Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

HK "Rīga" piedzīvo sakāvi pret "ķīmiķiem"

Andrejs Siliņš

HK "Rīga" piedzīvo sakāvi pret "ķīmiķiem"
Arī Jānis Auziņš šodien nebija glābējs...
Foto: mhl.khl.ru

HK "Rīga" vienība svētdien Krievijas Jaunatnes Hokeja līgas (MHL) spēlē savā laukumā ar rezultātu 0:6 atzina MHK "Khimik" pārākumu. Abām komandām vēlreiz jātiekas rītvakar.

Kristera Gudļevska vārtos pirmā ripa ielidoja jau 28 sekundes pēc pirmā iemetiena, pie tam mazākumā, bet lielākais vārtu birums bija otrajās 20 minūtēs. 26. minūtē rezultāta tablo jau vēstīja 3:0 viesu labā, un Leonīds Tambijevs mājinieku vārtos Gudļevski nomainīja pret Jāni Auziņu. Mūsējiem bija vairākas iespējas izcelties vairākumos, taču tās palika neizmantotas. Neiemet tu, iemet tev - sekundi pirms trešdaļas beigu sirēnas "Khimik" guva ceturtos vārtus.

Pēdējās trešdaļas sākumā viesi panāca graujošu 5:0, bet pēc nemierīga trešdaļas vidus "Khimik" nedaudz vairāk nekā sešas minūtes pirms beigām pielika treknu punktu - 6:0.

Šī bija rīdzinieku otrā neveiksme sešās spēlēs decembra mēnesī. Abas komandas atkārtoti tiksies rītvakar 19:30.

MHL regulārā sezona 2011/2012

HK Rīga - MHK Khimik 0:6 (0:1, 0:3, 0:2)
Vārti: 0:28 Kvitčenko (Karpins, maz.) 0:1, 23:59 Ļihačevs 0:2, 25:46 Fjodorovs (Gruzdevs) 0:3, 35:59 Kuzņecovs (Prohorovs) 0:4, 41:00 Guskovs (Masļakovs) 0:5, 53:44 Masļakovs (Makļukovs, Fomičevs, vair.) 0:6.
Soda minūtes: 16:28
Vārtsargi: Gudļevskis (25:46 Auziņš) - Pimankins

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-11 16:27, pirms 13 gadiem
Nu esam kur esam!?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-11 16:29, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Jāsaka arī, ka katru gadu MHL līmenis aug.... un mums ir grūti turēties pretī, jo visi mūsu labākie, atšķirībā no krieviem, pie pirmās izdevības šauj prom uz ārzemēm. Krievi jau ari, bet pamatā tikai TOP spēlētāji (no pag. gada Kamajevs, Grigorenko) un arī ne visi

Ja agrāk daudzi juniori bija KHL, VHL klubos, reģionālajos, tad tagad ar katru gadu gan jauno spēlētāju skautings, gan KHL klubu augošie budžeti un arī nevēlēšanās par agru atdot jaunos uz VHL, noved pie līmeņa paaugstināšanās, jo nu visi labākie no 1990-1995 gadam ir koncentrēti vienā līgā, nu ar atkāpēm.

Tā, ka arī nākotnē nebūs viegli iztikt tikai ar saviem resursiem. Pat pagājušogad mums bija Karamnovs, kas bija viens no līderiem. Iespējams, ka mums jādomā arī par kāda krieva vai jaunā talanta no citām valstīm piesaistīšanu klubam, ja gribam būt konkurētspējīgi
Resursiem pēc idejas jāpietiek. Ne jau viena vienīga Rīga piegādā HK Rīgai hokejistus, bet arī Liepāja, Daugavpils, visa Latvija. Un vēl pie tam mūsu U-20 ir pasaules Elitē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-11 16:31, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja:
Jā, piekrītu - bla, bla , bla.
Tu praktiski pieminēji visu, ko vajag hokejistam, nevis kaut kādus pāris vājākos posmus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-11 16:32, pirms 13 gadiem
kreesls rakstīja: Nesaprotu ,kāpēc šī komanda spēlē MHL, "Rīgai" vieta būtu LAČ, tur viņi varētu pacīnīties par trešo vietu.
Nu ja nomainītu treneri, tad būtu gan citādāk...Ar junioriem ir jāprot strādāt!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-11 16:33, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Problēma nav, tikai, Tambijevā, kā trenerī, bet visā LV hokeja kopējā treneru sagavotībā un treniņprocesa organizēšanā.
Cik jau runāts, ka bērniem pirmajā treniņgadā jāiemāca pareizi slidot, bet nē, grūž rokā mietu pret uz kā balstīties, tad brīnās, ka reti kurais LV spēlētājs var normāli paslidot.
Darbs pie tehnikas elementiem: piespēles, piespēļu uzņemšana, metiens [plaukstas, šķīliens], spēka spēle, u.c.
Darbs pie taktikas un stratēģijas, pozicionālā spēle, spēle uz pretuzbrukiem, vairākuma izspēles, u.c.
Fiziskā sagatavotība. Cik vājas rokas, plecu, krūšu muskulatūra ir LV hokejistiem, smiekli nāk.
Ja vismaz 10 LV hokejisti būtu tādi, kā Karsums, kurš ir stabils uz kājām, labi slido, māk pielietot spēka paņēmienus, prot apvest un iemest, [pie kam, kas pasaules hokejā ir viduvējība], tad es saprastu, ka tauta lej asaras un plēš matus pēc zaudētām spēlēm.
žēl,bet taisnība.Gribētos jau nu ieraudzīt,ka kāds no bijušajiem spēlētājiem iegūst trenera izglītību skandināvijā,vai ziemeļamerikā un sāk ieviest kaut kādas jaunas vēsmas jauniešu komandās

     [+] [-]

, 2011-12-11 16:36, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Un kas strādā uz Ufas hokeju? Kas uz Novosibirskas? Kas uz CSKA, MD....? Čeļabinskas? viena ģerevņa ar 100 bērniem?

Latvijā ir 1400 jauno spēlētāju, Krievijā 60 000... Attiecība 40:1 apm.... MHL klubu attiecība 28:1 vai k-kā tā sanāk, ne?
tāpēc jau arī jāizsver katrs redzamais censonis,jāveic atlase,kas der,kas nē,kam jāpieliek uz to vai citu,kam jābeidz u.t.t

  +2 [+] [-]

, 2011-12-11 16:39, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: žēl,bet taisnība.Gribētos jau nu ieraudzīt,ka kāds no bijušajiem spēlētājiem iegūst trenera izglītību skandināvijā,vai ziemeļamerikā un sāk ieviest kaut kādas jaunas vēsmas jauniešu komandās
Nemaz neceri! Ja arī tāds uzradīsies, viņam neļaus te strādāt, jo muļķu barā tak neielaidīs kādu citādi domājošu un varošu! No tādiem ir bail mūsu vadošajai šlakai!

     [+] [-]

, 2011-12-11 16:40, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Un kas strādā uz Ufas hokeju? Kas uz Novosibirskas? Kas uz CSKA, MD....? Čeļabinskas? viena ģerevņa ar 100 bērniem?

Latvijā ir 1400 jauno spēlētāju, Krievijā 60 000... Attiecība 40:1 apm.... MHL klubu attiecība 28:1 vai k-kā tā sanāk, ne?

Salavat Yulaev budžets ir 100 miljoni USD... un jauniesu hokejam tur Ufas reģonā katru gadu atvel ari savus 10 ļimonus noteikti... kā mums?
1:40 un 1:28 - neizskatās tik traki. Bet anyway valstij ar daļēju elites līmeņa U-20 izlasi jāspēj atrast materiāls priekš MHL.... un noteikti pat vairākām komandām.
Iespējamais risinājums - noturēt visādus Nīmaņus, Andersonus, u.tml. šeit. Perspektīvi kadri. Un arī treneri vajag labāku.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-11 16:42, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Un kas strādā uz Ufas hokeju? Kas uz Novosibirskas? Kas uz CSKA, MD....? Čeļabinskas? viena ģerevņa ar 100 bērniem?

Latvijā ir 1400 jauno spēlētāju, Krievijā 60 000... Attiecība 40:1 apm.... MHL klubu attiecība 28:1 vai k-kā tā sanāk, ne?

Salavat Yulaev budžets ir 100 miljoni USD... un jauniesu hokejam tur Ufas reģonā katru gadu atvel ari savus 10 ļimonus noteikti... kā mums?
beidz muļķības runāt... Latvijā ir resursi tomēr ir lielāki nekā tikai priekš vienas kleinas MHL komandas...
cita lieta, ka LHF federācija šo resursu sačakarē jau saknē (agrā vecumā) - respektīvi, ļauj sačakarēt.

par Tavu bla-bla-bla runājot - tad Tu gribi teikt, ka Latvijā mums ir kaut viens augsta līmeņa bērnu/ jaunatnes treneris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-11 16:50, pirms 13 gadiem
archy0 rakstīja: Jā, piekrītu - bla, bla , bla.
Tu praktiski pieminēji visu, ko vajag hokejistam, nevis kaut kādus pāris vājākos posmus.
katram spēlētājam ir savi trūkumi!

     [+] [-]

, 2011-12-11 16:59, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: ko mēs saucam par augsta līmeņa? Tādi ir Vācijā, Baltkrievijā, Dānijā, Ukrainā, Norvēgijā tad?
Jā, es domāju, ka mums ir augsta līmeņa treneri... Problēma tikai tā, ka to nevar pārbaudīt praksē, jo, kad Krievijai 17 gados ir Ovečkins, ta viņš paliek līdz 20 un aizbrauc uz NHL un tad visi saka "vo tas ir treneris, izaudzināja NHL zvaigzni!"

Latvijā tā nav, jo visi agri brauc prom... neviens top spēlētājs nav palicis Latvijā.... Karsums nokļūst līdz NHL- o, CHL treneri, pieredze, Daugaviņš.... tas pats par Girgensonu, ooo ASV treneri, Indraši-oooo, Šveice, kruti... Kas zina kā šie spēlētāji izskatītos, ja nobriestu Latvijā... Neviens no viņiem jau nebija nenovērtēts vai zema līmeņa, kamēr Latvijā spēlēja... Piem. es diezgan nopietni saku, ka ZA Karsumu vairāk izčakarēja nekā viņam deva...
tad nosauc kādu treneri!

P.s. jā - Vācijā, Dānijā, Norvēģijā tādi ir - viņi ir piesaistījuši no Kanādas, Zviedrijas - līdz ar to tā tie skoloti arī pašmāju treneri.

     [+] [-]

, 2011-12-11 17:00, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: bla bla bla, bla bla bla....

tad, kad mums būs vairāk par 1,400 junioriem valstī, kas spēlē hokeju, tad varēsim runāt par to, kur mēs esam vai neesam. Vācijā fizuha ir iedzīta džekiem, bet tehniski tur uz slidam vēl mazāk turas un domāju, ka kopumā mēs darām labāku darbu kā vācu hokeja konveijers.

Jā, mēs neesam tik efektīvi kā somi, bet neteikšu, ka mūsu hokeja treneri pasaulē, ja nemam vidējo, ir kaut kādā pazemes līmenī..... Jāsaprot arī tie resursi, kas mums ir. Ja ar šiem resursiem mēs katru gadu izaudzinātu pa NHL drafta 1. kārtas čalim, tad pie mums pat kanādieši brauktu mācīties... tas vnk ir maz ticams. Jā, es gribētu, lai pie mums būtu kaut viena hokeja skola kā CSKA Krievijā, teiksim, bet tas ar kaut ko maksā... Un nez vai kādreiz būs tā, ka Liepājā, Jelgavā, divās vietās Rīgā un Daugavpilī būs katrā pa tādai skolai kā CSKA, kas katru gadu audzinās Kučerovus, Grigorenko u.t.t. un tad tie saplūdīs HK Rīga, RD un vēlāk NHL.... Gribētos, lai tā būtu, bet tā ir utopija... nekur pasaulē tā nav, ka 1.9 milj. iedzīvotāju pleķis ar pārdesmit ledus hallēm katru gadu ražotu ārā pasaules hokeja superstārus...
Tad jāpiemin leišu un slovēņu baskets, slovēņu futbols, slovāku hokejs, utt.

     [+] [-]

, 2011-12-11 17:00, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Problēma nav tik daudz treneros, bet naudas trūkumā... Kā jau es teicu, jā KHL klubiem, grandiem ir lieli budžeti, bet daļa tās naudas nonāk arī jauniešu programmām un magņitka, ufa u.t.t. tērē miljonus jauniešu hokejam... Tas pats Kings, kas trenēja magņitku savā grāmatā rakstīja par to, ka tur jaunajiem hokejistiem ir sagādāts VISS, lai varētu spēlēt hokeju... un tā izauga Malkins. Protams, arī Krievijā visur nav tā, bet top skolās noteikti. Latvijā tāds Žeņa Kuzņecovs nemaz izaugt nevarētu no vidusmēra krievu gimenes, jo būtu jāmaksā par inventāru u.t.t.

Un jā, mēs varam darīt DAUDZ, DAUDZ vairāk, bet viss tas atduras pret naudu, kuru Dānijā, Norvēģijā var savākt un pie belariem to dod baķka... Pie mums nav nekā tā, ka es tikai apbrīnoju to, ka mēs vispār turamies vienā līmenī. Un nav jau tā, ka Latvijā nav pašvaldību, kur neiet pretī jaunajiem hokejistiem, īsti nepateikšu, bet Jelgavā, D-pilī, Ventspilī laikam ir visai demokrātiskas mēneša maksas un cenšas ar inventāru sagādāt.... Vēl viena problēma, protams, ir tā, ka katastrofāli trūkst treneru- tas pats, kas Baltkrievijā- halles ta sacēla, bet treneru ta nav! No tā, ka Peiļos uzcels halli uzreiz neizaudzinās Kopitaru... Bez trenera tu vari kaut katru dienu slidot, bet nez vai līdz NHL līmenim aizkulsies, ja nezināsi kā tehniski pareizi to vai šo izpildīt.
vēl lielāka problēma ir jau esošo līdzekļu nelietderīga izsaimniekošana.

     [+] [-]

, 2011-12-11 17:02, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Problēma nav tik daudz treneros, bet naudas trūkumā... Kā jau es teicu, jā KHL klubiem, grandiem ir lieli budžeti, bet daļa tās naudas nonāk arī jauniešu programmām un magņitka, ufa u.t.t. tērē miljonus jauniešu hokejam... Tas pats Kings, kas trenēja magņitku savā grāmatā rakstīja par to, ka tur jaunajiem hokejistiem ir sagādāts VISS, lai varētu spēlēt hokeju... un tā izauga Malkins. Protams, arī Krievijā visur nav tā, bet top skolās noteikti. Latvijā tāds Žeņa Kuzņecovs nemaz izaugt nevarētu no vidusmēra krievu gimenes, jo būtu jāmaksā par inventāru u.t.t.

Un jā, mēs varam darīt DAUDZ, DAUDZ vairāk, bet viss tas atduras pret naudu, kuru Dānijā, Norvēģijā var savākt un pie belariem to dod baķka... Pie mums nav nekā tā, ka es tikai apbrīnoju to, ka mēs vispār turamies vienā līmenī. Un nav jau tā, ka Latvijā nav pašvaldību, kur neiet pretī jaunajiem hokejistiem, īsti nepateikšu, bet Jelgavā, D-pilī, Ventspilī laikam ir visai demokrātiskas mēneša maksas un cenšas ar inventāru sagādāt.... Vēl viena problēma, protams, ir tā, ka katastrofāli trūkst treneru- tas pats, kas Baltkrievijā- halles ta sacēla, bet treneru ta nav! No tā, ka Peiļos uzcels halli uzreiz neizaudzinās Kopitaru... Bez trenera tu vari kaut katru dienu slidot, bet nez vai līdz NHL līmenim aizkulsies, ja nezināsi kā tehniski pareizi to vai šo izpildīt.
brāļi Dukuri, kas viņiem iedeva ,miljonu!?!?!

     [+] [-]

, 2011-12-11 17:07, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: mana lielākā vilšanās ir Vilkoits

Savukārt, ja runā par Tevis saslavētajiem HKR U18 džekiem - tad viņi ir tikai U18 līmeņa nevis U20. Viņu dalība U20 izlasē būs izlases vājums nevis stiprums.
Rīgas 3 maina vareetu iekluut daudzaas citaas elites izlasees U-18, bet pret U-20 top spelejot, kaa jau biezhi tiek pieminets 5 varti-1 gads.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-11 17:08, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Rīgas 3 maina, vareetu iekluut daudzaas citaas izlasees U-18, bet pret U-20 top spelejot, kaa jau biezhi tiek pieminets 5 varti-1 gads.
jā - Ukrainas, Igaunijas, Rumānijas, Horvātijas un daudzās citās U18 izlasēs.

     [+] [-]

, 2011-12-11 17:11, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Nedomāju, ka LV hokejam vajag trenerus no Kanādas... nē nu varbūt var kādu paņemt fiziskai sagatavotībai un lai shēmas pamāca, tas ar viss kam viņi ir derīgi... ja hokeja prasmes, individuālo meistarību, slidošanu mācīties, ta no krieviem, zviedriem... Uz shēmām gan viņi labi...

Drīzāk jau, ja mums vajag trenerus, tad jāimportē no Somijas, Krievijas, BET tam atkal vajag naudu....

Ir jau mums labi treneri, tas pats Miļuns, Bikars kaut vai, Edmunds Vasiļjevs... Nezinu par to pasaules klasi, kas tā tāda ir, bet tie ir labi treneri par kuru prasmēm nedomāju, ka būtu jāšaubās...
Bikars!!!! tas pats, kas būdams pat sporta skolas direktors kaujas ar tiesnesi spēles laikā.

Pie Edmunda Vasiļjeva neesot disciplīnas - to stāsta džeki, kas vēlāk nonākuši ārzemēs.

Vajag augsti kvalificētus trenerus - nevis visādus "tambikus", u.t.t. tur vairs nav svarīgi, no kuras valsts.

     [+] [-]

, 2011-12-11 17:13, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Nedomāju, ka LV hokejam vajag trenerus no Kanādas... nē nu varbūt var kādu paņemt fiziskai sagatavotībai un lai shēmas pamāca, tas ar viss kam viņi ir derīgi... ja hokeja prasmes, individuālo meistarību, slidošanu mācīties, ta no krieviem, zviedriem... Uz shēmām gan viņi labi...

Drīzāk jau, ja mums vajag trenerus, tad jāimportē no Somijas, Krievijas, BET tam atkal vajag naudu....

Ir jau mums labi treneri, tas pats Miļuns, Bikars kaut vai, Edmunds Vasiļjevs... Nezinu par to pasaules klasi, kas tā tāda ir, bet tie ir labi treneri par kuru prasmēm nedomāju, ka būtu jāšaubās...
Piekrītu Abragam, ka līdzekļi jāizmanto lietderīgāk.
Katrs sporta klubs varētu algot vienu augstas klases speciālistu, kas trenētu labākos un perspektīvākos audzēkņus, kā arī nodotu savu pieredzi LV treneriem.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-11 17:14, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: jā - Ukrainas, Igaunijas, Rumānijas, Horvātijas un daudzās citās U18 izlasēs.
MHL ir +/- SuperElit liimenis. Vairums U-18 zviedru naak no SuperElit. Zviedru U-18 nespelee visi ar punkts/spelee SuperElit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-11 17:37, pirms 13 gadiem
Ko var prasīt nospēlētājiem ,kuri pīpē, dzer un vēl lieto dažādas interesantas lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-11 18:32, pirms 13 gadiem
Un šī skaitās jauniešu izlases bāzes komanda?
Kauns!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-12-11 19:00, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: MHL ir +/- SuperElit liimenis. Vairums U-18 zviedru naak no SuperElit. Zviedru U-18 nespelee visi ar punkts/spelee SuperElit.
nu beidziet ar tiem līmeņiem. Te nav datorspēles. HK Rīga ir MHL principā jau lejasgala komanda - tās 3. maiņa nav nekāds līmenis, par kuru spiegtu vāciešu, slovāku vai čehu U18 treneri. Nevajag pārspīlēt.