Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

HK "Rīga" iznīcina krievu "bruņiniekus" – 13:4

Jānis Pārums

HK "Rīga" iznīcina krievu "bruņiniekus" – 13:4
Juris Upītis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Jaunatnes Hokeja līgas (MHL) čempionātā šovakar pie pārliecinošas uzvaras tika Leonīda Tambijeva vadītais hokeja klubs "Rīga", kas savā laukumā ar 13:4 sagrāva vienu no MHL vājākajām komandām Čehovas "Ruskiye Vityazi".

Rīdziniekiem izdevās lielisks spēles sākums – jau trešajā minūtē Miks Indrašis izvirzīja "Rīga" vadībā, bet nākamajās 12 minūtēs ar precīziem metieniem izcēlās arī Mārtiņš Porejs, Raimonds Vilkoits, Ainārs Podziņš un Artūrs Mickevičs. Tikai perioda beigās Čehovas hokejistiem arī izdevās tikt pie vārtu guvuma, pārspējot Tomu Broku – 5:1.

Leonīda Tambijeva vadītie hokejisti dominēja arī nākamajās iemetot vēl četrus vārtus (divi no tiem Jura Upīša rēķinā), uz ko krievi spēja atbildēt tikai ar vieniem. Pēc divām trešdaļām – 9:2.

Noslēdzošajā perioda sākumā rīdziniekiem ar vārtu gūšanu vairs tik labi neveicās, turklāt mājinieki biežāk arī pārkāpa noteikumus, kas liedza attīstīt savu panākumu sēriju. Tomēr trešdaļas vidū rīdzinieki noapaļoja savu gūto vārtu skaitu līdz divciparu skaitlim, kad precīzs metiens izdevās Edgaram Kurmim – 10:2. Šķiet, tieši Kurmja vārtu guvums ļāva "Rīgai" atgūt vārtu garšu, jo īsi pēc tam sekoja vēl divi vārtu guvumi, pēc tam vēl viens, kas ļāva panākt jau 13:2. Neilgi pirms spēles beigām rīdzinieki kļūdījās vairākumā, situāciju glābjot pēdējā brīdī, tomēr uz rīdzinieku vārtiem tika nozīmēts soda metiens. To meistarīgi realizēja Tuljakovs – 13:3. Pašā spēles izskaņā "Rīga" ielaida vēl vienus vārtus un spēle noslēdzās ar 13:4. Jāpiebilst, ka "Rīga" sasniedza MHL šīs sezonas rekordu gūto vārtu ziņā!

MHL regulārais čempionāts

HK Rīga – Ruskiye Vityazi 13:4 (5:1, 4:1, 4:2)
Vārti: 2:11 1:0 Indrašis (Cinks, Jakovļevs), 4:19 2:0 Porejs (Podziņš, Cinks, vair.), 10:32 3:0 Vilkoits (Dobreņkijs, Galkins, vair.), 11:49 4:0 Podziņš (Cinks, Jakovļevs), 14:37 5:0 Mickevičs (Indrašis), 19:05 5:1 Belousovs (Kartoškins, Kudinovs, vair.), 25:51 6:1 Bičevskis (Biezais, Jakovļevs), 27:24 7:1 Ševčenko (Podziņš, Cinks, vair.), 31:57 8:1 Upītis (Indrašis, Podziņš), 35:37 8:2 Levins (Miņins), 35:57 9:2 Upītis (Dobreņkijs, vair.), 50:05 10:2 Kurmis (Lipsbergs), 53:06 11:2 Vilkoits (Dobreņkijs, Upītis), 53:55 12:2 Mickevičs (Biezais), 57:17 13:2 Porejs (Galkins, vair.), 57:38 13:3 Tuljakovs (soda metiens), 13:4 Kartoškins (Kudinovs, Tataļins).

     [+] [-]

, 2010-09-30 09:56, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Varbuut veel kaadus paris lai atsuuta piespiedu kaartaa , es domaaju, ka normaali domaajosh LV juniors, kas speleee labi ja LAC par shaadu piespiedu suutiishanu buutu vienkaarshi staraa

Varbuut veel no LM pamatkomandas saaks suutiit uz KHL piespiedu kaarta
LM ar RD līgums ir uz gadu, un kas būs pēc tam?
Kad kāds uz to varēs atbildēt, tad LM spēlētāji neraustīsies doties uz HK Rīgu, jo arī LM viņiem neviens vietu mūžīgi mūžos negarantē.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-30 10:01, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad kāds uz to varēs atbildēt, tad LM spēlētāji neraustīsies doties uz HK Rīgu
A ko tur raustiities? MHL ir nesaliidzinaami labaaka liiga par LAC un atpaziistamaaka par BAC, tad domaaju ka ieraksts viena sezona MHL jebkuraa gadiijumaa ir tikai plus

     [+] [-]

, 2010-09-30 10:04, pirms 14 gadiem
Tādas asas diskusijas iet vaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-30 10:13, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tomēr esmu uzskatijis un uzskatu, ka pie noteiktiem nosacijumiem stiprs LAČ nav nekāda utopija.
Stiprais LAC var buut tikai, tad ja ir "treknie gadi" kad valsts un pashvaldiibas dod piki, kaa tas arii bija treknajos gados, kaa visu nogrieza taa LAC aizgaaja par burbuli...liidziigi kaa RD aizietu ja RUS nogriestu savus 10m, protams veel Kira bija kaut kaa pielauzis Samsungu, laikam sasolija ka shie tagad atbalsta 7 stipraako pasaules liigu kaa dazhi te rakstiija...
Ideaali buutu ja:
1) RD - varetu palikt lai RUS PLL teeree krievu piki man pret to nav pretenziju
2) HK Riiga - var speleet MHL
3) prasaas peec viena BAC kluba Riigaa, protams jautaajums vai mums vispaar vajag speeleet BAC

4) Runaajot par LAC vajag sakariigas arii regionaalas komandas tipa Liepaaja(principaa jau ir , Daugavpili, Orge un citur, bet nu te laikam bez pashvaldiibu pika neiztikt kaa tas bija treknajos gados, protams arii privaatais atbalsts netrauceetu, bet tas viss pie shiis ekonomiskaas situaacijas tuvaakajaa laikaa neizskatas reaali
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-30 10:18, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Diez, kāpēc tad viņi visi tur spēlē?
OK, dažiem (piemēram, Vilkoitam) bija līgums ar Dinamo - kur liek, tur jāspēlē... bet pārējie? Vai tad viņi, viņu vecāki, treneri, utt., ir tādi muļķi? Un Tu viens pats gudrākais?
Atvaino, bet pēdējā laikā Tavus komentārus var lasīt tikai ar smaidu... kaut kā Tu esi ieciklējies...
citi spēlē, tāpēc ka viņi vienkārši ir RD sistēmā un viņiem tur jābūt; citiem vienkārši tā bija vienīgā reālā iespēja - palasi, piemēram, kaut kad nesen bija intervija ar Māri Bičevski: šobrīd tā ir iespēja spēlēt, kas būs pēc gada - to viņš pats nezina.

nav muļķi ne treneri, ne vecāki, ne arī RD vadība - vienkārši, katram ir sava taisnība, jo katram ir savas intereses. Diemžēl tās šobrīd rezultējas ne tajā labākajā variantā priekš Latvijas hokeja nākotnes kopumā - un atbildīgs par šo rezultātu jau ir neviens cits, kā mums labi zināmais K.L.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-30 10:18, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Grozi kā gribi,bet puiši izvēlējās MHL,nevis BAČ.
MHL veel ir daudz kur aug, bet domaaju ka BAC savus griestus jau ir sasniedzis, protams ka ja Lukashs iegruuzh labu piki, tad liimani var celt, bet domaaju ka tas nenotiks, jo vinjiem tagad ir KHL un MHL komandas kuras prasa daudz resursus un tie beleriem jau arii nav bezizmeera

BAC liimenis protams ir augstaaks, tas gan ir fakts manupraat...atpaziistamiiba MHL ir augstaaka un veel tikai augs, protams ja krieviem kaut kas uz iiso nesaiet

     [+] [-]

, 2010-09-30 10:21, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: LM ar RD līgums ir uz gadu, un kas būs pēc tam?
Kad kāds uz to varēs atbildēt, tad LM spēlētāji neraustīsies doties uz HK Rīgu, jo arī LM viņiem neviens vietu mūžīgi mūžos negarantē.
Jebkurš normāls spēlētājs, kurš apzinās ka var progresēt, gaida brīdi kad viņu pasauks uz augšu un viņam ir pilnīgi "po" kas notiks ar atpakaļ ceļu. Nevienam nekas netiek garantēts, daļēji tev taisnība, bet ar spēlētājiem jau arī nekādi ilgtermiņa līgumi netiek slēgti un domāju ka Liepājas jaunie tādus nekad neparakstītu, grūti pat iedomāties tādu pašnāvnieku.

     [+] [-]

, 2010-09-30 10:24, pirms 14 gadiem
Adolfs 111 rakstīja: bet ar spēlētājiem jau arī nekādi ilgtermiņa līgumi netiek slēgti un domāju ka Liepājas jaunie tādus nekad neparakstītu, grūti pat iedomāties tādu pašnāvnieku.
Pa KHL TV bija diskusija par to kaapeec krievu juniori "beeg" uz Zameriku un viens iemesls bija tas ka Krievijaa esot obligaati jaaparaksta 5 gadu liigums jaunajam...

     [+] [-]

, 2010-09-30 10:25, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: A ko tur raustiities? MHL ir nesaliidzinaami labaaka liiga par LAC un atpaziistamaaka par BAC, tad domaaju ka ieraksts viena sezona MHL jebkuraa gadiijumaa ir tikai plus
Tur Tev nepiekritīšu - MHL atpazīstamāka ir tikai ex-padomijā un viss. Ārpus tā ir tikai Krievijas junioru līga, tāpat kā Zviedrijas junioru līga, Čehijas junioru līga u.t.t. Eiropas līgās vispār nekotējas ārzemju spēlētāji no ārzemju junioru līgām - pat no CHL nekur netiek. Tiesa gan situācija drusku mainās - šogad somu SM_Liiga ir parādījušies daži ZAmerikāņi, kas nāk pa taisno no NCAA.

Arī meklējot darbu tādā pašā Francijā vai Dānijā lielāka daudz lielākas izredzes būs spēlētājam no BAČ nekā no MHL. Anglijā MHL spēlētājs darbu nedabūs vispār - nesen netīšām atradu angļu sarakstu ar līgām, kuru spēlētājiem dod darba atļaujas Anglijā - lai cik smieklīgi nebūtu, starp tām bija BAČ un arī LAČ(!!!), taču nebija piemēram, CHL vai MHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-30 10:32, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Pa KHL TV bija diskusija par to kaapeec krievu juniori "beeg" uz Zameriku un viens iemesls bija tas ka Krievijaa esot obligaati jaaparaksta 5 gadu liigums jaunajam...
visvairāk mani šajā sakarā šokēja fakts, ka ZAmerikā spēlē ~400 krievu jauniešu. Sākumā pat neticēju, taču, ja piemēram, vienā pašā GMHL spēlē 30 krievi (skat.: Search by Name ) tad jau būs Tretjakam vien jātic...

  -2 [+] [-]

, 2010-09-30 10:34, pirms 14 gadiem
Adolfs 111 rakstīja: Jebkurš normāls spēlētājs, kurš apzinās ka var progresēt, gaida brīdi kad viņu pasauks uz augšu un viņam ir pilnīgi "po" kas notiks ar atpakaļ ceļu. Nevienam nekas netiek garantēts, daļēji tev taisnība, bet ar spēlētājiem jau arī nekādi ilgtermiņa līgumi netiek slēgti un domāju ka Liepājas jaunie tādus nekad neparakstītu, grūti pat iedomāties tādu pašnāvnieku.
gaidīt jau var, ka pasauks uz augšu, taču šobrīd realitāte ir tāda, ka vienīgais, no HK Rīga, ko var šosezon pasaukt uz augšu, ir Podziņš. Pārējiem izredzes ir tuvas 0...

  +4 [+] [-]

, 2010-09-30 10:38, pirms 14 gadiem
emigrants rakstīja: es nesaprotu ja mēs mhl visus pēc kārtas uzvaram, bet jauniešu pasaules čempjos parasti ir galīga bedrē!!!!!!!!!
Tāpēc, ka MHL nav spēcīgākais junioru hojeks Eiropā.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-30 10:40, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Par ko tu piekrīti ? Par mistisko junioru progresu BAČ,kuru Abrags no zila gaisa izdomājis ? Grozi kā gribi,bet puiši izvēlējās MHL,nevis BAČ. Un tas ir reāls pamatojums un apliecinājums,kas kam svarīgāk un nozīmīgāk. Noteikti,ka spēlētāji nedomā par Abraga un tavām iegribām un ilūzijām. Viņiem ir savi plāni,kur tiekties un spēlēt. KHL,NHL,vadošās Eiropas līgas,tur ir pro hokejs,kur spēlētāji pelna naudu ar hokeja spēli.
LV tas noteikti tagad un tuvākajos gados nav iespējams. Iedzīvotāju un dzīves līmeņa + min iedzīvotāju skaita dēļ. Ārpus Rīgas pa lielam neviens miests vairāk par 1000 skatītājiem nevar savākt. Kā zināms mums valsts nav tik bagāta kā Krievija,lai to padarīšanu nosponsorēt tautai par prieku. Kas tos klubus uzturēs,kam tas ir vajadzīgs ?
Atgriežoties pie MHL,tā līga piesaista gan uzmanību no KHL,gan NHL skautiem. MHL tikt pamanītam un izsisties kopumā ir daudz vairāk iespēju. Ja tas BAČ tik labs,kur tad ir tie kadri un darba augļi ?
Ta kadru kaltuve sagatavo kadrus savam sētas līmenim un nekam vairāk. Tas pats BAČ pastāv dēļ Lukaša mīlas pret Hokeju un galveno kārt valsts atbalsta.
Mūsu resursi,dzīves līmenis liedz veidot sistēmu kas balstās uz biznesa,kā tas ir Eiropā. Un valsts resursi liedz to veidot kā tas ir Krievijā,vai Belarašā. Tā kā mēs esam tur,kur esam. Un kiram un pārējiem entuziastiem vēl var pateikt paldies,ka tas hokejs vispār ir !
Jā,arī par junioru izaugsmi BAČ es piekrītu, jo šībrīža HK Rīga veiksmes stāsts ir cieši saistīts ar mūsu jaunekļu apbružāšanos BAČ pieaugušo konkurencē.
Un puiši neko neizvēlas,jo viņiem vienkārši nav citu iespēju kaut ko izvēlēties. Tie paši krievu jaunekļi labāk izvēlās spēlēt KAL, nekā MHL, jo tur rūdijumu var gūt daudz lielāku.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-30 10:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kur viņi būtu spēlējot LAČ ? Visiem uzreiz būtu garantētas vietas NHL.
LAČ,BAČ līmenī viņi ar vienu lauztu kāju var atgriezties un spēlēt. Bet noteikti viņus tada alternatīve kaut kā nesaista. Nodarboties ar Hokeju kā ar hobiju un vakatā strādāt par krāvēju piepelnoties.
Pelšs ir labs piemērs,ka arī no BAČ var izrauties līdz NHL draftam.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-30 10:42, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: A ko tur raustiities? MHL ir nesaliidzinaami labaaka liiga par LAC un atpaziistamaaka par BAC, tad domaaju ka ieraksts viena sezona MHL jebkuraa gadiijumaa ir tikai plus
Kur atpazīstamāka?? Krievijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-30 10:49, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nē,tāpēc ka Hk Rīga nolasīti labakie LV spēlētaji vienā komandā,bet Rus komandās spēlētāji izdalīti pa n-tam komandām. Viena komanda spēcīgāka,otra vajāka. Kur teikts,ka Hk Rīga nespēlētu tik pat veiksmīgi citās eiropas līgās ? Pārbaudes spēlēs MHL RUS komandas ņēma pie dziesmas Eiropas junioru komandas. Tā di Novokuzņeckas Lāči vispār nevienu spēli nezaudēja no kādam 5-6 ar dažādām komandām.
Sorry,bet ja mēs ņemam par paraugu pārbaudes spēles,tad pirmssezonā Šveices un Slovākijas klubi KHL komandas drāza vienos vārtos.
Vai tas nozīmē,ka šo abu valstu čempionāti ir stiprāki par KHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-30 10:50, pirms 14 gadiem
k44 rakstīja: Tāpēc, ka MHL nav spēcīgākais junioru hojeks Eiropā.
tas ir tikai tāpēc, ka krieviem līgā ir daudz - 29 komandas, līdz ar to patiesi labi spēlētāji ir kaisīti starp ļoti daudzām komandām. Žoltoka kausā varēja redzēt krievu U18 izlases patieso spēku. Arī krievu U20 izlase, kas būtu salasīta tikai no MHL, būs tomēr stabili pārāka par HK Rīga.

Loģiski, ka piemēram, kanādiešu CHL ir spēcīgāka līga, jo jauniešu resurss viņiem ir daudzkārt lielāks kā krieviem - līdz ar to CHL jau izlasīti labākie no labākajiem.

Arī zviedriem U20 Superelitē ir tikai 20 komandas un tieši uz to arī zviedru U20 Superelite ir spēcīgāka par MHL - tā teikt kvalitāte ir pārāka par kvantitāti.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-30 10:53, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pelšs ir labs piemērs,ka arī no BAČ var izrauties līdz NHL draftam.
savukārt, no MHL mūsējiem uz draftu būs tikt daudz grūtāk, jo NHL šogad pamatā draftēs 1993.g.dz., taču tādu HK Rīga ir tikai pāris...

P.S. savukārt, no LAČ uz CHL tika Ričards Bērziņš un Hvorostiņins...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-30 10:53, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tas ir tikai tāpēc, ka krieviem līgā ir daudz - 29 komandas, līdz ar to patiesi labi spēlētāji ir kaisīti starp ļoti daudzām komandām. Žoltoka kausā varēja redzēt krievu U18 izlases patieso spēku. Arī krievu U20 izlase, kas būtu salasīta tikai no MHL, būs tomēr stabili pārāka par HK Rīga.

Loģiski, ka piemēram, kanādiešu CHL ir spēcīgāka līga, jo jauniešu resurss viņiem ir daudzkārt lielāks kā krieviem - līdz ar to CHL jau izlasīti labākie no labākajiem.

Arī zviedriem U20 Superelitē ir tikai 20 komandas un tieši uz to arī zviedru U20 Superelite ir spēcīgāka par MHL - tā teikt kvalitāte ir pārāka par kvantitāti.
jA PAREIZI,SAPROTU,TAD ZVIEDRIJĀ JUNIORU VECUMA MAKSIMUMS IR 20 GADI?

     [+] [-]

, 2010-09-30 10:54, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur atpazīstamāka?? Krievijā?
Pagaidaam Krievijaa, bet tas jau tagad ir vairaak par BAC
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-30 10:57, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ar 1991.g. Latvijā ir švakāk - ne velti šogad Šupim nav neviena ko pieteikt spēlei kā junioru...
Jā - varenais LV hokeju nebijušos augstumos ceļošais 91. gads.....Tretjaka, Grecka un nez vāl tur kādu kausu ieguvēji

  +1 [+] [-]

, 2010-09-30 10:58, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: jA PAREIZI,SAPROTU,TAD ZVIEDRIJĀ JUNIORU VECUMA MAKSIMUMS IR 20 GADI?
jā - ierobežojums ir U20 vecums (šosezon tie ir 1991.g.dz.). Tiesa gan, ir izņēmumi - atsevišķās spēles var pieteikt arī 1 vai 2, kas ir pārsnieguši U20 vecumu.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-30 11:01, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Jā - varenais LV hokeju nebijušos augstumos ceļošais 91. gads.....Tretjaka, Grecka un nez vāl tur kādu kausu ieguvēji
tas ir tas par ko laiku pa laikam te mēdz runāt - nepareiza metodika jauniešu sagatavošanā. Un tur grēko visur, gan Liepājā, gan Rīgā - gan arī citur.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-30 11:04, pirms 14 gadiem
GaryII rakstīja: Pagaidaam Krievijaa, bet tas jau tagad ir vairaak par BAC
nu, un ko tas dod? priekš mūsējiem - pilnīgi neko.
Tāpat ārzemju kluba menedžerim - BAČ būs Baltkrievijas PRO līga, kamēr MHL - krievu junioru līga. Loģiski, ka izvēle kritīs uz spēlētāju no BAČ, jo tā ir PRO līga un Baltkrievija Eiropas hokejā tomēr ir gana augstu. (tiesa gan, es nerunāju par Eiropas TOP līgām, bet gan par vienu līmeni zemākām līgām)

  +3 [+] [-]

, 2010-09-30 11:12, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: nu ko, retorisks jautājums - dabūt no visiem pēc kārtas BAČ čempionātā un "iegūt pieaugušo hokeja pieredzi" vai klapēt režģainos MHLā un "iegūt uzvarētāja psiholoģiju"? taisnībai, kā vienmēr, jābūt kaut kur pa vidu...
Taisnība ir tā ka svarīgākais ir nevis kurā līgā tagad spēlē tie puikas, pofig vai tas ir BACs, MACs, PACs vai citš Č. Jautājums ir kam viņi ir vajadzīgi 22, 23 gadu vecumā...Pieredze rāda ka pārītis sasniegs kaut ko +/- nopietnu, vēl daži pusnopietnu, bet pārējie ar savām uzvarētāju psiholoģijām un BAČa briedumiem kapās amatieros. Un nedomāju ka MHLs te baigi ko mainīs.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-30 11:17, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Taisnība ir tā ka svarīgākais ir nevis kurā līgā tagad spēlē tie puikas, pofig vai tas ir BACs, MACs, PACs vai citš Č. Jautājums ir kam viņi ir vajadzīgi 22, 23 gadu vecumā...Pieredze rāda ka pārītis sasniegs kaut ko +/- nopietnu, vēl daži pusnopietnu, bet pārējie ar savām uzvarētāju psiholoģijām un BAČa briedumiem kapās amatieros. Un nedomāju ka MHLs te baigi ko mainīs.
radikāli, protams, neko nemainītu, taču, ļoti iespējams, ka tieši BAČ palīdzētu vēl kādam tikt pie kaut kā "+/- nopietna", vēl dažiem - pie kaut kā "pusnopietna"...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-30 11:19, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nu, un ko tas dod? priekš mūsējiem - pilnīgi neko.
MHL protams ir zalja liiga (to vakar arii paraadija Vitaz kas atbrauca ar tikai 3 mainjaam..) tikai 2 sezona...bet skaidrs ka ja, kaa jau rakstiiju ja krieviem kaut kas nesaiet uz iiso, tad reaali MHL:
1) ir tuvaakaas jauno rezerves KHL (protams ka te ir probleemas kaa arii taaja KHL TV diskusijaa runaaja dalja klubu sevishki biezaa gala nav iipashi ieintreseeti jaunos treneet vispaar u.t.t.)
2) un arii ZAmerikas skautus MHL iteresees vairaak nekaa kaut kads BAC.
3) protams ka LV hoka resursus nevar saliidzinaat ar RUS, bet nu tomeer tiem nedaudzajiem kam ir talants tagad paveras iespeejas caur MHL un Krieviju (piem. Kulda Bartulis caur Krieviju tika uz zAmeriku...) tikt pat NHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-30 11:28, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: jā - ierobežojums ir U20 vecums (šosezon tie ir 1991.g.dz.). Tiesa gan, ir izņēmumi - atsevišķās spēles var pieteikt arī 1 vai 2, kas ir pārsnieguši U20 vecumu.
Patiesībā,tas ir normāli,ka atļauj spēlēt junioru līmenī līdz 20 gadiem, jo tas jau ir vecums,kad spēlētājs jau ir gana nobriedis,lai spēlētu pieaugušo līmenī.