Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

''Rīga'' pārliecinoši sakauj omskiešus

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Rīga'' pārliecinoši sakauj omskiešus
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Pārliecinošu uzvaru Jaunatnes hokeja līgas (MHL) regulārās sezonas spēlē guvis hokeja klubs ''Rīga'', kas savu skatītāju priekšā ar 7:1 pārspēja Omskas ''Omskye Yastreby''. Divus vārtus guva Raimonds Vilkoits, savukārt Jurim Upītim vārti un piespēle.

Spēli aktīvāk un agresīvāk sāka ''Rīgas'' hokejisti, pielietojot arī presingu. Tas deva rezultātu - vienības kapteinis Edgars Lipsbergs izrāvās vienatnē pret vārtsargu, tiesa, duelī zaudējot. Turpinājumā tieši viņš ieguva mājiniekiem lielo skaitlisko pārsvaru, kuru, acīgi nospēlējot pie vārtiem, izmantoja Raimonds Vilkoits - 1:0, viņam 9. vārti šosezon.

Turpinājumā Lipsbergam tomēr izdevās gūt vārtus, kas ļāva rīdziniekiem dubultot pārsvaru. Jāatzīmē, ka viņam 2. vārti šosezon, starp abiem - 14 mači. Tas gan nebija viss - Elvijs Biezais, pateicoties labvēlīgam rikošetam, panāca 3:0. Otrās 20 minūtes ''Rīga'' sāka ar vairākiem noraidījumiem, ilgu laiku spēlējot trijatā pret pieciem. Vārti netika zaudēti, vēl vairāk - Juris Upītis atņēma ripu un izmantoja izgājienu pret vārtiem! 4:0 mājinieku labā.

Vairāk momentu joprojām bija rīdziniekiem, un tikai omskiešu spēlētājs neļāva ripai piekto reizi šķērsot vārtu līniju. Atbilde bija veiksmīga - kapitulēja arī Kristers Gudļevskis, kurš iepriekšējā mačā nostāvēja ''sausā''. Pirms trešā perioda 4:1 ''Rīgas'' labā. Jau tā 47. sekundē Vilkoits iemeta savus otros vārtus šovakar (10. sezonā), panākot 5:1.

Rīdzinieki pārsvaru tikai audzēja - Dāvis Straupe pēc lieliskas Edgara Kurmja piespēles panāca 6:1, bet punktu ar bullīša realizēšanu pielika Vladislavs Dobreņkijs - 7:1! Labākais spēlētājs - 4. maiņas uzbrucējs Straupe; Vilkoitam divi vārti, Upītim - 1+1. ''Rīgai'' nākamā spēle tikai 28. oktobrī, turklāt viesos.

MHL regulārā sezona, 17. oktobris

''HK ''Rīga'' - Omskas ''Omskye Yastreby'' 7:1 (3:0, 1:1, 3:0)

Vārti: 6:06 Vilkoits (Porejs, Ševčenko, vair.) 1:0, 12:16 Lipsbergs (Indrašis, Podziņš) 2:0, 18:17 Biezais (Dīķis, Mickēvičs) 3:0, 26:37 Upītis (maz.) 4:0, 35:48 Ugoļņikovs (Kozlovs, Žerebcovs, vair.) 4:1, 40:47 Vilkoits (Upītis, vair.) 5:1, 48:57 Straupe (Kurmis, Tambijevs) 6:1, 57:23 Dobreņkijs (soda metiens) 7:1
Vārtsargi: Gudļevskis - Šiļins

  +2 [+] [-]

, 2010-10-17 19:12, pirms 14 gadiem
priekā

 +10 [+] [-]

, 2010-10-17 19:12, pirms 14 gadiem
Domāju, ka dos bulīti mest Vilkoitam, lai dabūn Hattrick, bet neko, Dobreņkijs nopelnīja, Dobreņkijs aŗi realizēja.Skaisti!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 19:12, pirms 14 gadiem
laba spēle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-17 19:14, pirms 14 gadiem
Skaista uzvara malachi Cinas lidz galam it ipashi 4-turtaa maina Kurmis progresee

 +20 [+] [-]

, 2010-10-17 19:15, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Domāju, ka dos bulīti mest Vilkoitam, lai dabūn Hattrick, bet neko, Dobreņkijs nopelnīja, Dobreņkijs aŗi realizēja.Skaisti!
Tagad jau met tas, pret kuru nopelna!
Slēpts komentārs: vatsons2008
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2010-10-17 19:16, pirms 14 gadiem
Jau kārtējais Rīmeņa domu grauds-peec Dobreņkija iemestaa bulliiša:vārtsargs par agru nokrita uz ledus un pielipa kaa taada slapja avīze! nu i saliidzinaajums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-10-17 19:20, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: Jau kārtējais Rīmeņa domu grauds-peec Dobreņkija iemestaa bulliiša:vārtsargs par agru nokrita uz ledus un pielipa kaa taada slapja avīze! nu i saliidzinaajums!
Vinsh veel biezhi jauc parmetienu ar zonu !!! Un shodien pateica ripa trapija vartusargam pa aizsargkaaju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 19:21, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Domāju, ka dos bulīti mest Vilkoitam, lai dabūn Hattrick, bet neko, Dobreņkijs nopelnīja, Dobreņkijs aŗi realizēja.Skaisti!
Pec jauniem noteikumiem, soda metienu izpilda tas speletajs pret kuru bija parkapums

     [+] [-]

, 2010-10-17 19:21, pirms 14 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Katrā ziņā nav tāds par kuru varētu teikt, ka augsts. Dažas spēles sezonā pret līdzvērtīgiem pretiniekiem un pārējās pret klasi zemākiem nedos nekādu izaugsmi, labāk būtu BAČ spēlējuši.
izaugsmes iespejas spelejot MHL ir daaaaaaaaudz lielakas nekaa kkada tur BAČ

  +3 [+] [-]

, 2010-10-17 19:21, pirms 14 gadiem
vatsons2008 rakstīja: WTF?
Jā, tādi jaunie noteikumi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 19:23, pirms 14 gadiem
Kaut vai kad bus speles pret Z-Amerikas junioriem vares redzet MHL limeni Ja nemaldos tad pagajush sezon viniem tur bija lielaako ties sagraaves Un tas ir nemot veera ka no MHL brauc labaakie , bet tur komandas kaa ir taa spelee

     [+] [-]

, 2010-10-17 19:23, pirms 14 gadiem
Tomēr tika pāri vājuma brīdim no 2 spēlēm. Malači!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 19:24, pirms 14 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Jā, tādi jaunie noteikumi!
Paldies nezinaaju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-17 19:26, pirms 14 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Katrā ziņā nav tāds par kuru varētu teikt, ka augsts. Dažas spēles sezonā pret līdzvērtīgiem pretiniekiem un pārējās pret klasi zemākiem nedos nekādu izaugsmi, labāk būtu BAČ spēlējuši.
nepiekritīšu-taapeec,ka jaunie džeki speelee pret saviem vienaudžiem kur liela daļa ir Krievijas jaunie talanti kas ir izspeeleejušies visaadu grupu Krievijas valstsvieniibas sastaavos+labākie no muuseejiem pakaapeniski paaries KHL liimenii,un tas ir labaak kaa BAČ! taapeec MHL ir labs projekts jauno hokejistu stimulam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-17 19:31, pirms 14 gadiem
limenis varbuut nav diez ko super augsts MHL bet seit apgrozas daudz skauti un tas palidzes nakotneee!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-17 19:31, pirms 14 gadiem
Vai nu speele garlaiciiga vai komenteetaaji ar Riimeni priekshgalaa visu to pasaakumu padariija garlaiciigu, bet tieshaam jaasaka - bija garlaiciigi...

     [+] [-]

, 2010-10-17 19:32, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Tāpēc ka .... ??
palasi augstaak komentaaros par skautiem utt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-17 19:39, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: palasi augstaak komentaaros par skautiem utt...

Ko tad vini draftees 90-91 dzimushos?. Rigai ir tikai 3-4 speletaaji, kurus nakamgad var drafteet, realakie Kolesnikovs un Kurmis, bet ari viniem lidz draftam ir diezko taalu, ja vien abi nesaaks kraat punktus kaa traki. Vispaar pagajushogad skiet tikai vienu nodrafteeja, kas pilnu sezonu aizvadija MHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-10-17 20:08, pirms 14 gadiem
Būtu labāk spēlējuši BAČ.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 20:18, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Austrumi

1 ХК Рига 15 30
2 МХК Химик 15 29
3 Минские Зубры 16 26
4 Локо 16 24
5 Алмаз 16 22
6 Юность 16 21
7 СКА-1946 18 17
8 Серебряные Львы 17 10

...........................................................

1 Амурские Тигры 18 34
2 Красная Армия 14 34
3 Мытищинские Атланты 16 33
4 МХК Спартак 15 28
5 Русские Витязи 18 22
6 Крылья Советов Дм 15 20
7 Шериф 15 18

.....................................

Rietumi


1 Белые Тигры 16 30
2 Толпар 15 30
3 Реактор 15 28
4 Барс 15 23
5 Чайка 14 20
6 Олимпия 14 16
7 Ладья 16 6


1 Газовик 16 31
2 Стальные Лисы 15 31
3 Белые Медведи 15 29
4 Авто 13 26
5 Омские Ястребы 14 18
6 Кузнецкие Медведи 16 12
7 Сибирские Снайперы 16 7
Es teiktu, ka otrādāk.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-17 20:19, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Būtu labāk spēlējuši BAČ.
Mjā...Bet pluss ir iegūstamā publicitāte. Vienīgi vairāk varēja būt sastāvā gados jaunāku hokejistu.

     [+] [-]

, 2010-10-17 20:19, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: Jau kārtējais Rīmeņa domu grauds-peec Dobreņkija iemestaa bulliiša:vārtsargs par agru nokrita uz ledus un pielipa kaa taada slapja avīze! nu i saliidzinaajums!
Es labāk klausos to nekā Kreipānu un vispār... visideālākais spēļu komentētājs ir Artis Ābols!

     [+] [-]

, 2010-10-17 20:21, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Mjā...Bet pluss ir iegūstamā publicitāte. Vienīgi vairāk varēja būt sastāvā gados jaunāku hokejistu.
vienīgi ļoti žēl to spēlētāju, kuri varētu spēlēt augstākā līmenī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 20:30, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Man vairak žēl tos,kas zaudē Leišu superklubiem un kura tur līmeņa Baltkrievu spēlētajiem. Bet par ko žēlot Hk Rīga nav skaidrs,kas reali tur latiņu un nosaka toni Krievijas jauniešu līgā !
Bet laikam pa šiem gadiem ko seko LAČ ,BAČ ir pieradums,ka mūsējiem ir jāzaudē.
Nu ko lai saka, prieks skatīties kā mūsējo līmenis aug spēlējot KHL un MHL, tikai žēl, ka izlašu līmenī nekas par šo izaugsmi neliecina. Turpinām kultivēt mītus.

     [+] [-]

, 2010-10-17 20:37, pirms 14 gadiem
khl kanālā ,kad komentētājs klusēja ,labi varēja dzirdēt Omskas trennera norādījumus - bei na každom šagu bļ.,ņedai padņatj golavi nah..j!!!! reāli iepēra!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-17 20:38, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Mjā...Bet pluss ir iegūstamā publicitāte. Vienīgi vairāk varēja būt sastāvā gados jaunāku hokejistu.
un konkrēti kā tad tā publicitāte izpaužas un ko tas dod?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 20:41, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu ko lai saka, prieks skatīties kā mūsējo līmenis aug spēlējot KHL un MHL, tikai žēl, ka izlašu līmenī nekas par šo izaugsmi neliecina. Turpinām kultivēt mītus.
Nu pagaidi, kaa mes spelejaam 2006-2008 gadaa un kaa tagad, lai ari rezultaati nebija diezko labaaki, bet spelejaam stipri parliecinoshaak un ari uzbrukumaa vareejaam ko izdarit.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 20:43, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Mjā...Bet pluss ir iegūstamā publicitāte. Vienīgi vairāk varēja būt sastāvā gados jaunāku hokejistu.
Bet miinuss ka tie kas paaraug hokeju beidz...ja buutu BACH komanda, dzeki varetu turpinaat speleet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-17 20:44, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Nu pagaidi, kaa mes spelejaam 2006-2008 gadaa un kaa tagad, lai ari rezultaati nebija diezko labaaki, bet spelejaam stipri parliecinoshaak un ari uzbrukumaa vareejaam ko izdarit.
vecīt, hokejā par tādiem "pārliecinošāk" punktus nedod.
šobrīd sausie fakti ir tādi, ka 2006.g. OS LV izlase nostartēja labāk kā 2010.g. un 2006.g. PČ LV izlase nostartēja labāk kā 2010.g. PČ. Teiksi, tikai sagadīšanās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 20:47, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Bet miinuss ka tie kas paaraug hokeju beidz...ja buutu BACH komanda, dzeki varetu turpinaat speleet.
ļoti liels mīnuss ir arī ceļa izmaksas.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-17 20:51, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Manupraat ja tu neesi 8niekaa, tad vienalga esi 10 vai 11, bet satura zinaa 06 un 07 gada izlase izlase speleja krietni drausmiigaak.
2007.g. PČ bija vispār Znaroka pirmais piedegušais pīrāgs - tāpat arī 2008.g. PČ.
Taču 2006.g. PČ Latvija paveica vairāk nekā objektīvi skatoties pirms PČ (ja neskaita sagrāvi pret Kanādu).

Nu nav hokejā tāda "speleja krietni drausmiigaak" - pats svarīgākais ir gala rezultāts!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 20:58, pirms 14 gadiem
Tas ja mūsējie labi spēlē un uzvar nenozīmē to ka turnīram ir zems līmenis. Ko tad darīt KHL un NHL līdervienībām....

     [+] [-]

, 2010-10-17 21:06, pirms 14 gadiem
MIKA_KIPRUSOFF rakstīja: Tas ja mūsējie labi spēlē un uzvar nenozīmē to ka turnīram ir zems līmenis. Ko tad darīt KHL un NHL līdervienībām....
Piekrītu, tikai Dinamo nīdēji var neredzēt milzīgo progresu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 21:10, pirms 14 gadiem
MIKA_KIPRUSOFF rakstīja: Tas ja mūsējie labi spēlē un uzvar nenozīmē to ka turnīram ir zems līmenis. Ko tad darīt KHL un NHL līdervienībām....
es gan spriežu vairāk pēc spēles kvalitātes, ko redzu laukumā... un realitāte ir tāda, ka pirms gada Dinamo-Juniors BAČā spēlēja labāk. Tikai atšķirība ir līgu līmeņos - BAČā mūsu komanda bija viena no visvājākajām, MHL - viena nos visstiprākajām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 21:30, pirms 14 gadiem
Ko jūs te cepās, darīt nevienam nav ko, visi bezdarbnieki un neveiksminieki? Viss slikti, paši tik labi, tikai nezin kāpēc vairums tādi lūzeri?

  +3 [+] [-]

, 2010-10-17 21:36, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Vai tad ir labāk regulāri zaudēt spēcīgākām veču komandām, nekā uzvarēt līdzvērtīgas vienaudžu vienības? Esot peramo zēnu lomā BAČā mūsu jaunieši varēja iegūt lūzeru mentalitāti.
Ja BAČ uzskata par karjeras augstāko punktu, tad var tur spēlēt, taču ja mērķis ir izsisties uz spēcīgākām līgām, tad labākas izredzes ir spēlējot MHL, kuras mačus vēro daudz skautu.
Piekrītu. Vismaz tik daudz gūtu vārtu, iemācīsies uzvarēt, gūt vārtus, mest pa vārtiem, kas mūsu hokejistiem vienmēr ir bijis klupšanas akmens.

Konkurenci gan gribētos augstāku.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-17 21:42, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kāpēc viņi nevarēs to darīt paraugot MHL ?
Kurā komandā?????

  +4 [+] [-]

, 2010-10-17 22:00, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es gan spriežu vairāk pēc spēles kvalitātes, ko redzu laukumā... un realitāte ir tāda, ka pirms gada Dinamo-Juniors BAČā spēlēja labāk. Tikai atšķirība ir līgu līmeņos - BAČā mūsu komanda bija viena no visvājākajām, MHL - viena nos visstiprākajām.
es tev ieteiktu neparcensties ar siem salidzinajumiem un prognzoem, jo vismaz es neatceros, ka tev jebkad butu beigas izradijusies taisniba. nekad.
pirms sis sezonastu teici, ka Rigas spelesana MHL ir nepareiza, jo musejie tur piedzivos vienu sagravi pec otras. tagad tev gribot negribot jaatzist, ka Riga ir viena no specigakajam komandam.
un par to BAC runajot, man patika, ka vienreiz overtima Valdis Valters par Davi Bertanu runajot teica, ka sportists pie veciem jalaiz tikai tad, kad vins ir fiziski gatavs viniem staties preti. tu vari but talantigakais hokejists pasaule, bet ja tu esi tirlins tad pie veciem tavs talants paliks izsmerets kautkur pie apmales. par to tu neesi iedomajies? ja, Vikoits un vel dazi tada BAC varetu spelet, bet vai piemeram tadam Tambijevam vai Kurmim butu pratigi list vecu hokeja ja viniem bus jauzmanas lai paliktu dzivi pec cinas pie borta?
Tev ir tada vienveidiga domasana, ja esi labs hokejists tad pie veciem jau kaut 15 gados. kapec Kanadiesi saviem jaunajiem atlauj pieauguso hokeja sakt spelet tikai no 18 gadu vecuma? kanadiesi ir tik stulbi, ka nesaprot tavu genialo hokeja sistemu? Kanada pat Tavaress un Krosbijs lidz 18 gadu vecuma speleja pie junioriem uz kuru fona vini izskatijas ka parcilveki. a tu te ker krenki, ka musejie spele ar lidzvertigiem pretiniekiem nevis spele pret stiprakiem lai katra spele sanemtu perienu pec periena.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-17 22:01, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: un konkrēti kā tad tā publicitāte izpaužas un ko tas dod?
Ar publicitāti es domāju atpazīstamību gkārt Krievijā. Pieļauju, ka lielākā daļa hokejistu, kuri turpinās spēlēt, pāraugot 21 gadu, meklēs darbu tieši KHL vai Eiropā, kam MHL un KHL kanāla translācijas , kādas nu tās ir, atpazīstamību nodrošina - kas to pašu Vilkoitu vai kādu citu zināja agrāk? Varbūt daži aizbrauks uz Z-ameriku, tiem tur, protams, tas mazāk noderēs. Arī plusu es saskatu gana. Kā zināms, galvenais ir konkurence un mērķis - skaidri redzams mērķis. Lūdzu, te ir RD, vismaz pagaidām, cīnies, pierādi, arī tev aplaudēs 10.000 fanu. Ko jaunajam vairāk vajag? Paklausoties intervijas, jāsecina, ka šo zēnu domāšanā nebūt nav tādu dilemmu, kā mēs te risinām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 22:11, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Vai tad ir labāk regulāri zaudēt spēcīgākām veču komandām, nekā uzvarēt līdzvērtīgas vienaudžu vienības? Esot peramo zēnu lomā BAČā mūsu jaunieši varēja iegūt lūzeru mentalitāti.
Ja BAČ uzskata par karjeras augstāko punktu, tad var tur spēlēt, taču ja mērķis ir izsisties uz spēcīgākām līgām, tad labākas izredzes ir spēlējot MHL, kuras mačus vēro daudz skautu.
tad varbūt labāk spēlēt LAČ - graut dažus no pretiniekiem ar 20:0 iegūt "supermena mentalitāti"?

Par skautiem runājot - teiksim kā ir: nevis "izsisties uz spēcīgākām līgām", bet, ja sapnis ir ZAmerika (respektīvi, NHL). Šajā sakarā atgādināšu, jau te iepriekš pieminēto - vasarā NHL draftā "pamatprece" būs 1993.g.dz. Cik mums pirmajās maiņās ir tādi? Neviens!

  -4 [+] [-]

, 2010-10-17 22:17, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: es tev ieteiktu neparcensties ar siem salidzinajumiem un prognzoem, jo vismaz es neatceros, ka tev jebkad butu beigas izradijusies taisniba. nekad.
pirms sis sezonastu teici, ka Rigas spelesana MHL ir nepareiza, jo musejie tur piedzivos vienu sagravi pec otras. tagad tev gribot negribot jaatzist, ka Riga ir viena no specigakajam komandam.
un par to BAC runajot, man patika, ka vienreiz overtima Valdis Valters par Davi Bertanu runajot teica, ka sportists pie veciem jalaiz tikai tad, kad vins ir fiziski gatavs viniem staties preti. tu vari but talantigakais hokejists pasaule, bet ja tu esi tirlins tad pie veciem tavs talants paliks izsmerets kautkur pie apmales. par to tu neesi iedomajies? ja, Vikoits un vel dazi tada BAC varetu spelet, bet vai piemeram tadam Tambijevam vai Kurmim butu pratigi list vecu hokeja ja viniem bus jauzmanas lai paliktu dzivi pec cinas pie borta?
Tev ir tada vienveidiga domasana, ja esi labs hokejists tad pie veciem jau kaut 15 gados. kapec Kanadiesi saviem jaunajiem atlauj pieauguso hokeja sakt spelet tikai no 18 gadu vecuma? kanadiesi ir tik stulbi, ka nesaprot tavu genialo hokeja sistemu? Kanada pat Tavaress un Krosbijs lidz 18 gadu vecuma speleja pie junioriem uz kuru fona vini izskatijas ka parcilveki. a tu te ker krenki, ka musejie spele ar lidzvertigiem pretiniekiem nevis spele pret stiprakiem lai katra spele sanemtu perienu pec periena.
... pirms sis sezonastu teici, ka Rigas spelesana MHL ir nepareiza, jo musejie tur piedzivos vienu sagravi pec otras. tagad tev gribot negribot jaatzist, ka Riga ir viena no specigakajam komandam. .. - zini, ja es nebūtu kulturāls cilvēks, par šādiem tekstiem Tu dabūtu pa seju. (respektīvi - par manis apmelošanu). Taču vari būt mierīgs - es es jau no tā vecumu esmu jau sen sen izaudzis.

Otrkārt, ko Tu vispār zini par manu domāšanu??? Kad es esmu teicis, ka Tambijevam vai Kurmim jau šosezon pats labākais būtu spēlēt pie večiem?

Piedod, Tev ir aprobežota domāšana - un neko vairāk citus apmelot Tu nemāki.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-17 22:24, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Ar publicitāti es domāju atpazīstamību gkārt Krievijā. Pieļauju, ka lielākā daļa hokejistu, kuri turpinās spēlēt, pāraugot 21 gadu, meklēs darbu tieši KHL vai Eiropā, kam MHL un KHL kanāla translācijas , kādas nu tās ir, atpazīstamību nodrošina - kas to pašu Vilkoitu vai kādu citu zināja agrāk? Varbūt daži aizbrauks uz Z-ameriku, tiem tur, protams, tas mazāk noderēs. Arī plusu es saskatu gana. Kā zināms, galvenais ir konkurence un mērķis - skaidri redzams mērķis. Lūdzu, te ir RD, vismaz pagaidām, cīnies, pierādi, arī tev aplaudēs 10.000 fanu. Ko jaunajam vairāk vajag? Paklausoties intervijas, jāsecina, ka šo zēnu domāšanā nebūt nav tādu dilemmu, kā mēs te risinām.
un ko dos tiem mūsējiem atpazīstamība Krievijā? Kāds no viņiem būs gatavs spēlēt uzreiz KHL? NEVIENS! (ja neskaita Podziņu, kurš mērķtiecīgi tiek gatavots nākamajai sezonai juniora spēlētaja vietas aizpildīšanai RD).
kāda atpazīstamība ārpus Krievijas??? Tu tiešām domā, ka spēlētājs no MHL kotēsies augstāk kā no BAČ???? Nonsenss!!!

Lūdzu, te ir RD, vismaz pagaidām, cīnies, pierādi, arī tev aplaudēs 10.000 fanu. - un kur te MHL priekšrocība attiecībā pret BAČ??? BAČ tomēr ir solis tuvāk nekā MHL...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-17 22:31, pirms 14 gadiem
Ja viņi spēlē Rīgā, viņu domu gājiens ir vairāk vai mazāk prognozējams. Kas domāja savādāk, te viņu nav - Pelšs, Hvorostiņins, Girgensons u.c. Man būtiska šķiet alternatīvas pastāvēšana, kaut arī simboliskas - dari, kā gribi, te ir MHL, te ir bars ar junioru līgām aiz dīķa - cīnies, pierādi un tālāk pēc teksta.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 22:34, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja viņi spēlē Rīgā, viņu domu gājiens ir vairāk vai mazāk prognozējams. Kas domāja savādāk, te viņu nav - Pelšs, Hvorostiņins, Girgensons u.c. Man būtiska šķiet alternatīvas pastāvēšana, kaut arī simboliskas - dari, kā gribi, te ir MHL, te ir bars ar junioru līgām aiz dīķa - cīnies, pierādi un tālāk pēc teksta.
Loģiski - nav jau vienas īstenās receptes, kuru līgu/valsti izvēlēties, lai ko sasniegtu. Katrs mēģina ko savu - vienam izdodas, pieciem - ne.

     [+] [-]

, 2010-10-17 22:36, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: Jau kārtējais Rīmeņa domu grauds-peec Dobreņkija iemestaa bulliiša:vārtsargs par agru nokrita uz ledus un pielipa kaa taada slapja avīze! nu i saliidzinaajums!
Bet tā vismaz reālāk skatīties spēles. Tādus komentārus gaidīt ir jēga. :d

  +2 [+] [-]

, 2010-10-17 22:56, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Domāju, ka dos bulīti mest Vilkoitam, lai dabūn Hattrick, bet neko, Dobreņkijs nopelnīja, Dobreņkijs aŗi realizēja.Skaisti!
vai nav tā, ka jaunie noteikumi paredz, ka soda metienu izpilda tas spēlētājs, pret kuru izveikts pārkāpums?

     [+] [-]

, 2010-10-17 22:58, pirms 14 gadiem
Petrovich27 rakstīja: vai nav tā, ka jaunie noteikumi paredz, ka soda metienu izpilda tas spēlētājs, pret kuru izveikts pārkāpums?
paredz, paredz - tā nu tas tagad ir.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 23:24, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Loģiski - nav jau vienas īstenās receptes, kuru līgu/valsti izvēlēties, lai ko sasniegtu. Katrs mēģina ko savu - vienam izdodas, pieciem - ne.
Slavinātā RD varētu sakārtot savu kluba sistēmu, uzbliežot normālu farmu [skaidrs, ka nepieciešama nauda], kas spēlētu BAČā vai VHL [krievu līgā]. Spēlētājiem būtu skaidrs, ja no MHL neiekļūsti KHL, tad caur farmu dažus gadus var sisties un sasniegt KHL [un tas viss notiktu RD kluba treneru redzeslokā].

  -4 [+] [-]

, 2010-10-17 23:51, pirms 14 gadiem
Nu MHL ir loti plats solis uz to lai tiktu uz NHL,mums daziem ir 17 un 18 gadi,ari 19 gadi,nu tulin bus atlase,kad zinasim cik no mums dosies lielaja izbraukuma MHL pret ASV jauniesu ligam...
Domaju ka MHL ir laba liga,tiesam prieks skatities + so speli transleja gan KHL kanals,gan Amerika...Ta ka domaju ka + un - dazi agenti ir ievilkusi,ta ka domaju ka musejiem ir lielas iespejas tikt NHL...

     [+] [-]

, 2010-10-18 00:58, pirms 14 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Kaut vai kad bus speles pret Z-Amerikas junioriem vares redzet MHL limeni Ja nemaldos tad pagajush sezon viniem tur bija lielaako ties sagraaves Un tas ir nemot veera ka no MHL brauc labaakie , bet tur komandas kaa ir taa spelee
Tikai neaizmirsti, ka tieši tajā laikā norisināsies U20 čempionāts un labākie kanādieši, amerikāņi un krievi spēlēs tur. Mūsējie un baltkrievi arī būs aizņemti līdz 19 decembrim 1.divīzijas čempionātā un uz tām spēlēm nez vai būs atguvušies, kur nu vēl motivēti. Gan jau pretinieki kaut kādu studentu komandu atradīs, ko nolikt pretīm, bet kas tā būs par MHL izlasi, nudien nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-18 09:05, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: es tev ieteiktu neparcensties ar siem salidzinajumiem un prognzoem, jo vismaz es neatceros, ka tev jebkad butu beigas izradijusies taisniba. nekad.
pirms sis sezonastu teici, ka Rigas spelesana MHL ir nepareiza, jo musejie tur piedzivos vienu sagravi pec otras. tagad tev gribot negribot jaatzist, ka Riga ir viena no specigakajam komandam.
un par to BAC runajot, man patika, ka vienreiz overtima Valdis Valters par Davi Bertanu runajot teica, ka sportists pie veciem jalaiz tikai tad, kad vins ir fiziski gatavs viniem staties preti. tu vari but talantigakais hokejists pasaule, bet ja tu esi tirlins tad pie veciem tavs talants paliks izsmerets kautkur pie apmales. par to tu neesi iedomajies? ja, Vikoits un vel dazi tada BAC varetu spelet, bet vai piemeram tadam Tambijevam vai Kurmim butu pratigi list vecu hokeja ja viniem bus jauzmanas lai paliktu dzivi pec cinas pie borta?
Tev ir tada vienveidiga domasana, ja esi labs hokejists tad pie veciem jau kaut 15 gados. kapec Kanadiesi saviem jaunajiem atlauj pieauguso hokeja sakt spelet tikai no 18 gadu vecuma? kanadiesi ir tik stulbi, ka nesaprot tavu genialo hokeja sistemu? Kanada pat Tavaress un Krosbijs lidz 18 gadu vecuma speleja pie junioriem uz kuru fona vini izskatijas ka parcilveki. a tu te ker krenki, ka musejie spele ar lidzvertigiem pretiniekiem nevis spele pret stiprakiem lai katra spele sanemtu perienu pec periena.
Zini kāpēc kanādieši un amerikāņi tā dara? Tāpēc, ka, lai spēlētu NHL ir jāparaksta profesionāls līgums, bet to juridiski var darīt tikai pilngadību sasniegušie.

     [+] [-]

, 2010-10-18 09:08, pirms 14 gadiem
guntarsr rakstīja: Tikai neaizmirsti, ka tieši tajā laikā norisināsies U20 čempionāts un labākie kanādieši, amerikāņi un krievi spēlēs tur. Mūsējie un baltkrievi arī būs aizņemti līdz 19 decembrim 1.divīzijas čempionātā un uz tām spēlēm nez vai būs atguvušies, kur nu vēl motivēti. Gan jau pretinieki kaut kādu studentu komandu atradīs, ko nolikt pretīm, bet kas tā būs par MHL izlasi, nudien nezinu.
Kanādiešiem visi labākie nespēlēs. Arī amerikāņiem.

     [+] [-]

, 2010-10-18 10:27, pirms 14 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Katrā ziņā nav tāds par kuru varētu teikt, ka augsts. Dažas spēles sezonā pret līdzvērtīgiem pretiniekiem un pārējās pret klasi zemākiem nedos nekādu izaugsmi, labāk būtu BAČ spēlējuši.
Jauniešiem un junioriem ir jāspēlē starp sev līdzīgiem, nevis pie večiem.... Protams Vilkoitis šo līmeni ir pāraudzis gan meistarība, gan fiziskajā un var atļauties ar večiem grūstīties....

     [+] [-]

, 2010-10-18 10:35, pirms 14 gadiem
Jopis25 rakstīja: Jauniešiem un junioriem ir jāspēlē starp sev līdzīgiem, nevis pie večiem.... Protams Vilkoitis šo līmeni ir pāraudzis gan meistarība, gan fiziskajā un var atļauties ar večiem grūstīties....
Vilkoits ir jauniešu vecumu pāraudzis arī pēc pases - tāpat kā E.Lipsbergs, Galkins, Indrašis... bez tam arī tādiem U20 līderiem, kā Upītis un Bičevskis (un vēl dažiem) arī nav nekāda dižā tolka turpināt pa jauniešiem mīcīties...

     [+] [-]

, 2010-10-18 10:36, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kanādiešiem visi labākie nespēlēs. Arī amerikāņiem.
80-90% jau spēlēs

  -2 [+] [-]

, 2010-10-18 10:38, pirms 14 gadiem
Līmenis galīgi švaks- priekškam vajadzīga ši līga. Bērnu hokejs.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-18 10:44, pirms 14 gadiem
kreesls rakstīja: Līmenis galīgi švaks- priekškam vajadzīga ši līga. Bērnu hokejs.
kopumā priekš 92.-93.g. jau šī līga ir ļoti OK

     [+] [-]

, 2010-10-18 10:45, pirms 14 gadiem
guntarsr rakstīja: Tikai neaizmirsti, ka tieši tajā laikā norisināsies U20 čempionāts un labākie kanādieši, amerikāņi un krievi spēlēs tur. Mūsējie un baltkrievi arī būs aizņemti līdz 19 decembrim 1.divīzijas čempionātā un uz tām spēlēm nez vai būs atguvušies, kur nu vēl motivēti. Gan jau pretinieki kaut kādu studentu komandu atradīs, ko nolikt pretīm, bet kas tā būs par MHL izlasi, nudien nezinu.
MHL izlase spēlēšot 5 spēles pret Vestpointas akadēmiju, Bostonas univeristāti, Jēlas universitāti, un divām Eastern Junior hokeja līgas (EJHL) sastādītajām komandām.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-18 10:55, pirms 14 gadiem
crik rakstīja: наивные)) LAČ это утопия. Просто бомже чемпионат
daudziem no MHL vēl jāsaniedz tas meistarības limenis, kas ir ne vienam vien LAČa spēletājiem

     [+] [-]

, 2010-10-18 11:15, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Vilkoits ir jauniešu vecumu pāraudzis arī pēc pases - tāpat kā E.Lipsbergs, Galkins, Indrašis... bez tam arī tādiem U20 līderiem, kā Upītis un Bičevskis (un vēl dažiem) arī nav nekāda dižā tolka turpināt pa jauniešiem mīcīties...
Lipsbergam vēl jāpāraug statistikā šis līmenis un Indrašis pagaidām ar nerāda to ko no viņa piemēram gaidu kautvai es

bet fakts ir tāds, ka Latvija ar saviem resursiem var izveidot vēl pāris MHL komandas.

Problema ir cilvēku galvās. Un nespējā redzēt to kas ir apkārt....

     [+] [-]

, 2010-10-18 11:22, pirms 14 gadiem
ilvins rakstīja: MHL izlase spēlēšot 5 spēles pret Vestpointas akadēmiju, Bostonas univeristāti, Jēlas universitāti, un divām Eastern Junior hokeja līgas (EJHL) sastādītajām komandām.
Domāju, pret Bostonu un Jēlu atrausies bez variantiem jebkurā gadījumā - gan tāpēc, ka universitāšu komandās vidējais vecums ir 21,5 gadi, gan visvairāk tāpēc, ka Bostona un Jēla ir vienas no visspēcīgākajām NCAA komandām.
Savukārt, Vestpointai (kā jau ASV militārajai augstskolai) tā būs īpaša goda lieta sakaut krievus - tā varētu būt visniknākā cīņa.
savukārt, pret EJHL ticamāk, ka uzvarēs - lai arī tas diez vai nāksies viegli.

     [+] [-]

, 2010-10-18 11:30, pirms 14 gadiem
Jopis25 rakstīja: Lipsbergam vēl jāpāraug statistikā šis līmenis un Indrašis pagaidām ar nerāda to ko no viņa piemēram gaidu kautvai es

bet fakts ir tāds, ka Latvija ar saviem resursiem var izveidot vēl pāris MHL komandas.

Problema ir cilvēku galvās. Un nespējā redzēt to kas ir apkārt....
bet ja paskatās no otras puses - ko tāds E.Lipsbergs darīs pēc gada? Kam viņš būs vajadzīgs? Ja paveiksies, tiks Liepājā, ja ne...
Indrašis, iespējams, atspēlēs vēl vienu sezonu MHL (ja HK Rīga tur spēlēs) - pēc gada būs tas pats jautājums, kas ar E.Lipsbergu. Sāpīgi - ja ņem vērā, cik labi jau Indrašis izskatījās pirms gada pieaugušo līmenī...

Jā, piekrītu - daudz lielāka jēga būtu, ja Latvijā būtu vairākas MHL komandas (teiksim, 4). Taču šobrīd tā ir pilnīgi naudas izšķērdēšana lielajos pārbraucienos pa Krieviju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-18 14:01, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: bet ja paskatās no otras puses - ko tāds E.Lipsbergs darīs pēc gada? Kam viņš būs vajadzīgs? Ja paveiksies, tiks Liepājā, ja ne...

Indrašis, iespējams, atspēlēs vēl vienu sezonu MHL (ja HK Rīga tur spēlēs) - pēc gada būs tas pats jautājums, kas ar E.Lipsbergu. Sāpīgi - ja ņem vērā, cik labi jau Indrašis izskatījās pirms gada pieaugušo līmenī...

Jā, piekrītu - daudz lielāka jēga būtu, ja Latvijā būtu vairākas MHL komandas (teiksim, 4). Taču šobrīd tā ir pilnīgi naudas izšķērdēšana lielajos pārbraucienos pa Krieviju...
Ņemot vērā Krievijas un bijušas PSRS plašumus, loģiski jau būtu ja izveidotos teiksim četras junioru līgas un Harlamova kausa izcīņa būtu šo līgu čempionvienību darīsana.

     [+] [-]

, 2010-10-18 14:20, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: bet ja paskatās no otras puses - ko tāds E.Lipsbergs darīs pēc gada? Kam viņš būs vajadzīgs? Ja paveiksies, tiks Liepājā, ja ne...
Lai par meistariem veidotos Podziņi, Pelši, (tas tā piemēram) Kurmji ir vajadzīgi arī tadi ka E.Lipsbergs.... jautājums vai to saprot arī Lipsbergs un vairums junioru....