgs laiks.
nesaceries redzēt Sočos kvalitatīvu hokeju! Tāds var arī nebūt. Zvaigznes bieži vien izgāžas ar savu individuālismu. Paši esam Krieviju tā vinnējuši. Es liktu uz skandināviem un Šveici. Gaidiet rupju spēli no krieviem un izgāšanos no Kanādas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-01 12:08, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Paldies!
... skarbas cenas... trakāk nekā pie mums
Tādas cenas ir visos Ziemeļamerikas lielā četrinieka stadionos +/-.

Bet jāņem vērā arī, teiksim, alus cenas attiecība pret biļetes cenu. NHL vidējā biļetes cena ir 40+ dolāri.

Taču tādā kā Toronto vidējā biļetes cena ir 120 dolāri, bet alus maksā 6.96 dolāri par 0.47l.
Slēpts komentārs: Paraleela_linija

  +7 [+] [-]

, 2014-01-01 12:17, pirms 12 gadiem
Uz spēli sola 100 + tūkstošus, un kāds vēl saka, ka hokejs nav populārs sporta veids.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 12:43, pirms 12 gadiem
wilmaars rakstīja: Laikam rezultaatam nav noziimes. Galvenais pilns stadions. Latvijaa ar vareeja Daugavas stadionu pilnu piebaazt.
Varētu.. bet nevienam tas nebūtu izdevīgi. Sarīkošanas izmaksas pret biļetes cenu ar kādu būtu iespējams aizpildīt stadionu diezin vai ieinteresētu kādu...

  -2 [+] [-]

, 2014-01-01 13:26, pirms 12 gadiem
klau SC autori. Varētu lūgt kautkādu konsekvenci uzvārdu rakstībā?

Ja ir Seterberjs, tad, Dieva dēļ, pieturieties pie tā. Šeit atkal ir Zeterbergs.

     [+] [-]

, 2014-01-01 13:34, pirms 12 gadiem
Klau,kur šo spēli varēs vērot labā kvalitātē??

  +2 [+] [-]

, 2014-01-01 13:36, pirms 12 gadiem
dobrecovs rakstīja: Uz spēli sola 100 + tūkstošus, un kāds vēl saka, ka hokejs nav populārs sporta veids.
Viss ir ļoti nosacīti... no vienas puses, jā, tiek savākts 100+ tūkstošu stadions, NHL, pēc vidējās apmeklētības, ir visapmeklētākā komandu sporta līga, kas spēlē iekštelpās (pasaulē).

No otras puses, piemēram, NHL vidējie apmeklētības rādītāji, kas ir 17.7 tūkstoši cilvēku vidēji spēlē, ir četras reizes mazāk nekā vidēji nāk uz NFL spēlēm un divas reizes mazāk nekā uz MLB spēlēm.

TV reitingus skatoties... tie ir vienā līmenī vai pat nedaudz švakāki kā MLS, ieņēmumi no TV translācijām (kas arī norāda uz popularitāti zināmā mērā) - pārliecinoši pēdējā vieta starp lielā četrinieka komandām.

Jebšu, forši, ka notiek visādi pasākumi, bet īstenībā interese ir tieši par pasākumu, nevis sporta veidu vai līgu.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 13:57, pirms 12 gadiem
Es domāt, ka nekur nekritīs apmeklētības rekords... bet gan celsies ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-01 14:22, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viss ir ļoti nosacīti... no vienas puses, jā, tiek savākts 100+ tūkstošu stadions, NHL, pēc vidējās apmeklētības, ir visapmeklētākā komandu sporta līga, kas spēlē iekštelpās (pasaulē).

No otras puses, piemēram, NHL vidējie apmeklētības rādītāji, kas ir 17.7 tūkstoši cilvēku vidēji spēlē, ir četras reizes mazāk nekā vidēji nāk uz NFL spēlēm un divas reizes mazāk nekā uz MLB spēlēm.

TV reitingus skatoties... tie ir vienā līmenī vai pat nedaudz švakāki kā MLS, ieņēmumi no TV translācijām (kas arī norāda uz popularitāti zināmā mērā) - pārliecinoši pēdējā vieta starp lielā četrinieka komandām.

Jebšu, forši, ka notiek visādi pasākumi, bet īstenībā interese ir tieši par pasākumu, nevis sporta veidu vai līgu.
Pieļauju, ka lietderīgāk skatīties uz kopējo līgas apmeklētību, nevis vidējo apmeklētību, ko lielā mērā nosaka iekštelpu arēnu ierobežotais vietu skaits. Tāpat lietderīgi paskatīties uz biļešu cenām.

NHL ir vidēji 21 miljons+ skatītāju sezonā. MLS tie ir 6 miljoni. Šķiet, pats minēji par Toronto biļešu cenām. MLS tās cenas ir kādas 5 reizes mazākas.

Protams, beisbols un arī NFL ASV kopumā ir populārāki sporta veidi, taču kopumā noteikti hokejs ir pārāks par Eiropas futbolu un ir līdzināms ar basketbolu vienā kategorijā.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 14:23, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: NHL>NBA?
es nezinu, tapēc prasu
Pēc līgas vidējās arēnu apmeklētības, jā... bet tas bija uz pagājušo gadu, tb NHL sezona bija īsā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 14:47, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Pieļauju, ka lietderīgāk skatīties uz kopējo līgas apmeklētību, nevis vidējo apmeklētību, ko lielā mērā nosaka iekštelpu arēnu ierobežotais vietu skaits. Tāpat lietderīgi paskatīties uz biļešu cenām.

NHL ir vidēji 21 miljons+ skatītāju sezonā. MLS tie ir 6 miljoni. Šķiet, pats minēji par Toronto biļešu cenām. MLS tās cenas ir kādas 5 reizes mazākas.

Protams, beisbols un arī NFL ASV kopumā ir populārāki sporta veidi, taču kopumā noteikti hokejs ir pārāks par Eiropas futbolu un ir līdzināms ar basketbolu vienā kategorijā.
Ja par popularitāti runā kā apmeklētību stadionā, tad NHL un NBA ir apmēram vienādi cipari - 21 tūkstotis.

Bet nu... ir vēl televīzijas reitingi (tas, tomēr, veido lielāko daļu publikas un ir būtisks popularitātes mērs), ienākumi no atribūtikas pārdošanas un visādu citu blakuslietu pārdošanas jau tieši arēnā (jebšu tas cik naudas cilvēki ir gatavi maksāt par šo brendu), pieminēšana medijos utt .

Pašlaik ir situācija, kad NHL ir tur kur tie ir - 4. vietā starp lielo četrinieku un MLS viņiem neteikšu, ka strauji, bet tuvojas (te viss ir atkarīgs nevis no līgas, kas strādā ļoti profesionāli, bet no sporta veida pieņemšanas kā tādas, tb ja ASV izlase labi spēlēs kaut vai PK, pēc gadiem X tas dod būtisku ieguldījumu arī sporta attīstībai vietējā PRO līmenī).

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 15:12, pirms 12 gadiem
es lieku uz to,ka nekritīs..

     [+] [-]

, 2014-01-01 15:23, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja par popularitāti runā kā apmeklētību stadionā, tad NHL un NBA ir apmēram vienādi cipari - 21 tūkstotis.

Bet nu... ir vēl televīzijas reitingi (tas, tomēr, veido lielāko daļu publikas un ir būtisks popularitātes mērs), ienākumi no atribūtikas pārdošanas un visādu citu blakuslietu pārdošanas jau tieši arēnā (jebšu tas cik naudas cilvēki ir gatavi maksāt par šo brendu), pieminēšana medijos utt .

Pašlaik ir situācija, kad NHL ir tur kur tie ir - 4. vietā starp lielo četrinieku un MLS viņiem neteikšu, ka strauji, bet tuvojas (te viss ir atkarīgs nevis no līgas, kas strādā ļoti profesionāli, bet no sporta veida pieņemšanas kā tādas, tb ja ASV izlase labi spēlēs kaut vai PK, pēc gadiem X tas dod būtisku ieguldījumu arī sporta attīstībai vietējā PRO līmenī).
Nu, ja runā tikai par ASV, tad tev ir taisnība, bet kopumā Ziemeļamerikā tie skaitļi starp NBA un NHL ir krietni vien līdzīgāki, ja pieskaita arī naudas, kas apgrozās Kanādā. Tikko novembrī Kanādā parakstīja līgumu par 5,2 miljardiem dolāru uz 12 gadiem, kas ir jāskaita klāt tam 2 miljardu līgumam ASV.

Attiecīgi, rupji rēķinot, sanāk kaut kādi 800 miljoni TV naudās NBA pret 600+ miljoniem NHL (gadā).

Kopsumā tā starpība ir diezgan neliela. T.i., starpība starp MLS un NHL ir daudzkārt lielāka un diez vai ir pareizi teikt, ka MLS ķer rokā NHL.

Var arī vienkārši salīdzināt aptuvenās komandu vērtības, kur arī tā starpība nav sevišķi būtiska:
1) NBA: http://www.forbes.com/nba-valuations/list/#page:1_sort:2_direction:desc_search:
2) NHL: http://www.forbes.com/nhl-valuations/list/#page:1_sort:5_direction:desc_search:
3) MLS: Major League Soccer's Most Valuable Teams - Forbes

Kura komanda MLS ir vērta vairāk par miljardu? Nav un nebūs tādas komandas.

     [+] [-]

, 2014-01-01 15:24, pirms 12 gadiem
Nevaru saprast, kāpēc uzvārdu un vārdu tulkotāji nevar iekavās blakus ielikt oriģinālo anglisko vārdu, uzvārdu, normāls lasītājs par hokeju zinās vienmēr, kas ir Henrik Zetterberg, nevis kaut kads Seterberijs!

     [+] [-]

, 2014-01-01 15:43, pirms 12 gadiem
VLC nepievil mani

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 15:54, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu, ja runā tikai par ASV, tad tev ir taisnība, bet kopumā Ziemeļamerikā tie skaitļi starp NBA un NHL ir krietni vien līdzīgāki, ja pieskaita arī naudas, kas apgrozās Kanādā. Tikko novembrī Kanādā parakstīja līgumu par 5,2 miljardiem dolāru uz 12 gadiem, kas ir jāskaita klāt tam 2 miljardu līgumam ASV.

Attiecīgi, rupji rēķinot, sanāk kaut kādi 800 miljoni TV naudās NBA pret 600+ miljoniem NHL (gadā).

Kopsumā tā starpība ir diezgan neliela. T.i., starpība starp MLS un NHL ir daudzkārt lielāka un diez vai ir pareizi teikt, ka MLS ķer rokā NHL.

Var arī vienkārši salīdzināt aptuvenās komandu vērtības, kur arī tā starpība nav sevišķi būtiska:
1) NBA: http://www.forbes.com/nba-valuations/list/#page:1_sort:2_direction:desc_search:
2) NHL: http://www.forbes.com/nhl-valuations/list/#page:1_sort:5_direction:desc_search:
3) MLS: Major League Soccer's Most Valuable Teams - Forbes

Kura komanda MLS ir vērta vairāk par miljardu? Nav un nebūs tādas komandas.
Par starpības nelielumu piekrist negribu, jo tie, lai vai kā, bet ir 25%.

Turklāt, ja par naudām runa novirzījās, tad NHL ieņēmumi ir ap 3 miljardiem gadā, NBA - ap 5, jebšu 40% lielāki. Protams, te mēs runājam par visas līgas ieņēmumiem, kas ne tuvu nesākas un nebeidzas ASV.

Taču, mēs te nedaudz uz citu pusi aizvirzījāmies. Runa bija par popularitāti. Un šajā kontekstā derētu atcerēties, ka lielais četrinieks nav viss ASV sports.

ZAmerikā regulāri tiek veiktas aptaujas par populārākajiem sporta veidiem un Hokejs pēdējā no The Harris Poll ieņēma vien 7. vietu. Aiz NFL, MLB, NCAA futbola, NASCAR, NBA, NCAA basketbola. Tikai 5% respondentu hokejs bija populārākais sporta veids (salīdzinājuma, NFL - 34%, NBA - 7%).

Protams, ir statistika un te tika prasīts par FAVORĪTSPORTU, nevis overall interesi, taču tendences, tendences...

Kur hokejs ir, tur viņš arī ir, nekas nav mainījies un par šitās 100 tūkstošnieku akcijas to nemainīs.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 15:57, pirms 12 gadiem
Noteikti bus japaskatas spele!

     [+] [-]

, 2014-01-01 16:19, pirms 12 gadiem
Tieši tā,jāskatās,jo pie tam vēl mums tik izdevīgā laikā.Ziemas klasika pirmkārt interesanta ar to ,ka mači notiek ārā,kā hokeja pirmssākumos Kanādā ,bet pie mums vēl sešdesmitajos gados.Pavisam cits smeķis

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 16:38, pirms 12 gadiem
KUR ŠO SPĒLI VAR SKATĪTIES PAR BRĪVU NETĀ??

  -2 [+] [-]

, 2014-01-01 16:51, pirms 12 gadiem
Paskatoties datus cik cilvēki apmeklēja "Ziemas klasiku"
- 2008.gads : 71,217
- 2009.gads : 40,818
- 2010.gads : 38,112
- 2011.gads : 68,111
- 2012.gads : 46,967

Domāju,ka skaitlis varētu nebūt nēkads pārsteidzoši lielais - jo gadu no gadiem tas sistemātiski samazinās, bet pēctam negaidīti pieaug. Vai tiešām tas ir atkarīgs no komandām kas pret ko spēlē ? 2008.gadā spēlēja Pittsburgh Penguins- Buffalo Sabres un 2011.gadā Washington Capitals - Pittsburgh Penguins.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:07, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Krievus olimpiādē mēs nekad neesam vinējuši, pat pč. Ko tu tur sapņo. Vienīgie, kas iesāks smagi būs asv, kanāda un varbūt zviedri miegaini vērps uzbrukumus, bet tāpat uzvarēs.
nu kur tādi izdzimteņi rodas ja nezini neraksti pč krievi ir uzvarēti divas reizes.

     [+] [-]

, 2014-01-01 17:20, pirms 12 gadiem
kaspars76 rakstīja: nu kur tādi izdzimteņi rodas ja nezini neraksti pč krievi ir uzvarēti divas reizes.
Tas jau skaudīgais vefelis, katru dienu ieraksta kādu stulbību hokeja sadaļā.

     [+] [-]

, 2014-01-01 17:21, pirms 12 gadiem
Autors:=>... Kopš 2010. gada 11. decembra rekords pieder Mičiganas un Mičiganas štata Universitātēm, kuru spēli stadionā, kurā laukumā dosies arī Detroita un Toronto, noskatījās 104173 cilvēku.

yourbro, 16:51, pirms 26 minūtēm,
Paskatoties datus cik cilvēki apmeklēja "Ziemas klasiku"
- 2008.gads : 71,217
- 2009.gads : 40,818
- 2010.gads : 38,112
- 2011.gads : 68,111
- 2012.gads : 46,967

Es=>...Kauč kā nevelk uz to plaģiātu 110 000...ja nu vienīgi Brazīlijas pludmalē var sadzīt tik daudz ļaudis....

     [+] [-]

, 2014-01-01 17:42, pirms 12 gadiem
110 k? Nav taka bik pa daudz? Tribiines izturees? =]

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:42, pirms 12 gadiem
yourbro rakstīja: Paskatoties datus cik cilvēki apmeklēja "Ziemas klasiku"
- 2008.gads : 71,217
- 2009.gads : 40,818
- 2010.gads : 38,112
- 2011.gads : 68,111
- 2012.gads : 46,967

Domāju,ka skaitlis varētu nebūt nēkads pārsteidzoši lielais - jo gadu no gadiem tas sistemātiski samazinās, bet pēctam negaidīti pieaug. Vai tiešām tas ir atkarīgs no komandām kas pret ko spēlē ? 2008.gadā spēlēja Pittsburgh Penguins- Buffalo Sabres un 2011.gadā Washington Capitals - Pittsburgh Penguins.
Atkarīgs no stadioniem kur spēlē... visas spēles ir bijušas pie max noslogotām tribīnēm, vienkārši... tie 40+ skatītāju mači notika beisbola laukumos, bet tie 2, kas ir ar lielo skatītāju skaitu - amerikāņu futbola laukumos.

Mičiganas "Big House"ir lielākais stadions Ziemeļamerikā un trešais lielākais stadions pasaulē (aiz Ziemeļkorejas 150 000 vietu lielā un 120-tūkstošnieka Indijā).

Ja kādam liekas, ka tas ir pārāk nereāli, ka vienā no ietilpīgākajiem stadioniem pasaulē ikdienā spēlē "kaut kādi" studenti "kaut kādu" amerikāņu futbolu.

15 ASV lielākajos stadionos saimnieko tieši koledžu futbolisti, tikai 16. vietā pēc lieluma ir lielākais stadions, kurā ikdienā spēlē PRO komanda - MetLife stadions (atklāts pavisam nesen - 2010. gadā), kur spēlē Ņujorkas Jets un Giants, tb amerikāņu futbolisti. Tur arī notiks šīgada Super Bowl mačs.

ASV lielāko stadionu TOP 25 ir tikai 4 PRO komandu stadioni.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-01 17:44, pirms 12 gadiem
Diez liidz kurai rindai tur shaiba ir redzama?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:46, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL regulārajās spēlēs alus kauss maksā no 5.50 līdz 9.50 dolāri, tilpumi - no 0.35l līdz 0.60l.

Viens no labākajiem piedāvājumiem ir Bufalo - 7 dolāri, 0.6 litri.
es pirku Davils arēnā 0.5 l pa 9 dolāri, bet Madison Square Garden pa 11.45 to pašu alu
biški jau padārgi ir, bet nav jau arī alus bārs...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-01 17:49, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atkarīgs no stadioniem kur spēlē... visas spēles ir bijušas pie max noslogotām tribīnēm, vienkārši... tie 40+ skatītāju mači notika beisbola laukumos, bet tie 2, kas ir ar lielo skatītāju skaitu - amerikāņu futbola laukumos.

Mičiganas "Big House"ir lielākais stadions Ziemeļamerikā un trešais lielākais stadions pasaulē (aiz Ziemeļkorejas 150 000 vietu lielā un 120-tūkstošnieka Indijā).

Ja kādam liekas, ka tas ir pārāk nereāli, ka vienā no ietilpīgākajiem stadioniem pasaulē ikdienā spēlē "kaut kādi" studenti "kaut kādu" amerikāņu futbolu.

15 ASV lielākajos stadionos saimnieko tieši koledžu futbolisti, tikai 16. vietā pēc lieluma ir lielākais stadions, kurā ikdienā spēlē PRO komanda - MetLife stadions (atklāts pavisam nesen - 2010. gadā), kur spēlē Ņujorkas Jets un Giants, tb amerikāņu futbolisti. Tur arī notiks šīgada Super Bowl mačs.

ASV lielāko stadionu TOP 25 ir tikai 4 PRO komandu stadioni.
super informācija, paldies !

     [+] [-]

, 2014-01-01 18:01, pirms 12 gadiem
Būs jāskatās žēl ka KHL nav Winter Classic labi ka vismaz ir 20:00 ir citādi neskatītos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-01 18:04, pirms 12 gadiem
ainisainis rakstīja: es pirku Davils arēnā 0.5 l pa 9 dolāri, bet Madison Square Garden pa 11.45 to pašu alu
biški jau padārgi ir, bet nav jau arī alus bārs...
...bet Tev tak pienesa to alu meitene bruncīšos vai ne?!...jeb puisis ar mucu uz muguras kā Šveicē?

  +2 [+] [-]

, 2014-01-01 18:09, pirms 12 gadiem
Mums KHL vajadzēs pārsist Rekordu ja viņš būs uzstādīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-01 18:22, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atkarīgs no stadioniem kur spēlē... visas spēles ir bijušas pie max noslogotām tribīnēm, vienkārši... tie 40+ skatītāju mači notika beisbola laukumos, bet tie 2, kas ir ar lielo skatītāju skaitu - amerikāņu futbola laukumos.

Mičiganas "Big House"ir lielākais stadions Ziemeļamerikā un trešais lielākais stadions pasaulē (aiz Ziemeļkorejas 150 000 vietu lielā un 120-tūkstošnieka Indijā).

Ja kādam liekas, ka tas ir pārāk nereāli, ka vienā no ietilpīgākajiem stadioniem pasaulē ikdienā spēlē "kaut kādi" studenti "kaut kādu" amerikāņu futbolu.

15 ASV lielākajos stadionos saimnieko tieši koledžu futbolisti, tikai 16. vietā pēc lieluma ir lielākais stadions, kurā ikdienā spēlē PRO komanda - MetLife stadions (atklāts pavisam nesen - 2010. gadā), kur spēlē Ņujorkas Jets un Giants, tb amerikāņu futbolisti. Tur arī notiks šīgada Super Bowl mačs.

ASV lielāko stadionu TOP 25 ir tikai 4 PRO komandu stadioni.
Es pilnīgi piekrītu komentātoram asinsainim - paldies par tādu info pat youtūbā neatradīsi bez tulkojuma un citiem fiškiem....
... BET: mani atkal mulsina viens fakts==>...Mičiganas "Big House"ir lielākais stadions Ziemeļamerikā un trešais lielākais stadions pasaulē (aiz Ziemeļkorejas 150 000 vietu lielā un 120-tūkstošnieka Indijā). ...<==
Ziemeļkorejas tautas festivali un dziesmu svētki un parādes un bēru ceremonijas un sporta pasākumi, kurus apmaksā vietejie aborigēni - nu tas ir skaidrs....
Indijā tas pats , tikai tur notiek cauru gadu ūtrupe, kad nav ziloņbola, kriketa, kroketa sacensības...
A kas tad uztur šo monstru Z-Amerikā, kur katru centu it ka taupa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-01 18:40, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atkarīgs no stadioniem kur spēlē... visas spēles ir bijušas pie max noslogotām tribīnēm, vienkārši... tie 40+ skatītāju mači notika beisbola laukumos, bet tie 2, kas ir ar lielo skatītāju skaitu - amerikāņu futbola laukumos.

Mičiganas "Big House"ir lielākais stadions Ziemeļamerikā un trešais lielākais stadions pasaulē (aiz Ziemeļkorejas 150 000 vietu lielā un 120-tūkstošnieka Indijā).

Ja kādam liekas, ka tas ir pārāk nereāli, ka vienā no ietilpīgākajiem stadioniem pasaulē ikdienā spēlē "kaut kādi" studenti "kaut kādu" amerikāņu futbolu.

15 ASV lielākajos stadionos saimnieko tieši koledžu futbolisti, tikai 16. vietā pēc lieluma ir lielākais stadions, kurā ikdienā spēlē PRO komanda - MetLife stadions (atklāts pavisam nesen - 2010. gadā), kur spēlē Ņujorkas Jets un Giants, tb amerikāņu futbolisti. Tur arī notiks šīgada Super Bowl mačs.

ASV lielāko stadionu TOP 25 ir tikai 4 PRO komandu stadioni.
Vai tā ir likumsakarība, ka Pitsburgas spēle ir apmeklētākā spēle, vai tīri stadionu atsķirība ?

     [+] [-]

, 2014-01-01 18:41, pirms 12 gadiem
Visi te taisas skatities bet neviens nevar iemest linku kur?

     [+] [-]

, 2014-01-01 18:42, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Es pilnīgi piekrītu komentātoram asinsainim - paldies par tādu info pat youtūbā neatradīsi bez tulkojuma un citiem fiškiem....
... BET: mani atkal mulsina viens fakts==>...Mičiganas "Big House"ir lielākais stadions Ziemeļamerikā un trešais lielākais stadions pasaulē (aiz Ziemeļkorejas 150 000 vietu lielā un 120-tūkstošnieka Indijā). ...<==
Ziemeļkorejas tautas festivali un dziesmu svētki un parādes un bēru ceremonijas un sporta pasākumi, kurus apmaksā vietejie aborigēni - nu tas ir skaidrs....
Indijā tas pats , tikai tur notiek cauru gadu ūtrupe, kad nav ziloņbola, kriketa, kroketa sacensības...
A kas tad uztur šo monstru Z-Amerikā, kur katru centu it ka taupa?
Drīzāk nevis krokets, bet krikets. Krokets ir ar āmuriem, krikets - laptas paveids.

Mičiganas stadionu uztur Mičiganas universitāte, tāpat kā pārējos universitāšu stadionus.
Tāpat tur spēlē lakrosu un lauka hokeju + notiek dažādi citādi pasākumi.

ASV TOP universitātēm sporta ziņā ir ĻOTI labas bāzes. Eiropā ne kurā katrā valstī tādas ir, bet tur - katrā otrajā štatā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-01 18:45, pirms 12 gadiem
yourbro rakstīja: Vai tā ir likumsakarība, ka Pitsburgas spēle ir apmeklētākā spēle, vai tīri stadionu atsķirība ?
Tā spēle bija pirmā šāda veida un tika aizvadīta vislielākajā stadionā - Ralfa Vilsona stadionā, Bufalo, kur ietilpst 73 tūkstoši (oriģinālā - 80 tūkstoši).

     [+] [-]

, 2014-01-01 18:49, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: mega ietilpīgie stadioni nav apkalpojami ērti ar popkornu
paŗāk lieli sektori
tpc jau Eiropā arī visi futenes stadioni paliek 45-60 tk robežās
t.i. par 20-40tk mazāk nekā pirms lielajām rekonstr.
Nav jau tā, ka būtu grūtāk un šajos lielajos monstros strādā daudz vietējo studentu, bet nu... Visur pasaulē tas vairāk ir kā komercprojekts, te - skolu un vietējo pašvaldību projekts.

     [+] [-]

, 2014-01-01 18:50, pirms 12 gadiem
Muc8 rakstīja: Visi te taisas skatities bet neviens nevar iemest linku kur?
a kapēc...rīt būs ziņās.
A Tu gribi sevi ieskaitīt tajos miljonos kuri vēroja TV; internetā jeb no kalna virsotnes?
skaties kur Tu vienmēr vēro NHL.....

     [+] [-]

, 2014-01-01 19:02, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Krievus olimpiādē mēs nekad neesam vinējuši, pat pč. Ko tu tur sapņo. Vienīgie, kas iesāks smagi būs asv, kanāda un varbūt zviedri miegaini vērps uzbrukumus, bet tāpat uzvarēs.
Mēs krievus pč 2 reiz esam uzvarējuši,tā kā tu pirms kādu māci uzzini līdz galam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-01 19:05, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: a kapēc...rīt būs ziņās.
A Tu gribi sevi ieskaitīt tajos miljonos kuri vēroja TV; internetā jeb no kalna virsotnes?
skaties kur Tu vienmēr vēro NHL.....
Un tas ir slikti ka es būtu tajos miljonos? Ja tu nezini tad vnk neraksti nevis stulbi spamo. Gribu skatīties uz tv nevis pie kompa uz vlc.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-01 19:10, pirms 12 gadiem
Paldies, vēlreiz Juris Miņin!
Lai Tev Šajā Gadā vienmēr būt Zirgā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:33, pirms 12 gadiem
Muc8 rakstīja: Un tas ir slikti ka es būtu tajos miljonos? Ja tu nezini tad vnk neraksti nevis stulbi spamo. Gribu skatīties uz tv nevis pie kompa uz vlc.
Žēl, ka pieskāros Tev šovakar, Tev stulbi spamojot uz TV....

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:37, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Žēl, ka pieskāros Tev šovakar, Tev stulbi spamojot uz TV....
Lien atpakal pokebumba. Del tadiem ka tu seit riebjas rakstit

     [+] [-]

, 2014-01-01 20:10, pirms 12 gadiem
man laikam vienīgajam VLC nestrādā..

     [+] [-]

, 2014-01-01 20:11, pirms 12 gadiem
Muc8 rakstīja: Visi te taisas skatities bet neviens nevar iemest linku kur?
Watch Hockey Online - FromSport - SportLemon.tv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-01 20:28, pirms 12 gadiem

     [+] [-]

, 2014-01-01 20:42, pirms 12 gadiem
caur TS iet ukrainu Xsport

     [+] [-]

, 2014-01-01 20:43, pirms 12 gadiem
rekorda dēļ tiešām vērts aiziet, bet interesanti - cik atnāktu ja pēc liciņa tur vēl viena spēle notiktu? domāju pāris reizes mazāk - tāpēc arī tik reti taisa WC.

     [+] [-]

, 2014-01-01 21:23, pirms 12 gadiem
pīrādziņus ēst un colu dzert jau vara arī 55 rindā

sasperjods rakstīja: Jēga no tik lielas auditorijas, ja ripu jau neredz no 15rindas

     [+] [-]

, 2014-01-01 21:26, pirms 12 gadiem
Daniel rakstīja: rekorda dēļ tiešām vērts aiziet, bet interesanti - cik atnāktu ja pēc liciņa tur vēl viena spēle notiktu? domāju pāris reizes mazāk - tāpēc arī tik reti taisa WC.
Šosezon būs vēl 4 spēles āra laukumos - Losandželosā, Čikāgā un 2 mači Ņujorkā.
2014 NHL Stadium Series - Wikipedia, the free...

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 21:46, pirms 12 gadiem
Interesanti, bet žēl, ka ledu nevar dabūt foršā kvalitātē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja