Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

papildināts MHL izlase beidzot devusies uz ASV, Ševčenko paliek mājās

Jānis Celmiņš

MHL izlase beidzot devusies uz ASV, Ševčenko paliek mājās
Raimonds Vilkoits
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Krievijas Jaunatnes hokeja līgas (MHL) izlase "Krasnije zvezdi" beidzot devusies uz ASV, kur aizvadīs tūri ar vairākām Ziemeļamerikas jauniešu komandām. MHL izlases sastāvā no Latvijas hokejistiem būs pārstāvēts tikai Raimonds Vilkoits.

Spēcīga lietus, sniega un ledus dēļ sākotnēji ticis atlikts aviokompānijas "Delta" avioreiss no Šeremetjevas lidostas uz Ņujorku, ar kuru MHL izlasei bija paredzēts doties Ziemeļamerikas tūrē. Līgas oficiālā mājaslapa informē, ka MHL izlase beidzot devusies uz ASV, kur Ziemeļamerikas turnejas ietvaros pirmo reizi vēsturē paredzētas savstarpējās spēles ar MHL izlases uz Ziemeļamerikas jauniešu komandu piedalīšanos.

Iepriekš bija paredzēts, ka pirmo maču "Krasnije zvezdi" aizvadīs 28. decembrī. Šī spēle atcelta, bet visi pārējie mači notiks pēc plāna. Latviju MHL izlasē pārstāvēs tikai "Rīgas" uzbrucējs Raimonds Vilkoits, bet aizsargs Ēriks Ševčenko uz ASV nevar doties nederīgas pases dēļ.

Izmantotie resursi:
Официальный сайт молодежной хоккейной лиги

1 2 46 komentāri

 +12 [+] [-]

, 2010-12-26 23:12, pirms 13 gadiem
Kāds kurš šajā "tūres būšanā" ir mazliet vairāk iedziļinājies var pateikt - reāli ir kāda jēga no tā? Cik liela ažiotāža par šo lietu ir štatos, no skautu puses, utmldz?

 +13 [+] [-]

, 2010-12-26 23:28, pirms 13 gadiem
henrijz rakstīja: Kāds kurš šajā "tūres būšanā" ir mazliet vairāk iedziļinājies var pateikt - reāli ir kāda jēga no tā? Cik liela ažiotāža par šo lietu ir štatos, no skautu puses, utmldz?
Cik saprotu tā vairāk ir tāda pašu krievu MHL dīvainā "pīārošanās" pie kam diezgan stipri nelaikā, jo tāpat ir skaidrs, ka tagad galvenā uzmanība ZAmerikā un citur junioru sakarā būs (ir) piesaistīta tieši U-20 Elites čempim.... par "krasnajām zvozdām" varētu būt kāda interese labi, ja tik tajās pašās pilsētās, kur notiks tās spēles ..... pie kam tagad jau ar atrunu "ja notiks tās spēles"!
Slēpts komentārs: burbulīte

  +4 [+] [-]

, 2010-12-26 23:48, pirms 13 gadiem
Krasnije zvezdi - latviešu puikām, lai arī diviem, piemērotāku nosaukumu grūti iedomāties. Tiktāl esam nonākuši

  -1 [+] [-]

, 2010-12-26 23:55, pirms 13 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Krasnije zvezdi - latviešu puikām, lai arī diviem, piemērotāku nosaukumu grūti iedomāties. Tiktāl esam nonākuši
nosaukums vel ir sikums, vot kadas formas latviesiem bus javelk mugura... krievijas izlases forma kur gerbona vieta ir MHL logo

  +8 [+] [-]

, 2010-12-27 00:11, pirms 13 gadiem
Pofig kāda forma, tā tomēr ir iespēja sevi parādīt!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-12-27 00:20, pirms 13 gadiem
mhl dēļ diviem latviešiem vajadzētu ko, latvijas karoga krāsās formastērpus un komandu saukt "lāčplēši'? =D

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 00:33, pirms 13 gadiem
Komentētājs Špenglera spēles laikā teica ka Ševčenko nebraukšot, nav kaut kas kārtībā ar pasi.

  +6 [+] [-]

, 2010-12-27 00:35, pirms 13 gadiem
Šeremeķeva? Vai tad arī Ģināmo,Puķins un Medvēģevs?

Šeremetjeva - es teiktu
Slēpts komentārs: MachimoI

  -2 [+] [-]

, 2010-12-27 01:21, pirms 13 gadiem
Lai vai kā MHL reklamētos un Rīgas klubs tajā piedalītos, latviešu puikām zem krievijas karoga nav jāspēlē, vai tad pašiem viņiem to špīleru trūkst?
visu saprotu , iespēja iegūt pieredzi, bet galvenais atrādīties hokeja varenajiem. Bet vai tad citu iespēju trūkst? Ja jau būtu tik labi, sen jau būtu pamanīti kau kur augstāk. Bet tā, lieki plēsties un vēl tās krāsas ..... Nezinu, nezinu. Vai to vajadzēja?
Ceru tomēr, ka nekur viņi neaizbrauks un izrāde būs beigusies, pat, tā pa īstam nesākusies. Nekā personīga un neko ļaunu nedomājot.
Slēpts komentārs: tobymac

  +6 [+] [-]

, 2010-12-27 01:35, pirms 13 gadiem
kastasir rakstīja: Lai vai kā MHL reklamētos un Rīgas klubs tajā piedalītos, latviešu puikām zem krievijas karoga nav jāspēlē, vai tad pašiem viņiem to špīleru trūkst?
visu saprotu , iespēja iegūt pieredzi, bet galvenais atrādīties hokeja varenajiem. Bet vai tad citu iespēju trūkst? Ja jau būtu tik labi, sen jau būtu pamanīti kau kur augstāk. Bet tā, lieki plēsties un vēl tās krāsas ..... Nezinu, nezinu. Vai to vajadzēja?
Ceru tomēr, ka nekur viņi neaizbrauks un izrāde būs beigusies, pat, tā pa īstam nesākusies. Nekā personīga un neko ļaunu nedomājot.
vot rēali tādiem ka tev un citiem tupiem latviešiem, kas nes šitās stulbībās, jūs esat tie lohi kas tieši kurina šo nacionālo naidu ar saviem tizlajiem,nepamatotajiem un bērnišķīgajiem izteikumiem, kam interesē jūsu neprofesionālais un tizlais arguments ? čaļiem ir iespēja uzspelēt citur,parādīt sevi citur un vienkārši izbaudīt labu laiku, jūs tiešām domajat, ka kāds no tiem latviešiem ir aizdomajies par to ka viņi būs kkadas krievu formas jaspelē? sabāzt jūs visus vilcienā un nodedzināt, lai mazāk dauņu šai valstī

  +3 [+] [-]

, 2010-12-27 02:47, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Pareizi, pofig kāds karogs, ka tik pakaļai silti. Priekš kam vispār tāda Latvija, dārgie ģinama fetišisti?
Tu esi dumjš, neaptēsts citu tautu nīdējs. Korķēt gribas! Reāli dažiem mūsu puikām ir iespēja paostīt gaisu tur, kur citā gadījumā viņiem sapņos nebūtu rādījies. Kā gad mūsu valstī ar tiem hokejistiem ir? Mums ir kkāda sistēma, kas izaudzē tīrradņus, kuri vēsi svilpojot iekaro hokeja pasauli? Vai arī skarbā patiesībā ir tāda, ka lielākā daļa no mūs mazajiem varoņiem pat i netiek draftēti. Ja senči ziedo savu laiku un naudu, tad pie laba ceļavēja līdz AHLam tiks. Un te ir tas brīdis, kad ir jāsaka milzīgs paldies ļaunajiem krieviem, kuri ne tikai dod iespēju jau tādiem kā Miķeļiem, Lauriem un citiem viņu līdziniekiem, kas, būsim godīgi, vazātos pa Eiropas līgām un spēlētu labi ja 2o vijoli, bet arī jauniešiem (tavu brīnumu, ARĪ mūsu jauniešiem) dod iespēju tikt pamanītiem!
Man ir vienalga, kāda krāsā ir forma. Krievijā sports dažreiz ļoti satuvinās ar politiku, bet kas mums par daļu. Mūsu džekiem, kuri nedēļu atpakaļ ar asarām acīs dziedāja himnu U-20 čempī, ir iespēja. O ka var lopiski gānīties, vnk pretīgi.
Slēpts komentārs: MachimoI

  +3 [+] [-]

, 2010-12-27 06:49, pirms 13 gadiem
Atceros, ka pirms pāris gadiem te daži čiepstēja, ka dalība KHL nekādi neietekmēs latviešu vērtīborientāciju. Diemžēl viņi kļūdījās - jau tagad arvien vairāk un vairāk bāleliņu (it sevišķi vieglāk indoktrinējamās jaunās paaudzes pārstāvju vidū) sāk cītīgi locīties Krievijas virzienā.
Un pašam Tev avatārā cilvēks,kurš ir liels Latvijas patriots un nemaz nelokās lielā Lāča priekšā.... Un no tā izriet arī Tavs lielais patriotisms. Tukša dir*ana ir Tavi vārdi....

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 08:45, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Atceros, ka pirms pāris gadiem te daži čiepstēja, ka dalība KHL nekādi neietekmēs latviešu vērtīborientāciju. Diemžēl viņi kļūdījās - jau tagad arvien vairāk un vairāk bāleliņu (it sevišķi vieglāk indoktrinējamās jaunās paaudzes pārstāvju vidū) sāk cītīgi locīties Krievijas virzienā.
Tas ka tā būs bija skaidrs uzreiz pēc RD izveidošanas, bet nedomāju, ka tas notiks tik ātri.
RD un tās fani (liela daļa) ir unikāls gadijums pasaules vēsturē, jo krieviem ir izdevies tas, kas nebija izdevies nevienam-ar hokeju nopirkt vienu palielu tautas daļu.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-27 09:12, pirms 13 gadiem
Šeremeķeva vai Šeremetjeva

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 09:21, pirms 13 gadiem
Cik var politiku ar sportu jaukt? Ja jau Jums gribās politizēt doto gadījumu, tad ir citi "di...šanas" portāli, kur varat savu žulti nolikt. Lai čaļi spēlē savu spēli un mēģina izsisties, palkt ievērotiem, viņiem jau īpaši vairs iespēju nebūs, jo pēc sezonas jāsāk domāt jau par spēlēšanu pieaugušo līgās, a te tāda iespēja. Kapēc ne?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 09:38, pirms 13 gadiem
hecs rakstīja: Cik var politiku ar sportu jaukt? Ja jau Jums gribās politizēt doto gadījumu, tad ir citi "di...šanas" portāli, kur varat savu žulti nolikt. Lai čaļi spēlē savu spēli un mēģina izsisties, palkt ievērotiem, viņiem jau īpaši vairs iespēju nebūs, jo pēc sezonas jāsāk domāt jau par spēlēšanu pieaugušo līgās, a te tāda iespēja. Kapēc ne?
Lai arī kā Tev, dēls, negribētos, bet sports+politika+nauda= nedalāmi jēdzieni šajā pasaules globalizācijas procesā.

     [+] [-]

, 2010-12-27 09:58, pirms 13 gadiem
KHL TV teica,ka Ševčenko paliek mājās,jo esot problēmas ar pasi

  +3 [+] [-]

, 2010-12-27 10:16, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai arī kā Tev, dēls, negribētos, bet sports+politika+nauda= nedalāmi jēdzieni šajā pasaules globalizācijas procesā.
Protams "tēvs"( kaut pieļauju, ka tu varētu pats būt man dēļs) tev ir taisnība šinī teikumā, bet tāpēc nav jānoliek čaļi, kuri cenšas izsisties uz augšu, un ja ņem šādā kontekstā, tad visiem jāspēlē LAč, ar auseklīti uz krūtīm.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 11:18, pirms 13 gadiem
kastasir rakstīja: Lai vai kā MHL reklamētos un Rīgas klubs tajā piedalītos, latviešu puikām zem krievijas karoga nav jāspēlē, vai tad pašiem viņiem to špīleru trūkst?
visu saprotu , iespēja iegūt pieredzi, bet galvenais atrādīties hokeja varenajiem. Bet vai tad citu iespēju trūkst? Ja jau būtu tik labi, sen jau būtu pamanīti kau kur augstāk. Bet tā, lieki plēsties un vēl tās krāsas ..... Nezinu, nezinu. Vai to vajadzēja?
Ceru tomēr, ka nekur viņi neaizbrauks un izrāde būs beigusies, pat, tā pa īstam nesākusies. Nekā personīga un neko ļaunu nedomājot.
Pilnībā piekrītu, bet daudzi jau izauguši tādi kā dzied bet bet tizlajā dziesmā ,man vienalga kādā mēlē radio un tv skan, man vienalga kādā krāsā karogi virs galvas plīvo, tāpēc liela daļa jau jūtās kā krievijas sastāvdaļa.

  +5 [+] [-]

, 2010-12-27 11:19, pirms 13 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Tu esi dumjš, neaptēsts citu tautu nīdējs. Korķēt gribas! Reāli dažiem mūsu puikām ir iespēja paostīt gaisu tur, kur citā gadījumā viņiem sapņos nebūtu rādījies. Kā gad mūsu valstī ar tiem hokejistiem ir? Mums ir kkāda sistēma, kas izaudzē tīrradņus, kuri vēsi svilpojot iekaro hokeja pasauli? Vai arī skarbā patiesībā ir tāda, ka lielākā daļa no mūs mazajiem varoņiem pat i netiek draftēti. Ja senči ziedo savu laiku un naudu, tad pie laba ceļavēja līdz AHLam tiks. Un te ir tas brīdis, kad ir jāsaka milzīgs paldies ļaunajiem krieviem, kuri ne tikai dod iespēju jau tādiem kā Miķeļiem, Lauriem un citiem viņu līdziniekiem, kas, būsim godīgi, vazātos pa Eiropas līgām un spēlētu labi ja 2o vijoli, bet arī jauniešiem (tavu brīnumu, ARĪ mūsu jauniešiem) dod iespēju tikt pamanītiem!
Man ir vienalga, kāda krāsā ir forma. Krievijā sports dažreiz ļoti satuvinās ar politiku, bet kas mums par daļu. Mūsu džekiem, kuri nedēļu atpakaļ ar asarām acīs dziedāja himnu U-20 čempī, ir iespēja. O ka var lopiski gānīties, vnk pretīgi.
To mūsu "džeku" tajā MHL izlasē mums jau nav daudzskaitlī, ka Tu te tādā sajūsmā ņemies! Ir tikai viens "džeks" - Vilkoits, kas tāpat pie labas spēles var tikt vismaz līdz KHL līmenim pat tagad nebraucot uz ZAmeriku .... un "tapt pamanītam" tas ir maigi izsakoties pa skaļu teikts šīs MHL izlases sakarā! Varu pat derēt, ka maksimums labi, ja uz tām spēlēm kopumā kaut 1(!!!) NHL skauts būs atnācis, jo pārējie ir U-20 Elites čempī un viņiem šādu MHL "sarkano zvaigžņu" (pa lielam otrā ešelona spēlētāju, kas netika savā U-20 izlasē) viesošanās ir stipri pie pakaļas.... kā jau teicu vienīgais, kam par viņiem var būt interese ir tikai tām pilsētām, kur tās spēles notiks.... bet globāli ņemot lielas jēgas no šādas vizītes nebūs..... un vēl jo mazāk tur kāds kādu "pamanīs", jo visi nopietnie "izlūki" ir U-20 Elites čempī....

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 11:24, pirms 13 gadiem
miniums rakstīja: Un pašam Tev avatārā cilvēks,kurš ir liels Latvijas patriots un nemaz nelokās lielā Lāča priekšā.... Un no tā izriet arī Tavs lielais patriotisms. Tukša dir*ana ir Tavi vārdi....
Vai tas, ka šis cilvēks avatārā ir tērpts treniņtērpā tā kā neliecina par zināmu ironijas klātbūtni?

  +4 [+] [-]

, 2010-12-27 11:26, pirms 13 gadiem
hecs rakstīja: Cik var politiku ar sportu jaukt?
Jautājumu iesaku adresēt KHL vadībai un Krievijas Federācijai, kas latviešus tērpj Krievijas karogā.

     [+] [-]

, 2010-12-27 11:42, pirms 13 gadiem
hecs rakstīja: Cik var politiku ar sportu jaukt? Ja jau Jums gribās politizēt doto gadījumu, tad ir citi "di...šanas" portāli, kur varat savu žulti nolikt. Lai čaļi spēlē savu spēli un mēģina izsisties, palkt ievērotiem, viņiem jau īpaši vairs iespēju nebūs, jo pēc sezonas jāsāk domāt jau par spēlēšanu pieaugušo līgās, a te tāda iespēja. Kapēc ne?
to jau dara pati KHL vadība - līdz ar to fanojot par RD, KHL, HK Rīga u.t.t., neviļus sanāk to politiku atbalstīt..

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 11:46, pirms 13 gadiem
hecs rakstīja: Protams "tēvs"( kaut pieļauju, ka tu varētu pats būt man dēļs) tev ir taisnība šinī teikumā, bet tāpēc nav jānoliek čaļi, kuri cenšas izsisties uz augšu, un ja ņem šādā kontekstā, tad visiem jāspēlē LAč, ar auseklīti uz krūtīm.
izsisties uz augšu var visādi - taču visam jau ir savas robežas...

P.S. šinī gadījumā gan pārmest Vilkoitam nebūtu īsti korekti - viņš tomēr ir šīs situācijas ķīlnieks. Atsakoties spēlēt šajā "sarkanajā" komandā, viņam draudētu diskvalifikācija (spēlēšanai MHL) vismaz līdz sezonas beigām...

  +2 [+] [-]

, 2010-12-27 13:22, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: izsisties uz augšu var visādi - taču visam jau ir savas robežas...

P.S. šinī gadījumā gan pārmest Vilkoitam nebūtu īsti korekti - viņš tomēr ir šīs situācijas ķīlnieks. Atsakoties spēlēt šajā "sarkanajā" komandā, viņam draudētu diskvalifikācija (spēlēšanai MHL) vismaz līdz sezonas beigām...
Nu nezinu gan, vai ES pilsoni var kaut kā sodīt, ka viņš atsakās spēlēt zem svešas valsts karoga.
Cita lieta, ka RD vadība un pats Vilkoits ir ieinteresēts tur uzspēlēt, jo nākošā sezonā viņam kaut kur vieta sev būs jaatrod.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 13:37, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu nezinu gan, vai ES pilsoni var kaut kā sodīt, ka viņš atsakās spēlēt zem svešas valsts karoga.
Cita lieta, ka RD vadība un pats Vilkoits ir ieinteresēts tur uzspēlēt, jo nākošā sezonā viņam kaut kur vieta sev būs jaatrod.
Tur jau tā lieta, ka viņš nespēlēs zem citas valsts karoga - forma nav karogs, lai gan skatītājs uztver formu, kā daļu no konteksta, šajā gadījumā "tā ir tikai forma", lai gan, protams, tas ir un paliek viltīgs "gājiens" no līgas( varbūt "līgas"?) puses.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 13:59, pirms 13 gadiem
Forma, karogs..... katrs uztver to ka viņš vēlas, da labi ir, čaļi aizlidoja jau prom, lai veicas Vilkoitam.
Официальный сайт молодежной хоккейной лиги

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 15:14, pirms 13 gadiem
vispār skarbi, ka ģimenēs un skolās neviens neko vairs nestāsta par vēsturi...

  +6 [+] [-]

, 2010-12-27 16:22, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu nezinu gan, vai ES pilsoni var kaut kā sodīt, ka viņš atsakās spēlēt zem svešas valsts karoga.
Cita lieta, ka RD vadība un pats Vilkoits ir ieinteresēts tur uzspēlēt, jo nākošā sezonā viņam kaut kur vieta sev būs jaatrod.
šis "ES pilsonis" ir parakstījis līgumu ar savu darba vietu (klubu), kura ietvaros apņemas pildīt visas savas saistības, tai skaitā piedalīties visos kluba un līgas (kuras biedrs ir dotais klubs) prezentācijas pasākumos, kuros tiek uzaicināts. Šinī gadījumā tas ir tieši līgas prezentācijas pasākums.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-27 19:25, pirms 13 gadiem
Kā var nezināt, ka nederīga pase? Tādas iespējas otras var arī nebūt!

  +4 [+] [-]

, 2010-12-27 19:27, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: to jau dara pati KHL vadība - līdz ar to fanojot par RD, KHL, HK Rīga u.t.t., neviļus sanāk to politiku atbalstīt..
Līdz ar to fanojot par LM un BAČ neviļus sanāk to Lukašenko politiku atbalstīt
1 2 46 komentāri