Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

"Rīga" sakauj "Dinamo Shinnik"

Jānis Pārums

"Rīga" sakauj "Dinamo Shinnik"
Nikolajs Jeļisejevs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar Krievijas Jaunatnes Hokeja līgas (MHL) spēlē pie panākuma tika Leonīda Tambijeva vadītā komanda "Rīga", kas savā laukumā ar 4:1 apspēlēja "Dinamo Shinnik" hokejistus.

Jau pašā spēles sākumā "Dinamo Shinnik" saņēma divus noraidījumus, dodot rīdziniekiem iespēju spēlēt vairākumā (tostarp nepilnu minūti arī piecatā pret trijiem), bet Tambijeva padotie iespēju neizmantoja. Tomēr puslaika otrajā pusē "Rīgai" izdevās atklāt rezultātu, kad vairākumā precīzs bija Nikolajs Jeļisejevs – 1:0.

Otrā perioda piektajā minūtē rīdzinieku pārsvaru dubultoja Artūrs Ševčenko, tomēr trešdaļas turpinājumā rezultāts palika nemainīgs.

Pārliecinošs rīdzinieku izpildījumā bija trešā perioda vidus, kad Krišs Lipsbergs un Rihards Bukarts guva pa vārtiem, palielinot "Rīgas" pārsvaru līdz 4:0. Rīdzinieku vārtsargam Kristeram Gudļevskim gan neizdevās nostāvēt sausā, jo 106 sekundes līdz spēles beigām viņu pārspēja Boriss Novikovs – 4:1.

Svētdien plkst. 17:00 abas komandas tiksies vēlreiz.

MHL regulārais čempionāts

Rīga – Dinamo Shinnik 4:1 (1:0, 1:0, 2:1)
Vārti: 14:24 1:0 Jeļisejevs (Upītis, M. Lipsbergs, vair.), 24:36 2:0 Ševčenko (Siksnis, Jakss), 49:53 3:0 K. Lipsbergs (Ševčenko, Siksnis), 55:10 4:0 Bukarts (Kurmis, Straupe, vair.), 58:144:1 Novikovs.
Soda minūtes: 14-20
Vārtsargi: Gudļevskis – Karnauhovs

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-19 19:35, pirms 12 gadiem
Svētdien plkst. 17:00 abas komandas tiksies vēlreiz.
-----------------------
Rīmenis teica, sākums pārcelts uz 15.00

  +1 [+] [-]

, 2013-01-19 19:38, pirms 12 gadiem
jo stiprāks pretinieks jo labāk spēlējam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-19 20:05, pirms 12 gadiem
Kaa vienmeer Riimenis ierunajas un ielaizham vaartus nav pirma reize.Vajadzetu piedomaat pie komenteshanas!

  -3 [+] [-]

, 2013-01-19 20:14, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Laba spēle, interesanta un puiši nocīnījās godam! Žēl, ka Gudļevskim neizdevās palikt uz nullītes. Bukarta gols, konča
pirmo reizi Zutim plusu ieliku!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-19 20:17, pirms 12 gadiem
Martinecs rakstīja: Kaa vienmeer Riimenis ierunajas un ielaizham vaartus nav pirma reize.Vajadzetu piedomaat pie komenteshanas!
ka tad! tad jau Kreipans vispar vainigs,kad Gagarins nav vel nav musu pa siem gadiem! bet Ozerovs ir Dzimtenes PSRS Nodevejs!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-19 20:27, pirms 12 gadiem
kramiks rakstīja: ka tad! tad jau Kreipans vispar vainigs,kad Gagarins nav vel nav musu pa siem gadiem! bet Ozerovs ir Dzimtenes PSRS Nodevejs!
Ko tad Kreipaans shis tik visu laiku par speletaju radiem uttt runaaa

     [+] [-]

, 2013-01-19 20:35, pirms 12 gadiem
Martinecs rakstīja: Ko tad Kreipaans shis tik visu laiku par speletaju radiem uttt runaaa
ka cilveks vins nav slikts,tikai pie atbildigo speliu un momentu komentesanas labak so nepielaist! ka sis pasaka,ka MAZAKUMS IR VEIKSMIGI IZTURETS,momentali banka lido musu vartos! it seviski Suplera trenesanas un LTV7 eras laika tadas un lidzigas situacijas bija raksturigas! futbola ari tas pats!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-19 20:44, pirms 12 gadiem
Mariss Andersons pārtraukumā diez gan skarbi, bet precīzi izteicās par HKR spēlētājiem un MHL kopumā.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-19 20:52, pirms 12 gadiem
Manupraat Andersonu vajadzetu laist komentee Hokeja speeles.Man vinsh kaa komenteetaajs patiik!Azartisks,Emocionaals.Tie kas tagad komente man liekas neko nejeedz par speeli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-19 21:31, pirms 12 gadiem
maris no pumbuliem rakstīja: Mariss Andersons - baigā autoritāte . Viņš komentējot muldēja tik daudz glupības un nepareizus faktus, ka nevērtēju viņu augstāk par jebkuru parasto SC komentāru rakstītāju...
Te nu jāpiekrīt. Viņu duets ar Rīmeni bija klusas šausmas. Varbūt pat sliktāks, nekā Zaharovs ar Vaboli, kaut gan te var strīdēties. Viņiem tomēr bija emocijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-19 21:46, pirms 12 gadiem
maris no pumbuliem rakstīja: Par komentēšanas stilu cits jautājums. Bet faktu jaukšana un kļūdas bija pastāvīgi + vēl uzēšanās kādam spēlētājam un visu laiku tā spēlētāja kļūdu pieminēšana, kaut gan citi lielākas kļudas dara...
ja mani atminia nepievil,tad tiesi Mariss Andersons 4udinovam vienu laiku uzedies bija! vel veca DR laikos

     [+] [-]

, 2013-01-19 21:50, pirms 12 gadiem
maris no pumbuliem rakstīja: Mariss Andersons - baigā autoritāte . Viņš komentējot muldēja tik daudz glupības un nepareizus faktus, ka nevērtēju viņu augstāk par jebkuru parasto SC komentāru rakstītāju...
komentēšana ir komentēšana, gaumes jautājums. Man piemēram nepatīk neviens latviešu komentētājs.
Tomēr hokeju viņš pazīst gana labi un ļoti pareizi pateica, ka HKR šobrīd nav redzams neviens spēlētājs ar labu nākotni hokejā (varbūt varētu minēt Bukartu, bet čalim spēlēšana Rīgā nebija pareizākais lēmums ja ir augsti mērķi) un to, ka RD ''jaunie'' Bičevskis un Biezais labi dara melnos darbus, bet kā uzbrucēji viņi ir vāji.
Tā pat arī pareizi norādija uz to, ka mums resurss ir smieklīgi mazs un mēs nevaram darīt kā krievi dzenot puikas spēlēt neskaitāmas spēles cerot, ka izdzīvos kāds stiprākais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-19 22:39, pirms 12 gadiem
Pēc spēles varētu šito ziņu ielikt arī pirmajā lapā, kā ne kā HK Rīga cīnās par iekļūšanu Play-Offā.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-19 22:47, pirms 12 gadiem
Martinecs rakstīja: Kaa vienmeer Riimenis ierunajas un ielaizham vaartus nav pirma reize.Vajadzetu piedomaat pie komenteshanas!
Rīmeni ar mietu no turienes vispār ārā, riebjas klausīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-19 23:23, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: 13 vieta tabulā, mūsējie tiek po. tas nozīmē ja?
MHL koptabulai ir informatīva jēga.
(Tur tagad HK Rīga ir 18. vietā.)

Play off tiek katras konferences 8 stiprākās komandas.
Sk. tabulas: Молодежная хоккейная лига - Турнирная таблица :

     [+] [-]

, 2013-01-19 23:28, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tomēr hokeju viņš pazīst gana labi un ļoti pareizi pateica, ka HKR šobrīd nav redzams neviens spēlētājs ar labu nākotni hokejā (varbūt varētu minēt Bukartu, bet čalim spēlēšana Rīgā nebija pareizākais lēmums ja ir augsti mērķi)
Tā pat arī pareizi norādija uz to, ka mums resurss ir smieklīgi mazs un mēs nevaram darīt kā krievi dzenot puikas spēlēt neskaitāmas spēles cerot, ka izdzīvos kāds stiprākais.
Runājot par MHL spēlētājiem, nu es tomēr Jeļisejevā un Bukartā saskatītu perspektīvas (ņemot vērā arī to, ka viņi šobrīd abi ir labākie vārtu guvēji komandā) un vieni no līderiem. Jeļisējevs spēlē 1. maiņā kopā ar diviem džekiem ar KHL pieredzi un Bukarts turpina bliezt, kaut arī viņu konstanti mētā pa maiņām....

Runājot par MHL spēlētājiem KHL, nez kāpēc liepājnieki tur nav īsti nostiprinājušies, kamēr Bičevskis savu laiku atstrādā un 5 punktus ir savācis, Indrašis ir otrais rezultatīvākais komandā.... Porejam 14 spēlēs 2+2, ja mēs redzam, ka tik Rēdlihu Krišs ar Galviņu var palielīties ar kaut kādu rezultativitāti aizsargu vidū, tad neredzu kāpēc Porejam nav perspektīvu.... ok -6 arī koeficients (lai gan debija iekrita laikā, kad mūs mala Malkins ar Magņitku u.c.)

Iespējams, ka Biezais ar Bičevski tā arī nekas nebūs hokejā... iespējams. Tajā pašā laikā vēl pirms gada ap šādu laiku nebija arī skaidrs kas būs Indrašis hokejā (varbūt vēl aizvien nav skaidrs, bet nu tomēr tas kalibrs izskatās labāks kā citiem t.s. vecākajiem ''jaunajiem'' kā Džera vai Meija.....).

Par Bukartu hvz... PČ U20 bija, vismaz statistiski, sūdīgs. Šogad gan viņam priekšā U18, kur atkal būs iespēja samēroties ar to pašu vācieti Draizaitlu, pēdējās spēlēs pēc čempja MHL ir 6 goli un nr.1 labākajos vārtu guvējos. Runāt par to, ka čalis, kam tikko palika 17 un kas ir viens no HK Rīga līderiem ir bez nākotnes hokejā.... Nu tad ko mēs domājam ar to nākotni? Deru, ka to pašu Andersons pagājušogad par Indraši teica, bet lai kā viņam šosezon ietu un arī uz Liepāju brauktos, redzam ka iekšā ir vairāk kā ''mūžīgi perspektīvo'' (Meija, Bukarts vecākais, Džera) maiņai droš vien, lai gan Džera ar šogad labi kapā.....

  +2 [+] [-]

, 2013-01-19 23:32, pirms 12 gadiem
maris no pumbuliem rakstīja: Viņš ir tikai izbijis hokeja komentātors...
Un noargumentē lūdzu, kapēc Bukartam spēlēšana HK Rīga nav pareizs lēmums, ja grib sasniegt augstus mērķus...
Paskaties, pagājušogad 4 izvēlējās CHL, Indrašis veiksmīgi debitēja PČ un RD...
Un daudz kas ir spēlētāju galvās, vai viņi paši patiešām grib...
Izbijis vai vēl esošs, tam jau nav nozīmes, skaidrs ir tikai tas, ka hokeju viņš ļoti labi saprot.
tieši tur jau tā sāls - galva!
Šeit Rīgā viņš ir zvaigzne, draugu daudz, meitenes spiedz aiz laimes. Viss super... Tik to vien dzird kā ''ja vien viņš rūpīgāk trenētos... ''. To saka gan Tambijevs, gan Opuļskis.
Čalis ir apveltīts ir lielu talantu, kas ir jākopj.
Neesmu Ļoņas Tambījeva piekritējs, bet pareizi viņš min, ka Kirils Tambijevs ir liels ieguvējs ka aizbrauca uz Himik, kur viņam jāizjūt smagā dzīve.
Pats Bukarts vienā intervijā minēja, ka spēlējot Kapitan esot bijis smagi, neesot bijis ko darīt un vairāk kārt esot gribējies atmest ar roku un braukt mājās. Tāda dzīves skola dod daudz vairāk kā dzīve komfortā.
Ja būtu aizbraucis uz Kanādu, tur neviens neauklētos. Turklāt palikšana Krievijā ievērojami samazina viņa vērtību NHL drafta sakarā.
Ja Krievijā spēlējošs jaunais hokejists grib tikt NHL draftā, tad viņam jādodas uz CHL vai USHL. No Krievijas vairs tik pat kā nedraftē.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-19 23:38, pirms 12 gadiem
Vispār tas pesimisms par RD startu tieši izlases kontekstā man šķiet nevietā. Jā, to uzkurināja arī neveiksmīgais izlases starts pārbaudes turnīrā laiku atpakaļ, bet tagad jau komanda šķiet atkal savākusies un nav tās nolemtības sajūtas, kas bija toreiz... Ok, uzvaru skaits īpaši nepalielinās, bet nez vai to varētu gaidīt, zinot kā šogad vārtos veicas mūsu vārtsargiem (sevišķi Jučeram) un to, ka uzbrukumā rindas ir visnotaļ plānas... Un pat ne tik ļoti no ārzemnieku viedokļa cik tā, ka zaudējām Spruktu ar Miķeli, kas nesa lauvas tiesu no uzbrukuma punktiem.... Tagad prom ir arī Daugaviņš, Ņiživijs un kas te paliek no letiņiem? Karsums ir nr.1 un Indrašis.... sanāk nr.2 no karognesējiem ''tautas'' komandā. Pieliekam klāt vēl to, ka līgā ienākušas trīs jaunas play off zonas komandas (Slovan, Lev un Donbass) un Lokomotiv ir atpakaļ, resp. ja būtu kā pagājušogad un šīs komandas kultos pa lejasgalu tā vietā, lai būtu play-off, tad mēs šobrīd atpaliktu no Atlanta pa kādi 4-5 punkti un sistos par play-off kā vienmēr....

Un ne jau tikai mūs tas ir ietekmējis. Gan Torpedo, gan Atlant ir ārpus play-off zonas.... Ārpus!!! Tādam Atlantam ir apmēram tikpat daudz izredžu tikt taja play-off kā mums, par spīti budžetam, Ozo un vēl nezcik faktoriem. Līgas līmenis uzlabojas, nāk jaunas un spēcīgas komandas un ja mēs neattīstāmies, tad.... ko var gribēt? Jautājums tikai kur mēs ar savu budžetu varam attīstīties? Varbūt kāds no mūsu čaļiem pēc šī gada būs atpakaļ, a varbūt būs labāks piedāvājums no kādas citas lejasgala komes, kas samaksas vairāk un viņi nekādā ''atpakaļ'' nebūs un prom aizbrauks arī Karsums?? Ko tad liksim uz plakātiem? Indraši no MHL laikam.....

  +1 [+] [-]

, 2013-01-19 23:41, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Runājot par MHL spēlētājiem, nu es tomēr Jeļisejevā un Bukartā saskatītu perspektīvas (ņemot vērā arī to, ka viņi šobrīd abi ir labākie vārtu guvēji komandā) un vieni no līderiem. Jeļisējevs spēlē 1. maiņā kopā ar diviem džekiem ar KHL pieredzi un Bukarts turpina bliezt, kaut arī viņu konstanti mētā pa maiņām....

Runājot par MHL spēlētājiem KHL, nez kāpēc liepājnieki tur nav īsti nostiprinājušies, kamēr Bičevskis savu laiku atstrādā un 5 punktus ir savācis, Indrašis ir otrais rezultatīvākais komandā.... Porejam 14 spēlēs 2+2, ja mēs redzam, ka tik Rēdlihu Krišs ar Galviņu var palielīties ar kaut kādu rezultativitāti aizsargu vidū, tad neredzu kāpēc Porejam nav perspektīvu.... ok -6 arī koeficients (lai gan debija iekrita laikā, kad mūs mala Malkins ar Magņitku u.c.)

Iespējams, ka Biezais ar Bičevski tā arī nekas nebūs hokejā... iespējams. Tajā pašā laikā vēl pirms gada ap šādu laiku nebija arī skaidrs kas būs Indrašis hokejā (varbūt vēl aizvien nav skaidrs, bet nu tomēr tas kalibrs izskatās labāks kā citiem t.s. vecākajiem ''jaunajiem'' kā Džera vai Meija.....).

Par Bukartu hvz... PČ U20 bija, vismaz statistiski, sūdīgs. Šogad gan viņam priekšā U18, kur atkal būs iespēja samēroties ar to pašu vācieti Draizaitlu, pēdējās spēlēs pēc čempja MHL ir 6 goli un nr.1 labākajos vārtu guvējos. Runāt par to, ka čalis, kam tikko palika 17 un kas ir viens no HK Rīga līderiem ir bez nākotnes hokejā.... Nu tad ko mēs domājam ar to nākotni? Deru, ka to pašu Andersons pagājušogad par Indraši teica, bet lai kā viņam šosezon ietu un arī uz Liepāju brauktos, redzam ka iekšā ir vairāk kā ''mūžīgi perspektīvo'' (Meija, Bukarts vecākais, Džera) maiņai droš vien, lai gan Džera ar šogad labi kapā.....
Andersons ne visai labi (un pamatoti) izteicās par uzbrucējiem, Bičevski un Biezo. Savu darāmo jau dara, taču nekādi dižiem hokejisti viņi tiešām nav un maz ticams, ka kādreiz būs. Poreju viņš atzīmēja, kā labu pārsteigumu
Par kādiem Liepājniekiem tu runā? Jučers sezonu iesāka labi, bet komanda ar viņu vārtos zaudēja, ar Telkvistu uzvarēja. Skaidrs, ka izvēle krita pa labu zviedram laigan arī Jučers spēlēja cienījami un stabili
Kas attiecas uz Skvorcovu, tad viņš jau tikai tagad nopietni sācis spēlēt. Ābols viņam uzticas un ļauj spēlēt 2 maiņā. Tas jau daudz parāda.
Pekam viņš acīm redzot nepatika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-19 23:44, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ja būtu aizbraucis uz Kanādu, tur neviens neauklētos. Turklāt palikšana Krievijā ievērojami samazina viņa vērtību NHL drafta sakarā.
Ja Krievijā spēlējošs jaunais hokejists grib tikt NHL draftā, tad viņam jādodas uz CHL vai USHL. No Krievijas vairs tik pat kā nedraftē.
Iespējams arī tā, iespējams, ka vēl šogad viņš būtu nonācis kādā 3. maiņā un tiktu sasists.... Nekur nav garantijas, ka viņš neaizbrauc pēc šīs sezonas, sekojot, cerams, labam U18 čempim... Un pat ja neaizbrauc, tad tas drafts ir tikai drafts.... Ja viņš 20 gados metīs 15 ripas KHL, tad nekāds drafta trūkums viņu neatturēs no iespējas spēlēt tajā Mekā galveno lomu... Tikai dzīve parāda, ka īstos talantus arī no Krievijas izzvejos.

Skrastiņu vispār 24 gados draftēja un tas viņu neatturēja no lieliskas karjeras NHL...

Un vispār- pat ja viņa augums nebūs NHL piemērots vai vēl kas, lai viņš būtu Mozjakins vai Toresens, kas spēlē krievu top klubā un met golu pēc gola, gan izlasei, gan viņam pašam no tā būs tikai ieguvums... Iespējams izlasei pat lielāks kā tad, ja viņš par Stenlija kausu katru gadu sistos...

     [+] [-]

, 2013-01-19 23:51, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Ko viņš teica, interviju nedzirdēju.
Ka nav labi, ka puikas tik daudz spēlē un tik maz trenējas. Pa lielam sanāk spēle pēc spēles un neatliek laika meistarības slīpēšanai treniņos. Arī skola no tā ļoti cieš.
Ka HKR nav redzama neviena topošā hokeja zvaigzne, ir daži labi spēlētāji, bet ne tādi kuriem būtu lielas perspektīvas.
Ka Porejs RD ir labi iegājis, turpretī uzbrucēji Bičevskis un Biezais labi dara savu darbiņu - atsitas, bet kā uzbrucēji viņi ir vāji.
Ka HKR spēlē vienu un to pašu hokeju jebkurā dzīves situācijā. Vienalga vai ir divus vārtus priekšā vai divus vārtus zaudē, spēles stils nemainās. Plika skriešana 60 min. garumā kā rezultātā puikas nevis iemācās spēlēt gudri un racionāli, bet tikai skriet.
Un ka u20 izlases izkrišana nav nekāda traģēdija, jo šīs izlases galvenais mērķis ir gatavot spēlētājus nacionālajai izlasei. Pluss vēl tas, ka arī u20 izlasē nebija redzams neviens kurš varētu vienlaicīgi spēlēt gan u20 gan nacionālajā komandā.

     [+] [-]

, 2013-01-19 23:53, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Kas attiecas uz Skvorcovu, tad viņš jau tikai tagad nopietni sācis spēlēt. Ābols viņam uzticas un ļauj spēlēt 2 maiņā. Tas jau daudz parāda.
Indrašim pēdējā spēlē bija 2 piespēles, kur ir Skvorcova punkti? Tad, kad būs punkti, tad tas kaut ko arī parādīs....

Par Bukartu... protams zināmas visas viņa problēmas, bet... tādas ir daudziem šī vecuma spēlētājiem, tam pašam Grigorenko. Vai nu spēlētājs izaug no tā (tiek atradināts) vai ne. Droši vien tāpēc viņam šī sezona ir tāda nevienāda, ka Tambiks un Co cenšas viņam neradīt pārāk komfortablus apstākļus.... Citādi nav izskaidrojams kāpēc 2. rezultatīvākais uzbrucējs komandā tiek mētāts no vienas maiņas uz otru par spīti tam, ka punkti nāk. Lai cilvēki ar viņu strādā, varbūt, ka tajā pašā Rīgā par viņu nāks atskārsme. Šis ir ļoti sarežģīts vecums jaunā cilvēka dzīvē un tagad principā izšķiras vai kaut kas būs vai ne... Lai gan progress joprojām ir redzams.... U20 čempis neizdevās, ok, bet kam viņš bija veiksmīgs?? Ne Lipsbergs, ne Jevpalovs, ne Bļugers nepārādīja TĀDU sniegumu kā pagājušogad, lai gan visiem redzams, ka viņi ir kļuvuši labāki (kaut vai zinot kā viņi spēlē klubos)....

     [+] [-]

, 2013-01-20 00:03, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ka nav labi, ka puikas tik daudz spēlē un tik maz trenējas. Pa lielam sanāk spēle pēc spēles un neatliek laika meistarības slīpēšanai treniņos. Arī skola no tā ļoti cieš.
Ka HKR nav redzama neviena topošā hokeja zvaigzne, ir daži labi spēlētāji, bet ne tādi kuriem būtu lielas perspektīvas.
Ka Porejs RD ir labi iegājis, turpretī uzbrucēji Bičevskis un Biezais labi dara savu darbiņu - atsitas, bet kā uzbrucēji viņi ir vāji.
Ka HKR spēlē vienu un to pašu hokeju jebkurā dzīves situācijā. Vienalga vai ir divus vārtus priekšā vai divus vārtus zaudē, spēles stils nemainās. Plika skriešana 60 min. garumā kā rezultātā puikas nevis iemācās spēlēt gudri un racionāli, bet tikai skriet.
Un ka u20 izlases izkrišana nav nekāda traģēdija, jo šīs izlases galvenais mērķis ir gatavot spēlētājus nacionālajai izlasei. Pluss vēl tas, ka arī u20 izlasē nebija redzams neviens kurš varētu vienlaicīgi spēlēt gan u20 gan nacionālajā komandā.
Par to, ka maz trenējas un daudz spēlē- tā ir visu padomistu sāpe, nezinu vai tas ir pareizs viedoklis, bet manuprāt šajā vecumā spēlētājam ir jāspēlē ne Dinamo sols jādeldē vai jāpiedalās līgās ar 30 spēlēm sezonā... Par to, ka nav tik švaki ar to meistarību Bukarta šodienas gols labi parādīja (vai pagājušogad Indrašis ala Granlund).

Porejs, Bičis un Biezais- nu es ar piekrītu

HKR spēles stils- tā spēlē junioru komandas visā pasaulē, tā ir junioru līga un junioru hokejs. Daži (pamatā Krievijā) uzskata, ka tas nav pareizi un ir tāds viedoklis kā Andersonam, citi varbūt Somijā un Kanādā domā, ka junioru vecumā tas ir labi, jo attīstās ātruma īpašības un spēja pieņemt lēmumus ātrumā. Pēc tam jau atkarībā no mērķiem var piebremzēt BAČ vai KHL nedaudz un padomāt vai nu arī spēlēt tādā stilā kā BAČ pēdējās 2 maiņas, vazāties ar ripu gliemeža ātrumā un kombinēt pārgudru mahināciju....

Par U20 piekrītu, lai gan treneris izvēlas sastāvu un atbild par rezultātu. Uzskatu, ka nav normāli, ka klubos spēlētāji spēlē labāk kā pagājušogad, bet izlasē sliktāk. Pirms čempja Tambijevu nekritizēju, jo treneris atbild par sastāvu un tas bija viņa redzējums (un visumā loģisks). Nekas nesanāca un trenera atbildība arī līdz ar to nāk līdzi. Joprojām gan uzskatu, ka tas, ka federācija nevarēja sarunāt pārbaudes spēles ar U20 IZLASĒM pirms PČ bija viens no iemesliem sliktajam sniegumam, jo droš vien Tambiks pats drudžaini sarunāja ar SKA 1946 un LAČ izlasi, bet nu tie nebija tie lielumi, kas sagatavotu komandu PČ reālijām.... Un tā tad nav tik daudz Tambijeva vaina, jo laikā, kad bija vēl laiks koriģēt komaandas spēli un mācīties no sakāvēm pārbaudes spēlēs mēs spiedām pretinieka zonā zemāka līmeņa komandas.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:53, pirms 12 gadiem
Garlaiciga sp€le