Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Bruins" atspēlējas un uzvar "Ziemas klasikā"

Jānis Celmiņš

"Bruins" atspēlējas un uzvar "Ziemas klasikā"
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Bostonā ar vietējās "Bruins" komandas uzvaru noslēgusies nu jau kārtējā Nacionālās hokeja līgas (NHL) rīkotā "Ziemas klasika". "Bruins" mača pagarinājumā apspēlēja latviešu hokejista Oskara Bārtuļa pārstāvēto Filadelfijas "Flyers" komandu - 2:1.

Trešā "Ziemas klasika" (vienīgais regulārā čempionāta mačs, kas tiek spēlēts zem klajas debess) risinājās Bostonā, slavenajā "Fenway Park" beisbola stadionā. Šoreiz spēkiem mērojās vietējā Bostonas "Bruins" vienība un viesi no Filadelfijas, "Flyers" komanda ar Oskaru Bārtuli sastāvā.

Spēle iesākās visai līdzīgā cīņā, bet pirmo bīstamo momentu pie pretinieku vārtiem izveidoja viesi. Klodē Giro tikai pavisam nedaudz pietrūka, lai jau mača pašā ievadā pārspētu "Flyers" vārtsargu Maiklu Leitonu. Jau pirmajās spēles 20 minūtēs notikumu epicentrā nokļuva arī Oskars Bārtulis. Nedaudz pagrūstījies ar vienu no "Bruins" hokejistiem, latviešu hokejists tika noraidīts (divu minūšu sods). Tā nu Bārtulis pievienojās uz sodīto soliņa tur jau sēdošajam lidotājam Danielam Karsilo, kurš pirms brīža bija vareni izvicinājis dūres ar Šonu Torntonu.

Pirmais spēles periods noslēdzās bez vārtu guvumiem, taču otrā ievadā visai interesantā veidā vārtus guva "Flyers". Kamēr "Bruins" vārtsargs Tims Tomass cīnījās par vietu savā vārtu priekšā, vārtus guva Džefs Kārters. 1:0 – šāds rezultāts saglabājās līdz pat trešā perioda izskaņai, kad "Bruins" izdevās rezultātu līdzsvarot (Marks Reki) un spēles pamatlaiks noslēdzās neizšķirti – 1:1.

Jau pagarinājumā pašā ievadā "Flyers" komandai bija iespēja gūt vārtus, taču ko nespēja lidotāji, pretuzbrukumā paveica "Bruins" hokejisti. Uzvaras vārtus mājinieku labā guva Vācijas izlases hokejists Marko Šturms un atspēlējušies no 0:1 "Bruins" hokejisti svinēja uzvaru ar 2:1.

Oskars Bārtulis laukumā pavadīja 16 minūtes un 16 sekundes, nopelnīja divu minūšu noraidījumu un maču noslēdza ar neitrālu lietderības koeficientu.

Interesanti, ka līdz šim abas komandas, kas ir uzvarējušas "Ziemas klasikā", tajā pašā sezonā iekļūst Stenlija kausa finālā, kurā gan piedzīvoja zaudējumus.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:02, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne Brodēram, ne Luongo šādu kritumu nav bijis.
Uz OS būs....

  +1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:03, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Smejies, smejies, bet kad pēc pirmās spēles ieraudzīsi Masaļski starp līgas OS labākajiem goolie, tad Tev būs apbloms!
Pirmā spēle Latvijai ir pret Krieviju... atgādināt, kas viņiem ir uzbrukumā un kā Latvija ar saviem kaimiņiem spēlē pēdējos gados?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:03, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmā spēle Latvijai ir pret Krieviju... atgādināt, kas viņiem ir uzbrukumā un kā Latvija ar saviem kaimiņiem spēlē pēdējos gados?
labāk nevajag, cilvēkam visu miegu sabojāsi.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:03, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Uz OS būs....
Tad jau, drīzāk, viņiem abiem piemetīsies "īpašās dienas".

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:04, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Millers esot labākais vārtsargs pasaulē pašreiz vismaz tā mēļo attiecīgi cilvēki
Kiprusofs spēlē labāk, plus arī komanda ļoti stabili turas PO zonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-02 00:05, pirms 15 gadiem
kur ir Knuble?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:05, pirms 15 gadiem
sermulis rakstīja: irbe savulaik teica, ka hokejists ir tik labs, cik laba bija viņa pēdējā spēle. bet tas tā. piekrītu par brodēru un longo.
Ļoti šaubos vai Artūrs, šo sakot, domāja par sevi šādā gadījumā un ja domāja, tad šaubos vai tādā situācijā kāda viņam sanāca.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:05, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Edmontonā kā, beidzās?
Oilers nebija tādas naudas lai noturētu savus gados jaunos bet ļoti talantigos spēlētājus ar Grecki priekšgalā.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:05, pirms 15 gadiem
sermulis rakstīja: irbe savulaik teica, ka hokejists ir tik labs, cik laba bija viņa pēdējā spēle. bet tas tā. piekrītu par brodēru un longo.
Tad jau Brodērs šobrīd ir ļoti slikts!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:05, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Brodēram neviens no vārtsargiem nemaz nevar stāvēt blakus,
Muļķības... OS jau nevērtēs ilgtermiņā iegūtus NHL rekordus. Jebkurš no pārējiem lielā sešinieka vārtusargiem var nostāvēt šo turnīru labāk par Brodēru. Pērnās sezonas playoffi tam ir piemērs, Brodērs ir arī tikai cilvēks...

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:06, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ļoti šaubos vai Artūrs, šo sakot, domāja par sevi šādā gadījumā un ja domāja, tad šaubos vai tādā situācijā kāda viņam sanāca.
nē, es ar domāju, ka par sevi to viņš neteica. ja pareizi atceros.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:06, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Varbūt esi aizmirsis, pateicoties kuram "Penguins" pagājšgad kausu izcīnija?
Es saprotu, pēc Jaunā gada svinībām ir "grūti", taču pacenties visu izlasīt līdz galam (un izprast)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:07, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Smejies, smejies, bet kad pēc pirmās spēles ieraudzīsi Masaļski starp līgas OS labākajiem goolie, tad Tev būs apbloms!
es pie tā krievu pieminekļa āgenskalnā nolikšu kluci, ja viņš pirmajā spēle ja viņš neielaidīs vairāk kā sešus golus!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:07, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Muļķības... OS jau nevērtēs ilgtermiņā iegūtus NHL rekordus. Jebkurš no pārējiem lielā sešinieka vārtusargiem var nostāvēt šo turnīru labāk par Brodēru. Pērnās sezonas playoffi tam ir piemērs, Brodērs ir arī tikai cilvēks...
Rekordi arī netiek vērtēti, bet gan pašreizējā spēle + pieredze + spēles "izjūta"... . Saliekot visu kopā, viņam konkurentu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:07, pirms 15 gadiem
marcijs rakstīja: Es domāju ka mūsu vietu OS noeikts tas cik icils būs Masaļskis ja visas spēles kā vienu gadu pret somiem tad viss buus oky un braucam mājās ar medaļu a(ar zeltu diezvai jo somi muus tomeer vinneeja )
Labi vien ir, ka izlasei ir Masaļskis, iedomājies, ja būtu Ermičš kā pamatvārtsargs!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:08, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Oilers nebija tādas naudas lai noturētu savus gados jaunos bet ļoti talantigos spēlētājus ar Grecki priekšgalā.
Un no jaunākās vēstures?
Tad jau šamie ar naudu mētājās visai dāsni... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-02 00:10, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Labi vien ir, ka izlasei ir Masaļskis, iedomājies, ja būtu Ermičš kā pamatvārtsargs!
Pēc x gadiem tā būs realitāte... .

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:11, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pēc x gadiem tā būs realitāte... .
X? Ar domu, ka iespējams parādīsies kāds NHL cienīgs kandidāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:13, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Rekordi arī netiek vērtēti, bet gan pašreizējā spēle + pieredze + spēles "izjūta"... . Saliekot visu kopā, viņam konkurentu nav.
Visiem lielā sešinieka vārtusargiem ir pašreizējā spēle Brodēra līmenī, spēles izjūta arī.
Pieredze? Lielākai daļai Top 6 valstu vārtusargiem ir OS vai PČ medaļas.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:13, pirms 15 gadiem
ajj, gribeja vinii bartulim

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:13, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: X? Ar domu, ka iespējams parādīsies kāds NHL cienīgs kandidāts?
Ar domu, ka nekad nevar zināt kad pienāks kāds brīdis. Mož, pēc 10 gadiem, a, mož, pēc gada?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:17, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Visiem lielā sešinieka vārtusargiem ir pašreizējā spēle Brodēra līmenī, spēles izjūta arī.

Pieredze? Lielākai daļai Top 6 valstu vārtusargiem ir OS vai PČ medaļas.
Brodērs ir vārtsargs, kurš vienatnē var izvilkt spēles (tieši tā es domāju "spēles izjūta"), viņš ir komandas līderis. Līdzīgā statusā visā NHL ir tikai neviens cits kā Luongo.

Medaļas, protams, labi, taču cik no tām ir izcīnītas spēlējot visaugstākajā konkurencē? Tb nevajag līdzināt PČ un OS medaļas. Tāpat kā SC pieredzi (šis turnīrs viss būs kā SC izcīņa).

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:20, pirms 15 gadiem
Raptor rakstīja: Par kādu vispārībā - varbūt, bet nejau pa Ermiču
Pirmkārt, nevajag jau nu viņu norakstīt, gadās visādi brīži sportistu karjerā, tas pats zviedrs Jonass Gustavsons bija "nekāds" pagājušajā PČ, bet pašlaik ir Toronto pirmais numurs.

Otrkārt, bieži vien pats neiedomājamākais variants arī piepildās... Tas pats Žabotinskis skaitījās labāks (vienmēr bija priekšā) par Edgaru, bet, redz, kā ir tagad... Irbe, kā viņš pats izteicās, arī nebija pats labākais, taču savu panāca.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:23, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Brodērs ir vārtsargs, kurš vienatnē var izvilkt spēles (tieši tā es domāju "spēles izjūta"), viņš ir komandas līderis. Līdzīgā statusā visā NHL ir tikai neviens cits kā Luongo.

Medaļas, protams, labi, taču cik no tām ir izcīnītas spēlējot visaugstākajā konkurencē? Tb nevajag līdzināt PČ un OS medaļas. Tāpat kā SC pieredzi (šis turnīrs viss būs kā SC izcīņa).
Nu, Juri tu dod
Visi NHL top vārtusargi var vilkt spēles. Kems Vords izvilka Karolīnai 16 smukas uzvaras.. . Pat Tims Tomass un Stīvs Meisons pērn to darija.

Brodērs ir tikai izcils vārtusargs, kurš spēlējis komandā ar labu aizsardzību...

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:27, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Labi, somiem Kiprusofs ir tāda stabila NHL vērtība, Bekstrēms par tādu kļūst, bet Nītimaki ir vidēja līmeņa NHL vārtsargs.

Brodēram neviens no vārtsargiem nemaz nevar stāvēt blakus, Luongo ir viens no desmitgades labākajiem (manā variantā - labākais) vārtsargiem (tie, kas nopietni sāka spēlēt šajā desmitgadē) , Flerī - lai nu kā, bet Kviks viņam pagaidām tikai ūdeni var pienest.

Tomass - labs, kad nav "lielo onkuļu" (pagājušsezon), Millers - nestabils (salīdzinot ar kanādiešiem). Par Kviku jau teicu - viņš ir labs jaunais vārtsargs (ar uzsvaru uz jaunais, tb viņam vēl viss ir jāpierāda un jāsasniedz).
Uz sho bridi labakie ir ASV vartsargi, varbuut uz olimpiaadi kautkas mainisies. Longo un Brodeers bija labaakie pirms paaris gadiem, tas,ka vini ir bijushi izcili ieprieksh, handikapu viniem olimpiaadee nedos.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:27, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu, Juri tu dod
Visi NHL top vārtusargi var vilkt spēles. Kems Vords izvilka Karolīnai 16 smukas uzvaras.. . Pat Tims Tomass un Stīvs Meisons pērn to darija.

Brodērs ir tikai vārtusargs...
Ko Tomass ir izvilcis izšķirošajās spēlēs?
Variākas ripas no saviem vārtiem, kas dod zaudējumus konferences 1/4 un 1/2 finālā?

Jā, viņš ir labs vārtsargs, taču neko nav izcīnījis ar komandu... tāpat kā "Sharks"... itkā jau neslikta komanda, bet PO nevar sevi pierādīt. Par to jau arī runa - OS viss ir play-off līmenī un galvenie pretinieki uz medaļām (vai kā daži jau saka - 1. vietu) arī ir krietni spēcīgāki nekā jebkura NHL komanda.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-02 00:28, pirms 15 gadiem
klau, a kaads gadiijumaa nezin, kaapeec jeņķi nespeelee wairaak tos Ziemas Klasikas mačus? tikai vienu...bljin, labi es saprotu, ka tikai vienu pa sezonu taadu atklaataa stadiona speeli speelee, lai buutu lielaaka azhiotaazha utp marketing fi$$$king, bet no otras puses - atnaak tachu tik daudz skatiitaaju, ka es Batmena kungam, iespeejams ar Artūra palidzibu, vareetu ieteikt uzlikt par pienaakumu katrai NHL komandai, ja vien laika apstaaklji ljauj, izspeeleet saakumaa vismaz vienu sezonas speeli maajaas pie atklaataam tribiineem...zin cik tad daudz babkas jeņķi sapelniitu...